Diskuze k článku

Výroky amerického prezidenta, které stojí za zaznamenání

Příspěvků 69

16.9.2006 7:17

Presidentovi vyroky...

Rejpal 24.?.?.?

Zalezi na tom, ktery "moula" tyto vety z anglictiny prekladal. Neverim tomu, ze by je pan president uvedl v cestine. [smích]
Je to zrovna to samy jako v tom clanku "Vkladani slov do Ahamadinednazovych ust" [pláč]

116797

16.9.2006 8:46

RE: Presidentovi vyroky...

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 116797

No prece K-ndoliza pry umi cesky, tak je mozne, ze to prelozila ona. [naštvaný]

116800

16.9.2006 9:05

RE: Presidentovi vyroky...

Tiko 61.?.?.?

Reakce na 116797

Ty vety jsou presne prelozeny, znam anglicke originaly, klidne si je najdete na netu je toho hafo, vse vyzdrojovano. Chapu, ze neverite, ale tim spise vam asi dojde, co to je za ..., jenz vede Ameriku.

116803

16.9.2006 10:21

RE: co to je za ..., jenz vede Ameriku

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 116803

Sice nejvetsi mamlas co Amerika kdy mela ale neni prvni. Dan Quayle byl taky dobry na hloupe slovni kopance. Napriklad pri navsteve Latinske Ameriky, tam oznamil, ze lituje, ze se nenaucil latinu [pláč] ......

116811

16.9.2006 8:43

Nemam rad Busha, ale...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

http://mindprod.com/politics/bushismsnotbush.html

116799

16.9.2006 17:38

RE: Nemam rad Busha, ale...

kema 207.?.?.?

Reakce na 116799

>http://mindprod.com/politics/bushismsnotbush.html

Ja taky nepovazuji Jirku za nejlepsiho presidenta v historii, ale tohleto [zmaten]
Dobra ukazka, jak se pitomosti a klepy na internetu siri. Lide kteri jim nekriticky veri a pohrdaji tzv. "mainstreamem" jsou tam, kde jsou.
A dobre jim tak.
[velký smích]

116844

16.9.2006 19:25

RE: Nemam rad Busha, ale...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 116799

Díky za odkaz. Jestli je to pravda, tak 3/4 toho, co je v článku, řekl někdo jiný. [zahanbení]

116854

18.9.2006 11:17

RE: Nemam rad Busha, ale...

xerxon 192.?.?.?

Reakce na 116799

Jestli si poradne prohlednete tu stranku, tak zjistite, ze tech chybnych vyroku pripisovanych Bushovi je minimum, zbytek stranek popisuje opravdove Bushovy vyroky.
A nenasel sem na te strance zadny chybny vyrok, ktery by byl v clanku.

117008

16.9.2006 8:58

Až ma z toho prešiel smiech

kagjupa 213.?.?.?

Neviem, či každé slovíčko, ktoré je v tomto článku uvedené, je preložené správne alebo nie, ale posledná veta článku je v každom prípade pravda.

A vtipná nie je vôbec.
Otázka prekladu je preč - zostáva iba to, ako si kto vysvetlí slovo
"divní"...

"Lidé, kteří jsou opravdu velmi divní se mohou dostat do významných pozic a mohou mít i značný vliv na dějiny."

116802

16.9.2006 12:40

RE: Až ma z toho prešiel smiech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 116802

Problemy jsou tu dva:

- americka anglictina je vyznamove dost 'rozmazana' rec;
- totozne preklady do cestiny (pripadne slovenciny) jsou pro ruzna chapani takrka nemozne a jsou proto 'kostrbate'.

A proto, damove a pani je stale to nejlepsi se naucit cist a mluvit (a pokud mozno myslet) po angelsky.

z.a.p

116826

16.9.2006 14:24

RE: Až ma z toho prešiel smiech

peter12 89.?.?.?

Reakce na 116802

"Otázka prekladu je preč - zostáva iba to, ako si kto vysvetlí slovo "divní"... je to skôr jemné vyjadrenie,ale ináč aj vystihujúce.
Štatistika z histórie ukazuje,že na zhruba dobrých 90% dejiny riadili len "divní" a ešte "divnejší" ľudia.
Definícia moci podľa Harwardského projektu CIA z čias studenej vojny znie:
"moc je sadomasochistický kompex potlačenej homosexuality Lenina".
A z nej vychádza aj základné "laické" pravidlo pre rozpoznanie podaktorých takýchto "divných" ľudí ktoré znie:
"Kto nemá poriadok v nohaviciach (pod sukňou), tak ho spravidla nemá ani v hlave!"
Platí to aj naopak.
Zdroj Grigorij Klimov knihy z "Vyššia sociológia".

116834

16.9.2006 9:22

zdroje

v79 217.?.?.?

Aby byl jakykoliv text na internetu duveryhodny, je zapotrebi uvadet zdroje, tj. dle me by za kazdym vyrokem melo byt uvedeno, kdy a kde zaznel, pripadne nejaky link. Jinak je to jen snuska usmevnych, lec neduveryhodnych vet, i kdyz nektere jiste mohl GWB pronest.
Patri takoveto pseudoclanky na Zvedavce? IMHO ne.

116805

16.9.2006 9:48

RE: zdroje

kagjupa 213.?.?.?

Reakce na 116805

v79 - inak, pekné meno pán v79, myslím, že Editor si zaslúži trochu tolerancie v rámci toho, že tento článok bol zaradený do rubriky HUMOR.
To, tak to tak skúsme brať, nie, pán v79?

On ten článok nedehonestuje osobu pána GWB...buď to povedal presne takto, alebo povedal iný poľutovania hodný nezmysel, ktorý by mohol vyznieť popravde tak, že by sa normálnemu človeku z toho ježili vlasy na hlave. Ale to už by musela byť iná rubrika.
Okrem toho, ak Vám to tak vadí - skúste si pozrieť iba tie fotografie v článku zaradené, ktoré napovedajú tomu, že na tých výrokoch je kus pravdy, i keď sú podľa Vás nedôveryhodné. Tak tomu neverte, pán v79!
Pozrite si len fotky.

Zdraví Vás
Kagjupa

116809

16.9.2006 9:41

komentar

Pavel -Čert- Němec 85.?.?.?

Bush je znamy svymi vyroky, neni vubec potreba si nic vymyslet, stacilo by v nejake celostatni televizi sahnout do archyvu a sestrihat to.


P.S.:Nez sem zas nejaky "emigrantsky pako" zacne tahat vyroky nasich vejlupku ze strakovky, tak jenom pripominam, ze ti nasi magori nemaji v pracovne atomovej knoflik a jejich vliv na svetovou politiku, tzn. potencial skodit daleko za hranicemi, je naprosto zanedbatelny.

116807

16.9.2006 21:19

RE: komentar

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 116807

Tady si muzes neco precist. Je to v cestine, tak to nemusis prekladat. Aby to zase nahodou nekdo "spatne" neprelozil.http://archiv.neviditelnypes.zpravy.cz/hyena2002/clanky/2004/03/36181_1_0_0.html

116857

17.9.2006 11:13

RE: komentar

J. H. 83.?.?.?

Reakce na 116807

>P.S.:Nez sem zas nejaky "emigrantsky pako" zacne tahat vyroky
>nasich vejlupku ze strakovky, tak jenom pripominam, ze ti nasi
>magori nemaji v pracovne atomovej knoflik a jejich vliv na
>svetovou politiku, tzn. potencial skodit daleko za hranicemi, je
>naprosto zanedbatelny.
Ale stejně bych si je rád přečetl.
J. H.

116897

17.9.2006 12:19

RE: komentar

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 116807

Ach jo, Ceska republika je jeden z nejvice nezavislych statu na svete. Nezavisi uz totiz na ni vubec NIC... [smích] [smích] [vyplazený jazyk]

116901

16.9.2006 10:56

zdroje

jedle 213.?.?.?

Kdo postrádá odkazy, nechť si poslouží na http://www.blisty.cz/, hledat to ale za něho nebudu, ono je toho tam hafo nejen ta toho tuplovanýho, taky si tam může počíst o kreacionistech, armagedonu - to pak přestává sranda, když má knoflík od toho atomovýho buch, co nám chce nas... i k nám. Jdu si spravit náladu na http://www.nezakladnam.cz/.
Apropo - proč se bojíte to podepsat??????????????????? [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten] [bliji]

116813

16.9.2006 18:30

RE: zdroje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 116813

S těmi podpisy máte naprostou pravdu. Nechápu to! Sbírám podpisy pod petici ne zakladnám a setkávám se někdy s přístupem zbabělým. Nebo nevím jak bych to jinak nazvala. Dostala jsem například několik odpovědí. " Já základny nechci, ale můžu to podepsat až zítra?" nebo " Nechci základny, ale to bychom museli jít zase někam vhazovat lístky, kdyby bylo vypsáno referendum a na to nemám čas." Co dodat.
Jsme opravdu národ připosraných zbabělců??? [zmaten]

Iva

116848

17.9.2006 16:32

RE: zdroje

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 116848

Uz jsem to postoval na foru. Rad podepisu, jsem vsak v Chicagu. Pokud by to slo pres internet, pripadne si s ledovym klidem zajdu podepsat treba na ambasadu. Ja jsem clovek, co si za svymi nazory stoji, neputrebuju dokonce pro "lepsi pocit sucha" ani anonymitu. Pro me to tedy predstavuje technicky problem.

116912

17.9.2006 17:52

RE: zdroje

aleksa 193.?.?.?

Reakce na 116912

Pane Bartošek,
je mi naprosto jasné, že VY by jste byl mezi prvními, kteří by petici podepsali, kdyby jste byl v ČR. Ono je možná dobře, že to nelze podepsat přes internet, tak jako petici Pro základny. Příznivci základen v ČR si jednuduše mohou sednou k PC a podepisovat do alelujá dle telef.seznamu. Není to omezeno tak, že z jedné IP adresy - jeden podpis. Tato "petice" nemá tudíž žádnou vypovídací hodnotu.
Pokud chcete podepsat, vytisknete si petici a podepsanou ji zašlete na adresu uvedenou na www.nezakladnam.cz., byť by tam byl jeden podpis. Taky nemám všechny archy plné, poněvadž známí nebo příbuzní mi odevzdají tolik podpisů, kolik se jim podařilo sehnat. Už jsem přemýšlela nad tím, že poskytnu svoji kancelář k tomu, aby lidi z Ostravska měli kde petici podepisovat. Problém je v tom, že v kanceláři nejsem každý den.

S úctou Iva
(nick Iva je zabukován, takže nyní Aleksa)

116919

17.9.2006 19:10

RE: zdroje

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 116919

Dekuju, uz jsem si to vytisknul. Myslim, kdyz se divam na ty prazdne radky, ze s tim obejdu par znamych v Chicagu, nez to odeslu do Cech. [smích] [mrknutí jedním okem]

116931

17.9.2006 17:51

RE: zdroje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 116848

To rozhodne!

A rekl bych ze z 9/10. I kdyz vidim i mezi Kanadany take uzasnou vychcanost a bezpaternost, Cesi maji nepochybne primat v kolektivnim a individualnim 'hrdinstvi'.

My "zvedavci" jsme ovsem vyjimkou.
Pujdeme na radu jako prvni. [velký smích]

z.a.p

116918

17.9.2006 19:30

RE: zdroje

aleksa 193.?.?.?

Reakce na 116918

[chechtot] jsme prostě "hrdinové naší doby". Asi máte pravdu...půjdeme jako první. Nulouš už na tom jistě pracuje a exekuci na každém jednom z nás, provede s potěšením sám.

116940

16.9.2006 11:38

obrazok ktorý v clánku chýba

Desmond David Hume 217.?.?.?

http://thebiggestsecretpict.online.fr/nwo/bush_book.gif [smích]
Juraj Chodec Krík má však jednu vlastnosť ktorá "povzbudzuje ľudstvo", totiž aspoň si každý môže povedať: "Ak ON môže byť prezidentom najsilnejšej krajiny, prečo by som ja nemohol byť vládcom sveta?" [chechtot]

116820

16.9.2006 12:09

RE: obrazok ktorý v clánku chýba

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 116820

Na obrazku se mi nejvice libi nechavapvy vyraz Bushe typu "kde ota to tam sakra cte, dyt ty pismenka jsou tady u me nejaky divne razeny, to nebude anglicky... [zahanbení] " ... [chechtot]

http://www.spikedhumor.com/articles/51259/Bush_Getting_Owned.html

Jinak takhle rec ve snemovne neni spatna, aneb "proc mladi tak veri tomu internetovemu podvodu"...? (ze 9/11 je prace vlady USA)

116821

16.9.2006 17:52

RE: obrazok ktorý v clánku chýba

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 116820

Takovehle vtipi kazi pravdu, ci clanky, kde jsou vazne otazky.
Ztvorit takovy obrazek a mnoho podobnych je hracka pro kazdeho kdo zna fotoshop.
Prezident dela mnoho hloupych kopancu a triky z fotografii nejsou treba.
Daleko vaznejsi jsou otazky okolo nevysvetlitelnych zriceni tri budov WTC. Ty se nedaji ututlat zadnym videem a vysvetlenim. Podobne se lahnim okolo valek na strednim vychode! [bliji]

116845

16.9.2006 18:38

RE: obrazok ktorý v clánku chýba

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 116845

to neni jen obrazek. Ono to bylo zachyceno i kamerami!

116849

16.9.2006 21:19

RE: obrazok ktorý v clánku chýba

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 116849

Pokud ano tak je vul, jak rikal Burian "korunovanej"
Ovsem podobne fotomanipulace se delaji, jako napriklad zakryty dalekohled.

(ten obrázek je v článku. zbytečně to tady postujete. editor.)

116856

17.9.2006 1:21

RE: obrazok ktorý v clánku chýba

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 116856

Ten zakryty dalekohled je z hranice mezi Jizni Koreou a jejim Severnim sousedem a opet to (bohuzel) neni fotomontaz. Existuje mnoho fotek z ruznych uhlu, jednu dobu se to probiralo + zdroje se linkovali na sharefiles foru, navstevte tamejsi politickou diskuzi pokud mi neverite [mrknutí jedním okem]

116876

16.9.2006 21:04

RE: obrazok ktorý v clánku chýba

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 116845

Hastrmane, prusvih je v tom, ze to neni Photoshopovane [chechtot] [mrknutí jedním okem]

A samo, Bush dela horsi veci a ze ma problemy s knihou je vedlejsi. Dokazal uz upustit i psa, takze ze nezvlada drzet knihu neni nic svetoborneho - a momentalne se chceme zasmat, tak kus a vaznymi tematy! [velký smích]

116855

16.9.2006 12:14

Blbost

TT 88.?.?.?

Tak tomu nevěřim. Je vidět, že Bushovi se do huby vkládají slova stejně jeko Ahmadínežádovi.. Stejně jako každému jinému. Je to blb, ale takovej blb to snad nebude..

116822

16.9.2006 12:46

RE: Blbost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 116822

Chtel by jste nazyvat kazdeho herce, treba i jen prumerneho blbcem? Co kdyz jen nevenoval dost casu k nastudovani sve role? [velký smích]

z.a.p

116827

16.9.2006 13:43

RE: Blbost

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 116822

je to daleko vetsi blb, nez doufali...

jinak jsou k nalezeni i odkazy na tyto texty v anglictine, takze je velmi snadne si je overit, narozdil od Ahmadinezadovych...

dokonce je k dostani kniha techto bushismu...

116833

16.9.2006 12:32

Na obranu Bushe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Tezko byl kdy nekdo v trapnejsi situaci nez soucasny americky president. Nejen ze ho 'temer vsichni' nenavidi (dnes uz i zide), on musi nenavidet sam sebe. Muze to vyresit jen dalsi valkou... s Iranem. Ale to je jako si dat dalsi drink na vystrizliveni.

V cem vsak nemohu souhlasit sam se sebou je, zda se do teto slamastiky privedl sam. Nejsem si jist. [zmaten] [velký smích]

z.a.p

116825

16.9.2006 14:25

Neni to náhodou proroctví

papež Benedikt (tečka) Ratzinger (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

To že je Bush vůl, to jsme věděli, ale že je až tak velkej vůl to je překvapení. Nicméně alespoň dva výroky možná nejsou píčoviny, možná se omylem prořekl a prozradil kam vedou jeho dlouhodobé záměry:

Věřím, že jsme na nevratné cestě směrem k větší svobodě a demokracii, ale to se může změnit.

Naši nepřátelé jsou tvořiví a vynalézaví, ale to jsme i my. Nikdy nepřestanou vymýšlet nové způsoby, jak ublížit naší zemi a našim lidem, ale ani my nepřestaneme.

116835

16.9.2006 14:40

Vyroky

Kevin 87.?.?.?

Ty vyroky znam i v orginale a muzu vas ujistit, ze v tomto pripade prekladem neutrpeli, spis naopak... [smích]

Pokazde, kdyz toho chlapa vidim "hvezdit" napada mne nazev stare Ceske komedie s Ludkem Sobotou v hlavni roli "Jeste vetsi blbec nez jsme doufali"...

116837

16.9.2006 17:38

RE: Vyroky

kagjupa 213.?.?.?

Reakce na 116837

Možná alternatíva:

http://img2.kompost.cz/images/images20/obr_65370.jpg

116843

16.9.2006 19:22

Kazdy prezident ma neco. Clinton nebyl o moc lepsi, Reagan jakbysmet

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 203.?.?.?

Nejlepsi byl Reagan, kdyz do radia prohlasil, ze zakazuje Sovetsky Svaz a ze rakety uz jsou na ceste. To si velmi zive pamatuji, byl z toho takovy poprask, ze opravdu malem zacala valka.

116853

17.9.2006 4:23

Antonin Zapotocky nebo Bush junior

Belveder 64.?.?.?

My jsme si vzdy utahovali z delnickeho presidenta Zapotockyho a tech jeho neomalenych projevu.Tonda skutecne nebyl zadnym intelektualem ale oproti Georgovi by zaril prinejmensim jako samotny Leonardo da Vinci.

116887

17.9.2006 13:42

RE: '..My jsme si vzdy utahovali z delnickeho presidenta Zapotockyho..'

Peter Velkej 72.?.?.?

Reakce na 116887

Cesi jsou narod, kterej rad kritizuje presidenty. Obzvlaste cizich zemi cizich zemi. Delali si prdel i z Brezneva, jednoho z tech ktery si to zaslouzil. Kupodivu, nehazeji spinu na jejich taticka Masaryka.
Jugoslavskeho presidenta Tita v minulosti presentovali Cesi jako kata z sekyrou v ruce. Dobre si to pamatuji.
Jejich inteligenci nasvedcuje slavne masove nakupovani privatizacnich kuponu od nejakeho Kozeneho, kterej si z nich potom pekne utahl. Nyni by ho chteli soudit (Kozeneho)..
Cesi rad veri propagandam a lzim. Pamatuji se, jak nam na v padesatych letech na skolach tvrdili ze mandelinka bramborova je k nam shazovana americkymi letadli. A lide jim to bastili s vyjimkou par 'reakcionaru'. Zde na Zvedavci se nam snazi namluvit ze zadnej utok muhamedu na WTC neexistoval a byl to vlastne americkejch vladou podporovanejch zaskodniku utok.
Jako duvod tvrdi ze americka vlada chce v lidech vyvolat strach.

116906

17.9.2006 15:24

RE: '..My jsme si vzdy utahovali z delnickeho presidenta Zapotockyho..'

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 116906

Davate pane Petriku

ceskemu narodu skvelou a unikatni schopnost potouchliku (za me se ve skole rikalo 'postevacku', ve stredoveku se pouzival termin 'kujebaku'[mrknutí jedním okem]. I kdyz (a to je treba si priznat) jsou Cesi v teto discipline mistri, se tato scopnost neda prisoudit vylucne jim. Jste jiz 've svete' dost dlouho abyste poznal, ze je to schopnost docela universalni. Kanadane (domaci i prisli [mrknutí jedním okem] ) jsou v tom prave tak dobri jak Cesi. Videl a slysel jsme je 'blahorecit' tomu nejlepsimu co meli - vcetne P.E.T. Neni to hamba pane Petre Nemaly? [smích]

z.a.p

116909

17.9.2006 17:20

RE: '..My jsme si vzdy utahovali z delnickeho presidenta Zapotockyho..'

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 116906

Amerika byla sokovana a velmi rozlobena utokem na WTC. Ja si tu atmosferu velmi dobre pamatuju. Tvrdy uder proti Afganistanu v ramci masivniho bombardovani jsem chapal. I kdyz to odnesli nevinni lide, tak to byla nutnost, aby ti co by zkusili neco podobneho vedeli, ze se s nimi nebude nikdo mazlit. Ani USA ani domaci muslimske vlady. Aspon na Sadama ci Kadafiho to fungovalo velmi dobre. Lybie predala Britum vse o svych ZHN a Sadam se byl dokonce ochoten vzdat moci, pokud by USA tolerovaly jeho azyl. To co se vsak rozbehlo posleze nema s bezpecnostni USA nic spolecneho. Nerikam to ja, ale CIA. Respektive byvaly sef pro operace v Evrope a jini. Bushuv tym provedl radu tezko pochopitelnych diletanskych politickych chyb. A prestoze mel dobre informace, tak je ignoroval. Tvari tvar hrozivym dusledkum v Iraku a Afganistanu, dokonce obvinil z neschopnosti tajnou sluzbu, aby se zbavil odpovednosti. Zametani stop okolo WTC je do oci bijici. Technickou stranku zaridil nekdo jiny pravdepodobne Mossad. Mam na mysli infiltraci islamske bojuvky a zaminovani budov WTC. Zbytek zaridily neocons okolo Bushe. Tj. cviceni na tema unos letadel pouzitych ve stejny den utoku, necinost NORADU komunikace mezi Boltonem a letem 11 a Noradem s podrobnym casovym rozpisem uvedl Trodas o clanek nize. Zaznamy zabavila FBI, o obrim Boeingu na Pentagon s jeho nadhernym neposkozenym travnim, pred poskozenou budovou a pilotazi 12 m nad zemi amaterem nema prilis smysl mluvit. Zaznamy z kamer okolo Pentagonu nejsou, a ze jich tam musi byt. Amaterske zaznamy v trase letu posbirala FBI. Pretaveni trosek bez dukladnych expertiz v Cine, umlceni lidi co se podileli na zachranych akcich jako hasicu, policajtu... Vzhledem k tomu, ze Rumsfeld si vytvoril svou privatni zpravodajskou jednotku pri svem uradu. Coz je bezprecedentni poruseni zakona a vicemene mu to proslo, akorat musel kdyz se to proflaklo ten "cirkus" rozpustit, se domnivam ze na zaklade ultrapravicovych nazoru se projevuje klika jejiz hlavu tvori lide jako Chertof, Chenney, Rumsfeld. Kam zaradit Bushe opravdu nevim. Bud je to opravdovy mistr mocenskych her, protoze vzbudit dojem tuposti jako zasterku skryvajici intelekt je dovednost maximalni obtiznosti. Anebo je pouze to, co se jevi. Tedy loutka v rukou jeho blizskeho okoli, ktera ztraci sepeti s realitou. Vzhledem na vojensky potencial USA a zpusob "mysleni" neocons desiva predstava. Zatim se nekteri lide v tajnych sluzbach a Pentagonu maji odvahu popstavit silenostem typu taktickeho jaderneho uderu napr. v Iranu. Tihle "neposlusni" vsak mohou byt vymeni. Takze mate pravdu neocons se snazi vyvolat v lidech strach. Potrebuji strach. Osekani lidskych prav a aktivni prosazovani imperialni politiky i za cenu vlaky. Demokracie je v techto bodech velmi na obtiz.

116916

17.9.2006 19:13

RE: '..My jsme si vzdy utahovali z delnickeho presidenta Zapotockyho..'

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 116916

Mno, jo no Libye ja vim... [velký smích] [zahanbení] To opravdu tluce do oci.

116932

17.9.2006 19:36

RE: '..My jsme si vzdy utahovali z delnickeho presidenta Zapotockyho..'

Zvědavej. 4.?.?.?

Reakce na 116906

>Cesi jsou narod, kterej rad kritizuje presidenty. Obzvlaste
>cizich zemi cizich zemi. Delali si prdel i z Brezneva, jednoho z
>tech ktery si to zaslouzil. Kupodivu, nehazeji spinu na jejich
>taticka Masaryka.

Já teda pamatuju dost, ale oni si ti čeští presidenti, až na TGM, kritiku zasluhovali. Gottwald byl lokajem Moskvy a navíc nevzdělanej, Zápotocký byl na tom dost podobně, Novotný - snad jeho jediná zásluha byla, že dopřál trochu víc svobody a např. cestování za jeho éry bylo nejsnažším v celé historii komunistického Československa. Svoboda byl loutka Moskvy, domnívám se, že mohl na Brežněvovi vymoci více výhod. To samé Husák. To byl sice intelektuál, ale naprostý lokaj Moskvy a pro Československo toho mnoho nevykonal. No a Havel? - darmo mluvit! Jeho výrok o nutnosti ''humanitárního'' bombardování Srbska mluví za vše a mnoho slibů, které českému národu nasliboval a nesplnil, to si snad kritiku nezaslouží?!


>Jugoslavskeho presidenta Tita v minulosti presentovali Cesi jako
>kata z sekyrou v ruce. Dobre si to pamatuji.

Jistě, taky si pamatuju, ale to presentovalo nepatrné procento vládnoucích komunistů, zdaleka to nepředstavovalo smýšlení celého národa.

>Jejich inteligenci nasvedcuje slavne masove nakupovani
>privatizacnich kuponu od nejakeho Kozeneho, kterej si z nich
>potom pekne utahl. Nyni by ho chteli soudit (Kozeneho)..

To svědčí sice o naivnosti Čechů, ale zejména o neschopnosti tamních politiků!

>Cesi rad veri propagandam a lzim. Pamatuji se, jak nam na v
>padesatych letech na skolach tvrdili ze mandelinka bramborova je
>k nam shazovana americkymi letadli. A lide jim to bastili s
>vyjimkou par 'reakcionaru'.


Tak to tvrdilo pár komunistických propagandistů a kromě nich tomu nikdo nevěřil.

> Zde na Zvedavci se nam snazi namluvit
>ze zadnej utok muhamedu na WTC neexistoval a byl to vlastne
>americkejch vladou podporovanejch zaskodniku utok.

To máte svatou pravdu. Když čtu ty nesmyslné konspirační kombinace, které nejsou podloženy ničím, než dohady a spekulacemi, nevím, co si o některých, jinak vzdělaných a chytrých lidech myslet.


>Jako duvod tvrdi ze americka vlada chce v lidech vyvolat strach.

No, ale musíte uznat, že se jim to (US Governmentu) k tomu účelu hodilo!

116941

17.9.2006 20:35

RE: '..My jsme si vzdy utahovali z delnickeho presidenta Zapotockyho..'

pavlik85 85.?.?.?

Reakce na 116941

>To máte svatou pravdu. Když čtu ty nesmyslné konspirační
>kombinace, které nejsou podloženy ničím, než dohady a
>spekulacemi, nevím, co si o některých, jinak vzdělaných a
>chytrých lidech myslet.

Jak byl podloženej hon na Usamu den po útoku?

116947

17.9.2006 13:29

pár poznámek

Krysa 84.?.?.?

Holocaust byl nemravnou epochou naší národní historie. Tedy myslím v historii
tohoto století. Ale všichni jsme žili v tomto století. Já jsem nežil v tomto
století.

>To by mne s ohledem na další výroky ani nepřekvapilo... a výroky některých
lidí, že Bush je patrně navíc mimozemšťan nemusí být daleko od pravdy..


Vím v co věřím. A budeme pokračovat ve vyslovování toho v co věřím a v co věřím
- věřím v to, že v co věřím je správné.

>Druhej Paroubek...

I u vás žijí černoši? (V rozhovoru s brazilským prezidentem)

>Ještě, že se neptal např. taky v Ghaně....

Pro NASA je vesmír stále vysokou prioritou.

>Myslím, že by všechny dost překvapilo, kdyby se NASA začala zabývat výzkumem
moře. Leda by se ovšem za výzkum moře považovalo to, co tam NASA dodnes
napadalo...

Mars je v zásadě na stejné oběžné dráze jako my. Mars je jaksi ve stejné
vzdálenosti od slunce, což je velmi důležité. Viděli jsme obrázky kde jsou jak
věříme kanály a voda. Když je tam voda, znamená to, že je tam kyslík. Když je
tam kyslík, můžeme tam dýchat.

>V zásadě by nebylo od věci poslat tam Bushe se poněkud "nadýchat"..."

To není průmyslové znečištění, co poškozuje naše životní prostředí. To jsou ty
nečistoty v našem vzduchu a naší vodě, které za to mohou.

>Jasně! A radiace při jaderných výbuších nás taky nezabíjí, to dělá záření, že?

Budoucnost bude lepším zítřkem.

>No nevím, jestli lepším, ale to už tak bývá, že budoucnost je zítřkem...
Nebo je to podle SSSR, aneb "země, kde zítra již znamená včera"???

V minulosti jsem se dobře rozhodoval. I v budoucnosti jsem se dobře rozhodoval.

>Já to říkal! Nějaký hovado z budoucnosti nám ho poslalo zpátky v čase!!!

Věřím, že jsme na nevratné cestě směrem k větší svobodě a demokracii, ale to se může změnit.

>Já, jak už to vidím, tomu už i věřím! Mění se to kam se podívám...

Obrovská většina našeho dovozu pochází ze zahraničí.

>Nebudete tomu věřit, ale našeho taky!!!


Naši nepřátelé jsou tvořiví a vynalézaví, ale to jsme i my. Nikdy nepřestanou
vymýšlet nové způsoby, jak ublížit naší zemi a našim lidem, ale ani my nepřestaneme.

>O tom nepochybuji, vidím to dnes a denně...člověk by ani nevěřil, co dokážete!


Tedy myslím si, že když řeknete, že něco uděláte a potom to neuděláte, to je pravá důvěryhodnost.

>Aspoň vím, kde naši politici berou svoje vzory....

Válka proti terorizmu zahrnuje Saddáma Husajna kvůli podstatě Saddáma Husajna,
historii Saddáma Husajna a kvůli jeho ochotě terorizovat sebe samotného.

>To teď asi USA napadnou všechny masochisty???


Na každou střelbu s následkem smrti připadnou zhruba tři střelby, které smrtí
neskončí. A přátelé, toto je v Americe nepřijatelné. Prostě nepřijatelné. A něco s tím musíme udělat.

>To je strašný: 75% procent l...Kráceno (Editor)

116903

17.9.2006 13:30

dodatek

Krysa 84.?.?.?

Válka proti terorizmu zahrnuje Saddáma Husajna kvůli podstatě Saddáma Husajna,
historii Saddáma Husajna a kvůli jeho ochotě terorizovat sebe samotného.

>To teď asi USA napadnou všechny masochisty???


Na každou střelbu s následkem smrti připadnou zhruba tři střelby, které smrtí
neskončí. A přátelé, toto je v Americe nepřijatelné. Prostě nepřijatelné. A
něco s tím musíme udělat.

>To je strašný: 75% procent lidí se pořádně netrefí!!! S tim fakt musíte nco
udělat!


Máme mít pistole, tak to stojí v Bibli a v druhé nejdůležitější knize, která
byla kdy napsána, v Texaské ústavě.

>Doufám, že stejně jako Bibli najdu v každém hotelu v USA i ústavu Texasu u
postele na stolku...

Nebudu vám odpovídat ani francouzsky, ani anglicky, ani mexicky.

>Bodejť! Já taky nemluvím izraelsky a indicky! (Ostatně: indicky mluví asi
indiáni, že?)

Moje cesta do Asie začíná tady v Japonsku kvůli jedné důležité věci.(Potlesk)
Začínám tady proto, že celých 150 let tvořili Amerika a Japonsko jedno z mála
trvalých spojenectví moderní doby.(Bez potlesku) (alternativní opis dějin bez
útoku na Pearl Harbor a bez Hirošimy a Nagasaki)

>Japonci museli být nadšeni! Asi něco jako my při spojenectví se SSSR...


Přivítejte paní Bushovou a mé spoluastronauty.

>Kéž by vás už někdo někam vystřelil!!!

Nejsem součástí problému. Jsem republikán.

>Jistě, ti nejsou součástí, ti jsou příčinou....


Ale Irák má lidi, kteří si přejí zabíjet a jsou velmi vyhledávanými zabijáky. A
my budeme s těmito Iráčany pracovat, abychom zabezpečili jejich budoucnost.

>To už děláte dávno, ne???


Když neuspějeme vystavujeme se riziku selhání. Určitě vím, že jsem na tuto práci připravený. A když ne tak potom to tak prostě chodí.

>Jasně, to nás opravdu vytrhne...


Myslím, že se shodneme, že minulost skončila.

>To už tak bývá... leda že byste chtěli aby minulost zase začala....


Lidé, kteří jsou opravdu velmi divní se mohou dostat do významných pozic a
mohou mít i značný vliv na dějiny.

>Bohužel je to pravda a je záhadou jak se tam dostali, ač v USA, stejně jako
kdysi v SSSR, je možné všechno!

116904

17.9.2006 18:34

Tenhle seznam

Clevinger 84.?.?.?

udajných Bushových výroků ještě během volební kampaně 2000 Bush-Gore uveřejnil i Neffoun na Nevidomém psovi. Tady je to aktualizované o pár dalších věcí které měl říct za těch cca posledních 6 let (jako ten dotaz na brazilské černochy)
Už tehdy v diskusi pod článkem někteří upozornovali že autorem mnoha z těch výroků připisovaných G.W.B jsou jiní lidé hlavně Dan Quayle taky velký "myslitel" viz jeho potatoe místo potato nakonec i Quayle mohl být klidně prezident na začátku 90-tých let kdyby starého Bushe v úřadu kleplo. Reaganův výrok o stromech a znečištění je citovaný i v (Reagana oslavující) biografii o Reaganovi co vyšla i česky od Dineshe D Souzy.

116923

17.9.2006 18:54

Výroky jsou zajímavé, ale důležité jsou skutky.

Dobrák 88.?.?.?

Blbečkovy výroky jsou velice zajímavé , podstatné jsou však skutky.
Já bych osobně tyhle výroky blbé hlavě státu odpustil,
vždyť jsem všichni lidé a on se svojí alkoholickou minulostí
má nárok na podobné zhovadilosti.
Co mu však odpustit nelze, je nejspíše účast na útoku na WTC,
rozpoutání války s Afganistanem a Irákem a jiná podobná zvěrstva.
Útok na WTC stál životy cca 3 000 lidí a pokuď v tom má také
prsty,musí být popraven.

116929

17.9.2006 19:28

RE: Výroky jsou zajímavé, ale důležité jsou skutky.

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 116929

Verim ze falesny vudce nevedel o detailech demolice. [bliji]

116939

17.9.2006 21:33

RE: Výroky jsou zajímavé, ale důležité jsou skutky.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 116939

Jak pak ale vysvetlite, ze:

1) pod patronatem bezpecnostni firmy jeho bratra Marvina Bushe se z WTC vyexpedovali tyden pred 9/11 bomby cuchaci psi a do WTC se naexpedovalo pod pruhlednou zaminkou o upgradu kabelaze slusne mnozstvi trhavin a termitu, jenz jsme vsichni videli a slyseli v akci?
(ano, reportaze prvni den mluvily vsechny o silnych explozich, jenz byly nejen videt, ale i citet - a pote jako kdyby se vsechny bomby vytratily a uz ani hlaska o nich?)

2) ze Marvinove firme Securacom vyprsela smlouva o ochrane budov 11. zari 2001 rano? (nevim jestli to nahodou nebylo presne v 8h, a 8:46 priletel let 11 primo do kanclu [chechtot] )

3) ze Bush zustal klidne a naprosto nevzrusene sedet v Floridske tride a cist si s detmi knihu "Muj milacek koza" 10 minut pote, co k nemu pribehl vzruseny poradce a sdelil mu, ze "Nation is under attack" [překvapení]
Formulace "narod celi utoku" je tak obecna, ze mohla snadno znamenat napadeni a valku s nejakym jinym nepritelem nez planovanou demolici WTC "terroristy", a presto to s Bushem nic neudelalo. Vetsina lidi by preci vyskocila ze zidle...

4) jak vysvetlite nasledujici komentar:
Student: "Jaká byla první věc, která vám probleskla hlavou když jste slyšel o tom že letadlo narazilo do první věž..."
Bush: "No, seděl jsem ve škole na Floridě. Zašel jsem za svým svému bráškou, jako co mám dělat a... Znáte to, lidi, nehody... Dělám si srandu, Jebe! To je ta matka ve mě. No, nicméně, seděl jsem tam a náčelník štábu... Vlastně nejdřív ze všeho jsme šli do třídy a tam jsem viděl to letadlo, jak vletělo do první budovy, byla tam zapnutá televize, no a víte, myslel jsem si, že to bylo soukromé letadlo."

5) jak vysvetlite, ze Odigo messenger priznal, ze tu bylo varovani pro WTC zamnestnance, nicmene logy se prihodne ztratili, cize neni mozne rici odkud prislo...


Securacom Marvin Bush
http://www.commondreams.org/views03/0204-06.htm
http://anderson.ath.cx[cool]000/911/hj05.html

Student: "What was the first thing that went trought your head when you heard that a plane crashed into the first..."
Bush: "Well, I was sitting in a school house in Florida. I go down on Jamalo brother what to do, and a... People, accidents... Just kidding, Jam! And the... It's the mother in me. Anyway I was sitting there and my chief of staff... First at all, when I was walking into the class room, I had seen this plane flying to the first building, there was a TV set on and, you know, I was thought that it was private aircraft."

/Bush se fakt blbe preklada, ale delal jsem co umim...

116952

17.9.2006 21:53

RE: Výroky jsou zajímavé, ale důležité jsou skutky.

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 116952

Rekl bych, ze on ma uzasne dlouhe vedeni. Ovsem se mohu mylit.
Veze nekdo stahl a stale vic lidi si to uvedomuje.

116955

14.1.2007 18:02

RE: Výroky jsou zajímavé, ale důležité jsou skutky.

D asdasd (zavináč) nowhereUSA (tečka) com 70.?.?.?

Reakce na 116952

No, He said, he thought it was pilot error.

The video of the first plane crashing into the building was not released until later!!!! How could he have seen it on TV?
At the beginning of his answer to that child, he said, "I told my little brother, you know what to do." And then he proceeds to tell a lame joke that no one knows what it means, "Just kidding Jeb" ??? "It's the mother in me." What does telling your little brother what to do have ANYTHING to do with pilot error?

Did you know his little brother Marvin was the head of security for the WTC's????? [bliji]

125615

17.9.2006 22:56

milí přátelé

god 84.?.?.?

že je Jirka Bush omezený pitomec je jasné...
A tyto výroky mohou některým pomoci začít kriticky přemýšlet o názorech, které jsou nám předkládány [smích]

116965

18.9.2006 7:50

RE: milí přátelé

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 116965

>že je Jirka Bush omezený pitomec je jasné...
>A tyto výroky mohou některým pomoci začít kriticky
>přemýšlet o názorech, které jsou nám předkládány [smích]

Mohu říct, že s Vámi téměř souhlasím, pane "bože", pokud se týká toho "omezení". Co mě ale poněkud udivuje, je skutečnost, že nemalá část zdejších "nekompromisních" kritiků, nedokáže napsat dvě věty, aniž by se nedopustila hrubé gramatické chyby a za další, je až s podivem, kolik naivních čtenářů se baví zfalšovanými a jinak upravenými fotomontážemi, které se tady objevily už dříve a byly náležitě rozebrány. Je to asi podobné tomu, jakoby se hluchý vysmíval hluchoněmému, že je pitomý kripl. Tyhlety eskamotáže se slovy a výrazivem některých státníků jsou dávnou obnošenou vestou, ale jak vidno stále se najde dosti obdivovatelů. Podobnou snůšku "volovin", kde jednotlivá slova, či věty, byly sestřihány a sestaveny tak, aby dávly jakýs-takýs smysl, udělali tady v jedné rozhlasové stanici na našeho dřívějšího premiéra Cretiena, kterého jsem nazval Kretén Křivohubý, nejen pro jeho faciální svalovou dysfunkci, ale hlavně pro ty "křivé", nesestřihané a neupravené výroky. Ale právě proto to asi mnohé svádí, přidat ještě nějaké to své polínko, když už je ten dotyčný tak pěkně na ráně, že ?
Jinak mně to tady kolikrát připadá, jako v jedné sci-fi povídce od Egona Bondyho-Fišera, jak si tam ta přeživší a zdegenerovaná tlupa lidských jedinců stále myslela, že ovládá svět a všemu rozumí. Docela mě jímá představa, jak by asi vypadala ta "demokracie" a celkové zřízení světa podle "českého vzoru" a podle některých zdejších "odborníků". Kde je sakra ten latrinen-general, aby si je všechny napchal do té své kadiboudy ? [překvapení] [naštvaný]

116994

19.9.2006 4:07

RE: milí přátelé

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 116994

Vy mne fascinujete pane Matousek, tady pise banda negramotu, polopitomcu a fantasmagoru a vy jste clobvek natolik na urovni, ze jim to nedate konkretne sezrat svymi jasne formulovanymi a logicky jednoznacnymi argumenty. Mnooo, ja patrim mezi ty pomatence, takze se budu v budoucnu tesit, az mne a jine nestastniky vyvedete z bludu. [mrknutí jedním okem]

117068

19.9.2006 7:35

RE: milí přátelé

Pavel -Čert- Němec 193.?.?.?

Reakce na 116994

Pane Matousek, tohle nezakecate. Bush je nejen kus vola, ale i naprosty vidlak, vsude kam prijde. Obcas nejakou perlicku rekne kazdy a nejakemu tomu fau paux se clovek taky cas od casu nevyhne, ale on je v tomhle naprostej prebornik a mezi vrcholnymi svetovymi statniky nema absolutne konkurenci. Vase snaha pospinit cast zdejsich kritiku je absolutne mimo, fakta hovori sama za sebe.

117070

19.9.2006 9:57

RE: milí přátelé

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 117070

>Pane Matousek, tohle nezakecate. Bush je nejen kus vola, ale i
>naprosty vidlak, vsude kam prijde. Vase snaha pospinit
>cast zdejsich kritiku je absolutne mimo, fakta hovori sama za
>sebe.

Milý čertíku, překvapuje mě, že sis nevšimnul té první věty, kterou jsem začínal odpověď panu "bohovi". No nešť ! Nad čím jsem se pozastavil a pousmál je právě to, že "kulhavý" se vysmívá "jednonohému". Že je Bush poněkud "mdlého" rozumu, to snad není potřeba připomínat a dále rozebírat, pravděpodobně se hodil těm, kteří tahají ty figurky na šachovnici světa. Ale vždyť takhle to bylo vždycky a nejspíš i bude. Takže mně vůbec nešlo o to, někoho pošpinit, ale právě jen použít to biblické, kristovo rčení :" kdož jsi bez viny, hoď kamenem !" A tady se těmi kameny háže, že se jeden nestačí divit. Jenže ona ta podstata všech věcí, je někde jinde, tedy většinou tam, kam obyčejný a tuctový člověk nemá přístup a tudíž neví a nemá možnost posuzovat věci tak, jak by jim náleželo. Je to povětšinou jakási doměnka, i když i ta může být velmi blízko pravdy, ale tady se to většinou pokládá za "bernou minci" a o tom to všechno je ! Kdyby mě p.Bartošek překvapil bezchybnou češtinou, při svých "rozborech" některých situací, možná, že bych se trošku víc zamyslel nad jeho "sdělěním". Stejně tak tomu je u p.Zorby, ale ten je až příliš vyhraněný, možná je to kvůli tomu jeho polovičnímu srbství. Tedy nikoliv nějaké "pošpinění", ale jenom konstatování určité skutečnosti, či jevu. Jestliže chci někomu něco vyčítat, nebo se vysmívat, že je trouba, tak ale potom tím troubou bych neměl být i já. A o tom to je. Ať se na mě zlobí kdo chce a jak chce, ale pokud se někdo vyjadřuje způsobem, který je nadmíru "výmluvný" o znalosti vlastního jazyka ( toho pisatele ), potom mě to vždycky svede k tomu "celkovému" zhodnocení a nemohu si pomoci, já tam vždycky vidím tu "přímou úměru". Už jsem se jednou zmínil, že kupříkladu Táborský, který je na opačném gardu, než jsem já, se vyjadřuje gramaticky správně (pokud se nesnaží mluvit ostravsky, nebo valašsky), i když mnohdy sarkasticky a někdy skoro i fackuje. Přesto ale mám za to, že je to přijatelnější, než někeré výšplechty zdejších "lidoopů", kteří se naučili ovládat kompjútr a psát na klávesnici. Je pravda, že člověk by se měl brát podle toho, co dělá, tedy podle skutků a ne podle toho , co říká, jenže tady to moc dobře nejde, takže se většina z nás řídí tou dialektikou, kterou si každý upraví podle "obrazu svého". A proto je to všechno jen "pekelníkův trus", zbytečné rozčilování se a mlácení suché slámy. Jenže pořád tady bude dost těch, kteří mají nutkání a potřebu se s někým vadit a argumentovat. Výsledek je ovšem znám již dopředu, ať už má "pravdu" ten, nebo ten, NIC SE TÍM NEZMĚNÍ ! ADIOS ! [smích]

117075

19.9.2006 11:07

RE: milí přátelé

Pavel -Čert- Němec 193.?.?.?

Reakce na 117075

>Kdyby mě p.Bartošek překvapil
>bezchybnou češtinou, při svých "rozborech" některých
>situací, možná, že bych se trošku víc zamyslel nad jeho
>"sdělěním".
Vy jste pane Matousek takove "dite digitalniho veku". Jenom presna souslednost jednicek a nul Vas donuti premyslet o obsahu, prestoze jste nepochybne schopen pochopit i informace deformovane ,v tomto pripade ,spatnym pravopisem. Dokonce ani nemluvite o jazykovych schopnostech, jako je spravna skladba vet a celkova srozumitelnost. Nastavil jste si svuj hodnotici system tak, ze pokud clovek zvlada dobre pravopis, automaticky ma jeho nazor vetsi vahu. Ovsem me je tento pristup krajne cizi, dokonce jim silne opovrhuji. Ani Jimmy Hendrix neumel noty...

>Jestliže chci někomu něco vyčítat, nebo se vysmívat, že je >trouba, tak ale potom tím troubou bych neměl být i já. A o tom >to je.
Ano, o tom to skutecne je. Pokud nekomu vycitate jeho pravopis a povazujete ho kvuli tomu za troubu, tak sam uvazujete jako pekny trouba, i kdybyste mel v nekterych pripadech pravdu, protoze zadna takova prima umera neexistuje.

117077

19.9.2006 14:48

RE: milí přátelé

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 117077

Mno, v tomto pripade analogie jednicek a nul byla ponekud nestastne zvolena. Kdyby lidi vedeli kolikrat hadr opakovane nacita data, ktere nemuze prezvejknout uspesne napoprve... Dale bych rekl, ze problem neni v zadnem pripade gramatika, ale argumentace. Jedine s cim souhlasim je, ze ja i pan Matousek stojime nazorove kazdy proti sobe a neminime na tom nic menit. V kazdem pripade si vypomuzu Fristenskym z Cimrmana :... "dekuji ti nacelniku, ze ses mne zastal!"... [smích] [mrknutí jedním okem]

117090

18.9.2006 17:59

RE: milí přátelé

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 116965

Rusko melo Brezneva, Amerika ma ted sveho saska.
To je chytry plan jak oblbnout lid. [pláč]

117034

18.9.2006 8:56

Abstinent

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

A to ještě nevíte, že G. W. Bush je zarytý abstinent. Vždy a za všech okolností. [chechtot]
http://www.metacafe.com/watch/179132/drunk_bush/
http://www.metacafe.com/watch/68715/george_w_bush_drunk/

117000

18.9.2006 22:52

Dvojity ve fotoobrazich

jaaan 67.?.?.?

http://www.dubyaspeak.com/incidents.phtml

117052

20.9.2006 0:47

GWB to nemá jednoduché, chtěli by ho i zavřít...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

www.vdare.com/roberts/060917_war.htm Ale třeba ještě stihne začít tuhle show, když už se to propírá i v ilustrovaném tisku http://fairuse.100webcustomers.com/eg/what-iran-war.html

117130

22.9.2006 19:25

Kdo vládne v USA

Josef Novák 82.?.?.?

Kdo vládne v USA?
V tomto krátkém článku bych chtěl objasnit jak je to s Georgem Bushem. Někteří lidé se domnívají, že Bush je vůdcem světového židovstva , který má plány na ovládnutí světa. Většina lidí, kteří nesouhlasí se zahraniční politikou USA věří, že za všechno může Bush a až bude v bílém domě někdo jiný vše se o sto procent zlepší. Sám jsem míval také podobné názory, nebyla to však pravda.
Bush především není Žid, je to typický bílý anglosaský protestant. To však není tak důležité. Jeden můj americký známý mi tvrdil, že nezáleží na tom, jestli některý politik je nebo není Žid, protože všichni politici jsou financováni sionisty a proto musí jednat v jejich zájmu. Politik, který hájí zájmy svých voličů a ne svých sponzorů není v dalších volbách zvolen.
Za druhé, Bush má podle názorů některých autorů IQ pouze něco přes 90. Bushovy výroky uvedené výše nasvědčují že je to pravda. Člověka, který si myslí, že v Mexiku se mluví mexicky a tvrdí že USA a Japonsko jsou věrnými spojenci už 150 let, není možné podezírat z nějakých světovládných plánů.
Jakou roli tedy Bush hraje v americké politice? Setkal jsem se s názorem, že je, řečeno slovy Lenina, užitečným idiotem. Bush je užitečný idiot, který udělá za židy špinavou práci a bude muset jít. Tím se vysvětlují všechny nejasnosti:, především proč se demokratická strana nesnažila vyhrát volby v roce 2000 ani v roce 2004. Vše nasvědčuje tomu že demokraté tajně chtěli aby Bush obě volby vyhrál, proč by jinak nasadili proti němu tak slabé protikandidáty. V roce 2000 kandidoval za demokraty sionista Al Gore což je člověk bez jakéhokoliv charizmatu a schopnosti přesvědčit voliče, což je ovšem Bush také. Gore však měl za vicepresidenta ortodoxního judaistu Josepha Liebermanna. Liebermann by jistě nebyl prvním židem v takto vysoké funkci, ale všichni jeho předchůdci, nebo už jejich rodiče, konvertovali k protestantské víře. Ortodoxní judaista ve funkci vicepresidenta, to už je moc i na Američany. Navíc v jižních státech USA před volbami sebrali volební právo černochům, kteří z 90% volí demokraty. Udělali to tak, že odejmuli volební právo vězňům a to i bývalým, a protože téměř každý americký černoch někdy seděl, tak se nemohli zůčastnit voleb. Prezident Clinton proti tomu nic neudělal. Gore dostal přesto o tři sta tisíc hlasů víc, ale systém volebních obvodů zajistil Bushovi „vítězství“. Tohoto vítězství by nemohl dosáhnout bez prokazatelného falšování volebních výsledků na Floridě. Josif Visarionovič Stalin kdysi řekl, že ti, kdo hlasují ve volbách nerozhodují. Rozhodují ti, kteří hlasy sčítají. Tento výrok je zcela pravdivý. Gore sice protestoval proti falšování voleb, ale zůstal osamocen. Nikdo ho tehdy nepodpořil. Sionistický nejvyšší soud USA falšování voleb posvětil. Senát sice mohl volb...Kráceno (Editor)

117368

22.9.2006 20:59

RE: Bush je užitečný idiot

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 117368

Vzdyt to meli neco podobneho v SSSR, kdyz "vladl" Breznev. Nastesti USA ma omezeni na dva terminy a tak tam nemuze sedet nadozivoti.
Ovsem ve skutecnosti nezalezi, kdo tam panuje. Clinton, zdanlive lepsi clovek, az na osobni sexualni hratky, ve skutecnosti delal pro stejne vudce v pozadi. Dnes je pomocnikem a ruku v ruce spolupracuje s dnesni vladou.
Demoblikani buduji Globalizaci a nevadi jim jak se to uskutecni . [překvapení]

117383

10.1.2007 21:35

sranda musi byt

nemou 213.?.?.?

no ci su tie vyroky pravdive alebo nie,nic nezmeni na fakte ze je ten dotycny iba zakomplexovany homo sapiens sapiens,cim dalej tym viac sa zamotava do svojich schyzofrenickych vizii,....

125340

24.7.2007 6:26

RE: sranda musi byt

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 125340

Tak ja mel jednou moznost osobne jeden ten tady na Zvedavci predlozeny canc GWB slyset na zdejsim letisti ( velka plasma screen a na ni detailni zaber Jirky Krovicka ), bylo tam krome me v ty lajne s kuframa a baglama nekolik cestujicich z GB , USA , CDN , jeden Ital a svedska asi dvacetileta dvojice a smichem se slzama v ocich se pocurali skoro taky . Skoda ze to nevidel taky pan Matousek , treba by ho ten vyrok americkyho presidenta taky rozesmal nebo rozbrecel jako me . [chechtot]

140343

Tuto stránku navštívilo 11 363