Diskuze k článku

Riziko mluvit pravdu

Příspěvků 41

7.2.2006 3:42

Básnička od J. Žáčka

M 193.?.?.?

Za pravdu je různá sazba
někdy pomník, jindy vazba.
kdo ji řekne dřív než včas,
tomu pravda zláme vaz.

Tuhle básničku si pamatuji, protože moje dítě mělo mít do školy něco od Žáčka a já jsem mu vybral tuhle, aby si odnesl poučení do života. Měli jsme hezký rozhovor o tom, co se říká veřejně a co ne, stejně jako se mnou měl kdysi můj otec takový rozhovor za komunistů. V čem je změna ?

92212

7.2.2006 13:45

RE: Básnička od J. Žáčka

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 92212

Moc dík. Krátká a velice výstižná.

92261

8.2.2006 1:11

RE: Básnička od J. Žáčka

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 92212

Tak to jste mě, člověče, potěšil, rozhovory tohoto charakteru vedu se svým synkem celkem pravidelně, ale občas si kvůli tomu připadám jako magor, tak jsem ráda, že v tom nejsem sama. [mrknutí jedním okem]

A jestli po něm ve škole budou chtít básničku, tak už vím kterou [chechtot]

92330

12.11.2012 8:59

RE: Básnička od J. Žáčka

lukáš Fišer 82.?.?.?

Reakce na 92212

Autorem veršů je Karel Havlíček Borovský, Jiří Žáček, při vší úctě, jeho velikosti nedosáhl.>Za pravdu je různá sazba
>někdy pomník, jindy vazba.
>kdo ji řekne dřív než včas,
>tomu pravda zláme vaz.
>
>Tuhle básničku si pamatuji, protože moje dítě mělo mít do
>školy něco od Žáčka a já jsem mu vybral tuhle, aby si
>odnesl poučení do života. Měli jsme hezký rozhovor o tom, co
>se říká veřejně a co ne, stejně jako se mnou měl kdysi
>můj otec takový rozhovor za komunistů. V čem je změna ?

278920

7.2.2006 3:47

Článek dobře načasovaný

Antiseptik 69.?.?.?

Pravda nás sice osvobodí, ale ne z kriminálu a tím míň z Quantanama. Lidé bděte, pravdy se nevzdávejte, nepřátel se nelekejte a na množství nehleďte, ale mějte v patrnosti že to tu je jak na veřejným záchodku, číst to tu může každej, i opisovat do notísku. Hezkej článek. [smích]

92214

7.2.2006 4:07

Je to celkom dobry pocit.

Stehno vondris (zavináč) earthlink (tečka) net 24.?.?.?

Hovorenie pravdy je v ekonomicky vyvinutych krajinach rizikovym faktorom , ovlyvnujucim zivotnu uroven nositela tejto neziaducej vlastnosti. Je to smutne, ze ludia sa musia obavat hovorit pravdu.
Ci je to pravda , ako objektivny fakt ci osobny nazor , v ziadnom pripade nesmie byt perzekuovana ,zo strany toho , kto ma tu pravdu silnejsiu a obalenu mocnejsimi argumentami.Pravda je relativna (1)a len diskuzia moze viest k jej zhodnoteniu.Na toto vsak musia byt nositelia , ci akteri diskuzie dostatocne mentalne vyzreli.
Napriek tymto zbytocnym uvaham, je velmi dobry pocit , ked si mozete podrzat svoju pravdu, alebo prijat pravdu ineho na zaklade diskuzie. Zvedavec je velmi dobra baza a som rad , ze som tu. Dufam , ludia ,ze vacsina z Vas sa dokaze pozriet svojim detom do tvare aj po rokoch.

(
1)Teoria relativity spociva aj v hodnoteni faktov :
Ak mi niekto
vopcha nos do riti, da sa to hodnotit nasledovne.;
1., Ja mam nos v riti.
2., On ma nos v riti.
3., Sme na tom rovnako, ale ja som na tom relativne lepsie.
Cize zalezi na uhle pohladu a toto moze byt predmetom diskuzie.
Odhliadnuc od takychto vtipkov , nic ma neopravnuje nicit ci ovlyvnovat zivot kohokolvek za jeho nazor , toboz sa vrsit na tretich osobach.
S uctou Viktor

92216

8.2.2006 3:38

a co ekonomicky zaostale krajiny?

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 92216

Chcete tim rici,ze na Slovensku je pravda beztrestna?

92342

8.2.2006 21:18

RE: a co ekonomicky zaostale krajiny?

Stehno vondris (zavináč) earthlink (tečka) net 69.?.?.?

Reakce na 92342

Nezijem na Slovensku a nerobim si iluzie o tamojsich pomeroch.Staci sa pozriet , kto figuruje v politike a ake celebrity maju slovaci moznost obdivovat a hned je kazdemu jasne (nejasne) odkial sa tieto tvare beru.
Zaujimavy je fakt, ze ak pozerate bezne tvare ,kdekolvek na uzemi statu , kde prepukla demokracia, tvare horespomenutych osob sa akosi nie a nie zmestit do bezneho demografickeho obrazku.Jedinou ich spolocnou vlastnostou je, ze sa vynorili odnikial, asi ako ET.
Mozno sa mylim a som zatazeny tazkymi predsudkami, alebo je to moj subjektivny pohlad, Necham si ho rad vyvratit.

S uctou Viktor

92429

7.2.2006 4:10

Takze ,za tech tisice roku,myslenkove ve vstahu cloveka k cloveku jsme stale na jednom miste.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kazdy ,kdo predebehne svou dobu,musi na ni pockat ,ne na zrovna moc prijemnych mistech.

Sokratesovi byla povolena sebevrazda,jak liberalni benevolence ,to o nekolik stoleti,za "blaheho "komunismu se trestala i nepovedena sebevrazda ,dle zakona o okradani statu o jednu pracovni silu,jinymi slovy ,sabotaz na narodnim programu za lepsi budoucnost.Takze ,zachraneny ,ale jinymi slovy,smolar ,si sve sebevrazebne choutky ujit socialistkemu blahu a svetlym zitrkum odkroutil na kladne a nebo v Ostravskych zelezarnach,aby si takove chute nechal ujit.Garnitura proletariatu,ted uz radoby svetopanu si nenecha ujit ,aby jim otroci unikli z urcene prace k jejich vlastnimu blahobytu.
Mluvi se o svobode slova projevu,ale uz vic se spise jedna o svobode po projevu.
Mnozi ,ani svobodu nepotrebuji ,nevedi ,jak se v ni pohybovat a nedopreji ji ani druhym,mnozi ani nevedi ,co svoboda je ,radeji voli,kdyznekdo jim naridi,co smi a co ne ,tim je pro ne zivotni plan udelan,nekteri z nabyte svobody se zblazni a zacnou vyvadet nepristojnosti ,takze ,pojem svobody ,uplne znemozni ,tak ,jak vsichni vykutaleni podvodnici znemozni demokracii,reknou svoboda ,demokracie a mysli jejich plnou kapsu dolaru ,ktere nesvobodne a nedemokraticky ziskaji ,v te sve svobode.

http://www.prisonplanet.com/images/february2006/060206muslims1.jpg

Je ,tezke v mezinarodni politice nekde prodavat neco o svobode a demokracii ,jako v Iraku a jinde ,kdyz lide zde zili feudalnim zpusobem po tisicileti,Amerika sama o sobe ,nemuze mluvit o svobode a demokracii ,kdyz samotnym Americanum se ji nedostava.
She was an invited guest of a member of Congress, Rep. Lynn Woolsey, a Democrat from California. She made no fuss, she did not unfurl any banners, just made the mistake of unzipping her jacket to reveal a T-shirt that bore a message about Iraq: "2,245 Dead. How Many More?"

For this she was arrested and put in handcuffs. With supreme irony, she never did get to hear President Bush deliver a speech animated by the idea of America spreading democracy and freedom. If she had yelled out and then had been removed, that would have been an overt act of disruption and we would not be writing this editorial. But her crime was to assume that freedom would allow a T-shirt to speak silently for her.

92217

7.2.2006 5:29

Kdo, si vubec muze dovolit tohle dnes napsat do novin.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Monday, February 6, 2006 2:15 AM EST

Muslims Manipulated!
JEW NEWSPAPERS RUN "CARTOON" OF MUSLIM PROPHET MUHAMMED; MUSLIMS RIOT AND BURN IN RESPONSE TO THE BLASPHEMY, THEN SAME JEW NEWSPAPERS REPORT MUSLIMS ARE VIOLENT AND CRAZY
This is so typically jew! They deliberately offend people and when the people they offend fight back in anger, the jew reacts in horror.
I want to compliment the Muslims for being truly religious. God knows my fellow Christians don't have any backbone to ever stand up for themselves with righteous rage and much-needed violence.

Sunday, February 5, 2006 8:52 PM EST

RACE RIOT!
2,000 BLACKS AND HISPANICS ATTACK, BEAT EACH OTHER IN CALIFORNIA PRISON UPRISING!
Racial tensions result in numerous injuries, possible deaths
Race really does matter. When the chips are down, and humans are up against a wall, race is the bottom line as to who sides with whom. Why wait until the chips are down or your back is against the wall. White folks would do very well to realize that race really does matter. Whites should start thinking racially. Be white. Think white. Act white.

Other races do it. We should too. It's perfectly natural. Don't buy-into the politically-correct dellusion that race doesn't matter. It really, really does.

A couple years ago, a fag "artist" put a Christ in a bottle of urine and called it "piss Christ." Not a single Christian was even man enough to go smash the thing nevermind beat the shit out of (or kill) the "artist." Muslims at least stand up for what they believe.

We Christians would do well to adopt the Muslim strategy. When someone sues to remove the Ten Commandments from a public area, attack, beat and maybe even KILL them. When a federal appeals court rules that Christian Nativity Scenes in New York Schools can be banned while Jew Menorrah's a Muslim Crescents can remain in the same schools, the Judges on that court should be attacked, beaten and if necessary, KILLED. When someone sues to halt Christian public prayers at football games, school events or local town meetings, that person should be attacked, beaten and if need be, KILLED.

Violence works. It makes people think twice before doing something to a particualr person or group of people. We Christians should begin using it; often.
http://www.antiwar.com/photos/cartoon2.jpg

92219

7.2.2006 13:59

RE: Kdo, si vubec muze dovolit tohle dnes napsat do novin.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 92219

Teda za takovej článek by měl být dotyčnej skutečně zavřenej. Vidím že to s provokováním myslej vážně. [oči v sloup]

92263

7.2.2006 9:11

Pro autora: pište jen máte-li co říci

KarelW 147.?.?.?

Co má Sokrates společného s výrobci cigaret? Kdo obviňuje výrobce za mravní zkázu mládeže? Pokud je mi známo, výrobci cigaret jsou obviňování za to, že mají tučné zisky na prodeji drogy, která vyvolává jen těžko překonatelnou fyzickou závislost a která těžce požkozuje zdraví toho, kdo jí propadl.
Ti co vystupují proti kouření nebrání mládež proti morálnímu úpadku ale brání své právo na svou porci pokud možno nezamořeného vzduchu.
Pokud má být ten článek o jazyku a o pravdě, tak by neměl být kořeněn takovou off-topic lží.

92241

8.2.2006 21:09

RE: Pro autora: pište jen máte-li co říci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 92241

To je pravda s tím Sokratem, narazil při soudu - ostrakizaci hlavně na to, že se zapletl při oligarchickém převratu v Athénách (byl členem státní rady r.406) a též byl nepopulární pro své sympatie k největšímu obraceči kabátu peloponéské války, charismatickému athénskému šlechtici Alkibiadovi. Možná by byl i osvobozen, ale ve své obhajovací řeči navrhl, aby byl vydržován na státní náklady v prytaneiu, což bylo nejvyšší vyznamenání. Popuzení soudci pak schválili návrh žalobců (většina jen 30 hlasů). Vypití bolehlavu byl rozsudek, nikoli dobrovolná sebevražda (byl odložen o 30 dnů kvůli délské slavnosti).
Galileo byl popotahován rovněž spíš na nátlak světských univerzitních profesorů, kterým podrýval svými názory autoritu. Církev byla s jeho vizí dlouho předtím seznámena a nic proti ní nenamítala, pokud ji nebude šířit jinak než jako teorii. Navíc začal svévolně interpretovat posvátné texty.
Obsáhle o tom psal p.Janek.

92428

8.2.2006 21:56

RE: Pro autora: pište jen máte-li co říci

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 92241

>Pokud je mi známo, výrobci cigaret jsou obviňování za to, že mají tučné zisky na prodeji drogy, která vyvolává jen těžko překonatelnou fyzickou závislost a která těžce požkozuje zdraví toho, kdo jí propadl.

Výrobci jak výrobci, ti mají v tomto oboru své zisky vcelku fixní, vezmeme-li v potaz inflaci a podobné věci.
Ale co teprve stát! Jak ten se balíkuje na spotřebních daních! Ještě že nás má tak rád, myslí na nás, a tak protože to s námi myslí dobře, zdražuje se chlast, zdražujou se cigára, zdražuje se benzín... díky, díky Ti, Velký báťuško. Neboj, nezapomenu.

92433

8.2.2006 22:09

RE: Pro autora: pište jen máte-li co říci

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 92433

Tady v Kanadě specielně je hypokritický obviňovat výrobce cigaret, když asi tak 75% ceny jsou taxy pro vládu. Zajímavý jak lumpárny jako alkohol v mnoha provinciích smí prodávat pouze vládní krám, s příslušnou daní. Ukázka, pytlík tabáku v krámě 32 dolarů, ten samý v reservaci 7 dolarů. Výrobce vydělává na těch 7mi dolarech asi tak 3, zbytek je daň.

92434

7.2.2006 12:28

Všechno je jinak.

J. H. 62.?.?.?

1)Pravda je v 99 procentech případů orthodoxní.
2)To jedno procento pravd, které jsou neorthodoxní a pravdivé má zásadní význam.
3)Představa, že když je něco neorthodoxní, je to automaticky pravdivé a pokrokové má na svědomí víc životů, než všechny fašizmy, fanatizmy a další -izmy dohromady. Mimo jiné umožňuje člověku, který je dokonalý pitomec cítit se jako génius. Je to ostatně vidět i na tomto článku. Jana Husa ani nenapadlo zpochybňovat transsubstanciaci. Dokonce se mu to ani nekladlo za vinu, přestože byl upálen proto, že odmítl odvolat věci, které se mu za vinu kladly, přestože je nikdy netvrdil. Heliocentrické soustavy Galileových současníků dávaly při praktickém použití daleko horší výsledky než starší soustava Ptolemaiova. To jen tak letmo.
J. H.

92254

7.2.2006 17:29

Svedomie este funguje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 128.?.?.?

Basnicka od Rufusa (nie su tu mekcene)

Mat cisto za sebou.
Aj z motlitby raz bude mlyncek.
Koselou neboheho si onedlho poutieras
prach na obuvi.

Cas, koho obhajujes, ze ako svedkov
zosmiesnujes slova?
Alebo pravdy ako mliecne zuby
vypadaju a po nich
nenarastie v ustach uz nic?

Mat cisto za sebou.
Skus, hovor z prapociatku,
ako ten, co zasial, zaoral,
a z kazdej brazdy aj smet odfukol
uveriac, ze vsetko ostatne
az potom pride.

Skus, budes smiesny.
Ale uz iba smiesni
su v poriadku.
---------------------

Svedomie :naroda;, teda basnici
este stale funguju.
To len my musime prevziat zodpovednost
za svoju lahostajnost.

Max

92293

7.2.2006 22:17

Obrat?

IVAn 85.?.?.?

Na tomto fóru zazněla duchaplná myšlenka: "není nutné zavírat lidi, kteří šíří pravdu - je třeba vychovat ty ostatní, aby je neposlouchali" Ve světle nedávného zatčení D. Irvinga, E. Zündela a dalších "nekonformních" se nabízí otázka, zda nezačíná výchova většiny jaksi skřípat... [smích]

92325

8.2.2006 1:39

RE: Obrat?

zap 65.?.?.?

Reakce na 92325

zda nezačíná výchova většiny jaksi skřípat...
-----------------------------------------------------------------------

Vychova neni uz co byvala, zvrhla se v nevychovu.

Z toho co vidim v Kanade:
- mladi lide a nejen mladi nevedi jak pozdravit. Pozdrav je vyjadrenim uznani (respektu). Uznani zasluhuje kazdy, kdo je clovek, nejen proto ze umi nejaky zvlastni trik s hokejkou.
- lide si mysli ze drzenim jazyku za zuby nejak vychytraji. Nikdy se nedovite, co si mysli. Omyl, drzeni jazyka za zuby vede ke ztrate prirozeneho lidskeho kontaktu.
- lide povazuji za chytre, delat ze sebe stale ty chytre. Ukazat se ve sve prirozenosti znamena byt - blbym. Neni to nase (opravitelna) blbost, ktera nas dela lidmi?
- kdyz se dostane nekdo do problemu, jeste ho pomluvi. Ukazou, ze oni jsou 'ti lepsi' neb se problemu vyhnuli. Jak malo staci k radosti.
- lide chteji vzdy s nekym vycurat, na nekom vydelat. Setkal jsem se s clovekem ktery se chlubil, ze mu jeho vlastni matka(!) prodala vypinac na pracku - se slevou. Co k tomu dodat.... sesticipost na kvadrat!

92333

8.2.2006 3:49

boj za Pravdu

Belveder pilsenaaa (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 92325

Jako stary veteran komunistickeho rezimu snad muzu dodat jen to,ze vetsina obcanu se nejdrive zahledi do sveho korytka a teprve kdyz se mu podezrele zacne leknout dno,tak se pousti do boje o pravdu,rovnost,bratrstvi atd.Je treba zaplatit cinzi,hypoteku,pujcku na auto,skolne za deti atd.Pro drtivou vetsinu lidstva je primarni ekonomicka stabilita a teprve nekde v treti ,ctvrte rade sedi boj za Pravdu.Pokavad jsou bricha plna,tak Pravda nikoho nezajima a je spis na obtiz,boj za vyssi principy ziskava na popularite teprve tehdy,kdyz zhorkne chut na jazyku.Lidstvo je ve svym jadru dost necitliva banda chuliganu,ktera se egoisticky riti za svym vysnenym cilem moci,trpytu a pozlatek.

92344

9.2.2006 12:17

RE: boj za Pravdu

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 92344

Náš nový životní cíl :
http://www.euroekonom.cz/humor/dluhy.jpg

92483

8.2.2006 2:48

Propaganda za ucelem vyvolani nenavisti a cesta k valce-patakolona v akci.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

As you wonder "Why are the Muslims rioting over a cartoon, ask yourself how the jews act when folks point out "The Holocaust" is a lie?
Then stop your silly double standard when it comes to the way you view devout Muslims
Bear in mind this whole debacle of Muslim riots and Embassy burnings was started when JEW OWNED newspapers deliberately solicited cartoons of the Muslim Prophet. Turnabout, by poking fun at jew sensitivites is now fair play!

Tak zvany,kulturni editor,Flemming Rose ,co to vsechno spiskal,to poboureni v ulicich evrospkym mest a muslimskych zemi ,musel vedet,po bourich ve Francii ,co nastane ,tudiz jednal ,jako pata kolona,dostat krestany a muslimy do konfliktu,budemeli verit ,ze za dobre znejicim krestanskym jemnem je upplne nekdo jiny,jez se ridi pravidlem ,kdyz
se dva perou treti ma uzitek.
Nakonec ,povzbuzeni k nasili maji uzitek predevsim velke prumyslove koncerny ,zidovske ,tak ,jak je ridi Chiney a Rumsfeld,kterym tece prijem z kazde vypalene kulky ,kdekoliv ve svete.
JUNE 27 2005: Former MI5 Agent Says 9/11 An Inside Job: "Former MI5 agent David Shayler, who previously blew the whistle on the British government paying Al Qaeda $200,000 to carry out political assassinations, has gone on the record with his conviction that 9/11 was an inside job meant to bring about a permanent state of emergency in America and pave the way for the invasions of Afghanistan, Iraq and ultimately Iran and Syria."
"War is just a racket. I wouldn't go to war again as I have done to protect some lousy investment of the bankers. There are only two things we should fight for. One is the defense of our homes and the other is the Bill of Rights. War for any other reason is simply a racket." Major General Smedley Butler, USMC 1933

Z historie najdem propagandu na vyvolani nenavisti,v prvni svetove valce to byli nabodnute deti na bajonetech "HUNU" a potom useknute ruce belgickych deti,v druhe svetove plynove komory a mydlo z zidu a DODNES SE TO TISKNE A DELAJI FILMY,DACHAU NIKDY NIC TAKOVEHO NEMELO A STALE CTEME O PLYNOVE KOMORE V DACHAU,PROC NE 100 BILLIONU ODSKODNEHO NENI K ZAHOZENI.
Ted vramci ,boje proti terorismu a ukazkou Holywoodskych filmu,kde kazdy zlocinec je asian a muslim,co tech serialu jen mame denne na TV ,ze ano, tak 50% australskych deti veri ,ze muslimove jsou terroristi a o to tu hlavne zidama kontrolovanymi medii jde!!!
Vyvolat nenavist apripravit psychicky krestany do konfliktu s muslimy ,nic vic ,nic min ,vzdyt to tak provedli s nami uz nekolikrate,nebo nedokazali krestanskou Britanii dostat do valky s krestanskym Nemeckem v problemu s zidy?

*HENRY KISSINGER EVIAN-LES-BAINS, FRANCE YEAR 1991 "Today America would be outraged if UN troops entered Los Angeles to restore order; tomorrow they will be grateful! This is especially true if they were told that there were an outside threat from beyond, whether real or promulgated, that threatened our very existence. When presented with this scenario, individual rights will be willingly relinquished for the guarantee of their well-being granted to them by the ...Kráceno (Editor)

92338

8.2.2006 3:15

RE: Propaganda za ucelem vyvolani nenavisti a cesta k valce-patakolona v akci.

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 92338

>Z historie najdem propagandu na vyvolani nenavisti,v prvni
>svetove valce to byli nabodnute deti na bajonetech "HUNU" a potom
>useknute ruce belgickych deti,v druhe svetove plynove komory a
>mydlo z zidu a DODNES SE TO TISKNE A DELAJI FILMY,DACHAU NIKDY
>NIC TAKOVEHO NEMELO A STALE CTEME O PLYNOVE KOMORE V DACHAU,PROC
>NE 100 BILLIONU ODSKODNEHO NENI K ZAHOZENI.

Pane Nohejl, stačí když se podíváte na Hitchcockem natočené, dokumentární snímky o likvidaci vězňů v KT, převážně ale Židů, kteréžto filmy Hitchcock nechtěl uveřejnit, jedině až po své smrti. Doufám, že ho taky nenazvete nějakým židomilem a že ty jeho filmy neoznačíte jako podvrh.
Jinak ta věta, která je v názvu tohoto příspěvku, by se dala lehce použít na většinu Vašich komentářů, ale hlavně a nejvíc na ty Vaše "cut & paste" s kterými možná u někoho vzbuzujete obdiv a u jiných zase ... , no, spíš údiv. S Vaší zaníceností jste to jistě daleko dotáhl, nebo možná ještě dotáhnete. Tak hodně štěstí ! [velký smích]

92340

8.2.2006 4:02

RE: Propaganda za ucelem vyvolani nenavisti a cesta k valce-patakolona v akci.

zap 65.?.?.?

Reakce na 92340

Dalsi 'bodlak' pane Matousek...
Nebyl Vy jste puvodnim povolanim postevacek? [smích]

92347

8.2.2006 5:06

RE: Propaganda za ucelem vyvolani nenavisti a cesta k valce-patakolona v akci.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 92340

Vidim,ze jste dobrym pozovatelem ,jenze ,koukate spatnym smerem,za prve,dle prava a spravedlnopsti a i propagandy se doznali nacisticti dustojnici ve vysetrovacich vazbach k vrazdeni polskych dustojniku za coz byli "po pravu popraveni,nutno pripomenout ,ze v Nurimbergu bylo na 2500 ruznych prisluhovacu s certvym certifikatem americkeho obcanstvi ,ale ,blato na botech bylo jeste cerstve z Nemecka,takze ,soud odsoudil a za par roku Chruscev priznal praci zidovske NKVD ,co postrilela polske dustojniky,zde i vyslo najevo,ze tak zvane mydlo a plynove komory na uzemi Nemecka neexistovali,zadny ze statniku,at Churchill a nebo Eisenhauer,oba zide nikdy ve sve praci a pametech se nezminili o plynovych komorach,nakonec ,kdyby jste se podival,tak zjistite ,ze kurator tabora Auswitz doznal ,ze krematorium a udajna plynova komora byla postavena dodatecne po valce,ale ,to Vam nic nerika,i kdyz jsou to slova samotnych zidu,asi nadosmrti budete cist o sesti milionech zidu,kdyz cela Evropa jich tolik k disposici Hitlera nemela.
Nakonec ,urcite jste nikdy nevidel a neslysel o vyhlaseni valky celosvetovym zidovskym kongresem,nenechte si zivot komplikovat ,divejte se smerem ,jako doposavad.
http://www.rense.com/1.imagesD/starnukeLG.gif
Israel's 'Use' Of Its Nuclear
Weapons Against US

JFK demanded Israel allow inspectors to see Dimona, three months later he was assassinated and pro-Israel Johnson is President:

The Israelis aggressively pursued an aircraft delivery system from the United States. President Johnson was less emphatic about nonproliferation than President Kennedy-or perhaps had more pressing concerns, such as Vietnam. He had a long history of both Jewish friends and pressing political contributors coupled with some first hand experience of the Holocaust, having toured concentration camps at the end of World War II.[51] Israel pressed him hard for aircraft (A-4E Skyhawks initially and F-4E Phantoms later) and obtained agreement in 1966 under the condition that the aircraft would not be used to deliver nuclear weapons. The State Department attempted to link the aircraft purchases to continued inspection visits. President Johnson overruled the State Department concerning Dimona inspections.[52] Although denied at the time, America delivered the F-4Es, on September 5, 1969, with nuclear capable hardware intact.[53]
(PLEASE KEEP IN MIND THAT RUSSIA WAS ABLE TO PURGE THE JEWISH BOLSHEVIK COMMUNISTS FROM THE KREMLIN STARTING IN THE LATE '30's UNDER STALIN, SUBSEQUENTLY THE JEWISH POWER WAS GIVEN TOP POSITIONS IN THE U.S.)

Nezapomente ,ze, jak na ruske cary,tak na americke presidenty strileli zidovsky vrazi.

92350

8.2.2006 7:03

RE: Propaganda za ucelem vyvolani nenavisti a cesta k valce-patakolona v akci.

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 92350

>Vidim,ze jste dobrym pozovatelem ,jenze ,koukate spatnym
>smerem,za prve,dle prava a spravedlnopsti a i propagandy se
>doznali nacisticti dustojnici

Pane Nohejl, pleju len, pleju len ... [chechtot]

92352

8.2.2006 8:29

RE: Propaganda za ucelem vyvolani nenavisti a cesta k valce-patakolona v akci.

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 92352

>>Vidim,ze jste dobrym pozovatelem ,jenze ,koukate spatnym
>>smerem,za prve,dle prava a spravedlnopsti a i propagandy se
>>doznali nacisticti dustojnici
>
>Pane Nohejl, pleju len, pleju len ... [chechtot]

No já nevím, nebylo to přece od věci, co pan Nohejl replikoval. Já to zredukuji - Vý nepřímo panu Nohejlovi říkáte, že nemá pravdu a on Vám vysvětluje, proč si myslí, že má pravdu.

Jakou cenu má cokoliv, co vítězové v Norimberku a jinde poraženým vnutili "jako pravdu", když na jednotlivém případě Vám pan Nohejl ukáže, jak byla ta "pravda" vyfabrikovaná vítězi ? O čem by to pak svědčilo u Vás ? Co vy to tedy vlastně říkáte tím "pleju len" ? Že je pan Nohejl vedle ? A nejste vedlejako jedle spíše Vy.

Totiž, to Vy opravdu plejete len ! Jaký pro to máte skutečný důvod ? Panu nohejlovi můžete vyčítat ledaco - třeba jistou nesrozumitelnost. Nebo jistou "umanutost". Ale cílevědomé lhaní snad nikoli - to by ukazovalo spíše na Vás.

92355

9.2.2006 4:50

RE: Propaganda za ucelem vyvolani nenavisti a cesta k valce-patakolona v akci.

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 92355

>No já nevím, nebylo to přece od věci, co pan Nohejl
>replikoval. Já to zredukuji - Vý nepřímo panu Nohejlovi
>říkáte, že nemá pravdu a on Vám vysvětluje, proč si
>myslí, že má pravdu.

Drahý Gejdodáme, pravděpodobně takhle nějak podobně si vysvětluješ ta Nostardámova proroctví.

>Jakou cenu má cokoliv, co vítězové v Norimberku a jinde
>poraženým vnutili "jako pravdu", když na jednotlivém
>případě Vám pan Nohejl ukáže, jak byla ta "pravda"
>vyfabrikovaná vítězi ? O čem by to pak svědčilo u Vás ? Co
>vy to tedy vlastně říkáte tím "pleju len" ? Že je pan
>Nohejl vedle ? A nejste vedlejako jedle spíše Vy.

Přečti si prosím ještě jednou můj komentář ! Je tam někde zmínka o Norimberku ?

>Totiž, to Vy opravdu plejete len ! Jaký pro to máte
>skutečný důvod ? Panu nohejlovi můžete vyčítat ledaco -
>třeba jistou nesrozumitelnost. Nebo jistou "umanutost". Ale
>cílevědomé lhaní snad nikoli - to by ukazovalo spíše na
>Vás.

Tož ja, ta nesrozumitelnost by mně ani tak moc "nehnětla", ale ta "umanutost" o něčem svědčí, já jsem použil výraz "zanícenost", což asi nebude to samé, kdyby se šlo do důsledků a ta moje replika "Pleju len, pleju len ...", je jen pro (slušnější) vyjádření mého přístupu k páně Nohejlovým komentářům, kterými zaplavuje diskuzi, ať se jedná o homosexuály, kuřáky, muslimy, cikány a vlastně o cokoliv. Vždycky je to to samé. Takže to moje pleju len, je něco jako, že "jedním uchem tam a druhým ven". Na přímý dotaz p.Nohejl málokdy reaguje, většinou zvýší svoji činnost "cut and paste", že si už i editor semtam zasteskne, jak mu tady ubývá prostor, ale pro p. Nohejla je to jen injekce a s ještě větší vervou sem "paste-up"-uje další úryvky z anglicky psaných textů, přestože už ho mnohokrát čtenáři z ČR žádali o přeložení těchto textú, anžto jim nerozumí, tudíž jsou jim platné jak ...
Proč to nedělat jako většina ostatních, stačí uvést link a kdo chce, tak si to otevře.

[oči v sloup]

92457

9.2.2006 11:39

RE: Propaganda za ucelem vyvolani nenavisti a cesta k valce-patakolona v akci.

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 92457

... přiznám se bez mučení - asi jsem Vás nepochopil. [smích] Píšete a předtím i citujete, na co reagujete: "Drahý Gejdodáme, pravděpodobně takhle nějak podobně si vysvětluješ ta Nostardámova proroctví."

Já vím, že jste nic nepsal o Norimberku, zapomeňte na to. Já teď skutečně nechápu, na co vlastně reagujete. A to ačkoliv přitom přidáváte citát, na který tímto potom jakože reagujete. Možná je to Váš vůbec největší problém, že Vám to jde jedním uchem tam a druhým ven. [velký smích]

kopírování páně Nohejla
Zde Vám ale rozumím - i já bych přivítal, kdyby pan Nohejl raději dával zdroj, než dlouhé citace. To je ale pouze technický problém. Obsahově lze panu Nohejlovi stěží co vytknout - nejčastější chyba lidí je jistá naivita - a tu on dost "ruší". Nevím, co si o Vás vcelku myslet, slibuji ale, budu nad tím uvažovat..

92480

10.2.2006 6:30

RE: Propaganda za ucelem vyvolani nenavisti a cesta k valce-patakolona v akci.

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 92480

>... přiznám se bez mučení - asi jsem Vás nepochopil. [smích]
>Píšete a předtím i citujete, na co reagujete: "Drahý
>Gejdodáme, pravděpodobně takhle nějak podobně si
>vysvětluješ ta Nostardámova proroctví."


Myslím to tak, že si sám po přečtení textu, který není úplně "jasný", dosadíš svou teorii a hned se ji snažíš uplatňovat a považovat za správnou, přestože se snažíš udělat dojem, že tomu tak není.

>
>Já vím, že jste nic nepsal o Norimberku, zapomeňte na to. Já
>teď skutečně nechápu, na co vlastně reagujete. A to ačkoliv
>přitom přidáváte citát, na který tímto potom jakože
>reagujete. Možná je to Váš vůbec největší problém, že
>Vám to jde jedním uchem tam a druhým ven. [velký smích]

Ano, to je pravda, kdybych to tak nedělal, tak bych z toho nejspíš zešílel.

>
>kopírování páně Nohejla
>Zde Vám ale rozumím - i já bych přivítal, kdyby pan Nohejl
>raději dával zdroj, než dlouhé citace.

No, to jsem rád. Konečně !

To je ale pouze
>technický problém.

To je právě to, to vůbec žádný problém není, ani technický ! Jenom se mně zdá, že ten "problém" p.Nohejla je ..., Tys ho nazval "umaněnost", no budiž, já bych neváhal použít výraz "posedlost", ale je to zajisté jen otázka úhlu pohledu. Kdybych byl "naladěn na stejnou frekvenci", jako je p.Nohejl, tak by se mně nejspíš všechny ty "paste-ups" zamlouvaly, ale bohužel nejsem, vlastně bohudík nejsem. Protože mám dojem, že být většina lidí takového "vyznání", jako je p.Nohejl, tak ta III.světová válka, by už asi byla za námi. Možná, že mu křivdím, ale ta jeho "umaněnost" mě k tomu navádí.

Obsahově lze panu Nohejlovi stěží co
>vytknout - nejčastější chyba lidí je jistá naivita - a tu
>on dost "ruší". Nevím, co si o Vás vcelku myslet, slibuji
>ale, budu nad tím uvažovat..

Pokud mohu radit, tak se o to raději nesnaž, protože já taky rád dost často "pleju len, pleju len ..." [smích]

A o většině těch, kteří "přesně ví", co znamená to, či ono proroctví a kdy se vyplní, si myslím, že jsou přinejmenším podivíni. [překvapení]

92644

13.2.2006 1:38

RE: Propaganda za ucelem vyvolani nenavisti a cesta k valce-patakolona v akci.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 92480

Zbyrecne ztracite cas pokud ocekavate neco jako logickou argumentaci. A pokud jde o slusnost, tak v tomto pripade bych zbytecne neplytval, nekteri jedinci to povazuji za slabost a rozumi pouze jedinemu. [mrknutí jedním okem]

93123

9.2.2006 1:08

dobre placeny agent

Belveder pilsenaaa (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 92350

pane Nohjel nekdy si rikam jestli nejste nahodou naverbovanym agentem Mossadu,jste takovym antisemitskym prubojnikem tady na tomto foru a diky vasim theoriim se pomerne snadno odhaluji zatvrzeli jedinci nenavidici zidovsky lid

92447

8.2.2006 11:43

Pravda tě osvobodí...od všeho, hi!

krysa 84.?.?.?

AD: „Pravda“, řekl Ježíš „tě osvobodí.“ Ale pozor! Neřekl, že tím, že ji vyslovíš, se staneš populární, bohatý nebo šťastný. Řekl pouze, že budeš svobodný, což vyslovení pravdy skutečně udělá. A ta svoboda, ta opravdová vnitřní svoboda, které se dříve říkalo vyrovnanost, možná nepřinese slávu a bohatství, zato se budeš moci beze strachu podívat do zrcadla a v noci budeš klidně spát.
-----

To je sice strašně krásný, ale prd v reálu platný.
Skus říct pravdu v práci, a seš bez ní.
Skus ji říct na veřejnosti, a máš o problémy postraný ...
Skus ji říct u soudu, a problémy budeš mít ty a nikoli žalovaný...
No a beze strachu se možná podíváš do zrcadla, ale už né ven z baráku, neb ti za tvoji pravdu taky možná někdo ustřelí hlavu, takže budeš spát nejen v noci, ale už na furt...

Pokud s tímhle bude někdo vnitřně vyrovnaný, tak bych ho rád viděl...

Ostatně Havel přece vykládal,jak "pravda a láska zvítězila nad lží a nenávistí" ... k čemuž mám jeden dotaz: "KDE????" a jednu poznámku: "...ale hovno!"

92376

8.2.2006 13:23

Policy of Truth

ego 194.?.?.?

Jen technická poznámka: v textu byl uveden výraz "policie pravdy". Předpokládám, že se jedná o oblíbenou překladatelskou perličku. Tušený originál "Policy of Truth" je zvykem překládat spíše jako "politika pravdy".

92385

8.2.2006 14:53

RE: Policy of Truth

krysa 84.?.?.?

Reakce na 92385

>Jen technická poznámka: v textu byl uveden výraz "policie
>pravdy". Předpokládám, že se jedná o oblíbenou
>překladatelskou perličku. Tušený originál "Policy of Truth"
>je zvykem překládat spíše jako "politika pravdy".
-------

To jednak máte pravdu, druhak policie s pravdou nemá nic společné,obdobně jako soudy se spravedlností!

Vše se řeší dle zákona, a ten má se spravedlností a pravdou hovno společnýho...

92394

8.2.2006 20:19

RE: Policy of Truth

Ben Hur 70.?.?.?

Reakce na 92385

>Tušený originál "Policy of Truth"
>je zvykem překládat spíše jako "politika pravdy".

Spise by to melo byt prelozeno "Na zaklade pravdy". S policii, ani s politikou to nema nic spolecneho.

92419

10.2.2006 18:47

RE: Policy of Truth

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 92385

Jo. Máte pravdu. Sklouzlo mi očko. [zahanbení]

92746

9.2.2006 0:20

Zalezi na tom ,kde a jak a kdy tu svou pravdu date na trh,ale ,pozor.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Hodne se mluvi a stale se omila do nekonecna ,co vsechno Nemecko zpusobylo a ovsem za ,co vse je zotpovedne ,ze to mnozi Nemci ,ani o sobe nevedi,podivejme se ,ale odkud se to naucili,ne jenom Burska valka a boje proti Zulum,ale i treba v takove Indii,odkud si vzali priklad Turci,jak zachazet s Armeny,dodnes se jim nepriznal nejaky holocaust.
------
British starved more than 12 million indians to death while "civilizing" them.
Turks haven't learned the British way of denying atrocities
By George Monbiot
http://www.dawn.com/2005/12/28/int11.htm
LONDON: In reading reports of the trial of the Turkish novelist Orhan Pamuk, you are struck by two things. The first, of course, is the anachronistic brutality of the country's laws. Mr Pamuk, like scores of other writers and journalists, is being prosecuted for "denigrating Turkishness", which means that he dared to mention the killing of Armenians in the first world war and the killing of the Kurds in the past decade.
In his book Late Victorian Holocausts, published in 2001, Mike Davis tells the story of famines that killed between 12 and 29 million Indians. These people were, he demonstrates, murdered by British state policy. When an El Niño drought destituted the farmers of the Deccan plateau in 1876 there was a net surplus of rice and wheat in India.
But the viceroy, Lord Lytton, insisted that nothing should prevent its export to England. In 1877 and 1878, at the height of the famine, grain merchants exported a record 6.4m hundredweight of wheat. As the peasants began to starve, officials were ordered "to discourage relief works in every possible way".

The Anti-Charitable Contri-butions Act of 1877 prohibited "at the pain of imprisonment private relief donations that potentially interfered with the market fixing of grain prices". The only relief permitted in most districts was hard labour, from which anyone in an advanced state of starvation was turned away. In the labour camps, the workers were given less food than inmates of Buchenwald.

In 1877, monthly mortality in the camps equated to an annual death rate of 94%.

As millions died, the imperial government launched "a militarised campaign to collect the tax arrears accumulated during the drought".
Zkraceno a upraveno.
A,ted si predstavte tu situaci,ze stojite pred kralovskym palacem v LOddyne a budete kricet ,ze ti lide v tom palaci,co maji kolem sebe tolik bohatsvy jsou lide jez jsou zotpovedny za smrt miliony lidi v ramci Britske kolonisace a zotrocovani jinych narodu.Nevim ,ale mam dojem ,ze Britska demokracie a svoboda slova by zkoncila pri nejmensim u soudu,tomu se vyhybaji zide ,kteri proti takove situci uz predem zorganisovali antisemitismus,kterym se oznaci kazda osoba kritisujici stat Israel a tak zvane ,zidy kolem sveta,bez ohledu ,jestli ma ,ten clovek pravdu a nebo ne.
Samozrejme uspusobeny soud s politickym pozadim pripusti dukazy obzaloby ale ne dukazy obhajobi,v nekterych pripadech i obhajobu vyhodi ze soudni sine.,tak,jak v pripade Husejna a jinych.
Takze ,pres vsechna tisicileti ,ohledne pravdy ,...Kráceno (Editor)

92445

9.2.2006 5:46

dotaz p.stworovi

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 207.?.?.?

prosim vas jak dlouho jeste zde budou elementy typu sidosyphylius oxydovat????

92458

10.2.2006 1:14

Nekdy opakovat pravdu po druhych lidech je nebezpecne,ne pro ne ,ale ,pro Vas.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kdyz nekdo pozvedne svuj hlas s kritikou zidu a nebo Israelu,tak ,je ohen na strese,ale ,jak je to ,kdyz zidovsky profesor si klidne rekne ,jak by krestany likvidoval pomoci atomove valky,vsimne si vubec nekdo z nasich politiku a nebo zamerne si nevsimne ,aby si usetril znecisteni sve osoby?

Israeli Professor:
'We Could Destroy All European Capitals'

By Nadim Ladki
2-6-2003


(IAP News) -- An Israeli professor and military historian hinted that Israel could avenge the holocaust by annihilating millions of Germans and other Europeans.

Speaking during an interview which was published in Jerusalem Friday, Professor Martin Van Crevel said Israel had the capability of hitting most European capitals with nuclear weapons.

"We possess several hundred atomic warheads and rockets and can launch them at targets in all directions, perhaps even at Rome. Most European capitals are targets of our air force."

Creveld, a professor of military history at the Hebrew University in Jerusalem, pointed out that "collective deportation" was Israel's only meaningful strategy towards the Palestinian people.

"The Palestinians should all be deported. The people who strive for this (the Israeli government) are waiting only for the right man and the right time. Two years ago, only 7 or 8 per cent of Israelis were of the opinion that this would be the best solution, two months ago it was 33 per cent, and now, according to a Gallup poll, the figure is 44 percent."

Creveld said he was sure that Israeli Prime Minister Ariel Sharon wanted to deport the Palestinians.

"I think it's quite possible that he wants to do that. He wants to escalate the conflict. He knows that nothing else we do will succeed."

Asked if he was worried about Israel becoming a rogue state if it carried out a genocidal deportation against Palestinians, Creveld quoted former Israeli Defense Minister Moshe Dayan who said "Israel must be like a mad dog, too dangerous to bother."

Creveld argued that Israel wouldn't care much about becoming a rogue state.

"Our armed forces are not the thirtieth strongest in the world, but rather the second or third. We have the capability to take the world down with us. And I can assure you that this will happen before Israel goes under."

92622

15.2.2006 5:06

V Ukrajinskem parlamentu musi byt legrace, v ramci poslanecke imunity.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ukrainian Member of Parliament Calls Jews “Scum, Filth”


(February 13, 2006)
Vladimir Nechiporuk, head of the People’s Party and a member of the Ukrainian parliament since 1998, has once again incited hatred against Jews, referring to them as “scum and filth” according to a February 9, 2006 report by the AEN news agency. On February 8, the MP wrote an article for the web site Ura-inform.com in which he divided the Ukrainian Jewish community into good “Jews” and bad “kikes.”


“I am not an antisemite, never was and never will be,” Mr. Nechiporuk stated. “I divide the Jewish people into Jews, who are honest and good, and kikes, who have stolen power and wealth from our people. These are the kikes! I fight against them… I fight against the kikes, the scum, the filth, not against the Jewish people.”


On October 20, 2004 during a debate on state television channel UT-1, Mr. Nechiporuk alleged that since 1917, communists have always “served the kike-masons” and that these “masters of the communists” are responsible for the mass murder of Ukrainians under Soviet rule, according to a report by the Prima news agency. He promised that if elected, he will ban the Communist Party and expel all “Jewish oligarchs” from Ukraine.

93466

Tuto stránku navštívilo 7 192