Diskuze k článku

Radarové otazníky

Příspěvků 93

11.2.2007 1:46

Posledni vyvoj: Putin zacina mluvit co si mysli

z.a.p 74.?.?.?

a Whitehouse dela nechapaveho.
Karty se zacinaji otevirat; je tu cas pravdy.
http://www.ceskenoviny.cz/index_view.php?id=236003

z.a.p

128428

11.2.2007 2:59

První příspěvek

vladuna 81.?.?.?

Reakce na 128428

Hele z.a.p, taky musíte všechno pokazit !
Nevíte, že právo prvního příspěvku si předplatil náš přítel z Texasu? [velký smích]

128430

11.2.2007 3:10

RE: První příspěvek

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 128430

[velký smích] Přítel z Texasu asi nemá čas, kope nový protiatomový kryt hned vedle bazénu. [chechtot]

128431

11.2.2007 3:47

RE: První příspěvek

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 128431

Mate dobry odhad....on je odbornik na oboji.
No, myslim ze bychom meli v tom postuchovani ubrat. At se neciti na Zetku jako kren.

z.a.p [smích]

128433

11.2.2007 5:12

RE: První příspěvek

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 128431

Ale houby s octem kopu, byl pekny film na TV, ty Vase kydy nestaly za to nevedet jak to dopadlo. A vubec, vidim, ze Vam panove chybim. Sice tri prispevky, ale dva o me osobe. Venujte se radaru a predstavam utocnych hord z vychodnich stepi.
Vas, vzdy oddany Texaskycizek
P.S. ja se tedka rozohnim a napisi nejake ody o nejsvobodnejsi zemi v historiji lidstva!!!

128439

11.2.2007 10:45

RE: První příspěvek

vladuna 81.?.?.?

Reakce na 128439

> A vubec, vidim, ze Vam panove chybim. Sice tri prispevky, ale dva o me osobe.
>Vas, vzdy oddany Texaskycizek

Ono to kamarádské poplácávání po ramenou a přitakávání jeden druhému je děsně nudné.
Teprve Vaše příspěvky dávají diskuzi na Zvědavci ten pravý šmrnc.
Stejně si ovšem myslím, že to co píšete nemyslíte smrtelně vážně, ale že z nějakého důvodu hrajete roli oponenta. Pokud Vaše příspěvky skutečně odráží Vaše postoje a myšlení, respektuji je, i když absolutně nechápu (a nestačím se ani divit).

128453

11.2.2007 16:52

RE: První příspěvek - americka psycha

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 128453

V americkem prostredi se cizinec (Cech specielne) rychle ideologicky 'aklimatizije' do te miry, ze zapomene na svoji puvodni kulturu a mysleni. (Ne doslova, ale zasune ji do pozadi a uziva srovnani coby pomucku k upevneni noveho sebevedomi.) Atmosfera americkeho zivota je kompletne absorbujici, zadne 'neco-mezi'. Vim to z osobni zkusenosti.

Pravdou je, ze clovek nemusi zustat 'cizincem' jak je tomu v Kanade a je mu dovoleno se zapojit a dostat(vytvorit si) pocit nove identity. Je to psychicy vzato - dokonaly opiat, samoiluze. Ale pracuje to a vytvori to (zda se u vetsiny) onu nam Evropanum tak podivnou a nepochopitelnou lojalitu. Popravde receno, je to tak blizko k 'idealu' jak se jen muzete ve vasem pozemskem zivote dostat.

Soucasti teto 'mozkove trasplantace' je take ta zkutecnost, ze novoamericam muze mit jen jedno obcanstvi. V Kanade je mozno mit dve ci vice - je to dle kanadskeho zakona zcela legalni a puvod tohoto (zaplatpambu za nej) nesmyslu je v akomodaci Britu. Tim muze pristehovalec (a take tomu tak v praxi je) sedet na dvou, pripadne na nekolika 'zidlich' soucasne. Lojalita je iluzorni nebo (prakticky vicemene) vubec zadna. Je to rozsahla tematika a ma to celou radu mimo jine i ekonomickych aspektu. Kanadske vlade to rozhodne vyhovuje.

z.a.p

128475

11.2.2007 20:40

RE: První příspěvek - americka psycha

vladuna 81.?.?.?

Reakce na 128475

Díky !!!

128489

11.2.2007 22:56

RE: První příspěvek - americka psycha

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 128475

Soucasti teto 'mozkove trasplantace' je take ta zkutecnost, ze novoamericam muze mit jen jedno obcanstvi. V Kanade je mozno mit dve ci vice - je to dle kanadskeho.....
Pane Zapiku, US demokracie je pruzna a vse se neustale meni. Je to jiz peknych par let co mi bylo navraceno CR obcanstvi a zaridil jsem si CR pas (vyhodne na letisti-EU pasy- tam neni fronta). Nevim, kolik tech obcanstvi mohu miti, ale ja mam dve.Zrejme Vase informace jsou starsiho data.
Vas, Texaskycizek

128499

12.2.2007 5:07

RE: První příspěvek - americka psycha

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

Reakce na 128499

ano , mohu pritakat, ze obcanstvi v usa mohou byt i 2. patrne kanadsky zapik v tom ma hokej!!! [smích]

128513

12.2.2007 1:38

RE: První příspěvek - americka psycha

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 128475

Pane ZAPiku, Vase informace jsou zastarale. Je to jiz peknych par let co mi bylo navraceno CR obcanstvi a ziskal jsem pas, ktery je dobry k vyhnuti se frontam na letistich v Evrope. Nevim, kolik obcanstvi mohu mit, ale ja mam dve.
Vas, Texaskycizek
P.S. dnes mam nejaky problem s odesilanim prispevku.Doufam, ze se tento neobjevi 2x

128505

12.2.2007 5:53

RE: Dvoji obcanstvi

68 68.?.?.?

Reakce na 128505

Mit dvoji obcanstvi povazuji za stejne nemoralni, jako bigamii. Jestlize pan Zorba vyhlasi valku proti USA, to budete pane Cizku jeden tyden bojovat na US strane a druhy tyden na ceske strane? A nebo mate to obcanstvi jenom proto, aby jste nekde nestal frontu? A kolik obcanstvi by jste jeste chtel? Ja myslim, ze mate mit obcanstvi te zeme, ktere prisahate vernost a za kterou budete bojovat. Mit vicenasobne obcanstvi je jako kdyz prostitutka vyznava svym zakaznikum lasku.

128519

12.2.2007 13:12

RE: Dvoji obcanstvi

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 128519

Myslim, ze jste pana cizka pekne vymak' 68-ko!
A od Vas (ponekud konzervativniho jak Vas znam)
to zni jeste lepe!

z.a.p [smích]

128544

12.2.2007 16:50

RE: Dvoji obcanstvi

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

Reakce na 128544

zapiku, no vymak ses ty i s 68. cely den preji [bliji]

128568

12.2.2007 16:38

RE: Dvoji obcanstvi

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128519

Mno panove jako "prazsky pirat" maji tech pasu zhruba okolo deseti. Oblibene jsou zeme jako Bahamy nebo Seychely ci latinska Amerika [velký smích] [smích]Vubec nepochybuju o tom, ze panove typu Kozeneho stoji neradi frontu vseobecne. [mrknutí jedním okem]

128560

12.2.2007 16:47

RE: Dvoji obcanstvi

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

Reakce na 128519

jesus christ, co zas toto je za paskvil??????? [cool] [překvapení] [bliji]

128567

12.2.2007 18:40

RE: Dvoji obcanstvi

68 68.?.?.?

Reakce na 128567

jesus christ, co zas toto je za paskvil???????

Stefo, patrne nevis co znamena obcanstvi. [pláč] [pláč]

128587

12.2.2007 22:41

RE: Dvoji obcanstvi

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

Reakce na 128587

68 osmino, tak asi nevim, jsem se vylihl vcera

128605

12.2.2007 16:52

RE: Dvoji obcanstvi

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

Reakce na 128519

ten paskvil je referovan tady k tomuto!!! [bliji]

128569

6.7.2007 4:49

RE: Dvoji obcanstvi

TOMMY 216.?.?.?

Reakce na 128519

CESI A BOJOVAT , VTIPNE

139263

13.2.2007 2:35

RE: První příspěvek - americka psycha

Melou 89.?.?.?

Reakce na 128505

Může se zdát že se jedná jen o problém s odesíláním přispěvků, ale nezapomínejte že někteří lidé Vám jdou po krku! Říká se jim teroristé a oni Vás děsně nenávidí. Nejde o to co jste, ale co ztělesňujete! Každou minutu dne teroristé spřádají plány jak zabít Vás a vůbec všechny co žijí ve svobodné zemi. Až uslyšíte v noci kolem karavanu dusot teroristických sandálů, neváhejte ani vterinu, pložte si ten českej pas na čelo a prostřelte ho! Tím nejen že uděláte teroristům čáru přez rozpočet, ale zabijete tím hnet i několik much jednou ranou. [překvapení]

128621

12.2.2007 16:25

RE: První příspěvek - americka psycha

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128475

Tak tomu zatim bylo, ukazuje se vsak, ze i USA maji nejaky kvantitativni limit ohledne asimilace etnika se spolecnou kulturou a jazykem. Mluvim ted o latinos. [smích] [mrknutí jedním okem]

128556

12.2.2007 1:33

RE: První příspěvek

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 128453

Dekuji Vazena damo. Abych se vysvetlil, odhadla jste mne spravne, nikdy (skoro nikdy) nemyslim nic smrtelne vazne. To povazuji za hloupost, nepruznost, nebo stareckou zkostnatelost.Jsem rozeny v 46 roce a protoze si muj otec myslel, ze jsme byli osvobozeni, tak jsem dostal krasne jmeno Vladimir a muj otec, strojni ingenyr vstoupil do KSC. Po nekolika letech ho z ni vyloucili, protoze pry na schuzich mel ke vsemu nejake pripominky a neustale se snazil soudruhum vysvetlit, ze navrhovane reseni neni spravne...atd.a atp. Tak si muzete predstavit, jak jsem byl vychovan. Z jedne strany plus a z druhe minus. Ve ctvrte tride popravili me spoluzacce tatu za spionaz. Tehdy jsem zacal uvazovat o tom, ze jednoho dne zmiznu. Po vojne se mi to podarilo. Znovu osvobozujici armady jenom urychlily talijansky emigracni proces(moje uplne nejlepsi dovolena), takze pred koncem 68 roku jsem byl jiz v New York City !! Perfektni misto pro 22 leteho kluka. Za rok tomu bude 40 let. Za takovou dobu si clovek vytribi nahled na zivot. A z takovymi zkusenostmi by nikoho nemelo prekvapovat, ze fandim teto svobodne, tolerantni,technicky vyspele a mirumilovne zemi, ktera jiz davno prisla na to, ze kdyz jenom sedi a diva se z dalky na svetovy vyvoj, tak pak opravdu lituje, ze nezasahla drive. Rekl bych, ze bych jim dal tak za dve minus ve vysledcich. Ale... v kazdem pripade se jim podarilo zabranit treti svetove valce, ktera by byla atomova.
Vas, Texaskycizek
P.S.dnes mam nejake problemy prispevky odesilat.Doufam, ze se tento neobjevi 2x

128504

11.2.2007 3:44

RE: První příspěvek

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 128430

Mel jsem tu samou myslenku Vladuno,

nicmene byl jsem podnicen clankem ke kteremu davam link. Myslite si, ze cizek ma patent na prvenstvi? Nechtel bych mu ho brat. Ale jen tehda kdyz bude zaslouzene silou mysleni a puvodnosti napadu.

z.a.p [smích]

128432

11.2.2007 10:12

Patent na prvenství

vladuna 81.?.?.?

Reakce na 128432

Nikoliv patent na prvenství, ale právo na prvenství.
A patent? Patent na rozum! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

128450

11.2.2007 7:04

RE: Posledni vyvoj: Putin zacina mluvit co si mysli

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 128428

Pane zapiku, nevim, kde se to nas Jirka Krovak naucil, ale zrejme se ridi dle hesla: Vzdy pripraven!
Tak se snazi. Nechce, aby ho (USA) nekdo nachytal,kdyz ma spustene kalhoty.
Texaskycizek

128442

11.2.2007 21:07

RE: Posledni vyvoj: Putin zacina mluvit co si mysli

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 128442

Pane cizek (vsimnete si pisi male 'c'[mrknutí jedním okem],

neb jsem jim do jiste miry tez. Jedna se zde o uzasnou americkou 'sebeduveru'. Vite, ja si opravdu nemyslim, ze jedna kultura (nabozenstvi), rasa, ci narodnost je nadrazena druhe. Je to jen iluze. A ten kdo si to mysli na to seredne dosere. Ne ze bych Vasi nove zemi pral neco zleho, tomu jsem velmi vzdalen. Poznal jsem hodne americanu a byli to vesmes dobri lide. Ale stane se tak diky Vasemu neomalenemu (immodest) vedeni. Jste neschopni vlastniho (sami nad sebou) kritickeho zamysleni. Vase skoda!

Pycha predchazi pad!
Opakovano a dolozeno historicky nescislnekrat!
(Dalo by se to napsat i jinak, vulgarne... ale zustanu u teto konversacne prijatelnejsi formy.)

z.a.p

128492

11.2.2007 20:07

RE: Posledni vyvoj: Putin zacina mluvit co si mysli

Novy 89.?.?.?

Reakce na 128428

Nezavisle na nazory Putina k umisteni raket a radaru blizko ruskych hranic, Putin haji zajmy sve zeme a k tomu ma pravo.Tim, ze slouzil komunismu, znamenalo to, ze predevsim slouzil sve vlasti.V celych dejinach zapad se vzdy snazil Rusko omezovat,pocinaje pristupum ke vsem morim a koloniim.Nakonec zapad pomohl zavest bolsevismus v Rusku a z pocatku ho i USA podporovali.Zkratka zapad se snazil vzdy z Ruska delat zemi hloupych muziku a je pravdou, ze teprve za komunismu technicky se dostal kupredu, i kdyz predevsim ve zbrojeni.
Je vsak treba videt, ze vse souvisi se vsim-Putin byl proti zasahu do Iraku a spravne v Mnichove prohlasi, ze ani za Sadama nezemrelo tolik lidi jako nyni.

128488

11.2.2007 21:24

RE: Posledni vyvoj: Putin zacina mluvit co si mysli

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 128488

Pane Novy,

jste prilis poplatny tomu 'komunismu' a domnele Putinove roli v nem. Berte to tak jak to je. Rusko je narod. Prisel na svet z puvodnich 'bilych vikingu', poslovanstel se, atd. Kazdy narod ktery musi tu a tam 'poradne zabrat' z duvodu preziti si tim jakozto by-product vypestuje tez urcitou schopnost a tim sebeduveru. Nebudte tak protirusky, nic Vam to k Vasi znalosti neprida.

Historicky vzato (poslednich 200-300 let) nebylo opravdove nepratelstvi mezi Zapadem a Ruskem (kdyz pomineme rozpinave Prusko a treti Risi). Naopak, zeme jako Francie a Anglie a jeden cas i Nemecko se v Rusku primo vzhlizely - a naopak. Obycejny Rus zpravidla zna neco francouzsky, nemecky a anglicky. Co zna naproti tomu takovy American? A ten zadny komunismus nevidel (ac to, co se tam zavadi dnes je tomu podezrele podobne).

z.a.p

128493

11.2.2007 5:43

toz do toho!

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

Jak je mozne ,ze vam bobanci najednou chybi texas ??? AHA. Vy jenom potrebujete, toho spolecneho nepritele #1.Ktery ma jiny nazor a tudiz je spatny a zly a je treba snim spolecne, kolektivne bojovat ,tak jak nas to soudruzi naucili.
Do prdele to vam to nestacilo rict jednou?
Ze kdyz ma nekdo jiny nazor ze je lepsi o tom diskutovat a ne hned kricet ze je modry nebo zeleny nebo buzerant?
Nechci nikoho obhajovat(se spoustou nazoru pana texana nesouhlasim ,stejne jako s jinymy, vcetne me manzelky/hihi ), jenom nechcu cist ze nekdo je vul ,kdyz ma jiny nazor jak ja a nebo vetsina .
Myslel jsem ze ta Demokracie je o kultivovane diskuzy.
Toz do toho!
A nenechme sa zdrzovat hlupyma tradicama,lidi kteri chteli abysme si ostrihaly vlasy a uvazaly pionyrske satky.

128440

11.2.2007 7:43

radar

texaskycizek 70.?.?.?

Radar je to dnesni thema panove. Co Vam vadi na tom, ze americka armada, ktera kontroluje obranne systemy mimo zemskou atmosferu, chce celkovy system upresnit tim, ze vybuduje lokalni radarove stanice. Co ja vim o radaru? Odkroutil jsem si 26 mesicu vojenske sluzby za tovarisu primo na radarove stanici v Sokolnicich u Brna. Takze neco o tom vim. To je skutecne obranne zarizeni. Ja vim co Vam vadi, nebo spise co je zaminka k odporu. Ten fakt, ze stanice ma byt obsluhovana americkymi vojaky. To Vas automaticky identifikuje jako nepratele vseho co prichazi z USA. Cili, jste byvali vyrazeni funkcionari, kteri se nemohou prenest pres porazku, nebo si myslite, ze je atraktivni byt v oposici. Ze vypadate intelektualne. Samozrejme bude USA trvat na obsluze vlastnimi vojaky. V pripade valky nikdo z nich neprezije dele nez par minut, ale mohou zachranit miliony vykonavanim svych povinnosti. Kdyz by to byla najemna armada Svejku, tak ti opusti sva stanoviste pri prvni znamce nejakeho problemu. Tim, ze CR pristoupi k teto stanici, prokaze, ze je skutecnym clenem NATO, nejenom podpisem papiru. A jeste nekdo dalsi se bude radovat. Mistni holky!!! Amici budou chodit na vychazky a uvidite, ze hezke ceske holky jich spousty ulovi!
Vas milujici, Texaskycizek

128443

11.2.2007 20:48

RE: radar

vladuna 81.?.?.?

Reakce na 128443

>Radar
>Tim, ze CR pristoupi k teto stanici, prokaze, ze je skutecnym clenem NATO,
>nejenom podpisem papiru.
>Vas milujici, Texaskycizek

Prosím, nepleťte dohromady hrušky s jablky:
Americký radar umístěný v ČR je bilaterální záležitostí mezi ČR a USA a jeho přijetí / nepřijetí není dáno závazky k NATO, jehož je ČR členem.
Děkuji.

128490

11.2.2007 21:41

RE: radar

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 128490

Mohl jste nachytat svejka-cizka na hruskach na tomhle:

"To Vas automaticky identifikuje jako nepratele vseho co prichazi z USA. Cili, jste byvali vyrazeni funkcionari, kteri se nemohou prenest pres porazku,..."

To je zrejmy protiklad logiky. Cizek rika:

PROTOZE VAS PORAZILI (matka vsech hypotez) A JSTE (stale jeste) JEJICH NEPRATELE (zrejme sudbou, ne vlastni vuli), JSTE BLAZNI, ZE JE NEMILUJETE.

To je v principu sado-masochisticka uchylka a to se bezne v risi zvirat nevidi. Rekl bych: do lihu s tim a do muzea. Co nejrychleji!

z.a.p [smích]

128495

11.2.2007 7:57

Iran

texaskycizek 70.?.?.?

Je to uplne mimo danne thema, ale hodi se to k clanku Iran-valka se blizi. Prisel jsem nahodou na text prohlaseni od Khomejniho:
Supreme Leader of the Islamic Revolution: "A man can marry a girl younger than nine years of age, even if the girl is still a baby being breastfed. A man, however is prohibited from having intercourse with a girl younger than 7, other sexual act such as forplay, rubbing, kissing and having pleasure is allowed..." (Ayatollah Khomeini)
Preklad: Supremni vudce Islamske Revoluce: "Muz si muze vzit za manzelku devce mladsi deviti let i v pripade, ze je stale kojena (mozna mistni zvyk). Muz ale nesmi soulozit s devcetem mladsim sedmi let. Ale sexualni hratky jako predehra, ohmatavani, libani a dalsi slasti jsou povoleny..." (Ayatollah Khomeini)
Vsichni pedofilove - okamzite prestupte na Islam a odstehujte se do Iranu.
Vas, Texaskycizek

128444

11.2.2007 21:52

RE: Iran

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 128444

Cizku, mimoradne odpovim.

Reknu asi tolik. Bud chcete byt diskuter a mit nejakou vaznost a nebo ne. V jednu chvili se mi zda ze ano.... a pak zase ne. Delate si prdel z ctenaru na Zvedavci a v konecnem dopadu sam ze sebe. Uvedomujete si to? Vzdyt jste se musel nejak zivit a rikate, ze jste privedl do zivota (#?) deti; blb jakym se stavite tedy byt nemuzete. Vzdyt za tohle by Vas editor mohl vylozit okamzite a to a nekolika duvodu.

Berte to ode me tak jak je to mineno - pratelsky. Muzete mi verit, jsem asi ten samy rocnik co Vy.
Knez kaze jen jednou.

z.a.p

128496

11.2.2007 8:37

RADAR

Chicken-little 67.?.?.?

Kdyz to rusaci nechteji, tak to musi byt vyhodne pro Cechy!!!!!!!!!!! To uz nas snad minulost naucila. KSC by to take rado znicilo, to je druhy duvod.
Vas Chicken-little [zmaten]

128445

11.2.2007 9:18

propaganda

QWSAQ 193.?.?.?

Nevím, jestli zrovna humanisté jsou zastánci základen a vojenských řešení vůbec. Viz. třeba
http://www.nezakladnam.cz/podporuji.php
Ale ačkoli odpůrců základen není málo, stále je tu převážná většina propagandou manipulované veřejnosti buď pro, a nebo, což je ještě smutnější, lhostejných. Společnost je příliš nasycena konzumem, že nemá ani potřebu uvažovat o něčem, co se jich netýká bezprostředně a dnes. Píšu to nerad, ale bohužel to tak cítím a dennodenně vidím kolem sebe. Stačí se rozhlédnout kolem sebe a člověk hned vidí, co lidi zajímá daleko více. Před pár dny jsem náhodou sledoval přenos ze sněmovny. Jako zábavný pořad dobré, ale jinak k blití.
Chvílemi si připadám jako na Titaniku. Hudba hraje, společnost se baví, přestože loď jde ke dnu. Na Titaniku už šanci neměli, my ji ale ještě máme.

Historie ukazuje, že češi snesou hodně. Ale to neznamená, že všechno. A tak doufám, že základny budou tou poslední kapkou. Ten pohár musí přetéct a donutit čechy, aby přešli od řečí k činům. Vláda má sloužit lidu a ne lid vládě. Kolik že má česká republika svéprávných občanů?

Teď mě napadlo... V květnu tady v Brně budou mít agresoři setkání. Nebylo by od věci dát jim najevo, kam si ty hračky můžou strčit...
http://www.bvv.cz/idet
(prý "Dokonalé obranné technologie jsou stále nutností"...du blejt) [bliji]

128447

11.2.2007 9:45

RE: propaganda

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 128447

Před pár týdny, když byla debata o základnách nejemotivnější a současně bylo zoufale málo kloudných informací, byl jsem svědkem jednoho telefonátu. Hovořila v něm má kolegyně se svým manželem a jádrem hovoru bylo, že je vyprodána Mladá Fronta. Pomyslil jsem si: "Že by něco důležitého o základnách?" Houby s octem. Národ vykoupil MF kvůli nějakému nepřekonatelnému superreceptu na hubnutí.

128448

11.2.2007 11:38

RE: propaganda

nitram 213.?.?.?

Reakce na 128447

Napsal jste QWSAQu: ".....A tak doufám, že základny budou tou poslední kapkou. Ten pohár musí přetéct a donutit čechy, aby přešli od řečí k činům.."

Obávám se, že dokud tlaková vlna z epicentra jaderného výbuchu nesmete půl toho, co se trošku zmanipulovaně nazývá "republikou", se český národ nezvedne. Většina se totiž drží přísloví "co tě nepálí nehas" a navíc je zmasírovaná politickým marketingem a to v jeho zjevné i podprahové podobě.

128457

11.2.2007 14:14

RE: propaganda

Hm 141.?.?.?

Reakce na 128457

Rozumím, že tím epicentrem myslíš radarovou základnu. [naštvaný]

128465

11.2.2007 22:04

RE: propaganda

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 128447

Ceska psycha minulosti je zajimava smes protichudnych emoci:

(samo)porazky, (samo)vitezstvi a navic (samo)litosti. S tim se do budoucna moc neporidi. Proc to rikam? Protoze mi Vas projev pada do te kategorie.

Divejte se na to pozitivne: zadny Titanic se jeste nepotapi. Ceska lidova opozice je skvela a ukazuje velmi povzbudive vysledky a ted se jeste pripojila cela CSSD. Co jeste by jeste chtel?

A vezte, mocny rusky medved (viz muj prvni prispevek) se zacina probouzet. Vse je tedy na te nejlesi ceste. Hlavu vzhuru!

z.a.p [smích]

128497

11.2.2007 11:22

noviny

nečtenář 213.?.?.?

Blesk mozek vyblejská a bez namáčení
Mladá fronta - neštěk po ní ani pes
Lidové noviny - jsou samé koniny


vypisuju soutěž o další reklamní slogany!

kdysi platilo - Rudé právo každé ráno - na záchodě roztháno!

128456

11.2.2007 22:07

RE: noviny

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 128456

"...vypisuju soutěž o další reklamní slogany!"
--------------------------------------------------------

SETRVAT, SETRVAT A ZAKLADNU PREKONAT!

z.a.p [smích]

128498

19.2.2007 17:30

RE: noviny - říkanka

rusel.k 62.?.?.?

Reakce na 128456

Ami, ami, amíku, pas se na svém trávníku!

129208

11.2.2007 15:00

logika či emoce?

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Pokud budu hovořit za Dělnickou stranu, odmítáme jakoukoli základnu s cizími vojáky, byť by se jednalo jen o „obranný“ radar nebo základnu, kde budou Američané pěstovat mrkev.

Myslím, že tato slova poukazují na nekompetentnost autora hovořit o základně. Jistě, něco takového jako základna je důležité téma, ovšem nemělo by se k němu přistupovat takovýmto způsobem. Pokud někdo kategoricky odmítá základnu bez toho, aniž znal podrobnosti, jako jsou účely základny, výhody (ať už politické či ekonomické), reálné bezpečnostní riziko, politické nevhody či onen zdravotní dopad na obyvatele, dokazuje tím pouze svoji omezenost. A to, že se autor onoho kategorického odmítání dopouští, dokazuje jeho nechuť k jakékoliv formě základy, byť by se tam měla pěstovat mrkev.
Bylo by nezodpovědné, pokud bychom se dopouštěli onoho kategorického odmítání či nekritického přijímání, oboje totiž svědčí o zapojení emocí tam, kde je třeba zdravý rozum. Protože základna není otázka emocí, ale logiky.

128466

11.2.2007 15:17

RE: logika či emoce?

sinxing 88.?.?.?

Reakce na 128466

Tomas Vandas je nazibolsevik.
Takovym lidem nepatri zadne misto v liberalne demokraticke spolecnosti!!!
Delnicka strana je extremisticka strana, ktera chce jakoby podporova pochybne zajmy Cechu.Pritom je to strana zmitana antisemitismem a nenavisti k nejschopnejsim a neuspesnejsim lidem.

Porad je to tom samem, ze zakomplexovanci a neschopni zavidi uspech kvalitnejsim jedincum s lepsim genofondem a maji tendenci trestat uspesne!

Iran nam samozrejme hrozi jadenrmy uderem.Iranci jsou neschopni stejne jako ruska svoloc. iranci maji v genech islamismus a terorismus jako rusaci maji v genech komunismus.

128467

11.2.2007 16:24

RE: logika či emoce?

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 128467

>Tomas Vandas je nazibolsevik.

Když nemám argument,zaútočím osobně na autora.

>Takovym lidem nepatri zadne misto v liberalne demokraticke spolecnosti!!!

Slova demokrata do morku kosti.

>Delnicka strana je extremisticka strana, ktera chce jakoby podporova pochybne zajmy Cechu.Pritom je to strana zmitana antisemitismem a nenavisti k nejschopnejsim a neuspesnejsim lidem.

Pro lepší efekt použijeme znovu tentokráte kombinaci osobního útoku na autora spolu s osvědčenou nálepkou(antisemita-velmi oblíbená,nacista,komunista,fašista,bolševik,pravičák,levičák...použijeme to,co se nám ve chvíli nejvíce hodí do krámu),kterou se snažíme ponížit a pošpinit toho,kdo má jiný názor než my.

>Porad je to tom samem, ze zakomplexovanci a neschopni zavidi uspech kvalitnejsim jedincum s lepsim genofondem a maji tendenci trestat uspesne!

Jinými slovy:"Jsem chudák,ale proto že jdu se stádem a bečím kdy se má jsem lepší než ty,přesto,že jsem stále nula ve srovnání jinými".Obzvláště vhodný postup pro ty s malým Egem,budete stále ubožák,ale ponížením jiného posílíte své Ego.

>Iran nam samozrejme hrozi jadenrmy uderem.

Ale jistě!a Rwanďané společně s Uganďany pozvedli oštěpy a klacky a chystají se zaútočit na naši svobodu a styl života.

>Iranci jsou neschopni stejne jako ruska svoloc.

Přeloženo:"Jim nefandím a proto jsou to v mých očích primitivové".

>iranci maji v genech islamismus a terorismus jako rusaci maji v genech komunismus.

Když už nevíme jak napadnout názor druhého diskutujícího,použijeme osvědčenou metodu opakované lži,které se postupně stává naši falešnou realitou.Pozor,platí jen na ty,kteří přebírají cizí názory a své nemají.


Můj milý,jste skvělý.Jestli máte zájem,budu psát příručku Goeblsem snadno a rychle a mohl byste se díky svým schopnostem stát mým spoluautorem.

128470

11.2.2007 16:28

RE: logika

guglik 84.?.?.?

Reakce na 128470

jasne, strucne, vystizne
[mrknutí jedním okem]

128471

11.2.2007 16:31

RE: logika či emoce?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 128470

[cool] perfektní posudek [cool] Kde si mohu předobjednat příručku Goeblesem snadno a rychle? [velký smích]

128472

11.2.2007 16:49

RE: logika či emoce?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128470

Opravdu bych nechtel byt vasim nepritelem. [cool] [smích]

128474

11.2.2007 17:01

RE: logika či emoce?

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 128474

[chechtot] Ale...to nebude tak vážné.Mě se ten Sinxinguv příspěvek líbil,protože v něm je obsaženo skoro vše,co dnešní rádoby diskutéři používají.Není v něm jediný argument a přesto Sinxing zaplnil hned několik řádků,pravda,ničím.

Od pana Vandase jsem pár článků četla(na virtually.cz)a myslím,že pan Vandas se spíš jen chytá toho,co by mohlo přitáhnout voliče,ale Sinxing se ukázal jako zarputilý flamer a tím jak napsal svou reakci mě to doslova vyzývalo k tomu něco pod to napsat.No,a také se chci trochu rozptýlit [smích] ...než půjdu do práce [pláč].

128478

11.2.2007 17:11

RE: logika či emoce?

Aja 24.?.?.?

Reakce na 128478

Alexo, neupirejte chlapci merit, umi vclenit do genetickeho fondu geny nabozenske a politicke. [smích]

128480

11.2.2007 18:49

RE: logika či emoce?

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 128480

Pani Ajo, pred asi osumdesati lety se zacalo hovorit o genetice a eugenismu, coz vedlo k duvodu internovani a pokusu o zniceni urcite rasy a diskriminaci vuci Slovanskym narodum.
Proto eugenicke pokusy a vcelku veda trpela protoze byla narcena prave z antisemitismu.
Jak je videt, kdyz ale ma podporit pravo na kradez a bezohlednost, nahle je to uznavana veda. Takrka by se dalo rici, ze v novem rezimu prochazi renesanci, ve smyslu "ucel sveti prostredky". Nebo je to spise "prostredky sveti ucel?"
Pripada me absurdni kdyz se hovori o genetice a antisemitismu ve stejnem prispevku.

128487

12.2.2007 20:58

RE: logika či emoce?

listonos 85.?.?.?

Reakce na 128480

Nepodcenoval by som geny, zda sa ze mozu za viac ako sme si boli kedy ochotny pripustit, mozno aj za pravicovost/lavicovost - http://osel.cz/index.php?clanek=2415

128596

11.2.2007 18:18

RE: logika či emoce?

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 128478

"...ale Sinxing se ukázal jako zarputilý flamer..."
------------------------------------------------------

Rikate to tak kulturne...ja bych rozhodne pouzil horsi slovo.
Dle meho je to 'kus do_y_ka na odstrel'.

z.a.p

128484

11.2.2007 16:55

RE: logika či emoce?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 128467

Jak jednoduché ocejchovat člověka, aniž ho znáte. Ale tím jen dokazujete svojí uvědomělou stádovitost, tak evidentní v dnešní době. K.

128476

12.2.2007 16:30

RE: logika či emoce?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128476

To ted reagujete i na sebe? [smích] [mrknutí jedním okem]

128558

11.2.2007 17:00

RE: logika či emoce?

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 128467

No clovece vy jste ale fanatik...

proste ziram. Vzdy jsem si myslel, ze takove projevy jako je vas jsou dilem davne minulosti.
Tohle se neda ve strizlivosti vystat. [bliji]

Jdu si strihnout whisku!
z.a.p

128477

11.2.2007 17:16

RE: logika či emoce?

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 128467

Mily pane, jestlize byt antisemitistou znamena kritisovat zlodeje a tunelare, kteri podle vas maji tuto cinnost garatnovanou od "boha",
Jestlize to znamena byt neduverivy k lidem kteri ocernuji jine zeme a pomlouvaji je s ucelem vyvolat valku ze ktere by oni sami meli prospech zatimco jini by umirali,
Jestlize to znamena drzet hystericky podezrivave lidi kteri se niceho nestiti pro svuj prospech,
Pane, ja vam rikam a s hrdosti, Ja jsem take "antisemitista".

128481

11.2.2007 16:18

RE: logika či emoce?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128466

Zlata slova pane Koubek, jestli na ne budou slyset v Delnicke strane to nevim. Byl bych vsak rad, aby na ne slyseli ve Strakovce.

128469

11.2.2007 23:07

RE: logika či emoce?

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 128469

Já bych byl rád, kdyby na ně slyšeli všichni.

128500

11.2.2007 17:30

RE: logika či emoce?

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 128466

>Pokud budu hovořit za Dělnickou stranu, odmítáme jakoukoli >základnu s cizími vojáky, byť by se jednalo jen o „obranný“ radar >nebo základnu, kde budou Američané pěstovat mrkev.

Delnicka trida mela prilezitost kecat do politiky dost dlouho, a vime jak to dopadlo. Meli jsme na uzemi CSSR jaderny Rusky arsenal. Takze vsechno, jenom at do niceho nekecaji a at to rozhodnuti nechaji na tech, kdo jsou povolani. Uz ta drzost, ze pan Vandas hovori za skupinu, ktera mu zrejme k tomu nedala souhlas a ani si ho nezvolila za mluvciho, hovori sama za sebe. At ten komunisticko-nacisticky proletar hovori sam za sebe a neodvolava se na nekoho, kdo za nim nestoji.

128482

11.2.2007 21:24

RE: logika či emoce?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 128482

Pan Vandas ale nehovoří za dělnickou třídu ani za žádnou skupinu. Hovoří za Dělnickou stranu, na což má jako její předseda určitě nárok. Takže žádná drzost. Nejdřív si zjistěte fakta...

128494

12.2.2007 4:52

RE: logika či emoce?

Marrson 213.?.?.?

Reakce na 128482

Kubyku, kubyku, myslím že pan Vandas hovoří za dělnickou stranu a né za dělnickou třídu, což jste si asi popletl. Zaptám se vás na něco jiného - kdo je tedy podle Vás ten povolaný?? Pan Topolánek, Čunek nebo kdo? Proč z rozhodování chcete vyloučít 60-70% populace, které by se za dělnickou třídu dali považovat? Možná bychom mohli zrušit volby, nebo aspoň volební právo pro dělníky, nemyslíte? A vládli by nám povolaní. A jaká je Vaše kvalifikace, že obhajujete radar? Že by to, že americkou okupaci Iráku považujete za mírovou misi [velký smích]

128510

12.2.2007 1:26

RE: logika či emoce?

kolemblijící 83.?.?.?

Reakce na 128466

Voni Koubek nám chtějí naznačit(tou logikou), že je to vlastně jen pro odborníky, emoce neboli city prý do toho nepatří. Nějak mi to neštymuje, podle mne základ člověčenství je v emocích nikoli v logickém rozumování...

128503

12.2.2007 20:05

RE: logika či emoce?

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 128503

Ne, tohle nenaznačuji. ovšem je vidět, jakým způsobem se asi ubírá vaše mysl.
O tom, co je podstatou lidství, jestli logika či emoce, bychom mohli vést dlouhou debatu, obě složky jsou důležité, ale je třeba je používat správným způsobem. A věc jako základna je rozhodování rozumu a nikoliv emocí. Dovedou emoce vyhodnotit správně všechna pro a proti, která jsou spojená s tímto problémem?

128592

11.2.2007 18:04

Otazka principu.

Hastrman 71.?.?.?

Zapad zradil Cesko nejednou a nechal nas hnit v komunismu.
Rakousko, z ktereho prisel Hitler, dostalo neutralitu a dodnes si hovi stranou.
Maji tam hodne hor na ktere se muze ten radar hezky posadit.
Myslim, ze je na case nechat Cesko na pokoji. [cool]

128483

11.2.2007 21:05

RE: Otazka slusnost.i

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 128483

>Zapad zradil Cesko nejednou a nechal nas hnit v komunismu.
>Rakousko, z ktereho prisel Hitler, dostalo neutralitu a dodnes si
>hovi stranou.

>Maji tam hodne hor na ktere se muze ten radar hezky posadit.
>Myslim, ze je na case nechat Cesko na pokoji. [cool]

Delnicke strane nejde o to, aby radar byl nebo nebyl v CR. Ji jde o to, aby nebyl vubec. Samozrejme, ze pokud ceska vlada radar odmitne bude postaven bez problemu u sousedu. Ja si ale na rozdil od vas myslim, ze neni potreba nechat Cesko na pokoji, nybr prave naopak. Je potreba, aby Cesko prestalo chrapat a dalo jasne na jevo co chce. Je to totiz otazka slusnosti ne principu. Konecne mame moznost ukazat Rusovi zdvizeny prostrednik. Ja mu ho uz ukazal davno, co udelaji Cesi, zalezi jen na nich. Jsem si jisty, ze jadro CR je zdrave a radar podpori.

128491

12.2.2007 16:35

RE: Otazka slusnost.i

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128491

Mno, ja bych chtel videt tu vlada na Slovensku, v Nemecku ci Rakousku, ktera by bez problemu stavela ten radar, pokud jak pevne verim, my odmitneme. Obvzlast v Rakousku, ktere zakonzervovalo svou postavenou jadernou elektrarnu by to bylo pikantni. [velký smích] [velký smích]

128559

12.2.2007 4:16

RE: Otazka principu.

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 128483

>Zapad zradil Cesko nejednou a nechal nas hnit v komunismu.
>Rakousko, z ktereho prisel Hitler, dostalo neutralitu a dodnes si
>hovi stranou.

V něčem máte pane Vodomile pravdu, ale ne ve všem. V Rakousku, vlastně jenom v polovině jeho území, byli až do 56ého roku Rusové a pak odtud museli vypadnout, přestože Rakousko mělo taky komunistickou, nebo socialistickou stranu, ale většina Rakušáků chtěla být ze Západem a mít kapitalistický systém, jenže u nás tomu bylo naopak.
Myslím, že je to záležitost lidí, jako národa, jaké strany a jejich představitele si zvolí. Češi mají velice silné socialistické smýšlení a proto to tam tak vypadá. Ze samé závisti budou třeba volit i komunisty, jenom aby těm "boháčům" zatli tipec. I když to dneska asi moc nepůjde, protože nejvíc těch bohatých, jsou bývalí komunisté a ti si na tu svoji "kuličku" jen tak sáhnout nedají. Dalo by se to vyjádřit podobně s Hamletem, že - je něco shnilého ve státě českém.

>Maji tam hodne hor na ktere se muze ten radar hezky posadit.
>Myslim, ze je na case nechat Cesko na pokoji. [cool]

No jo, to maj pravdu, ale voni Amíci ví, že ti Rakušáci nejsou tak lehce prodejní, jako jsou jejich sousedi ze severu. Adios ! [smích]

128507

12.2.2007 5:28

RE: Otazka principu.

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 128507

"V něčem máte pane Vodomile pravdu, ale ne ve všem"
Netvrdim, ze mam pravdu ale jen sem davam svuj nazor.
Narodil jsem se po 45, takze nemohu vedet presne co si lid pral ale neverim, ze meli sanci a ze cesky osud by smluven predem tak jak v 38mem.
Mohu se mylit, cas se neda navratit.
Skutecnost je ta, ze se ceskou zemi mava jak hadrem a lid je posledni, ktery se dozvida jak se s nim bude zachazet. [bliji] [bliji] [bliji]

128516

12.2.2007 16:41

RE: Otazka principu.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128507

Jaka byla dohoda ohledne Ceskoslovenska a Rakouska na Jalte?

128562

12.2.2007 17:34

RE: Otazka principu.

Osvetár 67.?.?.?

Reakce na 128562

>Jaka byla dohoda ohledne Ceskoslovenska a Rakouska na Jalte?

citujem: Československo sa na Jalte vôbec nespomínalo. Dokonca sa tam nehovorilo ani o rozdelení Európy na dve sféry vplyvu. Jalta bola o tom, ktorá armáda oslobodí ktorú časť Európy. Problém je, že účastníci konferencií na Jalte alebo v Postupime nevedeli, čo sa neskôr stane. Nikto nevedel, že príde studená vojna. Nebolo to nevyhnutné.

zdroj: Blisty

128579

12.2.2007 0:52

Radary-naše ochrana

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Je krásné letní odpoledne, vyrážíme na houby,
nehledíme na artrozu, nehledíme na klouby.
Košíky už máme plné, a uniknem lijavci,
schováme se u radaru tam na kopci Trokavci.
S deštníky už vojsko běží, pomáhá nám s košíky,
ještě ,že jsem v referendu volil tyto hošíky.
Zdraví, silní,usměvaví,zkratka plní dobroty,
zaměřují teroristům jejich nové rakety.
Dvě už zrovna k Jincům letí,jak Kašparův eroplán,
na propan má první nádrž a ta druhá na butan.
Odplata hned tvrdá přišla, jsou tu skvělí chlapi,
bez Koreje, bez Iránu, mají děti mapy.




[velký smích] [velký smích]

128502

12.2.2007 5:05

Je uplne jedno ,co politici rikaji,dulezite je ,jak se v ustrani chovaji.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 220.?.?.?

President Ruska, Putin, jasne naznacil,kdyz bude USA dal pronikat do byvalych zemi sovetskeho bloku,tak se Rusko citi ohrozeno.Take naznacil,ze zakladny budou v zamerovaci ruskych raket, to by melo selskym hlavam doslova rici, co by nasledovalo v pripade valky, jez muze zacit selhanim techniky a nebo akci tajnych sluzeb.V Americe dnes ,uz vedi, ze maji na svem uzemi agenty Mossadu,kteri v ramci ucinnosti 11 Septembra muzou pouzit spinavych kufrikovych bomb,aby Americany presvdcili o boji proti terrorismu a nebo valce proti Iranu, coz vsechna "americka media" horentne publikuji kazdym dnem,jak zly je Iran.
Vemte veci opacne, Israel buduje atomove bunkry pro cele rodiny a nebo i komunitu 25 clenu.Stavebni tempo a poptavka roste ze dne na den.V dobe Hitlera, kdy Evropa spale, mnozi zide uz meli zbaleno na cestu jinam, proto, kdyz padly prvni vystreli,tak v Nemecku uz byla jen polovina zidu.Banker Pecka, uz byl davno v Anglii a s nim mnozi jini, dokonce i za okupace Nemcu smerovali vlaky do Svycarska a vlaky s zidovskymi detmi do Anglie s benevolenci nacistu,lode pluli pod nacistickou vlajkou do Dominikanske republiky a jinam.
Svycari se rovnez nevzdali sveho zakona na ochranu a stavy stale atomove bunkry pro svou populaci.Takovy Sonnenberk tunel prime na 20 000 lidi a jeho odolnost je na silu jedne megaton atomove bomby ,ktera ma prikladem silu 70 atomovych bomb pouzitych na Hirosimu.
Svetem jde politicke kokrhani politiku,ale ve skladech sveta je na 30 000 atomovych bomb, v to nepocitam neutronove a jine.Mnohe rodiny maji svuj atomovy bunkr,proste Svycari neveri na nejake dohody a propagandu o dohodach ,miru a nebo Zenevskych dohod, Svycari zcela prakticky si dovedou zpocitat ,ze jednou to spusti a bude to.
BBC News-Swiss stil braced for nuclear war.
Putin take vi,ze do nekonecna nebude veden hovor, ale , ze s mentalitou "Boziho vnuknuti" a "predcasneho, obraneho utoku", tak se totiz utocnik kryje od mezinarodni kriminality dojde k tomu, jako v historii "sedm kuli v Sarajevu" a dojde "k hospodske rvacce"kde se vsichni zacnou mydlit hlava ,nehlava.
Sam o sobe,si uz vyzkousel,kolik pokusu o jeho odstraneni, dokaze zmenit celosvetovou situaci v nekolika minutach.
Israelsky general to jasne rekl,ze treti svetova valka zacala a pani Clintonova , prohlasuje ,ze osud Israelu je osudem Ameriky,take jeji manzel ,ktery se sam vyhnul vojenske sluzbe v dobe Vietnamu, ve dnech sveho presidenstvi doslova rekl,ze by sel za Israel i bojovat,kdyz ,kdysi nechtel za Ameriku, takze si ctenari udelej nazor po svem ,hlavne ,zacni hrabat sklep na brambory,politici si je uz davno nechaly udelat a to je ten spravny ukazatal,kterym smerem jdeme.
Anton Spelec, ostrostrelec rikal sam:pocitam do tri a zacneme se mydlid-Tri !

128512

12.2.2007 8:48

RE: Je uplne jedno ,co politici rikaji,dulezite je ,jak se v ustrani chovaji.

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 128512

>President Ruska, Putin, jasne naznacil,kdyz bude USA dal pronikat
>do byvalych zemi sovetskeho bloku,tak se Rusko citi ohrozeno.Take
>naznacil,ze zakladny budou v zamerovaci ruskych raket, to by melo
>selskym hlavam doslova rici, co by nasledovalo v pripade valky,
>jez muze zacit selhanim techniky a nebo akci tajnych sluzeb.V
>Americe dnes ,uz vedi, ze maji na svem uzemi agenty Mossadu,kteri
>v ramci ucinnosti 11 Septembra muzou pouzit spinavych kufrikovych
>bomb,aby Americany presvdcili o boji proti terrorismu a nebo
>valce proti Iranu, coz vsechna "americka media" horentne
>publikuji kazdym dnem,jak zly je Iran.

>Vemte veci opacne, Israel buduje atomove bunkry pro cele rodiny a
>nebo i komunitu 25 clenu.Stavebni tempo a poptavka roste ze dne
>na den.V dobe Hitlera, kdy Evropa spale, mnozi zide uz meli
>zbaleno na cestu jinam, proto, kdyz padly prvni vystreli,tak v
>Nemecku uz byla jen polovina zidu.Banker Pecka, uz byl davno v
>Anglii a s nim mnozi jini, dokonce i za okupace Nemcu smerovali
>vlaky do Svycarska a vlaky s zidovskymi detmi do Anglie s
>benevolenci nacistu,lode pluli pod nacistickou vlajkou do
>Dominikanske republiky a jinam.

>Svycari se rovnez nevzdali sveho zakona na ochranu a stavy stale
>atomove bunkry pro svou populaci.Takovy Sonnenberk tunel prime na
> 20 000 lidi a jeho odolnost je na silu jedne megaton atomove
>bomby ,ktera ma prikladem silu 70 atomovych bomb pouzitych na
>Hirosimu.

>Svetem jde politicke kokrhani politiku,ale ve skladech sveta je
>na 30 000 atomovych bomb, v to nepocitam neutronove a jine.Mnohe
>rodiny maji svuj atomovy bunkr,

>BBC News-Swiss stil braced for nuclear war.
>Putin take vi,ze do nekonecna nebude veden hovor, ale , ze s
>mentalitou "Boziho vnuknuti" a "predcasneho, obraneho utoku", tak
>se totiz utocnik kryje od mezinarodni kriminality dojde k tomu,
>jako v historii "sedm kuli v Sarajevu" a dojde "k hospodske
>rvacce"kde se vsichni zacnou mydlit hlava ,nehlava.


>Israelsky general to jasne rekl,ze treti svetova valka zacala a
>pani Clintonova , prohlasuje ,ze osud Israelu je osudem
>Ameriky,take jeji manzel ,ktery se sam vyhnul vojenske sluzbe v
>dobe Vietnamu, ve dnech sveho presidenstvi doslova rekl,ze by sel
>za Israel i bojovat,kdyz ,kdysi nechtel za Ameriku, takze si
>ctenari udelej nazor po svem ,hlavne ,zacni hrabat sklep na
>brambory,politici si je uz davno nechaly udelat
>Anton Spelec, ostrostrelec rikal sam:pocitam do tri a zacneme se
>mydlid-Tri !

Pane Nohejl z pštrosího hnízda, ony jim všechny ty bunkry budou prd platný. Jakmile nějaký pošuk začne s atomovkama, tak pak už je to úplně jedno, protože ta druhá strana odpoví stejně, nebo ještě líp a začne se to "mydlit" a né "mydlid". Ale neřekl bych, že ty tři už byly vyřčeny, možná tak dvě. No, uvidíme. A jinak se mi zdá, že vy ty kluky hebrejský, asi kvůli tomu, že je nemáte rád, silně podceňujete. Ať jsou takoví, nebo makoví, ale blbí jistě ne.
[velký smích]

128533

13.2.2007 4:09

RE: Je uplne jedno ,co politici rikaji,dulezite je ,jak se v ustrani chovaji.

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 128533

Ty bunkry smysl davaji, protoze pokud nejste v epicentru tak se to da prezit v relativne dobe zastinenem miste. Bomby prece nebudou hazet nekam na hory ale do mesta a strategickych objektu. Ale pokud se rozjede totalni nuklearni valka tak bude zamorene ovzdusi po cele Zemi a civilizace zchatra tak, ze se budeme ucit z filmu Mad Max jak prezit.
"kluky hebrejský...." No snad je jasne, ze vetsina zrovna hebrejsti nejsou. Ovsem chytrost neprichazi z nejake rasy ale kolektivni inteligence. Zide drzi pohromade a uci sve deti od malicka, takze nezalezi, jsou-li hebrejci nebo chazari.

128626

14.2.2007 1:43

RE: Je uplne jedno ,co politici rikaji,dulezite je ,jak se v ustrani chovaji.

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 128533

Pane Matousku,

jen male pozorovani... proc si delate svandu z pana Nohejla? Zdaji se Vam jeho clanky zabavne? Me se zdaji poucne. Podivejte se na uzasnou vyzkumnou praci za dlouhe obdobi, kterou pan Nohejl odvedl. Zajimalo by me, co Vas dela tak silnym v kramflecich. Vy jste se svymi ustepacnymi poznamkami proti nemu s prominutim pouhy - 'postevacek'. Cekam kdy i Vy predvedete nejakou solidni uvahu ci vlastni vyzkum. Cihat za bukem a posmivat se neni zadne 'terno'. To si vetsina z nas odbyla jiz do pate obecne.

z.a.p [vyplazený jazyk]

128712

14.2.2007 9:46

RE: Je uplne jedno ,co politici rikaji,dulezite je ,jak se v ustrani chovaji.

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 128712

>Pane Matousku,
>
>jen male pozorovani... proc si delate svandu z pana Nohejla?
>Zdaji se Vam jeho clanky zabavne? Me se zdaji poucne. Podivejte
>se na uzasnou vyzkumnou praci za dlouhe obdobi, kterou pan Nohejl
>odvedl. Zajimalo by me, co Vas dela tak silnym v kramflecich. Vy
>jste se svymi ustepacnymi poznamkami proti nemu s prominutim
>pouhy - 'postevacek'. Cekam kdy i Vy predvedete nejakou solidni
>uvahu ci vlastni vyzkum. Cihat za bukem a posmivat se neni zadne
>'terno'. To si vetsina z nas odbyla jiz do pate obecne.

>
>z.a.p [vyplazený jazyk]

A víte, co vám na to pane "zap"áchající persono odpovím, Fck Yu. Takovej blb, jako je Nohejl, jste pravděpodobně vy taky. Adios Idiots. Snažíte se svojím "blbounstvím", co nejvíc přispět zde, na zdejší platformu "blbounů", kde oponovat zdravými a normálními argumenty, je většinou "blbounů" považováno za přečin, či nějak podobně, nebo ještě neco horšího. To, co se zde nachází, je jen ubohá chátra imbecilů, kteří snad mají svou utkvělou představu a touhu v tom, že změní svět a jeho běh, jenom tím, že budou stále jenom řvát to svoje a totéž dál do světa. No, kéž by tomu aspoň u některých tak bylo. Ale bohužel tomu tak není, jistě by potom mnohé věcí vypadaly jinak. Celkově se asi jedná, jen o nějakých pár "desítek" čtenářů a jim přizvukujícím. Pokud si myslíte, že to vaše "krédo" má jakýsi "impact", tak se s vámi nehodlám přít, ale pro mne je to ovšem "pumprdentlich", co to znamená, jsem naznačil již několíkrát v dřívějších příspěvcích (dále už jen Ota Pavel). To, co se vám nelíbí a snažíte se nějak ovlivnit, není ve vašich silách a bohužel se s tím moc dělat nedá. Člověčenství, jako takové, je velice těžká kláda a málokdo má na to, ho někomu ulehčit, nebo ho zjednodušit. Co jsem doposud poznal a našel jakousi "zodpovědnost" vůči druhým, je právě jenom to ryzí "člověčenství", které ale musí člověk cítit a nalézt, nejprve sám v sobě a to je to jediné o co by se měl měl každý snažit a vyjádřit těm ostaním, ale hlavně těm, kteří mu zato stojí. Jenže vaše přípisky to většinou nevyjadřují. Vaše zapšklost je příliš "hmatatelná". Přeji vám méně toho pelyňku, který přimícháváte do toho vašeho pomyslného čaje, kterým se zde snažíte "napojit" případné čtenáře. Jděte někam, hlavně hodně daleko, kde už vás nebude tolik slyšet. Ty vaše výkřiky vás mohou kompromitovat, respektive vás už kompromitrovaly. Jenom si netroufám odhadnout hlasy, které jsou proti vám. Poněvadž se zde stále klade důraz na "styl" a "sloh", nemohu použít slova, která by nejlépe a patřičně vyjádřila situacici, týkající se naší diskuze. Přeji vám více "člověčenství" ! Potažmo též lidskosti. [pláč]

A nakonec nemohu odolat nutkání, poslati vás nezměrnou silou a velice striktně kamsi, kam to na zdejším foru není povoleno říkat. [vyplazený jazyk]

128724

14.2.2007 22:07

RE: Je uplne jedno ,co politici rikaji,dulezite je ,jak se v ustrani chovaji.

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 128724

Na Vás pane Zmatoušku platil jen pan Táborský. [velký smích] Škoda ho, tak ráda bych ho zde zas viděla.

128785

14.2.2007 17:31

RE: Je uplne jedno ,co politici rikaji,dulezite je ,jak se v ustrani chovaji.

68 68.?.?.?

Reakce na 128712

(Zrušeno. Urážíte jiného diskutujícího. Editor)

128754

14.2.2007 21:45

RE: Je uplne jedno ,co politici rikaji,dulezite je ,jak se v ustrani chovaji.

68 68.?.?.?

Reakce na 128754

(Zrušeno. Urážíte jiného diskutujícího. Editor)

Pane Editore,

mozna to vidite, jako urazeni jineho diskutujiciho, ale tezko se to jinak popsat. Pevne verim, ze se mnou v tom, co jsem napsal, souhlasite. Ze se to nedostane na Svetlo Bozi, to uz je vase rozhodnuti.

128781

12.2.2007 7:32

zakladna

texaskycizek 70.?.?.?

Kdyz se mluvi o tech americkych zakladnach:
Nastoupená jednotka na americké vojenské základně. Vpředu velitel: Kdo z Vás stiskl ten červený knoflík? Nic. Ptám se, kdo stiskl ten červený knoflík? Zase nic. Naposledy se ptám, kdo to zmáčkl ten knoflík? Hrobové ticho. Velitel mávne rukou a řekne: Ale co, čert vem Nový Zéland

Texaskycizek

128527

12.2.2007 10:14

Je mi srdecne jedno, jestli je odpurce radaru takovy nebo makovy.

XXL 208.?.?.?

Kdyz jsem si procetl kecy proradaroveho hykala Havla a pak videl, co se deje v Kosovu, tak mi doslo, ze s prichodem USSaku dojde k tomu, o co Havel usiloval, o rozbiti Ceska.Jalta je mrtva, Rusove se dali dokupy hospodarsky s Nemci a jak jim tak, Americanum budou nejake Benesovy dekrety za par let ukradene.Poradte mi odbornici na mezinarodni pravo, pri stavu nasi justice a zname vypraskanosti advokatu z Harvardu, nemuze nastat situace, kdy zacneme odskodnovat Sudetske Nemce za udajne vyhnani?

128538

12.2.2007 17:10

Výborný článek

Zorba 83.?.?.?

Autor článku pan Vandas má naprostou pravdu. Je pro nás dobrým znamením že zde v Česku jsou vlastenci kteří hájí naše národní zájmy(Tím mám na mysli pana Vandase a Dělnickou stranu). Každý kdo obhajuje okupaci naší vlasti cizí armádou(a okupací je i umístění jedné základny) je kolaborant. Umístění americké základny na našem území znamená nejen ohromné bezpečnostní riziko, ale též ponížení našeho národa, je to obdoba Mnichova. Američtí okupanti jsou stejní jako v minulosti ti Sovětští a Němečtí. A to že jsou komunisté proti základně není důvod proč ji podporovat, stejně tak jako odpor komunistů k Hitlerovi není důvod proč Hitlera podpořit. Autor článku má naprostou pravdu že úhlavním nepřítelem našeho národa již není mrtvý komunismus, nýbrž je jím úpadkový liberalismus šířený k nám Američany a sionisty.

128576

12.2.2007 17:55

o nas bez nas

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

chlapi, ono je uplne jedno jak se to zde na zvedavci, ci jinych forech resi. podstatne je, ze si to kluci nahore rozhodnou bez nas o nas, jak jim to bude nejlepe vyhovovat.
jinymi slovy, vas hlas, ani jineho lidu se nepocita!!!viz nahled kamkoliv do sveta, vcetne zeme zaslibene!!!
zase me to bere, kdyz na to myslim [bliji] [bliji] [bliji]

128581

12.2.2007 18:03

RE: o nas bez nas

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128581

Velmi pradepodobne mate pravdu. Az se me vsak v budoucnu deti a deti nasich deti zeptaji, co jsem tehdy delal? Reknu rval jsem se do posledni chvilky a burcoval lidi, aby ta zakladna v Cesku ani nikde v Evrope nebyla. To co se nas zeptaji jednou deti je vazna vec, ale muzeme lhat. Sami sobe vsak lhat nemuzeme. [mrknutí jedním okem]

128583

12.2.2007 18:22

RE: o nas bez nas

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

Reakce na 128583

ano, velmi pravdepodobne urcite pravdu mam. ano, take souhlasim s obavami, co rekneme detem. ano, beru i to, ze se rvete, ale FAKTEM zustane, ze se o vasi iniciativu nekdo nezajima. a s pohledem na nase iniciativni dedy a pradedy, kteri nas chteli obdobne chlacholit dejinami, mi to pripada legracni a zaroven smutne, ze si clovek sam sobe namlouva, jak by to melo byt, ale je tu vzdy jina sila, ktera urci jinak nez my sami chceme.

128585

12.2.2007 22:43

RE: o nas bez nas

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128585

Vidite na to vsem pada v demokracii, co se stane. Na osobni odpovednosti jednotlivce. Myslite, ze treba Alpy v Rakousku by nebyli vhodne pro radar? Nebo Madarsko ci Slovensko, kdyz byla rec o Ukrajine? Proc my a Polaci? Byl duvodem predpokladany nizky odpor verejnosti v techto zemich?

Snazim se to zmenit, mozna v me a ve vasi generaci lidi neveri, ze to je mozne. Pak nezbyva nez se obratit na ty, co nejsou zatizeni minulosti. Ti, co nejsou poznamenani totalitou. Ty, kteri z budoucnosti pred nami "snedi vetsi krajic" nez treba ja. Melo by jim zalezet na tom, jaka ta budoucnost bude.

128606

13.2.2007 1:53

RE: o nas bez nas

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

Reakce na 128606

ale kdeze jednotlivec!!! vse zavisi na mase, ktera vas smete kdykoliv tam, kam chce!!!!taky jsem myslel, v naivnosti, ze by se daly zmenit urcite veci, treba uvaha byt poslancem v ceskem parlamente s novatorskymi ideami, treba s navrhem tvrdeho postihu korupce, kseftu ruka ruku myje, ci tunelarskeho hnuti!
jak dlouho, myslite, ze bych tam fungoval, nez by mne masa odrovnala???
pokud se jedna o vyber polska ci nas??? tak nevim, asi jsou to mista nejstrategictejsi pro zamery valecniku???

128616

13.2.2007 3:07

RE: o nas bez nas

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 128616

Ale jo, jak taky vim, ze s vlky musite vit, ale ti jednotlivci tvori koneckoncu tu masu. Pripada mi, ze i diky internetu zacina rust vyznam komunit a lidi maji moznost ziskat vice nezavislych informaci. Tady vidim ten potencial opravuji [velký smích] "masove zmeny jednotlivcu". Bez inernetu bych dneska spokojene konzumoval nejenom masmedia. Mozna bych za par let prestal mluvit a zacal chrochtat, kdyz tu uvahu vezmu ad absurdum. Ta lokalita byl moje uvaha, ale oslovena byla i Ukrajina. To je fakt. [mrknutí jedním okem]

128624

13.2.2007 0:37

par pripominek

skepse sama 200.?.?.?

Tak to alespoň tvrdí ti, kteří fanaticky pro radar horují.
zatim si vsimam fanatismu jen u odpurcu

Předně, komunismus není dnes naším hlavním nepřítelem. Tím je liberalismus se svým pojetím rozkladného rozežírání zdravých kořenů, podkopávání pilířů tradičních hodnot, na kterých vždy stála evropská civilizace.
neverim ze komunismus anebo liberalismus jsou schopni/y nepratelstvi, toho je schopen, tusim, jenom clovek ...
myslim, ze mezi komunisty i mezi liberaly najdeme lidi slusne i neslusne a verim, ze procentualne se jejich pomer lisit prilis nebude

Nemělo by být pochyb o tom, že pokud má na našem území působit cizí vojsko, je to rozhodnutí natolik závažné, že jedině občané formou referenda mohou dát patřičnou odpověď. A jak by tato odpověď zněla, je více než jisté.
myslim, ze referendum neni idealnim resenim, protoze verejnost je zmanipulovatelna a to zejmena v otazkach odbornejsiho charakteru
nejlepsim prikladem obousecnosti referenda jsou prezidentske volby v usa

128614

8.5.2008 19:20

onefoxik@seznam

ffrki onefoxík (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Tak sem si teda poslechl příspěvek s.Vandase na nejakym shomaždění co mě přišel mail...a musim konstatovat že je to asi fakt těžkej pacient,ale at nevěší hlavu všechno se dá léčit PS.Přímo pro toho magora NSDAP ukončila činost v r. 45

160679

Tuto stránku navštívilo 7 624