Diskuze k článku

Pan Lhoták odchází

Příspěvků 33

30.6.2007 3:04

??

Rene Bartosek 76.?.?.?

Co konkretne nevyslo? Pan Lhotak odchazi sam? Abych byl uprimny, my se s panem Lhotakem rozchazime naprosto v principielne zasadnich vecech. Ale pres vsechny vyhrady diskutujicich ke stylu, tematum jsem zaregistroval nejakych 200 prispevku v diskusi pri jednom z poslednich clanku. Vypada to, ze Radim Lhotak dokaze v nekterych pripadech stisknout nasi realitu v citlivych bodech.

Jiste bych ponekud zpomalil tempo, pri uvadeni jiste knihy, aby Zvedavec zustal Zvedavcem a nestal se hlasnou troubou jakehokoliv autora. Neznam zadne detaily toho, co se vlastne stalo a mozna pisu ted naprosto mimo misu, protoze mi chybi informace, ale je dobre byt sam sebou a neprejit na pstrosi taktiku. Duvody v tomto pripade tezko obstoji, bez nazorove plurality, a svobody volby temat, nejde dojit ke korenum veci a vyvodit z nich spravna vychodiska.

Nemyslim, ze by pan Lhotak byl nekdo, kdo by poskozoval Zvedavec, jak to cini nekteri jedinci, jimz lezi tento webzin hluboce a nestravitelne v zaludku. Jiste bych se nebranil omezeni castemu publikovani monotematicky ladenych clanku, ale uplny odchod?

138766

30.6.2007 8:14

Žádná škoda

nitram 213.?.?.?

Žádná škoda, odejde-li někdo, kdo považuje lidi za "lůzu".
Tedy lidi mimo okruh "elit".

138774

30.6.2007 12:35

RE: Žádná škoda

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 138774

Souhlas. Takoví lidé, když se dostanou k moci, stanou se z nich netvoři.

138788

30.6.2007 8:28

Názor

Nescio Nomen 84.?.?.?

Články pana Lhotáka mne téměř nikdy nezaujaly, jeho styl psaní je pro mne příliš květnatý a nedokázal jsem to přelouskat. Na druhou stranu hlavním přínosem Zvědavce jsou jeho diskuze. A pan Lhoták zde našel své čtenáře a do diskuzí se zapojoval velmi aktivně a diskuze pod jeho články patřily k nejdelším a nejzajímavějším.
Nevidím do celého problému, nevím, zda pan Lhoták odchází sám, či zda pan Stwora ho vyzval k odchodu. Podle mne za to může hlavně to, že pan Lhoták začal být cenzurován.
Přimlouval bych se proto, aby pan Stwora znovu zvážil cenzurování svých příspěvků, případně i jejich moderování. Sám jsem také zažil, že již několik mých příspěvků se zde nezobrazilo.

138775

3.7.2007 7:29

RE: Názor

nigdo 195.?.?.?

Reakce na 138775

no ikdyž mám státnici z psychologie a sociologie, četba jeho článků je pro mne otrava, jsou přespříliš spletité...

139085

30.6.2007 10:58

Teraz budem za blbca,

V(rtak) 91.?.?.?

ale priznám sa, že nepoznám názory pána Lhotáka a v tejto chvíli sa mi nechce študovať jeho "bibliografiu". Ak čítam článok , alebo diskuzný prípspevok, tak čítam obsah a autor ma nezaujíma. Takže môžem reagovať na myšlienku a nie na autora. Apriori nemám averziu proti žiadnému autorovi.

138783

30.6.2007 12:28

skoda

Az 89.?.?.?

Takže od teď už nebudou za Zvědavci články, které stojí za zamyšlení? Od teď už mohu očekávat pouze hledání terrorismu v zabíjení kuřat, která stejně umřou, nebo už jen samé anti-Izraelské články?

138786

1.7.2007 1:20

RE: skoda

konspirator 74.?.?.?

Reakce na 138786

Ale vobec nie...mozte si najst nejaky zidovsky server a tam, to vam zarucim, nenajdete ziadne clanky, ktore Vam, ocividne, nevyhovuju....

138870

1.7.2007 22:04

RE: skoda

listonos 85.?.?.?

Reakce na 138870

A ty si kto, ze odtialto vyhadzujes ludi?

138943

30.6.2007 13:19

Dobrá zpráva na soborní ráno

virila 88.?.?.?

Pan Lhoták je především arogantní amatér, technik pracující v počitačové branži, samozvaný filosof a zneuznaný literát. Je také autorem propadákové prózy a poesie a dalších aktivit souvisejících s jeho neukojeným ambiciózním egem. V konečném důsledku vrší kolem sebe tzv. škváru, kterou nelze diskutovat, jelikož témata jsou účelově provokativní, ve své podstatě absurdní a na okraji normality.

Ovšem daleko důležitější je kontraproduktivnost jeho tém se zaměřením Zvědavce, které je navýsost aktuální a často jediným zdrojem pravdivých informací v ČR. Pan Lhoták si spletl server, neboť by jistě na různých diskuzních fórech obdržel svůj adrenalin. Doufám, že poznal svůj omyl a proto navždy odchází. Server Zvědavec je příliš vážná věc pro reálný život, než aby se na něm předváděly laické experimenty v jalové a nekonečné polemice se všemi.

138789

30.6.2007 16:21

RE: Dobrá zpráva na soborní ráno

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 138789

Virilo, mám téměř shodnou představu o panu Lhotákovi. Ale vyjádřil jste ji lépe než bych to dovedl. Vyměnil jsem si s ním několik osobních mailů, dokázal vždy ignorovat či zesměšňovat mé argumenty.
Přesto si myslím, že jeho působení na Zvědavci bylo potřebné, Byl obdobou jednostrannosti pana Krále, žádný z nich neumí sundat filtr, kterým vnímají svět okolo. Vždy za tím bývá něco osobního, už zde byla řeč o nezvládnuttí "ženského prvku".
Ale zkusme si představit, že právě nahota této stránky Lhotákovy osobnosti se mnoho lidí přesvědčila o tom, že jejich řešení vztahu muže a ženy je o mnoho kvalitnější, než si Lhoták vůbec dovede představit. A jemu samotnému snad příspěvky naznačily, že své názory by měl přinejmenším revidovat. A pokud mu to nedojde, zařadí se k neuznaným věrozvěstům a odřízne si tak cestu k poznání možností partnerského vztahu.

Už se těším na příspěvky od jiných autorů, budou-li. Zdejší diskuze mi vždy nabídly jiné úhly pohledu na dění ve společnosti, mnohé dobře zapadají do vizí a poznatků, které do mě nějakým způsobem "spadly". Atomizace společnosti i růst nových společenskcých konvencí se neobejde bez "vyčištění" nánosů a myšlenkových kolejí. Novost Lhotákova pohledu se vyčerpala, každý máme svůj strop. I já mu děkuji za mnohdy působivé formulace názorů.

138795

30.6.2007 23:47

RE: Dobrá zpráva na soborní ráno

z.a.p 72.?.?.?

Reakce na 138789

Tak pod tohle se mohu klidne podepsat, virilo.

Neminim se ale pridavat k osobnimu osocovani p.Lhotaka jako cloveka. Mluvim o jeho stylu, zamereni a hodnotach tak jak je reflektuje v jeho tvorbe a s temi jsem diametralne mimo.
Mozna budu opet vice cist Zvedavce,

z.a.p

138868

30.6.2007 13:27

vlastne škoda

stein55 84.?.?.?

citujem -> moudrý muž jednou řekl, že proroka nikdy nedocení v jeho vlastní zemi...

stein55

138790

1.7.2007 5:01

RE: vlastne škoda

V. Sodek 212.?.?.?

Reakce na 138790

>citujem -> moudrý muž jednou řekl, že proroka nikdy
>nedocení v jeho vlastní zemi...

Hej hola,hola hej...,bodrý muži!

Kde domov můj[velký smích]?
Kde domov náš? [cool] [cool]

Jsem prorok,....a hodně se lesknu [smích]

138879

1.7.2007 11:16

RE: vlastne škoda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 138879

>Kde domov můj[velký smích]?
>Kde domov náš? [cool] [cool]

sevas vladimir,

dobra otazka - moj domov je tam, kde si krajam chleba [cool]

>Jsem prorok,....a hodně se lesknu [smích]

bezpochyby!

stein55

138894

1.7.2007 18:59

RE: vlastne škoda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 138894

>moj domov je tam, kde si krajam chleba [cool]

Zkrátka: Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.
A nebo: Domov je tam, kde si pověsím klobouk (Jan Werich).

Pane Stein, což takhle se uchýlit pod Vysokú Tatru. Veď už sa tam tak neblíská, ani ty hromy tolik nebijí nadivoko. Doma v Israeli může být dosti horko! Stejně, jako Irán. Oba státy jsou pouze figurky na šachovnici, které, v případě potřeby, budou muset být obětovány.
No, veď sa ukáže. Už jsem i uvažoval, co takhle všichni konvertovat! Oni z toho budou zmateni. Nebude se vědět kdo s kým a proti komu a tak se na to vy_erou.

Mirda

138925

1.7.2007 21:07

RE: vlastne škoda

stein55 84.?.?.?

Reakce na 138925

>Zkrátka: Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.

to je vasa interpretacia pan mirda!? ako (aj) obcan europskej unii mozem zit, kde sa mi zachce; dokonca aj na slovensku. na druhej strane ale preco prave tam? len preto, ze ovladam slovencinu? to nie je dostatocny dovod!

tu je to v pohode, aj ked je tu obcas pomerne teplo - nie len poveternostne. to sa da ale zvladnut.

zatial som nevidel/nenasiel ziadne "hnutie", kam by sa oplatilo konvertovat [mrknutí jedním okem] ale ako mecheche sa mi ta vasa idea paci!

stein55

138937

2.7.2007 0:06

RE: vlastne škoda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 138937

>to je vasa interpretacia pan mirda?

Ne, není. To je životní zkušenost. Za bolševismu v Československu jsem odmítl zpívat a došel chleba.
Jinými slovy, nepodepsal jsem přihlášku do strany. Nevím, zdali to mám nazvat slabost a nebo hrdost?...nedokázal jsem ohnout hřbet a tak jsem (po velmi dlouhém zvažování) práskl do bot.
Člověk nikdy nesmí litovat toho, co udělal. Kdybych zůstal sedět doma, tak bych celý život přemýšlel, jak by to asi dopadlo, kdybych odešel? Teď už to vím a ničeho nelituji. Hodně jsem se naučil, hodně jsem poznal a to je k nezaplacení.

Stěhovat se na Slovensko? To byla jenom taková úvaha. Možná kamarádská rada? Považuji Vás za inteligentního a vzdělaného člověka a jsem přesvědčen, že víte, jak se věci mají? Proto tu Vaši osvětu (sionistickou propagandu) beru jako tu píseň za izraelský chléb a jsem přesvědčen, že Vy sám víte, co se sluší a patří. [mrknutí jedním okem]

To hnutie, kam konvertovat? To jsem myslel žertem... ale
i trochu vážně. Vymýtit vzájemnou nenávist. Všichni na jedné lodi a všichni v míru a přátelství. Zpívat společně jednu písničku a jíst stejný chléb, ale to už je utopie a hraničí to s komunismem. Proto nebudu dál provokovat.

Až se někdy potkáme, tak si pokecáme a zajisté se i všemu
zasmějeme. Já jsem srandy kopec a vím, že i Vy k tomu nemáte daleko. Navrhuji Slovensko, ne Israel a zase ne tak brzy.
Co Vy na to? Momentálně tady mám hodně práce.
Držim se provazu - přetahujeme se o media.

Mirda

138957

2.7.2007 13:16

RE: vlastne škoda

stein55 84.?.?.?

Reakce na 138957

>Až se někdy potkáme, tak si pokecáme a zajisté se i všemu
>zasmějeme. Já jsem srandy kopec a vím, že i Vy k tomu nemáte
>daleko. Navrhuji Slovensko, ne Israel a zase ne tak brzy.

pan mirda,

z mojej strany sa budem tesit; slovensko je ok. ak to nie je tajomstvo, tak sa opytam priamo. kde je vasa momentalna lokalita?

stein55

p.s.: co sa tyka tej osvety z mojej strany; je to len maly pokus o urcitu rovnovahu diskusie a ak to niekomu "otvori" trochu oci, o to lepsie. nic viacej, ale ani nic menej. a to bezohladu na to, ze som israelsky statny obcan...v prvom rade sa povazujem za cloveka s povinnostami a pravami. presne v tom poradi!

138995

2.7.2007 16:01

RE: vlastne škoda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 138995

Není to žádné tajemství, pane Stein, žiji v Kanadě.

P.S. Já jsem si vždy myslel, že pravda je jenom jedna a ta se nemusí balancovat. Fakta hovoří jasně. Za to se nesmí zavírat do vězení. Kdo se bojí ozvat se proti otročení a tyranií, sám je již otrokem. To "otevření" očí dopadne tragicky v "jejich"
neprospěch,...ale to "oni" jistě vědí, proto dělají to,
co dělají! Každý však věří v to "své" a nemusíme se vždy shodovat. Jak jsem již napsal: fakta hovoří jasně!!!...a zdá se,že oba máme jiná fakta.

Mirda

139007

2.7.2007 17:26

RE: vlastne škoda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 139007

>...a zdá se,že oba máme jiná fakta.

pan mirda,

ked sa stretneme pri tom pive/kave, tak bude dost casu a prilezitosti si to v klude z oci_do oci vyjasnit [smích]

stein55

139015

2.7.2007 19:06

RE: vlastne škoda

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 139015

O.K. [mrknutí jedním okem]

139036

1.7.2007 22:30

RE: vlastne škoda

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 138894

>dobra otazka - moj domov je tam, kde si krajam chleba [cool]
Si teda myslim, stein55, ze emigranti si umi ukrojit chleb snad kdekoliv.
Ale ne vsude ten chleb pecou tak, aby se dal krajet jak zvykli jsme byli.
Proto dnes uz radej trham tortilla placky, nebo pita bread.....kdyz se zrovna nenachazim v Zemi Krále Burčáka [mrknutí jedním okem]

138949

24.8.2011 23:57

RE: vlastne škoda

Jeyvmila jeyvr (zavináč) yahoo (tečka) ca 184.?.?.?

Reakce na 138790

Skoda preskoda by bylo, kdyby byval byl pan Lhotak odesel ! Ze se to nekomu nezda, nebo je liny docist, liny se zamyslet , ze ac to nekdy nezni pro nas - cloveky - lichotive PAN LHOTAK VI O CEM PISE !!!!
Tedy nebrat cteni tem, kteri ho ocenuji !!
Jey

251786

30.6.2007 13:29

Netruchlete ....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Hlavu vzhůru , Vy všichni , kterým bude smutno po p. Radimu Lhotákovi. Zvědněte "prapor" , který tu zanechal a vrhněte se znovu do boje o "záchranu lidstva" . Pokud možno v jeho "duchu" ! ( Ukažte tu správnou cestu všem "měštákům" )


Teď však nezapomeňte na jeho hlavní odkaz : žádný sentiment , žádné city , jen čistý rozum . Proto zamáčkněte slzu , zatněte zuby a snažte se nevydávat žádné zvuky . Pak budete hodni ,velikosti "svého učitele" .

Čest jeho památce

p.s
Až jednou překoná následky prodělaných traumat , pak mu třeba znovu zasvitne "slunce v duši" .

138791

30.6.2007 17:18

RE: Netruchlete ....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 138791

Tak tak. Mně osobně přijde i docela půvabné, plácá-li někdo nesmysly, ale ty nesmysly musí mít svůj vlastní řád, a ten někdo se jimi musí důsledně řídit i ve vlastním životě. To pak těm nesmyslům dává smysl. Nesmysly pana Lhotáka byly na můj vkus příliš neuspořádané, odporovaly samy sobě, a už vůbec odporovaly skutečné osobnosti a životu pana Lhotáka.

Jak už tu někdo napsal, pravý filosof se pozná podle toho, že své teze nejen hlásá, ale hlavně žije. Fakt je, že takových osobností bohužel v dějinách filosofie příliš nebylo.

138798

30.6.2007 17:39

RE: Netruchlete ....

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 138798

Opravdu, pak kuprikladu pravy odbornik na ekonomickou teorii musi byt pohadkovy bohac, ale takoveho znam pouze jednoho, ktery zbohatl na burze. Nektere teze se prakticky daji zit velmi obtizne. Neprijde mi dvakrat rozumne podle "kvality osobniho zivota" merit treba kvalitu filosofickych myslenek.

A navic o realenem zivote treba antickych filosofu toho doopravdy prilis nevime, krome "legend a mytu". Byli to lide z masa a kosti, ale jejich myslenky po dlouha staleti mely silu zmenit jejich realne zivoty na neco lepsiho a neobycejneho. Nejde vsak tolik o to, co pan Lhotak hlasa, podstatna je moznost vymeny nazoru, to vidim ja jako hlavni problem. Nezmenit se v stado houpajicich koni, ktere si nadsene place z cele te shody po ramenou. A k tomu je potreba nazorova pluralita i tech nazoru, ktere se mi nemusi libit a principielne s nimi nesouhlasim.

138806

30.6.2007 17:48

RE: Netruchlete ....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 138806

Jasně, a fyzik by se musel změnit v nakloněnou rovinu nebo ve Schroedingerovu kočku, že.

Ale pane Bartošku, pan Lhoták je přeci filosof, a já trvám na tom, že mně osobně imponuje jen filosof žijící své teze. Třikrát ženatý blábolista s dětmi, odsuzující manželství a plození je mi jenom k smíchu, a to, co z něj padá, nejsou názory, ale - s prominutím - zvratky. Ale jak říkám - můj názor, Vy si klidně mějte jiný.

138809

30.6.2007 18:11

RE: Netruchlete ....

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 138809

Nazor jako nazor. Ja zase tvrdim, ze takovy Nietzsche taky filosof, mel svuj osobni zivot vselikej, ale co to spolecneho s jeho filosofickymi nazory mi hlava nebere. Bud tedy Nietzsche podle vasi logiky mel zmenit svuj styl zivota nebo styl filosofovani. Neni v tom nic osobniho, pouze nachazim v tom vasem nazoru trisku a sam mozna nevidim ve svek oku kladu. [smích]

138817

30.6.2007 21:50

RE: Netruchlete ....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 138817

..Bud tedy Nietzsche podle vasi logiky mel zmenit svuj styl zivota nebo styl filosofovani.

Přesně tak - jedno nebo druhé. [smích]

138847

2.7.2007 8:11

konečně odchod...

E.T. 85.?.?.?

Chvála na výsostech Bohu a na zemi pokoj lidem dobré vůle...Lhoták je konečně pryč! [chechtot]

138973

25.8.2011 0:07

RE: konečně odchod...

Jeyvmila jeyvr (zavináč) yahoo (tečka) ca 184.?.?.?

Reakce na 138973

PROC CTENE NECO A NEKOHO KDO VAM A VASIM NAZORUM NEVYHOVUJE ? JISTE JSTE NATOLIK ZKUSENY CTENAR, ZE POKUD SE VAM NEKOLIK CLANKU TAK MOC NELIBILO, TAK TY OSTATNI BYSTE MOHL KLIDNE PRESKOCIT.
NECHTE AUTORA AUTOREM A POCTETE SI TAM, KDE SE VAM TO LIBI !!!
MNE NA PANA LHOTAKA NESAHEJTE !!! MNE SE LIBI A TO MOC !!!
JEY

251789

25.8.2011 0:05

pan Lhotak neodesel

Jeyvmila jeyvr (zavináč) yahoo (tečka) ca 184.?.?.?

Coz me vice jak potesilo, protoze jsem jeho velka obdivovatelka.
Ac to nekdy zni tvrde, vyvoj nasi society dokazuje jak moc ma pan Lhotak pravdu pravdouci
Bohuzel, vetsinou se diskuse "O konkretnim clanku" a jeho myslence , zvrtavaji v bohapustou hadku mezi par potrefenymi jedinci!
Nekteri potom nejen urazeji puvodniho autora, ale pak uz kopou kolem sebe do kazdeho kdo s nimi bezvyjimky nesouhlasi !
Podle mne by tohle mohlo klidne na skvelem Zvedavci chybet !!
pohodu vsem vsem vsem Jey

251788

Tuto stránku navštívilo 6 264