Diskuze k článku

Izrael znovu okupuje

Příspěvků 142

29.6.2006 7:39

Je to k zblití

TT 194.?.?.?

Já jen doufám, že se to těm špinavcům (izraelcům) zase jednou vrátí.. Jsou zákeřnější než Němci za války.

109335

29.6.2006 8:10

RE: Je to k zblití

Jiri M. 213.?.?.?

Reakce na 109335

Co je todle za vola neco takoveho napsat? Co stale sebevrazedne utoky, odstrelovani raket z Gazy, vycvik teroristu, zabijeni civilistu atd. Na to mne 3 000 znaku nestaci. Jen je zpodivem ze Izral reagoval az po roce. Uneseni vojaka byla posledni kapka do poharu ktery konecne pretkl. O uneseni 19leteho civilisty skoro ve stejnou dobu tu neni ani slovo. Holt pohled zjedne strany.

109340

29.6.2006 10:24

RE: Je to k zblití

Lexman 194.?.?.?

Reakce na 109340

Nejen o unesení 19 letého civilisty. Ale také o tom, že dnes ráno byl nalezen zavražděný výstřelem do hlavy z blízka. Pravděpodobní pachatelé jsou už zadrženi.

http://eretz.cz/content/view/378/41/

109357

30.6.2006 14:20

RE: Je to k zblití

pavel - 1chose 1chose (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 109357

vaše představy "spravedlnosti" a "demokracie" jsou komické. Přečtěte si další článek výš. takže zmanipulovanou fraškou někdo "vyrobil" obětního beránka, světce?

109548

29.6.2006 11:44

RE: Je to k zblití

God\'s Priest 149.?.?.?

Reakce na 109340

drahy Jiri,

Su Cesi a Slovaci ktori bojovali proti okupacii v 1968 tiez teroristi?

uvedom si ze Izrael OKUPUJE Palestinu.

109373

29.6.2006 12:13

Co je to ta "Palestina"?

Lexman 194.?.?.?

Reakce na 109373

Můžete mi definovat co je to ta "Palestina", kterou Izrael okupuje?

Palestina je totiž GEOGRAFICKÝ název oblastim, na které se dnes rozkládá Jordánsko (dříve Zajordánsko), Izrael a území Palestinské autonomie. Palestina je název geografický, stejně jako např. České středohoří, Podunajská nížina, apod.

Takže Vaše vyjádření, že "Izrael okupuje Palestinu" je třeba buď upřesnit - aby bylo jasné, co tím slovem "Palestina" míníte - anebo popíráte zcela právo Státu Izrael na existenci. Stát Izrael i kdyby se stáhl do hranic před rokem 1967, ba i do "hranic" z roku 1947 - vždy se bude rozkládat na území, kterému se geograficky říká Palestina....

109379

29.6.2006 19:14

RE: Co je to ta

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 109379

No však, přesně o to jde, vážený pane !! Stát Izrael vznikl na části území tak řečené Palestíny, aniž by se kdokoliv zeptal místních obyvatel, to Vám připadá v pořádku ? Chcete mi snad argumentovat, že o tom tak rozhodlo OSN ? Já se pak zeptám - má či mělo OSN právo něco takového udělat ? To zaprvé a zadruhé - co to je OSN ? Tam se jakože rozhoduje podle nějakého mezinárodního práva ? O jakém to mezinárodním právu by mohla být tady řeč tváří v tvář takovým flagrantním případům, jako je kupříkladu okupace Iráku ?

A kde se potom to slavné OSN vlastně schovává celých 60 let, že jaksi nic celou dobu nepřipodotklo ke stovkám či tisícům konfliktů a bezpráví po celém světě - uvedu příklad týkající se bývalého Československa - tedy vstup vojsk v roce 1968 ? Musím pokračovat, nebo jste ochoten se přece jen aspoň nepatrně zamyslet ?

Já to nechápu tu úděsnou krátkozrakost a lehkomyslnost, s jakou takoví, jako Vy strkají hlavu do chomoutu otroctví. Vězte, že za to zaplatíme celými řekami krve, za tuto tupou lhostejnost, za ty zamilované oči směrem k mamonu - "jen nám dejte pokoj s jakýmisi právy, my si tady mírumilovně hrabeme prachy, ať si můžeme koupit ještě žravější auta, postavit ještě větší baráky s vlastní ozvěnou ..." .

Pane - chcete skutečně definovat, co to je Palestína, nebo švejkovsky ze sebe děláte eh - nebudu to specifikovat co. [velký smích]

109467

30.6.2006 0:10

RE: Co je to ta

Emma 84.?.?.?

Reakce na 109467

>A kde se potom to slavné OSN vlastně schovává celých 60 let, že jaksi nic celou dobu nepřipodotklo ke stovkám či tisícům konfliktů a bezpráví po celém světě - uvedu příklad týkající se bývalého Československa - tedy vstup vojsk v roce 1968 ? Musím pokračovat, nebo jste ochoten se přece jen aspoň nepatrně zamyslet ?
<

Drahý pane pokud jde o srpen 1968 tak v tom je OSN nevinně. Připosraný československý politický establishment totiž udělal všechno proto aby se vůbec téma přepadení ČSSR pěti armádami VS nedostalo na pořad jednání. A tím nemyslím kolaboranty jako Bilak nebo Kolder ti ještě v té době takový vliv neměli.

109492

30.6.2006 13:55

RE: OSN 1968

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 109492

Ministr zahraničí Hájek 24.8.1968 na zasedání RB OSN invazi odsoudil, ovšem již 27.8.čs.mise požádala o stažení případu z jednání.

109545

1.7.2006 1:21

RE: OSN 1968

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 109545

To uz byl Dubcek a spol. na tydenni "pratelske navsteve" v Moskve, kdyz doslo ke zmene stanoviska?

109583

6.7.2006 2:41

RE: OSN 1968

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 109583

Toho sebrali přeci hned jak přilítli...

109897

30.6.2006 15:55

RE: Co je to ta

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 109492

Formálně máte pravdu, formálně v tom bylo OSN nevinně. Cha cha... Podle tohoto příkladu kdyby takový Pol Pot svého času v Kampučii napsal slušný dopis U Thantovi, či kdo to zrovna tajemničil tomu legračnímu spolku, že u nich doma je vše v absolutním pořádku, že žádné popravy "motykou do hlavy" se zde nedějí, tak OSN by to uzavřela jako vyřízenou záležitost - tedy podle vzoru Československa a roku 1968 by tomu tak mělo být, že ? Nechápu tedy, co se dneska OSN "sere" do Darfuru - Sudán přeci taky říká, že to tam je docela v pohodičce, akorát je tam prý trochu horko a bzučí mouchy s tse-tse - že stačí poslat nějaké prašule na rohlíky a aspirínky pro místní chudé a hladové a z Ameriky nejaké již "jeté" klímy, aby nebylo tak horko. No a přeci Sadám svého času pravil taky, že žádné zbraně hromadného ničení nemá a že Kurdy a jiné nijak neznepokojuje jakýmisi popravami a chemickými prostředky hromadného "čistění" - co tedy tam OSN furt posílala jakési experty a starala se ? No nic, tak jo, ach jo... [velký smích]

109560

30.6.2006 5:47

RE: Co je to ta

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 109467

Zdar, Petre

Mohl's byt k Alexovi trochu ohleduplnejsi,....heh
Ale toto jsem vytah' z Archivu.
Urcite to je preklep, ale....kua.....ten sedí [mrknutí jedním okem]

----------------------

Co dělat, aby příspěvek byl zveřejněn?
Pane Stworo,

plně respektuji Vaše právo provádět selekci vulgárních, útočných a nevěcných příspěvků. Přesto mám dotaz - co má udělat pro to, aby moje příspěvky - obsahující jen odkazy na další zajímavé články - byly zveřejněny.

Děkuji.

Alex alias Lexman

([email protected])
---------------------

PRO LEXMANA

Lexmane, pokud minite psati tak smutne, lidskost ponizujici prispevky nebo odkazy,
tak si ZAPLAŤTE. Treba to lidskou dustojnost neponizi natolik, aby to editor musel zrusit
Nebo piste takove, abychom se nemuseli stydet za to, ze k dorozumivani pouzivate stejnou rec,
a to cestinu.

I ten nejhorsi zparchantely prizivnik ma Pravo na Vlast.
Proto taky uznavam Pravo na Vlast lidem, zijicim v okupovane Palestine ( cti Izrael ), puvodu jakehokoliv.


Palestinci mlcet nebudou,....jasne
Jsou totiz doma. [mrknutí jedním okem]
Partizanska valka proti vetrelci modrookemu, svetlovlasemu,
Yiddish and Russian speaking je bohem vošéfovaná.[mrknutí jedním okem]
Potomci kmenu Semitskych ( a to teda ti tmavi nosati arabi by mohli byt, heh.
maji na toto uzemi minimalne stejna prava, jako blondaci z Ukrajiny a Ruska.
Ale abych se vratil k te moznosti prispivat:
Nikoho za sebe nic delat, ani platit, nenechavejte,....
Zaplatte sam za sebe[velký smích],
nebo piste ,lidskou dustojnost neurazejici, kvalitni prispevky. [mrknutí jedním okem]
editor si takovych bude cenit
----------------------

Tak, Petre, moc jsem toho na tebe nesmeroval, ale ta jedna s preklepem z Archivu bohate stacila[mrknutí jedním okem]


V [cool]
world peace

109503

1.7.2006 1:36

RE: Je to k zblití

Mark 69.?.?.?

Reakce na 109373

Velice si dobu 1968 pamatuji a pokud mi pamet satra tak
zadni Cesi ani Slovaci nebojovali a uz vubec ne zbranemi,
bombami a raketami, ani jinymi prostredky nezabijely nikoho, vsetne ruskych okupantu. Mozna ze nechteli, mozna ze byli tak zbabeli ...
Takze vazeny pane, srovnavate kose z banama, neboli apples and oranges !!

109584

1.7.2006 1:42

RE: Je to k zblití

Mark 69.?.?.?

Reakce na 109373

Podle vasi teorie Cesi okupuji uzemi, ktere jim do roku 1918 nepatrilo. Je na case je vystehovat ...

109586

29.6.2006 11:52

RE: Je to k zblití

bača 86.?.?.?

Reakce na 109340

Plně souhlasím, pan Král je demagog a většina Evropanů je podělaná strachy z Arabů. Cožpak nám budou srát na hlavu donekonečna? Cožpak Evropani opět očekávají že USA za ně všechno vyžerou? OSN a jeho rezoluce jsou naprosto k ničemu, muslimové nás mají za poseroutky. Jediné co na ně platí je hrubá síla, to hned utečou a velký huby se jim scvrknou. Intelektuálové nikdy žádné konflikty nevyřešili, stačil ale vysloužilý Hollywoodský herec a bylo posekáno. Bez jeho vlády byste se dneska takhle vykecávat nemohli a učili se doma po nocích azbuku vy mudrci. Je smutné, jak rychle se zapomíná [pláč]

109374

29.6.2006 14:17

RE: Je to k zblití

Emma 84.?.?.?

Reakce na 109374

>stačil ale vysloužilý Hollywoodský herec a bylo posekáno. Bez jeho vlády byste se dneska takhle vykecávat nemohli a učili se doma po nocích azbuku vy mudrci. Je smutné, jak rychle se zapomíná<


Ach jak snadné a hezké je uvěřit pohádkám [smích])

109402

29.6.2006 20:28

RE: Je to k zblití

IVAn 85.?.?.?

Reakce na 109402

Smekám, Emma, to bych od Vás nečekal! [smích]

109473

29.6.2006 14:19

RE: Je to k zblití

TT 194.?.?.?

Reakce na 109374

RR se zasloužil o pád komunismu? A jdi ty brepto..

109403

30.6.2006 8:32

RE: Je to k zblití

Drahula 213.?.?.?

Reakce na 109403

To spíš Gorbačov si nasral do gatí s tou perestrojkou, ne?

109511

29.6.2006 15:18

RE: Je to k zblití

Petr Řehák 195.?.?.?

Reakce na 109374

>Intelektuálové nikdy žádné konflikty nevyřešili,

Opravdu genialni myslenka. Divocina rulezzz, at zije pravo silnejsiho. Proste az budu posilat deti do skoly reknu jim podle vasi logiky, ze kdyz na ne nekdo bude drzy nemaji chodit za pedagogy protoze intelektualove jsou zabari. Pekne zidli pres zada az se nebude divat a kdyz to nebude dost tak kruzitkem do oka.

Nevim co nebo koho oznacujete slovem intelektal, ale je me jasne ze to podle vas neni nikdo kdo by byl schopen strilet do lidi nebo davat takove rozkazy. Potom se rad k tem intelektualum hlasim [mrknutí jedním okem]

109419

30.6.2006 10:32

RE: Je to k zblití

vezvo 85.?.?.?

Reakce na 109374

Vtip vidím v tom, že USA to "nevyžírají" za nás, ale pro sebe. Dokud se SSSR fackovali každý svoji část světa, byla naděje. Obávám se ale, že USA samy celý svět neufackují. Co třeba Čína, Indie, Pakistn a dalí rostoucí země. Historie učí, že každé impérium se rozpínalo do určité míry a potom se zhroutilo. Otázka je, jak velký rámus při tom nastane. Nebo věříte, že Arabové se nechají okupovat. Podívejte jak to vypadá v Afganistánu, Iráku a v dalších zemích, kam byla implementována americká demokracie! Na to se mám těšit? Upřímně - to bych se raději učil tu azbuku. Ona totiž jde teď do módy, protože území bývalého SSSR je perpsektivní oblast.

109530

29.6.2006 13:29

RE: Je to k zblití

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 204.?.?.?

Reakce na 109340

okupant nema zadna prava, jen povinnosti

pohled zida zijiciho v americe s pomerne rozhledem v teto oblasti s titulem profesora

to slovo okupant je klicove, ten vojak nebo setler si dobrovolne podepsali povolenku na odstrel-to bylo jejich riziko a sli do nej dobrovolne,

a jinak opakuji celkem znamy fakt, ze v izraeli neexistuje diky jeho militantni povaze civilista, pouze vojak, cekatel na vojensky vycvik, nespolehlivy vojenskeho vycviku

109396

29.6.2006 14:09

RE: Je to k zblití

TomasEU 86.?.?.?

Reakce na 109396

Souhlasím s Vámi, dokud tu palestinskou chátru Izrael nevystřílí budou dělat jen bordel. Nic jiného neumí a IMHO nic jiného ani neuměli dávno před příchodem Izraele.

109400

29.6.2006 15:57

RE: Je to k zblití

Aja 24.?.?.?

Reakce na 109400

>Souhlasím s Vámi, dokud tu palestinskou chátru Izrael
>nevystřílí budou dělat jen bordel. Nic jiného neumí a IMHO
>nic jiného ani neuměli dávno před příchodem Izraele.

Kdybyste se obdobne vyjadril o obcanech Izraele, pravdepodobne byste mohl byt soudne stihan pro antisemitismus a sireni rasove nenavisti.
Nemate se ceho obavat, stojite na te "spravne strane" a tak muzete pouzivat vyrazy i daleko tvrdsi. Jeste stesti, ze zduraznujete, ze je to podle vaseho nazoru, tedy ne nezbytne nutne pravda.
Ve valce obvykle bojuji proti sobe armady, v tomhle konfliktu je armada jen jedna. Presto se "to" mlati hlava nehlava a o "miru pod olivami" si muzou vsichni nechat jen zdat.
Pokud ovsem nedojde na vase reseni a reseni, ktere tu nekde navrhuje Arkan. Pak se nad Izraelem rozklene duha a vykroci se vpred, vstric skvelym zitrkum.

109432

29.6.2006 19:27

RE: Je to k zblití

TomasEU 86.?.?.?

Reakce na 109432

Ano, ti arabáči s šátkama na hlavách, co střílí z kulometu nad hlavu, co mají kolem těla opásané kg výbušnin, co mají ve svých autech desítky kg výbušnin to není armáda. To nejsou vojáci. To jsou asi CIVILISTÉ. HE HE HE, HEHE, HEHEHE, ... no nic.

109469

29.6.2006 22:01

RE: Je to k zblití

Aja 24.?.?.?

Reakce na 109469

>Ano, ti arabáči s šátkama na hlavách, co střílí z
>kulometu nad hlavu, co mají kolem těla opásané kg výbušnin,
>co mají ve svých autech desítky kg výbušnin to není
>armáda. To nejsou vojáci. To jsou asi CIVILISTÉ. HE HE HE,
>HEHE, HEHEHE, ... no nic.

Vy mate nejake informace o oficialni palestinske armade? Sem s nimi. Ja jsem se dosud domnivala, ze "nemaji dovoleno armadu mit". Proto nejspis ten terorismus.
Dekuji predem.

109484

29.6.2006 22:09

RE: Je to k zblití

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 65.?.?.?

Reakce na 109484

a to vubec pomijime fakt, ze pokud je oficialni armada zkorumpovana a nechava se vyzbrojovat od nepritele tak je snad i povinnosti toho zbytku zasahnout.

109485

1.7.2006 1:39

RE: Je to k zblití

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 109469

Ja bych je nepodcenoval. Prokopali tristametrovy tunel v pisku, aby mohl zautocit na izraelskou hlidku. Riskovali zivoty pri tom kopani, pri utoku i ted je riskuji. Protivnik, ktery se neboji polozit svuj zivot je uctyhodny protivnik. A pokud jde o taktiku boje? Ta je dana realnymi moznostmi vsech zucastnenych stran. Vira je velka vec, a bojovy fanatismus , ktery z ni muze v case ohrozeni vyrust je straslivou zbrani. Za jednoho mrtveho tohodle, jak vy rikate "nevojaka" prichazeji rychle novi. Kolik rekrutu se hlasi Pentagano po utoku na Irak? Dle meho nazoru na pocet vojaku, cas a vztah domacich obyvatel vuci okupaci si myslim, ze ztraty okolo 2 500 muzu nejsou spatnou vizitkou schopnosti US Army. A pokud jde o moralni prestiz, tak tam utrpeli Americane tvrde ztraty. Abu-ghraib, Guantanamo, tajne veznice CIA, Haditha. Soveti neutrpeli takovou moralni porazku ve svych satelitech. Americke jednotky v Iraku ztratili moralni ospravedlneni v teto valce. Nemaji motivaci, protoze to neni jejich valka. Myslite si snad, ze americti vojaci veri tomu, ze bojuji za demokracii v Iraku? Anebo veri tomu, ze bojuji za zajmy byznysu v Iraku? Bez moralni motivace nemuze demokraticka zeme zvitezit nad protivnikem bojujicim s pocitem spravedlnosti. Jedina moznost je vyuzit sve prevahy a zmasakrovat domaci obyvatelstvo, jak to udelali Pol Potove, Kim Ir Senove.... jinak receno potrebujete k tomu totalitni system.

109585

1.7.2006 9:47

RE: Je to k zblití

TomasEU 86.?.?.?

Reakce na 109585

Totalitní systém nikdy nikde nevydrží. USA bojují proti totaliním systémům. A nikde nikdy žádný nastolovat nebudou. Budou nastolovat jen demokracii. Co se týká ekonomických zájmů v Iráku, je mi to úplně ukradené, důležité je, že osvobodili všechen lid v Iráku!
Co já bych za to dal, kdyby nás v 68 osvobodili USA po ukupaci vojsk varšavské smlouvy. A bylo by mi úplně jedno, jestli zde budou nějaké jejich firmy pracovat.
Přijde mi absurdní, že si myslíte, že USA chtějí někde nastolovat totalitní systém?
Pol Potové, Kim Ir Sen - to jsou magoři, duševně nemocní lidé, to je na seriósní diagnósu. Kim Ir Sen si o sobě myslel, že je Bůh. V každé normální zemi by skončil v psychiatrické léčebně. Kdežto USA jsou demokratická země, s přímo voleným presidentem a fungujícím parlamentem a senátem. Asi už končím s přispíváním v této diskusi, protože se zde všichni stále opakují do kola. Jako kolovrátek, to je stále samé Bush je zločinec, Amerika je okupant a agresor a Izrael se chová húře něž Německo za 2. sv. války. To jsou všechno nesmysly a ani kdybyste je opakovali tisíc krát dokola, nestanou se pravdou.

109603

1.7.2006 10:27

RE: Je to k zblití

TT 88.?.?.?

Reakce na 109603

U toho Vašeho "osvobození" zemřelo více než sto tisíc iráckých civilistů. Jestli je to podle Vás normální, tak jste asi sadistickej úchylák nebo co. Za léta vlády amerikou podporovaného Saddáma zemřelo civilistů daleko méně. Co ještě chcete slyšet?

109607

1.7.2006 13:40

RE: Je to k zblití

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 204.?.?.?

Reakce na 109603

kdyz se mohlo stat pravdou holokaust se 6 miliony [smích])))) ono totiz zalezi kdo ten nesmysl opakuje a jake prostredky mu v tom pomahaji - propaganda v novinach, vymyvani mozku malych deti ve skole atd

domnivam se, ze exhibujete klasicky pripad tzv. confirmation biasu - pokud si nastudujete odb. zdroje na toto tema, zjistite, ze nemate ani moznost to ovlivnit - je to ciste emotivni zalezitost na nizsich urovnich mozkovych pochodu - mame to vsichni i kdyz nekteri (jako treba muj kolega taktez na vas reagujici) je zretelne schopen uvest argument, to u vas jednoduche neni

nebot voleny prezident s velmi diskutabilnim falsovatelnym e-volebnim systemem, ktery nejspise jedny volby i prohral, ktery navic porusil ustavu, ale dle vyjadreni vys. predstavitelu opozice s tim neni nalada nic delat (rezignace na ustavu) atd atd atd

jak rikam, nemuzete za to

nikdo nerika, ze kim ir-sen a kdo vi kdo jsou dobri lide, ale nemyslim si, ze zrovna soucasny system v USA je nas vzor [smích]

109612

29.6.2006 19:11

RE: Je to k zblití

cz_dragon cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 199.?.?.?

Reakce na 109400

Pouzitim vasi logiky, potom behem druhe svetove valky za Heydrichiády Nemci meli pravo vybit Cechy!!!! Neniliz pravda


[naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

109466

29.6.2006 20:10

RE: Je to k zblití

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 65.?.?.?

Reakce na 109466

pokud vim ja, nemci i heydrich byli v Cechach taktez okupanti nebo to snad melo byt naopak?

109471

29.6.2006 20:46

RE: Je to k zblití

cz_dragon cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 199.?.?.?

Reakce na 109471

A co jsou Zidi v Palestine??????? Ted v Gaze....... [naštvaný] [naštvaný]

109474

29.6.2006 20:22

RE: Je to k zblití

TomasEU 86.?.?.?

Reakce na 109466

Tak to není moje logiky. To není vůbec žádná logika. To je NESMYSL. Němci nás okupovali, Heydrich zde byl jako zástupce protektora. Byli to ukupanti a svině. Žádný Německý stát na našem území neexistoval. Tady byl Český stát, který napadli a okupovali. Takže podle mé logiky jsme měli svinské Němce vystřílet my. Každý náš okupant zasloužil kulku do hlavy. A jestli se nevyznáte v historii, nebo nechápete, že na současné mapě světa (akceptované Asií, Evropou, USA i Austrálií) existuje stát Izrael (tzn. že není pár Židů, kteří by okupovali palestinská území, ale že Židé jsou ve svém státě, který má hranice a právo si bránit území jako jakýkoli jiný, třeba i mladší stát) , tak o tom raději nepiště.

109472

29.6.2006 20:47

RE: Je to k zblití

cz_dragon cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 199.?.?.?

Reakce na 109472

A kdo jim ten stat dal???????

109475

29.6.2006 20:58

RE: Je to k zblití

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 109475

Ale to je furt dokola. Když se podíváme do historie jiných zemí, tak vidíme většinou více méně to samé...akorát že už to je dýl, předchozí obyvatelé jsou většinou pohlceni/vyhubeni/vyhnáni (...). Prostě Israel už je faktem a jeho likvidace je chiméra. Zvláště taková likvidace, která by nebyla vyháněním čerta ďáblem...

Tady tolik lidí nadává na Israel...ale nějaký návrh řešení, to nevidím.

109478

29.6.2006 21:06

RE: Je to k zblití

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 65.?.?.?

Reakce na 109478

to je prave trefeni se do hlavicky-ja si myslim,ze izrael proste faktem porad neni - ze vetsina statu v podobne situaci ustoupi je dano lidskou mentalitou ale prejme palestincum pevne nervy a pevne rakety

reseni tu navrhuje kdekdo, zacneme napr. se stazenim se izraele zpatky do puvodnich hranic, pravo navratu a jeruzalem jako hlavni mesto pal. statu - to je dano preci uz tak strasne davno

otazkou je co je podle vas reseni - neco s cim souhlasi genocidu provadejici nepritel statu nebo naopak ta druha strana nebo svetova komunita ve svetlych chvilkach, obycejne debilky pomijim

109479

30.6.2006 14:38

RE: Je to k zblití

pavel - 1chose 1chose (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 109479

prave...

Nejde až tak o oprávněnost nebo neoprávněnost Izraele, či o jeho montáž či demontáž. Jde o PRAVDU při jeho vzniku. A jde o přijetí této pravdy a přijetí skutečnosti. A pravda je ta, že Izrael se chová jako militantní, samozvaný, agresivní stát. Odmítá jakákoliv jednání. Dovoluje, projevuje, šíří násilí, bez slitování, bez reakce na výtky, bezohledně. Chová se ZCELA OTEVŘENĚ hůře, než byla ta občasná, tolik propagovaná uříznutá hlava na "druhé straně" (té arabské). Ono to je totiž o tom, kdo měl zájem na tom, aby ty hlavy byly tolik propagované. Fanatik je jedna z nejsnáze zneužitelných bytostí (viz tři mušketýři a vrah lorda z Buckhingnamu). Pochybuji, že tento zájem o své fundamentalisty tak pilně rozviřovali arabové. Je to totiž o zájmech, které jsou v pozadí. A zájem může být jedině dvojího druhu - domluvit se, nebo skrytá touha ovládat, vládnout, manipulovat. Vše nasvědčuje tomu (spousta faktů ze všech stran), že Izrael je součástí té břečky, která chce ovládat. V čele s USA bezprecedentní, agresivní, VEŘEJNÉ šíření války, které tyto státy používají. Jak psal p. Stvora nedávno - plivnout člověku přímo do tváře. On třeba neuvěří, co se to vlastě děje.To je prsten moci, vážení, a jestli mu chcete čelit, musíte si to uvědomit.

109551

29.6.2006 21:08

RE: Je to k zblití

cz_dragon cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 199.?.?.?

Reakce na 109478

To je vyborny ja jsem pro vas postup, ted ty obyvatele co tam jsou pohltime/vyhubime/a zbytek vyzenem a udelami si s toho mista narodni park, protoze ja si to preji!!!!

Vyzenme dabla!!!!

109480

29.6.2006 21:21

RE: Je to k zblití

cz_dragon cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 199.?.?.?

Reakce na 109478

YAMATO, co rikaji vas doktor? Vse v poradku?????

109482

29.6.2006 21:45

RE: Je to k zblití

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 109482

Argumentace na opravdu vysoké úrovni [oči v sloup] ...opět to "kdo není s námi, je proti nám"?

109483

30.6.2006 0:15

RE: Je to k zblití

cz_dragon cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 109483

Problem je v tom ze si sam v kazdem druhem prizpevku odporujete!

109493

30.6.2006 1:50

RE: Je to k zblití

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 109493

YAMATO, co rikaji vas doktor? Vse v poradku????? + Problem je v tom ze si sam v kazdem druhem prizpevku odporujete!
________________________________________

Pane jo! Tímto jste si zajistil "umístěnku" na Nezvědavci. Hned má náš "brigádní generál" důvod si tam na Vás postěžovat a ulevit si. To si zase poplaká a poplká ta jeho duše rozpolcená a schizoidní. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

109495

30.6.2006 14:29

RE: Je to k zblití

cz_dragon cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 199.?.?.?

Reakce na 109495

Jako myslite, na tom zido-bolsevickym web site....Me se na nem libi, ze potira komunismus a fasismus, ze obhajuje ty porad neporozumeny zidi proti tem kteri jim chteji ublizit, zastance Bushe a GOP a to ze je politicky korektni web site, no opravu..... [chechtot] [chechtot]

Uz batjushka Stalin rikal "co zid to komunista" a syn zida uz o tom neco musel vedet! Bez zidu by nebyla velka bolsevicka revoluce v Rusku, na kterou jsou Zidi tak priserne hrdi. A ja bych s nejvetsi pravdepodomnosti zil v CR, ponevadz by nebylo duvodu opustit svoji zemi....

Co se tyce Bushe a GOP(Republikani), tak jiz stary Bush nam tady v Americe zacal uplatnovat Talmud, Stary Bush prosadil zakon "Public Law 102-14" kongresem o tom, ze Noemovi zakony z Talmudu jsou zakladem Ameriky! A mlady Bush slavne pokracuje v praci kterou daddy zacal! Bushuv kabinet je prolezly Zidami a predseda GOP Ken Mehlman je Zid ktery si drzi oba pasy jak Americky tak i Isrealsky a podobne to ma zariney nas Himmler velitel Gestapa(Homeland Security) Michael Chertoff!

Tak by me zajimalo kumu Kulihrasek drzi oddanost jestli Americe nebo Zidum.
Podle vseho , tak jak se chova, je to lokaj sloužici pes( lackey dog ) Zidum, kteri ho objeli rohlikem!

109549

30.6.2006 15:23

RE: Je to k zblití

hmmm 62.?.?.?

Reakce na 109472

Prominte ale to neni uplne spravny pohled na vec. Tady neexistoval zadny cesky stat. Pokud vim uzemi bylo oznaceno jako protektorat Cechy a Morava. Tudiz oblast v podruci treti rise. ( To ze si nekdo takovy paskvil vymyslel uz je jina vec.) Cesky stat nebyl napaden, nejdriv mu bylo cast uzemi odebrano "mezinarodnimi dohodami" (velmi podobne vzniku Izraele ze ano), zbytek si pak treti rise vzala proto, aby "ochranovala" sve obcany a obcany protektoratu (alespon oficialni zdroje to takto popisovali). Kazdy vlastenec a obrance zeme byl nazyvan teroristou (opet krasna paralela do soucasnosti) a pokud byl chycen byl zastrelen a s nim mnohdy i jeho rodina. Kupodivu bourani mest bylo vyjimecnym pripadem (Izrael bourani domu a mest pouziva dnes bezne) ale o to krutejsim.

To ze to tak nevidim, ale beru to jako okupaci je to ze muj pohled je pohled ceskeho obcana, nekdo jiny by se na to pravdepodobne dival jinak.
Takze z ruznych pohledu jsou udalosti vnimany jinak ze ano ?

To ze Izrael ma pravo na ochranu nepopiram. Ale chranit sve uzemi zabranim a napadenim jineho mi osobne moc jako ochrana nepripada. Mezinarodni pravo je schopno akceptovat preemptivni uder (tzn. souper shromazduje na hranicich jednotky s umyslem zautocit ) proto prosel utok Izraele v roce 1967 (ano zautocili prvni ale meli na to pravo, uz jim stalo na hranicich nekolik armad), nicmene mezinarodni pravo netoleruje (presneji nemelo by tolerovat preventivni utok (tzn. zautocim na nekoho jen proto, ze by v budoucnu mohl mne ohrozit, viz. bombardovani Osiraku ).

109557

30.6.2006 3:24

RE: Je to k zblití

Prdelka 83.?.?.?

Reakce na 109400

V roce 1920 bylo na území dnešní Palestiny 8% židů
a mezi židy a araby nebyly žádné třenice.
Byla to "ospalá" a klidná část světa.
Potom došlo k postupnému obsazování Palestiny
židy a arabové se museli po dobrém, či po zlém "klidit".
Tam je kořen dnešní "války"!

109500

30.6.2006 3:28

RE: Je to k zblití

Prdelka 83.?.?.?

Reakce na 109400

A zdali nepatříte k české nebo židovské chátře?
Než napíšete něco tak ubohého , račte se zamyslet.
Raději však doporučím bublat do ovaru, nejlépe
do hovězího!

109501

30.6.2006 7:03

RE: Je to k zblití

kema 207.?.?.?

Reakce na 109501

>A zdali nepatříte k české nebo židovské chátře?
>Než napíšete něco tak ubohého , račte se zamyslet.
>Raději však doporučím bublat do ovaru, nejlépe
> do hovězího!

Nezlobte se pane Peleska, ale to je stejne hloupy argument, jako kdyz jste zautocil na novinare pana Jocha kvuli jeho vzhledu. [pláč]

109506

30.6.2006 14:43

RE: Je to k zblití

pavel - 1chose 1chose (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 109400

tento příspěvek,proti jakékoliv lidskosti,slušnosti,etice,hloupý, nízký a sprostý nebude Zvedavec mazat?

109552

29.6.2006 14:36

RE: Je to k zblití

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 109396

Dejme tomu...ale pak se nikdo nemůže taky divit, že si pro něj jdou "hlava nehlava". A zase ten kolotoč násilí z obou stran...

No a tohle je opravdu "geniální"! Takže když nějaká svině zabije israelské dítě, tak je to vlastně čakatel na vojenský výcvik. To je opravdu nádherný způsob, jak omluvit vraždění...

Obě strany se tam chovají jak hovada a žádné omluvy pro vraždění nejsou. Ani pro jednu stranu!

109407

29.6.2006 15:03

RE: Je to k zblití

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 109407

Je to jako ve škole, když dva žáčci neustále zlobí. Nakonec se musejí poslat oba do kouta, každej do jinýho. Jenomže se k tomu učitel nemá a místo toho jednomu nadržuje a druhej je v koutě už dávno permanentně.

109416

29.6.2006 15:44

RE: Je to k zblití

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 109416

Ani to ho neomlouvá, když jde k němu domů a tam zvalchuje mladšího bráchu v kočárku...a do kouta se dostal až potom.

109427

29.6.2006 16:10

RE: Je to k zblití

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 109427

Je zcela evidentní dle názorů, že řešení buď není a nebo se musej Palestinci vyhubit. Nemá to žádnou cenu o tom vůbec diskutovat, neboť se nějakej ten důvod jak obhájit okupační sílu vždy najde. Nezbývá než zpočítat mrtvoly na každé straně a podle toho si udělat vlastní úsudek. A nadržovat se nemá.

109437

30.6.2006 3:36

RE: Je to k zblití

Prdelka 83.?.?.?

Reakce na 109335

Zákeřnost,podlost a úskočnost jsou vlastnosti
o kterých lze hovořit směrem k Izraeli.
A židovský život a svoboda je jiná než život Palestince!
Pořád je obětí na straně Palestinců asi pětkrát
více, než na straně Izraele.
Jenomže Izrael má vraždící armádu a ti druzí jsou
teroristé.

109502

4.7.2006 23:54

RE: Je to k zblití

CTRL+V CTRL+C 80.?.?.?

Reakce na 109335

DOUFÁM ŽE CO NEJDŘÍVE A CO NEJSUROVĚJI

109828

29.6.2006 8:12

No dobre, tak co delat?

pavt 85.?.?.?

Nechci se nijak vehementne zastavat jako obvykle prehnane reakce Izraele ani jako obvykle neobjektivniho clanku pana Krale, ale opravdu by mne zajimalo - co ma tedy Izrael delat? Jak si vykoupit mir? Kdyz si v r.48 zajistil nejake uzemi, tak to bylo brano jen jako docasne, dokud nebudou Izraelci zahnani do more. V r.67 tedy okupoval uzemi vetsi. Byl ochoten je vymenit (alespon z vetsi casti...?) za mir. Take to nestaci. Stahne se z pasma Gazy - ihned je to vyuzito k tomu, aby se odtamtud odpalovaly rakety, kopaly podkopy a buhvico jeste. Palestinci si zvoli Hamas, ktery hlasa vymazani Izraele z mapy (pravda, s jistou taktickou prestavkou na vyzbrojeni), coz je samozrejme neco, na co nikdo dobrovolne nikdy nepristoupi...
Co ma tedy Izrael delat? Opravdu by me to zajimalo...
Ano, ocekavam reakce jako "bezpodminecne stazeni z okupovanych uzemi" atd. K tomu lze namitnout jedine - bude to opravdu znamenat mir? Nehlede na drobnou poznamku - od usvitu veku byla valka povazovana za prostredek, byt mozna krajni, kterym se resi neresitelne a treba i meni hranice. Proc je to Izraeli upirano? SSSR si po vitezne valce nadiktoval hranice, Vietnam tez, USA a mohl bych pokracovat. Proc zrovna Izrael nemuze?
Obavam se, ze v tomto konfliktu uz pravda neni na zadne strane...

109341

29.6.2006 17:03

RE: No dobre, tak co delat?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 109341

Pokud Izrael chce opravdu mir, tak at se poradi s Britanii. V Severnim Irsku byla dlouho mimoradna situace. Ve hre bylo nabozenstvi protestanti-katolici, narodnostni zajmy Londyn-Dublin, osobni nenavist vrazdeni mezi proti sobe stojicimi frakcemi. IRA provadela atentaty v Britanii, unasela Brity a zabijela je!!! Reknete me vjeli nekdy britske tanky do Belfastu, bombardoval RAF elektrarny a mosty v Severnim Irsku, rikali nekdy oficialni predstavitele exekutivy, ze udelaji z Iru narod drevaru a cisniku, pokud je rovnou neprovazdi? Mel snad Londyn ideology typu Jabotinskeho ci Herzla? O tom stoji palestinska otazka!!! Jaka je skutecna predstava Israele o definitivnim reseni? EU jasne rekla, ze neuzna jednostrane vyhlasenou hranici Izraele. A po navsteve Bushe ve Vidni, byla nucena neco podobneho sdelit i madam Ryzova. Cetl jsem, ze USA durazne varuji Izrael pred akci v Gaze. Mno, Izrael vstoupil do Gazy, takze jsem opravdu zvedav, jak budou USA dusledne ve sve duraznosti.

109448

30.6.2006 2:36

RE: No dobre, tak co delat?

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 109448

Soucasna administrativa byla zvolena diky AIPAcu. Ten si ji vybral prave pro jeji naznacenou kooperaci. V soucasne dobe slysim hlasy, zidovske, kteri se citi zklamani nad slabou execuci jejich prani. Je jasne, ze oni se neciti vazani loyalitou k presidentovi, ale ze je spise zajima osoba ktera bude jejich prani plnit. Tato je ovsem v soucasne dobe v Republikanskem tabore. Jen tak na ilustraci, v dobe Demokraticke konvence jeden z zidovskych komentatoru prohlasil:" prece nemuzeme volit demokraty. Vzdyt oni nejsou pro Israel."
Israelska aktivita ztraci popularitu se zvysenou rychlosti. Nejen na universitach, ale uz take mezi normalnimi lidmi. Tedy jakekoliv naznaceni kritiky Israele naznacuje. Krotte se. Nyni mame pred volbami a kdyz bude vypadat, ze vas prilis podporujeme a vy jste prilis sadisticti, my ztratime spoustu hlasu a vy ztratite podporu USA.
Dnes napriklad soud rozhodl proti administrative.

109497

1.7.2006 1:44

RE: No dobre, tak co delat?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 109497

Zajimavy postreh uvidime, jak to bude fungovat po volbach. [mrknutí jedním okem]

109587

29.6.2006 19:18

RE: No dobre, tak co delat?

cz_dragon cz_dragon (zavináč) post (tečka) cz 199.?.?.?

Reakce na 109341

SSSR - byla zido-bosevicka diktatura. Jedina ktera si ponechala dobyta uzemi!

[naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

109468

29.6.2006 8:34

Veřejné mínění

Českej Fousek 85.?.?.?

Znovu se potvrzuje tisíckrát opakované; totiž že Izrael se svou agresivní politikou a teroristickými praktikami je skutečnou reálnou hrozbou pro celou oblast, kde neváhá svojí špinavou politiku uplatňovat. Záminka s izraelským uneseným vojákem je směšná a slouží jen k testu, čím vším lze ještě lidi oblbovat.
Tomu navsvědčují i postoje objevující se v diskuzích pod články z některých internetových serverů v ČR. Sám jsem očekával spíše alespoň pokus o odsouzení bezprecedentního přepadení a vraždění na území Palestiny, nicméně jsme spíše svědky vychvalování izraelců a siláckých řečí typu "Doufám, že jim to teď Izrael nandá...". Odráží se v tom totální nepochopení situace i historického kontextu, odráží se v tom bohužel i výsledky cílené mainstreamové manipulace s veřejným míněním. Mainstream drží v rukou a ovlivňují ONI. Kruh se tak uzavírá - za vším hledej Žida a jeho zločinnou ruku!

109344

29.6.2006 10:17

RE: Veřejné mínění

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 109344

Tak, a ted vas staci oznacit za "antisemitu" a vse co jste rekl a ze jste mel sakra pravdu bude, jako kdyby nebylo. A v tom je ta finta.

Zid a jeho zlocinna ruka me vubec nezajima - me zajima fakt, ze se jim podarilo tak zblbnout majoritni cast populace tak, ze jim ty lzi zerou i s navijakem.

To je onen hlavni problem a rozhodne za nasi blbost nemuzou zidaci. To ani nahodou. Chyba je v nasi blbosti a naivite - Izrael se chova tak, jako kazdy jiny stat, kdyz zije v presvedceni, ze mu to projde. A ono mu to prochazi, tak co by si zase trosku nezaokupoval Gazu, nepovrazdil par lidi, nepozytykal ministry cizi vlady, etc.

Proc ne? Vzdyt co blbi gojove zmuzou proti nim? Ani protesty, ani sankce, ani zabaveni zidackeho majetku a deportace do Izraele ci na Madagaskar - nic. Vetsina priblblych goju jim jen jeste tleska, netusice ze se zde pracuje na JEJICH zahube.

A tech par, co protestuji? To jsou antisemitiste, fasouni, popiraci... a tak dale [mrknutí jedním okem]

Ne zide, ale nase blbost je tim problemem. [zahanbení]

http://ax2.old-cans.com/bendib/NYT-ad2.jpg

109355

29.6.2006 10:33

RE: Veřejné mínění

Českej Fousek 85.?.?.?

Reakce na 109355

Asi nejsme v rozporu: je skutečně naším problémem, co všechno si necháme líbit, ale já tvrdím, že mainstreamová média ovládaná Židy jsou jedním z nástrojů, jak lidi-ovce udržovat v "neinformovanosti", aby pak bez nějakého významějšího odporu ze strany veřejnosti mohlo docházet k takovým zvěrstvům jako se to děje nyní v Gaze.

109359

30.6.2006 15:06

RE: Veřejné mínění

pavel - 1chose 1chose (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 109355

souhlasíííííííííím. [vyplazený jazyk] Vykořeňme blbost!, blbost je věčná, je nekonečná... [oči v sloup] Jak to jen udělat... [velký smích]

109555

29.6.2006 12:45

RE: Veřejné mínění

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 109344

Teta má taky českýho fouska. Chytrej pejsek. Chytřejší než ten nahoře podepsanej "Českej Fousek" [smích]

109388

30.6.2006 15:13

RE: Veřejné mínění

pavel - 1chose 1chose (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 109388

No, jak znám Čochtana, tak ten taky nebyl blbej, chytřejší než nahoře podepsanej... Měl totiž rád jíšku.. éé totiž frťana. [chechtot]

109556

1.7.2006 20:46

RE: Veřejné mínění

Kamila 88.?.?.?

Reakce na 109344

Ráda bych se zapojila do této diskuze. Ale strašně se bojím, že ten divný nenávistný národ ovládl už zlatem a svými pletichami celý svět.Všude má své uši, neštítí se žádné špíny a lživé propagandy a zmanipuloval celý svět tak, že se bojíte nahlas vyslovit název tohoto národa. To co dělá v Palestině je strašné, bezmoc těch Palestinců, že vlastní živá těla činí zbraněmi. A celý svět se na to dívá a nikdo neřekne "národu vyvolenému" DOST. Ukončí někdo tu jejich světovládu? Rozdrobí národy, zadluží je, stáhly zlato z celého světa, a jen v pozadí s čistými ručičkami manipulují celým světem. Děsné.

109637

3.7.2006 0:12

RE: Veřejné mínění

TomasEU 86.?.?.?

Reakce na 109637

Nikdo se nebojí nic vyslovit. Mluvíte všichni docela svobodně a dost nenávistně. Klidně popíráte holocaust, myslíte, že celou 2. sv válku začali židé. Nejraději byste zničili celý židovský národ. Totéž v USA, tam si také může říkat každý co chce. Ale kdybyste v těch vašich opěvovaných arabských zemích chtěli někdy říci svůj vlastní názor, nebo vaší víru (no, spíše žádnou víru ve vašem případě) tak jste mrtví během pár minut. Největší lživá a špinavá propaganda je v těch státech, které vy všichni opějujete. Tam říci cokoli proti vládnoucí straně = rozsudek smrti. A vy, jestli jste podle nicku žena, tak byste v žádné z těchto zemích nemohla ani otevřít ústa, protože byste neměla žádná práva. A to je podle mě to, co potřebujete. Abyste teprve věděla, co je to bezmoc, špíná a nenávistná propaganda, ztráta lidství, důstojnosti.

109693

3.7.2006 0:59

RE: Veřejné mínění

Prdelka 83.?.?.?

Reakce na 109693

Židé nebo arabové - je to jedno, pro mne jsou to
všichni lidé.
Jenomže stát Izrael postavil zeď a ejhle, ona je
hluboko na Palestinském území, takže jde o státní
zlodějnu, proto byla také mezinárodním soudem označena
za protiprávní akt vůči Palestincům.
Izraeli v poslední době jde hlavně o co největší zábor
Palestinského území a vyhnání arabů z Jeruzaléma
a přetvoření Jeruzaléma na hlavní město Izraele
bez arabů.Stažení několika osad je úskok pro veřejné
mínění.Proč vůbec zakládají židé svoje osady na
území , které jim nepatří? Opět zlodějna posvěcená
státem.A kecy o míru.
Mír již mohl alespoň v nějaké formě být,
kdyby si židovští fašisté nezavraždili Rabina.
Ten měl zájem se opravdu s araby dohodnout.
A to největší svinstvo je nepoměr sil.
Izrael má armádu a Palestinci prakticky holé ruce
a přesvědčení , že je Izrael neoprávněně okupuje.
Na čí straně je pravda, když proti samopalu jede tank.
A také proč byla při poslední akci zničena centrální
rozvodná stanice a 700 000 Palestinců je bez proudu?
Židovský státní fašismus řádí v Izraeli a Palestině.

109699

4.7.2006 15:09

RE: Veřejné mínění

TomasEU 86.?.?.?

Reakce na 109699

Podívejte, když v ČR, v Matiční ulici se měla stavit zeď proti cikánům, kteří obtěžovali normální lidi, také jsem to podporoval. Já kdybych měl kolem svého domu nebezpečné šílence, také jí obženu 3m betonovou zdí s kamerovým systémem. Mohu zde všechny přispěvovatele ubezpečit, že by se zachovali stejně. Izrael zkrátka nechce , aby mu tam pomatení krvežízniví arabáči chodili házet bomby, střílet a masakrovat civilisty, proboha, kdo by toto chtěl??? Proto si tam postavili zeď. (To jestli je na jejich území, nebo není je podle mě nepodstatný detail, protože i kdyby ji měli Izraelci na svém území, tak by palestinci proti tomu protestovali)
To, že chtějí JEruzalém bez arabů je také pochopitelné a je to důsledek chováni palestinců, kdyby nenosili u sebe bomby nevyhrožovali, nevražidli civilisty, nestříleli neustále samopalem nad hlavou, nevolili si do čela své země regulérní teroristickou skupinu, neměli by NIKDE zákaz vstupu a mohli by se v celém Izraeli pohybovat volně, obchodovat, podnikat zkrátka dělali by si co by chtěli!!!! Tak jako všude na světe slušní lidé. Ale když se budou chovat jako prasata, je zcela pochopitelné, že je Izrael nechce pouštět na své území. (Proč také, aby zabili několik dětí??? aby někde dělali masakry?)
Zkrátka každý z nás by se zachoval stejně, kdyby měl za sousedy cikány, nebo palestince , kteří by se ještě tak chovali!!!
A jestli si myslíte, že by bylo spravedlivé, kdyby Palestinci měli mít stejně velkou armádu, tak jste blázen!!! To je jako kdybyste říkal, že by bylo spravedlivé, kdyby všechny země byly stejně bohaté. že by bylo spravedlivé, kdyby dva sprinteři běželi stejně rychle a nespravedlivé, že je jeden rychlejší.
A poslední věc, bylo to dříve naopak. Okolní arabáči byli po zuby ozbrojení od SSSR, od ČSSR , kdežto původní Izraleic měli jen zemedělské nářadí a s ním zahnali zpět útok všech okolních arabáčů! V současné době je to naopak, USA zase poslali zbraně Izraeli, to je spravedlivé, ne??

109803

5.7.2006 2:19

RE: Veřejné mínění

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 109803

V současné době je to naopak, USA zase poslali zbraně Izraeli, to je spravedlivé, ne??.

Mily TomaskuEU
No,...to vite, ze ne e.
Tak,jako Vy si myslite, že ze svych dani zivite neprizpusoblive spoluobcany v CR,
tak ja si zase myslim, ze si chazarci,predstirajici ze jsou semite, delaji z nas, US taxpayers, dojnou kravu. Ale kdyz mi reknete, kolik oni pak Vam zaplati za tu nehoraznou propagandu okupanta, treba Vam i odpustim.
Kazdy se nejak zivime, ...zejo. [mrknutí jedním okem]

Kdyz chcete zrat, tak zerte,...ale ze sveho talire.

P.S. A nezapomente,...Palestinci jsou v okupovane Palestine stale doma v kuchyni.
Zadny Serjoza Khazarov , narozen na Ukrajine, nema vetsi pravo na toto uzemi, jako nas mily
nosaty Palestinec, semitsky typ to napohled [cool]

109838

6.7.2006 0:09

RE: Veřejné mínění

Prdelka 83.?.?.?

Reakce na 109803

Zeď byla postavena na území, které není Izraele!
To je prostě státní zlodějna.
A proto byla mezinárodním soudem označena na za
protiprávní. Jenomže Izrael žádné právo neuznává,
jenom to svoje.
Ostatní jsou kecy.

109890

29.6.2006 10:21

Článek plný omylů a chyb

Lexman 194.?.?.?

Nevím, zda je to úmyslně anebo z neznalosti, ale článek obsahuje celou řadu informací, které prostě nejsou pravdivé.

V pásmu Gazy právě probíhá masakr, o kterém se ale nemáte šanci moc dozvědět. Izraelská politika nulové tolerance k novinářům způsobila, že jen naprosté minimum z nich si troufne zůstat v Gaze, riskovat život a objektivně informovat.

Na místě jsou statisíce Palestinců. A ani jejich média zatím neinformovala o jediném masakru. Izraelské údery se zatím zaměřují na neobydlené oblasti a průmyslová, vojenská zařízení, na infrastrukturu. O mrtvých není z ŽÁDNÉHO zdroje nic známo.


Pojem genocida se dělí na genocidu tolerovanou a genocidu netolerovanou. Genocida Palestinců je tolerována.

Další zjevná nepravda. Žádná genocida Palestinců neprobíhá. Na to, že Palestinci vedou proti Izraeli válku, mají ztráty malé. Počet mrtvých civilistů v Bosně byl jen za jediný měsíc vyšší, než počet mrtvých arabských civilistů za 40 let izraelské správy tzv. Západního břehu Jordánu a Gazy. Jen upřesňuji, že tím nechci nijak popírat, že by smrt civilistů nebyla obecně špatným jevem. Jen se prostě v případě Palestinců opravdu nejedná o genocidu. Pojem genocida má úplně jiný význam.

Prvním cílem izraelské armády se staly komunikace. Jaký důvod má zničení mostů pro vysvobození jednoho izraelského vojáka?

Znemožnění přesunu. Pokud chcete někoho chytit, tak prvním krokem je, znemožnit mu se volně pohybovat.

Neváhá-li izraelská armáda zahájit takovou gigantickou demonstraci síly kvůli jedinému zajatému vojákovi, nechci domýšlet, čeho by byl Olmert schopen, kdyby Palestinci usmrtili a zajali třeba dvacet židovských vojáků.

Vidíte, a přitom by stačilo málo. Stačilo by, aby palestinští teroristé toho zraněného zajatce propustili. Třeba prostřednictvím Červeného půlměsíce jako humanitární gesto. Ale oni to neudělají. I když je Izrael varoval, že bude ofenziva a dal jim 2 dni na rozmyšlenou. Stačilo Gilada Šalita pustit. Ale to ne. Tzv. palestinští vlastenci raději nechají zničit celé Pásmo Gazy - inu láska ke svému národu.

Podrobnosti na http://eretz.cz

109356

29.6.2006 12:05

RE: Článek plný omylů a chyb

Cyril Hue 84.?.?.?

Reakce na 109356

Logika opravdu jak od protektoratniho apologety..

Nenapadlo Vas pane nestranny napriklad, ze kdyz vypadl proud pro tech 700.000 tisic lidi tak vcetne nemocnic, klimosky a dalsich zarizeni? Pochybuju, ze v te situaci tam maji vsude nahradni generatory apod.

Cili urcite jen kvuli vypadku proudu zemreli lide nebo jim bylo vazne poskozeno zdravi..

Jinak soucasny vyvoj ukazuje, ze Fatah degeneroval jen na prevodove ustroji Israelske vlady proste takova mala hezka protektoratni vlada. Fatah dnes dostava zbrane, penize a dokonce uz i intel proti Hamasu od Israele!

Bezni palestinci si toho jsou cim dal vice vedomi, jestli padne Fatah tak tam mate plne povstani a nevim jak se bude svetova verejnost tvarit na to jakym zpusobem to Israel bude muset plosne potlacovat..

109378

29.6.2006 14:47

RE: Článek plný omylů a chyb

Lexman 194.?.?.?

Reakce na 109378

Nenapadlo Vas pane nestranny napriklad, ze kdyz vypadl proud pro tech 700.000 tisic lidi tak vcetne nemocnic, klimosky a dalsich zarizeni? Pochybuju, ze v te situaci tam maji vsude nahradni generatory apod.

Napadlo mě to. Ano je to zlé. Ale není tohle především starost vlády Palestinské správy? Stačilo přece, aby řekla, že se zajetím Gilada Šalita nesouhlasí a vyzvala k jeho propuštění. Pokud by současně po něm i začala pátrat a pohrozila únoscům potrestáním - pak by Izrael neměl žádný důvod k intervenci.

Vláda Hamasu však namísto toho nad zajetím zraněného vojáka jásala. A totálně ignorovala 2 denní ultimátum, které Izrael dal k tomu, aby palestinská vláda zajatce buď osvobodila nebo podnikla nějaké kroky k jeho osvobození.

Palestinských civilistů mi je líto. Ale odpovědnost za jejich současný osud nese jejich vlastní vláda. Kterou si před necelým půlrokem svobodně zvolili.

Cili urcite jen kvuli vypadku proudu zemreli lide nebo jim bylo vazne poskozeno zdravi..

Logická úvaha. Nicméně dosud není potvrzena ba ani tvrzena smrt jediného člověka. Takže poněkud předbíháte. Že by "přání bylo otcem myšlenky"?

Jinak soucasny vyvoj ukazuje, ze Fatah degeneroval jen na prevodove ustroji Israelske vlady proste takova mala hezka protektoratni vlada. Fatah dnes dostava zbrane, penize a dokonce uz i intel proti Hamasu od Israele!

Bezni palestinci si toho jsou cim dal vice vedomi, jestli padne Fatah tak tam mate plne povstani a nevim jak se bude svetova verejnost tvarit na to jakym zpusobem to Israel bude muset plosne potlacovat..


Fatáh je hlavně dlouhodobě strašlivě zkorumpovaný. Za vlády Arafáta a jeho Fatáhu byla jimi rozkradena většina zahraniční pomoci. To, že Izrael dovolil dodat Fatáhu zbraně osobně považuji za hrubou chybu. Izrael se vůbec neměl do rozmíšek mezi oběma teroristickými uskupeními míchat. Jen ať se v ulicích Gazy "svobodně a nezávisle" mydlí bez "vměšování".

109411

2.7.2006 20:19

RE: Článek plný omylů a chyb

Mujuhaim 82.?.?.?

Reakce na 109411

>tech 700.000 tisic lidi tak vcetne nemocnic, klimosky a dalsich
>zarizeni? Pochybuju, ze v te situaci tam maji vsude nahradni
>generatory apod.}

>
>Napadlo mě to. Ano je to zlé. Ale není tohle především
>starost vlády Palestinské správy? Stačilo přece, aby řekla,
>že se zajetím Gilada Šalita nesouhlasí a vyzvala k jeho
>propuštění. Pokud by současně po něm i začala pátrat a
>pohrozila únoscům potrestáním - pak by Izrael neměl žádný
>důvod k intervenci.

Nezlob se na me, ale v tomhle lzes.. Tohle si totiz neuvedomi jenom hnup a lhar.. Je to asi jako rceni: No vite proti me sel kabat, tak jsem do neho 9x bodl a z neho potom vypadl chlap

>
>Vláda Hamasu však namísto toho nad zajetím zraněného
>vojáka jásala. A totálně ignorovala 2 denní ultimátum,
>které Izrael dal k tomu, aby palestinská vláda zajatce buď
>osvobodila nebo podnikla nějaké kroky k jeho osvobození.

Je zcela legitimni vrazdit, zatykat okupanty. Ten "tankista - syn advokata" s tim do armady sel, ze se tam obcas i umira. Koho by meli jeste palestinci likvidovat, kdyz ne zbabele lidske onuce v podobe okupantu v tancich..

>Palestinských civilistů mi je líto. Ale odpovědnost za jejich
>současný osud nese jejich vlastní vláda. Kterou si před
>necelým půlrokem svobodně zvolili.

TObe vseho jineho nez palestincu, tyhle moralisticky sionisticky kecy si nech do mikve

>
>Cili urcite jen kvuli vypadku proudu zemreli lide nebo jim bylo
>vazne poskozeno zdravi..

>
>Logická úvaha. Nicméně dosud není potvrzena ba ani tvrzena
>smrt jediného člověka. Takže poněkud předbíháte. Že by
>"přání bylo otcem myšlenky"?


Logicka uvaha? Realita ty hnupe. No vite ja jsem toho potapece sice odpojil od vzduchu. Nicméně dosud není potvrzena ba ani tvrzena
smrt jediného člověka, ktereho bych takto zabil. Takže poněkud předbíháte. Že by "přání bylo otcem myšlenky"?

>
Je mi te Alexi lito [velký smích] [velký smích] [velký smích]

109679

29.6.2006 12:41

RE: Článek plný omylů a chyb

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 109356

Výborná odpověď.
Pan Král se politicky korektně rozhořčil, plamenými slovy odsoudil sionistický imperijálismus a lhal v každé větě.
Pan Král se ztrapnil jak Pavka Morozov.

109385

29.6.2006 17:11

RE: Článek plný omylů a chyb

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 109385

No ja jsem takovy lidovy clovek, takze tu lez v kazde vete bych potreboval trochu konkretneji vysvetlit. [překvapení] [velký smích]

109450

29.6.2006 12:47

RE: Článek plný omylů a chyb

Pavel -Čert- Němec 62.?.?.?

Reakce na 109356

>Na místě jsou statisíce Palestinců. A ani jejich média
>zatím neinformovala o jediném masakru. Izraelské údery se
>zatím zaměřují na neobydlené oblasti a průmyslová,
>vojenská zařízení, na infrastrukturu. O mrtvých není z
>ŽÁDNÉHO zdroje nic známo.

Nejak mi unika, co ma spolecneho osvobozovaci akce s nicenim prumyslovych zarizeni jako je elektrarna, ktera zasobila vetsinu Gazy a stejnetak nechapu, jaka vojenska zarizeni mate na mysli...

>Znemožnění přesunu. Pokud chcete někoho chytit, tak prvním
>krokem je, znemožnit mu se volně pohybovat.

No vidite a clovek by rekl, ze staci ten most obsadit dvema tanky. Ale oni na Palestince z vysoka serou a ten vojak jim je v podstate taky ukradeny, hlavne ze maji duvod nicit a terorizovat mistni obyvatele nicenim infrastruktury.

>Vidíte, a přitom by stačilo málo. Stačilo by, aby palestinští teroristé >toho zraněného zajatce propustili.

No vidite, ja si zas myslim, ze by stacilo kdyby IDF neunasela demokraticky zvolene palestincke ministry a poslance(je jedno ze se tak stalo az po unosu vojaka, akce byla planovana tydny dopredu). Treba by pak bylo s kym vyjednavat...

>Podrobnosti na http://eretz.cz
To si z nas ovsem delate srandu... [chechtot]

109389

29.6.2006 14:55

RE: Článek plný omylů a chyb

Lexman 194.?.?.?

Reakce na 109389

Bez elektřiny se například hůře pracuje v továrnách na munici a na výrobu Kasámů. Bez elektřiny se v dnešní moderní době obecně hůře klade odpor vojenské intervenci. Proto.
Vojenskými zařízeními jsem myslel vybombardovanou manufaktutu na Kassámy a muniční sklady, zničené dnes v noci.

Pokud most obsadíte 2 tanky, tak se ty tanky stanou předmětem útoku. Pletu se? Pokud ovšem most vyhodíte do vzduchu, tak je to mnohem definitivnější řešení - a neriskujete životy vlastních vojáků. Proč se asi během válek vyhazují mosty do vzduchu namísto jejich "obsazení 2 tanky"?

Ti slavní ministři jsou členy teroristické organizace Hamas - té samé, jejíž křídlo Lidové výbory odporu uneslo Gilada Šalita, 2 vojáky zabilo a 4 zranilo. Ti ministři mohou být rádi, že byli jen zatčeni a ne zabiti. Ve válce je ministr nepřátelské strany legitimním vojenským cílem. A tohle válka je. Jak jinak nazvat nedělní útok palestinských komand z Hamasu na izraelské vojáky? A když je zde válka, musí i palestinská strana počítat s tím, že Izrael se bude chovat jako ve válce. Těžko čekat, že Izrael si nechá zabíjet vojáky a současně běhat po svobodě ministry vlády,která za to odpovídá...

Co se vám na http://eretz.cz nezdá?
Je v nějakém tamním článku něco nesprávně? Nějaká chyba? Nepřesnost? Omyl?

109413

29.6.2006 15:51

RE: Článek plný omylů a chyb

skud skud (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 109413

http://eretz.cz

Na http://eretz.cz se mi mimojiné nezdá to, že je spřízněná se sionistickými neokonzervativními či neoliberálními fanatiky z eportálu. Podobný demagogický styl psaní, nekritický obdiv k USA - GW. Bush), kteří milují Israel, propagují volný trh bez přívlastků, džungli, právo silnějšího, odsuzují veškeré zákony, pravidla a tváří se jako, že jsou antiideologičtí.Přitom jsou ideologičtí jak Brno.Jde samozřejmě o ty samé pisálky, kteří zveřejnují prorežnimní propagandu. Spousta z těchto pisálků před rokem 89, nadšeně oslavovalal bolševický totalnitní systém.Jsou samozřejmě napojewni na ODS, která je výrazně proamerická a pro israelská.Ti samí pisálci píší jak do liberálního, či občanského institutu, MFD, Lidovek, Fragmentů či Virtually.Je to podobná svoloč, která v Evropě postupně páchá obrovské množství škod v myšlení lidí.Je to lučavka královská nacismu a komunismu. Je to jak nemoc.A s tou stránkou http://eretz.cz už tady neotravujte. Na jejich slinty nejsem zvědavý.

109431

29.6.2006 16:21

RE: Článek plný omylů a chyb

Lexman 194.?.?.?

Reakce na 109431

Mají na sebe s ePortálem reklamu. Ale jinak tam moc spřízněnosti nevidím. Na Eretz.cz jsem nenašel jediný oslavný článek na GWB - k USA se prakticky nevyjadřují. Nějakou propagaci volného trhu atd, atd. (vše co zmiňujete) tam také nevidím.

Když byly v ČR volby, tak jsem schválně sledoval, komu budou nadržovat - a na Eretz.cz nevyšel ve vztahu k českým volbám a českým politickým stranám jediný článek. Prostě píší o Izraeli.

Neříkám, že http://eretz.cz je nějaká nenapadnutelná mantra. Jen mě zajímalo, co konkrétně v konkrétním článku mají špatně, mylně, chybně..

... a vy jste mi odpověděl jen obecnými proklamacemi, z nichž většina je úplně mimo mísu [pláč]

109439

29.6.2006 17:09

RE: Článek plný omylů a chyb

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 109413

Podle jake pravni prirucky mohou byt ministri znepratelene vlady postrileny jako slepice. Podle caru papiru jako treba ustava? Nebo podle jineho caru papiru jako treba Zenevske konvence? Pokud Izrael vyhlasil Palestincum valku, tak to formalne zapomel sdelit svetu. I kdyz proc se zabyvat formalitami, ze ano? Omyl nebo unos vysledek je stejny.

109449

2.7.2006 1:25

RE: Článek plný omylů a chyb

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 109413

>Co se vám na http://eretz.cz nezdá?
<

Nemám opravdu čas tyto dle mne i v českém prostředí nepřiliš významné stránky analyzovat nicméně moc objektivity (už jen název je dostatečně vypovídající) od nich nečekám. Asi tak jako od jewwatch.com.

109647

29.6.2006 14:45

RE: Článek plný omylů a chyb

Arkan 69.?.?.?

Reakce na 109356

Ten článek obsahuje celou řadu informací, které nejsou pravdivé, ze zcela jednoduchého důvodu. Napsal jej totiž jistý Richard Král, který záměrným překrucováním dostupných informací či skutečností, užíváním "velkých" slov jako masakr, vraždění, genocida, přidáváním nul ke stovkám, děláním tisíců ze stovek apod. a podobnými praktikami je proslulý.

Z tohoto důvodu se nemůžete divit, že i tato poslední operace IDF zvaná Letní déšť je popisována způsobem jemu blízkým. Celý jeho článek je, jako obvykle, naplněn nenávistí ke všemu izraelskému, židovskému, a případně americkému, což pochopitelně vyhovuje a vždycky vyhovovalo velké části čtenářů Zvědavce.

Izraelská armáda je, bohužel, držena na velice krátké šňůře díky E. Omertovi, který nemá odvahu udeřit a jednou provždy vyříznout ten palestinský "vřed". Neznám stát, který by do nekonečna toleroval nepřetržité teroristické útoky, unášení občanů a ohrožování jejich bezpečnosti či životů. Pokud tomu nemůžete věřit, informujte se o tom, jakým způsobem se s palestinským problémem nebo s opozicí v minulosti vyrovnal jordánský král nebo tatínek dnešního prezidenta Syrie (peace be upon his name). To nebyly stovky mrtvých to byly tisíce a desetitisíce (jenom to co bylo oficiálně přiznáno).

Soudě podle opatrné reakce většiny arabských států (a zejména té "štědré" finanční pomoci, která v poslední době tak trochu vyschla) i jim dochází, že čeho je moc toho je příliš.



[naštvaný]

109410

29.6.2006 15:26

RE: Článek plný omylů a chyb

Lexman 194.?.?.?

Reakce na 109410

K osobě pana Krále se těžko mohu vyjádřit. Neznám ho, na Zvedavci se pohybuji krátce.

S ostatním ovšem zcela souhlasím.

Zejména jste velice správně připomněl krále Husajna a Háfize Assáda (mír s oběma), kteří si s Palestinci poradili tak, že k něčemu podobnému se Izrael nikdy ani nepřiblížil. Stačí si vzpomenout, jak poté, kdy se Arafát pokusil v Jordánsku o převrat a svržení krále Husajna, jordánská armáda během "Černého září" kulomety zmasakrovala OOP a vyhnala za hranice...

A svoji zkušenost s palestinskou vděčností mají i Kuvajťané, kteří jich tam nechali desetitisíce pracovat, aby pak sledovali, jak jásají na iráckým útokem na Kuvajt. Však je taky po osvobození Kuvajtu hnali...

109421

29.6.2006 20:00

RE: Článek plný omylů a chyb

Arkan 69.?.?.?

Reakce na 109421

4Lexman

Kdyby každý z čtenářů Zvědavce diskutoval inteligentním způsobem jako Vy, pak by se dalo pokračovat v této diskuzi. Vy znáte skutečnosti anebo máte zdroje spolehlivých informací a díváte se na celou situace realisticky. Jiní zase, už při přečtení mého jména, začnou zběsile pěnit.

Evidentně jsem tady svým příspěvkem, a to se divím, že to pan editor Stwora vůbec pustil (v poslední době nepatřím mezi jeho tzv. prokádrované přispěvatele, čili česky řečeno párkrát jsem ho už "nas.al"[mrknutí jedním okem], nazvednul pár lidí, kteří ze srdce nenávidí všechno izraelské, židovské, případně americké (hlavně prezidenta G.W.Bushe, ten je ztělesněním ďábla, není-liž vyliž pravda, Karle z Čech?). I pan editor Stwora nakonec došel k názoru, že příspěvky židobijce Goje jsou trochu moc a část jeho příspěvku cenzuroval. Jejich nekontrolovatelné "pěnění" [smích] mne jen upevňuje v názoru, že jsem měl a že mám, bohužel, pravdu.

Jelikož rozumných přispěvatelů typu Lexman je tu dnes málo, raději se pro dnešek odmlčím, ačkoliv si nasírání (dělání prči) týpků jako je Goj, Mno Bartošek, Mno Táborský, Šaňo Google, Trodas, Lev Mojsejevič apod. nikdy, resp. někdy nemohu odpustit. [smích]

Takže, chlapci, opět na brzkou shledanou. Loučím se s Vámi, jak by řekl Zděnek Nejedlý, hornickým pozdravem "Ahoj". Allahu Akbar wa Muhammadu rassulah. Glory to the Intifada and Glory to the martyrs (shaheed) of Izzudín Kásam Brigade!!!! Čím více Kassámů, tím více saláámů (mírů).

109470

1.7.2006 1:58

RE: Článek plný omylů a chyb

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 109470

Vy jste opravdu vzor inteligentniho a slusneho cloveka. Kdyz vam dojdou argumenty napr. v pameti mne stale jeste utkvela debata o pricinach kapitulace Japonska, tak se projevite jako opravdovy vzor slusnosti. Pokud pominu hrube urazky, tak se casto snazite i zdiskreditovani osoby s nepohodlnymi nazory. V mem pripade jde o gramatiku, zamestnani ci absence akademickeho vzdelani, a samozrejme prijde na tykani. Pokud si clovek da praci, vyhleda argumenty, na ktere se proste neda nic rict, pak nekdo z vasi party zahraje na smirlivou notu ci zahajite bobrika mlceni. Na Nezvedavce ci splasky Nilberta "Zdvorileho" chodi sami slusni lide, jejich projev to jednoznacne dokumentuje! Tak uz to v zivote chodi, svuj k svemu!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

109588

1.7.2006 15:32

RE: Vy jste opravdu vzor inteligentnho.....

Arkan 69.?.?.?

Reakce na 109588

4 Bartošek

Milý René, jsem opravdu potěšen tím Vaším "hodnocením", "vzor inteligentního a slušného člověka". Řečeno slovy poručíka Hamáska, "Tolik chvály či důvěry si ani nezasloužím".

Teď abych se vrátil k Vašemu příspěvku. Pokud jde o docházení argumentů, argumenty mi nikdy nedocházejí, protože zásadně přispívám jen k tématům, o kterých něco vím a - pokud je to možné - jak na informace v článku na který reaguji tak i své protiargumenty si detailně vyhledám anebo se na řadu skutečností, bohužel, sám pamatuji. Dnes to není, díky internetu, žádný problém. Přiznávám, že ne všechny zdroje informací jsou spolehlivé, ale já nikdy nespoléhám na jeden zdroj, ať už extrémně levicový či extrémně pravicový. Račte si uvědomit, že i do dnešního dne existuje řada zpravodajských služeb, tiskových agentur, které ani nelžou ani si nevymýšlí, protože existuje ještě pár lidí, kteří mají integritu.

Ve Vašem případě mohu někdy kritizovat Vaši gramatiku, zaměstnání či absenci akademického vzdělání. Neberte to tak vážně, vzpomeňte si, že náš první milovaný dělnický prezident Klement Gottwald byl původem truhlář, moc se tím truhlařením později sice nezabýval, ale KAM TO DOTÁHL Na jednom činžáku na Palackém náměstí v Praze (roh Gorazdovy ulice) je doposud nápis, "Vytrvalost vede k cíli, překoná i dlouhou míli", takže nikdy nevíte, jste ještě relativně mladý člověk, kam to dotáhnete. Žijete v Chicagu, tam to jeden Čech (p. Čermák) dotáhl až na starostu, sice ho později nešťastnou náhodou zastřelili, ale Amerika je i nadále země neomezených možností.

Tykání - na Netu se všeobecně řečeno tyká, zvláště pak člověk dříve
narozený tyká člověku později narozenému. To jen u nás se neustále udržuje ta tradice vykání (modifikovaného, např. paní Růžo) používání titulů, oslovení jako pane továrníku, pane podnikateli, holt staré Rakousko-Uhersko stále ještě přežívá. Máte štěstí, že nežijete v Japonsku, tam byste se musel naučit rozeznávat několik stupňů oslovování osob starších, mladších, nadřízených, kolegů, rodičů, zákazníků či Jeho Imperiálního Veličenstva.

Žijete v Americe, tak byste měl už vědět, že tady je docela normální, že člověk, kterého jste nikdy v životě neviděl, Vám po dvaceti minutách konverzace bude vyprávět o tom, jak před týdnem byl na operaci močového měchýře se všemi detaily, atd. A budete pro něj Rene, Bill, Paul nebo Peter, pak se rozejdete a už ho do konce života neuvidíte.

Pokud si dáte práci s vyhledáním argumentů a já si zjistím, že je to pravda, pak už není o čem diskutovat a nějaké mlčení si nevykládejte jako plnění "bobříka mlčení" či hraní na smířlivou notu. [mrknutí jedním okem] Někdy člověk chce jen uspořit jeden kredit na Zvědavci. [chechtot]

109613

2.7.2006 1:12

RE: Vy jste opravdu vzor inteligentnho.....

google 84.?.?.?

Reakce na 109613

Arkan, ty si obycajny, manipulativny, ukecany, nekocne sa opakujuci mudrlant, ako takmer vsetci tvojej rasy (ostatne, nic ine ani neviete, len kecat, ukecat a parazitovat) a cokolvek, co tu produkujes, nema s ludskou komunikaciou nic spolocne.
len prazdne, sionisticke, propagandisticke kecy, obalene do akotak dobrej formy, na ktore moze naletiet len neskuseny, mlady trulo.
mohlo by mi ta byt aj luto, za tvoju ludsku obmedzenost, ale nie je tomu tak, pretoze mas tiez svoje miesto a svoju ulohu na tomto svete a musis ju splnit, tak ako skorpion alebo krysa.
len zavidiet, ti nie je co. ale to nie je moj problem.
vas cas, sa tak ci tak, blizi nezadrzatelne ku koncu a ty to uz citis, pretoze na rozdiel od zaslepencov typu tvojho sukmenovca Nillberta, ti tvoj "krveziznivy" jahwe podaroval aj trochu instinktu. o to horsie pre teba.
takze ti prajem, ty zidobolsevik a zasluzily clen KSC, uzivaj si to este, dopokial mozes.

kreditu na teba mi nie je vobec luto, pretoze nemam zameru, sa na tomto fore zaoberat a uz vobec nie odpovedat na kabalisticke opakovania nezmyselnych chujovin kemy, tomasaeu, alebo lexmanna.
na to si cas prilis cenim.

u teba robim vynimku a ber tento prispevok, ako darcek.

109646

29.6.2006 17:13

RE: Článek plný omylů a chyb

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 109410

Ja znam stat, ktery podobny problem dokazal vyresit, protoze mel poctivou snahu resit problem. BRITANIE A SEVERNI IRSKO!

109451

29.6.2006 17:20

RE: Příspěvek plný omylů a chyb

goj 84.?.?.?

Reakce na 109410

Ten příspěvek obsahuje celou řadu informací, které nejsou pravdivé, ze zcela jednoduchého důvodu. Napsal jej totiž jistý krvežíznivý lovec stínů, zid Arkan, který záměrným překrucováním dostupných informací či skutečností, užíváním "velkých" slov jako masakr, vraždění, genocida, přidáváním nul ke stovkám, děláním stovek z tisíců apod. a podobnými praktikami je proslulý.

Z tohoto důvodu se nemůžete divit, že i tato poslední operace zidovský fašistický armady, zvaná Letní déšť je popisována způsobem jemu blízkým. Celý jeho příspěvek je, jako obvykle, naplněn nenávistí ke všemu nežidovskému, a případně neamerickému, což pochopitelně vyhovuje a vždycky vyhovovalo velké části čtenářů-debolů Nevědavce.

Gojské armady jsou, bohužel, držena na velice krátké šňůře díky shabesboysum, kteri nemáji odvahu udeřit a jednou provždy vyříznout ten (cenzurováno - příliš urážlivé vůči židům). Neznám jiny stát, kterýmu by do nekonečna byli tolerovany nepřetržité teroristické útoky, unášení občanů a ohrožování jejich bezpečnosti či životů jak se to deje Izraelem za pomoci USA.
Pokud tomu nemůžete věřit, informujte se o tom, jakým způsobem se s gojskym problémem nebo s opozicí v minulosti vyrovnal zid Kaganovic nebo jeho pritel, zid Berija. To nebyly stovky mrtvých to byly desetitisíce a miliony(jenom to co bylo oficiálně přiznáno).

Soudě podle opatrné reakce většiny gojských států a zejména té "štědré" finanční pomoci, jim nedochází, že čeho je moc toho je příliš.

109453

29.6.2006 18:00

RE: Příspěvek plný omylů a chyb

goj 141.?.?.?

Reakce na 109453

Gojské armady jsou, bohužel, držena na velice krátké šňůře
díky shabesboysum, kteri nemáji odvahu udeřit a jednou
provždy vyříznout ten (cenzurováno - příliš urážlivé vůči židům)


Tak to me podrz, vzdyt jsem to jenom opsal z prispevku Arkana, na ktery reaguji

http://www.zvedavec.org/nazory_1657.htm#ptr109410

Sarkan napsal:

Izraelská armáda je, bohužel, držena na velice krátké šňůře díky E. Omertovi, který nemá odvahu udeřit a jednou provždy vyříznout ten palestinský "vřed".

109458

29.6.2006 18:11

RE: Příspěvek plný omylů a chyb

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 109458

No, to snad ne. To by pan Arkan naznacoval, ze jedina demokracie v regionu ma podezrele militaristicky charakter. No, zatim to neni tak ostre jako v Japonsku, kde premier musel doufat, ze ho generalove nepodriznou, pokud by je nahodou zkousel brzdit v rozletu. Mno, u mne je pochopitelne, ze povazuju Izrael za militaristicky apartheid s formalni strukturou demokracie, ale u vas pane Arkan? Tomu nemuzu ani uverit. Omlouvam se za gramatiku, ale jak jste jiste zaregistroval uz vam zase vykam. To vite svuj ke svemu a oba bychom neradi byli omylem zarazeni "k jine krevni skupine" jejiz nazory zastavame, ze ano?

109460

30.6.2006 11:26

RE: Příspěvek plný omylů a chyb

Had 88.?.?.?

Reakce na 109458

>Tak to me podrz, vzdyt jsem to jenom opsal z prispevku Arkana, na ktery >reaguji
>Izraelská armáda je, bohužel, držena na velice krátké šňůře díky E. Omertovi, >který nemá odvahu udeřit a jednou provždy vyříznout ten palestinský "vřed".
[velký smích] holt není vřed jako vřed.. některé jsou nebezpečím jen pro nositele, ovšem jiné vředy šíří nákazu a likvidují obdobně jako ebola... [velký smích]

109534

29.6.2006 19:08

Pane Arkane

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 109410

Kdysi jsem z nějakého Vašeho příspěvku nabyl dojmu, že jste rozumný a umírněný sionista.

>Izraelská armáda je, bohužel, držena na velice krátké
>šňůře díky E. Omertovi, který nemá odvahu udeřit a jednou
>provždy vyříznout ten palestinský "vřed".
Pokud si zas neděláte srandu, jako se svým členstvím v KSČ, musím říct, že po přečtení tohoto Vašeho výroku jsem svůj názor změnil. Termín "židovský vřed" jako reakce na tenhle Váš komentář byl editorem zcensurován, Vám stejně hnusné vyjádření o Arabech prochází... [naštvaný]

109465

30.6.2006 16:11

RE: Článek plný omylů a chyb

pavel - 1chose 1chose (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 109410


Lidé jako vy jsou nepoučitelní. Překroutí jakákoliv fakta, aby si nemuseli přiznat pravdu. Říkám jim lidé strachu... Upřednostňují vizi strachu, před realitou. Jako... nemohu vám to mít za zlé, protože i vy do té reality patříte a kdykoli se pro to můžete rozhodnout. Nicméně toto je pravděpodobně jeden z mála příspěvků, které vám hodlám věnovat.

Přemýšlím, proč na něj vlastně reaguji. JO. Protože přitvrzuje. Izrael si zkouší neuvěřitelné věci, v Iráku američani dělají jakékoli zvěrstva pro vyvolání občanské války, u nás si slepičí ods dovoluje drzé testovací akce, nakolik je české státo stádem, tím, že argumentaci za základnu zahájí - kromě běžného oznámemí občanovi - tím, že "seřve" lidi za to, že by ji vůbec mohli nechtít, útočí se v Afghánistánu, v Izraeli, útočí na všech frontách, zabíjí se beztrestně VEŘEJNĚ, na očích civilizovaných zemí 13letá děvčata a vy a vám podobní dál rozvíjí podobné žblebty.

Vážený pane, vy ani já, ani kdokoli jiný to v rukou nemáme. Nicméně svým uvědoměním to můžeme měnit. V takovéto situaci je vaše a vám podobných rejpání do detailů, popírání, apod. stále více prázdné.

Situace vaše a vám podobných se bude zhoršovat a bude křečovitým strachem destabilizovat společnost a nahrávat právě těm, kdo jsou u počátků této destabilizace. Šance tu samozřejmě je. Protože jak stoupá počet těch, kteří si uvědomují, stoupá také šance tu destabilizaci zase stabilizovat.

Tak se laskavě rozhodněte, na které straně budete kopat! S pozdravem Ch. [cool]

109562

30.6.2006 15:24

RE: Článek plný omylů a chyb

pavel - 1chose 1chose (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 109356

cit: "Žádná genocida Palestinců neprobíhá. Na to, že Palestinci vedou proti Izraeli válku, mají ztráty malé."

Myslíte, že má šanci vést válku maličký národ, jehož (oprávněné!) požadavky a potřeby nikdo neposlouchá, neexistuje silný mezinárodní arbitr, který by skutečně pomohl, naopak je světové mínění proti nim?

To ovšem hodně připomíná Češnu, jugošku, irák, afghánistán... a další ztracená, mocipány (falešnými) "obětovaná" území. Že?

Holčička 13 let prostřílená plným zásobníkem vojákem, který byl následně zproštěn viny, vám asi také připadá v pořádku? Není to divný...

Destrukce silnic, zničení přísunu vody, zničení (jediné!) elektrárny z důvodu velmi pofiderního a pravděpodobně smyšleného incidentu vám nepřijde jako genocida?

Ze které strany se vlastně na tu "pravdu" díváte? Jde vám o nějaké, vybrabčené, podělané detaily výkladu slov, pane etymologu, nebo vám jde o to, jak to vlastně je?

109558

29.6.2006 10:58

Jen par statecnych se jeste najde..

Cyril Hue 84.?.?.?

Nicit civilni infrastrukuturu je des bes a MSM o tom referuje jako, ze je to uplne v poradku. "1984" v praxi..

Takze na uklidneni davam positivni zpravicku co nedavno probehla tiskem, je ze zeme kde si americani/israelci moc vyskakovat nemuzou:

Svedsky monopol na tvrdy alkohol Systembolaget, potvrdil sve rozhodnuti, ze
importer Israelskych vin musi na etiketu tisknout neco ve smyslu,
"made in occupied territories". Israelci z toho jsou naprosto psycho,
zhavi diplomaticke i obchodni kanaly, ale to je asi tak vsechno
co s tim mohou delat. Je to podle mezinarodniho prava a resoluci
UN totiz jak se rika, kosher [vyplazený jazyk]

(Jinak Svedi, taky otevrene zvou na navstevu zvolene vladni predstavitele Hamasu atd. coz Israelcum nejde pod fousy)

Doporucuji tento postup stran vina zavezt na urovni EU..
[velký smích]

109361

29.6.2006 12:25

Nepřesné

Lexman 194.?.?.?

Reakce na 109361

Týká se to jen Golanských výšin a Švédi tam chtějí mít "vyrobeno na syrských Golanských výšinách".

Ničejho jiného se to netýká - ani nemůže. V Judeji a Samaří (tedy tzv. Západní břeh Jordánu) totiž Izrael území žádného státu neokupuje. Jordánsko se nároků na toto území vzdalo. A žádný jiný stát zde od dob Otomanské říše, resp. britského mandátního území Palestina (to ovšem nebyl stát, ale pouze mandát Společnosti národů) nebyl.

109380

29.6.2006 11:24

PALESTINA-

naim 88.?.?.?

TAK NAM CESKA TELEVIZE ODVYSILALA ZPOVED DCERY ZAKLADATELE IZRAELE,JAK TO TEHDY OPRAVDU BYLO.REAKCE BYLY RUZNE,VETSINOU KOJZAROVSKE ALA ROMAN JOCH,ALE RUKU NA SRDCE, KDO JINY MUZE DAT PRAVDIVOU INFO, NEZ JULIE COHEN,DCERA POHLAVARA A PRITELE VELKEHO IZRAELE? DOKUMENT JE NAPROSTO PRAVDIVY,ZAJIMAVY JE ROZHOVOR O STAVU PUVODNICH PALESTINSKYCH OSAD A MEST,VYHANENI A LIKVIDACE ZEN A DETI PRO DOSAZENI CILE-STATU IZRAEL.TERORISMUS SE TU NEOBJEVUJE NAHLE,JE VYSLEDKEM DLOUHODOBEHO PONIZOVANI A VYHANENI PUVODNICH OBYVATEL.HAMAS JE JEN PRODUKT A REAKCE.PORAD SE HASI NASLEDKY A NE PRICINY.

109369

29.6.2006 11:58

Nenapravitelnost Palestinců

TomasEU 86.?.?.?

Ti Palestinci jsou jako šílení. Izrael jim jednoznačně sdělí, aby okmažitě propustili zajatého vojáka a oni místo toho, aby ho propustili, vyhrožují že ho rozsekají na kousky? A teď se snad ta špinavá chátra bude divit, když si pro něj Izraelci s tanky přijdou?? Palestinci jsou jako retardovaní blbečci a neruzumí jednoduchým věcem, které se jim sdělí. Stačila udělat jedna jediná věc! Propustit toho vojáka a žádný tank by jim tam nevjel. Palestinci jsou chroničtí recidivisté, kteří mají obsesi neustále porušovat zákony. Já se divím té svaté trpělivosti Izraelců, že to takhle dlouho vydrží. Já bych se zachoval jako v USA. Kdyby mi na můj pozemek vlezla nějaká chátra (a chtěla krást loupit, unášet, vyhrožovat) tak ho okamžitě bez varování zcela legitimně a pochopitelně nakrmím olovem a je mi úplně jedno, jestli je to 12leté dítě, nebo už dospělý residivista, nebo fanatická těhotná ženská. Cedule "Soukromý pozemek, zákaz vstupu" je všeříkající.

109376

29.6.2006 15:31

RE: Nenapravitelnost Palestinců

Lexman 194.?.?.?

Reakce na 109376

Amen, amen. Přesně tak. Když někomu řeknete: "Nech toho, nebo tě bacím klackem" a on toho nenechá - proč se pak diví, když splním co jsem řekl?

109423

29.6.2006 17:28

RE: Nenapravitelnost Palestinců

Jirka CA 74.?.?.?

Reakce na 109423

Amen,amen
To jako myslis ("Nech toho, nebo tě bacím klackem"[mrknutí jedním okem] na necim soukromem pozemku?

109454

29.6.2006 17:17

RE: Nenapravitelnost Palestinců

Jirka CA 74.?.?.?

Reakce na 109376

Ale ty brepto nenapravitelnej. ty vstals z hrobu a jeste nemas poradne rozlepene oci? Tak ja ti neco pripomenu soukromy pozemku.
UNOR 1993 WACO TEXAS USA!!! Nevis co to je? Tak se podivej!
video.google.com/videoplay?docid=-7048572757566726569

109452

29.6.2006 17:37

RE: Nenapravitelnost Palestinců

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 109376

Budu pouze citovat Jabotinskeho:
" Běžný pohled na tento přístup ho označuje za neetický, ale já říkám 'to je absolutní nepravda'. To je naše etika. Neexistuje jiná etika. Pokud je tu ta nejmenší jiskřička naděje pro Araby k obraně, nikdy tuto naději neprodají - ani pro sladká slova ani pro chutné sousto, protože to není chátra, ale živí lidé. A žádní lidé neudělají takové enormní ústupky v tak osudových otázkách, bude-li jim ponechána nejmenší naděje, dokud neodstraníme všechny viditelné otvory v Železné hradbě." [27]

Zdroj je "Skryta historie sionismu" staci si to vyhledat na seznam.cz

109456

29.6.2006 12:04

atomové zbraně

TomasEU 86.?.?.?

Také bych použil atomové zbraně proti těm Palestincům. Uvědomte si, že Izraelci žijí v neustálém nebezpečí a strachu o své životy. Každou chvíli nějaký pomatený Palestinec někoho zavraždí, vyhodí do vzduchu, nejlépe děti nebo civilisty,tak proč se proboha všichni diví, když Izraelci sem tam omylem zabijí také nějaké děti? I když si to osobně ani nemyslím, máte o tom nějaké důkazy? Izraelci (kromě těch fanatických židáků) mají totiž narozdíl od Palestinců mozek a umí přemýšlet. Nepoužívají mozek pouze k nošení šátku a střílení z kulometu.

109377

29.6.2006 12:35

'..Su Cesi a Slovaci ktori bojovali proti okupacii v 1968 tiez teroristi..'?

Peter Velkej 72.?.?.?

Pta se nekdo neznalej historie.
Vyjmenujte jedineho Cechoslovaka kterej bojoval proti okupaci v 1968 roce.
Nespocital byste jich ani na prestech jedne ruky.
Jedine snad Palach ale to jeho upaleni nebyl boj, to byl cin bezmocnosti.

109383

29.6.2006 14:31

V noci ze stredy

Aja 24.?.?.?

na ctvrtek, v ramci akce, nazvane "Letni dest" (jak nezny a romanticky nazev) zatkla izraelska armada na uzemi Gazy 20 palestinskych poslancu a 9 ministru.
Palestinsky prezident Abbas, zada mezinarodni spolecenstvi o pomoc.
..a co na to svet? Ticho, tichoucko.
Hamas od sameho zacatku prohlasuje, ze nema s unosem izraelskeho vojaka, ani zabitim izraelskeho civilisty, nic spolecneho.
K akci se prihlasil jakysi Vybor lidoveho odporu, ci jak se jmenuji a jejich mluvci Abir upozornil, ze pokud se izraelska armada nestahne, unosy budou pokracovat.

109406

29.6.2006 14:39

RE: V noci ze stredy

Lexman 194.?.?.?

Reakce na 109406

Výbory lidového odporu jsou ozbrojenou složkou Hamasu. A Hamas je vládní hnutí Palestinské správy.

A ti zatčení ministři a poslanci jsou členy Hamasu.

Takže podepsáno, sečteno - Izrael zatkl členy zločinecké teroristické organizace, která schvaluje raketové útoky Kassámy na město Sderot a další negevské obce - a která jásala nad únosem Gilada Šalita...

... to se pak není čemu divit

O tom zatčení je možné si případně něco přečíst zde:

Členové palestinské vlády za mřížemi (http://eretz.cz/content/view/377/41/)

109408

29.6.2006 15:34

RE: V noci ze stredy

Aja 24.?.?.?

Reakce na 109408

Mate vskutku nezavisle zdroje informaci.
Zkuste i neco jineho.
http://www.lemonde.fr/web/article/0,1-0@2-3218,36-789652@51-759824,0.html

109425

29.6.2006 15:37

RE: V noci ze stredy

Lexman 194.?.?.?

Reakce na 109425

Eretz.cz (http://eretz.cz) přináší překlady zpráv izraelského pravicového webu Arutz 7.

Netvrdím, že je to nezávislé zpravodajství. Tvrdím, že je pravdivé.

Pokud se pletu, ukažte mi kde a v čem - poukázáním na konkrétní nesprávnosti v konkrétním článku.

Díky.

109426

29.6.2006 16:12

RE: V noci ze stredy

Aja 24.?.?.?

Reakce na 109426

>Eretz.cz (http://eretz.cz) přináší překlady zpráv
>izraelského pravicového webu Arutz 7.

>
>Netvrdím, že je to nezávislé zpravodajství. Tvrdím, že je
>pravdivé.

>
>Pokud se pletu, ukažte mi kde a v čem - poukázáním na
>konkrétní nesprávnosti v konkrétním článku.

>
>Díky.
Pripoustite tedy, ze zpravodajstvi neni nezavisle a soucasne tvrdite, ze je pravdive.
Jiste pochopite, ze vam vase presvedceni nemohu vyvracet. Zavisla media obvykle prinaseji jen cast pravdivych informaci, tu cast, ktera jim vyhovuje. Proto si myslim, ze clovek ma hledat vic informacnich zdroju, porovnavat a pokusit se v tom orientovat sam (ne, neni to jednoduche).

ttp://www.haaretz.com/hasen/spages/732528.html

109438

29.6.2006 16:26

RE: V noci ze stredy

Lexman 194.?.?.?

Reakce na 109438

Ano. V tom s Vámi souhlasím. Samozřejmě je správné srovnávat, porovnávat, hledat chyby a neúplnosti.

Ono totiž KAŽDÉ zpravodajství je nějak závislé. Na majiteli, na názorovém zaměření redakce, apod. Těžko čekat, že Vám v Guardinu otisknou článek oslavující G.W. Bushe. Neotisknou. Protože prostě se to neslučuje s jejich redakčním zaměřením. A stejně tak Daily Telegraph nebude tisknout zničující kritiku téhož muže.

Nicméně původní otázka zněla, proč nemá smysl číst Eretz.cz. A já si stojí na tom, že tamní zpravodajství je pravdivé. Dokud mě nepřesvědčíte o opaku [smích]

109440

29.6.2006 17:02

RE: V noci ze stredy

Aja 24.?.?.?

Reakce na 109440

>Ano. V tom s Vámi souhlasím. Samozřejmě je správné
>srovnávat, porovnávat, hledat chyby a neúplnosti.

>
>Ono totiž KAŽDÉ zpravodajství je nějak závislé. Na
>majiteli, na názorovém zaměření redakce, apod. Těžko
>čekat, že Vám v Guardinu otisknou článek oslavující G.W.
>Bushe. Neotisknou. Protože prostě se to neslučuje s jejich
>redakčním zaměřením. A stejně tak Daily Telegraph nebude
>tisknout zničující kritiku téhož muže.

>
>Nicméně původní otázka zněla, proč nemá smysl číst
>Eretz.cz. A já si stojí na tom, že tamní zpravodajství je
>pravdivé. Dokud mě nepřesvědčíte o opaku [smích]

Pro osvezeni pameti, tady je kopie meho prispevku, nerekla jsem, ze nema smysl cist Eretz. cz, rekla jsem nasledujici:

Mate vskutku nezavisle zdroje informaci.
Zkuste i neco jineho.
http://www.lemonde.fr/web/article/0,1-0@2-3218,36-789652@51-759824,0.html109425


Vasi viru v pravdivost informaci vam neminim vyvracet a to i presto, ze me k tomu dost usilovne tlacite. [smích]
Ono taky neni co vyvracet, vlastne se jedna jen o seznam zatcenych, bez nejakeho zvlastniho komentare, bez souvislosti, bez navaznosti.
Vy budete cist Eretz (priznavam, ze jsem tyhle e-noviny neznala) a ja se pujdu hrabosit do ruznych jinych platku (izraelskych, evropskych a severoamerickych).

109447

29.6.2006 16:29

RE: V noci ze stredy

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 109438

Holt je pro mnohé jednodušší věřit tomu čemu chtějí, pravda=souhlas. [smích]

109442

29.6.2006 15:47

RE: V noci ze stredy

Pavel -Čert- Němec 62.?.?.?

Reakce na 109408

Jejich unos byl planovan tydny dopredu. Cela ta saskarna okolo uneseneho vojaka se jim naramne hodila k tomu aby unesli nepohodlne lec demokraticky zvolene cleny vlady a obsadili zase kus toho co predtim "vratili".

109428

29.6.2006 15:14

http://judicial-inc.biz/A_ttack_gaza_tunnel_2006.htm

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

http://judicial-inc.biz/A_ttack_gaza_tunnel_2006.htm

109418

29.6.2006 15:29

RE: http://judicial-inc.biz/A_ttack_gaza_tunnel_2006.htm

Lexman 194.?.?.?

Reakce na 109418

Pěkný nacistický web. Stačí se podívat na úvodní stránku (http://judicial-inc.biz/1_master_supreme.htm), kde se v polovině skví titulek "Norimberské lži" nebo u Hitlerova portrétu titulek "Kdo opravdu začal II. světovou válku?"

Hnus. Opravdový nacistický hnus.

109422

29.6.2006 16:06

RE: http://judicial-inc.biz/A_ttack_gaza_tunnel_2006.htm

dub 62.?.?.?

Reakce na 109422

hm, pokud vidím jediné výblitky a hnus tady šíříte vy...

109435

29.6.2006 17:59

RE: http://judicial-inc.biz/A_ttack_gaza_tunnel_2006.htm

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 109422

Norimberske lzi. Hmmm. Dva priklady z placu.

V Norimberku se tvrdilo a popravovalo za to, ze Rusove (?! - aha, zidobolsevici!) tvrdili, ze tam zemrelo MINIMALNE 4 miliony (!) obeti.
Pozdeji se to ukazalo jako naprosto nezodpovedne nadsazena lez.

V Norimberku se rovnez tvrdilo a fasouni se priznali k tomu, ze zmasakrovali 10 000 Polskych dustojniku v Katyni. Dnes diky otevreni Ruskych archivu vime, ze to udelali Rusove a nikoliv Nemci.

Takze objektivne vzato, je zde vic nez dost duvodu trvat na faktu, ze v Norimberku se lhalo az se prasilo a clovek, jenz na zaklade tohoto dela z druheho cloveka, jenz nazyva lzi pravymi jmeny fasouna je opravdu jen a jen trapny demagog, nalepkovac a lhar.

Filmove zabery z Norimberku jsou dodnes tajne. Proc asi? [mrknutí jedním okem]

http://ax2.old-cans.com/World-Most-MORAL.jpg

109457

29.6.2006 18:00

O co vlastne jde?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Otazka, kterou by si bylo dobre polozit? Je smrt dvou vojaku a unos tretiho dobrym duvodem pro vojensky utok? Rusove prisli v Iraku o ctyri diplomaty. Duvod? Cecensko. Co je zajimave samotni Cecenci se od akce jednoznacne distancovali a jeste obvinili Moskvu z diverzni operace. Putin misto, aby nechal zbombardovat par strategickych objektu a poslal Specnaz do Iraku, vydal rozkaz ze tajne sluzby Ruska maji za pouziti vsech prostredku rebely odpovedne za tuto akci sundat. Jak vidno zivot israelskeho desatnika a dvou vojaku ma neporovnatelne vetsi cenu, tot jedna moznost. Anebo je desatnik pouze pescem na sachovnici, davno obetovanym ve vyssi hre. EU si vicemene vynutila od USA podporu v neuznani jednostranne vyhlasene hranice Tel Avivem. Zcela jiste spatna zprava pro Izrael. Jake jsou moznosti zvratit toto rozhodnuti? Jednoznacne destabilizace a eskalace nasili. Situace v byvale Jugoslavii ukazaje, ze pri dostatecnem chaosu se stavaji prijatelna i za beznych okolnosti naprosto absurdni rozhodnuti!

109459

29.6.2006 18:43

RE: O co vlastne jde?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 109459

Toto vypadá víc pravděpodobné než cokoliv jiného zatím zde předneseného a víc pravděpodobné než bych si přál. Mám už těch všelijakejch zákulisních techtlí dost.

109463

29.6.2006 18:33

Izraelsky statni terorismus

Jaroslav 66.?.?.?

Systematicka genocida palestincu a vsech nezidu nabrala opet plnych obratek. Stejne jako Hitlerovi SS divize (staci pripomenout Lidice, Lezaky), nici mosty, elektrarny nemocnice, skoly a vrazdi nevinne civilni obyvatelstvo.

109462

29.6.2006 23:48

'...vrazdi nevinne civilni obyvatelstvo...'

Peter Velkej 72.?.?.?

A koho tim ten pan mysli? Jezismarija ti Cesi, to je ale narod naivnich Josifku - co ?!

109491

30.6.2006 2:19

spravodlivy izrael

Marian 70.?.?.?

Pta se nekdo neznalej historie.
Vyjmenujte jedineho Cechoslovaka kterej bojoval proti okupaci v 1968 roce.
Nespocital byste jich ani na prestech jedne ruky.
Jedine snad Palach ale to jeho upaleni nebyl boj, to byl cin bezmocnosti.


po prve nie je ziaden cechoslovak je slovak alebo cech...a aj ti mozem povedat jedneho napriklad mna...a vies kolko ludi bolo zavretych ...vies neico o historii...

ale toto sa mi ozaj paci...
Tak to není moje logiky. To není vůbec žádná logika. To je NESMYSL. Němci nás okupovali, Heydrich zde byl jako zástupce protektora. Byli to ukupanti a svině. Žádný Německý stát na našem území neexistoval. Tady byl Český stát, který napadli a okupovali. Takže podle mé logiky jsme měli svinské Němce vystřílet my. Každý náš okupant zasloužil kulku do hlavy. A jestli se nevyznáte v historii, nebo nechápete, že na současné mapě světa (akceptované Asií, Evropou, USA i Austrálií) existuje stát Izrael (tzn. že není pár Židů, kteří by okupovali palestinská území, ale že Židé jsou ve svém státě, který má hranice a právo si bránit území jako jakýkoli jiný, třeba i mladší stát) , tak o tom raději nepiště.
109472

aspon si myslim ze ked nie iny narod aspon cesi by zasadne mali byt proti izraelu..vsak presne ako osn tak isto to urobila mnichovska dohoda..kto v tom vidi rozdierl musi byt na hlavu padnuty...a co sa tyka historie..tak palestinci zili dlhsie na tom uzemi ako zili cesi v cechach..niekedy sa nad hlupostou ludi clovek nestaci ani cudovat!!!
ale ked je niekto zid argumenty neplatia vsakze..vsetkych ostatnych mozeme vraZDIT PONIZOVAT OKRADAT PODVADZAT IBA NIE ZIDOV..
a samozrejme vsetky staty s tym suholasia s izraelom..napr. Arabske emiraty nedovolia vstup na ich uzemie obcanom izraelu..jednoducho seru na cely izrael ako je....

109496

30.6.2006 3:20

RE: spravodlivy izrael

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 109496

Ale to prece neni pravda co jste napsal. To, ze na zidy si nikdo netroufne. Nevim, proc se lide tak podcenuji. Vsimnete si, jak eloquentni a prehlizivy, nechci rici arogantni zpusob pana Lexmana, jak nam vysvetluje co jeho soukmenovcum dela perverzni radost pri zabijeni nevinnych lidi.
Kolik lidi svym podanim reality rozhneval. Co jsem tim chtel rici? Stromy nerostou do nebe. Vzpomente si na jmena mest pred kterymi se tito neznabozi tresou. Ale, ja si myslim, ze kdyz se toto klubko hadu necha samo sobe, tak se vyhubi mezi sebou. Ne nadarmo se rika" kraval jako v zidovske skole.

109499

30.6.2006 8:24

Izraelci jsou divní,

švarc 81.?.?.?

místo aby vystříleli tu svoloč, plýtvají silami na boření elektráren aj.
Nechápu je.

109510

2.7.2006 1:57

RE: Izraelci jsou divní,

Ibrahim Ag Al Habib 85.?.?.?

Reakce na 109510

>místo aby vystříleli tu svoloč, plýtvají silami na boření
>elektráren aj.

>Nechápu je.


uvědom si, že kdyby jsi nabádal k vystřílení židů, tak skončíš v kriminále...nechtěj proto, prosím, vystřílet kohokoliv jiného!!!

109649

2.7.2006 23:12

MAJI NEKTERI HLAVU A PATU?????

Sova 89.?.?.?

Ponechame-li stranou problem Izrael vers.Arabove nebo Palestinci, pak nutno se podrobneji zabyvat dejinami. Ti, co nas ucili, ze za vsechny evropske valky mohou Nemci, meli by se blize seznamit se skutecnostmi.Kazdy politik na zapade vedel jake Hitler ma plany a prece ho nechali vyzbrojit - on totiz vyhovoval nekterymi, kterym vyhovuje valka a navic Hitler se netajil tim, ze chce znicit bolsevismus. je stale zahadne, ze jeho prvni zastupce Hess odletel za valky do Anglie a tolik riskoval- zrejme cekal, ze Anglicane anebo ti, co je ridi, podpori Hitleruv plan na napadeni SSSR .O tom se stale mlci.Hitler vedel, ze Stalin jako stary lisak chce uskutecnit svuj plan svetoveho bolsevismus a nemecky delnik, ktery ma tak filosofickeho ducha mel zacit prevratem v Nemecku za pomoci agentu ve vlastnim narode ve spojeni s agenty v SSSR,Kdo byli tito agenti - nebyl mezi nimi Trockij?
Proc pozdeji Stalin likvidoval Zidy ve vedeni bolsevicke strany?
Proc tomu bylo tak i u nas??Vse je stale tabu a zustava proto i tabu, proc nejprve koministicky blok podporoval vznik Izraele a pozdeji byl proti nemu??
Nevedou vsechny tyto skutecnosti k nejakemu centru, ktere chce ovladat svet????
Kdo byli tito agenti???.

109689

4.7.2006 19:59

Nekompromisni postoj Izraele nese ovoce..

Konecnik 205.?.?.?

Jo, tak zrovna ted agentury zvestovali ze to jsou Palestinci kteri 'mrkli prvni'..
Palestinskeho Hamasu ultimatum vyprselo ale nic se nestalo. Prohlasuji, ze to bylo jen 'strategicke vyjednavanni' tedy prelozeno - plana vyhruzka.
Oni dobre vedi, jak by jim Izrael nakopal nechci rici kam, kdyby zkrivili jen vlasek na hlave toho Izraelskeho vojaka.
Znovu se ukazuje ze jen tvrda pest na ne plati.

109820

4.7.2006 23:14

RE: Nekompromisni postoj Izraele nese ovoce..

Ben Hur. 70.?.?.?

Reakce na 109820

Oni totiz Hamasaci vubec nesdelili Izraelske vlade co se s izraelskym vojakem stane pokud nevyhovi izraelci jejich podminkam. Obavam se ale, ze si dovoli zkrivit nejen vlasek na hlave toho vojaka. Uz zavrazdili v te souvislosti 18ti leteho chlapce. Jim vubec nezalezi na tom jake nasledky ponesou palestinci. Alespon v minulosti jim na tom ani v jednom pripade nezalezelo. Je dost mozne, ze ten clovek uz byl zavrazden. Cely tento pripad je pod taktovkou syrskeho diktatora Assada a je organizovan z Damasku. Izraelci mu take zamavali pred nekolika dny pro vystrahu nad jeho rezidenci v ktere se prave nalezal ze dvou stihacek v kterych meli oba piloti prst na spousti. Tentokrat to bylo varovani, priste uz mu darovat zivot nemusi.

109825

4.7.2006 23:27

RE: Nekompromisni postoj Izraele nese ovoce..

Mikve 85.?.?.?

Reakce na 109825

Přesně tak. Stojí za tím Sýrie a ten jejich oční felčar Bašír Assád..

http://eretz.cz/content/view/365/43/

109826

5.7.2006 0:14

RE: Nekompromisni postoj Izraele nese ovoce..

cz_dragon 70.?.?.?

Reakce na 109826

Tak bude valka se Syrii!!!!!! [pláč]

109830

5.7.2006 0:13

JSEM NE INTERNETU ÚPLNĚ NOVÝ.

CTRL+V CTRL+C 80.?.?.?

napsal a zkopíroval jsem na novinky.cz několik příspěvků a zřejmě mě někdo z našich židovských spoluobčanů zablokoval přístup na celý seznam.cz. nemohu se dostat ani k emailům. jelikož se v těchto věcech nevyznám tak prosím o návod jak to znovu zprovoznit. děkuji předem za rady.

109829

5.7.2006 1:44

RE: JSEM NE INTERNETU ÚPLNĚ NOVÝ.

Lev. 82.?.?.?

Reakce na 109829

>napsal a zkopíroval jsem na novinky.cz několik příspěvků a
>zřejmě mě někdo z našich židovských spoluobčanů
>zablokoval přístup na celý seznam.cz. nemohu se dostat ani k
>emailům. jelikož se v těchto věcech nevyznám tak prosím o
>návod jak to znovu zprovoznit. děkuji předem za rady.
____________________________________________________

Server seznam.cz, ma poruchu. Budte trpelivy, vse bude zase OuKej [smích]

109836

5.7.2006 5:21

RE: JSEM NE INTERNETU ÚPLNĚ NOVÝ.

radiator radiator_2006 (zavináč) volny (tečka) cz 64.?.?.?

Reakce na 109829

>napsal a zkopíroval jsem na novinky.cz několik příspěvků a
>zřejmě mě někdo z našich židovských spoluobčanů
>zablokoval přístup na celý seznam.cz. nemohu se dostat ani k
>emailům. jelikož se v těchto věcech nevyznám tak prosím o
>návod jak to znovu zprovoznit. děkuji předem za rady.

Tohle zidovsti obcane delaji casto?

109844

5.7.2006 21:08

zidovske svetlo a svedomie ludstva, trenuje talmudsku nauku na palestincoch

google 84.?.?.?

Zvláštny spravodajca OSN pre dodržiavanie ľudských práv na okupovaných palestínskych teritóriách John Dugard obvinil Izrael z porušovania "väčšiny základných noriem" medzinárodných ľudských práv v súvislosti s vojenskou ofenzívou v Gaze.

http://spravy.pravda.sk/izrael-porusil-vacsinu-zakladnych-noriem-fgb-/sk_svet.asp?c=A060705_202205_sk_svet_p23

109881

5.7.2006 21:27

Zminuje se

Aja 24.?.?.?

Reakce na 109881

o tom i Haaretz.
http://www.haaretz.com/hasen/spages/735109.html

109882

7.7.2006 1:50

Jejich unos (Izraelskych vojaku) byl planovan tydny dopredu

Peter Velkej 72.?.?.?

Jo, neco takoveho uz zde vykrikoval pan Nohejl a jini znami strategisti. Tvrdili ze Londynsky utok muhamedanu byl proveden bezmala Scotland Yardem a jinymi zapadnimi agenturami. Dnes zverejnila BBC video jednoho z tech muhamedanu co utok provedli. Jeste porad nam budou zdejsi milovnici intriques namlouvat zidovske pozadi tohoto utoku?

109932

Tuto stránku navštívilo 8 772