Diskuze k článku

Těžké časy přicházejí

Příspěvků 68

6.2.2008 8:23

Skutočne trochu optimistický záver...

BazookaJoe 85.?.?.?

- "a pokud to demokraté v kongresu nepohnojí tak, že by i na ně padla část viny " - ale veď tí to už dávno pohnojili - a možno, že to bude i v rodine: Nebol to práve veľký vyfajčený B. Clinton, čo začal s vývozom slobody do Juhoslávie, a to bez akéhokoľvek mandátu OSN?! Bolo by viac než infantilné sa domnievať, že to vyrieši nejaký tajtrlík či už zvolený za demokratov alebo republikánov... Primárna chyba je v infantilných hlavách občanov USA, ktorí... - ale veď to všetci vieme...

153432

6.2.2008 13:12

RE: Skutočne trochu optimistický záver...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 153432

Průměrný američan netuší co je to Jugoslávie, a když tuší tak si myslí že leží někde v Asii a že tam žijí polocivilizované vraždící kmeny. Většinu ale zajímá jaké budou mít daně a kolik bude stát benzín do jejich auťáku, co se děje mimo pupek světa -USA, prostě neřeší.

153448

6.2.2008 13:44

RE: Skutočne trochu optimistický záver...

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 153432

Průběh současných amerických prezidentských voleb, resp. současné vybírání kandidátů, zatím příliž neodpovídá optimismu mnohých evropských novinářů, že Američané, resp. jejich většina, chtějí změnu. Jsem proto nucen vrátit se ke svému původnímu názoru, totiž že Američané jsou v naprosté většině političtí přitroublíci.
Ať již v tamních volbách zvítězí ten či onen kandidát té či oné strany, nic moc se v americké politice vnitřní ani zahraniční nezmění. Od nového koštěte lze čekat pouze drobné kosmetické úpravy. Američané poslušně konzumují, co jim jejich skuteční vládci v pozadí předkládají k přežvýkání.
Na tomto konstatování nic objevného není, jen jsem si v duchu myslel, že tamní mocenské elity budou míň zkostnatělé. V tom jsem se zřejmě mýlil.

153449

6.2.2008 15:58

RE: Skutočne trochu optimistický záver...

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 153449

Musite ale pochopit, ze pro normalniho Americana politika opravdu neni dulezita.
System se nemuze zmenit, muze byt jen trochu pozmenen detajly. Napriklad "zdravotnicke pojisteni" a vyse dani.
Politika neni dulezita, protoze vetsina pracuje v soukromem sektoru ktery neni zavisly na politice, krome kontraktoru kteri maji zakazky ve vojenskem prumyslu.
Vypada to, ze kapitalismus si konecne upletl ten provaz na kterem se obesi.
Z
Snahou o vetsi zisky vyvezli ty dobre "joby" do zemi kde je prace lacinejsi a lide aby si je mohli dovolit si museli vypujcit. Tim nastartovali inflaci.
Snizenim financnich moznosti USA se snizi moznost vyroby tech zemi s lacinou pracovni silou. Ti delnici kteri vyrabeji tyto veci si je ovsem nemohou dovolit. Tim padem prijdou o praci.
Odlivem cizich investic se snizi ochota tech malych zemi posouchat cizaky, prijde nacionalismus vsude na svete. Svet se opet rozdeli na nezavisle staty. My, nebo vlastne svaby vylezeme z protiatomovych krytu a nejaky opravdu chytry clovek vymysli lopatu a kolo a mozna luk a sip. A historie si bude opakovat.

153463

6.2.2008 20:18

RE: Skutočne trochu optimistický záver...

pdmlynek 66.?.?.?

Reakce na 153449

>Ať již v tamních volbách zvítězí ten či onen kandidát
>té či oné strany, nic moc se v americké politice vnitřní
>ani zahraniční nezmění. Od nového koštěte lze čekat pouze
>drobné kosmetické úpravy.

Chápu jak se na to díváte a proč si to myslíte.

Lidi vidí i malé rozdíly ve věcích blízko sebe, ale rozdíli mezi věcmi které jsou vzdálené moc nevidí. Např. každý Moravan Vám múže říct jaký jsou rozdíli (v kultůře, historii, hospodářství, atd.) mezi Ostravou a Opavou. Ale pro Francouze, to neví; možná tak ví rozdíl mezi Prahou a Ostravou. Pro Číňana ale neexistuje rozdíl mezi Ostravou a Paříží: jsou to nějaké města bělochů na druhé straně Tibetu.

Pro Evropany je to samozřejmné že nevidí ani žádný rozdíl mezi politiky kteří Američani považují za rozdílné.

153482

6.2.2008 22:52

RE: Skutočne trochu optimistický záver...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 153482

S jedním malilinkým rozdílem, pane pdmlynek - opravdu malilinkým rozdílem. Zatímco si naprostá většina Američanů pevninu na východ od britských ostrovů představují jako divočinu, obývanou divochy, co házejí oštěpy a bumerangy - obráceně si většina těch divochů z onoho malého a divokého světadílu, zvaného Evropa, docela vybavuje, co je to USA.

PS - hodně by mě zajímalo, kdyby se udělala taková blesková anketa s jedinou otázkou "Jak se jmenuje americký president" - zdali by v této anketě odpovědělo správně více občanů USA nebo třebas Česka ! Já si myslím, že správných odpovědí by bylo více v Česku - to jen na okraj ! [velký smích]

153501

6.2.2008 22:34

RE: Skutočne trochu optimistický záver...

pdmlynek 66.?.?.?

Reakce na 153501

>Zatímco si naprostá většina
>Američanů pevninu na východ od britských ostrovů
>představují jako divočinu, obývanou divochy, co házejí
>oštěpy a bumerangy

Ne. Toto je nesmysl. V USA frčí Německé auta, Francouzké vína, Italská móda. Nikdo si v USA nemyslí že Evropa je jak Vy jí líčíte. [chechtot] [chechtot]

153503

6.2.2008 23:34

RE: Skutočne trochu optimistický záver...

pdmlynek 66.?.?.?

Reakce na 153501

>S jedním malilinkým rozdílem, pane pdmlynek - opravdu
>malilinkým rozdílem. Zatímco si naprostá většina
>Američanů pevninu na východ od britských ostrovů
>představují jako divočinu, obývanou divochy, co házejí
>oštěpy a bumerangy - obráceně si většina těch divochů z
>onoho malého a divokého světadílu, zvaného Evropa, docela
>vybavuje, co je to USA.

Ne. Toto je nesmysl. Evropané neznají moc o USA. Jen se podívejte jaké nesmysli lidi v Evropě píší o USA. Všechno co o USA znají je tak z televize.

Že Američani si myslí že se svět točí kolem nich nepopírám, ale kam se hrabou na Evropu. Evropani jsou daleko víc arogantní a egocentričtí, všechno musí být na Evropské standarty, svět se musí přispůsobit Evropě. Naučí se pár Evropských řečí a myslí si že jsou světoví. I považují Evropu jako světodíl, což zeměpisně je jen součástí Ásie. Neříkám že Evropani jsou špatní, ale Evropani kritizují Američany že jsou pupkem světa, aniž by byli sebekritičtí.

Američani a Evropané nejsou v tomto nějak jediní. Jak se píše Čínsky slovo “Čína”? jsou to symboly pro Střední Království. Ty jseš znalec WW2; řekni mi jak nazývají WW2 v Rusku? Vlastenecká válka, neboli jejich válka. Jak v Číně? Velká Asiátská Valka, neboli jejich válka. Když mluvíš s Indem, tak Ti také řekne že Indie je nejstarší nejdůležitější země na světě (kdo myslíš že vymyslel nulu?). Když mluvíš s Panamancem tak Ti řekne jak je hrdý na jejich světoznámé klobouky, když s Kubáncem, tak jak se svět neobejde bez jejich doutníků, když s Čechem tak jak pivo je nejvyhledávanější, když s Pakistáncem tak jejich tkaní je nejlepší, atd.

Uvědom si že lidi jsou egocentrističtí. Co má být?

153505

6.2.2008 23:41

RE: Skutočne trochu optimistický záver...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 153505

Jak jste si mohl všimnout - ač zdánlivě zcela nepřímo - reagoval jsem přesto na americké volby a na to, jaká je to marnost nad marnost. A naznačoval jsem, proč si přesně v duchu toho, co napsal pan Karel z Čech, myslím totéž, co on ! A tedy jsem reagoval na Vaši reakci na pana Karla z Čech. A totiž, že - a to je jediné, s čím u Vás souhlasím, že "Uvědom si, že lidi jsou egocentrističtí. Co má být?" - Američani vidí vysloveně jen a pouze sebe, sebe a pak ještě sebe. A jakkoli velkou vlastní blbost vidí jako naopak svou moudrost. Ale budiž ! Kaše je uvařena a tak chutě do jídla, soudruzi Američani !* [velký smích]

PS - doufám, že největší díl kaše zůstane v Americe, nechte si chutnat...

153511

6.2.2008 23:31

RE: Skutočne trochu optimistický záver...

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 153505

Ja jen musim zopakovat slova jedne slecny, ktera za mnou prijela rovnou z te evropske divociny na par mesicu do USA na, rekneme, studijni pobyt:

"To vubec neni to co nam o USA ukazuje televize a co se o USA rika..."

Podobne moji rodice vzdycky dlouho napul dobrovolne a napul nucene konzumuji ten nesmyslny obraz USA v ceskych mediich a pak se za mnou jedou tak nejak z toho obcerstvit a vzpamatovat; vzdycky jim to hrozne pomuze, osvobodi je to od tech ruznych vnitrnich rozporu toho pokriveneho a arogantniho zobrazeni. Neni to ani peklo ani raj, lidem tu nerostou rohy a penize se nevaleji po ulici, ta uleva.

153512

8.2.2008 0:25

RE: Skutočne trochu optimistický záver...

rataj 85.?.?.?

Reakce na 153505

Je to tak, z neznalosti problémů s oblibou pronášíme zjednodušené nebo generalizující soudy o jiných lidech, národech a různých vztazích mezi nimi. Člověk může něco pravdivého tvrdit, jen pokud to dokonale a bez vlastních brýlí mámení zná z vlastní zkušenosti, nebo z informací hodnověrných svědků doložených nezvratnými důkazy. Ale do jaké míry jsme skutečně schopni objektivně a bez zaujetí posoudit závažnější problém, byť jsme s ním vcelku dobře seznámeni a jak je to s hodnověrností důkazů? To si snad uvědomuje každý soudce, kterému se skutečně jedná o spravedlnost a ví o tom i každý, kdo měl co se soudy do činění (třeba co všechno za vyložené nesmysly se na sebe nedozvíš?). Ze zkušenosti víme, že téměř každý hodnotí problém více nebo méně odlišně dle svého osobního hlediska s ohledem na svou národní příslušnost, sociální zařazení, stranickou příslušnost, víru,vlastní rodinné poměry, úroveň vzdělání, rozumové schopnosti, atd. Myslím, že se nám spíše často stává, že z důvodů zaujatosti a neznalosti kritizujeme své bližní pro „smítko v oku, ale ve vlastním oku třísku jak „prase“ nevidíme.“

153650

6.2.2008 9:09

Titulek je povinny

f.i.l.i.p 193.?.?.?

Může snad autor jmenovat, kdy v minulosti byl některý politik potrestán za hloupost, nedostatek kompetence, hrubost, aroganci, nelidskost a všechno to, co je pro tým současného prezidenta typické? Achich ouvej, ten věčný lidský optimismus...

mna napada hned niekolko mien napriklad taky Nero...

153434

6.2.2008 9:42

Přicházejí??

Gdosy 195.?.?.?

Spíš bych řekl že těžké časy se zhoršují. Nějak nám ta prohlášení našich politiků nedopadají. Ještě včera bylo Česko jediná supervelmoc, která jako jediná na této planetě ustojí všechny recese světa a dneska se dočítám jak US ekonomická data podlamují pražské burze kolena. Jak se stále nedá zastavit výprodej všeho harampádí jehož cena je utvářena spotřebytelským zájmem a pod. Inu, lež má krátké nohy. Ale na druhou stranu, když ji pravda předběhne, lze jen těžko určit kdo koho vlastně honí.

153439

6.2.2008 17:15

Odkaz k těm kabelům:

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Mapa podmořských kabelů [smích]
Američani se snaží zabránit úniku informací z blízkého východu. Chystá se tam nějaká velká prasárna a to brzo.[bliji] Některé z těch kabelů totiž zajišťovaly většinu internetového spojení Evropy s Asií. Servisní lodě už jsou na cestě a do měsíce to bude opravený. [smích]

153473

6.2.2008 18:41

RE: Odkaz k těm kabelům:

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 153473

že by se židi chtěli pustit do demolice Al-aksá? nebo Bush plánuje nějaké masivní bombardování? Nemám z té tušené prasárny také příliš dobrý pocit...

153478

6.2.2008 19:29

RE: Odkaz k těm kabelům:

Vítězslav Boch v (tečka) boch (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 153473

Další odporné obviňování bez důkazů typické pro tenhle žumpa server! Kde máte JEDINÝ důkaz, že jde o akci jakkoliv řízenou či naplánovanou americkou vládou? NIKDE! Jen BEZDUŠE tlacháte, protože nic jiného NEUMÍTE!

153480

6.2.2008 20:28

RE: Odkaz k těm kabelům:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 153480

Divím se, co že vás to nutí psát příspěvek na tenhle "žumpa server" jak říkáte. Prostě se smiřte s tím, že na rozdíl od vás se právě zde ještě lidé dokaží zamyslet nad prostou otázkou Qui bono? Pokud to vy sám nedovedete, zdržte se veškerých svých soudů a příspěvků. Pro vás je zde konformní Neviditelný pes /už dle názvu vysoce věrohodný zdroj informací [mrknutí jedním okem] /

153483

6.2.2008 23:33

RE: Odkaz k těm kabelům:

Vítězslav Boch 213.?.?.?

Reakce na 153483

Hledám tu vhodný antisemitický článek, za který bych mohl pana Stworu zažalovat.

Lidi, kteří tvrdí, že USA jsou vlastněni Izraelem a hltají všechny články napadající USA a Izrael, protože tenhle žumpa server o ničem jiném nepíše, tak ty nepovažuji za lidi, kteří jsou schopni se zamyslet, ale za vypatlanou sebranku s vymytým mozkem, či nějakou pošahanou sektu.

Viz poslední dvě kauzy tady: V Číně trochu víc sněží = hned je tady obvinění z toho, že to jsou akce americké armády
Je přerušeno několik podmořských kabelů = je to útok USA

TRAPNÉ!

153518

7.2.2008 5:38

RE: Odkaz k těm kabelům:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 153518

vitajte v sekte
[chechtot]

153544

7.2.2008 6:36

RE: Odkaz k těm kabelům:

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 153518

Copak vy jste jeste nic nenasel? [překvapení] [velký smích] N ebylo by jednodussi zmenit zakony, pak se hledalo lip, ze jo? [vyplazený jazyk]

153549

7.2.2008 14:05

RE: Odkaz k těm kabelům:

A777 85.?.?.?

Reakce na 153518

Pane Knobloch jdete z5 na novinky.cz, proc cerite klidne vody tam, kde o vase blitky nestoji?

153596

8.2.2008 17:41

RE: Odkaz k těm kabelům:

Muchomůrka červená 81.?.?.?

Reakce na 153518

>Hledám tu vhodný antisemitický článek, za který bych mohl
>pana Stworu zažalovat.

Tak aspoň že je už jasné, s jakým záměrem sem chodíte [chechtot] Určitě byste se velmi osvědčil v nejmenovaných funkcích minulého režimu, ale věřím, že svoji oddanost velkým vůdcům osvědčíte i v tomto. Ať žije svoboda a demokracie!

153705

6.2.2008 22:30

RE: Odkaz k těm kabelům:

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 153480

>Další odporné obviňování bez důkazů typické pro tenhle žumpa server! Kde máte JEDINÝ důkaz, že jde o akci jakkoliv řízenou či naplánovanou americkou vládou? NIKDE! Jen BEZDUŠE tlacháte, protože nic jiného NEUMÍTE!

Hezkych par let ty kabely slapaly jako hodinky. V bourich, vichrech, nektere dokonce bez vetsiho poskozeni preckali tsunami. Na poskozeni kabelu SEA-ME-WE_3 bylo potreba az zemetreseni s magnitudou 7,2. Ostatni kabely prokazali obdobnou odolnost...

A najednou, behem necelych dvou tydnu vypadne 5 kabelu vzdalenych od sebe tisice kilometru rychle za sebou. A vsechno jsou to kabely poskytujici konektivitu pro jistou cast sveta. Transoceansky opticky kabel je dizajnovan tak, aby mu neublizila podmorska flora a fauna, na 8 plastich si vylame zuby i zralok. Ten kabel silny jak stehno jsem videl na vlastni oci (par metrovy vzorek v technickem muzeu). Kdybych vam vzorek toho kabelu predlozil na zniceni, tak vezte ze sekyra nebo motorova pila by nemeli moc sanci na uspech. Snad jen bouchaci plastelina by se o ten kabel spolehlive postarala.

A najednou ty kabely vypadavaji obden jeden po druhem aniz by byla boure, zemetreseni, tsunami nebo obdobny problem... A navic kabel o 15 km dal zajistujici spojeni pro Izrael funguje v pohode. To jsem fakt jediny paranoidni blazen, kteremu to prijde divne???

Ano, mate pravdu. Neexistuje JEDINY konkretni dukaz, ktery by spojoval vypadky kabelu s vojenskymi akcemi USA v casti sveta, ktera je vypadkem postizena nejvic. Ale znate to. Pokud najdu pod posteli cizi slipy, taky ve mne skrsne vuci manzelce jiste drobne podezreni i navzdory tomu ze jsem ji neprichytil In Flagranti...

153502

7.2.2008 0:12

RE: Odkaz k těm kabelům:

Vítězslav Boch v (tečka) boch (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 153502

>Ano, mate pravdu. Neexistuje JEDINY konkretni dukaz, ktery by
>spojoval vypadky kabelu s vojenskymi akcemi USA v casti sveta,
>ktera je vypadkem postizena nejvic. Ale znate to. Pokud najdu pod
>posteli cizi slipy, taky ve mne skrsne vuci manzelce jiste drobne
>podezreni i navzdory tomu ze jsem ji neprichytil In Flagranti...


A co třeba varianta, že je likvidují islámští náboženští vůdci, aby neriskovali, že jejich tupé stádečko ovcí najednou nebude tak tupé, najde si na internetu nějaké informace a zjistí, že nejen Alláhem je člověk živ?

153515

6.2.2008 23:53

RE: Odkaz k těm kabelům:

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 153515

A co třeba varianta, že je likvidují islámští
náboženští vůdci, aby neriskovali, že jejich tupé
stádečko ovcí najednou nebude tak tupé, najde si na internetu
nějaké informace a zjistí, že nejen Alláhem je člověk
živ


To je dobrá varianta - viděl bych to na Saudy !

153520

6.2.2008 23:44

RE: Odkaz k těm kabelům:

Vítězslav Boch 213.?.?.?

Reakce na 153520

Já na Írán!

153521

7.2.2008 1:13

RE: Odkaz k těm kabelům:

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 153515

>A co třeba varianta, že je likvidují islámští náboženští vůdci, aby neriskovali, že jejich tupé stádečko ovcí najednou nebude tak tupé, najde si na internetu nějaké informace a zjistí, že nejen Alláhem je člověk živ?

Pokud bych byl treba Iransky ajjatollah a chtel, aby se me tupe stadecko nedovedelo co je nove ve svete, tak prijdu do pobrezni stanice, postavim se k racku s routery a udelam naprosto legalne a oficialne CVAK. Nebo treba budu "nepohodlne" stranky filtrovat pomoci naprosto stejne technologie jako Cina.

Byl bych ale naprosty blazen a idiot, kdybych prerusoval podmorske kabely na mistech kde to ovlivni dalsich 10 zemi, usekaval si svuj vlastni kseft a riskoval mezinarodni pruser.

Jen tak pro informaci, mily pane Bochu (alias Semtexi, lexikalni analyza ukazala 96% shodu vyjadrovacich prostredku a uzivanych slovnich spojeni), soucasna technologie umoznuje urcit misto poruseni kabelu s presnosti +- 25 centimetru v realnem case. A jak z udelani, pokazde byl kabel prerusen v mezinarodnich vodach, pokazde ve velkych hloubkach a pokazde byla ve 100 km okruhu kolem mista poskozeni "oceanograficka vyzkumni lod" USA s robotem pro hloubkove prace na palube...

Jak rikam, jednoznacny dukaz nemam, ale podezreni je dosti silne na to, abych manzelce rozbil hubu...

153530

7.2.2008 1:52

RE: Odkaz k těm kabelům:

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 153530

Ten soft na lexikalni analyzu by me zajimal, nebylo by to nahodou k dispozici?

153533

7.2.2008 2:04

Ohledně pana Bocha

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 153530

Ba ne, to asi nebude semtex. Myslím si, že nám sem z ústředí poslali někoho nového. Semtex je spíše brepta. Tenhle pan vykazuje prvky kovaného, fanatického sionisty v nejčistším smyslu slova. Bere to jako stranický úkol a je ochoten upalovat.

153535

7.2.2008 10:47

RE: Ohledně pana Bocha

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 153535

Je to ještě horší- je to shabes-goy. Tedy poturčenec horší Turka. Jinak Čech jak poleno. Myslím, že ti dělají horší bordel než kovaní sionisté, protože ti si musí dávat občas přeci jen pozor aby něco nepřepískli, protože Izrael a jejich pozice na světě musí zůstat zachovány. Kdežto shabes-goyové přicházejí a odcházejí, občas sehrají roli užitečného idiota, občas jen němě přikyvují na nejrůznější prasárny z dílny aspirantů na Vládce světa či kompenzují komplex nedostatku vlastního sebevědomí agresivitou. [mrknutí jedním okem]

153565

9.2.2008 0:52

RE: Ohledně pana Bocha

Druid 84.?.?.?

Reakce na 153535

Vladimire, mrknete sem
http://www.darkfort.org/start.php?noframe=1&ta...

cituji:
Napsali o něm

>Vítězslav Boch sloužil na plavidle jako první důstojník. Již běhěm krize minulého vedení byl jedním z aktivních členů posádky, kteří plnili úkoly pro přežití lodi až do mého příchodu.

>Jako první důstojník se osvědčil a mohu s klidem prohlásit, že mě zastupoval velmi dobře během mé nepřítomnosti. Dělá čest své uniformě a Hvězdné flotile.
>Zapsal: Lucas Clark dne:17.03.2360

>Udělena pochvala velitele plavidla za přínos misi.
>Zapsal: Lucas Clark dne:12.08.2363

>Udělena pochvala za příkladné plnění povinností během bitvy o Xerkosanskou základnu.
>Zapsala: Rada Flotily č.18 dne: 18.02.2365

ja to vidim na celkem slusneho pacienta [smích]

153739

9.2.2008 1:24

RE: Ohledně pana Bocha

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 153739

Vy myslíte, že ve hře používal svoje skutečné jméno? To se mi moc nezdá. Ledaže... ledaže to vůbec není jeho skutečné jméno. [mrknutí jedním okem]

153740

9.2.2008 1:56

RE: Ohledně pana Bocha

Druid 84.?.?.?

Reakce na 153740

ale jo, bude to jeho jmeno, podivejte sem
http://www.fotbal.cz/c/futsal/dom/futsal-sfl/Adres...

muzete mu i brnknout [cool]

153741

9.2.2008 11:32

RE: Ohledně pana Bocha

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 153741

Tak proto je skalní fanoušek Izraele, on si to plete s fotbalovou ligou.
Akorát si neuvědomuje, že v případě Izraele se nestřílí mičudou na branku. Měl by mu to někdo vysvětlit, nejlépe tatík opaskem. [velký smích]

153763

9.2.2008 11:28

RE: Ohledně pana Bocha

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 153739

Druide, málem jsem spadl pod stůl [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

153764

9.2.2008 19:26

RE: Ohledně pana Bocha

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 153739

Hmm, trikrat mise nedokoncena, ale sluzebni postup primo raketovy a to je ve hre jeste nebezpecny porucik O' Coob. Doufejme, ze kapitanske hvezdy uz budou za ukoncenou misi, klidne i neuspesne. [mrknutí jedním okem] Myslim, ze vojenske gymnazium ma jeste zavedene hodnosti, pokud jste nahodou na civilnim, mohl jste delat uz skutecnou karieru. [smích]

153788

7.2.2008 6:29

RE: Odkaz k těm kabelům:

pdmlynek 71.?.?.?

Reakce na 153530

>soucasna technologie umoznuje urcit misto
>poruseni kabelu s presnosti +- 25 centimetru v realnem case.

Zdroj?

>A jak z udelani, pokazde byl kabel prerusen v mezinarodnich vodach,

Zdroj?

>pokazde ve velkych hloubkach

Zdroj?

>a pokazde byla ve 100 km okruhu
>kolem mista poskozeni "oceanograficka vyzkumni lod" USA s robotem
>pro hloubkove prace na palube...

Zdroj?

Nebo si to jen myslite?

153546

7.2.2008 2:01

RE: Odkaz k těm kabelům:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 153502

Pro přirovnání podezření ohledně kabelů s Vaší ctěnou manželkou, se obávám že jste nenašel jenom cizý slipy, ale taky nedopalek doutníku v popelníku, cizý kartáček na zuby v koupelně a něčí svrchník přehozený přes židli v kuchyni. [chechtot] Jaká je šance pěti kabelů přerušených ve stejném týdnu, vedoucím do stejné oblasti zrovna teď? 1 ku miliónu nebo snad i víc. Kdy se naposled přerušil nějaký podmořský kabel? Qui bono? Čas manželku nafackovat (stále jen pro přirovnání, nikoli skutečně). [smích]

153536

6.2.2008 20:58

Nepresnosti

jozin z bazin 128.?.?.?

Snizeni urokove sazby nema a priori vliv na vynosnost akcii, takze neovlivni zajem zahranicnich investoru o americke akcie.

Pres vsechen ten vyvoz americkych pracovnich mist do zahranici je procento dovazeneho zbozi v dolarovych hodnotach mensi nez u jinych ekonomik, takze snizeny kurs dolaru nevede zcela bezprostredne k inflaci.

Zakaznik ohrozeny inflaci ne ze prestane nakupovat, on naopak nakupovat horecne zacne, dokud vubec ma za co.

No ale kdyz chce nekdo predpovidat tezke casy, jakakoliv posloupnost slov se hodi.

153486

6.2.2008 22:27

RE: Nepresnosti

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 153486

V soucasne dobe zajem zahranicnich investoru o USA se velmi snizil.
Zvlaste vysledky bankovnictvi z posledniho roku berou lidem chut investovat. Mozna, potopit penize.
Tim, ze se vyvezly ty dobre "joby" se omezila moznost stredni tridy vydelavat slusne penize. Jiste si pamatujete, kdy obycejny programator na pocatku stoleti si lehce vydelal kolem sto tisic. A to byl zrejme nezletily. To je ted v Indii nebo Cesku kde ti kluci jsou radi za dva tisice dollaru.
Stredni tridy si zacali pujcovat a pouzivaly domy jako "kolateral". Aby se jim vyhovelo tak se domy zacaly precenovat v cene behem prodeje, protoze kazdy myslel, ze ceny nikdy neklesnou. V soucasne dobe kdy ceny klesaji a domy se jiz jako kolateral pouzit nemohou, nahle studanka moznosti si vypujcit vyschla.
Znat ekomomicke definice a prirucky je sice hezke, ale casto je lepe podivat se kolem sebe a udelat si vlastni nazor.
Nyni, jako dnes, USA se zastavila jako by narazila na betonovou stenu. Busova administrativa a nejen oni si z toho kakaji do kalhot. Takhle spatny to v USA nebylo za poslednich tricet let. Jestli mate jinou zkusennost, prosim vas popiste mi ji. Jediny zaver ktery si clovek muze udelat je to, ze Neokone opravdu tuto zemi za tech osum let zrujnovali a privedli na buben.

153497

6.2.2008 23:05

RE: Nepresnosti

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 153497

Jak, zajem se snizil? Z trochu vice dlouhodobeho hlediska, zajem zahranicnich investoru o americke akcie se zvysuje po prudkem propadu po 9/11; overte si. I kdyz, pravda, to vubec neni co to byvalo predtim, a potize financniho prumyslu tomu nepomuzou. Ja jsem jenom poznamenal, ze na rozdil od tvrzeni autora, s urokovou sazbou to nema zhola co do cineni.

Jak, USA narazila na betonovou stenu? Jak, nekdo si kaka do kalhot? Ja jsem jen poznamenal, ze autoruv prispevek v nekterych vetach protireci zakladnim ekonomickym zakonitostem, to je vsechno.

Muzu jeste dodat, ze velka cast americkych dovozu prichazi ze zony zemi, ktere maji sve meny pevne fixovany na dolar (Asie) takze dopad slabeho dolaru na inflaci je doopravdy velmi maly. Inflace je samozrejme nezanedbatelna a mozna ma nektere spolecne priciny s poklesem kursu dolaru, nicmene ji ten slaby kurs dolaru nezpusobuje.

153509

7.2.2008 6:35

RE: Nepresnosti

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 153509

Pane Jozin, zda se, ze vase zkusenosti jsou spise teoretickeho razu. Jiste jste dobry student a verite, ze dobre znamky jsou naznakem snadne budoucnosti. Jak to rikaji profesori.
Me ovsem telefon nezvoni, presto, ze utracim spoustu penez za inzeraty a nejsem sam.
To je pro me ten hlavni ukazatel.

153547

7.2.2008 7:39

RE: Nepresnosti

pdmlynek 71.?.?.?

Reakce na 153547

> Me ovsem telefon nezvoni, presto, ze utracim spoustu penez za
>inzeraty a nejsem sam.

Mě jo. Asi neděláte to co si volný trh přeje. Co děláte?

Taky jsem jednou stratil místo a nemohl jsem najít jiné. Been there, done that. Tak jsem přešel, a dělám v oboru co trh dnes potřebuje.

Za rok, nebo 5, nebo 20, bude trh potřebovat zase néco jiného, tak zase přestoupím tam. Tomu se říká progres.

153553

7.2.2008 11:57

RE: Nepresnosti

Saša 74.?.?.?

Reakce na 153553

> Asi neděláte to co si volný trh přeje. Co děláte?

To máte ale štěstí! Mě psaní příspěvků a uvádění věcí na „pravou“ míru neuživí.. Co děláte?

Ne, že bych to zrovna chtěl dělat.. Nemám ten problém..
Eh, promiňte rejpání, několikrát jsem s Vámi dokonce souhlasil, ne většinou tedy, ale stalo se..

153581

7.2.2008 15:57

RE: Nepresnosti

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 153553

Pane Podmlynek, ja delam presne to, co si volny trh preje. Jednoduchy kseft ktery se nezmenil po staleti. Bohuzel, lidi nemaji penize na utraceni. To by vam potvrdil kazdy kdo ma nejaky business. Alespon v Kalifornii. Ja jsem prilis veliky na to, abych se preorientoval a bylo by to zase na stejnem principu.
Vadi me to cukrovani soucasnosti od tech kteri si radeji budou lhat do kapsy jen aby podporili svou ideologiji.jen aby ukazali, ze maji pravdu. Neni to spatne proto, ze je to lhani, ale proto-ze zakryvani symptomu vede ke zkresleni reality ktera uderi o to silneji.
Zvlaste ekonomove, kteri jsou vlastne mladi kluci kteri nikdy nic jineho nedelali nez sedeli pred pocitacem jsou ti nejhorsi propagatori.
Kdyz se napriklad zeptam souseda, kteremu je sedesat a cely zivot stravil ve financnim prumyslu jak to jde a on rekne, ze ne. Kdyz si vezmu WSJ a tam vidim co se deje a potom na Ceskem Internetu slysim tricetileteho pana lidem radit aby koupili Americke Akcie, vidim, ze neco neklape.
Vite kolik je hypoteka na dum za pet milionu? Je to moc a kdyz nedostanete bonus, tak zrejme si ho nebudete moci dovolit, a bonusy budou pristi rok "hard to get".

153603

7.2.2008 16:34

RE: Nepresnosti

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 153603

Rozumim tomu dobre ze jste si poridil barak za pet milionu a ted se strachujete o bonusy v pristim roce? No Amerika je proste na spadnuti; abych parafrazoval Haska, z te financni mizerie mi snad pukne srdce.

Prosimvas, ze nekdo radi lidem aby kupovali neco, o cem vy si myslite ze neni zrovna dobry obchod, to se vam stalo prvne v zivote? To vubec neni priznak toho ze neco neklape, to je naopak priznak toho, ze vsecko klape jak to klapalo uz nejmin pet tisic let.

153611

7.2.2008 17:59

RE: Nepresnosti

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 153611

Ale kdepak, pane Jozin, ja jsem vzdy zil velmi skrome. Dokonce me nikdy neprestaly chutnat "brambory na loupacku" a mleko.
Ti co si koupili ty drahe domy jsou mi zakaznici a ti zacinaj mit hluboko do kapsy.
Jestli zijete v USA, vsimete si, na inseraty tech "vyssich" obchodaku, jake nabizeji slevy. Dnes rano "Bloomingdales" meli slevu na kozichy 50% az 75%. Stejne "Nieman's" a "Maria Bartiromo prohlasila, ze "prodej luxusniho zbozi se po sedmi letech zacina zpomalovat.
Co se tyce te inflace a utraceni.
Prijmy vetsinou pokulhavaji za zvysovanim cen. Tedy: jestlize lide pociti zvysovani cen, snizi nakupovani, protoze nevi kdy jim mzdy budou zvyseny.
Castokrate ekonomicke situace presne nekopiruji texty v knihach. Prave naopak, ve vetsine pripadu ekonomove jsou ti posledni kdo rozeznaji nebo priznaji problem, bud protoze jsou angazovani v prodeji problematickych akcii, nebo jim v tom zabrani strach z toho, ze nemeli pravdu.
Krasny priklad je sledovat napriklad nejlepsiho ekonoma sveta : pana Klause, kde je rozdil mezi tim jak odhadl situaci a realitou.

153615

8.2.2008 19:08

RE: Nepresnosti

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 153615

No ja ve vasem zajmu doufam, ze v dobach inflace nesedite na penezich, jenom abyste si dokazal ze ekonomove jsou blbci. Nebylo by to pro vas totiz vyhodne.

A dik za tu radu ohledne kozichu [smích]

153713

9.2.2008 3:34

RE: Nepresnosti

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 153713

Pane z Bazin, mozna, ze vas to bude zajimat, ale financni soucasnost je zajimava tim, ze clovek nevi kam dat penize.
V Osumdesatych letech behem vlady pana Cartera kdy se snazili znizit inflaci zpusobenou Republikanskou administrativou byly uroky i 19% i vice. Penize v obehu nebylo dost a tak banky aby ziskaly depository soutezili nabizenim takzvanych "CD" . Coz je certificate of deposit, ktere mely az 18%. Mohl jste ulozit penize na urcitou dobu a potom se tesit z bezpecneho vydelku.
Co je zajimave nyni je to, ze ackoliv inflace je znacna, banky v zoufalstvi snizuji uroky. Coz znamena, ze neni nic jineho nez zlato, kam penize ulozit.
Stock market je jak horska draha, velmi spekulativni. Mozna, ze tak zbrojni prumysl a to mozna.
Banky nemohou zvysit uroky na takovou uroven ktera by neutralisovala inflaci protoze vyse dluhu mezi lidmi je takova, ze by paralysovaly ekonomii.
Ja jsem v koncich, v soucasne dobe investuji do vzdelani. Prave se ucim jak vyrezat opravdu ostrou spicku na nasadu od lopaty a hazet lasem. Mozna, ze se mi to bude brzy hodit.

153745

7.2.2008 19:20

RE: Nepresnosti

pdmlynek 66.?.?.?

Reakce na 153603

> Vite kolik je hypoteka na dum za pet milionu? Je to moc a kdyz
>nedostanete bonus, tak zrejme si ho nebudete moci dovolit, a
>bonusy budou pristi rok "hard to get".

No, jestliže máte 30-letou půjčku na 80% 5.000.000 USD baráku, tak platíte jen za hypotéku kolem 24.000 USD měsíčně. To je dost. Ale jestliže jste si pořídil dům za 5M USD, a počítáte na bonusy, tak chápu že to je dosti těžké když se pozastaví hospodářství.

Jinak chápu že hospodářství není tak růžové jako dříve, ale nemyslím si že by to bylo zase tak tragické.

153617

7.2.2008 20:09

RE: Nepresnosti

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 153617

Pane Podmlynek, ja mam takovy tak trochu humorny test stavu ekonomie.
Mestecko "La Jolla" ktere se zmenilo v poslednich dvaceti letech na "uppity" misto kde se nachazi spousta financnich instituci a s nimi take spousta mladych lidi kteri vydelavaji relativne spoustu penez.
Projit se ulicemi a kolem plaze a neni mozne si nevsimnout kolik automobilu me za oknem znameni, ze jsou na prodej.
A jsou to vetsinou automobily vyssi tridy. Mercedes, BMW, Porsche, Lexus.
Ti mladi lide kteri je koupili si neumeli predstavit, ze dobre casy nekdy skonci. Ted vidi, ze vse visi na niti.
Mam take starost o Ceske hospodarstvi. S vysokou zadluzenosti obyvatelsva a vysokou zadluzenosti ve financnim prumyslu to vypada, ze Ceska ekonomie nestoji na tak pevnych nohach jak by si mistni komentatori prali.
Pripadny plan na pomoc dluzicim lidem, zvlaste v realitach by zrejme zachranil Cechy pred ekonomickou ztratou ktera by je mohla posunout zpet i pred doby Sametove Revoluce.

153625

7.2.2008 3:07

RE: Nepresnosti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 153486

Škoda že Vás Jožíne v Americe neposlouchaj experti, ulevilo by se jim, vše je v pohodě. Ovšem američtí experti vidí jiný obraz zákazníka který neběží nakupovat než mu dolárky splasknou, ví totiž že o práci přijde když ne zítra tak za týden, takže spíš přemýšlí komu by zaplatil než mu něco seberou a nebo zda-li si raději nekoupit pušku na revoluci nebo šňůru a hodit si raději mašli a na věřitele se vybodnout a toho se experti bojí nejvíc.

153537

7.2.2008 17:19

RE: Nepresnosti

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 153537

Prosimvas experti me poslouchat nemusej, to co jsem psal je v kazde ucebnici ekonomie pro prvni rocnik.

Podivejte se do clanku, autor pise, ze kvuli hrozbe inflace zakaznik prestane nakupovat. Je to uplna blbost a pan autor je ignoramus. To se neda nijak obejit a soucasna, minula, nebo budouci situace v USA je pro tenhle soud zcela irelevantni.

153612

7.2.2008 0:12

Podle predpokladu

pje 194.?.?.?

Netusim, kde berou (resp. donedavna brali) exponenti US gov. a financni generality tu odvahu postupovat tak jak postupovali. Propaganda uz nema posluchace, ti se zabyvaji problemem, jak vyjit s notne splasklym realnym rozpoctem. Leta nikdo nechtel slyset pravdu, naslouchalo se "expertum" kteri zase naslouchali svym niternym pranim a pred realitou se zamykali na sedm zapadu. Byla to idylicka doba vztycenych palcu a vseobecneho rustu cehosi zabaleneho do havu iracionalni a na fiktivnich cislech dokladovane nadeje. Spolehlivym signalem blizicich se vaznych problemu je vzdy rust na spotrebitelskych uverovych trzich a nefundamentalni technickou analyzou zivene "skvele prilezitosti" na akciovych trzich. Zejmena financni techniky jako "leverage" a "margins", tedy dominantne uverem financovane nakupy aktiv nejen na financnich trzich, jsou jasnym signalem blizici se katastrofy. Studium Velke krize a zejmena toho, co ji predchazelo, je dukazem, ze clovek je nepoucitelny. Chamtivost je jako samohonka - chvilkove opojeni strida brichabol s bolehlavem - prinejmensim. Mne to trvalo do lonskeho leta, nez mi to vsechno docvaklo. Od te doby beru oficialni ekonomicke zpravy z "Wild Bush Resort" jako obtiznou reklamu. Bon apetit!

153513

8.2.2008 1:25

RE: Podle predpokladu

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 153513

Vyborne napsane. Pri sledovani ekonomicke situace, vsimete si reklam v novinach na moznost ziskani dluhu. Ke konci cyklu (financniho) moznost ziskat dluh je stale snadnejsi. Tim se zvysuje risk, protoze si pujcuji lide kteri si to mohou nejmene dovolit.
Kdyz se podivate do Ceskych novin tak vidite, moznosti vypujceni si jsou velmi snadne.

153654

7.2.2008 11:46

Pravý důvod přerušení kabelů:

Glosatorr 89.?.?.?

Přispívám asi trochu pozdě, ale snad to ještě někoho trkne:
Iran oil bourse scheduled

by Staff Geopolitics - Jan 25...

Iran was scheduled to inaugurate its Oil Bourse this coming week.

That probably isn't going to happen because all internet access in Iran was cut over the weekend (the undersea cables were chopped). This was mentioned on Wikipedia for a day... but now the article links and coverage have disappeared.

Iran is in total internet blackout at the moment. Any further information is appreciated.

http://www.energybulletin.net/39844.html

Even if cutting the cables halted the Bourse, that's only going to hold for a week or ten days until repair ships can get to the area. Plus Iran has communications satellite links onto which Internet traffic is shifting.

If someone wants the Bourse shut down, it will have to be bombed.
12:55
Iran (Tehran) 0 0 100 (packet loss %)
http://internettrafficreport.com/asia.htm

153572

7.2.2008 19:06

RE: Pravý důvod přerušení kabelů:

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 153572

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=7998

http://www.thepeoplesvoice.org/cgi-bin/blogs/voices.php/2008/02/05/p23103

Uvidime co se bude dit dal!

153621

8.2.2008 10:10

RE: Pravý důvod přerušení kabelů:

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 153621

držte si klobouky, svět se prohne. Bestie začíná pozvolna chcípat. Ale nebude to hned, má rezervy.

Vložený obrázek


"Síla stravujícího, očistného ohně boří staré a odmetá je pryč. Nic není ušetřeno. Věž ega je otřesena v samotných základech. Vše, čeho se člověk pokouší přidržet, bude touto transformující silou zničeno. Domnělé jistoty minulosti se nezadržitelně hroutí."

"Tak jako odstranění podebraného zubu osvobozuje celý or­ganismus, tak také ukončením stagnujících vztahů a situací, které brání růstu, začíná proces uzdravování celého organismu. Vytržení zubu může být bolestivé, ale když zub otravuje celý váš systém, není jiná možnost. Rány osudu se mohou jevit stejně tak tragické a nepochopitelné, a přece k nám přicházejí jen proto, že je potřebujeme a sami si je, ať vědomě či nevědomě, vytváříme."

153681

8.2.2008 21:40

RE: Pravý důvod přerušení kabelů:

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 153681

Bestie nikdy nechcípne,má fakt dost dobrý rezervy.Netřeba zabít bestii.Je třeba poznat jí,a ano,dovolím si to říct,je třeba s ní být minimelně v přátelském vztahu.Znáte přece závěr hry Prince of Persia. [smích]

153725

8.2.2008 21:59

RE: Pravý důvod přerušení kabelů:

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 153725

neznám, nicméně Amerika bude po svém pádu žít nesporně dál, ovšem nevíme v jaké podobě

153728

9.2.2008 5:32

Dodatek editora...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

>Kde autoři berou ten nikdy nekončící optimismus,
>že zlo bude potrestáno? Proč bychom měli vidět
>Bushe a Cheneyho prchat?
>Proč by vůbec měli prchat?...
---
A není to nádherná představa? [velký smích] [chechtot] [chechtot]
Já osobně si oba válečné zločince představuji v oranžových kombinézách a s nápisem na zádech "Federal prison institution" a to kdykoliv je vidím při veřejném vystoupení v televizi.
Někteří členové kongresu (Nancy Pelosi, Hillary Clintonová) také veřejně prohlásili, že jakmile Bush ještě jednou použije své právo "veta" - proti rozhodnutí kongresu - budou ho muset odvolat z funkce. Nemyslím si, že to řekli jenom tak, na uklidnění "dotěrných" novinářů.

Četl jsem seznam žalob na Bushe, Cheneyho, Ramsfelda, Condoleezzu Riceovou, ale o spravedlnosti soudů lze v tomto případě zcela určitě pochybovat. Sravedlnost musí přejít do rukou prostého lidu a to i formou ozbrojené revoluce. Tohoto se "elity" nejvíce obávají. Proto ty horlivé snahy o zrušení druhého dodatku ústavy o právu držení osobní zbraně. Jakmile zatlačíte i poslušné zvířátko do rohu klece a začnete mu zákeřně vyhrožovat, probudí se v něm pud sebezáchovy a stane se z něj nebezpečná šelma. Oddaný pes tohle nikdy neudělá. Ten bude lízat pánovi nohu/botu i při mlácení klackem a bude to brát, jako spravedlivé potrestání za své provinění. Kočka se však již postaví proti majiteli. Upozorňuji - tohle není moje vlastní zkušenost (vyčteno). A proč o tom píši?

Jakmile je lidská společnost v konečném tažení - v zoufalém pokusu o přežití - jsou schopni se čímkoliv bránit. Ústava dokonce povoluje (nezakazuje) zřízení dobrovolných občanských ozbrojených milicí. I tohle je vyčteno a agitace již probíhá.

153747

10.2.2008 22:06

RE: Dodatek editora...

pdmlynek 66.?.?.?

Reakce na 153747

>Já osobně si oba válečné zločince představuji v
>oranžových kombinézách a s nápisem na zádech "Federal
>prison institution" a to kdykoliv je vidím při veřejném
>vystoupení v televizi.

Pane Mirdo, nebuďte trapný. To že nesouhlasíte se zahradniční politikou Bushe neznamená že je nějaký válečený zločinec. Kdo určuje jestli někdo je nebo není zločinec? Soud. Slyšel jste o tom že Bush byl odsouzený jako válečný zločinec? Můžeme se dohadovat jestli by Bush měl nebo neměl být odsouzený jako zločinec, ale jestliže soud nerozhodnul že je zločinec, tak zločinec není.

153880

11.2.2008 0:36

RE: Dodatek editora...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 153880

Mlýnku, tys mne zahrnul tolika otázkama, že mi jde z toho hlava kolem. Beru v úvahu skutečnost, že žiješ ve Spojených státech a také tvůj věk. Vím také, že ses ještě pořádně nerozkoukal a tudíž nemáš takový přehled.
Tak zaprvé: Koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Tento úkol si opravdu plníš výborně. A teď pěkně postupně...

>Pane Mirdo, nebuďte trapný. To že nesouhlasíte
>se zahradniční politikou Bushe neznamená že
>je nějaký válečený zločinec. Kdo určuje jestli
>někdo je nebo není zločinec? Soud....

Vyslovil jsem svůj názor. Pro někoho to může být trapný názor, ale je to názor a na to mám přeci právo. Mám pravdu?
Mlýnku, moc dobře víš, že spravedlnost má pouze ten, kdo má moc. Soudy jsou pružné a to ve směru, kdo si to dovolí zaplatit a nebo kdo hájí zájmy jisté "zájmové skupiny". Divil by ses, jak rychle se objeví "odněkud" právník, nakonec i soudce a celý případ se zamete pod koberec. Jenom aby se to nerozmázlo v médiích. Nakonec zločincovi zaplatí i výkupné (nevím, jak se to řekne česky - bail) a nechají ho upláchnout do Izraele. Je mnoho takových případů. Nebo jde za vraždu do psychiatrické léčebny a za dva roky je venku. A tady myslím VENKU z vězení. Phil Spector je jedním z nich a soud měl přitom naprosto usvědčující důkazy, že svoji přítelkyni zastřelil. Další případ:
Valery Wilson Plame, bývalá agentka CIA. Dick Cheney ji chtěl zničit (kvůli manželovi, který odmítl spolupracovat na lžích) a vypustil do tisku informaci, že je agentkou CIA. Jak se to rozmázlo, tak to "scooter" Liby vzal na sebe a soud ho spravedlivě odsoudil, že je nevinnen. Takže kdepak je spravedlnost? ? ? A tohle je současně i odpověď na následující:

>Nevím kde to berete že soudy nejsou spravedlivé.
>To si jen myslíte, nebo máte na to nějaký důkaz?.
-----
Já si to jenom tak myslím. A tu poslední:

>Jo, to bych chtěl vidět kde jste nějakou takovou
>blbost četl. Uvědomujete si že každý President USA
>používal veta?...
-----
Takovou nějakou blbost jsem zaslechl při sledování hlavních zpráv na CNN. Tiskovka s novináři. Jsem kolikrát překvapen, jak jsou někteří žurnalisté "dotěrní". Až mile dotěrní. Proto se Bush tiskovek vyhýbá...bojí se jich, jako upíři česneku.

153894

11.2.2008 1:07

RE: Dodatek editora...

pdmlynek 66.?.?.?

Reakce na 153894

>Mlýnku, tys mne zahrnul tolika otázkama, že mi jde z toho
>hlava kolem. Beru v úvahu skutečnost, že žiješ ve Spojených
>státech a také tvůj věk. Vím také, že ses ještě
>pořádně nerozkoukal a tudíž nemáš takový přehled.


Co Vy o mě víte? Jestliže žiju v USA, nebo v Číně, nebo v ČR je vážné jedno. Jestliže mám 10 let nebo 50 let nebo 80 let je vážně jedno. Kritiku mých příspěvků vítám, ale nemám zájem se dohadovat o sobě.

>Tak zaprvé: Koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Tento úkol
>si opravdu plníš výborně. A teď pěkně postupně...

Tak zadruhé: koho chleba se domníváte že jím? A koho chleba spívám? A jaký mám úkol? A kdo mi dal úkol? [oči v sloup] [oči v sloup]

Pane Mirdo, nebuďte paranoidní.

153897

11.2.2008 1:29

RE: Dodatek editora...

pdmlynek 66.?.?.?

Reakce na 153897

Koho PÍSEŇ zpívám?

153901

10.2.2008 22:25

RE: Dodatek editora...

pdmlynek 66.?.?.?

Reakce na 153747

>Někteří členové kongresu (Nancy Pelosi, Hillary Clintonová)
>také veřejně prohlásili, že jakmile Bush ještě jednou
>použije své právo "veta" - proti rozhodnutí kongresu - budou
>ho muset odvolat z funkce.

[oči v sloup] [oči v sloup]

Jo, to bych chtěl vidět kde jste nějakou takovou blbost četl. Uvědomujete si že každý President USA používal veta? Uvědomujete si že je to docela běžné? Uvědomujete si že President na to má právo, a je to nesmysl se domnívat že Congress mu do toho nějak může kecat?

Jestliže Bush by měl být kritizovaný za něco, tak by to bylo za to že on používá veto velice nečasto.

153881

10.2.2008 22:29

RE: Dodatek editora...

pdmlynek 66.?.?.?

Reakce na 153747

>Četl jsem seznam žalob na Bushe, Cheneyho, Ramsfelda,
>Condoleezzu Riceovou, ale o spravedlnosti soudů lze v tomto
>případě zcela určitě pochybovat.

Nevím kde to berete že soudy nejsou spravedlivé. To si jen myslíte, nebo máte na to nějaký důkaz?.

Bush, Rice, Cheney, a ostatní ve vládě jsou souzení denně. Někdy vyhrají spor, někdy prohrají. Co má být?

153882

5.3.2008 0:14

RE: Dodatek editora...

Boris Herman 62.?.?.?

Reakce na 153882

Co má být? Divná doba - soudy nejsou spravedlivé (jak na to sehnat důkaz? podepíše soudce, že rozhodl ne podle svědomí? ale pravdivých příběhů o zmanipulovaných soudech bych mohl vyprávět hned několik), tisk píše lži nebo informuje zkresleně (http://zpravy.idnes.cz/kampan-k-radaru-bude-levna-..., vláda domlouvá nežádoucí radar (70%) a zastupitelé Hradce Králové jdou proti svému městu:
http://www.youtube.com/watch?v=icH4EJQdjMQ
neuvěřitelná reportáž na [bliji]
Mě to nepřipadá nijak zdravé [zmaten] . Logiku to však má: za vším jsou peníze, korupce, bezohlednost k ostatním pro svůj prospěch.

155732

Tuto stránku navštívilo 8 385