Diskuze k článku

Tak nám zabili Rona Paula

Příspěvků 55

12.2.2008 4:12

Ne nezbytne!

z.a.p 99.?.?.?

Vsimnete si clanku "Race is far from over" zde:
http://www.dailypaul.com/

Je treba o teto veci myslet v hlubsi perspektive. Je vicemene jasne od zacatku, ze Ron Paul nebude jasny vitez; nebud'me az natolik blahovi. Co je vsak dulezitejsi je to co bylo predtim (motivace a duvody) a jeste vice co bude nasledovat (siroke spolecenske vedomi). Ron Paul se stava lidovou legendou; co na tom ze jej media ignoruji, lid vi sve. Podpora neklesa, prave naopak.

Tim ze Paul zvolil 'ctvrtou cestu' dokazal nekolik veci; hlavne svoji soustavnost a cisty stit. Mohl prave tak 'zazmatkovat' a zacit se presentovat jako Nezavisly ci dokonce zacit nejakou 'Konstitucni stranu'. Nic takoveho prozirave neudelal - je stale jeste muzem UVNITR systemu. Ron Paul je vyzralym politikem ktery se nenecha unaset vasnemi. Jen on se zda byt pravym nositelem republikanskych idealu. Zbytek je 'zalezitost jako obvykle'.

(Ciste mimo: na www.savethemales.ca je studie o tom jak se mohla vyvijet II.s.v. kdyby kuprikladu v te dobe mela Amerika za prezidenta republikanskeho kandidata; velmi zajimave.)

154016

12.2.2008 8:04

RE: Ne nezbytne!

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 154016

>...Ron Paul se stava lidovou legendou; co na tom ze jej media ignoruji, lid vi sve. Podpora neklesa, prave naopak.
----
Udělal jsem si takový malý soukromý průzkum mezi kolegy v práci a v okolí. Dotaz zněl: "Kdo je to Ron Paul a co o něm víš"?
Výsledky průzkumu:
Nikdo z kolegů se kterými kopeme kanály ho nezná. Kluci od vedle, kteří kopou kanály na stejné ulici
vpravo, také nic. Kopáči kanálů na levé straně ulice ho také neznají.
----
To přirovnání ke kopáčům kanálů není náhodné. Tak mi to totiž připadá. Vesměs inteligentní a vzdělaní lidé, majitelé prosperujících firem, ale naprosto žádný přehled o politické situaci. Jeden jediný, bývalý majitel naší firmy (inženýr), který měl kdysi dvěstě zaměstnanců a zůstal ve firmě nadále jako poradce, ten má znalosti o Federal Reserve Bank. Dokonce se i pochlubil zpětným dotazem, co já osobně vím o ostrově Jackill? O Paul Warburgovi, D.Rockefellerovi, Rothschildovi. Takže se debata rozjela tím správným směrem, ale jméno Ron Paul si už musel vygůglovat. A to až když jsem mu oznámil, že existuje jeden pán (Dr.Ron Paul), který to chce všechno změnit a vrátit Ameriku zpátky Američanům.

154025

12.2.2008 11:35

RE: Ne nezbytné?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 154025

Bohužel, většina lidí podléhá reklamně. Všimněte si, když k někomu přijdete, běží TV a dokonce ji většinou nezhasnou ani, když mají návštěvu. Na televizi nebo v novinách o Ronu Paulovi se ani neštěkne.

Američané dle zpráv naivně očekávají, že zvítězí Obama nebo Clintonová. Na BL je podivný článek „Spáchali již američtí Demokraté sebevraždu?”, autor zřejmě očekává, že nakonec vyhraje Republikán McCain. Padl mně do oka
článek v překladu: "V roce 2050 v USA běloši menšinou”
. Proč zrovna teď politicky nekorektní „studie“ o tom, že dle studie Pew Research Center ve Washingtonu, běloši se stanou menšinou a jejich počet klesne na 47%, počet Hispanic se ztrojnásobí, asijská populace se zdvojnásobí a procentuelně počet černochů zůstane stejný. Zpráva „varuje“, že čísla se mohou změnit s budoucími změnami imigračního zákona. Především Republikáni jsou pro tu „změnu“ imigračního zákona. Zajímavé také je, že ve skutečnosti Hispanics jsou téměř z poloviny bílí nebo míšenci, zahrnuje to totiž každého, kdo odvozuje svůj původ z Jižní a Střední Ameriky nebo dokonce Španělska a Portugalska! Voliči jsou manipulováni - nějak vedeni.

Když uvážíte zadlužení USA a současné „investice“ do zbrojního průmyslu, ono USA ani z ekonomického hlediska nezbývá nic jiného než i nadále války vést a zvolit si k tomu nejvhodnějšího kandidáta.
Nerozumím tomu, USA vydává na zbrojení více než celý zbytek světa a současně je nejzadluženějším státem. Kdyby však přestalo nebo snížilo USA vydání na zbrojení, vznikne nezaměstnanost a krize.
Chápu to tedy dobře, že zbytek světa půjčkami podporuje US, aby zbrojilo a současně k ekonomické prosperitě by USA pomohla třetí světová válka?

154029

12.2.2008 12:44

RE: Ne nezbytné?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 154029

Chápu to tedy dobře, že zbytek světa půjčkami podporuje US, aby zbrojilo ...
--------------
Pane Sašo, půjčkou obvykle nikdo nikoho nepodporuje. Tu poskytuje jeden subjekt druhému s očekáváním zisku z úroku. A bohatým půjčují věřitelé z pochopitelných důvodů raději, než nuzákům.

Zda by někdo dnes zbohatl na třetí světové válce? V těch předchozích bohatly především zbrojařské koncerny na dlouholetých dodávkách armádám svých (a někdy i protivníkových) vlád. Obávám se, že prostředky pro vedení 3. války jsou již dávno vládami jaderných velmocí nakoupeny a uloženy v podzemních a ponorkových silech. Po jejich hromadném odpálení už asi nebude komu co dodávat.

Z ekonomického hlediska je pro zbrojaře nejvýhodnější vleklý válečný konflikt (Korea, Vietnam, Afghánistán, Irák), vedený konvenčními zbraněmi. Ten spotřebovává klasický vojenský materiál dlouhodobě a opakovaně. Lidé jsou ovšem vesměs proti, neboť každá válka spotřebovává též lidské životy a zdraví.

V nedávných amerických dějinách bylo jedno výjimečné období. A to tehdy, když J.F.K. prosadil cíl dobytí Měsíce. S ním došlo k přesměrování značné části vládních výdajů ze zbrojních zakázek do vývoje a výroby kosmických technologií. Jsem hluboce přesvědčen, že by to fungovalo i dnes. Jen někde sehnat toho J.F.K. II.

154033

14.2.2008 15:17

RE: Ne nezbytné?

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 154029

Co se tyce te politicke korektnosti, zda se mi, ze ve skutecnosti prijeti politicke korektnosti mezi lidmi, tedy mezi lidmi kteri ji musi.
Politicka korektness neni chapana jako snaha po zlepseni spolecnosti, tedy mezi vetsinou bilych, ale jako ochota obetovat sve sebevedomi pro moznost zlepseni sve kariery.
Vetsina lidi se kterymi hovorim, potom kdy se trochu odvazi kdyz se clovek dotkne rasoveho souziti, jen krouti ocima.
Prirovnal bych to tak trochu k tomu co lide delali za Socialismu. Tak se stava, ze senior vedec je ta vyplaseny, ze nikdy neprojevi sve opravdove mineni.
Osobne si myslim, ze toto negativne pusobi na zdravi, zvlaste v post 50 letych, protoze umele omezovani emoci vede k jaksi auto snizeni produkce testosteronu u muzu a tim padem k tloustnuti a celkove depresi. U techto lidi se take vice projevuji tendence k chorobam cevnim.
To je ovsem jen me mineni.

154197

12.2.2008 12:42

RE: Ne nezbytne!

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 154025

"Vesměs inteligentní a vzdělaní lidé, majitelé prosperujících firem, ale naprosto žádný přehled o politické situaci. "
---------------------------------------------------------------

S blbci se lepe (z pozice vlady) pracuje. Proto se v Kanade neuci ve skolach takove veci jako politicka veda, historie a zemepis. Studenti by se tak mohli naucit samostatnemu nahledu a ten by nemusel byt v souladu s vlivem medii. Takze se vychova obyvatelstva prenechala vyhradne jim.

Sam jsem mel nedavno na navsteve byvaleho kolegu a jeho zenu. On je tez 'inzenyr'. Oba jsou totalni zabednenci, az k zoufalosti. Pripadaji mi jako 'urychlovaci' oficielni propagandy. Rychle jsem si uvedomil, ze polemika je nemozna. Mezi obycejnymi 'kopaci'... no nevim o cem vubec mluvit.

154034

13.2.2008 7:29

RE: Ne nezbytne!

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 154034

Zdeňku, je to přesně tam, kam to chtěli dostat. Sdělovací prostředky mají nádech pejzatosti a lidi přitom nic jiného nezajímá.
Hlavně se dovědět, co dělá Paris Hilton, Angelina Jolie, Britney Spears a kde pořídit levně plazma TV. Krmivo pro ovečky a pro kopáče kanálů. Existují vyjímky, ale těch je pramálo. Kanada je na prvním místě, co se týče počítačů a internetového napojení na počet obyvatel. Přesto je informovanost zoufale zničující.

154088

13.2.2008 6:54

RE: Ne nezbytne!

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 154025

>...co já osobně vím o ostrově Jackill?
-------
Měl jsem pochybnosti, jak se to píše a netrefil jsem se.
Má být správně Jeckyll. Je to ostrov ve státě Georgia, kde se v roce 1910 upachtila zrada na Američanech a největší podvod dvacátého století - soukromý bankovní systém - Federal Reserve Bank, "uzákoněn" protizákoně v roce 1913.

154086

12.2.2008 7:47

Titulky z videa

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Pracoval jsem na překladu videa Rona Paula, ale doposud se konečná práce neuskutečnila. Nabízím překlad závěrečných titulků:

Závěrečné titulky:
- Nikdy nehlasoval pro zvýšení daní...
- Nikdy nehlasoval pro nevyrovnaný rozpočet...
- Nikdy nehlasoval pro zvýšení platů v kongrese.
- Nikdy nepřijal vládou placené zvýhodnění...
- Hlasoval proti "Patriot Act" - vlastenecké stanovy...
- Hlasoval proti kontrole internetu...
- Hlasoval proti válce v Iráku...
- Nikdy nehlasoval pro federální omezení vlastnictví
osobní zbraně...
- Niky nehlasoval pro zvýšení pravomocí výkonové skupiny.
- Není osobně zapojen v lukrativním kongresovém
důchodovém zabezpečení...
- Každoročně vrací část rozpočtu na svůj kongresový
úřad zpět do státní pokladny...
- V šedesátých létech hrdě sloužil v americké armádě,
jako chirurg u leteckých sil.
- Kongresman Paul pracoval ke konci sedmdesátých let a
v počátcích osmdesátých, jako člen výboru vládní banky...
- Dr. Paul vytrvale hlasoval pro snížení, případně zrušení
federálních daní, snížení vydání a omezení vládního
vlivu. Využil svého postavení ve vládě k aktivnímu
prosazování ústavních zásad a k jejímu dodržování...
- V roce 1984 se dobrovolně vzdal svého místa v kongrese
a navrátil se ke své lékařské profesi...
- Dr.Paul se v roce 1997 opět vrátil do své funkce
v kongrese a reprezentuje region státu Texas...
- V současné době pracuje ve vládním finančním výboru
a výboru pro zahraniční záležitosti. Pokračuje v
prosazování markantního snížení složek federální
vlády a návrat k ústavním zásadám.
- Zanech snění...
- vybuduj novou vlast... Ron Paul 2008

154024

12.2.2008 12:15

RE: Titulky z videa

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 154024

[cool]
Ted jde o to kdo z cesky (?) mluvicich by mel zajem. Nedelam si velke nadeje. I mezi nimi je znacny pocet zabednencu a nebo alespon pripodelanych sebezcenzorovancu. Mluvi ze me osobni zkusenost.

154035

12.2.2008 9:49

nie je nasadený v roli odpútavača?

oto 83.?.?.?

Prepáčte mi moju neznalosť uvedeného pána, ale "Veľká kniha pre vysokú politiku" predsa uvádza ako jednu z použitelných technológií manipulácie nespokojných más:
Postaviť kandidáta, ktorý sa bude mnohým nespokojencom páčiť a v rozhodujúcom bode volieb sa z neakej príčiny vzdá ďalšej účasti v prospech iného "kandidáta".

154027

12.2.2008 12:22

Myslím, že titulek je opravdu přehnaný

Jan X. 213.?.?.?

Pro ty, co umí anglicky, tady je nejnovější video od Rona Paula, které jsem dostal dnes:
http://www.youtube.com/watch?v=ryMliyeIDp4
Hovoří v něm o přerušení kampaně, aby se mohl soustředit na znovuzvolení do Kongresu. Ale samozřejmě také o kampani ve zbývajících státech, kde jsou ještě primárky.

Přerušení kampaně je zcela logickým vyústěním toho, že většina primárek už proběhla (díky tomu letošnímu "supertuesday" ) a tím pádem je jen logické se soustředit na znovuzvolení do Kongresu. Připomínám, že Paul nehlasoval ani pro Patriot Act, ani pro Military Commissions Act, ani pro HR 1955.

Co se týče prezidentské kampaně, ve skutečnosti takovou podporu, jaké se Ronu Paulovi dostalo, před půl rokem nikdo vůbec nepředpokládal. Vzhledem k tomu, že nemá korporátní sponzory a média ho v podstatě nejen ignorují, ale aktivně odmítají (není divu, Paul rozhodně nekope za současné korporátní zájmy) - přesto trhal rekordy fundraisingu od řadových voličů, vyhrál několik televizních debat na celonárodních televizích, několik předních komentátorů MSM na něj v průběhu kampaně zcela změnilo názor a jeho program se dále šíří po internetu. Program, který je opravdu velice zásadně odlišný od programu ostatních kandidátů a pro mnoho lidí je vůbec těžké pochopit o co jde, a také zatím pochopit, že může existovat kandidát, který není jen panákem placeným korporacemi, ale že má také nějaký skutečný politický program, a že tento program nevzniká na základě populistických nálad, ale je konzistentním vyústěním Paulovy dlouholeté činnosti v Kongresu.

Prosazování takového programu je běh opravdu na dlouhou trať. Nicméně je logickou reakcí na stav americké ekonomiky, politiky i společnosti. Koneckonců nyní je již víceméně neodvratné to, co analytici nazývají "Velmi velká americká deprese" - stagflační krize naprosto nebývalých rozměrů, krize, která je téměř přesně důsledkem mechnismů, které Ron Paul, jako dlouholetý činovník v různých finančních výborech, tak kritizuje, a jejichž změna je tedy z velké části jeho politickým programem.

154031

12.2.2008 17:13

RE: Myslím, že titulek je opravdu přehnaný

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 154031

Jen tak pro zajímavost: v tom videu ( http://www.youtube.com/watch?v=ryMliyeIDp4 )Ron Paul vyzývá k pochodu na Washington.

Jinak zajímavá čísla u toho videa:

Views: 213 !!!

Ratings 3256
Comments: 2,534
Favorited: 1,327 times

Což jasně poukazuje na to jak zkorumpovaná firma je Youtube

154051

12.2.2008 18:50

RE: Myslím, že titulek je opravdu přehnaný

Tomass 85.?.?.?

Reakce na 154051

Skutečně, Views: 213 [překvapení] [zmaten]

154061

12.2.2008 19:37

RE: Myslím, že titulek je opravdu přehnaný

Zero 83.?.?.?

Reakce na 154051

Jestli youtube nepočítá jen ty, kteří si prohlédli video až do konce.

154065

12.2.2008 23:35

RE: Myslím, že titulek je opravdu přehnaný

oldold 88.?.?.?

Reakce na 154065

utery 12/02/08 23:10 stale Views 213 - to je spodni radka numericke klavesnice . Koments 5140

154073

12.2.2008 11:44

Myslím, že titulek je opravdu přehnaný II

Jan X. 213.?.?.?

Ale není to žádná z nouze ctnost, nouze teprve přijde. Rozsáhlá restrukturace je ve Spojených státech nevyhnutelná, pokud si chtějí zachovat alespoň část svého postavení ve světě. Konzervativně republikánské ideje - tedy důraz na dodržování ústavy (neodpustím si osobní názor: americká ústava je skutečně jedním z nejlepších právních dokumentů světa, kam se na ní hrabou všechny ty směšné pokusy o evropskou ústavu), monetární suverenita, vyrovnaný rozpočet, rovné ekonomické prostředí, omezená federální vláda, neintervencionismus, ochrana suverenity, hranic, pracovního trhu, investic, pravomocí lokálních vlád a vlád jednotlivých států, vyloučení federálního zasahování do školství, do církví, omezení federálních zásahů do zdravotnictví a sociálního systému, ochrana občanských práv, zejména těch, které jsou definovány v Bill of Rights... - to vše jsou v podstatě ideje, s kterými byly Spojené státy založeny jako výrazná morální protiváha britskému a evropskému imperialismu. Tyto ideje jsou tím jedním z nejlepšího, co bylo v rámci historie navrženo a prosazeno k ochraně lidské svobody a společenské plurality.
Není náhodou, že Paulova kampaň nesla ve svém názvu Slovo rEVOLution - jsou to právě ideje americké revoluce, od jejich samého počátku, od sepsání Deklarace nezávislosti (inspirované to holandskou), od schválení Ústavy, od staletí trvajícího boje za rovnoprávnost, zrušení otroctví (to nezavedli v Americe "američané", ale koloniální vláda), které stvořily moderní demokracii, jistě stále nedokonalou a podléhající krizi identity, cílů...ne náhodou, jsou to především mocenské zájmy nadnárodních korporací, které žádnou státní suverenitu, státy svých občanů nechtějí.
Spojené státy jsou v krizi, ve velké krizi, nicméně to samé je možné říci o Evropě, o islámském světě o jihovýchodní Asii... Globalizace s sebou přinesla velice nebezpečné ideje, mechanismy a efekty, ze zcela globálního pohledu je třeba jim také čelit, neboť distribuce bohatství a moci se velice nebezpečně koncentruje v rukou hrstky šílenců, kteří si se svým Leviathanem už evidentně neví rady. Hrozí globální konflikt o zdroje, ať už o přírodní, lidské, nebo výrobní, kterým dominuje severovýchodní Asie a Střední východ, hrozí války, hrozí další zhoršování životního prostředí...je třeba začít vést konstruktivní politiku, než bude pozdě.
A právě Ron Paul je jedním z politiků, kteří tento apel prosazovali a prosazují. To, že tady o tom diskutujeme, je samo o sobě důkazem toho, že jeho vzkaz je slyšet nejen v Americe, ale po celém světě. Je tedy třeba nikoho nezabíjet titulky ani neházet flintu do žita.

154032

12.2.2008 14:26

Ron Paul

Aja 74.?.?.?

a jeho vystoupeni trochu pohromade.
Jeho projev, logiku, argumentaci je radost poslouchat.

Ten "jim" musi jit na nervy. [vyplazený jazyk]

154039

12.2.2008 14:10

není to tak zlé

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Mě nedávno překvapilo, kolik mladých lidí zná film ZEITGEIST. Ne že by to byla masová záležitost, ale očekával jsem, že kromě hrstky konspirativních teoretiků jej nebude znát nikdo. Možná že mladší generace spíš umí pracovat s internetem, než ta starší, která jej využívá jen na nákupy a podobně. V tom případě tu je naděje.

154041

12.2.2008 14:50

Jev je mnohem širší

Zero 83.?.?.?

To, o čem píšete, je mé téma, věc, kterou se už dlouhou dobu zabývám. V podstatě s vámi souhlasím, jen si nemyslím, že by šlo o spiknutí Systému. Jev je mnohem širší. Existuje obrovská množina jevů, skutečností a témat, která jsou sice velmi zajímavá - což uzná většina lidí - ale o nichž se nemluví. Co víc, ono se o nich vůbec nepřemýšlí. Jakoby neexistovala. Když čas od času někdo s takovým tématem přijde, nikdo ho neokřikuje, nikdo mu nic nevyčítá. Jen o pár dnů později už nikdo neví, že něco takového bylo vyřčeno.

Nemyslím si, že by šlo o záměr a už vůbec ne, že by šlo o politické spiknutí. Je sice možné, že tohoto fenoménu politikové mohou využívat, jev je však mnohem obecnější. Existuje mnoho věcí zcela mimopolitických, o nichž také nikdo vyjma izolovaných jedinců nepřemýšlí - a přitom je kdekdo ochoten přiznat, že jde o otázky navýsost zajímavé a důležité. Uzná, pokývá hlavou - a nic.

Sám nevím, co si mám o příčinách myslet.

154042

12.2.2008 16:14

RE: Jev je mnohem širší

Robocrep 62.?.?.?

Reakce na 154042

Máte pravdu! Je to třeba o nevysvětlených úkazech, žejo? Každý souhlasí že jsou to zajímavé věci, ale přitom se nenajde nikdo kdo by se jimi seriózně zabýval. Taky jsem si tím kolikrát lámal hlavu čím to je. A dokonce mám dojem že se čím dál méně o takových věcech jenom mluví.

154046

12.2.2008 17:06

RE: Jev je mnohem širší

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 154046

To není jen o nevysvětlených úkazech. To je o celkovém poznávání světa. A poznávat = učit se. A teď jsme u toho kamene úrazu. Ono učit se je nesnadné. Vždyť lidský mozek při vyšším zatížení běžně odebírá až 40% veškeré energie, spotřebované organismem. Oč snazší je pustit TV a civět či nasadit sluchátka a nechat si znít decibely do uší. Zde je výdej energie výrazně nižší.

Je to bohužel tak, že všechny živé organismy (včetně lidí) jsou evolučně nastaveny na cílené vyhledávání stavu, v němž organismus maximálně šetří energií. Kdo v minulosti energií zbytečně plýtval, obvykle podlehl odpočatějšímu.

Takže. Čímkoliv se seriózně zabývat znamená vynakládat energii. Proto se, pane Robocrepe, tak zoufale málo lidí něčím seriozně zabývá, není-li to podmínkou jejich obživy. Proto je mezi námi většina "konzumentů" a stále více tlouštíků. Mýlím se?

154053

12.2.2008 18:11

RE: Jev je mnohem širší

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 154053

Teda co Vy všechno nezmotáte dohromady, pane Vojto, aby vám ta evoluční teorie sedla podle Vašeho, to se fakt jeden diví. Jestli dříve odpočatý vítězil nad neodpočatým, jistě se jednalo daleko spíš o fyzickou než psychickou zátěž. Vítězství přemýšlivých neduživců nad silnými nepřemýšlivými je až výdobytkem moderní doby. Člověk se učí různými způsoby, a nejvíce se naučíme z chyb. Můžete zaměstnávat mozek jak chcete, můžete vymyslet haldy teorií a přitom spotřebovat většinu energie, když ty teorie neodpovídají realitě, poznáte to pak i bezenergeticky, a teprve z toho se něco naučíte...Není přeci nikde řečeno, že samotné zaměstnávání mozku musí vést k pozitivnímu poznání, k takovému, které je evoluční výhodou, či snad ano? [překvapení]

154060

12.2.2008 19:21

RE: Jev je mnohem širší

Zero 83.?.?.?

Reakce na 154053

Ano, to je jedna z možností.

Zdálo by se, že v šestimiliardovém lidstvu prakticky není téma, které by intenzivně nezajímalo alespoň milión lidí. Přitom to zřejmě není pravda, existují záležitosti, kterými se zabývá na celé planetě sotva několik málo desítek lidí - a přitom stále nejde o žádné krkolomnosti. Jedno z vysvětlení může být opravdu založeno na tom, že lidí, kteří se vůbec čímkoli zabývají alespoň trochu kreativněji, nejsou miliardy, ale mnohem, mnohem méně.

Což je bohužel vysvětlení z nejpesimističtějších, protože pak se s tím nic dělat nedá. Zlaté spiknutí.

154064

14.2.2008 16:49

RE: Jev je mnohem širší

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 154064

Je to mozna zpusobem kterym mozek zpracovava informace. Vsimete si, ze velke objevy a revoluce byly zacaty vzdy jen bud jednim clovekem, nebo jen malym kruhem lidi. Je to nahla observace kdo jedinec si uvedomi urcity nedostatek rovnovahy a dokaze presne ukazat co to je. Byl jeden Leonardo, jeden Marx, jeden Jezis.
Nezalezi na tom, z ktere strata spolecnosti prichazi.
Je zajimave, ze standartni mysleni v ohodnoceni informaci mezi lidmi neni ve faktorisaci, ale v hodnoceni textu v libivosti.
Onehdy jsem cetl praci jednoho mladeho filosofa, dlouhe a nezazivne, vzaklade nic noveho nerekl a stale se odvolaval na jine autory. Ukazka Exhibicionismu stejna jako predvadeni se v novem automobilu.
Ovsem je povazovan za neuveritelny objev na soucasne intelektualni scene.
Napriklad stare Indianske vedomosti jsou zkratkove ale efektivni. Je to kvuli nedostatku papiru a nutnosti mobility.
Chtel jsem rici, ze souhlasim, ze informace nejsou processovany stejnym zpusobem, ale rozdilni lide si udelaji rozdilne zavery.

154220

12.2.2008 19:46

RE: Jev je mnohem širší

Zero 83.?.?.?

Reakce na 154053

Další možné vysvětlení spočívá ve vlivu médií. Sdělovací prostředky neslouží jen k výměně informací, vedlejším efektem takové výměny je fokusace názorů. Ořezávání okrajů spektra, komunikující lidé se soustřeďují čím dál víc jen na velmi malou množinu možných témat. Čím větší je propojenost lidí pomocí globálních komunikací, tím méně témat se vlastně probírá. Pro toto vysvětlení by svědčilo, že nejneobvyklejší témata se obvykle probírají v nejizolovanějších skupinkách nebo zůstávají jen v mozcích jednotlivců.

Ačkoli si nejsem jist, jestli nejde o vysvětlení kruhem nebo o stavění vozu před koně.

154066

12.2.2008 21:19

RE: Jev je mnohem širší

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 154066

Jak krásně formuloval básník a mystik Blake, svět můžeme poznat v zrnku písku a věčnost v jedné vteřině. Hloubka poznání klesá se šíří zájmů, mnoho informací rozptyluje. Já vím, dnes se toto přesvědčení nenosí. Mnoho lidí raději sbírá informace, než aby skutečně tvořivě mysleli. Přitom samotný počet informací není v přímé úměře ke kvalitě poznání, lexikon je taky plný informací a přitom není moudrý... Tím se samozřejmě nechci zastávat skutečně primitivních konzumentů, ale je třeba si uvědomit, že i sběr informací může vést spíše k závislosti než k poznání...

154068

12.2.2008 22:20

RE: Jev je mnohem širší

Robocrep 88.?.?.?

Reakce na 154066

Hm, dotkl jste se zajímavého problému ale je to otázka asi pro sociology. Tady to asi nikdo neobjasní.

154069

13.2.2008 0:00

RE: Jev je mnohem širší

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 154069

To on pan "90" myslí takové, jako jsem já. My se tady tak trochu sváříme o to, co má pro člověka větší smysl. Zda poznávat více srdcem, tedy věřit, či zda hledat vysvětlení principů fungování světa ve vědeckých poznatcích, tedy učit se. A protože pan "90" se snaží mi za všech okolností být oponentem (a já si toho vážím), postavil se tak trochu na stranu lenochů, o nichž jsem hovořil ve svém posledním vstupu.

Lidsky řečeno. Evoluce neevoluce, lidé jsou příšerně líní a dokážou si vymyslet tisíce dobrých důvodů, kterak svou lenost obhájit.

154072

13.2.2008 8:51

RE: Jev je mnohem širší

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 154072

Poznávat srdcem je velmi těžké a nevděčné - jak dokazuje osud gnostiků v této "racionální" civilizaci... Já považuji za optimální spojit poznání srdce s poznáním mysli. A jak jsem napsal, učit se rozhodně NEZNAMENÁ pouze hledat vysvělení principu fungování světa ve vědeckých poznatcích. Pokud by tomu tak bylo, Vaše milované pojetí evoluce by zřejmě nefungovalo, že?

154094

13.2.2008 14:27

RE: Jev je mnohem širší

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 154094

O gnosticismu nevím téměř nic. Matně si vzpomínám na jakousi báji či píseň o perle?

Váš názor, že "Člověk se učí různými způsoby, a nejvíce se naučíme z chyb..." je (s prominutím) infantilní a ještě ke všemu svému nositeli dost nebezpečný. Proč?

Zkuste se něco naučit o podstatě elektřiny zvednutím na zem spadlého drátu VN. Zkuste se naučit plavat vhozením do hluboké vody. Zkuste se naučit řídit vůz, pracovat s dynamitem, programovat nákladné obráběcí centrum, pilotovat letadlo, ... dál asi netřeba, že?

Komunikace mezi jednotlivými živočichy se vyvinula právě proto, aby se každý jedinec nemusel stále znovu a znovu učit všemu sám metodou pokusu a omylu. Proto včely užívají tanečky, kytovci "zpěv" a my lidé mluvu a psaný text.

Ještě pár slov k učení. V současné době se bouřlivě rozvíjí neuropsychologie. Jejím významným objevem je cosi, čemu se říká plasticita mozku. Jde o to, že značná část mozku je od narození nevyužita. A může tak zůstat až do smrti. Tomu, kdo se naučí čemukoliv novému (cizímu jazyku, hře na klavír, systémové analýze, rutinnímu řízení auta), se v mozku vytvoří nová struktura. Taková, která v mozku toho, jenž se daný obor neučil, není. S těmito strukturami je to stejné, jako se svaly sportovců. Není-li některá struktura dlouho užívána (třeba pro hru na housle), slábne. Proto musejí i špičkoví virtuozové denně cvičit.

A teď bych poprosil zase na revanš od Vás. Jak jinak poznat pravdu o fungování světa, než ve vědeckých poznatcích?

154114

13.2.2008 17:47

RE: Jev je mnohem širší

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 154114

Tak si o gnosi něco zjistěte. Jung se postaral o její zpřístupnění a pochopení.

Pane Vojto, evoluce tak, jak ji chápete Vy, není přeci ničím jiným než učením se z chyb. Pouze chyby nás dostávají kupředu. Buď se z nich něco naučíme, a příště je nezopakujeme, nebo ti, co dělají chyby, prostě nepřežijí. Chyby nás učí vyvarovat se těch opravdu závažných věcí. Zvednutím na zem spadlého drátu se sice nic nenaučím o podstatě elektřiny, ale naučím se (nebo ti, co budou pozorovat mou chybu) příště na ten drát nesahat. Kdybyste jen trochu chtěl, tak byste si všiml, že jsem opakovaně psal, že chyby nejsou JEDINÝM způsobem výuky. Přesto trvám na tom, že jsou tím hlavním a nejdůležitějšitějším. To, že se učíme z chyb, je všeobecně uzávaný axiom a za infantilní jej považujete asi pouze vy. A že je to nebezpečné? No to jistě, život je velmi, ba přímo smrtelně nebezpečný, ale bohužel, nemáme a nikdy nebudeme mít kontrolu nade vším, co se nám v něm může přihodit. Vy se možná vyvarujete těch chyb, o jejichž možných příčinách si něco nastudujete v knihách (i když - vezměte třeba chyby ve vztazích, v lásce - tam vám teorie asi nepomůže, že). Přesto Vám zůstane ještě mnoho příležitostí k chybování v oborech, o kterých vás číst nebaví, nebo které se popsat prostě nedají.

154119

13.2.2008 18:00

PS

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 154114

..Komunikace mezi jednotlivými živočichy se vyvinula právě proto, aby se každý jedinec nemusel stále znovu a znovu učit všemu sám metodou pokusu a omylu. Proto včely užívají tanečky, kytovci "zpěv" a my lidé mluvu a psaný text. ..

A ještě k tomuto.. včelám to možná s tou komunikací vychází, ale lidem rozhodně ne. Přese všechnu rozbujelou komunikaci se lidstvo stále krutěji vzájemně vraždí, a jestli vy to nepovažujete za chybu v komunikaci, já tedy rozhodně ano. A právě toto je příklad chyby, ze které se něco naučíme, i když, bohužel, velmi bolestně.

154120

13.2.2008 19:18

RE: PS

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 154120

Evoluce není učení se z chyb, příteli "90". Rozhodně ne. Geny těch, kteří v minulosti vážněji chybovali, se nezreprodukovaly. Veškerá informace, která se v nich za miliony let vývoje naakumulovala, přišla právě pro tu osudnou chybu vniveč. A jak zjistit, v čem chybovali třeba Neandertálci? Jak se z jejich chyb mohou něco naučit soudobí lidé, když jejich bývalí příbuzní pro nějakou svou chybu potupně vyhynuli? A nejen Neandertálci.

Mohu-li vyslovit svůj soud, tak schopnost poučit se z chyb druhých je nesmírně vzácná vlastnost. Dokladem je třeba to neustálé opakování válek. Kdybychom byli jako lidé obecně schopni se poučit z chyb našich předků, tak prostě další války nikdy nepřipustíme. Za žádných okolností. A realita?

Možná, že schopnost učit se z chyb druhých, je jedním ze znaků lidské moudrosti. A protože lidská moudrost je nesmírně vzácná, ... Ano, to je zajímavý námět k přemýšlení. Díky pane "90".

154122

13.2.2008 22:25

RE: PS

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 154122

Evoluce definitivně JE učení se z chyb. A to zejména ze svých vlastních. Vezměte to takto: v první třídě se vyučuje sčítání a odčítání. Když se je naučíte, postoupíte o třídu výš, k násobení a dělení. Přesto se v první třídě dále budou další a další generace učit sčítání a odčítání.... A tak to máte i s válkami... Ten, kdo se poučil z chyb svých i svých předků (což je v podstatě to samé), ten už se nemusí zdržovat v první - válečné - třídě...

154131

14.2.2008 16:37

RE: PS

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 154122

.. A jak zjistit, v čem chybovali třeba Neandertálci? Jak se z jejich chyb mohou něco naučit soudobí lidé, když jejich bývalí příbuzní pro nějakou svou chybu potupně vyhynuli? A nejen Neandertálci...

Tohle jsem zapomněl zodpovědět. Jak se soudobí lidé učí z chyb svých předků? Jednoduše. Vše, co se kdy stalo, děje a stane, každý čin, každá myšlenka, je zapsáno v akašickém informačním poli. Kdo se naladí na správnou frekvenci (a to nejen vědomými cílenými praktikami, ale třeba i bezděčně, určitým způsobem života), získá přístup k relevantním informacím. Lidstvo je vzájemně provázaný organismus, jehož každá část (i každý jedinec) sdílí (vědomě či nevědomě) společný osud - přičemž osud je součet všech skutků a myšlenek, příčin a následků... atd. Geny jsou jen prováděcí prostředek, kterým je zajišťováno, aby se správná informace vtělila do "správného" jedince...

154214

15.2.2008 13:43

RE: PS

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 154214

Pane "90". Původně jsem Vás chtěl poprosit o objasnění několika otázek, na něž lze hledat odpovědi v akašickém poli. Logičtější ovšem bude se nejprve zeptat. Existuje někdo, kdo je schopen prokazatelně a opakovaně čerpat informace z akašického pole? Byl by ten někdo schopen získat odpovědi na několik konkrétních dotazů? Dokážete to třeba Vy? Proč tedy vyhynuli ti Neandertálci?

K těm genům. Z IT víme, že samotné informace (data) jsou Vašemu počítači bez software k ničemu. I geny jsou víc než data. Jsou programem (plánem) stavby celého organismu od jeho jednobuněčného zárodku až po (předem naprogramovanou) smrt. Krom toho též zajišťují (prostřednictvím struktur centrální nervové soustavy) podstatnou část vlastností a řízení téhož organismu (instinkty, pudy, emoce) v době jeho života. Geny tedy nejsou jen data, jsou to z větší části algoritmy.

154350

15.2.2008 20:45

RE: PS

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 154350

Existují lidé, kteří čerpají informace z akašického pole. Lze je najít jak v reálu, tak na iternetu. Sám jsem nějaké osobně zažil v akci. Odpoví Vám i na konkrétní dotazy, když si je přes seznam či google vyhledáte. Já bych se jich osobně ale na nic neptal, ani bych je nikomu nedoporučoval, z dobrých důvodů (může to být nebezpečné, a bral bych tím na sebe zodpovědnost, což nechci). Ta věc není nezávazná hra, ani nemá uspokojovat pouhou intelektuální zvědavost. A je mi jedno, jestli to budete považovat za výmluvu. Osobně si myslím, že člověk se má spokojit pouze s těmi odpovědmi, na které se umí zeptat sám. Jak jsem řekl, pokud chcete získat přístup, musíte se nejprve vyladit na správnou frekvenci, což je pracná záležitost a vyžaduje postupnou změnu osobnosti. To je to nejpodstatnější, to je smysl té věci, bez toho nemáte na odpověď právo.

K těm genům, jež jsou programem (plánem) stavby. Každá stavba má svého architekta, každý plán má svého autora. Ten se stará, aby v jeho projektu mělo vše své správné místo.

154393

14.2.2008 20:06

RE: Jev je mnohem širší

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 154114

Treba ve Vasem priklade. Vy se naucite a opakujete a udelate si zaver na urovni vaseho pochopeni. Nejste ovsem schopen posunout to mysleni dopredu, tedy analysovat to a udelat zaver ktery by vas premostil k dalsi otazce ktera kdyby byla odpovezena by vas vynesla na dalsi vyvojovou pricku.
To je na urovni ucitele ktery haji latku kterou uci a opakuje. Jeho stupen kuriosity dostane zadostiucineni s objevem udelanym jinym clovekem. Sam ovsem nema dostatecnou schopnost fantasie.

154252

13.2.2008 12:30

Mimochodem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 154072

http://matrix-2001.cz/v2/default.aspx?aid=2554

Zajímavý pohled na evoluci vesmíru i lidstva, plný vědeckých poznatků [mrknutí jedním okem]

154104

12.2.2008 17:38

RE: Jev je mnohem širší

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 154042

Tak asi takto je to s tou neexistencí spiknutí:

http://www.youtube.com/watch?v=ryMliyeIDp4

Views: 213 !!!

Ratings 3256
Comments: 2,534
Favorited: 1,327 times

Takže s tou filozofií se běžte vycpat [bliji]

154054

15.2.2008 10:30

RE: Jev je mnohem širší

cybersaint 91.?.?.?

Reakce na 154042

Tak sa "nám" podarilo celkom zaujimavo zatocit roztocit temu. Tiež ma zaujimaju priciny. Jednou z hlavnych tem o ktorej sa "nemluví" je smrť vo všetkých podobách (myslim napriklad smrt dusevnu, zapredanie sa atd.)

Pricina je jednoducha, sme zive tvory hoci si to nevieme priznat zo vsetkym co to obnasa. A k tomu tych nasich nevyuzitych 90% modzgu.

Pekne dni [smích]

154327

12.2.2008 15:31

gfhfghffff

postcd 80.?.?.?

Ron Paul by nic nezměnil. de to doprdele a žádný člověk to nezastaví [mrknutí jedním okem] Bylo to předpovězeno v knize knih

154045

12.2.2008 17:19

RE: gfhfghffff

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 154045

Myslíte v Kapitálu nebo Maově rudý knížce?

154057

13.2.2008 19:42

RE: gfhfghffff

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 154057

Člověče, tohle mi nedělejte! Teď musím utírat poprskaný monitor [smích]

Já to vidím takle: naši oblíbení "obřezanci" si jednoho dne řekli: "Když už to ti kristovci mají takle napsáno v jejich Novém zákoně, tak proč nenaplánovat ten náš armageddon podle jejich návodu. Ti hloupější si budou myslet, že je to řízení boha a nebudou se tolik cukat."

154127

14.2.2008 18:31

RE: gfhfghffff

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 154127

Jojo, jen doplním, že v tom s nimi patrně jede Vatikán. Kdo jinak na světě už věří těm jejich bludům o jediném trojjediném bohu atd. - čím dál míň lidí. Jednoho dne by se jim na to vykašlali všichni. Tak jednoho dne naklonujou nějakýho svatýho a budou nám ho ukazovat - proto si furt schovávaj ty kosti - a když ne, tak bude aspoň v televizi... Ale stejně skončej všichni v tom svým pekle, protože hřešili smrtelnejma hříchama, oni to moc dobře věděj, tak nás chtěj vzít s sebou, je to taková rozšířená sebevražda... [chechtot]

154227

12.2.2008 17:08

Klidek

Fraser 79.?.?.?

To chce klid a nohy v teple. Prestoze ho v mediich porad ignoruji, Ron ma plan a ten plan funguje. Zkuste si zjistit neco o brokered convenction [mrknutí jedním okem].

Jedini jeho skutecne nebezpecni nepratele jsou malomyslni lide typu pana Stwory (nic ve zlem). Misto narikani, jak ho system nici, radeji poslete nejake penize na jeho kampan, nebo ho jinak podporte.

154052

13.2.2008 0:07

RE: Klidek

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 154052

Souhlas.
Bílý kůň v USA má dokonce dvojníka v Čechách, Švejnar zatím navazuje nitky tak, aby byl přípustný pro nadkritickou množinu těch, co mají aspoň kousek svědomí a vidí, že to jde šusem s kopce.
Paul ví, co zmůže za čas veřejné mínění, zviditelnil se a čas pracuje pro něj. Internet snad neskřípnou včas - do doby, než se lidi naštvou. Možná je naštve to skřípnutí.

U nás vítěz voleb vezme komunisty do vlády, je to jejich cíl. A komunisti už také nejsou, co bývali. Ti největší hajzlíci už po plyšáku utekli do OF a tam se rozdělili na partu, která shrábne prachy - modrou. A na partu, která je měla převzít - oranžová. Ale zdá se, že se oranžoví k penízkům nedostali podle receptu, tak nakonec dostali (mnozí) rozum a spojí se asi s červenýma.

154074

13.2.2008 1:26

RE: Klidek

leo69 89.?.?.?

Reakce na 154074

Dobrý den pane Janko, nějakou chvilku jsem Vás tu postrádal [mrknutí jedním okem].

Myslím si také, jako Vy, že se konečně našel někdo (tady i tam), kdo to svinstvo konečně nahlas pojmenoval, vyslovil a tím zasel do naslouchajících hlav a srdcí zrnko, které už jen, v souladu s vlastnostmi a schopnostmi setby, začíná klíčit. Touhy a srdce lidí (tady i tam) jsou pro tu změnu připraveny... Teď už zbývá pouze trpělivě počkat.

m,[smích]

154079

13.2.2008 1:23

RE: Klidek

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 154079

Nejen trpělivě čekat, musíme se naučit mluvit, argumentovat. A nebát. Další na to taky přijdou, až jim bude hůř a nebudou mít co ztratit, vždy to tak bylo. A doufám, že zůstaneme u sametu zbraní a střelby slov, protože tenhle samet nepřipravují hajzlíci, ale jen lidi zdola. Mnozí jen ve svém podvědomí, protože jejich vědomí neumí po mediální masáži rozeznat v lidech člověka od hajzlíka. Nemají čas sledovat řeč těla, dynamiku projevu a barvu slov. Která leckdy funguje opačně než vypadá.
Události se vyvíjejí v mantinelech mých vjemů, ale pokáknout/zdržet se vývoj může vždycky.
...dobrou noc všem.....

154080

13.2.2008 11:19

RE: Klidek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 154079

Můžete citovat pana Švejnara, an někde pojmenovává zdejší svinstvo? Asi mi to uniklo, já si nevšiml. Neodpověděl ani na přímé výzvy, kde se ho na jeho názor na zdejší svinstva korektně tázali... [překvapení]

154100

13.2.2008 13:50

RE: Klidek

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 154100

..máte dojem, že tím, že se svinstvo nabere na vidle a bude se protřepávat stále dokola, že ho bude míň - nebo že to bude jen víc smrdět? Nebo se vyžíváte ve slibech? Sílu k činům zjistíte jinak než ukazováním na špínu.

154110

12.2.2008 17:39

Tak vám zabili vaší modlu

Vítězslav Boch v (tečka) boch (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Tak koukám, že kandidát, kterého nefavorizoval nikdo jiný, než zvědavec a podobné žumpy, konečně odstupuje. Což na výsledku voleb nic nezmění, Ron Paul neměl NIKDY šanci získat republikánskou nominaci, stejně jako třeba Alan Keyes, Sam Brownback nebo Fred Thompson
a pan Stwora jen hledá výmluvu, proč lidí s podobnými šílenými radikálními názory není více.

154055

12.2.2008 19:06

RE: Tak vám zabili vaší modlu

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 154055

Milý Víťo, ale Ron Paul neodstoupil, pan Stwora si jen špatně vyložil některé texty. Ron Paul není žádná modla a jeho názory jsou spíše konzervativní než radikální. Ke komu se modlíte vy? Že by nějaká projekce? Radikální jsou tak možná názory onoho šíleného McCaina, který "bude v Iráku válčit 100 let" - je naprosto jisté, že jestli někoho Američané nezvolí prezidentem, tak je to právě on - protože je to debil, který se nedávno nechal například slyšet, že Putin je prezidentem Německa. Mnozí Američané sice také, nicméně to neznamená, že všichni. To je úplně jedno kolik mu Diebold chce nafixlovat hlasů, nebo kolik jich chce nafixlovat Billary. Americký ekonomický systém se prezidentských voleb takjakotak nedožije a s ním tedy ani současný systém moci. Politika, kterou navrhuje Ron Paul je víceméně jedinou možnou cestou z onoho průseru, teda kromě občanské války, samozřejmě...

154063

13.2.2008 0:26

RE: Tak vám zabili vaší modlu

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 154063

"Ron Paul je víceméně jedinou možnou cestou z onoho průseru, teda kromě občanské války, samozřejmě..."
--------------------------------------------------------------

To je i moje chapani. P.R. je skutecny konzervativec v pravem slova smyslu a snad opravdu jedine mozne vychodisko.... krome te obcanske valky o ktere stale vice Americanu mluvi a kterou si jiste nikdo nepreje. Ale lide si vice a vice uvedomuji, ze takhle to dal s podvody, lhanim a monstrkradezi uz nejde.

154076

Tuto stránku navštívilo 7 576