Diskuze k článku

Kybernetický útok Ruska na Estonsko?

Příspěvků 13

22.5.2007 7:25

Ať o tom soudný člověk přemýšlí, jak přemýšlí,

Hugof 81.?.?.?

dojde logicky k závěru, že kybernetický útok vedený z ruských (potažmo a prý tedy najmě vládních a institucionálních) IP adres, bude s vysokou pravděpodobností kybernetickým útokem někoho úplně jiného, než vládních kruhů Ruska, či FSB.

My zde nejsme imbecilové, kteří nevědí, jak mocným nástrojem je dobře napsaný "červ" v rukou i relativně malé (stačí prakticky i do desítek) skupiny hackrů, kteří byli v minulosti schopni vyřadit z činnosti tímto způsobem nejen servery CIA či NORAD, ale dokázali takto paralyzovat i celou síť bankovních služeb.

Pokud jde o organizovaný kybernetický útok a dle zjevných znaků lze tvrdit, že bezesporu, pak jejich pachateli nebudou ani tak vlastníci IP´s z nichž je veden (opravdu si myslíme, že Putin a jeho FSB je bandou dokonale zdegenerovaných idiotů?), ale spíše to bude iniciativa kruhů, jimž takovýto rozkol a přímé obviňování Putinova totalitarismu v Rusku v době konání voleb, nahrává na ruku.

Osobně bych tipoval na aktivity okolo Sorosova "nevládního sektoru" - ani přímé financování ruských "politických stran": OGF (Sjednocená občanská fronta), NBP (Národněbolševická strana), RNDSM (Ruský národnědemokratický svaz), Trudovaja Rossija (Pracující Rusko), AKM (Avantgarda rudé mládeže), Oborona (ruské mládežnické hnutí Obrana) a někteří členové Jabloka (politická strana Grigorije Javlinského Jablko) či KPRF (Komunistická strana RF), sdružených okolo iniciativy Garryho Kasparova se sugestivním názvem "Jiné Rusko", není nyní schopno odstartovat na Ukrajině, v Gruzii či Kyrgyzstánu vyzkoušený model "barevné revoluce", neboť Putin zákonem zakázal činnost politických hnutí financovaných ze zahraničních zdrojů.

Možný je i původ této iniciativy přímo ze struktur CIA či vlády USA.

Poukaz na špinavé praktiky ruské vlády a FSB se bude Sorosovým iniciativám i CIA či vládě USA velmi hodit.

Vždy se ptejme v případech, kdy je "viník" jaksi zjevný "nad nejvyšší pochybnost", komu skutečně nezákonný čin prospívá!

V tomto případě bychom museli z okruhu "podezřelých" jako prvního vyeliminovat právě Putina a ruskou vládu...

135881

22.5.2007 8:29

RE: Ať o tom soudný člověk přemýšlí, jak přemýšlí,

Martinec 213.?.?.?

Reakce na 135881

Naprostý souhlas!!! [cool]

135888

22.5.2007 9:06

RE: Ať o tom soudný člověk přemýšlí, jak přemýšlí,

Jadawin 194.?.?.?

Reakce na 135881

Přesně něco podobného jsem chtěl napsat. Už nemusím...

135890

22.5.2007 9:34

RE: Ať o tom soudný člověk přemýšlí, jak přemýšlí,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 135881

"Poukaz na špinavé praktiky ruské vlády a FSB se bude Sorosovým iniciativám i CIA či vládě USA velmi hodit."

Máte pravdu. A dost to připomíná vrždu Litviněnka. "Stopy" zase vedou správným směrem...

135893

22.5.2007 12:39

RE: Ať o tom soudný člověk přemýšlí, jak přemýšlí,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 135881

Je mozne ze to ani nebol ziaden utok, len jednoducho v tej dobe zacalo vela rusov browsovat po estonskych strankach (kedze v spravach citali o odstraneni pomnika) a ich predpotopne servre to nezvladli. [smích]

135908

22.5.2007 12:49

Samozřejmě, že se našli

skud 194.?.?.?

"Vyjádření podpory Estonské republice do rukou Jeho Excelence pana panu Matima Vaarmanna."

http://www.thepetitionsite.com/takeaction/35576775...

Sponsor: Andrej Ruščák, Mladá pravice

"My, občané České republiky níže podepsaní, cítíme znepokojení nad událostmi, které začaly v noci na 27. dubna 2007 v Tallinnu, kdy estonské úřady odstranily pomník připomínající válečné oběti Rudé armády z druhé světové války z centra města s odůvodněním, že památka připomíná sovětskou okupaci a znázorňuje mnohaletou porobu Estonska ze strany ruského, respektive sovětského impéria. Souhlasíme s tvrzením estonské strany a vyjadřujeme jí tímto podporu. Ruská federace trestuhodně narušila suverenitu Estonské republiky jednak tichou podporou rabování a násilí v estonských ulicích, dále tichou podporou agresivních demonstrací před estonskou ambasádou v Moskvě, při kterých mělo dojít k napadení velvyslankyně Estonské republiky, paní Mariny Kaljurandové, a v neposlední řadě zastavením dodávek řádně zaplacených surovin za tržní ceny z pochybného důvodu údržby na železnici. Jsme znepokojeni celkově způsobem vedení ruské zahraniční politiky pod vedením presidenta Ruské federace Vladimira Putina, které se nezřídka uchyluje k praktikám blížícími se naplnění skutkové podstaty státního terorismu. Uznáváme právo Estonska na sebeurčení, které zahrnuje:

- právo na identifikaci se západním světem, spojenectví s USA a vymanění se z ruského vlivu,
- právo na odstranění pomníků oslavujících okupaci Sovětským svazem a porobení estonského národa,
- právo na poskytnutí státního občanství Estonské republiky pouze těm žadatelům, kteří ovládají estonský jazyk,
- právo na vyhoštění nežádoucích osob, které prováděly činnost snažící se narušit suverenitu a integritu Estonské republiky.

My, občané České republiky níže podepsaní vyjadřujeme solidaritu s Estonskou republikou, panem presidentem Toomasem Hendrikem Ilvesem, panem ministerským předsedou Andrusem Ansipem, paní velvyslankyní v Moskvě Marinou Kaljurandovou i všemi občany Estonské republiky v těchto nelehkých chvílích. Jsme přesvědčeni, že tlak, který Moskva na Estonskou republiku vyvíjí je nelegitimní a obáváme se o to, aby se takové chování nestalo precedentním.

Tato petice bude odevzdána Jeho Excelenci panu Matimu Vaarmannovi, velvyslanci Estonské republiky v České republice."

135909

22.5.2007 12:59

RE: Samozřejmě, že se našli

skud 194.?.?.?

Reakce na 135909

Jinak se mi to připadá dosti podezřele. Je to spíše provokace estonské (tvrdě proamerické vlády). Incident s pomníkem by jen záminka k rozpoutání konfliktu s Ruskem. Na území Estonska žije asi zhruba 300 000 menšina Rusů.
Celkem pochopitelně se ozvou lidé nazývající se "Mladá pravice", "Mladí konzervativci" a jim podobní.

Stejné to bylo např. s karikaturami Mohamenda.Kdy ti samí lidé ve svém zápalu proti "satanskému nááboženství" a "odporných arabů" solidarizovali s Dánskem. A to s krajně pravicovými, pardón liberálně demokratickými a pro bušovskými politickými subjekty v Dánsku.

135910

22.5.2007 13:59

RE: Samozřejmě, že se našli

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 135910

A! Žil jsem v omylu, že i v Estonsku (jako v mnohých státech bývalých satelitů SSSR) žije spíše ruská většina, než ruská menšina - mea culpa! [mrknutí jedním okem]

135914

22.5.2007 13:47

RE: Samozřejmě, že se našli

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 135909

To zní jako nabádání k 30% redukci stávající populace Estonska! [překvapení]

Bál bych se podepsat pod petici, která nabádá k vyhnání takřka dvou třetin obyvatel státu...

Byl by to exodus, proti kterému bylo několik stovek tisíc Němců vysídlených z ČR po 2. světové válce pouhou nepatrnou epizodou.

Znamená to tedy, že Estonsko rozpoutá občanskou válku proti většině svých obyvatel: etnickým Rusům? Smělá myšlenka...

Jinak by v tom dokumentu mělo být napsáno:

"My, níže podepsaní občané České republiky!"

Například za mě ten dokument vůbec nehovoří! [pláč]

135912

22.5.2007 20:23

RE: Samozřejmě, že se našli

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 135912

Celkově bylo z území Československa vysídleno v letech 1945 - 1946 na 3 milióny Němců, pouhých 250 000 jich mohlo zůstat. Takže ač se to zdá neuvěřitelné, republika ztratila 30% obyvatel.
Tudíž údaj o několika stovkách tisíc vysídlených obyvatel je nepřesný.

135928

22.5.2007 13:55

RE: Samozřejmě, že se našli

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 135909

Stálo by také za zamyšlení, zda by nebylo možné zaútočit vojensky na některé ze států NATO - tedy na ty, které vyjádřily tichou podporu dnešnímu protiokupačnímu hnutí v Iráku, když deklarovaly nevůli zůčastnit se bojových operací spojených s útokem na Irák po boku "bratrské americké armády"!

A víte vy co! Pojďme to kolem srovnat nahromadu za tichou podporu kohokoliv! Tichá podpora je totiž zjevné, neodpustitelné a suverenitu všech narušující svinstvo!

Například tichou podporou občanů nesouhlasících s umístěním americké vojenské základny v ČR již nyní řada států kolem nás vyjadřuje "tichou podporu" s narušením budoucí suverenity USA v ČR!

135913

22.5.2007 17:54

Jen pro upřesnění,

ttony 212.?.?.?

nebyl odstraněn komunistický pomník, ale pomník vojáka Rudé armády. Podle mne se jedná o nesmyslný výraz. Pomník Pattona v Plzni je potom kapitalistický pomník?????

135920

22.5.2007 18:45

RE: Jen pro upřesnění,

rosi 193.?.?.?

Reakce na 135920

Musim suhlasit - nejde o komunisticky pomnik, tento nazov je silne propagandisticky.

135923

Tuto stránku navštívilo 5 867