Diskuze k článku

Umírající pes jako výstavní exponát

Příspěvků 88

22.3.2008 2:33

Co je moc, to je moc ...

vladuna 81.?.?.?

Dost casto mam pocit, ze se to s tou ochranou psu a kocek silne prehani, zatimco lidska solidarita pokulhava. Ovsem toto je uz vrchol hnusu.

156991

28.3.2008 3:47

RE: Co je moc, to je moc ...

Fox 89.?.?.?

Reakce na 156991

Ano toto je hyenysmus v lidské podobě, i když hyeny zabíjí kvůli hladu. Ale stejně na této planetě nejde mluvit o jakékoli ochraně zvířat když jsou denně mrzačeny tisíce zvířat na pokusech. kdo se nepodíval na foto a nezajímal se co se vlastně jak testuje to stejně asi nepochopí.

157390

22.3.2008 3:33

Copak Habacuc

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Bezcitnost jednoho blba jakym je Guillermo Vargas Habacuc me neprekvapuje. Vic me prekvapuje lhostejnost navstevniku. To nedokazal nekdo toho posa odriznout a pomoci mu? Podle snimku se zda, ze jsou vsichni naramne spokojeni a nic je na tom nesokuje.

156994

22.3.2008 3:44

RE: Copak Habacuc

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 156994

>Vic me prekvapuje lhostejnost navstevniku. To
>nedokazal nekdo toho posa odriznout a pomoci mu?

Tohle mě napadlo také. Já se na takovou "výstavu" dostat, tak bych se tam určitě serval.

156997

22.3.2008 5:12

RE: Copak Habacuc

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 156997

Ja jsem tedy z tohohle uplne spatnej. Ja si nedovedu predstavit, ze bych neco takoveho videl na nejake vystave a vecer klidne usnul. To zvire muselo knucet zizni a hlady. A nenasel se nikdo, kdo by mu alespon prinesl misku vody a kus zvance. S Honduraskou policii asi nebude zadna legrace, ale ja bych to urcite takhle nenechal. A urcite nejsem sam. Tu petici jsem podepsal.

156999

22.3.2008 8:09

RE: Copak Habacuc

takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 156999

Hrozný!
Nejhorší je na tom ale to,že kdo toto udělá zvířeti,nebude mít problém něco podobného udělat i člověku.Poví si."no co ten bezdomovec ,islámista,křesťan,američan,cikán,čech,žid......stejně není člověk a..."
Včera ukazovali v TV jak někde zase (asi) upálili bezdomovce.
Nebyl to zdaleka první případ.

157008

25.3.2008 7:25

RE: Copak Habacuc

Elowyn 213.?.?.?

Reakce na 156999

Je to naprosto šílený. Ale kdy naposled nějaká petice něco změnila? Ten "umělec" by si zasloužil stejnou smrt, jako připravil tomu zvířeti, které se nemohlo bránit. A lhostejnost lidí je koukám ještě horší, než jsem si myslela původně [bliji]

157147

22.3.2008 16:27

Já bych to udělal jinak

Jan X. 78.?.?.?

Reakce na 156997

Já bych ho na tu výstavu do Hondurasu klidně pozval, ale samozřejmě pouze jako exponát.

157031

22.3.2008 6:35

RE: Copak Habacuc

Jezinka 85.?.?.?

Reakce na 156994

Míra bezcitnosti a lhostejnosti mezi lidmi je taková, že by mne ani moc nepřekvapilo, kdyby tam uvázal člověka a ostatní "se zájmem" sledovali postup jeho umírání. [zahanbení]

157002

22.3.2008 10:23

RE: Copak Habacuc

Spytihněv 85.?.?.?

Reakce na 157002

>Míra bezcitnosti a lhostejnosti mezi lidmi je taková, že by mne ani moc nepřekvapilo, kdyby tam uvázal člověka a ostatní "se zájmem" sledovali postup jeho umírání.

Jestli ten pes není jen symbolickým obrazem stavu populace ve většině světa. Jen se to zatím nevydává za umění. (Mimochodem umění je výraz harmonie, dokonalosti a ideálu, jak výmluvné…)

157015

22.3.2008 17:05

RE: Copak Habacuc

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 157015

No, svým způsobem se všichni chováme jak ti návštěvníci výstavy - čumíme, kde co lítá, a kolem nás umírají 4/5 lidstva (nebo kolik) stejným způsobem, jak ten pes. Možná je to celé o tom ....

157037

22.3.2008 19:06

RE: Copak Habacuc

Vily 85.?.?.?

Reakce na 157037

ano, hlasuji, toto je kvalitní názor.

157047

23.3.2008 12:27

RE: Copak Habacuc

[eT] 85.?.?.?

Reakce na 157037

ano, problem, ale je, ze 3/5 lidstva by chtelo jen brat a ne davt, ze? [pláč]

157084

23.3.2008 19:36

RE: Copak Habacuc

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 157084

Ještě že jsme my tak chytří a narodili jsme se na té správné straně, že... Když se někdo narodí v Brazílii v kanále a ještě chce jenom brát a ne dávat, tak to je pak opravdu jenom jeho problém, že chcípá hlady..

157090

22.3.2008 17:42

RE: Copak Habacuc

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 157015

Ucel tedy sveti prostredky? [překvapení] Ne, neni mozne se absenci moralky dobrat k necemu s vysokou moralni hodnotou.

157039

23.3.2008 0:17

RE: Copak Habacuc

Spytihněv 85.?.?.?

Reakce na 157039

Tady není žádný účel. Je to bezděčné. Pak je tedy pohled na toho psa jako pohled na sebe. Pokud takto může umírat pes, můžu takto umírat i já. (Psi jsou již dávno součástí lidského společenství).

157065

24.3.2008 4:33

RE: Copak Habacuc

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 157065

Proc si teda misto psa "neodchytil" na ulici bezdomovce? Bylo by daleko razatnejsi privazat tam za provaz cloveka a nechat ho "umelecky" chcipnout hlady a tim na neco upozornit. Pokud "umelecky" zvoleny prostredek neni v kolizi s nasim pojetim moralky, pak moralni hledisko na uziti prostredku nemuze ovlivnit "pouha" zamena psa za cloveka?

Muj nazor, je ze kvalitni fotografie ci film existujiciho utrpeni, splni svuj ucel na zburcovani verejnosti. Problem neni nedostatek utrpeni, ani zdokumentovani tohoto utrpeni. Problem je nedostatek publicity. A proc o to neni medialni zajem?... Resi krute zabity pes tento problem, ci tomu muze vyrazneji napomoct nez treba fotky z Darfuru nebo videozaznam z Rwandy 90-tych let?

157105

24.3.2008 9:56

RE: Copak Habacuc

Spytihněv 85.?.?.?

Reakce na 157105

Máte pravdu! Myslím, že jste si trošku jinak vyložil to, co jsem napsal.

Zkusím to z jiné strany. Ten člověk již nemá potuchu co umění je a k čemu má sloužit (tak jako ti návštěvníci). Je to primitivní vůl, typický produkt otupělého a krutého světa izolovaných individuí.

Celá ta výstava je bezděčnou a názornou ukázkou kam civilizace také může dospět. Vystavovatel, a ani ti návštěvníci, za to již v podstatě mohou jen nepřímo. Jsou již produktem světa, kde se vyskytli. Proč se nám to ale nelíbí víc, než třeba jim? No my si v sobě neseme pozůstatky kultury jiné, která ctila přírodu i zvířata jako součásti vesmírného celku (pro zajímavost – ČR je daleko a daleko vpředu v držení psů v domácnosti). Pes je chápán také jako součást tohoto živého celku. A tak pohled na tohoto psa je pro mě jako pohled na kousek sebe.

Jižní a střední Amerika jsou na tom trošku jinak. Je to vykořeněná civilizace, kde římskokatolická morálka předžvýkala obyvatelstvo pro nástup koloniálních režimů. Tato populace se nemůže chytit ničeho jiného, než co zasela tato církev. Zde černé kabáty odvedly dokonalý kus „božího díla“. Tato populace ve svých zemích zmírá a otročí, enklávy zoufalců se stejně jako pejsci tlačí k obydlím majetných, kde stejně jako ti pejsci slintají a touží po zbytcích. Myslím, že pohled na mexicko-americkou hranici je výmluvný.

Ten přivázaný umírající pes musí pro nás být varováním, výstrahou, výzvou k zamyšlení co tu chceme a kam chceme. Otázka (pro nás středoevropany) není, zda je to umění či ne, ale zda to chceme nebo ne! Pokud si odpovíme ne, musíme začít dělat kroky směrem jiným. Ale děláme je?

157114

24.3.2008 10:25

RE: Copak Habacuc

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 157114

Prostě aby utrpení toho psa alespoň nebylo zbytečné, nechme "umělce" jeho osudu, on si to už s ním vypořádá sám, a přeci jen si poslechněme ten tichý hlásek, který se nás ptá na naše vlastní máslo na hlavičce... [smích]

157117

24.3.2008 10:14

RE: Copak Habacuc

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 157114

PS

Čím samozřejmě nechci říct, že by mělo být Habacucovi umožněno "tvořit" podobným způsobem i v budoucnu. Tady jsem tedy rozhodně pro omezení jeho svobodné kreativity.

157118

22.3.2008 12:52

RE: Copak Habacuc

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 156994

V tomto s vámi musím souhlasit! Jestli je zmíněný "umělec" svině, pak přítomní návštěvníci se projevili jako veskrze opovrženíhodné stádo blbů...

157022

22.3.2008 4:55

Milo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

He... jak kdysi rekl Rockwell - nepovazuji lidi, kteri jeste nedavno pojidali sami sebe za mne rovne. To proste tak neni.

Nepovazuji lidi, kteri nechaji umirat psa hlady a koukaji na to jako na umeni jako za sobe rovne. Seradit a postrilet tyhlety podlidi.

156998

22.3.2008 7:53

RE: Milo

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 156998

Domnívám se, že ti návštěvníci výstavy netušili, že ten pes je tam trvale o hladu a o žízni. Mysleli si třeba, že je to jen taková recese, že je tam uvázán potulný pes.A ten vystavovatel veřejnost o tom informoval, až když ten pes umřel.Protože jinak si vůbec nedovedu představit, že by tam lidé procházeli, věděli o tom, a přesto by nijak nereagovali.Ani třeba tím, že by psovi dali kus salámu a misku vody.

Jinak asi nemá cenu pořád někoho proklínat za to, když někdo týrá zvířata. To bych z toho proklínání nevyšla. Ale přesto tomu hajzlovi přeji v životě jen to nejhorší.

157006

22.3.2008 8:28

RE: Milo

Striga 85.?.?.?

Reakce na 157006

Potěším vás něčím příjemnějším. Kousek ode mě bydlí paní, která sbírá všechny chudáky, kteří potřebují pomoc, vytáhne je třeba i z útulku, kde byli bytoví mazlíci na mrazu venku.

Vše živí, očkuje, nechá operovat ze svého, semtam z příspěvků občasných dárců. Psi jsou přiměřeně věku zdraví, čistí, veselí, spokojení. V domě nebo kolem nenajdete hovínko, paní chodí pořád s hadrem na případné loužičky.

Návštěvy musí přijít s vědomím, že budou okamžitě obloženy zájemci o drbání, několik psů hupne na stůl, aby byli blíž, další vám lezou na klín, někdo šťouchá čumákem do ruky, ať drbete, další si vyštěkávají pozornost. Neperou se, kupodivu jsou i utišitelní na povel.

Prostě taková veselá chlupatá parta, kde každý nemocný nebo opuštěný najde žvanec, pelech, veterináře i vlídné ruce.
Těch psů je 85..... Všichni bydlí doma a přes ten děsivý počet je v té zvláštní chaloupce útulno a příjemně. Občas tam skočím nějakého chlupáče ostříhat, aby se víc líbil případným zájemcům. Už chápu, že lze mít rád i takhle velkou smečku....

Takže jsou i laskaví lidé. Hezké velikonoce všem.

157007

22.3.2008 10:08

RE: Milo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 157007

Někdy přemýšlím o tom, proč "mě pánbu udělal takovým", že mi týrání zvířat vadí, umím je hlasitě kritizovat, ale podobnou smečku psů nebo útulek koček nemám. Nezkouším to, protože vím, že bych to nezvládl - z mnoha důvodů. V příštím životě, prosím panebože, si na mně dej v tomto směru víc záležet...a jen doufám, že tím, že tu svou chybu vidím a uznávám a chtěl bych to své "nastavení" změnit, se taky alespoň trochu něco pohne...

157014

22.3.2008 13:03

RE: Milo

Evžen 83.?.?.?

Reakce na 157007

Příjemnějším? Ta paní má evidentně problém s hlavou, protože - ačkoliv to na Vás jistě působí sluníčkově - prostě NENÍ normální mít doma 85 psů. Pokud nemá paní dům jako hrad, tak není pro samého psa kam šlápnout.

157019

22.3.2008 17:53

RE: Milo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 157019

Každej jsme nějak máklej. Záleží na tom, který druh máklosti vám vhovuje víc - jestli té paní, nebo toho vystavovatele...

157035

22.3.2008 17:59

RE: Milo

Striga 85.?.?.?

Reakce na 157019

No jasně, něco není obvyklé a běžnému člověku to přijde, že dotyčný exot musí být duševně vadný. Její činnost je neobvyklá, ale proč by musela mít problém s hlavou? Ubližuje někomu? Kdyby se starala veškerý volný čas za všechny svoje peníze o lidské bezdomovce, to by taky měla něco s hlavou? Proto, že někomu živému dá najíst, napít, zajistí mu lékaře a chová se k němu slušně?

Workoholiky často obdivujeme, jak jsou pracovití,jak zajišťují rodinu, jak ohromně budují firmu. Tváříme se, že je to v pořádku a obdivuhodné.

Ta paní prostě žije pro svoje psy. Nikomu neubližuje, nikoho neobtěžuje, pomáhá potřebným,co jí síly stačí. A jen proto, že to dělá neobvyklou formou, by neměla být duševně v pořádku?

157043

22.3.2008 19:23

RE: Milo

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 157043

Máte pravdu, ta paní je obdivuhodná a kdyby byli všichni takoví jako ona, tak by bylo na světě super.

Jinak taky všem přeji hezké velikonoce.

157050

22.3.2008 15:47

RE: Milo

F 62.?.?.?

Reakce na 157007

Tak tahle paní má můj obdiv. Jsem si jistý, že je mnohem šťastnější, než ve společnosti lidí.
Mě samotnému je také nejlíp s mým chlupatým kamarádem, než s většinou lidí, které znám.

Jednoho dne se ale najde svině, které bude vadit kokino na chodníku a rozpohybuje úředního šimla a paní zbydou jen oči pro pláč..on úředník si už vždycky něco najde.

Toho psa z článku je mi velmi líto.

Poslední 3-4 roky (od té doby co mám psa) se můj hodnotový žebříček kapku změnil. Svým chováním a vlastnostmi mě pes přesvědčil, že si zaslouží moji úctu a lásku daleko víc než lidé.
Naprostá upřímnost, oddanost, nulová faleš, hravost, inteligence...ale taky bezbranost..zkrátka neznám čistějšího tvora.
Nemusí se vám můj názor libit a já to respektuju, ale život neznámého člověka pro mně nemá ani za mák vyšší hodnotu než život neznámého psa.
Tož tak.

157028

22.3.2008 16:53

RE: Milo

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 157007

té paní samozřejmě fandím a má můj obdiv, ale co se stane, až onemocní? Nebo nedej bože, umře?

157030

22.3.2008 17:47

RE: Milo

Striga 85.?.?.?

Reakce na 157030

Taky mě děsí, že to má nastavené na bezpodmínečné fungování vlastní osoby a pomocně manžela. Pak asi jen veterináře s kulometem....

Dokud jsem o ní jen slyšela nebo četla v našich obecních novinách, taky jsem se pozastavovala nad tím množstvím psů.

Je celkem sranda, když porovnám, jak vadí společnosti ona se svou smečkou nebo někdo rádoby normální. Ona bydlí na samotě, psí štěkot nevadí, a jestli má v baráku desítky psů nebo tři fíkusy, po tom nikomu nic není. Zato soused se řvoucím rádiem na zahradě, ječící děti na sídlišti nebo vnucující se reklama všude tam, kde ji nechci, to mi vadí velice.

Ono vše je relativní a co je neobvyklé, to nemusí být špatné. Ta paní má zábavu, smysl života i pocit užitečnosti. Ona je spokojená, psi šťastní a veselí, tak proč ne třeba 80 kousků?

Nikomu neubližuje a že vypadá divně? To znám, jiné a divné je nutno uštípat, aby nám nekazili image stáda....

157040

22.3.2008 18:33

RE: Milo

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 157006

>Domnívám se, že ti návštěvníci výstavy netušili, že ten
>pes je tam trvale o hladu a o žízni. Mysleli si třeba, že je
>to jen taková recese, že je tam uvázán potulný pes.

Tak o tom dost pochybuji. Uz na prvnich smimcich je patrno, ze ten pes je ve spatnem a zanedbanem stavu. Vyhubly a spinavy. Z tech poslednich je naprosto jasne, ze umira hladem a zizni a ze okolostojici, to nijak zvlast nevzrusuje. Vy, kdyz se na ty snimky podivate, pocinaje temi prvnimi, tak take netusite, ze ten pes je ztyrany. To snad ne.

>A ten vystavovatel veřejnost o tom informoval, až když ten pes
>umřel.Protože jinak si vůbec nedovedu představit, že by tam
>lidé procházeli, věděli o tom, a přesto by nijak
>nereagovali.Ani třeba tím, že by psovi dali kus salámu a
>misku vody.

Zapominate tez na poradatele vystavy. Kdyz nikdo, tak oni museli vedet, ze se jedna o tyrani zvirete uchylnym clovekem. Co tim chtel ten clovek svetu ukazat? Obavam se ze nic. Chtel jen na sebe jako je tomu v pripade bidnych umelcu upozornit. Co kdyby mel to stesti a byl z nej druhy Picasso.

157046

22.3.2008 10:05

Porušil nejen zákony lidské, ale i Boží...

Tony-66 tony-66 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Nejsme majitelé Země, máme ji pouze "svěřenu"... Že jsme špatní správci je z historie lidstva známo. A že označení toho člověka "hovadem" by bylo urážkou zvířat - je jasno také...

157012

22.3.2008 10:20

Jen další posun v hodnotách

Spytihněv 85.?.?.?

Podle filosofie mnohých (některé přispěvovatele zde nevyjímaje) si ten pes za to mohl sám. Nebyl schopen si obstarat potravu, pití, ubránit se, konkurovat a byl celkově neschopný. Přilepené žrádlo na zdi věc jen dokresluje.

Stejně tak jako děti mnoha středo a jihoamerických měst umírající na smetištích či jinak. A za sebou farmy na banány, v moři ryby a pod sebou ropu. Stát je má na obojku a drží je stejně jako toho psa, aby si s perníčku neuloupl. Jaký máte umělecký dojem?

Reakce těch lidí mě nepřekvapuje, ani již nemůže být jiná...

157013

22.3.2008 18:22

RE: Jen další posun v hodnotách

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 157013

>Reakce těch lidí mě nepřekvapuje, ani již nemůže být jiná...
Jina byt muze. Prozatim ale neni. Duvodem treba je znalost navstevniku mistnich pomeru, co se preziti tyka. Lide zijici v techto koncinach byli okupacnim systemem tak pritlaceni k zemi, ze starost o toulave psy je veskrze zadna.Chudi jidlo pro sve deti shani ztezi, takze 'otrlost' vuci sekundarnimu jevu, jenz je hlad toulaveho psa, se bere jinak, nez v 'bohate' Kanade, nebo CR.
Az odejdou ti, kvuli kterym nemaji mistni co do huby, bude i pro toulave psy. Je dobre znat pricinu, nez nadavat na, ikdyz bezohledneho, pseudoumelce, nebo navstevniky jeho vystavy. Toto je hrich nas vsech,...pokud se chceme citit jako 'zachranci sveta'. Pokud se takto citit nechceme je treba , abychom radeji byli zticha a neukazovali prstem. Nikdo nejsme bez viny. Toz asi tak. [pláč]

157042

22.3.2008 21:23

RE: Jen další posun v hodnotách

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 157042

Milý idealisto,
a kdopak podle vás dnes okupuje Honduras a nebo rodnou zemi vaší choti - tedy Salvador?
Idealisto, není to spíše v mentalitě Jihoameričanů než-li v něčí okupaci?
Mimochodem, idealisto, je mi líto, co se vám přihodilo nedávno v rodinném životě. Má upřímná soustrast.

Nescio Nomen

157056

23.3.2008 2:20

RE: Jen další posun v hodnotách

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 157056

> a kdopak podle vás dnes okupuje Honduras......

Lide zijici v techto koncinach byli okupacnim systemem tak .......
Dnes jen z toho tezi mistni 'smetanka' a chudi utrou hubu,...tak to ale chodi, ze.

P.S. dekuji

157072

24.3.2008 23:17

RE: Jen další posun v hodnotách

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 157042

Kdo myslite, ze prevazne tvori navstevniky "umelecke" vystavy? Chudina, bezdomovci? A kdo organizuje takovou vystavu a ma spoluodpovednost? Je jiste rozdil, kdyz nekdo zabije rychle nejake zvire z hladu a pak nasyti sebe a jine hladove krky. Uprimne vam reknu, ze chudinu pojidajici toulave psi z hladu chapu, a nemam ani pravo moralizovat hladovejici lidi, pokud zabijeji zvirata rychle bez zbytecneho utrpeni. Jednani tohoto "umelce" je mi naprosto cizi. Existuje velice pevna moralni hranice mezi mnou a timto clovekem.

157136

25.3.2008 8:10

RE: Jen další posun v hodnotách

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 157136

>Kdo myslite, ze prevazne tvori navstevniky "umelecke" vystavy? Chudina, bezdomovci?
Navstevnici jsou jen soucasti celku, jenz v techto koncinach zije. Rozdil je jen ten, ze mensina vidi realitu na vystave i denne na ulici. Svuj zivot pak zije za vraty svych rezidenci. Podstatna vetsina na vystavy nechodi, ...pravda. Toulaveho psa ale kazdodenne vidi jako dost nebezpecneho nepritele. Kdo by se nebal zvirat nakazenych vzteklinou, kdyz sam nema ani na zakladni osetreni? To je ta realita vsednich dnu v America Central.
> Existuje velice pevna moralni hranice mezi mnou a timto clovekem.
Muze byt.Take neni obhajoba jeho pocinu na me strane. Muzes ale ukazat na nej prstem, Rene?

157148

25.3.2008 7:51

RE: Jen další posun v hodnotách

Tom 24.?.?.?

Reakce na 157148

>Muzes ale ukazat na nej prstem, Rene?

Nevím jak Rene, ale já bych na pana Úmělce prstem neukazoval. Já bych ho tam do toho kouta rovnou provazem přivázal, lákavými jídly z jeho dosahu obložil a zeď kaviárem vyvedl nápis "UMĚLEC". A pak bych se na něj chodil dívat. Jak je pevnej ve svém Úmění, jak doslova vo hladu žere tu svou genialitu ...

Pak bych se těšil na jeho další a další nápady; těšil bych se na jeho dopisy ze záhrobí.

Nad géniem tohoto Úmělce, poblejmež dojetím [bliji]

157153

25.3.2008 11:51

RE: Jen další posun v hodnotách

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 157153

>>Muzes ale ukazat na nej prstem, Rene?
>
>Nevím jak Rene, ale já bych na pana Úmělce prstem neukazoval.
>Já bych ho tam do toho kouta rovnou provazem přivázal....
Vidis, Tome
Timto aktem by ses dostal na uroven toho nestastnika,hrajiciho si na 'umelce'.
To vse jen proto, ze na sebe upozornil. Lide(pokud to ovsem lide jsou) zijici v techto koncinach nebyli schopni ani bojovat proti tuberkuloze, jenz se z velke casti dotkla mistnich deti. Natoz aby vubec meli zajem o zvirata. A muzeme pokracovat..... [pláč]

157160

25.3.2008 17:17

RE: Jen další posun v hodnotách

Tom 24.?.?.?

Reakce na 157160

>To vse jen proto, ze na sebe upozornil. Lide(pokud to ovsem lide
>jsou) zijici v techto koncinach nebyli schopni ani bojovat proti
>tuberkuloze, jenz se z velke casti dotkla mistnich deti. Natoz
>aby vubec meli zajem o zvirata. A muzeme pokracovat..... [pláč]

Už jsi někdy viděl umělce, kterej by nebyl magor? No, a rozdíl mezi magorem-umělcem a neumělejma magorama je v tom, že neumělci vzývaj Umagora jako svoji modlu; žvaněním o tom, jak je pan Úmělec dokonalej a hlavně o tom - CO svým Dílem chtěl vyjádřit. Takové hlubokosmyslné studie zbožňuji, takže pokračuj ...

>Lide(pokud to ovsem lide jsou) zijici v techto koncinach nebyli schopni ani bojovat proti tuberkuloze, jenz se z velke casti dotkla mistnich deti.

To má s počinem pana Úmělce společného co?

>Timto aktem by ses dostal na uroven toho nestastnika,hrajiciho si na 'umelce'.

Že bych se jako dostal na úroveň zrcadla? [mrknutí jedním okem]

157170

25.3.2008 21:45

RE: Jen další posun v hodnotách

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 157170

Hele, nevim oc ti jde. Kdyby sis precetl od pocatku mou reakci, tak by ses nemusel ted šťárat v h..ně. Jestlize se ten borec chova jako hnup jeste neznamena, ze by ses mel chovat stejne. Pokud mas tyto sklony, tva vec.Jeho chovani je jen nasledek, pricinu hledej nekde jinde. Ja uz naznacil, kde je ten 'jadropudl'.

157179

26.3.2008 2:27

RE: Jen další posun v hodnotách

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 157179

>Hele, nevim oc ti jde. Kdyby sis precetl od pocatku mou reakci,
>tak by ses nemusel ted šťárat v h..ně. Jestlize se ten borec
>chova jako hnup jeste neznamena, ze by ses mel chovat stejne.
>Pokud mas tyto sklony, tva vec.Jeho chovani je jen nasledek,
>pricinu hledej nekde jinde. Ja uz naznacil, kde je ten
>'jadropudl'.

Pane Sodku, hodne lidi se tady nechava unaset pomstou, kterou by vykonali na jednom pomatenci a popisuji uz rovnou jeji prubeh. Jen pan Stwora a nekolik jedincu pochopilo, ze to co mel nekdo udelat a co by bylo spravne je - psa odriznout a odvest ho i za cenu, ze bych se mnel porvat. Pokud by tohle nekdo z tech co se prisli na utrpeni toho zvirete podivat, dokazal, nebylo by treba pachat dalsi zlo na pomatenci.

157191

26.3.2008 8:07

RE: Jen další posun v hodnotách

Tom 24.?.?.?

Reakce na 157179

>Hele, nevim oc ti jde.

Hele, jde mi jenom o to, dopřát tomuhle "umělci" skutečnej uměleckej zážitek, aby to hovado poznalo rozdíl mezi utejráním psa k smrti a tím, když si to vyžere na vlastní kůži. Kdybys měl čas od času co do činění s uměleckým ksindlem, tak bys věděl, že umělec je schopen vyprodukovat cosi hodnotného pouze tehdy, když je nasranej, hladovej, bez chlastu, bez ženský, bez iluzí a na pokraji chcípnutí ...

>Kdyby sis precetl od pocatku mou reakci, tak by ses nemusel ted šťárat v h..ně.

"v h..ně" se píše česky "v hovně". Nedal ses doufám k těm vzyvatelům božstva, Jehož jméno se bojí vyslovit na plnou hubu? [mrknutí jedním okem]

Přečetl, přečetl jsem si tvoji reakci .... :

>Lide zijici v techto koncinach byli okupacnim systemem tak pritlaceni k zemi, ze starost o toulave psy je veskrze zadna.Chudi jidlo pro sve deti shani ztezi, takze 'otrlost' vuci sekundarnimu jevu, jenz je hlad toulaveho psa, se bere jinak, nez v 'bohate' Kanade, nebo CR.

>Az odejdou ti, kvuli kterym nemaji mistni co do huby, bude i pro toulave psy. Je dobre znat pricinu, nez nadavat na, ikdyz bezohledneho, pseudoumelce, nebo navstevniky jeho vystavy. Toto je hrich nas vsech,...pokud se chceme citit jako 'zachranci sveta'. Pokud se takto citit nechceme je treba , abychom radeji byli zticha a neukazovali prstem. Nikdo nejsme bez viny. Toz asi tak.

... a můžu tě ujistit, že v tomto tvém ideálním hovně se nešťourám ani náhodou a už vůbec se neptám, proč to věčné sebemrskačství kolektivní viny, másla matlání bez pohlavního pokrytce sypané popelem a kdož bez viny - tož kamenem a ukamenujmež se už kurva navzájem ať matička Země může svobodně vydechnout ...

Mezi námi doučaty, tuto causu jsem pojal zcela jednoznačně - cynické a účelové utýrání psa k smrti. Všechny ty kecy o příčinách, důsledcích a blablabla ... jdou zcela mimo mě.

Kdo nikdy nebyl poctěn přátelstvím psa ........ tož těm se omlouvám, za to nedorozumění.

Tom

157203

27.3.2008 1:14

RE: Jen další posun v hodnotách

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 157203

Tome, abys porozumel.
Ten chlap je mimo, docela fest zmrdik a info o jeho pocinu nam pan Stwora polozil na talir. To opravdu neni to, co by melo byt pricinou 'zdraveho nasrani se na pseudoumelce. Vidime jen dusledek. Tak , jako nekdy skonci male dite v Praze pod koly tramvaje, tak semtam kousne vzteklinou nakazene zvire nekoho v koncinach, kde tramvaje nejezdi. Ty i ja mame vztah k nasich ctyrnohym, o ktere se starame, ale v America Central to maji ctyrnozi docela jinak. Slysel jsem ale i Filipincich, jenz delaji psum ublizeni podstatne tvrdsi a zaziva,....lamani kosti atd.,....neumim se zlehka vyjadrit. Treba to ale neni pravda,no. Je to dano krajem, vychovou, nutnosti prezit....oci Evropana toto vidi jinak.
Zadne sebemrskacstvi, ale merit spravnym metrem. Kdybys vyrustal od narozeni v Bronx, cernej jak bota, mel bys zcela urcite jiny pohled na deni kolem, nez jako bily Stredoevropan. Tak to je,... a zachranovani sveta nech idealistum [mrknutí jedním okem]

157260

27.3.2008 7:03

RE: Jen další posun v hodnotách

Tom 24.?.?.?

Reakce na 157260

> ... a zachranovani sveta nech idealistum.

Tož tak a hlavně mi dejte vědět až budu zachráněnej! [smích]

157274

26.3.2008 3:21

RE: Jen další posun v hodnotách

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 157148

Pro takoveho prasivce skoda prstu, staci si poradne odplivnout. A hlavne si takove drzet hezky od tela, protoze trpim mnohem horsi vnitrni chorobou, nez je ta vzteklina pro psy. Jak jsem pochopil rec nebyla o psu nakazenem vzteklinou, ktery nekoho ohrozoval. Ani o nekom kdo ho zabil a to rychle bez utrpeni a snedl ho z hladu. Naopak rec je o psu nenakazenem, i kdyz toulavem a cloveku, ktery hlady netrpi. Trpi zrejme nejakou dusevni disfunkci to mu dava sanci stat se svetoznamym "umelcem".

V latinske Americe jsem nebyl, tudiz jsem nevedel, ze navstevnici "umelecke" vystavy pravdepodobne ze stredni a vyssi spolecnske tridy se "promenaduji" po ctvrtich, kde po ulicih pobihaji toulavi psi, nekteri jak jste spravne uvedl i vztekly. Jelikoz povazuju informace z prvni ruky za velmi cene, neco jsem se dozvedel o Peru ci Kube, pri nejblizsi prilezitosti se preptam na socialni kontakty lidi, kteri ziji v hlidanych bezpecnych prepychovych ctvrtich. Jsem opravdu zvedav jak casto se prochazeji slumy chudiny? [překvapení]

157194

26.3.2008 3:35

RE: Jen další posun v hodnotách

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 157194

>Jak jsem pochopil rec nebyla o psu nakazenem vzteklinou, ktery >nekoho ohrozoval.

Pane Bartosku, pokud by se jednalo o zvire nakazene vzteklinou, tak by poradatele s vysavovatelem meli jit rovnou do vezeni. Tady by nebylo co resit. Neverim tomu, ze by nechali takove zvire ve verejne mistnosti, kde k nemu ma kazdy volny pristup, zejmena deti, ktere jak je znamo rady hladi pejsky. Tak blby snad nikdo nemuze byt. Ja si naopak myslim, ze nez ho tam privazali, tak se pojistili a zvire dali vysetrit od veterinare.

157196

26.3.2008 22:05

RE: Jen další posun v hodnotách

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 157196

Taky myslim, ze nebyl vzteklej ten pes samozrejme. O zdravi umelce tezko rict, doktor nejsem a veterinar taky ne.

157243

22.3.2008 11:41

Lovci bestií??

Patrik Novák 83.?.?.?

No tak k tomu, co jsem si právě v článku přečetl není co dodat, to snad ani nemůže být člověk ten rádoby umělec... [naštvaný]

Co by mě ovšem zajímalo, proč když je pod čarou uvedeno, že na případ upozornili Lovci bestií, je tam odkaz na nějaké neoficiální stránky. Vždyť přeci Lovcii bestií mají web www.lovcibestii.org ?? [zmaten]

157018

22.3.2008 16:54

RE: Lovci bestií??

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 157018

To mohu vysvětlit a snad neprozradím při tom žádné tajemství.

Původní stránky registroval a web vlastní nějaký Filip Vávra (doufám, že to jméno mám správně), který se údajně hlásí k neonacistům. A stránky a diskuze prý začal zneužívat k politickým prohlášením. Proto se většina členů vznikajícího občanského sdružení rozhodla se od něj odtrhnout a vytvořit stránky nové jinde. Nejsem schopen posoudit, nakolik je zmíněný pan Vávra skutečně neonacista a co přesně udělal, ani zda rozhodnutí zbytku členů bylo správné. Fakt je, že taková nálepka, ať už pravdivá nebo ne, by mohla sdružení poškodit. O tom vím sám svoje.

157032

22.3.2008 23:22

RE: Lovci bestií??

Patrik Novák 84.?.?.?

Reakce na 157032

Děkuji za odpověď, to jsem netušil jak se věci mají. Každopadně je to škoda, že se takový dobrý projekt na ochranu zvířat dělí kvůli politice. Viděl jsem s Lovci bestií reportáž v TV a velice mě potěšilo, že jsou takoví odhodlaní lidé. Dokonce tam mluvil i zmiňovaný pan Vávra, podle všeho to není pouze vlastník onoho původního webu, ale i otec celého projektu... Co jsem četl na internetu, je pravda, že v minulosti byl s neonacisty v kontaktu, a podle všeho byl v tomto směru i aktivní - avšak co jsem se o tomto projektu dozvěděl, původní ( "oficiální" ) web jsem si dohledal a pravidelně jej sleduji, ale žádné politické prohlášení netýkající se případů týraných zvířat jsem nezaznamenal...

No, ať je to jak chce, hlavní je, aby lidé dál upozorňovali na bezpráví a bojovali za práva zvířat, které se stanou obětí nějakého nelidského tyrana, ať již mají politický názor jakýkoliv.

157064

22.3.2008 12:28

Vo svete bežné

rom40 91.?.?.?

Ale veď takto na svete umierajú milióny detí a to nielen v Afrike. Nikto sa nad tým nepozastavuje. Nad smrťou akéhokoľvek zvieratka plačú miliony, noviny prinášajú články, policajti pátrajú. Lebo je to in. Ale nad dennou smrťou hladných afrických / nielen / detí, nad bombardovaním a strielaním nevinných, sa nikto nepozastavuje, nikto nič nerobí, alebo tak, že sa z toho všetci nabalia, len deti z toho nič nemajú. V tom je obludnost tohoto sveta. Toho paka na tej výstave ani nekomentujem. Je jasné, že je to dement. Aj tí ľudia, čo sa tam chodili pozerat.
[zmaten]

157020

22.3.2008 19:29

RE: Vo svete bežné

Vily 85.?.?.?

Reakce na 157020

on to ani neni dement. Spis je to sobec, ostatne jako my vsichni taky. Pisete o hladovejicich detech v Africe. Predpokladam, ze pokud by byla akce "kazdy Cech si vezme k sobe do domacnosti dva hladovejici lidi" tak by 98procent lidi ohnive tvrdilo, proc zrovna oni to uprimne nemohou udelat, jak moc potrbujou svoji domacnost jenom pro sebe apod. Pritom tem hladovejicim, kdyz by videli nasi zivotni uroven, by veskere s tim spojene problemy pripadly k smichu. Sam jsem na vlastni oci videl nektera ne zrovna bohatstvim oplyvajici mista na svete a muzu rict, ze vetsina lidi tady nema predstavu jak se kde zije a soustavne si jen stezuje, jake se jim deje prikori a jak se maji spatne. On ten pejsek je ostatne jek kapka v mori, denne u nas nevyslovne trpi statisice slepic v drubezarnach apod. Ale snizeni jejich utrpeni by znamenalo, ze jedno vejce by stalo 15 korun misto 5 korun a v tu chvili by 98 procent Cechu reklo "Co mi po nejakych blbych slipkach? Ja se chcu mit dobre" nebo neco podobneho v tom smyslu. Proto me pripad honduraskeho pejska nijak neudivuje. [bliji]

157049

22.3.2008 14:11

No upřímně řečeno,

rickover 86.?.?.?

když jako "umělecké exponáty" můžou být vystavována např. preparovaná lidská těla a "umělecké sochy" z lidských exkrementů a nikomu to také nevadí, naopak pochybovači jsou ještě "uměleckými" kritiky nařčeni z "netolerance" a rázně umlčováni, pak proč ne i chcípající zvíře jako "umělecký exponát".

Ukazuje to jen míru "vkusu" naší současné civilisace, kam se "umění" může zákonitě dostat, pokud odhodíme naši židokřesťanskou tradici. Logicky a zcela zákonitě se tím dostáváme k nevkusu antického Říma, kde vrcholem "zábavy" bylo jít se podívat na předhazování živých lidí dravým zvířatům k sežrání jako fotbalu své doby, k nevkusu který židokřesťanství odmítlo a na dlouhá staletí sprovodilo ze světa, až naše "osvícená" a "pokroková" poslední dvě tři staletí to zase postupně krok za krokem obnovují.

Řešení: a) nechodit na podobné "umělecké výstavy" neb vstupným toto "umění" podporujeme b) petice za zákaz

157024

22.3.2008 19:09

RE: No upřímně řečeno,

vladuna 81.?.?.?

Reakce na 157024

Dekuji za prispevek. Absolutne presny popis situace.
No nebojte se; take jako anticky Rim dopadneme ... [chechtot]

157051

23.3.2008 11:56

RE: No upřímně řečeno,

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 157024

Provokativní hnus jako umění je židovská záležitost. U ostatních národů ji najdeme přirozeně také, jenže u nejmenovaných je to takřka výlučnost. Nic jiného prakticky neumí. A šířit tento hnus v televizi a ve společnosti vůbec považují za své poslání vyvolenosti, "vyrovnávat protiklady", výsměch "(pro)národům". Destrukce, chaos, výsměch, je však nesmí nikdo kritizovat: už jenom z toho vzorce je jasné, kdo se tam cítí nejlépe. Jak moc se musíme namáhat, abychom našli židovského umělce, který takhle neuvažuje. A jsou to zároveň oni, kteří čekají až jako ten Řím zanikneme... A my jsme tak hloupí, a budeme plivat sami na sebe... Tolik k té židovské tradici. A umělec hnusu, který neumí nic jiného bude samozřejmě často sympatizovat s Izraelem a židovským národem (Knížák), protože dobře ví, který národ ten hnus dělá...
"Habacuc" je prorok a jedna z knih Starého zákona. Česky Abakuk. Takže tak.

Něco z proroka Habacuca:
"Pozor na opovážlivce; není v něm duše přímá. I kdyby pro sebe zabral všechny pronárody a všechny národy shromáždil k sobě.
6 Což ti všichni neužijí proti němu pořekadel, posměšných popěvků a narážek na něj? Bude se říkat: "Běda tomu, kdo hromadí, co mu nepatří. Jak dlouho? I tomu, kdo zástavou zatěžuje. 7 Což tvoji dlužníci náhle nepovstanou, nevzchopí se ti, kteří se třesou strachem? Budeš jim vydán v plen. 8 Za to, že jsi plenil mnohé pronárody, budou plenit všechny ostatní národy tebe za prolitou lidskou krev a za násilí páchané na zemi, na městu i všech jeho obyvatelích.
9 Běda tomu, kdo chamtivě shání mrzký zisk pro svůj dům, aby si založil hnízdo na výšině, aby se vyprostil ze spárů zla.
10 Rozhodl ses k hanbě svého domu učinit konec mnohým národům; hřešíš sám proti sobě. 11 I kámen ze zdi bude křičet, trám z krovu mu odpovídat.
12 Běda tomu, kdo staví město na prolité krvi a zabezpečuje tvrz bezprávím. 13 Hle, což to není od Hospodina zástupů, když
”lidé se namáhají, a pozře to oheň, národy se lopotí pro nic za nic?“
14 Země bude naplněna poznáním Hospodinovy slávy, jako vody pokrývají moře.
15 Běda tomu, kdo napájí svého bližního, tobě, který přiměšuješ jed svého hněvu a opíjíš ho a na jeho nahotu se díváš.
16 Dosyta se najíš pohany, ne slávy. I ty budeš pít a ukáže se tvá neobřezanost. I na tebe dojde číše z pravice Hospodinovy
a zlořečení na tvou slávu.
17 Násilí na Libanónu se obrátí proti tobě, pobíjení zvířat ti nažene děsu za prolitou lidskou krev a za násilí páchané na zemi,
na městu i všech jeho obyvatelích."
Otázka, jestli je to směřováno i k Židům... [pláč] [chechtot]

157081

22.3.2008 14:22

uz to tak raz chodi?

srsto2 89.?.?.?

aj ked normalne sem neprispievam k tomuto clanku sa uz neda neprispiet, a najlepsie to formuluje citat z jedneho clanku..

"Opäť sa otvára otázka, kam až umenie môže zájsť. Budeme sa raz pozerať aj na to, ako bude pred nami zavraždený človek? Je toto ešte vôbec umenie alebo len snaha o upútanie pozornosti? Ľudstvo by jednoznačne nemalo pripustiť, aby sa umenie stalo len akousi zásterkou ľudskej krutosti. Veď takýmto spôsobom by dnes aj odmietnutý umelec Adolf Hitler mohol vysvetľovať 2.svetovú vojnu ako jeho umelecké dielo. Je možné, aby bol trestný čin ospravedlnený tým že je vyhlásený za umenie? Kam teda necháme umenie zájsť?"

to je to uz s nami fakt take zle? [bliji]
ak ano TREBA S TYM NIECO ROBIT! [naštvaný]

skusme zachtranit kulturu, nepodporovat nekvalitu, nepodporovat upadok, zlych a lahostajnych ludi
skusme zvysovat sebareflexiu u seba aj inych lebo to je nieco co ludom dnes asi najviac chyba a mozno sa podari zachranit aj ovela viac..

157026

22.3.2008 17:30

Nekolikrat se pokousim otevrit petici

Vit 82.?.?.?

abych ji podepsal, ale nedari se mi to. Neda se na ni dostat jinak?

157036

22.3.2008 22:07

RE: Nekolikrat se pokousim otevrit petici

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 157036

Och. Moje chyba. Správně je ta adresa tady: http://www.petitiononline.com/13031953/petition.ht.... V článku to opravím.

157059

22.3.2008 21:31

A opravdu ten pejsek zeřel?

adnad 195.?.?.?

Neumím ten jazyk, tak jsem si nemohla přečíst co je tam napsáno. Na poslední fotce má ten pejsek hlavu nahoře, tak snad , doufám, že mu dali něco málo, v takovémhle stavu by nemohl vypít moc vody a sníst velkou porci, to by ho mohlo taky zabít.

157057

22.3.2008 22:14

jo

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

toz to je hnus ....tu neni co dodat.

157060

23.3.2008 4:34

Zviditelnění

Supman 89.?.?.?

Dobrý den,

dle mého se umění s prominutím posralo ve chvíli, kdy si někdo dal za úkol jím místo naplňování estetického "krásna" - šokovat.
Moderní umění se dělí na UMĚNÍ (které splňuje výše zmíněnou funkci), a na TERAPII.
Tento pitomec (jako spousta jiných) se touto "sebeterapií" namísto povýšení lidské duše zřejmě pouze věnuje sebepropagaci.
Doufá, že bude cool, šokující a jeho jméno se prosadí.
Někdo by tomu deprivantovi měl říct, že ho dávno předběhla CNN.
Nevím jak Vy, ale já se pokusím petici podepsat a potom to jméno rychle zapomenout. Ale asi to vzhledem ke stupiditě toho jména jen tak nepůjde.
P.S.: Na táboře jsme měli kdysi takovou hru, že když byl někdo podrazák, tak jsme ho přivázali ke čtyřem kolíkům a namazali pastou na zuby. Takhle bych ho vystavil a samozřejmě - bez vody. [zahanbení]

157075

23.3.2008 15:11

je to len zviera

magua 92.?.?.?

napriek tomu ze to je zviera ho mal zabit ked bol chory, ale nie ho este tyrat. umelcovi by som nechal napis v galerii ze zivot je bumerang . [cool]

157086

23.3.2008 22:30

Nepripustna argumentace!

Vodník 82.?.?.?

Nazor, ze tim "umelec" poukazuje na nasi lhostejnost k tomu, jak ve svete umira tolik a tolik deti, "umelce" naprosto neomlouva. Nemohu poukazovat na lidskou hanebnost tim, ze umucim psa! To bych mohl tocit doma porno s triletou dcerou s tim, ze poukazuju na sexualni deviace soucasneho zapadniho cloveka a nechat se za to zvat na prestizni vystavy!

"Umelec" dle meho nnazoru zaslouzi hodne vysoky trest, pokud mozno v nejakem nevyhovujicim stredoamerickem vezeni, kde mu vrazi udelaji ze zadnice magistralu!

157093

23.3.2008 22:56

RE: Nepripustna argumentace!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 157093

Souhlas. Zatím tu ale, alespoň jak tomu rozumím, nikdo takto nepřípustně neargumentoval. Např. moje konstatování, že jsme podobně lhostejní k osudu umírajících dětí jako návštěvníci výstavy k osudu psa přeci není automaticky omluvou "umělce". Ale to už tak někdy bývá, že i Zlo poslouží dobré věci... znáte to: "té síly díl jsem já... " [smích]

157094

24.3.2008 15:10

Co bude nasledovat

Kevin 78.?.?.?

Co bude nasledovat? Co vse se skryje pod rousku "umeni". Bezdomovec, privazany za obojek? Umirajici na rakovinu? Umucene dite? Nebo snad zenska ponizena na sexualni sochu "free for use"? Co jeste jsou lide schopni tolerovat?

Tohle je treba "performance" jednoho francouzskeho "umelce" s nazvem C'est moderne. Jak sam pise Sexe Moderne 2 is a box in which could be locked a woman. Her main joints are wedged. Only her sex and her breast are still visible.
:

Vložený obrázek

Vložený obrázek


A kam az pak zajdou ruzne stupidity (reality) show? Umirani v primem prenosu? Davkovani opiatu nemocnemu na rakovinu podle SMS divaku? Nebo snad vyVoleni kde vypadavajiciho v primem prenosu popravi? Co vsechno lze jeste vydavat za umeni ?

157125

24.3.2008 19:14

RE: Co bude nasledovat

Robocrep 88.?.?.?

Reakce na 157125

Je dobře, že u nás funguje zákon proti týrání zvířat (i když ne vždycky správně - ostatně jako kterýkoliv jiný zákon).
Každopádně by v Čechách něco takového neprošlo.
I když... možná prošlo.. za předpokladu, že by tady na výstavu nikdo nepřišel. Jsme přeci všichni nekulturní hovada, že ano.
[mrknutí jedním okem]

157130

25.3.2008 12:52

Vyjebanec a nie umelec!!!

senor 158.?.?.?

aky kokot vyjebany je ten umelec, keby som mohol tak by som ho tam uviazal za toho psa a este zaplatil kazdemu navstevnikovi ked si do neho kopne, teda pokial by som ho nestihol dokopat do smrti uz ja [naštvaný]

157166

26.3.2008 16:05

Láska

Honza Vedra honza (zavináč) sladkyzivot (tečka) cz 89.?.?.?

Nase srdce jsou plna lasky, kdyz necitime cizi bolest, je to proto, ze nase vlastni bolest nam zakryva oci. Proc jsme vsichni tak nestatni?

157229

27.3.2008 9:00

Mít tě po ruce ty parchante "umělče , tak tě tam přivážu já osobně !!

Evča 193.?.?.?

lhostejnost lidí je neuvěřitelná !!! Co kdyby si to "umělec " vyzkoušel sám na sobě ??!!!

157283

28.3.2008 15:59

Prase

Serafim 88.?.?.?

ne toto označení více jmenovaného umělce by bylo ctí,kam jsme se to dostali!!!To není umělec-to je zrůda,nebo posedlý člověk

157428

1.4.2008 23:48

Umírání jako "umění"

qawas 85.?.?.?

Ten krásný pes byl jenom hladový a žíznivý. Dalo se mu pomoci. Nikdo z přihlížejících psovi nepodal vodu ani neupozornil veterináře? Pan umělec to má za pár. Za nějakou dobu sejde stejným způsobem. Snad si na pejska vzpomene až budou jeho vnitřnosti v bolestech vysychat. Tak ať si to hezky užije.

157834

23.4.2008 20:36

chcípni

Vena 212.?.?.?

ty hajzle jeden,...chcípni, chcípni, chcípni!

159690

30.4.2008 21:39

hnus

zelwicta 89.?.?.?

Já bych tomu hajzlovi udělala to samý...
Parchanti odporní!!! [naštvaný]

160265

2.6.2008 23:48

člověk svině

Jakub Musílek musinec (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Zdravím vás všechny,tak tomu debilovi bych udělal něco podobného aby se každý podíval[vyplazený jazyk]řivázal bych ho ke stěně nařezal bych mu šlachy a žíly a pěkně zasypal solí a nechal ho tam šmejda trápit dokud by nevydechl naposled.Krásně bych se kochal jak trpí.-raději bych zabil člověka než nějaký zvíře..!!

162390

5.7.2009 22:56

stvury

mstitel 86.?.?.?

tak po precteni tohoto prispevku se mi fakt zastavil mozek at premyslim jak premyslim tak hlava mi tohle absolutne nebere lidem co tyraji zviratka preji zazit tu nejhorsi bolest a utrpeni co jen existuje at pak proklinaji den kdy se narodili ja je taky proklinam na veky veku tu svini co to provedla ty bych zaziva vytahnul streva a za ty streva bych ho tam nekde povesil na ty vystave aby ho tam ty lidi mohli taky pekne vocumovat a ty lidi co tam jen tak chodili a cumeli na to pral bych jim aby tam byli jejich blizci takhle uvazani a pomalu tam v bolestech chcipali jestli by to pro ne byla taky tak uchvatna a vesela podivana nikdy sem nechtel prat nikomu nic zlyho ale tyhle stvury si zit nezaslouzi ani mit deti aby se to zlo nemnozilo zaslouzi si jen bolest utrpeni a smrt jako ten nevinej bezbranej pejsek kterej nikdy nikomu neublizil

194977

5.1.2012 15:08

Ja proste nemam slov nad lidskou krutosti!!!

Iveta iv_et_ka (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Nemuzu uverit svym očim, co si vsechno clovek dovoli aby byl slavny!!! a nemou tvar nechal na pospas jako umirajici ATRAKCI.. [naštvaný] at s tim jdou do P.....!a vubec ja bych ho taky vystavila a nechala chcipnout. Kdyz musi kvuli nam - lidem trpet neme tvare tak proc by si to nezkusili taky lide. [naštvaný] [naštvaný] [pláč] Jednoduše receno - ,,UBOŽACI,, je mi na zvraceni [pláč]

260211

5.1.2012 15:14

To je děs !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

To snad není pravda, co se dneska děje. Panu "umělci" bych udělala totéž, co on tomu ubohému psovi.... aby si fakt užil.

260212

5.1.2012 17:22

Hnus!

Satanist 50.?.?.?

Takovymu cinu se klidne muze rikat bestialita a zmrda jehoz zivot aspon pro me ma mensi cenu nez zivot toho psa za takovej cin by meli posadit holou prdeli na spicatej kul a taky vystavit aby kazdej kdo chce se tez moh podivat jak chcipa!

260216

5.1.2012 20:14

styďět by se měly,

Bobina 178.?.?.?

Je to strašný,a nikdo nezakročí,ještě se na to dívají,nikdo mu nepomůže,co to je za lidi.Měly by se stydět.Chudák pes.je mi z toho zle.

260226

5.1.2012 22:04

:(

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

a im to uz jebe na hôavy dočista ??
[překvapení]

260229

6.1.2012 16:52

oko za oko

vera 190.?.?.?

lidi uz nevi co roupama, bidu na ne! Kde to zijeme? [pláč]

260267

6.1.2012 18:30

RE: oko za oko

steve 166.?.?.?

Reakce na 260267

.. v "deemograzyy".

260271

8.1.2012 20:04

Umírající pes

Iva Pohorská 92.?.?.?

To je strašný!Je mi z toho tak úzko,tak mě bolí srdce ze všech těch lidí,kteří se dívali na tu bezmoc,na umírajícího psa a nikdo nepomohl.Lidstvo je tak zkažené,tak apatické ke všemu,co se děje.Jak mohl tzv.umělec vystavovat to,jak pes pomalu umírá ? Pane bože,nikdy nebudu chápat tu hrůzu,čeho se lidi dopouštějí.
Kéž by na každého došlo a každý byl spravedlivě potrestán za své činy.

260409

9.1.2012 20:26

Udělala bych vystavovateli to samí...

Jauča 83.?.?.?

Jako tohle jsem opravdu neviděla, místo toho, aby mu pomohl a dal mu nažrat, tak ho vystaví, jméno napíše z granulí jako za trest a ve finále mu to ještě vynese... Pes tam chudák určitě v bolestech a útrapách trpí žízní a hladem a lidi se na to chodí dívat jak na umělecké dílo??? Je mi Tě líto bafánku a toho tvýho mučedníka, bych opravdu potrestala, tak jak on Tebe... + Všechny ty, kterým se to líbilo... Ať je Ti teď pěkně, snad už jsi spokojenej a šťastnej [smích]

260559

Tuto stránku navštívilo 9 401