Diskuze k článku

Pane Klvaňo, lžete!

Příspěvků 48

13.7.2007 18:38

Skvěle!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Ostatně jako vždy! Starosta Trokavce strčí do kapsy Klvani, Kleiny a ostatní, kteří se rozhodli za pár stříbrných sloužit LŽI! Kdosi moudrý napsal, že zlo a lež vyhrává jen proto, že se dokáže rychle zorganizovat, pravda a dobro tuto potřebu nemá, protože existuje zcela přirozeně.
V zájmu obrany před dalším vítězstvím lži je potřeba ale aktivně, veřejně a nahlas podporovat pravdu a vyvracet lež. Jan Neoral to dělá, pomozme tomu, aby nedopadl jako Jan Hus [mrknutí jedním okem]

139692

13.7.2007 19:54

Otázka do referenda již dána

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 139692

CHCETE TU MÍT OPĚT FAŠISMUS, TENTOKRÁTE AMERICKÝ, A VŠE CO K AGRESIVNÍ POLITICE TAKOVÉHO STÁTU NÁLEŽÍ, VČ. RADARU

1/ ANO
2/ NE

139698

13.7.2007 22:44

RE: Otázka do referenda již dána

audiofil 67.?.?.?

Reakce na 139698

Je dosti mrzuté, že i většina "nižších" Židů naivně věří tomu, že N-W-O bude jejich zaslíbená židovláda, zatímco jde o neuskutečnitelný sen 3. říše. Sefardští Židé zasluhují politování.

139707

13.7.2007 23:49

RE: Otázka do referenda již dána

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 139707

nwo...bože ty to vidíš...říkávala babička.. na rovinu, mení se pouze názvy státních uspořádání/zřízení...ale praktiky jen minimálně [smích] v dejinách pozoruju 2 možné postupy..buď:
1/ něco krutého,nelidského,sebezkázného spácháte, a az pak to osptravedlníte.. a nebo 2/ dnešní postup: spácháte něco ješte horšího ale ješte predtím musíte najít nějakou skutečně pitomou záminku proč to vzaždění a tolik nevinných liských životů..čim pitomější tím víc pitomcu se nachytá.. [oči v sloup]

139709

13.7.2007 22:25

Bush řekl

martin1 85.?.?.?

Pan president Bush řekl "základna bude", čímž končí veškerá debata.
A ti dobytkové, kteří jsou placeni z našich daní to zařídí,přestože mají v popisu práce jednat právě opačně - ve prospěch občanů České republiky.Při pohledu do historie, takto jednající hoši velmi často nekončili dobře.Tiše doufám, že jednoho dne , snad to bude brzy , se budou zodpovídat před soudem z vlastizrady.

http://www.novinky.cz/domaci/klaus-varoval-pred-po...

http://atmonline.cz/news/2007/cervenec/110707b.htm

http://atmonline.cz/news/2007/cervenec/130707b.htm

139705

14.7.2007 3:02

RE: Bush řekl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 139705

K tomu prvnímu Vašemu odkazu na novinky dodávám, mrkněte tam i do diskuse. Přesně pod vámi uvedeným článkem byla už klasicky /!!!/ dnes opět podvodem vyměněna celá TOP 5 názorů oceněných lidmi za kvalitní. Všechny byly proti radaru!!! Pravidelně v podvečerních hodinách jsou tyto názory vyměněny / překlikány tisícovkou bodů během pár minut někdy i sekund tak, že ty původní jsou již nedohledatelné včetně celého dikusního vlákna/. Na výsledek té ubohosti se tam podívejte. Ano, i toto lze zahrnout do goebbelsovského pro z-radarového "boje". Mimochodem ten podvod nikoho nezajímá, redakce novinek o něm ví již od ledna, přesto nikterak nezasáhla, ani server Seznam p.Lukačeviče. I takto se vyrábí a ovlivňuje veřejné mínění! [bliji]

139714

14.7.2007 14:38

RE: Bush řekl

bartacek 195.?.?.?

Reakce na 139714

Máte pravdu je to tak! Včera odpoledne jsem diskusi viděl a bylo tam kolem 1000 hlasů u slušného protiklausovského příspěvku a to samé u příspěvku proti radaru, který diskusi vedl. Když jsem to viděl teď po vašem upozornění, tak mě docela zamrazilo [překvapení] . Jak se několikrát nechal slyšet Klaus a jemu podobní, kterým by se tady radar líbil, musejí ještě poštelovat veřejné mínění. Takže začínáme být svědky toho že použijí naprosto vše. Je to svinstvo. Pod koho patří novinky? myslel jsem že topatří k deníku PRÁVO.

139733

14.7.2007 20:30

RE: Bush řekl

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139733

A komu patri denik Pravo? [smích] [mrknutí jedním okem]

139757

15.7.2007 2:35

RE: Bush řekl

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 139733

Kopíruji jeden znamenitý příspěvek z Novinek.
Opravdu hovoří za všechno!

Netušil jsem, že je v USA 68 % komunistů a levičáků, kteří nesouhlasí se skvělou politikou největšího presidenta v dějinách USA, alkoholika Bushe mladšího v Iráku.Nejspíš to nebude proto, že by se v nich hnulo "svědomí", ale proto že to stojí moc peněz a čím dál víc se jich vrací v zinkových rakvích.Jen tak dál, "rozmrdaný" Irák , nekonečné boje v Afghánistánu , radikalizované Rusko a nová studená válka na obzoru - výsledek jeho vlády.

Nevím, na co stěžujete kvůli diskuzi na novinkách, když tam
jsou ke čtení takové perly.

139776

15.7.2007 8:11

RE: Bush řekl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 139776

A to je náhoda, že jste opsal příspěvek z úplně jiné diskuse?!
Tady byla řeč o diskusi k radaru, na kterou máte o pár příspěvků výše přímý odkaz!
Po celodenní diskusi byl výsledek tento:

"558 hlasů - Ne radaru, Ano referendu!!!"

pak náhle večer během pár minut Vám vyjíždí na monitoru zcela jiné, v diskusi lidmi neoceněné příspěvky a výsledek je tento:

"1105 hlasů - ANO radaru, NE referendu!"

Zajímavé jsou i ty ostatní vyměněné "názory, které lidé považují za kvalitní" v TOP 5.
Např. tento názor:
"933 hlasů - No je myslím rozdíl mezi populismem a tím, že většina rozumně uvažujících obyvatel naší země tady ten radar nechce, a politici jsou tu od toho, aby naše požadavky uváděli v platnost. Takže ten kdo odmítá radar není v žádném případě populista, ale člověk, který si váží nás občanů, kteří ho zvolili."

byl stejným stejným způsobem eliminován za tento:

"1047 hlasů - osobnosti?Odesilatelé jsou z umělecké branže,převážně herci,režiséři a jiní umělci,kteří žijí mimo realitu a pochybuji,že dokážou zhodnotit nebezpečí,které světu hrozí od států,které vyvíjejí jaderné či chemické zbraně,nebo je již mají.Podle mně se chtějí pouze zviditelnit."

Je z toho jasné, že někomu se nelíbí, že lidé nechtějí radar, chtějí referendum a váží si oněch 50 osobností veřejného života, kteří otevřeným dopisem vznesli poždavek na referendum Václavu Klausovi! Proto se vytváří umělý dojem, že lidé podporují opak!


[mrknutí jedním okem]

139791

15.7.2007 16:34

ten 1047 príspevok

OndreG 91.?.?.?

Reakce na 139791

vyzerá, ako keby ho pozliepal robot z výrokov vystrihnutých z agitačných letákov. [chechtot]

139806

16.7.2007 2:51

RE: ten 1047 príspevok

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 139806

A nemohl by někdo tak blbého robota už konečně demontovat? Ani já si za těmi jeho produkty člověka rozhodně nepředstavuju, proto by mě zajímal původ vloženého softwaru...ale při jakémkoliv pokusu o bližší ohledání se začne chovat zákeřně a útočit zásadně zezadu a pod pás [velký smích]

139838

13.7.2007 22:42

??

lesan 75.?.?.?

KDO JE TO, KLVANA? [zmaten]

139706

13.7.2007 23:48

RE: ??

Saša 207.?.?.?

Reakce na 139706

Odpověď na předchozí otázku:
Tomáš Klvaňa
Born: September 12, 1967, Prague
Education: 2003, Shorenstein Fellow at Harvard’s John F. Kennedy School of Government; 1997, doctorate, speech communication, University of Minnesota; 1992, master’s, journalism, Charles University, Prague.
Work History: Since May 25, 2007, Czech government spokesman on the U.S.-sponsored anti-missile program; Feb.-July, 2003, press secretary and policy adviser to President Vaclav Klaus; 2001-03, deputy editor-in-chief, Hospodářské noviny; 2000-01, senior international affairs commentator, Mladá fronta dnes; 1997–2000, visiting professor, University of Southern Maine.
zdroj: CZECH BUSINESS Dříve podobní lidé studovali v Moskvě [oči v sloup]

139708

14.7.2007 10:06

RE: ??

Julian 66.?.?.?

Reakce na 139708

To mate recht. Ruzni vladni cinitele za komunistu opravdu studovali v Moskve. A hovno tam taky nastudovali. Americke univerzity jsou ve svem prumeru kvalitou nesrovnatelne lepsi.
Ten Klvana musi byt fakt dobrej. Fellowship na Harvardu, master degree a doktorat ve ctyriceti letech veku, to se jen tak nevidi.
Presto se starosta Trokavce nemusel podelat a zalezt jako pstros. Pokud si mysli ze ma pravdu, mel by byt ochotny ji hajit proti komukoliv.

139722

14.7.2007 11:37

RE: ??

Saša 207.?.?.?

Reakce na 139722

Možná se mýlíte, ta řečnická a komunikační studia za komunistů byla dobrá a Američané se od nich učili. Mladá fronta dnes má totožné, ba lepší kádry vystudované zase dnes v jiné velmoci. Vždyť on studoval stejnou vědu, jak člověka oblbnout a s takovým člověkem se nedomluvíte a starosta dobře ví, proč se s ním nebude bavit. Je to sice studovaný, ale profesionální bezpáteřní kecal. Za dobrý peníz bude hájit cokoli a mluvit třeba i za Vás.

139726

14.7.2007 20:38

RE: ??

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139726

Ano profesionalni kecalista. Tady si jeho nazory trochu rozpitval pan ing. Kaucky.
http://www.atmonline.cz/news/2007/cervenec/110707b.html
Pokud si chcete projit recnicke triky v praxi, tak pan Klvana nam "nakecal" [velký smích] zajimavy studijni material. Byt misto Kecala v Prodane neveste Klvana, tak by to muselo skoncit uplne jinak. Holt Harvard, jak by jiste souhlasil i Viktor Kozeny je holt Harvard. [mrknutí jedním okem]

139759

15.7.2007 3:43

RE: ??

Julian 66.?.?.?

Reakce na 139759

Lepsi profesionalni kecalista nez amatersky kecalista, ze Bartosku.
Pokud se tyka prohlaseni pana starosty, nesouhlasim sice s jeho nazory, ale priznaval jsem mu urcitou miru osobni statecnosti. Timhle se u me pekne shodil.

139782

15.7.2007 8:44

RE: ??

Saša 207.?.?.?

Reakce na 139782

Pane Juliane jistě jste si všiml co studoval pan Tomáš Klvaňa na několika nejlepších školách Spojených Států. Přeloženo trochu volně školu propagandy a obhájení každé lži. Klvaňa je také konsultantem British American Tobacco (dočasně konsultování prý pozastavil). Je mluvčí, opět překlad je hlásná trouba, propagandista České vlády a bezpochyby produkt nejprestižnější univerzity USA a jen oficiálně nejmenovaný mluvčí současné nepopulární vlády téhož státu. Jistě bude oběma vládami odměněn. Vy nebo já hájíme svůj názor z našeho přesvědčení na rozdíl od pana Klvaňa, on na „přesvědčování“ má školy a je za to královsky placen.

139795

15.7.2007 8:52

RE: ??

Julian 66.?.?.?

Reakce na 139795

No, i kdybyste mel pravdu, tak to neospravedlnuje podelanost toho starosty. Jestli je presvedcen o sve pravde, mel by ji hajit a ne utect jako maly kluk.

139797

15.7.2007 19:23

RE: ??

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139797

A proc by nemohl udelat? Takovy Ivan Hasek, kdyz kandidoval na predsedu fotbaloveho svazu, proti bafunarum, kteri tam jsou zasiti desitky let a prohral. Dostal nabidku delat vicepresidenta a odmitl to se slovy, ze s "temito lidmi nikdy nebude mit nic spolecneho." [cool] [cool]

A pokud jde o hajeni sve pravdy a pravdy lidi, kterym pan Neoral starostuje. Tak on ji haji a dokonce haji pravdu lidi za jinych obci, kterym nestarostuje a to i evropskem parlamentu. Na rozdil od nekterych premieru, kteri si mysli ze premierujou za svou politickou partaj a ne za obcany CR, pan Neoral se zeptal na nazor svych spoluobcanu jejihz je starostou bez ohledu na jejich politickou orientaci a ten ted haji viz. stranky Trokavec.cz, clanky v BL, propagandisticky upraveny porad "byvalou! spolupracovnici BIS vysilany na CT a jednoznacne ohrazeni se pana Neorala vuci teto hrube manipulaci s jeho nazorem na vec...

K nechuti setkat se s panem Klvanou. Naprosto souhlasim s timto rozhodnutim pana Neorala. Za prve k tomu, aby byl nekdo recnik kvalit Cicera potrebuje dar z nebes, vzdelani a praxi. Avsak urcite se to vyplati, tak spickovy recnik jako Bill Clinton dokaze v kouzlu okamziku presvedcit lidi o sve pravde, i kdyz ta se da potom racionalne rozebrat a analyzovat, jak to vlastne je. Taky bere za rec 100 000 babek, veru neni to spatna hodinovka. Za druhe co je psano, to je presne dano. Pisemna diskuse je nejlepsi metoda, jak na kecalistu. Koneckoncu pan ing. Kaucky uz moudra pana Klvani rozebral viz. treba zde.
http://www.atmonline.cz/news/2007/cervenec/110707b.htm

139820

16.7.2007 0:27

RE: ??

68 68.?.?.?

Reakce na 139820

spickovy recnik jako Bill Clinton dokaze v kouzlu okamziku presvedcit lidi o sve pravde,

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

139833

17.7.2007 1:19

RE: ??

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139833

Prijde vam 100 000 babek za projev spatne ohodnoceni pro recnika? [překvapení] [zmaten] [velký smích] [velký smích] Clinton at je jaky je studoval na spickovych universitach diky stipendiem. V USA je dobry system na lapani talentu furt ve skole pisete co par mesicu testy, a kdyz jste opravdu dobri, tak vam prestizni university po absolvovani Highschool, jako Harward, Yale, MIT.... posilaji prihlasky a nabizeji stipendia. Byla by skoda stratit potencial genia, protoze nema penize na vzdelani. Ono se to totiz v celkovem souctu bohate vrati na vedecke vykonosti a prestizi a koneckoncu i penezich. Cemu jste se vlastne tak hezky zasmal? Podelte se s nama o to sladky tajemstvi, at si toho humoru uzijeme vespolek.[velký smích] [velký smích] [mrknutí jedním okem]
http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/sedesatilety-clinton-pro-americany-ztelesnuje-lepsi-casy_93541_cg320.html

139891

15.7.2007 22:10

RE: ??

Had 89.?.?.?

Reakce na 139797

Vy to máte nějaký pomotaný, ale pokud Jste pro zradar, tak vlastně nikoliv. Obhajujete ho jak umíte...

Starosta neutíká, je ale oprávněně zhnusený falší pánů nahoře - to svědčí o tom, že si zachoval rozhled a přitom není svině-jako ta "zvolená" chátra.
Byť inteligentní, ale přesto arogantní,bezpáteřní, prolhaná, kluzká chátra opájející se MOCÍ popř. penězi.

139828

16.7.2007 4:10

RE: ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 139797

Heh [překvapení] , koukám, že novinkový robot zasáhl svým chapadlem až sem, jen mu chybí těch tisíc preferenčních hlasů, aby mě přesvědčil [chechtot]

139842

16.7.2007 15:07

RE: ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 139842

Tohle byla a je reakce na chapadlo Juliana tedy č. 139 795, nikoliv na Rene bartoska č.139 797, ale odkliknuto to bylo správně, nechápu, proč se to takto zobrazilo [zmaten]

139864

15.7.2007 10:14

RE: ??

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 139782

Diskutovat se dá jen s člověkem, který je schopen uznat protiargumenty. Jelikož je pan Radar placen za propagaci základny, předpokládám u něj asertivní jednání, bagatelizování argumentů proti, překrucování faktů a podobné praktiky, které předvedl třeba v on-line diskuzi. Zkuste si jen najít v Atomu rozbor jeho odpovědi co by se dělo se zbytky sestřelené hlavice, kam a v jaké formě by dopadly...selský rozum ( a Atom) napovídá něco jiného než argumentace Klvani.
Takže debata s tímhle člověkem bude mít pravděpodobně formu rozhovoru s hluchým co neodezírá ...
Nevím jak Vy,ale s lidima se kterýma si nemám co říct nemluvím.

139798

15.7.2007 18:58

RE: ??

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139782

Pokud jde o americke kecalisty, tak mluvci v Bilem dome nevydrzi v uradu tak dlouho jako president. Je od vas fakta hezke Juliane, ze jste si vzpomel na nevdecnou profesi soucasneho americkeho placeneho kecalisty cislo jedna.U nekterych presidentu ci premieru bych rekl, ze to je vskutku sisifovska prace delat profesionalnich kecalistu. Clovek projde kvalitnim vzdelanim nauci se recnicke triky, spousto faktografickeho materialu, aby mohl pouzit osvedcenou metodu nejlepsi lez, je ta ktera ma castecne pravdive jadro a to jednoznacne overitelne a pak ho soupnou do tvrde reality. A nas kecalista zjisti, ze ho na skole zapomeli naucit "zonglovat se snehovymi koulemi v pekle".

V kazdem pripade si jiste kecalisti ceni, ze jste se za ne postavil a v mem pripade si na pisou do osobniho denicku pod jmenem Bartosek dalsi cerny puntik. Jiste jich to uz hezka radka bude, takze se chudak mala puntikovata nebude citit osamele. A pokud jde o pana starosta Neorala, tak mam na rozdil od vas si tohoto pan naramne povazuju. Souhlasim s tim, ze tato nase hodnoceni se zivota pana Neorala prilis nedoktnou. Holt uz to je tak, ze ja ksalu na respekt lidi jako jste vy a vy jaksi ten muj osobni respekt mate taky nekde. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

139819

15.7.2007 19:38

RE: ??

Julian 66.?.?.?

Reakce na 139819

Aaaa, uz tomu konecne rozumim.
Kdyz nekomu dojdou argumenty a ukaze se, ze tvrdil uplne technicke nesmysly, staci oznacit oponenta za "profesionalniho kecalistu s kvalitnim vzdelanim", odmitnout se s nim setkat a je vyhrano.
To si musim zapamatovat.

139823

15.7.2007 23:09

RE: ??

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 139823

Náhodou jsem se s panem Neoralem setkal na demonstraci na Hradčanech a když měl po projevu, zavedl jsem s ním řeč.
Můj dojem z něho je velice kladný.
Podle mého názoru jde o prostého a poctivého chlapa, který se
opravdu zdravě namíchl, když s ním a jinými starosty začala
státní administrativa hrát "betla", tím, že chtěla podporu pro radar,ale neposkytla k rozhodování žádná relevatní data. Jako za minulého režimu - jednotně k volbám a všichni budou souhlasit , anebo uvidíte! Neoral není nějaký jouda -
starosta z malé vesnice. A ví o čem mluví, jeho vojenská odbornost,byla právě radarová technika, takže ho nemůže nějaký "ománek" Klvaňa tahat za "fusekli"!
Ten je schopen jenom kecat. Na to je dobře vyškolen , ale v případě, že se dostane na tvrdá data, je po dialogu.
Dnes je situace taková, že nikdo a ani naše vláda přesně neví,
co sem vlastně chtějí Američané umístit.
A už vůbec se nedostalo na dialog, zdali zde chceme cizí vojenskou základnu. Američané mně osobně nevadí,ale počkal bych až půjde do řitě, "kazisvět" světového kalibru - současný
americký president a jeho administrativa a až potom bych s jinou
vládou a jiným presidentem USA vedl vážnou debatu o základně!
A je nutné brát ohled na Rusko a EU. Politika není bramboračka,
aby si každý dělal, co chtěl, bez ohledu na názor a záměr druhého
státu v sousedství.
Nakonec Irák je toho zářným příkladem, kam vede politika USA,
založena na dlouhém klacku.

139832

16.7.2007 6:44

RE: ??

Saša 207.?.?.?

Reakce na 139823

Juliane Vy nerozeznáte lež od pravdy.
Mluvčí nebo profesionalní kecalista s kvalitním vzděláním je přesný popis osobnosti.
Vy jste nám včera ráno lhal s tím Vaším loučením [velký smích] (v 8:45 hod. příspěvek 139796)
a nestydíte se vykládat zcela stejné nesmysly pořad do kola. [oči v sloup]
Vás nikdo tak dobře finančně či jinak nedocení. [mrknutí jedním okem]

139846

16.7.2007 6:52

RE: ??

Datel 206.?.?.?

Reakce na 139846

Rozezna . Ale nechce.

139847

16.7.2007 12:56

zdá sa, že Klvaň je vaša

OndreG 91.?.?.?

Reakce na 139823

krvná skupina. Podobne nafúkaný, povýšenecký, so vcelku slušnou slovnou zásobou. Práve som si pozrel fotku jeho tváre. Ťažké viečka, hypnotizujúci pohľad, horná pera len v náznakoch, nevýrazná brada, nabobtnané líčka. Ten chlapík je chlípny, zvrhlý človek, s takým sa neradno baviť, takého možno len stroho odbiť, ako to spravil starosta Trokavce.
Klvaň je už za zenitom, tomu už nič nepomôže, ako je to s Vami, neviem, ale idete podobným chodníčkom ako on, záleží na tom, či to robíte hlavne pre peniaze a moc, alebo zatiaľ len z naivity.

139860

17.7.2007 2:04

RE: ??

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139823

Mate pravdu to si rozhodne zapamutejte. S kecalistou je dobre byt v pisemne diskusi. Jak uz jsem rekl, co je psano to je dano. I osvedcene recnicke triky jako treba umyslne podany lzivy argument pro ziskani casu, polovradive a tudiz velmi nebezpecne lzi v omacce technickych parametru budici zdani serioznosti, osobni provokace s cilem vyvest z miry protistranu...

To vse jaksi ztraci v pisemne forme na "uderne sile". V psane forme je totiz dostatek casu, predevsim diky internetu, vyhledat padne argumenty a dodat zdroje informaci. Kazdy, kdo bude chtit si je muze overit v klidu prostudovat a pomalu s rozvahou si na danou skutecnost udelat nazor. Neni smrtelnejsich nepritel kecalisty nez presny zaznam toho, co kdo rekl, dostatek casu na vyhledani a overeni diskutovanych temat. Nepritelem kecalisty je totiz samotna pani pravda"! A kecalisty je vycviceny prosazovat nejaky nazor, kdo plati-toho nazor se masiruje verejnosti do hlav.

Tezko mohu mne osobne najit odpornejsi stvoreni, ktera lame pravdu, ne z toho duvodu, ze veri a je presvedcen pro tu svou pravdu, ale z duvodu penez, vyhod, privilegii. Mohu pochopit, kdyz lide nerikaji svou pravdu ze strachu pred dusledky, avsak zaprodat pravdu je vskutku odpornost. Vy se svymi nazory, at jsou co se tyce projevu a obsahu vselike, stojite v mych ocich mnohem vice nez Klvana a jini, protoze u vas vim, ze za vasimi nazory stoji vase presvedceni.

Ted ta nechut vest vecnou debatu. Pokud jde o presidentovu vetu ohledne dopisu ohledne sklouzavani k populismu a nevecne debate. Jsem velmi nemile prekvapen a zklaman, ze president republiky se takto verejne vyjadril az ve chvili, kdy dostal dopis zadajici referendum o radru USA v CR. Podepsani jsou mimo jine panove profesori Krejci a Keller, kteri vecne diskutovali na toto tema na pude parlamentu CR. Bohuzel pani ministryne obrany nezucastnila. Zrejme vzpamotovavala z verejne diskuse v televizi s polancem za CSSD panem Zaoralkem, ktery diskutoval opravdu velmi vecne, bohuzel se nedockal vecnych protiargumentu.

Mohu akceptovat, ze se Vaclav Klaus odmitl vmesovat do rozpravy o radaru, kdy ignoroval demagogicky zmanimulovane informace v ceskych mediich, mohu akceptovat ze president republiky musi koordinovat svou politiku s politikou vlady. Avsak pokud se do debaty o radaru vlozil, pak je treba rict, kdoze to nevecne argumentuje a uziva populismu a demagogie. Chapu, ze panu Klausovi jako pragmatikovi je zatezko prestat lavirovat, jsou vsak okamziky v zivote lidskem , kdy je treba jednoznacne vyjadrit svuj nazor k veci. A radarova zakladna USA je jednou z techto skutecnosti.

Mohu vam Juliane dodat skutecne desitky linku o desinformacich i zjevnych lzi ze strany MO i vlady. Mam vam jich par vypsat?
[mrknutí jedním okem]

139892

20.7.2007 3:01

RE: ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 139823

Teda Vy asi máte hodně silný žaludek, že [překvapení] [oči v sloup]

140097

14.7.2007 15:56

RE: ??

tony X 213.?.?.?

Reakce na 139722

Starosta je reprezentant vúle lidu a jako takový ji hájí. A jestli si pan Klvňa chce jen tak nezávazně poklábosit, nikoho totiž nereprezentuje.... tak jen v hospodě a po pracovní době, na víc nemá právo.

139736

15.7.2007 3:15

RE: ??

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 139722

Je přibližně 20 univerzit V USA, které jsou špičkové
a potom začíná velké rozčarování. Nevím, jak velké procento
dalších "vysokých škol" v USA by se mohlo podle našich měřítek,
skutečně nazývat vysokou školou. 30%, možná 50%, ale zbytek
by u nás nedostal ani licenci, jako škola vysoká.
Některé "vysoké školy" v USA na chvostu, jsou tak na úrovni našich a ještě "slabších" škol středních.
Proto se také USA mohou honosit statistickými čísly o největším
počtu vysokoškoláků na hlavu na světě, ale už nikdo nezkoumá,
co tito "absolventi" umí a zda jsou nějak použitelní.
Znám vysoké školství v Rusku a tam je situace obdobná.
Je několik ústavů, příkladně Lomonosova univerzita v Moskvě, která snese ta nejpřísnější světová srovnání a absolventi této univerzity jsou na vysokých vědeckých postech v mnoha oborech a právě v USA ,ale leckteré provinční vysoké školy v Rusku jsou hodně slabé a lze je též označit za jakési učiliště.
Stejně jako v USA! Někdy nejde ani tak o kvalitu university,
ale o úrověň studentů, kteří se o studium na VŠ zajímají.
Když chci dělat kvantitu, nemohu mít kvalitu.
To je zákon.

139779

14.7.2007 14:02

RE: ??

petr sleder petr (tečka) sleder (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 139706

Ještě je to hlavoun v British American Tobacco.

139729

16.7.2007 1:37

RE: ??

Druid 84.?.?.?

Reakce na 139729

a tady bych na chvili zastavil

p. Klvana je jiste odbornik na kazani vody a piti vina.
V teto diskuzi na idnes jsou dva dotazy tykajici se prace a skutecneho nazoru pana Klvana hezky pod sebou.
---------------------------------------------------------------
OTÁZKA (Jana)
Ještě pracujete pro tabákový koncern ?
ODPOVĚĎ( 11.06.2007 10:42 )
Mám upravený úvazek. Nereprezentuji firmu a nesmím hájit její zájmy. Činnost je utlumena, ale můj kontrakt je v platnosti.

OTÁZKA (Pavel)
Hezké pondělí, Viděl jsem Vás vyklusávat se na Smíchově, běháte často a rád? Vaše oblíbená smíchovská nebo malostranská hospůdka?
ODPOVĚĎ( 11.06.2007 10:47 )
Snažím se běhat, jak to jde. Běhám zpravidla v lesích kolem Cukráku, Všenory, Jíloviště, a tak. Poslední dva týdny, tedy po nástupu na vládu a v souvislosti s Bushovou návštěvou jsem ale měl času minimum. Stihl jsem fotbálek na úřadě vlády a byl jsem překvapen dobrou kondicí premiéra. Na hospůdky bohužel není čas. Kdysi jsme s pár novinářskými přáteli chodili ke Králi Brabantskému, ale oni se odsunuli do hospody u Rudolfína, kde je sice výborné pivo, ale tolik se mi to tam nelíbí.
------------------------------------------------------------------
takze on misto aby hulil jednu-vod-druhe si klidanko chodi behat, pokrytec jeden uzvanena [smích] ma stesti, ze je utlumenej, jinak by mel padaka na hodinu. nedivme se kdyz jeho pristi rozhovor bude vypadat treba takto:

Otazka (spise zoufale nadavani)
"Vy jste mě naučili kouřit! Vy jste ze mne udělali slabocha!"
Odpoved
"Pojď se mnou tam, kde nebe je vysoké a modré a kde oblaka bílá rychleji než kde jinde plují. Slyšíš tu píseň větrů v korunách borovic? Slyšíš tu píseň dálek závratných? Tiše a velebně šumí hlavy stromů. Záře slunce červenavá stéká po jejich rozpukaných kmenech a vůně pryskyřice tě omámí. A večer oheň tam do tmy pak zasvítí a vyvolá v tobě pocity, které otřesou tvou duší."

139836

14.7.2007 13:10

Mylite se vazeni panove

Leon Kreutzfeld 62.?.?.?

Pan Klvana je veskutecnosti nastrceny agent odpurcu radaru. On je totoz velky odbornik na komunikaci, vime, a tak on dobre vi, ze ta "kampan" kterou on vede ve skutecnosti myslenku radaru diskredituje.

Stranka radarbrdy.cz neni akutalizovana, pan Klvana delal par rozhovoru pro televizi nebo na chatech, kde vystupuje neinformovane, arogantne a nesympaticky. To je vsak vsechno jen lisacka poza - pan Klvana radar nechce a tak ve sve kampani dela vsechno proto, aby jeste vic lidi nabudil proti radaru.

139727

14.7.2007 14:06

RE: Mylite se vazeni panove

petr sleder petr (tečka) sleder (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 139727

Pokud bychom se na to dívali tímhle pohledem, tak předpokládám, že ten radar nechce ani Tupol, Mamuša a Degeront. [velký smích]

139730

15.7.2007 0:57

RE: Mylite se vazeni panove

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 139730

[chechtot] ano, já myslím, že ho nechce ani Bush a generál Obering

139773

14.7.2007 17:55

Hujfuj

reach52 88.?.?.?

Opravdu si myslim, ze ti starostove a pan Stwora patri na Guantanamo- [vyplazený jazyk]

139739

14.7.2007 20:41

RE: Hujfuj

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139739

V tom pripade tam patrim taky. A prosil bych pro me prijit osobne. Ja se podivam jednou i smrti do tvare hezky z prima, takze nevidim duvod proc bych si to nemel dovolit vuci fasistickemu ksindlu. [velký smích] [velký smích]

139760

14.7.2007 23:47

RE: Hujfuj

reach52 88.?.?.?

Reakce na 139760

Vaše rádoby férovost mě neoslovuje René - co je to vůbec za jméno René Bartošek?? [chechtot] [chechtot]

139766

17.7.2007 2:17

RE: Hujfuj

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139766

Je to moje jmeno, pred nicim se neschovam, jsem svepravny a plnolety, nese tudiz za sve jednani plnou odpovednost. Nemam strach vyjadrit svuj nazor a stat za nim. vim, ze kdyz reknu nacisticky, sionosticky nebo bolsevicky ksindl, tak si vytvarim nepratele. Jsem zrejme jiny typ nez vy nebo pseudoklein. [velký smích] [velký smích] Ja jsem svuj strach odhodil na Zvedavci se svymi nazory, ktere jsem podepsal svym jmenem. Mimochodem ja jsem vas neoslovoval, nektere veci si drzim hezky od tela. [velký smích]

139893

15.7.2007 8:03

RE: Hujfuj

Kubyk... 76.?.?.?

Reakce na 139760

>V tom pripade tam patrim taky. A prosil bych pro me prijit
>osobne. Ja se podivam jednou i smrti do tvare hezky z prima,
>takze nevidim duvod proc bych si to nemel dovolit vuci
>fasistickemu ksindlu. [velký smích] [velký smích]

Jo to ja bych si taky dal to leharo na Guantanamo, jaky tam maji hosi z Al-Kajdy, ale bojim se ze bych moc pribral.

139790

17.7.2007 2:21

RE: Hujfuj

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139790

Vy na to nemate, lidi co nedokazou ani stat pod plnym jmenem za svym nazorem na Guantanoma nemaji. Pokud jste samozrejme nechtel delat dozorce, to zas joo, to jooo. To si davejte bacha, aby jste nemel nejake to kilo navic, vojaci co hlidali ruzne zajatecke tabory povestinou oproti bojovym jednotkam stoji za hovno. To vite s pupkem se tezko predvadeji vykony. [velký smích] [velký smích]

139894

Tuto stránku navštívilo 6 137