Diskuze k článku

Česká republika - největší nevládní organizace v Evropě

Příspěvků 45

24.12.2006 4:39

Umyslna destrukce demokracie pro financní a mocensky zisk

Wes 24.?.?.?

Pro cloveka, ktery je Cech, ale v Cesku jiz 38 let nezije, je na nove zrizenou ceskou demokracii skutecne zdrcujici pohled. V roce 1989 jsem nebyl sam, kdo si myslel jak se diky zrucnosti jednotlivych Cechu rychle republika po predlouhem komunistickem zabedneni rozbehne ve volnem trhu. Dokonce jsem byl ochoten i v Cechach investovat. Jenomze kamarad, ktery me do toho tlacil si tam zajel a prijel zpatky s vice nez s rozpaky. Puvodne mel restituovat dedictvi a potom chtel ferove podnikat. Vse bylo pripraveno a kazdy jsme chteli z pocatku investovat asi dve ste tisic dolaru. Jenomze on tam za nej restituoval nekdo jiny a kamarad se tam namisto investovani a podnikani zacal soudit. Je to jen mala ukazka jak se spatne vykrocilo a diky podvodum se vse zvrhlo spatnym smerem. Proste ceska demokracie diky urcite tlupe, rekneme nejak podivne vyvolenych individualit, byla hned z pocatku zprznena a zkorumpovana. Novodobi vladci, kteri se dostali ke korytu byli ve skutecnosti konspirujici spekulanti, podvodnici a zlocinci. Vzniklou demokracii si prostrednictvim podvodu a zlodejen unesli hned ze zacatku do sveho soukromeho vlastnictvi. Ta spatna situace trva dodnes. Zajimave je, ze jsem nikde necetl, aby byl v Cechach napriklad nekdo souzen za podvodnou privatizaci. Ta tzv. kuponova nebyla schvalena referendem, ani parlamentem a oproti normalni, tj. prime a transparentni privatizaci byl cely cesky stat v devadesatych letech okraden o stovky miliard korun. V demokracii, kde funguji stovky nevladnich ekonomickych organizaci by se prece danovi poplatnici zorganizovali do tzv. "class action law suits" a lide profitujici z podvodu by byli souzeni. Namisto toho je v Cechach privatizacni velepodvod dodnes vychvalovan a hlavni organizator je jeste po patnacti letech volen "reprezentanty demokracie" prezidentem. Je to neuveritelne, ale pokud se tohle nezmeni, zustane CR bananovou republikou, nebo se navrati zpatky do zkorumpovane totality.

123968

24.12.2006 9:53

RE: Umyslna destrukce demokracie pro financní a mocensky zisk

Domorodec 81.?.?.?

Reakce na 123968

Máte naprostou pravdu. Víte, jestli vono to nebude tím, že ti naši demokraté si hned od počátku osvojili ten americky vzor "demokraicie", tedy lidí jako Cheney a spol. Bohužel se potvrzuje, že tomu tak je, že před tím někteří naši emigrující krajané varovali a že se tak můžeme ještě dožít zajímavých věcí ve stylu fašizujících tendencí [bliji] Jsme totiž opět stále jen satelitem někoho jiného a tomu odpovídá i politická "kultura" [pláč]

123972

24.12.2006 11:23

RE: Umyslna destrukce demokracie?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 123968

Jde o hnidopichareni a popichovani, ale provest destrukci, znicit ci nicit neco lze jen za predpokladu ze to drive existovalo.
Tady se jedna spise o pokus o vybudovani demokracie, ci spise demokreatury jenz slouzi zajmum prekabatenych komunistickych papalasu a nikoliv zajmum lidi. Ostatne k podobne situaci se dopracovaly pusobenim penez a vlivu bohacu na politiku vsechny zeme. Namatkou v Australii 84% volicu nesouhlasi s vojenskou podporou okupace Iraku a presto se tak deje. Podobna situace je i v Britanii a USA. Cize nejde o nic specifcky ceskeho, "ceske" je na tom jen to, v jak rekordnim case se to stihlo dovest do stavu, ktery zacina byt ve svete vskutku ojedinely.
"Class action law suits" - neboli hromadna zaloba - tu nas pravni rad nezna a tim je vec vyresena. A i kdyby ji znal, tak je treba si uvedomit ze zadny personalni zmeny na soudech neprobehly a jsou tam ti sami lide jako za komancu. Jejich sympatie k byvalym papalasum, poslusnost a ohybani prava a vyklad zakonu je krasne demonstrovatelny na prikladu Hucina. Jestlize je mozne soudit na politickou objednavku dustojnika BIS, co si asi myslite, ze je mozny u normalnich lidi? [mrknutí jedním okem]
Papa tunel sedi na hrade, zvolen hlasy komunistickych poslancu (stejne jako Havel byl zvolen kompletne komunistickym parla... pardon, federalnim shromazdenim) a vede ucene lekce o tom, jak je velky ekonom. Je pravda ze obcas ma pravdu ve spouste veci, nicmene jeho vyklad ustavy uz mu musel zamitat i nejvyssi soud.
Za takove situace se spise nez o demokracii da mluvit o pokracovani vlady komancskych prekabatenych papalasu s oproti komunismu jedinym rozdilem - trzni ekonomika otevrela stavidla a legalitu nejvetsim zlodejnam.
A kdo si mysli, ze volici to muzou zmenit, tak zaprve precenuje jejich inteligencni potencial (pres 50% jich dalo hlasy dvou stranam, jenz uz dvakrat v historii ukazaly, ze pri deleni koryt jdou predvolebni sliby a programy rovnou cesto do zachodu - viz. oposmlouva) a zadruhe precenuje jejich informovanost, nebot televizni a medialni debilizatory u nas bezi na uz skoro podobne ucinne urovni jako v USA... Je to pokrok, ci bychom se meli stydet? [zmaten] [oči v sloup] [zahanbení]

123973

25.12.2006 15:27

RE: Umyslna destrukce demokracie?

Ten co ztrácí sám sebe 89.?.?.?

Reakce na 123973

Nemůžete nic změnit. Potřeboval by jste pevný bod, aby jste s tím mohl pohnout. Pevný bod se objeví až v okamžiku ,kdy už nemáte co ztratit - no a všichni co tu občas přispíváme máme co ztratit.
Ne zcela náhodná ukázka od Slepého osla jak na to:
Myšlenky svobodně plynou jako mraky po obloze... přicházejí odnikud a odcházejí nikam... berou na sebe různé tvary a podoby... a lidé prokletí nevědomostí se jich bojí.... trápí se kvůli nim, dokazují jim něco, řídí se jimi, schovávají se před nimi do kostelů.... uctívají ty pěkné a bojují s těmi zlými... A probuzení... se již o žádné mraky nezajímají... občas je jen v klidu pozorují jak plynou... A i kdyby si v jeho hlavě myšlenky říkali, že umřou děsnou smrtí a přijdou s celou myslí do pekla... když je nezačne považovat za své... a poslouchat na slovo... vděčit jim, že to sami ze sebou myslí vážně a upřímně... že je nesmí opouštět, že si je má chovat úctě... nehne ani brvou... protože vidí s čím má tu čest. A poněvadž sám stojí na skále... ani tisíc slov a jevů tohoto světa s ním nepohne.

124019

25.12.2006 17:43

RE: Umyslna destrukce demokracie?

stein55 84.?.?.?

Reakce na 124019

respekt! silny tabak.

stein55

124025

27.12.2006 15:13

RE: Umyslna destrukce demokracie?

seda 82.?.?.?

Reakce na 124019

Smutná pravda...

124136

27.12.2006 15:01

RE: Umyslna destrukce demokracie?-ne! nenažranost!

seda 82.?.?.?

Reakce na 123973

Souhlas!!!! Ale jedna poznámka: Myslíte si, že někdo jiný v Přerově by mohl být držitelem neregistrované zbraně bez trestu?!
>Jejich sympatie k byvalym papalasum, poslusnost a ohybani prava a vyklad zakonu je krasne demonstrovatelny na prikladu Hucina. Jestlize je mozne soudit na politickou objednavku dustojnika BIS, co si asi myslite, ze je mozny u normalnich lidi? [mrknutí jedním okem]
Opravdu pokládáte za normální projevovat své politické názory střelbou ze vzduchovky na bronzový odlitek svého politického oponenta? Já pokládám za absurdní, aby takový člověk, jako Hučín, se stal důstojníkem BIS! Bylo to zcela nepochybně následkem revoluční psychopatie, která naštěstí posléze vyčpěla! Nebo jste tady chtěl mít občanskou válku?
>Za takove situace se spise nez o demokracii da mluvit o pokracovani vlady komancskych prekabatenych papalasu s oproti komunismu jedinym rozdilem - trzni ekonomika otevrela stavidla a legalitu nejvetsim zlodejnam.
Bože!...stále ještě nevidíte, že podstatou problému není, že se komunisti "překabátili" na kapitalisty, ale že to nikdy komunisti nebyli! Že se tito kapitalisti (Dyba, Salcman, Dlouhý, Tlustý, Čermák, Kočárník a další - stejně mnoha "křivdím" tím, že jsem na ně zapomněl) tvářili jako komunisti a příznivci!
>Papa tunel sedi na hrade, zvolen hlasy komunistickych poslancu...
To je nepopiratelná pravda! Doufám, že ti komunističští poslanci, kteří mu dali hlas, mají do smrti trvale pokažené spaní, a že jim došlo,"už", jakému kryplovi dali hlas...

124134

28.12.2006 19:12

RE: Umyslna destrukce demokracie?-ne! nenažranost!

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 124134

sedo, neregistrovana zbran je bezna vec a ma mou plnou podporu. Stat nema co zasahovat a omezovat soukrome vlastnictvi.

Na bronzovy odlitek nebylo strileno ze vzduchovky (nulove poskozeni) ale z malorazky - poskozeni. A pokud predstavuje symbol zlocinneho rezimu - ano. Pokladam za absurdni odsuzovat "takhle se to nedela" s odstupem let kazdy zadouci odboj proti komunistum. "Rozpusteni" demonstrace s ruskymi delegaty slzotvornou dymovnici byl sakra dobry kousek. Proc nevytahnete to?
Obcanska valka? Pokud nam to pomuze k vyrovnani s minulosti - ANO. Soucasny stav kdy soudci, lekari a bachari schopni umucit Pavla Wonku jsou na svobode a vykonavaji funkci povazuji za daleho horsi verzi nez zlyncovani StBaku a jejich prisluhovacu.

Samozrejmne vidim, ze panove prekabateni nebyli komunisty. Komuniste jsou komunisty stale a maji na to pravo. Jsou to idealiste s omezenym rozhledem. Vyse uvedeni jsou jen prekabatnici, jenz pujdou pod takovym kabatem, ktery jim da bezpracne moc a majetek.
Vase spravne zpresneni nicmene nemeni vubec nic na mem argumentu ze takhle to dal nejde.

Neverim na to ze jakykoliv posranec ma svedomi. Prinejmensim ne od doby, kdy schvalili Terorcomu dalsi rok monopolu zcela bez duvodu a proti zajmu svych obcanu. Jinak Papa tunel obcas hodne prekvapi rozumnym nazorem, nicmene jeho zonglovani s ustavou, vstup do EU a privatizace...

124198

12.1.2012 10:16

RE: Umyslna destrukce demokracie pro financní a mocensky zisk

Miro King - Krajcovic 182.?.?.?

Reakce na 123968

Byl jsem a jsem presne v te situaci jako vy.
Jsem nesmirne zklaman a casto se i stydim vyvojem v Cesku od roku 1989, at jiz politickym tak ekonomickym ba i socialnim.
Lide kteri se dostali, ci vlastne zustali!! u vlady tvrde branili nam, kteri se chteli vratit domu z vyhnanstvi.
Bali se nas. A dodnes se boji.
Zil jsem 35 let v Anglii.Od vyuceneho nastrojare v Cesku, ktery neumel ani slovo Anglicky po emigraci jsem tam vystudoval az na postgradualni uroven = MBA a ucastnil se verejneho zivota.Jem universitni lektor, post ktery by mi absolutne nebyl dovolen v byvalem Ceskoslovensku. Vzdy jsem v Anglii volil, byl jsem nekolikrat clenem poroty u soudu atd.
Nynejsi "vladci" se nas nejen boji, ale zbroji proti nam, emigrantum, protoze my vidime ty jejich machinace ve svetle a pod lupou lidi kteri nejen museli odejit z domova, ale kterym ten domov byl zakazan a po tzv. "zmene" je jim navrat znovu znechucovan a odmitan.
Nebot my vime co je demokracie, co je slusny, zkuseny, vzdelany vlastenecky a patrioticky politik. Vime co je korupce a jak se tresta ve vyspelych demokratickych statech. Ostuda pro Cesko jaky system tam "panuje" nyni.
Uvazuji o tom kandidovat na presidenta republiky. Vim a slibuji ze bych nemohl vykonavat tuto nejvyssi funkci hure nez mi predchudci! Potrebuji ale 50 000 podpisu.Prosim Vas, piste a podepisujte mi

260798

24.12.2006 16:03

Tupo?

Karel Hoden 211.?.?.?

Nechteli byste v clanku opravit ono Tupolanek na Topolanek? Dobre ziveny chlapik ze Vsetina rozhodne neni hvezdou meho politickeho nebe, a souhlasim s Halikem, ze neni snad jediny vrcholny cesky politik, ktereho by si clovek mohl vazit, ale tato forma jmena je urazejici a vulgarni. Dekuji.

123982

24.12.2006 16:06

RE: Tupo?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 74.?.?.?

Reakce na 123982

>Nechteli byste v clanku opravit ono Tupolanek na Topolanek?

Opravil jsem a omlouvám se.

123983

25.12.2006 11:40

RE: Tupo?

Kevin 91.?.?.?

Reakce na 123983

Ono to asi bude tim, ze tvar Tupolanek uziva skoro cely Cesky internet. Kdo toho chlapa zna osobne, vi proc. Nekolik jeho svinstev postupne vyplouva na povrch a pokud je jako alternativa Paroubek versus Topolanek, tak fakt volim radsi emigraci.

Tupolanek jako symbol Ceske pravice ... Apage satanas.

124015

27.12.2006 13:14

RE: Tupo? Ano Tupo!

seda 82.?.?.?

Reakce na 123982

Pan Stwora se omluvil. Já bych to ale neudělal! Proč, vždyť bylo použito označení, kde domácí tisk přisoudil autorství Klausovi!, když se jim podařilo odchytit jakousi SMS-ku. Jde o jednu z mála trefných reakcí Klause. [mrknutí jedním okem]

124124

24.12.2006 19:38

Mno

Rene Bartosek 68.?.?.?

a ted nam "disidentem s mercedesem" Havel [velký smích] [velký smích] zavolal z Ameriky, ze neudelat Swarzenberka ministrem zahranici je hrozna ujma pro dobre jmeno CR. Ja osobne sice nevim o dobrem jmene CR, to posledni pamatuje v obdobi mezi valkami. Avsak dovolim si nesouhlasit. Vzhledem k tomu, ze nepadlo jmeno nastupce, tak CR neriskuje v zahranici nic. Samozrejme pokud by post prevzal nekdo jako je Sladek, tot jina. Silne pochybuju, ze by nekoho takoveho prezident republiky nechal projit. Ma pravdu i v tom, ze Rakousko ma s CR vazny spor ohledne Temelina, kdy rakouska strana vytvari diplomaticky natlak ( lidove se tomu rika vyhrozuje) vetovanim CR pri integraci s EU. Mno, a pan Swarzenberk prestoze nema obcanstvi Rakouska, jak nam pan Havel sdelil, ale Svycarska a CR, tak byl adoptovan do rakouske vetve jeho rodu, aby mohl dedit. Pak i zpatky do ceske to vite dedictvi. Tohle vsechno vyzaduje politicke vazby, dedit velke majetky neni jenom tak. Semtam se musi paragrafy ohnout trochu vice, nez obvykle. Nemluvim uz vubec o pracovni vykonosti pana Swarzenberka v politice, jako senator mel v kolonce o hlasovani vetsinou napsano nepritomen. Mno, mezinarodni spolecenstvi mozna muze uvitat "velmi zaneprazdneneho" ministra zahranici v Praze. Mozna to je i v zajmu Vidne, rozhodne to vsak neni v zajmu Ceske republiky. Pravda pan Bursik musi zpivat pisnicku podle toho, kdo mu dava na chleba. [velký smích] [velký smích]

123994

25.12.2006 18:11

RE: Mno

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 123994

Nechci posuzovat kvality pana S., ale KAŽDÁ varianta je lepší než dement a vlastizrádce Vondra!

124028

25.12.2006 21:39

RE: Mno

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 124028

Kdyz uz jsme u variant, tak ja radeji volim ty dobre nez spatne. Radeji lepsi personu nez S. ci V. [smích] Obvzlast, kdyz je to o nich znamo. [mrknutí jedním okem]

124049

27.12.2006 13:39

RE: Mno

seda 82.?.?.?

Reakce na 124028

Souhlasím s p.Bartoškem! I pro mne není přijatelná představa, že máme na výběr mezi takovými exoty jako Vondra a nebo Schwarzenberg. To by s námi bylo opravdu špatně!

124127

27.12.2006 13:34

RE: Mno

seda 82.?.?.?

Reakce na 123994

>kdy rakouska strana vytvari diplomaticky natlak ( lidove se tomu rika vyhrozuje) vetovanim CR pri integraci s EU.
Špatně! Rozumné je tomu říkat vydírání! Asi si pletou letopočty a žijí v Rakousko-Uhersku...?! A představa, že by ve vládě ČR seděl takový parazit, jako je Swarzenberg mne rmoutí. Nejsem sice volič zelených, ale pro mne ztratili kredit! Ubohá republiko, co nás ještě čeká...??!

124126

27.12.2006 14:36

RE: Mno

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 124126

Ubohá republiko, co nás ještě čeká...??!

Ubohá?
To byla ta Československá socialistická,....sice pod vedením těch samých jako je tomu dnes , jen ta prdel k lízání nesedí v Moskvě. Tu jste lízali vy, partajníci.
Nezapomíname na vládu [bliji] bolševíka.

Stále si nechcete připustit, že by Vás za ty křivdy, spáchané na místních, hamba měla fackovat? Smečka rudých v modrých kabátech s třešničkami na klopě,.....to jste pořád vy. Copak to nevidíte?

124132

27.12.2006 16:54

RE: Mno-zase Sodek...!?:

seda 82.?.?.?

Reakce na 124132

Ubohá Republiko Česká, co Tě jěště čeká!? Nejenom, že jedni paraziti převlékli rudé kabáty za modré, ale ekonomičtí emigranti se sem serou, aby na "plantážích" těchto modrokabátníků budovali své zítřky radostné...a ještě mají tu drzost nám radit. Dokonce někteří političští přiblblíci pokládají za nezbytné podobné "poradce" k nám lákat..?!
>Tu jste lízali vy, partajníci.
Já jsem nic nelízal, ale podle různých pamětí emigrantů mám představu, že ti museli "lízat", aby se zavděčili...chápu v kapitalizmu je vše "něco za něco", např. i za zradu své vlasti. [bliji] Teď lízáte americké prdele, teď ... [bliji] Ale já rozumím vám, těm vyznavačům Boha "DOLARU" (nebo Ďábla...?)
>Stále si nechcete připustit, že by Vás za ty křivdy, spáchané na místních, hamba měla fackovat?
Víš co, běž tyto bláboly vykládat bezdomovcům po kanálech, a zrovna udělej sčítání bezdomovců! A zároveň se zeptej, jestli se jim v tom kanálu, skvotu a pod. líbí, jestli se jim líbí, že když mrzne, tak je policajti vyhánějí z nádraží apod. To by byl záslužný počin, protože od naší vlády se to nedovíme kolik jich je, oni to spočítat neumí, nevím proč! Ani nevíme jestli jsou to ty komunistická 3%-ta nefachčenků. Pak by se mohlo ukázat, že ti evidovaní na pracácích by dělat chtěli, ale...co na to Sodkův kapitalizmus? Nefackuje vás nic?...hleďme...?!)
>...křivdy...
Nikdo nechce spočítat ty ukřivděné současným kapitalizmem... není se co divit, český kapitalizmus předminulého století, poučený propagandistickými fígly kapitalizmu minulého století, zapojil atomové zbraně kapitalistické propagandy... a ...řada lidí, kterým nasrali na hlavu, tvrdí, že to je koko...,ale 100x více lidí se bojí, že je propustí (např.)! Jeden takový exemplář mám i já ve svém zaměstnání, možná se před podobným práskačem budu muset mírnit..., takže...Sodku, seznam se s realitou v ČR! To je důležité, a ne jestli si vykáme, nebo tykáme, nebo si říkáme "pane"... [smích] Mír v duši (pokud to zkousneš...?)

124143

28.12.2006 8:02

RE: Mno-zase Sodek...!?:

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 124143

Nikdo nechce spočítat ty ukřivděné současným kapitalizmem...
--------------------------------------------------------------
Máte recht.Často roním slzy nad nešťastným politrukem, nebo souškou z uličního výboru t.č. bez výboru. [chechtot]

124178

28.12.2006 10:05

RE: Mno-zase Sodek...!?, a už i Vratislav...

seda 82.?.?.?

Reakce na 124178

>Nikdo nechce spočítat ty ukřivděné současným
>kapitalizmem...

>--------------------------------------------------------------
>Máte recht.Často roním slzy nad nešťastným politrukem, nebo
>souškou z uličního výboru t.č. bez výboru. [chechtot]
Vratislave, teď jste předvedl přesně to, co jsem měl na mysli...zjednodušování, klišé, jediná "pravda"... A teď pro účastníky diskuze "zvedavce": Prosím, nevěřte, že charakterizujícím prvkem pro společnost ČSSR před listopadem 89 byli "soušky z uličního výboru", a nebo politruci! Např. já jsem ani uliční výbor neznal, ostantně jako převážná většina občanů ČSSR! a politruka znám z vojny. Ctitelé US-Army se tomuto jistě nediví, tam je to politruky přepolitrukováno...
Takže...zbavme se předpojatosti, zjednodušování, politických klišé, pocitu, že známe jedinou pravdu světa... [mrknutí jedním okem]

124182

29.12.2006 8:42

RE: Mno-zase Sodek...!?, a už i Vratislav...

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 124182

Prosím, nevěřte, že charakterizujícím prvkem pro společnost ČSSR před listopadem 89 byli "soušky z uličního výboru", a nebo politruci! Např. já jsem ani uliční výbor neznal, ostantně jako převážná většina občanů ČSSR!
----------------------------------------------------------------
Tak proč jste propánakrále byl za bolševika Antikomunista, když jste si tak v pohodě proplouval a na bolševickou mašinérii nenarazil?
A kdo teda jsou ty dnešní oběti kapitalizmu.....
Když se někdo rozhodl pro karieru prodavače, kuchaře, zámečníka, tak sám sebe odsoudil k platu, který odpovídá ceně téhle práce.Dobrovolně.

124219

29.12.2006 10:12

RE: Mno-zase Sodek...!?, a už i Vratislav...

J. H. 85.?.?.?

Reakce na 124219

>Tak proč jste propánakrále byl za bolševika Antikomunista,
>když jste si tak v pohodě proplouval a na bolševickou
>mašinérii nenarazil?
To je právě ta představa člověka, který za "skutečnost" považuje ieologické fráze - mimochodem, ani komunističtí ideologové nebyli tak kovaní, jako ti dnešní. Tehdejší skutečnost byla taková, že tehdy byli antikomunisti všichni, včetně komunistů.
J. H.

124222

29.12.2006 12:39

RE: Mno-zase Sodek...!?, a už i Vratislav...

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 124182

Bohužel jsou na světě tací kteří odmítají pravdu. Pravdu, která doslova čiší z obou systémů a to že systém to není ale lidi, kteří můžou za to že to nefunguje, ať už komunismus nebo kapitalismus. Naivita zastánců kapitalismu, kdy komunisti jsou špatný a kapitalisti jsou dobří mě ohromuje, neboť v mnoha případech jsou to ti samí lidi v obou systémech, je směšná. Zrovna tak dobře by se dala řešit veškerá lumpárna na světě tím že se převlíknou lumpové do nových šatů. Sice to nepomůže ale alespoň to jinak vypadá. [chechtot]

124226

30.12.2006 12:41

RE: Mno-zase Sodek...!?:

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 124143

>ekonomičtí emigranti se sem serou, aby na "plantážích"
>těchto modrokabátníků budovali své zítřky radostné...
Ale sedo,....[smích].....ja se nikam neseru,....ja jsem zde doma[mrknutí jedním okem]
Ze si z nas bolsevik chtel udelat stado poslusnych otroku a ekonomiku kroutil smerem "Nakradeno do vlastni bolsevicke kapsy",....tak to vycitej svym partajnikum, me nikoliv. Jako 23lety kluk vis houby proc utikas. Jen mi bylo jasne, ze hrbit hrbet nebudu a agatacni nabory pro vstup k modrokosilacum a nasledne k rudym partajnikum byly pro jine. Oni stejne neprijimali borce s vlasy az pod lopatky, poslouchajic Deep Purple, Black Sabbath.[velký smích]
A u te lopaty v kotelne, kde jsem pracoval posledni rok v CSSR, tak tam mi dali rudi pokoj. Dokonce i bolsevik-kadrovak mi dal treti nutne razitko, abych mohl na zajezd do Yugoshky.
Takovy system ponizovani jste si vy, bolsevici, vymysleli na obycejny lid. Razitko od kadrovaka, pobirajiciho plat za hovno ve skolicim zarizeni pro zdravotni sestry. Ach jo,...i na toto nikdy nezapomenu. Dnes by ten byvaly kadrovak mel makat s lopatou, ale spise zase nekde sedi a prizivuje se na statni utraty. Jste a budete stale stejni.
Ja zde platim dane( silnicni, z prijmu fyzice i pravnicke osoby, DPH, ......a kyhocerta dane) a od statu jsem nevzal za poslednich 16let ani kacku. A to nepocitam mnohalete odvody za zamestnance,...na coz uz zvysoka....a zadne zamestnance nechci.Nepotrebuji.
A sve zitrky radostne si nebuduji zde, jen se postaram o rodice a pak tradaaaa na farmu patrici rodine me manzelky, kde oba oceany jsou co by kamenem dohodil. Slunicko, teploucko....a kdyby mi tam bylo moc horko, tak pojedu domu .....do California, USA.....tam jsme taky doma [mrknutí jedním okem] Jj,...nemame to lehke, my....Světoobčané[velký smích]
Ale kazda sranda neco stoji. A na tu si poslednich 22let vydelavam vlastnimi rukami a svou hlavou. Ale to vse jiz davno vis,....jen radej zapominas a tlacis zbytecne na pilu. Navic me vubec neznas. Hlavne ze kritizujes. Toto bych si ja vuci tobe nikdy nedovolil. Kritizuji pouze tvou partaj, ke ktere se tak hlasis ikdyz vis, jak se podepsali na charakteru naroda mistniho.


>ještě mají tu drzost nám radit. Dokonce někteří
>političští přiblblíci pokládají za nezbytné podobné
>"poradce" k nám lákat..?!

Jeste jednou.
Jsem zde doma a radim ti snad, jak mas zit a co mas delat? Neradim, a ani nikdy nebudu. Kdyz napisu svuj nazor, tak za tim si stojim. Toto muze a nemusi nekomu sluzit jako rada. Jeho vlastni vjetz.[cool]
pokracovani

124288

30.12.2006 13:06

RE: Mno-zase Sodek...!?:

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 124143

pokracovani
>>Tu jste lízali vy, partajníci.
>Já jsem nic nelízal
Ale lizal...lizal....vsichni, vy s rudou knizkou, jste museli. A to jen proto, ze jste chteli to, co beznemu lidu bylo upirano. Funkcionari,....a bez prislusnosti k bolsevikovi?..tak to na me nezkousej. Pamatuji si moc dobre. Cest svetlym vyjimkam.Jj,....meli jste ten tabor, obehnany dva ploty s ostnatym dratem, pekne pod kontrolou celych 40let.

>ale podle různých pamětí emigrantů
>mám představu, že ti museli "lízat", aby se
>zavděčili...chápu v kapitalizmu je vše "něco za něco",
>např. i za zradu své vlasti.
Jako mlady, bezdetny a bez politicke prislusnosti jsem nikomu a nic nemusel.
A emigrací jsem jen jemne narusil budovani realneho socialismu, coz jsem udelal s radosti. Svou vlast jsem nikdy nezradil. Vlastne jsem ani nikdy nemel moznost o necem takovem uvazovat, ci byt nekym nucen ke zrade.

>[bliji] Teď lízáte americké
>prdele, teď ... [bliji] Ale já rozumím vám, těm vyznavačům
>Boha "DOLARU" (nebo Ďábla...?)
Ze bych lizal svou vlastni prdel[velký smích]
V CR mam pouze korunova konta a v Kalifornii pouze U$D. Materialni statky neshromazduji, muj cely majetek je vychove a vedomostech mych dvou synu.
A abys toto mohl videt zpusobem tvym vlastnim, tak ti jen naznakem priblizim:
Sedm let jezdim stale stejnym autem a kdyz letime, tak si kupuji economy class, prvni tridou neletam. Staci?
>Víš co, běž tyto bláboly vykládat bezdomovcům po
>kanálech, a zrovna udělej sčítání bezdomovců!
Jsem pro socialni smir. Ale nikoliv, abych to musel tahnout pouze sam, ze sve prace a dani. Dokud tam ve vlade budou sedet hrabivi a navic stale ti stejni prevlekaci kabatu, tak o soc.smiru rec moc nebude. Nejsem volic ani zde, ani v USA. Takze kecat do toho nemuzu,....a ani nechci. Staram se o svuj zadek a mou nejblizsi rodinu.

>takže...Sodku, seznam se s
>realitou v ČR!
Jj,....reality,....ty v CR opravuji a budu opravovat jeste dlouho, protoze bolsevik to nechal v zubozenem stavu[naštvaný]
Kdybys videl sklepni prostory po OZ(ovoce a zelenina),....mam fotodokumentaci. V 92roce na ty opravy a zbudovani padlo z me kapsy prvnich $100tis. Dodnes to stoji, ma vybornou vzduchotechniku, podlahove topeni, kvalitni omitky, interier z rucne opracovaneho dreva.....pane jo,...a pry jsem zradil, heh.
To vy, z prospechu rudí, jste zradili. S usmevem na tvari nam kilo veprove kyty prodavali za sestihodinovy plat, potupne ve frontach nechavali cekat na devizovy prislib a sami si vozili prdele v T613( koupene z nasich spolecnych dani )...aby lidi videli, kdo je tady panem.Stejne jako to delaji dnesni mocipani. Ale uz dlouzidyboveakocarnici-tvoji soudruzi-ne moji,...tak ti uz maji vystarano na deset generaci dopredu. Ty ne,..proto hulakas do sveta. Zkus treba emigraci, pak pochopis[velký smích]

Mír v duši (pokud to
>zkousneš..?)
Ze veris na dusi,...tak to bych jeste i veril, ikdyz jako spravny bolsevik bys na nejake duse verit nemel, heh. Ale nezkousnul bych dalsi lez v podobe "vlady proletariatu a se Sovetskym Svazem na vecne casy a nikdy jinak".

*V...Kráceno (Editor)

124289

25.12.2006 0:23

Jak to,

Vanagu Bílý muž 85.?.?.?

že mají půl roku prázdnin. Vždyť Paroubek tvrdí, že někteří soudruzi nevědí co činí, protože jsou přepracovaní. Rád bych si nechal vysvětlit jak to vlastně je?

Omlouvat se nehodlám!

124008

27.12.2006 17:22

RE: Jak to?Bílý muži...

seda 82.?.?.?

Reakce na 124008

...myslet! Pro pochopení současné situace je nutné se oprostit od politické zaujatosti, od politických klišé! Političtí představitelé manipulují s realitou nerealisticky!, jak se jim hodí!!!! Např.tvrzení, že vítězem voleb je ODS, je komické. Ačkoliv získali nejvíce hlasů, nemají koaliční potenciál! Každý blb si uvědomí, že kdyby měli koaliční potenciál, už by vláda byla...!
Dále - tvrzení, že ČSSD by měla "vítězům" pogratulovat a odejít do opozice, je už vysloveně blbost!!! To by znamenalo, že by zahodila levicové hlasy, zradila své voliče...a poté je ztratila.
Se smutkem musím konstatovat, že zelení jsou parchanti, kteří si asi myslí, že pod křídly pravice pokvete ten jejich eko-terorizmus. Myslím si, že do příštích voleb řada jejich voličů "procitne", jinak "na stromy"...
Jsou to ale mé dojmy, ale uvidíme... [mrknutí jedním okem]

124148

26.12.2006 18:58

Co se deje v Ceskem rodeu?

stein55 84.?.?.?

Byl mi emailem poslan dotaz, zdali vim, proc pry zkratka CR znamena Ceske rodeo. Me vysvetleni bylo, ze je to kdyz nekolik volu (nekdy jsou to byci, ale v kazdem pripade je to druh dobytka) divoce beha sem a tam v ohrade a par zoufalcu se je snazi zkrotit a dokonce na nich jezdit. Mezi tim vsim pobiha par klaunu, kteri se snazi odlakat pozornost publika od tech dobytku.

http://www.state.sd.us/state/gifs/rodeo.jpg

nech sa paci - cely clanok -> http://hedvicek.blog.sme.sk/c/74648/Co-se-deje-v-Ceskem-rodeu.html

stein55

124082

27.12.2006 12:59

RE: Co se deje v Ceskem rodeu?

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 124082

Jó, když to píše nějaký Hedvíček, tak to má váhu.

124122

26.12.2006 20:46

off topic - Prekladač mien

stein55 84.?.?.?

aj ked to bude teraz off topic, nemohol som sa zdrzat [smích] posudte sami!

S.T.E.I.N. 55 : Sebevražedný Transportní Efektivní Inteligentní Nájezdník série 55

S.E.D.A. : Stíhací Efektivní Demoliční Android

G.E.J.D.O.S. : Gigantický Elektronický Jezdec na Demolici a Ovládnutí Světa

M.A.R.I.A.N. : Masivní Analogový Rychlý Inkvizitor na Anihilaci Nájezdníků

T.R.O.D.A.S. : Těžkotonážní Rychlý Obrovský Destruktivní Analogový Stroj

etc..... [smích]

Chcete vědět, co váš přítel, šéf, učitel, nebo jiná osoba opravdu je? Zadejte sem jeho jméno nebo přezdívku a hned poznáte jeho pravou identitu!

nech sa pači -> http://bilbo.czela.net/mpvtipy/fw.php?s=PC

stein55

124084

27.12.2006 9:27

RE: off topic - Prekladač mien

Pavel -Čert- Němec 85.?.?.?

Reakce na 124084

C.E.R.T. : Cizinec na Eliminaci a Radikální Terorizování [chechtot]

124108

27.12.2006 14:13

RE: off topic - Prekladač mien-negramota...?

seda 82.?.?.?

Reakce na 124084

>S.T.E.I.N. 55 : Sebevražedný Transportní Efektivní Inteligentní Nájezdník série 55
Špatně!... uvedeno "transportní" a "inteligentní", ale pak zbývá jen SEN 55..., že by?
>S.E.D.A. : Stíhací Efektivní Demoliční Android
>Chcete vědět, co váš přítel, šéf, učitel, nebo jiná osoba opravdu je? Zadejte sem jeho jméno nebo přezdívku a hned poznáte jeho pravou identitu!
Tak u mne jste úplně vedle! Má přezdívka je (resp.byla) Šeďa (to víte internet bez interpunkcí...), díky mé vlasové pokrývce, která mi dosud zůstala,proto jsem u ní setrval...
No, a pánové Gejdoš, Marian a Trodas, jak to tady čtu, ani u nich jste se netrefil. Zklamaný Stein - Z.S.T.E.I.N. 55? [mrknutí jedním okem]

124130

27.12.2006 17:08

RE: off topic - Prekladač mien

Aja 24.?.?.?

Reakce na 124084

[smích] Ale Jak Analogicke [smích]

124145

27.12.2006 4:51

Pane Stwora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

predpokladam, ze to vse zde ctete. Jak to vypada s tim Zvedavcovym prezitim? Chystam se vam zaslat pul rocni predplatne, ale nechce se mi vyhodit 35 dolarku z okna. Tak co, mam, nemam? Dekuji.Texaskycizek.

124100

28.12.2006 19:02

RE: Pane Stwora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 206.?.?.?

Reakce na 124100

Zivot prinasi mnoho tezkych rozhodnuti!
Dceram jste dal kazde dvacku do obalky a take nemate zaruku, ze vas bude jedna z nich, az bude potreba, tlacit do konce zivota na vozicku. Zbavte se houfne tech zelenych papirku, dokud to ma jeste nejakou hodnotu a dokazte vasi velkorysost!

124197

29.12.2006 0:48

RE: Pane Stwora

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 124197

Presne tak od nekoho, kdo neni komunista, pivni vypravec ci lunatik bych cekal, ze vi co znamena ..."riziko podnikani"... [velký smích] [velký smích]

124212

29.12.2006 17:13

RE: Pane Stwora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 206.?.?.?

Reakce na 124212

Nejprve nas balamuti ze vydela osmdesat za
hodinu a pak tady preslapuje a slzi.
Kdo chce dat se nepta. [velký smích]

124240

29.12.2006 17:36

RE: Pane Stwora

68 68.?.?.?

Reakce na 124212

Presne tak od nekoho, kdo neni komunista, pivni vypravec ci lunatik bych cekal, ze vi co znamena ..."riziko podnikani"...

Riziko podnikani a stupidni vyhazovani penez jsou dve naprosto rozdilne veci Bartosku.

[pláč] [pláč]

124246

30.12.2006 0:08

RE: Pane Stwora

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 124246

Riziko podnikani a stupidni vyhazovani penez...
-----------------------------
Nikdo tady nehovořil o stupidním vyhazování peněz. Pokud jste myslel příspěvek na Zvědavce, tak to považujte za ŠKOLNÉ!
Pan čížek z Texasu sem chodí, aby se něco naučil, narozdíl od
některých, zde přítomných (68), provokatérů. Pevně věřím, že pan čížek už přestal váhavě přehazovat dolárky v rukách a mašíruje s obálečkou k poštovní schránce. [smích] Tak ho tedy následujte! [vyplazený jazyk]

124262

30.12.2006 3:28

RE: Pane Stwora

68 68.?.?.?

Reakce na 124262

Pan čížek z Texasu sem chodí, aby se něco naučil, narozdíl od
některých, zde přítomných (68), provokatérů. Pevně věřím, že pan čížek už přestal váhavě přehazovat dolárky v rukách a mašíruje s obálečkou k poštovní schránce. Tak ho tedy následujte!


Mirdo, naucte se nekde mluvit za sebe. Do vseho strkate tu svoji skobu.
[pláč]

124272

30.12.2006 16:33

RE: Pane Stwora

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 124246

Tak stupidne nevyhazujte. Ja uznavam, ze tohle bylo spatne prirovnani. Zvedavec ma totiz uplne jiny rozmer a smysl nez vydelavni penez. On pouze potrebuje nejaky peniz na svou existenci. Smysl podnikani jsou penize. Penize jsou alfou a omegou toho vaseho kapitalismu. Penize se vsemi atributy, ktere k nim patri. Ten svet penez se ted transformuje v neco noveho. Pozorne se divejte kolem sebe, zatim to neni moc videt. A co je alfou a omegou Zvedavce to opravdu nevim? Mozna svetlo v lidskych hlavach. [smích]

124307

30.12.2006 17:57

RE: Pane Stwora

68 68.?.?.?

Reakce na 124307

Tak stupidne nevyhazujte. Ja uznavam, ze tohle bylo spatne prirovnani.

Bartosku, tak to priste napiste jinak. Nektere vase prispevky nedavaji zadny smysl.

124318

30.12.2006 20:19

RE: Pane Stwora

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 124318

Nechte na me, jak co napisu. A to, ze zrovna vam nedavaji veci smysl? [velký smích] Mno, s tim vam opravdu nepomuzu. [mrknutí jedním okem]

124334

Tuto stránku navštívilo 6 982