Diskuze k článku

Opravdu zaútočili Palestinci na izraelskou armádu?

Příspěvků 68

30.6.2006 6:54

Pokus o vtip ?

kema 207.?.?.?

To musi byt cele nejake nedorozumneni nebo vtip.
Protoze konecne po dlouhe dobe se palestinsti teroriste odhodlali k akci, za kterou se nemusi prilis stydet.
Nezavrazdili totiz tentokrat ani sportovce, ani navstevniky kavarny, ani cestujici v autobusu.
Zabili ozbrojene vojaky, kteri se na rozdil lidi kavarnach mohli branit. Sice dostali nakonec pres cumak, ale aspon ziskali rukojmi. Takze to neni zdaleka takova ostuda jako obvykle. Proc to tedy zapirat?
A ten tunel musel byt pekna makacka. Neni totiz vykopan v "pisecnych dunach", protoze ty vypadaji uplne jinak, ale v kamenite pude. Racte se podivat na obrazek.

109505

30.6.2006 8:39

RE: Pokus o vtip ?

TT 194.?.?.?

Reakce na 109505

Kemo, Vy jste zabedněnej až to bolí. V jiné době byste byl výtečnej spolupracovník inkvizitora (ten sedlák kterej ukazuje na ženskou a křičí, že je čarodějnice).
Naštěstí vím, co ostatní ne - Vy se tváříte zabedněně jenom proto, abyste rozvířil diskuzi [smích]

109513

30.6.2006 18:06

RE: Pokus o vtip ?

Prdelka 195.?.?.?

Reakce na 109513

Kema je nejspíše zaplacený provokatér a nakonec
je poznáme všechny - takové ty chudáky,kteří
dokáží pouze papouškovat prapagandistické bláboly -
jednotka podlosti,úskočnosti je jeden JOCH!
Kema pracuje s intenzitou 5 JOCHU.
A když opustím legraci - oni mají tihle chudáci
radost z vraždění - použiji citát
" je potřeba vyvraždit arabskou chátru" , co jsem zde
také dočetl od podobných Kemů a Jochů.
Je pravda , že jde o lidi s velkou charakterovou vadou,
protože normální člověk přeci nemůže schvalovat
jakékoliv zabíjení a mučení.
Izrael má teď dobrý příklad v Iráku a tam si může vzít mustr.
Tam USA - respektive některé vadné americké vládní
složky,protože ne všichni Američané schvalují
mučení a vraždění, které US ARMY v Iráku provozuje.
Bohužel jsem přesvědčen, že těmto násilnostem zdaleka není konec
a ptám se, kdo na nich má zájem.
Válka mezi Palestinci a Izraelem již dávno není normální
konflikt. Je podporován a na válce má někdo zájem.
Jenom si tak trochu nejsem jist, kdo v této chvíli.
Konflikt se začíná vymykat kontrole.

109573

1.7.2006 4:25

RE: Pokus o vtip ?

kema 207.?.?.?

Reakce na 109573

>Kema je nejspíše zaplacený provokatér a nakonec
>je poznáme všechny - takové ty chudáky,kteří
>dokáží pouze papouškovat prapagandistické bláboly -
>jednotka podlosti,úskočnosti je jeden JOCH!
>Kema pracuje s intenzitou 5 JOCHU.
>A když opustím legraci - oni mají tihle chudáci
>radost z vraždění - použiji citát
>" je potřeba vyvraždit arabskou chátru" , co jsem zde
>také dočetl od podobných Kemů a Jochů.
>Je pravda , že jde o lidi s velkou charakterovou vadou,
>protože normální člověk přeci nemůže schvalovat
>jakékoliv zabíjení a mučení.

Panove Canakjo a Pelesko.
Opravdu by by to neslo bez tech osobnich urazek a utoku?
Pane Pelesko, kde a kdy jsem napsal, ze "je potreba vyrazdit arabskou chatru" a kdo me "placeneho provokatera" plati ?! Vidite, nevite.
A to z vas automaticky dela lhare. Jestli lharem nejste, uvedte prosim dukazy.
A ted, panove. Skutecne je vam milejsi teroristicke vrazdeni zidu v kavarnach pred partyzanskym bojem proti vojakum? Vypada to tak !!!
Ta situace na strednim vychode se musi nejak vyresit. Politicky nebo vojensky, jen ne s pouzitim teroristickych metod.
A tihle semite to nakonec doufam dokazou, at se vam to panove libi, nebo ne. [oči v sloup]

109594

1.7.2006 16:40

RE: Pokus o vtip ?

zapa 70.?.?.?

Reakce na 109594

Jestli lharem nejste, uvedte prosim dukazy.
-----------------------------------------------------------

Doporucil bych panum vyckat az do doby kdy p. Gema dokaze, ze ON SAM neni placenym provokaterem. Do te doby bych doporucoval jej ignorovat a neodpovidat na jeho gomentare. [smích]

109615

1.7.2006 18:44

RE: Pokus o vtip ?

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 109615

Je obviněn a má prokazovat svou nevinu? No tedy... [oči v sloup]

Pro Kemu: pokud jste placený provokatér, tak mi dejte nějaký kontakt. Něco na přilepšenou se vždycky hodí [velký smích] [velký smích] [velký smích]

109626

1.7.2006 19:01

RE: Pokus o vtip ?

cz_dragon cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 109626

Ale vy jste jedno a to to samy! A jestli Vy jste vystudoval nejakou skolu, tak asi jenom vyssi divci! Yamato ja vzdy jsem slysel o Yamamoto, ale vy se urcite k nemu prirovnavat nemuzete!!!! [velký smích]

109627

2.7.2006 1:28

RE: Pokus o vtip ?

Ben Hur. 70.?.?.?

Reakce na 109626

>Je obviněn a má prokazovat svou nevinu? No tedy... [oči v sloup]
>
>Pro Kemu: pokud jste placený provokatér, tak mi dejte nějaký
>kontakt. Něco na přilepšenou se vždycky hodí [velký smích] [velký smích] [velký smích]

Ja bych si take priplatil.

109648

2.7.2006 17:18

RE: Pokus o vtip ?

zapa 70.?.?.?

Reakce na 109648

No, nerikejte mi chlapci, ze jste v tom vsichni "nevinne". Musite mit nejakou 'zvlastni motivaci' tvari v tvar tvrdym realitam. Nic nepochazi z nahod. Jo jo, "ja nic ja muzikant" ....to vsichni dobre zname! [smích]

109670

2.7.2006 18:12

RE: Pokus o vtip ?

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 109670

RE: Trvaly mir
Je tam prilis mnoho nenavisti a za tu nesou vinu obe strany. Hlavne vsak "zahaneci do more" a sebevrazi s bombami.
---
Jinymi slovy: Je tam mnoho nenavisti a za to hlavne mohou ti, kteri chteji zpet rodnou zemi.
Tak se mi zda, kemo, ze hledas treti vlast. Morava, ani Kanada ti nestaci.
Ale kdyz jsme spolu mluvili osobne, tak jsi mluvil trochu jinak.
Proc? Odpovis, nebo stale za bukem?
Uz me to fakt sere. Kdy uz ta vase skupina zacne byt trochu objektivni? Kdy?
Kdo vas plati, ...priznejte barvu.
Ze ti neni hamba delat ostudu rodne Morave, to je fakt uz moc......

TIMTO ZADAM VSECHNY EMIGRANTY, ABY PREHODNOTILI SVUJ POSTOJ A PSALI POUZE TAK, JAK JIM SRDCE EMIGRANTA PRIKAZUJE. DOBA ZACINA BYT DOSTI NAHNUTA A ATMOSFERA ZACINA HOUSTNOUT.
TIMTO ULOHA IDEALISTY KONCI.
POKUD BUDU POKRACOVAT V PSANI PRISPEVKU, BUDE TO POD MYM PRAVYM JMENEM.


Idealista 31.07.05 17:53

--------------

Dnes se jiz neptam, ......
Neni duvod.
Protoze:

V [vyplazený jazyk]
eat shit,...loosers

109674

3.7.2006 0:23

RE: Pokus o vtip ?

Prdelka 83.?.?.?

Reakce na 109594

Kema opět perlí,asi tak v síle pěti Jochů!
A vůbec Kema , co , jaké je tvoje jméno Ty Jochu,
když nejsi placený provokatér.
Proč se schováváš za přezdívku ty (cenzurováno, urážíte).
Když se neumíš jmenovat, můžeš jít také kamsi.

109694

3.7.2006 0:43

RE: Pokus o vtip ?

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 109694

A vy se fakt jmenujete Prdelka? No to si děláte prdel! Adolf nebo Josef?

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

109698

3.7.2006 1:04

RE: Pokus o vtip ?

Prdelka 83.?.?.?

Reakce na 109698

Není podstatné, jak se kdo jmenuje,ale co píše.
A když je někdo placený provokatér a přisluhovač
fašistické židovské kliky v Izraeli , je nutno takovou
skutečnost zmínit.
Nemám v úmyslu se hádat, ale Kema a další jiní
jsou zde pouze proto aby mohli nasírat a štvát.
Diskuze má probíhat na základě názorů, jinak žádnou
cenu nemá.

109700

3.7.2006 2:19

RE: Pokus o vtip ?

Ben Hur. 70.?.?.?

Reakce na 109700

>Není podstatné, jak se kdo jmenuje,ale co píše.
>A když je někdo placený provokatér a přisluhovač
>fašistické židovské kliky v Izraeli , je nutno takovou
>skutečnost zmínit.

Tady se to nekomu zase poradne mota v hlave.

>Nemám v úmyslu se hádat, ale Kema a další jiní
>jsou zde pouze proto aby mohli nasírat a štvát.
>Diskuze má probíhat na základě názorů, jinak žádnou
>cenu nemá.

Pelesko, Kema se zde bavi o Izraelsko-Palestinskem konfliktu. Zatimco vy jste krome nasirani a pomluv na jeho adresu se svymi kumpany jeste nerekl ani prd. A ani nic nerikejte, stejne by to bylo jenom dalsi nadavani. Preji aby jste se prijemne pronadaval skrz cely vikend.

109705

30.6.2006 21:04

RE: Vážený pane editore,

Arkan Ahuramata (zavináč) yahoo (tečka) ca 69.?.?.?

Reakce na 109505

přečetl jsem si závěrečný odstavec Vašeho článku a jen doufám, že tu jde jen o překlad z angličtiny a nikoliv o Vaše zhodnocení celé události. Několikrát jste se zmiňoval, že jste programátor a programátor je, alespoň podle mého názoru (já mám jen pár kurzů v Basic, naposledy v Java), člověk, který má zvláštní vlastnost, která ho rozlišuje od jiných lidí, tj. schopnost věnovat se detailům a hlavně prověřovat svůj program, aby nakonec pracoval bez, řekněme, velkých chyb.

Ten závěrečný odstavec mi totiž nápadně připomíná tu velmi známou příhodu ze srpna roku 1939 (31-08-1939), kdy Alfred Naujock na přání a s požehnáním Himmlera a našeho později velmi milovaného vůdce a protektora (18) provedl fingovaný útok na Gliwickou rozhlasovou stanici (Sender Gleiwitz). Aby přesvědčili svět o militaristických úmyslech Polska tak si to německé komando sebou vzalo jistého Frantiszeka Honioka a pár, jak jím později říkali, "konzerv", tj. usmrcených vězňů z německých koncentráků v polských uniformách.

Ten článek, jak už tady pár lidí poznamenalo, je podvod, podvrh, a z hlediska profesionála zvyklého na "štábní kulturu" kvality 4. tankové divize, generál Procházka, (HavlBrod), kde politickým komisařem byl jistý kapitán Josef Peleška, (příbuzný našeho Pelešky a.k.a. přispěvatele Prdelky) a zástupcem hlavního kuchaře byl soudruh svobodník Dežo Grešo z Banské Štiavnice, prostě nemá ani štábní kulturu ani úroveň.

Řada těch vyobrazení izraelské bojové techniky pochází z katalogu výzbroje izraelské armády, zejména ty obří obrněné buldozery. Tu fotografii věže mohl ten falsifikátor též udělat (vystřihnout) lépe, ten přechod ze zeleně do směsi písku a kamení je velice zřejmý, ačkoliv si pamatuji, že při návštěvě Las Vegas a Reno (stát Nevada, to je v USA, kontinent se jmenuje Severní Amerika), ty náhlé přechody mezi pouští a travní plochou opravdu existovaly.

Nicméně jsem rád, že jste nám poskytl informaci o osudu desátníka Gilada Šalita, který podle toho článku vypadá jako izraelský "podvod".

BTW, vykopat tak dlouhý tunel, Palestinci jsou schopní když jde o zničení státu Izrael, dá hodně práce, ale dnes mají k disposici i italskou a švédskou důlní mechaniku z EU, takže to jde přece jenom rychleji. Taktéž jsou k dispozici výztuhy z umělé hmoty (prefabrikované), takže takové stachanovské výkony jsou možné. Nakonec pád Konstantinopolu a "skoro" pád Vídně byl též dokonán tureckými permoníčky. Nicméně "chapeau bas" klobouk dolů před palestinskými robotníkmi, dřou se jako Bulhaři.

Mimochodem, před nedávnem, kdy jsem tak často nepsal, jsem měl asi 22 kreditů, pak se najednou objevilo "hlásání", že tento příspěvek bude uveřejněn až po schválení administrátorem. Tak buď máte jednu politiku pro, ale.... never mind.

109578

1.7.2006 2:13

RE: Vážený pane editore,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 109578

[velký smích] [velký smích] Mno, me se objevuje ctrnact dni, ze prispevek musi cekat na schvaleni administratora. Nevim jestli je to kvuli pratelske konverzaci s vama, kdy jsem se mohl dostat pod editorsky dohled anebo jestli je chyba v systemu ci nekdo hacknul muj PC. V kazdem pripade mne to nedela extra vrasky na cele. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

109590

1.7.2006 16:49

RE: Vážený pane editore,

zapa 70.?.?.?

Reakce na 109578

Vy jste docela versotepec, pane Arkaaane.

Nicmene vyjadrujete tu radu pochybnosti nad predlozenymi prameny bez zjevne duveryhodnosti Vasich protinamitek. Jak nas chcete presvedcit, krome pobaveni coz se Vam jiz povedlo p. Akraaane?

109616

1.7.2006 6:57

Re: Pokus o vtip? Ne. "Radio Kema"

Tom 24.?.?.?

Reakce na 109505

>Racte se podivat na obrazek.

Ráčili jsme se podívat na obrázek, kema. A ráčili jsme se podívat i za šera, kdy začal světélkovat zelenkavým lejnem namalovaný nápis známé hlásací stanice. Že by "Radio Jerevan" v novejch podlíkačkách?

http://i4.tinypic.com/16ao6fq.jpg

109596

1.7.2006 9:05

RE: Re: Pokus o vtip? Ne.

kema 207.?.?.?

Reakce na 109596

Lituji, rozhlasovou stanici v Izraeli ani nikde jinde nevlastnim.
Jak je z vaseho obrazku zrejme, ani ty pisecne duny se jaksi nekonaji. [smích]

109602

1.7.2006 17:05

RE: Re: Pokus o vtip? Ne.

zapa 70.?.?.?

Reakce na 109596

Gratuluji,

to se Vam 'povidlo'. Jen at se agent Kemchuk trochu zapoti. At' vidi, ze mu to jeho jednostranne 'hodnoceni' nikdo nezere! [velký smích]

109620

1.7.2006 18:36

RE: Pokus o vtip ?

seda 82.?.?.?

Reakce na 109505

Jako všem amerikanofilům (přiblblým) i Vám uniká, že Palestinci nemají jinou možnost, než partizánskou válku. Nevím Kemo, jestli byste byl takový debil, a označil paradesant z Anglie, který zlikvidoval Heidricha, za teroristy!?
To udělali nacisti, to samé dělají teď Židi a Američani!! Už Vás ta propaganda tak ohlupila, že nepoznáte rozdíl mezi jablky a hruškami?

109625

1.7.2006 21:50

RE: Pokus o vtip ?

Smrdka Starlingsecond (zavináč) centrum (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 109625

>Jako všem amerikanofilům (přiblblým) i Vám uniká, že
>Palestinci nemají jinou možnost, než partizánskou válku.
>Nevím Kemo, jestli byste byl takový debil, a označil
>paradesant z Anglie, který zlikvidoval Heidricha, za
>teroristy!?

>To udělali nacisti, to samé dělají teď Židi a Američani!!
>Už Vás ta propaganda tak ohlupila, že nepoznáte rozdíl mezi
>jablky a hruškami?

Nejsem si zas jist zda vy naopak neurážite partyzánský odboj za 2. světové který byl namířen na prvním místě proti vojákům ne proti civilistům!

109640

1.7.2006 22:28

RE: Pokus o vtip ?

cz_dragon cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 109640

Urcite ne!!!! [naštvaný]

109643

2.7.2006 9:53

RE: Pokus o vtip ?

hostující 85.?.?.?

Reakce na 109640

Aha ,takže proti civilistům ne?
No,to se dovídám zase nových věcí!
Docela by mne zajímala statistika civilních obětí na obou stranách!(V Palestině)
A také kolik má šancí takový terorista s kalašnikovem v ruce proti teroristovi v Apači,nebo v efšestnáctce ?

109661

30.6.2006 8:04

Je to logické

Hugo Boss 89.?.?.?

Závěr pana Stwory se mi zdá více než logický. Když se nad tím vším zamyslíme: Proč by Palestinci neustále útočili na izraelské vojáky a civilisty, když jakákoliv jejich akce má za následek židovskou odplatu, při které je zabito mnohem více Palestinců než Židů? Odpověď naznačuje jistý incident, kdy irácká policie zadržela několik vojáků SAS, kteří maskovaní arabskými šátky najížděli civilním autem do civilistů a stříleli po nich. Neříkal už Macchiavelli že účel světí prostředky?

109508

30.6.2006 10:06

RE: Je to logické

Lexman 194.?.?.?

Reakce na 109508

Závěr článku (nejde asi přímo o závěr pana Stwory, protože článek je překladem z angličtiny, kdy zde včera byl dán link) logický je. Ale v jiném smyslu.

Celá ta akce dává smysl z hlediska Sýrie a tamního exilového vedení Hamasu.

Je to Sýrie, kdo s obrovským znepokojením sleduje možnou vzájemnou dohodu mezi Palestinci a Izraelem. Sýrie má strategický zájem na neklidu v regionu, na dalším válčení a umírání.

Sýrie podporuje finančně i materiálně protiizraelské útoky teroristického hnutí Hizballáh z jižního Libanonu. Útoky, které škodí Izraeli i samotnému Libanonu, který se tak stává cílem izraelských odvetných opatření. A Sýrie je také místo, kde sídlí Chálid Mašál. Exilový vůdce Hamasu, který je ve své nenávisti k Izraeli nesmiřitelný a který dnes s obavami sleduje možné urovnání vztahů mezi vedením Hamasu v Gaze a Izraelem.

Současný stav vyšetřování útoku z nedělního rána ukazuje, že rozkaz komandu nepřišel z Gazy, od palestinského hamasovského premiéra Ismajla Haníji, ale z Damašku od Chálida Mašála.

A Mašál tento krok nemohl podniknout bez souhlasu hostitelské Sýrie. Příčinou syrského postoje je jednak hluboká iracionální nenávist syrského režimu k Izraeli, jednak obava, že v případě izraelsko-palestinského a izraelsko-libanonského míru by Sýrie - která si nárokuje vrácení Golanských výšin - zůstala na protiizraelské frontě osamocena.

Mašálovou motivací je pak obava ze ztráty moci. Ze syrského exilu jen s nevolí sleduje, jak skutečná moc na území Palestinské autonomie přechází do rukou jeho konkurenta Ismajla Haníji a jak ten pomalu, ale jistě, opouští cestu nesmiřitelného boje Hamasu proti Izraeli.


Ať to nemusím kopírovat celé - zbytek je tady http://eretz.cz/content/view/365/43/

109524

30.6.2006 12:07

RE: Je to logické

Pavel -Čert- Němec 62.?.?.?

Reakce na 109524

>Závěr článku (nejde asi přímo o závěr pana Stwory,
>protože článek je překladem z angličtiny, kdy zde včera byl
>dán link) logický je. Ale v jiném smyslu.

>
>Celá ta akce dává smysl z hlediska Sýrie a tamního
>exilového vedení Hamasu.

Na otazku "Qui bono?" existuje mnoho odpovedi, zalezi jak si kdo pohraje s fakty a poslepuje je dohromady. Je mi jasne, ze na eretzu nebude teorie o tom, ze se Izrael pripravoval peclive dopredu na odstraneni legitimni palestinske vlady(viz. haaretz), ale kazda teorie musi mit hlavu a patu na zaklade hmatatelnych faktu, nesmi to byt jen snuska dohadu ala Vas milovany proizraelsky eretz. Jsou mnohem jednodussi konstrukce do kterych beh udalosti skvele zapada.

fakta:
1.Hamas byl demokraticky zvolen, coz Izrael desne sere
2.Tydny byla pripravovana akce na unos predstavitelu Hamasu
3.Naskytl se duvod pro uskutecneni planu na jejich odstraneni, at uz fingovany nebo skutecny.
4.Izrael v tichosti unasi predstavitele nepohodlne vlady Hamasu, odrizne Gazu,v nekterych castech likviduje zdroje elektriny a vody a obsazuje jeji severni cast.

-z techto faktu se da usuzovat ledacos, necht nad tim premysli kazdy jak uzna za vhodne.


-a ted fakta o te vasi Syrii:
1. Muzete si to myslet, ale neco si myslet = hovno vedet TECKA

109536

30.6.2006 12:31

RE: Je to logické

Lexman 194.?.?.?

Reakce na 109536

fakta:
1.Hamas byl demokraticky zvolen, coz Izrael desne sere
2.Tydny byla pripravovana akce na unos predstavitelu Hamasu
3.Naskytl se duvod pro uskutecneni planu na jejich odstraneni, at uz fingovany nebo skutecny.
4.Izrael v tichosti unasi predstavitele nepohodlne vlady Hamasu, odrizne Gazu,v nekterych castech likviduje zdroje elektriny a vody a obsazuje jeji severni cast.


ad 1) Ano byl. Ano Izrael rozhodně není nadšen tím, že na sousedním území existuje demokraticky zvolená vláda, která má v programu likvidaci Izraele. Který stát by z něčeho takové nadšen byl?

ad 2) To je pouze tvrzení. Kde máte důkazy? Nicméně i kdyby tomu tak bylo, měl by k tomu Izrael důvod. Každý den několik raket, které dopadají z území PA už několik měsíců každodenně na město Sderot například.

ad 3) Ano, důvod se naskytl. Ovšem ten důvod dali sami Palestinci. Útok palestinského komanda, 2 mrtví, 4 zranění a 1 unesený zraněný voják.

ad 4) To vše Izrael dělá, ale o nějaké tichosti nemůže být řeč - vždyť se o tom píše od Carracasu po Dílí.


-a ted fakta o te vasi Syrii:
1. Muzete si to myslet, ale neco si myslet = hovno vedet TECKA


Ale tam fakta jsou. V Damašku prokazatelně sídlí vůdce Hamasu Chálid Mašál. Ten je prokazatelně vůči Izraeli mnohem nesmiřitelnější než v Gaze sídlící palestinský premiér Haníja. Haníja nabídl 50 let příměří s Izraelem a nepřímé uznání. Mašál to odsoudil. Sýrie také. A do toho přijde onen útok palestinského komanda - kterým utrpí jak naděje na palestinsko-izraelské sbližování, tak i Haníja sám.

Ta úvaha v tom článku není až tak úplně blbá, že?

109538

30.6.2006 16:19

RE: Je to logické

cz_dragon 199.?.?.?

Reakce na 109538

Jste hlasna trouba Zionistickych Zidu a nebo mate taky svuj mozek?????????

Jinak musite byt Zid, ktery nikdy s nikym nebude zit v miru za zadnych okolnosti!

109564

30.6.2006 16:57

RE: Je to logické

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 109538

Zdravím, pane Lexman.
Dovolím si vložit se do Vaší diskuze. Nejprve, bych se chtěl zeptat, Vy jste nějak spojen se stránkou www.eretz.cz? (Snad si to pamatuji z hlavy přesně.) Všimnul jsem si, že ji totiž na různých diskuzních fórech dost prosazujete.
Stránka je to zajímavá a já ji našel díky Vám. Takže díky za odkaz.

>ad 1) Ano byl. Ano Izrael rozhodně není nadšen tím, že na
>sousedním území existuje demokraticky zvolená vláda, která
>má v programu likvidaci Izraele. Který stát by z něčeho
>takové nadšen byl?
Takže tímto vlastně říkáte, že pokud někde existuje legitimně zvolená vláda, která může jiný stát ohrožovat, tak ten "ohrožený" stát má právo tu vládu zničit. Má i ten druhý stát pak právo zničit (nebo pozatýkat, unést) vládu toho státu, co zničila jeho vládu?
Když se v Turecku dostali ve volbach k moci islamisti, mohlo se třeba Řecko také cítit ohroženo, mohlo si také dovolit něco proti Turecku?


>ad 2) To je pouze tvrzení. Kde máte důkazy? Nicméně i kdyby
>tomu tak bylo, měl by k tomu Izrael důvod. Každý den několik
>raket, které dopadají z území PA už několik měsíců
>každodenně na město Sderot například.

Tady se těžko odhadne, čím to začalo. Bylo dříve vejce a nebo slepice? Izraelci provedou vojenskou akci, odvolají se na to, že to dělají kvůli raketě třeba na město XY. Palestinci řeknou, že tu raketu vypálili, protože předtím Izralci udělali to a to.... Je to dokola jeden zamotaný kruh.

Je jen zajímavé, že po staletí muslimové a židé drželi pospolu. V muslimských zemích vzkvétala židovská kultura a židé se tam mohli bát pogromů rozhodně méně než v civilizované Evropě. Muslimové holocaust židů neudělali ani nikdy neplánovali... A přitom jsou to dnes právě muslimové, kdo díky židům nejvíce trpí...

Ale člověka z toho bohužel může jen bolet hlava, když nad tím přemýšlí. Můžeme stranit Izraeli a nebo Palestině, ale výsledek neovlivníme...

109569

30.6.2006 17:18

RE: Hamás byl zvolen demokraticky

Arkan 69.?.?.?

Reakce na 109538

4Lexman

1) Hamás byl, na arabské poměry, zvolen demokraticky, protože při volbách mělo obyvatelstvo dvě alternativy. Pokračovat v podpoře prohnilé zlodějské Palestinské administrativy, kde zlodějna za vlády rafík raís (soudruha prezidenta) Arafata dosáhla nebývalých rozměrů anebo podpořit sice militaristické hnutí Hamás, ale které do té doby nebylo tak prohnilé (ještě nevládlo, tudíž nemohlo tolik krást, český příklad Gross-Paroubek-Topolánek), a které se dělí základně na dvě části. Ta menší polovina, jak by řekl náš profesor matematiky, se starala o věci sociálního typu, školy, jesle, nemocnice, university a vyplácení "sociální podpory" pro palestinské "cikány", ta druhá, větší polovina (která poskytuje sice více nebezpečné zaměstnání, nicméně slušně placené), se spíše zaměřuje na terorismus, na odstřelování raket Kassam, unášení izraelských občanů, sebevražedné útoky na území Izraele.

S tou první polovinou, která je velice viditelná jak pro Palestince tak pro stát Izrael (typu jako v ČR u cikánů, buď dostanu socku nebo ne) by stát Izrael určitě neměl problémy, s tou druhou, která má, měla, resp. bude i v budoucnosti mít v programu zničení státu Izrael (ta nenávist je nepřekonatelná), pochopitelně problémy má. Který stát by neměl? (snad s výjimkou předmnichovské ČSR, kdy ČSR vláda tolerovala Sudeťáky, Maďary a slovenské fašisty).

2) Únos ministrů a poslanců Hamásu. Ty izraelské bezpečnostní služby nepracují namátkově (Shin Bet, Mossad, GSS, Sayeret Matkal atd.) ty sledují nepřátele státu Izrael permanentně s pomocí svých palestinských informátorů, odposlechem telefonů, a jiných zpravodajských technik, (you
name it, they have it). Veškeré informace jsou denně několikráte vyhodnocovány, takže většinou vědí, kde se kdo nachází, s kým apod.

3) Těch důvodů pro zásah IDF bylo, podle mého názoru, za těch pár posledních týdnů či měsíců dost. Při útoku palestinských teroristů na jednotku izraelských vojáků a únosu desátníka Šalita na území státu Izrael, pravděpodobně míra trpělivosti přetekla.

4) To že protiteroristické akce provádí Izrael v tichosti je fakt. Na rozdíl od Američanů nedovolují nějakým novinářským buznám (BBC, CNN či typu Sgrena), aby jim seděli za zadkem. Mají své vojenské zpravodaje, kameramany a jejich pozorování, fotografie a videa pak slouží k vyhodnocení akce. Podle důležitosti akce a potřeby PR pak to své "ticho" přeruší a oznámí výsledky akce, poskytnou fotografie či video. Takhle se totiž bojuje proti teroristům, proto mají výsledky a nikoliv nepřetržitou řadu mezinárodních průserů.

109572

1.7.2006 19:10

RE: Je to logické-zajíma, co je pro vás logické?!

seda 82.?.?.?

Reakce na 109538

Pane Lexman!
V dnešním světě, kdy v éteru je 99% lží a 1% pravdy, se těžko něčeho doberete. Nezbývá nám, kteří se chceme aspoň přiblížit realitě, než použít logiku - tak i vy použijte mozek!!!

109628

30.6.2006 18:12

RE: Je to logické

Prdelka 195.?.?.?

Reakce na 109508

Ano to je zásadní příspěvek.
Proč vlastně je pořád v Palestině válka?
A když už byla dohoda na spadnutí,
tak alespoň zavraždili Rabina.
Co nám řekne Kema?
Zase bude vyřvávat Jochovinu.

109574

30.6.2006 8:33

nějak se mi nechce věřit tomu masakru na pláži

Bertík 213.?.?.?

Nevím proč, ale od jisté doby spíš věřím Izraelcům, než Palestincům. Uznávám, že obě strany lžou, co to jde, ale Izraelci vědí, že když lhát, tak jen v okamžiku, kdy to stojí za to.
Palestinci lžou programově vždy, i když to za to nestojí.
Takže pokud mohu posoudit
- masakr na pláži = palestinská mina - s pravděpodobností 90%
- incident na hranicích = celkem úspěšná palestinská akce - pravděpodobnost 90%, zbylých 10% si nechávám na izraelskou provokaci - uvidíme, co z toho vyleze během následujících dnů a týdnů.

109512

30.6.2006 8:46

Obrazek hlidkove veze

Darksun 195.?.?.?

muze mi prosim nekdo vysvetlit, proc je ta fotografie hlidkove veze upravovana??? a jeste k tomu tak neumele? ta vez je focena v nejakem prostredi, kde je plno travy a stromu... a je silne nesikovne vystrizena a vlozena do kamenite pudy... priblizite li si tu fotografii, zretelne uvidite, ze u zakladny veze stoji clovek s malym ditetem, kteri jsou oba zcasti "usekli" onou fotomontazi...

takovato "drobnost" silne ukazuje na neobjektivnost clanku, az na pokus manipulace ostatnich lidi...

109514

30.6.2006 10:02

RE: Obrazek hlidkove veze

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 109514

Dobrý postřeh!

109523

30.6.2006 10:39

RE: Obrazek hlidkove veze

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 109514

>muze mi prosim nekdo vysvetlit, proc je ta fotografie hlidkove
>veze upravovana??? >
>takovato "drobnost" silne ukazuje na neobjektivnost clanku, az na
>pokus manipulace ostatnich lidi...
_____________________________________

Máte "informace"? Máte. Tak si nestěžujte. Normální fungující demokracie... nic jiného... [chechtot] [chechtot] [chechtot] Chcete-li něco vysvětlit, tak Kema Vám to "vysvětlí"... [chechtot] [chechtot]

109531

30.6.2006 9:14

Ano... Vtip!

AL SEMI (tečka) AL (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Tak tohle byl jeden ze slabších názorů, tento článek.
Je běžná praxe palestinců kopání tunelů v podzemí. Př. pašovací tunely na hranicích Palestiny s Egyptem. No pan autor se snažil něco vyřešit a vyšetřit, ale při chabém a nedůvěryhodném zpravodajství to nelze. Mám osobní zkušenosti s českým zpravodajstvím. Cokoliv někde napíšou o nějaké události, tak vždycky to bylo ve skutečnosti jinak, takže si umím představit informace z Blízkého Východu

109517

30.6.2006 12:35

RE: Ano... Vtip!

dub 62.?.?.?

Reakce na 109517

ukažte mi jak se kope tunel v písečných dunách. možná vám pak dohodím prima job ve stavebnictví [smích]

109539

30.6.2006 9:16

Vtip

AL SEMI (tečka) AL (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Podobné články velice škodí zvědavci, to by si pan Stwora mohl uvědomit

109518

30.6.2006 9:36

To je žert?

Lexman 194.?.?.?

Už jsem si zvykl na to, že někteří lidé zpochybňují, že Gagarin byl ve vesmíru. Totéž pak u Američnů na měsíci o pár let později. To, že WTC vlastně vyhodila do vzduchu CIA, už je taky ohraná historka. Ovšem tohle...

Ten článek je snad pokus o vtip. Vždyť na tom, že útok palestinského komada proběhl tak, jak se obecně uvádí, se shodují jak Izraelci, tak Palestinci...

Pokud by vše bylo jinak - proč by to nikdo z Palestinců ani slovem nenamítal?

Ech... takovýhle článek posunuje Zvědavce někam úplně jinam, než kde se obvykle pohybuje. Tvrzení z tohoto článku jsou něco mezi Dikobrazem a zprávou agentury TASS [mrknutí jedním okem]

109520

30.6.2006 10:18

RE: To je žert?

mech jpetry (zavináč) post (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 109520

No, nezbývá než souhlasit s tímto názorem.

109526

30.6.2006 10:30

RE: To je žert?

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 109520

Co se WTC týká, podívejte se prosím sem http://snilek.cz/911/ Těch 700MB za to opravdu stojí.

Jinak souhlas.

109529

30.6.2006 14:02

RE: To je žert?

Pavel 81.?.?.?

Reakce na 109520

Článek je fakt žert a měl být zařazen v anekdotách nebo humoru.
Hodně mě mrzí, že se Zvědavec takhle kazí. Začíná to být blog od zaslepenců pro zaslepence, kteří ještě před psaním (čtením) článku mají jasný postoj. Jejich postoj je jasnýá: Izrael a USA jsou na 100% špatní. Ale realita je jinde.

109547

30.6.2006 10:26

Nesmysl

ota 195.?.?.?

Koho to vlastne Palestinci unesli ???? Nebo ho unesli Izraelci a mluvi usty Hamasu ???

109527

30.6.2006 12:38

potrefená

dub 62.?.?.?

no pro člověka s mozkem je v ofic. verzi víc nesmyslů, než v pohádce o karkulce.

ale bez ohledu na to, podle toho jak potrefená husa kejhá, až z toho uši bolí, tak se zdá, že se pan stwora trefil celkem do černého [smích]

109540

30.6.2006 12:52

no, ja bych to nevidel tak dramaticky

vulgar von hulwaath 89.?.?.?

ale 1-jiste je, ze do medii se pravda o tomto incidentu nedostala 2-to, ze osvobozovaci akci provedli tankovym utokem na dvou frontach vzbuzuje urcite podezreni...
Jak vykopete v písku osm set metrů dlouhý tunel? jednoduse: v dulnim inzenyrstvi se uz nekolik tisic let pouziva technologie zvana "vydreva", jsem si jist, ze i v kanade ste o tom museli slyset
Ti mrtvolaci na te zemi by mohl byt kdokoliv; IMO sehnat si v pasmu gazy mrtvolu neni zas az takovy problem (zvlast kdyz ste izraelskej vojak)
Na te fotce APC neni videt zhola nic. Ale staci hodit granatek/molotova na strechu a ti cucaci vevnitr se mohli posrat az za usima a v panice vybehnout ven a nechat se postrilet/unest.
To, ze v noci za bitky se 3 lidi kolem proplizi a dostanou se az ke vezi (jejiz osadka urcite pozorovala jak si kamosi v apc opikaji spekacky [mrknutí jedním okem]) se mi nezda nijak nepravdepodobne.
Rad bych tez vyjadril divokou spekulaci nad stavem izraelske armady: ano, maji tu nejmodernejsi americkou techniku a sami nejsou na poli zbrojniho vyzkumu zadni bridilove, to je fakt. Jenze ti lidi, co opravdu bojovali o izrael jsou uz bud v duchodu nebo na nejakem dobre zasitem kancelarskem miste. Novi rekruti sou mozna trenovani podle nejnovejsich prirucek na demolice a "policejni" akce, ale jejich vykonnost na bitevnim poli (nebo vubec proti komukoliv, kdo se brani aspon automatama a obcas nejakou pancerovkou) musi byt minimalni

109541

30.6.2006 13:10

Judicial inc.biz

Aja 24.?.?.?

server je vskutku podivny zdroj informaci. Tedy je to vec nazoru, mne osobne se nezda moc solidni a verohodny.
Nelibil by se panu Gejdosovi, cituji: [smích]

Can Nostradamus Predict The Future?

Nostradamus is reputed to have been a legendary prophet, and this image was created by Zionists. The only merit with this hoax, is in the fact that the Zionists are pushing it, and that reverts to timing of an Iran attack

109543

30.6.2006 17:13

RE: Judicial inc.biz

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 109543

Hm - docela se mi to líbilo. A řeknu proč. Totiž, že jsem asi docela "nadvyvinutý paranoik" ( [smích] ) - to uznávám. Kdo není - není takový jen kvůli své vlastní naivitě.

Uvažoval jsem již dost hodně dávno za "hlubokého husakismu" nad tím, že se objevují v takových těch scifi filmech docela zajímavé myšlenky, které jako by "mezi řádky" cosi lidem zvěstovávaly. Může to být samozřejmě jen náhoda nebo moje paranoia. Já si ovšem myslím, že to žádná paranoia není, je to faktum ! A ze Starého Zákona již dlouho vím, že "čas" se skutečně již blíží ke konci - vážení a milí - právě teď !! Nakonec nejen Starý Zákon, taky i Ježíš nešetřil znepokojivými myšlenkami směrem právě k naší době. Nebudu to vysvětlovat, spokojím se s parafrázi Ježíše - "...oči mají, ale nevidí, uši mají, ale neslyší ...".

Vím ze Starého Zákona, že nedojde k postavení tzv. "třetího chrámu", pozoruhodné zajisté pro vnímavé lidi je, že toto tvrzení vzniklo v době, kdy stál ještě "první chrám" a tehdejší Izrael byl vlastně "světová mocnost" číslo 1. A když Sybila Šalamounovi sdělovala smutný osud Izraelců, i tak moudrý člověk jak Šalamoun nesporně byl nechtěl uvěřit a zdálo se mu to jako čirá fantasmagorie. Tedy - starozákonní prorok naznačuje, že při pokusu o "průzkum staveniště" třetího chrámu dojde na Svaté hoře k masakru. Potom mělo dojít k velké válce nad Eufratem a pak se měl moc hodně přiblížit konec, pokud se do války zapojí Izrael.

Může se každý smát, může to každý zlehčovat. Nicméně - izraelská vláda to bere zcela evidentně vážně. Jsou zcela jasné indicie, že izraelská vláda "konzultuje" svoje kroky s Proroky z Bible !! Nejvíce to skutečně je vidět na chování Izraele v roce 1990 v době krize kolem Kuvajtu. Tak se nikdy Izrael nechoval a ani nyní nechová - přesně podle proroctví - oni tehdy nechtěli ještě konec.

Skoro nerad zmiňuji Nostradama, necítím se příliš dobře, když sleduju ty nevraživé poznámky a přezdívky. Nicméně - to je každého věc, čemu věří. Ale to, že já na základě znalostí proroctví neumím říci "DATUM", to mě nikterak nehněte .. [smích] I Ježíš přeci pravil, že ten den, tak řečený The Day .. určitě příjde, ale kdy ?? - ani on sám nevěděl, neb ",,,to ví jen Otec na Nebesích !". Doba je dost vážná. Na druhé straně - buďme hrdí !! Máme štěstí, že zažijeme ohromné věci, ačkoliv to ale bude tedy dost bolet... [smích]

109570

30.6.2006 19:46

RE: Judicial inc.biz

Jeden z mála 62.?.?.?

Reakce na 109570

Kali juga sílí. Kdo ochrání Zemi před rakovinou neoliberalismu?

109575

30.6.2006 20:29

RE: Judicial inc.biz

Aja 24.?.?.?

Reakce na 109570

Cetla jsem cely vas prispevek, reagovat chci na nasledujici.
Skoro nerad zmiňuji Nostradama, necítím se příliš dobře, když sleduju ty nevraživé poznámky a přezdívky.
Nechtela bych do tehle skupiny patrit, ze zasady. Neminila jsem vas svoji poznamkou ani postouchnout, ani se vas dotknout. Jen mi to rozebrani Nostradama na zminenem serveru prislo podivne, spis to melo byt pro vas upozorneni na zmineny "rozbor". Vy vite, ze jsem vam kdysi rikala, ze jsem Nostradama sice cetla, ale nerozumim, hlavne prekladum ze stare francouzstiny do soucasne. Kdyz nerozumim, nemotam se do toho a ani neurazim. Tak. [smích]

109577

1.7.2006 2:31

Jaky je nazor Hamasu?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Pokud by slo i izraelskou provokaci pak by to pravdepodobne Hamas rekl a hezky nahlas. To by bylo jak nevyuzit nahravku na smec. Muze byt, ze Hamas nema kontakt na lidi co za tim stoji, takze "vari" z niceho, pak by tu jeste varianta provokace byla ve hre, ale i tak by bylo rozumnejsi rict:
"Nemame vliv na skupinu, ktera za tim stoji."

109591

1.7.2006 2:35

Historie se znovu opakuje...

Jaroslav 66.?.?.?

Byla to pouze vykonstruovana zaminka, stejne jako tehda prepadeni rozhlasove stanice v Glivicich(Nemci prevleceni do polskych uniforem)- "duvod" pro zahajeni invaze Polska.

109592

1.7.2006 17:01

RE: Historie se znovu opakuje...

zapa 70.?.?.?

Reakce na 109592

Docela jednoduchy logicky usudek

a pravdepodobne spravny. Nevidim duvod pro slozite tirady panu Kemu, Arkanu a Lexmanu a dalsich prodavacu laxativ ... Dava to smysl!

109618

1.7.2006 17:17

Pane Sharone vlastně Olmerte strhněte tu zed

Emma 84.?.?.?

http://electronicintifada.net/v2/article4846.shtml

109622

1.7.2006 19:53

RE: Pane Sharone vlastně Olmerte strhněte tu zed

Aja 24.?.?.?

Reakce na 109622

>http://electronicintifada.net/v2/article4846.shtml
Mozna je to jen obycejne gesto, ale konecne.
Svet porad mlci, dokonce se radeji dival jinam, ted se alespon nekdo pootocil.

109633

1.7.2006 23:39

RE: Pane Sharone vlastně Olmerte strhněte tu zed

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 109633

>>http://electronicintifada.net/v2/article4846.shtml
>Mozna je to jen obycejne gesto, ale konecne.
Pani Ajo
Roger Waters gesta nedela.
Toto je opravdova facka.
A ze to udelal den pred koncertem v Tel Aviv,
tomu dava punc.

V[cool] [cool] [cool] [cool]
Pink Floyd

109645

3.7.2006 0:04

Takže si to shrneme:

A.S. Pergill 89.?.?.?

Zmizí izraelský voják.
Hamas se přizná, že ho unesl, a požaduje za něj "výměnu" puštění cca 1000 odsouzených teroristů a dalších zločinců, později požadavky ještě dále upravuje.
Hamas unese a zavraždí izraelského civilistu, jehož tělo se posléze najde. Opět se k tomu přihlásí, tady už žádné požadavky neklade [chechtot]
A přesto se najdou jedinci, kteří prohlašují, a snad tomu i sami věří, že si toho vojáka Židé unesli sami (nebo s pomocí američanů). Kdybych to nečetl, tak bych tomu neuvěřil.
No svého času jsem nevěřil tomu, že je možné utratit výplatu za blbosti a zbytek měsíce žebrat. Odečíst od výplaty nutné výdaje a zbytek rozdělit na třicet dílů, to by měl zvládnout tak absolvent 4. třídy. Až jsem takovou rodinu viděl (a provozovali to tak několik let - a nebyli schopni se poučit - a že po výplatě kupovali blbosti - na vesnici se nic neutají).
Takže díky Zvědavci jsem poznal další podobné [chechtot]

Jinak, aby bylo jasno: Izraelský režim se silnými prvky apartheidu (dlouhodobí návštěvnící ze zahraničí např. musejí podepisovat prohlášení, že nebudou využívat služeb židovských prostitutek, aby "neznečistili rasu"; smíšené sňatky Židů a nežidů nejsou možné [řešívá se to sňatkem v zahraničí] atd.) opravdu nemusím a věřící iudaisty (co prohlašují, že jsou jakýmsi bůžkem vyvolení) teprve ne. Ale co je moc, to je moc [oči v sloup]

109692

3.7.2006 8:33

RE: Takže si to shrneme:

Tom 24.?.?.?

Reakce na 109692

>... dlouhodobí návštěvnící ze zahraničí např. musejí podepisovat prohlášení, že nebudou využívat služeb židovských prostitutek, aby "neznečistili rasu";

Proč by měli využívat služeb prostitutek, když nejlepším přítelem člověka není ..... ale .....!

http://i5.tinypic.com/16ixi5d.jpg

109717

3.7.2006 14:25

RE: Takže si to shrneme:

Vanguard 84.?.?.?

Reakce na 109692

Naprostý souhlas...mám pocit, že zaslepenost některých diskutérů přesahuje hranice schopnosti vnímat fakta...

109730

3.7.2006 14:55

RE: Takže si to shrneme:

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 109730

Musím říct, še schopnost některých diskutérů, mě přesvědčit, že bušouni jsou největší nebezpečí planety, je mimořádná. A to rozhodně nemyslím ty, kteří je kritizují ale naopak. Z vášnivých protimuslimských (pardón, protiteroristických) hlasů mi jde mráz po zádech a jenom čekám, kdy mě také označí a kdy si pro mě přijdou.

109733

3.7.2006 20:50

RE: Takže si to shrneme:

Vanguard 84.?.?.?

Reakce na 109733

Jak váš příspěvek souvisí s článek a diskusí k němu, kde autor článku a někjteří jedinci popírají zcela zjevná fakta, o nichž nepochybují a které nepopíraj ani sami Arabové???

109760

4.7.2006 7:39

RE: Takže si to shrneme:

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 109760

Připouštím, že vzdáleně. Asi jako příspěvek, na který jsem reagoval. Jen mě zaujal Váš výrok "že zaslepenost některých diskutérů přesahuje hranice schopnosti vnímat fakta...". Což je výrok, se kterým naprosto souhlasím. Ve všech směrech. Takže jsem jej jen trochu rozvinul.

109779

3.7.2006 13:18

Uvaha Saint Simona

sid 193.?.?.?

Filozof Saint Simon sa zamyslal, co by sa stalo keby niekto zastrelil poprednych biskupov, ministrov a slachtu. Odpovedal si, ze krajine by to neublizilo na rozdiel od zastrelenia lekarov a inzinierov. Co by svet stratil postrielanim Palestincov? Co pozitivne davaju svetu okrem vrazdenia a fanatizmu? Izrael je vsak civilizovana krajina a to musi priznat aj antisemita.

109728

3.7.2006 16:02

1000 Palestincu za jednoho zida ?!

Prdel 205.?.?.?

Pozadavek (vykupne) Palestincu jasne ukazuje jak vysoce Palestinci soudi sama sebe. Oni jsou tak blbi, ze si neuvedomuji jak se tim nehoraznym prirovnanim (co do kusu) stavi pomalu na uroven zvirat.
Nikdo z tech pravejch zvedavcu se nad tim zatim nepozastavil.

109737

4.7.2006 14:53

Drzost

TomasEU 86.?.?.?

Vylíčit jako pravděpodobnoui událost fantasmagorii, že Izraelští vojáci přivedli někam palestinské zajatece, postříleli je a vypálili si vlastním granátem vlastní tank je docela velká drzost!!! Jeden jediný důkaz by v celém arabském světě nebyl????
Tohle jsou takové sprosté spekulace, které snad ani nemůžete myslet vážně??? To je jako za tuhé totality propagandistické kecy o zločinných západních agentech a zločiném imperialismu.

109802

13.7.2006 9:07

Ať nám autor článku něco vysvětlí

aquarius 80.?.?.?

Pokud by byla konstrukce článku pravdivá, proč se tedy k akci Palestinci hrdě přihlásili? [zmaten]

110404

25.7.2006 16:16

samé lži

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

od dob Jezíše (ktereho mimochodem vydali Rímanum)Nám Zidi lzou i holokaust byl prehnanej aby zízkali Izrael!!!
média a svetové finance jsou mocné a co si budeme povídat zidi se zamerili predevším na tyto veci

111463

Tuto stránku navštívilo 7 763