Diskuze k článku
Rakovina přírody – člověk
Příspěvků 63
Trosku moc pesimisticky nazor na muj vkus. Ale pane Podolak, na te Vasi fotce, to mate dymku, nebo doutnik? Ja jenom, ze mluvite o rakovine. Trochu Vam to bere kredibilitu. Vas Texaskycizek
Dýmku. Jsem velmi sváteční kuřák, dýmku si dám tak maximálně jednou do měsíce...
Pokud do dymky cpete tabak bez dehtu a jinych nedilnych soucasti cigaret, tak nebude tak zle.
Nekdo mu vysvetlete, ze se tady mluvi o rakovine prirody, on ma spatny rozlisobaci schopnosti.
5.1.2007 5:13
Nikdo nedokáže objektivně posoudit, je-li možné negativní vývoj zvrátit.
... to nieje tak celkom pravda...
mam priatela, ktory studuje vysoku skolu lesnicku a v ucebnych textoch maju aj vysledky najnovsich vyskumov...
podla nich ludstvo bod zlomu uz minulo...
to znamena, ze navrat k stavu aky bol pred poskodenim uz nieje mozne...
Vysvetloval mi, ze dnes je na tom priroda tak zle, ze my ludia vlastne mozme byt radi, ze su vo vzduchu vsetky tie necistoty z priemyslu a dopravy... tie totiz velmi vyzznamnou mierou tlmia prienik ultrafialoveho ziarenia na zem... vlastne nahradzaju funkciu ozonu...
vravel mi, ze keby znacna cast priemyslu ustala na jeden tyzden a tieto necistoty by usadli, bol by to pre zivot na zemi smrtelny uder...
sme na tom tak zle, ze oficialne sa o tom radsej ani neinformuje...
5.1.2007 15:28
Vyvoj uz neni mozne zvratit, prekrocili jsme bod ze ktereho neni navratu.
trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?
Reakce na 124820
Nejde jen o ultrafialove zareni, ostatne ozon tam este nejaky je. Jde hlavne o to, ze i pri malem omezeni emisi (zakazani jen letu letadel na 3dny ve statech po demolici WTC 11. 9. 2001) dojde o okamzitemu a rapidnimu skoku teploty. Cely JEDEN STUPEN za 3 dny! Cize projasneni oblohy pote, co zakonite dojde k omezeni vyroby a letani - at uz ekonomickym krachem boha dolaru a USA, nebo prostym nedostatkem ropy zpusobi nasledky, ktere necekame. A popravde receno se s nimi nedokazeme vyrovnat ani jim nijak celit. Jedine co me napada je odparovani vody na plytkych cernych plochach, coz lze realizovat jen silou slunce a mohlo by to vypustit do atmosfery dost mraku na to, aby se oteplovani trosku regulovalo - to by ovsem byl zatracene nebezpecny experiment (hrozi extremnimi srazkami a zaplavami) a hlavne by si vyzadal spolupraci vsech na zemi na mereni a monitorovani efektu. A spoluprace zadny nebude, protoze vsichni nenavidi Amiky, zidi nenavidi take vsichni a elity statu budou tvrde tlacit na valky pro uzurpovani-si poslednich zbytku zdroju pro sebe...
Ironii osudu to ti zide, jenz dostali svet tam, kde dneska je (pada do propasti pres ujistovani ze to ze zrejme normalni proces a neni zavinen lidmi) vedeli uz davno:
"před čtyřiceti lety v Israeli, s prací mladého židovského přistěhovalce jménem Gerry Stanhill. Stanhill byl profesí biolog a dostal zaměstnání, v jehož rámci měl konstruovat zavodňovací projekty. Jeho úkolem bylo měřit, jak silně slunce svítí nad Izraelem. Gerry shromažďoval informace ze sítě měřičů slunečního svitu po dobu jednoho roku. Výsledky byly podle očekávání a na jejich základě byl vybudován v Izraeli národní zavodňovací systém. O dvacet let později, v osmdesátých letech, se Gerry rozhodl zopakovat svá měření. Chtěl zjistit, zda jsou ještě platná. To, co zjistil, ho nesmírně překvapilo. "Byl jsem překvapen, když jsem zjistil, že došlo k velmi vážnému poklesu slunečního svitu v Izraeli. Od prvních měření v padesátých letech došlo o pokles slunečního záření o celých 22 procent.""
Viz:
http://www.blisty.cz/art/21551.html
Budiz uvedeno, ze "V Německu totéž zaznamenala nad bavorskými Alpami mladá absolventka studia klimatologie Beate Liepert." Stanhill nebyl sam. Jenze vse toto bylo logicky ignorovano az do soucasneho stavu, kdy nas nase spotreba (a jeji emise) drzi nazivu, abychom se neupekli.
Z uvedeneho je zrejme, ze situace je katastrofalni a uzitecni idioti jenz tu casto postuji nazory typu "jeste neni prokazano, jestli za to muze clovek nebo je to normalni" ve me vzbuzuji zachvaty smichu.
Neni to ale ten uprimny smich od srdce. Je to spise smich zoufaly...
No co, spotreba nas na cas zachrani...
Bojujme za vyssi emise! Cisty vzduch je nasim nepritelem!
5.1.2007 19:14
RE: Vyvoj uz neni mozne zvratit, prekrocili jsme bod ze ktereho neni navratu.
Reakce na 124870
Vodni para je vyznamny sklenikovy plyn. Takze nevim, jestli by nam to pomohlo. Navic se ocekavalo, ze zvysovanim globalni teploty, bude vetsi odpar vody a tim vice mraku a vetsi albedo... Mereni NASA vsak ukazuji, ze tvorba mraku se oproti 80-tym letum snizila. Mechanismus tvorby bude slozitejsi, takze samotny odpar vody se neukazuji jak hlavni faktor. Myslim, ze jsem tak rok zpatky narazil na nejake konkretni frekvence vlneni v infra, ktere molekuli vody pohlcuji. Ted presne nevim musel bych se podivat. O tom znecisteni jeste informuje mereni tusim na Maledivach, ohledne vzduchoveho proudu vanouciho z indickeho subkontinentu.
6.1.2007 0:46
RE: Vyvoj uz neni mozne zvratit, prekrocili jsme bod ze ktereho neni navratu.
trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?
Reakce na 124905
No, sklenikovy - nesklenikovy. My potrebujeme aby slunecni zareni nedopadalo na zemi, od toho se odviji vse ostatni.
Je to samo jen muj sileny navrh a mozna by zpusobil vice skody nez uzitku, nicmene to vzdy jde zastavit, ze...
Pokud mate lepsi - sem s nim.
Tak jako tak je velmi znepokojujici ze se globalni oteplovani rozjede jak vztekle jakmile nebude ropa - anebo staci blokada Amiku produkujicich pri slabych 4% svetove populace 25% (!!!) emisi - vsemi arabskymi zemeni a cleny OPECU v odvete treba utoku na Iran...
Aneb jak jsme blizko katastrove i z "necekane" strany...
7.1.2007 1:15
RE: Vyvoj uz neni mozne zvratit, prekrocili jsme bod ze ktereho neni navratu.
Reakce na 124918
Mno, ja si nejsem jisty, jakou setrvacnost v case maji nejake lidsky ci prirozene jevy v klimatu. Takze bych byl opatrny, posrali jsem toho uz dost nevedome i vedome v zajmu "nekonecneho" rustu. Vim, ze je navrhovan nejaky balik opatreni, ktery ma stat jedno procento ekonomickeho vykonu, kdyz zacneme hned na minimalizaci dopadu global. zmeny klimatu pro lidstvo. Zitra zkusim juknout o co vlastne jde.
6.1.2007 5:44
RE: Vyvoj uz neni mozne zvratit, prekrocili jsme bod ze ktereho neni navratu.
Reakce na 124870
pri vyrobe tej vodnej pary by mohlo myslim pomoct aj to, keby vsetky staty zeme presli kompletne a vylucne na jadrovu vyrobu elektriny...
pritom vznika pary a pary...
navyse nevznikaju nijake ine emisie...
nehovoriac o tom, ze nech uz pseudoekologovia hlasaju cokolvek, jadrove elektrarne su najekologicke a momentalne (tie moderne) aj najbezpecnejsie zdroje energie...
Největší problém autorů, co hlásají myšlenky o rakovině přírody, zhoubě Země atd., atd. je, že oni sami jsou členy této společnosti a k hlásání využívají moderní prostředky, které udržujeme právě díky "vysávání" matky přírody. Takže pokud chce někdo něco změnit, měl by jít příkladem - tudíž by měl odhodit všechny výdobytky civilizace, počínaje internetem, elektřinou, konče moderním lékařstvím.
Tenhle blaf se objeví vždy, když si někdo dovolí kritizovat současný systém. Je to dokonale odzbrojující "argument". Vezme veškerou chuť dotyčného dál za něco bojovat. A chátra může vesele konzumovat dál.
Byl jste u p. Podoláka doma? Zkontroloval jste, jestli třídí odpad? Prošel jste jeho účtenky, abyste viděl, jestli kupuje levná vejce od slepic z klecových chovů nebo dražší od těch, co jsou chovány za lepších podmínek? Porovnal jste jeho ekologickou stopu se svou? (To byly jen příklady, takhle by se dalo pokrčovat hodně dlouho.) Předpokládám, že ne. Jak tedy můžete vědět, že máte nárok se k němu takto vyjadřovat?
Nemusíme hned všichni zpátky na stromy, ale kdyby se obecně rozšířil výrazně jiný přístup k přírodě, než je teď, tak by polovina problémů odpadla skoro sama od sebe a řešení té druhé by bylo mnohem méně bolestivější, než jednou bude za současných podmínek.
Ale jakmile někdo jen nadhodí možnost, že by se mohla/měla např. omezovat spotřeba něčeho, popř. že by každý mohl nějakou drobnou aktivitou na své straně přispět, hned se ozve jednak lůza, která si na spotřebu šahat rozhodně nenechá a spolu s ní šikovně přitakají takoví ti různí zástupci "liberalismu", "volného trhu", "hlasování penězi", "externalit" a podobná pakáž.
Je zcela zřejmé, že se nikdy nic nezmění a příroda si to s námi, až přijde náš čas, vyřídí jednou a provždy metodou "nečistého řezu", jak tomu říkám. Nic jiného si jako druh nezasloužíme, i když to nebude spravedlivé, ani co by se za nehet vešlo...
5.1.2007 11:54
RE: Pokrytectví
Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 124837
Na světe je 6,5 miliardy lidí, jistě je to hodně a tento počet by se nebyl schopen uživit, pokud by neexistovalo současné intenzivní zemědělství. Pokud někomu tento způsob zemědělství vadí a hlásá, že by se počet lidí měl zmenšit, měl by se oběsit na nejbližím stromě (nejlépe na konopné biologicky odbouratelném provaze), neboť stále platí Verba docent, exempla trahunt. Netvrdím, že pan Podolák říká něco podobného, ovšem spousta lidí něco takového hlásá a ani si neuvědomují, jak by se jich ono snížení počtu lidí dotklo.
Pokud tedy někdo nazve lidstvo rakovinou přírody a zahrne to spoustou nic neříkajících vět o návratu člověka k přírodě (atd., atd.) a sám využívá bez ostychu moderní techniku, sám se tím staví do pozice, která je snadno napadnutelná. Ano, může klidně kupovat maso pocházející z šetrně chovaných zvířat, které je ovšem velmi tvrdě dotováno vládama, jež vybírají peníze i z prodeje zvířat, které jsou nešetrně chovány. bez dotací by takové maso bylo několikanásobně dražší.
A jak to, že mám nárok se k němu vyjadřovat? Snadno, pokud si článek nechal uveřejnit, dobrovolně vynesl svoji kůži na trh a není moje chyba, když upozorním na ono pokrytectví, které se obvykle táhne s pseudoochránci přírody a různými ekologickými aktivitami. Zvláště, když daný autor nazve lidstvo rakovinou přírody a v tom samém článku není ochoten přiznat, že je též součást této rakoviny. Pokud někdo volí ostrá slova, musí sám počítat s ostrými slovy. stejně tak, jako jsem já počítal s ostrou reakcí na můj názor.
Pane Koubek, Vaše retorika je zdánlivě logická. Tady ale nejde o to, jakou má kdo retoriku. Je prostě pravda a Vy to libovolně brilantními kecy nijak nevyvrátíte, že současné lidstvo se již skutečně vůči planetě, na které jako jediném možném místě žije, chová zcela hovadsky. A já s krajní nelibostí sleduju, jak se opájíte svými výroky a jakou máte radost, kterak máte formálně pravdu.
Nemáte totiž pravdu v jedné věci, možná jen v té jediné věci, kterou dále rozvedu. A ve všech ostatních možná pravdu máte, ale to již nezmění nic na tom, že ta jediná Vaše "nepravda" zcela bohatě převáží všechny ty Vaše pravdy. Jste vcelku "dezorientovaný člověk", který tlačí tu nešťastnou káru lidského osudu dál a dál, dodržujíc formálně pravidla a požadavky, ale nevidíte, že tu káru tlačíte do propasti !
Již z dřívějších diskusí vím, že jste typický bezohledný racionalista a jako takový prostě do jisté doby, než k Vašim indoktrinačním školním vědomostem naberete ještě i nějaký "selský rozum", nemá s Váma skoro žádný smysl diskutovat.
Pane Koubek, toto lidské skoro sedmi miliardové společenství již hodně dávno nabralo zcela špatný směr rozvoje techniky a technologií. A právě takoví bezohlední a v pravdě zcela hloupí lidé, jako jste s největší pravděpodobností (soudě podle projevu zde) taky i Vy, ten údajný pokrok ve směru rozvoje technologií na úkor rozvoje duchovna podporujete a tlačíte. Proto - klidně si říkejte co chcete, máte na to právo, ale vězte, že pravdu nemáte a až na to jednou příjdete, budete toho litovat možná, ale patrně pozdě...
PS - a ty kecy, že někdo něco kritizuje a sám "žere" maso - to si prosím strčte někam ... to totiž jaksi není racionální, což sám přitom Vy vyznáváte. Buďte tedy alespoň konzistentní, když už nemáte pravdu.
No, nějak jsem na rozpacích.Před pár desítkami let měli moje prarodiče čtyřikrát víc dětí než je nyní celostátní průměr a cca 15 hektarů pole je celkem uživilo.Takže to není o sedmi miliardách lidí, ale o stamilionech, kteří ekonomickým tlakem nutí ty ostatní makat jak ve středověku, aby si pak mohli kupovat v hypermegasuper chlast za cenu vody.
Přesně tak - tato planeta by skutečně uživila dokonce ještě více lidí - pokud by měl každý možnost získat podíl. Jenže ona stejně ta otázka nestojí tak, jestli by planeta uživila deset miliard lidí, nebo dvacet, třicet - dosaďte si každý svoje číselko.
Otázka zní - kolik by tu těch lidí mohlo žít, aby to bylo v souladu přírodou a zda právě dosažení takového počtu lidí by náhodou nebylo přesně to správné počínání rozumných lidí. Protože jinak, za stavu "bezúzdného" narůstání populace lidí na planetě, aniž by jejich život měl i jakési duchovní kvality, je na místě zásadní otázka - není toto právě příznak totálního úpadku a samotného konce lidstva ?
PS - toto tema by šlo rozvádět a rozvádět, až by nás zatkli, protože bychom na sám konec možná dospěli k zásadně anti-humánním myšlenkám.
Mate asi pravdu...
na spodu toho vseho je videt ve stale jasnejsich obrysech terc. A tim je soucasna surova kapitalisticko - konzumni spolecnost. Ta jeji "vysoce zdokonalena", nekrestansky-globalne-vyderacska forma. Co za tim vezi, jsme si jiz v mnoha predchozich diskuzich ozrejmili. A ano, mate pravdu, dalsi rozvijeni tohoto nametu a 'ukazovani prstem' by s nejvetsi pravdepodobnosti vedlo k Vasemu (nasemu) zatceni.
z.a.p
Zdravim Vas Petge, jste geolog a jako takovy, mate jiste slusnou predstavu o tom, jak na zemi zivot vznika, roste a zanika. Zivot, ktery pozira jiny zivot a roste na jeho ukor. Energie slunce, neustale dopadajici na nasi planetu, ktera se po prvotni transformaci na hmotu predava potravnim retezcem az na vrchol kde konci v tele napr. lidskem, zralocim, nebo treba slonim. Zakon zachovani energie/hmoty znate, tak si staci odpovedet na otazku: "Co se stane s telem, ktere je vrcholem potravniho retezce?" V oceanech je to jasne. Dopadne na dno, shnije a poslouzi jako potrava pro nejnizsi patro teto pyramidy. Kolobeh muze pokracovat a vzhledem k tomu, ze nam slunicko stale sviti, zivot muze expandovat. Pomer mezi mnozstvim a diverzitou zivota na sousi a v oceanech si take dokazete predstavit.
Kde je tedy rozdil? Pod vodou nic neshori.
Vzhledem k tomu, ze se stale jedna o premenu jednoho druhu zivota (energie) v jiny jsou jakekoli odhady o poctech irelevantni. Odpoved je jasna. Mnozstvi lidi by mohlo byt obrovske, dalece presahujici i ty nejoptimistictejsi odhady.
Podle mne otazka nezni kolik? Ale proc? Proc by to mel byt prave clovek, ktery ma zit na neci ukor?
Odpoved na otazku, zda je jeho zivot v souladu s prirodou, vyda cloveku, ktery neni jen inteligentni-chytrak ale hlavne homo sapiens, priroda sama.
Neboj, Petře. Ono se to smetí brzy spláchne. Tak či onak.
A když už jsi ten geolog... - jak to vlastně je s tím tříděním odpadů? Třídí se, třídí, ale pokud jsem informován, většina vytříděného stejně skončí společně na nějaké skládce, protože o vytříděné suroviny prostě není zájem. Nebo se někdo do něčeho pustí, začne to shromažďovat, promrhá dotace, jde od toho a všechen ten odpad zase putuje na skládku.
Myslím, že ti, kteří odpad třídí, by se měli opravdu aktivně zajímat o to, co se s tím SKUTEČNĚ stane, jak je to využito a jestli toto zpracování nevyžaduje více zdrojů než kdyby se totéž vyrábělo z nových surovin.
A jinak - člověk je součást přírody, spolu s ní tedy ničí sám sebe. Je to tedy samoregulační. Tahle planeta je schopná uživit jisté množství flóry a jisté množství fauny. Jakmile převáží fauna nad flórou, musí dojít k vyrovnání, a to se právě děje. Ne, jen velikášský člověk si může naivně myslet, že za skleníkovým efektem jsme my... Není to tak, na to prostě nemáme. Je to sama planeta, která usoudila, že je čas na změny. Moře se nezahřívají od atmosféry, ale je to naopak - zahřívá se mořské dno a zemská kůra. A od ní moře, ze kterého se uvolňuje gigantické množství kysličníku uhličitého a metanu. Tento proces jsme nespustili, ani ho nejsme schopni zastavit. Je to periodický jev. Ještě před asi 6000 lety byly Alpy úplně bez ledovců a v Evropě vládlo velmi teplé klima. Copak to asi prováděli naši předkové? Přejídali se fazolemi?
Celý humbuk jehož jsme svědky je jen o byznysu, nic víc. Taxy, poplatky, přemrštěné ceny za "ekologické výrobky" (s nulovou trvanlivostí...) atd. Komu to prospívá?
Ví Bůh, že nemám v lásce G.W.Bushe, ale jeho odmítnutí Kjótského teátru bylo podle mého názoru správné. V šaškárně nelze zajít tak daleko, aby to vážně ohrožovalo už i tak těžce nalomený US průmysl.
Existuji nejaka data, ktere svedci pro hypotoze vetsi geotermalni aktivity Zeme. Logicky by se to melo projevit v nejslabsi casti zemske kury a tou je dno oceanu. V kazdem pripade efekt globalniho stmivani jednoznacne ukazuje, ze atmosfera zachyti znacnou cast zareni, ktere prichazi od Slunce. Navic z energitickeho hlediska je vykon Slunce rozhodujici v celkove enrgeticke bilanci Zeme, takze se domnivam, ze to co je zachyceno ci odrazeno zpet do vesmiru predevsim ovlivnuje klima.
Ano, příčinou je změna vzorce "výkonu" Slunce, nejde však přímo o záření, ale o indukci. Velmi zjednodušeně řečeno: Vnitřek Země se chová jako jádro indukční pece; IR a ostatní záření hrají v tomto případě jen sekundární roli. Byly to série magnetických bouří během enormní sluneční činnosti, které změnily teplotu pod povrchem. Je zde samozřejmě jisté zpoždění způsobené zpomaleným prostupem tepla vrstvou SiAl. Princip je stejný jako u transformátoru - na magneticky vodivé vrstvy zemské kůry působí rozkmitané geomagnetické pole. Podívejte se na patřičné záznamy u NOOAA. Je zřejmé, že se projevují důsledky jednoho z patrně mnoha dlouhodobějších cyklů, než je sledovaný cyklus 11 let.
Dlouhodobá měření vykazují výrazné zvýšení teploty oceánského dna a signifikantní podmořskou vulkanickou činnost, zejména na zlomech na pokraji arktické oblasti. Tam také dochází k největšímu odtávání mořského ledu a tím i ředění hustoty oceánských vod. Tato zředěná voda pak proudí podél severoamerického pobřeží směrem do Mex. zálivu a vytlačuje hustší vodní vrstvy schopné absorbovat větší množství tepla. Současně lze pozorovat výrazné změny mořské fauny i flóry. Tím se mění celý dosavadní vzorec proudění, mj. ochlazuje Golfský proud. Celkový vzorec je však "rozmělněnější". Vyzařování tepla z mořských proudů pak ovlivňuje atmosférické proudění, čili je to přesně naopak než se to jeví! Máme porouchaný termostat - v ústředním topení topí voda, ne opačně.
Důsledkem změny vzorce sluneční činnosti je rovněž "měknutím" hlubších vrstev vyvolaná tektonická činnost, která je evidentně ve spojitosti se slunečními erupcemi.
K tomu všemu dochází už miliony let, naprosto bez přispění lidí. Je to prostě tak. Místo hloupých keců bychom se měli v klidu připravit na neodvratné změny, stejně tak, jako se úplně samozřejmě připravujeme třeba na zimu.
Propaganda ekoteroristů je totiž srovnatená jen se snahami zabránit rétorikou a oblbováním veřejnosti příchodu ročních období... Je to prosté - v zimě je třeba zatopit, mráz nelze ani od- ani "rozdiskutovat".
To me zacina zajimat. Nemel by jste nejake zajimave linky?
To jste si pane Rene naběhl ! Teď budete zasypán takovou hromadou literatury, že se tady měsíc nebudete mít čas objevit !
Mimochodem - uvidím, co dostanete, ale i já Vám posloužím literaturou o tomto, že Vám hlava půjde kolem a zjistíte ke své hrůze, jak málo víte o našem Slunci ! A o interakcích "slunco-magnetického" a geo-magnetického pole. Nebyl bych se divil, kdyby jste z toho byl nějaký čas lehce zamlklý !
Vem to prosím za mne, Petře. Makám na čísle... Myslím si, že by to tady zajímalo více lidí, protože tohle je skoro stejná propaganda jako ta ze Sionu... A je stále jasnější komu a čemu to slouží. Dokonce i Greenpeace se stali nástrojem těch, kteří v tom vyčuli byznys (pokud to tak nebylo plánováno odpočátku...), a také ho dokázali realizovat. Doplácíme na to úplně všichni!
Například platíme u skoro každé věci poplatek za její následnou likvidaci... a pak opět daň za odpad, bez ohledu na to, kdo tento odpad "způsobil"... navíc místo toho, aby výrobci byli nuceni vyrábět vysoce kvalitní trvanlivé výrobky, zavedli jakési "ISO 9xxx... koliksi", což není nic jiného než Velká Dohoda o kurvítkách.. Neustále se "inovuje" kvůli "ekologii", a přitom jsou produkovány šmejdy, jejichž životnost zhusta dosáhne měsíc přes garanční lhůtu, a spousta nesmyslných věcí, bez nichž bychom se velice dobře obešli. Pak ovšem už nejsou náhradní díly... vyhodit. A hromady rostou až do nebe.
Specialisté například vědí, že podle nových "směrnic EU" je zakázáno používat v letovacích pájkách olovo, což má za následek mnohem rychlejší výskyt "studených spojů" anebo jejich vydrolení a následné zničení elektronických obvodů. Výjimku tvoří letecký průmysl! To znamená, že jistí hajzlové (jemně diplomaticky vyjádřeno) naprosto přesně ví, co dělají...
-----------------
Článek, k němuž by měla být tato diskuse, je skvělou ukázkou toho, jak lze oblbnout inteligentního člověka do té míry, že je schopen, s jistě poctivými úmysly, sesmolit takovou sbírku .... ehmm... povězme nepřesností.. Je to tak politicky korektní jak jen může být.
Jo uz jsem dneska stravil nekolik hodin na netu a zacinam tusit, jak jsem si nabehl. A psychicke stavy rozbiteho domecku z karet, kteremu se rika vnimani reality mam pane Gejdos uz za sebou. Lidi, kteri si pohravaji zcela realne z myslenkou gravitacni svazanosti nasi soustavy s cernou dirou ci hnedym trpaslikem s vsemi plynoucimi dusledky, uz zas tak moc nemuze prekvapit. Mimochodem informaci o "poruse" telekomunikacnich satelitu pri jiste elektromagneticke prihode mezi Jupiterem a Sluncem nejaky patek zpatky jsem zaregistroval. Takze sem s tou inspiraci pane Gejdos, nastal cas rozsirit si obzory a pravdepodobne zlepsit sve ubohe matematicke dovednosti.
Uz mi zacina pomalo dochazet, co jste mel na mysli. Selekce a mozna falsovani dat ze Soho, nedostupnust archivnich dat, zmeny magnetic. polu Uranu a Neptunu udajne o 40 stupnu, zmena predni hrany heliosfery, zahustovani atmosfery Marsu.... Vse svedci o jednom pokud jsou ty informace pravdive. Nezvysuje se pouze aktivita Slunce, ale vsech elektro-magneticky aktivnich teles slunecni soustavy. Pesimista je pouze dobre informovanu optimista, ze ano?
Tak nějak...
A k tomu si přičtěte tohle:
http://tinyurl.com/y5ybr7
a je jasné, jak malicherné jsou uměle živené obavy proti skutečným ohrožením, o nichž se nikde nemluví, protože jedno je neřešitelné už ze své přirozené podstaty a další proto, že byl překročen stupeň únosnosti.
A co lidstvo? Spláchnout. Pořádně. A vykartáčovat mísu...
Máte pravdu, že jsme se dostali do pěkné šlamastyky a to zejména vynálezem štěpení atomu, to je opravdu pro lidstvo na jeho dosavadní úrovni jedno z největších nebezpečí, je to jako dát ve stohu zápalky malým dětem. Zlo ve světě se zdá dominovat, ale odsuzovat lidstvo jako celek? Stále je ve světě
většina víceméně slušných lidí a hodně těch skutečně dobrých, kteří poctivě vykonávají svou činnost a spokojí se s tím, co mutně potřebují a jsou ochotni i pomáhat jiným. Jinak by náš svět snad už ani nemohl existovat.
A pak je tady ještě tohle http://tinyurl.com/sjhyj
Je to staršího data, ale naprosto platné. Až z toho jde mráz po zádech.
Velmi zajímavá zpráva! Viz první News!
http://www.waynemadsenreport.com/
Dekuju za odkazy, mel jste zrejme na mysli unik methanu do atmosfery z oceanskeho dna a ne identutu pana Scarmelli jako ex-CIA, ze ano? Ten preklad Dmitrijeva je skvely, narazil jsem na nej utrzkovite uz vcera. A Gewo, velmi casto ma vyhledavac problem ho najit, furt nejake technicke problemy ci co?
Samozřejmě. Nějací agenti mne zajímají jako loňský sníh...
S tím vyhledáváním je to tak, že v cache mnoha vyhledávačů zůstala stará adresa, kterou neustále nabízejí... nic není dokonalé.
To přibývající uvolňování metanhydridu je jasná známka toho, že už se to definitivně překlopilo. Předposlední fáze. Co se stane pak je nejisté, ale obávám se, že jestliže dojde ke změně schématu toku hlubinných mořských proudů, a tím i změně globální distribuce tepla, budeme po kratším období horka a sucha svědky nástupu dalšího zalednění. Nebude to zřejmě tak spontánní jako v tom katastrofickém filmu, i když, pokud by něco stáhlo dolů jetstreamy... I když se celkově oteplí, na pólech bude vždy dostatečně chladno. V rovníkovém pásmu se začnou odpařovat kvanta vody a nahoře začne sněžit. Průšvih je právě v tom, že náš mořský termostat má hodně dlouhou prodlevu, a jakmile přepne, potrvá další dlouhou periodu, než se opět vrátí k tomu, co jsme zvyklí považovat za normální. Naši prapraprapředkové možná považovali za normu něco docela jiného, jisté je, že v dobách Sumeru, a ještě i později, za starých Řeků, byl za obyvatelné pásmo považovaný pás mezi 30. rovnoběžkami. Slovo Europa pochází od slova Erebus - "země věčného šera", která se podle Řeků rozkládala za Dunajem...
Vim o tom Erebu v souvislosti, kterou uvadite. Uvolneni methanhydratu z oceanskeho dna muze mit dve priciny, ci byt kombinaci obou. De facto pricina je jedna vzrust kineticke energie tech molekul methanhydratu, az pricina narustu energie je to co jsem myslel. Bud se prakticky v celem objemu prohral ocean absorpci tepla, anebo se nam zahriva oceanske dno zespodu. Ci kombinace obou procesu, to povazuju za nejparvdepodobnejsi. V kazdem pripade to je pekny pruser. Zvysena aktivita teles Slunecni soustavy pravdepodobne souvisi s casticemi He mezihvezdneho mlynoveho mracna, ktere pronikaji heliosferou. Paramtry maji byt 6 000k, 26 km/s a 0.015 castice/cm3. Dvakrat ridke nic, ale v obrovskem prostoru se to zrejme nasbira. Tyhle procesy maji vzhledem k meritkum v kterych probihaji znacne zpozdeni raeakci. Nevim v jake to je fazi, zda uz doslo k maximalizaci techto deju nebo jsou jeste na vzestupu, k tomu by mel vice rict slunecni cyklus. Ted byt uz opravdu chybel jenom ten hnedy trpaslik se svou planetarni soustavou.
>Slovo Europa pochází od slova Erebus - "země věčného šera", která se podle Řeků rozkládala za Dunajem...
Toto vysvetleni se mi nezda spravne. Erebos (lat. Erebus) je jednim z prvotniho tvoriveho (principialniho) bozstva a zrodil se z Chaosu. Je bohem VĚČNÉ tmy a VĚČNÁ tma sama.
Neni tedy bohem sera ale tmy. A to vecne tmy a ta je pod zemi. Tma nad zemi je noc a ta ma svou bohyni Nyx.
V kazdem pripade erebo(u)s oznacuje neco skryte a proto zrejme pouzivame zkracenou variantu rebus v identickem vyznamu.
Daleko pravdepodobnejsi mi pripada vysvetleni, ze puvodem slova je semitske erebh nebo akkadske erebu ktere mimo jine oznacuji zapad slunce.
Jméno Evropa připomíná již Hérodotós v 5. století před naším letopočtem jako Európé (v starořecké mytologii byla Európé dcerou asyrského krále, kterou Zeus odnesl na zádech přes moře na ostrov Krétu).
Název přejali staří Řekové od Semitů: vznikl z akkadského ereb nebo irib "večerní soumrak, západ slunce", tj. "země, kde zapadá slunce, západní země" (slovo nalezeno už v nápisu z 2. tisíciletí př. n. l.).
Byl to protiklad k akkadskému asu "východ, rozbřesk", z něhoz vzniklo pojemnování Asie.
Názvem Evropa se původně označovala jen menší část evropského kontinentu, totiž část balkánského poloostrova, sev. Řecko, Albánie a Makedonie
7.1.2007 6:00
RE: Pokrytectví
Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 124873
PS - toto tema by šlo rozvádět a rozvádět, až by nás zatkli, protože bychom na sám konec možná dospěli k zásadně anti-humánním myšlenkám
-----------------------------------------------------------------
A proč? Dyk důsledný návrat k přírodě znamená, vyhnat na podzim trubce na mráz. A to je přece zákon přírody.
Od doby, co Bůh po Potopě "daroval lidstvu Zemi", se toto necítí být povinováno řídit se nějakými zákony přírody... Tady, v tomto biblickém výroku, je třeba hledat výchozí bod celého současného průšvihu: "Podřiďte si Zemi." A to člověk poslušně dělal.
Zivotni uroven. Muzete si to rict taky, jake jsou moje naroky na okoli. Dale treba prumerna delak zivota....
5.1.2007 23:53
RE: Pokrytectví
Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 124854
Dobrá, zkusím vám vysvětlit můj postoj. Nemohl jsem si vybrat, kdy se narodím, prostě jsem se narodil a narodil jsem se v jedné z nejrozvinutějších částí světa´a tak je jen na mě, jak s časem, který je mi dán naložím. jistě, mohl bych se věnovat duchovnu, studovat filozofii, náboženství, ale k čemu by to bylo?
Pokud bych se přenesl časem někam do budoucnosti, jistě by nastala doba, kdy bychom moje partnerka a já chtěli dítě. Jistě, můžete si říkat, blázni, kdo by v dnešní době chtěl děcko, ale tento názor se objevuje už pěkně dlouho. A věřte tomu, že udělám všechno pro to, aby se moji potomci měli alespoň stejně dobře, jako jsem se měl já, aby vyrůstali v čistčím prostředí. A pravděpodobně žádné modlné není schopno zvýšit výnosy plodin tak, aby byly nakrmeny nejen moji blízcí, ale i část těch, kteří zatím přístup k potravě neměli. A sezení se založenýma rukama není schopno odstranit toxiny z životního prostředí.
Vy jste si většinu svého života prožil, máte už odrostlé dítě, stejně jako milióny vašich vrstevníků. Vy se můžete věnovat duchovnu. Já ještě ne.
>Nemohl jsem si vybrat, kdy se narodím, prostě jsem se narodil
Jak to víte? Aha páni v talárech Vás to naučili...
>A sezení se založenýma rukama není schopno odstranit toxiny z >životního prostředí.
To je jako dle Vás to modlné, filozofie, náboženství aj.? Vypadalo to někdy, že alespoň teoreticky (tedy naučeně) o těchto oblastech lidské zvědavosti cosi víte - nyní Jste jaksi nasrán "na duchovno", o kterém nota bene nic nevíte?
>Vy se můžete věnovat duchovnu. Já ještě ne.
Správně. I když zrovna skeptici-rozumáři přijmou-li pravidla předepisující vlastní cestu k "poznání Boha v sobě" a dodržují je stejně horlivě jako ti "posedlí vírou", dokáží dosáhnout obrovského rozsahu poznání a vědění - to je bez ironie. A třeba se onomu hloupému, naivnímu, nepraktickému "duchovnu" právě tímto věnujete více, než si dokážete představit a přiznat...
V podstate by stacilo zakazat spalovacie motory, a pouzitie fosilnych paliv.
To sa ale v dohladnej dobe asi nestane...
Je pravdou, jak autor píše, že jsme se stali největší zátěží globálního ekosystému. Bohužel si neuvědomujeme, že platí analogie obranných mechanismů ekosystému planety, např. k obranyschopnosti našich těl. Tedy - vyskytne-li se parazit, infekce, hrozba, jsou dvě cesty:její eliminace a nebo zhroucení a zánik jedince. V tom makroměřítku je to stejné. Vyšší i nižší celky se chovají dle svých charakteristik, ale obecné zákonitosti platí všude stejně. Myslím si, že pro člověka už není cesty zpět. Už žádná ekologická aktivita nic neovlivní. Zašli jsme příliš daleko a jediné, co můžeme očekávat je násilná regulace naší populace prostřednictvím nových hrozeb dneška - nemocí, katastrof, atd. To jsou jen nástroje přírody k seberegulaci.Aby jakýkoliv systém dlouhodobě fungoval,potřebuje být v rovnováze. Tu jsme my bohužel porušili. Problém globální nápravy je z mého pohledu otázkou nejdéle dvaceti let. Ono už to vlastně začalo
Autorovi odporucam sebevrazdu. Odlahci tak prirodu.
Tak na jednu stranu autor zcela racionálně mluví o tom, že lidstvo je rakovina organismu planety. A na druhou stranu si stejně neodpustí opovržlivě mluvit o RUDÝCH zelených. Jako by rudá byla větší rakovina než to ostatní.. Já to nechápu, copak si autor nedokáže uvědomit, že je barva nepodstatná? Že podstatná a všespolečná je jen touha po moci a penězích, tj. všechny režimy (systémy) jsou na tom stejně a ničí co se dá jan proto, aby se pár vyvolených co nejvíc napakovalo?
Podivej se na Bursika a jeho majetkove pomery a pak treba pochopis, proc se mluvi o rudych zelenych...
http://www.blisty.cz/art/28659.html
PS. nic proti rude barve, je pekna...
Není pochyb o tom, že svět, jenž nás obklopuje – příroda a její zákonitosti (ať je nazýváme Bohem, Prozřetelností či jakkoli jinak) – tvoří naprosto dokonalý harmonický systém.
O o tom samozrejme je pochyb, ja sam s tim ostre nesouhlasim a nebudu sam. Ale napsat neni pochyb je velmi sikovne.
Navic podobne clanky stav sveta systematicky barvi na cerno, alespon pokud mohu soudit z mne dostupnych dat.
Je mi jasné, že pan autor by ve jménu své ideologie nejraději posiloval represivní složky "systému". Ne, ne a ještě jednou ne. Mluvíme-li o životním prostředí v prodmínkách parlamenetní demokracie, je nejlepším lékem na životní prostředí SOUKROMÉ VLASTNICTVÍ. Pokud alespoň v základech fungují občanská společnost, média a existuje jakž takž vymahatelný právní rámec, je to fajn. Uvedu příklad ze svého okolí. V blízkosti naší obce provozoval bolševik skládku. Velkou skládku. "Černou", nijak nezabezpečenou skládku. Přišel listopad 89 a nově zvolený starosta nechal na témže místě vystavět (ve spolupráci se specializovanou firmou) první "EU-normy-splňující" uložiště odpadu v ČR. Výsledek? Skládka už 15 let nesmrdí a dvoutisícová obec za to dosud dostává cca 10 mil. Kč ročně. Zavedly se telefony, plyn, kanalizace, byly opraveny cesty, postavena plovárna... Ze zapadákova par excelance se stala obec usilující o titul "vesnice roku". Nebo: jsem-li milonář a mám ekologické povědomí, proč si nekoupit kus pralesa? Pak se budu zatraceně starat o to, jestli mi na mých pozemcích někdo nekácí a nebo nedělá brajgl.
"Lék existuje – změna systému a návrat zpupného člověka k přírodě."
Známá, banální a totálně pitomá mantra všech ekoteroristů. Tzv. přirozenený ekosystém (tj. nulové zeměděství) by uživil někde mezi 10ti a stem milionem lidí. Víc ne. Bez používání průmyslových hnojiv bychom mohli dosáhnout populace 3 mld. lidí. Je nás víc než 6 mld. Co by udělal pan autor s těmi "přebytečnými"?
Sebemrskačská západní civilizace je (snad s výjimkou Japonska a Jižní Koreje) jedinou částí světa, která akcentuje význam životního prostředí. Čína, Indie či islámský svět na životní prostředí totálně kašlou. Ano, ono se jim to zle vrátí - nedostatkem pitné vody, erozí půdy, neskutečně zasviněným ovduším atd. Pokud bychom tedy chtěli globálnímu ekosystému opravdu pomoci, bylo by nejlepší podporovat zejména institucionální změny v Asii, ne zakazovat a přikazovat u nás v Evropě. Naši lidé už jsou dost emancipovaní, umí se ozvat proti necitlivým zásahům do životního prostředí (protesty proti stavbě nového supermarketu na místě městského parčíku počínaje a blokádami dálnic konče). A mají dost velkou ekonomickou sílu, aby korporace velmi váhaly, jestli si to s veřejným míněním rozhází.
V něčem máte pravdu, pane Bartáku, ale myslím, že popisujete s tou skládkou spíše vyjímku než pravidlo. Navíc se mi z Vašeho popisu zdá, že ta skládka není soukromá, ale obecní... Ono je daleko víc případů, že si někdo pronajal prostor a naplnil ho za velké peníze pro sebe německým sajrajtem, než případů, že si za velké peníze koupil kus pralesa aby ho zachoval pro všechny. Leda, že by si chtěl v tom chráněném a prozatím ještě čistém místě postavit pro sebe sídlo... Boháči ničí přírodu tím, že si ji zabírají pro sebe, chudáci tím, že je jich moc. Fantasmagorické nápady s nulovým zemědělstvím, nebo ta samouživitelná zahradní města, soběstačné rodové osady a jiné hovězí nápady, jsou rovny těm obrázkům v jehovistických časopisech. V tom s Vámi souhlasím. Synovec se přírodou zabývá, řekl mi, že opravdu nejvíce rozhodující parametr pro zachování přírody v daném místě je počet lidí na čtvereční kilometr...Pane Barták, s tou Čínou a Indií máte pravdu, zapoměl jste na Afriku, Jižní Ameriku... těch Černoušků a Hnědoušků je zkrátka moc... a nic s tím neuděláme, všichni chtějí žít... a nejlépe tak, jak to vidí v televisi, tak jako v St. Monice (CA)...ale třeba i naši místní uhlobaroni vyšponovali cenu uhlí na 300Kč za metrák. Divíte se, že chudoba spálí všechno, z čeho se dají vyždímat kalorie?
5.1.2007 14:17
RE: Bože, to jsou ale kydy!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?
Reakce na 124850
Nevím, jestli sou to kydy, ale lidí na téhle planetě je jaksi moc! Navíc ve smyslu toho, že těch, který potřebujeme nejmíň je nejvíc a ještě to podporuje kdejaké náboženství, čímž pádem jsme na tom celkově čímdál hůř!
Evidentně není možný zajistit práci pro všechny ani za pomocí "kurvítek" a to nikde. Stejně tak nemužou všichni nezaměstnaní dělat "veřejně prospěšné práce" neb by se např. při uklízení ulic asi ušlapali!
No a je více jak nenormální, aby někdo měl plat v milionech (pokud není Albert Einstein) jen za to, že sedí např. ve vedení Čezu, a já nevěděl jak zaplatit za elektriku, neb "musíme vyrovnat ceny v Evropě" ale skuste to říct zaměstnavateli aby vám tak vyrovnal platy i kdyby to byl ČEZ! Něco je tudíž špatně!!! (ostatně, z EU se stává druhý Sovětský svaz...)
Osobně si myslím, že se to "vyřeší" takovou napřed malou a pak větší jadernou válkou, něco ve stylu mezi seriálem "Jericho" a filmem "Na břehu"....
Problém je jen jeden: mám dojem, že ty kurvy co na to mají, mají dobře spočítaný, že to přežijí. Mám jeden nápad: zajistěte jim, aby to TAKY NEPŘEŽILI... a pokud to budou vědět, úvahy asi povedou příště jinam.
Krysa
5.1.2007 15:48
RE: Bože, to jsou ale kydy!
trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?
Reakce na 124858
Presne muj nazor. V kazde valce umiraji nevinny lidi, kteri jedni magori poslou zabijet druhe nevinne lidi. Je na case, aby se lidi dokazali otevrene postavit a fyzicky zlikvidovat ty, co je chteji poslat umirat do valek.
Myslim, ze retorika Bushe, Chenneyho, Rumsfelda, Perleho, Wolfovitze a dalsich (viz ty zlucovite vylevy nekterych zidacku z okupovane Palestiny) by se radikalne zmenila, kdyby meli jit do prvni linie... Osobne bych preferoval do vezeni...
Cize jde o to, jak - pro zmenu - zlikvidovat ty strujce problemu a nenechat umirat nevinny. Skoro 3/4 milionu Iracanu muselo zemrit (spolu s cirka 20 000 okupanty) jen proto, ze Americane nebyli schopni odstranit jednoho lhare a manipulatora.
(my jim ovsem nemame co vytykat, viz. nase politicka situace)
lidí na téhle planetě je jaksi moc! Navíc ve smyslu toho, že těch, který potřebujeme nejmíň je nejvíc
Presne.
6.1.2007 1:57
RE: Bože, to jsou ale kydy!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 124875
Myslim, ze retorika Bushe, Chenneyho, Rumsfelda, Perleho, Wolfovitze a dalsich (viz ty zlucovite vylevy nekterych zidacku z okupovane Palestiny) by se radikalne zmenila, kdyby meli jit do prvni linie... Osobne bych preferoval do vezeni...
a nebo... na Měsíc???
Izraelci investují do pozemků na Měsíci
Izraelci již vlastní 10 procent pozemků, které byly dány do soukromého prodeje na Měsíci. S odvoláním na mluvčího jedné ze společností, která prodej ve světě zajišťuje, to včera uvedl izraelský deník The Jerusalem Post. Vlastníky pozemků na Měsíci je podle něj na 10 tisíc obyvatel židovského státu. Žádná vláda však zatím neuznala tento prodej za legální.
http://pravo.novinky.cz/p004a11i.php
Jen poznámka k tomu náboženství:
Cíl je podchytit stoupence/sympatizanty všech náboženství a nenápadně je "konvertovat" na univerzální náboženství: MONETARIZMUS.
Uctívání peněz vyhovuje vlastně všem: bankéřům, průmyslníkům, podnikatelům (tunelářům rovněž) a koneckonců i konzumním ovečkám.
To platí pro "euroatlantický" svět, čest výjimkám. Jsem (často) svědkem toho, že křesťan, který před 15 lety mluvil jako Bible - mluví dnes jako Talmud, čím to?
Jsem pro to, lidi motivovat k používání ekologicky šetrnějších zdrojů - daněmi, ne zákazy a příkazy. Je-li nějaká technologie objektivně "čistá" (ne podle názoru náctiletých dredařů, nýbrž dle seriózních výzkumů), nechť je od daně osvobozena. Tím se sníží cena a tedy zvýší její atraktivita na trhu. Nevadí mi ani trošku, že černoušci a hnědoušci chtějí taky dobře žít. Současným způsob humanitární pomoci ale zdá se mi poněkud nešťastný. Nacpat do Afriky evropské zemědělské přebytky nebo namazat kapsu diktátorovi nic neřeší. Je třeba postupovat jinak: chceš dolary a eura? Proveď reformu školství, postarej se o solidní funkci své centrální banky, uspořádej (alespoň na regionální úrovni) demokratické volby. Dáme ti na to. Hezky po troškách. A když budeš zlobit (jako třeba ten blb Mugabe), zadotujeme tvého rivala ve vedlejší zemi.
Ad skládka: koukal jsem se do živnostenského rejstříku; 2/3 akcií vlastní zahraniční firma a 1/3 obec. Dobrý příklad racionální spolupráce obce a soukromého subjektu.
Ohledně milionářského kousku pralesa nemáte tak docela pravdu. O podobném projektu jsem již kdysi (5-10 let zpátky) četl, zdroj si bohužel nepamatuji. Nějaké občanské sdružení o X lidech si prostě koupilo pár hektarů kdesi v Brazílii a "dávalo na něj bacha". Členem se mohl stát každý kdo složil na účet určitou částku. Podvod to prý nebyl... Zajímavý nápad myslím. Dnes byste se tak na google maps mohl podívat alespoň ze satelitu na svůj vlastní kousek zeleného ráje.
Pane Barták, tohle sdružení, co si kupuje les je i u nás, zapoměl jsem taky kde o tom bylo psáno, ale myslím, že si to ze sbírky koupí, a protože je to chráněné, tak si to ohradí (v zájmu přírody ovšem), mohou tam jenom ochranáři - to jsou oni- no a my ostatní se na to můžeme koukat třeba přes satelit...No a ten příklad s tím boháčem co si staví vilu, prý dokonce částečně podzemní, to máme taky u nás, na Šumavě, že... a když se podíváte na staré atlasy (Brunclík) a na nové, tak vidíte, že s těch nynějších 6 miliard obyvatel je většina těch barevnějších...když jsem byl chlapec, tak jsme se učili ve škole, že na světě jsou 3 miliardy lidí a dneska je jich víc než 6 miliard, bílí lidé se tak nezodpovědně nemnoží, ani v Evropě, ani v Americe, ani v Austrálii... řekl bych, že CELÝ přírustek počtu lidí je na těch barevnějších, zdá se mi, že většina pomoci poskytované Africe se proměňuje především na populační přírustek. Naši černouškové mají hlad, křičí Černoši... odpověď by měla znít: a proč máte tolika černoušků, když máte hlad? Tenhle jejich postoj není možná věc náboženství... někteří černoši jsou křesťani stejně jako EVropani, někteří jsou mohamedáni, někteří jsou pohani... ale žadný jejich druh nedokáže udržet v pořádku svůj počet. A tak aby nehladověli, vypalují lesy, loví ryby dynamitem, anebo ti, kteří byli už vzděláni loví ty zbytky ryb pomocí jimi vynalezeného "kulometu" na stlačený vzduch z kompresoru... jimi pokácené stromy mají pařezy ve výšce pasu...k přírodě se chovají podle své přirozenosti... mluvil jsem s lidmi, kteří byli v Angole...Evropa dokázala stabilisovat své obyvatelstvo a její příroda se drží jakž-takž na jakési úrovni... nerozšiřuje se tu poušť, většinou nekácíme divoce stromy, v potravinách jsme více-méně soběstační... a nemnožíme se jako králíci... to je hlavně ekologie, ne?
Máte ale pravdu, že naprosto kořistnicky se k přírodním zdrojům chovají především Afričané. Oproti obyvatelům Západu jsou prostě mladí a hloupí (protože nevzdělaní). Jejich vlády (obvykle nestabilní diktatury) na tom nejsou o mnoho lépe, což má pochopitelně pro lid i přírodu katastrofální důsledky. Však jsou taky důsledky populační exploze dobře viditelné už dnes; mj. i Vámi zméněné rozšiřování pouště, nedostatek pitné vody, hladomor. Podíváme-li se na Západ, poděkujme především Vatikánu. Bývalý papež Wojtyla - velký to bojovník proti kondomům, má z velké míry na svědomí epidemii AIDS. Kéž se škvaří v pekle, je-li nějaké, protože nevzdělaní afričané těm jeho kecům o hříšnosti šprcgumiček ještě věří, ale promiskuitně se budou chovat tak jako tak. Čili: Bez milosti zastavit veškerou pomoc, jenž není provázena hlubokými institucionálními reformami. Budou-li to považovat za nemístné vměšování, zadrátovat hranice a ať jdou třeba k čertu. Protože komu není vzájemné rady, tomu není hospodářské pomoci.
Jedina omluva je v tom, za mame tisicileti osekane DNA kvuli snadne manipulaci, coz se stale zatim dari.Takovy clovek je vlastne dvounohe zvire, ktere mysli velmi omezene,dle momentalnich impulzu VLADCU.Kdo se snazi vymknout MATRIXU,je v nadeji, ze se DNA rozsiri vnejsi pomoci, na dokonaleho CLOVEKA s nedozirnymi moznostmi,ale zaroven s neochvejnou ZODPOVEDNOSTI nejen za cin,ale i MYSLENKU,ktera bude mit gigantickou ucinnost,dnes zatim fungujici po telesne smrti,kde si kazdy zuctuje svoje prusery.
Myslím si, že těmito tématy je nanejvýš důležité se zabývat, protože změna tohoto stavu je v možnostech každého z nás. Mnoho se o kritickém stavu země píše na www.gnosis9.net, hlubší zamyšlení s náznakem východiska je pak na WWW.ao-institut.cz
chyba mi este k nazvu clanku jedna poznamka>rakovina zacne po bujneni zhubnych buniek..
ako vsetci vieme bunky su zhubne a nezhube...takze si to staci obratit na ludstvo a skusme sa zamysliet odkial fuka najvacsi zavan zhubnosti...
6.1.2007 0:03
Zajimava vizualizace daneho tematu
otevrioci.cz info (zavináč) otevrioci (tečka) cz 193.?.?.?
Zajimava vizualizace daneho tematu
http://www.goveg.cz/otevrioci/download.jsp?videoId...
Filozoficka otazka. Kazdy chlap to velmi dobre zna. Jak to na nas prijde, tak je to vzdy byt. A to je ten nas problem. Mozna... a to je velmi velke mozna, ze to jako lidstvo zvladneme.Ze si kratouckou dobu mezi dobami ledovcu uplne nezkazime. Zda se, ze "civilisovany" svet se jiz sam reguluje. V Nemecku ubyvatelstva ubyva. Zrovna nedavno nemecka vlada zacala platit rodicum velke davky "za decka" ($14 000) A ostatni podobne evropske zeme se pohybuji stejnym smerem vcetne CR. Obavy mam z Asie a jizni ameriky. Podkladem je vzdelanost. Bez ni je lidstvo jako kobylky, nebo ta rakovina.
Kdyz se to nepodari, tak nas nejaka nemoc omezi, nebo se nedokazeme uzivit. Proti prirodnim silam, ani nemluve o vesmirnych, nejsme vubec nic. Prirodni vyber-silnejsi zvitezi, to bude vzdy platit. V nasem pripade se jiz jedna vice o mozkovou silu. Z naseho hlediska, snad se nam (zapadni civilisace) podari prezit prelidneni planety a s tim prichazejici valky a rozbroje. Snad...snad opravdu ten chytrejsi(silnejsi) zvitezi. Texaskycizek
Nasi planetu nam nici a drancuji lidi v moci, kteri vlastni prumyslove podniky a nevadi jim znecistovani vody, zeme a vzduchu. Ti stejni lidi vyvolavaji valky, pro svuj financni zisk a pouzivaji valecne chemikalije, ktere berou zivot nasi zemi a zivych bytosti. Drancuji zem hlubokym kopanim po nafte, diamantu a podobne. Stejni lide zavrhuji vynalezy pro pouzivani prirodni energije, jelikoz nafta jim dava velky zisk a napriklad si chteji udrzovat vyrobu nynejsich automobilu apd. Vynalezci jinych metod, jsou pronasledovany a vetsina skonci smrti. Zemedelska puda je prosakla jedama a na vic vlady se snazi pestovat inzenyrsky vypestovane rostliny, ktere urcite budou take neuspesne pro nasi zem. Pitna voda je zjedovatela fluroidem a je dokazano, ze je i plna chemikaliji z leku, ktere jsou propagovany pharma prumyslem. A co chemtrails? Nebezpecne, nezdrave chemikalije, ktere letadla na rozkaz vlad sypou do vzduchu a hlavne maji zhoubne vlivy na lidske zdravi. A co ty umele vyrobena jidla co jsou plna vsemoznych chemikalijich?
Nase maticka zem je zivy organyzmus a po vsem spatnem zachazeni trpi, je nemocna a asi se nic nevylepsi, jelikoz par lidi dba na sve zisky!! K tomu jeste nastala velka propagace proti organyckemu pestovani a bylinkove lecbe.
Deji se atomove testy a valky s chemikalijemi a depleted uranium. Proste ublizujeme celemu vesmiru. Dobromilnym vesmirnym lidem zalezi na nasi planete a snazi se ji ocistovat. Ale nasim hrubim zachazenim bude velkym zazrakem, jestli se neco zmeni k lepsimu. A tak nase planeta se bouri a snazi se ocistit, pomoci zemetreseni, poplav, vychricemi. Takze kdo zvitezi, priroda, nebo hrisnici co se staraji jen o svuj zisk. Pryc s nima a vsechnama nasima kryminalnima vladama. Pryc s Illuminati co se chovaji satanicky.
Pane Nik, jste Vy cizinec zijici v CR? Ja doufam, ze jste. V tom pripade Vas musim pochvalit, ze jste se naucil obstojne cesky. Ale...jestlize jste se tam narodil, tak jste uplna ostuda. Jak si muze nekdo, kdo nezvlada ani svuj matersky jazyk myslet, ze jeho prispevky budou brany vazne? Jak rikam, doufam, ze jste cizinec. Vas Texaskycizek
cisku, jak vidim, ty porad pip, pip
Tuto stránku navštívilo 7 071