Diskuze k článku

Bemův výlet a česká média

Příspěvků 18

31.5.2007 7:47

ODS se nam vybarvuje - ale nedelam si iluze,ze jen ona

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

To je nic proti tomu,co jsem zazil vcera v diskuzi se stranou ODS ohledne referend a radaru (nejsem priznivcem ani KSCM ani CSSD,ale neodsuzuji nektere jejich myslenky).

Zde kratka ukazka.Zajemcum mohu zaslat kompletni komunikaci.

Diskuzi se tady určitě většina nebojí.Je mezi námi dost schopných lidí,kteří
by šli vyslat jako zástupci do debaty v TV vysílané v hlavním čase.

Odpoved - ...nemáte šanci - to řídí vlivné mediální agentury, které to živý! Rád
zasvětím!

Třeba Otázky Václava Moravce.Pokud jste demokratická strana a prosazujete
diskuzi tak proč to nezařídíte?Veřejnoprávní TV se tomu zatím úspěšně brání
a dává prostor jen jedné straně.Já i ostatní víme moc dobře proč to
nejde,protože lidé jako p.Franke,p.Keller,různí autoři z Britských
listů,Dfens,Zvědavce a dalších (nelze vyjmenovat všechny,byli by to desítky
a stovky jmen) by skoro všechny ze současné politické scény a parlamentu
"roznesli na kopytech".

Odpoved - ...Veřejnoprávnost je nesmysl! ČT dnes stále řídí rada KSČSSD! Jediná šance:
zprivatizovat, lidem ušetřit ptrachy a komerční média zavázat licencemi k
"veřejnoprávnosti"! V demokracii je státní TV nsmysl - proč? K čemu?

A pokud už se někdo do médií dostane tak možná jednou za 5 let a dopadne to
jako v tomto případě :

http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/23.05.2007/10117973312-pred-polednem/33
478.html

TV to umístí do vysílacího času,kdy se na to skoro nikdo nedivá,navíc na
kanál,který je málo rozšířený a k archivu na internetu taky moc lidí nemá
přístup.
Navíc ten člověk,co tam diskutující pozval měl asi slabou chvilku nebo to je
kamikadze a dostane padáka.Protože neprofesionalita z moderátorky přímo
odkapávala a vůbec nedokázala reagovat na to,že může být i jiný názor než se
nám snaží většina médií "propagovat".Pořád se snažila odvádět diskuzi
jinam,skákala do řeči a vůbec se snažila ze všech sil udržet všeobecnou
linii "veřejnoprávnosti".

Odpoved - ...zapomeňte na profesionalitu v TV, vše je "kamarádčov" - bohužel! To
vyřeší jedině konkurence!

136524

3.6.2007 23:16

RE: ODS se nam vybarvuje - ale nedelam si iluze,ze jen ona

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 136524

Stejně myslím, že ty dva měsíce jsou nic proti tomu, co muselo předcházet.

Pokud někdo chce skutečně slézat tak vysoké hory, tak musí několik let před tím intenzivně na sobě pracovat. Někteří horolezci vzdávají 'běžnou' práci a dělají nosiče na horských chatách.

On pan Bem svoji práci nemohl intenzivně vykonávat ani před tím a musel si z ní dělat holubník. Po 8,5 hodinách strávených v práci se toho už moc ani zvládnout nedá.

136792

4.6.2007 2:12

RE: ODS se nam vybarvuje - ale nedelam si iluze,ze jen ona

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 136792

>Stejně myslím, že ty dva měsíce jsou nic proti tomu, co
>muselo předcházet.

>
>Pokud někdo chce skutečně slézat tak vysoké hory, tak musí
>několik let před tím intenzivně na sobě pracovat. Někteří
>horolezci vzdávají 'běžnou' práci a dělají nosiče na
>horských chatách.

>
>On pan Bem svoji práci nemohl intenzivně vykonávat ani před
>tím a musel si z ní dělat holubník. Po 8,5 hodinách
>strávených v práci se toho už moc ani zvládnout nedá.

Asi ano, ale já si spíš myslím, že tady jde hlavně a jako obyčejně o tu naši "skvělou" vlastnost a to je závist. Český člověk by snad ani nemohl bez ní normálně žít, skoro jakoby neměl nějakou končetinu. Ach jo.

136808

31.5.2007 8:05

Na druhou stranu

Antonio Lobo Antunes 82.?.?.?

Taková zkušenost může naučit člověka jisté pokoře. Nevím jestli jdou tak snadno v číslech vyjádřit výnosy a náklady pro obyvatele Prahy této akce jejich starosty.

136525

31.5.2007 8:10

Ano, je potřeba si za každou cenu rýpnout

Jan Hlinák 86.?.?.?

a) Bémovi to o hlavu otloukla všechna média, nevím, kde jste vzal tu servilnost. Na internetu vycházejí články i na relativně solidních webech, že byl na proti -alkoholické/drogové léčbě, že tam vůbec nevylezl, atd.

b) Že celý život leze po horách není obecně známo, takže někam stoupá i z tohoto pohledu a prostě se sešla možnost vylézt na Everest a zároveň být primátorem. Opět, co Vás žere?

c) Ano, splnil si klukovský se. Co má být? Primátoři jsou lidé jako ostatní, mají své zástupce a nejsou až tak nepostradatelní, jak se nám snažíte namluvit. Kdyby ho na ulici srazilo auto, taky by nepracoval, sice je to hloupý argument, nicméně regulérní.

d) Nemám žádný důvod nevěřit, že si to financoval sám. 1,8 miliónu jste si vycucal z prstu, jeho osobní náklady byly kolem 200 tisíc, což sám přiznal. Ostatní na tom mohli být podobně, celá výprava dá dohromady už dost solidní částku na takovouhle akci. Opět, co Vás žere?

Silně mi to připomíná situaci Žantovského, kterého sice nemusím, nicméně v jednom případě nesouhlasím s ostatními. Totiž, když se prolétl v americké F-16 a všichni mu to otloukli o hlavu. Ukažte mi jediného kluka/chlapa bez ohledu na postavení, který by tohle odmítnul? Do smrti by ho to mrzelo.

136528

2.6.2007 12:20

+1

brozkeff brozkeff (zavináč) gmail (tečka) com 213.?.?.?

Reakce na 136528

Souhlas. Detaily teď neřeším, ale víceméně Bémovi v tomto rozumím a i souhlasím. Možná je lepší na takovou dobu vypadnout z práce a nabrat jiné myšlenky než se v té práci utopit.

136715

31.5.2007 8:17

Hloupst

Zdenek1 86.?.?.?

Celá expedice stála 1,8 milionů, na každého člena tak vyšla na 200 tisíc korun. To neni zas tak nereálná suma. Taky bych na to měl. Pane Králi občas jste mimo mísu. Ověřujte fakta.

136529

31.5.2007 8:48

Bémův "výlet"

E.T. 85.?.?.?

Pan Bém si vzal dovolenou, na kterou neměl nárok. To je nepopiratelný fakt, že byl překročen zákon, další fakt je, že nám p. Bém vřejně lhal, a s ním i suita vládnoucích, pan Bém totiž na M.E. nebyl. Celou dobu trávil v Garmisch -Partenkirchenu v jižním Bavorsku. Léčil se ze závislosti na kokainu a alkoholu. Informovala o tom stránka pravýblok.cz Petra Cibulky, ale i některá jiná média, i s odkazem na webové stránky lázní v Bavorsku, kde o jeho pobytu také informují. Lidé, bděte, lidé čtěte, příznivci p. Béma, uklidněte se prosím.... [smích]

136531

31.5.2007 14:55

RE: Bémův

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 136531

Cibulka není zdroj, ale můžete dát odkaz na ty webové stránky lázní v Bavorsku? Fakt by mě to zajímalo...

136552

31.5.2007 12:09

Co ta zavist a zahorklost

Koumeles 83.?.?.?

proste si splnil svuj sen...tvrde makal, trenoval a pak potil krev nez vylezl na horu....vetsina lidi by to nezvladla ani kdyby je nahoru nekdo vynesl. A penez to zas tak moc nestalo....Nevim, proc ta zavist, nejel se valet k mori, nebo odpocivat. Byla to drina, drina, drina, drina, drina, drina..par minut na stesti na vrcholu ...a pak zase drina, drina, drina, drina......

136540

31.5.2007 12:15

Dejte mi pět minut, já vám dám 4 roky.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Bylo volební heslo Béma, pro ty co nebydlí v Praze. Je pravda, že voliče varoval, že je horolezec, ani že neříkal nic o tom, co ty 4 roky bude dělat.

136542

31.5.2007 22:06

zbytečnost primátora

Vily 157.?.?.?

no já myslím že je dobře že bém ne everest jel. Aspoň se konečně prokázalo to co řada z nás již dlouho tuší. A sice že funkce primátora je zcela zbytečná, neboť jak vidět byť byl dva měsíce pryč ve městě všechno funguje jak má a obyčejný občan si vůbec nevšiml že postrádá primátora. Z čehož plyne že primátor je postradatelný a tudíž navrhuji tuto funkci okamžitě zrušit. Pravděpodobně fuknce slouží pouze k tomu, aby se dotyčný jedinec obohatil na úkor daňových poplatníků.

136588

31.5.2007 23:20

RE: zbytečnost primátora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 136588

>no já myslím že je dobře že bém ne everest jel. Aspoň se
>konečně prokázalo to co řada z nás již dlouho tuší. A
>sice že funkce primátora je zcela zbytečná, neboť jak vidět
>byť byl dva měsíce pryč ve městě všechno funguje jak má a
>obyčejný občan si vůbec nevšiml že postrádá primátora. Z
>čehož plyne že primátor je postradatelný a tudíž navrhuji
>tuto funkci okamžitě zrušit. Pravděpodobně fuknce slouží
>pouze k tomu, aby se dotyčný jedinec obohatil na úkor
>daňových poplatníků.

Vaše myšlenka je velice zajímavá a líbívá, ale představte si, kdyby se s tím začlo. Víte kolik je takových "funkcí" ? Jenže znáte to o těch kaprech a rybníku. Kdyby ty "záslužné" funkce a činnosti byly placeny, řekněme jenom desetinou těch jejich dnešních platů, kolik myslíte, že by jich to dělalo ? To by si pak opravdu museli lidi vládnot sami, Ha, ha. [chechtot]

136593

1.6.2007 13:27

RE: zbytečnost primátora

HW 82.?.?.?

Reakce na 136593

rada z nich by to delala jiste i zadarmo, ponevadz korytka, ke kterym se tak dostanou, jsou pro ne zajimavejsi, nez to kapesne

136643

1.6.2007 15:17

RE: zbytečnost primátora

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 136643

Uz z toho duvodu by se mela funkce primatora zrusit. Uplacet skupiny lidi vyjde draz a navic je vetsi riziko, ze to praskne. Jednotlivec se uz se svym egem nejak dohodne, aby drzel usta a neskoncil v maleru. Takova skupinka "nedocenenych osobnich Mr. Jekylu" vsak nabizi daleko zabavnejsi kabaret pro bulvar i soudy v trestnim rizeni. [mrknutí jedním okem]

136658

2.6.2007 1:06

RE: zbytečnost primátora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 136643

>rada z nich by to delala jiste i zadarmo, ponevadz korytka, ke
>kterym se tak dostanou, jsou pro ne zajimavejsi, nez to kapesne

Vše je jen výsledkem toho, na jaké úrovni je celá společnost. Jestliže je v ní větší procento křiváků, podvodníků, kariéristů, zlodějů, závistivců atd., tak je celkem logické, že se pak tito objeví i na těchto místech. Zkuste si jen tak cvičně udělat srovnání ČR s takovým Norskem, nebo Švýcarskem. Všechno je to v lidech, když ti stojí za hovno, stojí za hovno i to ostatní. Je to dáno výchovou, vzděláním, způsobem života, žebříčkem hodnot u každého jednotlivce apod. Jestliže si většina lidí utvoří svůj životní program převážně na tom, jak nahamonit co nejvíc peněz, "aby se mohli mít", tak je jim pak jedno, jakým způsobem toho dosáhnou. Teda ne úplně všem, ale z velké části to tak je. Nejtěžší je ale dosáhnout toho, aby se pravidla a zákony, které si ta společnost vytvořila, dodržovaly aspoň na 99%. Jenže teď, po tom čtyčicetiletém marasmu, se to těžko napravuje. Vidíme, že je úplně fuk, jestli je u moci ta, či ona strana, ty svině tam budou pořád a to je to, co se děje pořád dokola. Zlo má vždycky o krok náskok před dobrem, protože dobro se zlem nepočítá, teprve až dostane pár přes držku, tak se rozhoupá něco udělat, ale nikdy není schopno se toho "zla" úplně zbavit. Ale snad to tak má být, jinak by nás Bůh "naprogramoval" lépe. [smích]

136693

1.6.2007 0:53

RE: zbytečnost primátora

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 136588

Zajimava myslenka, clovek pro zabo-mysi spory ani nevidi zasadni vec. Vskutku jeden zbytecny a velmi vysoko honorovany flek. Praha ma dluh 50 mld, to by ji pro zacatek mohlo pomoct. [smích] [mrknutí jedním okem]

136599

24.8.2007 21:13

Sokolikem jsem lez uz v 11 jako piskar

Kadence crazy 154.?.?.?

na Prachove nebo ve Skalaku , moji prvni 7 jsem vylez v Adrzbachu a este me nebylo 13 a co se Tater tyce tak tam znam snad kazdy sutr .... Se pamatuju ze po praci my horolezci z telovychovny jednoty Jested jsme natirali treba strechy na kostele aby jsme meli na vejlet do hor v zahranici a ani jsme se nezajimali jak nam starej Prochazka ( Chroust )nekdy dokazal sehnat ty ksefty . Jo tenkrat za komancu to jeste byly docela jiny doby kdy kovanej soudruh stacil zaridit aby jste taky jeli treba do prdele coz se me a mojim kamosum v CSSR presto ze jsme meli nominaci vyrizenou taky stalo . [velký smích]

142538

Tuto stránku navštívilo 6 230