Diskuze k článku

Proč je nenávidíme?

Příspěvků 40

12.7.2007 5:10

Proč tohle neotisknou?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

To je velmi dobrý článek, bez pokrytectví, propagandy a falešných mýtů. Proč takový článek neotisknou české deníky, když už samy nejsou zřejmě schopny žádného hlubšího zamyšlení? Za stejné či podobné názory bývám v diskusích na novinkách okamžitě náležitě ocejchována islamofašistou, teroristou, antiamerikanistkou, komunistkou, či jen prostě úplně blbou krávou [oči v sloup]
tato základní otázka příčiny a následku zřejmě nesmí být nikdy veřejně nastolena a také nebude, pokud si to lidi sami nevynutí.
Nakonec tahle špinavá hra se hraje tentokrát na účet většiny z nás, nejen blízkovýchodních zemí. Buď dokážeme bránit svobodu, právo, pravdu a spravedlnost nebo budeme jen "newspeakovsky" žvanit, hrát si na chytré a nenávidět ze strachu před vlastním pohledem do zrcadla [pláč]

139590

12.7.2007 7:18

RE: Proč tohle neotisknou?

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 139590

>To je velmi dobrý článek, bez pokrytectví, propagandy a
>falešných mýtů. Proč takový článek neotisknou české
>deníky, když už samy nejsou zřejmě schopny žádného
>hlubšího zamyšlení?

I takovéhle články se čas od času objevují v českých denících... to bychom jim zase křivdili. Jde o to, že na každý z nich reaguje deset opačně laděných a celé to orámují čerstvé zprávy o nalezených bombách.

139597

12.7.2007 10:44

RE: Proč tohle neotisknou?

jozin z bazin 150.?.?.?

Reakce na 139590

Je tam jeden základní falešný mýtus, a to že se západní média prý pořád ptají--proč nás tolik nenávidí. Ve skutečnosti jsem tuhle otázku četl naposledy v tzv. médiích před rokem, jako posměšný úvod před článkem o GWB na fark.com, a potom teď na Zvědavci.

Víte to je metoda tzv. strawman. Svému protivníkovi přiřadíte fiktivní nesmyslné vlastnosti nebo akty a pak dlouze vykládáte jak jsou nesmyslné.

139607

13.7.2007 4:47

RE: Proč tohle neotisknou?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139607

Opravdu? Treba Basajev? Aby to bylo ideologicky pro vas v poradku. Dokud pri bombardovani nezahynalu jeho rodina nebojoval se zbrani proti Rusum. Po teto udalosti se diky svym schopnostem stal jednim z nejobavanejsich cecenskych velitelu, velmi pravdepodobne byl zabit v ramci akce ruske tajne sluzby.

Avsak kdyz dva delaji zdanlive totez, nikdy to neni totez. Kdyz byli v iraku uneseni a zabiti rusti diplomate a Al-kajda prohlasila napojeni Cecencu na celou akci, tak Cecenci se proti tomu ostre ohradili a prohlasili, ze s tim nic nemaji. A to na me opravdu udelalo dojem, a zcela jiste nejonom na me.

Neni vubec jednoduche se zabit, neni jednoduch, kdyz vam je dvacet nebo tricet se opasat vybusninami a jit na smrt a pritom zabit i jine. Deti, zeny sveho naroda. Rekl bych, ze jeden musi mit zatracene padne duvody, aby to udelal. Colateral damage pri tzv. "chirurgickych" leteckych operacich. To sluvku chirurgicky ma vytvorit dojem, ze to udela bum a zabiti jsou pouze ti spatni, kazetove bomby uz na dojmy nehraji. Na ne umiraji pouze civilisti, prevazne deti. 150 000 vystresovanych a nenavidenych vojaku nemuze drzet po nekolik let sve emoce na uzde.

Muj nazor je, ze pocet zverstev je nizky, avsak jsou. A mistni lide se ty pamatuji, v zemich kde ke zvykum patri krevni msta jiste dobre duvody pro to se upasat vybusninami a jit na svou posledni cestu. Ja jsem z jineho kulturniho prostredi, mimo krevni mstu, mimo pravo sarija, mimo islam. Kdyby vsak nekdo znasilnil a povrazdil cleny me rodiny, ci takto cinil v me zemi, pak se mu stanu smrtelnym nepritelem, dokud ve mne bude jiskra zivota.

139646

12.7.2007 8:42

Naprostý souhlas s autorem!

JaJa 213.?.?.?

Já jsem přijel do Londýna před nějakými 4-5 roky a i za těch pár let jsem zpozoroval odlišné chování jak médii, tak i politiků. Ze všeho nejhorší je pokračující orwellovské šmírování kdekoliv a ponižující chování při kontrolách na letištích, kterými nenávist snad cíleně prohlubují. Mám pocit, že Britové skončí v podobných (možná ještě horších) "právních troskách" jako Američani. [oči v sloup] To, co se děje ale tady v ČR, tak to je snad jen... [bliji]

139599

12.7.2007 8:54

Řekl bych, konečně ! Rozumný názor !

FERDA ferr (zavináč) volny (tečka) cz 217.?.?.?

Jak se to dá snadno říci, konečně rozumný názor !
Když jde o obecné živobytí, je všechno jinak a sociologické souvislosti jsou jednodušší.
Jestliže toto je potvrzením, že se chováme víceméně náhodně, pak zde je potřeba potvrdit, jak se navzájem ovlivńují shody a neshody.
Nevadí mi vedle bydlící kdokoliv, pokud ovšem není na jeho dvoře neskonalý a nepochopitelný binec.
Nevadí mi, že se nesnaží o nic víc, než přežití, dokud jebo bordel nezasahuje moje území.
Co mi však vadí, když srovnatelně starý chlap a lepším zdravotním stavu uřízne 4 kousky dřeva, aby jen cosi uvařil, místo toho, aby si to nachystal trochu pořádněji. Dělá to desítky let.
Vadí mi, že jeho komín je 40 cm od mé střechy a valí se z toho dým rovnou pod tašky, to už je ohrožování. Nedělá s tím nic.
Vadí mi, že na moji radu , že ty okapy mu nebudou nic chytat, načež se z toho zase valí voda vedle a mě do dvora, ačkoliv jsem šel pomáhat namontovat to lépe.
Vadí mi, že to zdůvodní, že se na to musí podívat, až zase bude pršet a nedělá s tím nic desítky dní.
O čem to tady píšu ?
O svém domově, o současné době zde na Moravě a o tom, proč to nechápu.
Nejde o jakousi nenávist, jen si myslím, že to jde, kdyby se laskavě starali dělat věci pořádně.
A zde vidím ten problém, je v hluchotě, nedostatku času, nedomyšlenostech a zbytečném šlendriánu.
No ten způsob "neřešení" je následně taky v politice, snášení se, v tom, že trpělivost je taky nějak ohraničena.
To, že se někdo odstěhuje, kde se mu nelíbilo do svého a potom i tam pokračuje v původním "nesměru", to je na pováženou.
Jen se pokouším naznačit, jak málo stačí na start obecného nesouhlasu z životním stylem.

139602

12.7.2007 11:15

RE: Řekl bych, konečně ! Rozumný názor !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 139602

Nie je domov ako domov....
len tak na okraj, minuly tyzden som si bol kupit plynove bomby (zatial varim len tak provizorne, ale vyhovuje mi to), rovno dve po 2,5 kg. Tiez som sa zastavil v stavebninach, pretoze planujem prestavovat cosi v dome (kupil som i klnice a srouby, pretoze je to uplne bezne), a kedze nesuhlasim s politikou izraela voci palestine, ci USA voci celemu svetu, v ociach policie V. Britanie som bol asi na 50 min, potencialny terorista, este stastie ze nezijem v tych koncinach, inaksie by som umrel hladom [mrknutí jedním okem]

139608

12.7.2007 12:20

RE: Řekl bych, konečně ! Rozumný názor !

Cynik 212.?.?.?

Reakce na 139602

Autor mi pripomína rockera Boba Galdoffa a jeho bláznivé nápady. Celý článok sa nesie v multi-kulti paranoidnom a neodôvodnenom duchu pohŕdania a hanby Angličanov (Európanov) za vlastné dejiny. Však doba postkoloniálna, postmoderná je vhodná len pre slabých duchom, či perverzákov. Koloniálnu éru Arabov, Mongolov, Turkov atď. nikto ani nespomenie. Zato hovoriť o koloniálnej ére Európy ako o zločinnej dobe Európanov voči celému svetu a nemožnosti zmyť tieto zločiny je veľmi postmoderné, jednoducho "in"; vyžaduje to však obrovskú dávku multikultúrneho postmoderného fanatizmu a zároveň totálnu neznalosť histórie, resp. historických súvislostí. Milovať a nenávidieť jedného pre druhého je otrasne primitívne, ale veľmi postmoderné. Na postmodernosť však Európa nevyhnutne skolabuje.

139614

12.7.2007 14:20

RE: Řekl bych, konečně ! Rozumný názor !

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 139614

Kolonizovat a dobývat je ale rozdíl, ne? [překvapení]

139621

12.7.2007 10:01

Tak toto mi musí niekto vysvetliť

Sid 84.?.?.?

Ja osobne považujem podobné zmýšľanie za choré. Prispieva k rozvratu belošskej civilizácie. Aj keď pripustíme, že vojna v Iraku mala vykonštruované dôvody, toľko zabíjania si predsa spôsobili moslimovia sami.

Čo sa týka Izraela, mal plné právo zakročiť proti nacistovi Nasralláhovi a Blair mu nemal čo povoľovať, nie je to jeho problém.
Aj keď za to niekto môže pripisovať Európanom vinu za Irak, názor, že za to môžu byť zabitý akýkoľvek civilisti je zvrátený a akceptuje ho len časť moslimských vyvrheľov a možno nejaký politicky korektní riťolezy.

A moslimovia sa majú právo búriť iba v moslimských krajinách. Pokiaľ ich európania živia, majú im byť aspoň troch vďační, alebo nech sa vrátia odkiaľ prišli. Takto to len využívajú na vyvolanie pocitu viny (a niekto im na to skočí) a požadovať ďalšie práva.

A môže mi niekto vysvetliť, čo podobný článok robí na serveri, ktorý si hovorí politicky nekorektný?

139603

12.7.2007 14:25

RE: Tak toto mi musí niekto vysvetliť

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 139603

>
>A môže mi niekto vysvetliť, čo podobný článok robí na
>serveri, ktorý si hovorí politicky nekorektný?


A urcite ste sa v tejto vete nepomylili??? [zmaten]

139622

14.7.2007 19:17

RE: Tak toto mi musí niekto vysvetliť

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139603

Hm nebezpecny nazor, ze ano? Velmi dobry clanek pro nekoretni webzin, bych rekl. A o to nebezpecnejsi je ostri tohoto myslenkoveho pristupu, ze autor se narodil v Jeruzaleme, a ma nezpochybnitelne puvod. Oblibeny klacek antisemitismu u nej stejne jak otreba u Finkelsteina "zatim" nefunguje. Tady by bylo potreba z pravniho hlediska manipulovat s pojmy v obecnejsi rovine. Za to vy nejak trpite rasovou nenavisti. A pokud jde o Izrael, at cini co uzna za vhodne. Mate snad pocit, ze sioniste se musi brzdit s podporou USA v rozletu? Konec koncu vsichni jsme konfrontovani s dusledky svych cinu a neseme za ne odpovednost.

139744

14.7.2007 20:00

RE: Tak toto mi musí niekto vysvetliť

Sid 84.?.?.?

Reakce na 139744

Moc ste mi toho ale nevysvetlil.

Pokiaľ je autor Žid narodený v Jeruzaleme, potom je asi ľavicový liberál. A moja otázka je, čo robí článok ľavicového liberála na politicky nekorektnom webe? Veď ľavicoví liberáli vymysleli politickú korektnosť.
Ich zásluhou sa napríklad vo francúzskej televízii nesmie hovoriť, že autá vypaľovali Arabi, ale musí sa hovoriť "mládež z predmestí". Alebo ich zásluhou nesmie francúzska charita variť pre bezdomovcov bravčovú polievku. Konieckoncov aj to že palestínskych teroristov niekto oslovuje "odboj" je ich zásluha.

Na politicky nekorektnom webe majú byť články pravice alebo politicky nekorektnej ľavice. To je taká, ktorá neoznačí kameňovanie v Iráne za súčasť inej kultúry, ktorú nemáme právo kritizovať, ale povie otvorene, že to je barbarský čin zaostalého náboženstva. Ale to len tak na okraj.

Ak sú všetci civili v Británii zodpovední za Irak, nie sú všetci civili v Palestíne a Libanone zodpovední za terorizmus.

139754

14.7.2007 22:44

RE: Tak toto mi musí niekto vysvetliť

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 139754

>Na politicky nekorektnom webe majú byť články pravice alebo
>politicky nekorektnej ľavice.

Co to je "levice" a "pravice"? Ty pojmy už dnes splývají, navzájem si vykrádají svoje programy, není velký rozdíl mezi tím, co mektají jední a potí druzí. Kam byste zařadil Blaira?

Dnes všichni trpíme pod terorem korporací a vládou bohatých zmrdů ať zleva nebo zprava.

Absolutně odmítám řídit se nějakým "má být". Dávám sem to, co si myslím, že je zajímavé. Rovněž není pravda, že všechny články musí být kontroverzní. Byla by to za chvíli pěkná nuda.

139762

15.7.2007 0:16

RE: Tak toto mi musí niekto vysvetliť

Sid 84.?.?.?

Reakce na 139762

Blair je určite zaujímavý typ politika. Skombinoval ľavicový prístup k ekonomike- aj keď napríklad spoplatnil školstvo, ale nechal iné ľavicové inštitúty, s pravicovým prístupom k hodnotám a zahraničnej politike. I keď tam urobil chybu lebo sa viacej mal venovať výchove vlastných imigrantov v Británii aby nerobili bordel a až potom šíriť demokraciu do sveta. Pretože vraždy zo cti a násilie na ženách rastú priamo úmerne s počtom imigrantov.

Vyčítať sa mu dá najma pripojenie do kampane proti Srbsku a ignorácia Mugabeho, ktorého mal aspoň vylúčiť s Comonwealthu ak nie priamo chrániť osadníkov britského původu.

Za pochvalu stojí najma podpora Izraela, ktorá v ľavicových kruhoch na západe nie je bežná. Tam sú všetci multi-kulti a nechcú uraziť Arabov. Ale východnejšie je to iné, napr. fenomenálny Miloš Zeman.
A oslobodenie Afganistanu od tých stredovekých masiarov je tiež ku cti.

139771

15.7.2007 2:59

RE: Tak toto mi musí niekto vysvetliť

konspirator 74.?.?.?

Reakce na 139771

A preco by mala stat za pochvalu podpora Izraela?? Ja nevidim ziaden dovod na jeho podporu, tak ako aj na podporu celej rady ostatnych statov. Ked uz, stalo za pochvalu podpora krajin, kde narod mrie od hladu, od chorob, od etnickych cistiek a podobne. Ale Izrael?? Rasistov, teroristov, ohovaracov a rozduchavacov politickych nepokojov, cicajuce vsi, ktore sa snazia zavadzat svet o faktoch II vojny a tvaria sa, akoby nikto iny v nej netrpel len oni? Mozes laskavo vyscetlit to Tvoje prehlasenie??

139778

15.7.2007 18:28

RE: Tak toto mi musí niekto vysvetliť

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139771

Tenhle vas prispevek a neni zdaleka z vasi prodiukce osamoceny je studijnim materialem, jak ziskava legitimitu zdola totalita. "Spravny nazor", "vychova imigrantu", "sireni demokracie-tedy tech spravnych myslenek do sveta". A jak to vsechno udelat bajonety, smirovacima kamerama, kriminaly? A podpora Izraele? Kdyby britove pouzili sionisticke metody, tak se dneska jeste v Belfastu strili.

Nastesti britska verejnost neprijma "izraelske reseni", jak ukazuje pripad brazilskeho elektrikare "zpacifikovaneho podle instruktaze sionistickych instruktoru". Ociti svedci to nazyvali jmeny jako poprava, vrazda, statni teror. A to prosim ve vypjate dobe po teroristickem utoku, kde zahynulu 50 lidi. Britove jako obcanska spolecnost maji muj hluboky respekt, staci se podivat jake informace poskytuje BBC i z dobre informovanosti se odviji pribeh o obcanske spolecnosti. A na zaver pouze odkaz.
http://www.blisty.cz/art/35220.html

139815

15.7.2007 20:10

RE: Tak toto mi musí niekto vysvetliť

Sid 87.?.?.?

Reakce na 139815

Záleží na tom ako vnímate hodnoty. Ak veríte, že niektoré hodnoty sú univerzálne, rozumiete tomu, že sa ich niekto snaží šíriť.

Dá sa diskutovať o tom, akým spôsobom sa majú prezentovať v zahraničí, ale musíte pripustiť, že imigranti sú povinný rešpektovať hodnoty krajiny, ktorá im poskytuje domov. Páčilo by sa Vám mať na predmestí Prahy islamskú zónu, kde by Česi nesmeli vstúpiť a verejne by tam zabíjali ženy?

Aj v histórii Európy máme obdobie nazvané "Osvitenský absolutizmus" keď sa pokrokové myšlienky (povinná školská dochádzka, zrušenie nevoľníctva) šírili zhora. Takéto niečo potrebujú moslimské štáty ako soľ.

Zastrelenie toho brazílčana bola zhoda niekoľkých náhod- tmavá pleť, útek, obdobie po útokoch. Nedá sa to populisticky na niekoho zvaliť.

A nemyslím si, že by sa Izraelské metódy líšili od metód iných štátov. Ako neustále ohrozený štát si nemôže dovoliť politickú korektnosť.

139825

15.7.2007 2:49

RE: Tak toto mi musí niekto vysvetliť

konspirator 74.?.?.?

Reakce na 139754

Ocividne Ti cestina robi problem, pokusim sa teda slovensky... Clanok ako tento, sa za normalnych okolnosi v "politicky korektnych" novinach nezjavi, lebo sa tam zjavit nesmie. Pretoze vsetky "politicke korektne" noviny ovladaju clenovia sekty "vyvolenych" a ti, samozrejme ciste z politickej korektnosti, takyto clanok nepustia. A ak sa nahodou najde niekto, kto vedie noviny a nie je clenom vyvolenej rasy, tak sa mu za take uverejnenie casom vsetko vrati a s urokami. A mozem Ti potvrdit, ze uroky nie su ani troska zidacke...su skutocne stedre. A preto ludstvo potrebuje politicky "nekorektne" Web stranky, pretoze tieto vyvoleny narod skupit nemoze, a konsekventne, nemoze ich korigovat na "politicky korektne", co, samozrejme, vyvolenemu narodu je proti srsti.

Panimajes tavarisc??

139777

12.7.2007 10:35

Naprosty souhlas

rainbowdemon 85.?.?.?

Naprosty souhlas jak s autorem,tak s FERDOU [pláč]

139605

12.7.2007 13:28

Arabské přísloví

QWSAQ 62.?.?.?

Nenávidíme mnoho lidí jen proto, že jsme příliš pohodlní hledat možnost, jak je milovat...

Souhlasím s článkem, lidi se málo ptají "proč?"... [pláč]

139619

12.7.2007 15:29

RE: Arabské přísloví

josipkardanovic 80.?.?.?

Reakce na 139619

len doplním, že: krivdy nám spôsobené si pamätáme a nevieme odpustiť, ale krivdy nami spôsobené mnohokrát ani nevnímame!
chce to viac tolerancie a odpustenia ostatným aj samým sebe.
Dokážeme už raz spraviť čiaru za minulosťou a začať na čistom liste, alebo sa naozaj vyvraždíme pre svoju pýchu a domnelú nadradenosť?

139624

14.7.2007 3:39

typicka liberalni otazka

Amy 68.?.?.?

Myslim, ze tady nekdo zapomina na to, ze pokud se prichozi minority prizpusobi vetsine a neni jich presprilis, tolerance muze vzkvetat.
Pokud vsak vlada vetsiny zacne minoritu chranit a nutit vetsinu se prizpusobit ji, pak zacne tolerance ubyvat. Minority ziji na ukor puvodnich obyvatel a svym mnozstvim zacinaji menit celou strukturu zeme. Neni divu, ze se mysleni lidi meni. Bude hur.
Co se tyka hloupych otazek jako " proc nas nenavidi"? Na to je jedina odpoved."V masach je sila" Masa prevalcuje a zlikviduje vse kolem. Chude zeme produkuji prilis mnoho mladych muzu, kteri nemaji co delat, nemaji zamestnani a nemaji vzdelani. To je ta masa. Je pak vyuzivana "intelektualy" k cilum ziskani moci. A ty masy, nemusi mit zadny primy duvod nenavidet ty druhe. Staci treba neco, jako Islam. A Irak a jine U.S.etc. akce vec jen urychlil. Mir mezi rasami a kulturami v jedne zemi nemuze existovat, nebot se vzdy najde jedna, ktera je primitivnejsi a vic se rozmnozuje a bude se snazit prevzit moc nad ostatnimi. Viz muslimove. Cim vic jich bude , tim vic se budou snazit znicit kulturu "bilych lidi" Chcete se vratit do Doby Temna? Ja ne. Proto v budoucnosti to bude MY, nebo ONI.

139716

14.7.2007 19:22

RE: typicka liberalni otazka

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139716

Koho autor mysli tim my? Ja si pri vypaleni Lidic a Lezaku vzdycky na jedny "my", vzpomenu se zatnutou pesti a skripenim zubu. Nemam na mysli Nemce, mluvim ted o totalitach a jejich reznicich. Zacina to mensinami a konci vsemi, kteri nevykazuji dostatek nadseni nad ciny "velkeho vudce, generalisma, bratra..."

139746

15.7.2007 18:21

RE: typicka liberalni otazka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 139716

Když někdo dělí svět na MY a ONI, tak si vždy znovu najde někoho na vybíjení, i kdyby všechny původní ONY vybil do jednoho. Oni se pak vždy najdou nějací noví ONI i mezi NÁMI....

139814

15.7.2007 12:29

Posvätné miesto?

popolnik 84.?.?.?

IDF a izr. policia organizovala vystahovanie izr. osadnikov z Gazy; Gaza je "judenfrei"! Co nasledovalo este v ten den a vecer v Gaze na priklade jednej synagogy si mozete pozriet...klikni na obrazok.

Vložený obrázek

p.s.: tu je vysvetlenie k tej piesni kol nidre

139801

15.7.2007 18:06

RE: Posvätné miesto?

Sid 87.?.?.?

Reakce na 139801

Je veľmi zaujímavé, že v prípade Európy moslimovia požadujú multi-kulti a toleranciu všelijakých možných etník a zvykov, ale pokiaľ ide o ich územia, majú byť etnicky čisté a bez vplyvu cudzích kultúr.

Keď už im Izrael povolil samovládu vo svojej provincii Gaza, malo byť morálnou povinnosťou moslimov zveľaďovať dedičstvo obyvateľstva ktoré tam kultivovalo pôdu a založilo poľnohospodárske podniky.

Ale to asi prevyšuje Palestínsku mentálnu spôsobilosť a podobne sa budú správať aj v Judei a Samarii.

139813

15.7.2007 18:35

RE: Posvätné miesto?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139813

Komu patri skonfiskovana puda na uzemi Izraele, kdyz vice polovina naroda utekla pred terorem jehoz symbolem je Deir Jasin? Co vsechno znicila za posledni roko izraelska armada v pasmu Gazy, elektrarnu mimo jine nutnou pro cerpani vody, obrovske mnozstvi civilnich budov, namatkou vzpomenu letecky utok na univeristu...? [překvapení] [zmaten] Sprava se takto IDF i v Samarii a Judeii tedy pro Palestince v Palestine jako v pasmu Gazy? [pláč]

139816

15.7.2007 18:42

RE: Posvätné miesto?

Muchomůrka červená 62.?.?.?

Reakce na 139801

Ano, pěkné stavby, ale stavby okupanta. Ale když už jsme u toho ničení, když řeknete A, je třeba dodat B...

List of villages depopulated during the Arab-Israeli conflict

Ale to je pro jisté zdejší diskutující jako když hrách o stěnu hází...

139817

15.7.2007 21:17

RE: Posvätné miesto?

popolnik 84.?.?.?

Reakce na 139817

>Ale to je pro jisté zdejší diskutující jako když hrách o stěnu hází...

Ten isty dojem mam aj ja Muchomůrka červená; lenze z opacnym znamienkom! Got it!

Sorry, aj ked sa natahujes, ako chces, zmysel mojho postingu si nepochopil! Islo/ide len o pojem Holy Place. Pre "istotu" napisane, ako je v Izraeli obyčaj, v anglictine a po arabsky.

Akokoľvek idem si radsej uvarit hrachovu polievku...[cool]

139826

15.7.2007 22:52

RE: Posvätné miesto?

Had 89.?.?.?

Reakce na 139826

Zajímal by mě Váš názor na již zmiňovaný Deir Jasin...Zatím jsem v debatách zde nezaznamenal žádný názor od zastánce "vyvolených" na tomto webu na toto téma.
Můžu se samozřejmě mýlit, protože tolik času na čtení zde nemám, ale přesto.
Jsou výrazy a témata, kdy "pejzatí sionisté"a jejich sympatizanti jsou velmi potichu..

139831

16.7.2007 0:27

RE: Posvätné miesto?

Sid 87.?.?.?

Reakce na 139831

Pri obsadzovaní územia jednotkami Hagany a Irgunu boli zabitý civilisti. Stalo sa. Neschvalujem to. Bola to súčasť vojny o nezávislosť. Otázka znie: Stali sa podobné udalosti aj inde?

Odpoveď: iracký Kurdistan, iránsky Kurdistan, Sudán, Libanon, Afganistan (1979-1989), Juhoslávia, Somálsko, Nikaragua, Honduras, Čína, Čečensko, Rwanda, Siera Leone, Kolumbia, Alžírsko.

Prečo sa hovorí iba o Dejr Jasine? Veď Palestínci svojimi akciami (stielanie ludí v autobusoch v osemdesiatych rokoch, nájazdy na osady v Galilei) počet obetí vyrovnali a prevýšili.

139834

18.7.2007 22:50

RE: Posvätné miesto?

Had 89.?.?.?

Reakce na 139834

No, zkusím "překlad":
>Pri obsadzovaní územia jednotkami Hagany a Irgunu boli zabitý >civilisti. Stalo sa. Neschvalujem to. Bola to súčasť vojny o >nezávislosť. Otázka znie: Stali sa podobné udalosti aj inde?
Při neoprávněné agresi chazarskými bojůvkami Hagany a Irgunu bylo brutálně vyvražděno bezbranné civilní obyvatelstvo, jako výstraha a gesto všemu okolnímu světu.
Otázka zní: děli a dějí se podobné kurvárny i jinde?

>Odpoveď: iracký Kurdistan, iránsky Kurdistan, Sudán, Libanon, >Afganistan (1979-1989), Juhoslávia, Somálsko, Nikaragua, Honduras, >Čína, Čečensko, Rwanda, Siera Leone, Kolumbia, Alžírsko.
Odpověď: samozřejmě, jsme lidé - pouze se přitom tolik nelže a nepřekrucuje, jako v případě "jediné demokracie" na BV a také žádná jiná země nedostává tak štědré ehm, dotace od "historických viníků"...

>Prečo sa hovorí iba o Dejr Jasine? Veď Palestínci svojimi akciami >(stielanie ludí v autobusoch v osemdesiatych rokoch, nájazdy na >osady v Galilei) počet obetí vyrovnali a prevýšili.
Proč se MLČÍ o Dejr Jasine? Aby vyniklo a mohlo se překroutit, že díky primitivními boji ze zoufalství vyvolené okupací falešných "domorodců" jsou původní obyvatelé pouze chátra zasluhující postupnou likvidaci ve větším koncentračním táboře...

No, my pouze poklábosíme a nic nevyřešíme. Jsem jen zvědav, kam až samolibost "pseudovyvolených" z bývalé Chazarské říše popostrká vývoj v této oblasti, potažmo v celém světě.
A co na to řadoví, běžní lidé z "Chazárie"?

140019

16.7.2007 19:08

RE: Posvätné miesto?

eElvíra 81.?.?.?

Reakce na 139831

23.srpna 1929 se mezi Araby rozšířila fáma o chystaném židovském útoku na mešity.Arabové zahájili útok na židovskou čtvrť.64 mírumilovných ultraortodoxních židů bylo povražděno.1929 rovněž došlo k velkému masakru židů v Hebronu...chcete další výčet?

139873

16.7.2007 19:42

RE: Posvätné miesto?

Muchomůrka červená 62.?.?.?

Reakce na 139826

Že vám jde JEN o posvátná místa ještě neznamená, že lidská obydlí nemají žádnou hodnotu. Tedy aby mi bylo rozuměno, pro soudného člověka s alespoň základní morální výbavou je rozsáhlá destrukce původního osídlení a vyhnání obyvatelstva nepřijatelná. A bohužel také vysvětluje, proč se dnešní Palestinci chovají, jak se chovají, i když je to rovněž nepřijatelné. Ale co vám, fanatickému sionistovi, mám vysvětlovat... [oči v sloup]

139875

16.7.2007 23:49

RE: Posvätné miesto?

popolnik 84.?.?.?

Reakce na 139875

Tak este raz a polopate Muchomůrka červená. V tom prispevku bola ta synagoga uvedena len ako priklad, ako obyvatelia Gazy po odchode zid. osadnikov (z)nicili aj ostatne funkcne zariadenia - napr. polnohospodarske budovy, skleniky, dielne, male fabriky a pod.

Pre rozsirenie vaseho obzoru - pre nas zidov je tam synagoga, kde su ulozene svitky tory; to moze byt aj moja pivnica.

V tej budove synagogy v Gaze neboli/nezostali po odchode osadnikov ziadne svitky tory - ergo pre izraelcov to bola celkom normalna opustena, kompletne funkcna budova. Ostali tam - elektrina, voda, plyn, sanitarne zariadenia; skratka palestincania mohli tuto multifunkcionalnu budovu jednoducho prevzat a dalej pouzivat. Myslitelna by bola skolka, informacne stredisko, priestory na skolenie, dom seniorov a pod. aktivity.

Tolko k hadzaniu hrachu o stenu...[mrknutí jedním okem]

139889

18.7.2007 21:28

RE: Posvätné miesto?

Muchomůrka červená 62.?.?.?

Reakce na 139889

Takže také ještě jednou a polopatě shrnuji, co jsem napsala v minulých příspěvcích a co je všeobecně známo: Izraelci jsou OKUPANTI. Průměrný Palestinec okupanty nenávidí (stejně jako průměrný Izraelec Palestince). Když se Izraelci stáhli z Gazy, veškeré stavby, ať už posvátné či nikoli, Palestincům jen dál připomínaly okupaci jejich území. Už začínáte chápat? Šlo o symbolické a pravda brutální zničení všech "značek", které tam okupanti zanechali. Je to celkem psycho-logické, alespoň trochu empatickému člověku předpokládám zcela zřejmé.

140014

18.7.2007 22:19

RE: Posvätné miesto?

popolnik 84.?.?.?

Reakce na 140014

>Je to celkem psycho-logické, alespoň trochu empatickému člověku předpokládám zcela zřejmé.

V poriadku Muchomůrka červená. To je (tiez) jedna moznost riesenia...Ina moznost by bola zobrat konecne lopaty do ruk a zacat premienat svoju zem a okolie na kvetnucu zahradu.

Pokial je ale Gaza subvencovana napr. z EU, nemaju na to ocividne chut a naladu. Vlastne skoda.

Neviem ci Ste uz pocul o aktualnom rozhodnuti izr. parlamentu? Na dekady vopred je planovany kompletny rozvoj a vyvoj puste Negev a sice cakundprask so vsetkym, co treba! Technologiu na to Izrael ma.

140017

19.7.2007 15:35

RE: Posvätné miesto?

Muchomůrka červená 62.?.?.?

Reakce na 140017

Ale jistě, destrukcí nic nekončí. Otázka však je, jaké možnosti mají Palestinci v ghettu-Gaze k rozvinutí země na kvetoucí zahradu... Když už mluvíte o subvencích EU, byly pozastaveny kvůli vítězství Hamásu. Před rokem Izrael rozbomardoval jedinou elektrárnu v Gaze - postavenou z evropských prostředků - a další cíle, kvůli dvěma izraelským vojákům. To se to pak těžko rozvíjí, když bývalý okupant provozuje naprosto neadekvátní "odvety" - bohatě podporován a subvencován z USA.

140061

19.7.2007 19:25

RE: Posvätné miesto?

popolnik 84.?.?.?

Reakce na 140061

Ja si myslim, ze sme uz spolocne "vycerpali" pro & kontra k teme. Takze navrhujem, aby sme vyckali vyvoj; ja som optimista a verim, ze ani palestinci nemaju na "dlhe lakty" chut na predlzenie momentalneho stavu. Zrozumeny?

140072

Tuto stránku navštívilo 6 510