Diskuze k článku

Bojové psy

Příspěvků 10

15.2.2002 14:01

Bojové psy

D.S. 195.?.?.?

Tento článok ma veľmi zaujal.Môj strýko mal pitbullov, ale bohužel ich musel zlikvidovať kvôli neprajním a neohľaduplním ľuďom.Ja sama mám
boxera,ktorý je podľa mňa celkom dobre vycvičený, ale vždy keď s ním idem von tak každý zazerá ako keby ten pes vyzeral ako nejaký vrah. Pri tom je vycvičený ako strážny, ale nie zase bojový pes. Raz keď bol ešte malé šteniatko a bola zima a nejaký rodič ťahal svoje dieťa na sánkach, to malé šteniatko sa k nemu priblížilo, ale ten rodič mal sto chutí to malé bezbranné šteniatko a zmlatiť. Vtedy totiž ešte nemal košík, lebo sa taký malý nedal ani kúpiť.Ja som ho okamžite zastavila a pobrala som sa preč. Bohužiaľ som pohodový človek a nedokáže ma nič tak ľahko rozhádzať, ale táto vec ma veľmi nahnevala, no aj tak som ostala ticho.Ten rodič sa na mňa ešte vyvrieskal, že keď tu nabudúce stratne toho psa a mňa tak ho zastrelý.Mala som mu sto chutí povedať svoje,ale nestalo sa tak.Aj preto súhlasím s vašim názorom, že tlač vždy všetko o týchto psoch zveličuje a neprávom ich odsudzuje. D.S.

921

7.1.2007 14:32

RE: Bojové psy

Laco z VK anselmo1 (zavináč) azet (tečka) sk 62.?.?.?

Reakce na 921

na našej,ulici,chovaju,doslova sproste psiska,jeden z nich je boxer,inac vraj neskodny,no ja som jeho utok uz dvakrat zažil,hlavne v noci ako som sa vracial domou od priatelky,napadol ma a nebyt nizkeho ploto vedla asi by ma aj pohryzol,jeho romsky majitel mi nadava do rasistov ak mu niečo poviem,no nič s tym neroby,na policii ho len upozornili no on sa mi len vysmial,vraj nie je nebezpečny pokial nikoho nepohryzol a ja len nadalej chodim ci už do prace abo inam zo strachom,nemam nič proti chovatelom takychto plemien,ale ak niekto chova take psisko z frajeriny,zastrelil by som ho spolu z jeho majitelom.Ten druhy zasa bezdovodne breše na všetko čo sa hybe,čim provokuje ostatne psy,aj hlavne toho boxera,je to neprijemne ak stale idem okolo breše ako zmyslov zbaveny,čo asi aj je.mat takeho hlupeho psa tak ho určite zastrelim>Tento článok ma veľmi zaujal.Môj strýko mal pitbullov, ale
>bohužel ich musel zlikvidovať kvôli neprajním a
>neohľaduplním ľuďom.Ja sama mám

>boxera,ktorý je podľa mňa celkom dobre vycvičený, ale vždy
>keď s ním idem von tak každý zazerá ako keby ten pes vyzeral
>ako nejaký vrah. Pri tom je vycvičený ako strážny, ale nie
>zase bojový pes. Raz keď bol ešte malé šteniatko a bola zima
>a nejaký rodič ťahal svoje dieťa na sánkach, to malé
>šteniatko sa k nemu priblížilo, ale ten rodič mal sto chutí
>to malé bezbranné šteniatko a zmlatiť. Vtedy totiž ešte
>nemal košík, lebo sa taký malý nedal ani kúpiť.Ja som ho
>okamžite zastavila a pobrala som sa preč. Bohužiaľ som
>pohodový človek a nedokáže ma nič tak ľahko rozhádzať,
>ale táto vec ma veľmi nahnevala, no aj tak som ostala ticho.Ten
>rodič sa na mňa ešte vyvrieskal, že keď tu nabudúce
>stratne toho psa a mňa tak ho zastrelý.Mala som mu sto chutí
>povedať svoje,ale nestalo sa tak.Aj preto súhlasím s vašim
>názorom, že tlač vždy všetko o týchto psoch zveličuje a
>neprávom ich odsudzuje. D.S.

30541

23.12.2003 12:35

Bojové psy

nika niky282 (zavináč) yahoo (tečka) com 217.?.?.?

Vas clanok ma velmi zaujal pretoze sa tiez stretavam s odporom k tymto zvieratam dokonca aj u mojich rodicov. nikdy som nemala voci psom, teda zvieratam ako takym odpor, ale pravdu povediac som pred tymito psami tiez mala respekt. No to sa do urcitej miery zmenilo dokonca som ich zacala mat rada ako hociktore ine plemeno. A co to zmenilo? Chodim vencitdo utulku u nas v BA, vzdy velke a aktivne psy. Raz mi priniesli Galiho,krizenca staforda, ktory vieral dost zabijacky a s tym ze zabijak na psov aj je mi ho davali von. Nepotesilo ma to velmi ale nikdy psa neodmietam po hodinovej prechadzke som zistila ze sa skor psov boji a cim si ma ziskal bolo ked som ho nechala pred bufetom cakat a isla mu kupit parky zmyzol.Bala som sa ze mi v utulku vynadaju, no na moje prekvapenie ma po chvili oslovil pan s "mojim" psom ze vraj stal pred bufetom a cakal ma. Ten pes sa tesil viac ako moj vlastny pes ked ma opat videl.Bol pritulnejsi ako hocijaky iny pes z utulku. Vtedy som pochopila ze aj tieto psy maju velke srdce a dokazu byt velmi mile.

23261

18.7.2005 22:02

je to hazard

Sunshine 217.?.?.?

Pozrite sa na to, kto vsetko moze chovat take nebezpecne psy. Moze si ich zadovazit kazdy lahkovazny nezodpovedny idiot. Sused ma staffordshirskeho terriera a ide z neho hroza, ich plot je totiz deravy a pes sa tula, kde sa mu len paci. Okrem toho tu psa nechavaju na cely den bez vody a krmenia, pridu az dakedy poobede. Ked chcete chovat casovane bomby, tak ohrozujte len sami seba, kontrolovat totiz nedokazete, kde, kto a ako ich chova.

30458

30.9.2005 23:21

nepovolane ruky

Galahad 213.?.?.?

Tiez si myslim, ze tzv. bojove psy, ak maju adekvatny vycvik, nie su o nic nebezpecnejsie ako nasraty dalmatin. Lenze aj sam autor povedal, ze vseliaki pochybni chovatelia tychto psov ponukaju a ini pochybni kupujuci ich beru vsetkymi desiatimi. Co potom so psami urobia uz nikto nekontoluje. A tak z nich mozu kludne vychovat doslova zabijakov, nedajboze ked je ich spolu viacej. To je podla mna kamen urazu, malokto spochybni serioznost uznavanych a zodpovednych chovatelov, lebo psy zodpovedne za smrtelne utoky vecsinou ni su od nich. A nemusia to byt ani kreteni kupujuci psy na zapasy, staci ked si nejaka panicka kupi bojoveho psa na svoju ochranu a na to kto bude chranit ostatnych pred jej milacikom nemysli.
A este by som chcel povedat nieco na obranu ludi ktori chcu bojove plemena vykynozit. Su totiz medzi nimi aj taki co prisli o svojich psov kvoli bezprizornym pitbulom a im podobnym. Alebo prisli dokonca o clena rodiny, aj ked tych je uplne minimum. Takym ludom sa netreba divit, ved pozerat sa na to ako im zurive psisko roztrha ich milacika pred ocami je dost silna kava a urcite to pznaci. Je jasne, ze z nich casto hovori aj zlost, mozno aj pocit beamocnosti ze nemohli nic urobit. Potom su tu aj normalni ludia ovplyvneni bulvarom. Bulvarne spravy prifarbujuce skutocnost vsak nic nezmenia na fakte, ze utoky psov sa stavaju. A nikto nechce zit s vedomim, ze po jeho sildisku ci dedine sa moze potulovat bezprizorny a v potencionalne zivotu nebezpecny pes. Tiez je pomerne neprijemne vediet ze ked pride do styky so psom napr. dieta ktore nevie sa ma voci nemu chovat, moze na neho pes zautocit. A su ludia co nemaju so zvieratami ziadne skusenosti a mozu reagovat neocakavane, na toto by mali byt majitelia aj psy pripraveni.
Aj ja mam hafana (fenku) a neraz sa mi stalo, ze okolo idiel bojovy pes na voditku (tiez fena) a znicohonic sa vyrutil na dvanastkiloveho kokra a vyzeralo to, ze len voditko mu brani v utoku. Nebolo tazke si predstavit kolko machnuti papulou by stacilo aby to moj pes uz nerozchodil a hoci viem, ze pes na voditku reaguje inak ako ked je pusteny, po takomto zazitku mam vzdy zly pocit. Ked vidim pusteneho pitbula ci rotvailera tak beriem toho svojho na ruky a snazim sa mu diplomaticky naznacit aby odosiel. Aj ked viem, ze by nam to bolo malo platne kebyze to mysli vazne.

30476

16.11.2006 21:04

RE: nepovolane ruky

PETA PE5TA (zavináč) CENTRUM (tečka) SK 85.?.?.?

Reakce na 30476

Nikto mi nevyhovorí príslovie ,,Aký pán taký pes!!!"Proste je to tak a inak ani nemôže byt.Bývame v panelaku.Vždy som chcela mat psa ale rodičia boli stale toho nazoru že psi nepatria do bytu.až sa nam odohrala jedna velka zmena ktora ovplyvnila naš život.Otcovi priniesol teraz už bývalí spolumajite do firmy šteniatko pitbulla na stražnie.Pametam si že bolo velmi hrave,živé a prítulné.Chyba však ,že otec nechal vychovu na toho, čoho priviedol.Kedže z neho chcel ....(mam chut mu nepekne povedat)..mat bojoveho psa,kŕmil ho surovím mäsom mlatil aj ked sa sním chcela hrat.Väčšinou ho kopal do hlavy,byl vydlami,kupal ho asi takým spôsobom že ho hodil do Trnavky(KVôLI TOMU SA DODNES BOJí KÚPANIA) a nechaval ho na noc spavat sameho v tmavej dielni aj v zime.Po čase ho však omrzel a chcel sa ho zbavit.Tak dal ocovi podmienku.Bud si ho zoberie alebo ho prepichne jednoducho vidlami.Samozrejme že si ho otec nechal a vyhodil toho hhm..Inak je to fena menom DONA.Bolo tažké preučat ju ale podarilo sa nam to.S tačilo len aby vycítila tu lasku čo sme jej davali a bolo už iba nanej či ju opetuje.Samozrejme navykla si na nas až príliš za každym ako sme odchadzali zavíjala za nami.Pamätám si že som sa snou lúčila vždy so slzami v očiach..čo Však osud nechcel ukradli nám ju.Hoci bola obklopena plotom a celí objekt bol stáženi alarmom prerezaliho ,,rómovia"a uniesli ju.Ako sme na to prišli že to bol práve oni???2 týždne jej nebolo a mala práve obdobie hárania.Rozlepili sme plagaty po celom meste,v rádiu sme ju dali vyhlasit ,hladali sme ju so psami ale nič ani stopy..niekolko krát sa nám večer zdalo že že sme ju aj pčuli zavýjat kúštik od nás ale ani vo sne by nás nenapadlo že by to bola pravda.Vdaka známostiam a vela kamaratom ktorí nám pomahali z hladanim sa nam predsa len podarilo príst na stopu.Par metrov cez cestu bol jeden dom v ktorom žili cigani,fetaci a bezdomovci,no a kuštik od nich moja kamaratka ktora ju videla ako ju cigani venčia na ,,ŠPAGÁTE!!!"Hned sme začali konat.Rodičia chodievali vyzvedat aby mohli zavolat políciu.Nebyt znamych policajtov ktorí tam vtrhli no neviem neviem ako by staršia sestra dopadla..Hned ako vošli uvideli dvor v ktorom bolo minimalne8 kotercov z rozmermi meter krat meter,(Samozrejme v nich boli psy)obklúčili ich všetci
obyvatelia domu.V tom sestra spoznala donu len podla hlasu a ňufáka ktorí jej bol vidiet.bola v jednom z tých kotercov priviazana na hrubej retazi ktoru cigáni na príkaz policajtov nechceli spílit.Nakoniec to museli pílit sami policajti.Vrchol drzosti bolo ked žiadli peniaze zato že sa onu starali...Donku odtial odviedli a celú špinavú,zablšenú s dorezaným krkom priviedli domov.boli sme taký štastny že sme ju našli a myslím že ona ešte viac pretože sme sa dozvedeli ,že tam chovali tych psov na ,,Salámu"možno den dva a bola by aj z nej.Luto nám však bolo tych psíkov čo to štastie nemali a my sme pre nich nemohli nič spravit kedže to bol sukromný pozemok.Ale to z...Kráceno (Editor)

30537

31.10.2006 2:04

bojove psy?ako si psa vychovas tak takeho ho mas!!!

DZANKA nicedzanka (zavináč) azet (tečka) sk 70.?.?.?

stare,ale zlate pravidlo,ktore je najvistiznejsie.ja sama som mala bullika a bol uzastny.miloval deti,ludi,proste zivot a zabavu.myslim si,ze nieje dobre ked ma niekto psa a nedokaze ho ovladat a potom zacne cloveka ovladat pes.ja takzvanych bojovych psov takto ani nemozem nazyvat,ale vystiznejsie slovo je:narocnejsie plemena!!a ludi by si mali uvedomovat pri kupe psa ci ho ZVLADNU!!!!!!! [naštvaný]

30533

1.6.2007 11:06

mam bulteriera

Kamil kamil (tečka) f (zavináč) centrum (tečka) sk 85.?.?.?

ja mam doma 2 mes. bulterierika. patri medzi bojove psy ale stretol som sa s viacero ludmi ktori ho brali ako psa, nie ako vraha.je to krasne, temperamentne a velmi tvrdohlave plemeno, no ako sa hovori z bojoveho bulteriera urobim milacika a z milacika civavi urobim bojoveho. vstko zavisi od vychovy a spravania sa pana k psikovi. treba im rozumiet, co od vas chcu ked pozeraju, ked tahaju, tocia sa okolo vas. . . oni nevedia hovorit, na to pouzivaju pohyby. toto si treba uvedomit a az potom treba posudzovat psikov. a ako sa hovori aky pan, taky pes. kvoli niekoho nevedomostiam a frajerine mmaju tito psikovia povest vrahov. zo zakona mali nechat, aby tychto psikov smeli chovat ludia kt. prejdu psychotestami a mali by mat skusenosti s chovom a cvicenim psokov. dufam ze som nikoho neurazil, ale nech nehadzu vsetkych psikov do "jedneho vreca". tak ako su ludia a ludia, tak aj psici a psici. maju tu nevyhodu oproti nam ludom, ze necitia, nepoznaju lasku. poznaju strach, hlad a bolest.ak som na nieco zabudol mozte ma doplnit alebo kontaktovat na [email protected].

30557

12.12.2007 11:32

Rešpek musí byť vzájomný

SALLI 91.?.?.?

Ked som si vyberal psa,ktorý sa mal stať členom mojej rodiny,vybral som si Pitbulla aj napriek mnohým negatývnim postojom od mojich blízkych a známych.Mám dve malé deti,5a6 ročné.Teraz viem,že to bola njlepšia voľba.Napriek ich povesti
zabijáka sú to veľmy spoločenské a inteligentné psy.Samozrejmä
sú veľmi vzdatný,ale stým trba počítať.Treba mať pred nimi rešpekt,ale nie prehnaný.Ked totiž príde pes do novej rodiny,vníma ju ako novú svorku.Je teda logické,že si vnej bude hľadať svoje postavenie.Tak,že ak si prinesiete domou takéhoto psa musíte začať odznova,ale teraz už ako svorka.A kedže pes si všíma každého jednotlivca,musíte určiť,ktorý bude dominantný.
Vtedy sa dostane iba tam,kde mu to sami dovolíte.Rešpekt!

30577

31.8.2015 21:18

adoptoval som si dvojrocnu fenku staforda.

esak20 esak20 (zavináč) azet (tečka) sk 178.?.?.?

Adoptoval som si fenku staforda mame ešte psa tiez ma dva roky cane corso.Vychadza aju spolu na 1 ale mam ich odelenych pre istotu.Kolko môže trvat aby som ich mohol nehat spolu?Fenka si rozumie skazdym zvieratom ci su to ine psy,macky,sliepky a podobne.Skusal som ist k ruzurenym psom ktore ked zbadaju psa idu ten plot roztrhat moja fenka apsolutna ignoracia.Tos moj Cc zacne tahat stekat.

30721

Tuto stránku navštívilo 8 061