Diskuze k článku

Jsi proti radaru? Jsi hnědý nebo rudý...

Příspěvků 76

7.5.2007 7:12

Patriot act.

ungern 88.?.?.?

Naramne si mi libi terminus technicus ANALNI SPELEOLOG. Na popud mistniho patriota Ondreje Neffa se pry podle MF DNES bude radarova zakladna budovat v obci ZVOLE. [chechtot]

134784

9.5.2007 20:30

RE: Patriot act.

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 134784

Termín "anální speleologie" jsem vymyslel v odezvu na termín anální alpinismus - to mi připadlo jako blbost - vždyť nejde o horolezecký výstup na prdel, ale naprosto evidentní noření se do! Kdysi jsem na to téma udělal i krátkou animaci se všemi speleologickými atributy... ;o)

135019

7.5.2007 7:39

Záhada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Dodnes mi NIKDO nebyl schopný vysvětlit, jak je možné, že až do roku 2000 československé slovníky cizích slov neznaly slovo holocaust, pouze slovo genocida. Proto se znovu ptám, zda někdo neví, kdo, kdy a kde to slovo holocaust vymyslel a za jakým účelem. Proč někomu nestačilo slovo genocida, které má úplně stejný význam jako holocaust. Nebo byli komunisti 50 let vědomí popírači holocaustu, když tak důležité slovo ve slovnících vynechali?

P.S. Nechci být drzá, ale průšvich se píše průšvih. [oči v sloup]

134785

7.5.2007 13:00

RE: Záhada

čěf 82.?.?.?

Reakce na 134785

Termín "holocaust" prý vymyslel židovský spisovatel Elie Wiesel někdy v sedmdesátých letech minulého století.

134813

9.5.2007 9:41

RE: Záhada

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 134813

To není záhada. Termín holocaust je z řeckého "totální zničení ohněm", ale k tomu se ještě vrátím.

Stejný termín i počet obětí (6 miliónů) se objevil již po první světové válce v New York-ských novinách "Hebrew". (Vlastním kopii orginálního dokumentu a mohu doložit).
Tehdejší media však ještě nebyla v těch správných rukou a záležitost tohoto holocaustu vyšuměl dostracena. Palestina, přestože byla v té době Britskou kolonií, nebyla obětována na vytvoření státu Israel. (Balfourská Deklarace), kterou prosazoval Sir Rothschild, měla však jisté a dosti prapodivné
podmínky, které by nám objasnily proč Británie vyhlásila Německu
válku, přestože válka prakticky již skončila a to roku 1916.
To je však na delší psaní a někdy, až bude příležitost, doplním
chybějící informace.

Vrátím se k objasnění výrazu "holocaust". Jak jsem se již zmínil,
jedná se o zničení ohněm. Pracovní tábor Osvětim byl přeplněn vězni a zanedbáním higienických podmínek a také podvýživou, došlo k výskytu nakažlivé choroby tyfu s následnou vysokou úmrtností vězňů. Jistě, byly zaznamenány i jiné příčiny úmrti, ale nechci se příliž rozepisovat. Tady musím dát za pravdu "očitým" svědkům, že mrtvá těla se spalovala v krematoriích (potvrzeno ve fotografiích) a odtud název
holocaust. Osobně jsem sledoval v televizi dokumentární pořad
s výpověďmi holokóstníků a když se děti z audience zeptaly, jak ke spalování docházelo, tak jim byla podána tato odpověď:
"Nacisti vhodily do pece najednou tři až čtyři mrtvá těla, někdy i ne docela mrtvá, a za dvacet minut se to opakovalo. Tak to probíhalo den i nocí". Doposud mě to vrtá v hlavě, jaká to byla krematoria, když v dnešní době, kremace jednoho těla trvá přibližně jednu hodinu, záleží na váze zemřelého.
Ono totiž lidské tělo obsahuje přibližně 80% vody a proto to není tak snadné spálit. Některá těla obsahují kromě vody také vědomosti a schopnost číst, porovnávat a ptát se. Proto vznikla skupina lidí zvaných "Revisionisti" a ti se snaží zjistit,
proč se nám archív z války zatajuje? Také by mne zajímalo, proč země, jako Israel, USA, Polsko a Holandsko, se tolik dožadovaly a také si prosadily uvedené informace držet v tajnosti až doposud? (Smlouva z roku 1955) A právě tyto země jsou opět pověřeny přefiltrovat, co se vlastně odtajní! Proč se musí historie zatajovat? Je tam snad něco, co nesmíme vědět?

Odpověď pro Jarmilu, "proč komouši neprosazovali příběhy holocaustu"? Další dlouhé vyprávění. Aspoň tedy v krátkosti.

Stalin dostal návrh od Jacoba Shiffa, bankéře z Federal Reserve Bank, ke sjednocení obou velmocí, Ruska a Ameriky a k vytvoření jedné světové vlády. Přestože Stalin, sám původem žid a v době jeho diktátorské vlády byl projev anti-semitismu trestán smrtí, Stalin se tohoto návrhu zalekl.

=pokračování=


Tušil co bude...Automaticky kráceno

134948

9.5.2007 9:47

RE: Záhada

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 134948

=dokončení=

Tušil co bude následovat (měl pravdu) a věřil, že to bude jeho konec, pokud na dohodu
přistoupí. Ač sám žid, zanevřel na židy a stal se urputný anti-semita. Byl otráven v roce 1953 trojicí (Beria, Kaganovič a Molotov, všichni židi), kteří nakrátko převzali násilím vládu. Tito tři byly po zásluze potrestání trestem smrti (Molotov byl otráven) a vládu převzal Nikita Chruščov. Komunismus tímto ztratil svou podstatu. Karel Marx napsal kom. Manifest v roce 1848 právě k vytvoření NWO a veškeré světové události, jako Bolševická revoluce v Rusku, měly k tomu vést. Principy komunismu byly tehdy zneužity k prosazování kariéry a k vlastnímu prospěchu lidí jednotlivých zemí východního bloku, bez ohledu na původní záměr. Proto se nikdo neobtěžoval protlačovat pouze jednu stránku z historie a i tak již nepatrně upravenou.
Komunismus v Rusku a v Evropě byl zrušen jednáními mezi CIA, Ronald Reaganem a papežem Janem Pavlem II. (nekecám, já jsem to viděl v dokumentárním pořadu, kdy Zbigniew Brzezinski - poradce Reagana sám vypovídal, že předával papežovi informace CIA k předání pro hnutí Solidarity). Nejhorší je, že bolševismus nezanikl, ale prozměnu to zkouší zase tady, na této straně polokoule a dělají to ti samí lidé. EU bude následovat.

134950

9.5.2007 10:21

RE: Záhada

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 134950

Arkan mi na to jistě skočí s opravou české gramatiky.
V předchozí části má být hygienické a ne higienické. Zajisté i další chyby. Ale už je pozdě a za pár hodin vstávám do práce, tak spěchám se psaním.
Ještě bych se chtěl zmínit, když už článek je o radaru.
Já si osobně myslím, že ten radar je druhořadá záležitost.
Jedná se o území za ostnatým drátem. Betonové sloupky otočené směrem dovnitř, aby se nikdo nedostal ven. Stejně tak to mají tady a připravené v plné pohotovosti.

Nechci však nikoho strašit. Doufám, že se mýlím a také věřím, že se jim to nepovede!

134954

9.5.2007 16:51

RE: Záhada

anti-anti 82.?.?.?

Reakce na 134954

nekecám, já jsem to viděl v dokumentárním pořadu, kdy Zbigniew Brzezinski - poradce Reagana sám vypovídal, že předával papežovi informace CIA k předání pro hnutí Solidarity

Kecáš! Sice jste viděl jistý dokument, ale tvůj výklad toho dokumentu je zcela mimo. Sice máš jistý článek v angličtině, ale nejste si schopen ho zařadit do souvislosti. Předpokládám, že se jedná o tento článek. Po 1. sv. válce byl v Evropě hladomor, nikdo neví kolik bylo zabito Židů, obecně se uvádějí odhady mezi 5-8 miliony Židů. První světová válka neskončila v roce 1916 protože Německo napadlo Rusko a Francii a Anglie byla dobrý spojenec. K pecím na mrtvoly. Když se obřadně "kremuje" zesnulý tak nepřichází v úvahu, aby se vyndal z pece ještě před úplným shořením. Nacisté chtěli jen zbytek z Žida zmenšit, aby nezabíral tolik místa. K tomu, že nám někdo jakési archivy nezpřístupnil nemám co dodat, protože vy jistě chcete archiv s tím, že Židé si holokaust vymysleli a takový žádný neexistuje pokud si ho sám nevyrobíte.

134983

10.5.2007 9:40

RE: Záhada

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 134983

Vidíš sám, že nekecám. Jsem rád, že jsme na stejné notě.
Proč jsem napsal "nekecám", to bylo o tom, že papež spolupracoval se CIA na "rozpadu" komunismu a zní to až neuvěřitelně. Sám jsem valil oči, při sledování toho filmu. I generál Jaruzelski v uvedeném dokumentu to připustil, naopak Lech Walenza, jako vůdce Solidarity, to s pocitem nařknutí a urážky vehementně popřel. Nechtěl se před národem ztrapnit, že to vlastně ani nebyl ON, ale někdo jiný, kdo se zapříčinil
o změnu režimu. Tím by vlastně prokázal, že je zrádce národa, stejně jako "náš" Havel! Hold/t, byli jsme podvedeni.

K tomu dokumentu. Je to přesně to, co jsem měl na mysli. Mám to v jiné verzi, ale stejná věc. Díky, ušetřil jsi mne hledání.
Sám tedy vidíš, že jsme tady měli již jeden předchozí holocaust. Stejná čísla, stejný název. Není to snad nějak podezřelé? Mě to tak totiž připadá! Když někdo jednou lže, dá se mu nadále věřit? Jako děcko jsem byl na školním výletě v Osvětimi. Velmi dobře si pamatuji na ty stínidla na lampy. Průvodce nám tvrdil, že to je uděláno z pokožky vězňů. Já jsem na to zíral a v šoku jsem začal ty nacisty nenávidět. K té mé dětské nenávisti k fašounům pomohly i ty haldy oblečení, příběh o vytrhávání zlatých zubů, výroba mýdla z tuku vězňů a ty fotografie. No hrůza. Doposud si stále ještě nejsem jistý, zdali ty lampy jsou pravé. Nechce se mi věřit, že by někdo v době války měl čas se zabývat lidovou tvorbou a vyrábět takové umělecké předměty a ještě k tomu z lidské kůže! Nemáš náhodou nějaký další dokument, ať se uklidním a mám v tom konečně jasno?

Mnozí snad nikdy nepochopí, že je to naprosto přirozená vlastnost lidí hledat odpovědi na nezodpovězené otázky. Ať je to na cokoliv. Už jako děcka jsme s tím začaly a neustále se vyptávaly co je to a na co je támhleto? A na co se to používá? Já v tom vůbec nevidím židovskou otázku. Nikoho se však nebudu zastávat, když vidím, že něco přede mnou ukrývá a navíc si myslí, že jsem vůl a uvěřím tomu. A naprosto nezáleží k jaké skupině lidí patří. I kdyby se jednalo o mého bratra!

Jsem si plně vědom, že židé byli obětováni sionisty k vytvoření, jejich bohem vyvolené země. Že pouze ti majetní měli šanci na záchranu před fašisty a byli transportováni do nového domova a o ty nemajetné nebyl zájem. Nebudu se rozepisovat o podrobnostech druhé světové války, vím toho již dost a stále ještě nemohu odtrhnout oči, při čtení té skutečné historie.

K té první světové jenom doplním. Má to mnohem hlubši pozadí a nechci zacházet daleko do historie, do carského ruska i když
to s tím právě souvisí. Válka začala zastřelením Ferdinanda I. v roce 1914, ale i tohle byla pouze záminka.

Ano, souhlasím, že Rusko, Francie, Anglie, ale i Itálie byli spojenci proti Německu a Maďarsko-Rakouské monarchii. Jednalo se o zničení N...Automaticky kráceno

135050

10.5.2007 9:42

RE: Záhada

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 135050

=dokončení=

Ano, souhlasím, že Rusko, Francie, Anglie, ale i Itálie byli spojenci proti Německu a Maďarsko-Rakouské monarchii. Jednalo se o zničení Německa a rozparcelování Evropy.
Rozšíření carského ruska a také o založení státu Israel! A to především. Ne židy, ale sionisty-chazary, překonvertované na Judaismus. Tohle právě dělá věci příliž komplikované a svádí to na ukazování prstem na někoho jiného. V roce 1916, kdy padlo (odhad) 400 tisíc francouzských vojáků, vojska carského ruska se rozprchla a desertovala (1.5 miliónů zabitých). Nikdo nechtěl pro cara dále bojovat. Anglie kapitulovala a Německo technicky (jediná strana, která měla jako první, ponorky ve své válečné výzbroji) vyhrálo válku. Značnou převahou. Jak už jsem se již zmínil v předchozím příspěvku, sionistům se podařilo přesvědčit Anglii, že zatáhnou do války Ameriku jako spojence a to se jim i podařilo. Na základě této úmluvy vyhlásila Anglie válku Německu a ve válčení se pokračovalo až do roku 1918. Není nutné připomínat, kolik zbytečně zabitých vojáků na obou stranách bylo obětováno pro zájmy jedné skupiny lidí. Evropa byla rozparcelována a vzniklo Československo. Další informace možno nalézt v učebnicích dějepisu.

K těm koncentračním táborům a krematoriím. Nechci se přít, dokud nemám dostatečné množství pádných důkazů. To, co jsem doposud přečetl a viděl ve fotografiích mi naopak dokazuje, že druhá strana něco zatajuje a vím, jaké k tomu mají důvody.

Někdo se tady ptal, jakou smrtí skončil Beria. Beria s Kaganovičem byli oběšeni po řádném soudu. Nemíním však hledat odkaz na potvrzení důkazů. Není to podstatné.

135051

9.5.2007 12:38

RE: Záhada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 134950

"Molotov byl otráven"

Snad Berija, né?

134962

11.5.2007 6:25

RE: Záhada

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 134962

Omlouvám se za špatnou informaci. Co jsem dříve napsal jsem
vyčetl na Internetu a dále jsem to neprověřoval.

Vyacheslav Mikhailovich Molotov, narozen (1890 - 1986). Zdroj uvádí, že zemřel přirozenou smrtí.
Zdroj:
Molotov

135135

9.5.2007 20:45

RE: Záhada

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 134948

Vězni v Osvětimi (ostatně i jiných "táborech smrti" ) trpěli silnou podvýživou i dehydratací - vypovídají o tom dokumentární fotografie i filmové záběry. Není proto až tak s podivem, že při méně než třetinové "normální" váze byla těla spalována s trojnásobnou rychlostí.

Ostatně nehovořilo se o tom, zda těla dokonale shořela, hovořilo se o tom, kdy se přidávala další těla.

Realita nacistických koncentračních táborů byla natolik pekelná (cožpak není alarmující i fakt, že se do pecí házela "ne zcela mrtvá těla"? Už jen to, jak se o této skutečnosti hovoří, jako o "ne zcela mrtvém masu" je alarmující - ale i to byla realita koncentračních táborů nacistického Německa a je napováženou, že i o této realitě pánové Prescott Bush a George Herbert Walker s vysokou pravděpodobností věděli a nacistický režim přesto široce podporovali), že si to dnešním komfortem rozmazlený nejchudší Evropan snad ani nedovede představit.

Pokud budeme brát Ballardovu "Říši Slunce" za jakýsi standard zhovadilosti, musíme připustit, že ona zhovadilost Osvětimi či Buchenwaldu byla o několik řádů zhovadilejší... :/

135020

7.5.2007 18:24

RE: Záhada

Temnozor 81.?.?.?

Reakce na 134785

údajně v překladu smrt ohněm, ale opravdu nevím jak na to přišel

134832

8.5.2007 12:02

RE: Záhada

detergent 194.?.?.?

Reakce na 134832

Ono má to slovo v tom významu poměrne dlouhou historii, viz: http://dictionary.reference.com/browse/holocaust - původně označovalo zápalnou oběť.

134874

8.5.2007 15:54

RE: Záhada

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 134874

No to je sice moc hezké, že to slovo holocaust má poměrně dlouhou historii, ale není mi vůbec jasné proč ho tedy komunisti vůbec neznali nebo nechtěli znát. Najde se někdo, kdo by ten rozpor byl schopný vysvětlit?

134889

9.5.2007 11:16

RE: Záhada

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 134889

A aby toho nebylo málo, ještě se v poslední době rozmáhá výraz Šoa.
Kdoví jestli časem nenahradí "Holocaust" úplně. [překvapení]

134958

9.5.2007 12:40

RE: Záhada

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 134832

Snaha o exkluzivitu utrpeni zidu, oproti jinym trpicim a genocidovanym narodum behem WWII. Nic vice ani mene. (taky 3 roky po valce vznikl diky tomu Izrael jako stat- oduvodnen jako utociste zidu proti podobnym ukrutnostem- co ovsem tedy delali sioniste v Palestine uz ve 20. letech se svymi vrazednymi soldateskami je mi zahadou) Autorem pojmu je zid Elie Wiesel, ktery si to pretransformoval ze starozakonnich zapalnych obeti (viz. napr. Kain a Abel), s tim, ze pouzil recky vyraz holocauston. Ovsem je to nelogicke od hlavy k pate, protoze Nemci rozhodne stare abrahamovske zidovske obrady v koncentracich ci vyhlazovacich taborech neporadali (meli vlastni, obrady oslavujici Arijskou nordickou rasu s ohnem jako symbolem - porovnejte s horicim krizem Ku-Klux-klanu, symbolem Svetla krestanske bile civilizace), a tim spise ne obeti(v pravem slova smyslu- obeti z nabozenskych ucelu- napr. z narizeni Boha) lidske- ohnem. To potvrzuje moji prvni vetu, snaha zidu o exkluzivitu ve vsem, vyvolenosti i utrpeni a za jakoukoliv cenu. Wiesel prezil koncetrak, dost mozna mu hrablo (neco uz jsem od nej cetl a nezbyva nez v horsim slova smyslu zasnout), cemuz se ale neni jak divit, vzhledem k tamnejsim podminkam- nucene prace+ podvyziva. A zcela jiste nebyl jediny.

134963

7.5.2007 7:45

Souhlasim s Neffem

Mr. Lahey 205.?.?.?

Podle me je hlavni bod Neffova clanku v tom, ze komunista Kohlicek lhal. Lhal kdyz tvrdil, ze to byli jeho italsti kolegove, kteri mu rekli o incidentu americkeho krizniku CG-67 Shiloh.
Ondrej Neff tvrdi, ze zprava o krizniku ktery udajne zapnul radar a znicil radu elektronickych zarizeni v Italii mohla prijit jen z clanku Reneho Bartoska ve Zvedavci. Ja sam jsem zadne informace o celem incidentu nikde jinde nez v Bartoskove clanku take nenasel a protoze tech nesmyslu je tam cela rada tak s Neffem souhlasim.

134787

7.5.2007 11:07

RE: Souhlasim s Neffem

www racek 194.?.?.?

Reakce na 134787

najděte si stránku atmonline.cz, tam např. v článcích standy kauckého najdete podrobnosti. ten incident je totiž docela dobře znám, určitě toho najdete víc. pokud tedy chcete.
ten neffův článek je jen bolševická propaganda polepšeného komunisty a tvrdého sionisty z přesvědčení ... takový ovšem pan neff nebýval. až poslední tak 3 roky. škoda, býval velice objektivní a věci si zjišťoval. dnes už ne.
osobně bych byl pro protiraketovou obranu, pokud by chránila i nás. s tím se ovšem nepočítá. daný typ raket toho totiž není schopen. navíc, usa nyní požaduje vybudování infrastruktury asi za 1 mld kč a nájemné? dle vyjádření usa velvyslanectví nepočítá se s tím, že bude nutno za základnu platit.

134801

7.5.2007 19:41

RE: Souhlasim s Neffem

Mr. Lahey 64.?.?.?

Reakce na 134801

Pane Racek, dekuji za ten link. Nepodarilo se me tam ovsem najit nic o krizniku Shiloh. Ocenil bych, kdybyste to mohl upresnit. Me se mimochodem rovnez nepodarilo najit nic, co by potvrdilo dalsi Bartoskovy informace. Jako ty o vykonu radaru, nebo dokonce kolosalni nesmysl o nutnosti podzemniho atomoveho reaktoru. Naopak - trvalo me jen nekolik vterin najit na Google cinskou firmu, ktera prodava naftove generatory o vykonu 2MW, coz by byl pro radar v CR vykon vice nez dostacujici. Vzhledem k tomu, ze Bartoskovy udaje pouzil komunista Kohlicek ke sve propagande, mel by si Bartosek konecne prestat hrat na mrtveho brouka a rici nam, kde to vsechno vzal.
Mnohem objektivnejsi a zasvecenejsi informace o radaru najdete na teto strance.
http://www.atmonline.cz/analyzy/pro/radary.htm

134839

8.5.2007 22:16

RE: Souhlasim s Neffem

leo69 89.?.?.?

Reakce na 134801

Přesně tak, oficiální informace, že nás vybudování "radaru" nebude nic stát a jen na tom vyděláme, je lží našich politiků.

Nepamatuji si přesně čísla, ale pamatuji se, jak US experti na zbrojení atp. doporučovali v nedávné minulosti našemu státu, v jaké výši a rozsahu v poměru k HDP by měly být výdaje na armádu a dozbrojování atp. My (ČR) jsme s výdaji, dle jejich propočtů, byly samozřejmě pod požadovanou hladinou. Možná si ještě mnozí vzpomeneme, jak bezprostředně po sestavení současné vlády, byla tato "požádána" o umístění US základny na našem území. Běželo po tom plno tiskovek a prohlášení, mimo jiné i nové ministrině obrany Parkanové a armádních špiček. A hned jedna z prvních tiskovek byla o tom, jak se naší armádě nebude v době různých škrtů a úsporných balíčků sahat na finance a naopak se tyto finance okamžitě navýší...

Proč se jinde bude šetřit s financemi a v armádě navyšovat? Samozřejmě, že je to je pravděpodobně proto, že si hezky budeme muset sami pro "zázračný radar" vybudovat infrastrukturu, provozovat ho a dotovat (např. energiemi, ostrahou, atd.). Aby naši armádní experti mlčeli, tak se jim ucpe huba navýšením financí a kdoví čím ještě (samozřejmě to platí pro ty, kterým by nestačil "pouhý" rozkaz).

Za další je také třeba proto, že se konečně "náhodou" dalo na požadované americké navýšení doporučované výše % HDP na zbrojení (respektive na nákup US zbraní a technologií)? Dovedeme si všichni určitě představit, jaký je to pro americké zbrojařské koncerny super byznys a pokud se jim podaří prosadit i v dalších postkomunistických zemích další nákupy US technologií v určitých (ne nepodstatných) procentech národních HDP , tak zase ještě chvíli vydrží pár vyvolených na hladině...

Vždyť je to tak jednoduché, nasadit do té malé zemičky zařízení s technologií, která bude třeba např. rušit různé frekvence jiných už zavedených zařízení. A tyto frekvence potřebné pro chod čehokoli se budou muset za nemalé investované peníze posilovat novými zařízeními překonávajícími rušení, dále se budou muset kupovat nová zařízení, která dokáží odstínit další nepotřebné vlivy a další a další technologie. Samozřejmě hlavní dodavatel potřebných zařízení bude spojenec všech (který to vše způsobil původně dodanou - vnucenou technologií) a tak se zde objevuje v podstatě finanční perpetum mobile pro skupinu vyvolených "dodavatelů".

Co na tom, že "radar" ve spojení s raketami v Polsku nedokáže sestřelit případnou protivníkovu raketu. Co na tom, že "radar" může být velice škodlivý zdraví a všemu živému v dosahu x kilometrů okolo. Hlavní je, že si někdo pořádně namastí kapsy a o to přece v tržním kapitalismu s cílem maximalizace zisků jde především, no ne?

Myslím si, že tady jde samozřejmě i o jiné další funkce vnucovaného "radaru", ...Automaticky kráceno

134912

8.5.2007 22:24

RE: Souhlasim s Neffem

leo69 89.?.?.?

Reakce na 134912

Pokračování...

Myslím si, že tady jde samozřejmě i o jiné další funkce vnucovaného "radaru", ale tato, coby finančního perpetua mobile, je dle mého úsudku také jednou z trochu opomíjených věcí pohledu.

P.S: anebo jsou v US u moci síly a lidé, kteří cpou "radar" sem k nám, protože ví, že se podle pověsti, zde v srdci Evropy, v zemi vzniklé v kráteru po dopadlém impaktu z vesmíru (který mimo jiné vytvořil unikátní Vltavíny), v zemi zvané v pověstech Šambhála, mají na přelomu věků setkat na "vrcholku světa" bohové starého Egypta a Mahajány, aby společně vstoupili do nového Věku Višnua. A tito propagátoři "radaru" (nebo co to vlastně má být) chtějí, nebo třeba doufají toto setkání sledovat, ovlivnit, překazit...?

m, [smích]

134913

9.5.2007 14:05

RE: Souhlasim s Neffem

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 134913

Tak ta zrůda má mít dokonce bratříčka!Pan Neoral píše na B-listech k věci,to je Pan starosta,Topolánek mu nesahá ani po kotníky!Jsem sice z JČ,ale brzy navštívím svého poslance.Zatím neozbrojen a budu se snažit nemluvit sprostě [smích] .

134967

9.5.2007 18:07

RE: Souhlasim s Neffem

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 134913

projekt "Archa". Elity v předzvěsti toho, co se ve světě brzy bude dít se chtějí schovat. V blízkosti radaru(čistě americké vojenské zařízení na našem území), do podzemí. Proč u nás? Relativně stabilní zemská kůra s malou pravděpodobností zemětřesení a jako kotlina máme dostatek, v blízké budoucnosti velmi cenné, pitné vody v podzemí. Evropa je také politicky relativně stabilní region. Brdy jsou pro ten účel jak ušité.

Souvisí s tím i stavba nejdelšího a nejdražšího tunelu v ČR na trase Praha-Beroun?
"...stavět se začne v roce 2010 nebo 2011."
http://hn.ihned.cz/c4-10084240-20876690-500000_d-v...
Kdy že to chtějí Američané stavět ten radar? [chechtot]
Postaví si v tunelu odbočku k radaru? To by se toho pak potajmu převáželo [oči v sloup]

Buďme ostražití

135005

9.5.2007 19:00

RE: Souhlasim s Neffem

leo69 89.?.?.?

Reakce na 135005

Tak to je síla.
Trať má pokračovat dále na Plzeň a má dle článku nejvyšší prioritu. Takže ta Vaše úvaha je velice nadějná na trefu blízko středu terče, protože ta odbočka do Brd by byla skutečně už jen nepatrný odskok o +/- 5km. On sice není problém přistát letadlem i blízko prostoru zmiňované "radarové" základny, ale to není dráha pro žádné jumbo...

Jsou to vše velice zajímavé projekty co jsou v plánech (a o kterých tak trochu víme, natož co asi je v plánech které jsou utajovány a nic o nich není známo), ale podle mne se už naštěstí nestihnou ve většině případů dokončit před nadcházející změnou. A potom už budou k ničemu, protože lidé budou mít jiné starosti a cíle.

m,[smích]

135010

9.5.2007 19:21

RE: Souhlasim s Neffem

Humanista 88.?.?.?

Reakce na 135010

Jde o 25 km dlouhý tunel, který je klasickým železničním koridorem, přispívá EU a stavět bude Metrostav.
Praha je v dolíku a na Plzeň se nedá postavit trať bez velkého
převýšení. Proto tunel. Nehledejte něco tam, kde to není.
Odbočka s tunelu by se nenechala utajit.
A proč by základna takový tunel potřebovala?
To nedává smysl.

135015

9.5.2007 22:04

RE: Souhlasim s Neffem

leo69 89.?.?.?

Reakce na 135015

Není to, pane Humanisto, relativně až zas tak dlouho, kdy se trať Praha-Plzeň nákladně elektrifikovala. Trať Praha-Beroun také bez problémů funguje. Tak proč ji teď zase nákladně "cpát" pod zem?

Zmiňujete se o 25 km, ano, to je zhruba vzdálenost z Prahy do Berouna, ale v postovaném článku se píše o plánované podzemní trati s dvěma tubusy protažené dále až na Plzeň a dále na Cheb. Cheb je už u hranic s Německem a kdoví, co je třeba plánováno (nebo už vystavěno) za tunely v Německu...

Docela mi to i dává smysl se základnou US na Brdech, kde v nepřístupném vojenském prostoru může pokračovat výstavba čehokoli dále tajně v podzemí. Protože jsme USA bráni jako věrný nohsled, tak naše elita může mít z významných vládních budov přímé spojení podzemím s plánovaným řídícím brdským centrem...

Může to vše vypadat hodně divoce, ale proč by o nebylo možné? Stalin a spol. měl v Moskvě také extra nezávisle podzemní metro se stanicemi u vládních budov... Praha a Čechy mohou hrát nějakou významnější roli v US plánech a třeba proto taková opatření. Když nic jiného, tak alespoň můžeme sledovat další vývoj, jak navrhuje MedaBeda. [mrknutí jedním okem]

m, [smích]

135026

9.5.2007 20:13

RE: Souhlasim s Neffem

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 135010

a letiště v Ruzyni není zas tak daleko. Trať k němu vede. Jedno nákladní letadlo se při tamním provozu pozorovateli ztratí mnohem lépe, než osamocený letoun přistávající v brdských kopcích.(vzpomeňme si na nedávné utajované lety letadel CIA s vězni určenými k mučení) A jeho kapacita může být vzhledem k rozměrům dráhy Ruzyně větší. Nákladní vlaky směřující k Plzni pak už nepoví,co povezou. Všechno pod plachtami či v kontejnerech.
Myslím, že odteďka máme veřejné tajemství [velký smích] Zbývá sledovat, zda projekty nebudou "náhle" změněny [chechtot]

"ale podle mne se už naštěstí nestihnou ve většině případů dokončit před nadcházející změnou."

pozor, jistá paralelní hladina informací sděluje, že proces se neodehraje jednorázově ve zlomový rok 2012 či letech mu předcházejících, ale že se bude jednat přibližně o období 2012-2040. Pravděpodobné války. Ale berte to pouze jako jednu z mnoha verzí. [mrknutí jedním okem]

135018

10.5.2007 14:16

RE: Souhlasim s Neffem

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 135018

Klucí,Česko hraje v plánech USA(a potažmo) VELICE důležitou roli.Moje agentka(je to ženská z vysokých Luc. kruhů,takže z Ahr. oblasti mám málo informací,a navíc je to zmije proradná [velký smích] ) mluví jasně:NĚCO se chystá! [smích]

135077

10.5.2007 15:10

RE: Souhlasim s Neffem

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 135077

Ano - ČR a Polsko hraje veledůležitou roli - z těchto států má započít celý konflikt s Ruskem.

Bushova mafie si tato místa vybrala zcela záměrně.

Bushovi byli vždy v zajetí "symboliky". Prescott Bush přinesl jednotkám Gestapa a SS jejich oblíbený symbol Skull And Bones, financoval Hitlera a jeho válku.

Bush chce "konečné řešení" s Ruskem rozjet přesně z míst, odkud začala 2. sv. válka - návrat ke kořenům - šílený je na to dost.

Již několikráte jsem zdůraznil a málokdo to zřejmě zaznamenal, že jediným důvodem existence součástí NMD v Polsku a ČR je možnost iniciace nukleárního výbuchu nad Evropou!

Strategie je vlastně jednoduchá:

Poté, co bude instalován Radar a raketová sila, systém bude oživen, bude otestován a zahořen, přijde neodkladný "první praktický zásah":

Z ponorky USS Ohio (v oblasti Perského zálivu) bude odpálena velká nukleární raketa směrem na Grónsko. Při pokusu evropské části NMD o zničení hlavice bude iniciován nukleární výbuch nad horními vrstvami atmosféry. Po té bude Evropa elektronicky a elektricky ochromena (je nutno zachovat zdání náhodné iniciace při ničení hlavice). Rusko a USA budou chvíli vyjednávat o tom, co se vlastně stalo, přičemž budou eskortováni někteří (zřejmě spolupracující - kolaborující) politici z Evropy. Pak dojde na mohutný úder proti Rusku.

Měli bychom totiž mít na paměti, že Evropa je dnes prakticky jedinou překážkou náboženských šílenců z Washingtonu ke konečnému úderu...

Myslíte si, že je to hodně fantastická vize?

135083

10.5.2007 16:00

RE: Souhlasim s Neffem

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 135083

Docela realistická vize,jedna z mnoha.Polsko je sekundární,zradar primární.Prominˇte prosím,že jsem osobní pane Hugo,ale Vás je asi pro reklamní průmysl škoda. [smích]

135088

7.5.2007 15:12

RE: Souhlasim s Neffem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 134787

To, že něco nenajdete neznamená, že to není!

Kdybych měl čas jak nemám, tak bych napsal pár radioamatérům do Italie, neb ti by o dané věci patrně věděli nejvíc a z první ruky. Teprve až by to potvrdili tak bych si dovolil napsat, že se to nestalo. Hledat takovou info na webu je kravina...

Krysa

134820

8.5.2007 0:44

RE: Souhlasim s Neffem

Misu 193.?.?.?

Reakce na 134787

A hele, ze by nova reikarnace Leha? Mr. Lahey, no to leha primo evokuje (i kdyz Mr. Lahev, na tom take neco bude...)

134855

8.5.2007 7:52

RE: Souhlasim s Neffem

Mr. Lahey 64.?.?.?

Reakce na 134855

Nejdrazsi Misu. Ja jsem promarnil temer hodinu zivota tim, ze jsem se snazil najit na Google nejaky odkaz, ktery by osvetlil Bartoskovy neuveritelne povidacky o nicive sile radaru krizniku Shiloh, nebo nezbytnosti podzemniho atomoveho reaktoru. Nenasel jsem zhola nic. A pan Bartosek ktery zde jinak postuje 42.3 prispevku denne zmizel beze stopy, aniz by podal patricne vysvetleni.
Uvital bych tedy alespon aspon vasi pomoc. Protoze se vsak zdate byt plne zaneprazdnen patranim po moji identite, pomohu vam alespon na tomto poli.
Mr. Lahey je postava z velice legracniho kanadskeho serialu Trailer Park Boys, ktery se vysila i v peti evropskych zemich. Ten nick jsem si zvolil zcela nahodne.
Tesim se na vasi spolupraci v patrani po podivnych zdrojich informaci Mr. Bartoska.

134864

8.5.2007 12:20

RE: Souhlasim s Misu

google 84.?.?.?

Reakce na 134864

a teraz leho, nam porozpravajte este tu s Laktibradom.

134876

12.5.2007 3:23

RE: Souhlasim s Neffem

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 134864

135021 od Hugof. To je cista pravda o zdroji incidentu v Naples. Prece necekate, ze o o vypadku site mobilnich operatotu pred 8-9ti roky toho bude na siti mnoho, a to co by se tam i pripadne vyskytovalo proste zmizelo a bylo uklizeno.. Jedina moznost overeni je zrejme mezi radioamatery v te Italii, a v tom pripade jsme mimo.

Nefungoval mi internet a ani jsem neumrel, takze se vam poslusne hlasim a podavam patricne vysvetleni. Pod clankem jsem informace o Thule v Gronsku z Britskych listu, i o tom Azerbajdzanu, chybi tam vecicky z Cape Cod nebo Marsahalovych ostrovu. Plutoniovy reaktor je stale nejlepsi alternativa pro zajisteni energie radaru i zbytku zakladny. A nepochybujte, ze pokud zakladna bude stat, tak tam bude i ten reaktor tajne samozrejme, jak jinak. V Thule se taky tajne skladovaly nuklearni hlavice. Nebudu vas odkazovat na diskuse ve Zvedavci, protoze nepochybuju o tom, ze jste si me prispevky precetl. Nekterym jako napr. pan Yamoto svoje pohnutky dokazu vysvetlit, podminkou vsak je aby opotent byl schopen sebereflexe a mysleni neovlivnovaneho ruznymi ismy v prilis velke mire. A pokud jde o zdroje, taky jsem zkousel najit neco k Shiloh a nemuzu slouzit a ten zbytek? [smích]

Cisla nemusi sedet, ale principy sedi, i s temi udaji, co lezou od exportu nasi vlady i jejiho nacalstva v Bilem dome, jak s chlupate deky. Nemluve o vedomych lzich, ja jako laik se mohu mylit, coz u jasne danych parametru je pro skupinu expertu nemozne.

Zdravotni rizika a jina kvuli vykonu radaru z toho duvodu se musela 13 krat zmensit hygienicka norma o zareni oproti starym zemim EU jako Nemecko ci Italie, nejvhodnejsi zdroj energie vojensky plutoniovy reaktor, US vojaci mimo pravomoc jakykoliv soudu vyjma jurisdikce US vojenskych soudu, naruseni strategicke rovnovahy USA-Rusko, a taky rozdel a panuj. Prilis integrovana Evropa s dobrymi vztahy s Ruskem, to je vazny geopoliticky problem.Budu se tesit na protiargumenty i s temi vasimi zdroji informaci.

135210

9.5.2007 20:50

RE: Souhlasim s Neffem

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 134787

Tu informaci jako první přinesl ve své argumentaci Kevin! Bartošek ji pak jen použil.

Nepochybuji, že Kevin měl nějaký důvěryhodný zdroj. Docela bych tedy kvitoval, kdyby se k této informaci Kevin přihlásil a pokusil se vysvětlit, kde ji našel...

Dále jsem někde našel ještě oponenci, podle které nešlo o křižník CG-67, ale o loď s kódovým označením CG-59, také se systémem Aegis4... Takže opravdu nevím.

135021

7.5.2007 8:31

Rozárka

Rozárka 85.?.?.?

Milý pane Sworo,

vůbec nic si z pana Neffa nedělejte, my jsme si už na ty jejich lži zvykli. Provokují slušné lidi, jak mohou, mají hroší kůži, však ono na ně také jednou dojde. Jsou naprosto bezpáteřní, jen když se mohou udržet u těch koryt, aspoň ještě chvilku. Skutečnost jim uniká, to jsou novináři, politici, jejich přisluhovači, ale i normální lidi, kteří prostě chtějí jen ten svůj konzum, auto, barák, milenku atd. Smutné, velmi smutné, rytířské ctnosti, kdepak jsou, pokud vůbec někdy byly, tak zase to bylo jen těch pár poctivých, co naděláte? My demonstrujeme proti radaru, podepisujeme petice. 70% lidu je proti, no a výsledek ? Hanba mluvit. I náš bývalý prezident nás očerňuje v německých novinách, z toho je vidět, že nás, jako Čechy, jako svůj národ nikdy neměl rád, jen jsme mu posloužili, aby udělal špinavosti, žral a tyl z našich peněz, co byl u moci, nárokoval si, a také ihned dostal, rozsáhlé majetky, které mu podle restitučního zákona nepatřily, prosazuje zlo, tedy radar, jak jinak. Schvaluje války (Jugoslávie, Afganistan, Irák), je to vlastně zločinec a zrádce, ale uvidíte, že bude v čítankách, jako disident, demokrat a mírotvorce, a já nevím, co ještě, a všichni to bez mrknutí oka schválí. [zmaten]

134790

7.5.2007 9:57

Je to ztráta času, Vladimíre!

Vodník 81.?.?.?

Nevím, jak to byl s tím křižníkem, ale co se útoků proti Zvědavci týče, předvádí Neff pouze standardní propagandu, jako ostatně ve všem ostatním. Podle jeho taktovky tam pak bez přemýšlení vyje stádo modrých mozků: kdo není s námi je buď rudý nebo hnědý.

Dojemné jsou poznámky některých čtenářů, že Neff necensuruje. Já, Juchelka, Janeček a celá řada diskutérů jsme zablokováni, nikoli proto, že by naše příspěvky byly vulgární nebo osobní, jak hlásá disclaimer (celá řada věrných Neffových modráků je vulgární a osobní), nýbrž z důvodů ideologické závadnosti. Zajímavé je, že dodnes tam tři, čtyři ideově závadní diskutéři stále působí.

Podle zpráv z ČR není naštěstí Neviditelný pes ukázkou opravdové české populace. Články představují poměrně zběsilou propagandu na několik témat (pro radar, pro ignoraci oteplování, samozřejmě pro USrael, prroti ČSSD atd.), přispěvatelé až na výjimky pak prý tvoří jednoznačně nejnižší spodinu českého (a slovenského) národa

134795

7.5.2007 10:24

RE: Je to ztráta času, Vladimíre!

Bubeník 85.?.?.?

Reakce na 134795

Výstižné. Není co dodat

134797

7.5.2007 10:31

klasika

crystalwind 213.?.?.?

ako to bolo s tým krížnikom by som rád vedel. ak niekto má link na nejaké zdroje nech ho napíše.
a čo sa týka propagandy tak to je už otrepaný spôsob boja proti mysliacim ľuďom - nálepkovanie. ale v konečnom dôsledku môžu byť mysliaci ľudia šťastní, lebo ich oponentom už neostávajú žiadne argumenty, len označovanie farbami (červená, hnedá, zelená) prípadne termín antiamerikanizmus, ktorý vonkoncom neoznačuje kritiku americkej zahraničnej politiky, ale to "demokratom" absolútne nevadí. sme tu proste všetci antiamerikanisti a antisemiti. nevedia pochopiť že ľudia sa môžu spojiť aj za niečo a nie len proti niečomu, a následne byť súčasne kritikmi napr. komunizmu aj demokracie (pardon - kapitalizmu - demokraciu ešte nikto nevidel)
a z posledných vystúpení súdruha Havla som stále viac šokovaný, myslím že prekonal najväčších infiltrátorov západných prdelí u nás na Slovensku. nezávidím. na druhej strane sa mi zdá, že aj tých mysliacich je o niečo viac v Česku. [smích]

134798

7.5.2007 10:31

Nejúčinnější strach je malý strach

Saša 207.?.?.?

Pokud jste nečetli, přečtěte si prosím Nejúčinnější strach je malý strach. Troufal bych si tvrdit, že pan Neff to zde četl a dobře ví jak zpochybnit pomluvou a přesvědčit, že lež je ta jeho „pravda“. Co je to za nesmysl tvrdit, že Zvědavec je protiamerický? Články kritické Spojených Států jsou často překlady amerických autorů, kteří ve vlastním zájmu to myslí s USA dobře. Stejný názor má dnes většina občanů „Ameriky“, prostě nesouhlasí s politikou dne. Podobných stránek najdete v angličtině na americkém internetu spoustu. S barvením Zvědavce je to ještě záludnější. Náplní je zvídavý a jiný odhalující pohled, boj proti nadřazenosti potažmo nacismu. Ne vše co dělá stát Izrael je zrovna košer, sionisté nejsou nadřazení nebo vyvolení a opět o tom píší i židé. Je to pokus o zmanipulování a zastrašení čtenáře, aby četl pouze šedá nebo snad modrá media, která uznávají jen tak zvanou tu jejich „pravdu“. Mohu s klidným svědomím tvrdit, že je to se Spojenými Státy a s židy myšleno lépe než myšlení pana Neffa. Nikdo není bez chyby a vidění mírně řečeno nešvaru není nenávist. Řeknete proč ve Zvědavci není mnoho o tom co je špatného s muslimy a Islámem, zabývají se s tím běžná media a oni se nechlubí s „vyspělou“ demokracií a „morálkou“. [oči v sloup]

134799

7.5.2007 11:23

RE: Nejúčinnější strach je malý strach

anti-anti 82.?.?.?

Reakce na 134799

Zvědavec je protiamerický a protižidovský (chceteli protisionistický) stejně jako Právo a novinky.cz levicové a MFdnes a idnes.cz pravicové noviny. To že publikuje americké autory nic nemění na tom, že USA Zvědavec příliš v lásce nemá, nepodporuje obranu Spojených států prostřednictvím radarové základny na našem území a považuje všeobecně politiku USA za imperialistickou.

134803

7.5.2007 15:25

RE: Nejúčinnější strach je malý strach

Vodník 81.?.?.?

Reakce na 134803

"Protižidovský" vůbec není totéž co "protisionistický"! To není žádná hra se slovy, to je rozdíl naprosto zásadní, asi tak jako "protiruský" a "protikommunistický".

134821

7.5.2007 15:42

RE: Nejúčinnější strach je malý strach

anti-anti 82.?.?.?

Reakce na 134821

Co je Zvědavci do počtu Židů ve světě? Proč se Ve zkratce objevil před poměrně dlouhou dobou komentář k počtu Židů ve světě? Může mi to někdo vysvětlit? Co je to za zajímavost? Proč zrovna Zvědavce zajímá jen počet Židů?

A co třeba Jak poznat Žida?. Sice z článku mnoho vidět není, ale nadpis a srovnávání s Borgy dost vypovídá.

134823

7.5.2007 15:46

RE: Nejúčinnější strach je malý strach

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 134823

Možná byste neměl soudit podle obalu. Zpřístupnil jsem ten článek na týden všem. [smích]

134824

7.5.2007 16:18

RE: Nejúčinnější strach je malý strach

anti-anti 82.?.?.?

Reakce na 134824

Děkuji za odemčení článku, ale bohužel musím konstatovat, že není lepší než jsem čekal. Poznávat Židy podle jejich názoru je neskutečná blbost, nelze paušalizovat, není mi znám důvod k čemu poznávat Židy (kromě teorie o vyšší rase). Židi podle vás jsou ti co podporují radarovou základnu USA v ČR? Že židé nic neudělají co by je poškodilo jako celek? Nesmysl. Vždyť se dá najít spousta Židů co poškozovali Židy jako celek. Hlavní myšlenka, že jste "Nepotkal jsem Žida, který by řekl křivé slovo proti vlastnímu národu." Je jen vaše zkušenost a dle mého názoru jste potkal velmi málo Židů.

Přídávám zajímavý odkaz na články Říše

134827

7.5.2007 20:39

RE: Nejúčinnější strach je malý strach

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 134803

Fakt trpíte dojmem LEVICOVOSTI novinek???

134843

7.5.2007 21:22

RE: Nejúčinnější strach je malý strach

anti-anti 82.?.?.?

Reakce na 134843

Ano. Novinky jsou levicové. Novináři sami tohle dělení ale nemají rádi a snaží se o objektivní přístup založený na faktech. Myslí si někdo, že novinky jsou pravicové?

134846

9.5.2007 22:58

RE: Nejúčinnější strach je malý strach

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 134846

Řekl bych, že levicové Novinky namnoze zpravicověly! Jak je to možné? Nevím! Prostě způsob prezentace zpráv se nejen neliší od Murdochova MFDnes, ale často mi připadá ještě papežštější! Myslet si v tomto kontextu, že Novinky (potažmo Právo) dnes vyjadřují mínění KSČM si může myslet opravdu jen magor odtržený od reality, nebo kmenový člen KSČM snažící se, z jakkoliv podivného důvodu Novinky diskreditovat - já je dnes považuji prakticky za srovnatelné s FOX News roku 2002...

Kde je zakopaný pes?

135031

7.5.2007 22:58

RE: Nejúčinnější strach je malý strach

Saša 207.?.?.?

Reakce na 134843

Mělo by se mluvit o čemkoli. Názory čtenářů mohou být někdy všelijaké, ale můj dojem je, že Zvědavec není LEVICOVÝ ani PRAVICOVÝ, dávat mu barevné nálepky je účelové propagandistické zavádění, články vyslovují o čem se nemluví. Zbabělost, že mám být korektní není omluvou. K utvoření vlastního názoru či chápání potřebuji vidět z více stran než z té jedné. To je „idea“/myšlenka pro kterou sem návštěvníci chodí. Mohou být barevní jak duha, do leva nebo do prava to je lhostejné. Naše společnost vykřikuje jediný názor, je to podobné snažení v hádce přeřvat protivníka, pod zástěrkou demokracie touha po totalitě, tentokrát té jejich, zas trochu jiné než za bývalého komunismu. Někteří ve své politické přesvědčení věří, což je v pořádku, ale nemají právo lepit nálepky a osočovat, to jsou rány pod pás.

Když někomu sdělím, že má otevřený poklopec nejsem proti němu, naopak mám obavy, aby mu tam nevlétla včela. Řeknu-li, že Havel nebo zastánci radaru lezou do řitě, jsem sice proti jejich myšlence, ne však proti nim; strachuji se, aby se tam neudusili. V objektivním zájmu těch lidí to totiž není. Utajování možného nebo skutečného nebezpečí a zločinu je spoluvina, to lze nazývat konspirací nebo osou zla jestli chcete. Pokud vím nebo do konce jen tuším, že pachatel má důvod či chce udělat nebo udělal zločin a mlčím jsem spolupachatelem nesoucím stejnou vinu jako pachatel.

134851

8.5.2007 6:42

RE: Nejúčinnější strach je malý strach

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 134803

Jestli je MFDnes protiamerická a protisionistická, tak jak říká kamoš, "sežeru posranou metlu i se štýlkem"!

Ta je tak "protiamerická", že jsme tam nikdo neprocpali ani JEDEN článek o radaru o jiných věcech nemluvě!!!

Krysa

134862

7.5.2007 11:03

Kritika!!

anti-anti 82.?.?.?

Oponent nemá nesmyslně tvrdit opak toho co tvrdíš. USA skutečně podporuje Izrael. Proč by měl Neff tvrdit opak, když by to nebyla pravda? Neffův článek se nezabývá Izraelem (vůbec), Neff neví kolik rozhodnutí RB vetovaly Spojené státy, kritických vůči Izraeli, ale tvrdit nesmysly nebude. Na tom nesejde.

Zvědavec je brobátko "nahnědlý" zdroj. A i v tomto článku zdůrazňujete to, že běžná média o Izraeli málo informují. Nevím proč by lidé měli vědět kolik přispívá USA na Izrael. Stačí, když vědí, že USA s Izraelem kamarádí a silnější podporuje slabšího. Proč někoho má zajímat jak moc podporují Izrael. Velmi moc, ale voliči si to v USA v podstatě zvolili a vás jako občana Kanady (alespoň doufám) to nemusí znepokojovat.

To, že se snažíte držet faktů je chválihodné, ale už mnohokrát jste poblikoval různé senzace, ke kterým jste později připsal, že jsou to hoax. Izrael stojí založen na Balfourské deklaraci z roku 1917, kde se Británie zavázala umožnit Izraeli stát. Když Hitler zabil nejméně 5 miliónů 100 tisíc Židů vznikla příležitost odškodnit Židy. Myslím si, že nemáte pravdu s tím, že existence Izraele by je založena na zabití několika milionů jiných Židů.

Otázku, vznikl-li určitý stát jako kompenzace za určitý historický zločin, a ten zločin se nestal, pak snad by ani ten stát neměl být, ne? A to by byl průšvich, pane Neffe, že ano? Takže raději jen povýšenecky onálepkujeme každého, kdo se pokouší na to upozornit.

Průšvih je to, že se najdou stále takový antisemité, kteří popírají holokaust a považují historický zločin holokaust za zločin, který se nestal a staví za důkaz existenci Izraele a "pronásledování" těch kdo ho popírají.
PS.: jak jste přišel na to, že Izrael je ilegální? Půda je od Britů a Turci nemají zájem, Palestinci si mohli založit vlastní stát a Izrael byl při vzniku napaden všemi okolním státy

134800

7.5.2007 12:04

RE: Kritika!!

google 84.?.?.?

Reakce na 134800

anti-anti, vas sposob argumentacie je skutocne zaskakujuci.
zhrniem a zvyraznim text s vasimi "argumentami".

oponent nema tvrdit opak

na tom nesejde

Nevím proč by lidé měli vědět kolik přispívá USA na Izrael.

Stačí, když vědí, že USA s Izraelem kamarádí a silnější podporuje slabšího.

Proč někoho má zajímat jak moc podporují Izrael

vás jako občana Kanady (alespoň doufám) to nemusí znepokojovat.

Myslím si, že nemáte pravdu s tím, že existence Izraele by je založena na zabití několika milionů jiných Židů.

Průšvih je to, že se najdou stále takový antisemité


jedine argumenty, ktore ste v tom svojom blabole,
nazvanom honosne Kritika! uviedol,
su v poslednom odstavci:

>PS.: jak jste přišel na to, že Izrael je ilegální? Půda je od Britů a Turci nemají zájem,
>Palestinci si mohli založit vlastní stát a Izrael byl při vzniku napaden všemi
>okolním státy

a aj tie su bullshit.

poda nebola od Britov.
keby bola ich, mohli by si s nou nakladat ako chcu.
Palestina bola tak malo britska ako India, preto museli aj odtial odtiahnut.
Briti mohli zidom podarovat nanajvys uzemie na svojich Ostrovoch.
Turci boli v Palestine tiez okupanti.

fakt, ze okupantska moc, zvana israel bola napadnuta "všemi okolním státy",
nema s vecou nic spolocne.
okupanti su takmer vzdy napadani domacim obyvatelstvom,
hlavne ked sa chovaju ako fasisti.
vid usa vs. Afghanistan, Irak; israel vs. Palestinci.

134807

7.5.2007 12:33

RE: Kritika!!

anti-anti 82.?.?.?

Reakce na 134807

Dobře, oponent nesmí lhát. Stwora nabízí Neffovi aby kritizoval fakta o kterých Neffův článek není a nelze o nich diskutovat, protože jsou pravdivá (veta v RB OSN, USA podporuje Izrael). To není správné, je to odvádění pozornost. Neffův článek nebyl o Izraeli, ale byl o jistém komunistickém poslanci, který čerpal jakési podivné informace ze Zvědavce, které nebyly pravdivé. Protože, článek byl o komunistickém úředníkovi tak na Stworově argumentaci nesejde. Už samotný návrh jak kritizovat. Říct TOHLE je špatně (a vyjmenuje co může být špatně, přičemž to jsou věci o kterých Neff nepsal) není kritika, to je jen upozornění na chybu.

Existence Izraele není založena na zabití několika milionů jiných Židů. Je založena na společném státě všech Židů, kde Židé budou mít pokoj od antisemitů, kteří pořádali výstavy typu Žid, nepřítel lidstva.

Turci byli okupanti? Tak tedy území patří Římanům, kteří obsadili území Palestiny. A nebo Židé, kteří tam měli svůj stát před třemi tisíci lety? Palestinský národ vznikl až potom co vznikl novodobý stát Izrael. Na území Palestiny žili kočovní arabští beduíni, že by oni byli právoplatní majitelé půdy? Nejsou to také okupanti co žijí na židovské půdě.

134810

7.5.2007 13:01

RE: Kritika!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 134810

Tu sa pozrite, kto sú právoplatní majitelia pôdy.
http://www.mapsofwar.com/images/EMPIRE17.swf

134814

7.5.2007 18:33

RE: Kritika!!

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 134810

Existence Izraele samozrejme vubec neni zalozena na zabiti nekoho nebo nekoho jineho. Z pravniho hlediska se opira o rezoluci OSN http://www.yale.edu/lawweb/avalon/un/res181.htm ve ktere nenajdete zadny odkaz na holocaust. Z faktickeho hlediska se opira o vuli mnoha lidi se do Izraele pristehovat, tam potom produktivne pracovat a pripadne za nej bojovat. Z tohohle hlediska je existence Izraele zjevne mnohem lepe opravnena nez existence napr. Ceske republiky--vetsina Cechu jsou Cechy jenom protoze se jimi narodili, a pro obranu toho statu by nehnuli ani prstem.

134834

8.5.2007 6:50

RE: Kritika!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 134807

Hrozně se mi líbí, jak až do minulosti lze zajít, aby se mohlo tvrdit, že někde byl kdysi izraelský stát a tak tam musí být i dnes.

Stejně tak bych jako moravák mohl tvrdit, abyste navalili půl Evropy, neb tady byla velkomoravská říše! (ostatně sem si nevšiml, že by něco podobného pořadoval někdo kromě irzaelců).

Jo, a když mne napadne, že by nebylo od věci zjistit, odkud sou cigáni a že by se jim tam teda měl založit stát, budu asi rasista, že???

Krysa

134863

7.5.2007 14:02

Návrh;

norbert 88.?.?.?

Proč ještě nikdo nezaložil Rómský stát určitě by se našlo někde kus země. [vyplazený jazyk]

134817

8.5.2007 2:10

RE: Návrh;

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 134817

A co by v tom Romskem state asi cikani delali?
Nikdo by jim socialku neplatil, jak by asi zili? [oči v sloup]

134857

8.5.2007 1:43

Možná jste na Blistech přehlédli - reakce starosty Trokavce na Havlův

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

rozhovor v Sueddeutsche Zeitung.


Proč říkáte občanům, že jsou jejich názory "smrduté"?
http://www.blisty.cz/art/34111.html

Více takových starostů jako pan Jan Neoral. Klobouk dolů.

134856

8.5.2007 13:45

..."aby nás Pán Bůh při zdravém rozumu zachovati ráčil"...

TONY-66 tony-66 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Divíte se, co se kolem Vás i "za sedmero horami" děje? Pak se divím já Vám! Dábelská moc peněz pomátla hlavy všem VIP osobám zeměkoule. Pak v jejich hlavách pravda je lež a lež je pravda, atd., atd. A oni - z pozice své moci pak rozhodují o všem - včetně toho, co si máte a smíte myslet! "Sebevrazi" - podporujte je ve volbách! A hlavně mlčte - to se odměňuje... Není Vám z nich na ... [bliji] T-66.

134881

9.5.2007 9:25

T-66:... a proč jsem proti US-radaru na našem území?

Tony-66 tony-66 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

1. Akceptovat nukleární konflikt nad Střední Evropou je nemyslitelné z mnoha důvodů, které byly v jiných příspěvcích zde i jinde zevrubně probrány... Z toho důvodu je též nesmyslná zamýšlená US-protiraketová základna v Polsku (ev.v ČR) a US-radarová základna v ČR (ev.Polsku)!
2. Důvody pro umístění US-radaru v Střední Evropě jsou ve skutečnosti stejně jiné, jako byly jiné důvody pro napadení Afganistánu, Iráku a dalších zemí za dobu žití naší generace...
3. Vláda, která se chystá ze svých občanů učinit cíl nukleárního zasažení je vláda zvrhlá, dokonce více zvrhlá - než vlády z dob komunistické totality v ČSR! Nemá můj mandát k učinění takovéto zvrhlosti!
4."Aby Vás Pán Bůh při zdravém rozumu zachovati ráčil!", poněvadž pokud tady US-radarová základna bude - pak "Pane Bože - smiluj se nad námi!".
T-66. [bliji]

134943

9.5.2007 14:56

Nálepkování

pavel.zmelik 88.?.?.?

Zdravím. Pěkný text pana Stwory. Co se týče souvislostí, souhlasím, co se týče nálepkování, měl bych snad jen malou poznámku, že označovat někoho "sionista" je rovněž nálepkování. Přitom může jít o obyčejného českého troubu, který chce do všeho kafrat, ničemu přitom nerozumí a skutečnostem se vyhýbá, žádného "sionistu". Také si nejsem jistý, zda skutečně "za vším jsou židé". I když globálním souvislostem, které dlouhodobě vedly ke vzniku současné situace rozumím, přece jen si myslím, že vesmír je veliký, a kdoví, kdo za tím vlastně doopravdy stojí. Možná nejde ani jen o jeden zdroj. Přijde mi takovéto označování zkrátka jako zjednodušování.

Jinak souhlas, že na hrubý pytel hrubá záplata a o mnoha "diskutujících" je možné říci, že svojí často urputnou účastí na diskusích se nenaučili nic, kromě osvojení těch nejhrubších diskusních triků, odvádění pozornosti, urážení, a okamžitého onálepkování bez uvedení jakýchkoli argumentů.

134969

9.5.2007 15:07

Pan Neff je kabrnak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Ja neviem, ci je vobec ucelne zaoberat sa Neffom. To v com bol ze
totality dobry - ta absurdita, svojim sucasnym konanim anuloval.
Je len jeden z mnohych, coraz trapnejsich, propagandistov a lobystov pre staty USA a Izrael. Mozno ma chazarske korene, a byt
Chazar znamena vzdy viac ako obcan CR alebo nedajboze Cech. On [chechtot] je taky maly "cesky" Paul Johnson. Mal by sa dat na spisovanie dejin Izraela, ta parketa by mu teraz sedela. Mal som ho rad [bliji]

134973

9.5.2007 15:07

Osvětimská lež

Garfield 195.?.?.?

V článku stojí:

Na této „osvětimské lži“ stojí (a s ní padá) ilegální existence jistého malého, zločinného státu na ukradeném území.

Že by byla míněna Palestina? Ilegální existence, to by jakžtakž souhlasilo, ale to ostatní...? Snažím se nějak si to přebrat v hlavě a pořád nemůžu přijít na to, který že stát staví svou existenci na popírání plynových pecí v Osvětimi a lživém snižování počtu Židů tam zavražděných během druhé světové války. Něco takového sice s oblibou prohlašuje třeba Íránský prezident, ale to asi taky nebude ono, Írán je hodně velký stát, i když o tom "zločinný" by se dalo uvažovat.

Pomůže mi někdo tu záhadu trochu objasnit?

134975

9.5.2007 16:06

RE: Osvětimská lež

google 84.?.?.?

Reakce na 134975

>Snažím se nějak si to přebrat v hlavě a pořád nemůžu přijít na to, který že stát
>staví svou existenci na popírání plynových pecí v Osvětimi a lživém snižování
>počtu Židů tam zavražděných během druhé světové války.
>Pomůže mi někdo tu záhadu trochu objasnit?

ja vam rad pomozem.
zahada vypadat mudro, tkvie nie v prazdnom civeni na monitor,
ale zacina sa poriadnym precitanim textu a potom snahou ho pochopit.
vy ste stroskotali uz pri citani.

>Na této „osvětimské lži“ stojí (a s ní padá) ilegální existence jistého malého,
>zločinného státu na ukradeném území.

nikde tam totiz nie je napisane „na popírání", ale „na osvětimské lži“.

voilà

134980

9.5.2007 23:20

Izrael není vyvoleným, ale současnou americkou fundamentální klikou již napřed naprosto fatálně obětovaným!

Hugof 81.?.?.?

A nemyslím, že je to pouze názor Leonida Ivašova!

Vyplývá to nejen z logiky vedení asimilační "války proti terorismu", ale i z logiky potenciálního válčiště.

Pokud někdo pochybuje, že již nyní USA naprosto evidentně obětují Izrael jako stát v rámci své agresivní politiky na Blízkém východě, pak by si měl velice pečlivě prostudovat mapu tohoto regionu.

Myslím, že pojem holokaust, jakožto terminus technicus pro "zápalnou oběť" jest v tomto smyslu zcela namístě!

Celá ta šaškárna s finanční podporou Izraele ze strany USA mi v tomto světle připadne, jen jako chabý pokus pomýlené neokřeaťanské sekty vykoupit se dopředu ze svého masového hříchu!

"Nezabiješ!"

Dáme skupinově pár otčenášů a nějakou tu dotaci ze státního rozpočtu USA - mrtvé duše židů nám to odpustí - stejně v Krista nevěří...

Myslím, že vidíme v tomto světle některé američtější Američany, než jsou sami Američané, příliš zkresleně.

I Hitler zneužil židů jen k vyšším a (dle jeho názoru) lepším cílům - Bushova mafie rázuje dokonale stejným směrem...

135033

10.5.2007 8:04

RE: Izrael není vyvoleným, ale současnou americkou fundamentální klikou již napřed naprosto fatálně obětovaným!

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 135033

To je zajímavý názor co jste napsal. Takže tomu mám rozumět tak, že podezříváte ze všech současných lumpáren křesťany, nikoliv muslimy, či židy?

Stala se mi zvláštní věc. Půl roku před 11.zářím jsem namalovala obraz, kde jsem vyobrazila smrt v přímém přenosu- namalovala jsem ji v TV obrazovce. V rukou té smrti jsem namalovala kříž a v plamenech požáru se rýsuje zelená váza, ve které jsou oranžové uschlé židovské růže. Hm, nechci si hrát na vědmu, ale dodnes nevím, z jakého důvodu jsem ten obraz namalovala. A mám tam vyobrazené ještě některé věci, kterým dodnes nerozumím, proč jsem to namalovala.

135043

10.5.2007 9:15

RE: Izrael není vyvoleným, ale současnou americkou fundamentální klikou již napřed naprosto fatálně obětovaným!

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 135043

Dobrý den, zejména Vám Jarmilo ale i ostatním diskutérům. Teoriím o židovském spiknutí jsem nikdy nevěřil. Nicméně nepopírám, že mezi velezločinci tohoto světa je židů dost. Přesto v nich ale nevidím velké nebezpečí. Tedy v židovstvu jako takovém. Mnohem větším nebezpečím jsou fundamentalisté křesťanští. Jejich představy o naší budoucnosti si můžete přečíst tady.

Kam se na tuhle (s prominutím) sračku, hrabou všechny kabalistické a talmudistické rádobyohrožující výklady. Na rozdíl od talmudu je do dílo současné, kde netřeba hledat historické souvislosti. A toho svinstva se v USA prodalo 60 milionů.

135048

10.5.2007 17:02

RE: Izrael není vyvoleným, ale současnou americkou fundamentální klikou již napřed naprosto fatálně obětovaným!

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 135048

Na tom není podivuhodné a alarmující to, že je to prostě duševní výblitek, ale najmě to, ře se takovouto činností a takovýmito idejemi zaobírá americká politická reprezentace!

Spoluautor je republikánským Kongresmanem...

135092

10.5.2007 12:06

RE: Izrael není vyvoleným, ale současnou americkou fundamentální klikou již napřed naprosto fatálně obětovaným!

.89.213 89.?.?.?

Reakce na 135043

Vážení spoludiskutující,
dovoluji si apelovat na to, abychom se nesnažili "zlo" arbitrárně přiřknout některému ze států, národů, věrouk či denominací. Z toho má Zlo pouze radost, a mne si packy. Nikdo Zlu nemůže upřít vysokou inteligenci a strategické schopnosti, a je naprosto jisté, že je zastoupeno v každém národě, v každé víře, v každém z nás. V průběhu ČASU se podle aktuální situace může přelévat sem a tam a být zastoupenu tu zdánlivě více, tam zdánlivě méně, ale buďme si jisti, že ve VĚČNOSTI se hladina vyrovná, a každý sklidí to, co zasel - ne podle toho, jestli si říkal křesťan nebo žid, ale podle toho, jak konal, jak myslel a cítil.

135068

10.5.2007 19:09

RE: Izrael není vyvoleným, ale současnou americkou fundamentální klikou již napřed naprosto fatálně obětovaným!

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 135068

>V průběhu ČASU se podle aktuální situace může přelévat sem a tam

Tak tohle se tu snažím presentovat už dlouho. Za všechno mohou špatní lidé. Nicméně bych řekl, že dnes je maximum ZLA právě v evangelikálech a izraelské reprezentaci. Otázkou je, kdo koho využívá a obávám se, že si oba tábory myslí, že využívají ten druhý. To ovšem nic nemění na podstatě věci. Totiž, že USA pumpují do Izraele dolary, ten si za ně kupuje z USA zbraně, drží stráž na Blízkém Východě a USA to vlastně nic nestojí. Takže bych to šacoval na ZLO v rouše evangelikálů. To je dobré maskování, nemyslíte?

Proto také vidím bušistán jako virtuální zemi, jejíž obyvatelé mají za hlavu státu Bushe, který je, čirou náhodou, také prezidentem USA. To mi umožňuje řadit mezi bušistánce Vondru, Havla, Topolánka a řadu dalších.

135100

10.5.2007 20:19

Nesuďme, abychom nebyli souzeni

.89.213 213.?.?.?

Reakce na 135100

No zvonku to tak jistě vyzerá [mrknutí jedním okem], ale bojím se, že i to je jen další ze lstivých pastí Zla. Vyměřujeme míru viny, soudíme, a zapomínáme, že taky budeme souzeni [smích] I já, samozřejmě [oči v sloup] [mrknutí jedním okem]

135109

10.5.2007 15:19

RE: Izrael není vyvoleným, ale současnou americkou fundamentální klikou již napřed naprosto fatálně obětovaným!

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 135043

Georgia Guidstones, R. C. Christian, Noví Křesťané, příchod Nového Krista.

Obávám se, že takto to vidí George Walker Bush a jeho spolupachatelstvo.

2. sv. válka začala v Polsku a Česku. Gestapo a SS nosilo na uniformách lebku a hnáty - ten symbol jim vymyslel Prescott Bush - byl totiž na Yale členem stejného rituálního spolku, jako jeho syn George Herbert a vnuk George Walker: Skull and Bones.

Válku už od počátku 30. let spolufinancovali a vyzbrojovali Prescott Bush a George Herbert Walker...

135084

Tuto stránku navštívilo 8 353