Diskuze k článku

Osvobození Íránu

Příspěvků 25

2.7.2007 10:45

No doufám že už to brzy bude:

rickover 82.?.?.?

Další zbytečná středověká diktatura, která se dostávala v roce 1979 k moci za výrazné účasti států Varšavské Smlouvy (mimo Francie, NSR, GB, Kaddáfího a Arafáta) bude smetena. Iránci si konečně oddechnou od militarisace, Revolučních Gard, poprav dětí a nesmyslných příkazů a omezení, možná se jim vrátí i mladý šach (na starého vzpomínají velice positivně). No a islamofašisté, nacisté a komunisté budou mít po zániku Varšavské Smlouvy, SSSR, Hussajnova Iráku další důvod k radosti [chechtot] [chechtot] [chechtot]

138985

2.7.2007 10:54

Nanestesti

rainbowdemon 88.?.?.?

Nanestesti mate Richarde absolutni pravdu-fuck this shit [bliji] [naštvaný]

138988

2.7.2007 13:50

jedina vec co ma mrzi je,

Erik 82.?.?.?

ze Iran nie je dostatocne vojensky a napokon ani ekonomicky silny, aby z dlhodobeho hladiska takemuto utoku odolaval. Hlavne ked sa zo strany Usa ponukne obycajnemu ludu fatamorgana bezbreheho konzumu vymenou za Ajatollahov. Amerika ma jednoducho take financne
a vojenske moznosti, ze momentalne jej vzdorovat nemoze asi nik.
Aj ked sa mudzahedini v Afganistane a Iraku snazia zo vsetkych sil, jednoducho nemaju na to prostriedky, aby situaciu nejako podstatne zvratili, samovrazedne utoky na trhu svedcia iba o ich vojenskom zufalstve..

138997

2.7.2007 14:44

Ve světle hrozící další "Great Depression" je útok na¨ÍRÁn nevyhnutelný

Jan Šlemenda 82.?.?.?

Záminkou mohou klidně být zinscenované teroristické hrozby v Británii z posledního červnového týdne. Sám jsem byl v metru v Londýně přímo v době oněch čtyřech nebo pěti útoků v 7.7.2005: ranní špička, spěch a shon, poté stoický klid. To co proběhlo nyní je přeně podle scénáře tajných služeb, které nepochybně stojí za touto provokací. Pravým cílem je najít a ozřejmit důvod k útoku.

Spatřuji v událostech z posledních dní něco jako eskalaci protiperské dobyvačné politiky imperiálního souručenství UK&USA.
GWB si loni opatřil pěkný klacek ve formě diktátorského vedení státu v době akutního ohrožení národní bezpečnosti. Blair se má stát mediátorem mezi Izraelem a zbytkem arabského světa.

Ekonomika USA by se bez toho času vedených válek propadla o několik pater. Trhliny se ukazují v přefouknuté bublině s realitami posledních let, která právě splaskla, a velká většina rodin není schopna vůbec nikdy vybřednout z dluhů, ani kdyby prodali vše co mají, neboť prodaný majetek nestčí pokrýt hypotéky na předražené bydlení.

Hrozící světová krize je přímo před námi - lékem je jen permanentní válka, čili zabíjení převážně civilistů, kteří nenesou žádnou vinu na stavu, v jakém se nyní nacházíme.

138998

2.7.2007 16:56

Ajatolláhovia musia preč

Sid 91.?.?.?

V Iráne je údajne až 70% populácie mladšej ako 30 rokov. Takíto ľudia nemôžu byť naveky ovládaní bandou senilných dementov s pedofilnými sklonmi.

Obyvateľstvo Iránu zmýšla pokrokovejšie ako okolité moslimské štáty, a predsa im ajatolláhovia vnucujú kameňovanie, bičovanie, popravy nezletilých, manželstvá od 9 rokov a medzinárodnú izoláciu. Keby západ pomohol pár bombami na ajatolláhov a revolučných gardistov, možno by si obyvateľstvo urobilo vlastnú "Nežnú revolúciu".

Navyše pádom mullahov by o peniaze prišli aj Hamas, Islamský džihád, Hizballáh a Sadrovi fanatici. Takže šesť múch jednou bombou!

139012

2.7.2007 17:22

V okamžiku

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

útoku na Irán Izrael zanikne. Tak jen do toho hoši! Neprodlužujte si agónii! [velký smích]

139013

2.7.2007 17:40

RE: V okamžiku

mt-svk 213.?.?.?

Reakce na 139013

Myslíš darčeky v podobe SS-Onyx [cool] ?

139018

2.7.2007 17:40

RE: V okamžiku

Octavianus Augustus 86.?.?.?

Reakce na 139013

Hmmm - a důvod?Irán přece nemá jaderné zbraně.

139019

3.7.2007 18:07

RE: V okamžiku

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 139019

ona už se nějaká záminka najde, stejně jako v Jugoslávii, Iráku nebo Afghánistánu. Může jí být ropná burza v eurech stejně dobře jako trasy plánovaných ropovodů a plynovodů pod kontrolou amerických lobby, nespokojení občané měnící se vlivem dolarů v "pravé a nefalšované disidenty" či partička vojenských špionů "omylem" "bloudící" přes hranice. Vnější ospravedlnění v podobě útoku režírovaného ze zákulisí, podobného těm na Glivickou vysílačku, americkou válečnou loď v zálivu Tonkin či Světové obchodní centrum v New Yorku už nedá až zas tak moc náročnou práci, konzumní společnost se ráda nechá zmanipulovat pečlivě načasovanými a obsahově vhodně pozměněnými zprávami.

139133

3.7.2007 18:52

RE: V okamžiku

Sid 87.?.?.?

Reakce na 139133

Skvelý dôvod je napríklad to, že Irán sa stal novodobou Kominternou. Riadi a financuje islamských fanatikov v Palestíne, Libanone, Iraku a Sudáne. Mnoho politológov tvrdí, že problémy na Blízkom Východe vyrieši Palestínska nezávislosť. Skôr to ale bude odstránenie mullahov.

Ale dostatočným dôvodom je aj to, ako sa správajú k vlastnému obyvateľstvu.

139134

2.7.2007 17:44

RE: V okamžiku

mrkva 84.?.?.?

Reakce na 139013

>útoku na Irán Izrael zanikne.

Vložený obrázek

139020

2.7.2007 17:47

RE: V okamžiku

Sid 91.?.?.?

Reakce na 139013

Myslím, že Chirac, ešte keď bol prezidentom, to povedal úplne naopak. Myslíte, že budú ajatolláhovia ochotní vymazať aj svojich milovaných Palestíncov a mešitu Al Aksa? A čím, keď ich jadrový program je údajne "mierumilovný"?

139023

2.7.2007 21:28

RE: V okamžiku

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 139023

Side, vy uvažujete jen v intentci "jaderný". Zkuste si nejprve rozšířit obzor o celou škálu konvenčních raket, nejrůznějších typů. Jeruzalém s Al-aksá není třeba bombardovat, nemá dosud žádnou význačnější politickou nebo vojenskou funkci (pokud mám dostatek informací). Myslím, že toto kriterium naopak splňují Haifa, Tel-Aviv a zejména Dimona, sídlo židovského jaderného obušku, který je na rozdíl od iránského reálný.

139051

2.7.2007 22:00

RE: V okamžiku

Sid 91.?.?.?

Reakce na 139051

Na druhe strane Izrael jadrové zbrane má, takže by mohol trochu vypiecť napríklad Qomm, ktorý je továrňou na mullahov a ajatolláhov. Pár Madrás by ľahlo popolom a Irán je ihneď slobodný.

139055

3.7.2007 1:15

RE: V okamžiku

One 81.?.?.?

Reakce na 139055

Tak slobodny ako Irak? Od samej slobody ti co prezili opustaju krajinu.
Dobre, dajme tomu ze Iran vyzabijate 'slobodou' a co potom?
Koho zbombardovat a aky bude konecny ciel?

139072

2.7.2007 18:06

RE: V okamžiku

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 139013

Trpím silnou intuicí a vidím to stejně.

Nechci však o tom hovořit, jelikož na to nemám vysvětlení.
V Manhattanu na dovolené, 11. září na (WTC), ale o čtyři roky dříve.

Mirda

139027

3.7.2007 10:53

RE: V okamžiku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 139013

Naprosto s Vámi souhlasím.Jenže k tomu útoku nedojde, protože je tu malá překážka pro sionistické teroristy: generálové US Army, kteří hlídají Írán z obou stran takzvanou okupací Iráku a Afghánistánu a musejí dokončit práci, kterou začali 11.9.2001.Tehdy vsadili vše na jednu kartu a rozhodli se se sionisty jednou provždy zúčtovat a ukončit co nejdříve existenci celosvětového zla, státu Izrael.Jejich snažení má velkou šanci na úspěch, protože velký izraelský židovský bratr Sovětský Svaz je dávno mrtvý a prolhaní židé se už nezmůžou na žádnou efektivní vojenskou akci!

139100

2.7.2007 17:47

Pořádek ve vlastní zemi

vladuna 86.?.?.?

Nemyslíte, že by měli samotní Íránci si udělat pořádek ve vlastní zemi?
Tatíček Bush přinesl demokracii do Iráku. Myslím, že spousta obyčejných lidí vzpomíná na režim Saddáma Husseina jako na dobré časy.

139024

2.7.2007 18:56

RE: Pořádek ve vlastní zemi

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 139024

Každý se musí osvobodit sám. Revoluce, demokracie, nic takového se exportovat nedá. To jen ve sci-fi čačtí pozemšťané zachraňují totalitou zbídačelé planety. Kdosi moudrý pravil, že národy rády svrhávají své vůdce, ale nemají rády, když to někdo dělá za ně.

Každá změna musí uzrát. Pokud bude režim kdekoli zralý na změnu, změna nastane. Pokud se tam změna importuje a společnost nebude zralá, vydrží změna tak dlouho, než odejdou její exportéři a jejich kvéry.

Ale co bychom si namlouvali. O nějaké ideály, víru, nebo demokracii, nejde ani v nejmenším, že? Děsí mě krátkozrakost Juliánů, Sidů apod. Jak by bylo krásné, kdyby pár bomb a vojáků mohlo napravit svět. Jenže to oni neumějí. Zbraně mohou jen zabíjet. A kdyby mi kdokoli, pod záminkou čehokoli, začal bombardovat barák, a potom ještě přijel s tankem, budu ho nenávidět víc než všechny dosavadní politruky, politiky, ideology...

139035

2.7.2007 20:06

aa

presburger z wilsonova 160.?.?.?

ako som viac-krat povedal, utok na Iran si praju hlavne nepriatelia US a hlavne Busha. Nebude (aj keby chcel, lebo to paradne po...l v Iraku - v tom ma McCain svatu pravdu). Stale sa tu tocia zarucene datumy - ta zivajuca fotka hore je super....

139042

2.7.2007 22:19

je smutné,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

že se zde změnila struktura přispěvatelů. Vzpomínám na doby, kdy tu byly místo plkání a mouder vygumovaných mozků brilantní rozbory situace, nezvyklé úhly pohledů na současnou situaci.
Škoda. Zdá se, že se i tento server topí ve zvratcích lidí, zmanipulovaných dlouhodobým užíváním myšlenkových schemat. Stokrát opakováná lež se pro ně stala pravdou. Anebo červeným hadrem před očima. Vše berou černobíle tam, kde je třeba jen vyhodnotit většinový potenciál. Směřování.
Kolik lidí zde si uvědomilo, o co se dnes hraje na Křovínkově dvorku? Držím sice Putinovi palečky, ale kolik nás je, kdo víme, co za svinstvo jsou ty radary? A o jakou moc se vede boj? Rakety ani ropa to není, teroristy si tahle banda cvičí sama....tak co zbývá?
Ano, masáž vědomí a hlavně podvědomí. Škodlivost mobilů přichází z úplně jiné strany, než někteří fandové mikrovnl tvrdí. Pod práh podvědomí se dostává člověk až když je už pozdě. Primární informace jsou do podvědomí, ono je překlopí přesně do polohy, kde nás chtějí mít.

Takže nazdárek, milí mudrci.....

Víte, co je nutné (z pozice mocných) dělat, když se náhodou objeví pravda? Dělat "mrtvýho brouka", nikdo nic nenapsal, nikdo nic neřekl, snad jen nějaký blázen....

139059

2.7.2007 22:28

RE: je smutné,

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 139059

Taky to tak nějak cítím. Ale pane janko - já mám ještě jeden vnějškově odpozorovaný symptom blížící se změny. Byl jsem teď 16 dní na Jadranu "vyhřát si staré kosti" a ve slané vodě "směnit pár iontů".

Pozorování přírody v mém obvyklém místě - již 24 let jezdím stále na stejné místo - mě vyděsilo ! Pane janko - ta krize je tady, je to pozorovatelné na Přírodě !

139060

3.7.2007 0:10

RE: je smutné,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 139060

změny budou permanentní, procházíme dost značnou přestavbou vědomí, vlastně jsme na samém počátku.
V září budeme moudřejší. Ale také nevím, co se bude dít. Množiny dynamických rovnováh, které postupně nahradí entitu, zvanou Bůh, ty postrádají to, co známe jako soucit či lásku. Láska je jen náš nástroj, který je schopný sám sebe živit našimi představami - až do okamžiku "překlopení" (potřeby změny).
Pro přiblížení toho, co nás (naše potomky) čeká, mi chybí slova. Máme se naučit propojit s daty v prostoru svým vědomím tak, abychom mohli (každý na té své parketce) společně vyvolávat změny, které zatím dnes považujeme za zázraky.
Ale zázrakem by byl i mobil v roce 1900.
Vše je dáno kmitočtem pro dávkování informací, říkáme mu čas. To, že čas neumíme chápat jako kmitočet (střídání) světla a tmy, bdění a "upgrade" dat ve spánku - to je jen jedna z barier, která dělí počítače na elektrické bázi od těch složitějších, pracujících na chemickoelektrické bázi.
Jediným bohem je Pohyb. Protože klid lze vnímat jen jako relativně nehybný soubor pohybů nižších úrovní. Nedávno jsem četl cosi od pana Kanareva, i on ještě považuje prostor za danost. Chápe jednotu prostoru, času a hmoty, ale netuší, jak a proč se "hustota dat stává strukturovanou hmotou".
Až se i další prokopnou k poznatku, jak vzniká dualita datového prostoru díky pohybu. Ten základní pohyb už chápeme jen jako své myšlení, to také nepotřebuje dráhu a okolní prostor, naše vědomí je "atomem" prostoru, ohraničeným hmotnou slupkou - tělem. A energetická slupka (aura) jej propojuje přes podobnou slupku Země (atmosféra a noosféra) s dalšími prostory. Spojit si opakování nějakých polarit do slova RYTMUS, jak únavou v rytmu vznikají "chyby", a kontaktem "chyb" společné jmenovatele, kterým říkáme prvky - pak bude už polknutelný model pulzního atomu, navazujícího na stávající rotační. Jde o to, nacpat do lidí jinou pohádku o vzniku vesmíru, takovou, kterou máme denně ověřovanou. Kontakt s novou látkou jmenujeme "učením", a díky fixaci našich asociačních řad neumíme tento kontakt "z protisměru" nazvat "chybou". Je-li protisměr (směrem k nám) současně i nastaveným "zrcadlem", .....hned je co dělat.....

Bohužel trend nemyšlení musí ještě dosáhnout stavu, kdy závisláci na sdělování opakovaných "pravd" se rozdělí na ty, kteří uvěřili farmaceutickým firmám - a na ty, kteří hlášení svého těla a ducha léčí pohybem a srovnáváním výsledků.

Mimoto se tu musí spoustu lidí "vylít" z nespokojenosti s tím, co je. Každý tím procházíme, od vzteku ke skepsi, ale někdy i k nové energii.

139067

2.7.2007 22:53

RE: je smutné,

SandWalker 87.?.?.?

Reakce na 139059

..... [pláč] smutne - mate naprostou pravdu pane Janko.

139064

6.7.2007 6:32

RE: je smutné,

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139059

V nekterych zemich maji velmi prisne normy ohledne o vyzarovani neonizujici zareni. Neco za neco. Stado tupych lehce ovladatelnych ovci. Nebo obtizne kontrolovatelnou obcanskou spolecnost s invenci a kreativitou. Oboji mit nelze. A globalni system? To je hra s ohnem! co to udela s ionosferou vi skutecne pouze Buh. i kdyz existuje mezi lidmi typ "mysletelu", kteri pouzivaji metodu pokus omyl bez obav a v pripade neprijemnych dusledku, blekotoji neco "...My jsem nevedeli, my jsme nechteli ...."

V kazdem pripade po te co jsme nepochypitelne slevili v CR z hygienickych norem ohledne neionizujiciho zareni par let zpatky, bychom meli byt opatrni pri schvalovani radaru s impozantnim vyzaroavanym vykonem. Dusledky pokusu jistych "myslitelu", bychom si totiz mohli vyzrat my Cesi.

139266

Tuto stránku navštívilo 5 976