Diskuze k článku

Irák: past sklapla

Příspěvků 27

19.4.2006 1:04

Svatá pravda:

Vodník 62.?.?.?

"Jeden kalašnikov za padesát dolarů, kterým irácký povstalec zastřelí dva patrolující okupanty má větší účinnost než bezpilotní Predator za miliony dolarů."
Jestliže tato prostá pravda byla jasná už před válkou nejen Vodníkovi, ale milionům dalších okresních hejtmanů, vrtá mi hlavou toto dilema: bylo americké vedení tak blbé a zhůvěřilé, že si myslelo, že to opravdu nějak může vyhrát anebo věděli, že to bude průser, ale šli do toho, protože museli?

103741

19.4.2006 11:17

RE: Svatá pravda:

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 103741

Slido toho, protoze museli.

a) zide a neo-coni je do toho dohnali
b) pomoc Izraeli je dulezita a Saddam byl hrozbou
c) prodej ropy za Eura by, v pripade rozsireni, mohl vyvolat kolaps vzdusneho zamku zvaneho lepe jako dolar a nasledny kolaps USA a velke problemy i zbytku dolarove-zavisleho sveta
d) bylo treba odpoutat pozornost od Enronu, faktu ze Presscot Bush byl financnik nacistu, a tak dale - valka se vzdy hodi jako zastiraci manevr, ne?
e) nova neo-con chutna potrebovala hodne vydelat, a na valce se vzdy hodne vydelava...

Priklad za vsechny. 2 mesice pred 9/11 zid Larry Silverstein jenz byl najemcem WTC7 rozsiril svou "sferu vlivu" i na dalsi WTC budovy, jmenovite towery 1 a 2, stejne jako budovy 3, 4 a 5. Za 2,1 miliardy na 99 let. Hmmm. Soucasti smlouvy byla i unikatni klauzule o teroristickem utoku a jeho kompenzacich... Nad ranem 9/11 2001 vyprsela firme Secura, s reditelem Marvinem Bushem (ano, braska...) smlouva zajistujici ochranu komplexu. 8:46 WTC 1 je zasazeno letadlem. 9:03 WTC 2 je zasazeno letadlem. V odpolednich hodinach je nirne poskozene WTC7 strzeno prznanou demolici. (jejiz priprava jen tak mimochodem zabrala asi 5h...) Posleze se Larry dozaduje 7,2 miliard dolaru, nebot pojistka je na 3.6 miliardy za teroristicky utok a Larry s prislovecnou zidovskou drzosti tvrdi, ze kazde ledadlo se pocita za separatni (!) utok. Ano, utok na jeden komplex v rozmezi 17 min mezi udery jsou DVA utoky. Hmmm.
Soud mu to nakonec neprizna, ale snaha byla. Dostal jen vlozenych 2.1 miliardy zpet. Za pokus se nic neda? Da. Jeho syn byl Bushem jmenovam velvyslancem v Uruqwai. Alespon neco?
Ne tak docela. Pod WTC5 a 6 bylo uz v roce 1996 cirka 1.3 bilionu (ano, 1,3 tisic miliard...) zlata. Kolik ho tam bylo v 2001 se taji, pritom je zname, ze tam nove meli hodne ulozeni Soudove... Ze zlata bylo nalezeno 800 milionu. V prazdnem 8-mi kolovem nakladaku zasypanem na odjezdove ceste troskami...

A tim to vydelavani penez jen zacalo. Chcete jeste nejake dalsi dukazy proc se to stalo???

Securacom Marvin Bush
http://www.commondreams.org/views03/0204-06.htm
http://anderson.ath.cx[cool]000/911/hj05.html

Martin Silverstein Ambasador v Urugwai
http://www.carluvers.com/cars/U.S._Ambassador

Pentagon, 530miles/h naraz (852km/h?!)
6 tun motor z 757 a tohle je vysledek:
http://www.voltairenet.org/IMG/swf/pentagon_en.swf

Casova osa udalosti 9/11
http://www.911timeline.net/

http://ax2.old-cans.com/dark_rummy_sith.jpg

103777

19.4.2006 2:07

A co bude dál?

Prdelka 83.?.?.?

Chtěl bych pana Krále požádat, aby se pokusil napsat
nějaký nástin, / jak on to vidí / dalšího vývoje
v Iráku i s případnými alternativami.
Irák není přirozený stát - je složený silou
a na jeho území je mnoho nesourodých národnostních
prvků. Jak se bude dělit a co se stane v tomto
případě s ropou?
Američané budou muset odejít, okupovat Irák nebudou
moci věčně,nějaká slušná vláda v Iráku je v nedohlednu,
ale co bude potom.

103744

20.4.2006 1:53

RE: A co bude dál?

zap 70.?.?.?

Reakce na 103744

Chtěl bych pana Krále požádat, aby se pokusil napsat nějaký nástin, / jak on to vidí / dalšího vývoje v Iráku i s případnými alternativami.
--------------------------------------------------------------------------

To je otazka, kterou se nikdo s vaznym vyrazem v obliceji nepokusi zodpovedet. Bude snadnejsi odhadnout co je nepravdepodobne: rychle vycvalani z Iraqu. Pro Bushovu vladu (ve zbyvajici casti terminu) je neco takoveho nemyslitelne. Je dost mozne, ze pristi republikansko-demokraticka vlada a jeji kandidat bude mit planovity odchod z Iraku za hlavni bod volebniho programu. Nicmene, zustane jen pri placani usty.

Vse nasvecuje tomu, ze Rumsfeld provede jeste jeden obsahly a zoufaly 'blitz' primo v Baghdadu. Potrebuje si vylepsit 'visage' po nedavne kritice generalu. Jestli si nekdo myslel, ze Falludza byly jatka, teprve neco uvidi.... avsak, pozice opozicnich sil se jeste ztvrdi. Neni myslitelne, aby tento nesourody a americke kulture totalne cizi narod byl ji podmanen. Je to cim dal vice nejen vec Iracanu a Arabu ale vsech Muslimu. Vysledek pokracujiciho tlaku na Iraq bude obrovska a trvala nenavist k Americe a k jejim spojencu. Pravy terorismus se teprve ukaze. Skvela to budoucnost!

Jine vychodisko? Jiste! Atomova valka na Iran. Tim se zastini vse co lidstvo jeste dokazalo v oboru umeni nasili, padnou veskere masky a zacne to naplno. Ale moment: je vlastne toto poslani valek? Nebo lepe receno bylo a uz neni? A co jim tedy bude? A kdyz ztrati valka smysl, co ji coby ultimativni argument v neschopnosti komunikovat nahradi? Jen same otazky. Pan Kral bude mozna odpovedi znat.

103827

19.4.2006 3:03

1856 v Praze pri zidovskem pohrbu,pronesl rabbin Reichor."Valka ,to je zidovska zen,"

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Sledovat TV zpravy a satelitni z USA,jak jsou v tom Americani namoceni az po krk je k popukani,kdyby si clovek neuvedomoval ,co to stoji lidskych zivotu,od kterych si vladci Washingtonu myji ruce od goimske krve.Na obrazovce je ohvezdickovany a vyznamenanima oblozeny general,jez nam vyklada ,jak vitezi ,ale s tezkostmi a vitezstvi,to uplne je v nedohlednu,nebot v Iraku hrozi obcanska valka kterou by si Kabal ,tak touzebne pral.General,ponechme jeho puvod stranou,nam rika ,kolik je tam ruznych zkupina ty bojuji mezi sebou ,ale na druhe strane se schodnou zabijet okupanty,tedy Americany,vlada se sestavi a jejich prvni je ,ze musi okupanti odejit,takze navonenemu generalovi ujela huba ,jak se u nas rikalo,a pronesl,ze tenhle kmenovy bordel mohl dat dohromady jen a jen Saddam Hussein.V dubnu 1995 letadlo-Learjet plne admiralu a genralu letelo do Washingtonu odejmout pravomoc z rukou Clintona,jinymi slovy,zrada na USA z rukou Clintona,to se stalo dva dny pred destruktivnim atentatem na Murrah Budovu v Oklahome,dva dny pred tim telefon oznami,ze letadlo s nejvyssimi dustojniky havarovalo.
http://www.rumormillinews.com/cgi-bin/archive.cgiread-9134
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/archive.cgi?read-14865
Zde si pripomenme ,ze take WACO udelalo svuj kus prace v nekterych "khaky hlavach"dustojnickych ,kdyz videli tanky bourajici WACo a pumpujici otravny plyn proti vlastnim americkycm obcanum,coz ,zadny diktaror nepouzil tanky a plyn proti ,ne politickym oponentum ,ale krestanske odnozi,tedy,tak zvana krestanska Amerika ,proti krestanskym obyvatelum ,kde zahynuly zeny a deti ,mimo muzu branici se najezdu zvlastich oddilu SWAT.
Dnes ,penzionovani generalove pozaduji Donald Rumsfeld rezignaci,ale do letadla spolecne uz asi nikdy nevlezou,kazdy cestovat zvlast na vlastni pest je mnohem bezpecnejsi,zkusenost ,cloveka pouci,ackoliv o havarii letadla s vysokymi hodnostari americky,demokraticky tisk se moc nezminil,mel na starost jine zpravy,nez nejaky generalove,co si postavili hlavu proti Clintonovi.

<http://www.rumormillnews.com/jctonic.rmn.htm> <http://141.phoenixdollar.com/> <http://www.rumormillnews.com/defense.htm>
Oklahoma City bombing.
IS THE SECOND AMERICAN REVOLUTION ABOUT TO BEGIN?
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/archive.cgi?read=9134
BTW -- I was told at the time of the crash of the Learjet in
: Louisiana on April 17, 1997, that some of the officers on
: board that plane were the same ones who were involved in
: the abolition of the Federal Reserve. As you know, two days
: later, the Murrah building was bombed.
Moje rada je ,nekupujte si letenku ,jestli s Vami leti nejaci generalove.

103747

19.4.2006 4:57

waco

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 103747

ano s waco si nasrali amici na hlavy, horsi nez bolsevici v cssr. nekdy zustava rozum stat, co vse se pod rouskou demokracie muze stat!!
a zase jdu porupne vrhnout, cinim tak cim dal tim casteji! muze nekdo poradit cim to asi bude??? zdravotne jsem na tom perfect, jsem fakt jaroslav nestastny z tech blijancu jiz!!! [velký smích] [chechtot] [cool]

103752

19.4.2006 6:25

Trochu of topic

Rene Bartosek 68.?.?.?

Jedna se o jiste geneticke vlivy uranu pri nizke radiaci, takze sergant leho skutecne mohl namerit doziometrem nizke hodnoty, i kdyz na druhou stranu ignoroval nadprumerny vyskyt rakoviny, ktery existoval mimo bezny statisticky prumer. Tihle lidi tuhle statistiku neignorovali a podivali se na uran z hlediska lidskych genu.
http://www.osel.cz/index.php?clanek=1838
Vzhledem k temto faktum lze povazovat pouziti DU munice za zvracenost, protoze sekundarnim cilem je plosne civilni obyvatelstvo, vcetne jeste nenarozenych generaci deti. [pláč]

103756

19.4.2006 6:39

RE: Trochu of topic

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 103756

V nadpisu clanku se pise: Uran skodi vice, nez se predpokladalo.

Co k tomu rict. Snad jenom HALLOOOOOOOOOO. Vzdyd tohle se vi uz nejmin 50 let.
A co ty lidi co delali treba 20 let v Jachymovskych dolech. Nemeli by ted za to byt odskodneni. Vetsina uz jich ale zemrela a nebo jsou mrzaci na dosmrti. [pláč]

103757

20.4.2006 3:16

RE: Trochu of topic

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 103757

No, vidite a u DU munice se na to ponekud pozapomelo, takze zkuste zahalekat do Bileho domu, pripadne k soudu kde se resi zlociny v byvale Jugoslavii. [oči v sloup]

103835

19.4.2006 10:48

Mohu do toho mluvit .....

Pohoda1 212.?.?.?

Mám takový dojem,že jsme stále manipulováni a ohlupováni.Jen díky přísunu informací si můžeme udělat svůj názor.Informace bohužel chybí, když tak jsou z "druhé ruky",někdy úmyslně dezinformované a tak vznikají dohady, ostatně to jsou všechny člány, které si můžeme přečíst.
Víme vůbec proč američani ve skutečnosti napadli Irák, nebo se opět jen dohadujeme?(ropa,Husajn...)Jsme si jistí, že tomu není jinak?
Planeta zemně se mění s ní se mění i ostatní.Tak to bylo,je a bude, člověk tomu nemůže zabránit i když se tak tváří.V této oblasti je nám mnoho věcí zamlčováno (panika).
Slyšeli jste něco o zemských branách? Tak taková jedna je v Iráku.A co takové plánované negativní energie(žádna en.se neztratí),které se vytváří "jak na běžícím páse"(války,teror,televize,tisk atd)
Cítíme, že to co se děje ve světě ve jménu "lepších zítřků", boje proti terorismu není v pořádku.
V pořádku nejsou ani veřejné pozdravy mocných(satanský pozdrav), stejně tak bylo "hajlování" přívrženců Hitlera. Dost podobností. Mám dojem, že naše pozornost je upřena úplně někam jinam ,než by měla být.... [zmaten]

103773

19.4.2006 12:03

Novy

Novy 89.?.?.?

Je to neuveritelne a tezko pochopitelne jaka ma Amerika predstavitele- kazdy skolak v Evrope snad vi, ze v Iraku ziji lide nejen rozdilnych nazoru na islam, ale take odlisny narod a to jsou Kurdove.
Je otazkou, zda to Bush vedel anebo ho k tomu nekdo donutil, aby sel do Iraku?Za techto okolnosti se jevi diktator Sadam Husein jinak nez nebezpecny politik pro cely svet/ pro ktery?/Husein nemohl jinak vladnout nez jako diktator a zavadet demokracii v takove zemi muze jen idiot.Kdyby nepostupoval tvrde, tak by tam jiz davno bylo obcanska valka.
Otazka pak zni - kdo sestavoval takove statni utvary, aby v nem zily ruzne narody a ruzne ideologie-??? mezi nimi byla krome Anglie i USA .
Zrovna tak vytvorily v roce 1918 Ceskoslovensko, kde byly 4 narody-Cesi,Slovaci,Nemci a Madari.
Zkratka ted nevedi jak z toho ven a podobne dobrodruzstvi by byl Iran- mozna asi proto, aby se zapomnelo na Irak tak se musi odvezt pozornost na jineho nepritele.

103780

19.4.2006 14:04

co na ten clanek rict?

js 82.?.?.?

jak by rekl klasik-
"necht zije ESESESER"
[chechtot]

103783

19.4.2006 16:17

Správně hodnoceno

Zorba 83.?.?.?

Autor v článku hodnotí situaci v Iráku a americké pozice opravdu přesně. Situace v Iráku se nejen že nuzklidnuje, naopak je stále ostřejší. Ovšem Američani si i přesto za pomoci brutálního teroru páchaného na Iráčanech udržují jakous takous kontrolu v zemi. Odejít je pro Američany zcela nemyslitelné, něco takového nemůže udělat žádný zodpovědný americký politik, jednalo by se totiž o velkou ránu pro plány amerických elit. Samozřejmě si přeju aby byly USA poraženy, ale toho se v lokálním konfliktu ztěží dočkáme. Ovšem srovnávat Irák s Vietnamem je přece jen přehnané. Tehdejší a dnešní situace byla velmi odlišná. Ve Vietnamu ztratili Amíci 50 000 vojáků za 7 let, v Iráku jen 2 000 za 3 roky, samozřejmě je mi jasné že skutečné ztráty Amíků jsou o dost vyšší, i tak to ale určitě nebude tolik co ve Vietnamu. A ještě k civilním obětem, i přes násilí jež panuje mezi jednotlivími skupinami v Iráku je myslím si jasným faktem že drtivou většinu povražděných civilistů mají na svědomí američtí okupanti.

103789

19.4.2006 18:00

RE: Správně hodnoceno

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 103789

Není to tak dlouho, co tady spousta lidí byla přesvědčena, jak moc se to USA hodí, že v Iráku začíná občanská válka. A vida...je to zase trochu jinak!

103800

20.4.2006 20:01

RE: Správně hodnoceno

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 103800

Nemyslím si že by to bylo jinak. A ani se mi nezdá že by se na toto téma nějak zvlášt změnili názory lidí kteří zde přispívají.

103909

19.4.2006 18:13

RE: Správně hodnoceno

zap 216.?.?.?

Reakce na 103789

Ve vsem s Vami souhlasim, jen prosimvas nerikejte "amici" - italsky "pratele". Nic pratelskeho na nich neni. Je to pouha nepratelska soldateska. [mrknutí jedním okem]

103804

20.4.2006 20:00

RE: Správně hodnoceno

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 103804

Tak to jsem opravdu nevěděl že Italsky se přátelé řekne "Amíci". Ano, nic přítelského na USA opravdu není, naopak, chtějí nám všem zakroutit krkem.

103908

19.4.2006 20:59

RE: Správně hodnoceno

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 103789

Pane Zorba, to máte sice pravdu, že ten rozsah a způsob války, potom taky počet obětí - to se s Vietnamem nedá srovnávat. Jenže to taky nemá ani smysl srovnávat. Vy jste ve své bojechtivosti tak viditelně smutný z toho, že Iračani nenapráskají definitívně Amíkům na zadek, že by Vás bylo jednomu až líto - ale nevěšejte hlavu ! [smích]

Ztráty, které USA v Iráku zatím utrpěly, pokud to budete měřit počty přiznaných mrtvých pravda nenasvědčují žádnému výprasku. Ovšem války se nevyhrávají výhradně zbraněmi a vítězství či porážka není daná větším či menším počtem mrtvých. USA byly poraženy již v tom okamžiku, kdy řekl americký president "TEĎ !" Tato válka byla předpovězena a útočník podle těchto proroctví opravdu dostane nářez. Nostradamus Irák nepřímo pojmenoval "zemí, kde poprve hořela lampa moudrosti" ! To nelze vyložit jinak, než jako Irák. Podle Nostradama útočník utrpí větší škody. Je zmíněna i Persie (Irán) a její útok na svět. V pozadí je "žluté nebezpečí". Já skutečně nevím, zda naráží prorok na žlutou barvu uranonosné horniny, nebo na Číňany. Spíš to druhé. Tu válku Irán nakonec prohraje, ale neporazí jej Amerika ! Totiž Amerika v té době již fakticky nebude existovat a celé dílo dotáhne do hořkého konce Evropa.

Navíc - Rada starších HOPI před vstupem USA do války v Iráku velmi vehementně vládu USA varovala. Důvody, které uváděli, byly rozhodně k zamyšlení, spletli se ale v adresátovi - kde chybí selský rozum, není ani zamyšlení. HOPI tvrdili, že tímto bude odstartována "velká změna" - pro 99% lidí přeloženo do normální češtiny - konec světa !

Pane Zorba, i Vaše varovné výroky ohledně národa (a tedy i rasy !) se ukážou jako oprávněné. Evropa ten boj vybojuje vítězně, ale za cenu strašných ztrát a za cenu vykynožení barevně a ideologicky nežádoucích a nepřínosných přistěhovalců. Totiž - ve válce, až půjde skutečně o kejhák, tak všechny ty prasárny proti lidskému selskému rozumu, jako je neuskutečnitelná multikulturalita, podpora homosexuality a jiné zvrácenosti, všechny možné -ismy, tak to vše se ukáže jako neúnosný balast tváří tvář otázce přežití. Nakonec možná dojde i na řemdihy a palcáty - totiž pomalu ale jistě by se již lidstvo mělo zase naučit žít "na stromech" ! Nic jiného totiž asi nezbude ... [velký smích]

Ostatně - genofond lidstva to již potřebuje jak prase drbání, aby zase chvíli fungoval přírodní výběr. Potom zmlknou feministky - ze strachu o holý život. Ženské zase budou vypadat a "vonět" jako samice. Pro život netřeba, aby ženská třetinu veškerého aktivního času ztrávila tím, že si na gzicht namaluje hubu. Homosexuálové sami usoudí, že v tak těžkých podmínkách je to dost nevhodná vlastnost a zase se jejich počet znenáhla a bez kraválu zmenší - nouze naučila Dalibora housti, naučí i homosexuála plodit děti ! [velký smích]

103818

20.4.2006 19:44

RE: Správně hodnoceno

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 103818

To že Iráčani nenapráskají Američanům definitivně je mi jasné. Američani budou z Iráku vyhnaní až jakmile budou vyhnaní ze všech ostatních zemí které okupují. Iráčani samotní USA neporazí, bude je muset porazit celý svět.

Co se týká vašich proroctví a podobných záležitostí tak mi připadáte hodně zmatený. Nevím co má znamenat to co píšete o Iránu nebo Číně. Jedinou skutečnou hrozbou pro celý dnešní svět jsou USA. A právě proti USA bude v budoucnu bojovat bok po boku celý svět. Irán i Čína budou spojenci Evropských národů v tomto boji. A k nějakému konci světa to určitě nepovede. Ten boj se nám jistě podaří vybojovat vítězně a Americká říše bude rozdrcena, ovšem strašným ztrátám se pravděpodobně nevyhnem.

Jinak jste mne překvapil s tím co píšete ohledně morálního úpadku, homosexuality, feminismu a multikulturalismu. K těmhle věcem jste se vyjádřil dobře a já to vidím stejně. Těch amerických zvrhlostí které přináší jejich NWO se opravdu budeme muset zbavit.

103907

20.4.2006 21:44

RE: Správně hodnoceno

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 103907

Nechci se přít, kdo s kým kde a kdy napráská Amíkům - ačkoliv jsem paranoik excelentní, tak nic lepšího milý pane Vy sám nemůžete vědět, než jsem napsal já coby mikrocitace proroků a ani oni v tom až tak zas jasno asi neměli. Natož pak nějaký vykládač.

Ale napsat, že jedinou světovou hrozbou je USA - to svědčí o jisté omezenosti pohledu na historii. V zásadě nikdy, dokud bude k dispozici "hnojiště", tedy nikdy na tom hnojišti pane Zorba nebude chybět kohout ! Jestli to nechápete, jste odsouzen zbytek tohoto a všechny další životy bojovat neustále proti nějaké variantě USA. [smích]

Světový vývoj jde neustále někam, schválně nepíši kupředu, a neustále se opakují stále stejná schema vývoje. Čili, ačkoliv se dnes a hlavně Vám jeví jako absolutní hrozba USA, můžu Vás ubezpečit, že role USA je pouhý "štěk" na světovém jevišti. Na jevišti ale si račte povšimnou zdánlivě pokornou a drobnou postavičku - zdání ale klame ! Je to herec s velkým H, tedy vlastně HEREC ! Zdánlivě pokorní a bezmocní Číňanci ve svém počtu 1,3 miliardy - z toho dost vážná většina jsou muži - by se Vám měli jevit jako větší hrozba pro svět ..

Říkáte, že se Vám jevím s těmi proroctvími zmatený. Hm - nevím, jak to více přiblížit. Až ale uvidíte, že události se jaksi rozeběhly rychleji kupředu, dáte mi za pravdu, že ty moje zdánlivě zmatené "osy" vývoje jsou veskrze správně nasměrované. Nevidím jediný rozpor. Vidím pouze Vaši neznalost toho, z čeho vycházím. A nechápu, odkud čerpáte pro svá dost zjednodušená tvrzení podklad Vy. Ale nevadí mi - dokonce se jeví, že se nijak extra nerozcházíme z hlediska směřování k nějakému cíli.

Jsem si jistý, že nikdy nedojde k nějakému boji Ameriky a Evropy proti sobě ! V tom se pane mýlíte zcela zásadně a ani by jste si to neměl přát a představovat. To je nesmyslná myšlenka.

Mimochodem - poslední zpráva o ceně ropy je již 75 dolarů za barel. To je již docela frkot ! Ne, že by tato cena byla ještě neúnosná, když započteme inflaci dolaru, dalo by se docela tvrdit, že se cena ropy a inflace docela kryjí ve vývoji. Ale těch 75 dolarů není konec ! Tedy troufnu si tvrdit - dával jsem panu "kema" termím "do půl roku" - skoro se mi chce říci je to tady .. Dochází patrně k pověstnému "ulamování ucha džbánu". [smích]

Potom - tedy pokud vůbec bude internet ještě fungovat - se můžete k těm mým prorocvtím vrátit a uvidíte, jak byly přesné... [velký smích]

103919

21.4.2006 0:09

RE: Správně hodnoceno

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 201.?.?.?

Reakce na 103919

zdravim z Mexika...
tak uz se mi to krati.. [pláč] za ctrnact dni jedu domu...
chtel sem vam ale hlavne napsat ze celou dobu co ja sem cestoval po Mexiku a Belize byl muj kamarad s kmenem Hopi ktery porada ,lepsi je pojem spoluporadaji tady v Mexiku(i kdyz jsou to Americane)globalni celosvetovou konferenci o vode a stravil s nacelnikama tohoto kmene asi mesic..mam s nim v nedaleke budoucnosti schuzku zde v Ciudad de Mexico a prej ma pro me zajimave informace a byl velmi tajemny... [zmaten] tak vam pak kdyztak pisnu mail... [mrknutí jedním okem] Jinak celkem s vama s tema proroctvima souhlasim ...staci se jenom podivat okolo sebe... [cool] Cina ceka na svoji velkou sanci a oni umeji cekat....!!!

103925

22.4.2006 14:59

RE: Správně hodnoceno

krysa krysatec (zavináč) post (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 103925

Tajemný informace miluju, sem s nima!

104075

26.4.2006 21:03

RE: Správně hodnoceno

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 103919

Já vím že historicky nebyli hrozbou jen USA. V minulosti tu byla třeba hrozba Německá nebo komunistická. Dnes je tu ovšem hrozba Americká a to je zcela jasný fakt. Nechápu proč zde neustále kritizujete Čínu. Jen se tím shodujete s Americkou propagandou a fakticky ji tak podporujete. Čínani sedí doma a starají se o své záležitosti, jako každý jiný národ. A co má být že je Čínanů takové množství? Zhruba stejný počet obyvatel ma třeba i Indie.

A proč by proti sobě neměli Amerika a Evropské národy bojovat? Já nevidím jediný důvod proč ne, zato vidím bezpočet důvodů proč ano. Celá Evropa právem nenávidí USA a vidí v nich jasnou hrozbu. Amerika nás ničí a zotročuje a proto je třeba se proti ní postavit. Ostatně neexistuje žádná válka týkající se Evropy v níž by "Evropské" národy nebojovaly proti sobě.

Mé názory jsou založeny na řadě různých věcí, klidně se k tomu můžu rozepsat blíž. A co se týka budoucího vývoje tak to budete vy kdo dá jednou za pravdu mně [mrknutí jedním okem] .

104442

20.4.2006 10:22

USA 7let ve Vietnamu?

Cyril Hue 84.?.?.?

Reakce na 103789

No obavam se, ze historie je ponekud jina. Americane byli ve Vietnamu jiz od roku 1945 kdy strycek Ho dostal nejakou vyzbroj co zbyla z neprovedene invaze proti Japoncikum..

Jinak CIA operovala ve Vietnamu celkem masivne jiz v 50letech, vrtulnikove zakladny apod..

Pro covert operace, Kubu, JFK, Vietnam, a vubec zachyceni prerodu USA do dnesni formy vlady tedy militatni junty po WWII si prectete/poslechnete neco od plukovnika Fletchera Proutyho, ktery byl v Pentagonu primo u zdroje kdyz se to peklo..

http://www.prouty.org/

audio - jdete archive 2006
http://www.blackopradio.com/

103851

21.4.2006 2:09

Velmi zjednodusene vysvetleno,tak zvana "Americka zahranicni politika" pracuje takto.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nejdrive ,sejmeme pasku z oci o tak zvane demokracii,tam v Americe zadna neni,jak v nekterych kostelech Boha nenajdete,tam vsude jen ajen mluvi penize.Vlada a politici jsou podporovani-koupeni darecky,prispevky,takze americky obcan je jen ucastnikem voleb ,co by ukazka do TV ana oblbovani mass,samozrejme ,ze olejove koncerny chteji valku ,jen v tech zemich ,jez maji pro ne strategicky vyznam v olejovem podnikani,takze se terroristi hledaj hlavne tam ,kde je olej,kdyz ,tam terroristi nebudou,tak je CIA dodaji,delaji to uz cela desetileti.Vlada podmazana dolary teda vede olejovou valku za penize olejovych spolecnosti a olejov espolecnosti to neplati ze sve kapsy,to da rozum,proste zdrazi se benzin,jak rikaji na zapade petrol a valka od danovych poplatniku je zaplacena a jeste navic i s uplatky pro zkorumplovane politiky.Exxon v roce 2005 udela cisty vydelek v US dollarech 36.1 bilionu.Takze ,pro Vasi informovanostcastka 11.8 billionu ,je vic ,nez cele olejove podnikani v celych Spojenych Statech Americkych,nebot vydelek od roku2000 do 2004 byl24.3,takze Exxon-u se nikdo nevyrovna.Koncem roku 2005,se vsim vsudy USA olejove koncerny vydelay 96 billionu.
Clen predsednictva Exxonu sel do penze a tak,pan Lee Raymond dostal na rozloucenou sek na 400 billionu dolaru,to znamena,kazdej den obdrzel 141.000 doaru,kazdouhodinu 6.000 dolaru,proc by takovy exempalar homosapiens chtel mir ve svete,reknete samy?
Minuly rok ,2005 obdrzel sek na 51.1 millionu sve "Gaze".Exxonu za poslednich dvanact roku stouply ceny na 500%,take ,tech dvanact let odpovida provokativni politice Spojenych Statu,jak jsemjiz drive podotkl,nejlepsi obchod se dela na mrtvolach nevinnych,kteri prihloupe v dob edemokratickych voleb nadsene tleskaji,jak demokraticky je rozhodnuto.Pan Raymond navic bude mit zdarma ,dva roky zabezpecenou bezpecnost pro jeho "dum",jeden rok ,pro jeho osobu,auto k disposici s ridicem,muze v ramci obchodu ,kdykoliv pouzit spolecnosti jejich letadlo a ovsem ,jeho podili na teto akcich mu prinesou dalsi vylepseni jeho penze.
Myslite si ,ze tento druh lidi chce mir a pokoj?
Do jiste miry ano,aby mu rizena strela nespadla na jeho palac,to ano,jinak ne!!!
V techto lidech je prava vlada Ameriky a ma ve svete sve nasledovniky,o coz se snazi ,dle "americkeho vzoru demokracie kazdy dnesni politik.

http://www.halturnershaw.com/ORDERS.JPG
http://www.halturnershow.com/ORDERS.JPG

Ja jsem jen uposlechl mi danych rozkazu!!

Lidstvo se v podstate nezmenilo od dob kamenne a pokud prezije tak zase dalsich tisic roku budou jen "ovecky a vlci".Technicky ,jdeme dopredu,dusevne ,jsme stale zaostaly.

103933

22.4.2006 17:33

No vidim jediny zivy clanek na tema Irak

Rene Bartosek 68.?.?.?

Takze odkaz supnu tady, a pokud tohle nerozhoupa Amiky, aby zhodnotili chyby Velkeho nacelnika juniora, tak pak uz zrejme vubec nic.
http://www.novinky.cz/zahranicni/83442-bush-vedel-ze-irak-nemel-zbrane-hromadneho-niceni.html
Takze co selhalo ohledne irackeho konfliktu tajne sluzby anebo politika? Uvidime, jak na tom junior bude s pameti. Doufejme, ze lepe nez v pripade New Orleans, kdy pozapomel, ze experti dle porizenych videozaznamu vyjadrili primo osobne tvar tvar juniorovi velmi vazne znepokojeni nad stavem hrazi, ktere do puntiku po hurikonu naplnili tyto prognozy a protrhly se. No mozna na vine neni junior, ale nejaka zakerna choroba. Na strejdu Alzenheimra moc mladej, tak v jeho pripade mozna mozkozrout. Mno, lidicky ten tvrdej chlast strasne podcenuji. Jeden by si rekl, ze pro politiky musel byt Jelcin dostatecnym varovanim, ale holt lidska prirozenost je jinaci.

104090

23.4.2006 3:39

Pornografie valky,z pera Richard Engel,jez nam priblizi atmosferu techto dnu v Iraku.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

http://www.the7thfire.com/images/devil.jpg
Predmluva;Dnes v americkem bankovnictvi-Centrum bank- rozhoduje ,prakticky,trinact rodin,tri sta rodin ovlada 70% veskereho bohatstvi na Zemi,neni divu ,ze clen predsednictva EXXONU odejde do duchodu se 400 milliony,zatimco mnohde lide umiraji hlady,nedase rici,ze byl svet k obrazu Bozimu.
--------
Prvni video ukazka: policejni stanice ,kde sebevrah se vyhodil do povetri s ostanimi,jeho hlava je na podlaze a jen par prednich zubu chybi,clenove Narodni Grady,maji v rukach video-cell telefony a filmuji ,jak kopou do hlavy ,do obliceje a mnozi doslova s hlavou hraji fotbal a vse se nataci na telefon,pozdejizmasakrovanou halvu hodi do polenice ,kde zkonci v nakladnim aute na odpadky,kde bude vse spresovano s ostanim odpadem, nez se tak stane ,tak "uzivaji" legrace a hodne se nasmeji vtipum na pozustatky atentatnika.
Druhe video[vyplazený jazyk]odobny zaber ,ale sebevrah mel pas s explosovem kolem pasu,dolni cast tela chybi,vrchni cast sedi na podlaze zprima,opet video-cell telefony v pln epraci az do doby ,kdy telo kopanim se skaci na podlahu a zkonci v popelnici,maji z toho legraci,hodne se nasmeji,pri kopani do zbytku tela.
Ukazka treti,blizi se hlidka Americanu,v momente dojde k oslnivemu vybuchu a cela skupina zmizi v prachu ,netrva dlouho a dorazi druha hlidka ,jez tahne po zemi ranene a mrtve,ptam se mijiciho vojaka zda udelal rovnez zabery do video-telefonu,odpoved ,ovsem, ze ano.
V Iraku roste ,co by jako pornograficky obchod tento druh zpravopdajstvi smrti a krve.
Co ,rici na konec ,v teto male ukazky dnesniho Bagdadu,dnesniho Iraku,to je to ,co demokracie chtela udelat z lidi Iraku?
Four Canadian soldiers have been killed in a roadside bombing in Afghanistan, Canadian military officials have said.Ctyri kanadsti vojaci byli zabiti bombou nastrazenou na okraji silnice.
Reknete uprimne,proc se krestansky svet micha do zalezitosti techto zemi od nas tak vzdalene,proc si nehledima doma svych zalezitosti,proc ,nasi politici roznaseji nenavist proti nam krestanum ,svym ,nedomyslenym jednanim.Proc ,obcane nepouziji sveho prava a neodstrani zastance valky z vedeni narodu.Pouzivanim DU ,jsme odsouzeni vsichni k pozvolne smrti i demokratickymi "vitezi".
http://mindprod.com/images/restricted/iraqduamericanchild.jpg
http://mindprod.com/images/restricted/iraqdubaby.jpg

104122

Tuto stránku navštívilo 7 980