Diskuze k článku

Kto nám vládne?

Příspěvků 17

25.5.2007 6:27

Docela přesný popis i přes to "duchovno"

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Souhlasím s vydavatelem,že článek je v celku velmi přesný a výstižný.Náboženské "náznaky" v textu jsou ale velmi zřejmé.A náboženství jsou bohužel jedna z věcí co ničili civilizace v minulosti a určitě tomu bude i v budoucnosti a je jedno jakého směru.

Já bych ještě reagoval na první odstavec citovaného rozhovoru s p.Klausem.V prvním odstavci má pravdu,že to jsou povětšinou politici a mají jasně dané zadání.Pak už říká povětšinou nesmysly,protože planetu si tím konzumem opravdu ničíme více než by to dokázala příroda samovolnými procesy jako v minulosti.U "oteplování" mne zaráži ještě jedna věc,dělo se tak i v minulosti kdy jsme tady nebyli.Teď je to prý hlavně oxidem uhličitým,že stoupá do atmosféry.To nevím jak to ten vykuk dělá,když je těžší než vzduch.Ostatní vlivy jako třeba pevné částice z nafty,odpadky,spotřeba přírodních zdrojů atp. nezpochybňuji,ty jsou poměrně jasné.

136121

25.5.2007 11:51

nuž, nie som odborník,

OndreG 91.?.?.?

Reakce na 136121

ale zrejme ani Vy nie, takže si môžem tiež trochu zavymýšľať. Ako vieme, slnko najprv ohrieva zem a až následne sa od zeme ohrieva vzduch. Teda je vcelku jedno, v akej vrstve atmosféry sa nachádzajú skleníkové plyny (možno je dokonca horšie, ak sa nachádzajú v nižších vrstvách?). A globálne otepľovanie samotné nie je najväčšou pohromou, lebo jeden či dva stupne celzia naviac by samotný človek zniesol. Lenže pri celkovom oteplení zároveň zostáva v atmosfére viac vodných pár, ktoré spôsobujú zosilnenie výkyvov počasia, extrémne suchá a povodne, toto nás (a celú prírodu) postihne oveľa ťažšie než samotné zvýšenie teploty.

Inak článkom sa nesie náboženský podtón, ale na Slovensku je to už asi tak, ako národ najradšej klameme sami seba [smích].

136149

29.5.2007 6:33

RE: nuž, nie som odborník,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 136149

Hmm, opravdu? Nekde jsem cetl neco o energeticke bilanci El Nino, ze pry ohrev oceanu zdaleka nestaci na pokryti vyslednych efektu. A rekl bych ze neni jedno, kde se ty plyny nachazeji. Energie totiz klesa dolu s mocninou vzdalenosti. Bude to slozitejsi, ale selsky rozum mi rika, ze energeticky bude rozdil mezi energetickou bilanci v 1 km nebo 5-ti km pri pohlceni a vyzareni odrazene energie Slunce prijate Zemi nemuze byt stejny. Existence dekanske plosiny ( desitky tisic km2 vylevu lavy) musela vyprodukovat obrovske mnozstvi sklenikotvornych plynu.

Co se asi bude dit z globalniho hlediska s tim ohromnym mnozstvim vodnim pary? Methan ani CO2 na zemskych polech zmrznout nemuzou. A co voda? Geologove se vzacne shoduji na tom, ze zaledneni probehlo vzdy velmi rychle, radove desitky let. Jsem silne OT, myslim, ze na foru neco s timhle tematem existuje.

136313

29.5.2007 16:48

neviem čo znamená OT.

OndreG 91.?.?.?

Reakce na 136313

Veď som písal, že možno je horšie, že CO2 ako skleníkový plyn zostáva v nižších vrstvách atmosféry. Ani prudké ohriatie, ani prudké ochladenie nemôže byť pre človeka a prírodu priaznivé, už dnes dochádza k sťahovaniu celých druhov do vyšších nadmorských výšok. Niekto pri tom zákonite utrpí stratu. Príroda je predovšetkým o vyvážení jednotlivých druhov, tým, že človek nie je sám vnútorne vyvážený, vyrába bordel i okolo seba.

Netvrdím, že ľudská činnosť je jedinou príčinou súčasných klimatických výkyvov, ale rovnako si nemyslím, že je v tom človek nevinne, už len preto, že vo svojom okolí vidím, ako veľmi sú dnes ľudia vzdialení pochopeniu prírody a svojho miesta v nej a koľko technologickej sily je sústredenej v babráckych rukách dnešného človeka.

136368

28.5.2007 0:15

RE: Docela přesný popis i přes to

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 136121

Souhlasím s Vámi jak v kritice náboženství tak v ničení přírody. Je absurdní, když V.Klaus osočuje enviromentalisty ze zištné propagandy a přitom si v běžném populárním vědeckém časopise můžete přečíst, že například jenom v Česku je 1543 ohrožených druhů rostlin, což představuje celých 60% přirozené flóry na našem území, z toho je skoro 20% druhů ohrožených kriticky (poslední číslo udává 471 druhů). Jaké faktické údaje by už měly být více alarmující? Co bude, až takový trend nabyde lavinovitého efektu?

136244

25.5.2007 8:51

Tak mi to připadá pomýlené

nitram 213.?.?.?

cituji z úvodu: "......Časť prejavu politika Allana Dullesa na Kongrese USA v r. 1945 ....... Nájdeme svojich rovnako zmýšľajúcich spojencov všade na zemi, aj v štátoch bývalého východného bloku......"

Můj komentář: Kdo dává bezmyšlenkovitě podobné materiály na Zvědavce? V roce 1945 "žádný bývalý východní blok" neexistoval.
Proč takovýto blábol?
[smích]

136133

25.5.2007 11:35

RE: Tak mi to připadá pomýlené

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 136133

v jalte vo februari 1945 si stalin, rooswelt a churchill rozdelili vplyvy po ukonceni vojny, tam bol jasne definovany vlyv sovietov na vychodny blok (aj na cast rozdeleneho berlina)

136145

25.5.2007 14:03

RE: Tak mi to připadá pomýlené

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 136133

Říkáte blábol ????

Mno jsem trošku rýpavý a posměšně se Vás zeptám na jednu konferenci a to konferenci na Jaltě - kde se jednoznačně myslím rozdělila sféra vlivu !!!! Takže pisatel asi naráží na to,že již na této konferenci bylo rozděleno-Kdo -Kde a jak daleko osvobodí a tím pádem bylo nad slunce jasné,že osvobozené země budou pod vládou Kremlu a nebo White Housse . GB- zastoupená Churchillem- pokud jsem dobře studoval,tak měla hlas vlastně jen a jen PORADNÍ !!! Jaltská konference byla jedním ze setkání hlavních představitelů SSSR, USA a Velké Británie (Roosevelta, Churchilla a Stalina) během druhé světové války, které se konalo mezi 4. a 11. únorem 1945. Setkání mělo krycí název Argonaut a hlavními otázkami projednávanými byl vztah Spojenců k Německu a Francii, opět se projednávala polská otázka a také vznik Organizace spojených národů. Další z řady setkání zástupců tří mocností se konalo v bývalém carském Levadijském paláci v Jaltě. Už výběr samotného místa, kde se Velká trojka sešla, byl ve znamení ústupků, které převládaly v americko-anglickém vztahu vůči SSSR. Stalin tak pod záminkou, že nesmí ztratit kontakt s vojenskými operacemi, měl celý průběh setkání pod kontrolou (včetně odposlechů britské a americké delegace).

... Takže pane zde to máte černé na bílém !!!!!

[chechtot] [chechtot]

136156

25.5.2007 20:59

RE: Tak mi to připadá pomýlené

Datel 206.?.?.?

Reakce na 136156

Asi to blabol je - v te dobe prece nemohly byt zeme BYVALEHO vychodniho bloku -kdyz tak budouciho. Coz ovsem nic nemeni na tom , ze ac blabol ,tak je pravdivy.

136180

30.5.2007 7:47

RE: Tak mi to připadá pomýlené

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 136156

Všechno souhlasí, až na tuto drobnou poznámku:

>Už výběr samotného místa, kde se Velká trojka
>sešla, byl ve znamení ústupků, které převládaly v
>americko-anglickém vztahu vůči SSSR. Stalin tak pod záminkou,
>že nesmí ztratit kontakt s vojenskými operacemi, měl celý
>průběh setkání pod kontrolou (včetně odposlechů britské a
>americké delegace).

A rád bych doplnil.
Domnívám se, že Stalin, za své vlády neměl ani ponětí, že je součástí a současně byl zneužit k uskutečnění onoho "velkého plánu". Kdo vlastně zorganizoval a financoval Říjnovou revoluci v roce 1917? Stalin byl více méně diplomatická figurka. Vládu poddaných organizoval z velké časti Kaganovič, Lenin a Trocký. Proto těch 60+ milionů obětí (odhad se v literaturách historie různí.)

Až v roce 1944 si Stalin uvědomil, že "Chazaři" chtějí nazpět, co jim kdysi patřilo. Dostal návrh od agenta FRB Jacoba Schiffa,
příbuzného Rothschilda, na vytvoření jedné světové vlády a
sjednocení Ruska a USA. Stalin byl více gruzínský žid, tedy Rus, než chazar a odmítl. Neočekávaně zareagoval tím, že vypráskal z vlády a z NKVD všechny židy. Tím se změnil režim z žido-bolševického na bolševický. Některé prameny uvádějí, že tahle "čistka" byla zapříčiněna kolaborací židů s fašisty.

Franklin D. Roosevelt společně s Winstonem Churchillem vytvořili plán na rozdělení Evropy, Německa, vytvoření polské vlády a přípravu konference k vytvoření OSN (utajená forma jedné světové vlády). Stalin neměl jinou možnost, než návrh příjmout.
K uchránění svých posicí však vznikla pomyslná železná opona kolem všech států v jeho sféře "zájmů",včetně Československé republiky.
Tento záměr považuji za jediný a snad největši úspěch komoušů. Jednak vypráskali se země Rothschilda (uhelné doly na ostravsku,
Vítkovické železárny), ale především, udrželi si vlastní měnu, což potvrzuje toto označení:
Bankovky jsou kryté aktivy Státní banky Československé.

136422

25.5.2007 9:01

Co to je za blábol

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Proč se autor nepodepsal ?

136134

25.5.2007 13:39

RE: Co to je za blábol

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 136134

Chlapík si zjevně přečet siónské protokoly a napsal opačnou propagandu.

No je to čím dál tím větší odpad tady, asi už i zvědavce zasponzorovali sionisti aby defakto zdechnul.

Neznáte nějaký podobný server jako zvědavec, ale kde nepublikujou jenom schizofreniky a idioty? Z tohohle serveru rychle pryč a definitivně --- jestli se rozkřikne jaké bláboly tu vlastně čtu, tak už mě nikdo nikdy nezaměstná.

Ale vážně -- myslím si, že pana Stworu někdo platí, aby ze zvědavce udělal výspu bláznů. Pokud sám neztratil soudnost (třeba po přečtění článků pana Lhotáka).

Vrtá mi to hlavou... Nicméně unbook. Ani odkazy na ty blisty nesundal.

136155

25.5.2007 12:49

Bush má v Praze při své návštěvě přednést klíčový projev

Vsimnul si 193.?.?.?

Zde je výňatek z tohoto projevu:

"We will export death and violence to the four corners of the earth in defense of our great nation."

Budeme exportovat smrt a násilí do všech čtyř světových stran, abychom bránili náš velký národ.


/PS - výrok je autentický [pláč] /

136151

25.5.2007 18:04

Clanek je vymysleny

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 64.?.?.?

Nasel jsem dullesuv projev z roku 1945 na webu Foreign Affairs. Je to projev pred Kongresovou komisi.
Projev Dullese.
Jestli tam nekdo najde neco z toho clanku tak at se ozve. Me to pripada cele vymysleny. Proc?

136172

25.5.2007 19:15

RE: Clanek je vymysleny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 136172

Nechapu proc rikate, ze clanek je vymysleny. Projev Dullese na ktery davate odkaz neni projev o kterem je rec. Tak bych nedelal ukvapene zavery. Neni to tam, protoze je to z jineho projevu. Velice jednoduche.

136176

25.5.2007 20:20

RE: Clanek je vymysleny

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 136176

>Nechapu proc rikate, ze clanek je vymysleny. Projev Dullese na
>ktery davate odkaz neni projev o kterem je rec. Tak bych nedelal
>ukvapene zavery. Neni to tam, protoze je to z jineho projevu.
>Velice jednoduche.

Dobre tedy. Ktery je to projev? Ja nikde jiny nenasel. V clanku neni odkaz na original text. Uz to je podezrele. Jestli se jedna o jiny projev, mate linku?

136178

19.7.2007 19:38

Kto nam vladne ?

Kadence crazy 154.?.?.?

Vazeny pane , za ten otaznik to napisu za Vas . NEKOMPETENTNI SVINE ktery neberou na poplatniky dani vubec zadny ohledy a plati to ve vetsine pripadu ! Jeden by se z nich [bliji]

140075

Tuto stránku navštívilo 5 832