Diskuze k článku

Operace Bite je plánována na 6. dubna, varují ruské vojenské zdroje

Příspěvků 51

28.3.2007 5:03

Podival jsem se na idnes

Rene Bartosek 69.?.?.?

Zadna informace, ze Iran zmenil sve devizove rezervy. Nic o tom, ze Cina zacala kupovat iranskou ropu za euro a Japonsko je ochotno prejit na platbu v yenech. Vubec nic o tom, ze koncentyrace sil USA prevysila stavy pred utokem na Irak, a ze v blizskosti iranske hranice probihaji velke vojenske manevry. A neco o operaci Bite, uz vubec ne. Od nejlepsiho internetoveho media za minuly rok bych cekal vice.

131752

28.3.2007 5:19

RE: Podival jsem se na idnes

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 131752

Ano. Také jsem si všiml. A také nad tím kroutím hlavou. [zmaten]

131753

28.3.2007 8:25

RE: Podival jsem se na idnes

Abu Allah 208.?.?.?

Reakce na 131752

No, mozna na iDnes nekdo oddeluje zrno od plev. A vsechny ty informace - zejmena ta o operaci Bite - pochazeji z tak pochybnych zdroju, ze nestoji za otisteni.

131755

28.3.2007 9:05

RE: Podival jsem se na idnes

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 131755

Stejně jako příloha žádosti o umístění radaru na území ČR. Vlastně máte pravdu, i ta pochází z velmi, velmi pochybných zdrojů.

131757

28.3.2007 10:38

RE: Podival jsem se na idnes - ne jenom tam ne, tedy na internet

Saša astelsovsky (zavináč) fastmail (tečka) fm 142.?.?.?

Reakce na 131755

Dle několika zdrojů jako Atlantic Free Press původní článek je z týdeníku “Argumenty Nedeli”, což je snad sesterská publikace RIA-Novosti (Ruská mezinárodní agentura). Je to zpracování řady článků v „Novosti“, která je oficielním zpravodajstvím Ruska. Přináší jen zcela nepatrně zbarvené články s náhledem z tohoto dříve nevěrohodného koutu světa v řadě jazyků (rusky nečtu [chechtot] ). Atlantic Free Press se zabývá otázkou proč spekulace datum a čas apod. Pravděpodobný důvod je probuzení veřejného mínění, odvrácení útoku nebo varování? [zmaten]

131759

28.3.2007 17:43

RE: Podival jsem se na idnes

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 131755

Zajimavy nazev pro cenzuru zrno oddelit od plev. [velký smích] [velký smích] [mrknutí jedním okem]

131785

29.3.2007 19:55

RE: Podival jsem se na idnes

Cesilko 216.?.?.?

Reakce na 131785

To se mylite Bartosku. Ze vsech tech tisicu zprav ma kazdy redaktor pravo vybrat ty nejdulezitejsi. Pokud povazuje za dulezitou a duveryhodnou zpravu predpoved nejakeho ruskeho generala z druhe ruky, nemam s tim problemy. Ja sam to ovsem povazuji za novinarskou kachnu nejhorsiho druhu. Vsak uvidime, to datum se blizi.

131843

29.3.2007 22:19

RE: Podival jsem se na idnes

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 131843

Iran je v centru deni. Byla konference muslimskych statu. Zadny report. Cina oznamila, ze prechazi z 10% na platbu v Euro za iranskou ropu, nic. Japonsko oznamilo, ze bude akceptovat platbu za iranskou ropu v yenech, taky nezajimava zprava. Je excident mezi Londynem a Teheranem ohledne 15 namorniku. Na iracko-iranske hranici probihaji velke manevry a v Perskem zalivu zaujima postaveni druha skupina plavidel okolo letadlove lodi USS John C. Stennis. Koncentrace vojsk prekrocila pocty pred utokem na Irak, taky nic.

Za to se vsak kazdy muze dozvedet v rubrice zahranicni zpravy, ze princ Wiliam trosku bumbal na diskotece a pri foceni holkam podpiral kozy, aby jim nahodou nespadli na zem. S timhle zpusobem selekce informaci ma byt spokojen kdo? [překvapení] Verny ctenar Blesku? [mrknutí jedním okem] A k tomu 6.dubnu pevne doufam, ze se nestane nic. K tomu vsemu totiz smeruji aktivity, ktere v diplomaticke reci od Ruska, Ciny, Japonska jasne rikaji, neprejeme si vojenskou akci proti Iranu.

131850

30.3.2007 8:07

RE: Podival jsem se na idnes

cesilko 216.?.?.?

Reakce na 131850

Ve zpravach se o zajatych namornicich mluvi zcela bezne. Dnes jsem v televizi videl na mape i presne misto ve vodach Iraku, kde incident probehl. O tom, v jake mene bude Japonsko platit za ropu jsem se opravdu nedoslechl. Vzhledem k tomu, ze yen i dolar jsou konvertibilni meny, tak vyznam toho kroku bude nepatrny. Rozmisteni sil Spojenych Statu take nikdo netaji. A pokud se 6. dubna nic nestane, jednalo se opravdu o novinarskou kachnu, ktera nestala za zminku.

131866

30.3.2007 19:38

RE: Podival jsem se na idnes

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 131866

Dovolim si nesouhlasit. Pouze jsme se ve zpravach dozvedeli, kde podle ruznych stran incident probehl. I satelitni zabery se daji poupravit. Konecne kvituju, ze po ukonceni sumitu Ligy arabskych statu sli do medii informace a to vyznamne informace.

O tom, ze Americane jsou v oblasti vime to je pravda, avsak nikdo se nezminuje o vyznamnem posilovani vojenske pritomnosti. Pozici totiz zaujima druhe uskupeni letadlovych lodi, aby jste byl v obraze, tak USA disponuji nejakymi 12-ti letadlovymi lodemi, plus minus. Opravdu nemam v umyslu ztracet cas a presne to zrovna pro vas hledat. V kaszdem pripade je to vice nez zbytek sveta dohromady. 80 letadel na palube je letecka sila, ktera prevysuje potencial vetsiny zemi sveta.

A pokud jde o platbu v yenech a eurech? Mno, rekl bych, ze bude mensi zajem ze strany Japonska o dolary a to je v pripade jednoho z nejvetsich veritulu USA ponekud problem. Navic drzeni vice yenu v Iranu bude vytvaret tlak na vetsi obchodni vymenu. Pri velkych objemech muze byt vymena jednotlivych men zatracene draha zalezitost. Spickovy obchodnik s menami je vsak Soros a ten s lidma jako my jiste o nejakych nuancich bavit nebude. V kazdem pripade dolar bude na tyto drobnosti jak vy rikate reagovat, stejne tak i i burzy.

131907

30.3.2007 20:26

RE: Podival jsem se na idnes

Cesilko 216.?.?.?

Reakce na 131907

No, kdyz pujde dolar dolu, bude to mit kladny vliv na export.
Ale to uz hodne odbocujeme. Nemyslim, ze se jednalo o cenzuru jak pisete vy, ale o vyber zprav ktery musi delat kazdy redaktor na svete. A ta zprava o udajnem pripravovanem utoku na Iran (vcetne data a vsech moznych detailu) byla s velkou pravdepodobnosti novinarska kachna. A o tehle zprave je tato diskuse.

131918

30.3.2007 21:29

RE: Podival jsem se na idnes

Stan 80.?.?.?

Reakce na 131918

No, kdyz pujde dolar dolu, bude to mit kladny vliv na export.
dobry for Cesilko, to jsi cetl v zaverech nejvyssiho bushevickeho sovetu? Mozna nam tudiz vysvetlis proc od 2002 spadl dollar index proti cizim menam ze 122 pod 83 ( docela pekny kotrmelec)a presto deficit obchodni bilance stoupa rok co rok geometrickou radou o biliony dollaru rocne? Vypada to ze tohle jste na bushevicke VUML jeste neprobirali. [velký smích] [velký smích]

131924

30.3.2007 21:33

RE: Podival jsem se na idnes

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 131918

A co budou USA pri oslabeni dolaru vyvazet sluzby? [překvapení] Vyznamna cast vyrobni kapacity USA se presunula do Asie, oslabeni dolaru bude mit negativni vliv na konzum a tim odber zbozi z Ciny. Snizi se zajem o dluhopisy a pokud se nebudou prodavat pujdou nahoru urokove sazby a znovu se snizi konzum atd... A pokud jde o diskusi, chcete rict, ze prechod na euro, yeny, vojenske manevry to nesouvisi s tematem? [překvapení]

131925

31.3.2007 19:23

RE: Podival jsem se na idnes

Cesilko 216.?.?.?

Reakce na 131925

No pokud si panove nemyslite, ze slabsi mena podporuje export, tak to reknete panum z consorcia Airbus. Ti totiz tvrdi, ze je Boeing prevalcoval kvuli nizke hodnote dolaru.
Ja sam s nimi moc nesouhlasim, myslim ze za to jsou zodpovedne i lepsi podminky pro byznys, kvalifikovana pracovni sila a vynikajici americke universitni skolstvi.
Mimochodem, pokud se domnivate, ze problemy s odlivem vyroby do zemi s levnou pracovni silou ma jen Amerika, bezte se podivat na vyrobky do nejblizsiho kramu.

131981

2.4.2007 14:08

RE: Podival jsem se na idnes

SEQUOIA 66.?.?.?

Reakce na 131981

Vazeny Pan Cesilko.
Zase sa k Vam musim pripojit a mam absolutny suhlas k Vasim nazorom.Dnes pan Sarkozi vo Francii sa ohana silnym Eurom za prepad Farncuzkeho exportu na ukor prepadu dolara o 30%.Obhajuje to prepadom hodnoty dolaru s cim ani ja velmi nesuhlasim.Ma to podstatny vpliv ale stale ako Vy uvadzate,je to prvotriedne lepsimi podmienkami v byznyse.Flexibilita trhu prace,ktora je velmi pruzna a pristup k ludskym zdrojom.Pred par rokmi Airbus nahovaral svetu ako oni porazily svetovu jednicku v letectve a to Boeing.Lenze ako viete ani Boeing nesedi na svojich vavrinoch donekonecna.Privatny kapital bude narabat tak aby mal zisk a v tomto je Boeing vynikajuci.Vsadily na lietadlo mensich rozmerov a hlavne vedia ho vyrobyt a predat.Dnes je to opacne a Boeing ma vsetku vyrobnu kapacitu vypredanu do roku 2012.Kdezto Airbus sniva o megalomanskych projektoch,ktore mozno stroskotaju tak ako Concorde,cize z operacnych a nenavratitelnych investicii.Bohuzial to stale zaplatia danovy poplatnici v EU.Ste jeden z mala ludi na tychto forach,ktori vidia troska viacej do zakulisia a z toho dovodu si vase nazory VAZIM.Bohuzial ta Anti Americka propaganda je tak silna ze uz aj ja mam domienku ze je to asi neaka nova cirkev pod nazvom ASrmagedom.Dakujem.S pozdravom ostava SEQUOIA.

132084

2.4.2007 15:22

RE: Podival jsem se na idnes

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 132084

když si myslíte, že to Boeing vytrhne..... [chechtot]

132087

2.4.2007 17:00

RE: Podival jsem se na idnes

SEQUOIA 66.?.?.?

Reakce na 132087

Zacina to lietat od Juna (cerven)2007.

132090

2.4.2007 18:53

RE: Podival jsem se na idnes

Cesilko 216.?.?.?

Reakce na 132084

Pane Sequoia, i ja si vasich nazoru vazim a myslim, ze jste zde trefil hrebik na hlavicku. Panove ktere tak rozveselila moje poznamka o zvyseni exportu v pripade snizeni hodnoty meny by se meli seznamit s nazorem U.S. Rep. Sandera Levina (D), ktery obvinuje Japonsko z manipulace yenu smerem dolu, aby tak japonske firmy ziskaly vyhodu pred americkymi. A ono to do urcite miry funguje. Toyota tento rok pravdepodobne predstihne ve vyrobe automobilu GM. Jenze - Toyota ma v Americe 13 tovaren a vice nez polovinu aut vyrabi prave tam.
Panove z te nove cirkve ASrmagedon by se meli podivat jaky je tam cvrkot a po ceste by to mohli vzit pres firmy jako jsou napriklad Apple, John Deere, Caterpillar, Boeing a Harley Davidson. Treba by vzaly zasve jejich naivni predstavy tlustochu pojidajicich na dluh hamburgery a s tim i to ocekavani Armagedonu.

132094

2.4.2007 22:12

RE: Podival jsem se na idnes

SEQUOIA 66.?.?.?

Reakce na 132094

Uplny suhlas.
Najvecsim manipulatorom na svete su momo ine momentalne Cinania.Ich mena ja tak podhodnotena,ze je to az neskutocne.Viem z vlastnej ruky,bol som tam minuly rok na 3 tyzdne.Japonci sa snazia o to iste.Preco asi? Vyroba u koncernu Toyota v tych fabrikach je spenazena formou dolara,ktory treba menit na yen.V pripade silneho yenu voci U$D je tato zmena v neprospech Japonska.Takze sa stlaci yen dole a zrazu zarobky z USA vypadaju velmi dobre.Je velmi zaujimave ako napriklad sa stavaju fabriky na vyrobu automobilov v USA napr.BMW,TOYOTA,HONDA a dalsi a ze by oni nemali ziadne informacie ze pad ekonomiky USA je za rohom,ako aj zmena penazneho systemu?Cesilko,nemyslite ze tieto koncerny potrebuju pomoc od tej novej cirkve ASrmagedon na ktorej cele stoji nas priatel Stan? Viete,mne sa zda ze v niektorych ludoch spociva neskutocne mnozstvo zavisti a nenavisti,ktore ma za nasledok frustraciu ako v ich osobnom ta aj v ich profesionalnom zivote..Tymto nenaznacujem ze sme to mi,ale niekdo iny.Suhlasim a ostavam s pozdravom.SEQUOIA.

132107

30.3.2007 20:30

RE: Podival jsem se na idnes

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 131866

Vzhledem k tomu, ze yen i dolar jsou konvertibilni meny, tak vyznam toho kroku bude nepatrny.

To bych tedy rozhodně netvrdil. V podstatě je přece konvertibilní i zlato. Uznejte, že v případě kolapsu dolaru, ostatně vcelku již všeobecně čekaného, by držení dolarů bylo přec jen méně prozíravé, něž držení jenů a eventuálně pak zlata ..

Ostatně pane cesilko, Vy to, že měny jsou aktuálně teď navzájem směnitelné, považujete za záruku, že Vám za půl roku budou třeba dolary k něčemu ? Před 6 léty se za dolar směňovalo mám pocit asi 35 korun českých, dneska snad jen 21 korun. A to i koruna i dolar jsou konvertibilní... [velký smích]

131919

28.3.2007 9:46

RE: Podival jsem se na idnes

Rudolf klimek (zavináč) pobox (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 131752

na
http://www.sme.sk/c/3217087/Guverner-iranskej-centralnej-banky-relativizuje-sankcie-OSN.html
aspon priznali, ze Iran "znizil" svoje dolarove aktiva... kazdopadne cely clanok je prekladany z rovnakeho zdroja.

131758

29.3.2007 0:06

RE: Podival jsem se na idnes

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 131752

A co tohle? Clanku s tematikou je tam jako maku
http://rense.com/

z.a.p

131804

28.3.2007 10:56

Asi je to píčovina

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 82.?.?.?

Moc této zprávě nevěřím, spíš je to záměrná dezinformace rozšířená CIA. Pokud by to byla pravda tak by se to snad snažili utajit nebo ne?
Mimoto vůbec nejde o nějaký jaderný program, ale o íránskou ropu. Takže válka s Iránem, pokud k ní dojde bude běžná válka s nasazením tak milionu vojáků. USA by mohli pomoci Pákistán a Turecko výměnou za územní zisky na úkor Iránu.

131760

28.3.2007 12:21

RE: Asi je to píčovina

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 131760

Po boku USSaku a pod vedenim USSaku se do valky nikdo nehrne. Cize varianta "omezene letecke udery" je nejpravdepodobnejsi variantou.

Ostatne vubec nejde o ropu, ale o bezpecnost Izraele. A ta bude udajne dosazene uderem na Iran. Realita je samozrejmne jina. Iran neprijme takove napadeni aniz by nezautocil tvrde a rozhodne na USSaky tam, kde je ma nejbliz - v Iraku a po jeho osvobozeni je na rade osvobozeni Palestiny od zidacku a pak Afghanistan...

Pokud budou prvni utoky konvencni a vyvolaji (logicky) protiutok, tak se muzeme dockat jadernych utoku od te vztekle mrsiny, kopajici kolem sebe krecovite v poslednim tazeni...

Rusove by meli ihned dodat dalsi protiletadlove systemy, Iranci by se meli pripravit na to, ze stacionarni radarove stanice budou prvnimi cili utoku a pravdepodobne podle Irackeho scenare - letka Apachu co je zblizka rozstrili na cucky, pokud tam nebude dobra protiletecka ochrana...

Dale by meli Irancum ihned dodat ty nejmodernejsi protilodni Moskyta, aby si je konecne vyzkouseli v tvrde akci na realnych cilech.

A Iran by se mel obavat strel s plochou drahou letu... Leti moc nizko na zachyceni radarem a urcite budou smerovat na ty "spravne mista" a k radarum... Myslim, ze by meli zacit vytvaret z mikrovlnek klamne "radarove terce" a mozna i cirka kilometr pred radarem vztycit 50 - 100m vysoke site s malymi vybusninami v ocich - v teto vysce prileti okridlena strela a i kdyz ji sit z konopi rozhodne nezastavi a asi ani neposkodi, tak je sance, ze by ji vybusniny pri pruniku siti mohly ulomit kridylka a tak se stane neovladatelnou a zriti se v poklidu na zem daleko pred radarem... [vyplazený jazyk]

131764

28.3.2007 15:07

RE: Asi je to píčovina

Guru 84.?.?.?

Reakce na 131764

Velice přesné pane Trodas,
je vidět, že znáte. Pár pozemních baterií nadzvukových Moskyt nebo Jachontů a Gringos by měli co dávat do kroniky.
Teď to vidím jako velkou chybu, že si Íránci nestihli dojednat takové S-300 PL systémy.
Vzpomínáte, jak Íránci řešili protiútoky v Irácké válce, když došly "zdroje":
2. vlna byli 14 letí beze zbraní, měli za úkol se zvednout, až první vlna padne, doutíkat k ním a vzít jejich zbraně.
3. vlna byli 13 letí opět beze zbraní a se stejným úkolem.
Jak si s tímhle poradí U.S. hrdinové ? To bude opět natáčet CNN?
[naštvaný]

131776

29.3.2007 0:14

RE: Asi je to píčovina

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 131764

Rovnez bych povazoval prekroceni hranice s Irakem a neco toho druhu co popisujete za logicky nasledek. Iran ma pozemni prostredky a lidova podpora v Iraku bude prehlusovat vse co tam okupanti maji. Ussaci budou hotovi v nekolika tydnech. Pak si muzou bombardovat pro zmenu zas nekoho jineho.

z.a.p

131805

28.3.2007 14:38

Symbolika

Kevin 84.?.?.?

Bude to zaujimava symbolika, kdyz "krestanske" USA pod vedenim ortodoxniho krestana GWB zavedou svet do valky na Velky patek jen kvuli tomu aby vyhovelo zidum...

Jen aby Zide neobetovali USA tak, jak tenkrat obetovali Jezise...

131772

28.3.2007 15:18

Symbolika?

semitsky snilko (ss) 67.?.?.?

Reakce na 131772

>Jen aby Zide neobetovali USA tak, jak tenkrat obetovali Jezise...

Tak sa musis poponahlat, aby si teda do Velkeho piatka este stihol pre USA pripravit, ako drevorezbár napr. taky spravny slovensky dvojkriz!

Vložený obrázek

131777

28.3.2007 14:56

Analogie

Guru 84.?.?.?

Právě před minutou jsem dostal mail s obvyklou cynickou otázkou: A jak na tom vyděláme ? (myšleno na trhu)
I vzpomněl jsem si, že jako malé hloupé dítě jsem četl o bestselleru mezi U.S. piloty na misích nad Vietnamem:
Malá cedulka napsaná ve vietnamštině s textem "Jsem občan U.S., jsem na první bojové misi, byl jsem sestřelen dříve než jsem stihnul odhodit bomby, postarejte se o mne a moje vláda se vám odmění". No tak se Vietnamci postarali.
Rychle najít překladatele do Farsí a máme vydělaný majlant a ještě jim prodat ty Kalouskovy padáky, co je šili v kulturním domě na jídelních stolech najaté uklízečky.
Jistě nejsem jediný, kdo dostává otázky jak vydělat.
U.S. Navy piloti řešili problém: U.S. Navy poprvé v historii nahradilo výkonnější letoun (F-14D) méně výkonným letounem (F/A-18 E/F Super Hornet). Jejich odborná kritika byla pochopitelně převálcována. Je nutno vydělávat, že ano.
[naštvaný]

131774

28.3.2007 18:08

Žeby to bola pravda?

Sid 84.?.?.?

No tak sa mi vidí, že mullahov už nič nezachráni. Ale je to príliš pekná predstava, aby to bolo reálne. V reále ešte asi pár rokov(10?) povládnu, pobičujú kadekoho, povešajú, ale potom ich niekto dostane. Pokrokový národ sa dlho nenechá ovládať bandou senilných klerikov. Vykúriť tak náboženské úrady v Qomme pár bombami, a bude mier aj sloboda.

131787

28.3.2007 18:38

RE: Žeby to bola pravda?

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 131787

Sancta simplicita!

131788

28.3.2007 19:15

RE: Žeby to bola pravda?

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 131787

I když mě editor(ka) vysoce pravděpodobně smaže, k Vám můžu podotknout jen jedno: jste magor.

131790

28.3.2007 19:39

RE: Žeby to bola pravda?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 67.?.?.?

Reakce na 131790

Ak sa riadime devizou Zvedavca - slobodne pravo slova a prejavu -, tak sa nemusite bat, byt zmazany. Vasa mienka k Sidovmu rieseniu je, ze Sid je magor.

Lenze aj Sid ma take iste pravo, ako Vy slobodne prejavit svoju mienku k rieseniu podla jeho gusta. Cappische?

131791

29.3.2007 14:17

RE: Žeby to bola pravda?

kubrt 83.?.?.?

Reakce na 131791

Poznámka nebyla k jeho řešení. Dotýkala se jeho duševního stavu.

131826

29.3.2007 23:35

RE: Žeby to bola pravda?

68 68.?.?.?

Reakce na 131826

Poznámka nebyla k jeho řešení. Dotýkala se jeho duševního stavu.

Takze, ten, co nesouhlasi s vasim nazorem a neplaca vas po zadech ma neco spatneho se svym dusevnim stavem? To mne neco pripomina, ale nebudu to zde opakovat. [pláč]

131859

28.3.2007 20:22

RE: Žeby to bola pravda?

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 131787

>Vykúriť tak náboženské úrady v Qomme pár bombami, a bude mier aj sloboda.

Bombing for peace is like fucking for virginity.
Bombardovat pro mir je jako soulozit pro panenstvi.

Pane Sid, vy si fakt myslite, ze vsechny problemy sveta vyresi par (desitek) bomb vhodne sily? Jak by to dopadlo snad vidite v Iraku a Afganistanu. Tak proc si myslite ze v Iranu to bude lepsi?? Iranci muzou sve mullahy nemit radi, ale okupanty nemaji radi jeste o kousek vic a Americke okupanty jeste o hodny kus vic. A tak se lehce muze stat, ze ty americke zvestovatele "demokrace" budou vitat ne s kyticemi, ale s RPG-9 a AK-47.

Skuste se na chvili zamyslet, jak by dopadla treba Ruska okupace v 1968 v pripade, ze by se tady Rusove chovali jako hovada jako Americane v Iraku? Kdyby misto nekolika lidi zabili nekolik tisic lidi, kdyby s natazenymi samopaly rozbijeli lidem byty dum od domu, kdyby tady nasilne prosazovali treba pravoslavni viru, kdyby tady na svych OT-ckach jezdili jak US hovada v Iraku? Dost pochybuju ze by lide v Ceskoslovensku tise sklonili hlavy.

A pritom Rusove nam tady zavadeli podle sveho vedomi a svedomi to nejlepsi a nejpokrokovejsi socialisticke zrizeni uplne stejne jako US troopers v Iraku zavadeji "demokraci" a konzumni kapitalizmus.

131795

28.3.2007 21:51

RE: Žeby to bola pravda?

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 131795

Mnozí američané jsou prudce inteligentní lidé s hlubokými znalostmi. Stáhněte si pro informaci anketu a amerických ulic - soubor amici.wm
Názorům radikálních sioami se pak již nebudete vůbec divit.

131801

29.3.2007 18:22

Pokud je to pravda, pak tedy

rickover 86.?.?.?

přeji spojeneckým pilotům pevnou mušku a dobrý lov při jejich odvážné misi na záchranu i českého národa před chytaným mulláhomafiánským jaderným holocaustem Evropy. Spíše, než genštáb army byste měli vybombardovat Iránské Islámské Revoluční Gardy, ty mají kvalitnější zbraně, Shahaby a jaderný program je pod jejich kontrolou. Army je více spjata s iránským lidem a mohla by využít oslabení Gard k převratu. No a pokud byste trefili i medresy v Quommu mulláhomafiáni by přišli i o spoustu kamarádů, potenciálních Ahmadínežádů. Ještě jednou : DOBRÝ LOV!

131836

30.3.2007 1:23

zdroj

anonym 85.?.?.?

Nebylo by slušností uvést zdroj?

(Zdroj i s odkazem je a vždy byl uveden pod článkem - modrátor)

131862

30.3.2007 14:04

RE: zdroj

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 131862

Aha, tak ale asi jen u plného článku. Podle mě by bylo vhodné uvést zdroj pro všechny.

131892

30.3.2007 22:03

RE: zdroj

Saša 142.?.?.?

Reakce na 131892

Původní článek je z týdeníku „Argumenty Nedeli”, což je sesterská publikace RIA-Novosti (Ruská tisková agentura). Viz 131759. Dnes se předpověď zdá nepravděpodobná, ale v okamžiku zveřejnění tomu bylo naopak. Zajímavé na tom celém opravdu je kdo s tím první přišel. Spojené Státy přece nenapadnou Irán přesně dle ruské předpovědi. [oči v sloup] Tehdy (a možná stále) část vlády Spojených Států by si to přála a popsaný okamžik by byl ve zmíněném okamžiku nejvhodnější; bylo ještě třeba najít záminku a přesvědčit veřejnost. RIA-Novosti nezveřejňuje žádné kachny a je věrohodným obrazem na světové události z pohledu Ruska. Předhodí však celkem logickou, ale přesto nejistou předpověď sesterské organizaci a tím nějak ztíží ne-li znemožní její uskutečnění.
Článek ve Zvědavci byl přeložen z „Operation Bite - April 6 Sneak Attack By US Forces On Iran Planned - Russian Military Sources Warn“ vyšel 25.3. na serveru rense.com. (V tomto okamžiku najdete v angličtině také na nesčetných dalších směrnících.)

131929

30.3.2007 11:50

Niečo o preniknutí/ nepreniknutí do teritoriálnych vôd Iránu

Bibi 212.?.?.?

Členenie teritórií výsostných vôd nie je zďaleka také jednoduché.
viď. pre tento prípad názorné metódy.
http://www.moonofalabama.org/2007/03/blairs_faked_bo_1.html

Čo sa týka máp
http://barrylando.com/?p=136
Aj ked:
Tí čo majú vojenskú službu za sebou,,a ašte si ju trochu pamätaju :- )musia potvrdiť že vojenské mapy sú trochu iné. Že by tam tých "chudákov" poslali len tak plus mínus päťsto metrov hore dole..len " jeď" a niečo prines ináč sa nevracaj? Tak sa nevrátili nič viac. Má snáď Irán prižmúriť oči len preto že to boli Angláni? Aj keď šlo o zjavnú provokáciu? A ak by nešlo tak potom že by to naozaj iba trochu poplietli?..Vojaci ríše ktorá si zakladá na tradíciách miešania kariet vo svetovej politike, ktorá živí množstvo tajných služieb operujúcich po celom svete? Vojaci velmoci ktorá bola dobrovolne zneužitá na vznik sionistického štátu? Anglicko /nie Británia/ ano tam, kde dodnes existujú zakopy "mocných" ktorí aj tam majú svoju dŕžavu? Ťažko tomu uveriť.//Alebo šli len tak na ryby a došiel im zdroj v GPS-ke? najväčšie kusy totiž žijú na hraniciach výsostných vôd. To za to stojí nie?//

131887

1.4.2007 17:25

RE: Niečo o preniknutí/ nepreniknutí do teritoriálnych vôd Iránu

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 131887

Ano, šli len tak na ryby a došiel im zdroj v GPS. [oči v sloup]

132035

30.3.2007 23:03

Dodatecne cteni od p. Makova zde

z.a.p 74.?.?.?

http://www.savethemales.ca/index.html

z.a.p

131930

31.3.2007 4:34

o tom vice v Halo novinach

Belveder 64.?.?.?

S tim datumem to hodne moc autori clanku prepiskli.Sam jsem to cetl [tusim na prison planet,tam se castokrat objevuji zhoubne informace].Pokavad by se mela nejaka vlada uz opravdu rozhodnout k vojenskemu utoku,tak presny datum vlastne az do posledni chvile nikdo z tech vsech generalu a klicovych utocicich vudcu ani sami nevi.Mobilizace muze byt rozbehnuta na 100% a datum utoku se castokrat mneni az v poslednich momentechu.
Kdyz Hitler planoval Barbarossu,tak celou operaci provazel neustaly zmatek.Puvodne byla naplanovana jarni ofensiva [nikdy nebyl urcen presny datum] a pak vse pozdrzel pompezni Il Duce,ktery se rozhodl zahajit balkanskou kampan aniz o tom Fuhrera informoval.A tak museli samozrejmne te slavne italske statecne armade prispechat na pomoc nemecke divize a tim se cely plan napadeni Ruska o nekolik dlouhych tydnu pozdrzel.Obdobne je tomu i dnes.Situace na bitevnim poli zvanem Iraq a Afghanistan se neustale mneni a tak nikdo si nemuze byt presne jisty[ ani samotny Jirka] s nejakym presne stanovenym datumem,to je holy nesmysl.
Snad jedine,ze by nejaky vyprahly pracovnik Pentagonu zapomnel laptop v nocnim baru a cela akce "Teheran" byla tak odhalena.Budte ale prosim trpelivi,o tom vse se doctete v Blesku a Halo novinach nekdy pristi tyden,sam si nejsem jisty s presnym datumem.

131944

31.3.2007 7:01

„Operation Bite“ znovu na RIA Novosti

Saša 142.?.?.?

Reakce na 131944

Novosti (Ruská tisková kancelář) přináší poněkud přepracovaný článek znovu, (původně to byl teoreticky nezávislý týdeník). Tentokrát to není jistá předpověď, ale píší: armáda Spojených Států je téměř připravena k možnému vojenskému napadení Iránu začátkem dubna. V několika odstavcích sugestivně popisují seskupení letadlových lodí a zní obdobně jako v původním článku, který jste četli zde. Citují Col.-Gen. Leonida Ivashova, který je přesvědčen, že dojde k agresivní akci proti Iránu a odsuzuje „Operation Bite“. V závěru citují ruského zahraničního ministra Sergeje Lavrova a ten je prý zase optimistický a vylučuje vojenské řešení. Celá zprávička zní jako varování, hochu nedělej blbost!

131945

1.4.2007 10:32

Mám radost

Jan z Tachova red (tečka) med (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Vaše diskuze jsou úplně něco jiného, než ty pitomosti na seznamu, kde se každý obviňuje z politické příslušnosti..

[smích]

132013

1.4.2007 16:45

Muslimský svět plánuje hromadné...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

...přestoupení na židovskou víru.

Přesně na Pesach.

132032

3.4.2007 19:01

Happy Passover

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 207.?.?.?

Vložený obrázek

= Odpoved [mrknutí jedním okem]


= Zdroj.

132160

6.4.2007 17:39

Ach ti rusové

alias.undercover 81.?.?.?

že by udělali soudruzi z východu opět chybu a trochu se s datem sekli ? Nějak se nic neděje...

132385

18.4.2007 11:52

A vojna sa nezacala

becher 158.?.?.?

je 18.4 a vidite co sa stalo .... nic .aka je to hodnovernost clanku? [zmaten]

133154

Tuto stránku navštívilo 9 324