Diskuze k článku

Fraška na spravedlnost

Příspěvků 73

17.10.2007 2:05

mno jo

lesan 75.?.?.?

Mne se zda ze jsme proste zem ,ktera nemnela ten zaludek postrilet sve zradce.Takze ted za to budou platit nase deti.Zajimalo by mne jak by to asi vypadolo kdyby se ten zaludek (tenkrat) nasel.Ted uz je pozde a mosime ty kolaboranty proste prezit. [smích]

145533

17.10.2007 9:20

RE: mno jo

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145533

Jenže agentů StB a komunistů byla MINIMÁLNĚ polovina národa. Tzn., že bychom museli provést redukci obyvatel na 50%... což mi připadá neúnosné. Kdo koho by měl střílet? Svévolně? Každý dle své úvahy, na ulici, v baráku? Nebo po soudu? Pokud by mělo jít o druhý případ, soudy by absolutně nestíhaly, a dodnes by řešily tyto kauzy (a to nestíhají ani dnes, kdy neřešili v podstatě žádné komunistické zločince).
Přesto si myslím (ve shodě s autorem článku) že Havel neměl co a priori rozhodnout o nepronásledovatelnosti komunistů, že neměl co mluvit za všechny. Jenže on (slavný revolucionář a disident placený ze západu a tolerovaný komunisty) se s nimi prostě nějak domluvil za zavřenými dveřmi a pak domluvu prosadil... narval to do hlav většiny národa jako nějakou ctnost "nejsme jako oni" - i z toho je vidět, jak byla ta "revoluce" skutečná, "dozajista" vycinkaná na náměstí, bez nejmenší přípravy a manipulace... samozřejmě! [chechtot]
Ne, že bych toužil lynčovat svého slabého strýce, černou ovci jinak 100% zásadové rodiny, za to, že jej po desetiletích dotlačili na to vedoucí místo a musel pro to mít rudou knížku (správné to není, ale on jistě aktivně neškodil). Myslím si ale, že přesto měla být očista od komunistů rasantnější a mnozí měli být souzeni. Ne snad revolučními masami, ale nějakými (zřejmě z lidí složenými) soudy ano.
Dnešní snaha soudit po 18 letech od revoluce tu stařenku, to je trapas... to jsem říkal už i dřív, před přečtením tohoto článku na Zvědavci - je to podle úsloví "pro stromy nevidí les", neboť malé zvířátko exemplárně (a navíc s neúnosným zpožděním, teď najednou) trestají, zatímco většina mnohem horších a větších zvířat (i jejich dětiček) se chechtá ve svých funkcích a firmách.

145543

17.10.2007 12:45

RE: mno jo

hc 194.?.?.?

Reakce na 145543

Jenže agentů StB a komunistů byla MINIMÁLNĚ polovina národa.
To tedy ani zdaleka nebyla, ale i tak by byla nejen blbost ale i zločin je všechny postřílet. A když jsme u toho sebemrskačství, tak třeba v Portugalsku (lidnatostí i délkou diktatury srovnatelném s Československem) měla kontrarozvědka několikanásobně víc agentů než u nás.

145560

18.10.2007 5:32

RE: mno jo

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 145543

>Jenže agentů StB a komunistů byla MINIMÁLNĚ polovina
>národa.


... zatímco
>většina mnohem horších a větších zvířat (i jejich
>dětiček) se chechtá ve svých funkcích a firmách.
Jo, to mate pravdu, z nejvetsich komunistickych kurev se po "sametaku" stali ty nelepsi bisnismeni. [pláč] [bliji]

145597

18.10.2007 23:16

RE: mno jo

Ehem 85.?.?.?

Reakce na 145543

dobry roman Katyne

145637

17.10.2007 3:51

Vykonane tresty smrti v Ceskoslovensku 1945-1989

jaaan 67.?.?.?

http://www.spsmvbr.cz/osobni/jedlicka/trestmrti/trestsmrti.html


jak vidite na prehledne tabulce zdaleka nejvice trestu smrti bylo vykonano v obdobi 1945-1947 , daleko vice nez v celem socialistickem obdobi dohromady. Popravy probihaly verejne a dobove prameny udavaji damy a mlade divky stojici celou noc v rade na vstupenku na takove vzruso. Komunisticka strana udelala pritrz tomuto krvelacnemu radeni a tak v roce 1948 celkovy pocet popravenych cinil 'jenom' 23.

145535

18.10.2007 4:20

RE: Vykonane tresty smrti v Ceskoslovensku 1945-1989

jaaan 67.?.?.?

Reakce na 145535

Tresty smrti v Československu
od 9. 5. 1945 do 31. 12. 1989
Rok vražda podle
retribuč.
dekretů velezrada souběh
velezrady
a vyzvěd. souběh
velezrady
a vraždy ostatní
trestné činy celkem
1945 98 98
1946 361 361
1947 2 258 1 261
1948 20 3 23
1949 8 1 11 8 3 31
1950 6 18 23 10 1 58
1951 4 26 16 10 3 59
1952 9 9 28 16 2 64
1953 21 9 5 11 1 47
1954 13 4 4 4 25
1955 6 2 4 3 15
1956 8 8
1957 5 2 7
1958 13 1 2 16
1959 6 1 1 8
1960 6 1 7
1961 6 6
1962 10 10
1963 7 7
1964 7 7
1965 4 4
1966 8 8
1967 4 4
1968 0
1969 0
1970 0
1971 1 1
1972 5 5
1973 3 3
1974 1 1
1975 5 5
1976 1 1
1977 0
1978 1 1
1979 3 1 4
1980 4 4
1981 0
1982 2 2
1983 3 3
1984 1 1
1985 5 5
1986 3 3
1987 1 1
1988 0
1989 2 2
celkem 194 739 83 90 57 13 1176

145591

17.10.2007 6:21

Antikomunista Kral

Rocky 66.?.?.?

Kral se rozhorcuje nad tim, ze zadny z komunistickych pohlavaru nebyl poslan do vezeni, ale kdyz ma jit pred soud komunisticka rychlokvaska, ktera po rocnim kurzu na pravnicke fakulte poslala na smrt skutecnou pravnicku a nevinnou bojovnici proti nacismu a komunismu, je Kral plny soucitu nad "starenkou". Ta starenka jeste dnes kritizuje komunistickeho justicniho vraha prokuratora Urvalka za "mirnost a neduraznost k nepratelum socialismu".
Ja mam pocit, ze kdyby se dnes z mauzolea vyhrabal sam veliky Stalin, oznacil by ho Kral za "starecka". A ja bych se tomu po jeho zurivem utoku na Svobodnou Evropu ani nedivil.

145536

17.10.2007 9:03

RE: Antikomunista Kral

Martin Škapík 85.?.?.?

Reakce na 145536

Pana Krále neznám, ale jeho článek se nesnaží dle mého názoru jakkoliv volat po "pomstě", jen ukazuje, že se příliš nic nemění a je stručný, krátký a vynikající. Příjde mi naopak pokorný, protože přesně nazývá pokrytectví stále jedné říše, ať už ji budeme přejmenovávat, jak chceme, žijeme dále v zcela rozdvojeném systému, který selektuje do svých výšin pořád stejné lidi. Pokud někdo skutečně vyzískal na převratu, který je součásti globálního NWO, tak to byli u nás právě STB, vím o čem píši, sám jsem byl jedním z posledních persekvovaných a musel do zahraničí. STB áčtí tyrané podnikají, zůstávají od soudů až po nejvyšší funkce státní, hlásají morálku, či - viz paní Šiklová agresivní feminismus, který z žen dělá "muže", nikoliv vyzvedá jejich práva. Článek se mi velmi líbí právě nefanatičností, věcností a přesným nazváním toho, co sice neradi slyšíme, ale je TO TAK.

145542

17.10.2007 11:19

RE: Antikomunista Kral

Martin Škapík 85.?.?.?

Reakce na 145542

Z mého příspěvku mohlo vyznít, že paní Šiklová byla u STB, za což se omlouvám, se slovy je opravdu nutno zacházet opatrně. Tedy jsem špatně rozdělil věty. Z práce paní Šiklové tedy pouze cítím "feminizmus", tedy znamení doby, kdy (netýká se paní Šiklové), ženy, které mají po sexuální nebo společenské orientaci pocit, že by měly být muži vnucují tuto perverzi jako normu celé společnosti a PARADOXNĚ s velkou mediální podporou bojují za "práva" žen, ovšem žen, kterým se jejich úloha přirozená i společenská, tedy být matkou a partnerkou muže, líbí.

145555

17.10.2007 9:12

RE: Antikomunista Kral

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145536

tady nejde o to, zda vina či nevina (pokud jsi to rockíčku zase nepochopil). tady šlo o to, že 1) tak pozdě... najednou 2) jen ta nejmenší a nejslabší figurka 3) obviňována drze i těmi, kteří mají másla na hlavě ne méně 4) pouze ona, a ne tisíce horších.
pokud by soud proběhl jak měl (tj. v roce 1990), nešlo by o stařenku, ale o 69 letou osobu, a hlavně by to právo bylo rychlé (jak být má) a spravedlivé (všem podobným by se vedlo stejně).
tato "výběrová" spravedlnost je spíše karikaturou spravedlnosti.

145544

17.10.2007 10:21

RE: Antikomunista Kral

Balu 193.?.?.?

Reakce na 145536

To je špatné přirovnání. Ta stařenka to celé nevymyslela, byla jen hercem na scéně, i když to ji zcela nezbavuje viny. Většími viníky jsou ale ti, kdo tuto krvavou "hru" zinscenovali. Zkuste o tom přemýšlet. Kdyby ta stařenka odmítla, prostě by si našli jinou figurku, na kterou bychom dnes plivali. [mrknutí jedním okem]

145548

17.10.2007 18:01

RE: Antikomunista Kral

pip 84.?.?.?

Reakce na 145548

Takže je možné vraha omluvit, protože kdyby nezabil on, určitě by se našel nekdo jiný? Opravdu svérázný výklad morálky.

145568

17.10.2007 22:33

RE: Antikomunista Kral

Balu 88.?.?.?

Reakce na 145568

Ne! Ale je třeba také najít a potrestat toho, kdo si vraha najal.
Jen mi připadá trapné nahánět stařenu 18 let poté, kdy se to mělo skutečně udělat.

145581

20.10.2007 21:09

RE: Antikomunista Kral

von Bumerang 85.?.?.?

Reakce na 145568

Mnozí jako potvory putují a ještě horší šelmy se vracejí. Ty jsi také jeden z nich.“

145710

18.10.2007 4:52

RE: Antikomunista Kral

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 145536

Rocky prominte,ale myslim,ze jste plne nepochopil clanek pana Krale.Jde preci predevsim o to,ze se dnes ceskemu narodu predhazuje stara baba nad hrobem a vypaseni,nenazrani neobolsevici si masti pekne beztretne sve kapsy dal.

145596

17.10.2007 9:27

Jmenovat lze i další elitní komunisty a svazáky

Hořký Kozina 194.?.?.?

KONEČNĚ OBJEKTIVNÍ POHLED NA UVEDENOU SOUDNÍ TAŠKAŘICI. K ELITNÍM KOMUNISTŮM ČI SVAZÁKŮM BYCH MOHLI PŘIDAT NAPŘ. ŠTETINU A MEJSTŘÍKA. DNES TAKY MAJÍ PLNOU HUBU SPRAVEDLNOSTI.
KDYŽ SI KAŽDÝ NEZAMETE PŘED VLASTNÍM PRAHEM, NEZAMETEJTE ALESPOŇ PŘED DOMEM STAŘENKY!

145541

17.10.2007 10:41

1989

Balu 193.?.?.?

V předchozích příspěvcích je řeč o překabátěných komunistech, znám takový příběh překabátění. Matka mého kamaráda z vojny pracovala před, i po revoluci pro dnešní Správu sociálního zabezpečení. Mimochodem, bylo to pro ni bylo před revolucí luxusní zaměstnání, protože její manžel mohl od roku 68 pracovat pouze v pekárně, nebo na dráze. Po revoluci si oddechla, myslela si, že přicházejí spravedlivější časy. V budově úřadu bylo několik volných kanceláří, které byly místními občany využity k organizování "revoluce" a později k zakládání a schůzím nových politických stran. Jaké však bylo její překvapení, když na scůzích Demokratických pravicových stran viděla tváře nejobávanějších komunistů v okolí.

145549

17.10.2007 11:22

spravedlnost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Taky jsem z takové spravedlnosti rozpačitý. Ta paní jistě není hlavním vinníkem. Koneckonců, ona trest smrti navrhla, ale rozhodl soud a schválil prezident. Takže tak úplně na smrt Horákovou zrovna ona neposlala.
Na druhé straně, bez viny taky není.

145553

17.10.2007 12:03

RE: spravedlnost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 145553

Inu já také..... a to navíc v době kdy si celá burza zpívá : "každý makléř smutně čumí, jak to mašinfíra umí"....[velký smích]
což je samo o sobě odpovědí na to, zda u nás máme vůbec nějakou spravedlnost [pláč]

145557

17.10.2007 14:14

RE: spravedlnost

Aja 74.?.?.?

Reakce na 145553

Nebudte rozpacity, tedy rozhodne ne z tehle spravedlnosti, nebot se o zadnou spravedlnost nejedna. Je to parodie a moji pribuzni, ktere soudruzi v 50 letech poslali do kriminalu, aby se v hrobe obraceli.

Kdyz nam ted predvedou krev na rukou one pani, budou se vedle toho lumparny jinych zdat oveckam mensi, odvede se pozornost, ukaze se prstem na jednoho vinika, zapomene se na pradelni kose dopisu od rozhorcenych obcanu, zadajicich smrt Milady Horakove.
Vskutku "exemplarni pripad" a ostatni soudruzi slapou dal, jejich zivotopisy zacinaji povetsinou az po roce 89.
Odsoudi jednu starou babcu a podsunou nam dojem, ze jsme se, jako narod, vyrovnali s erou po roce 48. Je to jak plivnuti do tvare vsem, kteri prosli komunistickymi kriminaly, lagry, kteri byli systemem perzekuovani.

To by me zajimalo, kdy a koho tenhle "napad" potkal, napad, ktery tak vasnive roztleskal studenta z Moskvy.
Fuj, prvne mam chut tu pouzit zvracejiciho pidizvika.

145564

17.10.2007 14:34

RE: spravedlnost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 145564

Možná tuhle studenou sprchu potřebujeme, abychom si konečně uvědomili, že dokud budeme zlo pojmenovávat vždy jen jménem právě "poraženého" režimu, do té doby se nám bude VŽDY vracet z opačné strany...

145565

17.10.2007 12:36

Velká pravda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

S článkem musí každý rozumný člověk souhlasit.

145558

17.10.2007 18:31

Chudinka stařenka

anti-anti 81.?.?.?

Jo jo chudinka stařenka, obětní beránek, který nechal zabít mnoho lidí. Dovolte abych se zasmál. A s tou rovnou páteří to snad nemůžete myslet vážně. Nepřišla (byď kvůli své nemoci) k soudu. Ale co víc tvrdí, že posílala na smrt vlastizrádce, kteří si smrt zasložili, ale nic takového nám nebylo dokázáno. Sama stařenka Ludmilka se údajně během popravy začala smát (sic měla povinnost účastnit se popravy). Že uteklo mnoho komunistických zločinců, zemřelo přirozenou smrtí? To už na Zemi nerozsoudíme, ale nechápu Zvědavce. Proč se zastává komunistických vrahů, proč publikuje občas nevhodné texty, které lze označit za rasismus či antisemitismus.

145569

17.10.2007 17:52

Parchanti

von_Krebst 128.?.?.?

Jedna vec mi nejde do hlavy. Co vlastne ta Horakova udelala, ze ji za to museli tak nelidsky popravit, skrtili ji na desce, a pritom poslouchali stetoskopem srdce, po desiti minutach uz to srdce vzdavalo, tak povolili opratku a pokracovali za dalsich 5 minut. Parchanti.

Dokonce jsem procetl spis a neni tam jedina KONKRETNI VEC co by jako pani doktorka Horakova mela udelat. Mnohoslovne blaboly jako, ze nenavidela socialisticke zrizeni, rozvracela republiku, planovala valku, chtela se spolcit s nepritelem, ale neni tam jedina konkretni vec, zadny skutek.

Zadny, ze mela doma takovou a takovou nelegalni zbran cislo to a to, nebo ze ukradla tolik a tolik stran tajnych vojenskych dokumentu, ve kterych bylo uvedeno to a to, nebo ze malovala sipky a carky na mape, kudy jakoze povede ta valka....proste nic.

Copak to nikomu ani tehdy nevadilo? Copak to ani ty rude kreatury nezarazilo, zvrazdit mamu, matku od ditete, za NIC? Copak ta svinska prokuratorka ani na chvili nezapochybovala?

Nekteri z vas soudite, ze je nespravedlive ji soudit podle DNESNICH zakonu. Ok, at je tedy souzena podle zakonu z padesatych let, v te dobe rozdavala tresty smrti a tak by ho mohla sama dostat. Ono totiz i v te dobe bylo trestne dokonane vedome spiknuti, za ucelem dokonani vrazdy, lez, zneuziti moci, to vse bylo papirove trestne i za bolsevika, takze kdyby ji soudili opravdu dusledne podle prava jeji doby, mohla by skoncit na stejne skrtici desce jako Dr. Horakova. A ja bych to oslavil a dal si dobry doutnik a panaka single malt whisky.

145570

17.10.2007 18:07

"Ta paní", "stařenka" - já se nestačím divit!!

Vodník 81.?.?.?

Stará čarodějnice, která poslala na smrt nevinné lidi! Nad Alžbětou Báthoryovou, kdyby se dožila vysokého věku, byste taky takhle šišlali? [naštvaný] Myslím, že si zaslouží provaz, bez ohledu na to, jestli si ho jiní, kteří jsou (opět) na výsluní moci, zaslouží rovněž a třeba i víc. Až bude řeč o nich, taky nebudu zavádět řeč na starou čarodějnici Brožovou.

A nebo jsme křesťani a odpustíme této zlé ježibabě, nebudeme ji ovšem nazývat "stařenkou". A odpustíme Šiklové, Jičínskému, Hvížďalovi, jakož i Vondrovi, Havlovi, Klvaňovi.

Mimochodem, není pravda, že jediný vysoký kommunista nešel sedět - Miroslav Štěpán si to odseděl za všechny, jakkoli 4 roky v demokratickém vězení není ten trest, který by si dotyčný opravdu zasloužil.

145571

17.10.2007 18:58

RE:

Aja 74.?.?.?

Reakce na 145571

Ta babca je produktem ideologie, kterou nikdo neodsoudil, pod jejiz hlavickou-vlajcickou dal ucinkuje na ceske scene politicka strana, ktera se od minulosti nijak nedistancovala, nevyrovnala se s ni.

A co teprve rada jejich stoupencu, ktera stacila zmenit barvy a prejit do jinych politickych stran.

To neni o tom, ze ted se mluvi o prokuratorce (o te se melo mluvit uz v roce 89) a az se bude mluvit o dalsich, tak potom....
Ono se o dalsich mluvit nebude, rada jich sejde vekem a zbytku zacina zivotopis po roce 89.

145572

17.10.2007 20:39

RE:

Vodník 81.?.?.?

Reakce na 145572

To je všechno pravda, to vše by se mělo odsoudit a potrestat. Nevím ale, jak to exkulpuje Brožovou. Proč by měli s jejím trestáním čekat jen proto, že česká veřejná scéna je plná lidí, kteří ji zamořovali už před '89? Snad na ně taky dojde, a když ne, tak trestu neujdou po smrti. To vše ale nesnímá ani gram viny z této staré vražedkyně!

145576

17.10.2007 21:57

RE:

Aja 74.?.?.?

Reakce na 145576

Nijak ji to viny nezbavuje.
Zda se mi, ze se cekalo prilis dlouho. Proc?
Udajne proto, jak rika vysetrovatel Ilja Pravda, ze dopis prokuratoru z procesu s Miladou Horakovou, na jehoz zaklade muze byt Brozova souzena, se nasel nedavno...neni to pravda, pane Pravdo, zmineny dopis byl publikovan uz v roce 1 995 v knize historika Karla Kaplana.
Nehajim prokuratorku, mam jen neodbytny pocit, ze je to pozde, ze je to malo a ze mne to ma stacit, tim jsme si to s minulym rezimem vyridili. Podtrzeno, secteno a zivot jde dal.

145580

18.10.2007 3:39

RE: Divni nelogicti lide

jaaan 67.?.?.?

Reakce na 145576

>To je všechno pravda, to vše by se mělo odsoudit a potrestat.
>Nevím ale, jak to exkulpuje Brožovou. Proč by měli s jejím
>trestáním čekat jen proto, že česká veřejná scéna je
>plná lidí, kteří ji zamořovali už před '89? Snad na ně
>taky dojde, a když ne, tak trestu neujdou po smrti. To vše ale
>nesnímá ani gram viny z této staré vražedkyně!


Milada Horakova byla naleznuta vinou rozsudkem Statniho Soudu Ceskoslovenskeho. Cele soudni jednani bylo verejne a dokonce vysilane zive tehdejsim rozhlasem. Horakova se priznala k trestnemu cinu vlastizrady pri vysetrovani a potom take pred soudem. Nazyvati prokuratorku Brozovou "starou vrazedkyni" je idiotske a detinsky emocionalni. Soudit tuto zenu za "vrazdu" Horakove je zase jeste dalsi ukazka bizardni fraskovitosti vaseho dnesniho zlocineckeho rezimu kapitalistickeho - stejne jako navrhovani loupeznych vrahu masinu na statni vyznamenani.

145590

18.10.2007 9:12

RE: Divni nelogicti lide

Vodník 81.?.?.?

Reakce na 145590

>Milada Horakova byla naleznuta vinou rozsudkem Statniho Soudu
>Ceskoslovenskeho. Cele soudni jednani bylo verejne a dokonce
>vysilane zive tehdejsim rozhlasem. Horakova se priznala k
>trestnemu cinu vlastizrady pri vysetrovani a potom take pred
>soudem.
Takže byla vinna...[překvapení] [překvapení] [oči v sloup]

>Nazyvati prokuratorku Brozovou "starou vrazedkyni" je
>idiotske a detinsky emocionalni.
Totéž by se dalo říct o Vyšinském nebo nakonec i o Stalinovi - když nikoho nezabil, tak to žádný vrah není!

>Soudit tuto zenu za "vrazdu"
>Horakove je zase jeste dalsi ukazka bizardni fraskovitosti vaseho
>dnesniho zlocineckeho rezimu kapitalistickeho - stejne jako
>navrhovani loupeznych vrahu masinu na statni vyznamenani.
Za spolupodíl na této vraždě. A ten dnešní režim tam v žádném případě není "můj".

145604

19.10.2007 1:14

RE: Divni nelogicti lide

jaaan 67.?.?.?

Reakce na 145604

Project nevinost:

http://www.innocenceproject.org/

zde se muzete docisti kolik bylo v USA osvobozeno odsouzencu na smrt diky testovani DNA (testovani je mozne pouzit pouze u nizkeho peocenta odsouzenych). Projekt byl zalozen nekolika mladymi idealistickymi pravniky a je financovan dobrovolnymi prispevky.

Kolik nevinych odsouzencu zaplatilo svou popravou za ctizadostive prokuratory snazici se za kazdou cenu odsoudit a tak manipulujici a dokonce zatajujici evidenci? To dnes nikdo nevi, protoze dokumentace je po vykonane poprave znicena.

Kolik takovych prokuratoru "vrahu" bylo odsouzeno za vedome manipulovani evidence koncici smrti nevineho cloveka se dockalo za jejich jednani alespon soudniho rizeni za spolupodil na vrazde? Reknu vam to: ani jednomu protoze US prokuratori se tesi imunite pred soudnim stihanim.

Mohou byt jenom administrativne disciplinovani za takzvany 'prohresek'!

145640

18.10.2007 15:16

RE: Divni nelogicti lide

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 145590

To Vy píšete divně a nelogicky. Ta Brožová je stará vražedkyně. Protože ve 29 letech již jistě měla ponětí o tom, co činí. A i když je to naprostá fraška, že si na ni vzpomněli až po 18 letech, tak je dobře, že vytáhli její zločin na světlo boží, i když už je baba nad hrobem. Dcera paní Horákové přijela na ten proces do Prahy a jistě bude mít lepší pocit z toho,když ta stará svině bude alespoň trošku potrestaná.

145616

18.10.2007 15:57

RE: Divni nelogicti lide

Aja 74.?.?.?

Reakce na 145616

I vy, Jarmilo, znama rebelka? [smích]

I vam staci tenhle medialni cirkus? I vy si myslite, ze lepsi neco, nez nic?

Tahle hra na selektivni spravedlnost po 18 letech je mi krajne podezrela, hrst pisku do oci.
Jedna vec je otazka osobni zodpovednosti tehle babci; je jakoby vytrzena ze souvislosti, jako ze ideologie a tehdejsi rezim jsou z obliga.
Druha vec je prave odsouzeni ideologie, do toho se nikomu oficialne nechce, to by se otevrelo dveri a dvirek....

145620

18.10.2007 23:31

RE: Divni nelogicti lide

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 145620

Ano, správně Ajo, i já si myslím, že lepší něco než nic. [smích]

145636

17.10.2007 21:16

Nenávidět hřích, ne hříšníka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 145571

Vodníku, mám pocit, že argumentujete mimo smysl článku - nechal jste se příliš unést tím, jak autor provokuje se "stařenkou" a "babičkou". Ten článek je o tom, že se banda vlivných supů se srovnatelnou minulostí vrhla na babu, která je bez vlivu a bez konexí, plebsu byl předhozen kus zteřelé flákoty, a to hlavně proto, aby supíci odlákali pozornost sami od sebe a vzbudili falešný pocit, že křivdy jsou napraveny a zlo odstraněno a zároveň tak získali "klid na svou poctivou práci".

Jako křesťané máme nenávidět hřích, ne hříšníka. To je základ. Pan Král se ve svém článku snaží pojmenovat hřích - tak to alespoň chápu já.

145577

18.10.2007 2:04

RE: Nenávidět hřích, ne hříšníka

Vodník 81.?.?.?

Reakce na 145577

>Vodníku, mám pocit, že argumentujete mimo smysl článku -
>nechal jste se příliš unést tím, jak autor provokuje se
>"stařenkou" a "babičkou".
To ano, ale tyto autorovy provokace si myslím komentář zaslouží. A to i u vědomí, že autor má ve zbytku článku o nepotrestaných grázlech naprostou pravdu. To ovšem z potrestané grázlice nedělá "stařenku" a "babičku"... [oči v sloup]

>Jako křesťané máme nenávidět hřích, ne hříšníka. To
>je základ.
Ano, v tom máte naprostou pravdu. Nevím, cítím-li k Brožové nenávist, mně osobně nic neudělala. Ale spravedlivý trest si zaslouží, bez ohledu na to, co k ní eventuálně já nebo Vy cítíme. V Byzanci a ve všech skutečně křesťanských říších měli trest smrti a lidé, kteří se provinili jako Brožová, si ho plně zasloužili. Opět: bez ohledu na to, že si ho zaslouží i jiní (a víc), kteří tu běhají nepotrestaní a pohoršují se farizejsky nad Brožovou.

145587

18.10.2007 8:39

RE: Nenávidět hřích, ne hříšníka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 145587

Váš legitimní názor [smích] . Já babu přenechám Pánubohu, on si to s ní vyřídí.

145600

18.10.2007 15:57

RE: Nenávidět hřích, ne hříšníka

Vodník 81.?.?.?

Reakce na 145600

>Já babu přenechám Pánubohu, on
>si to s ní vyřídí.
To nepochybně! [smích] Ale je něco jako spravedlnost pozemská a ta neříká nic o tom, že lauzry a megery máme s jejich zločiny ponechat Pánu Bohu! To by to dopadlo! [pláč]

145617

18.10.2007 15:21

RE: Nenávidět hřích, ne hříšníka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 145617

No, ony pozemské zákony by určitě měly být jen prodlouženou rukou zákonů Jeho. Ale, bohužel, často nejsou. Jako v tomto případě - ať už tehdy, nebo dnes.

145619

20.10.2007 6:01

RE: Nenávidět hřích, ne hříšníka

lesov 83.?.?.?

Reakce na 145600

A jak by to asi udělal?! Vždyť smrt je jako když skončí film v promítacím sálu...Bude snad trestat plátno, že nic neukazuje? Bude trestat sám sebe, neb všechno, co existuje pochází od NĚHO, když všechno je ON. Brožové ego je Boží ego, může snad Bůh plivnout sám sobě do "tváře"...?! Leda by foukal silný protivítr... [chechtot]

145692

17.10.2007 18:42

Tak to je

Kadence crazy 154.?.?.?

a nejhorsi na tom vsem je , ze se v CZ celej ten system a je jedno jestli kapitalistickej nebo komunistickej zase podle toho vzoru RUDYHO HNUSU za radostnyho skandovani proamerickejch a proisraelskejch fanousku tradicne kouse do svy vlastni (_!_) a to fraska co se tyce ceskych obcanu uz rozhodne neni! [bliji]

145573

17.10.2007 18:52

Krvelacna starena

Rocky 66.?.?.?

Nevim, proc se Kral pousti zrovna do Hvizdaly a casopisu Mlady Svet. Kazdy kdo ten casopis cetl vam dosvedci, ze Mlady Svet tehdy pekne hybal komunistum zluci. Vsak to taky v tom "komunistickem casopise" soudruzi za normalizace pekne vycistili a Hvizdala letel jako jeden z prvnich.
A ze studoval v Moskve? V te dobe se "nepratele socialismu" dostali ledaskam.
A pokud se tyka"delnicke prokuratorky Lidy" ktera nez si udelala rychlokurs z prav pracovala jako pisarka na UV KSC ? Jen at ji soudi. Lepsi nekdo, nez nikdo. Lepsi pozde, nez nikdy.
Krvelacna, nevzdelana starena ktera jako mladice pri soudu s Horakovou rvala „V tisících rezolucích, které dostáváme, s hnusem se odvrací náš lid od těchto zrádců“ stejne do vezeni nepujde, protoze se vymluvi na svuj zdravotni stav. Ale aspon neco.

145574

17.10.2007 20:17

Proč?

Croacker 212.?.?.?

Proč 18 let po revoluci? Proč jeden jediný člověk? Proč stará paní, která si trest "neužije", když se najde spousta lidí, kteří by mohli za svoje zločiny pykat více a déle?
Pár řečnických otázek na dobrou noc [smích]

145575

17.10.2007 21:49

Spravedlive by tedy bylo se na vsechno vykaslat

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 140.?.?.?

A predstirat, ze zadny komunismus nebyl. Ze zadna Horakova nebyla popravena a ze se zadne dalsi obrovske nespravedlnosti nestaly. A to jenom proto, ze spousta ostatnich politiku a normalnich lidi je vinna. Vykaslat se na vsechno, ted uz nema cenu nic delat a je lepsi nechat vrahy byt. Vzdyt jsou to stejne dedeckove a babicky. Nekdy jsou neokomuniste smesni, ale spis je mi z vas zase na bliti [bliji] [bliji] [bliji]

145578

17.10.2007 21:13

Jen poznámka.

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Proces s Horákovou inscenovalo tehdejší vedení ÚV KSČ. Na ně pak došlo za dva roky po popravě Horákové - viz proces se Slánským and Melody boys. Zajímavé je, že potomci popravených v procesu se Slánským jsou nyní oslavováni jako hrdinové. Snad proto, že většina špiček popravených v procesu se Slánským byli Židé. O tom však není radno příliš se rozepisovat, "objev" jejich záměrů vedl ke smrti Stalina a konci jeho kultu osobnosti. Ostatně podpisové akce na popravu Horákové inicioval, kromě jiných, i pan Ruml, otec dnešního úctyhodného senátora ČR a později vyslanec v USA. Není politika svinstvo? Není zbytečné nechat se unášet emocemi? Ale ta stará bába Polednová se zkrátka hodí.

145579

19.10.2007 20:46

RE: Jen poznámka.

Muchomůrka červená 62.?.?.?

Reakce na 145579

Co se Slánského a spol. týče, o jejich ospravedlnění se postaral už režim sám, pokud si dobře pamatuju (když začalo někdy v šedesátých letech docházet k rehabilitacím, byli to většinou funkcionáři KSČ). Ovšem po sameťáku se tomu nasadila koruna a občas to vypadá, jako by tohle byli naprosto nevinné oběti komunismu a s lehkým srdcem se jejich jména kladou vedle jmen Horákové a dalších. Před časem běžel na Čt dokument (dvojdílný?) o Slánském a spol. O jejich zločinech a vraždách snad ani slovíčko, ale zdůrazňovalo se, jaký je jejich původ a jak byli chudáci křivě obviněni a nespravedlivě zavražděni. Takhle se masíruje veřejné povědomí, takže pak nikomu nepřijde divné, když se budou vedle sebe a na roveň klást beze slova vysvětlení jména obětí i jejich vrahů. Je to prostě k [bliji]

145678

20.10.2007 11:19

RE: Jen poznámka.

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 145678

Pro mne by nebyl překvapující, z uvedených důvodů a aby se nerozmazávali dnešní hrdinové, osvobozující rozsudek. Nebo jen upuštění od uložení trestu. Jakého byste, pokud se moje úvaha naplní, připojil smajlíka?

145698

17.10.2007 23:13

Oblíbené mlácení prázdné slámy

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

Čtu v diskusi množství siláckých slov o tom, kterak v naší zemi dodnes beztrestně žijí zločinci z bývalého režimu. Jsou i tací, kteří hovoří o 50% obyvatelstva. Já bohužel nikoho neznám. Ovšem co brání těm, kteří tak zaníceně popisují konkrétní osoby, podat trestní oznámení?!? Když to šlo s Polednovou, mělo by to jít i s ostatními.

Nebo je to všechno opět jen mlácení prázdné slámy?

145585

18.10.2007 8:51

RE: Oblíbené mlácení prázdné slámy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 145585

...Ovšem co brání těm, kteří tak zaníceně popisují konkrétní osoby, podat trestní oznámení?!? Když to šlo s Polednovou, mělo by to jít i s ostatními...

Pane Vojto, až do nynějška jsem Vás respektoval jako inteligenta, byť i s odlišným názorem. Výše uvedený citát mě opět vyvádí z iluzí. Vy SKUTEČNĚ nevíte, proč je v našem demokratickém zřízení, se skutečně, ale skutečně nekorupčními politiky, policií a soudy možné, aby nějaká zájmová skupina prosadila potrestání Brožové-Polednové, a proč by to stejně dobře nešlo i s ostatními? Myslíte, že paní Vesecká by měla o každého takový upřímný a nezištný zájem, jako o Čunka?
[překvapení] [oči v sloup]

145603

18.10.2007 14:28

RE: Oblíbené mlácení prázdné slámy

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 145603

O naší mocenské elitě nemám žádných iluzí. Je přesně taková, jakou si zasloužíme.

Mé pošťouchnutí patřilo diskutérovi, který zde označil polovinu naší populace za zločince, spjaté s minulým režimem. Je příslušníkem skupiny, která v této diskusi hraje hru "na Bubáka". Bubák v jejich hře nabývá různých jmen a podob. Vám určitě nemusím uvádět, jakých.

Občas zkouším přilákat pozornost "vyznavačů velkého Bubáka" k reálným problémům tohoto světa. Zatím marně.

Ostatně díky za kompliment a na revanš.

145614

18.10.2007 18:54

RE: Oblíbené mlácení prázdné slámy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 145614

Pokud se mě týká, začal jsem na Bubáka věřit právě proto, že jsem řešil reálné každodenní problémy tohoto světa světa a trochu o nich přemýšlel. A máte pravdu - je to stále ten jeden Bubák, i když má v průběhu času řadu různých jmen a podob.

145627

19.10.2007 16:08

RE: Oblíbené mlácení prázdné slámy

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 145585

Pane Vojto, mozna ze tech "zlocincu" z byvaleho rezimu neni 50%, ale je jich tam dost. Zrejme jste byl prilis mlad na to, aby jste vedel, ze kazda bytovka mela sveho domovnika, ktery byl povereny donaset STB-akum co kdo rekl proti rezimu. Tim se take stavaji zlocinci, spolu s temi kdo u komunistu byl, at uz z prospechu a nebo z "presvedceni".
Nechtejte se vysmat, ze by na ne nekdo podaval trestni oznameni.
Oni si to dobre zaridili, aby na ne nikdo "nemohl" [pláč]

145664

18.10.2007 1:28

Žádná stařenka

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Pokud ji odsoudí tím líp, to není čin, který by mohl smýt čas.

145586

18.10.2007 9:46

Samozřejmě, že je to fraška na spravedlnost.

J. H. 62.?.?.?

Nejméně ze dvou důvodů. Jednak proto, že je to dávno promlčené. No a za druhé proto, že prokuráror v soudním řízení sice navrhuje trest, ale rozhoduje soudce. Celý proces je tedy fraška daleko horší než procesy v padesátých létech. Dnešní sudiči nemají totiž ani tu polehčující okolnost, že nedávno skončilo šílené vraždění ve druhé světové válce.
Když pominu internetové přízraky, znám jen jednoho člověka z masa a kostí, který nadšeně souhlasí s procesem. Je to starý pán, o kterém lze zcela zákonitě předpokládat, že úplně stejně slintal nadšením, když Miladu Horákovou věšeli.
J. H.

145605

18.10.2007 11:25

No jo.

MF 194.?.?.?

Takže "nebohá stará paní". Ne, byla a je to pěkná svině. A vůbec ji neomlouvá že byla mladá a nezkušená. A také ji neomlouvá že je dnes stará a sklerozní. A nemá s tím nic společného to, že spousta jiných, větších darebáků si dnes v pohodě žije. To je jenom smutné a svědčí to o skladbě našich poslanců.

145610

18.10.2007 17:50

RE: Horáková byla taky svině.

corsar 83.?.?.?

Reakce na 145610

A je dobře že jí pověsili.Mohli jí taky rozčtvrtit za to co plánovala.Ti dnešní mocipáni za to co provádí by měli taky viset.Snad se toho ještě dožiju. [bliji]

145625

18.10.2007 19:10

RE: No jo.

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 145610

Ta stara vrascita starenka na jejiz xichtu by muklove ve vezensky kuchyni dnes za to ze komancum pomahala poslat Miladu Horakovou na sibenici mohli leda tak strouhat brambory to ma uz za par a jiste bude rada , ze se jako zmije vubec doplazi na hajzl ..........! Ale jen by me zajimalo proc od sametovy revoluce cekali tak dlouho a soudi ji az dnes a jak je mozny , ze zlociny dalsich a horsich svini nez je tahle stara baba jsou v CZ po tak dlouhy dobe co se tyce legalit a zakonu uz davno promlceny ! A tomu pokroucenymu systemu , brainwash a komedii pro verejnost kterejm masmedia ovladany jednema z nejpodradnejsich vymejvaj mozky chcete rikat v CZ spravedlnost a vnucovat ji ostatnim kterejm to jeste protoze nemaj vymydlenou kedlubnu mysli ? Rad Vam pripomenu , ze to v Cechach uz jednou bylo a pamatuje si to hodne lidi . Pan Kral co se tyce toho jeho nazoru v tomto clanku ma recht a to do posledniho pismene at se Vam to libi nebo ne ! Have a Good Day .

145630

18.10.2007 18:11

Fanatický a nevěcný článek

Gordon Cole 195.?.?.?

Autor než začne vůbec psát na podobné téma by udělal nejlíp kdyby si přečetl Otázku viny od Jasperse. Vina Šiklové a Jičínského je skutečně trochu jiná než vina Brožové-Polednové a ta je zase jiná než Klementa Gottwalda a Rudolfa Slánského

145622

18.10.2007 20:39

RE: Fakta

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 145622

Autoruv clanek poukazuje i na jiny veci nez tyhle medialni kejkle ktery se odehravaji v ceskym soudnictvi v tyhle sileny dobe kdy vladnou ti nejbezectnejsi a nejpodradnejsi , ne jen o vine ty stary komunisticky baby a ja neverim pri Vasi inteligenci , ze Vam to uteklo .

145633

19.10.2007 0:05

Dotyčná dáma se podílela na justiční vraždě.

A.S. Pergill 89.?.?.?

To, že je stará a nemohoucí, to, že havlovská justice šanovala větší grázly, ji nijak viny nezbavuje. Faktem také je, že uvedeného justičního zločinu se účastnila s nadšenou horlivostí, dokonce si dovolila kritizovat samotného Urválka pro přílišnou měkkost. [bliji]
Kdyby bývala chtěla, mohla se ušpinit daleko méně a od Velké Sametové měla dost času aby stála na sviňské kůži a sypala si popel na hlavu na znamení pokání.
Pokud je mi známo, o existenci klíčového důkazu proti ní se sice vědělo (jeho text byl publikován v odborné literatuře), ale tato citace by jako důkaz sama o sobě nestačila, takže ji obžalovali, až se originální papír skutečně podařilo vyhrabat.
Dle mého soudu je zcela na místě odsoudit "starou nemohoucí stařenku", pokud se jí podaří prokázat vinu, a nevidím nejmenší důvod, proč by si svůj trest neměla odsedět. A pokud by nemohla do klasického vězení (neb je stará a nemocná), tak bych jí dal alespoň doma na okna mříže a na nošení pruhované tepláky s číslem. [chechtot]

145639

19.10.2007 9:03

Pane Králi, Vy jste nemocný člověk, který nemá základní rozlišovací schopnost mezi dobrem a zlem.

Mejla 194.?.?.?

Tento příspěvek asi neprojde Vaší cenzurou, ale pokud kdokoliv tvrdí, ze Brožová-Polednová je obětí, protože jí bylo v době, kdy vraždila, " teprve 29 let ", není schopen rozlišovat základní lidské hodnoty anebo se jedná o zlý úmysl. Brožová-Polednová vraždila úmyslně, zákeřně a promyšleně, s cílem postoupit dál v kariérním žebříčku, a kdyby mohla, vraždila by i v dalších letech a podle jejích výroků soudě, vraždila by i dnes. Vaše plácání o jiných komunistech nemá smysl, teď je souzena Brožová. Jedná se zde o základní právní a lidské hodnoty. Ale ty jsou Vám asi lhostejné - zkuste se ale zeptat dcery Dr. Horákové, jaké to bylo, když jí zavraždili matku.

145645

19.10.2007 22:42

Vy ste nepochopili esenciu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 145645

Precitajte si to este raz. Pomaly, rozmyslajte pri tom.
1. Autor neobhajuje ani sobu prokuratorky, ani jej ciny
2. naopak, odkaZUJE NA NEZAKONNOST, ZLOCINNOST A ABSURDNOST JEDNANIA DOTYCNEJ OSOBY.
3. Ak by ste mali problemy s opakovanym citanim a analyzou precitaneho: autor sa zapodieva tou absurditou, ze prezident na dochodku, V. Havel, sa jej osoby, jej riadiacich organov a cleho aparatu, ktory jej bol nadradeny, priamo zastal a amnestoval tych ludi svojim vyrokom "my niesme ako oni". V roku 1990 to znamenalo nieco. Dnes by Havla odprasili s takymi vyrokmi do pekiel. Havel splnil dohodu z Malty, medzi Grobacovom a Bushom 41. ze na stare kadre sa nesiahne a tieto budu zapojene do noveho systemu. Tato dohoda sa plni ako vidiet a okrem toho sem-tam podhodia plebsu nejaku obet na zabavu, aby odviedli pozornost od skutocnych zlocincov a zlocinov.

145684

19.10.2007 22:32

Nas bratsky cesky narod sa cely september pozastavoval

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

nad kupou ojazdeneho Volva zo zahranicia. Auto pristalo u premiera Topolanka, jeho maly kojenec sa na nom vozi na nakupy.
Medzitym, co sa cesky narod pozastavoval (?) nad uzasne dolezitym dejom oklo tohto auta, tak nenapadne odhlasovali poslanci-voleni zastupcovia naroda, take zakony, ze tym budu Cesi este nejaku dobu trpiet. Ale maju zvanec, mali hlupu historku okolo auta, bola odvedena pozornost verejnosti na sproste Volvo, odhlasovali zakony proti ludom....ktori boli krmeni novinami zbytocnostami okolo Volva.

tato historka s touto starou prokuratorkou je uplne rovnaka. Uvidime, s cim to suvisi, ale ja to pokladam za nejaky krici manever. Mate tam podstatne tazsie pripady z tohto obdobia novinari, ako i politici, si vyberali nejky nastrceny nastroj-starenku, ako hromozvod. Nieco siju, co to bude?

145683

20.10.2007 0:02

Patri ji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

povesit bez ohledu na vek. Ona by se neupejpala, kdyz byla prokuratorkou poslat na sibenici 100 letou starenu.

145686

20.10.2007 5:39

RE: Patri ji

lesov 83.?.?.?

Reakce na 145686

Vy jste v podstatě lidumil, to já jsem vopravdu svině, já bych jí na tu popravu jenom vodil...(v nepravidelných a dlouhých intervalech)! [mrknutí jedním okem]

145693

20.10.2007 18:20

Dopadne to snad jinak než u dr.Vaše,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

http://www.cs-magazin.com/2005-08/view.php?article...

145706

21.10.2007 17:43

Spirála

Beruška 81.?.?.?

Moc ráda bych se dožila toho,až budou souzeni současní zločinci.Zatím od sebe odvracejí pozornost vcelku úspěšně.

145743

22.10.2007 8:57

RE: Spirála

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 145743

Berusko, to se nacekas. To je to samy, jakobychom cekali, ze budou odsouzeni vsichni STBaci a jejich posluhovaci. [pláč]
Minulost je uz "zabubnovana" a pritomnost se k tomu tez blizi. [naštvaný]

145762

23.10.2007 17:09

RE: Spirála

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 145743

>Moc ráda bych se dožila toho,až budou souzeni současní
>zločinci.Zatím od sebe odvracejí pozornost vcelku úspěšně.

Jako správná občanka dejte na ty zločince trastní oznámení. Neni nač čekat.

145806

22.10.2007 14:30

Muzu rict, pane kral, ze jste me zklamal....

Vily 158.?.?.?

zlocin je proste jednou zlocin, at ho spachal kdokoliv a kdykoliv. A bozi mlyny by mlyt mely. To ze casto nemelou je na jinou diskuzi

145777

2.11.2007 5:29

RE: Muzu rict, pane kral, ze jste me zklamal....

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 145777

Mejte fistron ....... Zlocin je zlocin a schvaleny zakon i v ceskym Kocourkove je furt platny zakon ! Vy jste zase zklamal me a ty kterym to jeste mysli . V ceskych novinach na clanku ktery psali advokati z cely CZ ( ne ti co obhajovali tu starou komunistickou svini ) jsem se docetl , ze dnes dostala justice v CZ poradne na prdel co se tyce platnych zakonu ! Zlocin ty komunisticky prokuratorky ktera poslala Horakovou na sibenici byl promlcen po dvaceti letech ! To znamena ze ta stara baba mela byt potrestana leda tak moralne . Ale i v CZ je furt potrebnej nejakej scape goat aby se publiku odvratila pozornost od vsedniho zivota a vymejvali se jim mozky . Se vsadim ze diky tyhle kauze aspon 50 % lidi v CZ nestacilo ani zaregistrovat , ze jim krome plynu , elektriny a zakladnich zivotnich potreb za tu dobu co probihal kangaroo court s touhle babou podrazilo i to maslo tak , ze bude delicatesen i pro ty co v ruzovych pyjamas v soudni sini slapali po zakonech cesky republiky .......[velký smích] Have a nice day !

146280

2.11.2007 11:58

Lze souhlasit s názorem o stařence,

Libor Mladenka 80.?.?.?

horší je, že článek vytváří dojem, že zlo (a ještě k tomu komunistické) je přítomno pouze v kariéristech starších 50 let. Naivní člověk by z toho mouhl usoudit, že nové generace politiků už budou morálně čisté, bezúhonné a budou pracovat pro blaho národa. Mohli bychom si myslet, že chamtivost, touhu po moci a kariérismus vymysleli komunisté. Já se však obávám, že to nebude tak jednoduché. Skuteční komunisté právě proti tomuto bojovali. Teprve, když došlo k tzv. vítězství pracujícího lidu a k moci se dostaly strany s názvem komunistické, začalo se v nich dít totéž, co kdysi pravověrní komunisté kritizovali. Ti, kdož nemohli díky socialismu podnikat a vykořisťovat tak, jak by mohli za buržoasní diktatury, si prostě osedlali komunistickou stranu a ta se stala jejich předmětem podnikání. Nyní, když máme tzv. demokracii, titéž lidé si osedlali demokracii a dělají to co je přece ve "vyspělých demokraciích" běžné. A už se ukazuje, že nastupující generace mafiánů budou ještě brutálnější a vychytralejší, než ty předchozí.

146298

Tuto stránku navštívilo 8 351