Diskuze k článku

16 let poté – zvítězila pravda a láska?

Příspěvků 97

17.11.2005 16:50

Docela dobrou analýzu

Karels 213.?.?.?

17. listopadu najdete tady - http://casodej.cz/analyza17.htm

78742

17.11.2005 16:58

S kým se pan Král zná?

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

To je keců, že neni co slavit....
Ať si každej řekne, zda by se chtěl vrátit do let před rokem 89.Jestli ne, tak je spokojenej.

78747

17.11.2005 17:06

RE: S kým se pan Král zná?

Karels 213.?.?.?

Reakce na 78747

>To je keců, že neni co slavit....
>Ať si každej řekne, zda by se chtěl vrátit do let před
>rokem 89.Jestli ne, tak je spokojenej.

Můj názor je ten, že to stejně bylo naplánovaný. Ať mi někdo netvrdí, že komunisti něměli tu moc. Spíš se jim to vyvlíklo trochu z ruky. Jestli si vzpomínáte na tu atmosféru, tak nám přece něšlo o svrhnutí komunismu, ale o změnu. A jestli tahle změna byla s komunisty nebo bez nich jsme alespoň zpočátku neřešili. No potom to stejně vyřešilo OF za nás. Údajně už při prvních akcich OF měli ty funkce domluvené. Kdo bude prezidentem atd.

Ale ať chcete nebo ne, byla to krásná doba, ten pocit, že i obyčejný člověk může změnit něco z politiky, tak na to se nedá zapomenout.

78751

17.11.2005 23:55

RE: S kým se pan Král zná?

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 78751

Jestli si vzpomínáte na tu atmosféru, tak nám přece něšlo o svrhnutí komunismu, ale o změnu. A jestli tahle změna byla s komunisty nebo bez nich jsme alespoň zpočátku neřešili
-----------------------------------------------------------------------
Pač si na to vzpomínám,tak s Váma souhlasím.Alespoň v těch prvních dnech.

78878

19.11.2005 19:04

RE: S kým se pan Král zná?

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 78751

Pane Karles plne s vami souhlasim. Stejne to bylo i v roce 1968, kdyz se uskutecnilo "prazske jaro". Lide "nevolali" po zmenene politiky, jen chteli nejake zmeny a to jim v te dobe vladnouci cinitele(Dubcek, Svoboda a dalsi) slibovali. Potom ale prisli nasi "ochranci" a vse zmrsili.

79184

18.11.2005 11:53

RE: S kým se pan Král zná?

krysa 84.?.?.?

Reakce na 78747

>To je keců, že neni co slavit....
>Ať si každej řekne, zda by se chtěl vrátit do let před
>rokem 89.Jestli ne, tak je spokojenej.

To je blbost: ja se nikam vracet nechci a spokojenej taky nejsem!
Ovšem je to tim, že ve většině věcí mi to připadá jako rozdíl mezi oběšením a utopením... takže na základě čeho bych měl byt spokojenej???

..že by zvítězila pravda a láska nad lží a nenávistí??? A to teda jako KDE???

78939

17.11.2005 16:59

Vašek, globální šašek

Jarmila 85.?.?.?

nebo spíš lokaj mocných.Také jsem Havlovi na samém počátku věřila. Později jsem si ale všimla jedné zajímavé věci, která mi dala vodítko, že jsem vždy předem věděla, na čí straně pan Pravdoláska bude stát. Bylo to patrně pro něho jednoduché rozhodování- tam kde byla větší hromada peněz a moci- na tu stranu se hrdinně postavil.
Pak jsem věřila Klausovi- zklamal. Pak Cibulkovi-zklamal. Dneska už nevěřím vůbec nikomu. A současní vládnoucí papaláši se chovají vysloveně jako zloději a organizovaní zločinci. Nejhorší je, že technologie moci je pyramidová, takže to v reálu znamená, že do vládnoucích špiček těch stran se vždy dostanou gauneři- a řadoví členové strany drží hubu,jen aby si zachovali svá menší koryta. To platí i pro Topolánkovu ODS.
Z jednoho druhu totality jsme se dostali do jiného druhu totality, toť vše, není co oslavovat a není kam utéct.http://diskuse.dama.cz/img/19953.gif [oči v sloup]

78749

17.11.2005 18:23

RE: Vašek, globální šašek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 78749

Mě z iluzí o Havlovi definitivně vyvedla jeho audience doyena politických vězňů JUDr.Anděla www.fragmenty.cz/j0499.htm
Klausovi jsem přestal věřit už po oposmlouvě, dnes je senilní, což mu umožňuje občas mluvit pravdu a dočkat se ovací lidu
www.novinky.cz/domaci/69960-lide-paroubka-na-narodni-vypiskali.html
Největší plezír mi způsobuje jeho postoj k EU
www.novinky.cz/domaci/70026-kocaba-s-vlajkou-eu-z-hradu-vyhodili.html
Cibulkovi bych to, že mu začlo hrabat a dal se na podivnou víru, nevyčítal, dost dlouho tady působil jak domácí prorok a něco jako popírač oficiálních teorií o "přirozeném vývoji" po převratu.

78767

18.11.2005 16:22

Ano, pana Anděla jsem také osobně poznala

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 78767

byl to velice čestný člověk a tudíž je nepochybně pravda, co o Havlovi napsal v těch fragmentech, na které jste zde nechal link:
Ihned po ukončení politického teroru a komunistické autokracie jsme zahájili rozsáhlou politickou činnost v tom smyslu, aby se Československá republika a nyní Česká republika, stala skutečně právním a demokratickým státem, jakým se být prohlásila a mnoha mezinárodními akty být i zavázala. Hned počátkem ledna 1990, po zvolení Václava Havla prezidentem, se mi dostalo ve známost, že Československá republika se po skončení komunistického teroru a právní zvůle nehodlá fakticky stát demokratickým a právním státem, přesto, že to oficiálně prohlásila. Prezident mě nechtěl přijmout... a až po opětovném naléhání a čekání před kanceláří prezidenta republiky, pana Václava Havla, mne pan Křižan k němu předvedl. A tu jsem k svému faktickému zděšení zjistil, že naše radost z nového nekomunistického prezidenta byla předčasná. Jako dvojnásobný akademický občan a o celou generaci starší než on - bylo mi tehdy 85 roků - pan prezident Československé republiky jednal se mnou, s jejím řádným občanem a obětí komunistického teroru tak, jak bych si já nikdy nedovolil jednat ani s negramotným pasákem prasat. Stál totiž těsně přede mnou, ale obrácen ke mně zády, řekl mi jen tři krátké věty, z nichž třetí doslovně zněla: "Tady se nebude dělat žádný hon na komunisty!". Je zcela přirozené, že nikdo žádný hon na komunisty dělat nechtěl, ale za tímto sloganem pana Havla se skryli všichni ti komunističtí zločinci, teroristi a vrahové - a bohužel se skrývají dodnes. S hrůzou jsem zjistil, že pan Václav Havel se celou vahou svého úřadu i svou vlastní prestiží postavil za komunistické zločince a tedy proti jejich obětem, i když předtím velmi hlasitě prohlásil, že komunisty spáchané křivdy musí být napraveny. Tím začal můj nový boj za právo a spravedlnost pro všechny lidi, postižené komunistickým násilím, bezprávím, terorem a právní zvůlí...

78998

18.11.2005 0:03

RE: Vašek, globální šašek

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 78749

A současní vládnoucí papaláši se chovají vysloveně jako zloději a organizovaní zločinci. Nejhorší je, že technologie moci je pyramidová, takže to v reálu znamená, že do vládnoucích špiček těch stran se vždy dostanou gauneři- a řadoví členové strany drží hubu,jen aby si zachovali svá menší koryta. To platí i pro Topolánkovu ODS.
-------------------------------------------------------------------------
Pani Jarmilo, do politiky jdou 3 druhy lidí:
- svině
- zoufalci
- najivky

a jedině ty bezcharakterní svině se dokážou po zádech najivek a zoufalců
vyškrábat z politického suterénu do přízemí a dalších pater ke korytu.
Tak to je a bude.Nejen tady.Nyní to víte a již nebudete nikým zklamána.
Vyberte mezi sviněma tu, která udělá při mlaskání něco užitečného pro stát a i pro Vás.A je to.

78882

19.11.2005 19:09

RE: Vašek, globální šašek

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 78882

Pane Vratislave, neni to sice o politice, ale to co jste napsal by se hodilo i k prispevcich o vojacich. K armade se bud muzou prihlasit- svine, zoufalci a nebo naivni lide [pláč]

79187

18.11.2005 12:00

RE: Vašek, globální šašek

krysa 84.?.?.?

Reakce na 78749

>Z jednoho druhu totality jsme se dostali do jiného druhu totality, toť vše, není co oslavovat a není kam utéc

He, a já bych dodal, že kdo měl balík, má dnes dva... A kdo měl hovno, má dnes taky dvě.

Všichni komanči sou dnes velicí podnikatelé a kapitalisté... a obyčejně řídí co řídili předtím - a předtím ste na ně nemohli, zatím co dnes na ně už vůbec nemůžete, hi!

To, co máme tady, nazval můj kolega tak, že nejde ani tak o demokracii jako demokraturu a pokud jde o kapitalismus, máme jeho verzi někdy ze začátku minulýho století. No a pokud jde o vládnoucí strany, výběr je asi takový, jako když si máte vybrat jestli stoupnete do hovna nebo vás posere pták...


78940

17.11.2005 18:23

Sametova Revoluce

kohout 217.?.?.?

Nechci si hrat na hrdinu , nebo na pana chytryho ,ale kdyz jsem videl vyvoj udalosti v Praze v televizi /bydliste pohranici - Praha 220km/, ty stastne nestastniky na Vaclavaku , tak jsem intuitivne pochopil ,ze to je jenom zakerna hra v ktery urcite nechci mit zadnou roly.Nalozil jsem dve male deti ,zenu do auta a plnym plynem projel hranicni pasmo do B.R.D.Dnes jsem rad ,ze jsem nemeckym obcanem a ten dalsi kriminalnicky vyvoj v Ceske rep.sleduji jen pres Net.
Diskuze: myslite si ,ze jsem ucinil dobre ,nebo snad ze jsem zradce ,anebo si myslite ze to byla hloupost? [chechtot]

78768

18.11.2005 8:33

RE: Sametova Revoluce

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 78768

2: kohout
Nechci Vam lezt do svedomi, ale pokud Vam bolsevik dovolil koupit si auto v dobe, kdy jste vychovaval dve male deti,...tak,....heh.
Treba ta 80ta leta jiz nebyla tak tezka,...nevim.
Polistopadova doba davala aspon nejakou sanci slusnym lidem, ze nebudou muset utikat pred bolsevickym zlořádem. Vy jste se rozhodl po 17tym listopadu uteci. Kdo tehdy utikal, nevim....

Ale jinak vse v poho,...pouze odpovidam. Pokud byste se mel citit jako zradce, tak snad jen vuci bolsevickemu rezimu, ktery tehdy padal na prdel. Ale ze tomu tak neni, vedeli pouze ty "vyvolene" spicky vladnouciho bolsevika. A to Vy jste pravdepodobne nebyl. Jinak byste po 17tem neujizdel na plny plyn pres hranice do B.R.D., kde jako Cech to nemate zrovna nejlehci.

78927

19.11.2005 19:15

RE: Sametova Revoluce

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 78927

Vladimire, to mate pravdu. Take znam par emigrantu, kteri tu v cizine skoro "chcipou", ale jak tvrdej doma v byvalem Ceskoslovensku meli barak, auto, chatu adt ... Nevim tedy proc odchazeli, co od emigrace "ocekavali" [zmaten]

79188

19.11.2005 21:10

RE: Sametova Revoluce

68 68.?.?.?

Reakce na 79188

Nevim tedy proc odchazeli, co od emigrace "ocekavali"

Nekteri ocekavali zivot bez buzerace od komunistu. Za to obetovali ty baraky, chaty a auta.

79199

20.11.2005 1:27

RE: Sametova Revoluce

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 79199

Co slysim z nynejsi Ceske Republiky je, ze je tam take "buzerujou". Obvzlaste mladi lide si to myslej(vcetne tech z technoparty). [překvapení]

79234

20.11.2005 6:55

RE: Sametova Revoluce

68 68.?.?.?

Reakce na 79234

Co slysim z nynejsi Ceske Republiky je, ze je tam take "buzerujou". Obvzlaste mladi lide si to myslej(vcetne tech z technoparty).

Jestli se tak citi, tak at jdou nekam jinam, kde se budou citit nebuzerovani. Jestli je jejich citeni tak silne, jak bylo u nekterych emigrantu z 68-ho roku, tak tam zanechaji domy, chaty a auta. Ted se jim bude odchazet snadneji, nebudou souzeni v nepritomnosti za nedovolene opusteni republiky, takze budou mit aspon o jednu buzeraci mene.

[smích] [smích]

79247

20.11.2005 17:44

RE: Sametova Revoluce

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 79247

Ted uz si i to auto muzou bez problemu previst pres hranice(ne teda Trabata-leda tak v nahradnich dilech).
Barak a chatu holt prodaj a budou mit alespon letenku do "vysneneho raje". (To ted ale nepisu o cikanech) [smích]

79291

20.11.2005 22:59

RE: Sametova Revoluce

68 68.?.?.?

Reakce na 79291

Ted uz si i to auto muzou bez problemu previst pres hranice(ne teda Trabata-leda tak v nahradnich dilech).
Barak a chatu holt prodaj a budou mit alespon letenku do "vysneneho raje". (To ted ale nepisu o cikanech)


No vidite, jak to maji ted snadne. A pak pry ta plysova revoluce nic dobreho neprinesla. Ted uz jim jenom zbyva ta odvaha zacinat nekde jinde a naucit se cizi rec.

[smích]

79326

20.11.2005 23:50

RE: Sametova Revoluce

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 79326

No nemecky nekteri znaji(bohuzel ale jen ty starsi rocniky) a ti urcite "prchat" nechteji. Az v Cechach opet ve volbach "zvitezi" komuniste, budou se zase ucit rustinu a nebo pak uz jenom cinstinu. Ta by byla v dnesni dobe zrejme nejidealnejsi. [smích]

79336

21.11.2005 18:15

RE: Sametova Revoluce

kohout 217.?.?.?

Reakce na 78927

Dekuji p.Sodek za vase nazorove vyjadreni.K memu politickemu zarazeni: nebyl jsem ani Jiskricka ,ani Pionyr ,ani SSM nebo v nejake jine bolsevicke organizaci.S timto se asi muze pochlubit jen velice malo lidi narozenych v CSSR.

K sanci po listopadu:byl jsem zrejmne jeden s prvnich obcanu co si zazadali o
soukromniceni.Chtel jsem provozovat soukromne kamenictvi v kterem jsem mel douholete zkusenosti / design/.Bylo mi to zamitnuto bez uvedeni duvodu a to bylo to posledni co jsem po tech hajzlech chtel.Nasedl jsem do OTCOVA auta sr.1965 ktere si jako zamecnik sam kazdy rok vyvaroval / po zime/ a projel jsem hranice.Po nemeckych predcich jsem dostal hned Nemecke obcanstvi ,takze zijeme v BRD jako nemci ale chleba o dvouch kurkach je vsude.

79441

21.11.2005 23:50

RE: Sametova Revoluce

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 79441

>Dekuji p.Sodek za vase nazorove vyjadreni.

2: kohout

Zdravim
Vas prispevek ma uplne jiny ton, nez ten predchodi
a timto ve me vyvolava pocit, kteremu lze rozumet.
Rok 1990 jsem prozil mimo uzemi Evropy, takze jen ztezi
pochopim, co se odehravalo v polistopadovych dnech.
Taky nebyl znam Vas status, ....
....ale o vystehovani jste si na zaklade jine narodnosti mohl
vyrizovat i za bolsevika.
...si teda myslim [mrknutí jedním okem]
Nebo to neslo?

79490

22.11.2005 0:05

RE: Sametova Revoluce

leho 160.?.?.?

Reakce na 79490

>....ale o vystehovani jste si na zaklade jine narodnosti mohl
>vyrizovat i za bolsevika.
>...si teda myslim [mrknutí jedním okem]
>Nebo to neslo?

Jiste, Sodku, to slo kdyz jsi mel zname na UV KSC nebo nebyl v raji delniku a rolniku z nejakeho duvodu zadany, jako napriklad duchodce nebo signatar Charty 77. V pripade, ze jsi byl normalni clovek, tak bud se ti v lepsim pripade vysmali nebo te treba umistili do lecebny k doktoru Chocholouskovi ci i neco horsiho, kdyz treba potrebovali strcit nekoho do nektere z napravnych skupin bolsevickeho vezenskeho systemu...

79495

26.11.2005 9:43

RE: Sametova Revoluce

kohout 217.?.?.?

Reakce na 79495

Diky Leho ze jste vystizne odpovedel za mne.Presne takhle by to totiz dopadlo ,kdybych se zacal ohanet ,ze muj dedek byl nemec a ja chci do zeme zaslibene.Sel bych do cvokarny a deti na vychovu do spravne rodiny.Myslite si ze jsem jim nebyl trnem v oku ,ze jsem neustale odmital lukrativni nabydky ke spolupraci?Kdyz dneska jedu do cech za rodici( zustali - stari na emigraci),a potkavam ty stare dobre a bodre soudruhy v novych mercedesech ( nezavidim ,mam taky ) a pysne kracejicich mestem , tak mi je zcela jasne ,ze jsem udelal dobre.

Lepsi suchej chleba v Bavorsku ,nez Bavorsky vdolecky v Cechach.

Pekny den preje Kohout. [chechtot]

80288

17.11.2005 18:31

Plyšový kabaret

IVAn 85.?.?.?

V létě roku 1989 jsem zaslechl, jak se jeden svazácký funkcionář krajského kalibru kasá, že jejich Strana radnaja provozuje ve vší tajnosti výcvikové středisko pro budoucí vedoucí špičky, kde se frekventanti učí např. při prudkém nočním probuzení (jak nám je prezentováno z práce např. Gestapa, nověji STB) hovořit souvisle a bez zaškobrtnutí na dané téma. Tehdy jsem se tomu v duchu pousmál. Koutky mi spadly v témže létu, když jsem nevěřícně zíral do Mladého světa na článek pro mě neznámého W. Komárka o Prognostickém ústavu ČSAV zřízeném ÚV KSČ. A ejhle, přišel Listopad, s ním Klaus, Zeman, Ransdorf, Dolejš, Dlouhý, Salzmann, Ježek .... prostě všichni z PÚ! Náhody??? [mrknutí jedním okem]

78770

17.11.2005 18:44

Juščensko

jude 62.?.?.?

Je to stejné jak na Ukrajině. Ještě před roken každý volal slávu na Juščenka, nosil oranžovou barvu,... Dnes už má Juščensko za sebou korupční aféru, neprůhlednou privatizaci atd. Prostě klasika. Ale když se to všechno vezme zpět, stejně byl Juščenko nejlepší volbou.

Když jsem v r.89 stál a díval se na balkón, kde stáli Havel a spol. říkal jsem si, že tito lidé dají pokoj až budou sedět na těch židlích, na kterých seděli tehdejší komunisté, a které jsme mi uvolnili pro ně...

78775

17.11.2005 20:24

RE: Juščensko-je to stejný korupčník jako Klaus?

seda 82.?.?.?

Reakce na 78775

Na Ukrajině jsou evidentně rychlejší jako my! Jestli za rok zjistili resp. zajistili korupčníky, tak to my dodnes ne! Možná je to proto, že ty kapitalistický hovada v čele s tím superhovadem-Klausem si zajistili
"pojistku" - senát, kde pseudodemokraté s legitimitou na úrovni 0,09% voličstva (tzn.senátora, který získal 30% v druhém kolem, v němž se účastnilo 30% voličů!?). Jestliže se jednalo o volební okrsek se 100.000 voliči, tak dostal 9000 hlasů z uvedených 100.000 voličů! Takové hovado nemá podle mne žádná práva zastupitelská, jedině, že by se legitimovali jeho voliči (9000 ks ze 100.000 ks a zřídili si nějakou organizaci, pod níž by potom figuroval přísl.senátor)...
U nás je to vždy takový jakýsi "pat"...
Každý stěžuje na něco:
1) Antikomunisti, že se včas (v době revoluční euforie) nezakázala KSČ.
2) A normální lidi, že po revoluci zloději utíkali rychleji než právníci!
Asi jim Klaus nedal baterku...!?
3) A teď si můžou (oba) stěžovat, jenom tak na lampárně...

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

78815

17.11.2005 20:26

RE: Juščensko-je to stejný korupčník jako Klaus?

jude 62.?.?.?

Reakce na 78815

Na Ukrajině sice prosákla korupční aféra, ale hlavy za to nepadaly. Alespoň ne ty, které za to byly odpovědné.

78816

18.11.2005 19:28

RE: Juščensko-je to stejný korupčník jako Klaus?

Adapa 84.?.?.?

Reakce na 78815

Zdravím Sedo,
jen mne tak napadlo, když jsem pročítal tento Váš příspěvek, jak bych asi dopadl v nekapitalistickém systému - tedy například v komunismu, kterého se zastáváte, kdybych někde na internetu o současném prezidentovi prohlásil, že je superhovado [mrknutí jedním okem]

79055

18.11.2005 23:14

RE: Juščensko-je to stejný korupčník jako Klaus?

68 68.?.?.?

Reakce na 79055

Zdravím Sedo,
jen mne tak napadlo, když jsem pročítal tento Váš příspěvek, jak bych asi dopadl v nekapitalistickém systému - tedy například v komunismu, kterého se zastáváte, kdybych někde na internetu o současném prezidentovi prohlásil, že je superhovado


V komunismu by jste nic neprocital, nic by jste neprohlasil, protoze by jste internet nemel. Nevzpominate, ze takove veci jako kopirovacka, cyklostylovy kopirovaci papir, vysilacka a podobne veci byly pro jednotlivce za komunismu zakazane?


[smích] [smích]

79095

19.11.2005 0:34

RE: Juščensko-je to stejný korupčník jako Klaus?

Adapa 84.?.?.?

Reakce na 79095

Naštěstí nepamatuji [mrknutí jedním okem] Když končil v ČSSR komunismus bylo mi 10 let [mrknutí jedním okem]

79099

3.3.2006 0:47

RE: Juščensko-je to stejný korupčník jako Klaus?

Hans 213.?.?.?

Reakce na 79095

V komunismu by jste nic neprocital, nic by jste neprohlasil, protoze by jste internet nemel. Nevzpominate, ze takove veci jako kopirovacka, cyklostylovy kopirovaci papir, vysilacka a podobne veci byly pro jednotlivce za komunismu zakazane?
http://www.zvedavec.org/images/smiles/icon_eek.gif
[Překvapení]
Báchorky. To by musel být zakázán i telefon.
Internet by byl, ale byl by kontrolován. Konec konců je kontrolován i dnes.
Ale tak nějak "sofistikovaněji"http://www.zvedavec.org/images/smiles/icon_lol.gif
[Chechtot].

95652

17.11.2005 19:51

Pravda a láska to prosrala!!!

seda 82.?.?.?

... hovada,která ji hlásala si, pořídíla dači v Portugalsku! Ti, co včas pochopili, že pravda a láska "to prosrala" (hned po listopadu 89),
si nakradli, co stihli! A ať byli antikomunisti či komunisti! A protože se to netýká většiny českého národa, tak 99% národa jen na to zírá!!!
Je pravdou, že naše "demokratická media" udělají sondáž v Praze, a pak se dovíme názor 1/10-tiny národa, že je všechno "super", nemusíme stát fronty na banány ect.
Umělci tomu "pomohli", takže volme hovada hlásající svůj prospěch... od Kubišové, přes Mládka, po Havla (že by to byl konec seznamu?)! [velký smích]

78804

17.11.2005 20:45

RE: Pravda a láska to prosrala!!!

leho 66.?.?.?

Reakce na 78804

sedo, a která hovada zničila téměř veškerý průmysl, životní prostředí, vyhnala ty nejschopnější do emigrace nebo je dala pod zámek či rovnou na oprátku?

78821

21.11.2005 23:21

RE: Pravda a láska to prosrala!!!

seda 82.?.?.?

Reakce na 78821

>sedo, a která hovada zničila téměř veškerý průmysl, životní prostředí, vyhnala ty nejschopnější do emigrace nebo je dala pod zámek či rovnou na oprátku?<
Je to domýšlivost, myslet si Leho, že ve tvé osobě emigrovaly ti nejschopnější z ČSSR!? Co by dělala ta Klausova "parta", kdyby neměla co rozkrást!?
Ti kdo to tady ničili, "přišli až po listopadu 89", zřejmě v konspiraci se svými západními bratry (tak se potírá konkurence!)! Stačí se podívat kolem sebe: z přerovských velkých podniků je buď skladiště, nebo majitel není Čech!
A kde se ti Klausovi Jidáši "obrátili o pomoc" např. k USA, tak tam to dopadlo "na hubu" (např.Tatra, nebo Aero). Poldi Kladno komunisti tak "ničili", že do listopadu 89 to byla špičková hutní fabrika na evropské úrovni, a co z ní pan Dlouhý (pravá ruka Klause) udělal...? [překvapení]

79483

21.11.2005 23:45

RE: Pravda a láska to prosrala!!!

leho 160.?.?.?

Reakce na 79483

Sedo, tobe asi nic nenapovida skutecnost, proc minimum podniku s ceskym vedenim prosperuje. Neni to nahodou tim, ze Cesi coby manazeri a spravci sveho majetku stoji za velky kulovy? Mimo jine mozna proto, ze ty schopne jste prave vyhnali a ti co zbyli delaji jak nejlip umi...

79488

22.11.2005 0:07

RE: Pravda a láska to prosrala!!!

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 79488

To s tim nema absolutne nic co delat!

Vse je otazka 'vlastnictvi thrhu' ci alespon zavedene 'silne pritomnosti' na trzich. Jednotlivec ci narod muze byt "chytrej jak ajnstajn", kdyz nema trhy, stoji jeho usili za velky kulovy. Mimochodem, vlatnictvi trhu bylo a je stale pricinou mnoha valek, i kdyz se tomu dava jiny obal.

Rozdil je jen v tom, ze 'velke' narody si valky mohou dovolit a male ne! [naštvaný]

79496

22.11.2005 10:18

RE: Pravda a láska to prosrala!!!

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 79483

Poldi Kladno komunisti tak "ničili", že do listopadu 89 to byla špičková hutní fabrika na evropské úrovni, a co z ní pan Dlouhý (pravá ruka Klause) udělal...?

---------------------------------------------------------------------------Poldi bylo "rodinné stříbro"-jak tvrdil Miloš Zeman a proto by bylo nesprávné ji prodat Švédům.Škoda,že se tento ekonomický expert vždycky mýlil a mýlit se bude dál.

79574

20.11.2005 23:54

RE: Pravda a láska to prosrala!!!

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 78804

Jeste ze to nesvadite na emigranty. Ty kdyz z Ceskoslovenska "prchaly", tak si nic moc vzit nemohli. Nic tam totiz uz nezbylo. [smích]

79337

17.11.2005 20:42

Ma se nekdo hur?

kema 207.?.?.?

Jestli se ted nekdo ma stejne nebo dokonce hur nez za komunistu a nema se duvod ze 17. listopadu aspon trosku radovat, je to jen jeho chyba. [oči v sloup]

78820

17.11.2005 22:25

RE: Ma se nekdo hur?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 78820

Já jsem si tedy kupříkladu polepšil, dokonce poctivou prací ! [velký smích] Ale na druhou stranu - hanba mě fackuje, protože jsem se v roce 89 od začátku dosti angažoval a dnes potkávám lidi, které jsem přesvědčoval a přesvědčil, ať se přidají. Protože jsem snad již za pár měsíců pochopil, že vše je jinak !!

V roce 89 nebyla žádná revoluce. Komunisti "nešli od válu", jak se lidi radovali. Naopak - zbavili se odpovědnosti za řízení společnosti, ale ponechali si všechny výhody, fakticky jim moc zůstala. Absurdita této tzv. "sametové revoluce" vyplyne třeba z toho, že byl kontinuálně převzat právní řád ! Tedy, jelikož nelze v demokracii prosadit žádnou retroaktivitu, nelze žádné zločiny komunistů trestat. Absurdní stav !

Čili celý efekt je ten, že komunisti dodnes a snad ještě více drží všechny nitky pevně v rukách, ale veškerou odpovědnost hodili na systém demokracie. To by jste pane kemo měl pochopit a pak nebudete slušné lidi urážet třeba tím, že je onálepkujete jako komouše třeba proto, že se jim takový způsob nelíbí. Protože hodně lidí je na tom skutečně a nezaslouženě hůř ! A je jich více, než těch, co se mají líp. Cestování to nevyváží. Více svobody totiž znamená více svobody hlavně pro podrazáky a zloděje.

Tedy ve všech těch postkomunistických společnostech došlo k tomu absolutně nejhoršímu možnému scenáři - míněno pro poctivé leč neprůrazné lidi. A vcelku asi nebudu daleko od pravdy, když řeknu, že takhle to bylo cíleně "spaktováno" mezi Gorbačevem a Reaganem.

Jistí oni usoudili, že experiment "socialismus" je u konce. Ale soukmenovci byli tu i onde - tedy údajně vítězná strana nekladla žádné podmínky, byl umožněn poklidný přechod do nového stavu. Soukmenovci z obou stran si v tichosti a v ústraní podali ruky a jedeme dál. Jestli ale si myslíte, že v USA máte lepší demokracii, jen stěží by jste se mohl mýlit více. [velký smích] Nic takového totiž neexistuje ani tu ani u vás za velkou louží !

78838

18.11.2005 16:45

stoprocentní souhlas se vším, co jste tu napsal

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 78838

a ještě bych k tomu spoustu věcí dodala, ale nemám čas. Jen v rychlosti to, že tak jako dva pánové (židovského původu) dostali Nobelovu cenu za teorii her, kde dokázali, že spousta dějů se dá v ekonomice předem předvídat i vymyslet- že přesně totéž platí i v politice. Tím chci říct, že vše, co se událo 17.listopadu bylo dokonale promyšlené,neboť scénáře byly vymyšlené od stolu již v Moskvě- jenže to samé se děje i v současnosti. Takže jak dopadnou u nás volby? Sice zvítězí ODS (jsou to ale také bolševici), jenže většinu budou mít komouši a ČSSD. To bude v praxi znamenat, že organizovaní zločinci opět budou nerušeně krást a dělat si co chtějí- nebude existovat žádná síla, která by jim v jejich zločinném podnikání zabránila. [naštvaný]

79012

21.11.2005 1:18

RE: Ma se nekdo hur?

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 78838

Vy jste Gejdosi se svym odhadem

z toho, co jsem tu zatim cetl nejbliz chapani skutecnosti (nechci rikat pravde - tu nikdo nezna), tak ja ji vidim. A zpravne rikate slovo "soukmenovci", neb, ano oni to zaridili a masy blbeho lidu jako slepe ovce jen zahnali do jineho vybehu s jinym nazvem!

Jsem presvedcen, ze obcan V.H. a nic vic pro me neni, byl povolan jiz velmi davno aby se teto mistrovske inscenace ujal (uz pred r. 1977). Mel jsem k nemu z pocatku take obdiv. Ten ale rychle vyhasnul, kdyz jsem zjistil, ze kratce po umrti jeho prvni zeny-svetice si nahrabl divadelni stetku kterou zacal vydaval za svoji manzelku!

Dalsi rana, ktera se mi dostavila ve smeru duvery k obcanovi V.H bylo jeho fenomenalni prohlaseni o zpravnosti "humanitarniho bombardovani". Abych tu spinu z ust ceskeho presidenta smyl a potupu tak ustedrenou memu narodu, sel jsem zde do protestu spolu se srbskymi spoluobcany a byl jsem ochoten v tom pokracovat kazdy vikend az do konce "humanitarniho bombardovani", coz se tez stalo.

Cim me ale hulvat Vasek dorazil, byla jeho nechutna a rekl bych primo skandalni ucast na znovuzvoleni bratra americkeho prezidenta J. Bushe na Floride. Agitoval tam, coby byvaly cesky president (3x fuj) ve prospech zvoleni guvernera tim, ze agitoval stvave proti Kube! Potupil tim cesky narod a znicil dobre vztahy s Kubou!

A aby se dokazalo to co rikam, jako pravdive, staci jen pozorovat jake tyjatry se s Vaskem delaji a mezinarodni kabal ho pouziva na vsech mistech sveta pro ucely svych spinavych rejdu (viz nedavno v Myanmaru). Proto take vselijake ty uznani a ceny. Nic se nedava zadarmo!

A nakonec si pripomenme, kam vedla jeho druha presidentska cesta - rovnou na ustredi (za komousu se rikalo na 'sekret'[mrknutí jedním okem] do Tel Avivu. Sel reportovat - a ponizene podekovat, ze Ceskoslovensko je ted take zahrnuto pod moci NWO. Tato hanba debude jiz nikdy odcinena. [pláč] [naštvaný]

79348

21.11.2005 12:12

RE: Ma se nekdo hur?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 79348

Je to asi tak. A je to smutné ! [pláč] [naštvaný]

79400

18.11.2005 8:04

RE: Ma se nekdo hur?

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 78820

>Jestli se ted nekdo ma stejne nebo dokonce hur nez za komunistu a
>nema se duvod ze 17. listopadu aspon trosku radovat, je to jen
>jeho chyba. [oči v sloup]

Kemo, ja bych popral vsem co se radovali pred listopadem, at jsou smutni, a tem co bylo pred listopadem smutno, at se raduji.

78925

19.11.2005 17:08

Ma se nekdo hur? Mozna Seda.

kema 207.?.?.?

Reakce na 78925

>Kemo, ja bych popral vsem co se radovali pred listopadem, at jsou
>smutni, a tem co bylo pred listopadem smutno, at se raduji.

Hezke. [smích]

Ja mam pocit, ze tady pise spousta lidi,kteri pro stromy nevidi les.
Do Ceska jezdim dost casto abych videl, co se tam za tech sestnact let zmenilo a neni to vubec tak zle.
Zmizely draty na hranicich, fronty pred obchodama, smradlave Trabanty, sprosti prodavaci a vubec vsechny dalsi hruzy ktere nam komunisti nadelili.
Naopak ze spousta veci se zlepsila. Vcetne dopravy, komunikaci a zivotniho prostredi.
Neznam osobne nikoho, kdo by se mel materialne hur nez za komousu. Vcetne duchodcu.
Neni to sice zadny "zemsky raj to napohled" ale Cesko (i Slovensko ) se podle me pomalu meni na pomerne slusne stredoevropske zeme.
Mozna prilis pomalu - kdo si mysli ze co se planovite kurvilo vic jak 40 let pujde pujde spravit za par let tak se moc plete. Zvlaste ne za vlady soc. dem. [oči v sloup]
Ty skody co nadelali komanci v hlavach lidi se taky nepodari odstranit jen tak. To vezme jeste peknych par generaci.
Nastesti se me zda, ze uz dnes kdyz se bavim s deckama svych pratel tak pozoruju mene rasismu, nenavisti, vychcanosti a podobne.
A ze ti mladosi berou jako samozrejmost, ze jestli se chcou mit jeste lip, budou muset misto narikani a nadavani neco delat. Ale ne nejakou revoluci jak tady navrhuje jakasi nestastnice. Makat.

79170

19.11.2005 19:38

RE: Ma se nekdo hur? Mozna Seda.

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 79170

>Ja mam pocit, ze tady pise spousta lidi,kteri pro stromy nevidi les.
>Do Ceska jezdim dost casto abych videl, co se tam za tech sestnact let zmenilo a neni to vubec tak zle.
>Zmizely draty na hranicich,
Jo, kam taky zdrhat
>fronty pred obchodama,
to jo, protože není za co nakupovat
>smradlave Trabanty,
co máte proti Trabantům?
>sprosti prodavaci
a přibyli ještě sprostější a arogantnější úředníci
>a vubec vsechny dalsi hruzy ktere nam komunisti nadelili.
a přibyly jiné.

>Naopak ze spousta veci se zlepsila. Vcetne dopravy, komunikaci a zivotniho prostredi.
Tady to přejdu odkašláním. Nebo ne. Víte, když vám zavřou fabriky, někde se to musí projevit. Ale doprava... ehm, ehm.

>Neznam osobne nikoho, kdo by se mel materialne hur nez za komousu. Vcetne duchodcu.
Tak to asi moc lidí tady neznáte anebo jezdíte jen a pouze do Prahy, jinak toto mi vyvolává na tváři pouze smutné pousmání, kdo tu pro stromy nevidí les. Ty bohaté důchodce bych teda ráda viděla.
...

>Nastesti se me zda, ze uz dnes kdyz se bavim s deckama svych pratel tak pozoruju mene rasismu, nenavisti, vychcanosti a podobne.
Vidíte, a to přesně vidíte blbě. Já osobně jsem nikdy předtím neměla tak vyhraněné názory na jistá etnika, jako teď

>A ze ti mladosi berou jako samozrejmost, ze jestli se chcou mit jeste lip, budou muset misto narikani a nadavani neco delat. Ale ne nejakou revoluci jak tady navrhuje jakasi nestastnice. Makat.
[chechtot] [chechtot] [chechtot]
tak to fakt nesnese komentář. Tady se podle některých zřejmě slízají na internetu samí nezaměstnaní, kteří tak zabíjejí čas - kurňa, to je nuda dneska, když je člověk na tom tom pracáku - [chechtot] [chechtot] [chechtot]

79190

20.11.2005 19:41

RE: Ma se nekdo hur? Mozna Seda.

A. 85.?.?.?

Reakce na 79170

>...kdo si mysli ze co se planovite kurvilo vic
>jak 40 let pujde pujde spravit za par let tak se moc plete...

hm, a myslíte si, že půjde vůbec kdy spravit to, co se plánovitě zkurvilo po sameťáku? Demoralizace lidí stále pokračuje, "pravda a láska vítězí" jsou jen vyčpělá hesla a kdo si nestihl nakrást nebo mu to morální zásady nedovolily, má smůlu, dře se a nebo dře bídu. Soudruzi nebyli odstaveni a to je ta největší zrada tzv. "sametové revoluce".

79298

18.11.2005 12:09

RE: Ma se nekdo hur?

krysa 84.?.?.?

Reakce na 78820

>Jestli se ted nekdo ma stejne nebo dokonce hur nez za komunistu a
>nema se duvod ze 17. listopadu aspon trosku radovat, je to jen
>jeho chyba.

Vykládejte to důchodcům a nezaměstnaným a lidem s minimálními platy... budou děsně rádi!
Nebo máte dojem, že za nízký důchody a rušení pracovních míst a mizerný platy si mužou sami????
Ona totiž valná většina lidí (zvláště v některých okresech a krajích) se má prokazatelně hůř, nebo nejlíp stejně jak za komančů - a nemužem se všichni odstěhovat do Prahy abysme se měli líp!
Krom toho: statistiky o "průměrných platech" a pod jsou jen kec. Kdykoli začnu zjišťovat v okolí, kdo že teda má ty průměrný platy, jako podle tisku např "uklízečka 9350CZK" a pod, tak se dozvím že nikdo s dovětkem jestli sem úplně blbej a kde ty čísla beru... tak o čem se bavíme???

Ostatně velice mi taky například pomůže, že mužu jezdit do zahraničí bez pasu, když nemám ani na vlak do Prahy, že...




78943

17.11.2005 21:54

Žasnu.

cipajda 82.?.?.?

Já jsem v listopadu necinkala klíči. Byla jsem ráda, že se komunisti dostali
od válu. Tenkrát se chlubili, že přebírají nezadlužený stát, který stojí
v čele Waršavské smlouvy - Komárek jim to potvrdil. Havel tím byl nadšený.
Teď nám všichni tvrdí, že dy dluhy co máme, jsou po komunistech. Lžou!!!
To slavný otec privatizace Klaus nás zahrabal do tohohle hnoje, který léty
páchne víc a víc. Pomalu se propadáme hlouběji a když se konečně najde nějaký
politik, který s tím chce pohnout, tak ho s pomocí médií znemožní, aby ty
jejich svinstva nevyšla najevo. Je tu demokracie? Ne. Pouze abxurdistán, kde
se právo měří dvojím metrem. Tvrdě pro lidi a něžné pro papaláše. Ti nabobové
kradou, ožralí zabíjejí za volantem, rozdávají půdu a podniky za facku, hrabou kde můžou a říkají tomu právo. Já osobně bych je nechala pracovat tvrdě alespoň půl roku za minimální mzdu a z dálky bych se chechtala, jak přemýšllejí, co si za tu almužnu koupit dřív. To bych jim přála ze všeho nejvíc.. Lidi, sundejte si konečně ty brýle posrané od hnoje, vezměte největší klacek, který máte po ruce a pojďte těm arogantním nabobům ukázat,
že nemají právo mávat s námi jako s hadrem. Tu špínu za ně lížeme už nějak
moc dlouho. Nemyslíte? Omluva - počítač mi rozházel text. Nevím co s tím.

78829

18.11.2005 0:15

RE: Žasnu.

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 78829

.. Lidi, sundejte si konečně ty brýle posrané od hnoje, vezměte největší klacek, který máte po ruce a pojďte těm arogantním nabobům ukázat,
-------------------------------------------------------------------------
Než bych si ty brejle sundal tak chci vědět,kdože nás to povede k těm lepším zítřkům.Máte nějaká jména?

78885

18.11.2005 12:11

RE: Žasnu.

krysa 84.?.?.?

Reakce na 78885

>.. Lidi, sundejte si konečně ty brýle posrané od hnoje,
>vezměte největší klacek, který máte po ruce a pojďte těm
>arogantním nabobům ukázat,

>----------------------------------------------------------------
>---------

>Než bych si ty brejle sundal tak chci vědět,kdože nás to
>povede k těm lepším zítřkům.Máte nějaká jména?

Né, ale klacek už chystám! Přinejmenším vím, kdo nás tam nedovede...


78944

18.11.2005 1:13

RE: Žasnu.

IVAn 85.?.?.?

Reakce na 78829

Svatá pravda, paní cipajdo, ti novodobí židobolševici skutečně PŘEVZALI NEZADLUŽENOU REPUBLIKU! A o to šlo - zadlužit ji!!! Komu to slouží? No přece tomu, kdo půjčuje. Dlouhodobě, definitivně. Stále se tu v diskusích objevuje myšlenka, že "mělo by se něco dělat", "už je vyžeňme a nahraďme ....... (dosadí si každý sám)". Ale ještě jsem nezaregistroval stranu, uskupení či něco podobného, kdo by měl ve svém volebním programu oddlužení naší země. Až takováto strana přijde, budu ji volit. Nikoho jiného!

78901

18.11.2005 12:22

RE: Žasnu.

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 78901

Svatá pravda, paní cipajdo, ti novodobí židobolševici skutečně PŘEVZALI NEZADLUŽENOU REPUBLIKU! A o to šlo
--------------------------------------------
Jo pane IVAn.Když chcete dát do kupy špinavého,zavšiveného a podvyživeného žebráka, tak to něco stojí.Je fakt ale, že je tu možnost volby.Podle gusta.

78946

18.11.2005 16:25

RE: Žasnu.

IVAn 85.?.?.?

Reakce na 78946

>--------------------------------------------
>Jo pane IVAn.Když chcete dát do kupy špinavého,zavšiveného
>a podvyživeného žebráka, tak to něco stojí.Je fakt ale, že
>je tu možnost volby.Podle gusta.

Vratislave, žebrák, a to i zavšivený a podvyživený, se nedává do kupy tak, že mu dáme jednorázově na dluh nažrat a stejně jednorázově ho oholíme, odvšivíme, ostříháme a oblékneme do (nejlépe) Kenvelo hadrů. Za pár měsíců je z něj neméně zavšivený, špinavý a hladový žebrák, navíc zadlužený. Tolik k příměrům.
Podle Vašeho tónu soudím, že jste buď v tuzemsku "za vodou", nebo za vodou zeměpisně, popřípadě patříte do skupiny VyVoLeNýCh, žijících na našem území, kterým zbla nevadí, že stále více (a to za posledních 16 let, milý pane!) zadlužujeme díky různým pijavicím naši státní kasu. Tento tragický dluh předáme svým dětem. Oni nám za to pěkně poděkují.

79001

19.11.2005 15:14

RE: Žasnu.

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 79001

Psal jste IVAne, že komunisti neudělali žádné dluhy.Jenže to neni pravda.Ty dluhy byly v zanedbanosti všeho, co nás obklopovalo.Silnice, domy....Do toho muselo nastrkat hodně peněz.Jenom likvidace ekologických zátěží bude trvat roky a stát fůru peněz.
K tomu státnímu dluhu.Jo to je pane problém voličů.Když se chtějí nechat korumpovat Grossem, Sobotkou a Paroubkem .....to jsou ty opravdové pijavice.
A být "za vodou" - já se živim sám, nikoho sem neokrad a od nikoho nic nechci.Jednoduše se starám o sebe a o rodinu.Nic víc.

79155

19.11.2005 21:00

RE: Žasnu.

IVAn 85.?.?.?

Reakce na 79155

Vratislave, velký, téměř 100%-ní souhlas s tím, co jste nyní napsal. Nakonec pohled na věc budeme mít asi stejný, jen úhel toho pohledu trošku jiný. Mně se (a věřte či ne, zpočátku jsem se té myšlence docela úporně bránil) setkávají prakticky všechny provalené švindly této doby, a to nejen v naší zemi, u jedné jediné nepříliš početné rasové či náboženské skupiny, která o sobě zcela nepokrytě prohlašuje, že je Bohem předurčena k vládnutí, a to nad celým světem. Že jejich hlavní (a snad jedinou) modlou jsou peníze, to nepopírají snad ani oni sami. Jo, jistě jsou dvě možnosti - ta druhá je "jednoduše se starat o sebe a rodinu". Ale právě proto, že se starám o sebe a o svou rodinu, domýšlím s nikoli jemným mrazením v zádech, kam to vše směřuje. A je mi fuk, že lidi typu Komárka staršího se nám snaží nabulíkovat, že mít velký státní dluh je vlastně docela příjemné a navýsost užitečné. V této souvislosti se vždycky ptám - pro koho je to užitečné, kdo disponuje takovými prostředky, že může takto sanovat státní rozpočty mnoha zemí světa a prakticky z nich udělat nesvéprávné vazaly? A když jste už zmínil grázly typu Gross, tak jednu třešinku na dortu - ten nezištný dobrák, co půjčil nezištně strýci pana Grosse, jakýsi Rod, k vyvoleným patří též, a peníze si opatřil tak, že se svezl v krádeži Mladé fronty zorganizované panem Komárkem ml. & comp. A ještě - všiml jste si, že Gross se držel své sesle přesně (snad na minutu) do té doby, než mu odpadlo od ruky pero při podpisu "výhodného" prodeje Českého Telecomu?! A to i bolševici věděli, že tento moloch jim vydělává slušné peníze (v tehdejších cenách), které m.j. nalili i do zdravotnictví, dopravy, školství, kultury. Teď mi jistě namítnete, že volám po starých pořádcích - ne ne, milej pane, jen je mi líto, že ten strmý pád já osobně zabrzdit nedovedu. Že nynější mocipáni se s plnou parádou naučili využít metodu "není důležité zavírat lidi, kteří mluví pravdu, ale je důležité naučit ty ostatní, aby je neposlouchali". Myslím, že to zaznělo právě na Zvědavci. [pláč]

79196

20.11.2005 18:51

RE: Žasnu.

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 79196

ne ne, milej pane, jen je mi líto, že ten strmý pád já osobně zabrzdit nedovedu.
-----------------------------------------------------------------------
Ale cosi se dá dělat a někdo to tu již napsal.
Starat se o sebe a nenechat si srát na hlavu.Jo a když to někdo zkusí, tak mu v tom vymáchat hubu.Oni např. úředníci očekávají pasivitu lidí, ale když se jim postavíte, tak se podělaj.
Když by se většina lidí takhle chovala, tak budou věci OK.

79295

21.11.2005 2:47

RE: Žasnu.

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 79196

IVAne, jste na spravne stope!

Nez odkryjme ji a dejme tomu prave jmeno. Necht si rychle vsichni pritomni uvedomi, ze ZADLUZENOST je prirozena a normalni cesta k tzv. 'liberalni demokracii'. Jedno bez druheho nemuze existovat.

Jdete-li si do banky pro pujcku a nemate-li schopnost dolozit, ze vam byl v minulosti nejaky kredit udelen, nemate ZADNOU FINANCNI duveryhodnost a zadne pujcky se vam nedostane. Nedostane-li se vam pujcky, nemuzete uspesne podnikat. To je proste tvrda realita v zivote jednotlivce, obchodni spolecnosti (firmy) i statu.

Dam vam priklad k dolozeni toho o cem mluvim z osobniho zivota. Nedavno jsem dostal od jedne banky nabidku na jejich kredit-kartu. Kreditkarty zasadne nevedu a pred 8-mi lety jsem posledni vyplatil a zrusil. Ale, ciste pro legraci jsem odpovedel. No a co si myslite, ze se stalo.... Prislo mi ZAMITNUTI. Proc?? Protoze NEMAM DLUHY. Zadne pujcky, hypoteky, nic! Vse platim hotove a kupuji si az tehda, kdyz na to mam.

Tudiz, nemate-li dluhy, tak pro ty financni spinavce neexistujete. Tudiz, firma, spolecnost ci cela zeme NEMUZE bez zadluzeni existovat. Mluvit o nejakem 'zadluzeni'(i kdyby to byla pravda) za komunistu je jako detska hra na shovavanou v porovnani k hasicskemu cviceni. Proste neexistuje...

79356

17.11.2005 22:18

Zas tak hrozné to není,

brozkeff noname (tečka) tm (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

jak pan Král popisuje. Respektive, komu se žilo před 89 líp, ať udělá čárku.

Pokud ale budeme nadále přecházet všelijaké ty 'protiteroristické' zákony a považovat je za potřebné pro naši bezpečnost, tak tu dříve nebo později budeme mít to samé, co jsme už měli. Jenom to teď přichází po kapkách a postupně.

78835

18.11.2005 12:23

RE: Zas tak hrozné to není,

krysa 84.?.?.?

Reakce na 78835

>Pokud ale budeme nadále přecházet všelijaké ty
>'protiteroristické' zákony a považovat je za potřebné pro
>naši bezpečnost, tak tu dříve nebo později budeme mít to
>samé, co jsme už měli. Jenom to teď přichází po kapkách a
>postupně.

A vzhůru od socialistické totality vedené komunisty ke kapitalistické totalitě vedené komunisty, od "sojúz něrušímyj" k "něrušímoj" evropské unii, od domovních důvěrníků hlídajících vyvěšování správných vlajek k Patriot Act a od pošty či telefonů odposlouchávaných StB k odposlechům BIS, CIA a pod!!!
A každý ať řekne kde stojí!
(Já tehdy po kolena v hovnech, neb jsem byl proti vládě, nyní po kolena v hovnech neb jsem opět proti vládě, hi!!!)
Sice mužu "svobodně" říkat, co se mi nelíbí, ale z práce za to mužu vyletět stejně rychle jak za komančů (i rychleji) takže opět mužu akorát tak držet hubu a krok - ač zatím (ale JAK DLOUHO ještě?) mne nemohou za jisté řeči zavřít.

78947

18.11.2005 17:53

RE: Zas tak hrozné to není,

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 78947

>Sice mužu "svobodně" říkat, co se mi nelíbí, ale z práce za to mužu vyletět stejně rychle jak za komančů (i rychleji) takže opět mužu akorát tak držet hubu a krok - ač zatím (ale JAK DLOUHO ještě?) mne nemohou za jisté řeči zavřít.

Za komančů jste mohl rychle vyletět, ale každopádně jste dostal nějaké to místo, třebas i neodpovídající vaší kvalifikaci, ale přece jenom nějaké. Já netvrdím, že je to správné, vytvářet samoúčelná pracovní místa. Jen upozorňuju na drobný rozdíl. Droboulinký.

Takže mi to vychází takhle:
Komanči tady měli jistou moc. Ovšem ruku v ruce s touto mocí měli jistou zodpovědnost - zařídit nějakým způsobem, aby byl národ nažranej a v teple, tudíž zticha. A to mi nikdo nevymluví, že nažranej a v teple mohl být každý. A nepoučujte mě, za jakou cenu. Já to vím.
Po pseudopřevratu zde máme tytéž xichty "tam nahoře", ovšem vzhledem k všemocnému sousloví "máme svobodu a demokracii" nás můžou beztrestně nechat pochcípat hlady. Což je pro ně zřejmě výhodnější. Zbavit se určitého břemene, jisté zodpovědnosti. Možná proto k tomuto došlo. Ne, nebojím se, že nás opravdu nechají všechny pochcípat. Kdo by na ně pracoval, že. A nastává nám druhý extrém, kdy díky každodenním existenčním problémům, nemáme my, plebs, už ani sílu ptát se, chtít vědět. Jen přežít. Buď budeme hrát dle "jejich" pravidel, nebo chcípnem hlady. Ale tento tlak se daleko niterněji dotýká i těch, kteří za předchozího režimu nevyskakovali, protože byli v teple a nažraní.

Jsem sama zvědavá, jak dlouho to vydrží, než se někdo fakt nasere. Říkám někdo, myslím někdo, kdo to začne. Aniž by se zároveň vystavil riziku, že ti, co ho celou dobu plácali po ramenou a vyjadřovali mu svou plnou podporu, jej opustí ve chvíli, kdy půjde do tuhého. Jak je naším národním zvykem.
Až už prostě nebude kam uhnout.

79039

18.11.2005 20:30

Vystihla jste dnešní situaci naprosto přesně

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 79039

paní Blažková- přesně takhle si to komouši na nás vymysleli. Oni rozkradli republiku- jsou z nich miliardáři, ale z nás a z našich dětí nadělali otroky, kterým se ještě drze pošklebují: Chtěli jste mít demokracii? No tak ji máte!

79072

18.11.2005 23:19

RE: Zas tak hrozné to není,

68 68.?.?.?

Reakce na 79039

Za komančů jste mohl rychle vyletět, ale každopádně jste dostal nějaké to místo, třebas i neodpovídající vaší kvalifikaci,

Jo, jo. Misto jste dostal. Treba to bylo v Jachymove, ale misto pro vas za komancu bylo. Ani si nedovedete predstavit, kolik pravniku v Jachymove kopalo uran pro SSSR. Neodpovidalo to sice jejich kvalifikaci, ale komanci se postarali, aby ti pravnici misto meli. [smích] [smích] [smích]

79096

19.11.2005 0:02

RE: Zas tak hrozné to není,

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 79096

Vytrhujete z kontextu, pane. Stačí číst trochu níže. Navíc - ono se toho zas až tolik nezměnilo.

Ovšem když už jste to tady nakous, ten Jáchymov, tak řekněte, kolik právníků, kdy, za co, a kteří. Ráda se poučím. Od toho tu jsme.

79097

19.11.2005 7:54

RE: Zas tak hrozné to není,

68 68.?.?.?

Reakce na 79097

Vytrhujete z kontextu, pane. Stačí číst trochu níže. Navíc - ono se toho zas až tolik nezměnilo.

Nize neni nic, nez placani, Blazkova.

Ovšem když už jste to tady nakous, ten Jáchymov, tak řekněte, kolik právníků, kdy, za co, a kteří. Ráda se poučím. Od toho tu jsme.

Uz jste jako Trodas, ktery prepocitava, kolik zidu zemrelo v koncentracnim tabore na vysileni z fotbaloveho utkani. Bezte si na google, tam si toho o Jachymove najdete vic nez dost. Nebo mne reknete, ze Jachomovske doly byly otevrene az po sametove revoluci, tak, jak tady nekteri tvrdi, ze plynove komory v koncentracich byly postaveny az po valce? Bezte se pichnout.



79132

19.11.2005 19:05

RE: Zas tak hrozné to není,

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 79132

Vy sám se jděte bodnout, šedesátosmičko.
Já netvrdím, že nebyly koncentráky a nikdy jsem to netvrdila.
Taky vím, že v Jáchymově kopali tzv. mukli. Dokonce vím, i co to slovo znamená.

Ale, kurňa fixa, fakt se toho nenažeru, ani já, ani moje děti. A neraďte mi, že mám makat. To přesně totiž dělám. Za tu cenu, že mi tady v baráku jedna pixla vyhrožuje, že se postará o to, aby mi děti byly odebrány. Protože s nimi nejsem 24 hodin denně. Protože můj starší syn vodí do školky moji dcerku. (I když se spíš domnívám, že důvodem je její přechod a můj vzhled) Když se na to tak koukám, asi se fakt půjdu radši bodnout sama. Takový sirotčí důchod pro mé děti... nemluvě o značkovém oblečení, do kterého je oblečou v děcáku, to já jim v životě nekoupím. Dokonce ani byt jim nezařídím. Dobrý, fakt dobrý. Dík za radu. Budu nad tím přemýšlet.

79185

19.11.2005 21:10

RE: Zas tak hrozné to není,

68 68.?.?.?

Reakce na 79185

Ja vas makat neposilam. Ja jen rikam, ze komunisti se vzdycky postarali clovekovi o misto. Nekdy to bylo na Ostravsku v dolech, nekdy v Jachymove. Pracovala jste vubec za komunistu? O tom byla rec. A chcete po mne, abych vam vycilil kolik pravniku bylo v Jachymove. Najednou to prevexlujete na nejakou pixlu v baraku.

A jen tak mimochodem. Vase kupni sila byla za komunistu vetsi, nez je dnes?

79200

19.11.2005 22:58

RE: Zas tak hrozné to není,

google 84.?.?.?

Reakce na 79200

>A chcete po mne, abych vam vycilil kolik pravniku bylo v
>Jachymove. Najednou to prevexlujete na nejakou pixlu v baraku.


nemusite to "vycilit" ani se rozcilit, ale ja si lepsie miesto pre pravnikov ako Jachymov, nedokazem predstavit.

79214

19.11.2005 23:27

RE: Zas tak hrozné to není,

Lev 68.?.?.?

Reakce na 79214

google 84.?.?.?
>A chcete po mne, abych vam vycilil kolik pravniku bylo v
>Jachymove. Najednou to prevexlujete na nejakou pixlu v baraku.

nemusite to "vycilit" ani se rozcilit, ale ja si lepsie miesto pre pravnikov ako Jachymov, nedokazem predstavit.
_____________________________________________

google, zabodoval jsi [chechtot] Ja jsem to pochopil. Ale myslis si, ze to pochopili "oni" ? 666 [velký smích]



79220

19.11.2005 23:34

RE: Zas tak hrozné to není,

68 68.?.?.?

Reakce na 79214

nemusite to "vycilit" ani se rozcilit,

"vycilit" byl preklep. Melo to byt "vycislit." Pravnici byl jenom priklad. V Jachymove byly vsechny mozne profese, ktere se nepasovaly komunistum na povrchu zeme. Blazkova zde vynasi, jak komunisti zabezpecovali lidem praci. [smích]

79221

20.11.2005 4:29

RE: Zas tak hrozné to není,

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 79200

To vy mi tu podsouváte, že blbě žvaním a radši bych měla makat. Já vám na to odpovídám, že přesně to dělám, čímž ovšem zároveň nesmírně riskuji. Takže jsem zmatená, protože makám, abych nemusela mít doma houf sociálních pracovnic kontrolujících, zda nemám někde ve strožoku zašité milióny, ovšem protože makám, hrozí mi teď, že budu mít doma týž houf sociálních pracovnic zjišťujících, zda tím nepůsobím újmu svému potomstvu. Toť vše.

K té kupní síle - nenechte se vysmát. Já jsem sice v té době ještě nebyla zařazena do pracovního procesu, ovšem moje maminka měla plat okolo 4.000,- káčées, z čehož 90 káčées padlo na čistý nájem i s popelnicí a komínem (tu nájemní smlouvu mám dodnes schovanou, uvažuji, že si ji nechám zarámovat). S inkasem to dohromady hodilo okolo třech stovek. Tenkrát se totiž ještě zohledňovala ve výpočtu nájemného kategorie bytu. Já dnes mám příjem i s alíkama a přídavkama dokupy něco okolo 12 tisíc, z čehož pět padne na nájem (čistý nájem Kč 980,--, plus vodné Kč 1000) a inkaso v témže bytě. Kalkulačku si vemte sám, a řekněte mi vy, nakolik se mi zvedla životní úroveň. Mně to procentuálně pořád vychází nějak blbě. Asi moc topím, nebo se moc koupu nebo co...
O potravinách a oblečení nemluvě.

79238

20.11.2005 7:12

RE: Zas tak hrozné to není,

68 68.?.?.?

Reakce na 79238

To vy mi tu podsouváte, že blbě žvaním a radši bych měla makat.

Vy si mne porad s nekym pletete, ze vas posilam "makat." Mne je uplne jedno, jestli makate a nebo nemakate. Ja mel jenom jiny na to, jak komanci zabezpecovali lidem praci. Vy mate svuj nazor, ja mam svuj nazor, to jsme si rekli a muzeme se v klidu rozejit. Nikde neni napsane, ze ja musim prevzit vas nazor a nebo vy muj.

Ja se ptal na vasi kupni silu, kterou nemuzete porovnat, protoze jste za komancu nepracovala. Ja vam nemuzu nic kalkulovat, protoze ani vy nevite, jak to porovnat sama sobe. Prirovnavate se k mamince, ktera mela to stesti, ze mela nekde laciny byt, kde de nemusely tlacit tri generace dohromady. Muj dedecek si koupil domek za 5 tisic v roce 1920. Rika to nekomu neco? Myslim ze nic.
[smích] [smích]

79250

22.11.2005 18:59

RE: Zas tak hrozné to není,

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 79250

Oki, to o té práci jste nepsal vy, tady se omlouvám.

Avšak:
Jaktože nemůžu porovnat? Jde o kupní sílu jedné ženské, co živí dvě děti. Jde to srovnat velmi lehce, lhostejno, jestli jsem to já nebo to byla moje maminka. A co se toho údajně levného bytu týče, ta nájemní smlouva je z roku 1985. Jasně jsem uvedla, že jde o tentýž byt. Jen už není tak levný. Což výrazně omezuje mou kupní sílu.

79642

22.11.2005 20:14

RE: Zas tak hrozné to není,

68 68.?.?.?

Reakce na 79642

smlouva je z roku 1985. Jasně jsem uvedla, že jde o tentýž byt. Jen už není tak levný. Což výrazně omezuje mou kupní sílu.

Je to dvacet roku. Za tu dobu se hodne veci zmenilo. U bytu je to mozna vic drasticke nez u lokomotiv, ale mozna ten byt byl pro domovni spravu v roce 1985 znacne prodelkovy, coz se za komunizmu vynahradilo zase nekde jinde. Dnes uz to prelevani penez z kybla do kybla tak nejde.

[smích]

79658

22.11.2005 20:50

RE: Zas tak hrozné to není,

seda 82.?.?.?

Reakce na 79250

>jak komanci zabezpecovali lidem praci. Vy mate svuj nazor, ja mam svuj nazor, to jsme si rekli a muzeme se v klidu rozejit. Nikde neni napsane, ze ja musim prevzit vas nazor a nebo vy muj.

>Ja se ptal na vasi kupni silu, kterou nemuzete porovnat, protoze jste za komancu nepracovala. Ja vam nemuzu nic kalkulovat, protoze ani vy nevite, jak to porovnat sama sobe. Prirovnavate se k mamince, ktera mela to stesti, ze mela nekde laciny byt, kde de nemusely tlacit tri generace dohromady. Muj dedecek si koupil domek za 5 tisic v roce 1920. Rika to nekomu neco? Myslim ze nic.<
Abychom se vyhnuli něčemu co "nám nic neříká", nebudeme vzpomínat na naše maminky a dědečky, ale každý se podívejme,na to, co si pamatujeme...
Já,jako středoškolák jsem začínal "od píky", a v roce 1989 jsem měl plat "x", dnes mám plat 3 až 4x. Bohužel ceny se šplhaly mnohem rychleji - řádově 5 až 10-krát. Dá se to považovat za nárůst životní úrovně? Já myslím, že ne! A to nemluvím o spoustě průvodních jevů, jako např. naprostá a zhovadilá arogance úředníků obecně... [pláč]

79664

22.11.2005 22:00

RE: Zas tak hrozné to není,

68 68.?.?.?

Reakce na 79664

Pane Sedo, mate dnes svobodny volebni system, mate tam komunistickou stranu, ktera tvrdi, ze je lepsi nez ta predchozi, tak si privedte znovu komunismus. Fnukanim nic nespravite. Nevim, jestli se vam komunisticke vedeni nebude libit, jestli budete muset cekat dalsich 40 roku, nez si zacinkate klicema, ale rozhodnuti je na vas. [smích] [smích]

79678

22.11.2005 20:24

RE: Zas tak hrozné to není,

seda 82.?.?.?

Reakce na 79096

>Jo, jo. Misto jste dostal. Treba to bylo v Jachymove, ale misto pro vas za komancu bylo. Ani si nedovedete predstavit, kolik pravniku v Jachymove kopalo uran pro SSSR. Neodpovidalo to sice jejich kvalifikaci, ale komanci se postarali, aby ti pravnici misto meli. [smích] [smích] [smích]<
Pane (paní) 68...!Samozřejmě nebudu tvrdit, že v letech 48 až 89 nebylo nikomu ublíženo! Ani nebudu tvrdit, že neexistovaly politické procesy v 50-tých letech. Co ale budu tvrdit je, že od okamžiku, kdy jsem "začal vnímat životní realitu", nikdo nemohl v ČSSR umřít hlady! Dokonce tu byla taková "totalita", že ani nemohl "bydlet" v kanále! Byla tu taková "totalita", že lidi nutili pracovat, zřejmě proto, že věděli, že jinak by byli zdrojem kriminality...Já vím, "svezli" se s nimi takoví chudáčci, kteří nemohli podnikat na burze, a tím omezili jejich svobodu...!? Ale solidní člověk si srovná počty "těch a oněch", a měl by najít odpovět, co bylo správné!? [mrknutí jedním okem]
A po zkušenostech "s právníky v Čechách" (některými), bych i dnes některé nechal pracovat v Jáchymově [smích] !!!

79659

22.11.2005 20:50

RE: Zas tak hrozné to není,

68 68.?.?.?

Reakce na 79659

Pane Sedo, nezbyva mne nez vam prat, aby se vam leta 48 az 89 vratila. Hodne stesti. [smích] [smích]

79663

17.11.2005 22:29

Havel

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Damy a panove, co dobreho lze ocekavat od koraly jako on. Ti kteri veri, jsou blbi jako stoudve

78841

18.11.2005 7:06

RE: Havel

eugen 160.?.?.?

Reakce na 78841

jen dodam,ze zrejme v souvislosti s havlovskou pravdou,laskou a dalsimi srackami nam dnes bublanove a spol chteji sebrat zbrane,respektive tak zkurvit zbrojaky a jejich ziskavani aby je nikdo nemohl mit a vyuzivat.

nechame si to libit???

78918

18.11.2005 7:34

přestaňte brečet !

Ivo 83.?.?.?

Přestante brecet a fnukat zbabelci. Ani ja jsem si nepolepsil k hromadam chechtaku, ale muzu si pohodlne rozathnout ruce a hulakat, ze ve vlade jsou hnupove. Pro uknourane a tedy spravedlive ukrivdene (nebot si nic jineho nezaslouzi), tu mam nekolik otazek a temat:
Kdo z vas mel odvahu v te dobe ukazat na nekoho prstem, ze je hajzlik?
Kdo z vas mel odvahu otevrene pranyrovat politiku a jeji lidi jako dnes?
Kdo z vas mel odvahu otevrene nadavat na prmeira ze je demagog a kaspar jak je tomu dnes?
A kdo z vas ma odvahu i dnes nekomu v parku ukazat na hovno jeho psa at to svinstvo uklidí?
jdete se vycpat, dyt ten pan Kral vas fsecki jen skryte provokuje a vytvari skrytou podporu levicakum!!!!
Mimochode, musim priznat ze i ja se chovam ponekud nefer, nebot v dobe aktualizace systemu a jeho ochrany si prohlidnu nektere stranky v pracovni dobe.
A co vy, uknourani kaspari?
Umiet ukazat - kdyz ne na sebe-alespon na male zlo poblize vas, starejte se hlavne o mala zla, ta jsou nejhorsi, nebot dovoluji zakryvat a mlzit velka zla!
A hlavne USMIVEJTE SE i jenn uvnitr sebe, nebot vezte: neni lepsi pocit nez nasrat nekoho svou dobrou naladou!

78920

18.11.2005 16:00

RE: přestaňte brečet !

TS 213.?.?.?

Reakce na 78920

>...ale muzu si pohodlne rozathnout ruce a hulakat, ze ve vlade jsou hnupove.

Zaplatite tim najem?

78992

18.11.2005 18:11

RE: přestaňte brečet !

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 78920

Přesně tak, přestat brečet. Smutek je emoce pasivní a tudíž na houby. Chtělo by to nějakou aktivitu.

79041

19.11.2005 9:55

RE: přestaňte brečet !

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 79041

Přesně tak, přestat brečet. Smutek je emoce pasivní a
tudíž na houby. Chtělo by to nějakou aktivitu.

Timto zpusobem uvazovali ti , kteri po WW2 chteli lepsi zivot pro vsechny valkou poznamenane.
Zacalo se makat, aktivita uzasna a nikomu ani zdaleka neprislo, ze je to svym zpusobem podvod.
Ale to, co zbudovano bylo, dodnes povetsinou slouzi k uzitku,
at uz je vlastnik kdokoliv (pokud ovsem toto nebylo zneuzito k obohaceni,
jak znamo z poslednich 16ti let tunelovani, heh ).
Nemovitosti zustaly stat, byly povetsinou navraceny ( at uz spravedlive, ci podvodem ) a tam vlastne zacalo to nejvetsi zlo mezi obyvateli. Kdo dostal zpet, mohl vzletnout, protoze dostal vstupni kapital od bank, ktere rady pujcily - kryto nemovitostmi - banky pujcily 80% max., podhodnocene nemovitosti samozrejme sly cenove nahoru, takze zadny strach ze strany banky.Uvnitr banky se vzdy nasel nekdo, kdo za pusinku odprodal,pokud pujcena hotovost vracena nebyla, vlastnik bank(stat)chudnul, az se pak zadluzena banka dala do rukou noveho subjektu zadarmiko.

Byl hlad po novych, malo znamych produktech produktech.....vyvoj nam jiz znamy....
....no, a koncilo to tim, ze se zautocilo i na duchodce, kteri maji statem garantovany prijem a povetsinou i ty male nemovitosti,...nejakou tu strechu nad hlavou na vesnici. Utok bank na tuto skupinu je snad nejhorsi dilo po vsech tech tunelech, zinscenovanych "uspesnymi podnikateli".
Narod naletel,...a ani prvorepublikova zkusenost nepomohla.
Financni skupiny zcela ovladly nalady naroda.
5% ma naladu usmevavou,...stejne jako za bolsevika....
Zbytek [zmaten] [naštvaný],...asi takhle.

79140

19.11.2005 17:17

RE: přestaňte brečet !

kema 207.?.?.?

Reakce na 79041

>Přesně tak, přestat brečet. Smutek je emoce pasivní a
>tudíž na houby. Chtělo by to nějakou aktivitu.

Nejlepsi aktivita pro lidi kerym se dari ve svobodne spolecnosti hur nez za komunistu je PRACE, babo.

79171

19.11.2005 19:08

RE: přestaňte brečet !

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 79171

Viz výše. Nerada se opakuju, chytráku.

79186

22.11.2005 21:03

RE: přestaňte brečet !

seda 82.?.?.?

Reakce na 79171

>Nejlepsi aktivita pro lidi kerym se dari ve svobodne spolecnosti hur nez za komunistu je PRACE, babo.<
O jaké svobodné společnosti mluvíš, a kde je, a koho jsi vlastně "kema" [oči v sloup] , Kemo?

79666

19.11.2005 15:27

RE: přestaňte brečet !

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 78920

Umiet ukazat - kdyz ne na sebe-alespon na male zlo poblize vas, starejte se hlavne o mala zla, ta jsou nejhorsi, nebot dovoluji zakryvat a mlzit velka zla!
A hlavne USMIVEJTE SE i jenn uvnitr sebe, nebot vezte: neni lepsi pocit nez nasrat nekoho svou dobrou naladou!
-------------------------------------------------------------
No pane Ivo, to jste tady nakopnul hodně lítostivejch levičáků [chechtot]
Oni se nechtějí starat o nějaká drobná zla.To pro ně hodně práce.
Oni nic, starat se má stát.

79157

18.11.2005 11:35

pravda a láska...

divana 195.?.?.?

při tom, kdy právě při výročí havel, šiklová a spol se podepsali pod to, aby byl znesnadněn přístup ke svazkům stb, si můžu jen přát, aby to nebylo proto, že byli taky zapleteni...

78937

18.11.2005 12:37

muzu jenom souhlasit...

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Lepe bych to nenapsal a 100% souhlasim..Bylo mi sice 10 let,ale to mi nebrani videt,ze to byl podvod od zacatku do konce a podrobne naplanovanej..Dokonce i ta image Havla coby disidenta byla promyslena...Proste klasicka krysa.. [pláč]

78948

18.11.2005 14:12

RE: muzu jenom souhlasit...

krysa 84.?.?.?

Reakce na 78948

>Lepe bych to nenapsal a 100% souhlasim..Bylo mi sice 10 let,ale
>to mi nebrani videt,ze to byl podvod od zacatku do konce a
>podrobne naplanovanej..Dokonce i ta image Havla coby disidenta
>byla promyslena...Proste klasicka krysa.. [pláč]

Rád bych se ohradil za všechny hlodavce a krysy zvláště!!!!
My krysy s Havlem nemáme nic společnýho a ani za nás nepiští!
Znevažujete tím dobré jméno krys a hlodavců obecně, ač my bysme na Havla ani tlapkou nesáhly!
Příště doporučuji přirovnání "špinavý pes" nebo podobně! (Psy nemáme rády a špinavé psy už vubec né!)

Za hlodavce a krysy zvláště
s pozdravem "píísk"

vaše Krysa!

78962

18.11.2005 12:42

Tohle je taky zajímavé

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

http://zpravy24.pantax.cz/

78949

18.11.2005 18:07

RE: Tohle je taky zajímavé

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 78949

Taky dobrý:
http://www.volny.cz/l_kopecky/conspiracy/analyza/mir.htm

79040

20.11.2005 16:50

Stal se zázrak!

Jarmila 85.?.?.?

Na Neviditelném psu je článek od Hučína, kde kritizuje Havla za to, že chce zase znepřístupnit archivy StB. Připadá mi to jako zázrak, neboť pes se až dosud takovýmto přílišným kritikám proti Havlovi vyhýbal. A jako zázrak mi připadají tentokrát i komentáře diskutujících, protože nekritizují Hučína, jak to měli "místní inkelikenti" ve zvyku, ale režim a Havla. zde je link:
http://neviditelnypes.zpravy.cz/p_spolecnost.asp?r=p_spolecnost&c=A051118_174126_p_spolecnost_wag

79289

21.11.2005 10:42

nějak nám chybí paměť

kavol 193.?.?.?

> Dnes bychom měli slavit státní svátek.
> Já slavit nebudu a neznám nikoho, kdo by slavil.

nechť se pan Král hluboce stydí ... a většina diskutujících asi může s ním [pláč]

nijak speciálně jsem neslavil, využil jsem volna, abych šel na vandr (Bílé Karpaty byly opravdu bílé [mrknutí jedním okem]) ... ostatně "slavit" není to správné slovo (stejně tak, jako v Čechách zatím není příliš zvykem "slavit" nedávné dušičky atp.), nicméně vezmeme-li to ve významu "uctít státní svátek", pak důvod tu rozhodně je a je smutné, že p. Král takovéto "slavení" odmítá a ani nikdo v diskusi si nevzpomene [pláč]

jistě, tématem článku je porevoluční bilancování a ne události druhé světové války, nicméně to neznamená, že může tyto události ignorovat (míněno tedy ne že by o nich musel psát, ale že by neměl odsoudit sakumprásk celé výročí jen proto, že 50 let po jeho vzniku došlo k události, na kterou navazuje vývoj, který se autorovi přestal po několika letech líbit ...)

http://en.wikipedia.org/wiki/International_Students_Day

79383

Tuto stránku navštívilo 7 821