Diskuze k článku

Bartův poslední den

Příspěvků 71

21.12.2005 4:05

psi nebe

Belveder pilsenaaa (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

chtel jsem rici,ze Bart je urcite v psim nebi,ale nedovedu si predstavit to nase lidske nebe bez nasich ctyrnohych pratel a tak je proste v nebi

84754

21.12.2005 14:13

RE: psi nebe

malej_jarda 80.?.?.?

Reakce na 84754

Ano, jsem hluboce presvedcen, ze tomu tak je, ze neni jedno extra nebe pro nas, jine pro psy atd. A verim, ze ti, co se na tomto svete kdy meli opavdu radi, se na onom opet setkaji, aby si byli dal oporou na svych tezkych evolucnich cestach, a ze to neni jen sebeklam cloveka, ktery taky uz moc dobre vi, jake to je, kdyz odejde stary ctyrnohy clen rodiny... I me tecou slzy po tvari; uprimnou soustrast, pane Stwora, jsem s Vami... :,-(

84820

21.12.2005 4:44

hmm

suunto 84.?.?.?

je to smutne[pláč]

84761

21.12.2005 7:26

Co rict...

TS 213.?.?.?

...Uprimnou soustrast, pane Stwora. [pláč]

84779

21.12.2005 10:26

Soustrast

Adapa 82.?.?.?

Zdravím, pane Stwora.
Mrzí mne to s Bartem, ale jsem si jist, že jste se dobře rozhodl...
Upřímnou soustrast...

84802

21.12.2005 10:36

Pane Stwora,

Nora 82.?.?.?

je mi Barta moc líto! [pláč] Doufala jsem, že se ho podaří nějak zachránit. Je to obzvlášť smutné ztratit psího kamaráda teď o Vánocích. Berte to ale tak, že to bylo pro něj vysvobození (ty jeho smutné oči na fotkách..) a teď se na Vás vesele dívá shora.

Nejlepším lékem na smutek by bylo pořídit si nové štěňátko drsnosrsťáka a pokud možno pejska z Čech. Myslím, že i Lady by si užila se štěňátkem "psí" legraci. Na starší psy působí přítomnost štěněte velmi dobře. Mnohdy jim to i prodlouží život.

Držte se pane Stwora!

84803

21.12.2005 11:22

Tak to bohuzel chodi

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

prach jsi a v prach se obratis... Nenechte se zbytecne vic rozvyklat tou "vanocni atmosferou", nestoji to za to.

84809

21.12.2005 12:13

Už se netrápí

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

a nebojte si pobrečet...měl jsem jezevčici a bylo to hrozný.

84810

21.12.2005 13:31

upřímnou soustrast

Antiseptik 69.?.?.?

zemřeli nám postupně už 2 psi, vím jaké to je. [pláč]

84814

21.12.2005 14:20

takový je život

kavol 193.?.?.?

>Vím, že toto není článek pro vánoční čas ...

ale pročpak ne?

jinak, shoda náhod, včera potratila (přesněji porodila mrtvé štěně) kamarádčina fenka ... [pláč]

- tak než jsem to dopsal, přišla mi zpráva, že jiná fenka dnes porodila šest štěňat ... nechce někdo borderkolii? [smích]

84822

21.12.2005 14:53

Psí nápady

Gdosy 195.?.?.?

Tak už to chodí. Já patřím k lidem, jenž obrečí každou živou duši v naší domácnosti. A patrně proto máme ve všech místnostech mimo záchoda něco živého. V koupelně a ostatních místnostech žije králík spolu s papouškem. V obýváku máme akvárka, v ložnici želvy atd. Psa máme na zahradě. Je to huska a pořádná potvora. Když k nám přišla, byla z ní manželka (Ája) celá paf. Rozhodla se, že ji budeme mít v obýváku. Asi třetí den se přišel z dětského pokoje podívat na nově příchozí náš korelák. Po svém zvyku od králíka si sedl kousek od ní a tvářil se že pes tu není. Bohužel pes tu byl a z vrozeného loveckého pudu po něm skočil. Byl to opravdu zlomek vteřiny a Sany držela Pepu v tlamě tak, že jí z ní čouhal jen ocas. Naštěstí byla hned u ní manželka a ta se na ní vrhla pevně rozhodnutá jí Pepu vytáhnout třeba ze žaludku. To naštěstí nebylo třeba. Já jsem tou dobou ještě spal a dodnes si pamatuji, jak vtrhla manželka do ložnice s ptákem sedícím na její hlavě a zděšeně pokřikujíc -Sany nám sežrala Pepíčka- Jen si to představte: zrovna se probudíte a manželka vám tvrdí, že to co jí zrovna sedí na hlavě, právě sežral pes.
Od té doby žije pes na zahradě a myslím že mu to dělá jen dobře. Vašeho psíka je mi líto, ale tak je to dáno: zrození, život a smrt. Není třeba v tom spatřovat cokoliv jiného.

84829

21.12.2005 15:34

RE: Psí nápady

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 84829

Tak to jsem se zasmál. Děkuji. [smích]

84837

21.12.2005 20:41

Dneska trousim citace

Aja 24.?.?.?

Reakce na 84837

Teprve laska ke vsemu zivemu, udelala z cloveka lidskou bytost.
A. Schweitzer

84909

21.12.2005 22:35

RE: Dneska trousim citace

Dan 213.?.?.?

Reakce na 84909

...ja bych rekl, ze z nej udela spis vegetariana.

84932

21.12.2005 16:14

soustrast

oji 194.?.?.?

Upřímnou soustrast.

Pořiďte si brzy nějakého hrdého pejska. Určitě jich hodně bude hledat páníčky po vánocích. Možná to byl osud a nějaké štěně už právě teď na Vás čeká pod cizím vánočním stromkem.

oji

84840

21.12.2005 16:49

chudak Bart

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Holt uz se naplnil jeho cas, no. Kolik mu vlastne bylo let? Pred dnesnim jezevcikem jsme meli Cau cau, take Gabinu, a vydrzela temer 14 let. 13 a cti ctvrte. Trpela obcas exemy, diky kterym ji vypadala cast chlupu az na kuzi (brrr), ale zdarne to vzdy (mozna take diky peci) prekonala a trvalo dlouho nez nas opustila.
Ale holt je to vzdy neodvratne. Zatim se tu nasi novou malou Gabinu snazime naucit takove ty zakladni veci. Louzicky a hovinka uz doma nedela, ufff, ale takove "k noze" jeste nezna [chechtot]
Mno, casem [zahanbení]

http://ax2.old-cans.com/foto/0134.jpg

http://ax2.old-cans.com/foto/0154.jpg

84841

21.12.2005 17:21

Loučení

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

>Ale život s Bartovým odchodem nekončí. Uzavřela se pouze jedna kapitola. A to znamená, že se otevírá kapitola nová.

Jj, takhle se na to musíme dívat, jenže mnohdy je to stejně o ničem, když člověku se třeba ta dotyčná a uzavřená kapitola líbila, že jo. Jo, další začíná, a bůhvíjaká bude, to je ve hvězdách, jenže komu je dáno z nich číst. Takže doufejme v nejlepší, ale připravme se na nejhorší, rok 2005 nám končí, zase jsme o rok starší, o nic víc chytřejší a čas se nám krátí všem, tak honem, snad ještě něco hezkého stihnem.

84847

21.12.2005 18:09

Take jsme jako deti meli psa

zaplatil 216.?.?.?

bylo to tezke o nej prijit. Citim s Vami.
zap

84853

21.12.2005 18:11

Je mi to opravdu líto

Dáša 80.?.?.?

Když se tak dívám na svého chlupatého kamaráda, vlastně už dědečka ( v březnu mu bude 11 let) nechci si připouštět, že taky příjde doba rozloučení. Jen doufám, že mu budu moci ušetřit trápení a bolest. Dlužím mu to.
Držte se pane Stwora, takový je život.

84855

21.12.2005 19:50

Injekce

kema 207.?.?.?

Ta injekce ktera se psum dava je prakticky mnohonasobna davka barbituratu (snad to pisu spravne), neboli pilulek na spani.
Pes napred usne a az po chvili se mu zastavi srdce.
Kez by i lide kteri maji nejakou nevylecitelnou chorobu mohli na vlastni zadost takhle zemrit.
Znal jsem jednoho veterinare, ktery mel rakovinu a naordinoval si tuhle injekci sam.

84884

21.12.2005 19:54

RE: Injekce

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 84884

>Kez by i lide kteri maji nejakou nevylecitelnou chorobu mohli na
>vlastni zadost takhle zemrit.

Souhlas. Poprvé s vámi.

84885

21.12.2005 20:54

RE: Injekce

kema 207.?.?.?

Reakce na 84884

Jeste jedno doplneni. Podle predpisu se takhle uspane zvire musi budto spalit, nebo pohrbit minimalne 4 stopy pod zem.
Kdyz se to totiz necha na prirode, stanou se pak zdrogovane a ospale lisky, vlci a havrani obeti podchlazeni nebo dopravnich nehod.

84910

22.12.2005 4:51

RE: Injekce

Belveder pilsenaaa (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 84884

To zni skoro jako pribeh ze Svejka. "Znal jsem jednoho veterinare z Vrsovic ten si naordinoval smrtelnou davku te uspavacky,co davaji potulnym psum a probudil se...."

85020

21.12.2005 20:08

Kdysi dávno jsme měli Dášu.

Old Shatterhand 80.?.?.?

Foxteriéra. Když mi bylo pět, přišli jednou rodiče bez ní. Když mi to vysvětlili, obrečel jsem to.
Smutné čtení, ale zas Bartovi už je líp a netrápí se.

84890

21.12.2005 20:23

Zvědavec by se měl věnovat především jezevčíkům

leho 66.?.?.?

Jelikož autor vůbec nerozumí tomu, o co ve světě jde, měl by svůj webzin věnovat převážně psaním o domácím zvířectvu. Ke zvířatům má editor vztah, kdežto na lidstvo by nejraději vrhl katastrofu, proti které by byla 2. světová válka procházka růžovým sadem. Pan Stwora by tak tím pomohl světu tím, že by bylo o jednoho rzsévače nenávisti méně a možná většina lidí by ho pak možná i začala mít ráda...

84896

21.12.2005 20:27

RE: Zvědavec by se měl věnovat především jezevčíkům

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 84896

Ty jsi se pomátl Leho? Co to sem pleteš? Tvoje magořiny se skutečně vyvíjej! [oči v sloup]

84901

21.12.2005 20:37

RE: Zvědavec by se měl věnovat především jezevčíkům

Aja 24.?.?.?

Reakce na 84896

" Znal jsem psy, zejmena stenata, ktera byla skoro tak pitoma, jako lide. "
Robert Benchley

84907

21.12.2005 22:09

RE: Zvědavec by se měl věnovat především jezevčíkům

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 84896

Leho. Jses jeden vypatlany Americky zeleny mozek, co nedokaze pochopit ze muze existovat i neco o cem se na Foxu nemluvi, v Bushem rizenem tisku nepise a dokonce, povazte, co ani pan politruk na skoleni nerika. Cim vice lidi jako ty, Leho, znam, tim mam radsi prave ty psy. Ti alespon nevtrhnou do cizi zeme s bombardery...

Nekdy fakt uvazuji, zda je Leho tak blbej (snad ne, i kdyz levy doraz Gaussovy krivky jde az k nule), nebo je to spis dobre placenej provokater...

84922

21.12.2005 22:20

RE: Zvědavec by se měl věnovat především jezevčíkům

leho 66.?.?.?

Reakce na 84922

Kevine, odkdy mají američtí vojáci politická školení? Rád bych si opravdu nějaké poslechl, ale za více než 16 let služby jsem nikdy neměl příležitost. Jen tak mimochodem, po zanadávání si zeleným mozkům cítíš se lépe?

84926

22.12.2005 3:52

RE: Zvědavec by se měl věnovat především jezevčíkům

TS 213.?.?.?

Reakce na 84926

Nezlobte se, ale zrušil jsem to. Silně se odchylujete od tématu. Toto je i varování ostatním. Pokud budete pokračovat v politické diskuzi zde, vymažu celou větev. Ne proto, že byste byli sprosti, ale z úcty k mrtvému.

Editor

85012

22.12.2005 0:57

RE: Zvědavec by se měl věnovat především jezevčíkům

Misu 193.?.?.?

Reakce na 84896

Leho, ty jsi primitiv. Vic se snad uz neda rici. To nemuzes alespon drzet hubu, kdyz uz neumis rict neco slusneho, pripadne obycejne poprat soustrast?
Ted jsi se sesunul na uplne dno, i Kema je lepsi, nez ta parodie na vojaka, co si rika Leho...

Pane Stwora, uprimnou soustrast a jestli mohu radit, smaznete celou vetev, zahajenou Lehem, rozhodne pod tento clanek nepatri a akorat zasira diskuzi. (Pokud to zde nenechavate s umyslem ukazat, jakych je Leho schopen "citu"[mrknutí jedním okem].

84962

22.12.2005 1:33

RE: Zvědavec by se měl věnovat především jezevčíkům

leho 66.?.?.?

Reakce na 84962

Misu, vždycky budu mít více soustrasti s kterýmkoliv člověkem, kromě fanatických islámistů samozřejmě, než se zvířetem. Zvědavec šíří nenávist ke všemu americkému a hodnot naší civilizace vůbec, takže jsem si nemohl odpustit ono doporučení aby se Zvědavec věnoval raději jezevčíkům. Kdyby popularita Zvědavce se neomezovala pouze na lunatiky z komunity českých komunistů a neonacistů, mohla by mít zvědavcova propaganda jistý podíl na smrti mých kamarádů. A právě proto jsem napsal co jsem napsal...

84979

22.12.2005 3:28

RE: Zvědavec by se měl věnovat především jezevčíkům

kema 207.?.?.?

Reakce na 84962

>Leho, ty jsi primitiv. Vic se snad uz neda rici. To nemuzes
>alespon drzet hubu, kdyz uz neumis rict neco slusneho, pripadne
>obycejne poprat soustrast?
>Ted jsi se sesunul na uplne dno, i Kema je lepsi, nez ta parodie
>na vojaka, co si rika Leho...
>Pane Stwora, uprimnou soustrast a jestli mohu radit, smaznete
>celou vetev, zahajenou Lehem, rozhodne pod tento clanek nepatri a
>akorat zasira diskuzi. (Pokud to zde nenechavate s umyslem
>ukazat, jakych je Leho schopen "citu"[mrknutí jedním okem].

Pane Misu,

me uz par pejsku zemrelo v naruci. Dovedu se tedy vzit do situace pana Stwory a vyslovuji mu timto soustrast. A to soustrast uprimnou.
Kdybyste napsal dejme tomu, ze Mr. Leho se chova necitlive, nebo ze si nevybral zrovna nejlepsi cas pro svuj prispevek, mozna bych s vami souhlasil.
Jenze toho vy a vasi soukmenovci nejste schopni.
Vy dokazete akorat tak sproste nadavat a urazet cloveka, ktery slusne napise svuj nazor a neco pro svou zemi a pro demokracii udelal.
A kdyz se zde objevi nazory urazejici cele narody, rasy, oslavujici komouse nebo nacisty, pan Misu a jeho commrades mlci.
Doufam, ze mate alespon rad zviratka. [oči v sloup]

85004

22.12.2005 3:21

osamoceny pan Leha

Belveder pilsenaaa (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 84896

troufnul bych si rict,ze vy pane Leho nemate asi moc pratel,pokavad se k lidem chovate podobnym zpusobem jako jste nam opet predvedl,tak vas driv nebo pozdeji vsichni musi nekam poslat,ale nezoufejte,nejste sam,takovych jako jste vy je prehrsle

85003

22.12.2005 3:31

RE: osamoceny pan Leha

leho 66.?.?.?

Reakce na 85003

Belvedere, nemějte starost, přátel a kamarádů mám více než dostatek...

85006

22.12.2005 8:26

RE: osamoceny pan Leha

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 85006

pane leho, pratel a kamaradu neni nikdy dost, ovsem musim priznat, ze takove kamarady jako mate vy, by urcite Belveder mohl zavidet.

Na druhe strane souhlasim s tim, ze na pohrbu pritele nerozmazavam politiku at je jak koliv dulezita. Chce to trosicku piety a zamysleni nad zivotem, at je to zivot psi, nebo zivot americkeho vojaka, zivot je proste zivot, tezko rict, koho ma vetsi cenu.

85063

22.12.2005 8:32

RE: osamoceny pan Leha

leho 66.?.?.?

Reakce na 85063

>pane leho, pratel a kamaradu neni nikdy dost, ovsem musim
>priznat, ze takove kamarady jako mate vy, by urcite Belveder mohl
>zavidet.

Souhlasím. Vězte, že si jich také velmi vážím...

85064

22.12.2005 9:11

RE: osamoceny pan Leha

Esmate esmt (zavináč) centrum (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 85064

Tak proč LEHO se vtiráte sem a nezůstanete se svými přáteli (ve zbrani) na tom svém NEZVEDAVCI?



85070

22.12.2005 9:14

RE: osamoceny pan Leha

leho 66.?.?.?

Reakce na 85070

>Tak proč LEHO se vtiráte sem a nezůstanete se svými přáteli
>(ve zbrani) na tom svém NEZVEDAVCI?

Už jsem to tu párkrát napsal, mě jenom fascinují zdejší charaktery. Poměrně dost jsem procestoval, ale osobně jsem se s nikým takovým ještě nesetkal...

85072

22.12.2005 17:17

RE: osamoceny pan Leha

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 85072

Ani radši nechtějte. Mohlo by to pro vás blbě dopadnout.

85141

22.12.2005 20:30

RE: osamoceny pan Leha

leho 66.?.?.?

Reakce na 85141

>Ani radši nechtějte. Mohlo by to pro vás blbě dopadnout.

Vy revolucionáři se holt se svými třídními nepřáteli nemastíte, co, babko??

85167

22.12.2005 21:40

RE: osamoceny pan Leha

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 85167

Kua, dejte si pokoj, nebo nám to tu Vladimír fakt utne. Vy jste jednoduše nezdvořák, a kdyby jste v onom imaginárním salónu, kde si pan editor postesknul mad ztrátou přítele seděl se svými stupidními a hrubě netaktními poznámkami vedle mě, patrně byste dostal flanděrou rovnou mezi parohy. Bez ohledu na rozdíl mezi našimi váhovými kategoriemi. Mně je u prdele, že vaše názory jsou zcela jiné než kupříkladu ty moje. Každý má právo na svůj názor. Dokonce i vy. Ale tady jste těžce přestřelil, nevychovanče. [naštvaný]

85179

22.12.2005 18:40

RE: osamoceny pan Leha

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 85070

pane Esmate, mohl by ste rozvest proc povazujete prispevky pana Leha jako vtirani na zvedavce? To, ze ma jiny nazor nez vy, by mel byt pro vas prinos a ne vtirani, pokud ste tedy schopen se zamyslet take nad nazorem z druhe strany.

85153

23.12.2005 11:56

RE: osamoceny pan Leha

JS 62.?.?.?

Reakce na 85153

"To, ze ma jiny nazor nez vy, by mel byt pro vas prinos "

Samozrejme, ze to pro nas prinos je, urcite pro vsechny. Konkretne pro me alespon urcite. Nebyt leha, kde bych se dozvedel, ze jsou i lide jako on? Napriklad jen on je schony napadnout p. Stworu v absolutne nejnevhodnejsi chvilku. Tohle neudelal nikdo z prispevatelu byt by s nazory Zvedavce jakkoli nesouhlasil, ani nikdo z Vas, lehovych zastancu [pláč] Bohuzel se na to da jen rict "leho opravdu jste to prehnal a byla by spis na miste omluva nez diskuze nad tim cemu se ma Zvedavec venovat".

85248

25.12.2005 13:49

RE: Zvědavec by se měl věnovat především jezevčíkům

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 84896

>Jelikož autor vůbec nerozumí tomu, o co ve světě jde, měl
>by svůj webzin věnovat převážně psaním o domácím
>zvířectvu. Ke zvířatům má editor vztah, kdežto na lidstvo
>by nejraději vrhl katastrofu, proti které by byla 2. světová
>válka procházka růžovým sadem. Pan Stwora by tak tím pomohl
>světu tím, že by bylo o jednoho rzsévače nenávisti méně a
>možná většina lidí by ho pak možná i začala mít ráda...

Svátky - nesvátky, teď jste mě nas....
Leho, dokážu tolerovat vaše debiloviny k jakémukoliv tématu. Vím, že i přez vaše zkušenosti a duševní potenciál vám spousta zásadních věci prostě uniká. Slova jako slušnost, soucit, pokora ... jste v životě ještě neslyšel.
Tady bych parafrázovala známé rčení: čím více poznávám vás Leho, tím raději mám zvířata.
Takže tady a teď se do toho laskavě neserte.

85499

21.12.2005 20:31

Rozlouceni...

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Me umrel pejsek v lete..Vzal jsem si ho v sedmi letech od jednoho chlapa co ho chtel snist..Byl to nadhernej zlatej labrador a jeho smrt jsem nemohl dopustit,tak sem mu ho proste vzal...Mel jsem ho dalsich sedm let a byl mi vsim...Posledni tri roky byl velice nemocny na srdce ,ledviny a spatne chodil,staral jsem se o nej jako o male dite,takze prakticky kazdy den jsem si uvedomoval ze se brzy rozloucime...Nastesti to osud vyresil za me a jednou kdyz sem prisel domu,tak byl barak po pozaru a pejsek v nem..Pozdeji sem zjistil,ze spal v pelisku a smrt mel rychlou a bezbolestnou,takze jsem za to hrozne rad...U vaseho clanku jsem si opet zavzpominal a pobrecel..Muselo to byt velice tezke ho utratit...Kazdopadne pokazdy kdyz myslim na Lulanka tak si uvedomim jak je zivot pomijivy a tim i nadherny..Nasi pejskove a s nami zustanou na vzdy v nasich vzpominkach...Smrt neni spatna,pouze umirani...
peace and freedom
Porad brecim jak bulik a nejde to zastavit sakra..[smích])

84904

21.12.2005 23:57

To je druhej článek na netu

Emma Bovary 84.?.?.?

který mi vehnal slzy do očí.

84949

22.12.2005 0:21

RE: To je druhej článek na netu

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 84949

Smím vědět, který byl ten první?

84952

22.12.2005 1:15

RE: To je druhej článek na netu

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 84952

>Smím vědět, který byl ten první?<

Ten první byl z Guardianu reportáž o Iráčanovi který přišel o ženu a všech pět dětí při první válce v Zálivu. Bylo to během bombardování Bagdádu v únoru 1991 kdy došlo k zásahu bunkru který byl mylně považován za vojenský objekt. Český překlad vyšel v Britských listech ale nechce se mi to hledat tamní systém archivování starých článků je dost komplikovaný v porovnání se Zvědavcem a kdo ví jestli je to ještě on line vůbec dostupné.

84971

22.12.2005 1:20

RE: To je druhej článek na netu

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 84971

Děkuji za odpověď...
Hledat to nemusíte. Já se někdy do těch blistů podívám a zkusím to dohledat i když přiznávám, že příliš velký fanda Britských listů nejsem.

84974

22.12.2005 2:08

Téměř totéž jsme si prožili před rokem.

Zvědavej 64.?.?.?

Před rokem, 10. 12, jsme se museli rozloučit navlas stejným způsobem s naší milovanou kočičkou. Žila s námi v pohodě 11 let. Potom u ní na veterině zjistili rakovinu. Postupně přestávala přijímat potravu, ztrácet zájem o okolí a když začala trpět bolestmi, byli jsme nuceni její trápení ukončit. Cítím s Vámi, pane Stwora a přeji upřímnou soustrast za Barta.

F. K. S.

84995

22.12.2005 5:38

soustrast ...

Ruda 24.?.?.?

Pane Stwora, uprimnou soustrast k umrti vaseho psa. Mame doma take psa, je to kolie. Je ji ted 11 let a vubec si nedovedu predstavit, co budeme delat az jednoho dne zemre. My nemame deti, cili je to skoro jako nase "dite". Dostane co chce, ale rozmazlena neni. Dovezli jsme si ji z jedne mistni farmy, kdyz ji bylo jen 8 tydnu a je to ten nejlepsi pritel, jake ho jsme si mohli prat.

Znam jedno anglicke prislovi: "Cim vice poznavam lidi, tim vice miluju psi". [smích]

85030

22.12.2005 6:19

Pane Stworo,

hostující 85.?.?.?

je mi to opravdu moc líto.

85041

22.12.2005 6:45

kolobeh zivota

Rene Bartosek 69.?.?.?

To je mi opravdu lito pane Stwora.

85046

22.12.2005 7:42

Pane Stwora,

Alena 69.?.?.?

Zvladate to dobre, kdyz jste jeste stale schopen i na tuto diskusi pustit nektera individua, musi to byt tezke...
Vite, jeste vice jste mi otevrel oci a vidim, jaci zmetkove my lide jsme. Jeste i nad smutnym claneckem o smrti pritele nekteri hodi klacek politiky do postizeneho cloveka.
Je mi lito, ze se lide nepodobaji zviratum vice...bylo by to na svete o moc lepsi...
Tady v USA nam ted probiha horlava diskuse o "inteligentnim dezajnu", cili stvoreni sveta panbickem. Lide jsou nejlepsim dukazem, ze ten dezajn moc inteligentni nebyl...

A vam osobne uprimnou soustrast - stratit pritele neni lehke.

Alena

85054

22.12.2005 9:13

Upřímnou soustrast i ode mne

Jarmila 85.?.?.?

když jsem si to včera o tom Bartovi přečetla, tak se u mne spojilo více vlivů- a byla jsem celý den smutná, měla jsem náladu pod psa. Připomněly se mi totiž zpátky ty smutné chvíle, co jsme zažili před několika lety s kočkou Mindou. Také jsme ji museli nechat utratit, protože měla rakovinu. A taky jsme tenkrát zavolali doktora až domů, aby co nejméně trpěla. Než přišel doktor, tak jsem se snažila být co nejklidnější, aby Minda vůbec nic nepoznala. Když pak doktor přišel, tak Minda již něco tušila a zavrtala se mi hlavou hluboko pod ruku. Chlácholila jsem ji, jak nejlépe jsem dovedla- a tak mi v klidu po injekci umřela v náručí. Když to ale viděl můj muž, tak brečel jako malé dítě a musel odejít pryč, aby se vyplakal někde venku.

Po smrti své matky byl kocour Macík smutný, a tak jsme si řekli, že mu opatříme náhradu. Z útulku jsme si vyzvedli strašně zubožené, na kost vyhublé koťátko. Slečny nám ho ale vydaly omylem, bylo nemocné. A jelikož dobré skutky musí být vždy po zásluze potrestány- tak jsme od koťátka všichni chytli kočičí svrab, který se dlouho a obtížně léčí, včetně kluka, co chodil s dcerou. A Macík taky onemocněl, a byl taky nespokojený, cítil to jako obrovskou zradu, že jsme domů přinesli nevítaného vetřelce. Dva měsíce byl uražený, děsně smutný, zalezlý v koutku, nejedl a měl horký čumák.

No ale dneska je z koťátka veselý mohutný hrošík, který nás denně obveseluje svými nezbednými kočičími kousky. Zato z Macíka je nerudný stařík a moc se bojím chvíle, až budeme zase muset kdovíco řešit. Ale takový je holt život.
http://www.simkova.com/galerie/n_image035.jpg

85071

22.12.2005 12:18

Radsi smutny story nectu

Klokan 210.?.?.?

Podarilo se mi jich zazit dost na praxi, coby veterinaruv asistent.
Uprimnou soustrast.

85098

22.12.2005 21:58

Upřímou soustrast i ode mě

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Na tohle asi jen málokdo,kdo si najde zvířecího přítele,pomyslí,že ho dříve nebo později bude se slzami v očích pohřbívat.Když se takový moment začne blížit,tak si najednou uvědomíme,jaký má pro nás tento chlupatý přítel význam a také,jak je vlastně nefér,že se dočkáme smrti mnoha našich mazlíků.

Taky jsem pohřbila mnoho takových němých přátel a čím jsem starší,tím více při tom aktu brečím.Možná proto,že mnoho koček co jsme kdy doma měli nám někdo ukradl,nebo je jiný bezohledně přejel,aniž by měl snahu situaci ovlivnit.

Je smutné,že Bart umřel,ač mohl být s Vámi i nadále,ale nadruhou stranu si svůj život jistě užil naplno a vy Jste mu dal to nejcennější - lásku.

Před 14ti dny jsme našli kousek od domu našeho kocourka.Byl promrzlý,krvácel a měl bolesti.Veterinář nám moc šancí nedal(vlastně už ho skoro předem pohřbil).Když jsem viděla,jaké má bolesti brečela jsem a cítila jsem,že to je jeho poslední noc.V tu chvíli jsem si zase uvědomila,jak krátký bývá život a jak moc osobní bývá vztah k němé tváři.Dnes,po 14ti dnech už je o dost lepší,začal i chodit a má se k světu.


Ten,kdo říká,že člověk je víc než zvíře se podle mě často mýlí.Jsme si rovni a proto smrt zvířecího přítele zabolí stejně,jako smrt blízkého člověka.Zvířata mají oproti člověku jednu velkou výhodu,jejich láska není falešná,ale skutečná - ne jako u lidí.

Smrt je však součást života a ten,kdo odešel,bude stále v naší mysli.

85180

22.12.2005 23:24

RE: Upřímou soustrast i ode mě

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 85180

Děkuji, Alexo. Pěkně jste to napsala. Dejte nám zprávu, jak to dopadlo s Vaším kocourkem.

85186

23.12.2005 15:28

RE: Upřímou soustrast i ode mě

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 85186

Kocourek se lepší,teď po 14ti dnech už začíná chodit.Vypadá spíš jako akrobat na chůdách.Důležité je,že jsme s ním a že se necítí sám,to mu myslím hodně pomohlo.Nikdo neví co se mu stalo,ale nejspíš to byl nějaký hajzl,který mu ublížil.Nebylo by to poprvé.Už se nám stalo,že nám místní hajný(práskač za komunistů)střílel po kočkách z brokovnice.Přežily a bohužel i hajný.

V souvislosti s tímhle jsem si opět uvědomila jeho smrtelnost a také to,že jednou příjde den,kdy se musíme se svými blízkými rozloučit.Je ale dobře,že na to zapomínáme,pomáhá nám to žít v radosti a ne ve strasti z toho,co jednou musí příjit.

Tedy,stejně jako někdo předemnou i já bych navrhla najít nového chlupáče(nejlépe z útulku - ti bývají ti nejvděčnější,vlastní zkušenost)a dát mu lásku,stejně tak i občas vzpomenout na Barta.Smutek opadne a láska přetrvá.

85267

24.12.2005 15:41

RE: Upřímou soustrast i ode mě

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 85267

Držím kocourkovu palce.

Mně z útulku zvířátko nedají. Nekvalifikuji se. Mají pečlivě vypracovaný styl idiotských předpisů, který splehlivě zajistí, aby někteří lidi nemohli zvíře z útulku nikdy dostat. Tady např. popisuje pan Větvička na BBC, jak mu odmítli adoptovat pejska. http://www.bbc.co.uk/czech/indepth/story/2005/12/051209_dogs_us_fooc.shtml

Mně odmítli už 3x.

85407

24.12.2005 16:23

RE: Upřímou soustrast i ode mě

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 85407

Ten článek mě vcelku"šoknul",třeba tímhle:

>Státní útulky jsou přitom přeplněné k prasknutí a tamějším psům hrozí po
>krátké době smrt. Ještě horší je situace v posledních měsících, neboť po
>nepodařené evakuaci New Orleansu zachránili dobrovolníci kolem 6 tisíc
>psů,kteří byli rozvezeni po celých Spojených státech.

Ovšem když jsem se dostala k tomuhle...

>Poněkud se zmírnily i drastické předpisy, které útulky nutí zabíjet psy po
>třech až sedmi dnech, po Katrině dostávají nalezení psy odklad 30 dnů.

...tak se vytratila ta zbylá špetka převrácené logiky.Tedy pejska vám nedají,protože máte v rodině málo žen(jak to proboha souvisí [zmaten] ),ale klidně ho utratí po sedmi dnech. [pláč] No,svým způsobem to chápu - země,která nemá úctu k lidskému životu,nemůže mít úctu k tomu zvířecímu.

Doufám,že v brzké době se vám naskytně nějaký pejsek,život bez němé tváře je trochu šedý.Hodně štěstí [mrknutí jedním okem] .

85423

24.12.2005 17:24

RE: Upřímou soustrast i ode mě

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 85407

Pane Stwora, kdyz vam nechteji dat psa z utulku, proc si ho proste nekoupite. Kdyz otevrete jakekoliv noviny, lide tam nabizeji psi k prodeji. My jsme si naseho psa koupili pres Times Colonist. Jedna farma tam nabizela stenata kolie a tak jsme tam zavolali, oni nam rekli ze stenata jsou jen mesic stara. Jeli jsme se na ne podivat, byli opravdu roztomili. Jedno se nam libilo nejvice, tak jsme si ho vybrali a za 3 tydny jsme si pro naseho psa prijeli.
Je pravda, ze jsme za nase stene dali "dost" penez, ale kdyz nekdo opravdu psa chce, na penize nebere ohled.
Jak jsem tu uz jednou psal, my nemame deti, cili nas pes je takzvanym nasim "ditetem". Jmenuje se Silvi, je to fenka a je to nas nejlepsi pritel. Ted 6. prosince(na Mikulase)ji uz bylo 11 let.

Mimochodem, vim ze letosni vanoce pro vas budou dost smutne, ale i tak vam preju prijemne proziti svatku a mnoho uspechu v tom novem roce 2006.
To same samozrejme plati i pro vsechny prispevovatele na Zvedavci.

85427

24.12.2005 18:27

RE: Upřímou soustrast i ode mě

Aja 24.?.?.?

Reakce na 85427

No jo, pane Rudo, ale o to snad ani nejde. Spis o to, ze kdyz si vezmete psa z utulku, date mu sanci. Pes z chovne stanice ji ma vzdycky (pokud se dostane do slusnych rucek).

85434

24.12.2005 18:51

RE: Upřímou soustrast i ode mě

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 85434

No ja vim ze psi z utulku jsou "chudaci". My premyslime ze az jednoho dne nas pes zamre, ze si nakyho psa z utulku vezmeme. Jestli nam ho teda ale daji. Jsme pro ne "neuplna" rodina, cili s tim mozna take budeme mit problemy. Mrzi me, ze lide psa chteji a pak kdyz s nim nejsou spokojeni a nebo se pes "nechova", tak jak si predstavovali ho proste "odlozi" do utulku. Nastesti jsou zase ale pro zmenu lide, kteri si psa z utuklu berou i kdyz vedi, ze tito psy si zrejme prozili svoje a musi pocitat s tim, ze pes z utulku "chyby" bude mit.

85436

24.12.2005 23:03

RE: Upřímou soustrast i ode mě

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 85436

Prosím vás, vysvětlete mi, co je to za blbost, že se zdráhají vzít si psa z útulku? neměli by být spíš rádi, že se o psa někdo postará, než klást zbytečné byrokratické překážky? To nemá logiku, na jedné straně vymýšlí pro své mazlíčky takové hlouposti jako hotely, kadeřnice a na straně druhé jim dělají toto. Vážně si začínám říkat, že Američané jsou opravdu potrhlý národ...

Pane Stworo, také je mi líto, co se vám stalo...ale takový je život...určitě si znova pořiďte jezevčíka nebo foxteriéra, zažijete spoustu legrace

85468

2.1.2006 13:44

RE: Upřímou soustrast i ode mě

kavol 193.?.?.?

Reakce na 85427

hm ... jenže chovná stanice si může vybrat, jestli nechá fenu obskočit nebo ne, a může mít z prodeje čistokrevných štěňat celkem dobrý byznys ... [oči v sloup]

nic proti tomu, akorát to imho nesplňuje představu pana Stwory, že pomůže nějakému zvířeti k lepšímu životu; on si nechce koupit "novou hračku"

86334

23.12.2005 20:36

re:

krysa 84.?.?.?

Měli jsme dvě fenky... jednu možná někdo otrávil, druhá byla těžko nemocná a nechali jsme ji uspat, když umřel v 86 roku můj děda a ona ho navic pořád hledala... ta nemoc léčit nešla a myslím že tam někde už je s dědem, a i s bábou, co umřela v 96tým.... a čekají na nás tam. Matka si to myslí taky.
Nevím kde, ale někde čekají a nemusím na to být katolík, jsou tam všichni, i naše zvířátka!

Dnes už mám jen křečky džungaráky a od kamoše jsem dostal osmáka degu.

Křečci co umřeli mají na zahrádce vzadu hřbitov i s kytkama a je mi u prdele , jestli si myslíte, že mi hrabe... nebo VY byste házeli kamarády do popelnice????

Jenom mám divný paranoidní pocit, ale vy byste ho měli taky: z 5ti křečků jeden umřel na štědrý den , druhý na moje narozeniny a třetí na můj svátek.
Zkuste si to matematicky spočítat jako "náhodu"... zajímaly by mne výsledky a myslím to vážně!!!

Asi chápete, že můj vztah k Vánocím a mým narozeninám a podobně, neni zrovna nic moc , že...

Ale mám zvláštní pocit (a je mi jedno, jestli si někdo myslí že mi hrabe na věži a co mi bude vykládat nějaká církev), že až umřu, budou tam na mne někde čekat nejen třeba rodiče, pokud umřu až po nich, ale i děda s bábou, oba pejsci, a všichni myšáčci, čili i křečci a tak...)

Sorry, tohle taky není text o Vánocích, ale já jsem nějak v depresích, a nemyslím na svátky, ale na lidi a zvířátka co už nemám a na to, co se už nevrátí...

Sorry...

85299

2.1.2006 16:53

RE: re:

TS 213.?.?.?

Reakce na 85299

>...oba pejsci, a všichni myšáčci, čili i křečci a tak...

Nebude to tak ruzove. Uvedomte si kolik tam musi byt rozlicneho bodaveho hmyzu! Ktery neustale prichazi, ale uz neodchazi.

Otazka pro mistni metafyziky: Da se zabit vosa ktera je uz jednou mrtva?

86349

19.3.2006 13:03

očkování

viktor 62.?.?.?

Zajímalo by mě, proč Váš pes nebyl na leptospirózu očkován? Pokud vím, leptospiróza patří mezi základní nemoci, proti kterým se má každý pes očkovat.

98380

19.3.2006 13:27

RE: očkování

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 98380

Nebyl, protože to onemocnění je ve zdejších končinách poměrně vzácné.

98384

Tuto stránku navštívilo 7 831