Diskuze k článku

Katrina

Příspěvků 110

2.9.2005 15:53

Dle jednoho článku

Pavel 85.?.?.?

nebyly peníze na zpevnění hrází kvůli vojenským akcím po 11. září. Práce byly zastaveny. Podle jiného článku byly důsledky takovéhoto hurikánu předvídány a mohla tedy být přijata alespoň nějaká opatření, mohlo být někomu jasné, že ne všichni se budou schopni a ochotni evakuovat. Mohla být zřízena "úniková místa" pro tyto lidi, s možností uschovat dostatek pitné vody a s možností zvýšit zásubu do zvětšených zásobníků pro generátory. Mohla být přijata evakuační opatření, plány, kde by bylo jasné, kam s lidmi, kteří sami "nikam nemohou". Nic z toho se nekonalo, situace je opravdu humanitární katastrofou, což je pro "nejmocnější zemi" velmi špatné vysvědčení.

Chápu že chcete přispět. Vlastně si tak chcete "koupit svůj klid", neboť třeba doufáte, že kdyby se něco takového nedej Bože stalo vám, tak vám pak také někdo pomůže. Já ale nepřispěju. Za prvé mi přijde směšné, abych posílal 50Kč z Evropy do USA, a za druhé bych se bál, že peníze, které tamní vláda "ušetřila a ještě ušetří" v minulosti i současnosti na ochraně obyvatel New Orleans a přípravě evakuačních plánů, by použila na válku v Iráku. Takže nepřispěju, snad Bush pošle dalších 300 vojáků a 100 autobusů a nebude možná ani muset prosit hollywoodské celebrity, aby mu přidali na benzín.

Celé je to nějak ještě horší, než Katrina sama. Tedy "ten způsob" absolutní nepřipravenosti na něco, co bylo předvídáno. Proč?

68930

2.9.2005 16:04

RE: Dle jednoho článku

leho 84.?.?.?

Reakce na 68930

>nebyly peníze na zpevnění hrází kvůli vojenským akcím po
>11. září. Práce byly zastaveny.

To tvrdite, jelikoz dle modniho trendu nanavidite Bushe a Ameriku. Jinak byste vedel, ze kompetenci shanet penize na verejne projekty maji predevsim statni organizace a ne federalni. Finacovat takove projekty lze i bez jakekoliv statni nebo federalni dotace, penize se vyberou na dalnicich a udela se treba verejna sbirka jako na Narodni divadlo. Jako priklad mohu uvest nove mosty pres san franciskou zatoku. Tam penize vybiraji na poplatcich pri vjezdu na nynejsi mosty. Proc to tak neudelali v New Orleansu, to se musite zeptat tam...

68934

2.9.2005 16:20

RE: Dle jednoho článku

Pavel 85.?.?.?

Reakce na 68934

To tvrdím protože to je holý fakt. Práce na hrázích byly zastaveny, protože nebyly peníze - viz http://www.blisty.cz/2005/9/2/art24796.html

Ostatní věci jsou mým názorem na to, co se mohlo udělat a co se neudělalo - je mi nějak jedno, jak to tam máte zařízeno či která konkrétní instituce to neudělala. Důležité je, že fakta byla známá a nikdo na to nereagoval, nebyly učiněny preventivní kroky. Možná se budete muset poučit od Japonců, kteří jsou sužováni zemětřeseními.
Jinak nejsem typ člověka, který by "někoho nenáviděl" nějakou primitivní formou (a z primitivních důvodů). Na americe mi toho hodně vadí, to ano. Ale to není ode mě nenávist, ale kritika, to si vás dovolím opravit. A jedna tato kritika směřuje na vedení nejmocnější země, které má dost síly na to, aby vedlo "podivné války" a velmi málo síly na to, aby alespoň MINIMÁLNĚ (přípravou evakuačních plánů) ochránilo své obyvatele.

Zdravím a přeju "silné americké srdce", neochotné si některé věci trochu blíž připustit k tělu.

68940

2.9.2005 21:38

RE: Dle jednoho článku

leho 64.?.?.?

Reakce na 68940

Pavle, vase kritika je kritika nevedomeho, kdo nema absolutne zadnou predstavu jak demokracie v USA funguje. Vedeni zeme neni primo zodpovedno za financovani verejnych projektu a ani za to, jestli se ty projekty uskutecni. Fakt je ten, ze lide New Orleansu si mysleli, ze vylepseni pevnosti hrazi neni nutne a nemeli obavy z hurikanu, jakym Katrina pak byl. Kdyby to bylo jinak, tak mohli s tim udelat rozhodne vice, nez udelali. Jak uz jsem napsal, mohli udelat to same, co udelali v Kalifornii na vylepseni mostu pres san franciskou zatoku a klidne jeste vice. A byla to jejich volba, ze to neudelali. A proto vase kritika Bushe neni vubec na miste a spojovani nedostatek financi s valkou v Iraku je velmi hloupa a modni antiami propaganda.

68974

2.9.2005 22:44

RE: Dle jednoho článku

Pavel 85.?.?.?

Reakce na 68974

>Pavle, vase kritika je kritika nevedomeho, kdo nema absolutne
>zadnou predstavu jak demokracie v USA funguje.

Myslím, že vše již bylo řečeno, ale přeci jen - v tomto případě bohužel spíš nefunguje (pardon). Jediné, co člověku z Čech ale vytane na mysli (a co opravdu "velmi nepatrně" otupuje hrot neschopnosti tamních "místních" i federálních orgánů řešit tu následnou hroznou situaci) je obraz z doby posledních povodní, kdy se lidé odmítali stěhovat z Karlína, protože nevěřili, že tam bude cca 6m vody. Katrina je ale podle mě trochu jiná situace, neboť zasáhla mnohem větší území, takže muselo být jasné, že ne všichni se budou moci evakuovat, takže případné následky tvořené prodlevou záchranných prací budou mít mnohem větší důsledky pro poměrně velké množství lidí (neporovnatelně větší množství než tehdy v Praze v Karlíně).

Taky se mi vybavuje, jak v následných měsících po povodních tady lidé začali vzpomínat na mnohá užitečná opatření našich předků, kteří přírodu neignorovali, nýbrž se s ní snažili "soužít". Takže když se teď píše v novinách o "znásilňování" v New Orleans, prosím do toho (pří vší pietě k postiženým a obětem) zahrnout i "znásilnění přírody či krajiny", kterého se dopustili tamní lidé nerespektováním svého odvěkého "silnějšího partnera", přírody a jejích živlů. Je bohužel jasné, kdo tenhle "zápas" vyhraje.

Přeju všem kdo přežili rychlou pomoc a těm druhým méně šťastným klid v duši.

Amen

68991

2.9.2005 23:14

RE: Dle jednoho článku

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 68991

Píšete : Je bohužel jasné, kdo tenhle "zápas" vyhraje. a zvědavě se ptám, proč si myslíte, že vyhraje člověk ? Protože asi nemyslíte v tom výroku Přírodu, když zároveň říkáte Bohu žel ??

68994

3.9.2005 15:30

RE: Dle jednoho článku

Vasek flanker (tečka) 27 (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 68974

Lide jako Leho jsou svym zpusobem fascinujici. Tisice mrtvych, skody za stamiliony, mesto jiz moza nebude obyvatelne, ale dozvme se, ze centralni vlada vlastne za nic nemuze, protoze tahle vec de mimo ni. Takze system je ok? Takovy, ktery mozni zmnene nasledky, aniz by vrcholni predstavitele hnuli prstem? To mi vysvetlete, pane Leho, proc se vlastne prijimaji zakony umoznujici pro naprosto vagni podezreni z "terorrismu", kdyz zaroven PREDVIDANA prirodni katastrofa odrovna mnohem vic lidi? Neznam americkou legislatiu a nevim jake pravomoci pro predchazeni krizovym situacim a odvraceni jejich nasledku federalni vlada ma, ale ptam se, zda vlada, do jejiz kompetence by to nepatrilo, ma vubec smysl?

69092

3.9.2005 16:07

RE: Dle jednoho článku

Had 81.?.?.?

Reakce na 69092

>Lide jako Leho jsou svym zpusobem fascinujici.
[velký smích] že jo, také si při čtení jeho(jejich) mouder říkám. Ještě, že ho editor nevyhodil.
Ale zároveň by takový postřeh měl sloužit každému jako varování, že stejně zrádným způsobem se k sobě samému může chovat každý z nás - pouze bude obhajovat po svém své "názory [oči v sloup] " ...

69097

5.9.2005 13:37

RE: Dle jednoho článku

leho 84.?.?.?

Reakce na 69092

>Neznam americkou legislatiu a nevim jake pravomoci pro
>predchazeni krizovym situacim a odvraceni jejich nasledku
>federalni vlada ma, ale ptam se, zda vlada, do jejiz kompetence
>by to nepatrilo, ma vubec smysl?

Vašku, tak si někde přečtěte o historii USA a něco o jejich vládním systému. Až to velké krize v roce 1929 se federální vláda téměř vůbec nepletla do záležitostí států a její úloha spočívala téměř výslovně v poskytování pošty, obrany státu a zahraniční diplomacie. Smysl vláda má, hlavně když máme ještě státy a podle mého názoru v jejich kompetenci by měla být ochrana proti přírodním katastrofám a pokud by tato ochrana po vyčerpání všech místních zdrojů byla stále neadekvátní, tak pak teprve by měly státy žádat federální vládu. Ale v případě New Orleans mi připadá, že místní vláda se tímto problémem moc nezabývala...

69331

5.9.2005 17:12

Zase vypouštíte z kadibudky dýmovnice, štábní písaři leho

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 69331

Místo indiánek od Karla Maye a historických románů z dějin USA si přečtěte relevantní zákon o kompetencích a povinnostech Departmentu of Homeland Security (http://www.whitehouse.gov/deptofhomeland/bill/title5.html), a přestaňte breptat kraviny.

Vyjímám, např. (zdůraznění jsou moje):

...the primary responsibilities of the Under Secretary
for Emergency Preparedness and Response shall include-

(1) helping to ensure the preparedness of emergency response providers for terrorist attacks, major disasters, and other emergencies;
(3) providing the Federal government's response to terrorist attacks and major disasters, including-
(A) managing such response;
(B) directing the Domestic Emergency Support Team, the Strategic National Stockpile, the National Disaster Medical System...
(C) overseeing the Metropolitan Medical Response System; and
(D) coordinating other Federal response resources in the event of a terrorist attack or major disaster;

69342

5.9.2005 21:52

RE: Dle jednoho článku

Vasek flanker (tečka) 27 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 69331

Leho, zacinate byt opravdu trapny.
1) Nejsem sice zrovna odbornik na americkou historii a politicky, ale vim o ni dost na to, abych vedel, ze grants, dotace clenskym statum federace, jsou pod kontrolou federalni vlady, v nasem pripade diskutovanych 10 mil. na hraze. Pokud mistni vlada s kontrolou nesouhlasi, grants jsou odebrany.
2) Vas argument o roku 1929 je naprosto irelevantni, to bychom se mohli bavit o tom, jak se v historii konstituovaly vztahy mezi clenskymi staty a centralni vladou, ze do tusim r. 1787 byly Spojene staty konfederace, v letech 1861 az 1865 obcanska valka o definitivni podobu tohoto vztahu atd.
3) Vezmeme si nachvili predpoklad, ze formalne byste mel pravdu, coz nemate, jak vam dokazuje pan Taborsky. Vysvetlete mi, proc by se pak vubec mela vytvaret paka proti sebemensi moznosti terorismu na uzemi USA, ktera silne dopada i na dalsi zeme, a pritom vlada jine nebezpeci ponecha naprosto neresene, kdyz jde o stejne zivoty stejnych lidi. Jde mi tu o to dopatrat se vaseho zatvrzeleho presvedceni, ze ze strany federalni vlady je vse OK bez ohledu na nasledky. Jak kdosi napsal o padu Jeruzalema :"Svate mesto padlo, protoze kazdy konal jen svou povinnost."

69369

2.9.2005 22:02

Zase tu děláte chytrýho, sežrante a víte hovno. Vlastně double hovno v tomhle případě.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 68934

Pavel:
>>nebyly peníze na zpevnění hrází kvůli vojenským akcím po
>>11. září. Práce byly zastaveny.
>
leho:
>To tvrdite, jelikoz dle modniho trendu nanavidite Bushe a
>Ameriku. Jinak byste vedel, ze kompetenci shanet penize na
>verejne projekty maji predevsim statni organizace a ne federalni.

Finanční krytí federálních veřejných projektů je povinnost federálních institucí. Například, konstrukci a údržbu mezistátních (Interstate) a US silnic, mostů a všech silnic a cest na federálním a tribálních územích zajišťuje příslušná instituce US Ministerstva Dopravy - The Federal Highway Administration (http://www.fhwa.dot.gov/whoweare/whoweare.htm) s rozpočtem asi 30 miliard dolarů z federální daně na pohonných materiálech. Přispívá v různém stupni i na státní a místní dopravní projekty.

Za projekty jako jsou například hráze kolem New Orleansu je zcela zodpovědný US Army Corp of Engineers (http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Army_Corps_of_Engineers)a to mi povídejte, že jste seržant US Army, když tohle nevíte. USACE webovka s informacemi o Katrině jsou tady (http://www.usace.army.mil/) - jeho zásluhy o nedostatečnou konstrukci hrází a pumpovacího zařízení se tam nonšalantně přecházejí. Za pozdní zásah USACE je ovšem vina jinde - jeho pohotovostní manšaft je z valné části v Iráku.

To tedy jen na okraj dezinformací našeho vojenského experta, štábního písaře leho.

68978

6.9.2005 17:09

RE: Zase tu děláte chytrýho, sežrante a víte hovno. Vlastně double hovno v tomhle případě.

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 68978

Nedostatečně pěníte, přidat, přidat.

69453

3.9.2005 3:32

RE: Dle jednoho článku

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 68934

Sergante ma to znamenat, ze hraze okolo New Orleans nejsou financovany z federalniho projektu schvaleneho Kongresem roku 1995? [oči v sloup]

69014

3.9.2005 3:59

RE: Dle jednoho článku

leho 64.?.?.?

Reakce na 69014

Taborsky a Rene, napsal jsem: Finacovat takove projekty lze i bez jakekoliv statni nebo federalni dotace, penize se vyberou na dalnicich a udela se treba verejna sbirka jako na Narodni divadlo. Jako priklad mohu uvest nove mosty pres san franciskou zatoku. Tam penize vybiraji na poplatcich pri vjezdu na nynejsi mosty. Proc to tak neudelali v New Orleansu, to se musite zeptat tam...

Coz je dost velky rozdil mezi LZE FINANCOVAT a BYLO FINANCOVANO. Statni vlada a mistni zastupitelstvo mohlo rozhodnout uplne jinak, mohlo dat klidne zakazku soukromym firmam a stavbu financovat z kombinace federalni dotace, statnich dotaci jako ze statnich dani, vybirani poplatku na dalnicich a mostech a mistnich dani. Napriklad v takove Kalifornii to tak delaji na stavbach dalnic a mostu a neni tedy duvodu, aby to tak nemohli delat i v Luisiane, Mississipi a vsude jinde.

69027

3.9.2005 6:03

RE: Dle jednoho článku

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 69027

No uvidime sergante zemrelo mnoho lidi, meli byt kladeny neprijemne otazky o konkretni osobni odpovednosti tech co odpovednost nutne ze svych odbornych a politickych funkci nesou. Uvidime v jakem stavu je demokracie v USA. Klast otazky a vyzadovat odpovedi je v teto situaci povinnosti demokracie, protoze v demokracii na rozdil treba od diktaturu musi cas od casu vykonna moc skladat ucty ze sveho jednani.

69054

3.9.2005 7:40

Zase trapně okecávátete Vaši inzerovanou nevědomost sežrante leho.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 69027

Hned před tím jste napsal toto:
>To tvrdite, jelikoz dle modniho trendu nanavidite Bushe a
>Ameriku. Jinak byste vedel, ze kompetenci shanet penize na
>verejne projekty maji predevsim statni organizace a ne federalni.
Článek a diskuse je o Katríně v New Orleánsu, tak do toho netahejte Národní divadlo nebo mýtné v Kalifornii a neptejte se přiblble "proc to tak neudelali v New Orleansu", protože i v Luisiane, Mississipi a vsude jinde se mýtné vybírá taky. Kam kdo začantročil Kongresem přiklepnuté peníze na úpravu hrází v NO se zeptejte Vašeho šéfa Rumcajze.


69062

2.9.2005 17:10

RE: Dle jednoho článku

kema 207.?.?.?

Reakce na 68930

No Pavle, hlavne ze jste si dokazal zduvodnit, proc nepomuzete. A jeste jste se odreagoval z te vasi nesmyslne zloby k Americe.Zabil jste dve mouchy jednou ranou. [oči v sloup]
Lide si dokazali podobnym zpusobem zduvodnit i to, proc nepomoci obetem tsunami.

68948

2.9.2005 22:12

RE: Dle jednoho článku

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 68948

>No Pavle, hlavne ze jste si dokazal zduvodnit, proc nepomuzete. A
>jeste jste se odreagoval z te vasi nesmyslne zloby k
>Americe.Zabil jste dve mouchy jednou ranou. [oči v sloup]

Mno, pane kema, až budete chtít příště pomáhat lehovi tlačit jeho kuličky, podívejte se (nebo si čuchněte) nejdřív, z čeho jsou uhnětené.

68981

6.9.2005 5:42

RE: Dle jednoho článku

kema 207.?.?.?

Reakce na 68981

>Mno, pane kema, až budete chtít příště pomáhat lehovi
>tlačit jeho kuličky, podívejte se (nebo si čuchněte)
>nejdřív, z čeho jsou uhnětené.

Mno, pane Taborsky, az si nekdo bude zase delat srandu z vaseho vykopnuti ze Sprchy, poslete mu link na tenhle vas prispevek.
Zejmena rodice teenageru okamzite a bez dalsiho vysvetlovani pochopi, vo co go. [mrknutí jedním okem]

69393

7.9.2005 20:46

RE: Dle jednoho článku

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 69393

píše kemo:
>Mno, pane Taborsky, az si nekdo bude zase delat srandu z vaseho
>vykopnuti ze Sprchy, poslete mu link na tenhle vas prispevek.

Máte na mysli tenhle (http://www.zvedavec.org/prispevky_636.htm)?

69625

5.9.2005 19:31

RE: Dle jednoho článku

Pavel 85.?.?.?

Reakce na 68948

Můj názor byl řečen. Napsal jsem ho "tak přímo" ze dvou důvodů:
1. vzhledem k počtu mrtvých mi ta "básnička" od Mindy přišla přinejmenším(!) poněkud předčasná (ne za vše mohla "ta zlá" Katrina, vzájemně se pohladíme a bude nám dobře - ne, nebude).
2. Na tsunami jsem přispěl, stejně jako ostatní, pomocí zdejšího skvělého nápadu využitím dárcovských SMS. Celá ČR přispěla myslím (pomocí těchto SMS aj. sbírek) v řádu stovek milionů Kč (zeptejte se, kolik se vybralo na Slovensku např.).

A k Vám osobně - kdybyste napsal, že si myslíte, že všichni "udělali co mohli", tak bych to bral. Ale vaše kecy o mouchách nepomůžou nikomu - ani těm mrtvým, ani těm druhým, co přežili. A (konec konců) ani vám. Neboť jsou jen k h...u (velmi slušně řečeno).

P.S. A tomu pánovi, co mi o kus výše ve vláknu podsouvá, že pokud někde napíšu "Bohu žel", že to něco automaticky znamená, vzkazuji ne - nic to automaticky neznamená. Použil jsem tento výraz proto, abych tímto "literárním způsobem" podtrhnul jistou osudovost velkého neštěstí v NO. S dogmatismem, který mi dotyčný zkusil podsunout, to nemá nic společného - tedy alespoň pro mne.

69354

5.9.2005 21:40

RE: Dle jednoho článku

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 69354

ad PS

Pane, já tim nic zlého nemyslel a nesnažil se nic podsouvat, a již vůbec ne jakousi dogmatičnost ! Vcelku jsem jen "bezelstně" nadlehčil Váš vskutku literární obrat.

Jinak ovšem stějně je v tom "zakopaný pes" - totiž člověk, míněno tím celé lidstvo, zejména posledních cca 300 let vysloveně válčí proti přírodě a zde je obrat Bohu žel namístě - totiž Bohu žel lidstvo zatím tu válku vyhrává !! [velký smích] A jen toto jsem měl na mysli a nic jiného.

A až tu válku nad přírodou vyhrajeme, tak pak už nebude žádného lidstva. Tedy bude to takové zcela dokonalé Pyrhovo vítězství - moc se tedy na to vítězství netřeba těšit !! [velký smích]

69367

6.9.2005 1:16

RE: Dle jednoho článku

Pavel 85.?.?.?

Reakce na 69367

Podsouváte (val jste) a stále jste nějak (úplně) mimo. Buď neumíte číst nebo uvažovat, ale to není můj problém - nějak se s Vámi není "o čem bavit".

Jinak použiju citát z jednoho známého českého filmu: "Vy mi připomínáte kojence, kterej se chce prát se svou matkou. Potřebujete jednu přes zadek [smích])." Až začnou amíci respektovat přírodu, začnou uznávat nejen lidský práva, ale i práva "na spravedlivé spotřebovávání surovinových zdrojů" a povinnost "neznečišťovat zbytečně planetu", tak jsem ochoten se bavit dál. Zatím 5% populace spotřebovává 25% světových zásob ropy. Kdo dřív přijde, ten dřív mele - říkávalo se. Jenže teď už nejsou "nekonečné prérie" ani "bezedné oceány". Prérie je dávno "konečná" a ryby v oceánech jsou dnes už bohužel "dopočitatelné". Díky satelitní navigaci při lovu pak možná brzy přijde další velké Bohu žel.

Četl jste Čtyři okamžiky ticha? Sedící Býk tam řekl velkému náčelníkovi "utopíte se ve svých odpadech". Kde bude orel, až všude budou dráty, hluk a smrad, kdy bude plachý krok srnky a jak vám máme prodat něco, co nám nepatří.

Možná to píšu trochu nepřesně (neučil jsem se to zpaměti), ale specielně pro vás ještě jednou zopakuju - naučte se (naučme se) s přírodou žít "v symbióze". Neboť je jasné, kdo ten "zápas" vyhraje. Bohužel.

69383

2.9.2005 16:05

Clanek (prelozenej) z Toronto Star..

Peter Veliky 205.?.?.?

Teprve jsem ho docetl a hned prelozil. doufam ze nasi jazykovi experti me zde nebudou peskovat za nespravnou gramatiku:

Katrina ukazala odvaracenou stranu New Orlans.
By Eugene Robinson – Washington Post dopisovatel (Negr, neboli African American, jeho fotka je hned vedle nasledujiciho artiklu)..

Nyni vidime ze New Orlans neni jen ‘Nahore Bez’ cisnice a dixilendove pohrebni kapely. Vzalo to hurikan na zabiti a zaplaveni tohohle mesta ale tohle mesto bylo uz oslabene vaznou nemoci.
Co mohlo primet lidi kteri prezili temer pohromu z bible, pohybujici se v zmeti trosek a lidskych mrtvol aby neprodlene zacali loupit?
Vypada to ze ne moc. Ukradnout naruc draheho obleceni v miste kde neni kde se snim predvadet anebo telvizi, kterou neni kam zapnout ponevadz neni elektrina neukazuje na nejake hluboke premysleni.
To, ze se musim divat jak mi cerni spoluobcane opousteji obchody s narucemi drahych bot (sneakers) je srdcevrouci. Ano, moh bych zde pouzit vymluvy jako ‘..To je jen mala cast obyvatel provadejici rabovani..’ Je ale srdcevrouci a zstrasujici, ze tihle lidi vyrabovaly lekarny a obchody se zbranemi.
Nebudu zde plytvat casem hledanim vymluv na strane techhle idiotu kteri zaneprazdnuji policii ktera by mela usmerovat svou aktivitu na zachranovani obeti – chude, cerne obeti ktere jsou jeste doposud uvezneny na strechach domu a pod. Pral bych si rozumet, jak je mozne ze lide kteri ziji a zili v tomhle meste cely svuj zivot maji velmi maly smysl pro obcanskou sounalezitost a zodpovednost. Jak mohou prejit fakt ze jsou ‘vsici na stejne lodi’ myslenkou ‘Ted si vemu co mi patri’.
Tohle vse zacalo prohlasenim Donalda Rumsfelda referujiciho situaci v Iraku na zacatku valky, kdy lide rabovali musea atd.. ‘..Zatimco nikdo nechvaluje rabovani, musime rozumet potlacovanemu pocitu lidi z dlouhe represe za adama Huseina ery.
Nikdo v New Orlans nebyl a neni persekuovanej tak jako to bylo za Sadama ale, New Orlans je mesto (podle census), vlastne dve mesta. Jedno s bilymi obyvateli a vetsim kde ziji povetsinou jen chudi, cerni. Tohle mesto drzi prvenstvi v nejvetsim poctu vrazd, je to ‘Murder Capital’.
V tomhle meste jen 6% obyvatel dodelali 12 – letku. (Podle vyzkumu Greater New Orlans Community Data Center). Celostatni prumer je 22%.
Prumerny rocni prijem jedne rodiny v tomhle meste (cerni) je $ 27.499, castka ktera nedosahuje ani pulku celostatniho prumeru $ 56.644.
Jedna ctvrtina rodin ma mene nez $10.000 na rok.
Mapa ukazujici kde ziji cerni souhlasi presne z mapou oblasti kde ziji chudi cerni. Tez souhlasi s mapou znazornujici nejnize polozene ctvrti New Orlans.
Tim chci rici ze cerni meli o moc mene moznosti uprchnout pred Kathrinou a z duvodu jejich nizsi education nerozumeli plne co se na ne riti. Neni divu ze ti co vidime na strechah domu jsou vetsinou cerni
Tohle ale neni pokus je omlouvat ale da nam vedet ze New Orlans ktery v nasich myslenkach predstavuje misto zrodu Jazzu tez je mesto plne zloby a nenavisti/resentment.
Jestlize jste nekdy navstivili Mardi Gras, meli jste moznost videt jen ‘pohodu’...Kráceno (Editor)

68935

2.9.2005 16:23

Dokonceni clanku

Peter Veliky 205.?.?.?

Jestlize jste nekdy navstivili Mardi Gras, meli jste moznost videt jen ‘pohodu’ a bratrskou lasku. Nezapomente ale ze Mardi Gras se deje jen jednou za rok.

68942

7.9.2005 14:37

RE: Dokonceni clanku

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 68942

Před šesti lety jsem navštívil New Orleans a tu "pohodu a bratrskou lásku" jsem viděl na vlastní oči. K vidění byla též, zejména večer kdy už mladá děvčata byla v podnapilém stavu, řada zajímavých zvířátek, např. kozičky, kozy jako vozy, bobříci či dospělí bobři typu drn nebo kočičák, apod. A k tomu hrál všude jazz, jak už jsem řekl, všude se lidé veselili, neboť si uvědomili, že už není pána a že jim už "neporúčá starodávný gazda". Jenom nám organizátor našeho zájezdu doporučoval, abychom si drželi šrajtofli někde blízko u těla, neboť někteří obyvatelé N.O. tmavšího zabarvení měli o peněženky a kabelky větší zájem než o bratrskou lásku.

69583

8.9.2005 0:40

RE: Dokonceni clanku

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 69583

Copak to nejsou obcane USA, to jsou prece take dusledky vladni politiky!! Fasada multi-kulti je notne opryskana, a zacinaji se objevovat trhliny. Nasi politici tvrdi a posvecuji legislativou neco co ma s realitou velke kulove spolecneho a pak jsou velmi prekvapeni, kdyz jsou s realitou konfrontovani? [oči v sloup]

69655

2.9.2005 16:34

hmmm

SandWalker 80.?.?.?

Skvely clanek. Diky za chytre a hodne vypovidajici cteni. Myslim, ze takovato psani jsou patrne jedinou rozumnou a hlavne nejucinnejsi pomoci Americe. Tohle by stalo za to dobre prelozit do Angl. aby se k takovymto textum dostali ti kteri maji vuli cist neco realneho o sobe a sve zemi z pohledu zvenci, pohledu nezatizenem hamburgrem a vzajemnym hlazenim se po hlave jak jsme dobri. Uz Werich to rikal ve sve dobe, ze se hladili az se vyhaldili uplne...

68943

2.9.2005 17:13

RE: hmmm

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 68943

[smích] Děkuji,SandWalkere.Jsem pohlazená a (zatím) nevyhlazená.Zdravím a přeju vám i nám Good Luck.Budeme ho potřebovat.Mindy.

68950

3.9.2005 3:38

RE: hmmm

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 68943

Souhlasim tenhle clanek ma v sobe vice nez pouze informacni hodnotu. Prestoze to delam zridka nazor na Mindy jsem uz prehodnotil po Vyvolenych. Lide si nemusi padnout do oka, muze stat na naprosto odlisnych stanoviscich, ale mohou se respektovat!! [smích]

69019

2.9.2005 17:06

"Verím v anjelov. Slovo anjel znamená posol"

Robert 62.?.?.?

"Jsme živočišný druh a jsme zcela závislí na svém okolí. Proti přírodním silám a zákonům jsme bezmocní. Máme tu něco za úkol, ale nevíme přesně co. Vybaveni a vyvoleni neznáme úkol."
Niektorí ľudia to vedia. Vedia kto sú a prečo sú tu. Hľadali a našli odpoveď. Aj Vám môžem odporučiť knihy od Peter Daniel Francuch. Chápanie a naplnenie nášho pozemského života (Understanding and fulfillment of our earthly life); Realita, mýty a ilúzie (Reality, myths & illusions); Kto si a prečo si tu? (Who are you and why are you here?) aj MARLO MORGAN trafila klinec po hlavičke knihou Posolstvo od protinožcov (Mutant Message Down Under) Velmi pekne to opisal aj DON MIGUEL RUIZ v knihe Štyri dohody. (The four agreements) mimochodom NEW YORK TIMES BESTSELLER. Všetko dobré...

68947

2.9.2005 17:11

Kateřina

petr wagner petr (tečka) wagner (zavináč) szzmb (tečka) cz 213.?.?.?

Podobně jako v jihovýchodní Asii vykácené mangrovníky i zde zničené a vysušené swamps vedli k tomuto prozatím ani náhodou nezmapovanému neštěstí. Myslím, že nejde o peníze redistribuované jinam, ale o náš /lidí/ přístup ke zdrojům, přírodě a ostatním tvorům pod námi na potravním řetězci. Mám pocit, že je to trochu komplikovanější než zlý američané a dobří jiní. A také mám pocit, že je opravdu nejvyšší čas začít přemýšlet a jednat. Jinak brzo můžeme být v situaci, že stadiony kam lze utéct prostě nebudou.

68949

2.9.2005 17:19

Nasrat

Krutý Krasavec 80.?.?.?

Opět jeden z živoucích důkazů, proč nečíst ženské články, knížky a nedívat se na filmy ženských režisérek ( s vyjímkou lesbických ). Takové sladce slizké povídání, kdy se autorka vyznává z toho hřejivě bolestivého ve svém rozháraném nitru... Sračky. Humus. Hirošima hadr.
Ona holt příroda není blbá a umí dávat varování. Jde to od úrovně lidí až po národy a lidstvo jako celek. Je li jeden hazl a všem škodí pod dojmem své nedotknutelnosti, tak třeba nejdříve ve svých perfektních botkách rozšlápne hovno, malé první varování. Pak třeba nabourá auto, no a nakonec trest postihne další formu hmoty jím řízené a ovládané - tělo. A tak to jde dál až ke smrti. Neříkám, že bych to někomu přál, ale každý dostane, co si zaslouží. A tohle bylo jen apouze varování. To hlavní teprve přijde a bude to sakra pořádné, protože my nepřestaneme přírodě škodit a drancovat a vysávat. Příroda má obrovskou moc. Lidstvo, to je jen takový parazit na pokožce velkého organismu. Dokud je lidstvo hodné, organismus je v pohodě a nemá proč se drbat, nebo použít očistnou lázeň na zbavení se toho cizopasníka.
Pokud by nás jistý národ nechal uctívat dál Slunce, Vítr, Vodu, Oheň a další Božstva přírody, která nám dávala žít v souladu se sebou, s přírodou, universem, bylo by vše v pohodě.
Protože však uctíváme jiná božstva - zlaté tele a další židoviny, očistná lázeň přijde. A bude pořádná.
Proto nepošlu nikomu nic. Nikomu nic nedlužím, kromě přírody za vzduch, vodu, teplo, Slunce...
Tohle varování nemá mít za následek výbuch solidarity, ale je to varování před našim způsobem života.
Slyšeli jste Slovo Boží

68952

2.9.2005 17:42

RE: Nasrat

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 68952

[chechtot] Prááásk po zobáku,chlapče. [mrknutí jedním okem]

68959

2.9.2005 20:10

RE: Nasrat

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 68952

Prakticky zcela přesné - skoro Slovo Boží ! Tohle varování nemá mít za následek výbuch solidarity, ale je to varování před našim způsobem života. A možná poslední varování - já si sám tomu říkám "začátek konce konce světa" !

Nemusel jste se sice nepřímo navážet do autorky, asi to nemyslela špatně. Ostatně i taková myšlenková Hirošima je někdy dobrá. [smích]

Vcelku jste vystihl a z celého kontextu mi plyne, že jste to vystihl cíleně, že skutečně nemá již skoro žádnou cenu odněkud někam něco posílat - Matka Příroda již s tím vším "brajglem" začala dělat pořádky sama... A navíc - naposledy se mě dotklo před 3/4 rokem, když i za moje peníze posílali na Cejlon balíky vody a jakési deky - letadlem - brrr, ta přeprava byla dražší, než materiál. Když už, měli poslat mobilní čističku vody, ne ?

68969

3.9.2005 1:01

RE: Nasrat

Had 81.?.?.?

Reakce na 68952

óó.. jak harmonické.
>Takové sladce slizké povídání, kdy se autorka vyznává z toho hřejivě >bolestivého ve svém rozháraném nitru... Sračky. Humus. Hirošima hadr.
Možná to může být i částečně trefné hodnocení(netvrdím to) - každopádně tímto vyjádřením se může stát, že
>Je li jeden hazl a všem škodí pod dojmem své nedotknutelnosti...
nebo snad se nedá nesouhlas vyjádřit i jinak, aby šlechetná, zvučná, z neposkvrněné, přírodní kazatelny hřímající slova..
>uctívat dál Slunce, Vítr, Vodu, Oheň a další Božstva přírody, která nám >dávala žít v souladu se sebou, s přírodou, universem,
svědčila o tom, že tento hlasatel je vskutku "adeptem harmonického prožívání" a tedy jako takový chápe (nebo začíná chápat), že ve všech lidech je Slunce, Vítr, Voda, Oheň a další Božstva přírody projeveno více než ve všech jiných tvorech běhajících v této sféře? A je tedy projeveno i v autorce Katriny, která má sice pojem "soucit" zaměněn za nic neřešící "lítostivost" a proto uctívač živlů a Božstev přírody ohodnocením sračky apod. jistě přispěl k poučení autorky, aby se pro jistotu ještě více obrnila a city schovávala.
Což je jako výchovný šťouchanec dobré - pro ni.

>Nikomu nic nedlužím, kromě přírody za vzduch, vodu, teplo, Slunce...
Vskutku? [překvapení] [překvapení] V čem chodíte oblečen? Co jíte? S kým si povídáte? Co čtete? Máte rodiče? Přátele?
Krutý krasavče, raději uznejte, že Jste normální člověk, každým okamžikem závislý na činnosti jiných lidí a tvorů. V každé vteřině našeho života se někdo nějak musel, musí a bude muset OBĚTOVAT, abychom mohli existovat, abychom mohli naplnit svá přání a touhy, získat nezbytné zkušenosti ke svému zrání a tedy i dojít takovým nasbírání zkušeností například k možnosti uctívat Slunce...
Po tomto uznání stačí začít tyto dluhy splácet. Jak? Třeba i tím, že i do anonymní debaty ve virtuálnu vnesete jako uctívač Slunce atd., trochu noblesy a vlastních zkušeností, jak život zlepšit, místo prskání na nějaký pronárod a obecnou zkaženost. Takových nadávačů je nás přece dost...
Mj. úvod také pravděpodobně svědčí o nepochopení kvality "ženství" v nás.

Ale co s tím vším. Prskejte, jak chcete, protože
>každý dostane, co si zaslouží. A tohle bylo jen apouze varování. To hlavní >teprve přijde a bude to sakra pořádné, protože my nepřestaneme přírodě >škodit a drancovat a vysávat. [pláč]

68998

3.9.2005 3:41

RE: Nasrat

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 68952

Ktereho boha racite vyznavat? [mrknutí jedním okem]

69020

2.9.2005 18:09

Poslete pomoc

kema 207.?.?.?

Mindo, klidne tu pomoc poslete.
Americani jsou lide jako kazdy jiny. Zadny narod supermanu jako v nejakem hloupem Hollywoodskem filmu. Na ty se vykaslete, tech dobrych je taky dost.
Amerika jako zeme pomahala a pomaha kde muze, it's payback time.

68964

2.9.2005 18:19

RE: Poslete pomoc

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 68964

[mrknutí jedním okem]No to se ví,kemo.

68965

2.9.2005 23:58

RE: Poslete pomoc

deu 24.?.?.?

Reakce na 68964

>Amerika jako zeme pomahala a pomaha kde muze, it's payback time.

Pan Kema, noze nam trosku priblizte svoje myslienkove pochody. Ktoru-ze z tych vojen vedenych USA po celom svete povazujete za 'pomoc'?

Nie snad napr. tu, ked sa USA (v zaujme sionizmu) zapojili do Europskej vojny r. 1917, narusili europsku rovnovahu a zapricinili tak aj WWII?

Alebo mate namysli nebodaj priamo vychovanie Trotskeho (Bronstejnovej) skupiny na uzemi Standard Oil, vybavenie ho americkym pasom a nalozenie zlatom za 20 mil. USD zalozit "komunizmus"?
Alebo WWII, Vietnam, Irak, ... ?

Skuste, prosim vas, vysvetlit, v com vidite pomoc a prinos USA pre tento svet.

Dakujem.

68995

3.9.2005 1:38

RE: Poslete pomoc

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 68995

>Skuste, prosim vas, vysvetlit, v com vidite pomoc a prinos USA
>pre tento svet.

>
>Dakujem.

treba v tom aby se nektere narody dostaly na uroven okolniho sveta a nemusely se po staleti zivit dratovanim hrncu a vyrezavanim varecek.

68999

3.9.2005 1:54

RE: Poslete pomoc

deu 24.?.?.?

Reakce na 68999

Mierite na pomoc Izraelu?

69001

3.9.2005 2:02

RE: Poslete pomoc

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 69001

>Mierite na pomoc Izraelu?

ne, nam je jeste v 50. letech dratovali prislusnici uplne jineho naroda.

69002

3.9.2005 2:32

RE: Poslete pomoc

deu 24.?.?.?

Reakce na 69002

Konstatujem, ze ste ten celosvetovy 'prinos' USA nedokazali podlozit prikladmi.

69005

3.9.2005 8:40

RE: Poslete pomoc

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 69005

Jj, však nám US přece taky helpli.

1938

1968

To nemá význam.

69067

4.9.2005 12:01

RE: Poslete pomoc

google 84.?.?.?

Reakce na 69005

>Konstatujem, ze ste ten celosvetovy 'prinos' USA nedokazali
>podlozit prikladmi.

to cele musite vidiet v kontexte p. deu.

ludia(neviem ci ten vyraz nenaduzivam) ako leho, zdenda, kema & spol., pre ktorych fasisticky volne pojaty cyklus o vojne a mieri na zidovsky sposob Rambo I-IV, predstavuje vrchol intelektualneho vykonu a Rocky I-VIII za najvyznamnejsi kulturny prinos pre svetu, nemozu byt krajine ako je Amerika nevdacni. oni sa tam(a len tam) citia ako ryba vo vode. aj s tymi zbytkami zdraveho rozumu, ktory si priniesli z Europy, vycnievaju nad tamojsiou popcornovou pospolitostou o pol hlavy a to je to, co ich drzi pri zivote.
odtial prameni potom ta ich nekritickost voci vsetkemu americkemu, ktora by sa niekomu, kto nepozna vsetky aspekty ich duchovne chudobneho zivota, mohla javit ako akutny debilizmus.

ps. zdendo, kto vam zdratoval klapacku po naraze na zachodovu misu, to my skutocne nemozeme vediet. to nam musite prezradit vy sam.

poznamka pre editora: to s tou zachodovou misou je fakt, nie urazka. zdendo si v minulosti skutocne narazil hlavu o zachodovu misu a to je jedine, co ma napada v suvislosti s jeho reminiscenciami o drotovani[zmaten]

69186

4.9.2005 17:44

RE: Poslete pomoc

Lev 68.?.?.?

Reakce na 69186

aj s tymi zbytkami zdraveho rozumu, ktory si priniesli z Europy, vycnievaju nad tamojsiou popcornovou pospolitostou o pol hlavy a to je to, co ich drzi pri zivote.
odtial prameni potom ta ich nekritickost voci vsetkemu americkemu, ktora by sa niekomu, kto nepozna vsetky aspekty ich duchovne chudobneho zivota, mohla javit ako akutny debilizmus.
_________________________________________

Google, priteli, pokud Ti to nevadi, ze Te pritelem nazyvam, jelikoz Te za pritele povazuji. Ja v podstate s Tebou v jadru pudla souhlasim ve vsem, co jsi kdy zde, na Zvedavci uvedl a vazim si Tveho intelektu a veskereho Tveho prehledu, ALE ! nejsme skutecne vsichni stejni cechoslovaci, zijici zde, na tomto severoamerickem kontinentu. Nemohu prece tvrdit, ze vsichni Nemci, vcetne emigrantu v Nemecku, jsou fasiste a nebo i sioniste, ta verbez, rozlezla a prolezla vsude, jako krysy ! Je ale pravdou, ze Amerika, jako takova, je rozdelena a ODDELENA !! tou pokakanou vodou, coz Hollywoodu urcite vyhovuje, ac USA, ci Kanada, je milti-kulti, tak prece jen za ta staleti, je zde typicka americka kultura, jako je ten superman Rambo a nejvetsi brainwash on US TV je Wrestling, no a ti, kdo to z US TV basti, tak ti tem cvicenym opicim v ringu i veri, ze je to skutecny zapas [oči v sloup]

Mozna, ze by jsi se moc divil google, kolik zdejsich americanu smysli zdrave a soudne, vcetne i tech ceskoslovenskych emigrantu. Ale lumpi a odporni sioniste ( paraziti ), se najdou vsude, bez rozdilu kontinentu. Staci se jen podivat do Zvedavce a cloveku soudnemu se taji dech, co se zde dovida jak "vyvoleni", jsou ti spravni a ti druzi, at jsou jacikoliv, jsou k nicemu. Nemusim jmenovat, at si kazdy udela usudek podle sveho. Jinak Te google, srdecne zdravim - Lev

69220

4.9.2005 19:44

RE: Poslete pomoc

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 68.?.?.?

Reakce na 69220

>Mozna, ze by jsi se moc divil google, kolik zdejsich americanu
>smysli zdrave a soudne, vcetne i tech ceskoslovenskych emigrantu.
>Ale lumpi a odporni sioniste ( paraziti ), se najdou vsude, bez
>rozdilu kontinentu. Staci se jen podivat do Zvedavce a cloveku
>soudnemu se taji dech, co se zde dovida jak "vyvoleni", jsou ti
>spravni a ti druzi, at jsou jacikoliv, jsou k nicemu. Nemusim
>jmenovat, at si kazdy udela usudek podle sveho. Jinak Te google,
>srdecne zdravim - Lev

Staci si kliknout na rasisticke lzi Lva, Taborskeho, Alberta, Zapa ( to jmenuji ty nejlepsi) a muzete si pane Gogle udelat usudek ne podle sveho, ale podle propagandy, kteri se titi panove ze sportu venuji.

69230

5.9.2005 2:32

RE: Poslete pomoc

Lev 68.?.?.?

Reakce na 69230

>Mozna, ze by jsi se moc divil google, kolik zdejsich americanu
>smysli zdrave a soudne, vcetne i tech ceskoslovenskych emigrantu.
>Ale lumpi a odporni sioniste ( paraziti ), se najdou vsude, bez
>rozdilu kontinentu. Staci se jen podivat do Zvedavce a cloveku
>soudnemu se taji dech, co se zde dovida jak "vyvoleni", jsou ti
>spravni a ti druzi, at jsou jacikoliv, jsou k nicemu. Nemusim
>jmenovat, at si kazdy udela usudek podle sveho. Jinak Te google,
>srdecne zdravim - Lev

Staci si kliknout na rasisticke lzi Lva,
__________________________________________________

Co to tady plkate vy lhari Blaho. O jakem rasismu zde pisete ? o tom vasem ? Jdete do hnedeho haje clovece. Nevidite si na spicku sveho zahnuteho nosu.

69285

5.9.2005 0:08

RE: Poslete pomoc

google 84.?.?.?

Reakce na 69220

>Google, priteli, pokud Ti to nevadi, ze Te pritelem nazyvam,
>jelikoz Te za pritele povazuji.
>Ja v podstate s Tebou v jadru
>pudla souhlasim ve vsem, co jsi kdy zde, na Zvedavci uvedl a
>vazim si Tveho intelektu a veskereho Tveho prehledu,

ale samozrejme Lev Nikolakevic, ty ma mozes priatelom nielen nazyvat, ale aj prezyvat. a to aj keby si si moj intelekt nevazil, co obycajne povazujem za priestupok hodny ferovky [mrknutí jedním okem]

>ALE ! nejsme
>skutecne vsichni stejni cechoslovaci, zijici zde, na tomto
>severoamerickem kontinentu.

tak v to teda dufam...

>Nemohu prece tvrdit, ze vsichni
>Nemci, vcetne emigrantu v Nemecku, jsou fasiste

tak tvrdit to mozes, len ci ti to niekto zbasti?


>Mozna, ze by jsi se moc divil google, kolik zdejsich americanu
>smysli zdrave a soudne, vcetne i tech ceskoslovenskych emigrantu.

a ty by si sa divil, ze ma to vobec nedivi, mne je to totiz absolutne jasne. lenze urcita generalizacia je nevyhnutny dialekticky proces. ak by si negeneralizoval svoje poznatky, tak by si sa kazdy den popalil nanovo na horucej peci, pretoze by si ku kazdej jednej pristupoval prisne individualne a plny respektu pre pravo na rozdielnost charakteru kazdej pece. [mrknutí jedním okem]

>Jinak Te google,
>srdecne zdravim - Lev

ja teba tiez. a ta popcornova kultura, to bol zo strany mojej skromnej malickosti, len taky slabsi pokus o umelecku metaforu! [smích]

69269

4.9.2005 21:39

RE: Poslete pomoc

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 69186

>
>ps. zdendo, kto vam zdratoval klapacku po naraze na zachodovu
>misu, to my skutocne nemozeme vediet. to nam musite prezradit vy
>sam.

V te dobe uz tech drateniku tolik nebylo, (postavili jsme jim tam fabriky, aby uz nemuseli vandrovat) tak to delal vyjimecne doktor.


>
>poznamka pre editora: to s tou zachodovou misou je fakt, nie
>urazka. zdendo si v minulosti skutocne narazil hlavu o zachodovu
>misu a to je jedine, co ma napada v suvislosti s jeho
>reminiscenciami o drotovani[zmaten]

pravda je nekdy kruta, kazdy se s tim vyporada jinak, plne chapu Vase rozcileni

69241

5.9.2005 0:47

RE: Poslete pomoc

google 84.?.?.?

Reakce na 69241

> pravda je nekdy kruta, kazdy se s tim vyporada jinak,

k vam chlape je kruty len zivot, len ten zivot..

>plne chapu
>Vase rozcileni

vy nie ste schopny ani pochopit preco slnko kazde rano vychadza na stejnom mieste a chceli by ste pochopit mna? [zmaten]

prosim vas nezosmiesnujte sa tu a chodte na cerstvy vzduch. mozno vas to prejde.

69272

5.9.2005 1:05

RE: Poslete pomoc

TS 213.?.?.?

Reakce na 69272

>vy nie ste schopny ani pochopit preco slnko kazde rano vychadza
>na stejnom mieste a chceli by ste pochopit mna? [zmaten]

Dovolil bych si puntickarit a upozornit, ze vzhledem ke zmene relativni pozice Zeme smerem ke Slunci v prubehu roku se souradnice vychodu slunce periodicky dost znatelne posouvaji sem a tam.

69275

5.9.2005 1:37

RE: Poslete pomoc

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 69272

>
>vy nie ste schopny ani pochopit preco slnko kazde rano vychadza
>na stejnom mieste

myslite ? (jestli jste toho schopen)


> a chceli by ste pochopit mna? [zmaten]

nechceli, to mi verte

>
>prosim vas nezosmiesnujte sa tu a chodte na cerstvy vzduch. mozno
>vas to prejde.

co ?

69278

5.9.2005 2:32

RE: Poslete pomoc

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 69272

Prosimvas jak se mu to stalo, ze si rozbil papulu o hajzlmísu? Snad si nechtěl čistit pleť toaletní vodou a spad´mu na hlavu dekl?!

69286

5.9.2005 3:06

RE: Poslete pomoc

kema 207.?.?.?

Reakce na 68995

>>Amerika jako zeme pomahala a pomaha kde muze, it's payback
>time.

>Skuste, prosim vas, vysvetlit, v com vidite pomoc a prinos USA
>pre tento svet.
>Dakujem.

Myslel jsem pomoc (at uz vojenskou nebo jinou)v konfliktech s nacismem, komunismem,terorismem nebo jinymi hnusy ktere suzuji tuto planetu.
Nechtel jsem se o tom rozepisovat, abych zbytecne nerozzuril priznivce techto zrudnosti.Protoze tenhle clanek je o pomoci lidem v New Orleansu.
Vidim ovsem, ze se to nepovedlo.
[zmaten]

69289

5.9.2005 4:15

RE: Poslete pomoc

TS 213.?.?.?

Reakce na 69289

Kdyz uz je rec o pomoci New Orleansu, ta vypada nejak takhle:

http://www.chattanoogan.com/articles/article_71924.asp

69295

2.9.2005 19:46

Ocistec podle krestanu :)

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

The past three mayors of New Orleans, including Sidney Barthelomew, Marc H. Morial, and C. Ray Nagin, issued official proclamations welcoming visitors to "Southern Decadence". Additionally, New Orleans City Council made other proclamations recognizing the annual homosexual celebration.

"Although the loss of lives is deeply saddening, this act of God destroyed a wicked city," stated Repent America director Michael Marcavage. "From 'Girls Gone Wild' to 'Southern Decadence,' New Orleans was a city that had its doors wide open to the public celebration of sin. From the devastation may a city full of righteousness emerge," he continued.

New Orleans is also known for its Mardi Gras parties where thousands of drunken men revel in the streets to exchange plastic jewelry for drunken women to expose their breasts. This annual event sparked the creation of the "Girls Gone Wild" video series.


Tak vam nevim, jsou vetsi silenci zide, kdyz mluvi (ti extremisticti, snad jich je malo... [zahanbení] ) o Katrine jako o "pesti bozi", anebo jsou vetsi silenci krestane, kteri v tom vydi trest bozi za hrisne homosexualy a lesbicky a vubec "dekadentni" mesto??? [zmaten]


PS. Amerika ze pomaha kde muze? Ona nam za zaplav v 1997 pomohla? Pod vodou byla 1/3 Moravy a ne jen New Orleans a nic [oči v sloup]

68967

2.9.2005 21:50

V kategorii lyricke prozy

leho 64.?.?.?

Tento clanek bych zaradil do kategorie lyricke prozy, i kdyz nevim, jestli vubec takova kategorie vubec existuje. Je to v podstate poezie v proze a celkem se mi libi, coz nemohu rici o drtive vetsine clanku na Zvedavci. Mindy si v clanku neni jista v jedne veci: Jako bych rozpačitě dávala pětku bohatému chlápkovi, kterého okradla banda loupežníků. A on nemá na cestu domů. Do svého bohatství. Nevím jestli mi poděkuje nebo se mu to bude zdát málo. Ta pětka. Ty nedolary.
Ja se mozna ve srovnani s mnohymi obyvateli teto planety mohu pokladat za bohace a vim, ze kdybych se octl v te same situaci jako ten mindin chlapek, budu ji rozhodne strasne vdecny za tu petku. A myslim, ze mohu take mluvit za ty bohate, ktere znam a rici, ze by byli minimalne tak vdecni jako ja...

68975

2.9.2005 22:31

RE: V kategorii lyricke prozy

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 68975

[smích]Ježiš,leho,neděste mě strašnou vděčností.Stačí ďíkes. Mě vděčnost dělá celkem potíže.Zvlášt když chlap má sice jen trenýrky,ale od Harrod´s a já tu pětku vytáhnu z kapsy kabátku z Teska ( to jako že z Wallmart).Móóóc divnej pocit.Ale nešť. [mrknutí jedním okem] Minda

68986

3.9.2005 5:08

RE: V kategorii lyricke prozy

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 69.?.?.?

Reakce na 68986

>Mě vděčnost dělá celkem potíže.Zvlášt když
>chlap má sice jen trenýrky,ale od Harrod´s a já tu pětku
>vytáhnu z kapsy kabátku z Teska ( to jako že z
>Wallmart).Móóóc divnej pocit.Ale nešť. [mrknutí jedním okem] Minda

Diky za vyborne napsany clanek, verim, ze jste s nim pomohla dobre veci vice nez stovkou vytazenou z kozichu na Beverly Hills. Preji vam cele zastupy krasnych chlapu bez trenyrek. Piste vic, ale zase ne tolik, aby vam na muzsky krasavce nevybyl cas. [mrknutí jedním okem]

69040

2.9.2005 22:05

Unro

oji 194.?.?.?

Hromadění slov je zvláštní lidskou schopností. Mám rád, když je hromádka písmen k něčemu užitečná a pátrá v hloubkách lidské duše po nových obzorech.
A je hezké, když dokonce dokáže zvlnit placatou duši krutého krasavce.

Nemám teď příliš času na osobní radovánky, ale Váš článek jsem si rád přečetl.

oji

68980

2.9.2005 22:40

RE: Unro

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 68980

[smích] Díky,Oji.Já vaše hromadění taky s potěšením. [chechtot] Krutý krasavec není ani krásný ani krutý.S časem nakládejte moudře,Oji. To z něho se skládá život. [mrknutí jedním okem] Mindy

68990

2.9.2005 22:28

Hezke....

Grovik 84.?.?.?

.... moc hezke... rekl bych takove nostaligycky smutne. Stejne jako situace v N.O.

Verim ze je tezke pochopit pro lidi, kteri nezazili nebo neznaji co to je skutecna katastrofa. At ji zpusobil kdokoliv.

Na kazdeho jednou dojde a jen malo kdo s tim pocita.

68985

2.9.2005 22:40

Katrina

G3 85.?.?.?

Pravá ženská: když přišla, byla vlhká, když odešla, vzala s sebou auta a baráky.

68989

2.9.2005 23:59

Toto je America ?

albert 192.?.?.?

Jeden velmi znamy americky denik dnes v zahlavi sve prvni strance ma nadpis v palcovych titulcich : 'Desparate SOS'.
A pod nadpisem stoji : Amid Hunger, Thirst and Lawlesness, Frustrations Boil Over in New Orleans. A pod tim, na pul stranky je fotografie, ktera vzhledem davu a ponicenych budov spise pripomina nejake zpustosene mesto nekde v Burundi, ci v Haiti. Ale toto nebyla fotografie zoufalosti a neschopnosti nekde z Afriky, ci Haiti. Ackoliv spolecny jmenovatel by tomu svedcil : rabovani, loupeni, znasilniovani, strileni. V davu stovek jsem na fotografii hledal jen jednu bilou tvar. Alespon jednu, alespon trochu svetlejsi. Nic. Vce cerne, cerne, a cerne. Vse cerne jako bota, ani jedna bila tvar.
Toto je America ?? [překvapení] Kdysi ta zeme idealu a snu pro vsechny Evropany kteri do teto zeme kdysi prisli, se vsemi svymi idealy a tuzbami. Aby byli volni, meli kousek zeme, domek, a sebe same a sve rodinny mohli poctivou praci zivit? At jiz v zemedelstvi, ci v poctivych remeslech ? Ne, ta image a skutky, kterych se smecky techto divochu pri kalamite jakou Katarina byla dopousteli, nenasvedcuje ze toto je ta stejna, stara a dobrotiva America.
Jak bude jednou CELA America vypadat ? Dejme tomu 100, 200, 500 let ?
Jako welfare state globalniho socialismu ? Tak jak se pod lupou svetu, v dobe kalamity, predstavil New Orleans ? Toto je America ?

This is Not America
This is not America, sha la la la la

A little piece of you
The little peace in me
Will die [This is not a miracle]
For this is not America

Blossom fails to bloom
This season
Promise not to stare
Too long [This is not America]
For this is not the miracle

There was a time
A storm that blew so pure
For this could be the biggest sky
And I could have
The faintest idea

[For this is not America,
sha la la la la, sha la la la la, sha la la la la
This is not america, no, this is not, sha la la la la]


68996

3.9.2005 2:52

RE: Toto je America ?

TS 213.?.?.?

Reakce na 68996

>Vse cerne jako bota, ani jedna bila tvar.

Hledejte, najdete, taky tam jsou.

Tohle odpovida tomu, co se stane, kdyz reknete lidem aby evakuovali mesto vlastnimi prostredky. Ti, kteri maji cim, odjedou. Ti, co zustali, byli z valne vetsiny prilis chudi na to, aby si mohli dovolit vlastnit auto nebo koupit ubytovani mimo mesto. Byli vyselektovani podle socioekonomickeho statusu. Korelace s rasou je uz dana jenom preexistujici korelaci v dane lokalite.

Toho sameho chovani se dockate od "trailer trash" kdyz se situace sesype v jinych oblastech.

Cerne gangy, zlute gangy, hispanske nebo bile gangy, skupinova dynamika je stejna pro vsechny.

69007

3.9.2005 3:46

RE: Toto je America ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 68996

Ja bych byl realista neverim ani na uslechtileho divocha ani na idylicky divoky zapad. Westerny moc nemusim, ale "Tombstone" je opravdu dobry, a rekl bych ze pravem silnejsiho si toho mohli urvat lide vice, nez hlasanim evangelia.

69022

3.9.2005 13:14

RE: Toto je America ?

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 68996

Pane Alberte
>.... cerne, cerne, a cerne. Vse cerne jako bota, ani jedna bila tvar.
Vidim, ze Vas to hodne drazdi [smích]
Co bily muz chtel, to bily muz ma [velký smích]
( otrokari vsech zemi, spojte se ! )
Berte to jako odpoved boha rudych tvari za ty miliony vystrilenych bizonu
a miliony vyvrazdenych american natives, kterym jsme se , svym zpusobem, vecpali do kuchyne
a obsadili vse, co bylo jejich.
Milostive pak prenechali nejaky ten zahumenek v podobe rezervace.
Ale nekricte,....zase tolik afroamericanu, jako vidite na fotkach z dnesnich dnu z NO, na Costa Ricca nevidite. Snad jen ze strany Atlantiku.

69073

3.9.2005 0:13

Byl to trest boží

Emma Bovary 62.?.?.?

a Alláhův. Říkali to nějací Židi a mohamedáni. Je to za to že Američani chtěli aby Židi odešli z Gazy a bombardovali Bagdád.

68997

3.9.2005 2:33

RE: Byl to trest boží

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 68997

>a Alláhův. Říkali to nějací Židi a mohamedáni.
Nikoliv nějací Židi, ale jmenovití a pan albert tady dal k dobru link na ten vlivný plátek, zatímco o tom Alláhově trestu se kecá bez odkazu na zdroj. Ne, že bych moc pochyboval o tom, že religiózní machometáni, stejně tak jako jejich židovští bratranci, považují Katrínu za bóží pomstu, ale když už máme link na hněv Jehovův, tak by bylo fér mít link taky na ten Alláhův, ne?

69006

3.9.2005 2:56

RE: Byl to trest boží

TS 213.?.?.?

Reakce na 69006

>...ale když už máme link na hněv Jehovův, tak by bylo fér mít
>link taky na ten Alláhův, ne?

Treba tady:
http://www.worldtribune.com/worldtribune/05/front2453615.183333333.html

69009

3.9.2005 6:13

RE: Byl to trest boží

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 69009

Díky za link na Alláhův trest. Taky to mají pěkně vybrabčený. Je to asi jen náhodná ironie, ale zrovna Kuvajťani a Židi by měli reagovat na americkou pomoc trochu jinak než na Ameriku poštvávat svá pomstychtivá božstva. Jeden pak začíná chápat, kde se v Americe bere ten antisemitismus.

69056

3.9.2005 7:00

RE: Byl to trest boží

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 69009

Jako člověku zvídavému se mi na první pohled na tom článku o pomstě Allahově něco nezdálo. Měl jsem pocit, že má publiku nějak vykompenzovat tu profláknutou pomstu Jehovovu. Jako: prosím, prosím, pani učitelko, arabskej Pámbů to taky udělal. Mno, tak jsem si na ten link o pomstě Alláhově kliknul a ejhle – zdroj je náš starej známej MEMRI!

(MEMRI, The Middle East Media Research Institute, má hlavní stan ve Washingtonu, D.C., Media Center v Jeruzalémě a byl založen plukovníkem izraelské branné moci Yigalem Carmonem, MEMRI prezidentem a Meyrav Wurmserovou (ve funkci výkonné ředitelosoby ji nahradil Steven Stalinsky a zbytek současného a bývalého štábu tvoří Aaron Manes, Yotam Feldner, Stacey Lakind a Aluma Solnick - takže nestrannost informací je garantována).

69060

3.9.2005 18:03

RE: Byl to trest boží

TS 213.?.?.?

Reakce na 69060

A helemese co se z toho vyklubalo.
Diky bohum za peer review.

69107

8.9.2005 0:51

RE: Byl to trest boží

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 69060

Neni nad takove stourali jako jste vy, pan Lev a jini na Zvedavci. [mrknutí jedním okem]

69657

3.9.2005 3:32

Mindy pise jak Bush mluvi

HoNzA 69.?.?.?

Chci se vyjadrit k par vecem:

1)K tomu, co jsem videl na diskusich ceskych serveru: nooo tak, vy sulinci, co to "americe prejete", ze vam neni hanba! Nesouhlasit s americkou vladou mate pravo. Ale obycejnym lidem, takovym, jako jste vy, s uplne stejnyma problemama, s hodne podobnym zivotnim stylem a s kolikrat mensi kvalitou zivota, nez mate sami, prejete to, co se tam stalo? Neuveritelna ubohost pomatenych a pokrivenych zavistivcu...Nothing else

2)K tomu, co se stalo: spise nez co jineho nam ty ctyri dny chaosu a postupujici anarchie v New Orleans ukazuji nasi - nejenom americkou, budoucnost. Nebude to o zaplavach a hurikanech, ale prave o rozkladu hodnot a autorit (jak rychle, jak pohotove), a o tom, ze v pripade opravdu velke krize bude kazdy sam za sebe.
Uprimne jsem zklamany pomalou odezvou americkych zodpovednych cinitelu, rozvlacnou akceschopnosti uradu. Nekdy jste frajeri, ale dneska ne.

3) Mindy pise jako Bush mluvi
pateticky, pomalu, vysledek sracka.

69016

3.9.2005 3:37

Clanek

jpg. 69.?.?.?

Pri cteni Mindy prispevku jsem mel pocit ze to psal/a chytre myslici hlava. A tak bych ti Mindy rad rekl/napsal; tem par pologramotnym neni treba odpovidat. Clanek byl velmi hezky, tim minim v jeho podstate.

69018

3.9.2005 3:43

Armageddon,americky superman sovetskeho typu,vse zna ,vse zvladne,nikdo mu neni roven

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Realita -zkutecnost a prani propagandy na oblbovani lidi, ale skutek, utek.Cely svet se kouka na nejbohatsi zemi plnou super, ale SOS jde do hluchych usi zkorumplovanych politiku, zachrana neprichazi, zakon je jen jeden, kdo z koho, tak , tohle chce Bush a jeho klika importovat do sveta.Zatopene uzemi nema cluny a obojzivelna vozidla, nikdo nesbira mrtve , aby se zabranilo zkaze, nikdo nenaloduje nejdrive zeny a deti, zadna namorni lod neprirazila k brehum, aby byli napomocni, zadny plovouci hospital, jen vlastenecky projev tri presidentu zvolenych za halesneho vytrubovani a milionu dolaru.Kdyz Bush dokaze dostat biliony na valku, proc nema biliony na zachranu obyvatel, proc spolecnosti v tak obtizne situaci zacinaji kalkulovat kolik jim to vynese za zvysene ceny pohonnych hmot.
The Red Cross, under the Liberty Fund, collected $564 million in donations after 9/11. Months after the event, the Red Cross had distributed only $154 million. The Red Cross' explanation for keeping the majority of the money was that it would be used to help 'fight the war on terror'. To the victims, this meant that the money was going towards bombing broken backed third world countries like Afghanistan and setting up surveillance cameras and expanding the police state in US cities, and not towards helping them rebuild their lives.
V dobe tsunami pohromy, okamzite na mezinarodnim trhu se zvysily ceny vsech stavebnich hmot, aby "lidozrouti " neprisli o sve zisky, to je demokraticka natura "homosapiens "dvacatehoprveho osviceneho stoleti.
Vola se po akci Cerveneho krize , lide vsak zapomeli, ze ten je v rukach vyvolenych , kde se ztratilo na billion dolaru.Po 11 Septembru , vlastenecti Americane darovali na 565 milionu dollaru a Cerveny Kriz vydal jen 154 milionu,ostatek sel zvecnit tluste konto v bance, aby bylo z ceho krast,Cerveny Kriz ma svou neslavnou minulost, uz v dobe San Franciska zemetreseni v roce 1989 vydal tento klan jenom 10 milionu z darovanych 50 milionu.
(Don`t Give You Hurricane Donations to the Red Cross)
The Red Cross`scandalous activities-http://www.openionjournal.com/editoral/feature.html?id-95001506
http://www.prisonplanet.com/articles/january2005/030105redcross.htm
Takze , Australie darovala Cervenemu Krizi na 10 millionu dolaru a dal se nikdo nebude zajimat , jka bylo s penezi naozeno , kde vubec zkoncily , na kterem bankovnim konte a pod jakym jmenem, nejakeho samozvaneho vyvolence, imunniho od vsech demokratickych zakonu.
Washingtonska klika chce rovnat cely svet obrazu 'Ameriky", superman ma nastolit novy svetovy poradek plny svobody a demokracie, tak se ctenari dobre koukej , jak to funguje bez propagandy a ber porady Hollywoodu v nasich TV ,jako pohadky pro deti s omezenym rozumem a politici sveta at se pouci ve sve naklonosti zkocit do vysky , kdyz Bush piskne.

69021

3.9.2005 3:49

RE: Armageddon,americky superman sovetskeho typu,vse zna ,vse zvladne,nikdo mu neni roven

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 69021

To je presne duvod proc nemam rad ruzne nadace a charity jako organizace, respektuju pouze jednotlive osoby na zaklade jejich konani, a nekdy ten respect muze byt zatracene velky!!!

69023

3.9.2005 7:11

RE: Armageddon,americky superman neni lakomej jako Bartosek, jedna a nekeca

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 69023

>To je presne duvod proc nemam rad ruzne nadace a charity jako
>organizace, respektuju pouze jednotlive osoby na zaklade jejich
>konani, a nekdy ten respect muze byt zatracene velky!!!

Bartosku, az se vam pres barak prevali Michiganske jezero, tak budete hledat pomoc u organizaci, ktere jsou pro ni vybaveny a schopni vam ji poskytnout. U souseda ji hledat nebudete. Pak si mozna vzpomenete, jak ste jednou v minulosti hloupe zvanil. Z vas pouze na sto honu cisi neochota hrabnout do penezenky, tak tady zbytecne nerozumujte. Budto chcete dat, nebo ne. Postavte se k tomu jako chlap a nemluvte nesmysly.

69061

8.9.2005 0:54

RE: Armageddon,americky superman neni lakomej jako Bartosek, jedna a nekeca

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 69061

No vetsinou me spolujezdci rikali, ze jsem vul ze davam nejake prachy. Michigan se pres hlavu neprevali, protoze ho nedrzi hraze financovane z federalnich projektu. A pokud jde o chlapstvi, tak jste se zapomel podepsat.

69658

3.9.2005 15:25

RE: Armageddon,americky superman sovetskeho typu,vse zna ,vse zvladne,nikdo mu neni roven

leho 84.?.?.?

Reakce na 69021

>zkaze, nikdo nenaloduje nejdrive zeny a deti, zadna namorni lod
>neprirazila k brehum

Pokud je mi známo, tak Navy poslala 4 lodě, Roberte...

69089

3.9.2005 17:00

RE: Armageddon,americky superman sovetskeho typu,vse zna ,vse zvladne,nikdo mu neni roven

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 69089

leho:
>Pokud je mi známo, tak Navy poslala 4 lodě, Roberte...
Ano, a budou tam už za týden.

69102

4.9.2005 17:59

RE: Armageddon,americky superman sovetskeho typu,vse zna ,vse zvladne,nikdo mu neni roven

TS 213.?.?.?

Reakce na 69089

>Pokud je mi známo, tak Navy poslala 4 lodě, Roberte...

A mezitim FEMA, Federal Emergency Mishandling Amateurs, odmitla pomoc soukrome flotily peti set lodi. tri dny trvalo, nez guvernerovi vytekly nervy a poslal ty byrokraty kam patrej.

http://www.dailykos.com/story/2005/9/3/171718/0826

69221

4.9.2005 21:26

RE: Armageddon,americky superman sovetskeho typu,vse zna ,vse zvladne,nikdo mu neni roven

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 69221

Dnes, na "Meet the Press", jeden představitel postižené oblasti sdělil, že FEMA (vysvětlení toho akronymu jako Federal Emergency Mishandling Amateurs je opravdu výstižné!), kterou má také na povel ten dvojloajální inkompetent Chertoff, odmítla a poslala pryč kamiony s vodou, poslané WallMartem, nedovolila Coast Guard vydat místním autoritám kriticky potřebnou a slíbenou pohonnou naftu a přerušila komunikační spojení místních autorit.

69239

3.9.2005 5:42

Mindy Krindy Pindy!

HoNzA 69.?.?.?

Ještě si nedali na tváře ten zvláštní výraz.
American look.
Robotizovanou tvář úspěchu,optimizmu a nepokory.
Teď jsou jako všichni ostatní.
Živé bytosti v ohrožení.
Lidé v nouzi.
Ta pětka. Ty nedolary.
Teď jim chci pomoci.
Podle svých možností.
Pokud mi to dovolí.
Američané.
Protože já se jich trochu ostýchám.


-----------------------------------

......strasnej bullshit

69050

3.9.2005 14:46

Prumerny Cech ma ukrutnou radost z nestesti USA

Peter Veliky 70.?.?.?

Prosel jsem dnesnimi komentari v Lidovkach tykajicich se USA tragedie.
Zde je ukazka jednoho z nich. Berte v zretel ze je teprve brzo rano, kdy jeste vetsina Cechu spi a sni o jeste vetsich katastrofach postihujicich USA, Zidy atd..

Ctete:

Hrdinny americky lid...
Autor: killing.me.softly ([email protected]) IP: 194.212.142.251 Datum: 03. 09. 14:17

Toto je americka spolecnost, nas vzor. A jeji vudce prezident Bush s hubou plnou reci o bohu a silnem a odvaznem americkem lidu. Zafouka, zaprsi a jsou v pr..li vsichni do jednoho.

Zvracim, kdyz slysim o USA.


69084

3.9.2005 17:02

Ze by kopirovali izraelske zidy ?

albert 192.?.?.?

Reakce na 69084

(Článek není o židech. Zrušeno.)

69103

3.9.2005 18:12

RE: Ze by kopirovali izraelske zidy ?

albert 192.?.?.?

Reakce na 69103

>(Článek není o židech. Zrušeno.)

A je clanek o Cesich ? [překvapení]
Nepraktikujete nahodou Dvoji Standard, pane editore ? Na coz mate samozrejme pravo, nebot tento schmooz je Vas.

69109

5.9.2005 17:52

RE: Ze by kopirovali izraelske zidy ?

Petros 194.?.?.?

Reakce na 69103

Vážený Vladimíre, nenavážejte se nám tady pořád do Zebuluna, ano? My ho máme rádi, rádi čteme jeho příspěvky a snažíme se mu rozumět. Snažte se i vy a nebo si tady z toho udělejte pobočku JDL aĺa Nilbert N. On ten Nil je taky takový disident, radikálně židovský, no, něco jako Petr Uhl v Chartě, že, no...(ťap, ťap, ťap...)

Petros

69347

3.9.2005 18:15

RE: Prumerny Cech ma ukrutnou radost z nestesti USA

TS 213.?.?.?

Reakce na 69084

>Toto je americka spolecnost, nas vzor. A jeji vudce prezident
>Bush s hubou plnou reci o bohu a silnem a odvaznem americkem
>lidu. Zafouka, zaprsi a jsou v pr..li vsichni do jednoho.

Docela pravdive konstatovani, jak efektivne dokaze jisty velkohuby prezident ochranit sve obcany pred rozmary pocasi.

Cela situace je nazorny priklad, jak vlada na lidi nejdriv sere a pak je z toho ...ahem... produktu nedokaze vytahnout. [pláč]

Pokud chcete realne zpravodajstvi z centra deni, zkuste tohle:
http://www.livejournal.com/users/interdictor/

69110

3.9.2005 18:47

RE: Prumerny Cech ma ukrutnou radost z nestesti USA

hostující 84.?.?.?

Reakce na 69084

Víte Petře,nevím co všechno kde kdo napsal.Ani mně to nezajímá.
Řeči,řeči,řeči.
Já vidím.Ohromné,neskutečné lidské neštěstí.Zoufalství.Bolest.
Vidím PĚT dnů po katastrofě umírat lidi.BEZ POMOCI!
To úplně stačí!

69114

4.9.2005 1:04

Toto je absolutne najlepsi clanok, ktory kedy bol publikovany na Zvedavci!

Jano 213.?.?.?

Pred autorkou smekám.
Vsetko ostatné je absolutne bezvyznamne mlatenie prazdnej slamy.

69159

4.9.2005 14:00

RE: Toto je absolutne najlepsi clanok, ktory kedy bol publikovany na Zvedavci!

zap 65.?.?.?

Reakce na 69159

Spravne Jano!

A nikdo si toho nevsiml - stale se pretrasaji jen technikality a politika, do omrzeni. O to pani/slecne Minde neslo. Pani Minde slo o lidskou 'silnou' slabost ktera zapasi se 'slabou' odvahou v nas byt lidmi. Je to alegorie... A pani Minda je u me basnirka prvni velikosti.

69199

5.9.2005 3:00

Valka je vul,pane president.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nebylo by lepsi ,nez roznaset demokracii pomoci bomb a raket vzit sve vojaky z celeho sveta zpet domu do Amreky a hledet si svych starosti a problemu?
Pane, presidet, neni tato katastrofa ukazatelem zmenit svou zahranicni politiku "predbezneho polickovani" narodu v politiku domacich potreb pro dobro americkych obcanu, penize , jez se vydavaji na valku venovat k prospechu vsech, doma v Americe?
Nez mit seznam 27 zemi ,kde je potreba "Americke pomoci" se muze zmenit v seznam 27 zemi ,ktere "pomuzou" Americe,necht si ctenar ,precte prohlaseni cinskeho ministra obrany.
Jak, mnoho byste musel najit odvahy, pokud ji mate, ovsem , zmenit kormidlo politicke nadrazenosti, priznat chybu apostarat se o napravu veci, proc vest valku, kdyz za min lze se venovat ve vyzkumu a ovladnuti vesmiru.
Priznejme si zkutecnost , ze clovek v prirodnim deni je velmi zranitelny a zivot na teto planete je velkym darem, tak proc jim mrhame v nesmyslnych valkach pro blaho par jedincu, jez se snazi valdnout te mlcici a mnohdy bezmocne vetsine.
Uvedomte si,ze ti plni vladni moci a silni zastanci svych ambici se vlivem prirody,ac padu velkeho meteoritu a nebo silneho zemetreseni, jez nebylo vyvolano umele , jako zbran ,tak ,jak i umele ovladaneho pocasi, muze tuto planetu zmenit natolik, ze zadna vlada nebude mit naprosto zadnou moc, kazdy jedinec , bez rozdilu bude bojovat o svuj vlastni zivot a to vsemi prostredky, tak proc si zivot jeste ohrozovat valkami a pouzivani nuklearniho streliva a atomovych zbrani.
Myslim , k tomu ma co ric i americky narod , ze je cas zmeny,ne vymenit jednoho presidenta za druheho s tou samou politikou, ale provest radikalni zmenu, ne jenom v Americe ,ale i v zemich jejich spojencu, nebot i Britove maji co rici ke sve vlade, tak ,jak i v Australii, kde 70% lidi bylo proti valce v Iraku.

69288

5.9.2005 3:11

Jedinym zakonem ,je tvoje puska v tvych rukach,kdo je odzbrojen vladou,tak je obeti.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

katrinalootwarn.jpg

69290

5.9.2005 15:33

Že by pozdní začátek katarze?

Had 81.?.?.?

Prezident Bush přišel rázem o gloriolu, kterou získal v září 2001. Tehdy byli po prvním zaváhání Američané příjemně překvapeni vůdcovskými schopnostmi svého "špatně zvoleného" prezidenta, píše Le Soir. "O čtyři roky později Bushův ubohý výkon tváří v tvář hurikánu likviduje zbytky věrohodnosti jeho války proti teroru a struktur, které zřídil k boji proti němu uvnitř země."

Co na to zdejší kecatéři?

Zbytek na ...

http://zpravy.centrum.cz/svet/clanek.phtml?id=393762&b

69334

5.9.2005 15:59

RE: Že by pozdní začátek katarze?

TS 213.?.?.?

Reakce na 69334

>Co na to zdejší kecatéři?

Dovoluji si hadat:
"Je to modni antiami propaganda."

69336

5.9.2005 17:06

"..Co na to zdejší kecatéři?..'

Peter Veliky 70.?.?.?

U obycejnych, zakonu dodrzujicich, pracujicich, tech nerabujicich americanu se jeho popularita jeste vice zdvihne.
Jen urcite (nechci jmenovat)procento obyvatelu US na neho budou stale nadavat. Nadavali na nej uz i v dobe tesne po 9/11.
Vy uz se domyslite koho tim minim..

69341

5.9.2005 17:48

RE:

TS 213.?.?.?

Reakce na 69341

>U obycejnych, zakonu dodrzujicich, pracujicich, tech nerabujicich
>americanu se jeho popularita jeste vice zdvihne.

Az uvidej tohle?
http://www.chattanoogan.com/articles/article_71924.asp

Dost pochybuju.

>Jen urcite (nechci jmenovat)procento obyvatelu US na neho budou
>stale nadavat. Nadavali na nej uz i v dobe tesne po 9/11.

Z opice prezidenta neudelaji ani zfalsovane volby, ani katastrofa. Nekterym to bylo jasne uz tehdy. To, ze ho tehdy naucili hrat roli Rozhodneho Vudce, je uspech jeho public relations expertu, ne jeho samotneho.

Diky komu je ted pulka Narodnich Gard v jinem zalivu nez by byli potreba?

>Vy uz se domyslite koho tim minim..

Ty co nepovazuji Fox News za objektivni zdroj?

69346

Tuto stránku navštívilo 8 505