Diskuze k článku

Horší to být nemůže?

Příspěvků 25

16.5.2007 7:23

zmeny zmeny

zednik 88.?.?.?

Clanek je jasny, neni co dodat,pouze to, ze nam nejak v Cesku pocasi a potazmo priroda sdeluje POLOPATE,ze mame zmenit mysleni a tim samozrejme zpusob zivota, zazrany do morku kosti.Na horizontu beznadejnych jobovek se pozvolna objevuje radostna budoucnost 5 dimenzionalniho vnimani sveta.Strasidelna propaganda klistovych chorob si usurpuje chamtivy tlak na nebohe penezenky a prostacek bozi projde inkriminovanou zamorenou oblasti,kde se vali v trave,kdy posleze doma NEZJISTI ANI PO TYDNU na svem tele jedine kliste.Vse je jaksi jinak,jen to chce MYSLET, MYSLET harmonicky a nezavisle. [chechtot]

135437

16.5.2007 10:40

RE: zmeny zmeny

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 135437

No, zpet od jobovek k realite.

K Parkanove lze snad dodat jen to, ze je od ni drzost se na pohrbu objevit a ze se divim pozustalym, ze ji tam trpi. Ja bych ji hnal svinskym krokem - vzdyt kdyby hajila zajmy a nazory svych volicu, tak vojak mohl byt davno doma a nemusel umrit pro zajmy Americkych korporaci!

A dale - pozitivni diskriminace cikanu je trnem v oku 99% Cechu a jeji dalsi zvyrazneni povede k rustu nevrazivosti a problemu v souziti... Zrejme je to zamerem vlady - rozdel a panuj?

135448

16.5.2007 11:36

RE: zmeny zmeny

orimak1 66.?.?.?

Reakce na 135448

Suhlasim [mrknutí jedním okem]

135457

16.5.2007 16:18

RE: zmeny zmeny

HW 82.?.?.?

Reakce na 135448

k ucasti na okupaci Afghanistanu ho predpokladam nikdo nenutil, ani Parkanova

135472

16.5.2007 16:38

RE: zmeny zmeny

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 135472

...možná snad jeho finanční situace, u žoldáků to tak bývá.

135475

16.5.2007 16:51

RE: zmeny zmeny

Humanista 88.?.?.?

Reakce na 135448

Voják, který zahynul v Afganistánu byl profesionál a na misi
šel dobrovolně. Účast na zahraniční misi je výběrová, hodně lidí
se do ni hlásí - je relativně dobře zaplacená, takže doplatil
na svoji chamtivost.
Druhá otázka je, zdali mají být z našich daní placeny takové
podivné podniky, jako jsou Irák a Afganistán.
Z Iráku se stáhli i Slováci, ale my tam musíme jako věrní
lizřitníci USA , být i nadále, ačkoliv tam nikdo už okupanty
nechce.
Jsem ještě ochoten připustit naši účast na mírové misi
na území Jugoslávie, ale co máme dělat v Afganistánu a Iráku.
Za čí zájmy zde bojujeme?Stejně je zde vojensky i politicky
každý další boj marný. Jde o zbytečně vynaložené prostředky
a životy vojáků.
Ale je to zase pro někoho dobrý kšeft,tak se bude válčit
do roztrhání těla.

135476

17.5.2007 0:33

RE: zmeny zmeny

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 135476

Jde o vic, nes kseft ci zold. Jde o nasi podporu valecnym zlocincum a illegalnim okupacim. Copak jste nedaval pozor, ze neexistuje zadny dukaz, jenz by Usamu spojoval s 9/11?!

Tak co delaji USSaci v Afghanu?
(Irak je to same v blede modrem)

Bylo (ta okupace) hodne sporna od zacatku, ale dokud tohle nevylezlo na povrch tak se dalo rici, ze jsou nasi politici pomyleni. Ovsem otevrena podpora masovych vrahounu, lhazu a podvodniku - to je silne kafe...

Strucne a jasne - pokud se chce Cesky obcan nechat zabit a zabijet jine - umozneme mu to. Ovsem zadne spojenectvi s valecnymi zlocinci oficialne a castecne hrazene z penez danovych poplatniku, jenz s tim navic povetsinou prudce nesouhlasi...!

135490

16.5.2007 13:09

Cunek

Petr Řehák 195.?.?.?

Je to tak.
Bohuzel jedinej Cunek "mel" na ty mensiny rozumnej nazor. "Mel" protoze az ta kauza skonci nestekne po nem ani pes at uz bude vysledek jakykoliv. Pokud si nekdo jeste pamatuje na tu jeho "cikanskou" kauzu tak si urcite pamatuje jak o tom mluvil velmi rozumne a jak ho media stale chatala za slovo a prekrucovala zavery z toho co rekl. Pak prisla "pumilionova" kauza a ted uz se k jadru problemu nikdo nevraci. Kdyz se rekne cunek kazdymu se vybavi asociace jako "Rasistisky starosta", "pulmilionova korupce" apod. Takovehle apriorni asociace by vzali vitr z plachet i ostrilenym politikum a to Cunek bohuzel jeste neni.
Takze jeho revolucni myslenka "Vsichni jsme si rovni" jinymi slovy "konec vykrmovani parazitu" zapadne nejspis na smetisti dejin [pláč]

135464

16.5.2007 16:53

RE: Cunek

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 135464

dobrý postřeh, Čunek je trnem v očíčku Kalouskovi, nebylo v plánu, že se do vlády dostane rozumnej člověk. Proto bylo nutné použít jeho slova proti němu samotnému, překrucovací klasika, kterou církevníci používají už od svého založení.
Je třeba, aby ten člověk vydržel a zůstal. Nemají na něj nic. Jinak by už ve vládě dááááávno nebyl. Zatím se čeká, jestli se lidi víc naštvou, hraje se o čas, kterého má ale "elita" pomálu.
Je třeba udržet válku jen v rovině slov.

135477

17.5.2007 7:19

RE: Cunek

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 135464

Když se řekne Čunek tak mně se vybaví asociace prachobyčejný lidovec. Jeho postup vůči cikánům neřešil vůbec nic, akorát nasbíral voličské hlasy.
Ale co se týká nařčení z korupce, v tom mu věřím. Je to normální cílená kampaň jako za Grose.

135500

17.5.2007 17:06

RE: Cunek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 135500

. Jeho postup vůči cikánům neřešil vůbec nic,
-----------------------------------------------
Ale řešil. Naučil je platit nájem a tím je zrovnoprávnil.

135534

17.5.2007 17:28

RE: Cunek

Petr Řehák 195.?.?.?

Reakce na 135500

Samozrejme ze nic nevyresil, ale nebylo to tim ze by jeho postup byl nejak moralne nebo logicky spatny. (bohuzel byl spatny politicky)
S tim co jsem slysel (primo od nej) kdyz nekde mluvil se neda nez souhlasit. Rekl proste jen nahlas to co si vetsina naroda mysli, a to co si mezi sebou rikaj chlapi v hospode, zensky na pavlaci .. a proste vubec vsichni (i kdyz se to vetsina boji rict nahlas)
Cunek se nebal, rekl to. A on dokonce i jednal. A za to ho shihnul trest. Nekdo z nej musel udelat exemplarni priklad, protoze kdyz muze nebojacne rikat veci nahlas nejakej Cunek, to uz by je mohl zacit rikat za chvilku kde kdo. A to MY prece nechceme. To ze tim ziskal volicske hlasy, na tom nevidim nic divneho. Za to ze dokazal rict nahlas to co vetsina naroda septa za zavrenymi zdmi by si zaslouzil i vic nez to.
Co se tyka ty korupce tak o te nic nevim a myslim ze to vi akorat tak Cunek. Ale jedno vim jiste. Ty "dukazy" co byli prezentovany .. tak podle takovych bych mohl byt stihan uz davno sam i kdyz jsem nikdy nic nezproneveril a uplatek nevzal.

135535

16.5.2007 15:18

zákon

dub 62.?.?.?

založený na presumpci viny je protiústavní a tudíž neplatný.
kdyby právníci nebyli jen banda zaprodaných mamonářů tyjících z neštěstí druhých, tak veškeré žaloby na základě takovýchto zákonů - v současné době třeba sexuální harašení - by byli smeteny ze stolu během dvou minut - nemáš důkaz, nemáš případ.

a ještě by takový policajt, prokurátor nebo soudce měl na triku žalobu pro trestný čin zneužití pravomoce veřejného činitele.
neb neznalost neomlouvá platí nejen pro občany ale i pro občany složek státní moci výkonné. navíc u nich znalost zákona, včetně ústavy jako základního dokumentu, plyne z jejich pracovní náplně.
a protože z titulu své funkce jsou poviini znát, tudíž z pohledu práva znají, a pokud toto poruší jedná se o jednání vědomé, s cílem využít svého postavení v úmyslu poškodit zájmy či práva někoho jiného. a výstižější naplnění skutkové podstaty trestného činu zneužití pravomoci veřejného činitele bychom hledli jen těžko.

135469

17.5.2007 0:38

RE: zákon

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 135469

Mate sice pravdu, jenze...

Zijeme v zemi, kde samotna vlada poslapava ustavu (pozvani cizich vojsk na delsi dobu nez 60 dnu bez schvaleni parlamentem), premieri zasahujici do jednani policie (Paroubkovo ujistovani, ze jak CzechTek tak Kacku JauJau poradne policie prosetri) a pod.

A deje se neco? Vadi to nekomu? Asi ne.

A tech par odsouzenych se nejak zkouli... ze? [mrknutí jedním okem]

135491

17.5.2007 5:23

RE: zákon

dub 62.?.?.?

Reakce na 135491

to je sice pravda, ale to neznamená, že se tak musí chovat i právník obviněného.

navíc pokud k tomu dochází a nikdo proti tomu nic nečiní. tak od vrchní státní zástupkyně po ústavní soudce až po ombudsmana jsou všichni na vyhazov a trestní obvinění.

nebo jsou povinni proti protiprávnímu jednání ze své funkce konat, pokud o něm vědí. a vzhledem k tomu, že prasárničky jsou sdělováný ve veřejných výplachových prostředcích nemohou v žádném případě popřít, že neví[smích]

a za chvíli bysme neměli ani jednoho státního návladního...

jen konat.

135498

18.5.2007 9:24

RE: zákon

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 135498

>to je sice pravda, ale to neznamená, že se tak musí chovat i
>právník obviněného.
Příteli dube, doufám, že ne poručík. Tvé vyjadřovací schopnosti ovšem naznačují, že tomu tak asi není. Znáš ten vtip, vlastně je to vtipná hádanka - "Jak se říká člověku, který pomáhá zločinci při páchání zločinu ? No, přece spolupachatel. A jak se říká člověku, který pomáhá zločinci až po spáchání zločinu ? No, přece právník ". Jak velký, nebo snad jen, jak malý, je rozdíl mezi těmito dvěmi osobami, je jenom záležitostí úhlu pohledu.

>
>navíc pokud k tomu dochází a nikdo proti tomu nic nečiní.
>tak od vrchní státní zástupkyně po ústavní soudce až po
>ombudsmana jsou všichni na vyhazov a trestní obvinění.

Absolutní souhlas

>
>nebo jsou povinni proti protiprávnímu jednání ze své funkce
>konat, pokud o něm vědí. a vzhledem k tomu, že prasárničky
>jsou sdělováný ve veřejných výplachových prostředcích
>nemohou v žádném případě popřít, že neví[smích]

Řekl bych, že ti právníci, ať už jsou v roli obhájce, nebo prokurátora, či soudce, většinou všichni moc dobře vědí o co v daném případě jde. U nich je to vlastně úplně jedno, jestli jsou zrovna v roli obhájce, soudce, či prokurátora. Ty zákony a práva vytváří jen a jenom oni a takořka vlastně pro sebe. Neboť, kdo se v tom pak lépe vyzná, než zase jenom právník a vždycky přitom dostane dobře zaplaceno. Ať to jeho klient prohraje, nebo vyhraje, na tom vůbec nezáleží. Znáte nějaký případ, že by právník-obhájce, po prohraném soudu, řekl svému klientovi -" Tak jsme to totálně prosrali (vlastně to byl on sám) a tady máte nazpět těch 150 tisíc ". Takže oni jsou vlastně jakási kasta "Vyvolených" a veškeré tahanice, soudní pře, arbitráže a cokoliv, co se týče práv, jde vždycky ruku v ruce spolu s právníky. On už to dávno poznal i Shakespeare a řekl, že by se měli všichni právníci pozabíjet, aby byl na světě klid. Jenže ono těch moudrých králů Šalamounů zase tolik není, aby to mohli všechno zastat. Ta lidská čeládka se bude hádat a přít do nekonečna. Jistě je většině čtenářstva známá kausa O.J. Simpson. To je, myslím si, veliký a názorný příklad, jaké dovedou být právníci prodejné mrchy.

>
>a za chvíli bysme neměli ani jednoho státního
>návladního...

Zase byste musel najít někoho jiného, nějakou náhradu a být si jistý, že to bude bezúhonný člověk ryzího charakteru a takových je dnes hodně málo. Hlavně to ale nejsou PRÁVNÍCI.
[smích]

135577

18.5.2007 14:52

RE: zákon

dub 62.?.?.?

Reakce na 135577

vy mě ještě neznáte, ale až mě poznáte![velký smích]DD

nedělám si iluze.
ale dokud se lidé nepřestanou chovat jako ovce nic se nezmění.
ono kdyby skončilo pár právníků, prokurátor a soudců v base, ostatní už by se tak bohorovně nechovali.
pro šlechtu není nic horšího než informovaný občan.
proto nás také ve velkém krmí stupiditami a zástupnými problémy.

a když si to necháme líbit, a skočíme jim na to, nemůžeme se pak divit. a dobrovolně s námi orat nepřestanou. takže nezbývá než se vzdělávat a donutit je k tomu.

135611

18.5.2007 16:02

RE: zákon

google 84.?.?.?

Reakce na 135611

tu je clanok o chlapovi, ktoreho chceli sudit v polsku za antisemitizmus. (bohuzial po polsky)
samozrejme, ze ho sio-media krizom krazom po celej Europe odsudili davno pred procesom,
hlavne „Gazeta Wyborcza” pod vedenim byvaleho komunistu, neskor zasluzileho zidovskeho disidenta
a spolupracovnika s polskou tajnou komunistickou policiou SB,
dnesneho majitela novin „Gazeta Wyborcza”, Adama Michnika alias Aarona Szechtera, nositela vsetkych oceneni,
ake si clovek moze len vymysliet.
aj Havel popri nom vyzera ako amater.

napriklad sa pysi titulmi
"Svedomie Polska"
"Posledny Spravodlivy"
"Obranca Demogracie"

tu je jeho podobizna:
proti nemu este aj korbelova vyzera ako krasavica.

Vložený obrázek

no, aby som neodbocoval od temy a nenatahoval to zbytocne realiami, ktore sa opakuju po celom svete,
chlap sa zidovskej premoci nezlakol a postavil sa im celom.
no a ukazalo sa, ze ich moc nie je zdaleka taka velka, ako sa zda a tiez varia len z vody.
sudny proces proti zidom vyhral a zidovska naoko polska „Gazeta Wyborcza” bola nutena napisat,
ze polska spravodlivost je slepa na prave oko.

135616

18.5.2007 5:34

RE: zákon

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 135469

[smích] Uz jsem se bal, ze budeme jako ve stredoveku muset treba z basy dokazovat svou nevinu. Tedka jeste, aby nam tu Ustavu nezkusili zmenit.

135553

16.5.2007 20:07

Závislost

Hm 141.?.?.?

Když má někdo zelený zákal a je závislý na špičkových lécích, jakou může dělat politiku. [zmaten]

135482

17.5.2007 5:49

Rozdel a panuj - a predevsim zotrocuj!

Outofjacket 155.?.?.?

Pane Trodas, Vy jste to v tehle diskuzi rekl jako prvni - ja to jen opakuji a zduraznuji. Ze popisovane fasisticko-komunisticke praktiky existuji, to me tady v zamori davno neprekvapuje ..jen jsem necekal, ze budou zavedeny v Cesku tak rychle. Tzv. "pozitivni diskriminace" existuje prinejmensim v USA a v Australii jiz radu let a zakonodarci to mysli smrtelne vazne. Ze obzalovany musi dokazat svou nevinu a ze neplati prezumpce neviny? Ale no ovsem, zde jiz nekolik let, jako soucast boje proti terorismu, te bohulibe cinnosti Elity jejimz cilem neni posadit Usamu a Alkajdu za mrize, nybrz prosadit drakonicke zakony proti nam obcanum. Patriot I & II v USA, jakoz i podobne zakony v Australii, mohou byt pouzity pod temer jakoukoli zaminkou - nesouhlas obcana se zahranicni politikou vlady ci ucast na stavce za zvyseni mezd se pohodlne vejdou do velmi siroke definice "terorismu". Ze se tak zatim nedeje ve velkem meritku? Inu, dockejte casu jako husa klasu...

Outofjacket [naštvaný] [pláč]

135499

17.5.2007 13:41

vse ma sve meze

Pepicek 68.?.?.?

nebude to dlouho trvat . ale zmena nepride z kanady a nejspis ani z usa . ale z evropy . musi to bohuzel byt horsi , aby se lidi probudily . zatim je nejlepsi nic nedelat a cekat . oni si kopou vlastni hrob . bila rodina v evrope ma 1-2 deti , barevny vice . jednoho dne na to nebudou prachy , na ty jejich socky . a pak to mozna prdne . to co se stalo ve francii , byla ukazka toho co nas ceka v cele evrope . ale ja si nenecham zapalit auto nebo dum . nejsem francouz , abych stahl ocas mezi nohy a utek . ja se jim postavim . a to bude jejich konec . pak nejspis budu stihan za obranu sveho zivota , me rodiny a meho majetku . a budou rikat , " co si to ten bilej rasista dovoluje , branit svuj majetek a zivot , a nenecha barevne chudinky napokoji demonstrovat ". ale az to prdne , tak doufam , ze vsude . a pak to musime dotahnout do konce . tyto pozitivni diskriminace anti diskriminacni zakony a jina opatreni bych nebral vazne , pouze je to dukaz konce rozpadajiciho se rezimu a systemu v cele evrope a jinde . udajna demokracie je v agonii a poslednich krecich , a zranena a umirajici selma je nejnebezpecnejsi a nejagresivnejsi . nechme ji v klidu chcipnout .

135521

17.5.2007 14:24

Souhlas. Něco o technice moci.

Pavel Z. 88.?.?.?

K článku není co dodat. Osobně jen nesdílím oslovení rudo-zelení. Byl jsem ve SZ v době, kdy vyšplouchli Beránka a nastoupila "(všeho)schopná", "profesionální" klika kariéristy Bursíka. Beru tidíž dnešní vedení prostě jako jednu ze smeček moci chtivých, kteří se shlukli kolem žádoucího žvance. Jacgues ukázala svou "ryzost" jasně už ve své divadelní, "zbité" etudě. Zmatená, hyperaktivní polofeministka (dnes polofašistka?) Stehlíková krystalizovala již v dobách, o kterých hovořím.

Rád bych o tom řekl víc. POvažuji dnes za téměř jisté, že za "převratem" v SZ byl dopředu zvolený, dlouhodobý záměr, patrně něčeho, co stojí za tzv. "velkou politikou", nebo se do ní chtělo dostat. Míra manipulace, agresivity a zlovůle byla pro řadového člena, stejně jako malého stranického "pleticháře" nevídaná. Bylo nesmírně poučné sledovat, "jak se to dělá" (byl jsem čerstvě vstoupený člen a rozkoukával jsem se). Hladina neklidu, nepokoje, pochybností a otázek plynula stále zdánlivě "odnikud". Cítěnou nenávist, bezohlednost a další postupy známé z "velké" politiky, si člověk uvědomil plně až dodatečně. Tato síla smetla naivní, filosofující, relitě vzdálenou členskou základnu jako nic. Ze strany "nového" křídla se napřed projevovala jen jakože nespokojenost jednotlivců. Postupně neustále narůstající proud útoků na vlastní stranu, překrucování, demagogie, občas účelového, podrývajícího jakožeomlouvání - v podstatě jen pokud přece jen vznikalo ve straně pobouření. Dělalo se to tak, že pravidelně těsně před jakoukoliv důležitou událostí došlo k účelovému poškození strany, to se pak přehrálo na dosavadní vedení. Nějaký člen "nového" křídla udělal rozhovor (např. před volbami), vyjádřil "svůj názor", znepokojení, proč něco strana dělá úplně špatně, proč to nefunguje, proč je vedení neschopné atd. To přebrala vzápětí média a rychle došlo k poškození u veřejnosti (podobně jako skandál udělaný před posledními volbami SZR). Původce nesouladu dostál někdy určité újmy ve straně, byl však (pokud nebyl obětován) tučně odškodněn "svým" křídlem, zřejmě i budoucími podíly na moci. Tak se jim podařilo během 2 let Beránka "odstřelit".

POzoruhodná byla vytrvalost a strojovitost, s jakou "nové křídlo" postupovalo. Proud invektiv a překrucování byl prostě nevysychající. Nedivím se, že to funguje. Stejně jako dnešní politikové se takoví lidé o nic nesnaží, jen o uchvácení moci. Nic netvoří, neřeší problémy. Vymýšlejí populistické braky typu "antidiskriminace", které jim mohou přinést body nebo ovládnout (nemyslící) veřejnost. MOhou tak celou sílu vrhnout do mocenské rvačky.

Z pohledu jednotlivce ve straně stačí přitom zdánlivě málo. Při prvním kroku uvěřit naoko lákavé ideji, síle "nového křídla". Dát sluchu touze a ambicím... (pokr.)

d...Automaticky kráceno

135522

17.5.2007 14:27

technika moc - dokončení

pavel z. 88.?.?.?

... dostat svou stranu konečně někam na výši z opomíjené periférie. Trošku umlčet hlas svědomí, malinko zvýšit křik rozvášněné "morálky". Přijmout první nabídku v "konsolikaci strany", druhou, třetí, pak už nějakou otevřenou, protože přece nemohu "podrazit" kolegy, bratry v triku, co se mnou tak odvážně převzali stranu, přijmout hmotné nabídky a pak už se jen rvát, rvát a rvát o žvanec.. Mimochodem o tak rychlém "přepisování historie", jaké zavládlo po vítězství "bursíkáčů", jsem do té doby četl jen v učebnicích.

Nezávidím. Musí to být hrozné stále si krýt záda, dávat pozor na kohokoliv a cokoliv, vyprazdňovat se, a stávat tupější a tupější, odevzdanější mašinou na hlasování..

135523

19.5.2007 16:57

RE: technika moc - dokončení

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 135523

Ano, to je velmi přesný popis technologie moci ve stranách. Vidím, že jste to zažil úplně přesně jako já, Vaše vyprávění je autentické. Já jsem totéž zažila v Pravém bloku a jiní lidé zase v ODA, nebo v té Kudláčkově straně, a všude jinde. Prostě jsou to stále tytéž estébácké metody, kdy takzvaní užiteční idioti-idealisté jsou ve stranách trpěni jen do doby, dokud se hodí. A v okamžiku kdy se nehodí, tak se strana rozpadne na dvě části. V první části se octnou idealisté, kteří zůstanou naprosto bez peněz a tudíž jsou vyřízení a v druhé části zůstanou zasvěcení-kariéristé se stranickou pokladnou, kteří již pak tvrdě postupují vpřed do nejvyšší politiky. Tam si podají ruce s jinými zasvěcenými, a proto u nás nejvyšší politika vypadá, tak jak vypadá.

135671

Tuto stránku navštívilo 6 041