Diskuze k článku

Do jaké míry je americký systém protiraketové obrany systémem obranným?

Příspěvků 93

20.2.2007 0:45

defcon 2

One 217.?.?.?

Tento clanok KONECNE popisuje to, o co tu v skutocnosti ide. Nejde o to, kolko tisic rakiet ma USA a kolko Rusko,
ale poznat nepriatela, vediet sa ubranit odvete a prezit.
Mozte si to vyskusat [smích]
http://www.everybody-dies.com/about/screenshots.html
..postavit radar, postavit silo

129228

20.2.2007 0:59

Uz len

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

opravit
politickou pod porpou (podporou) Adolfa Hitlera
A nieje co dodat.

129229

20.2.2007 3:47

Precizni uvaha.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Otazka zni, kdo se to odvazi na plnou hubu rict? Potrebujeme nejake nevine batole, ktere nam sdele co vidi nase oci, totiz cisarovu holou prdel. Jak ctu reakce ceskych politiku, bud jim jeste stale nedochazi "vo co gou vtydle spinavy gejm" anebo coz je horsi jim to dochazi.

129234

21.2.2007 2:35

RE: Precizni uvaha.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 129246

Vypada to, ze to batole, co reklo, ze cisar je nahaty se uz objevilo. [smích]

129305

20.2.2007 15:05

RE: Precizni uvaha.

rusel.k 62.?.?.?

Reakce na 129234

Dnes mi padl zrak na titulek z rozevřených novin: „ J. Langmajer: Jsem herec a potřebuji vůdce." Pravdivá slova, každý z nás potřebuje, aby nás někdo správně vedl, řídil, vychovával, aby nás upozorňoval na to, co děláme dobře a co špatně. Každý z nás má na očích nasazeny více nebo méně silné růžové brýle mámení, a záleží také jen a jen na každém, do jaké míry jejich mámení podléhá. Řízení, výchovu , potřebujeme od malička. Rodiče nám říkali: Nehraj si s ohněm, nebo se popálíš a myslili to tak, že nemáš na to zatím takový rozum, abys pochopil, kdy je oheň pro tebe sluha, a kdy pán. Víme, že pokud děti moudrého vedení rodičů neuposlechli, vždy to pro ně skončilo trestem, teprve, když se spálili, pochopili, a nezodpovědnému zahrávání s ohněm se nadále vyhýbali, některé bohužel skončili i tragicky. V podstatě to platí i pro dospělé lidi, ovšem je to mnohem složitější, neboť o roli našich vůdců se uchází mnozí, každý nám říká něco jiného, co vydává za jedinou lidskou pravdu, a stále stojíme před rozhodnutím, jaké vedení si pro svůj život zvolit. Na druhé straně máme dnes většinou dost možností pro to, abychom pochopili záměry jediné Pravdy. Z historie plyne, že pokud se lidé vydali špatným směrem, vždy zato byli nakonec spravedlivě potrestáni, někteří pochopili, až se sami přesvědčili, jakému klamu podlehli (např. němečtí generálové, kteří se vzbouřili proti Hitlerovi), mnohým přineslo špatné vedení záhubu. Bohužel se (aspoň mně) jeví, že příliš mnoho lidí v současné době, třeba u nás, zcela podléhá zhoubným, sladce svůdným vějičkám brýlí mámení, a z tohoto tvrdého snu se mnozí probudí až po pořádném kopanci, nebo to s nimi (námi) dopadne i podstatně hůř! Jak poznáme, k čemu nás kdo vede?
„Ne podle (sladkých) slov poznáte je, ale podle jejich činů.“
Přeji nám všem, abychom se nemýlili, usilovali o pochopení záměrů Pravdy, dokázali tyto pochopit, i když se nám někdy jeví jako nepříjemné a tvrdé, a dle toho se v životě řídili.
Pravda zvítězí, jak to máme i ve státním znaku.
Nejsem žádný kazatel,ani promovaný filosof, atd, možná se vám zdá, že na Z zbytečně „vopruzuji“, chybí mi zpětná vazba. Byl bych proto rád, kdybyste se k mým příspěvkům vyjádřili. Navrhuji proto, abyste na konec ve svých diskusních příspěvcích k libovolnému článku, tak po 2-3 dny, připojili zkratku:
(rka)….v podstatě s tebou souhlasíme, přispívej, rádi si to přečteme
(rkb)… na tvých úvahách je dost pravdy, ale většinou jsou to banálnosti, tak s tím hodně, hodně brzdi
(rkb)…jsou to vesměs kraviny, vodpusť si to.

129267

20.2.2007 21:55

RE: Precizni uvaha.

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 129267

Buď v klidu rusele. Používáš hlavu a to je dobře. Někdy se s Tebou někdo pohádá a někdy Tě někdo třeba i podrbe za uchem. Piš a nadále používej hlavu. Vlastní.

129284

21.2.2007 10:47

RE: Precizni uvaha.

rusel.k 62.?.?.?

Reakce na 129284

Proč píšu? Je mi jasné, že naprostá většina přispěvatelů do Z zcela chápe, co je dnes ve světě skutečně pravdivé a proto se jim mohou jevit některé mé názory jako banální. Přispěvatelů je ale v porovnání s celkovým počtem čtenářů Z nemnoho a hlavně pro ty čtenáře, kteří vyznávají zcela protichůdné názory, jsou mé příspěvky určeny, aby se nad nimi zamysleli. Rovněž si myslím, že mnohým mladým lidem, kteří jsou silně ovlivňováni různými médii, které jim hlásají mnohdy něco zcela jiného, mohou být mé příspěvky prospěšné, možná, že něco z toho ještě neslyšeli. Co mě dnes napadlo?
Žádné Dračí vejce zde správný Čech nechce!

129315

21.2.2007 9:52

RE: Precizni uvaha.

DonMušílo 84.?.?.?

Reakce na 129267

Asi nejsem každý, ale vůdce nepotřebuji, dovedu si svůj vlastní úsudek udělat sám a podle něj žít. Nikdy jsem nechtěl a nikdo mně proti mé vůli ani nedonutil kolaborovat s žádnou politickou stranou, ani s komunisty, pánbíčkáři, milicionáři, němci, rusy, američany, marťany či kýmkoliv jiným. Tak proč mně sakra už konečně nenchají snaživí čeští kolaboranti alespoň na stáří v klidu dožít důstojně a po svém. Špatným směrem se vydávají akorát blbci kteří se bez vedení cítí jako nazí a to většinou opakovaně poněvadž jsou nepoučitelní, následek si pak přivodí sami, ale proč mají za to stále dokola trpět druzí? Pravda nikdy nevítězí,bohužel vítězí darebáctví a hloupost a proto je svět takový jaký je.

129312

21.2.2007 18:56

RE: Precizni uvaha.

rusel.k 62.?.?.?

Reakce na 129312

Je velmi těžké se v pár řádcích vyjádřit tak, aby byl smysl správně pochopen. Nemyslel jsem to tak, že by každý potřeboval nějakého lidského Fu´´hrera, který by mu ukazoval jedinou správnou cestu (od takových pryč!), ale že každý si potřebuje sám zvolit, čím se bude v životě řídit , čemu chce věřit, jakým poznáním se chce nechat vést. V tomto smyslu je i vaším „vůdcem“ vlastní úsudek, kterým se v životě řídíte a to je naprosto správné. Váš úsudek však nevzniknul sám o sobě, ale na základě vašich úvah a posouzení mnoha různých názorů a ideologií, z nichž o většině, a po nabytých zkušenostech, k čemu vedou, jste usoudil, že jsou zcela falešné. Myslíte si ale opravdu, že špatným směrem se vydávají jen „blbci“ ( podle toho by to byla např. většina Němců v období 2. sv. války), nebo že mezi nimi mohou být i „chytří lidé“, kteří byli obratně zmanipulováni? Jenom nemnozí pochopili od začátku, k čemu to nakonec povede, skutečnou pravdu. Každý si tedy vytváří na základě vlastního poznání a životních zkušeností svůj vlastní názor, podle kterého se řídí, který ho životem „vede“. (Zkráceno, mimo "mísu" a opakování myšlenky - moderátor)
(P:S: Už jsem poslal příspěvek na Z, takže se necítím tak „vlezlý,“ ale vynasnažím se moc nepřispívat. Přes veškerou snahu se nedokážu vyjádřit jasněji a stručněji. Buďte zdrávi!)

129329

20.2.2007 22:30

A obušek je z pytle ven!

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 129234

http://tinyurl.com/2eth46

129286

20.2.2007 4:53

Rusky radar v 2007

texaskycizek 70.?.?.?

Russia To Put New Radar Station On Combat Duty In 2007
Moscow (RIA Novosti) Jan 22 - Russian Space Forces plan to place a new radar system in the south of Russia on combat duty this year, the commander of the Space Forces said Monday. "We plan to place a new radio location system in the south of Russia on combat duty in 2007," Col.-Gen. Vladimir Popovkin said. "We began construction [of the station] in the summer of 2006. The new station will help Russia reduce its dependence on other countries, particularly Ukraine, Azerbaijan and Kazakhstan." Russia currently leases radar stations from Ukraine, Azerbaijan and Kazakhstan. Popovkin also said that the Space Forces also plan to launch an eight-ton satellite in the third quarter of this year at the request of the Russian Defense Ministry. The commander refused to reveal details of the launch.

22.ledna - Jenom kratce:Rusove zacali stavet novy radarovy system jiz v roce 2006 a planuji ho spustit v lete 2007, prohlasil general Vladimir Popovkin. Taktez prohlasil, ze jejich Vesmirne sbory chystaji vypusteni obriho osmi tunoveho obranneho satelitu ke konci tohoto roku. Odmitl vysvetlit podrobnosti.
Pane Stwora, toto urcite prispeje k debate.

129235

20.2.2007 20:52

RE: Rusky radar v 2007

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 129235

Buďte zdráv, Cajzlíku, furt se nedělá údržba klimatizací, že máte tolik času na hledání důvodů proč U NÁS postavit VÁŠ radar?
Chudáci Rusáci, oni si ten svůj umolousanej radar asi budujou na svým území, amatéři jedni...nějak na rozdíl od VÁS nemůžou najít (nebo nehledají???) pitomce, co za ně budou tahat horký kaštany z ohně...
P.S. Ale jinak jsou férovější (a chytřejší) než ti, co jim platíte sociální pojištění. Pro svý velmocenský ambice si vybrali vesmír (asi po vzoru antikomunistického guru Reagana, daj mu Bůh lehké spočinutí)- tam (pravděpodobně) umístí svůj obranný satelit. Takže nakašlou na Cajzlíky, Velkopoláky i na další vši v článku jmenované, který lezou do řiti podle nálady tomu, kdo se zdá ji mít voňavější. Vaše nová vlast tak vysoko nemíří, zdá se...před Pearl Herborem (nebo to byla Cušima?) se tuším mluvilo o tom, že Japčíci s jejich šikmejma očima nejsou schopní přesně zaměřovat zbraně, a jak jste tam dopadli...USA potřebuje fachidioty na to, aby za ně občas mysleli a nesli riziko, třeba když v začátku " špičkoví USA vědci" potřebovali na svůj raketovej program nějakýho fon Hnědýho...a zásahem vlastního satlitu jim teď dokázala šikmooká Čína, že začínají být druhá liga. Tak debatujte, fóglíku [velký smích]

129277

20.2.2007 21:40

RE: texaskycizek

Nasredin 82.?.?.?

Reakce na 129235

Jen takové menší upřesnění:
Rusové nový velký radar schopný sledovat mezikontinetální rakety nestavěli už několik desítek let (poslední rozestavěný byl zrušen za Gorbačovovy éry) zatímco Američané jich postavili hned několik - viz: http://www.atmonline.cz/analyzy/pro/radary.htm a některé starší silně zmodernizovalo - jako např. ten známý kolos v grónském Thule: http://www.af.mil/shared/media/photodb/photos/070124-F-9876T-697.JPG. Pak bych tu ještě viděl podstatný rozdíl v tom, že Američané chtějí svůj radar stavět na území suverénního státu na kterém nikdy nebyly jejich základny - to na rozdíl od Rusů, kteří nová strategická zařízení staví výhradně na svém území. Co se týče údajného nového ruského 6-tunového výzvědného satelitního kolosu - stejně jako u radarů - celé roky neposlali do kosmu žádnou větší výzvědnou družici - jestli se teď na něco zmohli, je to nic ve srovnání s 16-tunovými monstry typu KH-12 (jena z nich sleduje výhradně veškerou komunikaci v Moskvě), které byly posílány do kosmu jako na běžícím páse - informace např.zde: (http://www.prave-spektrum.sk/article.php?434). Myslím si, že celá tato šaráda je přípravou na další světový konflikt jehož důvodem je boj o nerostné suroviny a potřeba snížení počtu obyvatel Země - ne nadarmo se jisté americké thinktanky už delší dobou zabývají myšlenkou na preventivní úder s cílem vyřadit ruské a čínské strategické jaderné kapacity.

129282

21.2.2007 0:16

RE: texaskycizek

Hugo Fibiger 81.?.?.?

Reakce na 129282

Rusové zastavili výstavbu globálního systému PRO proto, že byl příliš nákladný a vykazoval pramalou účinnost. Ke stejnému závěru prakticky došli i v Pentagonu při budování SDI již za presidentování Ronalda Regana. Z toho vyplynulo, proč vlastně vznikla Rusko-Americká smlouva o nebudování protiraketových obranných systémů (a následně zničení rozpracovaného ruského systému PRO), kterou jednostranně vypověděla až administrativa G. W. Bushe. Bush ji vypověděl účelově právě proto, aby mohl navázat na SDI budováním BMD (Balistic Missile Defense) a to i přes námitky expertů NATO a vlastně i části generality Pentagonu...

129293

20.2.2007 22:38

RE: Rusky radar v 2007

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 129235

Jo. A povšimněte si prosím především toho, že tento OBRANNÝ radar stavějí NA SVÉM ÚZEMÍ a hooodně daleko od USA. Ne v mezinárodních vodách, v cizích zemích apod. A v tom je přece jen malinko rozdíl, to doufám uznáte.

U toho satelitu je pozoruhodná zejména váha, něco takového houseři nahoru nedostanou, i kdyby se posrali. Jako by tam nikdy nedostali ty hlavní díly ISS... Zatím tam navozili jen hromadu trubek - "záclonek" bez substance... [velký smích]

129288

21.2.2007 0:08

RE: Rusky radar v 2007

Hugo Fibiger 81.?.?.?

Reakce na 129235

Onen zmiňovaný ruský radarový systém má být už od roku 2005 součástí akční výbavy PRO, které začali rusové vyvíjet v rámci společných operativních plánů koordinovaných s NATO.

Možná z toho plyne Topolánkova a Parkanové pomýlenost, jíž ventilují impotentně opakovanými větami: "Rusko bylo o tomto záměru spraveno a není pravda, že by mělo nějaké námitky... Blablablabla..."

Náčelník generálního štábu Ruské armády, generál Balujevskij už v minulém roce prohlásil:

"...Pokud jde o naši spolupráci s NATO, máme již určité výsledky. Například odborníci připravili společné hodnocení raketových hrozeb, které se potenciálně mohou týkat evropských států a Ruska. Při formulování celkového hodnocení se analyzovaly vojenské, technické a politické podmínky, za nichž by mohla vzniknout situace, která by provokovala raketové údery proti území evropských států. Odborníci dospěli k jednoznačnému závěru: dnes můžeme hovořit o protiraketové obraně bojiště, která může vyžadovat vytvoření jednotek taktické PRO. Tyto jednotky by v případě nutnosti mohly být operativně rozvinuty v libovolném regionu k obraně vojenských a administrativních objektů před balistickými raketami s dosahem 3000-4000 km. Jak ruští specialisté, tak odborníci z NATO tedy potvrdili, že není nutné budovat „širokospektrální“ protiraketovou obranu..."

Jestliže Topolánek a Parkanová slučují operační užití PRO a americký systém BMD jako jedno, pak nejen sami sebe usvědčují z naprosté nekompetence, ale naznačují navíc, že jejich kvalifikační disposice vnáší díky nim (následkem dokonalé neinformovanosti a zmatení pojmů v oblasti bezpečnosti a strategie) do mašinérie akutního ohrožení ČR! Buďto jsou opravdu tak hloupí, že nechápou rozdíl mezi společným operačním postupem PRO a americkým BMD a tudíž vnáší do zahraniční politiky ČR prvek akutního ohrožení státu následkem nevědomosti, nebo disponují alespoň základním intelektem, ale pak vzbuzují podezření, že jsou jedním z aktivních prvků mezinárodní korupce. Obojí má ve výsledku prakticky stejně hrozivý efekt...

129292

22.2.2007 12:02

RE: Rusky radar v 2007

PPP 212.?.?.?

Reakce na 129292

>Buďto jsou opravdu tak hloupí, že nechápou
>rozdíl mezi společným operačním postupem PRO a americkým
>BMD a tudíž vnáší do zahraniční politiky ČR prvek
>akutního ohrožení státu následkem nevědomosti, nebo
>disponují alespoň základním intelektem, ale pak vzbuzují
>podezření, že jsou jedním z aktivních prvků mezinárodní
>korupce. Obojí má ve výsledku prakticky stejně hrozivý
>efekt...

Anebo za třetí: Co dostali od USA za to, že budou konat "dobro" i proti naší vůli?

129361

20.2.2007 7:36

V. Putin položil karty na stůl

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

"Hrozba přichází z východu!" Toto nám hlásaly stanice Svobodná Evropa a Hlas Ameriky a obavy se nám potvrdili okupací Československa vojsky Varšavské smlouvy.
Vysvětlení této invaze tehdejší komunistickou vládou bylo, že je to pouze dočasná pomoc. Naše vláda nám lhala! Psal se rok 1968. Mnozí z nás se přirozeně nasměrovali tváří v tvář nepříteli ve směru na východ.

Situace se změnila! Ne snad že by vláda konečně mluvila pravdu.
Zrádci ve vládě nás zahrnují kopcem lží tak hustých, že by se na tom dalo i sáňkovat. Co se změnilo?
Hrozba přichází pro změnu ze západu! Kdo se ještě zapommněl
otočit, tak má nyní nepřítele za zády. Takže otočka o 180 stupňů, přátelé! Nabízím vám překlad (pouze nejpodstatnějši)
části Putinova proslovu v Mnichově a udělejte si úsudek sami, kde je nynější hrozba.

Putinův proslov na třiačyřicáté Mnichovské konferenci
o řešení bezpečnosti.
10, února 2007

Jsem opravdu vděčný za pozvání k takto zastoupené konferenci,
kde jsou přítomni politici, zástupci armád, podnikatelé a odborníci
z více než čtyřiceti národů.

Struktura této konference mi dovoluje vyhnout se přílišné etikety
taktnosti a nehovořit zaobaleně v příjatelných, avšak prázdných
diplomatických termínech. Forma této konference mi dovoluje se vyjádřit
co si opravdu myslím o problémech mezinárodní bezpečnosti. Pokud se
mé přípomínky budou zdát zdejším přítomným kontraversní, vyhrocené
nebo nepřesné, žádám vás o zdrženlivost s přihlédnutím, že tohle je
pouze konference. Také doufám, že po dvou nebo třech minutách mého
proslovu, pan Teltschik nerozsvítí támhleto červené světlo.

(pravděpodobně indikace k ukončení proslovu organizátorem-pozn.překl.)

V mezinárodních vztazích můžeme pozorovat v tyto dny nadsazené a
téměř nespoutané použití síly - vojenské síly - která tlačí svět do
bezedné díry permanentních konfliktů. Důsledkem toho postrádáme
dostatečnou sílu k nalezení resolutního řešení a je nemožné
politickým rozhodnutím těmto konfliktům zabránit.

Máme rovněž možnost pozorovat stále větší a větší pohrdání základních
principů mezinárodního práva. Touto skutečností se nezávislé legální
normy více přibližují legálnímu systému jediného státu. Jeden stát...
samozřejmě a především Spojené státy překročily v mnohém své hranice.
Tohle je znatelné v ekonomických, politických, kulturních a
vzdělávacích ustanoveních, které jsou vnucovány jiným národům.
Komu by se tohle líbilo a kdo se s tím smíří?

V mezinárodních vztazích lze mnohem častěji vidět touhu vyřešit dané
otázky v závislosti na politickém zneužití založeným na současné
politické atmosféře. Tohle je samozřejmě velice nebezpečné a Výsledkem je skutečnost, že se nikdo bezpečně necítí.

(pokračování)

...Kráceno (Editor)

129242

20.2.2007 7:42

RE: V. Putin položil karty na stůl

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 129242

(dokončení)
Zdůrazňuji - NIKDO SE NECÍTÍ BEZPEČNĚ!,
jelikož nikdo nemá pocit, že mezinárodní zákon je jako kamenná stěna,
která ho ochrání. A samozřejmě tahle situace vytváří závod ve zbrojení.
U mnoha zemí nadřazenost této síly nezbytně vytváří potřebu získávat
zbraně hromadného ničení. Navíc se objevila nová hrozba, která je nám
velmi dobře známa z minulosti a tento terorismus dnešních dnů nabyl
globálních proporcí.


(je více než pravděpodobné, že V.Putin si plně uvědomuje odkud vane
vítr a poukazuje na terorismus sionistů - pozn. překladatele).

Jsem přesvědčen, že jsme dosáhli rozhodujícího momentu, kdy se
musíme vážně zamyslet nad strukturou globální bezpečnosti.


Plány na rozšíření určitých částí protiraketové obranné základny v
Evropě nás znepokojuje. Kdo z nás potřebuje ten další krok k nezbytnému
závodu ve zbrojení? Hluboce pochybuji, že si to evropané přejí.

Dámy a pánové!
V závěru bych rád přednesl následující zmínku: Velmi často slýcháváme
(i já osobně) od našich partnerů, včetně evropských, požadavky ve
smyslu, že Rusko by mělo zvýšit svou aktivní účast na světové scéně.

V této souvislosti si dovolím malou poznámku:
Není vůbec nezbytné nás o tohle žádat. Rusko je země s více než
tisíciletou historií a prakticky vždy mělo privilégii si udržet
nezávislou zahraniční politiku.

Tuhle tradici dnes nehodláme měnit. Současně si velmi dobře
uvědomujeme, jak se svět změnil a my si udržíme realistický smysl
vlastních příležitostí a možností. Současně bychom rádi spolupracovali
se zodpovědnými a nezávislými partnery se kterými bychom mohli společně
vytvořit spravedlivý a demokratický světový pořádek, který zajistí
bezpečnost a úspéch nejen pro několik vybraných, ale pro všechny.

Děkuji za vaši pozornost.


Zdroj:http://www.securityconference.de/konferenzen/rede....

129244

20.2.2007 7:38

Nemyslim si

Severka 85.?.?.?

Nedomnievam sa, ze uvaha, ktoru autor v clanku nacrtol je spravna. Vedu ma k tomu dve skutocnosti.
1. Len blazon by si mohol mysliet, ze sucasna protiraketova obrana, ktoru USA vlastnia, je technologicky natolko vyspela, aby mohla ucinne zasiahnut. - opak je pravdou. System je neucinny. Pri troske optimizmu mono dufat v jeho 8-9% ucinnost.
2. Ak by sa aj podarilo USA napadnut Rusko takym sposobom, ze po prvom udere by zostalo iba niekolko kusov rakiet, s ktorymi by sa system protiraketovej obrany ako-tak vysporiadal, stale zostava jadrovy arzenal na ponorkach.. (Nevedno kde, nevedno kedy....)

Uvedene ma vedie k zaveru:
Pre USA nie su dolezite rakety, ale radar. Radar im umozni ziskat dlasich asi 10 min casu. Rakety uz budu vo vzduchu, a oni budu mat k dispozicii max 25 min.
Otazka znie tak:
Co sa da za 20 -25 min podniknut ? Ukryt elitu? Na to mi pride aj 20 min malo....

129243

20.2.2007 9:45

RE: Nemyslim si

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 129243

ja si tiez radsej nic nemyslim. ak vsak mam vychadzat z vasich uvah tak mi vychadza nasledovny zaver:
1.nakolko uvadzate sucasnu nizku ucinnost celeho systemu tak mi jednoznacne vychadza ze radar nie je obrannym zariadenim napriek tomu co prezentuju politici. btw. agresor neukryva elitu v reakcii na uder protivnika ale pred vlastnym uderom ktorym nasledovne zahaji konflikt takze tych spominanych 20 ci 25 minut je bezpredmetnych.
2.technika postupuje dopredu tak rychlo ze sa dnes neda povedat ci o 4 - 6 rokov tato spominana ucinnost nebude zvysena niekde k hranici 80-90% co by z radaru ako sucasti systemu urobilo jednoznacne utocny prvok. urcite budu existovat aj zbranove systemy ktore tento system nevyradi je vsak otazne kolkymi kusmi bude - z hladiska ekonomickej unosnosti - buduci protivnik usa disponovat.
3.pokial sa jedna o radarove zariadenie v strede europy ktore by patrilo usa a nebolo by zaclenene do obrannych struktur nato alebo eu tak v sucasnosti vidim jeho funkciu skor v rozdelovani europy sledovani a hlavne ako prvok politickeho natlaku - to vsak neznamena ze sa jeho urcenie v buducnosti nemoze zmenit
4.tiez si nemyslim ze dalsia vojna bude jadrova - skor sa priklanam k myslienke ze prvy uder bude vedeny raketami s plochou drahou letu s prevazne konvencnymi hlavicami pricom funcny system obrany proti balistickym raketam v nom bude hrat klucovu ulohu. kazdopadne tento pravdepodobne nemoze nastat pred dosiahnutim stavu permanentnej mobilizacie americkej armady - to je vsak viac zalezitost rozvoja zbranovych a komunikacnych systemov ako skutocneho "vyhlasenia mobilizacie" tak ako ho vecsina ludi pozna z 1. a 2.sv. vojny. a bude mu predchadyat generalna skusak vo forme lokalneho konfliktu (tak ako ho pozname napriklad z byvalej juhoslavie) kde protivnik bude disponovat obrannymi systemami (aj ked nie tymi najnovsimi)buduceho ciela agresie (tym myslim rusko). no a ak by ich nahodou pred zahajenim konfliktu nemal tak mu ich samozrejme vojensko priemyselny komplex usa cez tretie staty v dostatocnom predstihu doda (v zaujme dostatocne kvalitneho testu vlastnej vyzbroje)

129247

20.2.2007 10:30

RE: Nemyslim si

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 129243

>Otazka znie tak:
>Co sa da za 20 -25 min podniknut ? Ukryt elitu? Na to mi pride aj
>20 min malo....

Elita bude dávno ulitá, protože USA začaly.
K tomu ostatnímu: Nezáleží na tom, jak je systém účinný, ale na tom, čemu vládci uvěří. No a vláda USA je už teď mimo realitu.
Je tu ale ještě jedna možnost: Vládci si uvědomují, že systém je neúčinný, ale zakázka za spoustu miliard, kterou dostanou jejich podniky láká. Krom toho zabydlet se ve střední Evropě může být v budoucnosti k užitku.
J. H.

129248

20.2.2007 12:02

RE: Nemyslim si

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 129248

Ucinnost systemu je preci irelevantni. Nejde o system. Jde o to, jak dostat rakety s jadernymi hlavicemi blizko Rusku, tot vse. Nezapominejte nikdy, ze anti-raketa a klasicka ICBM raketa se lisi jen hlavici. A kdo bude moci kontrolovat, jake hlavice maji "anti-rakety" zrovna nasazeny? A kolik casu trva jejich vymena? 20 min?

Jde o to same, co Rusove zkusili na Kube v 1962... provokace a vytvoreni vojenske prevahy.

129255

21.2.2007 0:23

RE: Nemyslim si

Hugo Fibiger 81.?.?.?

Reakce na 129255

Spíš jde o to, jak lakovat zbytek Světa, že odvetný úder je holou zbytečností a tedy proč by měl stáhnout ocas mezi nohy a dělat, co se po něm chce...

Tenhle systém by neměl disponovat jaderným arsenálem - hlavice by měly být pouze kinetické.

129295

21.2.2007 0:20

RE: Nemyslim si

Hugo Fibiger 81.?.?.?

Reakce na 129248

Celá ta šaškárna s Afgánskou a Iráckou válkou je pravděpodobně jen způsob, jak přelít peníze ze státního sektoru (daní) do soukromých kapes zainteresovaných (Waterhouse, Carlyle, Exxon, Halliburton apod.)... ;o)

129294

20.2.2007 11:50

RE: Nemyslim si

pečlivý čtenář 194.?.?.?

Reakce na 129243

Systém ABM není ani zdaleka tak neúčinný jak se jeví z různých zpráv.
EKV mají téměř 100% úspešnost zásahu nemanévrujícího nosiče a to pouze kinetickou energií.

Navíc systém NMD je tříprvkový:
1) ABL a GBL. Zatímco ABL Ruské Topoly zneškodnit nemohou kvůli nedostatečným zdrojům energie, GBL to dokáží jak nic. Představte si, že v roce 2013 k radaru schopného na vzdálenost 4000km sledovat cíl velikosti cm(a tedy i místa na cíli) spřaženého s GBL o výkonu desítky až stovky GW(pokud pochybujete o tak velké špičkové energii, prozkoumejte možnosti SMES), který na tu samou vzdálenost efektivně útočí.
Z technického hlediska to nesmysl není a díky exteritorialitě je to možné i politicky.
2) ABM s EKV. Tvrdí se, že 20 antiraket nic nezastaví. Pravda, ale 50 takových na Polské základně a dalších 8 základnách kolem Ruska, to už je jiná. Topol-M a bulava jej na první pohled vymanévrují, ale jen do doby, než EKV vybavíte jadernou taktickou náloží.
Technicky nemožné? Nikoliv. Politicky nemožné propašovat na Polskou základnu jaderné nálože? Na EXTERITORIÁLNÍ základnu? Ale kdeže…
3) PVO systémy typu patriot. Ty mají právě onu zmiňovanou nízkou efektivitu. Na druhou stranu je zase velmi levný. Takže v dostatečném množství toho zastaví taky dost.

Rusko má momentálně něco kolem 700 ICBM(vč. SLBM). V případě neočekávaného úderu bez jakýchkoliv varování Rusové přijdou až o 60% svého odvetného arzenálu. Zbývajících 300 raket už lze pomocí NMD pacifikovat natolik, že ztráty na americkém civilním obyvatelstvu budou akceptovatelné(max. 15 miliónů). Myslíte, že si to vláda USA nelajzne, no nesázel bych na to, za absolutní světovou dominanci je ztráta max. 5% obyvatel zcela přijatelná. Za studené války se bralo za úspěch vítězství do 70% ztrát.

A Ruské ponorky? V době míru se plaví 3-7 balistických ponorek. Sledovat je lze, sice je to náročné, ale jde to. S veškerým nasazením svých sil by se podařilo US navy potopit i 3-4 ponorky…

129251

21.2.2007 22:17

RE: Nemyslim si

tora85 85.?.?.?

Reakce na 129251

Tohle všechno je ale kalkulace jako ze šedesátých let. Dnes nejsou 2 globální hráči. Je jich několik. Těžko lze věřit tomu, že za situace kdy čína úspěšně na zkoušku likviduje vlastní satelit, čímž jednoznačně demonstruje vlastní vojenské schopnosti (komu asi?), bude potencionální konflikt záležitostí pouze dvou států. Obzvlášť, když hegemonie USA leze ven krkem povážlivé většině světa.
Za vzpomínku jistě stojí i relativně nadávný výrok francouzského prezidenta, kdy hrozil případnému teroristovi a útočníkům použitím atomového arzenálu z jad.ponorek. Analytici se shodovali, že to bylo adresováno vládě usa.
Nebo je třeba varianta taková, že když se dva bijou, třetí (a může jich být několik) velmi rádi na ameriku prsknou nekolik stovek atomovek. A neveřím, že je amerika připravena vést konflikt s několika stranami s přijatelnou strátou 15 mil.vlastní populace. Ještě by mě zajímalo. Nemáte tady někdo víc informací o tom, že rusové prý dokáží spustit řetězovou reakci volného deuteria v oceánech. Taková lepší verze Chruščovové totální války. Američani taky asi nenechávají nic náhodě...

129337

20.2.2007 12:51

RE: Nemyslim si

PPP 212.?.?.?

Reakce na 129243

>System je neucinny.
>Pri troske optimizmu mono dufat v jeho 8-9% ucinnost.


Někde jsem četl, že antirakety mají účinnost 75%. Nevím kde, zkusím to najít.

129259

20.2.2007 18:14

RE: Nemyslim si

Pavel -Čert- Němec 85.?.?.?

Reakce na 129259

Ja sem zas cetl, ze ucinnost je zhruba 5%. 75% je nejspis, kdyz je dobre pocasi(viz odlozeni predposledniho testu) nebo kdyz je cil lehce rozeznatelny od klamneho cile, vysila signal a leti nekolikrat pomaleji(stale v radech km/s) nez moderni ruske strely... [chechtot]

129273

20.2.2007 20:33

RE: Nemyslim si

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 129273

Co já vím, tak zatím se jim povedlo trefit 6 cílů z 11 a to se vědělo kdy a kam poletí a ješte cíle vysílaly údaje o své poloze.

129275

20.2.2007 21:24

RE: Nemyslim si

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 129275

A co jim brani zakoupit Cinsky model, jenz ma zatim 100% ucinnost (1 zasah z jednoho vystrelu) a ne v atmosfere ale v kosmu a ne pri srazkove rychlosti 6M ale 25Machu... [mrknutí jedním okem]

Asi to, ze ho Cina asi nebude chtit prodat. Nicmene... sance tu je. Co nelze prodat, lze ukrast, vyspionovat, podplatit nekoho... anebo tam proste nacpat atomove hlavice a mit z "anti-zakladny" ciste utocnou zakladnu prvni vlny...! [naštvaný]

129280

21.2.2007 0:25

RE: Nemyslim si

Hugo Fibiger 81.?.?.?

Reakce na 129273

Nojo... Ta námitka z Pentagonu k současnému presidentovi USA opravdu zazněla! ;o) Účinnost systému se prý opravdu rapidně snižuje s kvalitou počasí! [chechtot]

129296

20.2.2007 8:47

Tak ja to trochu vysvetlim

Koumak 83.?.?.?

Jsou dve party, ktere maji asi stejny pocet kamenu a dohodi stejne daleko...sily jsou vyrovnany. Jenze se objevi parta treti, ktera ma sice jen par kaminku, nehaze ani tak daleko a ani tak presne(ale trenuji) tak se jedna parta rozhodla, ze si postavi takovej stit...druha parta vi, ze takovej stit ji nemuze ohrozit, ale protoze budou volit dalsiho sefa party a ostatni na to radi slysi, tak dela rachot, no a taky by se ji docela zamlouvalo mistecko kde bude stat cast toho stitu.... [smích]

PS: Jestli bude delat parta2 jeste dlouho rachot, tak si lidi v CR zacnou ten radar stavet sami

129245

20.2.2007 21:45

RE: Tak ja to trochu vysvetlim

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 129245

Koumáku, a co když je to tak, že ta parta 3 sice kamínky nemá, ale je tak dobře postavená , že může u druhé z těch silných partiček ( za medový řeči na popud první) postavit vysokej plot přes kterej se blbě háže - balistická křivka je daná matematicky - a navíc z něj bude čumět, jak ta druhá parta leští svoje kameny? Aniž už teď díky partičce 3 nevidí na to (a dokonce ani NATO) , jak si svoje kameny leští ta první silná parta? Já vám nevím, ale takováhle partička by mě teba jako kluka v partě 2 šíleně srala a garantuju vám, že za za její obranu by parta 1 sice vykřikovala povzbudivý hesla, ale nepřetrhla by se, protože by:
a, parta 3 v postatě zmizela jako možnej konkurent
b, parta 1 by u rodičů uspěla bez černýho puntíku, protože se přece neprala
c, parta 2 by sice vyhrála,ale dost velký ztráty by díky rodičovskýmu hněvu a reakci veřejnosti utrpěla
d, tím pádem má parta 1 , nyní Timurova, převahu ve všem.

Výsledek? Kdo to nejvíc odsere, je parta 3. V podstatě končí. Parta 2 je sice morální vítěz, ale fakticky prohrála. Ani nebylo potřeba zapojit partu 1 do boje...a 2 je dostatečně oslabená, aby si dost dlouho nevrzla. Pokud chcete vést paralelu o klukovských válkách, myslete jako kluk.

129283

20.2.2007 11:53

Od konce WW2 Američané bombardovali 21 zemí.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Čínu, Severní Koreu, Guatemalu, Indonésii, Kubu, Kongo, Peru, Laos, Vietnam, Kambodžu, Grenadu, Libyi, El Salvádor, Nikaraguu, Panamu, Irák, Somálsko, Bosnu, Súdán, Jugoslávii, a Afghánistán.

Amíci začali s odporem proti Britské nadvládě cca v roce 1763 a v od 1776 se jedná o regulérní válku, i když Británie v ní používá nestandardní metody a tvrdí, že jde jen o povstalce, nikoliv o armádu, takže může vést válku jak chce. 4. července 1776 získalo povstání vyhlášením nezávistlosti Ameriky oficielně status Britsko - Americké války a ne vzpoury v kolonii. A až v roce 1783 Američané vybojovali svou nezávislost na Anglické koruně. Ústava byla sepsána až v roce 1787.

1861-1865: bojovali Amíici prozměnu mezi sebou - občanská válka severu proti jihu, jenž se dá shrnout jako "Ameriku si rozvracet nenecháme". Jižní konfederaci států bylo vojenskou silou zabráněno vystoupit z Unie spojených Států Amerických.

1898-1901: USA vytlačilo Španěly z Kuby poté, co si jako záminku vybrali náhodnou explozi uhelného prachu v podpalubí křižníku Maine, kotvícího v Guatemalské zátoce.

7. 12. 1941-1946: po původní podpoře fašistů proti nim USA najednou bojuji v Pacifiku následkem Pearl Harboru, kde nechali svou flotilu neinformovanou a napospas Japoncům.

1944-1945: na poslední chvíli USA bojují proti fašistům v Evropě aby se socialismus nerozšířil do celé Evropy s Rudou armádou.

Od konce 2. světové války USA bombardovali 21 zemí na světe.
(Čína, Severní Korea, Guatemala, Indonésie, Kuba, Kongo, Peru, Laos, Vietnam, Kambodža, Grenada, Libye, El Salvador, Nikaragua, Panama, Irák, Somálsko, Bosna, Súdán, Jugoslávie, Afghánistán)
Zahynulo přitom 8 miliónů lidí. Vzhledem k tomu, že se Japonci zkoušeli vzdát celé léto 1945, nicméně demonstrace atomové bomby pro Stalina měla přednost, tak by se dalo říci že těch zemí bylo 22 - včetně Japonska.

1950-1953: USA podporují jižní Koreu proti útoku jejího severního souseda, znepokojeného Americkou vojenskou přítomností.

1953: USA svrhují ministerského předsedu Mossadeqa v Iránu a instalují tam diktátora Shaha, CIA operace AJAX.
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Ajax

1954: USA svrhují demokraticky zvoleného prezidenta Arbenze v Guatemale, 200 000 civilistů to zaplatí životy.
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_PBSUCCESS

1963: USA se spolupodílí na zavraždění prezidenta jižního Vietnamu Diema. (ne-komunistického, holt byl moc vstřícný dialogu a válka musela konečně začít...)

1953-1964: USA iniciují teroristické útoky v jižním Vietnamu, jenž se dávají za vinu komunistům ze severu.

129252

20.2.2007 11:54

Od konce WW2 Američané bombardovali 21 zemí, dokonceni 1.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 129252

1964-1975: Americká armáda zabila 4 miliony lidí v jihovýchodní Asii (Vietnamu, Laos, Kambodža...) poté, co Lyndon Johnson 5. srpna 1964 v odpoveď na nikdy nevypálené torpédo na USS Maddox v Tonkinské zátoce nařídil odvetu bombardováním i když už věděl, že zpráva o torpédu byla výsledkem přestrašené obsluhy sonaru, jenž zachytila zvuk vlastního šroubu a zpanikařila.

11. září 1973: USA zařídilo převrat v Chile. Demokraticky zvolený prezident Salvador Allende je zavražděn a diktátor Augusto Pinochet je dosazen. 5 000 Chilanů zaplatí životem.

1977: USA vojensky podpoří armádní převrat v El Salvadoru. 70 000 Salvarodanů a 4 americké jeptišky zemřou.

1980-1990: USA trénuje Osamu Bin Ladena a jeho teror... pardon Freedom Fightery, aby zabíjeli Rusy. Dá jim Stingery a 3 miliardy dolarů. Gorbačov posléze stáhne Rusy z Afghánistánu, což Islámisté i USA vidí jako vítězství nad Rusy...

1981: Reganova vláda trénuje a financuje "Kontras" v Nikaragui. Výsledkem je 30 000 mrtvých civilistů.

1982: USA prispivá milionovými "pomocemi" Saddámu Hussainovi na zbraně, aby zabíjel Iránčany. (válka Irák - Irán) Chemické a biologické zbraně nevyjímaje. A následně pak vetujíc odsouzení Iráku v OSN za jejich použití...
http://democracyrising.us/content/view/30/74/

1983: Bilý Dům tajně dodává zbraně Iránu, aby zabíjel Iráčany. Ve válce zemře zhruba 2 miliony lidí (ztráty jen na Iránské straně byly 1,5 miliónu)

1989: CIA agent Manuel Noriega, sloužící jako president Panamy, odmítne plnit příkazy z Washingtonu. USA napadnou Panamu a odstraní Noriegu. 3 000 civilistů umírá.

1990: Irák napadne a obsadí Kuwait se zbraněmi z USA a s požehnáním USA, že se nebudou vměsovat do této vnitřni záležitosti Iráku (dluhy z dob Irák-Iran války Kuwaitu, částečně způsobené USA a jeho pomocí, jenž uměle prodlužovala konflikt 6 let)

1991: USA osvobodí Kuwait a vtrhnou do Iráku. V Kuwaitu je zpět dosazen poslušný diktátor a nad polovinou jižní části Iráku je vyhlášena "bezletová zóna" ve které se prohánějí US stíhačky střílející na vše a denně bombardující Irácké pokusy o leteckou obranu Iráckého výsostného územi. Jenže bombardují i civilisty a OSN odhaduje, že 500 000 Iráckých dětí zemřelo v důsledku sankcí na léky, prosazenými USA do roku 2003, kdy dojde k vpádu Amíků do Iráku...

1999: USA bombardují Srbsko aby svrhli Miloševiče, jenž se vypořádával s agresivitou Kosovských Albáncu stejně jako to denně dělá posledních 60 let Izrael s Palestinci. Bombardovali přitom mosty i s civilisty, automobilové (civilní) závody a zkoušeli si grafitové bomby na elektrárny. Navíc použili munici z ochuzeneho uranu, jenž je klasifikována OSN jako zbraň hromadného ničení.

2000-2001: USA dáva Talibánským vládcům Afgánistánu "pomoc" ve výši 245 milionů.

129253

20.2.2007 11:59

Od konce WW2 Američané bombardovali 21 zemí, dokonceni 2.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 129253

11. září 2001: vláda USA zabíjí zabijí 2 972 vlastních civilistů v WTC, zkouší si oddolnost Pentagonu proti bunker-busteru a vytváří falešné zdání že "unesený" let 93 vybuchl při dopadu v Shanksville, PA.

listopad 2001 do dnes: USA na základě lží o 9/11 napadly a okupují Afghánistán, kde platí 20 000$ za každého odchyceného "teroristu" Severní Alianci, jenž je smrtelným nepřítelem dřívějšího spojence USA - Talibanu.

20. březen 2003 dodnes: USA na základě lží o ZHN napadly a okupují Irák. Odmítají počítat civilní oběti. Oficiální ztráty Američanů jsou již 3 144 mužů a odhadované ztráty civilistů oscilují mezi 650 000 až 750 000 oběťmi. V důsledku jejich politiky zuří dnes v Iráku občanská válka a původně sekulární stát se značně radikaluzuje směrem k islamismu. Vliv Iránu rovněž sílí.

Podrobnější anglický soupis válečné politiky USA zde: http://www.neravt.com/left/invade.htm

129254

20.2.2007 12:30

RE: Od konce WW2 Američané bombardovali 21 zemí, dokonceni 2.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 129254

Dá se dneska vůbec pochybovat o tom, že politika US je v podstatě válečná, zaměřená na ovládnutí světa? Rovněž historie ukazuje, že pro malé státy je ekvivalentně nebezpečné se nechat US ochraňovat nebo se jim postavit propagováním proti-amerického postoje. Žádná s těchto popisovaných zemí nenapadla USA, pro napadení stačí jen neposlouchat na slovo. Nenávidění (a oprávněně nenávidění) komunisti na to měli perfektní výraz, imperialistický agresor. A agresorem zůstane, dokud nedostane pořádně po papuli, aby to dlouho bolelo, stejně jako dostal Napoleón a Hitler. Časy se mění a lumpárna zůstává stejná jen pod jiným praporem.

129256

20.2.2007 13:27

RE: Od konce WW2 Američané bombardovali 21 zemí, dokonceni 2.

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 129254

Trodasi, vynikajici shrnuti zlocinu

zeme, ktera byla (mylne) povazovana svetovou verejnosti za nositele svobody, pokroku a osvety. Dnes to uz cely svet vidi, maska Dablovi spadla.... a on to vi take a dela vse pro dokonceni sveho planu zla. Nebyl to sovetsky komunismus, ale americky (bankersky) imperialismus, ktery predstavuje smrtelne nebezpeci!

Diky za praci co jsi si s tim dal a vydavateli za zverejneni!

z.a.p

129261

20.2.2007 13:50

RE: Od konce WW2 Američané bombardovali 21 zemí, dokonceni 2.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 129254

Když Putinův proslov neotevře zaslepencům oči, tak tohle je zcela určitě už musí začít práskat po hlavách.
Díky za link, Trodasi. Pěkně napsáno!

129262

20.2.2007 20:04

RE: Od konce WW2 Američané bombardovali 21 zemí, dokonceni 2.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 129254

Trodasi, hezké shrnutí bojů s hmotnými zbraněmi.
Ale situace je o tom, že dnes se už bojuje především se slovy. Při doznívání válečných konfliktů (Irák, Afganistan), nastoupila už před léty technika ovlivňování vědomí. Reklama je jen příprava prostředí pro masáže podvědomí.
Asi tu budu za blba, ale čas mi dá z pravdu.

Frekvence 8 = 12 GHz, popř tato čísla v GW jsou svým způsobem dokončením projektu, který trval cca 2000 let. Jsou připojovacím rozhraním do vstupních kmitočtů mozku. Mozek je jen transformátor pro informace, které dostáváme pomocí taktovacího kmitočtu zvuku,který je v širším pohledu na cykly = časem (rok děli "kmitočet" na měsíce,týdny,dny.A den na tři vrstvy, hodiny, minuty, sekundy. A zde se sekundy přecházejí na dvojkovou/desítkovou soustavu, proč asi?? (vysvětím jindy)

Rozdíly vstupu (do podvědomí) a výstupu z vědomé frekvence (myšlení = beta kmitočet 7 - 8 Hz)se tvarují pomocí asociačních řad, opakováním podobných signálů (slov, vět,.... = ovzduší strachu)v běžném prostředí. Právě pomocí kmitočtů 8 - 12 GHz. Vrátíme-li se k hudbě, která je společným jemnovatelem matematiky a emocí, zjistíme, které intervaly (=vjem ze společného jmenovatel dvou kmitočtů) vzbuzují příjemné a které méně příjemné emoce. Tyto intervaly daly jména osmi stupňům velikosti prostoru. Přidáním jednoho tak vznikl přesah, který matematika označila obrácenou šestkou (skrytou podobou šestky)a tím vytvořila "šifru". Kdysi po osmičce následoval obrazn oválu, spojení dvou podobných prvků, muže a ženy, "Obraz" souladu. Právě pythagorejské komma dalo podnět k instalování devítky, ono je "přebytkem" při řazení kvint a kvart do cyklu, provázaného půlením kmitočtů. Alikvotní tony pak propojují vědomí spodvědomím podobně jako nástroje technického původu, třeba pod názvem RADAR. Symterie tohoto slova má také svůj význam, ale o tom až na přednáškách.spojovacím materiálem frekvencí je řeč, etnický či umělý jazyk.

Kdo chce ovládnout nějaké území, musí najít materiál, který v tomto území zpracovává veškeré informace. Průzkum emocí, popř. jejich ovlivňování pomocí radarů je technickým prostředkem, ale existuje boj i v oblasti ryze informační. Cena informace byla dříve směňována zlatem, dnes jen číslíčky a nulami na kontě. A číslíčka také tento systém po vyčerpání jeho účinků zahubí. Jde o naprosto neodvratný proces v přírodě, cyklus, kterému podléhá i vývoj inteligence. A to nejen ve slunečním systému. Dostupnost informací na netu napovídá, že boj už se ve skutečnosti odehrává v úrovni podvědomí. K tomu ale je třeba vědět, že matematika, kterou jsme se učili 2000 let je jen jinou podobou té, která fungovala předtím, před instalací tohoto letopočtu. Lidstvo už velmi dlouho zkouší přijít pomocí různě dlouhých kalendářních cyklů, jak a proč funguje člověk podo...Kráceno (Editor)

129274

20.2.2007 20:44

RE: Od konce WW2 Američané bombardovali 21 zemí, dokonceni 2.

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 129274

Díky pane janko za vysvětlení. Protáčejí se mi panenky jako Homerovi Simpsonovi, když byl z něčeho dočista paf.

Cheché, ale že ti zatracení kuřáci tolik vzdorují veškeré obludné propagandě a v budoucnu snad i radarům- to je velmi, velmi sympatické. To dává naději. Kuřáci nedejte se a kuřte stále víc. [velký smích]

129276

21.2.2007 1:57

RE: Od konce WW2 Američané bombardovali 21 zemí, dokonceni 2.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 129274

O tom bych se chtěl více dozvědět. Zrovna jsem dočetl knihu o molekulární biologii, kde vyplynula souvislost mezi qvantovou fyzikou a buňkama, podobnost chování buňek s polovodiči a pod. Vše je možný. Za blba tu určitě nejste, alespoň ne u mne. Souvislosti se zdají být mnohem souvislejší než by se na první pohled zdálo?

129302

21.2.2007 16:05

RE: Od konce WW2 Američané bombardovali 21 zemí, dokonceni 2.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 129302

Poslal jsem větší text redakci Zvědavce, ale nevím, zda jej zveřejní. Nemám váš mail...
jk.

129322

20.2.2007 21:35

RE: Od konce WW2 Američané bombardovali 21 zemí, dokonceni 2.

vladuna 81.?.?.?

Reakce na 129254

>Podrobnější anglický soupis válečné politiky USA zde:
>http://www.neravt.com/left/invade.htm

Trodasi, nádherný přehled. V detailech naprosto přesný a pravdivý, avšak globálně jste jej nepochopil. To je přece "šíření demokracie"!

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

129281

21.2.2007 20:12

RE: Od konce WW2 Američané bombardovali 21 zemí, dokonceni 2.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 129281

Aha, jo taaak. No tak dobre, no, ja jsem ten pomyleny... [zahanbení]

Ja mel za to, ze vrazdeni lidi je vrazdenim lidi i v pripade, ze je motivovano uslechtilymi cili. Alespon tak na to pravni vyklad pohlizi, kdy se motivy nezaobira ale zaobira se nasledky chovani... ale asi se pletu [zahanbení] [vyplazený jazyk]

A co kdyz je to tak, ze kidy o demokracii jsou jen zasterka pro provadeni vyslovene agresivni vojenske politiky? [mrknutí jedním okem]


Nerikal uz Hitler pred vypalenym Raichstagem neco o tom, ze bojuje s teroristy a kdyz dostane mimoradne pravomoci, ze vyhraje? [chechtot] [chechtot] [chechtot] Copak mi to tak asi pripomina, si nejak nemuzu vzpomenout... [chechtot]

129333

23.2.2007 14:27

RE: Od konce WW2 Američané bombardovali 21 zemí, dokonceni 2.

Aja 24.?.?.?

Reakce na 129281

>
>Trodasi, nádherný přehled. V detailech naprosto přesný a
>pravdivý, avšak globálně jste jej nepochopil. To je přece
>"šíření demokracie"!

>
> [chechtot] [chechtot] [chechtot]

..ovsem siri se "jen nekde".
Dnes, v patek, Pakistan udajne uspesne odzkousel raketu dlouheho doletu (2 000 km) typu Shaheen, ktera je schopna nest atomove hlavice.
Tady to neva, to jsou kamosi, no neee.
Jiste ji budou mirit , no kam asi, ze by na Indii? [zmaten]

129427

21.2.2007 4:56

to samé nakresleno

J.P. 89.?.?.?

Reakce na 129254

mapa vojenských aktivit USA. http://tinyurl.com/yqfpzj
..a další...

129306

21.2.2007 7:05

RE: Od konce WW2 Američané bombardovali 21 zemí, dokonceni 2.

Genseric 206.?.?.?

Reakce na 129254

Jen bych připomněl válku na Filipínách 1898-1913, kdy američané spáchali tolik válečných zločinů, že je odsoudil i Mark Twain ve svých článcích.

129308

23.2.2007 16:52

RE: Od konce WW2 Američané bombardovali 21 zemí, dokonceni 2.

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 129254

http://blatanttruth.org/foreign.php

129435

20.2.2007 13:03

Jsme ve sra_kach naplno a cely sve to vi...

z.a.p 74.?.?.?

cely svet vi, ze narod Cechu je pravdepodobne narodem debilu, kdyz ma takove debilni vedeni. Jak jinak by bylo mozne, ze by nekdo sam od sebe do takove sebevrazedne pasti skocil:
-----------------------------------------------------------

Czech leader favours U.S. missile defence system; Russia responds with threat
Mon Feb 19, 6:34 PM
(Ceske vedeni dava prednost raketove obrane; Rusko posila hrozbu)

By Vladimir Isachenkov


MOSCOW (AP) - In a statement reflecting the growing distrust between Moscow and the West, a top Russian general on Monday warned that Poland and the Czech Republic risk being targeted by Russian missiles if they agree to host U.S. missile defence bases.


The stark threat, by missile forces chief Gen. Nikolai Solovtsov, was one of the most bellicose comments yet by Russian officials on the issue, which 10 days ago led President Vladimir Putin to warn of a "new Cold War" in a speech in Munich that shocked western governments.


"If the governments of Poland and the Czech Republic take such a step ... the Strategic Missile Forces will be capable of targeting these facilities if a relevant decision is made," Solovtsov told reporters in Moscow, asserting the U.S. plan could upset strategic balance of power in the region.


Solovtsov spoke as Czech Prime Minister Mirek Topolanek and his Polish counterpart, Jaroslaw Kaczynski, both in Warsaw, suggested they were ready to move forward with a plan by Washington to put 10 interceptor missiles in Poland and a radar site in the Czech Republic.


Topolanek said both countries will probably agree to the basic U.S. proposal, though they must still work out the details. "I think it is in our joint interest to negotiate this initiative and to build ... the missile defence, " he said.

(Topolanek rika, ze oba narody Cesko a Polsko budou pravdepodobne souhlasit s americkym navrhem....)

Hamba a vztez musi jimat kazdeho normalniho Cecha!

z.a.p

129260

20.2.2007 13:54

Na ceste k jedne svetove vlade a k jerdnomu svetovemu poradku.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 220.?.?.?

Mame svetovy parlament,kde ,delegati nejsou voleni ale vybrani,ustanpvuje se jedna svetova vlada s tim ,ze kdo nezahodi svuj nacionalismus ,vlastenctvi ,svou svobodu a svrchovanost ,tak mu pomuzeme zmenit nazor dle receptu predcasneho obranenho utoku s "pomoci Bozi a jeho vnuknutim".
Kde budou zbrojni imperia ,kdyz vsechno bude jedno-jedna vlada ,jedny odbory,jedno skolstvi,jedno nabozenstvi ,jedno zdravotnictvi ,proste jedno a cela zemekoule ,kde potom zbrojni imperia dosahnou enormnich vydelku z delani mrtvol.
War is just a racket.
-- Excerpt from a speech delivered in 1933 by Major General Smedley Butler, USMC

Je mozne ,aby se valecny prumysl vzdal svych enormnich videlku z valky?
Osobne myslim ,ze ne.
Kdyz zkoncil Nurimbersky proces ,tak prumyslovy magnati nebyli na lavici obzalovanych a kdyz nekdo "mensi"to odnesl ,tak za par mesicu byl stejne pusten ,nebot byl v prumyslu "nepostradatelny".
Nejhorsi svovo ,co elita sveta nemuze snest je slovo MIR,to by byl konec jejich kseftu.
Proc tedy budovat "ochranny stit" kdyz nebude zadny nepritel a nebo delame "ochranny stit" proto ,aby se jinak nezavisle vlady podvolily vojenskemu talu,politickemu,diplomatickemu,obchodnimu a posleze ,kdyz vsechno selze ,tak valecnemu, likvidaci statu k dosahnuti sveho programu,uz v roce 1947,tak zvana "Atomova komise" USA se nechala slyset,"BUD JEDNA SVETOVA VLADA A NEBO NIC!",nemusim ani psat ,kdo byl ve vyvoji atomove bomby a kdo ji vlastne pouzil a pouziva jim svym zpusobem dodnes ,jako vyhruzku,jenze dnes se odhaduje na 30 000 atomovyvh bomb po celem svete.Takze ,zasadni otazka je proti komu rakety a za jakym ucelem ,kdyz ma byt svet "sjednocen",aby ,tak zvane uz nebyly valky,ale to je ve zkutecnosti hloupost,to elita sveta nikdy nepripusti,zejmena ,kdyz manipulije s valdami ruznych "demokratickych " zemi.
We have 50 percent of the world's wealth, but only 6.3 percent of its population. .
George Kennan, Director of Policy Planning of the U.S. Dept. of State, 1948

Jsou lide ,kteri chteji celou tuto planetu a jeste 5% navic!
Tak ,co tedy bude,serie konfliktu a nebo svetovy mir v ramci jedne svetove vlady,kdyz se tam dostanou lide ,kteri si uz ted mysli,ze jsou predurceni k tomu ,aby celemu svetu vladli ,skryte a nebo z pozadi.
Cemu napomahaji Cesti polici v ramci sve otrocke loalnosti,miru a nebo valce, s tim ,ze Ceske zeme budou zavleceny do rozsirovani imperia v ramci Jedne svetove vlady?
Zdrave premyslivy obcan se uz muze ptat,copak politikum a elite sveta uz nestaci to radiaktivni zamoreni sveta s rostoucim onemocnenim rakovinou,to chteji jeste vic zmrzacit tuto planetu,tak ,jak i Hitler predpovedel?

129263

22.2.2007 21:07

RE: Na ceste k jedne svetove vlade a k jerdnomu svetovemu poradku.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 129263

Nesouhlasím s vámi
Především vy stále nevíte co to NWO vlastně je. Pokud bude nastolen NWO, tak budou sionisté a jejich spojenci neomezenými pány světa. Takže jim bude patřit naprosto vše. Budou mít k dispozici úplně všechny zdroje vyprodukované šesti miliardami lidí, tedy vlastně jenom dvěma až třema, protože přes polovinu luidstva se chystají vyhladit.
Takže k čemu pak nějaký zbrojní průmysl? Výrovba zbraní bude naopak neekonomická, protože ty peníze by mohli vbyužít jinak. Nějaká armáda bude přesto potřeba aby potlačovala povstání, protože lidé si asi nebudou chtít to všechno nechat líbit.

Nesouhlasím ani se Zorbovým optimismem že jaderné zbraně nikdo nepoužije. Jaderné zbraně zase nejsou tak účinné aby zničily svět. Rusko má dnes asi 15 000 hlavic a tento počet neustále klesá, protože jaderné zbraně mají omezenou životnost a na nové nejsou peníze. Jen 5000 z toho je aktivních. deset tisíc je rozebráno a dát je všechny dohromady by trvalo několik týdnů či měsíců. Z těch pěti tisíc by byly tak čtyři tisíce zničeny hned při prvním americkém úderu. Některé ze zbývající tisícovky raket by byly sestřeleny, některým by selhal motor nebo se prostě netrefily, a myslíte si, že asi tak 500-1000 raket by stačilo na totální zničení USA, Číny, Velké Británie, Izraele a všech jejich spojenců? Nezapomeňte na to, že sionistům je úplně jedno jestli zemře sto milionů Američanů, to jsou pro ně vedlejší oběti, které je vůbec nezajímají

129388

24.2.2007 0:00

RE: Na ceste k jedne svetove vlade a k jerdnomu svetovemu poradku.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 129388

S vašim prvním odstavcem souhlasím, jen si nemyslím že by sionisté usilovali o nějaké radikální snížení počtu lidstva.

Jinak já nepochybuju o tom že by jaderné zbraně byly dost silné na to aby zničily celý svět. Přinejmenším hlavní mocnosti(ÚSA a Rusko) se zcela jistě zničit dokáží. Jedna jaderná hlavice v dnešní době má několikanásobně větší sílu než ty jež byly svržena na Hirošimu a Nagasaki. Je fakt že Ruské strategické síly na tom nejsou tak dobře jako kdysy, ovšem i několik stovek jaderných hlavic by stačilo na úplné zničení USA(když si uvědomíme že jedna hlavice může zničit jedno velkoměsto). I kdyby byl americký úder sebesilnější, tak Rusové budou mít vždy dost síli na neméně drtivou odpověd(viz Ruské balistické střely Topol-M jež překonají vše co mají USA k dispozici). Proto si myslím že nikdo není blázen aby sáhl k jaderným zbraním, takovou válku nikdo nevyhraje, pouze by tak zavinil zkázu vlastního lidu. Nemyslím si že by mocipánům ve Washingtonu a Tel Avivu byli jejich vlastní lidi ukradení, stačí když se podíváme na to jak si chrání vojáky atd. Ostaně i za druhé světové války měli obě strany k dispozici zbraně hromadného ničení a i přesto je nepoužili ani v nejtěžších situacích a podobných příkladů vám mohu uvést o dost víc.

Jinak USA se svými satelity patrně povedou válku proti Rusku, Číně a dalším antiamerickým zemím. Ovšem ta válka bude dle mne konvenční z důvodů jež jsem výše zmínil. Ale zas takové uklidnění to není, protože i konvenční válka je strašná a trvala by mnoho let. Já věřím že sionisti by v ní budou poraženi.

129449

20.2.2007 16:01

Radar

Hm 141.?.?.?

Jsen rád, že budeme mit ten radar. Nejenže znemožní příjen televize a mobilních telefonů v širokém okolí, vyvolá větší výskyt rakoviny místního obyvatelstva (uvolní se mnohem víc objektů na nákup rekreačních zařízení), ale síla paprsků radaru odfoukne ruské rakety do dalekého vesmíru. [chechtot]

129268

20.2.2007 17:44

RE: Radar

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 129268

Zajimava fantazie. Jeste tam chybi, ze ty paprsky budou lecit AIDS a z ceska se stane sanatorium homosexualu [překvapení]

129272

20.2.2007 21:12

RE: Radar

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 129268

Hmmm, takovy radar se take da vyuzit jako antikoncepce!
(permanentni)

Vystaveni varlat jeho pusobeni - a nemusite se starat o to, jestli si vase partnerka vzala pilulku nebo nikoliv, ci se starat o kondom a pod. - zadne dite v zadnem pripade nehrozi [velký smích]

Poznal jsem dalsiho "radaristu" a co ma? Holku... Takze pulka Cechu bude mit jen holky a druha nebude mit deti vubec. Takze Cesi vymrou a bude. A to vsechno kvuli jednomu Tupohlavovi a Langerovi. Pokud cechacci ty zadky nezvednou a zminene do nich nekopnou tak fakt nestoji za to, aby prezili [bliji]

129279

20.2.2007 21:09

Kolaborace - to je vystizne!!!

jsika 200.?.?.?

Presne tak se to nazyva a je to jak proti nasi zemi, tak ze strany nasi zeme k Evrope, Rusku a svetu. Jeden z hlavnich problemu, jak zacit valku (a zidi v USA se o to snazi uz desetileti) je ten, jak detekovat ze cil byl (uspesne) zasazen. Rusove tuto schopnost USA uspesne desetileti hatili a tim se podarilo udrzet mit (pres tu totalitu, ktera tam byla). V 50. letech chteli pouzit telefony, ale tesne pred utokem je rusove odpojili. Pak se objevila nova technologie, patrne Teslova, ktera znova zabranila konfliktu. Pak to byly letajici plosiny a kosmosfery, ale seznam se chyli ke konci. Nemuzete kazdou chvili prijit s nalepkou na stale rostouci problem, ktery se mel davno odstranit. Satelity jim Rusko znici v pripade utoku stiskem knofliku, ale tento radar? Jednak to ma byt system prvniho uderu a ja si myslim, ze ten radar plni i tuto funkci - overit skutecne zasazeni cile. Detonaci uz detekuji na dalku jinym zpusobem. A to je pruser.

129278

20.2.2007 23:12

RE: Kolaborace - to je vystizne!!!

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 129278

Tyto radary jsou extrémně zranitelná zařízení! Kopule, která je chrání, není neprůstřelná, protože by to bránilo funkci. A u radaru tohoto typu stačí poškození části pole, a je na dlouho vyřazen. Pokud dojde k poškození pole za provozu, "odejde" kompletní koncový stupeň vysílače.
Naši vojáci, kteří jezdili na ostré střelby raketami do sojuzu se tam setkali se zvláštní formou "přátelského vydírání", kterou si technici na střelnici obstarávali vodku - měli miniaturní zařízení na baterky, která zapíchli na metrové dřevěné tyčce do země někde v okolí raketové baterie. Radary zešílely... a bylo jasné, že jednotka "nenastřílí". Za pár flašek vodky pak bylo rušení vypnuto a všechno fungovalo jak mělo. A byly to právě ty nejmodernější radary, nehybné "placky", na které to tak skvěle fungovalo. [mrknutí jedním okem]

Jestliže něco takového mohli "podomácku" úspěšně slepit dohromady technici na cvičné základně, není absolutně žádný problém vyrobit a instalovat podobná zařízení v naprostém skrytu tam, odkud budou mít správnou účinnost... Mohou "spát" i deset let a stačí je pak jen na dálku oživit - a radar je k ničemu! A to je jen jedna možnost. Další je třeba speciální komando a jedna raketka, taková jaké používal Hizbollah v Libanonu...

Tím chci říct, že na takovou prkotinu není třeba plýtvat jadernými hlavicemi. Bylo by to jako o Škrhólovi a mouše na nose... [velký smích] [velký smích]

129290

22.2.2007 21:02

Nemate pravdu - situace je jina!

jsika 200.?.?.?

Reakce na 129290

Tento radar jiz ma mit zabudovanou ochranu, on i bez ni by byl hrozbou. Popravde nevim jaky radar ani jak byl rusen temi vtipalky, ale radar o vykonu 1000 MW nebudete moci rusit podomacku vyrobenou rusickou tak snadno. Jen priblizit se k tomu na nekolik KM je zivotu nebezpecne! Tvrzeni o imnunite pred jadernymi zbranemi bych nebral na lehkou vahu. A ze by jimy rusove chteli setrit, to jste skutecne naivni!!

Zapravdu vam ale davam o te mouse na nose... jak to bylo? Nakonec pres nej dostal a poradne, nebo ne? Presne to se stane nam, pokud vcas nepohneme zadkama! Ten konflikt nakonec nastane...

129387

20.2.2007 22:17

Ten systém USA neochrání

Zorba 83.?.?.?

V zásadě souhlasím s patrně hlavní myšlenkou autora článku, totiž že USA mají v úmyslu rozpoutat velkou válku(hlavně proti Rusku) a že americký systém protiraketové obrany je ve skutečnosti útočný. Ovšem podle mne nelze souhlasit s tvrzením že by systém protiraketové obrany zajistil USA ochranu před Ruskými jadernými střelami. Americká protiraketová obrana by byla schopna zachytit pouze několik desítek Ruských střel, což je naprosté minimum vzhledem k tomu že Rusko disponuje tisícovkami jaderných hlavic a raket. Jaderná válka je tudíž stále nereálná nebot neexistuje nic co by kteroukoli ze stran zachránilo před odvetným úderem. I kdyby Američani svůj systém protiraketové obrany sebevíc zdokonalili, tak Rusové jistě vynaleznou nové rakety jež americký deštník překonají. Válka kterou USA patrně proti Rusku a dalším zemím rozpoutají se tudíž povede konvenčími zbraněmi. Ovšem i v této konvenčí válce bude mít americká radarová a raketová základna využití. Radar jim umožní monitorovat Ruské síli a z raketové základny mohou odpalovat i rakety s konvenčí hlavicí. Americké základny v ČR a Polsku tak pro nás představují hrozbu i v konvenčí válce.

129285

21.2.2007 0:30

RE: Ten systém USA neochrání

Hugo Fibiger 81.?.?.?

Reakce na 129285

Taky si myslím, že jde spíše o efekt zastrašování: "Nemá smysl, abyste nám oponovali, protože máme účinný globální systém PRO, takže vás můžeme napadnout s malým rizikem vaší účinné odezvy! Nechte si kecy na koledu a dělejte, co chceme my..." ;o)

129297

21.2.2007 19:17

RE: Ten systém USA neochrání

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 129297

Ano, tak nějak to bude. Jaderné zbraně slouží skutečně jen k zastrašování, jejich použití ve válce je prakticky nereálné, nebot by vedlo k totálnímu zničení světa, což je věc jež by neprospěla nikomu. Podle mne se Rusko, Čína a některé další státy nepodřídí americké nadvládě(a to bez ohledu na americké PRO) a to patrně povede ke konfliktu.

129330

21.2.2007 11:36

Člověk se musí jenom smát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

antiamerické hysterií[smích]))vietnamskou válku nevyprovokovaly USA, ale komunistický Severní Vietnam, který v roce 1956 zaútočil na Jižní Vietnam, USA se zapojili do konfliktu na základě žádosti legální vlády legálního Jižního Vietnamu dlouhá léta poté, korejskou válku nezačali USA, ale útok komunistické Severní Koreje na JIžní Koreu, USA se do konfliku zapojili až po útoku, n žádost legální vlády legální Jižní Koreje a navíc na základě resoluce RB OSN, aghánsko-sovětská válka nikdy neexistovala, existovala jen válka mezi komunistickou vládou Afghánistánu + SSSR vs. afghánští protikomunističtí povstalci: SSSR KGB SSSR provedl v 70.letech v Afghánistánu převrat, kdy dosadili k moci Daúda, když nebyl schopen prosadit bolševisaci země, vyměnili ho Tarakím, pak Amínem a nakonec vstoupili do Afghánistánu na základě žádosti Amína, zabili ho a nahradili Karmalem, USA začali vyzbrojovat afghánské protikomunistické povstalce až za Reagana v 80.letech, jejich člověkem byl Masúd, nikoli bin Ládín, který se objevil až v 90.letech po odchodu SSSR z Afghánistánu a tak bych mohl pokračovat donekonečna...kdybyste alespoň dokázali ve svých antiami příspěvcích nelhat a nepadělat historií, možná byste pro vaši věc udělali lépe...[smích]))

129318

21.2.2007 16:07

RE: Člověk se musí jenom smát

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 129318

Není nad to mít jistotu. Už jste zkusil zapochybovat o placatosti země? Jeden čas byl také směšný každý, který si myslel něco jiného.

P.S. Všiml jste si také, že hlasatelé těchto pravd se zásadně nepodepisují? Znám odsud pár rozumných lidí jménem ale z oponentů nikoho. Hmm? Proč asi?

P.P.S. A ještě jedné věci nerozumím. Proč hergot všichni agresoři sedí doma a proč ten nejmírumilovnější národ zastánců lidských práv a svobod má vojáky po celém světě. Ten nejnebezpečnější Irán už na nikoho nezaútočil dokonce pár set let. Tak vážně nevím, koho se bát. Agresorů co sedí doma, nebo mírumilovných okupantů?

129324

21.2.2007 17:22

RE: Člověk se musí jenom smát

Genseric 206.?.?.?

Reakce na 129318

Slátaniny hodné Murdochovy Fox TV stanice. Jen bych pro Šmuela co tenhle pasquill sesmolil dodal, že to byla právě jedna ze židovských TV networks, CNN (oni jsou nakonec všechny vlastněny VYVOLENCI), která tu v US a Kanadě uvedla dokumentární film o zrodu AL-QUAIDY, kde bin Ladinovi současníci popisovali jeho zbabělé chování při prvním útoku sovětských helikoptér na pozice mujahadínů, kde si bin Laden právě získával jeho první válečné ostruhy. A to se odehrávalo v polovině osmadesátých let. Zpátky k Talmudu Šmueli! Byl to Mark Twain, který prohlásil, že lež uběhne kolem půlky světa zatím co pravda si ještě obouvá boty. To byla pravda před sto lety, dnes vám to jen tak neprojde! Šalom!

129325

21.2.2007 18:32

RE: Člověk se musí jenom smát

Šmuel 66.?.?.?

Reakce na 129325

Na to, ze pouzivas nick krala vandalov Genserica, ktory nic ineho nezvladol, ako len prilezitostne drancovat a rabovat rím, riskujes pomerne velky zobak! Ziadne argumenty, len osozovanie prispievatela. [bliji]

Tebe tiez Šalom!

129327

21.2.2007 21:18

RE: Goj se musí jenom smát

google 84.?.?.?

Reakce na 129327

>Na to, ze pouzivas nick krala vandalov Genserica, ktory nic ineho
>nezvladol, ako len prilezitostne drancovat a rabovat rím,
>riskujes pomerne velky zobak! Ziadne argumenty, len osozovanie
>prispievatela. [bliji]

>Tebe tiez Šalom!


na to pan Kokot (terminus technicus), ze to uz je vas asi 20-ty nick na tomto fore, riskujete povest takeho s malym pimplikom,
ktory nedokaze obranit ani jeden nick a preto sa musi schovavat za tridsatimi.

shalom alejkum do israela!

Frantisek Sebej 2x
Doplňovač regálů 1x
Psychiater 3x
Peter Fuss 6x
Mossad_rezident_Košice 3x
Zberateľ 3x
Informator 2x
Škovránok 1x
P. Morozov jeho sestra 2x
mizantrop 7x
motoneznalek 1x

129334

26.2.2007 0:50

RE: Goj se musí jenom smát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 129334

Velmi dobrý postřeh a také moje uznání, pane google.

Tady je vidět síla židovské víry. Jednou se to přilepí a ne a ne odpadnout. A nebo podlézavý šábesboy. V kamufláži jsou to odborníci.

Člověk se bláhově domnívá, že se opět objevila nějaká zbloudilá dušička, která potřebuje nasměrovat a ON to je stále stejný pan
Kokot (terminus technicus) a nebo jeho sestra. Je to ztráta času reagovat na provokatéry a v této napjaté době jsou to v podstatě vlastizrádci. Teď jde o to, kterému zřízení pan Kokot říká vlast?

129509

21.2.2007 13:43

Vekmi dobry popis situace

Stan 195.?.?.?

rekl jsem ze sem uz kvuli cenzure nepolezu, nicmene tohle tema mi neda, pripojeny link je sice v anglictine, domnivam se vsak ze to je brilantne rozebrano a bushevickym podrztaskam by neskodilo si to precist. Autor je narozen v Texasu a zije soucasne v Nemecku. [smích]

http://www.financialsense.com/editorials/engdahl/2007/0218.html

129320

22.2.2007 1:34

RE: Vekmi dobry popis situace

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 129320

Hmmm,a kde jsou ty debaty bez cenzury? [smích] Tady se mluvi o takovych tematech, ze v oficialnim proudu by jste pocital na prstech jedne ruky, co je necenzurovano. Tady mate zcenzurovano nejakych 700 ku 120 000. I ja se na te statistice podilim. Hmm, a pokud by se slo dusledne podle pravidel, tak jsem casto OT, treba jako ted. [mrknutí jedním okem] [smích]

129341

23.2.2007 2:44

Poslouchejte zenu s hadima ocima , tak rikam Condoleezza Rice.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 220.?.?.?

US statni sekretarka Americke vlady Condoleezza Rice v Berline pronesla rec k reporterovi po chuzce se zahranicnim ministrem Nemecka, Walter Steinmeier. ,kde doslova rika, ze obranny system planovany v Polsku a v Cechach je jako odpoved na hrozbu z Iranu. Takze ,Ceska republika bude takto branit USA i kdyz nic nema spolecneho s Iranem a Iran nic spolecneho s Ceskou republikou.
Dale, US sekretarka rika, ze obe zeme, Polsko a Cechy jsou nezavisle staty,takze to je jejich rozhodnuti souhlasit a nebo nesouhlasit s Americkym planem, jinymi slovy a s pomoci historiiem muzem vedet,ze prvni co bylo v tak zvanem "pasmu "v Iraku,ze vsechna americka letadla OKAMZITE LIKVIDOVALA KDEJAKY RADAR, ktery je zameril.

http://d.yimg.com/us.yimg.com/p/afp/20070221/capt.sge.uni73.210207195603.photo00.photo.default-

Takze ,premyslejte v teto ukazce originalni reci pani Rice s ohledem na Rusko.
"Anyone who knows anything about this will tell you there is no way that 10 interceptors in Poland and a radar site in the Czech Republic are a threat to Russia, that they are somehow going to diminish Russia's deterrent of thousands of warheads."
http://www.prisonplanet.com/articles/february2007/210207shild.htm
Vezmete veci z druhe strany a poslechnete si z "National Review Online" slova John Edwards ,ktera prones v Holywoodu,ktery doslova rika: Nejvetsi hrozba svetovemu miru je Israel ktery chce bombardovat Iranske nuklearni zarizeni.(20 unora 2007 )
Samozrejme ,ze takova slova na adresu Israelu se neobejdou bez odezvy a pan Edward muze zcela jiste pocitat s tim ,ze v Americke demokracii ukoncil svou karieru.
Receno jinymi slovy,Israel napdne Iran a Ceska republika bude pres "obranne zarizeni Ameriky" ve valecnem stavu s Iranem, tomu si pripoctete tisice atomovych hlavic z Ruska a celosvetovemu odhadu ,na 35 000 atomovych bomb. Je nam to vubec zapotrebi se vystavovat do nebezpeci za plat v jidasskem baksisi?
Takze ,cesti politici se nebudou v budoucnu moci nijak obhajovat v pripade rozhodnuti o "Obranem Stite", nebot sami ,svobodne rozhodli o sve vlastni vuli,za coz muzem pani Condoleezza Rice podekovat.
http://news.yahoo.com/s/afp/20070221/pl_afp/polandczechusrussia_070221200600

129405

23.2.2007 10:55

RE: Poslouchejte zenu s hadima ocima , tak rikam Condoleezza Rice.

rusel.k 62.?.?.?

Reakce na 129405

Politikům, kteří to v podstatě myslí dobře se svým národem, není v takových situacích rozhodně co závidět. Na jedné straně ohromná síla a nátlak i určité části národa, která si myslí, že připojení k této síle jí přinese prospěch, uprostřed spousta lidí spících, kteří by chtěli mít od takových těžkých problémů pokoj, a na opačné straně řada lidí správně chápajících, k čemu neblahý vývoj povede (přes to je výsledná vůle národa zřejmá). K tomu ke všemu takoví vnější přátelé, na které se nelze spolehnout.
V podobné situaci byl i president Beneš a podle mého názoru se zachoval tak, jak mohl nejlépe. Současná doba, kdy celému lidstvu hrozí katastrofa, přinesla mnohem komplikovanější situaci pro rozhodování. Čím složitější stav, tím je více možností, jak ho řešit, stejně jako v matematice.
Pozitivním jevem nyní je, že některým politikům a jiným významným lidem, začíná být jasno. Vezměme si postoj Norska, části politiků v Německu, Itálii, stále sílící odpor lidí proti nesmyslným válkám i v USA.
Osobně přeji všem politikům a zejména našim, aby se rozhodli vždy správným směrem a dokázali i u nejtěžších problémů najít z mnoha možností pokud možno nejlepší řešení pro celý národ.

129419

24.2.2007 3:19

RE: Poslouchejte zenu s hadima ocima , tak rikam Condoleezza Rice.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 220.?.?.?

Reakce na 129405

Koho vlastne pani Condoleezza Rice zastupuje,pro koho vlastne parcuje,je pravdou,ze je Statnim Sekretarem pro stat USA,ale take se vi,ze "americka vlada " ve zkutecnosti neni americka vlada.Kdo, neveri,at tam bezi,prectete si zidovske internetove linky,takze raketove a radarove zarizeni nebude v primem zajmu americkeho lidu,ale zajmu te "americke vlady",ktera neni Americk.
Nasel se i nekdo ,kdo vznesl drzi dotaz, na tak zvanou" americkou politiku" Dems complain about RJC at Rice briefing

Six Jewish Democrats in the U.S. Congress asked Condoleezza Rice to explain why she invited a Republican Jewish group to a briefing on the Middle East.
Rice briefed leaders of 15 Jewish groups two weeks ago on her plans to revive Palestinian-Israeli peace talks. One of the groups invited was the Republican Jewish Coalition; its counterpart, the National Jewish Democratic Council, was not.
“We are concerned that such briefings have great potential to become partisan in nature if only one political wing of the organized Jewish community is included while the other is left outside looking in,” says the letter, from Reps. Gary Ackerman (D-N.Y.), Robert Wexler (D-Fla.), Steven Rothman (D-N.J.), Sander Levin (D-Mich.), Howard Berman (D-Calif.) and Allyson Schwartz (D-Penn.)

V "americke "vnitrni politice se tomu rika partnership,kamaradska spoluprace,otazkou je kdo navrhuje plany a kdo je musi plnit.
Takze ,pripomenme si slova byvaleho prime ministra Arial Sharon,ktera pronesl 3 Octobra ,2001 zcela verejne[vyplazený jazyk]o kazde,kdyz mi nekdo neco rika o Americe ,ze udelaji tohle a nebo tamhleto....Tak ,aby bylo jasno,ja Vam reknu velice proste a zcela jasne:Zadne starosti s Amerikou a jejim tlakem na Israel. MY,zide, kontrolujeme Ameriku, a Americane to dobre vedi.
Takze ,pres Ameriku, kontroluji i jine staty,tedy i v umisteni "obranneho zarizeni",tedy i Cechy, kdo by se ve sve suverenite odvazil odmitnout "americkou nabidku".
-----------
Nakonec ,at si ctenar najde ,kolik resoluci UN bylo udeleno Israelu a kolik z nich bylo Israelem splneno a dostanete obrazek,kdo je vlastne panem ve Vasem dome.Cely ten cirkus ,co svet proziva dnes kolem pocatku valky proti Iranu,je zcela zretelny,350 atomovych bomb -Israel, a Iran zadne doposavad nema ,ale krici se dopradu,ackoliv zidovsky rabbin verejne prohlasil ,ze Israel muze vymazat celou Evropu s povrchu zeme.Rovnez ,tak "Rabbi call for annihilation of Arabs-BBC News
http;//news.bbc,co.uk/1/hi/world/middle_east/1270038.stm
Na oplatku ,veskera zidovska media ,podala zpravu o Iranskem presidentovi,ktery udajne rekl,ze Israel bude vymazan s povrchu sveta,problem je ,ze v originalni reci iranskeho presidenta Ahmadinejad ,takova slova vubec nebyla pouzita,ale ,co by zidovsky tisk neudelal pro Israel,ze ano?
Presny preklad ,byl temito svetovymi mediemi zcela ignorovan,lhani se systemem vymyvani mozku splnilo svuj ucel, jako v Kuwaitu rozbita zarizeni pro predcasne narozene deti.

129453

24.2.2007 23:04

RE: Poslouchejte zenu s hadima ocima , tak rikam Condoleezza Rice.

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 129453

>Koho vlastne pani Condoleezza Rice zastupuje,pro koho vlastne
>parcuje,je pravdou,ze je Statnim Sekretarem pro stat USA,ale take
>se vi,ze "americka vlada " ve zkutecnosti neni americka
>vlada.

Pane Nohejl, už vám to zase pěkně jede "na plný pecky". Secretary of State se česky řekne "ministr zahraničí" a ta vazba "stát USA" je taky trošku úsměvná, tu "zkutečnost" a "parcuje", nechávám stranou, může se jednat o překlepy. Pokud jste ochoten přijmout moji radu, tak si to, co napíšete, alespoň dvakrát přečtěte a případně opravte. Ale jestli to tak děláte a přesto to vypadá takhle, tak vám potom pomáhej Pámbů.

129477

25.2.2007 1:23

RE: Poslouchejte zenu s hadima ocima , tak rikam Condoleezza Rice.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 220.?.?.?

Reakce na 129477

(doufam,ze bez preklepu )
Jaka, je vlastne ta "americka politika" co se prosazuje v zahranici?
Jedna se v podstate o bezpecnost Ameriky a nebo bezpecnost statu Israel?
Pokud navstivime patriotickou Americkou linku internetu APFN, tak se muzem dozvedit mnohe, co nam nikdy nikdo nerikal a nerekne doposavad.
http://tbrnews.org/Archives/a2608.htm 005
Zde se rika, ze mnozi zamestnanci Spojenych Statu Americkych v CIA jsou zaroven agenty Mossadu ,placeni,jak americkou vladou,tak vyslanectvim Israelu, ktery pozaduje zpetne vyplaceni pro stat Israel, takze danovy poplatnik,plati agenty Israelu dvakrate.
Jmeno a datum narozeni a castku kterou prijima od USA vlady, ackoliv nemaji danovehu uradu poradove cislo a tim padem neplati ani dane ze sveho prijmu.

Gandi Regev nar.17.12.1975 $ 63.000 za rok.
Betzalel Yanay 4. 9.1978 $ 75. 000
Eyal Artzel 27. 5. 1977 $ 87.000
Sharon Roten 12.8.1977 $ 75.000
David Susi 9.1. 1975 $ 90.000
Dana Sasson 10.8.1980 $ 70.000
Morin Biton 14.7.1980 $ 63.000
Gilad Lifschitz 17.9.1978 $ 87.000
Maya Maimon 26.12.1978 $ 65.000
Marco Fernandez 13.4.1977 $ 54.000
Keren Touyz 20.8.1978 $ 75.000
Nofar Bahidi 21.2.1979 $ 53.000
Michal Gal 10.8.1979 $ 92.000
Ophir Baer 11.11.1956 $ 102.000
Dilka Borenstein 15.3.1979 $ 67.000
Michael Calmanovic 6.9.1975 $ 102.000

Tak, to je jen mala ukazka,jak se veci ve zkutecnosti maji, po mnoha spionaznich aferach Israelcu-zidu, ktere ,cas od casu bezi v USA a mnozi Americane se ptaji, zda neni cas "Ameriku probudit", driv nez bude pozde, nez si stat Israel rozdeli vsechny politicka mista sam pro sebe.Proto neni divu ,ze mnozi zide jmenuji Washigton, co by Novy Jerusalem.Americane ,dnes uz vi, ze tak zvany "Neocons"jsou vlastne ve zkutecnosti obcane Israelu.Takze, clanek "The Mossad in the CIA, otisteny 3 Ledna 2007 z pera pana-ni Nicole Bagley je jen malym okenkem do vnitrni struktury americke vlady,byrokracie a tajnych sluzeb a k tomu pripocteme radu vselijakych odborniku a poradcu a tak dale. Je tezke ridit nejakou lod ,kdyz" posadka " je uplne cizi narodnosti, ktera nepracuje pro majitele lodi a spolecnosti,ale jen sleduje sve vlastni a tim i prednostni zajmy.Proto stat Israel si preje valku s Iranem, jez bude vedena Americany,co by vasalskym statem Israelu, mohou si to dovolit, drzi totiz vsechny dulezite klicove posice v Americe.Vect valku proti nepriteli z ciziho uzemi, tomu se rika vrcholna strategie, nebo snad ne?
Nest na trh cizi kuzi a ne tu svoji.

129481

26.2.2007 2:00

RE: Poslouchejte zenu s hadima ocima , tak rikam Condoleezza Rice.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 202.?.?.?

Reakce na 129481

February 20, 2007
Putin Orders Military To Prepare For War As US President Granted Unprecedented Martial Law Power
By: Sorcha Faal, and as reported to her Western Subscribers
Kremlin sources are reporting today that President Putin has ordered Russian Military Forces to prepare for war against the United States in an apparent show of force to back up his words at the Munich Security Conference, and were he stated against the Americans:

Myslim ,ze tento kratky vyber z anglickeho testu by mel mnoha lidem otevrit oci a hlavne provetrat hlavu,co nas ceka a co nas nemine.Pokud svet vejde do nuklearni valky ,tam myslim mnoho lidi zapomene v mych textech preklepy (jakmile jsem dele na psani ,tak mne to vykopne z internetu),kde delam carku a kde ne a spise si vzpomenou ,o cem vlastne ve zkutecnosti byla rec.
Cesti pilitici by si meli nechat doslova prelozit anglicky text, ne odbornikem na propagandu,ale spise ,ditetem ze skoly ,co zatim nepodvadi a napise vse od svova ke slovu.
Russian General Nikolai Solovtsov has further warned both Poland and the Czech Republic that should they allow American missiles into their countries that they too will be targeted by Russian Military Forces.
Presto si vsak myslim ,ze nekterym lidem ani do doby atomoveho vybuchu se stejne v hlave nerosviti,prakticky,svym zpusobem zemrou stastne v ramci sve blbosti a omezenosti,nebot i krava den pred porazkou stastne prezvykuke trs travy v tlame aniz by tusila ,co ji ceka zitra.
As the American War Leaders continue their push towards Total Global War,Starsi lide dobre pamatuji ,co to znamena totalni valka,zejmena dnes si mnozi ani neumi predstavit,ze ti jez preziji,takovou globalni -svetovou valku budou na tom hure ,nez ti ,co uz budou mrtvy.
Politici absolutne a soverenne ignoruji lidi z ulice ,kterych je opravdu malo na celou populaci naroda-zeme, dobre vedi ,ze na prenosu TV fotbaloveho zapasu se sejde vic lidi nez na demonstraci proti jejich pleticham a moralni-politicke korupci,tech par v ulicich nechaji poradne zmlatit demokratickou policii,jak muzem videt v kazde ,tak zvane demokraticke zemi,prikladem je navsteva Cheney v Australii a zasah policie proti demonstrantum,narod kouka a mlci a tak je to i jinde, takze ,politici maji voln eruce ,tam ,kde se politik boji lidi,tam je demokracie ,kde lid ese boji politiku,tam je totalita.

129512

25.2.2007 20:44

RE: Poslouchejte zenu s hadima ocima , tak rikam Condoleezza Rice.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 129477

Pane Matousek, kdyz ctete projevy ZOO na Nezvedavci ( neplati pro par vyjimek) a srovnate si jejich gramatiku, styl projevu prospikovany vulgarismy a predevsim informacni hodnotu s panem Nohejlem, co vam z toho osobne vychazi za vysledek? [překvapení] [překvapení] Samozrejme nezaujate bez ohledu na nase nazory a presvedceni.

129497

25.2.2007 23:13

RE: Poslouchejte zenu s hadima ocima , tak rikam Condoleezza Rice.

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 129497

>Pane Matousek, kdyz ctete projevy ZOO na Nezvedavci ( neplati pro
>par vyjimek) a srovnate si jejich gramatiku, styl projevu
>prospikovany vulgarismy a predevsim informacni hodnotu s panem
>Nohejlem, co vam z toho osobne vychazi za vysledek? [překvapení] [překvapení]
>Samozrejme nezaujate bez ohledu na nase nazory a presvedceni.

Mate pravdu pane Bartosek, projevy napr. pana Gejdose na Nezvedavci svou hlouposti a nesrozumitelnosti moc od tech Nohejlovych nelisi. A nakonec ani od tech vasich. Vy grafomani jste na tom dusevne asi dost podobne. Snad jen pan Gejdos si dovoli diky tomu, ze Nezvedavec je necenzurovany byt vuci tamnejsim ctenarum vice sprosty nez zde. O panu Lvovi uz ani nemluve. To jsou teda darecci.

129502

26.2.2007 1:48

Causa "Nohejl"

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 129497

>Pane Matousek, kdyz ctete projevy ZOO na Nezvedavci ( neplati pro
>par vyjimek) a srovnate si jejich gramatiku, styl projevu
>prospikovany vulgarismy a predevsim informacni hodnotu s panem
>Nohejlem, co vam z toho osobne vychazi za vysledek? [překvapení] [překvapení]
>Samozrejme nezaujate bez ohledu na nase nazory a presvedceni.

Zcela mi uniká skutečnost, proč bych měl srovnávat zdejší úroveň a styl diskuze s diskuzí na Nezvědavci, či s jakýmkoliv jiným fórem na Internetu. Já si myslím, že forma podání a gramatická korekce je úzce spjata s jejím autorem. Je to samozřejmě individuelní, ale někdy to taky leccos napoví. Překlepy se dají celkem dobře rozpoznat, ale i tak by jich nemělo být příliš. A nejhorší je to potom u těch "echt" vlastenců, co páchají jednu hrubku za druhou. Je to k smíchu i k pláči zároveň. Svůj názor může a má právo mít každý, jaký chce, ale potom je důležitá právě ta forma, jakou používá k jeho sdělení a jak reaguje na jiné názory, které jsou v opozici s jeho. Pravda, člověk se kolikrát nechá unést a pak se dopouští nějakého nesprávného osočení, to je tady taky mnohdy dobře vidět. Mně už to ale nějak moc k té diskuzi netáhne. Teď jsem měl spoustu bodů za poslední měsíce, tak jsem si dovolil pár jich "utratit", ale jinak mám zato, že je to vcelku k ničemu, jak se tady někteří lidi "přetahují" a jsou přesvědčeni o té své pravdě. Ale "Good For Them !"

129511

27.2.2007 0:01

RE: Causa

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 129511

Mno, nic ve zlem pane Matousek, ja jsem se naivne domnival, ze vseobecne brojite proti przneni materskeho jazyka. Z toho duvodu me prekvapilo, ze se zajimate pouze o lidi jako jsem treba ja nebo pan Nohejl.

Kdyby jste vsak prece jenom neco chtel udelat pro povzneseni materistiny diskutujicich, skromne a naprosto nezavazne vam doporucuji vrele misijni praci na Nezvedavci. V mistnim safari klubu se vyskytuji exoti nejenom po stylisticke a gramaticke strance, kteri jsou primo lahudkou pro sberatele. Ja nemohu odolat, kdyz se muzu nezaujete podivat na vysledek jejich dusevni cinnosti, lepe receno biochemickych reakci probihajicich v mozku. Pravda s duchovnem to prilis spolecneho nema. Navic to ma tu vyhodu, ze tam nemusite utracet kredity.

Klidne mi pripadne odpovezte na Nezvedavci at zbytecne neztratite dalsi zeton. Anebo si nemusite pracne vymyslet jmeno noveho nicka. Pro vas by to jako pro lingvistu nemel byt sice problem, ale odhaduju, ze nektere jedince pri pokusu myslet muze i pekelne bolet hlava. [mrknutí jedním okem]

129567

26.2.2007 5:02

RE: Poslouchejte zenu s hadima ocima , tak rikam Condoleezza Rice.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 129477

Vystrčit tykadla a jen tak si rejpnout! Že ano Zdeňku?

Zajímavé je, že lidé bez vlastního názoru nebo nepochopením příspěvku, případně článku, projevují nesouhlas pouhou kritikou pisatele a nebo opravou gramatických chyb.
Připadá mi to, že Arkan je na dovolené a pověřil tímto úkolem specialistu Matouška.
Ale k věci.
Pan Nohejl, jak je možno pozorovat z jeho rozsáhlých a velmi
podrobných příspěvků, má bezesporu široký přehled o světovém vývoji a nebo o dramatickém zániku naší společnosti.
Záleží jenom na nás, jaké stanovisko k tomu zaujmeme. Buď budeme ostražitě naslouchat, vytvoříme si vlastní názor, sjednotíme se a začneme sami rozšiřovat pravdu ve snaze tomuto tragickému konci zabránit a nebo (druhá alternativa) začneme si tady opravovat gramatické chyby.

Jenom drobné doplnění příspěvku pana Nohejla.
Vsichni si tady uvědomujeme, že za tím vším vězí židé. Komunismus v CCCP a ve východní Evropě neuspěl a tak nastal další pokus o nastolení NWO a to rozkladem Ameriky. Židovská lobby v US vládě získala tak silnou pozici, že v podstatě samotná vláda jsou občané Israele. Americký daňový poplatník jim pouze platí náklady na své vlastní následné zotročení. Pokud se jim tento zločin na společnosti podaří, tak tady máme opět otrokářskou společnost s jedinou vládou židů a hlavní město Jerusalem.
Více než polovina světové populace bude vyhubena
(Monsanto nám již připravuje geneticky upravený šlehačkový zákusek) a pro ostatní práce na panském.
Ti neposlušní, případně pouze zvídaví mají připraveno ubytování v koncentračních táborech. Již v současné době je uvězněno na 25 tisíc lidí i rodiny s dětmi a dalších 800 koncentráků je připraveno v pohotovosti a to vše na území USA.

Pokusy o násilné a drastické snížení lidské populace se v historii již objevily.
Globální epidemie (pandemie) chřipky v roce 1918, kdy pacienti postiženi chřipkou měli větší šance na přežití, než ti, kteří se nechali naočkovat vakcínou. Další plánovaná čistka je uměle vytvořený virus AIDS a rovněž tak ptačí chřipka.
Tohle všechno tady již pan Nohejl kdysi psal a já osobně jsem se s těmito informacemi setkal na netu v různých článcích.
Doktorka Lorraine Day se s tímto svinstvem setkala ve své lékařské praxi. Tato velice inteligentní a dobrosrdečná žena (poslouchal jsem jeji rozhovor na rádiu "The French Connection", plná energie na sedumdesát let) odhaluje zločiny novodobého lékařství a má dalši velice
zajímavou webovou stránku, kde se se zabývá politickými událostmi od historie do dnešního dne. Nenechte se odradit názvem nebo úvodem (snad záměrně nábožensky orientované) a sjeďte si myší na druhou polovinu stránky. Rovněž si přečtěte vnitřní odkaz: Irácký žid.
Šokující a pravdivé.

129516

26.2.2007 5:20

RE: Americká vláda v rukách Israele

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 129516

Ještě bych rád přiložil pár obrázků jako důkaz, až kam se dostala Amerika dnešních dnů:
Podívejme se komu slouží tahle havěť?

Vložený obrázek

A tady je budoucí kandidátka na funkci prezidenta USA
Hillary Rodham Clinton.

Vložený obrázek

Ať se dívám z jakéhokoli úhlu, tak tam jaksi tu americkou vlajku nevidím!

129517

26.2.2007 7:41

RE: Poslouchejte zenu s hadima ocima , tak rikam Condoleezza Rice.

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 129516

>Vsichni si tady uvědomujeme, že za tím vším vězí židé.
....? Nechci proti tomu postavit ideologické tvrzení, že naopak židé za nic nemohou. Jen si myslím, že z tohoto tvrzení se zde stalo dogma, nad kterým se hodí zamyslet. Podává totiž obraz démonického nepřítele. Za vším vězí židé a my o sobě nemusíme pochybovat.
Připomíná mi totiž padesátá léta. Za vším vězí imperialisté a vpřed soudruzi k té zaslíbené zemi. Nebo dnešní idiotský antikomunizmus. Nepřítel sice jiný, ale přístup ke skutečnosti stejný. Nebo přesně stejné heslo v Německu před sedmdesáti lety, i se stejným nepřítelem. Nebo kalvinizmus v šestnáctém století a jeho přístup k čarodějnicím.
Ve všech případech to byla a je široká a pohodlná cesta, jak se dostat do sraček.
J. H.

129520

27.2.2007 5:55

RE: Poslouchejte zenu s hadima ocima , tak rikam Condoleezza Rice.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 129520

B_hužel, tohle je smutná a tragická skutečnost!
Snad mi bude přiznána polehčující okolnost, že jsem nenapsal,
že za tím vězí "všichni židé"?

Tedy na objasnění:
Měl jsem asi použít výraz chazarští sionisté, případně Aškenazi židé, abych se vyhnul rozhořčených, ale oprávněných reakcí těch skutečných (semitských) židů. Původně jsem se snažil samotný výraz "žid" myšlenkově zabalit do bavlnky a použít méně choulostivý výraz, jako např. "Israel", ale vzápětí jsem si uvědomil, že v Israeli žije palestinská menšina a nebylo by to férové vůdči těmto lidem, trpícím již od roku 1948 židovskou nadvládou. Přesnější výraz by měl být - genocidou.

Ne nadarmo se říká, že války jsou židovské žně, ale to jsem vás, pane J.H., v žádném případě nechtěl ovlivnit při řešení následujícího kvízu. Stačí, když mi ve vaší reakci uvedete jedinou odpověď. Pokud možno hůlkovým písmem a tučně.

Kdo byl za kolonizací světa britským impériem?
Kdo zorganizoval a provedl bolševickou revoluci v Rusku r.1917?
Kdo byl za první i druhou světovou válkou?
Kdo připravuje tu třetí, počínaje již probíhající válkou v
Afganistánu a Iráku a v přípravě je Irán a Sýrie?
Kdo
ovládá US vládu?
a tímto se schovává jako skutečný organizátor?

Vyberte z možných odpovědí:
a) židé
b) Vatikán
c) Islám
d) Mel Gibson
e) Steven Spielberg

Předem děkuji za upřímnou odpověď.
_

129584

8.3.2007 12:14

RE: Poslouchejte zenu s hadima ocima , tak rikam Condoleezza Rice.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 202.?.?.?

Reakce na 129516

( Zrušeno. Pane Nohejle, udělejte nám všem laskavost a zdržte se i nadále zdejší diskuze. Nenuťte mě, abych vám sem zamezila přístup. Děkuji. Editorka )
Kráceno (Editor)

130404

24.2.2007 23:00

Nechtít se podílet na obraně je zbabělost

anonym 66.?.?.?

Všichni ti, kdo odmítají základnu na našem území s odůvodněním, že to zhorší bezpečnost, vlastně říkají toto: „Nechceme na našem území radar, který by umožňoval lépe chránit Českou republiku i další státy. Ať je zničen třeba celý svět, hlavně, když MY přežijeme.“

www.zdf.de/ZDFde/img/116/0,1886,2405364,00.jpg

eurabia.cz/ShowArticle.aspx?ArtId=765
(Podpis známé osoby nelze ověřit a je vymazán)

129475

25.2.2007 12:16

rozdiel kultur? - kulturny rozdiel?

stein55 84.?.?.?

nech sa paci

-> usa - predpoklada to zakladnu znalost anglictiny

-> iran - spanielsky text, ale staci len pohlad

stein55

129489

26.2.2007 5:54

RE: rozdiel kultur? - kulturny rozdiel?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 129489

Pane Stein,
téměř na všechny vaše příspěvky jsem ze svého přesvědčení musel reagovat záporně. Tady se konečně shodnem!
Já jsem si této skutečnosti vědom a podobný pořad jsem již před nějakou dobou viděl v TV. Proto nebudu hledat objasnění, že to snad silně zeditovali a vypustili korektní odpovědi. Snad jediná správná odpověď byla, že Israel patří do osy zla, ale i tohle bylo omylem vypuštěno.
Tady je jasně vidět, jak snadné je zmanipulovat negramotné ovce. Přikývnou na všechno! Dokonce souhlasí se zahájením války proti neznámému a neexistujícímu státu. Jedním slovem trapas. Možná by byla zajímavá reakce "našeho milujícího" texasana? Ten si s nimi jistě rozumí?
Proto Stalin i Gottwald a jistě i jiní viděli nebezpečí v inteligenci a houfně je vyvražďovali.
Zbavovali se intelektuálů ke snadnému ovládnutí ovcí.
Bush má v tomto případě kliku. Jeho se to netýká. [velký smích]

P.S. Připisuji bod k dobru na mojí osobní scoreboard.

129518

25.2.2007 15:06

Pomoc

.. 91.?.?.?

Bratia cesi,

zastavte ten radar, co bude mat v podzemi atomovy reaktor a na uzemi okolo budu platit zakony USA. Sak rozmyslajte,vyziareny vykon, bude nicit krajinu a zdravie ludi, a asi aj ovplivnovat pocasie, a podla mna odpocuvat komunikaciu nad celou Európou.
.
Ved to je vymyvanie mozgov, ze Iran sa chzsta zautocit, no iste, ked tak bude utocit na USA. Tie USA su horsie nez komunisti a ti hladali stale nepriatela...

129492

26.2.2007 22:35

Arabs for Israel

Osvetár 84.?.?.?

Arabs and Muslims who Support the State of Israel and the Cause of Peace in the Middle East

~>klikni si!

129564

6.3.2007 18:30

pár dotazů na autora

Piranha 195.?.?.?

čím USA vyprovokovaly sovětskou invazi do Afghánistánu?
čím USA vyprovokovaly istalaci jaderných střel na Kubu?
čím USA vyprovokovaly bolševické převraty v koreji a vietnamu?
a dvojčata si taky zbořili sami???
pak že sametová revoluce dávno skončila - vždyť ani nezačala

že se nestydíte kryptokomunisto (o Jaltě jste asi v souvislosti s 2.sv.válkou neslyšel?, nehledě na původní pakt o neútočení SSSR a 3.říše)

PS:
polské protiraketové silo bude mít kapacitu několik málo desítek výstřelů (a úspěšnost je kolem 50%) takže vůbec nemůže být namířen proti jaderné velmoci (rusko), nemá na to ani geografickou polohu, a připravovat se na jaderný útok proti íránu, na takové plýtvání střelivem by asi americká armáda nedostala peníze
jaderný konflikt by se dnes američanům totiž ani nevyplatil

130234

Tuto stránku navštívilo 11 757