Diskuze k článku

Jak zlomit vaz Paroubkovi II

Příspěvků 45

4.4.2006 6:25

tento clanek

vulgar von hulwaath 84.?.?.?

je perfektni kandidat na pametovou diru. kdyby se to objevilo na mfdnes, tak uz by se rezaly hlavy... Kazdopadne Paroubek, to je jinej kanon. Pokud bysem prirovnal grossika ke kapslovce, tak zeman by byl tezkej kulomet a na paroubka by se uz vztahovaly smlouvy o jadernem odzbrojeni

101963

5.4.2006 6:54

RE: tento clanek

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 101963

Cemu se divit vsechny slabsi kalibry rozcupoval v tvrdem evolucnim boji.

102155

4.4.2006 7:41

U voleb mě již nikdo nikdy neuvidí

Jarmila 85.?.?.?

protože to říkám furt, že nám všemi směry a ve všech směrech vládnou praví a nefalšovaní spolčení mafiáni a organizovaní zločinci. [naštvaný]

101976

4.4.2006 8:19

RE: U voleb mě již nikdo nikdy neuvidí

Drutěvník 62.?.?.?

Reakce na 101976

a myslíte, že někde je to jinak? možná je to někde omezenější, ale jinak je to všude stejný...

politika byla vždycky špinavá.

101981

4.4.2006 9:09

RE: U voleb mě již nikdo nikdy neuvidí

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 101976

Nenechte se odradit, volte komunisty. "Opozice je skupina lidí, kteří zabraňují vládě, aby propadla vražednému šílenství. Dělají to tak, že ochromují její činnost." To napsal A. Bierce před stopadesáti lety o vládě USA. Platí to i dneska. A všude, kam dosáhly její pařáty.
J, H,

101990

4.4.2006 9:18

RE: U voleb mě již nikdo nikdy neuvidí

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 101990

komunisty budeme volit i tak. ODS,CSSD,KSC...krom barev a programu zadny rozdil. Cest vyjimkam.

101992

4.4.2006 10:29

RE: U voleb mě již nikdo nikdy neuvidí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 101992

Souhlasim, zalezi pouze, kdo sedi zrovna v prvni rade. Rika se tomu "rotace kadru"

101995

4.4.2006 12:47

Spatna volba nevolit

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 101992

> Jarmila - U voleb mě již nikdo nikdy neuvidí protože to říkám furt, že nám všemi směry a ve všech směrech vládnou praví a nefalšovaní spolčení mafiáni a organizovaní zločinci. [naštvaný]

Ano, to je pravda. A bude to pravda, Jarmilo, tak dlouho, dokud si nezvolime nekoho jineho, alespon trosku slusnejsiho. (ne, ODS ne, probuh! [zahanbení] )
Cize vase rozhodnuti nevolit jen prodluzuje stav, z jehoz jste natolik flustrovana, ze omitate volit.

Jsem sam, kdo tu vidi zacarovany kruh? [mrknutí jedním okem]

A otazka nakonec - myslite si, ze "jim" to nevyhovuje, ze nevolite? [mrknutí jedním okem]

102000

4.4.2006 14:27

RE: Spatna volba nevolit

nitram 213.?.?.?

Reakce na 102000

JIM to samozřejmě vyhovuje. My však máme na výběr: modré prase, růžové prase, červené prase, zelené prase........ Tak si vyber. Vepříkům se omlouvám.....

102005

4.4.2006 18:22

RE: Spatna volba nevolit

Prdelka 195.?.?.?

Reakce na 102005

Volit je potřeba.A možná,že ta "zelená parta" není až tak
špatná.
A velice mě pobavilo - červené,modré,růžové a zelené prase.
Je pravda, že se partaje spíše hádají o ta "prasata"
a přitom by měli sloužit voličům.

102051

11.4.2006 21:17

RE: Spatna volba nevolit

Pavel 88.?.?.?

Reakce na 102051

Zelená parta je "One man show", odejde-li, skončí to.

103224

4.4.2006 14:43

a ještě špatnější volba jít volit

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 102000

když člověk jde k volbám trodasi, tak legalizuje tu jejich nezákonnou moc. Ideální by bylo, kdyby se jim na to 90 procent občanů vysralo- jak by pak tvářili, co by potom dělali? Není Vám vůbec divné, že v době, kdy je úplně všechno přes počítače, tak jen volby pořád primitivně postaru jak v dobách Francouzské revoluce?

Znovu zopakuji technologii moci ve stranách: když pár idealistů založí stranu, tak pokud za nimi není žádný kapitál, tak ta ministrana sama od sebe zanikne.Proč? Protože politická činnost vyžaduje strašně moc peněz- na reklamu, na benzín, na jednací sály, atd.atd. Když ale do té strany někdo vloží kapitál, tak si pak ohlídá, aby se lídry stali jeho nasazení agenti. Remcající idealisti se ze strany vyštvou, zůstanou tam jen prodejní kariéristi na vše kývající jak oslové.

Teď se koukněte na našeho vynikajícího pana Železného, který nás všechny okradl o 10 miliard. Víte jaké lídry si do své nové strany verbuje? Soudružku Volfovou, která přitáhla do ČSSD Šloufa, soudruha Uzla, a další výtečníky. [zmaten]

102006

25.2.2007 19:12

RE: a ještě špatnější volba jít volit

Andrea a (tečka) sladka (zavináč) volny (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 102006

Pokaždé jsem zodpovědně chodila k volbám se vštípeným heslem, že je to moje občanská povinnost. Při těch posledních, kdy jsem zoufale vybírala z"barevných prasat"(jak uvádí výše vtipná reakce), jsem si své motto připomněla znovu a najednou mi to došlo. Není náhodou v tuhle chvíli už občanskou povinností prostě NEVOLIT? Proč lhát a něco si vymýšlet?
Souhlasím tedy s Jarmilou. Otázka ale je, zda by jim (v případě, že by se jim na to 90%lidí vysralo) ta 10%účast nestačila, jsou tak namyšlení, že už nic nevidí. Ale v tomto ohledu nejsem znalá práva. Každopádně jednu věc vím jistě - nad partou, co tam sedí nahoře (neříkám vládne, protože sebou vládnu pouze já sama)jsem už dávno zlomila hůl. Není tam jediný člověk, ke kterému by se dalo shlížet jako k morálnímu vzoru. Takže - mrzí mě to, ale já cítím jako svou občanskou povinnost NEVOLIT.

129493

25.2.2007 19:56

RE: a ještě špatnější volba jít volit

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 129493

Sám nevolím už dlouho a to v Kanadě. Dokavaď, a to se asi nestane nebude kandidát hodný volby, budu se tomu vyhýbat. Mám pocit, že by bylo lepší každý čtyři roky zcela náhodně vybrat občany do vlády pomocí losu. Alespoň by se předešlo domluvám a korupci. Horší službu, než ti dnes řádně zvolení, by ti losem vytáhnutí politici na pár let asi udělat nemohli. NEVOLIT!

129495

4.4.2006 22:34

RE: Spatna volba nevolit

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 102000

Sám jste pane troďasi začarovaný kruh. Volit někoho nového, až bude starej tak zase nového a zase znova.Když ten kruh vidíte, tak proč to řešit? Netačilo Vám OF, OH, DEU, US......kolikrát se chcete naštvat?Potřebujete další dávidlo? Volte Zelené. [mrknutí jedním okem]

102091

5.4.2006 6:58

RE: Spatna volba nevolit

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 102091

Nevolit vubec, volebni ucast pod 20% je pro ne tezko stravitelna! [mrknutí jedním okem]

102157

5.4.2006 20:36

RE: Spatna volba nevolit

tomasgn 83.?.?.?

Reakce na 102157

obavam se, ze i 1% volebni ucasti by jim stacilo ke spokojenosti, hlavne kdyz by zustali u koryt. jedinou moznosti asi je: pod 50% ucasti neplatne volby, vymenit naprosto vsechny kandidaty, a zkusit to znovu [mrknutí jedním okem]

nebo proste ten darmozroutsky statni aparat rozpustit, stejne nic pozitivniho lidem neprinasi, jen jim hazi klacky pod nohy a okrada je danemi.

102283

6.4.2006 0:20

RE: Spatna volba nevolit

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 102283

Jo? A pak bude co? Totální anarchie?

102337

6.4.2006 19:53

RE: Spatna volba nevolit

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 102157

Čím méně voličů, tím líp.Volit půjdou jen ti, co vědí co chtěj.A to je dobře.
Co s voličem, který volí podle ksichtu, nebo jestli kandidát hraje v serialu.

102464

7.4.2006 19:50

RE: Spatna volba nevolit

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 102464

Za to tech plus minus 30 % , co se vyskytuje v CR u parlamentnich a senantnich voleb muze byt s vysledky sve volby za poslednich deset let spokojeno. Ja bych se bojkotovat jedno volebni obdobi vubec neobaval. Legitimita vlady s 15% volebni ucasti je stejne smesna jako vlada s 90% ucasti, jak za starych casu. Jak vidno ti co se derou ke korytum, nemini nic menit " na zpusobu rizeni statu", pouze volice obvini z nezodpovednosti.

102634

4.4.2006 14:25

RE: U voleb mě již nikdo nikdy neuvidí

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 101990

>Nenechte se odradit, volte komunisty. "Opozice je skupina lidí,
>kteří zabraňují vládě, aby propadla vražednému
>šílenství. Dělají to tak, že ochromují její činnost." To
>napsal A. Bierce před stopadesáti lety o vládě USA.

Jste opravdu, ale opravdu přesvědčen o správnosti takové volby, ve vztahu k realitě, i k časovému kontextu výroku, který zmiňujete ? Myslím, že nevolit je také volba. Stará osvědčená moudrost praví: "Nepřidáš se k většině, když páchá nepravosti".

102004

4.4.2006 18:17

politika je z podstaty špatná

merc 84.?.?.?

Mne to pripada, ze bud lide nesleduji vyvoj, nebo jsou to absolutni idealiste a nebo to co se deje radsi nechteji videt.
V nejvyssi politice se rozhoduje o pravidlech, kterymi se bude ridit cela spolecnost a o alokaci hodnot. Bylo by naivni si myslet, ze kdyz lide podplaceji a chovaji se jako smejdi na nejnizsi urovni tak na te nejvyssi se budou chovat jinak. Chovaji se stejne, ale rozdil je v jejich sofistikovanosti, takze nakonec to vypada, ze vse delaji kvuli "lidu". Osobne kdyz slysim politiky obhajovat svoji politiku jako neco ve prospech lidu, demokracie, svobody atd. tak si rikam kolik lidi jim asi veri. Jako ostatni delaji vse tak, aby z toho nejvice ziskali oni sami.
I kdyby do politiky prisel nejaky slusny clovek, ktery si mysli ze neco zmeni tak se myli, protoze i zde plati, ze chci-li s vlky byti musim s nimi výti. Sam by nic nezmenil, ale naopak by byl zmenen. Doslova by byl prevalcovan, a nebo by na to nemel zaludek a ihned by odesel. Pokud by nekdo chtel neco zmenit, tak by to musel udelat mimo dnesni system. Je zbytecne verit a doufat v prichod nejakeho mesiase, protoze neprijde. Jde o to prijmout skutecnost jako fakt a zit s tim.

102050

4.4.2006 18:30

RE: politika je z podstaty špatná

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 102050

Celkově, velmi dobrá úvaha. Obraz onoho: příklady táhnou, prostředí vychovává, chci-li s vlky byti musim s nimi výti.

102053

4.4.2006 18:47

RE: politika je z podstaty špatná

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 102053

Tím ale je naznačeno i řešení - "...z Boží vůle král...", oproti ale těm nám známým monarchům ze středověké Evropy by se muselo jednat o doslovně "z Boží vůle.." [smích] Nevíme akorát kdy, že ale určitě, to plyne i tady z té úvahy.

102056

4.4.2006 19:01

RE: politika je z podstaty špatná

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 102056

Vše je z Boží vůle. [smích]

102057

4.4.2006 20:03

RE: politika je z podstaty špatná

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 102057

To jo, jenže lidi to jaksi neví ... [zmaten]

102061

4.4.2006 20:56

RE: politika je z podstaty špatná

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 102061

I to je Boží vůle. [mrknutí jedním okem] Když VŠE je Boží vůle, tak i to, že "lidi neví" (nevědomost), je Boží vůle. [smích]

102071

5.4.2006 0:43

RE: politika je z podstaty špatná

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 102071

Tak nějak je to už pár tisíc let psáno v Tóře (odkud to jak křesťané tak i muslimové později "vokopčili) -
"Hashem Natan Ve Hashem Lakach, jehi shem Adonai mevorach", B-h dal, B-h vzal zpet, pochváleno budiž jeho jméno na věky, čili co Bůh činí, dobře činí .....

S neúčastí ve volbách nesouhlasím. Z vlastní zkušenosti vím (z loňských městských voleb a letos z provinčních voleb), že účast na volbách je nejenom nutná a měla by být i jednou z občanských povinností. A pokud máte opravdu zájem o provedení změn pak aktivní účast na volební kampani toho pro vás nejpřijatelnějšího kandidáta za váš volební obvod by měla být nedílnou součástí.

Jinak často malé leč dobře organizované skupiny svou velkou účastí mohou volební proces a následné volební období negativně ovlivnit (a mezi ty patří zejména komunisté, kteří jsou nejenom dobře organizováni, ale mají stranickou disciplinu a jsou ochotni pro stranu něco udělat). Přesně takovým způsobem se do parlamentu za první republiky dostal i náš první dělnický prezident, milovaný Klement Gottwald.

Lidé, kteří k volbám nejdou (a mám na mysli nikoliv volby za komunistů, tam jsme chodili všichni, "rádi" a mnohokrát manifestačně) pak nemají právo remcat v hospodách o politické situaci,neboť častokrát o vítězství či porážce kandidáta rozhoduje jen pár hlasů. [smích]

102114

5.4.2006 7:16

RE: politika je z podstaty špatná

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 102114

Četl jste pane Arkane Farmu zvířat od Orwella? Chápete, že my prostě nemáme na vybranou? Že mohu zvolit buď rudé, růžové, modré, zelené prase- ale pokaždé to bude stejně prase? Do vrcholné politiky, kde se pak rozhoduje o miliardách se slušní, nezkorumpovaní lidé ZÁSADNĚ nedostanou.

A všechna ta hesla, co do nás v médiích hustí, že musíme jít volit, jinak zvolíme komunisty jsou z té samé propagační dílny jako hesla- Nejsme jako oni. Ano, my nejsme jako oni, a proto nám ty svině dodnes vládnou.

A proto dokud nebudou elektronické volby se zpětnou kontrolou mého odevzdaného hlasu již nikdy k volbám nepůjdu. Hra na demokracii v mém případě již skončila.

102165

5.4.2006 7:39

RE: politika je z podstaty špatná

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 102114

Nejit k volbam je dle meho nazoru jediny zpusob jak projevit nesouhlas se stavajicim stavem v politice. Pokud nejsem schopen se ztototoznit ve svych nazorech z nejakym politickym subjektem, pak je moralne zvracene podporit s cim nesouhlasim, pouze ze strachu z horsi varianty. A lidi maji vzdycky pravo remcat, at uz volili nebo volby ignorovali, to zatim patri k vysadam-prava svobodneho projevu, i kdyz u nas uz se tato vysada zacina zlehka osekavat.

102167

7.4.2006 14:43

RE: politika je z podstaty špatná

Martin Macok 193.?.?.?

Reakce na 102167

Nejit k volbam znamena dat hlas komunistum, protoze ti maji pevnou volicskou zakladnu.

Me se taky zadna z nabizenych moznosti (stran) nelibi, ale k volbam pujdu a budu hlasovat pro co nejmensi zlo (jeste nejsem definitivne rozhodnut). Vzdycky lze moznosti setridit do lepsi/horsi a pripadne si hodit korunou u tech "mene horsich" ... porad lepsi, nez nejit k volbam a de facto dat kazdemu kousek sveho hlasu (pricemz nejvic tem, co maji volebni disciplinu, tedy komunistum).

102555

7.4.2006 19:57

RE: politika je z podstaty špatná

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 102555

No, mozna by meli byt volby s nizkou volebni ucasti anulovane. Na druhou stranu i kdyby vyhrali jedno volebni obdobi komunisti, muze to byt do budoucna pouze ku prospechu veci pro jejich opozici. Jestlize takova udalost nedokaze, vynutit zmenu v pojeti demokracie na zivo v CR, tak pak uz nic. No a pokud jde o disciplinovanost volicu, nedelam si iluzi, ze by na tom ODS, CSSD ci KDU-CSL byli nejak vyrazne hure. Korupci prozrany aparat, vcetne elitnich policejnich slozek napojeni na soudy ( kauza Berka), uplatkarske afery mirici az k postum ruznych premieru. Reknete mne, co jeste muze byt horsi?

102638

12.6.2007 23:03

RE: politika je z podstaty špatná

a.chr 88.?.?.?

Reakce na 102638

Na druhou stranu i kdyby vyhráli jedno volebni obdobi fašisti, muze to byt do budoucna pouze ku prospechu veci pro jejich opozici. ...A tak přišel Hitler zcela demokraticky k moci.

137430

5.4.2006 7:01

RE: politika je z podstaty špatná

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 102053

Jo a ti snilci, co nejdou zmenit, koupit a zkorumpovat, proste zmizi s kandidatky. Kdyby tedy nejaky takovy nebyl v cas rozpoznan a na tu kandidatku vubec prosel.

102159

4.4.2006 22:29

To už snad ani není beznaděj

babi herbe 213.?.?.?


Pane Král,
pokud by nám vládla jiná, např. modrá vláda, vyměnili by se i soudci? Nebo je následný výrok nejvyššího soudu podle Vašeho gusta?
Nejvyšší soud: Ženy nemusely neetickou smlouvu podepsat
4. dubna 2006 12:08
Nejvyšší soud zrušil rozsudek nad podnikatelem z Ostravy odsouzeným za neetické zacházení s pracovnicemi. Nutil je podepsat, že jsou ochotny udělat pro firmu cokoli, třeba i krást. V několika případech se na základě prohlášení dožadoval pohlavního styku.
Okresní soud v Ostravě jeho jednání hodnotil jako trestný čin útisku a muži vyměřil trest 21 měsíců s dvouletým odkladem. Podle Nejvyššího soudu to však byla chyba.
Podnikatel, jehož přístup tisk označil za otrokářský, nutil uchazečky o zaměstnání podepisovat směnky na 150 000 korun pod pohrůžkou, že jinak práci nedostanou. Některé musely podepsat i prohlášení, které obsahovalo závazky snižující lidskou důstojnost.

102090

4.4.2006 22:54

To už snad ani není beznaděj .. pokrač.

babi herbe 213.?.?.?

pokrač.
Muž se proti rozsudku okresního soudu neúspěšně odvolal ke Krajskému soudu v Ostravě a potom podal dovolání k Nejvyššímu soudu. V něm tvrdí, že jeho jednání nenaplňuje znaky trestného činu útisku; ženy prý na něm nebyly závislé a nemohly cítit existenční tíseň.
"Skutečnost, že poškozené toužily po vyšším výdělku, který by jim skýtalo případné zaměstnání, ještě sama o sobě nezpůsobuje stav tísně. Spousta zájemkyň za takových podmínek odmítla a nenastoupila do zaměstnání," hájil se podnikatel v dovolání.

Nejvyšší soud dal částečně podnikateli za pravdu. Dívky, které v případu svědčily, byly většinou mladé, bydlely s rodiči a žily z podpory v nezaměstnanosti nebo z nízkého platu v jiném zaměstnání. V nové práci si chtěly polepšit. Podle Nejvyššího soudu nelze touhu po vyšším zisku a nezávislosti na rodině označit za stav tísně.Podle něj měly ženy na vybranou, zda na nedůstojné podmínky přistoupí.
viz.http://zpravy.idnes.cz/krimi.asp?r=krimi&c=A060404_120807_krimi_cen

Je možné,pane Král, že na ostravsku lidi více trápí otázky z čeho žít, než nějaký výplod novináře.Absolutní beznaděj a zoufalství tam má asi jiný důvod .

102096

5.4.2006 6:35

RE: To už snad ani není beznaděj .. pokrač.

zalozak 58.?.?.?

Reakce na 102096

Chapu vasi tohou toho cloveka potrestat ale v tomto pripade opravdu opravdu neni jasne jak by jste toho chtela dosahnout.

Jeho chovani bylo nemoralni ale jak se zda nikoliv nezakone. Na vine tedy zrejme nebude nejvyssi soud ale spatne pripravene obvineni. mimochodem myslim ze tohle ale uz dnes reseno je.

102152

5.4.2006 7:05

RE: To už snad ani není beznaděj .. pokrač.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 102152

Penize koupi advokaty a ti umi lepe zkroutit pravo podle paragrafu. Advokati exoffo obvykle nemaji takovou "profesionalni zrucnost" ani cas seznamit se s pripadem. Jsou rovni a rovnejsi v tomhle se svet nikdy nezmeni.

102160

5.4.2006 10:30

RE: To už snad ani není beznaděj .. pokrač.

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 102096

na ostravsku lidi více trápí otázky z čeho žít, než nějaký výplod novináře.

Ano, Ostrava - to je to město - kde bych rozhodně žít nechtěl. [zahanbení]
http://www.tyden.cz/text.asp?show=text&tid=20328

102187

11.4.2006 18:11

RE: To už snad ani není beznaděj .. pokrač.

rudyj_zabijak 212.?.?.?

Reakce na 102187

vsak ani nikdo nemusi... ze... jen se divim, ze si ti cesi proste jeste nezvykli, ze za praci se da taky stehovat... vsude jinde je to normalni...

103209

6.4.2006 13:33

komediant Paroubek

K.Kučera 213.?.?.?

Myslím si že komedianti, myslím ty od kolotoče / podotýkám,že si jejich práce vážím / mají co dělat, aby přežili a fandím jim. Narozdíl od politiků, Paroubkem počínaje a celou touto vládou konče, těm přeji tvrdý pád, protože takoví komedianti / teď to myslím hanlivě/ nemají v politice dnešní doby co dělat. Je to banda defraudající tuto zem a stydím se za ně.,Zem nacpali úřadama a vyhazují peníze do luftu, mělo by se to trestat. Lidi mají co dělat aby přežili a tak se už také uchylují k podvodům a krádežím. Toto jsme chtěli v roce 1989 ? Je mi z toho na blití.

102387

9.4.2006 22:46

Takto

bobo 85.?.?.?

Snad nám pomůže super novinářka Slonková rozbalit,jak je to skutečně s premiérem a jeho příbuzenstvem v oblasti dovozu lihu,který se používá technicky,v lékařství a měl by sloužit do PHM ??? Je to prý bomba,říkají lidé,kteří se okolo lihu točí.

102916

10.4.2006 11:26

Paroubek má novou webovou stránku

Karel z Čech 212.?.?.?

http://paroubek.eu/

http://paroubek.eu/snapshot039.jpg

103039

31.5.2006 17:10

Jirka málem králem....

Kalous 85.?.?.?

.......a zazvonil zvonec a pohádky je konec. Ä jesli nezemřeli, žijí tam až dodnes.

Mirek TopoláneK: Jak si Paroubek s Kočkou delali dort.

107417

5.9.2006 22:25

Tonda Koláček

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

nyní uhlobaron, byl počátkem 80. let min. století nejvyšším svazákem na VŠCHT

116038

Tuto stránku navštívilo 9 947