Diskuze k článku

Zaútočí „teroristé“ na Kongres Spojených států?

Příspěvků 117

5.12.2005 3:50

Blaboly

Rudolf Domansky 216.?.?.?

tohle napsal ten pisalek v dubnu : Nevídané znehodnocení dolaru o 38% od doby Bushova nástupu do úřadu lze ve velké míře přičíst na vrub masivnímu snížení daní (velkým podnikům a korporacím) o 450 miliard dolarů. V očekávání potřeby zesílených represí v době, kdy ekonomika nevyhnutelně zahájí střemhlavý pád,.....
stremhlavy pad [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten]
Levicacka propaganda [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

81818

5.12.2005 8:22

RE: Blaboly

Baldwin 62.?.?.?

Reakce na 81818

Ano, máte pravdu, napsal jste jeden velký blábol, pane Rudolfe.

81835

5.12.2005 8:30

RE: Blaboly

kema 207.?.?.?

Reakce na 81818

>potřeby zesílených represí v době, kdy ekonomika
>nevyhnutelně zahájí střemhlavý pád,.....

A misto stremhlaveho padu prisel vzestup.
Ale to takovymhle chytrakum nevadi. Jejich sokujici predpovedi se dobre prodavaji, kdyz se nesplni, tak se na ne zapomene.
A kdyz se jednou nahodou neco povede, budou je duverivci povazovat za proroky. [oči v sloup]

81837

5.12.2005 9:57

RE: Blaboly

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 81837

Vzestup ceho? Ja vidim vzestup deficitu, celkoveho zadluzeni, zisku zbrojarskych koncernu a poctu lidi, kteri si nemuzou dovolit zdravotni pojisteni. Muzete se ohanet GDP ci jakyma jinyma cislama chcete, ale s realnym stavem veci a strukturou verejnych financi nebo dokonce zivotni urovni to nema nic spolecneho...

81844

5.12.2005 15:55

RE: Blaboly

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 81844

Pane Pavle, má to vůbec nějakou cenu reagovat na toho člověka ? Vždyť když si dá kdokoli trochu práce, lehce zjistí, že to individuum jakoby žije naprosto mimo realitu. Rozumní lidé po celém světě se dnes dívají "směrem" k USA s narůstajícím znepokojením, americká politika začíná zcela již cílevědomě a nepokrytě destruovat svět a on tady píše hovadiny jak na běžícím pásu. Co to je vůbec za člověka ? Vždyť ta politika USA dokonce evidentně nevede ani k nějakému prospěchu Američanů samotných - tedy naopak hlavně oni jsou ohroženi.

Nemusíme se zhodnout, že všechna údajná "fakta" toho článku, na který je ta reakce, jsou nutně pravda, vždyť politika je opravdu špinavá a každá zbraň, každá podpásovka je dobrá. Nicméně, indicie skutečně hrozivého stavu USA jsou nesporné. Píši to tady sám za sebe, na základě zcela odjinud a jinak získaných informací, že USA se řítí do problémů. Že demokracie a USA jsou již neslučitelné pojmy. Marně si lámu hlavu, co ti lidé typu kema jsou vlastně zač a o co jim jde ?

81887

5.12.2005 17:26

RE: Blaboly

kema 207.?.?.?

Reakce na 81887

Pane Gejdos,

autor tohoto clanku se pokousi vestit budoucnost. Stejne jako se o to pokousel v dubnu tohoto roku kdyz predpovedel,ze "ekonomika nevyhnutelne zahaji stremhlavy pad".
Ted uz mame pane Gejdosi prosinec a inflace zustava nizka. Duvera spotrebitelu roste,celkove ekonomicke ukazatele jako GNP ukazuji dokonce silny vzrust.
Vytvareni novych pracovnich prilezitosti vzrostlo o 3.6% za posledni rok a zvysilo se na 4.2% za posledni ctvrtleti.
Nezamestnanost klesla na 5%.
To je polovina nez treba v Nemecku nebo Francii.
Pane Gejdos, nikdo vam nebrani v tom, abyste i nadale veril "novinari" ktery se tak straslive zmylil. A abyste i nadale snil sve rude sny o padu Ameriky.
Pravdepodobne vam nikdo nezabrani ani v dalsich hloupych utocich na mou osobu.
Vase skoda, pane Gejdosi. Vase skoda. [mrknutí jedním okem]

81902

5.12.2005 18:39

Blaboly US ekonomu...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 81902

Drahy pane kemo. V ekonomicke ukazatele USA muze mit duveru jen clovek, jenz nevi, jak se data pro tyto udaje vytvari. Vezmu si na paskal, protoze nejsem ekonom, jen JEDNU jedinou vec. Pocet nezamestnanych.

Pokud to nevite, anebo jste to umyslne zatajil, tak skutecne pocty nezamestnanych nejsou ani zdaleka blizke realite, nebot jak jiste (?) vite, v USA se osoba drzi v evidenci jako nezamestnany jen urcitou dobu (pomerne kratkou a urcite me rad doplnite jak PRESNE kratkou... [mrknutí jedním okem] )a pak se vyrazuje z evidence.

Dotycny neni nadale veden jako nezamestnany!

Znamena to, ze mira nezamestnanosti je znacne podhodnocena a ani zdaleka nereflektuje skutecny stav veci. Proste - whitewash jak kdyz vysije.

Budu rad, kdyz mi tento argument vyvratite [chechtot]

Do jeho vyvraceni ovsem odmitam nadale jakkoliv reflektovat USA ekonomicke ukazatele - jsou asi stejne "realne", jako komancovske plany a stejne politicky upravovane, aby to vypadalo, jako ze "zitrky jsou zarne" a "nase ekonomika vzkveta" [oči v sloup]

Uznavam, ze mira nezamestnanosti neni vse.
Uznavam, ze je to jen jeden z mala ekonomickych ukazatelu.
Uznavam, ze mira nezamestnanosti ukazuje celkem presne miru cerstve nezamestnanych.

Co neuznavam je, ze ukazuje skutecny stav, a to je prokazatelne diky realite, jakym zpusobem ty lidi pocitaji a vyrazuji z evidence. Tecka.

Stacilo, anebo mam vlitnout na dalsi vase tzv. "udaje"...??? [zmaten]

81910

5.12.2005 22:53

RE: Blaboly US ekonomu...

kema 207.?.?.?

Reakce na 81910

Pane Trodas,

diky za vasi reakci. Vzdycky me potesi, kdyz nekdo kdo se mnou nesouhlasi prihodi nejaky argument a pise k veci.
Sel jsem googlovat a zde jsou vysledky:

Americane kteri jsou schopni pracovat, ale praci nehledali po dobu dele nez ctyri tydny nejsou vedeni jako nezamestnani. Jejich pocet byl v listopadu 1.4 milionu.
Tech oficialne nezamestnanych bylo 7 582 000.
A to z celkoveho poctu 150 176 000 labor force.
Zdroj vasich informaci je tedy pravdivy, ovsem zapomnel vam sdelit, ze se jedna o rozdil neceleho procenta.
Navic by bylo zajimave pro porovnani zjistit, jak se to pocita v jinych zemich.
Zdroj: www.bls.gov/news.release/empsit.nr0.htm
Schvalne si to prectete, je to docela zajimavy. Snad si najde misto osobnich utoku cas na cteni i pan Gejdos.

>Stacilo, anebo mam vlitnout na dalsi vase "udaje"?

Vlitnete. Bude mi potesenim [smích]
Kazdopadne to ale vypada, ze panu autorovi ta predpoved z dubna setsakramentsky nevysla.

81959

6.12.2005 19:39

RE: Blaboly US ekonomu...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 81959

Zamalo, kemo. Uvodem upozornuji, ze nejsem ekonom. Taham tudiz v diskuzi za "kratsi konec" provazu, nicmene ten link me potesil. Prumerna 5-ti procentni nezamestnanost zni samozrejmne pekne, jenze do podobnych cisel se snadno dostanou i ostatni zeme, pokud nezamestnaneho budou vest ve sve evidenci jen mesic.
Co je to prosim a jak se overuje to "praci nehledali po dobu dele nez ctyri tydny"...? Kdyz si jdu hledat praci tak o tom vlastne krome me a dame firmy nikdo nemusi vedet??? Jak se to posuzuje, urcuje a definuje?
Netajim se v tomto pripade skepsi a lacnim po informacich.

Co se tyce toho, jak to pocitaji jine staty, tak treba v CR je nezamestnany i clovek, ktery nepracuje 10 let a kuprikladu proto, ze ho pracak neobeslal s zadnou obsilkou tak si praci take tech 10 let nehleda (teoreticky mozny priklad). Stale je to nezamnestnany.

Je to podle me od USA nefer, vytvaret iluzi nizke zamnestnanosti timto zpusobem - pocitanim nezamestnaneho jako nezamestnaneho jen mesic.

A logicky nasleduje dalsi otazka, kdyz tedy je zde jakesi smesne male cisilko tech, co si vice jak mesic nehledali praci, tak jak je tohle evidovano? Jak se to zaznamenava? Jak to nekdo vi, ze je jich tak malo? Me se to nezda. A nemuze tu byt dalsi skupina lidi, co ani nejsou v nejakem tom job centru vedeni?

Protoze uz jsme na 6% ... [mrknutí jedním okem]

Me podezreni, ze neco neni tak, jak se rika vychazi rovnez z toho, ze podle vedouci job centra Lily Lipscombove byla v lednu 2004 v Flintu, MI nezamestnanost 17%. Ano, blbe misto, jak vim (do techhle mist imigranti ani nepachnou, tolik k tomu "argumentu" o imigraci...). Jenze podle tehle vedouci job centra je skutecna nezamestnanost nekde kolem 50% (!), jestli ne vyse.

Nerozumim jen jejimu vyrazu "underemployment". Malo ci podzamestnany? Asi mysli lidi, jenz pracuji jen na castecny a prilis maly uvazek? Ty v tom zahrnula take, abych byl presny. Pry je to stejne nebezpecne jako byt nezamestnany - asi na tom neco bude.
Rovnez ale rika, ze jakmile vase podpora v nezamestnanosti vyprsi (jak to trva dlouho, kemo?), tak vas nadale ani nezapocitavaji.

Cize by tech 1.4 milionu byli jen lide v podskupine nezamestnanych, jenz jsou zrovna nezamestnanni od 1 mesice po - vyprseni podpory? [zmaten]

Jak rikam, moc tomu nerozumim, mam jen vsetecne otazky a silnou neduveru k oficialnim cislum - tedy, k zpusobu, jakym jsou ta cisla vytvarena [pláč]

82135

7.12.2005 22:05

RE: Blaboly US ekonomu...

kema 207.?.?.?

Reakce na 82135

Pane Trodas, ja take nejsem ekonom. Jen se o tyhle veci zajimam.
Odpoved na vetsinu vasich otazek je na strance na kterou jsem vam dal ten link. Pro jistotu to sem radeji hodim:
----------------------------------------------------

Persons Not in the Labor Force (Household Survey Data)

The number of persons marginally attached to the labor force was 1.4 million
in November, about the same as a year earlier. (Data are not seasonally adjusted.)
These individuals wanted and were available to work and had looked for a job sometime
in the prior 12 months. They were not counted as unemployed, however, because they
did not actively search for work in the 4 weeks preceding the survey. There were
404,000 discouraged workers in November, about the same as a year earlier. Dis-
couraged workers, a subset of the marginally attached, were not currently looking
for work specifically because they believed no jobs were available for them. The
other 1.0 million marginally attached persons had not searched for work for reasons
such as school attendance or family responsibilities. (See table A-13.)

---------------------------------------------------

Cely ten web ma tech informaci jeste spoustu a nejspis tam najdete odpoved i na zbytek vasich dotazu a pochybnosti.
Nemohu vam odpovedet na otazku, jak dlouho se vyplaci pojistka v nezamestnanosti.
Tady v Kanade je to zhruba rok, v USA myslim jen polovina. Ale jiste to nevim.
Po uplynuti teto doby maji jeste obe zeme pochopitelne system socialni podpory.
Zdravi Kema

82322

9.12.2005 11:24

vice informaci, please

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 82322

Ne, na danem linku jsem se nedozvedel vubec nic - krome par cisel.
Chybi tam jasne informace, jak je ta ci ona skupuna lidi ustanovana, pod jakymi kriterii. Quotovat mi nic nemusite, cist umim.
Totiz jestli nezamenstnani dele nez 6 mesicu uz nejsou nezamestnani (stejne jako ti, jenz se 4 tydny nehlasili), tak to miprijde jako hodne podivna praxe a vysledne cislo jako - prinejmensim zmatecne ci vpravde emericky optimisticke.

Reknu to strucne a jasne. V USA je 300 milionu lidi. Obecne se udava, ze v nejmene priznivem pripade jsou v aktivnim veku 2/3 populace. Aplikujeme-li tento nejvice konzervativni pristup na USA, dostaneme 200 milionu zamnestnanych.
Pokud je zamnestnanych 150 milionu, je tam 25% nezamestnanost.

Tolik jednoduche kupecke pocty. Jak jsem na pripadu Flintu v MI naznacil, jsou oblasti kde je to dvojnasobne - a zcela jiste budou i oblasti s jen 12,5% nezamestnanosti.

Nicmene pokud se ohanite 5% nezamestnanosti s takto prizpusobenou definici nezamestnaneho, tak se nemuzete divit, ze to vzbuzuje krajni neduveru.

A protoze je ekonomie USA v zasade zalozena na duvere v rust (viz. Velka Deprese ci nedavny dot.com boom a pad), je pochopitelne, proc je ta definice takova - dava zdani optimismu, zarnych zitrku a udrzuje zdani stability pro investory, etc.

Duvody jsou myslim jasne a netreba je rozpitvavat.

82685

9.12.2005 11:27

RE: vice informaci, please

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 82685

http://ax2.old-cans.com/bendib/Target.jpg

82686

9.12.2005 21:48

RE: vice informaci, please

kema 207.?.?.?

Reakce na 82685

>Ne, na danem linku jsem se nedozvedel vubec nic - krome par
>cisel.
>Chybi tam jasne informace, jak je ta ci ona skupuna lidi
>ustanovana, pod jakymi kriterii. Quotovat mi nic nemusite, cist
>umim.

Zkuste si na tu stranku kliknout jeste jednou pane Trodasi. Uplne dole najdete takove modre radky. To jsou odkazy na dalsi a dalsi stranky ktere jsou soucasti toho webu.
Tam se dozvite zbyle informace. Ale vezme to spoustu casu a to i v pripade, ze umite anglicky.



>Reknu to strucne a jasne. V USA je 300 milionu lidi. Obecne se
>udava, ze v nejmene priznivem pripade jsou v aktivnim veku 2/3
>populace. Aplikujeme-li tento nejvice konzervativni pristup na
>USA, dostaneme 200 milionu zamnestnanych.
>Pokud je zamnestnanych 150 milionu, je tam 25% nezamestnanost.


To v zadnem pripade.
Dve tretiny populace nepracuji v zadne zapadni zemi. Ani kdyby tam byla nulova zamestnanost.
Krome deti, studentu, duchodcu, lidi v predcasnem duchodu ktery jim plati podnik,zen v domacnosti a dalsich jsou to jeste milionari, zlocinci a pracovnici v zemedelstvi.
Ti posledni v techhle statistikach nejsou, protoze jejich prace je vylucne sezonni a da se tezko podchytit.
Takze si vemte kalkulacku a cele si to prectete jeste jednou.


>Tolik jednoduche kupecke pocty. Jak jsem na pripadu Flintu v MI
>naznacil, jsou oblasti kde je to dvojnasobne - a zcela jiste
>budou i oblasti s jen 12,5% nezamestnanosti.

Na sve kupecke pocty se vyserte. Verte radeji profesionalum.
Jiste, v nekterych odlehlych oblastech je nezamestnanost treba padesat %. A v nekterych 2%. Celkovy vysledek je ale mezi peti a sesti procenty.
Podle toho jak to pocitate.
Nazdar !!

82768

10.12.2005 0:24

RE: Blaboly US ekonomu...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 81959

Jsem se k tomu musel vrátit, pane kema.

Tedy použiji Vaše čísla:
počet obyvatel USA cca 290 milionů
počet práce schopných - cca 150 milionů
počet nezaměstnaných - 7 582 000
počet nezaměstnaných, kteří přestali být vedení v listopadu, neboť se přestali hlásit - 1 400 000

Nebudu se rozčilovat nad podivuhodností této statistiky, ale je dopředu evidentní, že čísla z Evropy a z USA jsou fakticky nesrovnatelné. Už jen to, jak se vlastně nějaký úřad v USA dopátrá počtu těch práceschopných, aby k tomu vztáhl to procento, byť získané tak pochybně. Ale dobrá, kdosi se dopočítal, že práceschopná je cca polovina obyvatelstva.

Ale třeba údaj, že za listopad bylo vyřazeno z evidence nezaměstnaných 1,4 milionů lidí, to je co v tom ? Jsou v tom lidé, co umřeli ? Nebo co emigrovali a zapoměli to úřadu sdělit ? Jsou v tom takoví, co si práci našli ? Nebo takoví, co přešli do kategorie již nepracujících ? Asi z každé kategorie kousek. Co to ale říká reálně - Bůh suď.

Ale zauvažujme společně. Tedy nezaměstnaní, vedení jako nezaměstnaní a ve statistice figurující jako těch chvalitebných 5% ze sumy práce schopných, to jsou pak lidé nanejvýše 6 měsíců nezaměstnaní. Pak jsou taky vyřazení z evidence ? Asi jo, bohužel to statistika ani kema neříká. Pro nás je to dále konstantní číslo. Vysvětlemež si to tak, že mezi touto skupinou a pracujícími probíhá pohyb - kde tvorba a ztráta pracovních míst se vynuluje.

Co lze z toho všeho odhadnout, aby se to přiblížilo Evropě ?

Odhadnu, že jestli v listopadu bylo 1,4 milionů těch, co umřeli, emigrovali, našli si práci a nebo šli do důchodu (jak asi ??), potom jen polovina z tohoto počtu se vyřadila anebo do stavu = opravdu zaměstnán + do stavu = již nepracující alias důchoce či emigrant. Druhá polovina, 700 tisíc tedy se stala trvale nezaměstnaná. To vynásobím v dobré víře, že listopad nebo březen, je to skoro stejné, tedy mi výjde, že za rok v USA přibude k těm uznávaným 5% = 7,6 milionů dalších 12x 700 tisíc = 8,4 milionů, které nikdo nikde neeviduje.

Takže mi vychází přibližně souhrnné číslo 16 milionů nezaměstnaných. To je asi 10,7% souhrnná nezaměstnanost. Pletu se pane kema v těch úvahách ?

Musím ale vyřešit, co se děje s tímto číslem dále. Protože mi pan kema zakázal, aby 40 milionů Američanu bylo na pokraji vyhynutí hladem, nějak se kamsi musí zařadit. Totiž ale, jelikož víme, že si již práci nehledají, nelze čekat, že by s tím začali potom a vrátili se anebo do oficiálně nezaměstnaných, ale ani do skutečně zaměstnaných, ty jsem již započítal. To je záhada. [velký smích] [velký smích]

Pane kema co s tím ? Nechcete se v tom ještě pohrabat taky ?

82806

10.12.2005 1:03

RE: Blaboly US ekonomu...

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 82806

Chybej vam tam prace neschopny valecny veterani co se vracej domu. Ty se urcite nepocitaj nikam. 3 z deseti bezdomovcu jsou veterani. [smích]
Uz se tesim jam na me Leho vyjede [velký smích]

82809

10.12.2005 21:03

RE: Blaboly US ekonomu...

kema 207.?.?.?

Reakce na 82806

>Takže mi vychází přibližně souhrnné číslo 16 milionů
>nezaměstnaných. To je asi 10,7% souhrnná nezaměstnanost.
>Pletu se pane kema v těch úvahách ?

Ano pane Gejdos, pletete se. Specielne pro vas jeste jednou:

Persons Not in the Labor Force (Household Survey Data)
The number of persons marginally attached to the labor force was 1.4 million in November, about the same as a year earlier.


Nemluvi se zde pane Gejdos o narustu 1.4 milionu, ale o stavu za mesic listopad ktery je priblizne stejny jako pred rokem.
Takze veskere vase vypocty jsou zcela na nic.
Jestli me neverite, zeptejte se toho reznika, co vas uci anglicky.
On vam to vysvetli a pokud je to slusny clovek, jiste vam vrati skolne.


>Protože mi pan kema zakázal, aby 40 milionů Američanu bylo na
>pokraji vyhynutí hladem


To jsem vam rozhodne nezakazal. Jenom me zajimalo a porad jeste zajima, kde jste na to prisel. [oči v sloup]


>Pane kema co s tím ? Nechcete se v tom ještě pohrabat taky ?


To zkuste radeji vy sam. Reznik vam pomuze.

82911

11.12.2005 15:12

RE: Blaboly US ekonomu...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 82911

Mi je to jedno, kema, co si myslíte a jak to máte pomotané. Ale sám jste napsal, že se jedná konkrétně za listopad o lidi, kteří 4 týdny nespolupracovali při shánění práce. Tedy za listopad vypadlo z evidence 1,4 milionů lidí. Tedy se nepokoušejte o plky ve stylu, že příští měsíc a příští rok atd se jedná o jedny a ty samé lidi. Pane, nemyslete si, že bych z Vás nedokázal udělat idiota na každé druhé Vaší myšlence, ostatně zdá se, ani by s tím nebylo moc práce, ani kdyby se jednalo o každou myšlenku. Buď se snažte mluvit slušně a rozumně, nebo to vzdejte. Jsem ale ochoten, než nás editor oba vyhodí, si s Vámi klidně vynalézavě nadávat. Už teď mě svrbí prsty nad klávesnicí ... [velký smích] [velký smích]

Jen na okraj, takoví lidé mi vždy vrtají hlavou. Mým dětským snem bylo vidět prostitutku na vlastní oči. V představách jsem si maloval "zajímavé obrázky". Teď se mi vtírá nezřízená touha vidět individua leko a kema na vlastní oči. To musí být úžasný zážitek...

82959

11.12.2005 15:15

RE: Blaboly US ekonomu...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 82959

>vtírá nezřízená touha vidět individua leko a kema na
>vlastní oči. To musí být úžasný zážitek...

Neměl jsem na myslí nějakého "leko", nýbrž jednoho ze dvou veleduchů - individuum "leho".

82961

12.12.2005 9:26

RE: Blaboly US ekonomu...

kema 207.?.?.?

Reakce na 82959

>Mi je to jedno, kema, co si myslíte a jak to máte pomotané.
>Ale sám jste napsal, že se jedná konkrétně za listopad o
>lidi, kteří 4 týdny nespolupracovali při shánění práce.
>Tedy za listopad vypadlo z evidence 1,4 milionů lidí. Tedy se
>nepokoušejte o plky ve stylu, že příští měsíc a
>příští rok atd se jedná o jedny a ty samé lidi. Pane,
>nemyslete si, že bych z Vás nedokázal udělat idiota na
>každé druhé Vaší myšlence, ostatně zdá se, ani by s tím
>nebylo moc práce, ani kdyby se jednalo o každou myšlenku. Buď
>se snažte mluvit slušně a rozumně, nebo to vzdejte. Jsem ale
>ochoten, než nás editor oba vyhodí, si s Vámi klidně
>vynalézavě nadávat. Už teď mě svrbí prsty nad klávesnicí


Pane Gejdos,
vmisil jste se do debaty na tema, kteremu ocividne nerozumite.
Presto jste mel jako vsichni ctenari moznost kliknout na odkaz ktery jsem vyhledal. Je to celkem 25 profesionalne sestavenych stranek.
Neco malo jsem dokonce prelozil,neco zde nakopiroval.
Pokud nejste schopen porozumet dvema radkum textu, nevim jak vam pomoci.
Ta nezamestnanost ve Spojenych Statech se pohybuje mezi 5 a 6%.
Vase slabomyslne urazky na tom sotva neco zmeni. [oči v sloup]


>Jen na okraj, takoví lidé mi vždy vrtají hlavou. Mým
>dětským snem bylo vidět prostitutku na vlastní oči. V
>představách jsem si maloval "zajímavé obrázky". Teď se mi
>vtírá nezřízená touha vidět individua leko a kema na
>vlastní oči. To musí být úžasný zážitek...


Ani zde vam nemohu pomoci. Jako uspesny podnikatel v kapitalisticke zemi si jiste tu prostitutku muzete konecne doprat. Lepsi nez ty vase "zajimave obrazky" a zaneradene prosteradlo. [velký smích]
Pan Leho je statecny clovek a vojak, proto svuj obrazek zverejnil.
Ja vsak nic takoveho prave kvuli lidem jako jste vy neplanuji. Sorry. [oči v sloup]

83052

12.12.2005 11:50

RE: Blaboly US ekonomu...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 83052

My si fakt nerozumíme, otázka je, proč si myslet, že Vy tomu rozumíte a já nikoliv. Tedy ještě jednou:

Tedy několik premis: ..................Váš materiál, tabulka 13.
(čísla v tisících osob)......................listopad....2004...2005
Discouragement over job prospects(2)...............392....404
Reasons other than discouragement(3)...........1,125..1,011
(2)Includes thinks no work available, could not find work, lacks schooling or training, employer thinks too young or old, and
other types of discrimination.
(3)Includes those who did not actively look for work in the prior 4 weeks for such reasons as school or family responsibilities, ill health, and transportation problems, as well as a small number for which reason for nonparticipation was not determined.

Pak si to celé Vy sám vůbec přečtěte, aby jste byl schopen odpovědět na tyto mé závěry a vyplývající otázky: (spec. pro Vás je zvýrazním..) [velký smích]

a)Z toho celého "povídání" ve Vámi dodaných podkladech vyplývá, že člověk nezaměstnaný, který si poslední tzv. "referenční" 4 týdny (zde listopad 04 a 05)práci neshání avšak musel posledních 12 měsíců shánět,, je z evidence vyřazen a dále nesledován. Suma těchto lidí (cca 1,4 milionů/měsíc) se dělí na takové individua, které jednou pro vždy ztratily naději získat zaměstnání (viz poznámka (2)) a zbytek, kde úřad optimisticky předpokládá, že se nějak sami postarali(viz poznámka (3)). Těch prvních, kteří mě dále pro rozklad zajímají, je cca 400 000 -souhlasíte? Přímo z definice, dle Vašich materiálů, se s těmato lidma již nikdy ve statistikách nesetkáme !! Tedy - jedná se cca o 400 000 lidí každý měsíc, kteří ze statistik vypadli a fakticky již se do nich ani nemůžou dostat ! Je tomu tak, kema ? nebo to z toho, co jste tady vystavil, vysvětlíte nějak jinak? [velký smích]

b)Celé ty Vaše statistiky se vůbec nezajímají o lidi bezdomovce, což z textu alespoň pro mě jasně vyplývá. Souhlasíte ?

c)Teď naznačím výpočet. Každý měsic podle Vašich materiálů vypadne trvale cca 400 000 dlouhodobě nezaměstnaných a přesunou se do nesledované skupiny trvale nezaměstnaných! Musím zde vložit spekulativní odhad, že roční mortalita této skupiny je 5 % - tedy hodně vyšší než celková (skoro 3x). Ročně takto do skupiny vstoupí za 12 měsíců 12x0,4 = 4,8 milionů lidí. Při mortalitě 5% za 20 let nezůstane nikdo z nich - samozřejmě matematicky. Když z toho uděláme aritmetickou řadu a spočteme obsah této množiny, dělá to tedy 48 milionů lidí, kteří jsou vyřazení ze statistik a prakticky umírají hladem !

d)Račte si velevážený povšimnout těch perliček, že třeba ze statistiky vylítne i člověk nemocný, že úřad spekuluje nad tím, že třeba jsou staří a podobně. Pane kema, nepíší co asi vy jste -fůůůůj, Vy se chcete ještě hádat ?? [velký smích] Myslím, že s leho skutečně tvoříte "skvostný pár" ....

83065

12.12.2005 20:06

RE: Blaboly US ekonomu...

kema 207.?.?.?

Reakce na 83065

Pane Gejdosi,
kdyz to pochopili vsichni pritomni vcetne pana Trodase, mohl byste to snad pochopit po nekolikaterem vysvetleni i vy.
Ten stav 1.4 milionu je stav, ktery existoval v mesici listopadu. Nejedna se tedy o jakysi mesicni narust.
Vase vypocty jsou tedy od zacatku chybne.

83107

12.12.2005 20:28

RE: Blaboly US ekonomu...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 83107

Ten stav 1.4 milionu je stav, ktery existoval v mesici listopadu. Nejedna se tedy o jakysi mesicni narust.

Já se přece nehádám ! Těch 1,4 milionů je tam napsáno jasně - jsou to lidé, kteří za měsíc listopad VYPADLI (=sloveso dokonavé, děj proběhl) z evidence !! Kdože to ještě pochopil ? I pan Trodas ? Nevšimnul jsem si.

83112

12.12.2005 21:25

RE: Blaboly US ekonomu...

kema 207.?.?.?

Reakce na 83112

Persons Not in the Labor Force (Household Survey Data)
The number of persons marginally attached to the labor force was 1.4 million in November, about the same as a year earlier.


Ta anglictina, ta nestastna anglictina, ze pane Gejdosi?

>Těch 1,4 milionů je tam napsáno
>jasně - jsou to lidé, kteří za měsíc listopad VYPADLI
>(=sloveso dokonavé, děj proběhl) z evidence !!

Kde je to napsane, pane Gejdosi? Kde?


>Kdože to
>ještě pochopil ? I pan Trodas ? Nevšimnul jsem si.

Ja myslim, ze vsichni krome vas. [oči v sloup]

83122

5.12.2005 22:26

RE: Blaboly

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 81902

Pane kema, využiji, že níže, vlastně až to odentruju, tak výše - již pan Trodas vyřešil nezaměstnanost. Jenom bych dodal, že je v USA tragická ! Ta nezaměstnanost! To ale Vy asi nevíte, jste úspěšný člověk a pracujete nepracuje - jeden se ve Vás nevyzná ! Jednou říkate tak a jindy jinak...

A já si tady vezmu na paškál růst HDP, čili to je asi to Vaše GNP v USA. A nebudu to rozebírat nijak důkladně, na to není Zvědavec zařízen, na takové traktáty.

Tedy: Když například hurikán Katrina udělá škodu za 100 miliard dolarů, tak se vsaďte, že HDP v USA právě o těch 100 miliard narostl ! Pane kema, komunisti dělali všelijaké triky, aby se ty jejich "slavné pětiletky" plnily aspoň na 103,6%. Ty americké "jednoletky", ty se plnijou jedna báseň na úplně stejná čísla a s jakou nesnesitelnou lehkostí ... Čím více toho rozmlátíte, vystřílíte, zničíte, tím více naroste HDP - to je velmi oslnivě inteligentní postup, jak vystihnout bohatství země, národa atd.

Asi si podpálím barák, abych byl taky bohatý a nemusel závidět ... [velký smích] Kdyby jste nesouhlasil, potom bychom se mohli pustit do podrobnějších rozborů - ha ha, již se těším. Akorát netuším, zdali by to někoho bavilo...

81955

5.12.2005 23:39

RE: Blaboly

kema 207.?.?.?

Reakce na 81955

>Pane kema, využiji, že níže, vlastně až to odentruju, tak
>výše - již pan Trodas vyřešil nezaměstnanost. Jenom bych
>dodal, že je v USA tragická ! Ta nezaměstnanost! To ale Vy
>asi nevíte, jste úspěšný člověk a pracujete nepracuje -
>jeden se ve Vás nevyzná ! Jednou říkate tak a jindy jinak...

Pane Gejdos, prectete si prosim, co jsem napsal Trodasovi. Pokud povazujete petiprocentni nezamestnanost za tragickou, jake je to potom v Evrope?!

>A já si tady vezmu na paškál růst HDP, čili to je asi to
>Vaše GNP v USA. A nebudu to rozebírat nijak důkladně, na to
>není Zvědavec zařízen, na takové traktáty.

To je dobre ze to nebudete rozebirat.
Napred byste totiz musel vedet,ze HDP (anglicky GDP) je hodnota zbozi a sluzeb vyprodukovana v zemi za rok.
Naproti tomu HNP (GNP) je to same, plus penize vydelane firmami dotycne zeme v cizine.

>Tedy: Když například hurikán Katrina udělá škodu za 100
>miliard dolarů, tak se vsaďte, že HDP v USA právě o těch
>100 miliard narostl ! Pane kema, komunisti dělali všelijaké
>triky, aby se ty jejich "slavné pětiletky" plnily aspoň na
>103,6%. Ty americké "jednoletky", ty se plnijou jedna báseň na
>úplně stejná čísla a s jakou nesnesitelnou lehkostí ...
>Čím více toho rozmlátíte, vystřílíte, zničíte, tím
>více naroste HDP - to je velmi oslnivě inteligentní postup,
>jak vystihnout bohatství země, národa atd.

To se mylite, skody vznikle hurikanem ani nejakym jinym nicenim HDP ani HNP nezvysi.
Tyhle veci zvysi az naprava skod.
Ostatne - ten rust zacal uz pred hurikanem. [oči v sloup]


>Asi si podpálím barák, abych byl taky bohatý a nemusel
>závidět ... [velký smích] Kdyby jste nesouhlasil, potom bychom se mohli
>pustit do podrobnějších rozborů - ha ha, již se těším.
>Akorát netuším, zdali by to někoho bavilo...

Barak si klidne podpalte, strzene penize poslete tem ctyriceti milionum americanu co podle vasich informaci umiraji hladem.
A do tech rozboru se muzeme pustit treba ted hned. Lide, kteri se misto proroctvi nejakych sarlatanu zajimaji o ekonomiku se budou bavit primo kralovsky. [velký smích]
Prijemne cekani na krach americke ekonomiky vam preje Kema. [mrknutí jedním okem]

81963

6.12.2005 3:10

RE: Blaboly

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 81963

Pokud jde o zlate case byvaly sef FEDU Volcker prohlasil, ze nejpozdeji 2012 ztrati USA schopnost splacet urok sveho dluhu. Dostavame se do situaci, ze cim dal bohatsi lide ziji v zemi, ktera zacina chudnout. Stejny trend probiha v celem svete, takze relativni srovnani ztraci jakoukoliv informacni hodnotu.

82005

6.12.2005 12:25

RE: Blaboly

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 81963

Možná by nebylo od věci sem podhodit takové téma přímo, že by jsme se "královsky pobavili" všichni.

Občas tady do Zapadákova Evropy přifrčí nějaký zhrzený americký profesor ekonomie a pouští si tu hubu na špacír. A jsou to i docela takové známější "stár" ekonomického nebe, že by nemuseli být zhrzení, leč stejně jsou. A všichni si tu vylévají srdíčko a varují nás tady. Před Amerikou ? Že by ?

Naposledy tady hořekoval nějakéj Edwin G. Dolan z Yaleovy univerzity - neznám jej, ale přijel z Ruska, pomáhal nějaký čas Putinovi, pak v Kazachstánu. A tady vedl řeči. Zajímavé, třeba že na Yale učil George Bush a John Kerry, čímž že se prý ale vůbec nechlubí.

Ocituji z rozhovoru:
redaktor: Co si myslíte o ekonomických reformách, které se snaží Bush prosadit ?
Dolan: Bushova administratíva si vybírá pouze to, co je v dané chvíli výhodné. Kdyby se jim náhodou hodilo hlásat "centralizovanou plánovanou ekonomiku" místo volného trhu, klidně s tím začnou. propojení vlády a velkých firem je obrovské.
redaktor:Asi nejste velkým příznivcem současného presidenta !
Dolan: Ne. Většina amerických ekonomů, i těch nejkonzervativnějších, je jeho politikou zklamána.
redaktor: Americká ekonomika si ale nestojí špatně..
Dolan: V mnoha ohledech si vede velmi dobře. Lidé se mohou obávat pouze rostoucího veřejného dluhu a deficitu obchodní bilance. Ty potřebují korigovat. Všichni doufají, že jejich náprava nebude bolet, ale to není dost dobře možné....

atd. ... Mám rád Američany, stojí po krk ve sračkách, nohy se jim propadají do bezedného bahna, ale na tváři stále optimistický úsměv (já mu říkám škleb), žvýkají žvýkačku a říkají "To bude všechno dobré, to bude všechno dobré, to bude všechn.. ... blblbl žblblbl. !"

Už se učte čínsky, pane.. [velký smích]

82072

6.12.2005 13:32

RE: Blaboly

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 82072

>
>Už se učte čínsky, pane.. [velký smích]

Myslím si, že kdysi již tady leho psal, že čínsky se už učit začal. Nechce se mi to hledat. Je vidět, že má za ušima a myslí na svojí budoucnost. Jistě i do komunistické strany brzy vstoupí, aby byl číňanům dobrým pomocníkem. A samozřejmě si již šetří na operaci k sešikmení očí.

82079

7.12.2005 5:04

RE: Blaboly

Klokan 210.?.?.?

Reakce na 82079

Pane Kajo,tu operaci mozna nebude potrebovat.Cinane maji statem predepsany pocet potomku a v teto kulture jsou preferovani hlavne ti muzsti,pouzivaji tedy ultrazvuk k zadane selekci a porizuji si zarucene chlapecky.Jestli v tom budou pokracovat,hrozi jim,ze si budou muset importovat protejsky z mist,kde bude prebytek.Potom se v tech mixech snadno ztrati.

82212

6.12.2005 21:34

RE: Blaboly

kema 207.?.?.?

Reakce na 82072

Delate me radost pane Gejdos.
Uz nemluvite o ctyriceti milionech americanu na pokraji smrti hladem,ani o "katastroficke" 5% nezamestnanosti.
Vy lisaku, vy ste jenom zkousel, jestli je tady nekdo tak blbej ze vam uveri. [mrknutí jedním okem]
Americka ekonomika si vede opravdu velmi dobre a to vysoke zadluzeni je opravdu problem. V tom mel ten vas profesor pravdu.
To je vsechno dusledek soucasne ekonomicke politiky americke vlady se kterou spousta ekonomu nesouhlasi, ale spousta ano.
Podle Lafferovy krivky totiz muze dojit k situaci, kdy se danove vynosy zvysovanim danove sazby nezvysi, ale naopak snizi.
Naopak snizenim dani muze dojit k oziveni ekonomiky, diky kteremu neni pozdejsi splaceni dluhu zase tak velky problem.
Ale to vy jiste jako odbornik vsechno vite.

Jo - cinsky se ucit nebudu. Je to slozity jazyk s nepraktickou abecedou. Proto se vsichni na svete vcetne cinanu dneska uci anglicky.
Taky byste mel zacit.

82162

6.12.2005 22:30

RE: Blaboly

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 82162

Pane, byl jsem v USA měsíc, s tchánem dcery jsem každý den několik hodin poctivě svou angličtinu vylepšoval při přesně takových rozhovorech, jako občas jsou i zde, pokud se potkají dva konstruktívně uvažující lidé. Svého času mi tady tuším pan Ruda vyčetl, že po měsící vím o USA leda tak "prd".

Jenže já tam mám dnes pomalu 7 roků dceru - prndáme denně na netu a opravdu mám docela čerstvé informace. Už když jsem tam letěl, tak jsem měl o USA nazupané doslova vše - jak na zkoušku na univerzitě. Mimochodem - angličtinu před cestou do USA jsem se naučil do docela použitelného stavu za 3/4 roku samoučením a pak 1 měsíc intenzívně výslovnost s přítelem Američanem zde v Česku - emigroval do ČR z ekonomických důvodů. A není tady sám, znám celkem 5 trvale žijících Američanů na městě 60 000 obyvatel a to neznám bezpečně všechny. [velký smích] A tři z nich se již oženili a do USA pomýšlejí jen nanejvýše na výlet ! Hm - proč asi, ptám se řečnicky ...

Jsou to další moje zdroje docela dobrých informací o USA ! On ten můj angličtinář se na rozdíl i od pana Rudy v USA narodil - tedy snad to co ví, skutečně ví autenticky, i když je to vyučený řezník... [velký smích] A strašně se divil, co to mou dceru napadlo, emigrovat do USA ! Byl z toho smutný, musel jsem jej utěšit, že on je dobrá náhrada pro Česko. A je, rodinka se rozrostla !

Tedy - nechci se hádat - moje informace říkají cos jiného pane o té nezaměstnanosti, ale nebudu to otvírat znova dříve, než budu mít rukolapné a předložitelné důkazy. A to zřejmě budu ... [velký smích]

82168

6.12.2005 23:16

RE: Blaboly

leho 160.?.?.?

Reakce na 82168

>A není tady sám, znám celkem 5 trvale
>žijících Američanů na městě 60 000 obyvatel a to neznám
>bezpečně všechny.

Urcite ne. Americanu je temer 300 milionu takze tech pet co znate je opravdu hodne velka a reprezentativni cast tak velkeho naroda, ze...???

82174

7.12.2005 12:16

RE: Blaboly

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 82174

My dva pane leho se skutečně nemůžeme v ničem shodnout. Vám chybí analyticko-syntetické systémové myšlení. Vy jste spíše ukázka člověka, jehož myšlení je silně omezeno na správné opakování toho, co slyšel či jinak "zvěděl" a co mu vyhovuje.

Já na rozdíl od Vás vycházím z jednoduché a docela logické úvahy, kterou těžko Vy "memorováním" hovadin popřete. Jestli já znám na středním městě v ČR pět Američanů - imigrantů a jestli zhruba platí, že koncentrace těchto imigrantů se bude plynule zvětšovat s velikostí příslušného sídla, potom platí tento hrubý odhad :
a)Znám pouze cca 25% skutečného počtu zde,
b)Sídlo o kterém mluvím plus mínus reprezentuje průměr v Česku,
c)trojčlenkou vychází počet integrovaných imigrantů Američanů v České republice cca 3500.

Jelikož však jsem četl článek v časopisu Respekt, který popisuje komunitu amerických občanů v Praze a zde se uvádí odhad počtu cca 20 000 jen v Praze, potom ty počty budou patrně mnohem vyšší. Na druhou stranu ale, já hlavně mluvím o těch, kteří zde jsou a míní to natrvalo. Takové již trvale usazené já totiž znám.

Tedy z toho plyne odhad, že do Česka se stěhují Američané, vesměs mladí a podnikaví, kteří zde normálně pracují, žení se a zakládají rodiny a na USA zvysoka prdí jak na placatý kámen. A to v počtech řádu tisíců ročně.

Nevím pane leho, co si z toho povídání vezmete. Já udělal závěr - mladí Američani z USA nespokojeně odcházejí, nejsou to žádné paka, nehodlají se vrátit a zde jsou spokojení. Neodhaduji, nakolik se jedná o elitu či ne-elitu. Ale Česko činí z Evropské unie jen cca 2,2%. A nelze rozumně předpokládat, že emigrují jen do Česka !

Pane - v USA je evidentně "něco špatně" a to já tímto naznačuji. Tedy vaše věta :Urcite ne. Americanu je temer 300 milionu takze tech pet co znate je opravdu hodne velka a reprezentativni cast tak velkeho naroda, ze...??? v tomto kontextu mluví pouze o Vašem ignorantství. Nic víc, nic míň... [velký smích]

82241

7.12.2005 15:25

RE: Blaboly

leho 66.?.?.?

Reakce na 82241

Gejdoši, i kdyby těch nasraných Amíků bylo 10 tisíc, pořád to není reprezentativní vzorek z 300 milionů. Jistě existují takoví, kteří jsou v Česku služebně a třeba se jim tam nelíbí, takové jsem také potkal...

82264

7.12.2005 15:32

RE: Blaboly

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 82264

S Váma mi tu "pšenka nepokvete" ani omylem ! [velký smích] Je mi jasné, že kdybych dokázal, že jich je milion, stejně by Vám to bylo stále málo, Vy jste náčelníku totiž dávno rozhodnul, že nemám pravdu a hotovo. Tož ať, mě nijak neubylo, jak tak koukám ! [smích]

82266

7.12.2005 3:27

RE: Blaboly

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 82168

PANE GEJDOS, TO JSEM VAM MUSEL PORADNE "HNOUT Z ZLUCI" [chechtot]
To ze o USA vite jen z "vypraveni" uz tady na Zvedavci vsichni vime [smích]
A nevim proc porad pisete ze ziju v USA. Nebo si myslite, ze Kanada je uz soucasti USA. Ja vim ze by si to americani prali. Uz z toho duvodu, ze by se konecne dostali k nejbohatsim olejovym loziskum v provincii Alberta.

82197

7.12.2005 12:29

RE: Blaboly

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 82197

Ale nikoli pane Rudo ! Vy jste měl v mnohém pravdu tehdá a já jsem zase udělal "jakési" pokroky. V zásadě, kdyby se zde objevilo "to správné téma", tak bych patrně argumentoval podstatně přesvědčivěji - naznačuji tím, že cítím pravdu spíše na své straně... [smích] Tedy nikoliv, že jsem měl či mám ve všem pravdu, ale předpokládám, že i Vy jste pokročil v pohledu na svět.

Já z tehdejší diskuse hodně vytěžil - knihovna se mi rozrostla o vskutku podnětné materiály, když sleduji leho a spol, moje přesvědčení a názory o dění v USA dostávají kontury, které by si asi americký patriot za rámeček nedal. Pane Rudo, "můj americký spoluotec" (tchán dcery) mi dodal sám bez mučení hodně munice a jeho jinak docela vytříbený patriotismus ve stejné míře ztratil. O Kanadě toho vím relativně skutečně málo, opravte mě, ale domnívám se, že Kanada je z tohoto hlediska pouhý nevýznamný apendix .. [smích] Omlouvám se - máte tam jakousi ropu, tedy uplně bezvýznamný zase ne. Blízká budoucnost to vyhodnotí nemilosrdně, jak to je.

82243

7.12.2005 21:42

RE: Blaboly

kema 207.?.?.?

Reakce na 82168

Pane Gejdos,
jsem rad, ze mluvite anglicky, ale o tom zde nemluvime.
Ja jsem psal o Lafferove krivce a souvislosti mezi rustem ekonomiky a denemi.

>Tedy - nechci se hádat - moje informace říkají cos jiného
>pane o té nezaměstnanosti, ale nebudu to otvírat znova
>dříve, než budu mít rukolapné a předložitelné důkazy. A
>to zřejmě budu ... [velký smích]

No to budu rad.
A nezapomente take prilozit dukazy o tom, ze 40 milionu americanu je na pokraji smrti hladem.
Anebo se priznejte ze jste se mylil.

82320

7.12.2005 23:24

RE: Blaboly

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 82320

Já jen reagoval na to Vaše ...měl by jste se taky učit...

Jestli se ta křivka tak jmenuje, nemůžu za to, já ji nevymyslel ! Ale zrovna přesně tahleta ekonomická otázka začíná být v rámci předvolebních debat zde v ČR přemílána tak často, že bych Vám s vysvětlením principu i pomohl, jestli by bylo třeba ! [velký smích] Fakticky !

S těmi nezaměstnanými v USA - Vy se mi hrozně líbíte, Vy se s takovými lidmi nesetkáte ani omylem, sám jste to řekl, tedy za sebe nevíte nic. Hm. Americké statistiky jsou statistikami silně podezřelými v tomto ohledu - to mi pane těžko vymluvíte. Moc se mi líbí, jak se každý předhání ve chvále liberalismu, indivindy svobod atd v Americe - za těchto okolností vlastně těžko může jakási statistika vzniknout, nebo se pletu ?

USA jsou vývozcem zbraní a stále ještě nějakých potravin. Dále se můžeme bavit do nekonečna, ale asi mě neukecáte, že třeba automobilů, spotřební elektroniky, nebo co já vím. Kdyby si tady někdo koupil typické americké auto, myslím že by se pak i nechal zavřít do ústavu docela dobrovolně. Docela cestuju, na americké zboží vůbec někde narazit a zemřít pane - parafráze na Neapol. Schodek amerického zahraničního obchodu, to je něco z říše snů ! Ale černých snů ! Militarizace státu. Vzdělanost obyvatel. Etnický, neřku-li rasový neklid. Bla bla bla. Mám pokračovat ?

Nemusím být nositelem Nobelovy ceny za ekonomii. Nemyslím, že máte co moc říci a nebudu to již moc rozvádět. Oko vidí - jeden Američan napsal knihu "Vzestup a pád imperií". Jestli starověký Egypt jako velmoc figuroval bezmála 2500 let, Říše Římská skoro 1200 let, Chalifát s bídou 500 let, Říše Britská ani ne 250 let, tak vidíte tu akceleraci - je to stále ze stejného důvodu. Myslím, že sledujete můj myšlenkový postup. Nevím, proč se tak strašně čertíte ? Vy si myslíte, že zákonitosti najednou přestanou kvůli Vám fungovat ? Vlastně ani nevím, o co Vám jde. [oči v sloup]

82334

8.12.2005 0:01

RE: Blaboly

leho 160.?.?.?

Reakce na 82334

>Docela cestuju, na americké zboží vůbec někde
>narazit a zemřít pane - parafráze na Neapol.

Gejdoši, jestli čtete tyto řádky, tak byste měl sebou hned praštit mrtvej o zem. Neboť právě čumíte na americké zboží v podobě softwaru, který vám umožňuje tady plácat ty vaše nesmysly...

82343

8.12.2005 8:23

RE: Blaboly

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 82343

Ano - MS ! Taky ale je to excelentní ukázka "poctivého obchodu", to máte pane leho na co ukázat - gratuluji. Ostatně, kdyby jste to domyslel do důsledku, ušetřili bychom si zde spoustu diskusí, o čem to tady vlastně právě Vás stále přesvědčujeme. Nezvolil jste šťastný příklad - právě naopak ! Tedy, nejsem mrtvý - naopak jsem ožil. Ukázal jste nejsilnější komoditu USA v jejím vývozu. Kromě válek, strádání a terorismu - taky pokrytectví, zlodějnu, elektronické fízlování a "thymolínový úsměv" ... Celý svět Vám "děkuje"L.

82401

8.12.2005 15:21

RE: Blaboly

leho 66.?.?.?

Reakce na 82401

>Ano - MS !

Ano a nejen MS. Nemusíte používat vindouz přispívat do Zvědavce. Já už kolikrát použil Linux, sice částečně vyvinutý Evropanem, ale v Americe pracujícím a žijícím. Základ Linuxu je Unix, vymyšlen opět velkým Satanem. No a o Internetu jako takovém jsem se tu už zmiňoval. Zkrátka, Gejdoši, "drop dead", vděčíte pouze a jenom Velkému Satanu za možnost takto publikovat vaše nesmysly...

82470

8.12.2005 15:27

RE: Blaboly

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 82470

Akorat, ze clej ten jeho komp vyrobili nekde v Asii a rozhodne to nebyli americti emigranti... [chechtot]

82471

9.12.2005 14:01

RE: Blaboly

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 82471

A s tím americkým softem je to tak, že nejmíň 80% lidí ho má nelegálně zkopírovaný a tak američani z něj mají prd. [chechtot]

82705

8.12.2005 15:49

RE: Blaboly

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 82470

Nekdy si myslim ze je to ironie kdyz americany vymyslena jedinna vseobecne pouzivana vec, krome kokakoly ovsem, pocitac a internet na kterym si pak muzou lidi kecat co chtej. Je to holt smula delat imperium v tyhle dobe.

82478

8.12.2005 16:29

RE: Blaboly

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 82478

Teď jste mě úpřimně rozesmál ! [chechtot] I mi je těch Amneričanů líto, to je fakt děsná smůla. [smích]

82487

8.12.2005 17:47

RE: Blaboly

hmm 62.?.?.?

Reakce na 82343

Muzete mi Leho zdelit na jake americke zbozi cumim ? System mam Linoxovej browser od FireFoxu ....
MS$ shit pouzivat opravdu nechci.

82510

8.12.2005 18:39

RE: Blaboly

leho 160.?.?.?

Reakce na 82510

>Muzete mi Leho zdelit na jake americke zbozi cumim ? System mam
>Linoxovej browser od FireFoxu ....

Základ Linuxu je Unix, Internet je TCP/IP, Firefox je postaven na Netscape, zkrátka bez všech těhle věcí americké výroby, hmm, byste čuměl tak na velký Táborský...

82516

9.12.2005 8:32

RE: Blaboly

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 82516

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

82673

8.12.2005 15:20

RE: Blaboly

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 82334

Pane Gejdos, kdyz ctu ty vase "blafy", tak si myslim ze kdyz jste tak "chytrej" ze by jste mohl delat i do politiky. Co takhle v Cechach zalozit nejakou novou politickou stranu. Kuraze by jste na to mel dost.
Cesi by urcite novou stranu uvitali. Uz tam pomalu neni koho volit. [zmaten]

82469

8.12.2005 15:34

RE: Blaboly

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 82469

Dokonce jsem nad tím uvažoval. [velký smích] Jenže já jsem strašně línej [zmaten]

82476

8.12.2005 17:12

RE: Blaboly

68 68.?.?.?

Reakce na 82476

Dokonce jsem nad tím uvažoval. Jenže já jsem strašně línej

Prave proto. Mlatit hubou umite dobre.

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

82499

8.12.2005 18:20

RE: Blaboly

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 82499

Prave proto.
Právě pro co ? To by jako fakt byla dobrá kvalifikace ?
Mlatit hubou umite dobre
To ale Vy taky, jste v politice aktivní ?

Já myslel, že je jasné, proč však takovou cestu nepovažuji za dobrou a nakonec ani schůdnou. Jako se pane 68 říká bez peněz do hospody nelez, tak jsem si jistý, že původně tam bylo místo té "hospody" slovo "politiky". A proto si Američani zcela mylně myslí, že jejích systém vlády se nazývá demokracie, což je naprostý omyl, jedná se totiž o tzv. "moneykracii". Tedy vladnou nikoliv zvolení, ale koupení. Akorát z jakési cudnosti se tomu říká stále demokracie, možná s ohledem na vzbuzení zdání nějaké tradice.

82513

8.12.2005 20:20

RE: Blaboly

68 68.?.?.?

Reakce na 82513

Mlatit hubou umite dobre
To ale Vy taky, jste v politice aktivní ?


Kam se na vas hrabu!!! Vy, po mesici v USA znate vsechno lepe, nez kdokoliv jiny. V Rusku jste byl take, a spolu s vasim Nostrodamem muzete v te sve politicke cinosti hned rict, jak vsechno v budoucnu dopadne. Ja bych vas hned soupnul na Hrad.
[velký smích] [velký smích] [velký smích]

82530

8.12.2005 21:12

RE: Blaboly

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 82530

Na Hrad ne !! Já nerad v obleku a tak .. A vůbec, dejte pokoj s politikou. Lépe je mezi hadama, žábama a kačenama na blatech ! Že já vůbec na Zvědavce lezl... [zmaten] Pane - já docílil (to sobě tlapkám uznale po rameni !), že v areálu naší firmy hnízdí úžasný pár kání, jaké jsem tak velké ještě neviděl a každý rok vyvedou dvě mladé. A ačkoliv je normálně okrsek pro jeden pár značně veliký, tak na podzim se některé "naše odchované" jakoby slétají na jakýsi rodinný kongres - či co. Letos v záři jsem viděl nad naším lesem lítat celkem 6 kání ve vcelku rodinné pohodě ! Mi je ta Vaše americká politika v podstatě ukradená, "buším" tady pouze z principu.. Klidně se radujte, jak se demokracii za oceánem dobře vede.

82535

8.12.2005 21:54

RE: Blaboly

68 68.?.?.?

Reakce na 82535

Pane - já docílil (to sobě tlapkám uznale po rameni !), že v areálu naší firmy hnízdí úžasný pár kání,............

Tak vidite, jak pekne pisete. Nechte tu Emeriku na pokoji, ja take nestouram do Klause a muzeme si pekne popovidat. Ja take podporuji ptactvo, mame na zahrade furu finchu (nevim, jak se to rekne cesky), a sem tam je prileti prohnat jeden mlady sokol. [smích]

82545

8.12.2005 7:53

RE: Blaboly

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 82320

Podle jine krivky, nebo mozna te same, vede snizovani dani od urciteho momentu k nizsim vyberum... Ale nema cenu se stourat v krivkach, tech ekonomu, co maji svoji krivku je povicero.

Predstavte si napriklad, ze korporace vyuzije x milionu dolaru, usetrenych na danich, k tomu aby presunuli vyrobu nekam do Asie. Pristi rok propusti par tisic zamestnancu a odvede na danich polovinu co rok predtim. Samozrejme, ze to muze udelat i ze zisku, ale kdyz dostane takovej darecek, tak si mne ruce, zamestnancum plat zvysovat rozhodne nemusi... [mrknutí jedním okem]

82399

6.12.2005 2:15

RE: Blaboly

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 81955

>již pan Trodas vyřešil nezaměstnanost. Jenom bych
>dodal, že je v USA tragická ! Ta nezaměstnanost!

Ze sve zkusenosti vam mohu rici, ze jsem za dvacet let v USA nepracoval pouze 6 tydnu, kdy jsem si hledal lepsi misto. V soucastnosti je prace temer vsude. Moje firma ma vyvesny stit a prijima do vsech departmentu. V obchodech, supermarketech uvidite cedule prijimame pracovni sily. Pracuji i miliony tech, kteri pracovni povoleni nemaji, to jest ilegalni. Nezamestnanost je nejnizsi za poslednich tricet let. Miliony imigrantu, se sem rocne hrnou protoze je tady nezamestnanost, ze pane rozumbrado. Tomu rikate tragicka nezamestnanost? Jakou s tim mate zkusenost vy, ze tady tvrdite neco o cemz nevite zhola nic. Co vas nuti takhle lhat, to nam asi nepovite, ze? A aby jste tomu nasadil korunu tak jste sprosty a nadavate cloveku, ktery ma na rozdil od vas mnohem vetsi prehled.

>To ale Vy
>asi nevíte, jste úspěšný člověk a pracujete nepracuje -
>jeden se ve Vás nevyzná ! Jednou říkate tak a jindy jinak...

A co vite vy? Jen vyctene blbosti, kterym bezmezne verite, aniz byste s nimi mel sebemensi zkusenost.

>A já si tady vezmu na paškál růst HDP, čili to je asi to
>Vaše GNP v USA. A nebudu to rozebírat nijak důkladně, na to
>není Zvědavec zařízen, na takové traktáty.

To si na paskal brat nemusite, to neni vase starost. Vase starost je vase penezenka a ne cizi.

81994

6.12.2005 3:06

RE: Blaboly

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 81994

Za kolik delaji ty miliony imigrantu z Mexika? V CR taky makaji Ukrajinci, za kolik ja nevim za polovicku, za tretinu?

82003

6.12.2005 3:27

RE: Blaboly

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 82003

Urcite delaji Mexikanci za vic, nez by dostali ve sve zemi. A ze pisete o Ukrajincich, ti alespon delaji a nevybiraji si v praci. Cikani by si z nich meli vzit priklad.

82010

6.12.2005 19:41

RE: Blaboly

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 82010

http://ax2.old-cans.com/robota_na_slovensku.jpg

82138

6.12.2005 23:19

RE: Blaboly

68 68.?.?.?

Reakce na 82010

Urcite delaji Mexikanci za vic, nez by dostali ve sve zemi.

Musite dodat: "Pokud pracuji." Velka cast je jen na socialni podpore, ktera je vyssi, nez mzda v Mexiku. [smích] [smích]

82176

7.12.2005 3:35

RE: Blaboly

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 82176

Pane "68", jak ale mohou dostat socialni podporu, kdyz tam jsou skoro "vsichni" ilegalne?
Asi je to same jako s cikanama, kteri prisli do Cech ze Slovenska. Ty take berou socialku a cesti obcane nejsou. [pláč]

82199

7.12.2005 5:10

RE: Blaboly

68 68.?.?.?

Reakce na 82199

Pane "68", jak ale mohou dostat socialni podporu, kdyz tam jsou skoro "vsichni" ilegalne?
Jednoduse. Za 50 dolaru dostanou vsechny potrebne {padelane) doklady, ktere potrebuji na to, aby dostali socialni podporu. Od koho? Od dalsich mexikanu. Pan Bartosek a nebo pan Trodas, jehoz otec byl v USA ilegalne by to to mohli vic osvetlit.
[smích] [pláč] [smích] [pláč]

82213

6.12.2005 4:07

RE: Blaboly

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 82003

>Za kolik delaji ty miliony imigrantu z Mexika? V CR taky makaji
>Ukrajinci, za kolik ja nevim za polovicku, za tretinu?

Pred par tydny jsem si najmul dva na vykop odpadu pred Home Depot a chteli minimalne dvacet na hodinu. Za osm hodin tech par metru vykopu nezvladli, jak byli liny. Za kolik delaji v cesku ukrajinci, nevim. Pri lakote a vychcanosti cizku, to asi zadna slava nebude.

82018

8.12.2005 16:44

RE: Blaboly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 82003

V podstatě za totéž (ovšem část jim seberou "patroni"[mrknutí jedním okem], ale neplatí se jim sociální a zdravotní a proto se jimi nahrazují starší pracovníci a Cikáni i Romové (za socialismu z nich pracovali všichni, kdo si nesehnali invaliďák a ve stavebnictví i za poměrně dost peněz). V USA zase berou ilegálové práci černochům www.vdare.com/guzzardi/look_the_other_way.htm

82490

6.12.2005 11:44

RE: Blaboly

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 81994

To si na paskal brat nemusite, to neni vase starost. Vase starost je vase penezenka a ne cizi.

No jóóó ! Nebuďte nervózní, pane, když nechcete, nebudu ...

Já jen aby jste si uvědomil, že kdyby se "fšecky ty hodnoty" v národním důchodu USA "zhodnotily" přepočtem na něco užitečného, třebas na "reálné rohlíky se salámem", třeba by jste ustrnul, kolik toho vůbec zbylo... [velký smích] To se dokonce jmenuje nějakým ekonomickým termínem, pane - nebudu otravovat ekonomií. To jsou pak kouzla, to Vám Vůdce těžko řekne v řeči o stavu unie ...

82069

6.12.2005 10:40

RE: Blaboly

Tatranka setma (zavináč) quick (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 81844

Navíc se neustále zvyšuje počet lidí, kteří jsou v USA pod hranicí chudoby. Podle posledních čísel, pokud si to dobře pamatuji, to je už víc jak 20 milionů lidí. Otázka je, zda je to hodně nebo málo vzhledem k celkové populaci (cca 290 mil. lidí). Ovšem na to, že se USA neustále pasují do role supervelmoci a své občany do role supernadlidí, tak je to více než tristní. Člověk by očekával, že v takovém vysoce rozvinutém státním zřízení, kde má každý rovné šance (alespoň údajně), nemá nikdo šanci pod hranici chudoby spadnout. Že se pro každého najde odpovídající místo na slunci. Ale zdá se, že opak je pravdou. Lavina nezaměstnanosti, chudoby a bezdomovectví se šíří právě z nejvyspělejších zemí založených na sobeckém individualismu a konsumismu. Obávám se, že právě v této době dochází nenápadně k pádu naší "vyspělé" civilizace, neboť se již zřejmě ocitla za zenitem a její další rozvoj bez nějaké korektury už není možný. A pokud bude tou korekturou právě vojenská diktatura, tím hůř.

82063

7.12.2005 3:40

RE: Blaboly

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 82063

A je, je zase se nam ozvala slecna Tatranka. Nejste ve spolku s panem Zorou a panem Sedou? Jeste se k vam muze pridat pan "Penicilin", ktery prispiva do stranek casopisu Respekt a bude te skoro jako "Timur a jeho parta" [chechtot]

82200

5.12.2005 11:39

RE: Blaboly

hugo 85.?.?.?

Reakce na 81837

Biliónový dluh Číně (!!!), který stále roste, vidíte jako vzestup??? [překvapení]O To sem se fakt uz zbláznil?

81857

6.12.2005 0:10

RE: Blaboly

Belveder pilsenaaa (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 81818

ten vas $ [usuzuji,ze zijete v Bushlandu] je opravdu v "uzkych" jak se rika

vite co to znamena ,kdyz se rekne trade deficit?

vite kolik tech vasich $ ma ruda Cina,Japonsko a Korea ve svych bankach?

tolik,ze by v pripade odprodeje US $ cely Bushland mozna i totalne zbankrotovali

81967

5.12.2005 4:10

Ctete www.savethemales.ca p. H. Makowa

zaplatil 65.?.?.?

"Central Banks seek totalitarian power"

Poklada rovnitko mezi banky, komunisticke hnuti a rejdy neoconu.
Nic tak zavazneho jsem jeste necetl. Rikam si, zda je uz skutecne vsem dnum konec...... pravda je venku!

81821

5.12.2005 16:00

RE: Ctete www.savethemales.ca p. H. Makowa

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 81821

Inu ? A až to bude veřejně pojmenováno, co to bude ? Neodpustím si kousíček Nostradama - slušní lidi přec jen zvítězí, ale jak to "vítězství" bude možno nazvat ... ? Pyrhovo - to je málo.

81890

5.12.2005 5:17

To nebudou muset byt ,ani terroriste, staci prehmat v laboratorich ,tak ,jak New Orliansu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

V New Orliensu prisla zatopa a zaplavila i laboratore s pokusnymi-infikovanymi zviraty ,jez mnohe uniklo smrti utopenim a ted nekde je , s necim,o cem nevime,cim bylo infikovano.
Jen ,tak k uvaze ,nez se dostanem k terroristum, v Americe je na 11 000 vedcu ,kteri maji licenci v praci na pokusy s bakteriemi,cili,jedni z tech ,co jim utekl AIDS do spolecnosti a dnes ma AIDS 40 milionu nositelu,diky ,iteligentnim mozkum : rika se jim tak ?
V prvni svetove valce padli milliony lidi ,ale tyhle jatka , nekterym nestaci a dnem a noci pracuji na zbranich hromadneho niceni-bakteriologicky vyzkum.Spilberske ostrovy jsou znamy,ze i zde radila Spanelska chripka a tela zemrelych horniku jsou neporusena i s tim ,co je zklatilo do hrobu,kdo jiny ,nez vedci muzou prijit na to ,ze metla lidstva v letech 1920 se da opet pouzit ,jako zbran,kdyz je to zejmena tak ucinne ,ze vic lidi zemrelo na Spanelskou chripku ,nez za celou dobu prvni svetove valky a tak vzorky z tel horniku,ovsem ,pro mirove potreby,jak zabranit v budoucnosti nove katastrofe-tedy, propaganda, nebot pravdou je ,ze tyto vyrusy jsou zkouseny v nasi moderni dobe ,jak by se daly pouzit ,opetne, co by zbran.
http://disc.server.com/discussion.cgi?id=149495;article=96443;show_parent=1
Terrence Tumpey, a microbiologist at the Centers for Disease Control and Prevention, examines reconstructed 1918 Pandemic Influenza Virus inside a specimen vial. (Courtesy CDC)
Now, authorities acknowledge they may mail copies of the germ, which killed an estimated 50 million people in 1918, to qualified laboratories that apply for it.

tumpey1.JPG
http://www.members.aol.com/scipage/images/tumpey1.JPG

Takze ,my ,nepotrebujem terroristy,co se k nam budou plavit a nebo letet tisice kilometru,my mame terroristy mezi sebou,ktere denne potkavame, my nepotrebujem ,zda provedou utok na parlament,kdyz cely svet bude postizen,jestlize ,udelaji neco o jejiz dusledcich chytre hlavy nikdy nemeli ani tuseni,vis AIDS.
But U.S. officials say they didn’t mislead anyone.

Scientists and government officials announced last month that they had designed a virus identical in most key respects to the infamous 1918 “Spanish Flu” virus.

Nakonec ,nebyl to antrax ,co byl poslan pres postu ,kde to zabilo pracovniky posty a nakonec se zjistilo,ze jeho slozeni je schodne se slozenim USarmy laboratorich, timto si myslim ,ze si Amerika dela uplne zbytecne starosti se zahranicnimi terroristy,kdyz doma ,sama,jich ma dost. Obchod se smrti je dobre placen,copak muze vubec nekdo odmitnout dolary a skvelou karieru pro to,ze jednou vsichni "zhebnem " ve spolek, za neci omyl a nebo zamer,to prece ,uz nam bud ejedno,nebo snad ne?

81825

5.12.2005 18:30

RE: To nebudou muset byt ,ani terroriste, staci prehmat v laboratorich ,tak ,jak New Orliansu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 81825

(Zrušeno. Jenom popichujete.)

81905

5.12.2005 9:47

Karel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Kdyz tak ctu a posloucham co se poslednich 5 let deje v USA (9/11, Patriot Act, narust moci NSA, zrizeni Narodni bezpecnostni sluzby), zacina se mi v mysli vynorovat asi tak 10 let stary serial (u nas sel pod nazvem Svoboda). Ten taky zacinal tim, ze teroriste zautocili nejdriv na cile v USA a pak utokem znicili kongres. Prezident prevzal pravomoci kongresu a v USA se vytvoril totalitni rezim. Serial pak popisuje boj skupin disidentu proti tomuto rezimu. Uz tehdy mi to prisel velice mrazivy scenar a to bylo davno pred 9/11. Kdyz ted vidim jak se zacina naplnovat...


Kdyz si nekdo na tuto TV serii pamatuje, skuste prosim napsat presny nazev nebo odkaz na IMDB.

81843

6.12.2005 10:54

RE: Karel

Tatranka setma (zavináč) quick (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 81843

Jest také možno si přečíst: Merle - Muži pod ochranou.

82066

5.12.2005 13:10

Irak to jede jako po "masle" :)

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

http://ax2.old-cans.com/Bush_and_dad.jpg

PS. kema, opravdu dobre se utesujete [mrknutí jedním okem] [velký smích] Samo, ze Wolfovitz dela vse pro to, aby dolar nesel do haje a neni sam - Cinane, jenz dneska vlastni znacnou cast USA se snazi o to same. Ale ani to neznamena, ze situace neni vazna [pláč] Spise byste se mel zamyslet nad tim, jestli udrzovani zdani "situace je OK" neprinese jeste horsi nasledky krize, jakmile pretece povestny pohar... [oči v sloup]

81863

5.12.2005 16:11

RE: Irak to jede jako po

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 81863

Nedělám si naprosto žádné iluze, že v Číně existuje na to celý "Výzkumný ústav pro otázky využití, zneužití a zničení USA". Jsem si tím zcela jistý. Kdesi na jakémsi čínském serveru (ale archivuju to, mohl bych najít) jsem četl výroky nějakého čínského generála. Ten se tím vůbec netajil - Číňané obětovali blahobyt několika miliard svých občanů, aby měli prostředky a ty nyní zúročí ! V Americe...

A nedělám si iluze, že v USA se špekuluje, anebo jak tomu zabránit, anebo jak USA prodat za co nejlepší cenu do "kapsičky" ... A demokracie ? Do poslední chvíle budou existovat blbečci, kteří tomu věří, někteří s námi tady ztrácejí čas žvaněním o tom, však sami se ozvou. [velký smích]

81894

5.12.2005 22:20

RE: Irak to jede jako po

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 81894

Když si uvědomíme, kdo v bušistánu drží ekonomickou a tím i politickou moc, tak je zcela zřejmé, že se bude konat výprodej. Kšeft je holt kšeft. A protože z každého kšeftu nějaký ten drobák putuje do Tel Avivu, tak to bude i s požehnáním nejvyššího. No nakonec proč ne?
Kema si už jistě zkouší, jak vydrží s miskou rýže celý týden.

81954

6.12.2005 11:35

RE: Irak to jede jako po

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 81954

omlouvám se ... [chechtot] [chechtot]

Nikomu nic zlého nepřeji. Ani my tady, ač jsme "za vodou" (Atlantikem či Kaspikem [velký smích] ), ač jsme za kopečkama a ač nemáme takové dluhy, tak zase na druhou stranu nemáme takovou armádu lehů. Ale taky jsme nikdy Číňanům neublížili. Hm...

82068

6.12.2005 13:18

RE: Irak to jede jako po

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 82068

Také nikomu nic zlého nepřeji. Naopak přeji naši krajanům za mořem, aby až USA převezme Čína, jim zbylo z jejich zdravotního a sociálního pojištění alespoň tolik, co zbylo z téhož nedávno argentincům.

82078

7.12.2005 3:45

RE: Irak to jede jako po

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 82078

Tez prejeme i vam at se vam dari v Cechach dobre, az u vas ve volbach zvitezi Komunisticka strana. [smích]

82201

7.12.2005 11:18

RE: Irak to jede jako po

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 82201

>Tez prejeme i vam at se vam dari v Cechach dobre, az u vas ve
>volbach zvitezi Komunisticka strana. [smích]


Vzhledem k tomu jakou destrukční politiku tady provádějí ODS,ČSSD, KDU-ČSL a US se jejich šance k návratu neustále zvyšují.

A víte, že by to možná byl dobrý tah? Ti bývalí komunističtí vychcánkové a podvodníci totiž už dávno mají korýtka v ostatních stranách. A ti co tam zůstali, budou setsakra sekat latinu, aby si pozici udrželi.

82237

7.12.2005 12:43

RE: Irak to jede jako po

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 82201

ČR je členem EU a tak by se nic zvláštního po takových volbách nestalo. Postkomunisti již několikrát vyhráli volby v Polsku a také se tam nic mimořádného neudálo.
Možná naopak by to přispělo k tomu, že by se přestalo krást v současném rozsahu. I když ono se jistě i tak přestane, protože již toho k rozkradení mnoho nezbývá.
Ovšem svůj význam by to mělo i pro chování a jednání členů ostatních politických stran. Došlo by jim, že koryta nemají spachtovaná natrvalo.

82248

8.12.2005 15:50

RE: Irak to jede jako po

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 82201

Když abstrahuji od faktu, že ta strana je vlastně dědicem všeho toho, co jsem neměl a nemám vůbec rád, pak bych musel vyjádřit tento dosti zarážející názor:

Komunistická strana Čech a Moravy v současnosti směrem na veřejnost (to je nutno zdůraznit) vede nejtransparentnější a nejsrozumitelnější politiku. Vzhledem k tomu, že nemají jak se v praxi znemožnit - nejsou u vlády již dlouho, začínají postupně získávat kredit. Děsím se toho, neboť komunistům bych nevěřil nikdy ani "dobrý den".

Sám jsa spíše středové orientace, střídavě inklinuji nalevo a napravo podle tematu, ve vztahu ke kterému to lze hodnotit. Dnes, cca 7 měsíců před volbami v ČR do PS začíná být velmi závažnou otázkou, jaký výsledek voleb by pro další vývoj ČR byl optimální. A mi vychází kalkulace, že by bylo optimální, aby volby vyhráli velmi těsně socdem před ODS a v sumě, aby byla levice(ČSSD, KSČM) versus pravice(ODS, KDU-ČSL) 101 ku 99. Takový výsledek by vytvořil možnost socdemákům a komunistům se dobře zblamovat a v roce 2008 předčasné volby.

Dneska socdem v předtuše své těsné prohry aranžuje pro ODS past. Dluhy, navrženými zákony s platností až v dalším volebním období a aktuálně schváleným rozpočtem vytvořili pro ODS záludnou past, do které být Topolánkem bych nelezl. [velký smích]

82479

8.12.2005 17:20

RE: Irak to jede jako po

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 82479

>Dneska socdem v předtuše své těsné prohry aranžuje pro ODS
>past. Dluhy, navrženými zákony s platností až v dalším
>volebním období a aktuálně schváleným rozpočtem vytvořili
>pro ODS záludnou past, do které být Topolánkem bych nelezl.
>[velký smích]

No jo pane, jak to chcete udělat? Aby ODS vedla úmylslně kampań tak, aby volby prohrála?
Bohužel u nás ještě asi dlouho žádná strana nad 50 % mandátů nezíská, aby mohla vládnout sama. Tak jde jen o to, která mandátů získá nejvíc, aby její předseda navrhl premiéra. Zásadoví křesťané se pochopitelně vždy přikloní k tomu, kdo bude pověřen sestavováním vlády, i kdyby to byl třeba čert a udělají s ním koalici.
Skutečná sranda by byla, kdyby nejvíc mandátů získali komunisté a Klaus musel jmenovat komunistu předsedou vlády. S lidovcema by pak komunisti museli vládnout. To by prskaly všechny strany včetně komunistů.

Žádné velké změny nás tedy v souvislosti s volbami nečekají. Po volbách budou vládnout lidovci buď s ODS nebo s ČSSD. V obou případech nás nic dobrého nečeká. Jde jen o to, která varianta bude menší zlo.
Dlužno však poznamenat, že kdyby volby vyhrál náhodou sbor andělů strážných (myslím pro věřící skutečné anděle, nikoliv záludné černoprdelníky), tak ani to by nám nijak zvlášť budoucnost neusnadnilo. Ať vyhraje kdo vyhraje, tak bude muset šlapat podle Unie a ponese si sebou nedořešené věci a nadělané dluhy.

82503

8.12.2005 18:30

RE: Irak to jede jako po

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 82503

Nevím, zda je to tím, že já tak "rád dělám do proroků"... [smích] Ale mi docela prognozy voleb vycházejí. Teď ale patrně sklouzávám do situace, kdy přání asi bude otcem té myšlenky. Ale já si to fakticky "maluju" tak, že vyhraje ČSSD tak s 66 mandáty, druhá bude ODS tak asi s 65 mandáty, komunisti tak 35 mandátů a lidovci 34 mandáty.

Všichni jaksi podceňují lidovce, teď se jim přisuzuje jen 7% hlasů - to je prosím pěkně blbost - lidovci zase získají po zápočtu propadlých hlasů nějakých 16% a tedy kolem 32 - 34 mandátů. Myslím, že to bude velmi těsné, levice něco ztratí z dnešních 111 mandátů, tedy nechť na 101 ! [velký smích]

82514

5.12.2005 16:49

Orwell se spletl v datu o par desitek let

Antiseptik 69.?.?.?

Vitejme v novem tisicileti. Cas zacit studovat newspeak. [naštvaný]
Nekonecnou valku uz mame, media co vydavaji oficialni lez za pravdu taky tak co jeste zbyva? [překvapení]

81899

5.12.2005 18:53

Co zbyva?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 81899

...jeste uzakonit myslenkozlocin v sirsim kontextu - zatim je zakazano pouze mensiny kritizovat a o holohoaxu pochybovat - a bude to kompletni. Nic nebude stat v ceste vytvoreni praveho a nefalsovaneho Orwella - Orwella, jenz je tolik vysmivan jako ze by "lide to nedopustili..." ... [oči v sloup]

Lide dopusti vse, jen je treba jim to spravne podat.
(treba ze je to pro jejich bezpecnost)

A newspeak uz znate a ovladate, ne?
(nekteri ho tady umi, jako kdyz bicem mrska)
Neni to "okupace Iraku" ale "osvobozeni Iraku". Od ceho asi, od Iracanu?
Neni to "partyzan" ale "terorista".
Zadny "bojovnik za svobodu", ale "dzihadista"...

...a tak bych mohl pokracovat jeste dlouho, ale asi to nema cenu [zahanbení] [oči v sloup]

http://ax2.old-cans.com/bendib/Iraq-Exit.jpg

81914

6.12.2005 20:39

RE: NEWSPEAK nove slovo

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 81914

Rendition - zni mnohem lepe nez ilegalni uchvaceni jedince v cizi zemi bez vedomi mistnich organu a prevezeni do jine cizi zeme za ucelem muceni v ramci valky z teroristama.

82148

6.12.2005 4:27

Tavistok Institut se zabyval cele roky ,tim,jak , podryvat nepohodlne vladni systemy.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

CIA ,mela prsty v kdejakem svetovem maleru,naposledy si vsadili na sveho kone ve volbach na Ukrajine, samozrejme vedouci CIA byl bohem vyvoleny ,aby nedoslo k omylu,jako tak ministr pro vnitrni bezpecnost USA Chertov.V samotne Pentagonu ,zide ,tak zvani ,ulozili svuj nabozensky Torah, jez v podstet ma Americanum slouzicim v Pentagonu pripomenout ,kdo je pravym panem na ideologickem podklade teto organisace.
Takze ,ne jenom slova ARIAL SHERONA,o tom ,kdo je panem USA,ale i skutky,dukazy,kdo dnes ridi zahranicni politiku USA,ackoliv ,jak Brezinsky,tak Kissinger a s Marenkou,vsichni zide , v ramci demokraticke representace pouhych 2% americkeho obyvatelstva ve vlade.
Konec ,koncu ,plno veci ,co Cina ma ,je koupeno z Israelu a Israel to dostal v ramci pomoci "Americke vlady" z kapes 98% zcela nepotrebnych, pro dobro statu, jez je zcela mimo nejakych kritickych pripominek ,jak ze strany sveta ,tak ze strany Spojenych Narodu, nebot ,tato organisace byla hlavni zidovskou myslenkou, pri vzniku OSN,pudu daroval zid a osnovu sepsali tri zide ,takze ,jsme doma a o bezpecnost ,se vzdy starali v rade bezpecnosti vzdy "rusti" generalove,coz poznal i americky general McArtur v Koreji,ktery svym poznanim mohl byt nebezpecny ,kdyby jej Americani dostali do presidenskeho kresla v Bilem Dome.
Ted ,jde jenom o to spocitat ,kolikrate USA od dob druhe svetove valky provedli invasi na cizi uzemi,vzdy za nejakou zaminku, pro ochranu svetove verejnosti,ktera ,ovsem v demokratickych volbach neni k nalezeni.
Pro nas ,kdo bude rychlejsi,Cina a nebo zide v USA ?
HOMELAND SECURITY will truly play the major role UNDER MARTIAL LAW with it's NATIONAL RESPONSE PLAN, to send MILLIONS OF FELLOW AMERICANS AND CHRISTIANS/PATRIOTS TO THEIR DEATHS in the FEMA/MILITARY DETENTION CAMPS already in place for this AMERICAN HOLOCAUST.

WHY do you think that certain Jews in Washington DC such as WOLFOWITZ and RICHARD PERLE (who worked with WA Senator "Scoop" Jackson when HE ORDERED THE 20,000 PRISONER BOXCARS WITH SHACKLES FROM CHINA as a part of the NWO MARTIAL LAW AGENDA) and many OTHERS such as LIEBERMAN...why do you think THEY ARE SO RABID IN THEIR SUPPORT OF THE COMING NEW WOLRD ORDER AGENDA FOR "AMERIKA"???

Could it indeed be because they join with the other Jews in America in lusting for the hour of PAYBACK TIME FOR THE CHRISTIANS??? Sadly, I now firmly believe that it is.

Couple all this with the revelation that the militant Orthodox Jewish organization, LUBAVITCH CHABAD (based in NYC) is fully BEHIND the importation of the several MILLION GUILLOTINES (I have documented are now in America,) tied in with their Christian-persecuting "NOAHIDE LAWS" that will authorize EXECUTION BY BEHEADING for the "crime of blasphemy against God" or DECLARING JESUS CHRIST IS DIVINE AND THE SON OF GOD...and it is not difficult to see the various elements of Jewish involvement in the coming PERSECUTION OF THE CHURCH IN AMERICA UNDER MARTIAL LAW/NWO.

82019

6.12.2005 10:45

Netanjahu vyzval k úderu proti Íránu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

http://www.novinky.cz/zahranicni/71414-izraelsky-politik-netanjahu-vyzval-k-uderu-proti-iranu.html

82065

7.12.2005 12:39

RE: Netanjahu vyzval k úderu proti Íránu

Corvus 195.?.?.?

Reakce na 82065

Oni to i udělají. Izraelci nemůžou připustit, aby měl Irán atomovou pumu, to by se totiž radikálně podepsalo na jejich pozici v oblasti. Nemohli by už tolik vyhrožovat svým vojenským potenciálem. Pro ně je to otázka být nebýt.
Hádám že Mossad má nejrušněji od svého vzniku. Zvláštní, že stát, který navzdory paktu o nešíření jaderných zbraní sám tajně (no, sám, pomoc přišla, řekl bych ze západu a tajně - hehe jak to říct - teď už to moc tajně není...)vyvinul atomovou bombu, se teď ohání tím, že ji jiný nemůže mít, ačkoli ten tvrdí, že ji nevyrábí, že jen chce atomovou elektrárnu.

Hmmm, hmm. Iránci jsou nepochybně nebezpečná cháska. A Izraelci vědí, že POKUD by Iránci atomovku opravdu měli, šlo by do tuhého. Tak jsem zvědav. Jak se to celé vyvrbí... [zmaten]

82245

7.12.2005 15:28

RE: Netanjahu vyzval k úderu proti Íránu

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 82245

Nechcu otravovat Nostradamem. Pamatoval na tady toto taky ! Izrael dostane těžce "za uši", Irán bude triumfovat. Nebudu citovat - je to tam. [velký smích] Asi jsem nepotěšil a sám dostanu od náčelníka kelehoma sám "za uši" !

82265

12.12.2005 9:35

RE: Netanjahu vyzval k úderu proti Íránu

kema 207.?.?.?

Reakce na 82265

>Nechcu otravovat Nostradamem. Pamatoval na tady toto taky !
>Izrael dostane těžce "za uši", Irán bude triumfovat. Nebudu
>citovat - je to tam. [velký smích] Asi jsem nepotěšil a sám dostanu od
>náčelníka kelehoma sám "za uši" !

Kdyz to tam opravdu je, tak citujte. [oči v sloup]

83053

7.12.2005 15:12

Americani opravnene kaslou na Kanadu..

Peter Veliky 205.?.?.?

'..Kanada je uz soucasti USA. Ja vim ze by si to americani prali. Uz z toho duvodu, ze by se konecne dostali k nejbohatsim olejovym loziskum v provincii Alberta. (pise kdosi)..'

Americani nepotrebuji Kanadu. Je to naopak. Kanade by jedine prospelo kdyby se pripojila k USA. Kdyby USA zavrelo hranice s Kanadou, Kanada by 'sla o zebracke holi'.
Ty olejova pole v Alberte o kterych se zminujete, jsou jen rentabilni, pokud je svetova cena ropy hrisne vysoka.
Kanadska representantka ve vlade tlumocila verejne novinarum, Kanadskeho pepika nazor ze 'nenavidi ty Americke bastards'..
Americani nejsou tak blbi aby si povesili na krk bremeno jakym by pro ne byla Kanada. Get real.

82260

7.12.2005 15:46

RE: Americani opravnene kaslou na Kanadu..

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 82260

>Americani nejsou tak blbi aby si povesili na krk bremeno jakym by
>pro ne byla Kanada. Get real.
>
A proto se snaží vytvořit severoamerickou unii zahrnutící bušistán, Kanadu a Mexiko. V poslední době jsem už toto četl vícekrát na různých místech. Že to nedělají z filantropie je nasnadě.

82271

7.12.2005 17:23

RE: Americani opravnene kaslou na Kanadu..

Misu 193.?.?.?

Reakce na 82271

Arthur Hailey, Ve vyssich sferach...
Vydano nekdy v 70 letech...

82288

8.12.2005 5:18

RE: Americani opravnene kaslou na Kanadu..

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 82260

Pane Petre je vase prijmeni opravdu "Veliky", nebo je to jenom prezdivka po caru "Velikym".
Pisete Americane nepotrebujou Kanadu... To vite ze ji potrebujou. Pred nekolika lety byla v Kalifornii energeticka krize a jak jim byla Kanada dobra, kdyz jim "pujcili" nejakou tu energii z nasich vodnich zdroju.
Jo a kdyby americane zavreli hranice s Kanadou(jak pisete), s kym by potom obchodovali. Snad si nemyslite ze s Mexikem. Vzdyt je nemuzou ani "snest".
Takze si v tom nejdrive udelejte poradek, nez nekomu napisete "get real".
[zmaten]

82383

8.12.2005 6:14

RE: Americani opravnene kaslou na Kanadu..

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 82383


>Pisete Americane nepotrebujou Kanadu... To vite ze ji
>potrebujou. Pred nekolika lety byla v Kalifornii energeticka
>krize a jak jim byla Kanada dobra, kdyz jim "pujcili" nejakou tu
>energii z nasich vodnich zdroju.

Pane Rejpal, tu energetickou krizi v Kalifornii zpusobuji ilegalni imigranti, kteri se k ni nezakone pripojuji. Oni se i ti mexikani obcas koupou, sviti a topi. Co se tyce te vypomoci, myslim, ze byla pro Kanadu take vyhodna, i kdyz neslo o nic zas tak velkeho, aby to pomohlo resit problem.

>Jo a kdyby americane zavreli hranice s Kanadou(jak pisete), s kym
>by potom obchodovali. Snad si nemyslite ze s Mexikem. Vzdyt je
>nemuzou ani "snest".

To jste dost spatne informovan. S Mexikem obchoduje USA uz hezkych par let a dost cile.

>Takze si v tom nejdrive udelejte poradek, nez nekomu napisete
>"get real".

No tak ten si udelejte v prvni rade vy.

82386

8.12.2005 15:31

RE: Americani opravnene kaslou na Kanadu..

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 82386

Podivejte se pane Blahnik. Ja jsem se do vas "nemontoval", ale kdyz uz odepisujete, tak vam musim jen rict ze USA tady v Kanade moc lidi rado nema. Hodne lidi se sem z USA stehuje. A vite proc, protoze se pry tady citi "svobodneji", z ekonomickych duvodu to neni.
Zrovna minuly tyden v nasi firme zacal delat novy ucednik a ten se sem s rodici prestehoval z Utah. Rikal me ze, proti jeho zemi nic nema, jen nemam rad jejich polityku.
Mimochodem, ze USA obchoduje z Mexikem, to pro me neni nic novyho. Kanada obchoduje z Mexikem take. Dokonce tam stavi i svoje tovarny. Precijenom mexicani jsou "lacinejsi", nez americani [smích]

82473

9.12.2005 3:53

RE: Americani opravnene kaslou na Kanadu..

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 82473

>Podivejte se pane Blahnik. Ja jsem se do vas "nemontoval", ale
>kdyz uz odepisujete, tak vam musim jen rict ze USA tady v Kanade
>moc lidi rado nema.

Nemuzete soudit podle sebe. Ja mam v Kanade spoustu pratel a ani od jednoho jsem neslysel, ze namaji ameriku radi. No a ja jsem na tom tak, ze na rozdil od vas, mam Kanadu a slusny lidi na celym svete rad.

>Hodne lidi se sem z USA stehuje. A vite proc,
>protoze se pry tady citi "svobodneji", z ekonomickych duvodu to
>neni.

To vite, lidi se porad nekam stehuji. Proc ne, Kanada je nadherna zeme, ale to je cely americky kontinent. Ja zase znam dost lidi, kteri se po velkych potizich prestehovali sem. A tvrdi, ze jim ty potize a dlouhe cekani staly za to.

>Zrovna minuly tyden v nasi firme zacal delat novy ucednik a ten
>se sem s rodici prestehoval z Utah. Rikal me ze, proti jeho zemi
>nic nema, jen nemam rad jejich polityku.

Ja se mu nedivim, ja bych mezi mormonama asi taky dlouho nevydrzel. A navic mam rad more a teploucko.

>Precijenom mexicani jsou "lacinejsi", nez
>americani [smích]

A to je vina tech americanu, anebo mexikanu. Co myslite?

82638

8.12.2005 21:34

RE: Americani opravnene kaslou na Kanadu..

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 82260

No uplnou pravdu nemate, at uz olej z Alberty chteji nebo ne, jednu surovinu desparatne od Kanady potrebuji. Totiz vodu! Nejvetsi mela mezi Kanadou a USA nebude ani vo olej ani o drevo ale o vodu. Kanada neni zadny bremeno, zeme z takovou rozlohou a tak malo lidma by se hodila kde komu.

82537

7.12.2005 23:09

Nízká nezaměstnanost a "průměrný plat"

krysa 84.?.?.?

..jsou jak vidím ve svém okoli zcela fiktivní údaje patrně zpracovávané tak, aby někomu vyhovovaly.
Oboje patrně nikdy nikdo ale neviděl.
Fascinuje mne, když čtu údaje kolik se zas vytvořilo pracovních míst a to se publikuje s velkou slávou, takže se dozvíte, že vzniklo nových 400 míst (ale už se nedovíte, že pro 10% nezaměstnaných, což i když budu počítat, že každý druhý je dítě nebo důchodce, je např. v Brně asi 17000 lidí) nebo že uklízečka má v průměru 9135CZK plat (KDE???), ale vám nikdo nenabídne víc jak 8000CZK ani za odbornou práci...
Kecy o růstech HDP a podobně mne nechávají už zcela klidným, protože se to nijak neliší od "splněných pětiletek" a jiných textů v Rudém Právu.
Zbůsob snížení nezaměstnanosti tím, že se vyřadí lidi z evidence, nepochybně čeká i nás. (Nikdy jsem neslyšel, že by někdo vytvářel místa - a pokud jo, jde o počty nám platné asi jako mrtvýmu kecky. Vytvářejí se pouze represivní opatření a nic víc.)
A převrat směrem k ultrapravicovému státu by mne nepřekvapil asi nikde a v USA ze všeho nejmíň.




82331

8.12.2005 15:12

Ještě jednou ad nezaměstnanost:

krysa 84.?.?.?

My máme 450000 lidí bez práce. To ale neznamená, že máme 450000 lidí nezaměstnaných bez kvalifikace!

PRINCIPEM SNÍŽENÍ NEZAMĚSTNANOSTI asi nejen v tomto státě je ojebat pár desítek tisíc lidí, aby dělali i to, co by nedělal ani černej v USA za plat, za kerej by nedělal ani Ukrajinec v čR!. Taky se "část vyřadí z evidence", že...
I kdyby se VSICHNI zaměstnali, zustane tak 350000 lidí, které i při nezaměstnanosti 0% nebude KDE zaměstnat, protože že nebude ZADNE MISTO
a co PAK bude říkat vláda, BY MNE OPRAVDU ZAJIMALO!!!

Už jste slyšeli o nějaké politické straně, co ví jak vytvořit aspoň
300000 míst pro ty, co chtějí něco dělat??? Já teda ne!!!!
A pro prdel: "zaměstnejte se sami"!

To myslí někdo vážně ve státu kde jsou daně jak prase a musíte odevzdat aspoň asi 4000 měsíčně i když NIC NEVYDELATE???
KDE na to vezmete, budete si na daně pujčovat???
MOHL bych se uživit sám, kdybych ovšem NEMUSEL PLATIT daně jak prase!
Dělal jsem to asi 10 let do doby, co tu nevládla sama čssd! Šlo to blbě ale šlo.
Ovšem jak řekl ten zapič Škromach, když nemáte na to abyste si vydělali to co vám stačí i na daně, (a i když vás oberou) , tak nepodnikejte!
Jako zdravotně postižený tedy už nepodnikám, neb v rámci zákonů bych to opravdu na státní poplatky nevydělal, a beru "Škromachovu sociáku"... CO asi mám teda dělat?
Nikdo mě ovšem nezaměstná, a "antidiskriminační zákony" jsou mi platné, jak v prdeli oje, a abych "zaměstnal sám sebe" mi vylikvidovaly ty kundy z čssd!!! V 47mi letech asi navíc těžko "emigruji" někam na západ, že....

UVEDOMTE si laskavě, že řada lidí by dělala, kdyby měla CO a za rozumné peníze, a ve své kvalifikaci a NEBYLI SPROSTE OKRADANI STATEM dle metody "když nikdo nevydělava miliony, tak krade", přičemž když vydělává miliony a opravdu krade, a na daních prd platí, bude patrně vyhlášen "podnikatelem či podnikatelkou roku"!

Úředníků co to "řeší" jsou ovšem desetitisíce za státní platy! Dodnes ovšem NIC nevyřešili! ZA CO je teda kurva platí lidi z daní???

Kdejaký zapič na úřadě za 18 litrů měsíčně přesně ví, jak TO i co jine ŘEŠIT!!!
Zadny Z NICH OVŠEM NEVÍ O ŽÁDNÉM VHODNÉM MÍSTĚ, ŽE....??? (Věděl bych o jejich vlastním...)

Všichni přesně ví, jak snížit podpory, NIKDO ale neví, KDE jsou ty desetitíce míst za "průměrný plat" ač "průměrný ceny zboží podle EU" už často MÁME! Což prý je "normální"....

Fascinuje mne ČEZ: musíme zdražit elektriku, neb v zahraničí je dražší!
Máme jí nadbytek, takže potřebujeme další jaderný elektrárny!
A hlavně: V NĚMECKU TO STOJÍ TOLIK A TOLIK, MY TO PROSTĚ MUSIME ZVYŠIT!
..přičemž když tohle o platu řeknu zaměstnavateli, vyhodí mne zavřenýma dveřma!..A TO ZA TU STJEJNOU a stejně kvalitní práci!

Sorry, ale s tím mužete jít do prdele, máte-li ceny jako v EU, chci za svou práci platy jako v EU!!!

...Kráceno (Editor)

82465

8.12.2005 16:23

RE: Ještě jednou ad nezaměstnanost:

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 82465

Vcelku chápu, že Vás to rozčiluje. Je to sice, zdá se mi, poněkud OT, ale ze zvědavosti zareaguji. Já si za "starého režimu" jsa slušný elektronik radioamater přivydělával svou specialitou - dálkovým příjmem televizních stanic z Rakouska. Vzdálenost typicky cca 300 km v pásmu UHFIV.

Zkonstruoval jsem vlastní model speciální anteny typu SBF "short-back-fire", vymyslel vlastní konstrukci speciálního kaskodového UHF zesilovače SB/SK s docela neuvěřitelnými parametry, s transistory BF479T a S245F (bazarovky z NDR ! [smích] ) které předčily v mém zapojení z hlediska šumu i zisku slavné BFT96. Šumové číslo cca 2 db, zisk kaskody cca 25 db a šířka pásma cca 10 MHz na kmitočtu okolo 520 MHz.

Je pravda, že jsem to nezdanil, jednak to nebylo možné a i kdyby bylo - nespadnul jsem z jahody na znak ! Nevím, jak je to možné, za komunistů "nebyli lidi", dneska není práce, jak se tak zdá. Ale přitom já mám pocit, že práce je dost. Tady se jaksi musím tak trochu ztotožnit s pány jako třeba kema. Vy to máte horší s postižením, ale jestli má někdo "co nabídnout", nemůže to být neřešitelný problém. Alespoň za sebe - já mám pocit, že bych práci našel bez problémů . A tedy - jestli to není tajemství - koho tak asi zpravidla volívávate, že jsem tak smělý ?

82483

8.12.2005 16:52

RE: Ještě jednou ad nezaměstnanost:

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 82483

Krysa to sice řekl skutečně od plic, ale má doslova a do písmene pravdu. [pláč]

82492

8.12.2005 17:02

RE: Ještě jednou ad nezaměstnanost:

Gdosy 85.?.?.?

Reakce na 82483

No nevím? Té práce je sice dost, ale za jakou cenu. Když jsem před rokem skončil v zaměstnání, kvůli malému platu, neměl jsem ani nejmenší tušení kam to naše vlast dospěla. Tedy, tušení ano, ale zkušenost žádnou. Jako první jsem pochopil politiku multi-kulti. Nelíbí se ti to, tak vypadni a mi si dovezeme někoho jiného. Nechce se mi to rozebírat, ale je to všechno tak nějak proti lidem. Je v tom hodně nenávisti a zášti. Oni i ti obyčejní lidé vnímají rozdíly a hlavně cítí tu marnost, která je zasáhla po tom co pozoruhodného přinesl kapitalismus.
Já si myslím, že člověk potřebuje občas zažít pocit, že je pro někoho důležitý. A to u zahraničních firem (i u mnoha českých) nelze. Jste jen levná pracovní síla a nemůžete s tím nic dělat. Já si myslím, že ta sterilita vztahů , je to nejhorší.

82495

11.12.2005 6:55

RE: Ještě jednou ad nezaměstnanost:

TS 213.?.?.?

Reakce na 82483

>Zkonstruoval jsem vlastní model speciální anteny typu SBF
>"short-back-fire", vymyslel vlastní konstrukci speciálního
>kaskodového UHF zesilovače SB/SK s docela neuvěřitelnými
>parametry, s transistory BF479T a S245F (bazarovky z NDR ! [smích] )
>které předčily v mém zapojení z hlediska šumu i zisku
>slavné BFT96. Šumové číslo cca 2 db, zisk kaskody cca 25 db
>a šířka pásma cca 10 MHz na kmitočtu okolo 520 MHz.

Smekam! Jak se vam povedlo dostat ten sum takhle dolu?

Predpokladam (soudim podle anteny) ze to cele bylo pevne ladene na jeden kmitocet, nebo na uzke pasmo? Ta SBF antena byla klasicka s placatym hlavnim reflektorem? Prumer pres metr, to musel byt pekny macek!

>Nevím, jak je to možné, za komunistů "nebyli lidi", dneska není práce,
>jak se tak zdá. Ale přitom já mám pocit, že práce je dost.

Prace je skutecne spousta, kamkoliv se clovek podiva. Ale zase neni kdo by za ni slusne zaplatil. [pláč]

I kdyz barterem toho jde vyresit hodne.

82942

11.12.2005 15:45

RE: Ještě jednou ad nezaměstnanost:

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 82942

Měření šumu je zapeklitá věc, vlastně v našem případě jsme to dosti pracně odhadovali porovnáváním s generátorem. Měl jsem ale přístup do velmi slušně vybavené laboratoře. Zesilovač jsem bez přístrojů (!!!) naladil na šířku pásma 6 MHz. Pak se to na vobleru muselo spravit, protože neseděly impedance a více to šumělo. Mimochodem - publikoval jsem to schema někdy v první polovině 80. let v Amaterském Radiu. Moc se to ale neujalo, začaly se vozit BFT96 a pak mosfety s parametrama, které to vše vynulovaly a zcela zjednodušily.

Jinak šumový zázrak spočívat v tom BF479T, to byl křemík, který měl nahradit AF239S, ale moc se nevyvedl na zisk a stabilitu, proto byl za 10 kčs/kus v bazarech, ačkoliv měl f.alfa =2,2GHz a šumové číslo dle katalogu kolem 2db/1GHz - byl to vlastně zázrak !! V té mojí kaskodě jsem jeho nestabilitu násilím potlačil tím, že měl vlastně výstup nakrátko - udělal jsem z něj transformátor impedance.

Ty SBF anteny, to bylo strašné !! Nakonec jsem od toho upustil a začal užívat anteny HB9F ve čtveřicích, s velkými vzdálenostmi os. Udržet parametry SBF se ukázalo prakticky nemožné a nakonec zůstala jen u mě na střeše, kde jsem ji ale snad denně chodil dolaďovat na optimum. Zato pak to byl zázrak. A opravdu - bylo to monstrum na těch 520 MHz. Mimochodem, sám jsem vypočítal a sestrojil 3 prvkovou Yagi se ziskem 12 db na jediný kanál ! Dneska to sice již nechápu, jak jsem to dokázal.. [velký smích] Teď už jsem takový nervák, že bych jí spíše rozšlapal, než naladil s pouhým GDO a Lecherovým vedením.

Práce je všude dost, nikomu se jaksi spíše nechce dělat, to je skutečně můj názor, ačkoliv vím, že tím tady teď strašných lidí naseru !! [velký smích] tedy, abych to zmírnil - práci je třeba dělat zpočátku třeba i zadarmo, v okamžiku, kdy se ukáže potřebnost, najdou se i peníze. Ale málokdo se umí prací bavit, pak to tak dopadá. Jednou přišel borec a nabízel se, že se "nechá" zaměstnat na jakoukoliv práci, třeba že bude vrzat dveřma. Život mu zachránilo, že jsem zřejmě přechodně zlostí omdlel.

82965

11.12.2005 16:05

RE: Ještě jednou ad nezaměstnanost:

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 82965

A mimochodem- přepadla mě nostalgie - omlouvám se za OT ! Se starším bratrem jsme na počátku 60. let experimentovali s odposlechem ruských Sputníků a zde jsme sestrojili LBF se ctveřicí vlnovodů Yagi o délce 4 lambda - to teprve bylo monstrum !! Na vstupu jsme použili speciální kaskodu s elektronkami E88CC a docela se nám i dařilo. To jsem chodil do základky, hm, to byly časy. Mezifrekvence byly na 50 kHz s velmi uzkoprofilovými tehdy 156NU70, krindy špindy, o tom se dnešním elektronikům ani nezdá. Moje první špičkové KV radio byla replika Torn Eb wehrmachtu s elektronkama 6F32, Svobodnou Evropu jsem odladil od rušičky detekcí na boku. Tyhlety divy dnes nejsou již ani známé. [oči v sloup] Třeba přímosměšující RX jsme s bráchou vyvinuli snad 5 roků před 1. zveřejněním v AR. No jo, no.

82970

11.12.2005 22:52

RE: Ještě jednou ad nezaměstnanost:

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 82965

>Práce je všude dost, nikomu se jaksi spíše nechce dělat, to je skutečně můj názor, ačkoliv vím, že tím tady teď strašných lidí naseru !!

Jo, například mě.

83011

12.12.2005 1:50

RE: Ještě jednou ad nezaměstnanost:

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 83011

Mate pravdu babko, prace je mozna dost, ale 80% je spatne placena. Jak muze chlap, ktery zivi rodinu delat nekde za 7-8 tisic to nepochopim.
Z vase pohledu, to je urcite jeste horsi, protoze jak jste tu uz psala jste "samozivitelka". [pláč]

83023

15.12.2005 15:02

RE: Ještě jednou ad nezaměstnanost:

Corvus 195.?.?.?

Reakce na 82965

Když Vám nevadí nechat se dřít do úmoru, a nechat se platit "česky" - t.j. mizerně a pak sledovat, jak na tom někdo generuje "evropské" zisky, tak je práce relativně dost. Tedy pokud nejste starší 40ti, nejste žena, rom, nemáte škraloup atd.

Řeknu Vám, že třžní ekonomika je hezká věc, když jste velká ryba. Ale obyčejný člověk to odsere nadesetkrát. Protože každý si na Vás namastí kapsu. Zaměstnavatel, stát, obchody. Účelem je udržet Vás v běhu, nikoliv v klidu a pohodě. Vydělej odevzdej kup si, vydělej odevzdej kup si.

Pro zaměstnavatele pracujete a často narazíte na ony rozdílné podmínky nákupu práce za jedny peníze a prodeje za mnohonásobně jiné.

Stát si Vás obere naněkolikrát(zpočítejte si to lidi, nebuďte blbci) - první odvod zaměstnavatel- díky tomu Vám firma nemůže často dát pěkné peníze, odvod za zaměstnance je hrůzný, a tak či onak ho pocítíte. Pak přijde daň z příjmů. Jupí. No a pak tu máme daně nepřímé. DPH - šup. Spotřební daň šup. A nakonec ještě sociální a zdravotní pojištění.

Obchod, ten Vás obírá různě možně - nabídne Vám něco s děsivou marží. Poskytuje nekvalitní zboží (veřte mi, že maso bylo jen špička ledovce). Atd, atd.

Nakonec z toho kolotoče vylezete po čtyřech, šedivý, bez úspor. Dostanete almužnu a v nemocnici Vás nechají zhebnout na proleženiny, protože nemají materiál a personál.

Tak kde kurvafix jsou ty peníze a hodnoty, které jste za celý život vytvořil, kde? V čích kapsách skončili plody Vaší práce? Ale jistě rozdělili si je zaměstnavatel, politici a obchodníci(skupiny od podstaty se z valné většiny překrývající). Víte, Marxismu Leninismu neholduji. Ale na každém šprochu pravdy trochu. A ona ta dělnická třída(ke které zaplaťpánbůh nepatřím a patřiti doufám nebudu) opravdu dostává na hubu nejvíce, i když stojí na začátku řetězce a kdyby nebylo koho managerovat, zhebli by bankéři hlady.

Takže jděte do háje s tím svým práce je dostatek.

83676

15.12.2005 22:07

RE: Ještě jednou ad nezaměstnanost:

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 83676

Nejsem ani bankéř, ani obchodník s iluzemi, ani jsem nic nezdědil a podobně. Pocházím z rodiny, která třela bídu s nouzí skutečně doslova a do písmene díky komunistům a bratr mi zemřel hlady, ještě jsem se ani nestihl omylem narodit. [velký smích]

Ale přesto až zas tak jak Vy nenadávám. Přitom ve většině toho, co jste napsal , s Vámi naprosto souhlasím. Jenže... Od děcka jsem pracoval ! Zdechli by jsme hlady a ani pes by po nás neštěkl, komunisti by si ještě mnuli ruky, kdyby jsme celá rodina nedřeli jak magoři "za holý život". V dobách, kdy si na nás většina spoluobčanů ukazovala prstem jako na prašivé, si různí soudruzi dělníci jezdili na odborářské rekreace, dostávali poukázky na auta, byty a podobně. A já, když jsem se jako jediný ze tří přeživších bratrů dostal na školu - vysloveně díky roku 1968, tak již za rok mi "zvedali sebevědomí" soudruzi kantoři škodolibě předhazováním, že stejně s takovým původem nedostuduju.

Pane, dostudoval jsem jako nejlepší student ročníku, neemigroval jsem, nekradl jsem, nelhal jsem, nevstoupil jsem do strany, stále jsem pracoval a celý život studoval a stále studuji, jsem tady díky Bohu živý a zdravý a mám dobrou náladu. A tedy k Vaší asi nevůli zopakuji - práce je dost. A největší bohatství je pane v hlavě - moje/Vaše/naše vědomosti. Kdo ve škole maloval na lavice "pitky" místo aby dával pozor, ten asi dneska nadává. Co mám více na to říci ? Znám takových osudů, jako je ten můj více, tedy Vám s plnou odpovědnosti říkám, starejte se a pán Bůh se o Vás postará ! Pardon, asi jsem Vás nasr.štval, ale nerad. [smích]

83723

10.12.2005 1:55

Proc, by meli utocit na kongres ,kdyz se Amerika znici sama,driv a nebo pozdeji.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Prilivem emigrantu a porodnosti to nebude trvat dlouho a bez vystrelu se zcela zmeni status Ameriky ,co by krestanske zeme.Ze ,jde vlada a kongres proti Vam, pracujicim a obcanum teto zeme ,nestezujte si ,kdyz jste halasnou volebni masinou je dosadili do jejich funkci, ze nejste ve vetsine a tim bez vlivu,tak prestante koukat na mozek vymyvajici sporty a venujte se dulezitejsim vecem ,jako ,to ,co zdedi vase deti a deti vasich deti,ze Vas to ted nezajima,tak si nestezujte ,kazdy dostane to ,co si zaslouzi.
Jestlize senatori a ostatni politici podporuji pristehovalectvi ,tak na tom vydelavaji mamuti podniky ,co plati tem politikum volby,ze neni pomoci,ale je, kdyz se chce.
Udelejte kandidaty z Cinanu,Vietnamcu a Maxicanu a volte je tak ,aby vystridali vase proradne politiky, nic na tom uz nemuzete zkazit a nemuze byt hur nez jak je, nemate co ztratit,nenechte se unest rvavou reklamou predvolebniho blazince a od nejmensiho mista podporujte vsechny cizince ,jak rikaji "alien" a tlacte je do funkci ,jen to zkuste ,takova Finklenstin vymenenou za nejakeho Mexicana by dozajiste byla urcita zmena,nemyslite,kdyz to neni jen "Americky problem" ,to je celosvetovy problem ,znemoznit "domorodce" pomoci multikulturarismu,zacnete tedy od vymeny politiku a mist ve vasich mediich a uvidite sam,jak se ozvdusi zmeni.Nezapomente na souce ,byrokraty a experty vseho druhu,profesory na skolach a jine.
Updated Friday, December 9, 2005 9:01 AM

District Attorney Sabotage?
Ulster County, NY D.A. Assigns Black-On-White Hate Crime case to Nigerian-born (black) Assistant DA, Emmanuel Nneji
For some very peculiar reason Assistant D.A. Nneji called the CRIMINAL'S MOTHER to testify (first) in front of the very Grand Jury considering a Hate Crime Indictment against her son!
Updated Friday, December 9, 2005 6:57 AM

"Black White" Reality TV Show
Two Families To Change Race For TV Series!
Makeup applied to each will allegedly allow folks to see what social changes they encounter by being another race
I have a question: If the white people DO NOT become Rapists, Robbers, Drug Dealers, Looters or Murderers during this show, can we FINALLY admit that the "root cause" of such black behavior is GENETIC? I know, I know -- You're calling me "racist." But my question stands.

Jedine a ucelne a mozne reseni vaseho problemu.
Par prikladu z americkeho tisku, vysledkem muze byt jen jedine-dejte politikum ochutnat JEJICH VLASTNI "POLIVCICKU".

82816

Tuto stránku navštívilo 8 769