Diskuze k článku

Už je to tady: potlačování svobody slova a cenzura na obou stranách Atlantiku

Příspěvků 35

3.10.2001 10:49

Paranoik nebo brouk Pytlík?

Petr Novotný novca001 (zavináč) seznam (tečka) cz 206.?.?.?

Už tu máme zase třetí cestu. Pozor, nejsme s Amerikou, ale nejsme s teroristy. Pokud bychom potřebovali pomoct my, ihned bychom vydávali prohlášení a shazovali vinu na ostatní (nabylo by to poprvé, že?). Pokud se máme vyjádřit sami, ihned se najde spoustu brouků Pytlíků, kteří mají vlastní cestu. Lidé, proberte se! Třetí, "nejlepší" cesta v tomto světě většinou neexistuje.

393

3.10.2001 10:49

Choroba

M. Adamovský admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Této chorobě se tuším říká paranoia.

394

3.10.2001 10:50

Paranoik nebo brouk Pytlík?

Petr Novotný novca001 (zavináč) seznam (tečka) cz 206.?.?.?

Už tu máme zase třetí cestu. Pozor, nejsme s Amerikou, ale nejsme s teroristy. Pokud bychom potřebovali pomoct my, ihned bychom vydávali prohlášení a shazovali vinu na ostatní (nabylo by to poprvé, že?). Pokud se máme vyjádřit sami, ihned se najde spoustu brouků Pytlíků, kteří mají vlastní cestu. Lidé, proberte se! Třetí, "nejlepší" cesta v tomto světě většinou neexistuje.

395

3.10.2001 13:50

choroba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

paranoia, rikate? tak klidne spete dal.

397

3.10.2001 20:39

Jde o to je (teroristy) rozdrtit vsemi prostredky!

peter veliky pveliky (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Neda mi to abych si nevzpomel na valku v Vietnamu. Tehdy Americkej tisk a televize prenasely odtama zabijeni US vojaku a jejich preciny vuci civilnimu obyvatelstvu. Z toho se zrodili masove demonstrace doma v USA. Lide kaslali na to ze jejich vojaci bojuji proti komunistickemu zlu. Oni chteli sve vojaky zpet. Jak vsici vime, americani jsou arogantni a hlavne naivni. (Znam je, ziji v Kanade 33 let).Tahle valka bude vice patriotni. Teroriste zabili 6000 jejich civilistu a USA to nenecha jen tak. Bude uplna cenzura zprav z bojiste a nemam jim to za zle. Az mujahadini zacnou rezat hlavy americkym zajatcum, doufam ze US vlada se odhodla zpravit o tom verejnost.Pamatujete jak Jane Fonda si vylezla v Hanoi na Vietnamsky tank a spinila svou vlast?Pak v klidu odjela nazpet do USA a NIC se ji nestalo !!Dokonce mela ten nerve pokracovat v jeji kariere - herectvi !To same Paul Robertson, ktery zpival vdecnemu publiku i v CSR ! Lide zapominaji bohuzel.

399

4.10.2001 3:33

Kazda vrazda ma motiv

Jirka michigen (zavináč) seznam (tečka) cz 63.?.?.?

Nekde jsem toto slysel.Zamyslete se kdo mel nejvedsi ziskz teto vrazdy,ktera se stala 11,9,01.Co by z toho meli Talibove,slysime a vidime(hovno).Co z toho maji,Ti corikaji,ze pokud se netvarime jako oni...?Dobre doplnim,nejsme s nimi.Vymluvy proc se hrouti ekonomika,zavedenismirovani,dostani svych vojaku do zemi SNS.Maly motiv?

400

4.10.2001 7:57

Existuje nejaka opozice?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Pane Stwora, co takhle clanek na tema 'kdo je v opozici vuci akumulaci statni moci', co opozice dela, jak ji mohou pomoci ti co maji ze smirovani koprivku atd... V demokraticke spolecnosti by mela existovat strana (zajmova skupina) ktera bude v opozici a kterou muzou obcane podporit, pokud nesouhlasi s vladnouci klakou. Pokud lze zvedavce chapat jako snahu o zpomaleni tohoto nep[rizniveho trendu, myslim, ze je potreba jit dale nez jenom poukazat na problem.

401

4.10.2001 7:58

Existuje nejaka opozice?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Pane Stwora, co takhle clanek na tema 'kdo je v opozici vuci akumulaci statni moci', co opozice dela, jak ji mohou pomoci ti co maji ze smirovani koprivku atd... V demokraticke spolecnosti by mela existovat strana (zajmova skupina) ktera bude v opozici a kterou muzou obcane podporit, pokud nesouhlasi s vladnouci klakou. Pokud lze zvedavce chapat jako snahu o zpomaleni tohoto nep[rizniveho trendu, myslim, ze je potreba jit dale nez jenom poukazat na problem.

402

4.10.2001 8:43

3. cesta? (ad brouk Pytlik)

Martin 195.?.?.?

Prispevek "Paranoik nebo brouk Pytlík" je presne v duchu "bud s nami nebo s nimi". Asi uz vymyvani hlav zacalo pusobit. O tom, ze je treba proti terorizmu bojovat, neni pochyb. Jen je treba premyslet o tom, JAK. A to v širsim kontextu. S odplatou a "tvrdou rukou" se toho sveze spoustu dalsiho, co uz nebude mit s resenim otazek terorizmu tak mnoho spolecneho. Nejsou pominutelme mocenske a ekonomicke zajmy ruznych skupin, a to nejen v Americe. Bohuzel.

403

5.10.2001 7:52

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě jardap (zavináč) netzero (tečka) net 216.?.?.?

Nechci clanek komentovat, jenom bych se te rad zeptal na zdroj informaci, ohledne "zakazanych" skladeb jako "Imagine" nebo "Bridge Over Troubled Water". Co to je za nesmysl ? Poslednich par dni bezi na VH1 (jeden z nejznamejsich hudebnich kanalu v USA) porad k vyroci J.Lennona a zacina prave pisni "Imagine". Nezlob se Vladimire, ale na "Zvedavce" uz temer prestavam chodit. V podstate ho totiz ovladly dve temata : feminismus a potlacovani osobnich svobod. Jo, a jeste pan Petr Veliky. Uz me to proste nebavi. Ale kdysi byval Zvedavec velice dobry, diky za tu praci.

405

5.10.2001 15:50

Odpověď na předchozí příspěvek

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Máte, bohužel, pravdu v tom, že Zvědavce ovládly dvě témata: feminismus a potlačování lidských práv. Ujišťuji Vás, že bych mnohem raději psal o běžných věcech, ale copak mohu přehlížet to, co se děje? Považuji svobodu a právo na vlastní názor za to nejdůležitější, co člověk má. A co se týče zdroje nedoporučených skladeb, klikněte si sem: Chcete zahrát What a wonderful world od Louise Armstronga? Bohužel, píseň je na indexu.

407

5.10.2001 18:57

Pane Stwora,

Joseph Hezina joshez (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

problém s Vámi ale je že hysterčíte. Doslova.Např. článek o "zakázaných" hudebních dílech, na nějž jste poskytl link, jasně říká že se jedná pouze o jednu corporation která se rozhodla, ať už z jakéhokoliv důvodu, v současné době toto nevysílat na jejich stanicích. Vůbec se nejedná o nějaký "zákaz" jak Vy to interpretujete. Rovněž jste mě dostal s Vaším přirovnáním Gottwaldova "Kdo není s námi je proti nám" s Bushovým "Either you re with us or with the terrorists". Přirovnávat tyto dva statementy je taková ubohost že snad ani nemá cenu o tom debatovat. A vůbec, celý tenhle Váš článek ... Oh well. Souhlasím s předchozím pisatelem - tohle byl kdysi slušný server kam jsem rád chodil. Nicméně na Vaše podivné překrouceniny faktů, psychotické konstrukce rozličných "spiknutí" USA na likvidaci občanských svobod, a ano i urážky těm jež mají jiné názory než je Váš, už jaksi opravdu nemám žaludek.S pozdravem,příslušník "zmagořeného a zcela zhlouplého davu", jak jste nás 90% občanů USA, kteří podporují presidenta Bushe, ve Vašem článku tak 'demokraticky' nazval,JH, Illinois

408

27.9.2002 12:20

RE: Pane Stwora,

Objektivní 147.?.?.?

Reakce na 408

Čůráku.

4145

5.10.2001 19:28

Odpověď panu Hezinovi

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Vážený pane,ohledně zákazů produkce některých písní: Já jsem to neformuloval tak, že zákaz existuje. Naopak, napsal jsem, že zřejmě žádný seznam ofciálně vydán není. A ty "jakékoliv důvody", jak píšete, to je právě to "co kdyby" se to někomu nelíbilo. Samocenzura. Copak to neznáte z doby, kdy jsme budovali komunismus?K Bushovi: Je opravdu neuvěřitelné, jak mu to žerete i s navijákem. Přečtěte si něco o něm na adrese Netem.cz. A pokud nedůvěřujete českým zdrojům, jděte to vyhledávače Google a zadejte "Bush Hitler" (mně to vyhodilo přes 62 tisíc odkazů - že by všechny byly zmanipulované?), eventuálně si klikněte na George Bush:The Unauthorized Biography. Strkat hlavu do písku, předstírat, že nebezpečí neexistuje, nekritický obdiv k někomu, kdo si to nezaslouží, se nám už mnhokrát nevyplatilo v minulosti.A ještě něco. Nikdo Vás nenutí, abyste Zvědavce četl. Zdá se, že Vám vyhovuje více main stream media. Máte možnost volby. Zatím. Brzy zůstanou už jen ta main stream media. Jsem si jistý, že lidem, jako Vy, to vadit nebude.

409

5.10.2001 20:39

Odpověď

Joseph Hezina joshez (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

cituji:"ohledně zákazů produkce některých písní: Já jsem to neformuloval tak, že zákaz existuje. "I formuloval. Cituji z Vašeho článku:"A jak souvisí písně Bridge Over Troubled Water Simona a Garfunkela a Lennonovo Imagine s podporou terorismu a proč jsou zakázané? Nevíte? Já také ne. "Tolik k "zákazům".Co se týče Bushe. Pane Stwora, po lopatě když to jinak nejde: Co je teď komu do Bushe Jr. či do jeho rodiny? Víte že ač měl před Sept. 11 approval rate pod 50%, dnes má 90%? Myslíte že je to proto protože ho najednou mají všichni občané USA, jako mávnutím kouzelného proutku, tak rádi?O něho, coby osobu, přece teď vůbec nejde - jde o to že je presidentem USA (tudíž leaderem národa!) a jak on tak jeho administrativa dělá v současné krizi skvělou práci. To je, společně s těmi 90% občanů USA, i můj nazor. Možná to nechápete proto protože Vy žijete v Kanadě a já v USA, a USA a její historii a mindset dost dobře nerozumíte. Já bych si nikdy nedovolil psát o Kanadě, protože o ní moc nevím. Kanada a USA jsou dvě velice rozdílné země, jenom naivní a neznalý člověk bude tvrdit cokoliv jiného. Ve WTC jsem pracoval 5 let, zahynulo tam několik lidí které jsem znal. Ono to asi vypadá všechno jinak od Vašeho počítače někde v Kanadě a úplně jinak když to žijete, right?Pokud jde o to, jestli administrativa USA dělá nebo nedělá skvělou práci: pane Stwora, jste více než vítán předložit Váš plán kterak by USA měly postupovat v současném boji proti terorismu. Pokud máte plán jež zaručuje úspěch, tedy řešení po jehož uplatnění bude v USA možno pokračovat v normálním životě, bez toho že by bylo třeba současných, Vámi kritizovaných opatření, jsem si jist že budou v Pentagonu samé ucho.cituji:"Brzy zůstanou už jen ta main stream media. Jsem si jistý, že lidem, jako Vy, to vadit nebude. "Pane Stwora, Vy neznáte mne, já neznám Vás. Jediné co nás snad spojuje že jsme asi odešli z ČSSR ze stejných důvodů, dokonce jsme se v Itálii v lágru minuli pouze o měsíc.Takže Vaši poslední poznámku raději ponechám bez komentáře.Na konec: Až Vám začnou zakazovat psát ve Zvědavci co se Vám zlíbí, prosím, ozvěte se - slibuji že budu první kdo spustí povyk. Soudě podle stupně Vaší hysterie, to abych se už začal chystat, že. Abych to stihnul než Vám americká StB zatluče na dveře...

410

5.10.2001 21:31

Ještě jednou panu Hezinovi

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Dobře, možná jsem neměl použít formulaci "..proč jsou zakázané..". Snažíte se mě chytit za slovo. Částečně Vám to nemám za zlé, protože bych se měl vyjádřovat přesněji. V každém případě smysl toho textu je jasný. Oficiálně zákaz vydán nebyl. Ale výsledek je takový, jako kdyby byl. A vlastně horší, protože se legálně není čeho chytit.O tom, jak nekriticky oblíbený je Bush v dnešní Americe, jsem četl také. To ještě neznamená, že po zásluze. Napadají mě dvě možná vysvětlení: (a) masivní manipulace s veřejným míněním, (b) výzkum samotný mohl být účelový a výsledky upraveny. A za (c) - kombinace obojího.Jednu věc mu upřít nelze. A sice to, jak pracuje na poli ekokomickém. Jako zkušený finančník dělá přesně to jediné možné, co by dělat měl, aby zabránil recesi. Také si všimněte, že tohle jsem nikde nikdy nekritizoval.Říkáte, co je komu do Bushe a jeho rodiny. Myslím, že by mělo být. Za své rodiče nemůže, ale na druhé straně jablko nepadá daleko od stromu. Jeho moc je obrovská a to, o co se dnes na poli lidských práv Bushova administrativa snaží (přičemž lže vlastnímu národu, že ho to ochrání), zapadá do celkového konceptu snah jeho rodiny i skupiny vlivných osob, které je členem. Znovu Vás na tomto místě odkazuji na prameny, které jsem uvedl ve své předchozí odpovědi.Velmi bych si přál, aby se ukázalo, že pravdu máte Vy a ne já. Že opravdu jenom hysterčím. Až se to stane, budu první, kdo se Vám přijde omluvit.

411

5.10.2001 22:38

Pane Stwora,

Joseph Hezina joshez (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

co se týče obliby pres. Bushe, píšete: "Napadají mě dvě možná vysvětlení: (a) masivní manipulace s veřejným míněním, (b) výzkum samotný mohl být účelový a výsledky upraveny. A za (c) - kombinace obojího."To je vše co Vás napadá? Co takhle třeba fakt, že země jež zažila takovou ránu, jíž teroristický útok Sep. 11 bezesporu byl, se v očekávání věcí příštích snaží semknout kolem svého vedení, správně si uvědomujíce že "United We Stand"? Drtivá většina amerických občanů, pane Stwora, totiž miluje svou zem a v dobách krizí jde prostě všechno ostatní stranou. Je mi líto že Vás _TO_ nenapadlo. Ale jak by mohlo, Vy přece raději bubáky než logiku.Pokud jde o Bushe, samozřejmě že by to mělo lidi zajímat - a samozřejmě zajímá. Ale ne zrovna teď. Ať je Bush Jr. jakýkoliv, je dobrý leader a to je přesně co teď země potřebuje. A pokud jde o tu 'obrovskou' moc. Pane Stwora, máme tu v USA takový systém, jestli jste si ještě nevšiml, kterému se říká "checks and balances", kde ani jedna složka governmentu nikdy nemůže mít absolutní moc. Je dokonce možno presidena vykopnout z úřadu, což se již několikrát stalo, tomu presidentovi poslednímu málem taky. Doporučuji studium například knihy "Federalist Papers", což je debata pánů Jaye, Madisona a Hamiltona o tom jak bude vypadat US ústava a proč. Možná pak něco pochopíte. Ta ústava platí, v původní podobě, dodnes, a zaručuji Vám svým krkem že vždy platit bude. Na tenhle dokument jsou totiž američané moc a moc hákliví.Jak jsem řekl předtím (a což jste pohodlně nekomentoval), pokud se Vám nelíbí co dnešní administrativa dělá aby zabránila budoucí teroristické aktivitě, prosím prozraďte mi jak byste to dělal Vy. Naříkáte nad dočasným limitováním osobních svobod, well then, co navrhujete? Moc se těším na Vaši odpověď. Snad jenom malá poznámka na konec: Byly v USA časy, kdy president, v zájmu vyššího principu, ignoroval Nejvyšší Soud, ignoroval dokonce i Ústavu (dnes je ten pán považován za jednoho z nejlepších jež kdy USA měly). Byly v USA časy, kdy si lidé odlišné barvy pleti nesměli sednout v autobuse. Byly také časy, kdy jeden senátor z Wisconsinu v podstatě terorizoval celou zemi aniž by někdo našel odvahu mu v tom okamžitě zabránit. Byly i časy, kdy se američané vraždili bratr bratra a otec syna jako psi - ve všech válkách dohromady od té doby jich nezahynulo tolik jako v té jedné.Přežili to všechno, pane Stwora, a díky pevným politickým i morálním základům, na nichž tato země stojí, přežijí, jako svobodní lidé a s hlavou vztyčenou, i tohle. Na to vemte jed.

412

5.10.2001 23:45

Dočasná limitace svobod, říkáte??

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

A jednotku dočasnosti 1 FURT znáte taky? Měl byste. Pane Hezina, to nemá cenu. Já Vás nepřesvědčím a Vy nepřesvědčíte mě. Znovu opakuji, jestliže se mýlím, rád se Vám a všem čtenářům omluvím a budu psát už jenom o medvídku pandu a jiných podobných tématech [smích]Čas ukáže, kdo měl pravdu. To je vše, co se k tomu dá říct.

413

6.10.2001 0:05

Pane Stwora,

Joseph Hezina joshez (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

no to je mi jasné že Vás nepřesvědčím, to nakonec ani nebylo mým úmyslem.Jednu věc Vám však neodpustím: Pokud nemáte odvahu nebo kapacitu nabídnout alespoň jakýsi framework řešení něčeho co kritizujete, pak, alespoň z principu mravního, nemáte ani právo kritizovat.Myslím si že čtenářům dlužíte Vaši ideu řešení dnešní situace v USA bez toho že by bylo nutno přijmout ta opatření jež tak vehementně odsuzujete.

414

6.10.2001 0:48

Kolikrát to musím ještě napsat?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Pane Hezina, stále nutíte mě, abych podal návrh na řešení současné situace. Všechny mé články týkající se tohoto tématu, řešení naznačují, někde to dokonce přímo píšu: - vyšetřit kdo to udělal (ale ne nejprve určit podezřelého a pak hledat důkazy na podporu svého obvinění) - důkazy zveřejnit - požádat zemi, kde se obviněný zdržuje, o jeho vydání- nevydá-li země obviněného, vyhlásit válku Jinak je to agrese proti svrchovanému státu- vojensky zaútočit- po stránce šmírování a omezení osobních svobod nedělat nic. Ta omezení USA větší bezpečí nezajistí. Nechápu, jak můžete být naivní věřit a věřit, že ano. Nečtete snad odborný tisk? Teroristé se nedomlouvají mobilním telefonem, ani nepoužívají šifrování, které používá veřejnost. Nenechávají si navzájem zprávy na záznamníku a nepíšou si dopisy. Všechna ta omezení jsou z pohledu teroristů směšná a zcela neúčinná.

415

6.10.2001 2:02

Pane Stwora

Joseph Hezina joshez (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Ach! Tak je to celé jednoduché? Hmm. Že to ty jestřáby v Pentagonu nenapadlo!Jenže Váš návrh se sesype jako domek z karet hned v prvním bodě: vyšetřit. To se moc hezky řekne, ale realita je trochu jiná!Kolik toho člověče víte o US justičním systému?Víte že je takřka nemožné dostat povolení k wiretap - vyšetřovatel napřed musí mít "nezvratné důkazy" ( ale pokud je má, nepotřebuje už wiretap!). Catch 22. Za letošní a loňský rok bylo podáno, v souvislosti s vyšetřováním terorismu, přes 15 žádostí o wiretap - povolen byl jen jeden! Víte jak je težké dostat povolení (a financování!) k surveilanci osob?Víte že kdyby vyšetřovatelé dostali vloni povolení k prohlídce hard drive (Minnesota) jednoho z lidí kteří byli ve spojení se skupinou teroristů kteří se podíleli na WTC, možná se to nestalo? Totiž dostat takové povolení je taky takřka nemožné!Víte že letová škola v Minnesotě upozornila FBI na chování Atty - totiž že ho při výuce na simulátoru nezajímá přistávání, jenom manévry v letu? FBI nemohla dělat vůbec nic!Víte že se ukázalo, že CIA má tak málo "human inteligence", že je skoro k ničemu? Víte proč? Pamatujete si zákony z konce 70tých let a začátku 80tých let jež výrazně omezily jejich možnosti nabírání nových agentů a vůbec možnosti operační? Tyto zákony nám z CIA udělaly v podstatě neschopnou grupu byrokratů, dobrou tak leda k interpretaci fotek ze satelitu!Víte o události, kdy vloni v Kanadě chytili přímého spolupracovníka Ladina? Aby ho FBI (nebo CIA?) přinutili mluvit, pohrozili mu deportací do Saudi, kde, coby prokázaný terorista, by byl okamžitě subjektem trestu smrti.Well, hoch si najal US advokáta, jež prosadil že terorista nesmí být vydán díky zákonu, jež nedovoluje USA deportaci osob do zemí kde by byly subjektem "inhumane treatment". A bylo to.Atd, atd - takhle bych mohl donekonečna. Je to úděsná bilance.Pane Stwora - naivní jste bohužel Vy. Jak Patriot Bill, tak Security Terrorist Act jsou tu jen a jen proto aby vůbec bylo možné nějaké vyšetřování efektivně vést! Vždyť vyšetřovací agencies dnes mají mnohem větší možnosti vyšetřovat a sledovat Mafii (díky Organized Crime Bill) než teroristické organizace!V kriminálním vyšetřování, když někdo proklouzne díky těmto omezením (a že se to stává dnes a denně!), prosím, to je daň kterou musíme za svobodu platit. Ale ve vyšetřování terorismu prostě na takové faux-pass není místo - přes 5,000 nevinných mrtvých ve World Trade Centeru je toho úděsným mementem.Takže, pane Stwora, bez Patriot Bill a Domestic Security Terrorist Act byste vyšetřil tak akorát - víte co. Nevíte o nynějším stavu a procedurách US justičního systému nic. Na druhou stranu Vám to za zlé nemám: na Internetu povídání o problémech US law enforcement agencies nenajdete - za to chytráků jež kritizují, žvaní, radí a protestují, bez toho že by tušili o čem mluví, se najdou celé armády.A to jsme, prosím, jen u prvního bodu Vašeho návrhu!

416

6.10.2001 6:07

Ano

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Přesvědčil jste mě. Jsem úplně speechless.

417

6.10.2001 12:17

Pan Stwora a pan Hezina:

R. 62.?.?.?

Obavam sa, ze az historia ukaze, ci ide o zaciatok novej totality, alebo len o docasne opatrenia, ktore zachrania Ameriku. Suhlasim s panom Hezinom, ze v tychto casoch sa musia ludia zomknut a drzat spolu. Ale keby neexistovali "chytráci, jež kritizují, žvaní, radí a protestují", uz davno by v USA v Kanade a aj inde vladol Macchiaveli & Co.

418

6.10.2001 16:41

Pan Stwora speechless?

Joseph Hezina joshez (zavináč) yahoo (tečka) com 209.?.?.?

Asi ano když jediné čeho jste namísto civilizované odpovědi schopen je reakce 13ti leté puberťačky.Tímto tudíž považuji tuto diskusi za ukončenou, a přeji hezký weekend.

419

7.10.2001 4:16

Walka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě Norbert_Nedoma (zavináč) canada (tečka) com 64.?.?.?

Jsem proti jakemu-koliv nasili, ale az nyni US opravdu se vsim vsudy se mohly vzit, do osudu lidi, kteri NEVINNE umirali na cele tvari Zeme, pred 11.9.2001

420

8.10.2001 1:01

Pan Stwora a pan Hezina.

Jirina Koesova jirinakokes (zavináč) netscape (tečka) net 128.?.?.?

Pane Stwora,
co jste to vlastne za cloveka? Opravdu je pro Vas nepochopitelne,
"ze země, jez zazila takovou ránu, jíz teroristický útok 11. zari
bezesporu byl, se v ocekávání vecí prístích snazí semknout kolem
svému vedení, správne si uvedomujíce, ze "United We Stand"? Drtivá
vetsina amerických občanů, pane Stwora, totiz miluje svou zem a v
dobách krizí jde proste vsechno ostatní stranou." (vyjmuto z prispevku
pan Heziny). Je pro Vas opravdu nepochopitelne, ze nekdo skutecne
svoji vlast? V podstate Vas lituji, protoze z Vasich clanku
usuzuji, ze Vy osobne nemate rad zadnou zemi na svete: USA, Kanadu, ani
Ceskou Republiku. Mate rad vubec nekoho a neco? A jste vubec schopen
s nekym citit v dobach jeho nestesti?
Vase rozbory situace jsou sice dost zajimave, ale chybi jim trochu lidskosti!
My Americane jsme podle Vas arogantni, naivni a hloupi, sdelovaci
prostredky s nami manipuluji podle jakychsi tajnych planu, atd.
Skutecne si myslite, ze jsme vsichni tak naivni, ze nejsme schopni
si udelat vlastmi nazor na vec, mit sve vlastni myslenky, sve vlastni
odhodlani a sve vlastni city?
Stale se ohanite Gottwaldovym heslem, ze "Kdo neni s nami, je proti
nam!" a naprosto nelogicky a arogantne(!) ho prirovnavate k Bushovu
prohlaseni, ze "Either you are with us or with the terrorists" (opet
cituji pana Hezinu). Porad Vam unikaji dve zakladni skutecnosti:
1. Bushovo prohlaseni pro nas NENI jenom prazdnou frazi, jako to Gottwaldovo
heslo.
2. Boj proti teroristum se tyka slusnych lidi na CELEM svete, nejenom
nas "arogantnich, naivnich a ted uz asi i krveziznivych" Americanu.
Clovece, nechte tech konspiraci a probudte se, nez jednoho krasneho
dne vrazi letadlo Air Canada do CNN Tower!


421

8.10.2001 8:30

Diagnoza byla správná

m.a. 194.?.?.?

Je to paranoia.

422

11.1.2002 17:04

RE: Diagnoza byla správná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 422

To, ze jsi paranoidni, jeste neznamena, ze po tobe nejdou

779

8.10.2001 13:09

Triezvy nazor

R. 62.?.?.?

Triezvy nazor mozno najst na http://www.lp.org/press/op-eds.php?function=view&record=16

423

8.10.2001 19:15

Darryl McCloud tbajzat (zavináč) home (tečka) com 24.?.?.?

Pani Kokesova, je to CN Tower a nie CNN Tower. Tolko k mudrosti Americanov. Ja tiez dufam, ze pan Stwora je paranoik a nema pravdu, pretoze ak ju ma, moze sa stat, ze kym sa vasi chlapci hraju na vojnu niekde na vychode, ina partia sialencov narazi s lietadlami so Sears Tower alebo hoci aj do TD Tower (ta CN tower by totiz moc efektna nebola), alebo doplava na lodi do niektoreho s pristavov s jadrovou bombou na palube alebo... To skutocne nevidite, ze jedine co robi, je volanie po skutocne efektivnom zasahu namiesto zbytocnej vojny a zbytocneho obmedzovania slobod americkych obcanov, teda aj Vasich ? Konieckoncov, zatial Tam lietaju len Tomahawky, lenze zem, kde nevstupil pesiak, nie je dobyta. A budu to vasi pesiaci, ktori tam budu zomierat...

424

11.10.2001 3:42

odkaz

stano s (zavináč) s (tečka) ca 64.?.?.?

ten kto to pisal je riadny kok... alebo pi..., len mimochodom mimoriadna SITUACIA SI vyzaduje aj mimoriadne zasahy do slobod nezda sa vam, prestudujte si historiu co bolo za vojny a to co sa stalo 11.9. je vojna.

441

11.10.2001 16:35

K té americké ústavě

Jan Simunek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

Oni se mi ti američané opravdu jeví jako trochu naivní. Římskou republikánskou ústavu zrušil až Dioklecián, a to už se na římském trůně vystřídaly celé dynastie císařů.V Česku prakticky po celou dobu vlády komunistů oficiálně existovala relativně demokratická ústava; akorát tam po únoru 1948 šoupli článek o vedoucí úloze KSČ. Klauzule, že "všechna moc pochází z lidu" je na českém území součástí ústavního pořádku od roku 1848 (není to překlep, opravdu od poloviny předminulého století, jako součást právního pořádku protektorátu to snad platilo i za Hitlera).My z česka prostě máme zkušenost, že všechna tahle moudrá a vznešená slova se dají strašně snadno překroutit prováděcími vyhláškami nebo jen "zaběhnutou praxí", proti níž se ani nedá nějak efektivně bojovat. Mimochodem, to, že se ten senátor z Wisconsinu nestal americkým Hitlerem či Gottwaldem je spíš klika a souhra šťastných náhod než nějaká zásluha amerického ústavního pořádku, alespoň se to tak jeví s odstupem přes "velkou louži". Přeji vám, abyste měli pravdu a dost se obávám toho, že ji nemáte.

442

28.11.2001 1:32

Pre zaslepenych fakty o Bushovi - Dobrý business

Stanley later 195.?.?.?

Kto ma zaujem na vojenskom konflikte viac,ako majitel zbrojarskej vyroby ?http://www.sis.sk/25312394.asHtmlSpojenie Bush - Hitlerje velmi presne

599

29.11.2001 16:28

Souhlas

Petr petr (tečka) val (zavináč) post (tečka) cz 147.?.?.?

Y článkem se nedá než naprosto souhlasit!!!

614

4.4.2011 14:01

A co dnes v r.2011

Rorsh 77.?.?.?

Pokud tu někdo ještě zavítá (můj koment je jaksi out of date [velký smích] ) z těch úžasných a super amerických patriotistických kecalů tady - zajímal by mě názor na situaci dneska [vyplazený jazyk] (upřímně takto nechutný patriotismus smrdí stejně jako "milujeme matičku Rus" )

30643

Tuto stránku navštívilo 6 243