Diskuze k článku

Poprava Palestiny

Příspěvků 32

8.8.2007 10:30

Liberál Chomski

Sid 91.?.?.?

Chomski sa správa ako väčšina jemu podobných ľavicových liberálov. Keď sa strana Jorga Heidera stala súčasťou rakúskej vlády, všetci volali po bojkote Rakúska. Teraz žiadajú uznanie "demokraticky zvoleného Hamasu". A pritom Heider má len veľkú hubu (a v niektorých veciach má pravdu) a Hamas sú prvotriedny vrahovia.

Ináč Chomski je presne to, čo Ariel Sharon nazval Jids- liberálny židáci. Myslia si, že pro-palestínskym postojom obmäkčia srdcia antisemitov. Ale myslím, že aj oni spadajú pod označenie svetového žida.

141353

8.8.2007 13:09

RE: Liberál Chomski

sinxing 194.?.?.?

Reakce na 141353

Presne tak.Nesnasim tyto levicove liberaly. To je jedna z nejhorsich kombinaci co muze byt. Oni neuznavaji rad, moralku a zakon! A prici se take pravemu pojeti zidovstvi, krestanstvi a liberalniho trhu.
Tento komousky levicak se zastava islamskych levicovych teroristu a zhoubnych zivlu, kteri neuznavaji nase hodnoty a vybudovanou civilizaci na zidovsko-krestaskych pilirech.
Chomsky nechape pravou podstatu liberalni demokracie zastupitelskeho parlamentiho systemu.

Ja uznavam krystalicky ryzi pravici, coz jsou republikani, judaisiti a krestane. Vse, co je na teto planete jine, nez nase universalni a naprosto nevyvratielne zkutecnosti zaslouzi osvobozovaci akce a hlubokou demokratizaci spolecnosti, kde bude platit zakon trhu, rad, moralka!
Islamiste jsou plni zvracenosti a rozkladu a terorismu zamidrakovanych arabaku, kteri zavidi nas uspech a pokrok.

141368

8.8.2007 13:25

RE: Liberál Chomski

Sid 91.?.?.?

Reakce na 141368

No ja by som sa asi označil za lavičiara, ale takého, ktorý neuznáva multi-kulti a politickú korektnosť.

Islamistov by som za lavičiarov nepovažoval, lebo neuznávajú základné hodnoty ľavice ako demokracia, sekularizmus a práva žien. Sú to skôr nacisti s imperiálnymi snami.

Aj liberáli typu Chomského deformujú ľavicu rovnako, ako to robili boľševici. Prototypom správneho liberála je podľa mňa Geert Wilders z Holandska, ktorý vystupuje proti prehnanej islamskej imigrácii, ktorá ohrozuje liberálne hodnoty a demokraciu.

141370

8.8.2007 16:47

RE: Liberál Chomski

Elvíra 81.?.?.?

Reakce na 141370

takže islamisti jsou stejně levičáci, protože pokud je srovnávátes nacisty [mrknutí jedním okem] nacismus=nacionální socialismus

141380

9.8.2007 3:04

RE: Liberál Chomski

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 141370

Pane Sid, zda se, ze pro vas jsou Nacisti jen synomyma pro nepritele, nebo nekoho, od koho jste dostali na prdel a stale vas to zere.
Nacisti, neboli Narodni socialiste byli vlastne vlastenci kterym nebyl lhostejny osud jejich zeme.
Porovnejme je se Zionisty z Israele, nebo Zionisty generalne.
Vidime, ze vlastne charakter maji stejny.
Stejna arogance, Zioniste si delaji, buhvi proc, narok na svou diktaturu na Strednim vychode. Nezajima je, koho znici a nevinne obeti.
Pouzivaji k tomu svou moc kterou maji infiltraci, takrka jako kukacky, tech zemi, ktere hraji jejich hru.
Nevahaji nemilosrdne obetovat syny a dcery ostatnich pro sve cile. Vzdyt i Cessti vojaci slouzi jejich touham a hloupe si mysli, ze jsou hrdinove.
Vzdyt se podivejte na demagoga Juliana. Jak se nam nevaha hodit do obliceju myslenky ktere jsou perversni, vsichni to vime a on je tak drzy, ze nam trvdi, ze to co ti hnusove delaji je svoboda.
Kazdy mlady policista by si mel uvedomit koho chrani a na ci ukor.
Kazdy clovek by si mel uvedomit, ze ho nekdo pouziva, stejne jako drive komuniste, nyni to jsou stejni lide.
Vzdyt i Topolanek byl vedoucim SSM. Jak ho muze nekdo brat vazne.

141442

8.8.2007 15:40

RE: Liberál Chomski

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 141353

...typicky internetovy onanista, ktoreho masturbacna technika spociva v opakovani sio-neoconskych mantier.

141376

8.8.2007 17:38

RE: Liberál Chomski

listonos 85.?.?.?

Reakce na 141376

To nie nie Onan, to je Barbar Conan - takze bacha, lebo skonci az u Pramene (ludskej blbosti).

141389

8.8.2007 11:02

Chomský se mýlí - úmyslně?

reach52 88.?.?.?

Myslím, že celý článek i editor vychází z chybné premisy. Žádný palestinský národ neexistuje, existují pouze Arabové žijící na palestinském území. Takzvaný národněosvobozenecký boj je zástěrka pro neustálé teroristické pokusy o zničení Izraele. Vše vymyslel arciterorista Arafat. Celý článek je naprosto pomýlený, kaoby autor psal z Marsu.

141358

8.8.2007 13:29

RE: Chomský se mýlí - úmyslně?

sinxing 194.?.?.?

Reakce na 141358

Naprosty souhlas. Ten clanek je totiz naprosty blabol.

Jinak Arafat, taky komunista zapricinil to, ze je Izrael neustale pod palbou zavistivych arabskych teroristu. Arafat byl provokatorem.

Uz se tesim az nasi spojenci zatnou tipec Ahmadineradovi a celemu reakcnimu hnuti podvracejici nase demokraticke zrizeni.

141371

8.8.2007 17:33

RE: Chomský se mýlí - úmyslně?

Muchomůrka červená 62.?.?.?

Reakce na 141371

Jestli tady někdo blábolí, pak jste to vy. Plácáte si tu játra, ale že by od vás padl nějaký argument? Vyvracení Chomskyho tvrzení? Nic, ticho po pěšině, jen samej komunista a terorista, jak na úrovni pohádek pro předškolní dětičky.

141386

8.8.2007 19:10

Jaky ze to je ten vladnouci

Stare Usporadani Sveta 148.?.?.?

Reakce na 141358

>Myslím, že celý článek i editor vychází z chybné premisy.
>Žádný palestinský národ neexistuje, existují pouze Arabové
>žijící na palestinském území. Takzvaný
>národněosvobozenecký boj je zástěrka pro neustálé
>teroristické pokusy o zničení Izraele.

You know, ti co uloupili Palestinu...

Na to se podivame primo jak se tento inter-narod sam definuje. Me osobne se nejvice libi ty jeich narodnostni rysy jako "souvislosti socialni, ekonomicke, a psychologicke".
Zprava o projevech antisemitismu Ceska Republika 2004
Nasledne je tak treba nalezt definici zidovstvi. To je pritom vnimano ruzne, v nekterych pripadech muze byt jiz samotne definovani nespravne (napr. vnimani zidovstvi jako rasy). Obecne se vyskytuji tyto hlavni proudy vnimani zidovstvi: jako jev nabozensky, rasovy, kulturni, ci narodnostni, s vyraznymi souvislostmi socialnimi, ekonomickymi a psychologickymi. [překvapení]

http://eretz.cz/documents/Report_on_Antisemitism_C...

141398

9.8.2007 0:58

RE: Jaky ze to je ten vladnouci

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 141398

Žádný palestinský národ neexistuje a vnimani zidovstvi jako rasy jsou dve velke hadanky.
Ve skutecnosti mezi araby a zidy neni takovy velky rozdil.
Kultura povstavajici ze stejneho nabozenstvi, obe skupiny patri do semitske rasy atd.
Nejak mi to pripomina potycky mezi katoliky a protestanty v severnim Irsku. [překvapení]

141425

9.8.2007 6:49

RE: Jaky ze to je ten vladnouci

Stare Usporadani Sveta 216.?.?.?

Reakce na 141425

>Žádný palestinský národ neexistuje a vnimani zidovstvi jako
>rasy jsou dve velke hadanky.

>Ve skutecnosti mezi araby a zidy neni takovy velky rozdil.
Vam teda pripada, ze napr. Paul Newman, Boris Becker, Bruno Kreiski, Helmut Schmidt, Goldie Hawn, Yehud Olmert, Yitzak Rabin, Moishe Dayan, Tzivi Livni (Livnicki), Yitzak Shamir (Yazernicky), Menachem Begin, Joe Liberman, Irwing "Scooter" Libby (Libowitz), Vaclav Havel, Vaclav Pruzinsky-Klaus, Stella Zazvorkova, Luba Hermanova, Hornicek, Brodsky, holokaustnik Arnost Lustig - jsou stejne "rasy" jako treba Yasser "Ratafak"-Arafat, Saddam Husain, Osama bin Ladin, Mohamad Atta, Moamar Khadafi, a dalsi miliony jinych jim podobnych blondatych a modrookych arabu ??
Pokud se vam zda ze jsou stejne "rasy", pak teda pred Vama, pane Hastermanne, v ucte a uznanim smekam hluboko muj klobouk, a tesim se od Vas se necemu priucit .. [překvapení] Rabini z vas urcite musi mit radost ..


>Kultura povstavajici ze stejneho nabozenstvi, obe skupiny patri
>do semitske rasy atd.
Co je to "semiticka rasa" ??
"Stejne" nabozenstci? Nezapomel jste jeste dodat ze krestanstvi je take stejne nabozenstvi, a ze vzniklo z judaismu a proto az dodnes nenavidi Krista a krestany ??


>Nejak mi to pripomina potycky mezi katoliky a protestanty v
>severnim Irsku. [překvapení]

141448

9.8.2007 19:47

RE: Jaky ze to je ten vladnouci

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 141448

Neni treba se tolik certit!
Stejna rasa, pokud se da o rase vubec mluvit, byl myslen lid, Bohem vyvoleny z rad tehdejsich sousednich kmenu.
Ti modrooci blondati jsou moderni prirustek a proto se ani o zidovske rase neda mluvit. Nakonec i v Turecku maji modrooky blondaky.

Semite jsou snad take arabove. Zde dluzim opravu. Semite nejsou rasa ale jazykova skupina.
Zde se zase plete rasismus a antisemitismus jako velky nesmysl.

Mohamedanske nabozenstvi se opira o stary zakon, takze nezahrnuje krestany. Jinak mate pravdu, vsechny tri viry jsou na stejnem zaklade a ironicky vsechny tri nemaji vysvetleni, co vlastne ten Buh chce.

141472

8.8.2007 14:07

Hehe

Smoker 91.?.?.?

Vy ste tu vsetci ako vystrihnuti z komunistickej uderky, akurat opacne spektrum[smích] a najkrajsie je to potlapkavanie sa vzajomne po pleciach [smích]))))

141372

8.8.2007 16:30

Noam Chomski

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Pana Chomského bych až tak příkře neodsuzoval,neboť nic není úplně černé ani bílé.A celá historie vztahů mezi Palestinci a židovským státem je plná nejrůznějších zvratů.Vnějšímu pozorovateli mnohdy těžko pochpitelných.Nicméně oprostíme-li se od emocí ,musíme chtě nechtě připustit,že přístup Izraele poskytuje větší prostor pro vyjednávání.Má to však jednu důležitou podmínku.Najít a podpořit na straně Palestinců schopného a dostatečně charismatického vůdce.

141379

8.8.2007 17:09

Palestinky narod?

Hastrman 71.?.?.?

Co je vlastne narod?
Vzdyt Irak "nedavno" take neexistoval.
Kdyz jiz narod, tak bych uznal Kurdistan.

141381

8.8.2007 19:47

Nekde ve zde jsem cetl

Kadence crazy 154.?.?.?

long time ago v tisku ovladanym zidama ze Palestinci a Israeliti jsou bratri a dva dni na to jsem videl na TV jak se Palestinec rozprsk v Israelskym autobusu plnym zidu az litali jarmulky v luftu tak ze si to preberte . . [velký smích]

141401

8.8.2007 20:18

RE: Nekde ve zde jsem cetl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 141401

No a? Chovají se přesně podle nejstaršího mustru prvních semitských bratří - Kaina a Abela....Bratrovraždu máme tedy v genech všichni...

141404

8.8.2007 21:04

RE: Nekde ve zde jsem cetl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 154.?.?.?

Reakce na 141404

Ty tribes v Israeli mezi sebou by v tom mustru Kaina meli pokracovat aby si zachovali israelskou tradici ...... [chechtot]

141411

8.8.2007 23:32

RE: Nekde ve zde jsem cetl

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 141401

zadny palestinec nema umrit na smrtelne posteli, ale ma se do marnice dopravit autobusem [smích]

modifikace vyroku c.k. kurata Katze

141418

9.8.2007 1:41

RE: Nekde ve zde jsem cetl

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 141418

Mate recht ! Dobry vojak Svejk by dodal , aby je mohly vysvetit tak ze autobusem bez strechy nebo se sunroof i se vsema cestujicima ktery neprerusili jizdu by se vybusny arabove meli pri ty ceste do marnice zastavit i na predposledni stanici patologii [chechtot]

141435

9.8.2007 2:30

RE: Nekde ve zde jsem cetl

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 141435

Prosím vás, píšete dost nesrozumitelně, špatnou češtinou a často o ničem. Navíc máte nárok na 10 příspěvků měsíčně a to už jste, myslím, vyčerpal. Další budu pouštět podle vlastního uvážení.

141440

9.8.2007 1:27

poznamka k dosavadni diskuzi...

Emily 216.?.?.?

Jak to tady zatim tak ctu, tak jasny a vystizny clanek pana Chomskeho se pro jiste ctenare (vime ktere) zatim jevi jako "hazeni perel svinim". Pokud ta fakta videt NECHCETE, tak je neuvidite.Z tech poznamek je videt, ze vas nazor je definitivni a tudiz diskuze jako takova je nemyslitelna; proto se mi ani neobtezujte odpovidat, protoze s lidmi, kteri uz se predem uzaviraji diskuzi, diskutovat neminim, je to ztrata casu a energie.Nicmene,je dobre si pamatovat, ze "What's go around, comes around"... Co prejem druhy muze postihnout nas. Have a good life!

141433

9.8.2007 2:23

RE: poznamka k dosavadni diskuzi...

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 141433

Jsem jen rad ze me a vsechny nezidy zid nazyva gojimem . Musi to byt stejne strasny byt vyvoleny bohem a vedet pri tom vsem ze ho nenavidi cely svet a proto musi pouzivat ruznych lzi aby vubec prezil ! A to je fakt !

141439

13.8.2007 0:23

RE: poznamka k dosavadni diskuzi...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 141439

Opravdu. Mno, ja jsem se i diky lidem jako kuprikladu Chomsky, Finkelstein, Popper....naucil rozlisovat mezi mezi nacisty a Nemci, bolseviky a Rusi, nebo sionisty a Zidy a ted mi prijde siono-neocon a Americany. Jak vidno zadny narod neni imunni vuci nebezpecne infenkci nadrazenosti a vyvolenosti. A uz to vypada, tak ze tato infekce se zacit sirit pres jednotlivce. Jeden by mel byt obvzlast ve vlastnim narode opatrny na zarodky teto nebezpecne choroby lidskeho srdce.

Historie je plna odstrasujicich pripadu o neprijemneho "vystrizliveni z te vyvolenosti a kocoviny", ktera nasleduje. Nejedna "tisicileta imperia" padla velmi rychle, opravdu zakerna nemoc s devastujicim ucinkem pro nakazene, se jevi deleni lidi, na nadlidi a podlidi. Lide jako Chomsky patri k prvkum imunitniho systemu organismu, pod kterym si vetsina lidi na zaklade kulturni, jazykove aj. spriznenosti predstavuje vlastni narod.

Pravda jsou lide, kteri meri dvojim metrem a palestinsti arabove zijici posledni 2000 let v Palestine pro ne proste narodem nejsou, ale postoj techto obyvatel Palestiny za poslednich 100 let rika, aspon me osobne, ze narodem jsou a to zivotaschopnym. Koneckoncu pod Habsburky dokazala rada narodu udrzet svou identitu stovky let.

141634

9.8.2007 2:31

ty komentáře...

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 85.?.?.?

je zcela evidentní, jak se věci mají.....a přesto se najde spousta nepochopitelných proiraelských reakcí.

Ten, kdo nehledá pravdu, žije ve lži. V iluzi štěstí, jež má hodnotu lejna a volnásku do pekla.

A až se jednoho dne podívá do zrcadla, uvidí v něm jen tupé, hloupé a zlé cosi bez srdce a duše.

Odraz obličeje někoho,jež mohl být člověkem.

A ani nepozná, že mu něco chybí, nebot již ztratil to, co je nejdůležitější...sebe sama.

I kdyby všechna média informovala o jakékoli situaci téměř jednostraně, vždy se snažte najít skutečnou realitu a nepapouškovat jednostranné tendenční fráze bohatých a mocných.

Nikdy nezastupujete nic jiného, než samy sebe....

141441

9.8.2007 3:55

RE: ty komentáře...

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 141441

Je to tak jak jste to popsal a jeden by se snad nad tou vlasteneckou mentalitou jistych cechu rozbrecel ! Ono se to v ceskejch natvrdlych palicich ktery nemaji v tom dnesnim fofru a demagogii snad uz cas ani myslet zakorenilo a snad je dokaze omluvit ta doba kdy komousi byli u vesla a asi proto je ve vetsine naroda ta desna potreba a touha i za cenu ty nejhorsi pokory lizt vecne do neci (_!_) i kdyz by na chleba nebylo a pokud mozno tak daleko dokud z ni nebudou cumet jen ty paty . Nezapomenou se na ten climbing ani ustrojit a klidne do ty smradlavy diry polezou v pijamas s prouzkama a s hvezdickama . Je to hrozny zlozvyk , za ktery budou platit pristi generace , ale uz se s tim moc nenadela . A jsem moc zvedavej jestli me tu mou horkou pravdu o zemi kde jsem se narodil a kterou jsem tam pomerne dost casto mezi ceskymi obcany ruznyho vzdelani a remesel pozoroval pan Stwora pusti .

141444

5.9.2007 17:21

RE: ty komentáře...

bardun 90.?.?.?

Reakce na 141444

tak to mate naprostou pravdu...

143137

9.8.2007 12:05

Noam Chomski

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Pečlivě jsem si přečetl všechny příspěvky a bohužel shledal,že až na jeden či dva se jedná o slovní exhibice.Co se týče národního socialismu v provedení Třetí říše a jeho následků.Nutno připomenout více než 50 000 000 mrtvých.Pokusil by se někdo věcně formulovat ústupky, přijatelné pro obě znesvářené strany?Děkuji za případné návrhy.

141453

9.8.2007 15:07

Holokaustnikovo vypraveni na pokracovani

Stare Usporadani Sveta 148.?.?.?

http://www.lidovky.cz/osvetim-naplnila-predstavu-p...
To stoji za to si to procist. Od zida, komunisty, ktereho s otevrenou naruci (jako komunistu) prijaly USA aby u nich vyucoval holokaustni industry na universite za pekne $$ .. Ted dela podobne v Cesku, oblbuje gojimy. Ty lzi stoji si za to precist, clovek se pobavi!

>V kamenném baráku číslo 24 v Osvětimi I. byl nevěstinec... Čekali jsme, až půjdeme do komína. Plynovali tehdy maďarské Židy. Nevědělo se, kdy přijde řada na nás. První dny to člověkem zacloumá, pak si zvykne. Dokonce jsem tehdy udělal hadrák, kamarád na mě kopal desítky. Přišel esesák, v ruce pošvihával bičíkem. Co to děláme? Říkal jsem mu, že čekáme, až půjdeme do plynové komory, a mezitím hrajeme fotbal ...
>Mě se ptal Mengele... Mengele se mě ptal, jaké mám povolání. Devět řemesel a desátý bídu. Začal jsem se smát. Mengele v nažehlené uniformě vypadal civilizovaně. Poslal mě palcem na dobrou stranu ...Byli lidi, kteří hubovali, že ještě nepřijelo auto, které je odveze do plynu ... další den měl přijet transportem tatínek. Aby všichni viděli, že je frajer, vytáhl cigaretu a podal mi ji. Cigaretu jsem pak rozpůlil a dal kamarádům. Táta si před selekcí nesundal brýle, a šel rovnou do plynu.... To je vidět v současném světě, ta bezohlednost. Bulharské sestry, jihokorejští rukojmí

(ale copak p. Lustigu takovi Palestinci ?? Ti se nepocitaji, ti jsou podle vaseho Talmudu "zvirata v lidske podobe", pravda ??) ...

>Přišel soudruh z ústředního výboru a ptal se, kdo souhlasí s popravou velezrádkyně Milady Horákové. Všichni, včetně mě, zvedli ruku. Od té doby už jsem nikdy nezvedl ruku pro nic

(samozrejme, p. komunisto s "lidskou tvari"[mrknutí jedním okem]

Za precteni stoji predesle vypravovani soudruha Lustiga, jak jedli gulas z jineho zida, polivka do dlani, v koncentraku se mydlil fotbal cely den aby se zabil cas, ale pritom umirali hlady, a dalsi goddies ..
http://www.svet.czsk.net/clanky/osobnosti/lustig2....

141455

10.8.2007 20:26

Noam Chomski

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

K obsahu samotných příspěvků se vyjadřovat v tuto chvíli nemíním.Nicméně velmi mne a doufám,že nejenom mne, překvapuje možnost zveřejňovat nicneříkající vulgarismi.A to i přes to,že je avizována kontrola došlých příspěvků.

141543

Tuto stránku navštívilo 6 629