Diskuze k článku

Genocida v Srebrenici

Příspěvků 43

27.2.2007 0:42

Srebrenica

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Nevím, možná se pletu, ale nebylo Srbsko zproštěno viny v případě Srebrenica ?

129570

27.2.2007 1:10

No tak to teda nevím co je pravda

Antiseptik 69.?.?.?

neboť kanadský tisk, CBC i Google.ca tvrdí naopak, že Srbsko nebylo odsouzeno, čímž ovšem jaksi Miloševič jim umřel zcela blbě ve vězení. Dneska už ale jeden neví kde ta pravda je.

129572

27.2.2007 2:08

len neviem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

ci to bude platit aj na deti ktore sa narodili po tejto vojen a po tomto rozhodnuti.....a co ked niektori ti srbi boli zidia plati to potom ze aj zidia maju vinu alebo iba ako srbski zidia...kto sa v tom ma vyznat...a co ked niektori srbovia boli absolutne neschopni sa na tom zucastnit ci uz invalidi alebo vo vazeni aj ti su vinni????
kam sme to az dospeli v 21 storoci???a zidia mozu vyvrazdovat palestincov uz 60 rokov beztrestne...a to uz nehovorim o ich okradnuti!!

129577

27.2.2007 11:33

RE: len neviem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 129577

>...a to uz nehovorim o ich okradnuti!!

Tak nehovor!

129605

27.2.2007 2:09

Byl to nějaký info šum,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

na Novinkách napřed psali, že jsou Srbové vinni a pak to opravili - asi se jednalo o "úlet" redaktora www.blisty.cz/art/24083.html .

129578

27.2.2007 2:12

Je dost mozne, ze tato proklamace

z.a.p 74.?.?.?

"Mezinarodniho (klokaniho) soudu" je jen dalsim tahakem na Srbsko. Nikdo neni 'milosrdny' pro nic za nic, tim mene tento 'legalni' paskvil. Srbsko melo zato, ze je povazovano za 'vinne' a z toho titulu melo malo co ztratit nevydanim gen.Ratka Mladice. Nyni ma ovsem 'pobidku', ktera se zda byt lakava - 'odpusteni hrichu'.

Nezapomenme, srbsky narod neni monolit, je to vyvijejici se demokracie s mnozstvim stran a nazoru. Dalsi casti rovnice je ten fakt, ze Srbsko tez 'usiluje' o clenstvi v EU. Je tedy mezi nekolika kameny najednou. Jedine co jim schazi je americka radarova stanice.... ale i to muze prijit. Ma mimochodem na svem uzemi Camp Steelbond (na hranici mezi Kosovem a Makedonii) se 7-mi tisici americkych vojaku. Uprimne mu preji 'hodne stesti'.

http://www.srbija.sr.gov.yu/vesti/vest.php?id=31975

z.a.p

129579

27.2.2007 2:54

Nooo,

Aja 24.?.?.?

jak v pohadce O chytre horakyni, oblecnena, neoblecena, pesky nepesky.

Radio Kanada v jednom clanku, jednim dechem, hlasem soudkyne Rosalyn Higgins.

Srbsko je vinne genocidou v Srebrenici.
Srbsko nemuze byt pravne zodpovedne za genocidu. [zmaten] [zmaten]

129581

27.2.2007 6:20

RE: Nooo,

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 129581

>Srbsko je vinne genocidou v Srebrenici.
>Srbsko nemuze byt pravne zodpovedne za genocidu. [zmaten] [zmaten]
Mám dojem, že přesně tohle chtěli říct: Srbsko je vinné, ale nemůže (prozatím a bohužel) být právně zodpovědné za genocidu. Pro zrůdnost podobných "rozsudků" nejsou slova, protože to nikdy v dějinách nebylo.
J. H.

129586

27.2.2007 9:31

misleading

Anto 85.?.?.?

Vážený pane Král, vezmeme to postupně:
1. "Kolektivní vina znovu povstává na prahu 21.století" - žaloba byla podána republikou Bosna a Hercegovina a to již v roce 1993 !
2. "Jsou vinni všichni Srbové, celý stát, celý národ" - soud uznal, že to byla genocida ale neodsoudil stát, protože to byla operace paravojenských skupin

Míchate hrušky a jablka, ve Srebrenici se stala genocida a poprosil bych, abyste si příště obstaral nějaká fakta a přečetl něco či podíval na videa ze Srebrenice natočená vojskem při této operaci, tímto svým projevem jen zlehčujete co se stalo tisícům lidí, dětem i ženám ve Srebrenici.

Jediné v čem máte pravdu je, že tento rozsudek měl být vynesen už dávno, a ikdyž soud rozhodl že Srbsko jako stát není tímto vynen (myslím že prokázat úmysl "státu" jako celku je těžké vždy), ti kdo se o to zajímají vědí jak to bylo a že tyto paravojenské oddíly měli rozkazy přímo z Bělehradu.

129600

27.2.2007 15:55

RE: misleading

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 129600

Předpokládám podle reakce, že jste příznivcem Albánců. A to jsou také jediní, kteří za celý incident mohou. Jsou jako Jezinky, nejdříve jeden prstíček, aby si ručičku ohřály a dál to už jistě znáte. Mezinárodní soud v Haagu je zločinecká organizace.

129613

28.2.2007 0:04

RE: misleading

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 129613

Neobvinujte ho ked ma opacni nazor. Podla mna je podozrive ze rozhodnutia Haagskeho sudu sa nejak moc blizia politickim potrebam EU,NATO a USA. EU politika voci Juhoslaviji zlihala na plnej ciare od roku 1980 a smrti Tita. Za obciansku vojnu moze nejednotnost clenov EU a USA a totalna nejednotost konania.

Ina pravda je ze Juhoslaviju bolo treba znicit lebo ukazala ze existuje aj ina cesta. Sice vikupena zlou ekonomikou ale bez blokov. Mat juhoslovanski pas v 1980. a srbski v 2000. je podstatni rozdiel. V 1980. viza existovali iba pre par krajin. Dnes su vsade...

129636

28.2.2007 14:09

RE: misleading

petr z jbc 85.?.?.?

Reakce na 129600

ančto, anto, máte v příspěvku tak zločinecký hrubky, budu jen doufat, že jsem vás pochopil dobře. rozkazy z bělehradu nepřišly. to bylo to, co celý léta del ponte hledala, nenašla, a tak náhle milý slobo skapal. a co si myslet o holanďanech v modrých přilbách, kteří se pasivně akce zúčastnili? nemohlo to býti nějak ve stylu "hele saddáme, když tam do toho kuwajtu vlítneš, my to tak nějak přehlídnem", aby nepřehlídli?

129669

27.2.2007 23:19

Jak vůbec začla válka v kosovu?

Slayko 89.?.?.?

Nevim o tý válce zhola nic jak to všechno začalo? [zmaten]

129632

28.2.2007 0:00

Srbové se bránili a Haag slouží Američanům

Zorba 83.?.?.?

Soud v Haagu je jen nástrojem americké a sionistické politiky. Jeho účelem je ospravedlnovat zločinnou americkou politiku a odsuzovat a očernovat ty kteří se odvážili postavit na odpor americké agresi.

V Srebrenici nedošlo k žádné genocidě. Válka v Bosně začala tak že Chorvaté a Bosnáci(poskoci Ameriky) zaútočili na Srby s cílem je zničit. Srbové se ale bránili a to úspěšně, proto musely USA přijít svým poskokům na pomoc(k témuž došlo i v Kosovu). V Srebrenici došlo k bitvě mezi Srby a Bopsnáky, je pravda že Srbové se k zajaté Bosnácké ozbrojence často popravovali, ale to byla jen pomsta za předchozí zločiny spáchané Bosnáky. Ti totiž využívali Srebrenice jako základny pro útoky na Srbské vesnice, které vypalovali a kde vraždili Srbské civilisty.

Přispěvatel Slayko se ptá jak začala válka v Kosovu. Mohu odpovědět. Kosovo bylo vždy historickým Srbským územím, do kterého se ovšem za posledních 200 let nastěhovalo velké množství Albánců, kteří pak Srby vyháněli. Miloševičova Jugoslávie byla jednou z mála zemí v Evropě jež se nechtěla podřídit americké nadvládě. Proto Amíci vyzbrojili a vycvičili Albánské separatisty aby zahájili válku proti Srbům. Srbové se ovšem úspěšně bránili. USA a jejich NATO proto zahájili bombardování Jugoslávie a tím nakonec přinutili Srby vyklidit Kosovo, které pak obsadili Amíci. Miloševićův režim byl zakrátko svržen pseudodemokraty(kteří slouží zájmům USA) a ti v Jugoslávii nastolili prozápadní režim a začali poslouchat rozkazy Washingtonu a Bruselu. USA a sionisté tak bohužel opět jednou dosáhli svých cílů a porazili svobodomyslný národ.

129635

28.2.2007 1:10

RE: Srbové se bránili a Haag slouží Američanům

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 129635

I kdyz sympatizuji s Vasim pristupem k realitam, dovoluji si neco pridat:

- SFRJ byla jakymsi statem 'mezi' (ani pravy komunismus ani kapitalismus) po celou dobu studene valky. USA jim davala bezurocne pujcky s odkladem splatnosti v dobe, kdy vedeni Jugoslavie bylo v opozici k SSSR, coz byla samozrejme takticka hra. Uz v te dobe mohla SFRJ ocekavat, ze drive ci pozdeji bude muset platit zpet.

- Behem let se Jugoslavie ukazala jako jediny funkcni socialisticky model (prave pro ten humanni typ socialismu ktery praktikovala vuci svym obcanum). Svym zpusebem jsme my mohli mit neco podobneho kdyby nas Rusove v 68-mem neobsadili. Jeji ponechani v existenci po padu berlinske zdi se jevilo svetovemu financnimu kabalu jako nemyslitelne. Proto musela byt smetena s povrchu Zeme. (Domnivam se, ze to same by se bylo stalo s Ceskem, kdyby 'prazske jaro' bylo prezilo.)

- Albanska mensina byla behem Tita pod kontrolou a nemela podporu Zapadu k zadnym zvlastnim pozadavdum. To se ovsem zmenilo v 1989 a to za zminenym ucelem. Satus Kosova a Metohije byl 'autonomni oblast'. Albanci z Kosova byli tak jako ostatni obcane plnopravnymi v ramci federace. Mnoho z nich pracovalo v zahranici, mj. v CSSR.

- Trenice a urcita nevrazivost existovaly jiz davne pred nastupem S.Milosevice k moci. Tudiz, narust problemu v te dobe se mu rozhodne nemuze davat za vinu. Hlavnim prohresovatelem bylo hnuti 'Ustase' v Chorvatsku a jeho potomci. Sam z osobni skusenosti a rozhovory s Jugoslavci to pamatuji. Tato skutecnost byla vyuzita pozdeji svetovym financnim kabalem.

- Prvni pozadavky k osamostatneni prisly z Chorvatska (Nemecko uznalo jako prvni jejich nezavislost) a vzapeti ze Slovinska na jare 1990. Boje ktere propukly zahy nato byly jen sporadicke. Tehda bylo jeste mozne dojednat mir. Bosna byla v te dobe pomerne klidna, i kdyz politicke vzruseni narustalo rapidne zvlaste diky vudci islamske mensiny I. Izobetgovici. Albanci v Kosovu zacali s nepokoji (vlastne jiz v 1988), ale ty byly potlaceny rasantnim zakrokem armady a byl na cas klid i kdyz napjaty.

- Co je dulezite vypichnout jako bod zlomu byl vstup zapadnich mocnosti do pletich v Bosne o dva roky pozdeji. Kabal tam sehral skutecne mistrnou partii, ze ktere by si meli vsichni budouci obcansti valecnici meli vzit priklad. Dokonce zprostredkoval prichod bojovniku 'mudzahadin' z Cecenska a odjinud. I Usama BinLadin navstivil Bosenske muslimy. S takovou podporou nastalo jednostranne vyhlaseni nezavislosti Bosny pod vedenim vlady Izobetgovice. Prisel diktat z Daytonu atd. Srbove prestali tim padem byt pany ve sve zemi.

Az pote prisly znovu nepokoje v Kosovu. Hra byla pro Srbsko rozehrana na mnoha frontach a nebyla jiz k zvladnuti. Zalezitosti v Kosovu byla uz jen zaminka pro Zapad zasadit Srbsku posledni ranu znamou vyrokem V. Havla coby "humanitarni bombardovani".


z.a.p

129640

28.2.2007 14:32

RE: Srbové se bránili a Haag slouží Američanům

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 129640

Dík za doplnění, faktů není nikdy dost [mrknutí jedním okem]

Jen upřesním že ve válce v Bosně měli oni mudžahedíni minimální úlohu. Bosnáci a Chorvati dokázali porazit Srby především díky masivní vojenské, logistické, diplomatické i finanční podpoře USA a dalších západních zemí(viz. americké nálety na Srbské cíle v letech 1994-1995 a operace speciálních amerických jednotek namířené proti Srbům atd.).

129676

28.2.2007 12:19

RE: Srbové se bránili a Haag slouží Američanům

Osvetár 84.?.?.?

Reakce na 129635

>USA a sionisté tak bohužel opět jednou
>dosáhli svých cílů a porazili svobodomyslný národ.

Problem Srbov az dodnes, je ich "nespracovana" zrdvujuca porazka 28. Juni 1389 na Kosovkom poli! Zvysok tvojho prispevku nebudem (radsej) komentovat [smích]

129658

28.2.2007 14:28

RE: Srbové se bránili a Haag slouží Američanům

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 129658

>Problem Srbov az dodnes, je ich "nespracovana" zrdvujuca porazka
>28. Juni 1389 na Kosovkom poli! Zvysok tvojho prispevku nebudem
>(radsej) komentovat [smích]

To ano. Ovšem porážky které Srbům v devadesátých letech uštědřili Američtí agresoři, jsou s porážkou na Kosově poli zcela srovnatelné. Doufejme jen že americko-sionistická nadvláda nad Srby nebude trvat dalších 500 let, jako nadvláda Turecká. To by totiž Srbský a ani žádný jiný národ nepřežil. Já věřím že se srbům i ostatním národům dříve či později podaří svrhnout americkou nadvládu.
Jinak to jsem napsal ve svém příspěvku jsou holá fakta popisující skutečnost, bez ohledu na to čím nás krmí sionistická propaganda.

129675

28.2.2007 10:53

Neco si pripomenme , nebot, cas pracuje pro lhare a ne pro pravdu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 220.?.?.?

Kdyz, navstivime httpo://www.emperors-clothers.com ,tak v clanku pojednavajicim o Jugoslavii najdeme zcela zajimave veci,napriklad ,jak zapadni specialni jednotky trenovaly terroristy mjeste tou dobou,albanske jednotky ,prejmenovane na lepsi nazev,co by Kosovska osvobozovaci armada -tedy ,pro Vas ctenare ,muslimske jednotky,proti kterym dnes bojujeme v ramci ,tak ,zvaneho terrorismu, v Kosovu, v zemi jez byla dvakrate prircena k Srbsku(BBC,january leden ,29,2001)
Na Antiwar muzem cist clanek "Lieberman ( zidovsky politik v "americke vlade) Tried to Arm KLA" , vyzbrojit muslimske Albance, tedy , prakticky,terrorristy, vrazdici srbske obcany na jejich vlastnim uzemi.Senator Joseph Lieberman sponsoruje Kosovo Obranne,muslimske jednotky,napsal Guardian v 9. dubnu 1999. Napriklad 400 Albancu,muslimu,vrazdicich slovany,ortodoxni krestany,vyzbrojene americkymi zbranemi, byli pod ochranou NATO a Americkych vojaku slouzicich v Nato, vybrany-osvobozeni , z obkliceni a transportovani do bezpeci se vsemi zbranemi pryc z Aracinovo k novym vrazebnym akcim proti Srbum,NATO poskytovalo plnou podporu muslimum ,Albanskym,ted jiz ,Kosovskym osvoboditelum.Britsky,tak zvany ministr zahranici Jack Sraw( zid take ) presvedcoval kazdy jugoslavsky stat, ze se musi podridit NATU a "dohodnou se " s Albanci,kteri nezakonne se ilegalne natahli do Kosova a jinych krestanskych-jugoslavskych zemi.
Vzpmenme "Mnichovske dohody" kdy nas Anglie zaprodala Nemcum,jednali o nas a bez nas,takze,prani,jak usporadat Jugoslavii, bylo to same ,jak usporadat svet -Evropu pri "Veirsailske konferenci" ,kde vsechny staty byli zastoupeny zidy,jak ted ve jmenu NATO pracuji,vrchni velitel leteckych sil ,co bombardoval pomoci spanelskych goyimu Belehrad,"goyimu, take " byl Benjamin Nemenovsky,jinak zvany Weslwy Clark,jez se uchazel o presidenstvi v krestanske zemi-USA.
Takze ,ctenar musi uznat ,jak par zidu hejba se svetem a jak uspesne nici krestany pomoci tupich krestanskych hlav,doslova vylizanych antisemitismem a holocaustem.Krestani ,vrazdi krestny,politici ,zaviraji krestany do zalare pro dobro zidu,to je vrchol kolaborace krestanu,jejich politiku proti obyvatelum jejich vlastnich zemi.Zidu na svete neni ani jedno procento cele svetove populace.
Na prikladu Jugoslavie ,krestansky svet dokazal ,jak je zkorumplovany a smrtelne vrazebny i proti svym obcanum.Genocitida rizena zidy,kteri pouziji i muslimske terroristy proti pravoslavnym krestanum,pomoci tupich krestnskych hlav nema obdoby v cele historii krestanstva.

129654

28.2.2007 15:54

RE: Neco si pripomenme , nebot, cas pracuje pro lhare a ne pro pravdu.

Sid 91.?.?.?

Reakce na 129654

Takže tu konečne niekto použil výraz moslimskí teroristi? Moja úcta. Aj tak ma ale udivuje, že tu dosť ludí odlišuje Palestíncov a iných Arabov od Bosniakov, Albáncov a Čečenov. Všetci sú totiž moslimovia a navzájom sa podporujú. Tí istí teroristi, čo sú teraz v Iraku, boli na začiatku 90-tych rokov v Bosne a išli proti Srbom. Aj Čečenov cvičili Arabi, ktorí sa tu vyzdvihujú ako najväčší anti-imperialistickí bojovníci. Žebi boli raz s Amerikou a raz proti nej? Aj na tomto webe všeobecne milovaná Iránska islamská republika by sa určite tešila z islamizovaného Balkánu a Čečenska.

129680

1.3.2007 16:41

RE: Neco si pripomenme , nebot, cas pracuje pro lhare a ne pro pravdu.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 129680

Side, je vidět že nechápeš dění v dnešním světě. Je zásadní rozdíl mezi hrdinskými bojovníky proti americko-sionistické agresi(Srbové, Rusové, Čínané, Arabové, Iránci atd.) a mezi sluhy USA a sionismu(Albánci, Bosnáci, Chorvati a taky ti Čečenci).
Na Balkáně šlo o to že hrdinský Srbský národ se odmítl podřídit americké nadvládě a tak proti nim USA poštvali své poskoky-Albánce, Bosnáky a Chorvaty, kteří pak s Americkou pomocí zvítězili nad Srby a Amíci tak ovládli Balkán. Nějakých pár poblázněných mudžáhedů tam nehrálo vůbec žádnou roli. Srbové byli v balkánských válkách poraženi pouze díky ohromné angažovanosti Američanů, kteří všemi možnými způsoby podporovali antisrbské síly a dokonce Srbsko bombardovali. Třeba takový Albánci(kteří jsou jen z části muslimové a je mezi nimi i množství křestanů) v Kosovu pronásledovali všechny nealbánce a to i ty kteří byli muslimského vyznání.
A Čečenští bandité svým bojem proti Rusům jen pomáhají USA a sionistům, kteří chtějí Rusko oslabit a srazit na kolena. Je známo že Čečenské bandity pomáhá v Gruzii cvičit CIA a že je financují Židovští zbohatlíci.

129745

1.3.2007 20:21

RE: Neco si pripomenme , nebot, cas pracuje pro lhare a ne pro pravdu.

Sid 91.?.?.?

Reakce na 129745

Takže si myslíš, že Irán by neschválil moslimský Balkán a Čečensko? A že Čečeni nedostávajú prachy od rovnakých šejkov ako trebárs Bin Ládin a Zarkáví,"hrdinskí antiimperialistickí" bojovníci? Kapitalistom aj islamistom ide o to isté, len si navzájom konkurujú.

129757

2.3.2007 12:56

RE: Neco si pripomenme , nebot, cas pracuje pro lhare a ne pro pravdu.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 129757

V prvé řadě si uvědom že Čečenští bandité a taky antisrbské síly na Balkáně (Chorvati, Bosnáci a Albánci) slouží americkým a sionistickým zájmům a pomáhají jim v nastolení NWO. Oproti tomu Irán je spojencem antiamerických sil ve světě(je spojencem Ruska atd. a přední nacionalisté z Evropských zemí s ním mají dobré vztahy).
Jistě že je možné že Čečenské bandity pomáhají podporovat i různí šejkové, kteří vesměs kolaborují s americkou mocí. Bojovníci za svobodu jako např. Bin Ladin nebo Zarkaví mají podporu hlavně od Ruska, Číny ale také i od antiamericky orientovaných bohatých Arabů.
Co myslíš tím že "kapitalistům a islamistům jde o totéž". Těm tzv. islamistům na blízkém východě jde o osvobození a záchranu svých národů a své kultury před americko-sionistickou světovládou a o totéž jde i Evropským vlastencům a nacionalistům. Světovládci z Washingtonu, Bruselu a Tel Avivu usilují o nastolení nového světového řádu(NWO) což znamená porobení a zničení všech národů a kultur a jejich nahrazení jednou multikulturní zdegenerovanou snadno ovladatelnou masou.

129804

2.3.2007 15:21

RE: Neco si pripomenme , nebot, cas pracuje pro lhare a ne pro pravdu.

Sid 84.?.?.?

Reakce na 129804

Pokial má ich kultúra znamenať zaobchádzanie zo ženami ako z dobytkom, nech ju radšej nahradí iná. Izraelu ide hlavne o to aby sa udržal, čo mu nemôže nikto vyčítať. Aj tak podľa mňa bude ešte Palestíncom za okupácio lúto, lebo ak vznikne Palestínsky štát, bude zároveň aj občianska vojna. Generácie vychované vo fanatizme si budú musieť nájsť nepriateľa, a ak ním už nebude Izrael, tak kto? Čo sa týka Bruselu, ten svojím 100percent propalestínskym postojom snáď Amerike neslúži. Aj tak si my ale stále nevysvetlil vzťah Iránskych ajatolláhov a moslimov na Balkáne a v Čečensku.

129825

3.3.2007 19:23

RE: Neco si pripomenme , nebot, cas pracuje pro lhare a ne pro pravdu.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 129825

Side,
Vás feminismus asi příliš ovlivnil. Já jsem příznivcem tradičních rolí mužů a žen ve společnosti i v rodině. Všichni naconalisté mají na postavení mužů a žen víceméně stejné názory a je jedno jestli se jedná např. o Iránský režim a jeho příznivce a nebo o Evropské nacionalisty. Postavení mužů a žen je totiž ve všech patriarchálních společnostech více méně obdobné. Muž má byt živitelem a ochráncem rodiny a žena se má v prvé řadě starat o děti a domácnost. tak je tomu ve všech tradičních kulturách a mně tento model vyhovuje. Pokud jste vy příznivcem západního amerikanizovaného modelu "rodiny" v němž jsou prakticky setřeny rozdíly mezi mužem a ženou a žena se namísto rodiny věnuje primárně kariéře, zatímco muž je např. na mateřské tak je to jen vaše věc. Já ovšem nesouhlasím s tím aby USA a sionisté skrze svoji globalizaci vyváželi tento západní dekadentní model "rodiny" do celého světa a Iráncům přeju aby si své tradiční uspořádání rodiny a společnosti zachovali.
Izrael nemá žádné právo okupovat Palestinu a pro blízký východ představuje stejnou hrozbu jako svého času nacistické Německo pro Evropu. Palestinci nejsou nějakou bandou fanatiků, jsou jen dobrými vlastenci kteří brání svoji zem a svobodu.
Tím Bruselem jsem měl na mysli krom EU i NATO. Jinak většina zemí EU je poslušnými satelity USA. Jedinou výjimkou je Francie a trochu také Německo. Díky jejich vlivu není politika EU jednoznačně proamerická, je spíš neutrální(není ani pro ani protiamerická). Ovšem špičky EU prosazují obdobný program multikulti a dekadence který prosazují také světovládci z Washingtonu a Tel Avivu, proto jsem psal že tvoří véce méně jednu bandu.
Co se týká těch Ajatoláhů. Vy si snad myslíte že když mají nějaké dva národy stejné náboženství tak že musí nutně spolupracovat? Tak tomu ovšem není. Stejně jako spolu nespolupracují všechny křestanské národy tak spolu nespolupracují ani všechny muslimské národy. Opak je pravdou a většinu válek mezi sebou vedou národy se stejným náboženstvím. a jak jsem řekl Irán je součástí antiamerické koalice, zatímco Bosnáci, Albánci a v podstatě i Čečenci spolupracují s USA.

Skepse sama,
Čečenci mají svoji vlastní autonomní republiku kterou Rusko plně uznává, to stačí obyčejným lidem, ovšem banditům nikoliv.
Jinak informace o spojení Čečenských banditů se CIA a sionistů mám většinou z různých webů(nejvíce z prop.sk) a trochu také z televizních satelitních programů. Jinak je to i logické, nebot boj Čečenských banditů proti Rusku jasně nahrává zájmům USA.

129923

3.3.2007 19:38

RE: Neco si pripomenme , nebot, cas pracuje pro lhare a ne pro pravdu.

Sid 84.?.?.?

Reakce na 129923

Ja predsa nehovorím o robení kariéry. Hlavné je, aby mali ženy aspoň rovnoprávne postavenie pred súdom, čo v Iráne neplatí a mohli si samé aspoň zvoliť manžela. To predsa nie je nič dekadentné ani pre ultrabigotných ľudí.
Keby si videl výchovu v Palestínskych školách, bolo by ti jasné, že niečo ako mier s Izraelom fanatikov neukludní.
Francúzsko sa ukázalo tým, čo si nechalo spraviť od tých nýmandov z predmestí. To nie je príklad hodný nasledovania.
Rôzne islamistické stránky, čo podporujú Hizballah a Hamas, podporujú aj Čečenov a Albáncov.

129924

4.3.2007 20:35

RE: Neco si pripomenme , nebot, cas pracuje pro lhare a ne pro pravdu.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 129924

Jde o to co máš na mysli tou rovnoprávností před soudem. já jinak s takovou rovnoprávností souhlasím, ale každý si pod tím pojmem může představovat něco jiného. Co se týká výběru manžela, tak i v tradičních Evropských společnostech měli rodiče vliv na výběr manžela a domluvené snatky z rozumu převažovaly nad snatky z lásky. Stejně tak vím že i v Iránu určitě jasně převažují domluvené snatky, ale nevidím na tom nic hrozného. Iránské rodiny fungují mnohem lépe než rodiny v západním světě, nebot na západě instituce rodiny zcela upadla, nikdo si ji neváží atd. Takže i kdyby byly nakrásně všechny snatky v Iránu domluvené, tak pořád Iránské rodiny fungují dobře a správně plní sviji společneskou úlohu a to je podle mne důležité.
Myslím že vím co máš na mysli tou výchovou v Palestinských školách. Pokud je nějaký národ vytrvale ohrožen jiným pak je logické ža má na školách militantní výchovu jež připravuje děti k boji za vlast proti agresorovi.
Uvědom si že multikulturní společnost ve světě prosazují v prvé řadě sionisté a USA. Multikulturní společnost mi velmi vadí a je to jeden z důvodů proč jsem antiami a antisionista.
Nějaké ty stránky jsou nepodstatné. stejně tak stránky jež podporují Srbsko a Rusko, podporují zároven i Hizballah a Hamas. Důležití je mezinárodní politika a geopolitická situace a dle ní je jasné kdo je na čí straně. Albánci a Čečenští banditi slouží USA a sionistům jako jejich nástroj.

129993

4.3.2007 20:47

RE: Neco si pripomenme , nebot, cas pracuje pro lhare a ne pro pravdu.

Sklenička 213.?.?.?

Reakce na 129993

Zorbo, dneska perlíš [chechtot]
"Co se týká výběru manžela, tak i v tradičních Evropských společnostech měli rodiče vliv na výběr manžela a domluvené snatky z rozumu převažovaly nad snatky z lásky. Stejně tak vím že i v Iránu určitě jasně převažují domluvené snatky, ale nevidím na tom nic hrozného"
Hodně lituji ženy, kterým byl přidělen nějaký muž, ke kterému třeba nic necítí. Když Ti společnost může zasahovat i do tvých nejniternějších životních snů - je ta společnost špatná !!!
A mimochodem bych Ti přál, aby Ti tvoje pseudospolečnost, kterou se snažíš v Čr vybudovat, přidělila nějakou babiznu. [velký smích] Pak poznáš zač je toho loket, neboť dokud si člověk zobák nenabije, tak asi bude pořád kecat kraviny.

Pokud je nějaký národ vytrvale ohrožen jiným pak je logické ža má na školách militantní výchovu jež připravuje děti k boji za vlast proti agresorovi.

Pokud někdo je schopen obhajovat vymývání mozků dětem, patří do žaláře - vlast nevlast. Začínám mít z tvých řečí opravdu strach. Děti které jsou připraveny o dětství a učení se životu se pak nemohou začlenit do společnosti. Ty lidi, kteří tohle schvalují, bych někdy rád potkal v prázdné ulici.

Uvědom si že multikulturní společnost ve světě prosazují v prvé řadě sionisté a USA. Multikulturní společnost mi velmi vadí a je to jeden z důvodů proč jsem antiami a antisionista.

Vadí mi též, ale pokud jsou tvým řešením problémů NWO - vymývání mozků dětem ve jménu vlasti, přidělování mužů ženám [bliji] - tak raději NWO !

[překvapení]

129994

4.3.2007 21:39

RE: Neco si pripomenme , nebot, cas pracuje pro lhare a ne pro pravdu.

Sid 91.?.?.?

Reakce na 129993

Je predsa absurdné, aby sa žena, čo študuje napríklad v Teheráne musela vrátiť späť na vidiek a vydať sa za primitíva, čo nevie poriadne ani čítať a skysne tam s ním už nastálo. Ak ho nepozná, nevie ani či si berie násilníka alebo čo.
Čo sa týka Palestíncov, militantná výchova sa dá pochopiť, ale učiť deti, že treba zabiť všetky opice alebo že treba zabíjať ženy, lebo sú rodičkami vojakov je choré, akokoľvek sa človek snaží chápať inú kultúru. Aj tak nevidím rozdiel medzi 18 ročným Palestínčanom a 18 ročným Marokáncom žijúcom v Paríži. Obaja sa flákajú a robia bordel namiesto práce alebo školy.
A pokial ide o Židov, sionisti sú väčšinou pravičiari a multi-kulti moc nepodporujú. To skôr liberálni antisionistickí židia, ktorých články sa objavujú aj na tomto webe.

129998

5.3.2007 16:41

RE:Odpovědi pro Skleničku a Sida

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 129998

Skleničko,
já jsem neříkal a ani neříkám že bych dával přednost domluveným snatkům před snatky z lásky. Ale at se ti to líbí nebo ne tak faktem je že v době kdy u nás byly domluvené snatky časté byla instituce rodiny mnohem silnější a funkčnější než dnes, vinu za úpadek rodiny ovšem určitě nedávám snatkům z lásky a ani nikde neříkám že by se snatkům z rozumu mělo dát přednost před snatky z lásky.
To o té výchově dětí zkus říct nějakému Palestinci(který zná tamní prostředí) a nebo jakémukoliv jinému příslušníkovi ohroženého národa. Jak by se podle tebe měli zachovat palestinci tváří v tvář permanentní sionistické agresi? Měli by se snad poddat bez boje a smířit se s cizí nadvládou? Uvědom si že militantní výchova je v každé zemí jež čelí agresi a musí se bránit a byla i u nás za první republiky v době kdy jsme byli ohroženi Hitlerem. A nemám na mysli žádné vymývání mozků.
Takže to "přidělování" a "vymývání" jsem ti už vysvětlil.
Takže tobě by nevadilo NWO? Tedy svět v němž by byly zničeny všechny rasy, náboženství, národy a kultury a byly by nahrazeny zdegenerovanou, amerikanizovanou, multikulti, barevnou masou lidí ovládaných jednou světovou vládou.

Side:
Absurdní to patrně je, ovšem věřím že když už rodina domlouvá snatek tak ho domlouvá zodpovědně aby to dopadlo dobře. Každopádně je faktem že v Iránu funguje základní stavební jednotka společnosti-rodina-bez problémů, oproti západním zemím. To je myslím důležitější než to kolik tam je či není domluvených snatků.
No podle toho co vím o výchově Palestinců já tak mi připadá poměrně v pořádku(vzhledem k situaci v níž Palestinci jsou).
Ten rozdíl mezi tím Marokáncem a Palestincem je naprosto zásadní. Marokánec je ve Francii přistěhovalcem a tak se musí přizpůsobit tamní společnosti, pokud bude dělat problémy pak má Francie právo jej vyhostit. Stejně tak je Žid přistěhovalcem v Palestině(to že tam Židé žili před 2000 lety na tom nic nemění). Jenže ten Žid je mnohem horší protože si v Palestině vyhlásil svůj stát a začal vyhánět, vyvraždovat a okupovat původní Palestinské obyvatelstvo. Na tom že se Palestinci věnují v prvé řadě boji není nic divného, nic jiného jim totiž vzhledem k sionistické agresi nezbývá.
Sionismus byl původně levicoví, ovšem je fakt že v posledních desetiletích začali převažovat více méně pravocoví sionisti, ovšem jedná se prakticky vždy o liberály a nebo o pseudokonzervativce. A multikulti podporují zcela určitě(pakliže ho někteří vyjmečně nepodporují jedná se jen o dočasnou taktiku) nebot sionisté se podílejí na nastolení NWO a jedním z jejich prvořadých cílů je nastolit všude multikulti. Ostatně prakticky všechny prosionistické režimy podporují multikulti.

130099

5.3.2007 16:57

RE:Odpovědi pro Skleničku a Sida

Sid 91.?.?.?

Reakce na 130099

No, som zvedavý či by marokánci vystavali vo Francúzsku také pekné mesto ako napr. Tel Aviv, alebo nejaké dialnice a farmy. Dá sa povedať, že okupácia má na Palestínu kultivujúci charakter. I tak je ale časť Izraelčanov naladená mierovo až pro-palestínsky. Problém je, že denenti z Islamského džihádu sa o to absolútne nezaujímajú. Ich činy iba špinia slovo odboj.
A navyše, pôvodne sa sionozmus zameriaval na vytvorenie židovského socialistického štátu. Spojitosť sionizmu a NWO vymisleli náckovia a islamisti.
PS: Väčšina Iráncov má k Izraelu pozitívny alebo neutrálny vzťah. Je smola, že akurát takýto kultivovaný národ s asi najkrajšími ženami na svete riadi jeden fanatik a jeden senil.

130100

6.3.2007 16:35

RE:Odpovědi pro Skleničku a Sida

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 130100

Je jedno jestli Židi Palestinu skultivovali nebo ne. Okupace je vždy špatná. Ostatně naše České pohraničí taky vapadalo mnohem líp když tam žili Němci, ale bylo by nesmyslné na základě toho tvrdit že nás Němci měli okupovat.
Já nevidím na činech Palestinského odboje nic špatného, podle mne hrdinsky brání svoji zem.
Vytvoření socialistického Židovského státu byl původní cíl sionismu. Dnešní sionismus už je o něčem jiném a je zcela jasně jedním ze strůjců NWO. Je to zcela jasné vzhledem k tomu kolik Židů a sionistů a jejich nohsledů je zastoupeno v Amerických administrativách, stačí když si uvědomíte jak velký vliv má sionistická lobby(AIPAC) v USA. To že dnešní sionisté stojí za NWO je zcela nepopiratelný fakt.
Nepochybuju o tom že většina Iránců je antisionistická a že podporuje svého prezidenta. Málo která zem má takové štěstí že v jejím čele stojí takový státník jako je Ahmadinežád v Iránu.

130223

2.3.2007 13:44

RE: Neco si pripomenme , nebot, cas pracuje pro lhare a ne pro pravdu.

skepse sama 200.?.?.?

Reakce na 129745

hrdinský Srbský národ

ty to hodne zeres [velký smích]

A Čečenští bandité svým bojem proti Rusům jen pomáhají USA a sionistům, kteří chtějí Rusko oslabit a srazit na kolena.

narody normalne odmitam jako nesmyslny prezitek, ale v pripade, ze proti sobe stavis hrdinny srbsky narod a cecenske bandity, musim akceptovat touhu cecencu po vlastnim state a vlastnim regionalnim rozhodovani
pokud jsou cecenci narod, pak maji narok na vlastni narodni stat

Je známo že Čečenské bandity pomáhá v Gruzii cvičit CIA a že je financují Židovští zbohatlíci.

prosim o zdroj informace [velký smích]

129811

28.2.2007 18:04

K čemu potřebujeme příšery z vesmíru a muslimy?

stein55 84.?.?.?

Islám je po celém světě na vzestupu. Muslimští bojovníci vedou partyzánskou válku proti Západu, proti buddhistům, proti Rusům, Srbům, hinduistům, Asiatům i Afričanům, zkrátka proti celičkému světu. Jako ve sci-fi filmu Den Nezávislosti, kde obří létající talíře pustoší stát za státem.

Vložený obrázek

nech sa paci - cely clanok -> klikni.

stein55

129686

28.2.2007 18:16

RE: K čemu potřebujeme příšery z vesmíru a muslimy?

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 129686

S Vámi je legrace, steine55. Muslimští bojovníci vedou partyzánskou válku proti Západu atd. a přitom zůstávají doma. Naproti tomu Západ se jim usilovně brání, kde jinde, než u muslimů doma.

>Jako ve sci-fi filmu Den Nezávislosti, kde obří létající talíře pustoší stát za státem.

Jen mě prosím nakopněte. Ztrácím v tom dění přehled. Kolik že států to muslimové zpustošili? Myslíte třeba Irák? Nebo Libanon? Nebo to nebyli muslimové? Že byste to byli Vy, udatní příslušníci IDF a Vaši američtí kolegové? [chechtot] Vy jste vážně legrační. Povězte mi, Vy tomu sám věříte, co nám tu píšete? Jak muslimové pustoší? (A můžete mi to jen tak pošeptat do ouška ať to nikdo neslyší.) [chechtot]

129687

28.2.2007 18:17

RE: K čemu potřebujeme příšery z vesmíru a muslimy?

SandWalker 87.?.?.?

Reakce na 129686

...nerikejte pan Stein?

To jsou veci hmmmm.

A mohu se jich prosim zeptat?

Proc by to delali???

Pokuste se prosim nejak inteligentne popsat alespon jeden opravdovy duvod - a tim myslim inteligentne - nesmysly o svate valce si nechte pro sve deti ...

129688

28.2.2007 18:33

K čemu potřebujeme příšery z vesmíru a muslimy? - dodatok

stein55 84.?.?.?

Reakce na 129686

ale ale pani DavidZ & SandWalker keep cool; nie je nutne sa vzrusovat [smích]

mne sa pacila ta symbioza "vesmiru/muslimy" a preto som to postoval. obsah clanku sa nemusi nutne stotoznovat s mojou mienkou k teme - tak dobre ma uz medzicasom musite poznat.

stein55

129690

28.2.2007 18:41

RE: K čemu potřebujeme příšery z vesmíru a muslimy?

Kevin 91.?.?.?

Reakce na 129686

>Muslimští bojovníci vedou partyzánskou válku proti Západu, proti buddhistům, proti Rusům, Srbům, hinduistům, Asiatům i Afričanům, zkrátka proti celičkému světu. Jako ve sci-fi filmu Den Nezávislosti, kde obří létající talíře pustoší stát za státem.


Oni to maji nejak pomylene pane Stein. Muslimove zakerne utoci tim, ze sedi doma na p.deli a Americane se brani tim, ze bombarduji stat za statem. Rusove jsou hrozbou kdyz reknou zakladna v Cesku nee a Americani jsou garantem svetove bezpecnosti tim ze maji zakladny skoro v kazde zemi.

Valka je mir. Svoboda je otroctvi. Vitejte ve svete podle Orwella...

129691

1.3.2007 16:32

RE: K čemu potřebujeme příšery z vesmíru a muslimy?

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 129686

Steine55, jste naprosto na omylu. Vy už ani neopakujete sionistickou propagandu, protože to co jste zde napsal je v rozporu i s tím co tvrdí sionistická media. Jedinou sílou jež se roztahuje v celém světě jsou sionistické USA. Právě Američani mají základny po celém světě, ovládají velkou část zemí světa a své imperium neustále rozšiřují, at už organizováním různých pučů nebo vedením dobyvačných válek. Je více než jasné že americko-sionistické elity usilují o světovládu. Já obdivuji všechny národy jež se postavily se zbraní v ruce na odpor americké agresi.Atěmi národy jež čelí a čelily americké agresi jsou Rusové, Arabové, Srbové, Čínané, Iránci atd. Právě na balkáně bojoval hrdinský Srbský národ proti americké nadvládě, Američané proti Srbům útočili bud sami a nebo skrze své poskoky(Chorvaty, Bosnáky, Albánce). Taková je pravda o dění v dnešním světě.

129743

1.3.2007 11:18

politicka korektnost

Baldwin 83.?.?.?

kdyz to dela nepritel takzv. zapadu, je to genocida, pokud to dela takzv. zapad, je to kampan. hnus.

129733

1.3.2007 21:11

RE: politicka korektnost

vladuna 81.?.?.?

Reakce na 129733

>kdyz to dela nepritel takzv. zapadu, je to genocida, pokud to
>dela takzv. zapad, je to kampan. hnus.


Prosím, opravte si: nikoliv "kampaň", ale "šíření demokracie" [chechtot]

129762

2.3.2007 3:08

No Independence For Kosovo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

petice, proti nezávisloti Kosova.

http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187

129780

2.3.2007 12:32

Petition against ban of individual trekking in Nepal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 129780

Peticia proti zakazu individualneho cestovania po Nepalu

http://www.trekkingforum.com/

129802

Tuto stránku navštívilo 7 050