Diskuze k článku

Lídr Hamasu: Uznáme Izrael v hranicích z roku 1967

Příspěvků 90

8.1.2007 0:18

Docela zajímavý rozhovor

Nápověda 88.?.?.?

Je vidět, že se opravdu Izrael všemi způsoby snaží dezinformovat
celou světovou veřejnost.
Jsou to pořád ty samé sionistické úskočné řeči, o tom že se chtějí
s Palestinci dohodnout na jejich státě, ale ve skutečnosti žádný
Palestinský stát nechtějí,jejich zájem je ukrást Palestincům
ještě více území, vyhnat je z Jeruzalema, což má být hlavní
město Izraele , bez Palestinců.
Celá desetiletí rozvracejí jakákoliv jednání, nakonec Rabina,
který byl blízko alespoň nějaké dohodě , zavraždili.
Sionistická podlost a úskočnost je zřejmá od počátku, co začali
sionisté Izrael na základě krádeží a vražd postupně vytvářet,
tím, že vyhnali původní palestinské obyvatelstvo!!!
Ano , velkou část Palestiny sionisté dodnes okupují
a proto nemůže vzniknout spravedlivý stát Palestina!

125125

8.1.2007 0:45

Opet potvrdil to, co ti, co chteji, vi...

Misu 193.?.?.?

...a ti, co nechteji, zase budou psat o lzich, antisemitismu (coz je blbost), o zidobijcich (coz je dalsi blbost), o sionistech (taky pitomost), pripadne o antisionistech (coz jedine je spravne - zidi, obycejni zidi za vladu Izraele nemohou, nebo za ni mohou asi tak, jako my za tu nasi, co ji vlastne mame-nemame).

125129

8.1.2007 0:46

RE: Opet potvrdil to, co ti, co chteji, vi...

Misu 193.?.?.?

Reakce na 125129

Aaaa, ptactvo jeste chrape... [velký smích]

125131

9.1.2007 0:20

RE: Opet potvrdil to, co ti, co chteji, vi...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 125131

Aaa, uz tady jeden je... a rovnou pod Vami.
Pane vydavateli,....mam dotaz. Je tu na Zvedavci povolena brokovnice?
Usetrilo by nam to hodne trapeni... i tem ptakum. Ja neverim, ze to co zde delaji, delaji s 'laskou'.

z.a.p [mrknutí jedním okem]

125195

8.1.2007 0:45

Skoda inkoustu

Texaskycizek 70.?.?.?

Mam kseft jiz 30 let. Musim jednat s velkym mnozstvim lidi. Kdybych jednal s timto panem, tak ho bude vsechno stat nejmene o polovinu vice, protoze je na nem okamzite videt, ze bude problematicky zakaznik. Mozna, ze bych ten kseftik kvuli cenne nedostal, ale rekl bych si, to je vlastne dobre. Mam klid. Blb to zcela urcite neni, nikdy by medicinu nevystudoval. Nema smysl to rozvadet, ale na mir nemaji sanci. Kdyby tento pan byl povolnejsi, rekl svym soukmenovcum se do Israele prestehovat, rozmnozit jak kobylky, studovat a dostat se do posic, tak behem 50ti let to vse predelaji. Ale...pro tyto typky je boj a rvacka daleko lakavejsi proposice.

125130

8.1.2007 3:13

RE: Skoda inkoustu

juniper 69.?.?.?

Reakce na 125130

Fakt je, ze sanci nemaji, ale ne proto ze chteji rvacku, ale protoze si to Rus nepreje.

Ehud Olmert
According to Olmert, his parents, Bella and Mordechai, escaped "persecution in Ukraine and Russia" and they immigrated to Israel to fulfill their dream of building a Jewish state.

Ariel Sharon
Sharon was born Ariel Scheinermann.
His family immigrated to the British Palestine Mandate from Russia.

Bejamin Netanyahu
Netanyahu was born in Tel Aviv, to Zila and Ben-Zion Netanyahu (original name Milikowsky). Netanyahu's relatives were Jews from Lithuania.

Yitzhak Shamir
He was born as Icchak Jaziernicki (Itzchak Iazernitzki) in Różana, Poland (now Ruzhany, Belarus)

atd. atd.
Muzete si to cheknout na wikipedia.org
ono se to tezko hleda, tihle pani nechteji aby lidi vedeli odkud vitr vane.

125142

8.1.2007 5:28

RE: Skoda inkoustu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 125142

(OK, texaský čížku, vidím, že zhusta ignorujete můj požadavek. Tak vám to řeknu ještě jinak. Pokud nebudete svůj nick cpát do kolonky Jméno jako všichni ostatní, nebudu vám pouštět žádné příspěvky. Editor.)

125148

8.1.2007 4:08

RE: Skoda inkoustu

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125130

Mno, vy jste zrejme takovy magicky obchodnik, ze by jste presvedcil lidi ke emigraci i do zeme, kde budou perzekuovani "obcane" druhe respektive treti kategorie. To vsak neni nutne, naprosto by stacil navrat tech i s jejich potomky, kteri utekli pred terorem jejiz symbolem byl Deir Jasin. Nehezky pripad, kdy si sionistecke bojuvky pocinal hur nez-li nacisti v Lidicich. Jak vidim, tak Hamas je ochoten se spokojit s hranicemi v roku 1967, nechce jit az k roku 1947, ci pred tento rok. Takze nesudte vsechny "rvave typky" podle svych osobnich kvalit. [velký smích] [velký smích] Otazka je vsak co rikaji na hranici z roku 1967 "mirumilovni typci" v Tel Avivu? [mrknutí jedním okem]

125147

8.1.2007 9:44

RE: Skoda inkoustu

MF 194.?.?.?

Reakce na 125147

Pokud se dobře pamatuji, tu možnost měli a odmítli ji.

125154

8.1.2007 11:39

RE: Skoda inkoustu

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 125147

to je prave to co me osobne prilis nesedi - ten region neni prilis bohaty - puda, voda apod - a bude vyzadovat uzkou kooperaci jednotlivych zemi - spolecnou vodni politiku zcela jiste, coz je zrejme pri animozite izraele nemozne

nynejsi situace - izrael strategicky krade vodu, krade ornou pudu, hranice z roku 1967 momentalne IMHO nezajistuji sobestacnou (a to ani po strance ciste obytne - viz prelidnenost pasma Gazy) palestinu

nejak mam pocit, ze v rusku je zeme vic nez dost tak proc bydli rusove v izraeli?

125158

8.1.2007 12:40

RE: Skoda inkoustu

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 125158

"nejak mam pocit, ze v rusku je zeme vic nez dost tak proc bydli rusove v izraeli?"

v izraeli jsou jejich mafie bezpecne a mohou nerusene podnikat sve vypady do sveta. O tom to je.

125161

8.1.2007 15:49

RE: Skoda inkoustu

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 125161

[smích])) takto to explicitne napsat, pozor co pijete!

jiste, ze v tom mohou byt trestne/pravni veci, nejsem znalec globalni mafie a vyhod jednotlivych pravnich/policejnich systemu, nemam pocit, ze je tezke v rusku uteci spravedlnosti

aby to nakonec nebylo jen o prumerne teplote [smích]

porad casteji si myslim, ze lidstvo musi rozbit tenhle narodni princip - moralne zalozeny clovek, ktery chce zit ve state podle vsech zakonu a zvyklosti, nema vlastne dnes zit - nenajdu stat, kde bych souhlasil se 100% zakonu - a ze casto jde o veci zcela zasadni - v CR je to napr. o svobode projevu

125162

8.1.2007 17:18

RE: Skoda inkoustu

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 125162

"jiste, ze v tom mohou byt trestne/pravni veci, nejsem znalec globalni mafie a vyhod jednotlivych pravnich/policejnich systemu, nemam pocit, ze je tezke v rusku uteci spravedlnosti"

tam se jede v ramci hesla: Kdo neni s Putinem, je proti Putinovi.A nezapomente,ze KGB nikdy nebyla zrusena,a ze ma statisice lidi,slozite strukturovanou sit vztahu a moznosti,jak si doslapnout, aby to fungovalo tak, jak to chteji oni. Myslite, ze mafiani,kteri tak miluji Izrael, ze jsou pro nej ochotni udelat cokoliv, budou verni Putinovym strukturam? Asi tezko,ale klidne mne vyvedte z omylu, jste-li lepe informovan nez ja [smích]

125163

8.1.2007 17:59

RE: Skoda inkoustu

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 125163

myslim ze se shodneme na tom (a ja z toho izraelce ani KGB v cele s Putinem nepodeziram), ze tyto vztahy nejsou na loajalite|lasce k vlasti zalozene [smích]

125166

8.1.2007 19:10

RE: Skoda inkoustu

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 125166

mate pravdu, je to ciste pragmaticka zalezitost, ktera nema s tlucenim hlavou o zed zhola nic spolecneho [chechtot]

125170

8.1.2007 17:28

Nadpis článku tvrdí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

ža Hamás uzná Israel, v textu soudruh z Hamásu zase tvrdí, že Israel neuznají, to znamená, že Zvedavec v nadpisu lže.

125164

8.1.2007 17:58

RE: Nadpis článku tvrdí

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 125164

k tomu se mohu vyjadrit - ja jsem toto poslal jako prvni verzi - pozdeji jsem p. Stworovi poslal update s tim, ze by to takto mohlo byt vykladano a zmenil to na 'akceptujeme'..

Nicmene, v clanku je to jasne vysvetlene a nadpis NEIMPLIKUJE explicitni uznani de iure..

Tak asi tak..

125165

8.1.2007 18:03

RE: Nadpis článku tvrdí

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 125165

jinak ale mam z vaseho prispevku pocit, ze vam nejde ani tak o to, co pan Meshaal rekl, ale o snahu to zase pretocit (a opet zcela v intencich obvykle propagandy)

Pan Meshaal se jasne vyjadril
- k otazce vztahu k zidum (izraelcu)
- k otazce hranic
- k otazce spoluprace

Je Vam to malo?

125167

8.1.2007 18:32

RE: Nadpis článku tvrdí

Sid 91.?.?.?

Reakce na 125167

Je smišne, keď Meshaal tvrdí, že im nejde o zabíjanie Židov. Keď sa ich atentátnik odpáli v autobuse alebo nočnom klube, nepíta sa obetí, či sú sionisti alebo pacifisti, lavičáci alebo pravičáci. Proste zabije Židov. Taktiež nikoho neosere vyhláseniami, že nie sú náboženskí fanatici. Deti sa v školách Hamasu učia, že židia sú prasatá a ich krv má tiecť po uliciach. Tak isto, že sa po atentátoch dostanú do raja- to je kurevsky sekulárne a umiernené.
PS:V raji ich vraj čaká 70 panien. Moslimovia stále vykrikujú, že západ je skazený ale toto je dôkaz, že ani oni nie sú mnísi. 70- a hlavne panien je vela aj na skúseného kanca.

125169

8.1.2007 19:17

RE: Nadpis článku tvrdí

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 159.?.?.?

Reakce na 125169

myslim, ze jste podlehl propagande..

mluvil jsem s mnoha prislusniky Hamasu a mohu skutecne doporucit udelat to same.. procentu silencu je stejne jako v jakemkoli jinem uskupeni

Co se tyce prvni casti - tam je problem vyrazne slozitejsi - moderni politicky system nedela rozdil mezi jednotlivcem a skupinou v cele s tim udajne nejsvobodnejsim - demokracii - ktery je zalozen na tomto "znasilneni" jednotlivce

mozna by bylo od Hamasu nejlepsi vyhlasit deadline pro umirnene nebo nesouhlasici ke zmene vlastniho rezimu-coz v praxi znamena likvidaci sionismu- nebo eventualnimu odstehovani - treba na zapadni breh jordanu, NICMENE hlavni dil zodpovednosti je na izraelcich, je to jejich zem, jejich politika - pokud nebudou krast pudu apod, nebude odboj..Tomu myslim neni tezke rozumet

125173

8.1.2007 19:43

RE: Nadpis článku tvrdí

Petr Kubricht petakubricht (zavináč) yahoo (tečka) com 160.?.?.?

Reakce na 125173

>mluvil jsem s mnoha prislusniky Hamasu a mohu skutecne doporucit
>udelat to same.. procentu silencu je stejne jako v jakemkoli
>jinem uskupeni

Pane, dovolil bych si poznamenat ze normalni clovek nema moznost si promluvit s "mnoha prislusniky Hamasu". Muzete trochu rozvest z jakeho titulu jste s nimi mluvil? A nebo vy v Palestine bydlite? Vite, ja bych si take s nimi velmi rad promluvil, ale ja nikoho z nich neznam. Mozna byste mohl poskytnout email na nekoho z nich?

125175

8.1.2007 20:18

RE: Nadpis článku tvrdí

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 159.?.?.?

Reakce na 125175

v podstate jste si odpovedel sam

internet (to je ale cesta zdaleka nejmene spolehliva - pozor na izraelske spiony), cesta do palestiny, nejschudnejsi je mozna zajit na palestinskou "ambasadu" - ted jiz by meli byt prislusnici fatahu nahrazeni prislusniky hamasu - klasika pri zmene vlady v kazde zemi...

ale zase me neprecenujte.. s lidmi jako khaled Meshaal preci jen kontakty nemam

125177

9.1.2007 6:43

RE: Nadpis článku tvrdí

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 125177

>cesta do palestiny, nejschudnejsi je mozna zajit na palestinskou >"ambasadu" - ted jiz by meli byt prislusnici fatahu nahrazeni >prislusniky hamasu - klasika pri zmene vlady v kazde zemi...

On ma stat, ktery neexistuje nekde nejake ambasady. Pane Kabat jste v poradku?

125202

9.1.2007 17:03

RE: Nadpis článku tvrdí

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 125202

zvazte nasledujici

a) palestina neni stale oficialni stat ze?
b) nektere staty se neuznavaji, nemaji mezi sebou diplomaticke styky a nemaji oficialni ambasadu

proto to uvozovky, pokud vas to popudilo, verte, ze neslo o zlehcovani statusu palestiny

125225

8.1.2007 21:49

RE: Nadpis článku tvrdí

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 125169

Tak tohle to na nas nezkousejte. Stavet se do posice moralni prevahy a sproste pomlouvat ostatni lidi jen proto, ze jsou vasi nepratele.
Kazdy si vzpomina jake hrozne praseciny Israel delal loni v lete.
Kazdy si vzpomina na Israelske deti, mlada devcata, ktera zatazena do propagandy psala hanlive napisy na bomby ktere byly urceny na zabijeni stejnych deti jako byly ony.
Proc se s timhle nepochlubite. Ja se tem Palestincum nedivim. Dokonce bych jejich boj prirovnal k boji naseho byvaleho presidenta Havla.
I jeho rodine nepratelsky rezim zabavil majetek a tento rezim byl take legalni. Pan Havel se ale nedal a cely zivot venoval svrhnuti tohoto rezimu, coz se mu take povedlo. Jiste by byval nevahal se nechat naverbovat i treba do "foreign legion" . Jen jeho rackovani mu v tom zabranilo, ostatni vojaci by nerozumeli jeho rozkazum ve Francouzstine.
Legalnost Israele nyni neni navzdy. Zeptejte si pana Gorbacova.
Palestinci jednoduse miluji smrt vice nez Israelci zivot a tak je to boj na zivot a na smrt. Viva nova Palestina. S tim se holt budete muset smirit.

125190

8.1.2007 23:58

RE: Nadpis článku tvrdí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 125169

A Vy se dívite, když mají za sousedy tuhle sebranku???

www.jdl.czechian.net (seznam.cz) dnes 21:12:14 - clnet.cz
Všechny islamisty vyhubit do jednoho. Postavit tábory smrti. Těla použít na masokostní moučku pro velkovýkrmny prasat, či jako hnojivo pro pěstěné vánoční stromky. Střední Východ vybombardovat jadernými, chemickými a biologickými zbraněmi. Část muslimů použít do cirku hladovým lvům, tygrům či krokodýlům pro zábavu hodných lidí a obětí muslimů. Teroristy zaživa stahovat z kůže a řezat jim zuby rozbrušovačkou.

www.jdl.czechian.net (seznam.cz) dnes 21:15:30 - clnet.cz
Všechny díla napsaná o islámu a muslimy spálit. Všechny budovy muslimy postavené zbořit. Mekku, Medinu, Mašhad a Kom srovnat se zemí totálně. Zrádce typu bebci a strycekjoe do jednoho postřílet u zdi. Jsem zvědavý jak dlouho by po této reformě islám vydržel!
(bebka a strycekjoe jsou oponenti, ale to jste jistě pochopil).

Když jste takový zastánce židů, mrkněte se na web jednoho z vyvolených. [bliji] , ale pokud jste křesťan, tak se toho vyvarujte. Mohl by jste ztratit iluze, a to by mohlo bolet.

125194

10.1.2007 6:15

RE: Nadpis článku tvrdí

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

Reakce na 125169

no a jakej je teda rozdil mezi zidovskejma deckama co se ve skolach uci, ze palestinci sou untrmensi, a ze kdyz uvidi araba, tak aby vyhledaly nejblizsi zakop nebo automatickou zbran, nebo aby aspon presly na druhou stranu ulice? [chechtot]

125301

8.1.2007 18:15

RE: Nadpis článku tvrdí

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 125164

Ten postoj Hamasu je opravdu schizofrenicky. Jakakoliv smlouva muze byt uzavrena jen mezi stranami, ktere se navzajem respektuji a jen v pripade alespon castecne duvery. Jak muze Izrael duverovat nekomu, kdo neuznava jeho existenci a navic si jako prostredek vybral teror.
Myslim, ze palestinsti Arabove udelali zvolenim Hamasu velikou chybu. I kdyz byly volby demokraticke, teroristicti predaci Hamasu neziskali pochopitelne svym zvolenim beztrestnost a proto casto neni s kym vyjednavat. Cela sance na mir se tak dostala do slepe ulicky.

125168

8.1.2007 19:24

RE: Nadpis článku tvrdí

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 159.?.?.?

Reakce na 125168

myslim, ze jste to proste nepochopil -

Vas vyrok - Jakakoliv smlouva muze byt uzavrena jen mezi stranami, ktere se navzajem respektuji a jen v pripade alespon castecne duvery. - je sice spravny, ale zamenujete uznani dle mezinarodniho prava s uznanim, ze narod, ktery je v urcitych hranicich, neexpanduje nasilne za tyto dohodnute hranice, nezabiji prislusniky jineho naroda pro tyto expanze, si v techto hranicich muze delat co chce jak chce a v libovolnem politickem seskupeni. Opet zduraznim, pokud je to skutecne INTERNI zalezitosti nezasahujici ven. To Izrael nesplnuje-nechce a palestina logicky nemuze take.

Me se nelibi politicke uskupeni a program mnoha zemi, ale pokud je to namirene proti jejich vlastnim lidem, at si delaji co chteji, jejich obyvatele pak maji sami k sobe zodpovednosti se s tim srovnat/situaci zmenit.

Nad tim vsim je samozrejme nejake mezinarodni pravo pro stycne otazky. Tady bych mohl nastolit zcela filozoficke otazky jak je mozne, ze je izrael clenem OSN, kdyz toto pravo nesplnuje - jeho fakticke tolerovani techto prohresku jsou myslim nescetne instance lidstvo nicicihoh precedensu.

125174

8.1.2007 21:15

RE: Nadpis článku tvrdí

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 125174

Podle mne jste to naopak nepochopil vy. Izrael je legitimni, mezinarodne uznavany stat. Palestinci se mohou citit ukrivdeni stejne jako se citi ukrivdeni Nemci ze Sudet, ale bude jim to houby platne.
Pro Izrael je navrat k puvodnim hranicim riskantni z duvodu obrany. Pristoupit na neco takoveho muze jen za podminek vzajemne duvery. A duverovat predakovi teroristicke organizace, ktery Izrael jako stat dokonce odmita uznat pochopitelne nelze.
Ten clovek podle toho jak mluvi neni zadny pitomec a je mu to jasne take. Proto se naskyta otazka, proc a pro koho takove nesmyslne rozhovory poskytuje.

125183

8.1.2007 21:31

RE: Nadpis článku tvrdí

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 159.?.?.?

Reakce na 125183

izrael je legitimni, uznavany stat... to je velmi diskutabilni (vydirani africkych statu pri zalozeni apod), ale o to tu nakonec nejde, pokud jsou palestinci ochotni v hranicich z roku 67 nechat soucasne izraelce - status quo sice nemajici oporu v demograficko/historickem vyvoji (viz soucasna skladba obyvatel ale dobra)

ale velmi zajimave mi prijde spise vas druhy odstavec, to je IMHO chozeni v kruhu- nemuzu pudu ukrast, tvrdit, ze jde o obranny duvod a pak rict, tedy, protoze jde o obranu,nemuzu to vratit. Na vraceni pudy, ktera izraeli nepatri neni treba zadna smlouva, tim spis, ze toto neni bilateralni otazka palestiny-izraele.. toto je spise otazka OSN ~ lidstvo-izrael (v politicke realite ale je to trosku jinak, to vsichni vime, deformace dana vojensko/financni prevahou vyustenou v nadrazenim prava veta nad pravo legalni a OSN je samozrejme jinak bezzube)

vas druhy odstavec mi pripomina ruske 'neslo o sestrel, slo o zastaveni letadla v letu'

nevim jak se vas nazor vyrovna s programy dearabizace, odvozy urodne pudy, zasypavanim studni, sionistickymi bojuvkami cely konflifkt nastartujicimi apod


ale myslim, ze oba mame zcela jine pojeti sveta - coz neni nutne na skodu

125187

9.1.2007 4:53

RE: Nadpis článku tvrdí

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 125187

Pane Kabat, cely problem Hamasu spociva v tom, ze vetsina Izraelcu je dnes ochotna vymenit pudu za mir. Ale Hamas nechce menit, Hamas chce pouze brat.
Vzhledem k tomu, ze je Izrael schopny se ubranit (i za cenu zniceni celeho Stredniho Vychodu) je postoj Hamasu nesmyslny a nesmyslny je i cele interview jeho predaka.

125200

9.1.2007 9:23

RE: Nadpis článku tvrdí

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 159.?.?.?

Reakce na 125200

ano, hamas chce pouze brat, co je jeho (palestinske)... to je kardinalni drzost, jeste kardinalnejsi drzost je nesedet jako hromadka nestesti v koutku a neopakovat si Vasi (pravda, nespravnou) mantru...

Heslo Hamasu jiste znate - Jedna kulka udela vic, nez 10 let vyjednavani.Je to heslo smutne ale z hlediska vasi IMHO zvracene logiky zcela pravdive.

nasadil jste nesmyslnosti korunu. Pokud neco pozoruji, pak prave nizke presvedceni OBYCEJNYCH! zidu bojovat za ukradenou pudu.

125208

9.1.2007 10:22

RE: Nadpis článku tvrdí

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 125208

abych to napsal jeste explicitneji - princip puda za mir - je zcela moralne neakceptovatelny - ze diplomacie je uondani do neakceptovatelneho kompromisu jsem se myslim uz vyjadroval jinde

125211

13.1.2007 17:57

RE: Nadpis článku tvrdí

Tak je to 88.?.?.?

Reakce na 125211

Keď je morálnejšie pozabíjať pre nejaké princípy tisíce ľudí, tak potom máte pravdu. Ja sa však nazdávam, že najprv ľudské životy a až potom princípy. Keby Nemecko po II, svetovej nekapitulovalo, ale Nemci robili odboj po vzore Hamasu kvôli Východnému Prusku, Sudetom, územiam v dnešnom Poľsku, bolo by niekoľko generácií Nemcov živorilo po vzore Palestíncov. Ak je podľa Vás legitímne odpáliť sa v autobuse tak vy a vaši blízki si zaslúžia v ňom tiež sedieť. Je najvyšší čas zmeniť cestu, ktorá nikam nevedie kým je ešte čas a svet celkom nezdivie.

125546

13.1.2007 19:04

RE: Nadpis článku tvrdí

Datel 206.?.?.?

Reakce na 125546

Co to placate. Nemci valku zapricinili. Palestinci bojuji o svoje. Navic sioniste svym terorem zapricinili pravdepodobne vice nestesti a mrtvych nez Palestinci. Kde je rozdil mezi pilotem ktery haze bomby a tim teroristou ? S vasi posledni vetou souhlasim. At sioniste poplati to co ukradli a tahnou.

125551

13.1.2007 20:07

RE: Nadpis článku tvrdí

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 86.?.?.?

Reakce na 125551

snad jen mala fakticka poznamka- nemci fakticky valku nevyhlasili jako prvni a motivace k ni byly samozrejme vyrazne komplexnejsi nez se uci na skolach,

princip je v dejinach lidstva stale stejny - zkuste lidi srazit na kolena a oni to dlouho nevydrzi...

125553

8.1.2007 21:35

RE: Nadpis článku tvrdí

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 159.?.?.?

Reakce na 125183

kdyby se veci vzali kolem a kolem, izrael spoustou svych zakonu (zrejme modelovych na zaklade tech norimberskych) porusuje chartu OSN-kdo by ho ale vyloucil ze?

125188

8.1.2007 21:37

RE: Nadpis článku tvrdí

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 159.?.?.?

Reakce na 125188

ostatne nedavno jsem si pripomnel saskarny kolem rezoluce 3379 - fakticky stale validni, to snad jen na zaver tohoto threadu pro me jako ilustraci politickych realii

125189

8.1.2007 21:17

RE: Nadpis článku tvrdí

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125168

Vidite ja se domnivam, ze volici v Izraeli volbou sionistu delaji desitky let chybu. [mrknutí jedním okem]

125185

9.1.2007 0:39

RE: Nadpis článku tvrdí

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 125168

A jakej by byl tvuj postoj Vejsmazko,
kdyby ti sprosty cizaci vzali vsechno
na cos by zvyklej, denne te usurpovali,
zastavovali na kazdym kroku na silnici,
nechali te vobjizdet zbytecny kilometry,
stale na tebe mirili kverem jako da darebaka
a na prilepsenou ti hazeli do studne posrany
pliny...? Hmmm?
Tak se vymackni, tupej vocase!

z.a.p

125196

9.1.2007 5:05

RE: Nadpis článku tvrdí

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 125196

>A jakej by byl tvuj postoj Vejsmazko,
>kdyby ti sprosty cizaci vzali vsechno
>na cos by zvyklej, denne te usurpovali,
>zastavovali na kazdym kroku na silnici,
>nechali te vobjizdet zbytecny kilometry,
>stale na tebe mirili kverem jako da darebaka
>a na prilepsenou ti hazeli do studne posrany
>pliny...? Hmmm?
>Tak se vymackni, tupej vocase!

>z.a.p

V takovem pripade byl zkusil nejprve formy pasivniho odporu a kdyby to nepomahalo, sel bych bojovat se zbrani v ruce. Ale proti vojakum a politikum, ne proti olympijskym sportovcum nebo cestujicim v autobusech.
Pro ty kteri se takovych odpornych cinu dopousteji mam jen pohrdani, stejne jako pohrdam temi, kdo takove ciny omlouvaji a jeste pridaji urazku.

125201

9.1.2007 9:29

RE: Nadpis článku tvrdí

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 159.?.?.?

Reakce na 125201

A PRESNE TO SE STALO!!!

vojak a politik rovna se v izraeli =olympijsky sportovec a clovek v autobuse

dnes vidim povinnou vojenskou sluzbu jako dalsich z nejfatalnejsich prohresku sionistu - oni si eliminovali civilisty a vojak dava prisahou kazdemu svoleni k eliminaci - jiz prestava byt clovekem ale biologickym robotem

125210

9.1.2007 14:10

RE: Nadpis článku tvrdí

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 125210

jinak posledni veta vaseho prispevku je relativne trapny pokus o demagogii

toto zpochybnit je pohrdani hodne, trestne, nezadouci, nesmyslne, nelogicke, iracionalni, nedovolene, svinske

125215

9.1.2007 13:30

RE: Nadpis článku tvrdí

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 125201

Zasmazko podivej,

nejsme vsichni stejni a nejsme nezbytne vsichni 'intelektualni' natury. Mohu rici ze sve zkusenosti, ze jsem pracoval s jednim inzenyrem Palestincem ktery ac tam od detstvi nezil, byl pohlcen silnou emoci proti usurpatorum. Meli jsme radu diskuzi ve dvou, trech i vice lidech. Tezko pochopit nekoho, kdo je v tom primo zapojen. Prave tak jak se rika, ze syty hladovemu neveri.

Jednou dokonce v navalu hnevu rekl, ze by si sam vsal ten vybusny pas a odpalil se. Jak uz to nekdo rekl predtim: je nutne s temi lidmi mluvit. Poznat silu jejich stradani. Pochopit je, ne plosne odmitat jen proto, ze pro nejakou 'vyhodu' fandime druhe strane. Uvedomit si, proc neni pro NE spravedlnost. Jsou to lide tak jako my!

z.a.p

125214

9.1.2007 18:18

RE: Nadpis článku tvrdí

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 125214

z.a.p. a Kabat, jste uplne mimo. Moderni historie nezna obdobu takovych teroristickych zlocinu, jakych se dopousti v soucasne dobe palestinsti Arabove.
Ani za nejhorsich dob druhe svetove valky se nenasel partyzan, ktery by si misto mostu nebo municniho vlaku vybral za cil nemecke sportovce, nebo lidi sedici v kavarne. Neco takoveho musi byt pro cely svet naprosto neprijatelne a Palestincum nesmi byt dovoleno vytvoreni teroristickeho statu pod vladou Hamasu.

125232

9.1.2007 19:23

RE: Nadpis článku tvrdí

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 159.?.?.?

Reakce na 125232

taka znovu a pomaleji-vsichni jsou vojaci-tim se z nich staly vrazdici biologicti roboti ochotni poslouchat rozkazy davajici okoli souhlas s jejich likvidaci, vojak neni clovek, pokud se to izraelcum nelibi, je to jejich interni zalezitost a pri zmene vlady/postoje se situace muze docela rychle vratit do normalnich koleji, ovsem 60 let to zatim nejde a o tom, kde je mic si kazdy myslime opacne

vlada hamasu dela odboj nikoli terorismus - to vi vsichni, nahlas to rika rusko, cina, OSN, casto EU

125236

9.1.2007 20:10

RE: Nadpis článku tvrdí

Petr Kubricht 140.?.?.?

Reakce na 125236

Hmm, studenti na univerzite, rodiny s detmi v pizerii, cestujici v autobuse, male deti, vsecko to jsou vojaci a patri vyhodit do povetri. Dela se mi z vas pekne zle to vam povim.

125239

9.1.2007 22:33

RE: Nadpis článku tvrdí

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 159.?.?.?

Reakce na 125239

kopie prispevku z nize- ale vas argument je totozny tak se nehodlam rozepisovat dvakrat (ne vse je na vas prispevek aplikovatelne)

deti do toho netahejte, za ty ovsem maji zodpovednost rodice
vrazdici biologicky stroj je mozna hyperbola pro ilustraci ale fakticky to od popisu vojaka nema daleko - a mluvime tu o statu s vseobecnou brannou povinnosti nezavisle na pohlavi

oproti tomu palestinci toto nemaji, a velka vetsina z nich nema ani napojeni na odboj - jsou to skutecni civiliste-a budme tu vsichni radi, ze nemame detstvi jako oni

pokud se vam to nelibi, pak je to jen dobre - ale ja nejsem ten komu si stezovat - a prosim priste neurazejte o nenavisti - je to mozna netradicni pohled na vec ale neni to nenavist

125251

9.1.2007 22:40

RE: Nadpis článku tvrdí

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 159.?.?.?

Reakce na 125251

vrazdici biologicky stroj si zaslouzi sirsi popis - vojak je vycvicen k zabijeni-tedy vrazdici, biologicky- je to clovek, stroj - to je asi nejklicovejsi zcela nelidsky vojensky atribut - posloucha rozkazy

ptejte se svych predstavitelu proc tahaji lidicky ve veku kdy jeste netusi o zivote nic moc a mnohdy o nem zcela nepremysleji, do tak fatalniho rozhodnuti!

a pokud mate deti, pak jim toto nedovolte

125253

9.1.2007 22:51

RE: Nadpis článku tvrdí

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 125239

Fakt je mi z tebe na bliti... [bliji]
pocet povrazdenych Palestincu prevysuje pocty Zidu asi dvojnasobne u deti je to dokonce ctyrnasobne...Tedy dejme tomu na 100 zabitych Zidovskych deti spada 400 Palestinskych.....A to je jako co??? to ti nevadi jenom protoze byli zavrazdeni vrtulnikem nebo tankem?? co je tohle za demenci???
PS: a to nemluvim o tom ze kazdy Izraelec a to i zeny jsou vycvicenymi vojaky a zabijaky takze defakto civilista v Izraeli neexistuje... [cool]

125255

9.1.2007 23:57

RE: Nadpis článku tvrdí

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 159.?.?.?

Reakce na 125255

ja bych rad znal puvod vasich cisel- nedavno jsem nejaka cisla cetl: obecne jsem prave videl 10:1, u deti si myslim, ze to bude horsi...

predem dekuji, VELMI RAD bych "sva" cisla zavrhl, to mi verte

125260

9.1.2007 20:20

RE: Nadpis článku tvrdí

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 125236

Pokud jsou podle vas dite zabite v postylce raketou, baba v kavarne, nebo i mladej kluk v uniforme \"vrazdici biologicti roboti\", co jste pak vy. Bezte uz s tou svou nenavisti nekam.

125240

9.1.2007 22:31

RE: Nadpis článku tvrdí

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 159.?.?.?

Reakce na 125240

deti do toho netahejte, za ty ovsem maji zodpovednost rodice
vrazdici biologicky stroj je mozna hyperbola pro ilustraci ale fakticky to od popisu vojaka nema daleko - a mluvime tu o statu s vseobecnou brannou povinnosti nezavisle na pohlavi

oproti tomu palestinci toto nemaji, a velka vetsina z nich nema ani napojeni na odboj - jsou to skutecni civiliste-a budme tu vsichni radi, ze nemame detstvi jako oni

pokud se vam to nelibi, pak je to jen dobre - ale ja nejsem ten komu si stezovat - a prosim priste neurazejte o nenavisti - je to mozna netradicni pohled na vec ale neni to nenavist

125250

9.1.2007 22:41

RE: Nadpis článku tvrdí

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 159.?.?.?

Reakce na 125250

vrazdici biologicky stroj si zaslouzi sirsi popis - vojak je vycvicen k zabijeni-tedy vrazdici, biologicky- je to clovek, stroj - to je asi nejklicovejsi zcela nelidsky vojensky atribut - posloucha rozkazy

ptejte se svych predstavitelu proc tahaji lidicky ve veku kdy jeste netusi o zivote nic moc a mnohdy o nem zcela nepremysleji, do tak fatalniho rozhodnuti!

a pokud mate deti, pak jim toto nedovolte

a

125254

9.1.2007 22:21

RE: Nadpis článku tvrdí

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 125236

Hlavně ty, Kabáte, přestaň chlastat a zpomal. Všichni v Izraeli prošli vojenskou základní službou (muži 3 roky, ženy 18 měsíců až 2 roky), čili všichni se podle tebe stali "vraždící biologičtí roboti" ochotní poslouchat rozkazy.

A co ty, Kabáte, ty jsi nesloužil dva roky v československé armádě? Pokud jsi sloužil, tak jsi byl též - sice ve srovnání s izraelskou armádou velice mizerně - připravován na roli vraždícího "biologického" (kde na tyto blbosti chodíš?) robota. O nějaké ochotě poslouchat rozkazy v čs. armádě se nikdy nediskutovalo, v armádě se, Kabátosane, rozkaz vyslechne a provede. "Provedu" či "Sloužím lidu", tak jsme, soudruhu Kabáte, v armádě odpovídali. Jinak politická diverze a vojenský soud. Máš, na to jak jsi starý, zajímavě velice krátkou paměť.

P.S. Rusko i Čína se píší velkým písmenem (Pravidla českého pravopisu). Kup si je, soudruhu Kabáte, nejsou drahá, doporučovaná cena 96 kč za brožovaný výtisk.

125249

9.1.2007 23:00

RE: Nadpis článku tvrdí

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 125249

rozkaz vyslechne a provede. "Provedu" či "Sloužím lidu", tak jsme, soudruhu Kabáte, v armádě odpovídali. Jinak politická diverze a vojenský soud.......


Sem rad ze uznas ze svoboda v Izraeli je velice podobna ten casum za totality...Souhlasim s tebou...Diky bohu u nas se uz muzes rozhodnout jestli se stanes v budoucnosti vrahem ci nikoli..Izraelci tuto volbu nemaji a proto jsou vsichni vojaci...Tudis se ale nemuzou divit ze je nekdo povazuje za vojaky kdyz jimi jsou..[smích]) To akorat ty Arkane se svou demagogii muzes prohlasit ze vojak vlastne neni vojakem dokud si neoblekne uniformu..[smích])Nevim co vic na to rict,snad jenom ze si jenom hloupy telatko...[smích])

125256

9.1.2007 23:45

RE: Nadpis článku tvrdí

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 159.?.?.?

Reakce na 125256

A TO JE PRESNE TO.. JA neslouzil, jsem z presvedceni nevojak

125258

10.1.2007 1:24

RE: Pastiňáku, nevím, zda ses tak LMD

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 125256

narodil, nebo ti v tom někdo pomáhal.
V Česku si můžete konečně po tolika letech komunismu dovolit mít (mýt - NPČPPZ) jen profesionální armádu, kterou někteří z vás nazývají (nazívají - Nová pravidla českého pravopisu podle Zvědavce - NPČPPZ) žoldáky.

Tito čeští žoldáci dnes slouží za "žoldácké, krvavé" peníze v bývalé Jugoslávii, Afganistánu (představ si to za 4,000 dolarů za měsíc, to jsou "pěkný" škvarky, čtyři papouchy, to i kurvy z ulice ve Smečkách za měsíc v Praze nevydělají) a Iráku a v budoucnosti i v jiných zemích. Jsou to podle názoru přívrženců míru vrazi, jen oblečení v uniformách NATO s českým označením.

Stejně tak jako občané státu Izrael oblečení ve vojenských uniformách státu Izrael. Izraelci, vzhledem ke svým sousedům si takový luxus - jen profesionální armádu - stále ještě dovolit nemohou.

Tudíž, když naši hrdinní afgánští bojovníci, příslušníci Talibánu, zastřelí české žoldáky jako škodnou, tak je to vlastně správně, ti čeští žoldáci slouží NATO a americkým imperialistům, ty vepřová hlavo, Pastiňáku. [chechtot]

125269

10.1.2007 2:26

RE: Pastiňáku, nevím, zda ses tak LMD

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 125269

Ja jsem se chtel jenom preptat. Dokud jsme po valce mezi NSR a CSSR meli ty draty, potrebovali jsme silnou uvedomelou armadu. To vite, kdyz soused vidi, ze jste si poridil sukovici, tak si pro jistotu poridi brokovnici. Kdyz si soused poridi atomovou raketku, hmm... tak to asi tezko bude moct zrusit brannou povinost. Jinak receno stary brachu uvolnovani politickeho napeti militarismus nesvedci. Kdyby jste se nahodou obtezoval reakci, nedavejte mi zadny cestny titul jako treba veprova hlava. Ja jsem clovek z lidu, ja si na tituly nepotrpim. [velký smích] [velký smích]

125278

9.1.2007 23:47

RE: Nadpis článku tvrdí

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 159.?.?.?

Reakce na 125249

Za Cinu a Rusko se velmi omlouvam [smích])))

izrael pisu casto s malym i zamerne a i kdyz ani Rusko ani Cina nejsou prototypy statu jake bych rad videl, zaslouzi si velke pismeno

ale ma protivna povaha mi porad rika, ze dulezitejsi je obsah nez forma - ne vzdy jiste ale..

ostatne na toto tema jsem vstal pred soudruzkou ucitelkou ve 4.tride pri hodine Cj-mam to proste v krvi

125259

10.1.2007 1:07

RE: Nadpis článku tvrdí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 125249

Arkane, tys tam byl vid?

Tak jsi asi musel videt ty drze ruske chazarske hajzly, co se vsude ukazuji se zbrani. Silny jak silnice. Jestli jsi je nevidel tak jsi bud slepy nebo jim fandis. Takova odporna a vyzyvava chaska si zaslouzi, presne to o co si rika... at jsou toho casu ve sluzbe a nebo v 'civilu'.

z.a.p

125266

10.1.2007 2:10

RE: Soudruhu Zape,

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 125266

v Izraeli jsem opravdu byl a ty chazarské hajzly, jak ty říkáš, jsem tam opravdu viděl. Kromě nich tam též byli "chazaři" z Etiopie a Somálska, "falasha" jim říkají, ačkoliv nevím, proč byli tak černí. Zase v Izraeli našli nějaký ten zatracený "ztracený" kmen, furt se jim ti lidé ztrácejí. No jo, vyvolený národ. Ten poslední přírůstek z Indie také zase nevypadá moc "chazarsky" ani židovsky, to musíš i ty, soudruhu Zape, uznat.

Dohromady je to odporná a vyzývavá cháska, která - i přes to, že je černá - utiskuje semitské arabské palestinské sousedy (a mohu ti potvrdit, soudruhu Zape, že čím tmavější vojáci, příslušníci IDF, tím více ty Arabáky nenávidí). Sám nevím proč, takoví mírumilovní lidé, ti Palestinci, jen ozbrojení RPG a AK 47. Bude to mít (mýt - NPČPPZ) něco asi společného asi s tím, jak ti Arabové na druhé straně vraždí černoušky v Sudánu, v oblasti Darfúru. Co na to říkáš, možná, že na stranické schůzi ti to soudruzi vysvětlí. Čus, Zape.

125275

10.1.2007 2:59

RE: Soudruhu Zape,

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 125275

No tak vidis, Arkane,

Tvoje soudruzska minulost z Tebe jeste nevycichla... ale Tvym soudruhem me jmenovat nemusis, neb jim nejsem. Paklize ovsem neminis diskuze na Zvedavci , alo to by to bylo jak na schuzi a to radeji ne.

No, mluvilo se tady o tech ruskych chazarskych hajzlech a cele te divne smesici vychcanku a grazlu, co prisli ukrast Arabum jejich zem, at se ji rika jakkoliv. Ja jsem tam nebyl, ale mluvil jsem s mnoha lidmi, kteri tam byli a jak jsem je vyslechl, tak jsem zjistil ze to co mi rekli se shodovalo na nejmene 90%. Takze jsem usetril za cestu ElAlem, ktera neni zrovna nejlacinejsi.

Proc rusti chazari nemaji radi jine rasy je lehko vysvetlitelne. Byly s nimi 'jedna rodina' v byvalem SSSR a to nebylo zrovna z presvedceni ale z prinuceni. A jak vis, co je z prinuceni, spatne se nese. Chazarske sklony k rasismu jsou znamym faktem; praktikuji to sami na sobe v zemi zaslibene. Kazdy chazar z Ruska je pro ne "russkyj" at si mysli o sobe co chce.

O, mimochodem Arkane, Ty jsi clovek velkych znalosti a nekolika reci... myslis ze to dela lepsiho vojaka kdyz sveho nepritele 'nenavidi'? Ja si myslim, ze ne. Prave naopak, dela ho to slabsim. Nepritele je treba milovat a tak ho zmenit.

z.a.p [smích]

125281

10.1.2007 4:34

RE: Soudruhu Zape,

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 125275

Soudruh Drsc / rozhodnutím strany doktor / Arkan
a jeho kolegové z VÚMLU, Kubyk, texaský fták,
jsou vždy připraveni hájit neochvějnou stranickou disciplínu
a jelikož jako bývalý vzorní a rozhodní členové KSČ se vzájemně
podporují ve svých nasíracích příspěvcích, jelikož byli zcela jistě vysazeni do emigrace,jako agenti STB a KGB, kde musejí všichni vzorně udávat.
V udávání plní socialistickou soutěž práce,kde se soutěží, kdo jak nejlépe koho udá, a co neudá a "nedonese" Arkan, to za něj ještě velice ochotně doudá soudruh texaský fták.
Soutěž nakonec vyhrál zasloužilý a dlouholetý člen strany, soudruh Kubyk, který dokázal udat skoro každého i jednoho hluchoněmého, který na základě udání soudruha Kubyka vyfasoval 12 let v Jáchymově, protože dělal posuňky proti straně!!!

125289

10.1.2007 0:29

RE: Nadpis článku tvrdí

z.a.p 74.?.?.?

Reakce na 125232

No ja si to nemyslim.

Naopak me prekvapuje, ze jsou Palestinci relativne zdrzenlivi. Ja byt jeden z nich, tak bych delal vse proto abych sehnal par RPGcek a dat dobromady protitankovou cetu... no to jsem ja s moji povahou. Muj strejc to delal proti Nemcum, takze to mame v rodine. Dal bych to okupantum pekne zpatky.

To jejich hrdinstvi v sebeodpalovani se je zoufalost vsech zoufalosti. K tomu bych asi sahnout nedokazal. Ale na rozdil od tebe jim rozumim. Uvedom si kdo je tu ve skode a kdo je ta skodna. Je to jasny jak facka. Jinak budu muset zustat u toho tvrzeni ce jsi vocas.

z.a.p

z.a.p

125262

11.1.2007 23:32

RE: Nadpis článku tvrdí

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 125262

z.a.p.e, jsem rad, ze jste se vy, Kabat a dalsi jedinci na techto strankach rozhodli resit nepravosti tohoto sveta, predevsim zabirani cizich uzemi. Doufam, ze jste ochotni jit sami prikladem.
Zabalte si vsichni svych par svestek, odevzdejte klice od svych pribytku puvodnim obyvatelum zemi ve kterych zijete a koukejte mazat.
Cekaji vas sire stepi pobliz reky Dnepru odkud Cechove puvodne prisli. Az tam dorazite (z ekologickych duvodu pesky prosim),vykopejte tamni muziky z jejich chysi a budete mit obydli zajisteno. Pokud nebudou muzici kooperovat, opasejte se dynamitem a zacnete se odpalovat v autobusech a restauracich.
To by tak hralo aby ta luza privandrovalecka nepoznala, kdo je skutecnym majitelem jejich celin.
bon voyage

125408

12.1.2007 1:46

RE: Nadpis článku tvrdí

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 125408

Rozdíl Zasmážko je, že ti češi otamtud napřed odešli (a to hodně dávno) než se tam mužici nastěhovali. Palestínci pokud vím nikam neodešli, dosud tam jsou. Mimo to bychom se, pokud bychom se drželi tvé rady, chovali přesně jako přicházející noví občané Israele s tím že jsme tam kdysi bydleli a vyhazovali mužiky? [oči v sloup]

125413

12.1.2007 7:44

RE: Nadpis článku tvrdí

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 125413

Pevne verim Antiseptiku, ze svou nechapavost pouze predstirate. Ceska kotlina byla uz davno obydlena, vetrelci byli Cesi. Presto nikam zpet nepotahnou, tak jako nepotahnou nikam Izraelci nebo muzici od Dnepru.
Ano, ani Izraelci. Ti se totiz v Izraeli vetsinou narodili a nekolikrat dokazali, ze svuj stat dokazou ubranit. Pokud sef Hamasu rika svym oveckam neco jineho a ovecky tomu veri, je to jejich vec a jejich skoda.

125432

8.1.2007 20:13

Nik

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Dovoluji si trochu odbocit a informovat, ze Matthew Ward zaslal dalsi informovani ohledne nasi planety. www.Matthew's Messages
Jsou tam dobre vysvetleny i politycke situace.

125176

8.1.2007 20:28

Zpověď bývalého teroristy: Přišel čas se přiznat

stein55 84.?.?.?

Narodil jsem se jako muslim a celý můj život jsem žil jako následovník islámu.

http://www.geocities.com/aufbaulist/Vertrieb/Bilder/Palaestina_3.jpg

nech sa páči - celý článok -> http://eurabia.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=683

stein55

125178

8.1.2007 21:08

RE: Zpověď bývalého teroristy: Přišel čas se přiznat

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 159.?.?.?

Reakce na 125178

pokud na tomto neco stavite pak skutecne pokladam vytky na vasi adresu zde zasilane za opravnene

tohle nic nedokazuje - lidi je 6 miliard a kazdy ma pravo na svoji reflexi - ta neni konstantni - vydavat to za univerzalni pravu je jasny a dostatecny dukaz o zlovuli te myslenky

mohl bych vam tu lacine [smích] posilat linky jako http://www.nkusa.org/ ale proc ze?

125180

8.1.2007 21:14

RE: Zpověď bývalého teroristy: Přišel čas se přiznat

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 159.?.?.?

Reakce na 125180

a to jiz vubec nezminuji moznost, ze jde o provokaci- asi jako zakladani bunek al-kaidy po svete (vcetne palestiny) mossadem

125182

8.1.2007 21:15

RE: Zpověď bývalého teroristy: Přišel čas se přiznat

stein55 84.?.?.?

Reakce na 125180

>...a kazdy ma pravo na svoji reflexi...

samozrejme! taktiez VY mate TO pravo, pan vaclav [smích]

stein55

125184

8.1.2007 21:21

RE: Zpověď bývalého teroristy: Přišel čas se přiznat

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 159.?.?.?

Reakce na 125184

ja panovi nazor neberu, spis me pripada zajimave, ze nekdo sel do "terorismu" bez vedomi, jakou hranici prekracuje...

to pravo si neuzurpuji

125186

8.1.2007 22:27

RE: Zpověď bývalého teroristy: Přišel čas se přiznat

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 159.?.?.?

Reakce na 125186

ostatne - jak vy tak i ten pan IMHO nerozumeji vyznamu slova terorismus- je treba rozlisovat mezi globalizovanym bojem za lidska prava vs vzbuzovani teroru za ucelem zisku (penez, uspokojeni nejakych psychicky az maniakalnich potreb apod)

ostatne ale i to je v clanku zmineno (posledni otazka a odpoved)

125191

9.1.2007 1:00

vzbuzovani teroru za ucelem zisku

420 152.?.?.?

Reakce na 125191

to mne zaujalo.

Kterou z Palestinskych organizaci mate na mysli?

125197

9.1.2007 9:26

RE: vzbuzovani teroru za ucelem zisku

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 159.?.?.?

Reakce na 125197

pokud jste to nepochopil, vykrast banku,zadat vykupne za ucelem financovani odboje opet neni terorismus

jen se jistim kvuli nadpisu, jinak bude treba asi vas prispevek upresnit

125209

9.1.2007 15:54

RE: vzbuzovani teroru za ucelem zisku

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 125209

Bankovní loupeže, výkupné a přepadávání cestujících boháčů, a podobné teroristické akce, to byly přesně metody používané k financování socialistů, později bolševiků za carského Ruska. Za podobnou činnost již za vlády cara chytili soudruha Džugašviliho a jeho komplice na Kavkazu, jiné bolševiky v centrálním Rusku. Tento způsob financování revoluční činnosti, mimochodem, existoval (klasickým příkladem může být soudruh Robin Hood) a dodnes existuje i v jiných zemích Evropy, Ameriky a Středního východu, v Asii a Africe.

Na rozdíl od Kabátosana nemám ani jsem neměl žádné "přímé" kontakty s hrdiny z Hamásu, Fatahu či Hizbollahu, ale v Izraeli jsem pár týdnů byl a Izrael a hlavní turistická místa na Západním břehu jsem navštívil a na vlastní oči jsem spoustu věcí viděl.

Všechna ta osobní setkání s izraelskými občany (mimochodem, Československo je tam dodnes, díky své pomoci v letech 1948-49, populární) jen potvrdila moje přesvědčení o tom, že stát Izrael je rozhodnut bránit svou existenci a územní celistvost do poslední kapky krve. Dříve než dojde ke zničení státu Izrael, mohu vás ubezpečit, vy židobijci, o tom, že dojde k totálnímu zničení Středního východu, zejména ke zničení Palestiny a Palestinců. [chechtot]

125221

9.1.2007 17:02

RE: vzbuzovani teroru za ucelem zisku

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 125221

vsak se to ukazuje.. odsun z ilegalnich osad apod [smích]

125224

9.1.2007 17:06

RE: vzbuzovani teroru za ucelem zisku

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 125221

soucasny pomer je 10:1 pri pouziti konvencnich zbrani, udelejte si domaci ukol
pri pouziti nekonvencnich zbrani mohu jen doufat, ze svet jeste neni taka promoren a nasledoval by zaslouzeny holokaust na oplatku

zatim se casto mlati mezi sebou, maji proti nim zneuzitelne zakony, pomer cena/vykon je u takto ukradene zeme veliky

a mohl bych pokracovat

125226

9.1.2007 15:17

RE: Zpověď bývalého teroristy: Přišel čas se přiznat

z.a.p 216.?.?.?

Reakce na 125186

Pan stajn Vam jen dava na vedomi,
ze Vase pravo se nemeri s JEHO.
Co mluvi jasneji o predstave nadrazenosti?!
Maji to holt v krvi....

z.a.p

125219

9.1.2007 14:19

RE: Zpověď bývalého teroristy: Přišel čas se přiznat

z.a.p 216.?.?.?

Reakce na 125178

Chrlite tu propagandu stajne.

Divim se, ze vam jeste nedoslo, ze Zvedavci nejsou tak hloupi aby to na ne zabiralo. V ceskem tisku je mnoho sionistu a ti podle toho 'informuji'. Tohle bude cist jen nekdo vaseho druhu nebo totalni naivka.

z.a.p

125216

9.1.2007 7:30

ceny benzinu

texaskycizek 70.?.?.?

Uplne mimo thema, ale pro zajimavost. Ziji v USA, Houston, Texas, cili uplne pod vlivem a kontrolou tech nejhorsich US sionistickych imperialistu, kteri nas vykoristuji a stahuji z nas kuzi za ziva. Proto platime za litr benzinu, prepocitano na koruny Kc 12.00. Nevim, jak si to ti nejchudsi zde mohou dovolit. Asi proto ted chteji zvysit nejnizsi povolenou mzdu na Kc 145 za hodinu.Do tedka to bylo (jeste vlastne je) Kc 110.25
Ja si to mohu jakz takz dovolit, ja uctuji za prvni hodinu Kc 1680.00( Za prijezd na misto opravy dalsich Kc 1365.00) Ale je to bida. Doufam, ze nas vsichni litujete, jak zde trpime. Vas Texaskycizek (to jenom aby jste si mohli udelat obrazek, jak se vlastne mate dobre)

125207

9.1.2007 14:45

RE: ceny benzinu

juniper 24.?.?.?

Reakce na 125207

No to je uzasny pane Cizek,to muzete mit benzin ke snidani, obedu i veceri.
To si teda zijete. Doufam, ze jste ho dostal pod stromecek aspon celej barel.

125217

9.1.2007 14:59

RE: ceny benzinu

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 125217

I zuby si s nim cistim [smích] [smích] [smích] a mam z toho usmev na tvari. Jak rikam, trpime, to je ten mizerny volny trh. Zadni socani, co by nas mohli zachranit.

125218

2.5.2014 13:20

RE: ceny benzinu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 125218

trpite konzumem [bliji]

309297

9.1.2007 15:59

RE: ceny benzinu

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 125207

Mily pane Cizek, nikdo nekritizuje vysokou zivotni uroven v USA. Mimochodem, instalateri jsou oceneni vsude na svete.
Nas problem je s tim, ze USA, tedy soucasna administrativa okupovana sionisty si mysli, ze si muze podmanovat zeme a zabijet jejich obyvatelstvo a exportovat svou kulturu, ktera ovsem kulturou neni vsade kam si pomysli.
Pane Cizek, byli to prave zionisti kteri breceli krvave slzy kdyz si pomysleli,ze by meli platit i jen o trochu vice na minimalni plat. Oni totiz nejsou zadni altruiste.
Jen tak na okraj, prave Texas neni mnoho naklonen k lidem jako jste vy.
Ja osobne verim, ze ve vasem "ksefte" se dokazete rychle vyrovnat s jakoukoliv zacpou toalet. Ovsem, nektere situace se musi resit trochu jinak nez ucpany zachod.

125222

9.1.2007 18:03

RE: ceny benzinu

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 125222

Mily Karle ctvrty, soucasna administrativa US si muze delat co chce. Ma pravo silnejsiho. At se Vam to libi, nebo ne. A jak ja rikam, Israel je 51 stat USA, tak se do toho vejdou tez. Tu vysokou zivotni uroven muzete pricist na konto tem samym lidem a te same svetove politice. Proste vetsinou vedi co delaji, nebo aspon si to v tom okamziku mysli. To se neda rici o mnoha jinych statech.
Co se tyce toho Texasu, ke komu je naklonen, asi mate pravdu, Mexikani a jejich potomci zde maji vetsinu. Proto trochu mluvim spanelsky. Kdyz jim opravuji klimatisaci, obcas to musim z nutnosti pouzit. Povazuji to za znamku pratelstvi.
Vite, dalo by se rici, ze skoro vse se da resit jako ucpany zachod. Musite mit ten zvon, pokud mozno nejlepsi zvon na svete, pidoli za pasem, aby se nikdo nemohl vzpirat a pak se ta svetova toaleta uvede do chodu, at se to libi, nebo ne. A US je ten instalater. Protoze je zde spousta lidu ze vsech moznych zemi, tak se maji koho zeptat, kdo tu mistni toaletu ucpava a proc. Takze vetsinou vedi co delaji. A jak jim to jde. Vzdy musim poukazovat na poslednich 100 let. Vy muzete tak na 1 nebo 2 roky.
Vas Texaskycizek

125231

9.1.2007 19:10

Rad bych mu odpovedel a zaroven dal za pravdu.

jsika 200.?.?.?

Takze proc by Israel financoval Hamas? Protoze pokud by to neudelal, udelal by to (a dela) nekdo jiny. Pokud se zapoji do skryte podpory Hamasu, muze tim kontrolovat sveho protivnika efektivneji, nez se komu zda. Podobnym zpusobem napriklad infiltrovali teroristicke organizace a diky nim mohli uskutecnit 11. zari.
Dalsim prikladem je poskytovani skoleni o pouziti raket odpalovanych na Israel. Skody pramale a ospravedlneni neprimereneho uderu proti jejich civilistum 'na prani' kdykoli. Je pro ne 'vyhodnejsi', kdyz jim daji male raketky a nauci je 'spravne' je pouzivat, nez aby si sami obstarali nejake silnejsi a od nekoho jineho (nebudu rikat jake).
A davam mu za pravdu, ze postup Israele a zidu je skutecne (mirne receno) terorizmus!

125235

Tuto stránku navštívilo 7 260