Diskuze k článku

Michal Kraus odchází

Příspěvků 128

18.1.2006 3:44

Popis profesionálního politika

Antiseptik 69.?.?.?

Co jsem si tu přečet v příspěvku dává najevo že pan Kraus by profík. Takové curriculum vitae má na světě každý politik co to někam dotáhl. Očividně bez toho se nikdo nikam v politice nedostane. [smích]

88861

18.1.2006 5:28

RE: Popis profesionálního politika

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 88861

No, jo takova plisen ma taky obdivuhodnou zivotaschopnost. [velký smích]

88881

18.1.2006 22:42

RE: Popis profesionálního politika

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 88881

Nejen životaschopnost, taky je pěkně nakažlivá. [velký smích]

89056

19.1.2006 4:23

RE: Popis profesionálního politika

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 89056

A jak se toho svinstva da zbavit, abychom aspon neco zachranili? [velký smích]

89118

18.1.2006 5:35

existuje seznam?

Vcelicka 24.?.?.?

bylo by opravdu krasne mit seznam vsech poslancu co delali pred 89 rokem a jestli patrili ke KSC, specialne nam v zahranici by to pomohlo chapat dnesni politiku CZ. Co vy na to Kajo Mariku, sezenete seznam? Nebo je to prisne tajne?

88883

18.1.2006 17:00

RE: existuje seznam?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 88883

No jo, já tady žiju a taky bych takový seznam uvítal ! Kdybych měl na takový článek vážně reagovat, nejsem si jistý, že by slušné slova docílily aspoň 20% podíl v takovém projevu ! [naštvaný]

Mimochodem - dneska uveřejnili další průzkum a podle něj se socdemáci dotáhli na ODS na rozdíl již jen 1,4% . Hm - ty průzkumy, to by byla taky dobrá blijatyka vědět pravdu ... [velký smích]

Jinak škoda utratit slovo...

88994

18.1.2006 19:22

RE: existuje seznam?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 88994

pane Gejdos, jen utracejte slovo. Kdyz se jedna o politiku USA to utracite spoustu slov, ale problematice nerozumite. Na druhe strane urcite rozumite problematice v Cechach, ale nechcete utracet slovo.
Je to snad tim, ze lepe se nadava na neco, cemu nerozumim nez na neco cemu rozumim?

89015

18.1.2006 20:24

RE: existuje seznam?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 89015

Gejdos chtel jen naznacit, ze za 17 let od prekabateni jsme ve stejnem svrabu jako Amici po 300 letech demokreatury. A sice ze mame dve strany a jedna je horsi nez druha... [pláč] Jedine, v cem se lisime od US of A je ta treti velka strana, jenz je vlastne takovou podmnozinou a zakladnou obou zminenich dvou stran a jen se o ni de-facto nemluvi [zahanbení]

Tot cele.

http://ax2.old-cans.com/bendib/The-Bush-Kerry-ticket.jpg

89021

18.1.2006 21:13

RE: existuje seznam?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 89015

Pan Trodas (až se objeví tady to moje, tak bude to jeho nad tím mým ! [smích] ) to více méně docela vystihnul. Pane Včelička, strašlivě se přemůžu a budu reagovat zcela přívětivě. Nemůžu totiž jaksi jednoznačně vyanalýzovat, jestli jste mě chtěl jen nasrat, nebo to myslíte úpřimně. Vy totiž, zdá se, vůbec ani nemůžete pochopit, proč jsem nechtěl tratit slova. Tedy soudě podle toho příspěvku. Čili, jelikož mi to je docela líto, pokusím se to pro Vás ještě maličko rozvést.

Situace tady u nás doma je nám tady u nás doma notoricky zcela známá a jasná. Soudruzi ze všech stran a ve všech stranách se spojili stejně jako ti pamětihodní proletáři všech zemí a dělají si z nás idioty, blbce, pitomce, imbecily, kretény, blázny, pošuky a já nevím co ještě - jenže oni to vše z nás dělají najednou - čili vědecký název pro takového absolutního degena tohoto typu ještě nebyl vůbec ani vynalezen.

To, že mě tento stav rozčiluje a nemám pro to slušných slov, to je dáno tím, že jsem to stále ještě schopen vnímat a chápat, o co jde. Pane - Vaši tamnější politici z Vaší velectěné osoby - a přirozeně i všech ostatních tam jsoucích - toho idiota, blbce, pitomce, imbecila, kreténa, blázna a pošuka v jedné osobě, tedy ve Vás, již udělali dávno. Jenže Vy jste si toho pane - a zdá se že i ti ostatní - jaksi neráčil ani povšimnout ve své bohorovnosti.

Čili, když já tratím slova o USA či eventuálně třeba i Kanadě - ale o Kanadu se moc nestarám, nepředstavuje pro svět vážné nebezpečí - je to jen a pouze proto, že se snažím Vám tam pomoci trochu nastartovat myšlení. Kdežto my tady doma v Česku na rozdíl od Vás tam si ještě snad umíme v této oblasti pomoci sami. Totiž 42 let dlouhý intenzívní výcvik pod komunisty se jen tak rychle v našich domácích podmínkách neztratí - k tomu by bylo třeba mozek "amerikanizovat". [velký smích]

89028

18.1.2006 22:20

RE: existuje seznam?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 89028

Velevazeny Gejdosi, dekuji za rozsahlou odpoved. Pokud napisu MYSLEL JSEM TO UPRIME, budu znit jako pan Gross, ovsem ja to myslel opravdu uprimne.
O USA ani vy ani pan trodas mi nemusite psat v tom ziju a mam sve vyhranene nazory. To ze vy dva se casto strefujete do USA aniz by ste meli informace jak to zde vypada, to sleduji take. Jak to vypada v Cechach je pro mne daleko zajimavejsi, nez cist od vas, ktery jste zde travil mesic na dovolene jak to vypada tady. V kazdem pripade, piste jak se citite, snad vam to cenzurou projde, v mem pripade s cenzurou je to trosicku horsi, ja si opravdu musim davat pozor na zobak abych prispevatele kteri stale kafraji o USA, ale vedi o nas hovno neposilal v levo v pravo do prdele. Ja vim, pouzivam sprosta slova a asi to neprojde, bohuzel jinak se to vyjadrit neda.

89047

18.1.2006 22:30

RE: existuje seznam?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 89047

[smích] Ale já nadával do blbců a imbecilů sám sobě ! To pan editor snad pustí bez problémů ! [smích]

89050

18.1.2006 22:36

RE: Pane Včelička

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 89047

jménem všech tady co se do USA "strefujou" jednou větou:
My o voze vy o koze! [smích]

89053

19.1.2006 0:16

RE: existuje seznam?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 89047

4 pan Včelička

Pokud napíšete MYSLEL JSEM TO UPŘÍMĚ, tak to nebude znít jako pan bývalý předseda vlády (what a joke) Stanislav Gross, protože i on by takovou hrubku neudělal, pak jste se ale opravil, gotta give you a credit.

Pane Gejdoš, pro vás mám jinou češtinářskou lahůdku, naemlich sloveso zapomenouti, v minulém čase se totiž píše zapoMNĚL i zapomenul, připoMNĚL i připomenul, na rozdíl od slovesa rozumět, které se v minulém čase píše rozuMĚL, (rozumně, rozumný atd.) - zapište si to někam; to normálnímu češtináři, a nemusíte být zrovna prof. akademikem Trávníčkem (ten už má po smrti) rve uši i "vlasi". [oči v sloup] stejně tak jako to - aby jste, kdyby jste, my by jsme apod. To se nestydíte, vždyť v té zemi české žijete.

Proto jenom ABYSTE, KDYBYSTE, kdyby ses, udělal by sis apod. Kdyby ses dobře učil, udělal by sis pěkný výlet. Kupte si Češtinu poklepem a poslechem, nebo Chrám a tvrz.

89060

19.1.2006 0:31

RE: existuje seznam?

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 89060

v minulém čase se totiž píše zapoMNĚL i zapomenul, připoMNĚL
Hele, Peshmergo....ted risknu
Do archivu nepolezu, ale mam takove tuseni, ze jste me jednou zdrbal za to moje spravne psane
mně a ja Vam odpovedel, ze pisu podle citu a do pravidel se nedivam.Po dlouhe dobe mi to nekdo potvrdil a nedavno jsem to tady, i s tim mrknutim jednim okem,pripomnel.
Ted honite vodu, poucujete,....ale na mou, stokrat polozenou otazku, neracite odpovedet.
Misto toho jste me poslal do p....e. A ta otazka se tykala Vami predneseneho prekladu.
Tak nemachrujte a nechte obycejne lidi delat obycejne chyby.
Vy jazykozpytce.

89067

19.1.2006 1:04

RE: existuje seznam?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 89067

Sodek, neser nám na schodek! Filise to gholomu!

89073

19.1.2006 1:24

RE: existuje seznam?

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 89073

Filise to gholomu!
Abych rozumnel textu, musel bych byt syn
Udateneho bojovnika a Arabely,... Arkane.
Docela jste znejistel, coz mi prijde tak trochu divne.

89076

19.1.2006 1:35

RE: existuje seznam?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 89076

Sodek, aby (abych, abys, aby, abychom, abyste, aby) rozuměl, rozuměl se píše bez "n", tak mu jen naznačím to první slovo v té řečtině, naemlich, "polib ...........".

89078

19.1.2006 1:43

RE: existuje seznam?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 89078

Arkane, napiš článek "Jak psát správně pravopisně česky" a pak to tam můžete oddiskutovat, co tohle má společnýho s diskutovaným článkem? [smích]

89080

19.1.2006 1:43

RE: existuje seznam?

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 89078

Tak,...a ted mi jeste vysvetli toho starce, ktereho poboliva hlava a prines zakovskou knizku.
Dostanes znamku, jazykozpytce.
To jen abys vedel, ze umim uznat chybu,...aniz bych te kontroloval.

89081

19.1.2006 2:42

RE: existuje seznam?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 89081

Jednou pro vždy (i provždy), abyste anebo jak vy s oblibou píšete "aby jste", mě i mne už neotravovali bych vám chtěl, chlapci, říci, že to co si o mně myslíte nebo píšete, je mi totálně "u řitního otvoru". Na výplatní pásce mi to nepřidá ani neubere desetník a to je to, co je - alespoň pro mne v současné době - to důležité.

Jinak vám přeji, "que Jésus, le bon pasteur vous benisse en ce jour et veille sur vous pour toujours." Nechte si to "přeložyt" do češtyny. Pígene gamisu!
[vyplazený jazyk]

89093

19.1.2006 2:56

RE: existuje seznam?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 89093

pane Arkan, to snad nemyslite vazne. Vy nam chcete rict, ze to co si zde vsichni myslime na zvedavci je vam u ritniho otvoru? Trosicku brzdete svoji predstavivost. Ja jsem toho nazoru, ze kazda dobra sekretarka ma ovladat cestinu do posledniho puntiku. Mam to stesti, ze na psani dulezitych zalezitosti jsem mel vzdy sekretarku, coz ve vasem pripade asi tak nebylo a tak nakonec jste se musel naucit pravidla ceskeho pravopisu sam. No, ale priznam se, az na nekolik narcistickych prispevku si vas ctu velice rad. Good day [smích]

89098

19.1.2006 4:17

RE: existuje seznam?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 89098

Muy senor mío, Senor Včelička,

čtěte, pozorně čtěte - jak už říkal velký V.I. Lenin (beru to zpět, on říkal "učit se, učit se a to třetí jsem zapomněl (resp. zapoměl - podle nového "pravopysu" na Zvědavci)- co jsem napsal.

Rozhodně to nebyla reakce na váš příspěvek, tak nebuďte tak vztahovačný. Pokud jde o tu sekretářku, tu jsem měl v životě také. Nicméně to není omluva za špatnou znalost češtiny (hychykyrydytyny tam se píše tvrdé "Y", bflmpsvz, vybraná slova apod.) Někdy člověk musí něco napsat i bez sekretářky a pak to dopadne jako jsem to viděl na vojně, "Žádám o vidání pjet hadri na mití".

Con todo gusto, senor Včelička, le saludo muy atentamente, s.s.

Fr. Petr Arkán, v.r.

Copyright 2006 Všechna práva vyhrazena. Adresa redakce: [email protected] Těšíme se na vaše příspěvky. En espera de sus gratas noticias quedo de Ud. atto, y s.s.


[chechtot] [mrknutí jedním okem] [oči v sloup]

89115

19.1.2006 4:27

RE: existuje seznam?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 89115

jsem zvedav pane Arkan ktery Arkan se mi ozve z centrum [smích]))
best to you as always

89122

19.1.2006 3:05

RE: existuje seznam?

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 89093

Na výplatní pásce mi to nepřidá ani neubere desetník a to je to, co je - alespoň pro mne v současné době
Pravda, Arkane.
Kdybych mel byt zavisly na prijmu dle vyplatni pasky, zcela urcite by me hlava bolela a zcela urcite bych se citil jako starec. V tvem pripade to ovsem neni takto, ale duvody budou mnohem vaznejsi.
Ze by ex hi bi ci o nismus ?
Nebo snad Nadclovek? nebo Vyvoleny,...nebo snad "Samovyvoleny" ?
Popripade "Vyhuleny,...cili Zhuleny ?
Nebo taky "Samovyhuleny" ?

Tas kolty, [cool] , cizinče !!

89101

19.1.2006 3:33

RE: existuje seznam?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 89101

Ještě jednou, ale už opravdu naposledy, Sodek. Vieš čítať a písať, kam jsem tě poslal, nebylo to jasně napsáno? Tak se tam odebeř. [chechtot]

89105

19.1.2006 1:31

RE: existuje seznam?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 89073

Sodek, maláka, kséris parapolí, papús, - skasmós!
1. pád JÁ
2. mě i mne
3. mně i mi
4. mě i mne - tebe
5. 0
6. (o) mně
7. (se) mnou - s tebou
[chechtot]

89077

19.1.2006 7:47

RE: existuje seznam?

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 89077

[zmaten] [oči v sloup] [překvapení] Jsme tady na zvedavci nebo v gramatice?

89176

19.1.2006 4:25

RE: existuje seznam?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 89060

Nekdo ma mizernou gramatiku a nekdo mysleni. Co myslite, ze bude v zivote vice na obtiz? [velký smích] [mrknutí jedním okem]

89121

19.1.2006 4:55

RE: existuje seznam?

Pavel Hrbacek 200.?.?.?

Reakce na 89121

>Nekdo ma mizernou gramatiku a nekdo mysleni. Co myslite, ze bude
>v zivote vice na obtiz?

Nejvice obtizi ma ten, kdo ma mizerne oboji.

89130

19.1.2006 4:56

RE: existuje seznam?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 89130

Ty to musíš vědět nejlíp. [velký smích]

89132

19.1.2006 5:13

RE: drrrrrrrrr ddrrrrrrrrrrrrr ddddddrrrrrrrrrrrrrrrrr

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 89130

Nezvoní ti telefón? Myslím že je to tvůj oddíl, nějak jim ty vrtulníky padaj, asi se tam budeš muset jít podívat. [chechtot]

89133

19.1.2006 5:23

RE: drrrrrrrrr ddrrrrrrrrrrrrr ddddddrrrrrrrrrrrrrrrrr

Pavel Hrbacek 200.?.?.?

Reakce na 89133

>Nezvoní ti telefón? Myslím že je to tvůj oddíl, nějak jim
>ty vrtulníky padaj, asi se tam budeš muset jít podívat. [chechtot]

Pokud vam zvoni v hlave, tak vas mohu ujistit, ze muj telefon to neni. Ta porucha je na vasi strane, a soudim, ze je dost vazna. Co se tyce vaseho tykani, zkuste to se mnou priste slusnejsi formou. V opacnem pripade se obavam, ze si tu budete povidat sam se sebou. I kdyz to asi u vas take nebude nic divneho, soude podle vasich nesrozumitelnych vybuchu zlosti.
Preji vam brzke uzdraveni.

89135

19.1.2006 5:34

RE: drrrrrrrrr ddrrrrrrrrrrrrr ddddddrrrrrrrrrrrrrrrrr

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 89135

Pane Hrbáček, v případě že se mýlím tak se vám omlouvám. Díky podobnosti argumentace a výrazů, jsem si vás asi spletl s někým jiným. Moje nemístné narážky tedy patří jemu.

89144

19.1.2006 6:35

RE: drrrrrrrrr ddrrrrrrrrrrrrr ddddddrrrrrrrrrrrrrrrrr

Pavel Hrbacek 200.?.?.?

Reakce na 89144

>Pane Hrbáček, v případě že se mýlím tak se vám
>omlouvám. Díky podobnosti argumentace a výrazů, jsem si vás
>asi spletl s někým jiným. Moje nemístné narážky tedy
>patří jemu.

OK pane Antiseptik, me se to zase az tak moc nedotklo, nejsem zadny haklivka, jen jsem nevedel co na to mam odpovedet, tak se vam na oplatku omlouvam za svou reakci, podobnost argumentu a nazory.(i kdyz nevim porad s kym) Je mi opravdu lito, ze nejsem natolik militantni a moje nazory na odpor k nuklearnim zbranim se vam nelibi. Ale i presto si v budocnu vyslechnu nazory vase a rad je s vami proberu, pokud mi to cas dovoli.

89163

19.1.2006 7:06

RE: drrrrrrrrr ddrrrrrrrrrrrrr ddddddrrrrrrrrrrrrrrrrr

Misu 193.?.?.?

Reakce na 89163

No, padajici vrtulniky, pravdepodobne v Iraku, tak to bude Leho a jeho parta (HIC)...

89167

19.1.2006 15:44

RE: drrrrrrrrr ddrrrrrrrrrrrrr ddddddrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 89167

Taky jsem delal helikopteroveho mechanika, kdyz jsem byl na vojne v Zatci. Rikalo se, ze nejlepsi zpusob jak "znicit" vrtulnik je do benzinu nasypat(doufam ze je to dobre gramaticky-to pro pana Arkana)cukr.
Nevim co je pravda o tom cukru, ale v Iraku jim ho tam zrejme nekdo sype [pláč]

89228

19.1.2006 16:13

RE: drrrrrrrrr ddrrrrrrrrrrrrr ddddddrrrrrrrrrrrrrrrrr

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 89228

cukr v benzinu zastaví jakýkoliv spalovací motor. Jim tam cukr nikdo nesype, je to vlastně lekce, kterou odmítají přijmout, že když jim řekli že se jejich vrtulníky z SA-7 sestřelit nedaj, že to byly vojenský kecy aby se nebáli. V každý partizánský válce se učej povstalci mnohem rychlejc než okupanti. Ti spoléhaj jen na přivolanou posilu, aby zase přivedla situaci k souhlasu s vojenskou příručkou. Povstalci se musej spolehnout jen na sebe, tak to nějak udělat musej.

89235

19.1.2006 16:56

špionážní dotaz pro Rudu!!!

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 89228

Rudo, je to mimo mísu, ale(zvědavost) otázka. Kdy jsi "sloužil v Žatci.
Já tam na "KOREJI" byl v roce 1964-66 u Vel. roje, na LI-2(okopírovaná DC 3) jako mechanik.
Byl to utvar 2710 A vrtulníky byly jenom u tohoto útvaru. Takže jsi tam byl později a nebo dříve? Ahoj NFT. [velký smích] [velký smích]

89243

20.1.2006 3:10

RE: špionážní dotaz pro Rudu!!!

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 89243

No NAFTAKU, ja jsem ponekud mladsi nez vy. Ja jsem tam byl mezi roky 1972-1974. Byl jsem u velitelsky letky a delal jsem mechanika na Mi-4.
Cislo utvaru jsem uz ale zapomel. Jinak, kam jste chodili na pivo?
My jsme chodili prevazne do Zizelic a nebo potom do Havrane(ale to uz bylo mimo posadku). Nekdy jsme i zajeli do Zatce(mesta), ale to uz pro nas bylo ponekud "z ruky". [smích]

89403

20.1.2006 20:00

RE: špionážní dotaz pro Rudu!!!

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 89403

Na pivo jsme chodili do Velemyšlevse čili do Šlosu, do Žiželic taky
a do Hradčan(směr Chomutov). Do Žatce jsme chodili do všech hospod a hlavně se prát s tankánama, se střídavým ůspěchem. Hochman(nebo Hofman?) byl můj velitel a mimo tvé MI-4 pilotoval i "můj" LI-2. Byl fajn protože když mně vyrazili(podle rengenu přerazili) v Žiželicích při rvačce dva spodní zoubky, tak mně zavonanačil nejlepší zubař. servis v UVN. Kde jsem dostal "můstek s erárním zlatem a ještě jsem byl hrdina, kterému údajně při poletové prohlídce "ujeli montážní schůdky.No ale to se dostávám do veselých vojenských příhod, které nezůčastněné nemůžou zajímat.Ahoj NFT.

89528

21.1.2006 10:47

RE: špionážní dotaz pro Rudu!!!

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 89528

Naftaku, pises ze jste chodili na pivo do Velemyslevse. Ted jsem koukal na mapu a tak jsem si vzpomel, ze tam jsme chodili take. Take jsme nekdy chodili do Stankovic a i do Horetice(ty byli asi tak 4 km od Zizelic). Byli tam o sobotach bezvadny zabavy. Jednou tam byl i maskarni ples a my prisli jako "za vojaky". Samozrejme ze nas tam uz mistni usedlici dobre znali, a tak nam na to "neskocili".
Ale i tak jsme se tam vzdy pekne vozrali. Zuby jsem tam sice "neztratil", zato jsem tam spadnul do skleniku, kdyz jsme sli "zkratkou" zpet do kasaren. Nastesti jsem se moc neporezal. Jo jak se rika, vozraly maj stesti [smích]
Jinak ten major Hoffman(nebo jak se vlastne jmenoval) byl vybornej chlap. Nikdy by nikoho "neudal", nebyl to zadnej podvratak.

89619

21.1.2006 23:53

RE: špionážní dotaz pro Rudu!!!

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 89528

Zdravim NAFTAKU a Rudo,
budte radi, že nevidite byvale Air Korea, jak vypada dneska. Muj deda na nem skoro dve desetileti slouzil, tak zatecke letiste mam sve detske vzpominky. Letos slavil Novy rok v Zatci a dostal jsem se aji do blizkosti letiste. Z tamnich hangaru pomalu nezustala jedina cela cihla, prijezdove asfaltove cesty jsou rozbite a roste v nich trava...

89724

20.1.2006 3:15

RE: špionážní dotaz pro Rudu!!!

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 89243

Jeste jsem si vzpomel na nejaka jmena. Na utvaru byl nejaky major Hoffman a Podsednik. Zajimalo by me, jestli jsme slouzili u stejneho utvaru.

89405

19.1.2006 21:27

RE: drrrrrrrrr ddrrrrrrrrrrrrr ddddddrrrrrrrrrrrrrrrrr

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 89163

V pořádku. Já nejsem taky žádnej milovník atomovejch ani jinejch zbraní, to byste mi špatně rozuměl. Jenom mám nějak větší strach z těch skutečnějch oproti potenciálním, a nejvíc z těch které drží země známá faktem, že je už jednou někomu na hlavu hodila.

89337

19.1.2006 5:28

RE: existuje seznam?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 89130

[velký smích] [velký smích] [velký smích]

89138

19.1.2006 17:30

RE: existuje seznam?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 89047

Nechci rozmazávat znalosti o USA - není to námět diskuse, že jo. Ale v souvislosti s informovaností pro změnu Vás tam za "Velkou louží" se to přece jen trochu hodí, takže cosi rozmažu .. [smích]

Česko svou rozlohou je nepatrný zlomeček rozlohy USA, počtem obyvatel pak cca asi jednou třicetinou USA. Kdyby mi nějaký pan Ruda říkal, že nemám co vykládat o USA, protože za měsíc se nemůžu nic dozvědět, aby mě to opravňovalo vůbec o nějakých znalostech mluvit, připadalo by mi to stejně hloupé, jako kdyby třeba nějaký Gejdoš psal nějakému Rudovi za velkou louži, že o Evropě nemůže nic vědět, ačkoliv se tu narodil a nějaký čas žil.

Totiž - Evropa je ještě o dobré poznání větší než USA, obyvatel má dvojnásobek - pro Boha ! Kdyby se mi tu dostal pod ruku nějaký libovolný Evropan a řekl, že dobře zná Evropu, pak bych se mu při dobré náladě jen vysmál ! Pane Včeličko, vy znáte USA ? A nenuťte mě k ironickému úsměvu .. Chápete, jak scestné jsou takové výtky ?

Proč to vůbec píšu ? Pro normálního člověka je příliš velké i to maličké Česko. Jak může být někdo namyšlený tak, že o sobě prohlásí, že dobře zná Česko ? Já jsem ještě pořádně neprozkoumal ani Beskydy a to jsou třeba proti Alpám kopečky a mám je tu pod nosem. Ale duchovní velikáni zde na Zvědavci se kasají, že jen oni znají Ameriku, protože oni tam jsou 10 - 20 - 30 let. A já tady z Místku ať do toho nekafrám - CHA CHA !

Každý by si měl uvědomit, že hluboká znalost kterékoliv země není absolutní většinou přístupná ani domorodci v té které zemi. Zato ale já se setkal s dobrou informací, že získávat vědomosti o světě ba i o vlastní zemi nepatří mezi "top twenty" nejlepších vlastností Američanů.

Nejlepší informace člověk o jiné než vlastní zemi získá samostudiem a možností se ptát nějakého insidera. To já mám. Nevím, jak pan Trodas na tom je. Ale já se musím zeptat - nešlo by mi pomoci ty informace o USA získat ještě efektivněji tak, že by jste tam na druhé straně byli trochu trpělivější a ty informace poskytli - místo aby jste třeba mi nadávali ? Informacemi o Česku je to tady docela zaplněné a myslím, že jich je až až pro to, aby jste je tam na druhé straně mohli vstřebávat. Úpřimnost za úpřimnost - já dobře vím, že vím kulové o Americe ! Ale na druhou stranu - velmi skromným odhadem vím o Americe více, než 50% Američanů ... [velký smích]

89255

20.1.2006 3:27

RE: existuje seznam?

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 89255

Ale proc to chcete pane Gejdos vedet. Proc vam ta Amerika nejde porad pod "nos". Dcera se uz brzo odstehuje, tak vam to musi byt jedno. Proc se radsi nezajimate o Evropske problemy. Mozna ze by jste se mel dat na politiku a zkusil udelat neco z temi problemy v Cechach. Vzdyt je jich tam take hodne(bohuzel). [pláč]

89407

20.1.2006 3:43

RE: existuje seznam?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 89407

Pane Ruda, mnoho z nás co nadávají by bylo skutečně rádo, kdyby jsme se o tu Amerike zajímat nemuseli. Můžete s tím něco udělat? Požádat vaší vládu aby se starala o vlastní problémy? Víte velmi dobře proč se každý tak zajímá. [smích]

89409

20.1.2006 18:29

RE: existuje seznam?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 89407

Pane Rudo, na Váš dotaz: Ale proc to chcete pane Gejdos vedet. Proc vam ta Amerika nejde porad pod "nos". .. musím zareagovat protiotázkou, co by na tom bylo špatného, kdybych si trochu zvětšil či občerstvil znalosti o USA ? Tímto zájmem přeci není nikterak avizováno, že mi nejde Amerika pod nos a ani, že mám extra eminentní zájem vědět něco právě a jen o USA - já takhle sháním informace třeba i o Číně, Indii a vůbec jsem zvídavý. A tam v Číně ani Indii kupříkladu dcery nemám ani omylem.

Ten Váš dotaz musí mít nějaký "filištínský" podtext, že jo ! Zeptejte se přímo - já si o sobě docela oprávněně myslím, že jsem slušný člověk a na slušnou otázku mám ve zvyku slušně odpovídat. Což se ale zde zrovna o všech říci nedá, Bohu žel ... [velký smích]

Vám se jeví, že jsem tím, na co jste Vy reagoval (a na to Vaše teď reaguju já), byl nějak neslušný, rýpavý či co ? Že na mě třeba kousek níže Pan Včelička "vyjel", jako by mu "prdlo v bedně" ? A i v tom Vašem dost marně hledám aspoň náznak "vlídnosti"... co se to tam za oceánem děje ?? Nějaké špatné příznaky ??

89514

20.1.2006 18:56

RE: existuje seznam?

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 89514

Už mi to neustálé proč zrovna... leze krkem. Docela rád bych se zeptal, kolik času věnují USA sdělovací prostředky ČR. Deset minut ročně? Spíš tak za deset let. Ovšem pro našince je pohled na TV kdy není cosi z USA, o USA, pro USA, kvůli USA, za USA, před USA takřka událost celostátního významu. Tvrdit, že za to nemohou zdělovací prostředky vlastněné hádejte kým, je blbost a ohradit se nebo prohlásit opačný názor, je nejen pro státní orgány, ale též pro některé jedince zde, hrdelný zločin. Takže jsme opět u jedné myšlenky, jednoho hlasu a jedné víry. Je pozoruhodné, že zrovna ti, jenž ponejvíce pokřikují, potom spadávají k osočování z komunismu. A kupodivu spolu s hlasem svých vůdcú pokračují v oslavách výhod kapitalismu. To snad ani nemůže být pravda!! Takže podle tohoto názoru bylo špatné nadávat za socialismu na Rusko?? A oni nám ještě přednášejí o demokracii. Drž hubu a krok jinak jsi komouš!! Furt a pořád a stejně a dokola to jedno a to samé!!!!! [překvapení] [překvapení] [překvapení]

89519

22.1.2006 1:11

RE: existuje seznam?

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 89519

ditto. [překvapení] [překvapení] [překvapení]

89735

22.1.2006 1:44

RE: něco pro zasmání

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 89519

http://photos1.blogger.com/blogger/947/1923/320/on_message-lying-ass.jpg

89741

20.1.2006 8:35

RE: existuje seznam?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 89255

pane Gejdos, obavam se, ze neznate ani pribliznou rozlohu Evropy ani pocet obyvatel a to soudim pouze z vaseho momentalniho blabolu.

89435

20.1.2006 18:06

RE: existuje seznam?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 89435

Evropa - 10 537 000 km2...počet obyvatel asi 650 000 000 - 700 000 000
(nevím přesně takhle hnedle, kolik má v Evropě podíl obyvatelstva Rusko a Turecko)
USA - 9 529 063 km2...počet obyvatel asi 290 000 000 - 300 000 000
(myslím, že přesněji to neví ani vláda USA)

Já jsem pane napsal - cituji sebe:Totiž - Evropa je ještě o dobré poznání větší než USA, obyvatel má dvojnásobek ... To první jsem napsal z hlavy. Ovšem po Vaší inteligentní odpovědi jsem na ta čísla "nahoře" ale již kouknul do atlasu. Tedy jsou "přiměřeně" přesná.

A Vy jste pane odmítnul přátelsky podanou ruku slovy: pane Gejdos, obavam se, ze neznate ani pribliznou rozlohu Evropy ani pocet obyvatel a to soudim pouze z vaseho momentalniho blabolu.

Vidím, že nemáte slušného vychování ani špetku, pane. Dále vidím, že by jste Vy asi nebyl tím pravým člověkem, který by někomu dokázal pomoci. Ostatně jsem nabyl pocitu, že mé dřívější pochybnosti o Vás byly oprávněné. Hm ... [velký smích]

89510

21.1.2006 6:54

RE: existuje seznam?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 89510

pane Gejdos, za oceanem se nic nedeje, vse je v klidu i kdyz pan Osama Bin opet poslal po dlouhe dobe pozdrav.
Jak ste si z atlasu zjistil, Evropa a Amerika ma asi priblizne stejnou rozlohu, nepocital jsem obyvatelstvo Evropy, ale predpokladam, ze evropane kteri mohou konkurovat USA jsou asi ve stejnem poctu jako v USA tedy asi 300 milionu. Proto vase spolecenstvi EU, proste konkurence[smích]
Po vasich predeslych vyplodech, jako zraci hamburgru, tluste americanky, vase dcera utikajici zpet domu do Ceska, neocekavam od vas nic lasky plneho ovsem to jsme silne OT. Omlouvam se za slovo "blabol" bylo pozde a vase cisla neodpovidala memu podvedomi.
good day

89612

19.1.2006 1:09

RE: existuje seznam?

zap 65.?.?.?

Reakce na 89015

Reagovat na politiku SS

problem neni, jelikoz je svou podstatou 'svetova' totiz, tyka se celeho sveta. V te veci bych rekl, ze p.Gejdos ma primereny bystrozrak a znalost.

Vy me ale naproti tomu prekvapujete, ze mate takove ambice 'rozumet' spletite a mnohotvarne politice Ceska a to zejmena po mnoha letech z Ceska pryc. Nemate snad v umyslu se na stara kolena vratit a tak se zde na Zvedavci 'zabihate' do situace? [chechtot]

89074

19.1.2006 2:46

RE: existuje seznam?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 89074

nevim jestli oslovujete mne pane zap, pan Arkan tady jeho ucebnici cestiny dal trosicku vice prispevku k dalsi prehlednosti, ovsem stejne nerozumim vasi odpovedi, no a co se tyce meho navratu do vlasti? [smích] to po cteni pana Sodka si tvrde rozmyslim [velký smích]

89094

19.1.2006 3:23

RE: existuje seznam?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 89094

Pane Včeličko,

vždyť jim to, zda se na stará kolena vrátíte do ČR nebo ne, může být úplně buď u nebo v řitním otvoru. Rozhodně byste (nebo jak se tady s oblibou píše by jste :roll[smích] se tam nevrátil úplně bez peněz, a s tou americkou penzí byste (by jste - nový pravopis :roll[smích] si tam žil docela dobře.

Za pár let byste měl možnost, jako důchodce, jezdit MHD "zadarmiko", pokud to ovšem ta nová vláda nezruší, takže byste mohl objíždět všechny ty obchodní střediska a profitovat z "výprodejů" v těch "echt" českých obchodech, zum Beispiel (z.B.), Delvita, Kaufland, Billa, Lidl, Julius Meinl či Carrefour (škrtněte ty dva poslední, ty už tam nejsou, prodávali moc zelených salámů atd.). No, řekněte sám, nebyla by to lahoda?

Těžko by si ovšem člověk znovu zvykal (či "zvikal, jak tady někteří píší)na tu českou mentalitu, na kterou jste si, podobně jako já, odvykl ("odvikl"[mrknutí jedním okem]. Mám na mysli tu závist, nenávist, to čecháčkovství a podobné zlozvyky, které přímo čpí z mnohých příspěvků obyvatel této země.

89103

19.1.2006 4:19

RE: existuje seznam?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 89103

pane Arkan, az na tu sekretarskou cestinu jsem se docela zasmal. No a musim s vami souhlasit asi to bude duchod v Mexiku haha Je tam tepleji, levneji a mohu se naucit dalsi rec, no a pokud mate zajem, muzete mi tam delat sekretare[smích]Viva la vida dobry muzi [smích]

89117

19.1.2006 6:11

Pro naseho

Aja 24.?.?.?

Reakce na 89103

AA =(Arogantni Arkan)

takže byste mohl objíždět všechny ty obchodní střediska a profitovat z "výprodejů"

...mohl byste objizdet VSECHNA TA OBCHODNI STREDISKA [oči v sloup]

A co si jinak myslite o tom, ze Kraus odchazi?

89155

19.1.2006 21:29

RE: Pro naseho

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 89155

4 Paní Aja

Paní Ajo, neblbněte, vždyť já dobře vím, že středisko je rodu středního, tudíž v množném čísle by tam mělo být "ta střediska", tj. objíždět všechna tato obchodní střediska, to už byste mohla tu ironii po tolika "mích" příspěvcích poznat.

Zapomínáte na velkého učitele-propagandistu majora Kondráče (Tankový prapor), který vždy soudruhům, budoucím propagandistům zdůrazňoval, "čas od času, souzi, užívejte lidová slova, aby si ostatní souzi z lidu nemysleli, že se nad nimi povyšujete. Kárejte však soudruhy za používání sprostých slov, ukazujte jim, že to jsou přežitky minulosti, že chceme vychovat vojáka nového, vojáka socialistického, bez zlozvyků prohnilé kapitalistické armády, k nimž patří klení a užívání sprostých slov". Pokud jde o pana Krause, ať jde ten bývalý komunista a měnitel "kabátů" třeba do pr.... [chechtot]

89338

20.1.2006 0:55

RE: Pro naseho

Aja 24.?.?.?

Reakce na 89338

>4 Paní Aja
>
>Paní Ajo, neblbněte, vždyť já dobře vím, že středisko je
>rodu středního, tudíž v množném čísle by tam mělo být
>"ta střediska", tj. objíždět všechna tato obchodní
>střediska, to už byste mohla tu ironii po tolika "mích"
>příspěvcích poznat.

Ze se nestydite, "taky velky sudruh a taky malicky argument; alespon lahky gulomet do ruk by to chtelo". A po americky viete?
>
> Zapomínáte na velkého učitele-propagandistu majora
>Kondráče (Tankový prapor), který vždy soudruhům, budoucím
>propagandistům zdůrazňoval, "čas od času, souzi, užívejte
>lidová slova, aby si ostatní souzi z lidu nemysleli, že se nad
>nimi povyšujete. Kárejte však soudruhy za používání
>sprostých slov, ukazujte jim, že to jsou přežitky minulosti,
>že chceme vychovat vojáka nového, vojáka socialistického,
>bez zlozvyků prohnilé kapitalistické armády, k nimž patří
>klení a užívání sprostých slov"

Pokud jde o pana Krause,
>ať jde ten bývalý komunista a měnitel "kabátů" třeba do
>pr.... [chechtot]
SOUHLAS, i kdyz ho neznam, posilam ho tam take.

89381

20.1.2006 9:48

RE: Pro naseho

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 89381

Mám pro vás jednu báseň, resp. baladu, je to sice OT (off topic), ale doufám, že to projde. Copyright 2006 žena-in.cz Všechna práva vyhrazena. Uveřejněno se souhlasem autora.


----------------------------- - BALADA o KADIBUDCE - ---------------------
volně zpracováno podle vzoru Karla J. Erbena "Kytice".

Tato balada o správném použití WC je věnována i Kadibudkovi, a.k.a. putzakefala (řecky - pohlavní úd mužského rodu), Táborskému.
-----------------------

Kdo se v tato místa béře (od slovesa bráti), nechť za sebou zavře dvéře, i v případě břichabolu, prkénko se sklopí dolu!

Ať jsi muž a nebo žena, stáhni gatě (kalhoty, dnes běžné oblečení jak pro muže tak i pro ženy) nad kolena, vyhrň košili i svetry, a vypouštěj zatím větry (horké plyny emanující ze řitního otvoru obsahující merkaptán)

Usedni si hezky rovno. zatlač jako litý rek (termín dnes již zastaralý, znamenající hrdina)!!!!, když po tobě zbyde hovno, je to správný výsledek.

Z KADIBUDKY papír (kdysi, do roku 1989, nedostatkový materiál) stáhni a potom se mírně nahni, v klidu, pokoji a míru, utři si tu řitní díru! (místo, kde záda ztrácejí své slušné jméno).

Pak po držadle rukou sáhni, vše po sobě řádně spláchni. A v případě velké hnačky (též někdy uváděno pod slovem průjem, Montezumova pomsta, two-step Aztec apod.), setři štětkou všechny sračky.

Co ti ještě říci mohu ?, poděkuj teď Pánubohu (dnes již politicky nekorektní termín, používaný členy křesťansko-demokratické strany, viz "Odluka církve od státu" a poslanec Kalousek), co při tobě věrně stál, za to, že ses neposral.

Have a nice day and TYFSAKM.

[chechtot]

89441

21.1.2006 5:10

RE: Pro naseho učitele národů Arknsteina

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 89441

Kam Vy to chodíte pro inspiraci, když Vás nenapadne nic originálního? Ta Vaše balada vypadá jak opsaná se zdi hajzlu v hospodě IV. cenové skupiny a ten debil, co to psal "podle vzoru Karla J. Erbena "Kytice" si to poplet´ se vzorem "Rytíř Smil", samozřejmě to vzorem pro něj naprosto nedostižným. Se divím, že Vás, co všemu tak rozumí a všechno zná, něco tak zřejmého netrklo; mno asi jste na stejné intelektuální úrovni jako ten záchodový veršotepec. Ach, a mluvě o Vás, pedagogický magistře Perčmergo, mám pro Vás jednu baladu o Vás (a to ne jakousi zbřídělinu podle vzoru, ale přímý originál mistra české poezie):

Balada o hovně.
Hovno lidský smrdí vždycky.
Jaroslav Vrchlický.

89606

22.1.2006 2:16

RE: Pro naseho učitele národů Arknsteina

zap 65.?.?.?

Reakce na 89606

I to je Bozi zamer pane.

Pripomina nam tim co jsme a aby jsme se prilis nevytahovali. Lec, malokdo na to dba. [pláč]

89751

23.1.2006 3:11

RE: Pro naseho učitele národů Arknsteina

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 89606

[velký smích] [velký smích] [velký smích] Jako vzdy ve forme, abych se priznal docela jsem se tesil na vasi reakci. [cool] [cool]

89972

21.1.2006 5:25

RE: Pro naseho

Tom 24.?.?.?

Reakce na 89441

>Kdo se v tato místa béře (od slovesa bráti),
>nechť za sebou zavře dvéře, ...
... autor bude sráti.

Autore, nějak vám ten yntelekt sakra tvrdne ...

89608

18.1.2006 8:06

Krysa Kraus

Nillbert Nullingsworth 85.?.?.?

ono to neni řečeno dost jasně - kraus je samozřejmě jeden z mnoha poslanců co byli v KSČ - ALE JE TO JEDINEJ POSLANEC KTEREJ DĚLAL POSLANCE UŽ PŘED 17LISTOPADEM 89 - a vo to de!

Je fajn že si místo virtuálních, vysněnejch a vyfantazírovanejch sionistickejch nepřátel najdete i nějakou skutečnou krysu.

88899

18.1.2006 8:17

RE: Krysa Kraus

anonymus 80.?.?.?

Reakce na 88899


>Je fajn že si místo virtuálních, vysněnejch a
>vyfantazírovanejch sionistickejch nepřátel najdete i nějakou
>skutečnou krysu.

No nemíří tady kritika náhodou na ty,kteří si to skutečně zaslouží?Bez ohledu na to jestli to jsou židé nebo modré ještěrky?
Přeji hezký den [smích]

88904

18.1.2006 9:08

RE: Krysa Kraus

LalaLalovic 217.?.?.?

Reakce na 88899

Je fajn že si místo virtuálních, vysněnejch a vyfantazírovanejch sionistickejch nepřátel najdete i nějakou skutečnou krysu.
Mě předrahý Shabesboy Nilberte !!!
Ta krysa - pochází ze stejného hnízdečka jako Vy a Vám Ojarmulkovaní přátelé podobní !!! Ta krysa je zářným příkladem Flexibility Vašeho jarmulkovského etnika - : Vládne ten ? - hupky šupky k němu - nyní vládne ten ??? - Hupky šupky k němu !! - Hlavním motem je : Kašlu na páteř,hlavně když to sype a mohu si dělat své reje !!!!!! Nemakat,krást,rozkrádat a Gojímové to pak zaplatí !!!!!!! [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]
Shalom Shabesboy Nilberte !!!! [vyplazený jazyk]

88911

18.1.2006 15:23

RE: shabesboy

google 84.?.?.?

Reakce na 88911

>Shalom Shabesboy Nilberte !!!! [vyplazený jazyk]

ja by som len rad uviedol na pravu mieru pojem shabesboy (v niektorych pramenoch aj sabbesboy), ktorym tu titulujete Nillitzika.
shabes; od sabbat, zidovskej soboty, ich siedmeho dna tyzdna.
v tento den nesmu zidia pracovat, pretoze aj Jahwe na siedmy den po stvoreni sveta odpocival.
trva od zapadu slnka v piatok az do zapadu slnka v sobotu. no a kedze v tomto case, si zid nesmie ani vytriet prdel, najima si k tomu od davna, z radov vynimocne blbych, podlych alebo naivne-neskusenych gojov, shabesboys, ktori im v tu ich sobotu, vytieraju zidovske prdele za nich.
neskor sa tento pojem preniesol ako synonymum aj do innych sfer pomahacstva zidom v spinavej(aj v prenesenom vyzname) praci. znaymi shabesboys medzi politikmi boli napr. Havel, Gorbacov, Jelcin. shabesboy-a rozoznate podla toho, ze nie je zidom a napriek tomu ma vyborne kritiky v siomediach po celom svete, je navrhovany na Nobelove ceny mieru napriek jeho krvilacnosti, je oslavovany ako spisovatel, hoci nikdy nic schopneho nevytvoril a pod.,
na tomto fore bol najznamejsi shabesboy leho(ex) (ten isel dokonca do Iraku, bojovat za zidovske zaujmy), kema, Blahnik, Zmatousek, 68-cka, Mikin(ex), Peter Veliky.
u Arkana to nie je celkom jasne. alebo sa jedna o kurda Peshmergu, vtedy je to shabesboy ako vysity, alebo je Arkan zid (comu by odpovedalo aj jeho skore clenstvo v KSC, v rannych povojnovych rokoch) a v tom pripade, by Arkan nebol shabesboy.

NN nie je v ziadnom pripade shabesboy. NN je potomok najkrutejsieho kmena, divych, azijskych hrdlorezov a pozieracov malych deti, chazarov, ktori prestupili v rannom stredoveku, na judaizmus. tito potomkovia chazarov, popularne znami pod nazvom zidia, zaplavili najskor vychodnu, neskor celu Europu a Ameriku a takmer vzdy obsadili posty a miesta, kde mohli parazitovat na miestnom etniku. vid Neruda, Dostojevskij, Solzenicyn.
na miestnom fore zaviedol a spopularizoval pojem shabesboy p. Taborsky a ak sa nemylim, ma na to aj copyright a uctuje si za pouzitie tohto vyrazu 30 centov. [mrknutí jedním okem]
takze, pouzivat s mierou!

88972

18.1.2006 15:34

RE: shabesboy

LalaLalovic 217.?.?.?

Reakce na 88972

na miestnom fore zaviedol a spopularizoval pojem shabesboy p. Taborsky a ak sa nemylim, ma na to aj copyright a uctuje si za pouzitie tohto vyrazu 30 centov.
takze, pouzivat s mierou!

Pokud mne pan Táborský zažaluje za "COPYRIGHT" budu nucen mu ten poplatek zaplatit [chechtot] [chechtot]
Ale tento název mne tak zaujal,že ho používám ve všech diskuzích - Tudíž
bych to měl Hóóóódně drahé a vysoký dluh u pana Táborského [chechtot] [chechtot]
Doufám jen,že si pan Táborský tento- vševýstižný název nenechá patentovat!! [chechtot] [chechtot]

88977

18.1.2006 16:08

Co ted, google?

Aja 24.?.?.?

Reakce na 88972

Shabesboy
Ted budu na dve minuty feministka, kdyz dovolite.
Existuje i termin shabesgirl?
Vysvetlim. Po prichodu do Kanady, v dobe, kdy jsem tu "chodila do skoly", travila jsem (i muj muz) vecery a volny cas prilezitostnou praci, krome jineho, jsem chodila pracovat do synagogy (jak vy rikate, utirat Zidum zadky).
Jako vetsinou kazda zivotni zkusenost, mne i tahle hodne dala (v dobrem i v tom horsim); zazitky by vydaly na docela obstojnou novelku a to jsem tam nechodila zas az tak dlouho.
Zvlastni, nikdy jsem tam nemela pocit, ze me nekdo zneuziva (ne sexualne , takovej napad, no tohle...). proste kseft, ja jsem pracovala, oni platili.
Tak a konec me feministicke chvilky....jsem?
za A shabesboy
B shabesgirl
C uzitecny idiot
D uzitecna idiotka

88988

18.1.2006 22:00

RE: Co ted, google?

oji 194.?.?.?

Reakce na 88988

Jste Aja a mame Vas za to rádi.

oji

89037

19.1.2006 0:32

RE: Co ted, google?

Aja 24.?.?.?

Reakce na 89037

Oji, se az cervenam.

89069

19.1.2006 7:29

RE: Co ted, google?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 89069

Pan Oji to napsal moc pěkně a výstižně. Ale protože jste se už zeptala a protože toho šábesboye svedli na mne, tak se Vám pokusím odpovědět.

Já se tedy v židovské věrouce moc nevyznám, ale ta synagoga asi nebyla orthodoxní. Tam ženské jen tak mírnichtsdírnichts šmejdit nesmí. A už vůbec ne, umgotteswillen, kdyby měla menstruaci, to je pro ně tak nečistá, že nesmí být v dohledu, doslechu nebo dočichu. Proto mohou existovat šábesgirls jen v přeneseném smyslu.

Pak tady padlo cosi o tom, že za ten termín "šábesboy" vybírám za každé použití 30 centů severoamerických, protože to mám kopyrajtovaný. To je omyl, protože tak říkal už Lazar Mojsejevič Nikitu Sergejevičovi a s jeho rodinou bych se nerad soudil o intelektuálním vlastnictví, poněvadž by to určitě narazili na holoukost. Neodmítl bych však poplatek za retail frmitlunk, ale v tom případě bych dával přednost platbě v korunách, protože je teď stabilnější než dolar.

89172

19.1.2006 8:26

RE: Co ted, google?

LalaLalovic 217.?.?.?

Reakce na 89172

Neodmítl bych však poplatek za retail frmitlunk, ale v tom případě bych dával přednost platbě v korunách, protože je teď stabilnější než dolar.

Á pán dává přednost Tvrdší měně ????? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

89178

19.1.2006 13:29

RE: Co ted, google?

Aja 24.?.?.?

Reakce na 89172

Ja take nevim, pane Taborsky, do jake miry byla, ci vlastne je (stale stoji na stejnem miste) ta synagoga orthodoxni. Prevazna vetsina byli Ashkenazy zide.
A ted jsem se lekla; nebudu vam muset platit ja? [smích]

89210

19.1.2006 16:26

RE: Co ted, google?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 89210

>A ted jsem se lekla; nebudu vam muset platit ja? [smích]
Jak už jsem napsal, vymáhat to nemohu, ale dobročinnosti se meze nekladou. A o dědice Kaganovičovy pozůstalosti si také nedělejte starosti, to už jste si u Aškenázim odpracovala, ti nikdy nepřijdou zkrátka. To jsem měl jednoho známého Aškenázyho a ten si vždycky v restauraci nacpal všechen cukr, sůl, pepř, párátka a cožkoliv zdarma bylo do kapsy a hotelový pokoj a koupelnu vždycky před odchodem vybílil, včetně hajzlpapíru a bible v nočním stolku. Tvrdil, že to je zakalkulovaný v ceně.

89237

18.1.2006 22:19

RE: Co ted, google?

google 84.?.?.?

Reakce na 88988

no, skusim sa z tej pasce dostat, bez toho, aby som sa tym ho....m zamazal.

boli ste mladi, naivni a potrebovali ste peniaze...???

89044

19.1.2006 0:34

RE: Co ted, google?

Aja 24.?.?.?

Reakce na 89044

>no, skusim sa z tej pasce dostat, bez toho, aby som sa tym
>ho....m zamazal.

>
>boli ste mladi, naivni a potrebovali ste peniaze...???

Ne, ne...nepovedlo se.
Penize vam priznam; kdo je nepotrebuje, ze? [smích]

89070

20.1.2006 15:24

RE: Co ted, google?

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 89070

Pani Ajo, nekteri lide(snilci) tvrdi ze penize nepotrebujou. V Cechach jak jsem slysel je zatim zdravotnictvi bezplatne.
Tady u nas v Kanade take, ale kdyz potrebujete napriklad operaci kolena a cekate v poradniku (treba i 1 rok a nemuzete delat), tak kdyz na to mate, zaplatite si privatni operaci. A na to prave potrebujete ty penize(o kterych se tu mluvilo).
Jednoho dne nebude zdravotnictvi zadarmo ani v Cechach(ne ze bych jim to pral) a lidi se budou hrozne divit. [oči v sloup]

89486

19.1.2006 0:25

RE: shabesboy

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 88972

> je navrhovany na Nobelove ceny mieru <

Jeho svatost dalajlama patří tež do této kategorie? IMHO samotný návrh na Nobelovku nic neznamená navržený byl z politiků Mečiar nebo Sládek, ze spisovatelů naivní romantik nacionalistický grafoman Jirásek. Nemám dojem že lidé co rozhodují o Nobelových cenách jsou nějací nadšení příznivci současné americké a israelské politiky v roce 2002 to dali na truc Carterovi jen kvůli tomu že oponoval proisraelskými neokonzervativci plánované okupaci Iráku.
Složení výboru který uděluje Nobela se dá zjistit.

89064

19.1.2006 4:35

RE: shabesboy

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 89064

Vzdycky se najde vyjimka, ktera potvrzuje pravidlo. Jinak nam k tomu seznamu na porotcu dodejte seznam tech, co si muzou dovolit ponekud " nasmerovat" jejich rozahodnuti. [mrknutí jedním okem]

89125

19.1.2006 5:34

RE: shabesboy

jelen 210.?.?.?

Reakce na 89064

Jestli Nobelovku dostane Jasir Arafat, tak to by ji moh rovnou mit Adolf Hitler

89143

19.1.2006 6:50

RE: shabesboy

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 89143

pane jelene ja si myslim, ze Hitler by Nobelovku urcite dostal za dobrou ekonomii Nemecka. Mozna i za napad udelat EU [smích] nebo jak se treti rise da nazvat.

89164

19.1.2006 7:16

RE: shabesboy

Pavel Hrbacek 200.?.?.?

Reakce na 89143

>Jestli Nobelovku dostane Jasir Arafat, tak to by ji moh rovnou
>mit Adolf Hitler

Jelene Yassir Nobelovu cenu miru dostal v roce 1994. Byl to takovy pokus podlezavcu zastavit jeho krvelacnost. Bohuzel pokus dost trapny. Yassir nabyl presvedceni, ze svet schvaluje jeho linii teroru a tak doslo k tomu, ze to oceneni, zaplatilo zivotem tisice nevinnych lidi po celem svete. Tak ani nevim, jestli se hodi nazyvat ji jeste cenou miru. A co se tyce udelovani verim, ze se v budoucnu najdou slusni lide, kteri ji s diky odmitnou.

89169

19.1.2006 7:45

RE: shabesboy

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 89064

>Nemám dojem že lidé co
>rozhodují o Nobelových cenách jsou nějací nadšení
>příznivci současné americké a israelské politiky v roce
>2002 to dali na truc Carterovi jen kvůli tomu že oponoval
>proisraelskými neokonzervativci plánované okupaci Iráku.
Mno, to nás zase balamutíte, paní Bovaryová. Podívejte se na inet, za co ji dostal. A mimochodem, Židi by mu měli nejen vysadit v Jeruzalému celou álej stromů, ale přejmenovat ho na Cartersville za ten každoroční třímiliardovej bakšiš, co od nás dostávají.

89175

19.1.2006 12:28

RE: shabesboy

google 84.?.?.?

Reakce na 89064

>Složení výboru který uděluje Nobela se dá zjistit.

Nobla za mier udeluje norsky parlament.
tu ich mate vsetkych pokope na fotke, aj s ich logom:

http://www.prop.sk/schwarzenegger_menorah.jpg

to co som napisal ja, predsa nevylucuje fakt, ze na Noobla nemozu byt navrhnuti aj inni pajaci.
napriklad Sharon. nie Stone, Ariel!
clovek si musi uvedomit, ze ju dostal aj vojnovy zlocinec Kissinger.
koautor mierovej zmluvy Le Duc Tho z Vietnamu, ju vtedy dostal tiez, ale sa im na nu vys..l.

Havel, na rozdiel od Meciara, ktory zrejme nepresiel ani prvym citanim, bol uz niekolkokrat horuci kandidat na toto ko(z)micke mierove vyznamenanie.
u Havla, to bolo zrejme za jeho vasnivu podporu operacie Enduring Freedom v Iraku a mieroveho bombardovania nepriatelskych srbskych objektov, ako su skoly, nemocnice, elektrarne, cinzovne domy, skolky...no a za jeho mimioriadne blizky kontakt ku najväcsiemu mierotvorcovi nasich cias, Durovi Bushovi.

Gorbacov, Perez, Rabin, Theodore Roosevelt, Lech Walesa, ju dostali tiez..

inac, musim priznat, ze väcsina, ktori stoja na liste noblistov/mierotvorcov, si ju aj zasluzili.
ale to bolo uz davno.


89206

20.1.2006 16:35

RE: shabesboy

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 89206

>Havel, na rozdiel od Meciara, ktory zrejme nepresiel ani prvym
>citanim, bol uz niekolkokrat horuci kandidat na toto ko(z)micke
>mierove vyznamenanie.

Ano a to již 10 krát. Jistě bude navržen i po jedenácté.

89497

21.1.2006 3:27

RE: shabesboy

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 89497

A pak, ze do tretice vseho dobreho. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

89592

18.1.2006 13:38

RE: Krysa Kraus

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 88899

na to by mel samozrejme reagovat i p. Kral ale sionismus je realny ODSOUZENY a ODSOUZENIHODNY -ismus a jeho vyznavaci nejsou nijak neprehlednutelni a casto ani tajeni

88948

18.1.2006 18:26

RE: Krysa Kraus

V 85.?.?.?

Reakce na 88899

Vzhledem k jeho jménu a vizáži by se o tom sionismu dalo i uvažovat.

89007

19.1.2006 4:30

RE: Krysa Kraus

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 88899

No, proti sionistickym bastardum jsou tyhle krysy pouze drobna skodna. [pláč]

89124

18.1.2006 11:31

20 let v posranecke snemovne :)

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Kraus je rekordman - dotahl to na 20 let (1986 - 2006) v posranecke snemovne a urcite by tam oxidoval jeste nejaky cas, kdyby se nezachoval jako podvodnicek z horni-dolni, kdy se vydava za neco, co neni a dela byznys s lidmi, jenz jsou tak trosku zlodeji [vyplazený jazyk]

Je dobre, ze tahle ostuda parlamentu je uz pryc, a je to zrejmne proto, ze ma vice masla na hlave a volby se blizi, cize CSSD bude tvrdit, jak odstoupeni Krause je "ferovy priklad" jak se ma delat politika. Jo, zidak Grossik se drzel zuby nehty a take to CSSD stalo sakra preferenci... To se preci nesmi opakovat a co kdyby nekdo vytahl na Krause este neco? [mrknutí jedním okem]

88928

18.1.2006 13:26

Zajimal by me konkretni dukaz

zap 65.?.?.?

proc nekdo, kdo slouzil coby poslanec za komunistu je automaticky spatny poslanec. Rozumim, ze toto muze byt rozdil v chapani generaci, ale pametnici budou velmi dobre vedet, ze za komunistu bylo tez v jejich radach mnoho slusnych lidi ne-li reformatoru. Bez nich by nebylo doslo k Jaru68.

Proc automaticky odmitat vse, co zilo 'za komaunistu'? Nevytvari se nova, jeste agresivnejsi spina v nove, tzv. 'demokraticke' dobe? [mrknutí jedním okem]

88946

18.1.2006 15:47

RE: Zajimal by me konkretni dukaz

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 88946

2zap:
Myslim si, ze ten, kdo v 80.letech byl u koryta, jen tak nekoho nenechal zrat ze stejneho.
Kraus zakonite musel slapat brazdu.
Sice v 60tych jsem byl jeste maly kluk a v 80tych jsem tady nebyl, ale Kraus musel byt
bolsevik az doprdele, aby ustal ten tlak jak ze zdola, tak zhora.Nebo aspon hrat, ze je jeden
z nich.
A to "samovyvoleni" umi, nemylim-li se.
Ale pravdou taky zustava, ze Neni Kraus Jako Kraus. [mrknutí jedním okem]

88983

18.1.2006 17:15

RE: Zajimal by me konkretni dukaz

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 88946

Proc automaticky odmitat vse, co zilo 'za komaunistu'?
-----------------------------------------------------

souhlas pane zape.
Třeba ten pan Kraus.Čech, palestinského původu.
Dovedete si představit trpký život takového člověka a co vlastně formovalo jeho život?
Trauma tisíciletého pronásledování.Holokaust.To se přece přenáší z generace na generaci.
Výchova v Talmudu.Michal chtěl mít rád všechny bližní.Bez ohledu na rasu.
A nesměl.
Nechtěl krást a podvádět.
A musel.
Aby se vytrhl z vlivu židovské morálky, vstoupil do KSČ, kde se jeho bližním stal světový proletariát.A byl šťastný. Tragický zlom nastal když se dostal do ÚV KSČ a při návštěvě sovětského generálního tajemníka byl přinucen tlekat nejen rukama, ale i nohama.Navíc současně a po mnoho hodin.Takové mučení nevymyslel ani Mengele.A tehdy nastal zlom.Míša Krauzů se stal doživotní hajzl.Nyní odchází a vzdejme mu čest.Je obětí Národní strany, Klauze a Husajna.

89000

19.1.2006 8:31

RE: Zajimal by me konkretni dukaz

LalaLalovic 217.?.?.?

Reakce na 89000

Trauma tisíciletého pronásledování.Holokaust.To se přece přenáší z generace na generaci.
Výchova v Talmudu.Michal chtěl mít rád všechny bližní.Bez ohledu na rasu.
A nesměl.
Nechtěl krást a podvádět.
A musel.
Aby se vytrhl z vlivu židovské morálky, vstoupil do KSČ, kde se jeho bližním stal světový proletariát.A byl šťastný. Tragický zlom nastal když se dostal do ÚV KSČ a při návštěvě sovětského generálního tajemníka byl přinucen tlekat nejen rukama, ale i nohama.Navíc současně a po mnoho hodin.Takové mučení nevymyslel ani Mengele

Pane - [chechtot] [chechtot] [chechtot] Skládám Vám svoji POKLONU !!!

89179

19.1.2006 22:37

RE: Zajimal by me konkretni dukaz

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 89179

Děkuju pane Lalo.Manželka mne pustila do hospody a to mne tak nějak rozradostnilo... [mrknutí jedním okem]

89354

18.1.2006 19:05

RE: Zajimal by me konkretni dukaz

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 88946

pane zap, to nemyslite vazne, nebo ano? Pokud ano, vysvetlete mi prosim 180 stupnu zmenu nazoru treba pana poslance Tlusteho. Jak muze funkcionar KSC skoncit v ODS? Davate jako priklad jaro 68 jiste jste take zapomel na "normalizaci" po tom zajimavem jaru. Chcete snad rict, ze socialismus s lidskou tvari by bylo neco jineho nez socializmus bez Dubceka? Z vasich prispevku mi pripada, ze zijete v emigraci, mohu se zeptat proc ste emigroval? Nebylo by zajimave vedet jak se urcity poslanec choval pred rokem 89? Nemyslite si, ze clovek ma urcity smer, nazor, se kterym prochazi cely zivot? Ze tedy clovek, ktery veri na "socializmus" nemuze nikdy byt "sprosty" kapitalista. Clovek ktery veri na vedouci ulohu delniku a rolniku (byla to prosim diktatura delniku a rolniku)nemuze nikdy verit na vedouci ulohu vlastniku velkeho byznysu? Vam opravdu nevadi zbehove a prevlekaci kabatu?
Laskave se take vsimete, jak zde na prispevcich se obevuji nazory, ze to jsou vsichni chlapci s jarmulkou. Proste kdyz je to spatny clovek musi to byt zid. Kdybych znal jen Nilla asi bych tomu take veril, ovsem spis mi pripada, ze je to propaganda zbohatliku. Stejne jako byly pogromy na zidy za nasich kralu. Proste na nekoho to svedem a zid je velice viditelny.
Stejne debilnim nazorem muzeme prohlasit, ze lide umiraji v nemocnicich protoze vetsina lekaru jsou zide. Nevim co Paroubek a Rath maji spolecneho se zidy, ale verim, pokud v Cechach vyhraje CSSD nebude mit ta zeme daleko do kompletniho rozkradeni komunistama. Je to pouze kabat, ktery si nekdo navleknul pred 89 rokem k ucelu splhani nahoru. pan Paroubek byl clenem te druhe strany ovsem pokud ste nekdy cetl Svobodne slovo, jiste jste si take precetl hlavicku kde bylo psano, V CELE S KOMUNISTICKOU STANOU CESKOSLOVENSKA. Byla to tedy jina strana, nebo jen odnoz bolseviku?

89012

18.1.2006 21:39

RE: Zajimal by me konkretni dukaz

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 89012

Vážený pane. Již jsem to tu několikrát psal já, psalo to tu více-krát mnoho jiných přispěvatelů. V kostce zopakuji pro Vás. Rozdíl mezi tzv. socialismem třebas jak byl v ČSSR před "Velkou překabáťovací revolucí 89" a kapitalismem třebas v USA je ten, že v USA člověk vykořisťoval člověka - kdežto v socialistickém Československu to bylo úplně naopak ! [velký smích]

Z toho plyne, že v tom roce památném, v roce 89, se z Československé socialistické republiky stala Česká a Slovenská federativní republika - posléze pak Česká republika a jinde zase Slovenská republika. Místo Husáka na hrad nastoupil dlouhodobě připravovaný a kultivovaný nástupce, dále ovšem stále jen v rámci tzv. "vnitřní strany" se aktuálně vládnoucí skupina tzv. "těch nahoře" vyměnila za skupinu tzv. "těch dole". Výměnou za de facto neexistující sociální jistoty za Husáka potom normální lidé = tzv. "členové vnější strany" dostali demokracii a svobodu. Ovšem taky de facto jen na papíře. Soudruzi komunisti a soudruzi kapitalisti = členové vnitřní strany na tom vydělali, že už se dále nemusí ani formálně starat o lidi, ti přece dostali svou vysněnou demokracii, ne ? A jinak se nezměnilo nic - vůbec nic. Čili - i u nás vypuknul stejný systém, jako je v USA již dost dlouho.

Pane - ve světle tohoto výkladu je Vám snad již jasné, že nekladete příliš inteligentní otázky a doporučuji Vám tedy studium Orwella a jeho stěžejního dílka "84" !

89031

18.1.2006 22:32

RE: Zajimal by me konkretni dukaz

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 89031

takto povrchne pane Gejdos o tom mohu napsat taky, zapomel ste pripsat, ze vsichni co neco v politice zlodeju dokazali byli zidi. To ovsem nikam nevede. Ted nejspis s odrenyma usima vyhraje ODS, teda zase podle vas komunisti akorat natreny na modro. Dle vas, je tedy ztrata casu prichazet na to, odkud vane vitr, dle vas, stoji vsechno za kulove, volit nema cenu, to uz je spackane tema nahore pred volbama a pokud se obevi nejaka kauza jako treba Gross, je to proto, ze se tem nahore stal nepohodlny. Neni tedy dulezite mit nejake otazky, protoze mame na vse okamzitou odpoved. Vse je jednoduche akorat my sme chudi a tak musime nadavat na bohate jaci jsou zlodeji. No a to samozrejme vse pochazi z USA.

89052

18.1.2006 22:39

RE: Zajimal by me konkretni dukaz

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 89052

Všechno ne, třeba já mám ponožky z číny.

89055

19.1.2006 2:19

RE: Zajimal by me konkretni dukaz

zap 65.?.?.?

Reakce na 89052

Vse je jednoduche akorat my sme chudi a tak musime nadavat na bohate jaci jsou zlodeji. No a to samozrejme vse pochazi z USA.
-------------------------------------------------------------------------

No a kdyz uz jsme u toho mily p. Vcelicka,

jak to vidite Vy s Vasimi sancemi jit volit a neco tim dokazat v Samych Spojenych Statech Severoamerickych, Mecce demokracie a blahobytu? My jsme otevreni, muzete byt tedy i Vy. My to na Vas nepovime. [mrknutí jedním okem]

89089

19.1.2006 2:13

RE: Zajimal by me konkretni dukaz

zap 65.?.?.?

Reakce na 89031

Dekuji za 'vypomoc' p. Petre.

Ono se to tezko vysvetluje cloveku, ktery utekl coby velmi mlady a o politiku se nezajimal. Shrnuto lapidarne se da rici, ze skutecnych 'komousu' (a pred temi smeknout) bylo, ze by jste je na peti prstech spocital. Zbytek (95+/-1%) byli tzv. kejvacky. A z tech se take vyloupli na slovo vzati kapitaliste. Bereme je moc vazne pratele a v tom je ten problem. [chechtot]

89088

19.1.2006 2:05

RE: Zajimal by me konkretni dukaz

zap 65.?.?.?

Reakce na 89012

Pane Vcelicko,

jelikoz jsem pres den v zamestnani tak se dostavam k odpovedi az vecer. Chci Vam odpovedet v podobnem konversacnim a pratelskem tonu ve kterem se Vy tazete. Vypichnu jen nektere body.

O p. Tlustem jsme se dovedel az pote co se ukazal coby vedouci politik ODS. Pane, ja jsem ztravil pod palbou realneho socialismu plnych 10 let po ukonceni studii a to zvlaste behem 'normalizace'. vim co se delo a vim, ze jen velmi 'pruzny samozpovednik' se dokazal udrzet v pozici a ve strane. To, ze nejaky p. Tlusty prosel tou mlaticlou a pak hladce pokracoval v ODS je mi take castecne zahadou, ale jen castecne. Nicmene si dovolim tvrdit, ze v polovine 60'let bylo vice nez dost poctivych lidi v KCS, vcetne meho otce.

Pokud jde o me, byl jsem plny idealu mladi a nezamyslel jsem ztravit mlada leta v zatuchline jiz zmineneho ne-realu a tak jsem si dle rady uja Husaka 'sbalil kufry'. Nicmeme, jsem te povahy jak jsem (lide o me rikali 'citlivejsi'[mrknutí jedním okem] a tak jsem si brzy po prichodu do vysnene Kanady zacal uvedomovat klady a zapory obou systemu drzeni lidi u huby. Verte mi, slova svoboda a demokracie se mi za zacatku jen prasila od huby. Nez vsak, stal jsem se realistou. Asi nejvetsim procitnutim bylo pro me ne-humanitarni bombardovani Jugoslavie a od te doby jiz jedu na spravne strane silnice. To byla ale jen ta prislovecna spoust'.

Pokud jde o Zidy, shabesboys a podone oznacovany nearijsky lid mam zhruba tento pohled. Opatrne ROZLISUJI. Vim, ze je mozno najit dobraka i potvoru mezi kteroukoli narodnosti (krome Cechu, samozrejme). Muj vlastni ded (matcin otec) po dezerci z bojist' 1.S.V. dostal pomoc prave od Zida kdyz byl v uzkych, a tak se mu podarilo dozit konce valky. Moje matka zase shodou okolnosti mela kamaradku ze skoly Zidovku, ktera ji pred transportem nabizela svoje zlato. Take to nemusela delat, ze. V soucasnosti, tak jako mnoho z nas 'hledam zida' i tam kde neni. To ale neznamena, ze bych tuto zvlastni kvalitu prisuzoval kazdemu, uspesnemu nebo ne, kmanovi nebo panovi. Je mnoho tech, kteri se u nich 'pouze vyskolili'.

Myslim, ze etnicke hledisko neni nezbytne to nejproziravejsi. Kdyz se vsak divate na politika at uz jakehokoli, musite uznat jeho adaptabilitu. Primocary, rovny politik to zpravidla daleko nedotahne. Nebo, znate nejake vyjimky? Nerika se prece zbytecne (tu v Sev. Americe), ze jsou to prodavaci 'hadiho oleje', ze?! [mrknutí jedním okem]

89087

19.1.2006 0:31

RE: Zajimal by me konkretni dukaz

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 88946

>proc nekdo, kdo slouzil coby poslanec za komunistu je automaticky spatny poslanec<

Jednou byl v jakémsi českém radiu pouštěn z archivu rozhovor ze 70.let z jedním z tehdejších poslanců. Mělo to zřejmě dokázat stupiditu Husákova režimu protože ten člověk (snad nějaký horník nebo soustružník?) byl krapet LMD. Po skončení záznamu to v studiu kdosi ironicky okomentoval "takových poslanců už dnes nemáme".

89068

19.1.2006 4:41

RE: Zajimal by me konkretni dukaz

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 89068

Kraus byl v UV KSC ( a rekl bych podle vizaze, ze udelal za komance rychlou karieru, nepatril nahodou k nejmladsim perspektivnim kadrum?), tam se s cistyma rucickama dostat nedalo, pokud se v tomto punkte neshodnem, pak se zbytecne nenamahejte o diskusi. I kdyz vy se stejne nebudete namahat, ze?

89126

18.1.2006 13:50

Seznam všech komančů

skeptik 195.?.?.?

To by bylo počteníčko - seznam všech členů a kandidátů KSČ od roku 1948 do 1989, s dobou členství či kandidatury, funkcemi... Nepochybně to, že ač různých pokroucených seznamů členů StB, kde mohl být kdekdo z různých důvodů a možná o tom ani nevědět, je po webu přehršel, zatímco seznam komančů (kde dost těžko někdo mohl být proti své vůli) prostě "neexistuje" jistě cosi vypovídá, tedy o významu obou. No nic, já vím, že marno.

88950

18.1.2006 19:12

RE: Seznam všech komančů

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 88950

dekuji za pochopeni pane skeptik, neni mi jasne, ze cela CZ prave nevyzaduje tento seznam, je to mozna z duvodu podobneho panu zapovi, kde on a ostatni podobneho mysleni tvrdi, ze clovek ktery splhal pred 89 rokem na platforme diktatury proletariatu muze posleze prijit k rozumu a splhat na platforme spotrebni spolecnosti. Asi stejne uveritelne jako vyleceny pedofil.

89013

18.1.2006 13:51

V dnešní MFD je taková drobná zprávička:

Jarmila 85.?.?.?

Současný systém přidělování dotací z fondů EU v Česku má podle organizace Transparency International ČR, která sleduje míru korupce, vážné nedostatky: je nepřehledný, neprůhledný, nejednotný a dostupnost informací veřejnosti je nedostatečná.

Tak abych byla konkrétní: v okamžiku kdy nastoupil do funkce Paroubek jsem okamžitě věděla, že byla do vlády nasazená žába, která má vysávat finanční prameny z EU. Kraus je tou samou bolševickou žábou, všichni ti chlapci mají máslo na hlavě, a tak se vzájemně ve svých zločinech podporují.Kdo to ještě totiž pořád nevidí, tak mu to prozradím: vládnou nam praví nefalšovaní organizovaní zločinci, je to bolševická mafie. Jenže Kraus udělal velkou chybu, že byl při tom kakau okraden podnikatel z Rakouska. Vždycky když se u nás totiž něco provalí, tak je to tím, že je útok veden ze zahraničí, nikdy ne z domova.

Za těch 16 let od „revoluce“ už do všeho dokonale vidím. Nejvíce mě ovšem šokovalo, že Kraus s Grossem prosazovali v parlamentu zrušení Mezinárodní dohody o zákazu obchodování se ženami- protože zde chtěli oficiálně zlegalizovat otroctví žen. Jejich aktivity byly posvěceny přímo ministerstvem vnitra- což svědčí o tom, že je toto ministerstvo zcela v rukou bolševických estébáků. Já bych dnešní situaci co tu máme nazvala- že se u nás schyluje k bolševickému fašismu! Ale vůbec nejúděsnější bylo moje soukromé zjištění, že soudružky z LaStrada v tom jedou taky, že jsou do celého projektu dokonale zasvěcené a chtějí z toho urvat taky nějakou tu když ne miliardu, tak alespoň nějaký ten milion za mlčení. Prostě abych to shrnula: soudruzi mají své žáby na prameni rozestavěné pečlivě na úplně všech postech, úplně stejně jako za komoušů- není v tom vůbec žádný rozdíl.

88951

18.1.2006 13:57

RE: V dnešní MFD je taková drobná zprávička:

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 88951

Lumpárna kvete v každý politice, komouši jenom nejsou o nic lepší. Dostat se do vysoký politiky stojí hrozně prachů a zadarmo vás tam nikdo nepustí, zvláště máte-li v plánu proti korupci bojovat. Tak blbý zase ti lumpové nejsou, to by se tam nedostali. [smích]

88953

18.1.2006 15:14

RE: V dnešní MFD je taková drobná zprávička:

LalaLalovic 217.?.?.?

Reakce na 88951

Paní Jarmilo - píšete o soudruzích,soudružkách,estébácích a jiném póvlu,který nám De-facto - vládne !!! Souhlasím s Vámi,ale mrkněte se trošku na jejich etnický původ - jaký že to doma mají svícen ??????
Pan jarmulka Ježek - až plačtivě přesvědčoval národ v TV,že Privatisaci a komisi pro cenné papíry odevzdal jarmulce Klausovi - do SIROTČINCE !!!!
A přitom ten samý židovský darebák se před tím v TV holedbal,jak prodal Rakonu Rakovník-(kde skončila bolševická investice za 2miliardy v roce 88)jarmulkám z USA -Procter and Gamble - za 30miliónů tularů!!! Dva roky na to běžel pořad,kde vypovídali zákonní majitelé Rakony Rakovník,že žádali o své zpět a vládní jarmulečky o ničem nevěděly ????????? Gojímové museli jít holt stranou !!!!!!! [pláč] [pláč]

88968

18.1.2006 16:29

RE: V dnešní MFD je taková drobná zprávička:

Aja 24.?.?.?

Reakce na 88968

http://www.procter-gamble.cz/video-rakona.php

88991

18.1.2006 16:34

RE: V dnešní MFD je taková drobná zprávička:

nitram 213.?.?.?

Reakce na 88951

Paní Jarmilo, to co jste napsala je esence nejprostší pravdy. Jen s jednou větou z vašeho příspěvku bych malinko polemizoval. Napsala jste, cituji:".....Já bych dnešní situaci co tu máme nazvala- že se u nás schyluje k bolševickému fašismu!"
S podstatou souhlasím, jen ten čas "schyluje se" bych poopravil. Již se schýlilo.
[překvapení]

88992

18.1.2006 16:01

stádo

kavol 193.?.?.?

"To vše říká premiér občanům s vážnou tváří, bez uzardění a klidně. Má je už asi za skutečné ovce s vymytými mozky, které mu vhodí lístek do hlasovací urny, i kdyby trakaře padaly."

no, a cožpak v tomto nemá pravdu? pro koho asi občané své lístky hodí? [oči v sloup] [naštvaný]

88987

18.1.2006 16:53

Nebezpečí

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

M. Kraus odchází, Johny Walker přichází a mouchy serou. To není žádná tragédie. Mnohem větším nebezpečím je možné spojení J. Paroubka s V. Filipem. Oproti Grebeníčkovi může někomu Filip připadat neškodně, ale ve skutečnosti je to mimořádně inteligentní a nebezpečný hráč. Pokud se opravdu spojí s J. Paroubkem, kterého svým intelektem převyšuje v rozdílu tříd, není těžké uhodnout, kdo bude fakticky vládnout. Proti tomuto nebezpečí je Krausova aférka naprostá banalita. [oči v sloup]

88993

18.1.2006 17:09

RE: Nebezpečí

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 88993

není těžké uhodnout, kdo bude fakticky vládnout.
Vladnout? Heh,....
porad ti stejni [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [velký smích] [velký smích] [vyplazený jazyk] [velký smích] [velký smích]

a ti dole, jako obvykle
[naštvaný] [naštvaný] [pláč] [naštvaný] [pláč] [naštvaný] [naštvaný] [zmaten] [pláč]

88999

25.1.2006 10:19

RE: Nebezpečí

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 88993

http://www.volebnifakta.cz/img/humor/humor-18.jpg
http://www.volebnifakta.cz/img/humor/humor-12.jpg

90304

18.1.2006 17:03

Socialismus ani rozhodnuti Vudce hanobit nebudete!

sekretariat Uradu Vlady 134.?.?.?

Je v poradku, ze se lid neda zmast stvavou kampani zapadonemeckych klerofasistu a revansistu z ODS a uvedomuji si, ze jedina cesta k lepsim zitrkum je budovani spravedliveho Socialismu pod taktovkou KSC a CSSD.

Po cervnovych volbach uz novinari nebudou mit odvahu kritizovat zaslouzile soudruhy, turisty, kteri se v euforii na soukrome dovolene podepisuji jako reditele neexisujicich firem a prevadi miliony pres ucty sve matky...

88997

18.1.2006 17:25

haha

M 193.?.?.?

pořád mi připadají směšné příspěvky na téma politických stran. Jenom já vidím, že žádné politické strany nejsou ? podle mě politická strana je sdružení, které chce prosazovat politický program. Myslíte, že takové strany u nás či jinde na západě jsou ? já vidím jen hospodářskou kriminalitu tam, kde vy mluvíte o politice. Jsou jen 2 strany, zloději a okradení. Zloději jsou v politice (jinak by tam nešli), okradený je ten zbytek. Co si to pořád komplikujete nějakými komunisty, čssd, ods ? Nechápu. můžete mi někdo vysvětlit, proč tak moc pořád bazírujete na tom, jakou barvu mají odznáčky těch, kteří nás právě okrádají ?

89001

19.1.2006 1:17

RE: haha

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 89001

Jasně a jednoduše. Proto já nevolím. [chechtot]

89075

19.1.2006 0:17

Kraus po revoluci

Emma Bovary 84.?.?.?

Mám dojem že Kraus byl v roce 1990 na sjezdu KSČM kandidátem na předsedu strany. Neuspěl (předsedou se stal filmový režisér Jiří Svoboda) a vzápěti KSČM opustil. Zajímavé je na tom jen to že v MFDnes označovali Krause z těch kandidátů (bylo jich cca 5 nebo 6) za největšího "reformátora" navzdory tomu že
byl poslancem ČNR ještě před rokem 89. Svoboda byl pouhý řadový člen strany podílel se na zakládání OF v Činoherním klubu a za Jakeše psal vedení strany kritické dopisy kvůli pravidelným zásahům SNB proti pokojným demonstracím u přiležitosti různých výročí a veznění disidentů. Navíc mám dojem že ani nikdy přesvedčený komunista nebyl a do strany zřejmě vstoupil z čistě konjukturálních důvodů ale protože nebyl svině bylo mu blbé ze strany odejít v době kdy právě tihle "komunisté" odcházeli a místo toho se donkichotsky pokoušel udělat z KSČ normální levicovou stranu což se vzhledem k přestárlosti a konzervatismu členské základny samozřejmě nepovedlo.
Kraus měl taky v polovině 90.let jakýsi spor s ministrem Dybou (tež ex-člen KSČ) nějak v tom figurovala Dybova manželka. Snad to nějak souviselo s kauzou LTO. Vzpomínám si že Dyba byl tehdy velice vytočený a oba dva pak byli v nějakém TV diskusním pořadu a ta vzájemná averze byla sakra cítit.

89061

19.1.2006 2:29

RE: Kraus po revoluci

zap 65.?.?.?

Reakce na 89061

.....v době kdy právě tihle "komunisté" odcházeli a místo toho se donkichotsky pokoušel udělat z KSČ normální levicovou stranu což se vzhledem k přestárlosti a konzervatismu členské základny samozřejmě nepovedlo.
---------------------------------------------------------------------

Myslim, ze tohle je dobre vystizeno a platilo to pro mnoho 'clenu strany', kteri chteli veci nejak ovlivnit. Ze se jim to podarit nemohlo je mimo veskerou pochybnost.

89091

19.1.2006 21:35

Osoba pana Krause je sama o sobě dost profláknutá

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

a nepotřebuje sáhodlouhých rozborů.Jak třeba může někdo dát hlas takovému jako je Kraus,který při rozhovoru s někým(politická diskuze,moderátor,či reportér)těká očima sem a tam jako když hledá tu nejlepší vhodnou lež,nedokáže splodit jeden rozumný argument a doufá,že mu to každý sežere(jsou bohužel tací).

V mediich se objevila spousta komentářů k této"cacaogate",ale jako jeden z nejvýstižnějších bych viděla tento www.ceskamedia.cz/article.html?id=160229

Zároveň přihodím tenhle článek,je sice zčásti nesouvisející,ale jistě je neméně zajímavý(i když se dá říct vlastně nepřekvapivý) www.ceskamedia.cz/article.html?id=160288

89341

21.1.2006 6:03

kraus a jemu podobni

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 207.?.?.?

dlouho jsem zde zase nebyl a zazil jsem rezignaci soudruha krause jeste v cr, ale je mi blujno, temer bych i vrhnul pri vizi toho svinstva, ktera politicka sfera v cr vrha na svetlo bozi!!!
AD 01/20/06 [velký smích] [vyplazený jazyk] [zmaten]

89610

22.1.2006 14:22

RE: kraus a jemu podobni

Aja 24.?.?.?

Reakce na 89610

Necilte se, Stefane, a vitejte.

89827

Tuto stránku navštívilo 8 924