Diskuze k článku

Íránská past

Příspěvků 66

24.8.2005 0:53

pan Kral

google 84.?.?.?

Iran nie je arabska krajina.

67509

24.8.2005 4:32

RE: pan Kral

kema 207.?.?.?

Reakce na 67509

>Iran nie je arabska krajina.

A Iranci sami se vetsinou oznacuji za Persany. Arabsky nemluvi.

67525

24.8.2005 1:42

Take se domnivam, ze otevreny valecny konflikt s Iranem

jmx josef (tečka) muknsnabl (zavináč) worldonline (tečka) cz 85.?.?.?

by USA a jejich spojenci uz neustali. Bojovali by vlastne na 3 frontach a sice v Iranu, Iraku a Afganistanu. Dalsi potencialni konflikt by jim eventuelne mohl hrozit s Koreou, i kdyz ten je asi velmi malo pravdepodobny. Krome toho by museli celit velkemu tlaku ze strany Ruska a Ciny, kterym by se urcite nelibilo preneseni konfliktu takoveho rozsahu do blizkosti jejich hranic.

Zda se, ze Jirka nema moc moznosti jak dostat Iran na kolena, snad jen pomoci nestandardnich metod jako je rozvraceni zevnitr, importem barevnych revoluci apod. To je ale vyhledem k ubyvajici rope dost nejiste a pomale.

Pokud by, ale k necemu prece jen doslo modleme se, aby uz na MZV nesedel Cyril Svooboda a nechtel nas do toho zatahnout!!!

67512

24.8.2005 3:55

pretlak v papinaku

Belveder 64.?.?.?

mezinarodni napeti neustale narusta a az to jednou rupne ten papinuv kotel neshod,tak to bude rana,ktera otrese celym svetem

67520

24.8.2005 4:26

Tak ,dlouho si budou hrat ,az neco provedou.Brontosaururivyhynuli na nuklearni zimu,lide na blbost

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

http://vheadline.com/readnews.asp?id=45597
All US military leave has been cancelled ... something big is in the works!

THE INTERNATIONAL FORECASTER editor Bob Chapman writes: The US military is building a new base and conducting secretive operations in Paraguay ... our Embassy there refuses to acknowledge a base exists and describes the military activity as routine.
Jeden z nejvetsich problemu je ted olej o ktery USA prisli ve Venezuele,kte "americka kompanie " tezili a bud neplatili nic a nebo strasne malo vlade,ktera se tam ted zmenila,ti zkorumplovani se svou zkorumplovanosti okradali valstni obcany desitky roku,ten ,novy ,chce udelat poradek ,tak uz je oznaceniza 'antiamerickeho presidenta' a zejmena ,kdyz vi odkud vitr fouka a hned nakoupil velkou castku zbrani z Ruska ,nebot zlodej se citi v pravu ,tak jak zlodej v Palestine dela srdcervouci zcenya za sebou necha jen spoust.Takze nase paneta Zeme se muze vlivem hladovcu po moci,silencu a blaznivych vedcu stat mrtvou planetou,jen si zpocitejte kolik valek jsme meli od konce te posledni.
: China/USA/Germany: War Is Not Far from Us ...... by Chi Haotian, Defence Minister, Epoch Times - It is indeed brutal to kill one or two hundred million Americans. But that is the only path that will secure a Chinese century, a century in which the CCP leads the world. We, as revolutionary humanitarians, do not want deaths. But if history confronts us with a choice between deaths of Chinese and those of Americans, we'd have to pick the latter, as, for us, it is more important to safeguard the lives of the Chinese people and the life of our Party. That is because, after all, we are Chinese and members of the CCP. Since the day we joined the CCP, the Party's life has always been above all else! History will prove that we made the right choice.
The US has a shocking conspiracy." According to what he had in hand, from September 27 to October 1, 1995, the Mikhail Sergeevich Gorbachëv Foundation, funded by the United States, gathered 500 of the world's most important statesmen, economic leaders and scientists, including George W. Bush (he was not the US president at the time), the Baroness Thatcher, Tony Blair, Zbigniew Brzezinski, as well as George Soros, Bill Gates, futurist John Naisbitt, etc., all of the world's most popular characters, in the San Francisco Fairmont hotel for a high-level round table conference, discussing problems about globalization and how to guide humanity to move forward into the 21st century. According to what He Xin had in hand, the outstanding people of the world in attendance thought that in the 21st century a mere 20% of the world's population will be sufficient to maintain the world's economy and prosperity, the other 80% or 4/5 of the world's population will be human garbage unable to produce new values. The people in attendance thought that this excess 80% population would be a trash population and "high-tech" means should be used to eliminate them gradually.
Svet nikdy nemel smysl pro moralku,ale dnes ,podivejte se kolem sebe,moralka je m...Kráceno (Editor)

67523

24.8.2005 5:37

Terroristi o kterych Bush nic nevi.*Robertson Calls For Assassination Of Chavez *

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

NEW YORK - Duck and cover: Pat Robertson has apparently called for the assassination of Venezuela's president, Hugo Chavez.
— Religious broadcaster Pat Robertson suggested on-air that American operatives assassinate Venezuelan President Hugo Chavez to stop his country from becoming "a launching pad for communist infiltration and Muslim extremism." (kde je krestanska laska ,kdyz jde o olej)
The avowed Christian broadcaster and 1988 presidential candidate declared on his The 700 Club TV show Monday that "We have the ability to take him out, and I think the time has come that we exercise that ability."

A radical demagogue, Chavez enjoys cozy ties with that tarnished Marxist idol, Cuba's Fidel Castro. The Venezuelan primo has often slammed U.S. President George W. Bush and the U.S.-led war in Iraq. Further, Chavez controls an oil supply and refineries that have accounted for some 7% of the U.S. gasoline market. He's sought to shake up the Yankee applecart by tampering with prior deals inked by Exxon Mobil (nyse: XOM - news - people ), ConocoPhillips (nyse: COP - news - people ), Anadarko (nyse: APC - news - people )and Harvest Natural Resources (nyse: HNR - news - people ), oil majors who seek to develop Venezuela's heavy-oil reserves (See: "Hugo's Folly"[mrknutí jedním okem].
Kdyz nas nenechas krast,tak:He accused Chavez of converting Venezuela into "a launching pad for Communist infiltration" and--paradoxically--"Muslim extremism."
Proste ,jinymi slovy,nenechas nas vykrast tvuj barak,tak jses lump,lotr,blazen ,silenec,a tisice jinych nazvu,jen a to je nejhlavnejsi nerikej nikde ,ze 'MY jsme spatni,to je trestne,to je rassismus a jine na to mame dokonce uz i mezinarodni zakony.
"We don't need another $200 billion war to get rid of one, you know, strong-arm dictator," he continued. "It's a whole lot easier to have some of the covert operatives do the job and then get it over with."
Robertson, 75, founder of the Christian Coalition of America and a former presidential candidate, accused the United States of failing to act when Chavez was briefly overthrown in 2002.
Svet je rizen "jeskynnim muzem"-," Robertson said. "It's a whole lot cheaper than starting a war ... and I don't think any oil shipments will stop."
Kdyz letadlo s atomovou pumou na palube startovalo na Hirosimu,tak se vedle rozjezdove drahy modlil za zdar "operace" protestansky knez ,jiny ,katolicky ,uz pred tim pozehnal posadce-krestansky kostel.Uz dnes se mluvi o nabozenske valce ,krestane -muslimove ,pro zidovskou synagogu.

67530

25.8.2005 0:06

RE: Terroristi o kterych Bush nic nevi.*Robertson Calls For Assassination Of Chavez *

zap 65.?.?.?

Reakce na 67530

Venezuelsky president Chavez rozhodne neni obdivovan vsemi, ale urcite znacnou casti populace sve zeme. Prinesl zasadni socialni reformy ve prospech nizsich vrstev obyvatelstva. Lekarska pece zdarma jakoz i skolstvi jsou zname pouze na Kube. Nakonec byl po zasluze v popularnim hlasovani zvolen presidentem.

Mel se udajne minuly tyden (ve ctvrtek) setkat s F. Castrem a D. Ortegou (revolucnim vudcem z Nikaragui), coz se zda ze dava signal o vzajemne spolupraci techto statu. Bude-li se nekde v budoucnu materializovat americka invaze, mohlo by to byt prave tak ve Venezuele. Nejpravdepodobneji Panama by byla tim odrazovyn mustkem.

Jak p. Nehejl pise, americka ultrapravice nemuze venezuelskeho prezidenta ani citit. Stekaci pes Robertson je toho dukazem. Davejte dobry pozor, jakou lzivou taktiku bude volit Bush nyni! Mela ale bude, je to jen otazka kdy.

67616

25.8.2005 1:28

RE: Terroristi o kterych Bush nic nevi.*Robertson Calls For Assassination Of Chavez *

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 67616

Mozna trochu mimo tema clanku, ale Chavez je tedy nesporne komunisticky psychopat. Ten pripomina ty doby pred 1989 ze clovek nevi jestli se ma smat nebo plakat.

Napriklad "likviduje negramotnost". Negramotnost je ve Venezuele velky problem, a on dokonce plati dospelym lidem aby sli do "skoly" a naucili se "cist a psat". Coz spociva v tom ze ti zoufali chudaci tam jdou, tam jim mesic vykladaji o bolivarske revoluci a velkem vudci, pak dostanou diplom a penize a jdou pryc. Uz takhle Chavez snizil negramotnost o milion a pul lidi.

Jestlipak jste videl takove to "Volejte prezidentovi" a mel jste po ruce psychiatra aby vam vysvetlil co to jsou za projevy?

Ja bych dokonce rek ze Chavez je este vetsi psychopat nez Robertson, a nejni zadny stesti pro nikoho na svete ze sedi na takovym mnozstvi ropy.

67621

25.8.2005 11:38

RE: Terroristi o kterych Bush nic nevi.*Robertson Calls For Assassination Of Chavez *

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 67621

jozin z bazin - aha, takze proto, ze vam pripadne Chavez vetsim psychopatem nez Robertson, jenz nabada k jednoznacnemu teroristickemu aktu vuci demokraticky zvolene hlave ciziho statu, je treba ho veskere ropy (a s nim i Venezuelsky lid, asi jako Iracany ci drive Kanadany) promptne vojenskou akci zbavit? [překvapení]

Clovece nestastna, bazinova, rika vam neco pojem imperialismus? [překvapení]

67667

26.8.2005 14:34

RE: Terroristi o kterych Bush nic nevi.*Robertson Calls For Assassination Of Chavez *

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 67667

Jednak jsem nic o vojenske akci nepsal. Jestli si mam vybrat mezi Chavezem a imperialismem, volim imperialismus. A nemate nahodou potize s definici slova terorismus? Podivejte se do vykladoveho slovniku!

Jestli si myslite, ze ropa pod jezerem Maracaibo nyni patri venezuelskemu lidu, tak na to nejak nejni co rict. "Statni" venezuelska ropna spolecnost je ovladana spolkem Chavezovejch podplukovniku, ne venezuelskym lidem. Vite co si muze venezuelskej lid? Ten si muze tak postavit boudu nad Caracasem, navesit se ilegalne na elektricky vedeni, cumet na Tele Chavez a cekat az je pristi dest splachne do ty hromady vodpadku dole po svahu.

Demokraticky zvolena hlava? No jako pilnej ctenar Zvedavce jiste vite, ze panu Chavezovi pri volbach dobre poslouzily masinky firmy Diebold, jo te firmy co je jejim velkym akcionarem jeden americkej senator co pri pouziti tech masin taky prekvapive vyhral volby. Spekulujte, spekulujte...

67808

27.8.2005 1:25

RE: Terroristi o kterych Bush nic nevi.*Robertson Calls For Assassination Of Chavez *

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 67808

A co jste nasel ve vykladovem slovniku vy, pochlubte se? Co jsem nasel ja vypovida jednoznacne o tom, ze nabadani k takovym akcim je terorismus jak vysity [zahanbení] [oči v sloup]

Co z toho maji Venezuelane? Videl jste tu tabulku s cenami pohonnyhc hmot? Rekl bych, ze z toho maji SAKRA hodne, anebo benzin skoro zadarmo. To se ovsem musi v rezii USA zmenit, ze? [chechtot]

67885

28.8.2005 22:40

RE: Terroristi o kterych Bush nic nevi.*Robertson Calls For Assassination Of Chavez *

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 67885

Priznejte se, Vas ani nenapadlo nejakou definici terorismu hledat. Proste se tim slovem nekdo ohnal proti nejakemu Americanovi, hura, to je hrdina. Poslouzim Vam definici ze samotneho doupete zla, State Departmentu:

Terrorism: premeditated, politically motivated violence perpetrated against noncombatant targets by subnational groups or clandestine agents, usually intended to influence an audience.

Jinymi slovy, kdyz si nekdo pousti hubu na spacir, terorismus to neni (Robertson). Kdyz se nekdo odpali na krizovatce plne civilu, aby to dobre vypadalo, terorismus to je (iracky bojovnik za svobodu). Dokonce slovni spojeni "teroristicke prohlaseni" je oxymoron, nic takoveho neexistuje.

Ten venezuelsky benzin zdarma je obdobou nekdejsiho ceskeho komunistickeho piva zdarma, a ma podobny analgeticky efekt. Vy koukam byste vymenil svoji svobodu za par jalovych protiamerickych prohlaseni a par galonu benzinu, a jste za tim cilem zcela pripraven odkyvat vsechno kazdemu komunistickemu psychopatovi razeni Miroslava Stepana. Budte rad, jestli nemate v nasi krasne Venezuelite zadne zajmy a ze za Vas s Chavezovymi lidmi jedna nekdo jiny aby Vy jste si nemusel spinit ruce s tou rudou chatrou.

68147

29.8.2005 1:27

RE: Terroristi o kterych Bush nic nevi.*Robertson Calls For Assassination Of Chavez *

carodejnik 62.?.?.?

Reakce na 68147

>Jinymi slovy, kdyz si nekdo pousti hubu na spacir, terorismus to
>neni (Robertson).

Samozrejme, ze nie, ale je to hate-crime a palky za to su tiez okolo desat rokov.

68165

25.8.2005 13:49

RE: Terroristi o kterych Bush nic nevi.*Robertson Calls For Assassination Of Chavez *

zap 65.?.?.?

Reakce na 67621

"Something amazing has been taking place in Latin America in recent years that deserves wider attention than the continent has been accustomed to attract. The chrysalis of the Venezuelan revolution led by Chávez, often attacked and derided as the incoherent vision of an authoritarian leader, has finally emerged as a resplendent butterfly whose image and example will radiate for decades to come." .....napsal jisty britsky novinar.

To jiste nevypada hanlive. Naopak, H. Chavez ma ve sve vlastni zemi 70% podporu obyvatelstva. Bush naproti tomu ma neco kolem 30%. Lze velmi snadno nazvat 'komunisticky silenec' nekoho, kdo se nam nehodi do kramu.

A prave proto, soude dle popisu shora musi byt tento clovek odstranen. V historii Latinske Ameriky nebyl vitan zadny vudce odlisny od vzoru typu Pinochet. Kazdy vudce nezavisly na politice Spojenych Statu a pracujici v zajmu lidu sve zeme byl viden americkym vedenim s neduverou. Nic noveho.


67676

26.8.2005 14:18

RE: Terroristi o kterych Bush nic nevi.*Robertson Calls For Assassination Of Chavez *

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 67676

Jo pracujici v zajmu lidu. A to jedine.

Takovou malou paralelu. Co kdyby se nejakou nehodou stalo, ze v CR bude prima volba prezidenta. A hlasem vsech vozralejch vohnoutu z ceskejch hospod se jim stane pan Zeman. Vobratem ruky zavede svoji ctyrhodinovou TV show plnou bonmotu, frontalniho zaberu jeho ksichtiku a tupe prikyvujicich ministru, a prikaze vsem stanicim vysilat ji v prime time. Kolem D1 vyskacou bilboardy "Co je proti Zemanovi to je proti lidu". Nezamestnanost spadne na nulu, hned jak je vsechny zamestna nove zrizena statni organizace, rozdeli je napul, jedna pulka kope jamy, druha je zasypava. Po faktickem zkonfiskovani nejvetsich ceskych podniku do rukou pane Zemanovych kamaradicku se koruna propadne a prestane byt smenitelna, 20% vnitrni inflace a statem kontrolovane a nezvysovane platy zpusobi rust slumu jak hub po desti. Posilame do Beloruska zdarma brambory a nemeckym zakaznikum Skody Auto pan prezident vyklada ze jsou nacisti, osobni neshody pane Zemana s nejakym slovenskym potentatem nas privedou na pokraj valky. Pivo se rozdava temer zdarma.

No kdyby tohle nekdo oznacil za kapitalni pruser, to by to musel bejt leda nakej zavilej nepritel CSSD nebo mozna exponent imperialistickejch tajnejch sluzeb. Jo zajem lidu.

67807

25.8.2005 22:46

RE: Terroristi o kterych Bush nic nevi.*Robertson Calls For Assassination Of Chavez *

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 67530

Ten kazatel Robertson je dobrej magor. On dokonce v roce 1988 kandidoval na presidenta proti Bushovi st ale nominaci nezískal protože přece jen i pro běžného amerického voliče jsou jeho názory příliš silná káva ale jedny primárky kdesi v redneck zapadákově vyhrál. Chavez rozhodně není andílek ale obvinovat ho z podpory muslimského extremismu to je hodně těžká sci-fi. Krom toho Robertson se nechal slyšet že pokud nebude US politika příliš vstřícná k Israeli založí třetí stranu a bude odebírat Bushovi jeho ovečky z bigotních evangelicko-křestanských kruhů.

67733

25.8.2005 23:41

RE: Terroristi o kterych Bush nic nevi.*Robertson Calls For Assassination Of Chavez *

TS 213.?.?.?

Reakce na 67733

>Krom toho Robertson se nechal slyšet že pokud
>nebude US politika příliš vstřícná k Israeli založí
>třetí stranu a bude odebírat Bushovi jeho ovečky z bigotních
>evangelicko-křestanských kruhů.

Vzhledem k tomu, o jak maly podil v poslednich letech Republikani vitezili, by se mohlo jednat o v dusledku velmi pozitivni krok.

Treba Robertson prece jenom spasi svet, i kdyz asi jinak nez si predstavuje.

67738

27.8.2005 17:37

RE: Terroristi o kterych Bush nic nevi.*Robertson Calls For Assassination Of Chavez *

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 67733

Vice vstricna politika k Izraeli by se musela zmenit ze zahranicni na domaci, jakou ma proboha Roberston podporu a vliv v USA?

67962

24.8.2005 7:02

Oprava

Modráček 213.?.?.?

Trochu bych pana Krále poopravil: Američáci jsou zvyklí na svůj standard, nikoliv standart. Se standartou běhá pan Lojzodušan před čínským velvyslanectvím. Pak ještě srovnání Revolučních a Republikánských gard. Irácké Republikánské gardy byly určitě lepšími oddíly na vyšší vojenské úrovni. To samozřejmě neznamená, že by Revoluční gardy nemohly Američákům pořádně "zatopit" a také doufám, že tak v případě konfliktu učiní.

Nakonec k rubrice Ve zkratce - Základna USA v Paraguayi: V tomto případě Američákům opravdu, ale opravdu nejde o ropu, kdo něco takového tvrdí, je lhář, terorista a popírač holohoaxu. Jde jim totiž o plyn. [chechtot]

67536

24.8.2005 9:25

Ehm

Pavel T 212.?.?.?

Že by byl Irán takovej svatoušek jsem si tedy na rozdíl od autora nevšiml. Podpora hnutí Hizballah je zcela neskrývaná, podpora dalších "národně osvobozeneckých hnutí" (např. v Čečensku, ačkoliv se tedy rozhodně nechci nijak zastávat ruských způsobů...) je víceméně taktéž známá, podpora Šiítů v Iráků je též jasnou věcí... Je pravda, že Irán "oficiální" výrobu atomovky nepřiznal, na druhé straně, buďmě upřímní, to Izrael také ne, takže když už, tak měřme stejným metrem. Pravda je ta, že ten druhý jí má, zatímco ten první se o to snaží. U Izraele je naproti tomu celkem jisté, že ji nepoužije (snad jen jako odplatu na stejný útok, případně v absolutním nebezpečí totální porážky), zatímco u Iránu je velmi nejisté, komu by se případný produkt dostal do rukou...
Autor vidí za vším naftu, což je hodně mimo, protože Amerika si právě spaluje ruku v Iráku (dle autora taky kvůli naftě) a je naprosto nepravděpodobné, že by ze stejného důvodu riskovala daleko horší boj. Problém, ať už se to autorovi líbí či ne, jo prostě fakt jen a jen ta iránská atomovka...
Na rozdíl od něj si ale nemyslím, že by USA na Irán zaútočily, protože si to nemohou dovolit. Prostě jen stupňují tlak, což je jen předvoj případných sankcí, kterými to nejspíš skončí. Jestli to bude k něčemu, to je věc druhá...
Takže bych na závěr poprosil - příště více objektivity a méně zaslepené nenávisti...

67547

24.8.2005 16:35

RE: Ehm

tora85 80.?.?.?

Reakce na 67547

Tak naivní příspěvek jsem už dávno nečetl. Pane, bohužel asi Vaše názory čerpáte z mainstreamových médíí v ČR, jinak si to nedovedu vysvětlit.
A sankce? Haha. Annanův syn byl obviněn ze zneužití programu pro Irák (ropa za potraviny). Ve finále vyšlo najevo, že na tom nejvíc profitovali amričtí obchodníci. Takže jaké sankce? A za co? Ale to si taky v našich médiích moc nepřečtete. Neberte to prosím ve zlém.

67577

24.8.2005 17:45

Reakce Pavla T ...

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 67577

... mně nepřijde tak hloupá, jak tvrdíte. Ale i já mám pár připomínek.
1) Přestaňme měřit všem jedním metrem. Je to většinou jen lhaní (ať ostatním či sobě). Měřit jedním metrem všem můžeme jedině v rámci námi daných pravidel. Tam, kde se jedná o vytváření těchto pravidel, se nesmíme ohlížet na ostatní. Kdo tvrdí, že to dělá je pokrytec, kdo to skutečně dělá je pomatenec. Kdo má pocit, že už to není MY vs. ONI, že se svět změnil (poprvé v historii) a už můžeme konečně zasednout všichni ke stolu jako MY a společně dohodnout i samotná pravidla hry, ten blouzní. Relativismus, ke kterému takové uvažování vede, nás může přivést do záhuby. Pokud ho vezmem jako základ všem úvah (jak to dělají třeba multikulturalisté), tak nám budou opravdu vycházet absurdní závěry úvah. "My máme atomovky a nehodláme se jich vzdát, nemůžeme tedy bránit v tom komukoliv jinému, když ten navíc tvrdí, že nás tím nebude ohrožovat o nic více, než jsme my doteď ohrožovali jeho".
2) USA nejen že mají možnost leteckých úderů na Irán, ale věřím, že jsou odhodlané k nim v případě potřeby sáhnout. Neblafují.

67582

27.8.2005 17:49

RE: Reakce Pavla T ...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 67582

Ano, je naprosto v moznostech USA vymazat zarizeni v Ishafanu z povrchu zemskeho. To vsak nic nemeni na faktu zaminovat Hormuzsky pruliv a angazovat se primo v Iraku, to je naprosto mimo schopnost USA ovlivnit. Vzhledem k faktu, ze 140 000 vojaku ma Pentagon v Iraku, nejakych par tisic v Afganistanu zahajeni masove vojenske operace proti Iranu s cilem obsadit tuto zemi neni mozne bez nekolika set tisic vojaku a ty Bily dum nema momentalne k dispozici. Co zbyva jako vychodisko? V pripade vzdusnych utoku, at se Bush rovnou rozlouci se stabilizaci Iraku nebo Afganistanu i s ropou proudici pres Hormuzsky pruliv. Pokud chce obsadit a "demokratizovat" Iran potrebuje na to vojaky. Evropa se do valky nepohrne, zavest prezencni vojenskou sluzbu v USA zrejme nepujde a Teheran tohle navic moc dobre vi.

67965

25.8.2005 1:12

RE: Ehm

Morris 62.?.?.?

Reakce na 67547

Souhlasím s vámi

67619

24.8.2005 9:58

Velká slova.

Had 81.?.?.?

Kapánek mimo, nicméně vzhledem k tomu, že se v souvislosti s Íránem projednává i "podpora terorismu" taky dobré.... http://zpravy.centrum.cz/svet/clanek.phtml?id=389540&hp1

67551

24.8.2005 18:03

Z globalniho pohledu...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

...je ropna krize zhola nevyhnutelna [zahanbení]

Otazka - je lepsi, aby k ni doslo brzy, dokud USA jeste nekontroluji veskere zasoby ropy a nemaji tak strategickou vyhodu rovnajici-se temer jasnemu vitezstvi motorizovane armady proti pesakum? (prosta logika prepravy, pro otestovani-si pravdivosti jest mozno pouzit neprijemne realisticky simulator moderniho bojiste - Battlefield 2)
Anebo mame cekat, nez dojde k krizi, protoze USA zabavi veskerou ropu pro sebe z hlediska jejich zajmu?

Pak totiz bude zbytek sveta v jasne nevyhode.

Washingtonsti neocons utokem na Iran mohou docela dobre odstartovat zrychlenou verzi vlastniho konce. Iran totiz logicky "osvobodi" Irak a bude po vmesovani-se USA do vnitrnich zalezitosti Iraku.

Globalne vzato - at uz sakra utoci! Ted to vitezstvi nad USA bude stat mene zivotu nez potom... [mrknutí jedním okem]

67584

18.3.2006 11:18

RE: Z globalniho pohledu...

Petr Tichý speedfreak (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 67584

Tak tomu říkám názor,jen by měl nejprve otevřít svou burzu s ropou a donutit tak USA k "prvnímu kroku"

98225

24.8.2005 19:15

Co mohou dělat jiného?

Gdosy 85.?.?.?

Myslím že celá ta mašinérie okolo ropy začíná dosahovat obludných rozměrů. USAci mohou říkat co chtějí, ale pohled na mapu s přihlédnutím k jejich válečným tažením hovoří jasně. Pokud své tvrzení, že v případě potřeby použijí nukleární zbraň, myslí Bů vážně, pak je zrovna čas získat vlastní atomovku, stejně jako to patrně dělá Irán. Obzvlášť když vidí jak dopadl jeho soused. Já osobně jejich pohnutky chápu. A moc dobře vím, kdo se této zbraně nejvíc bojí. Inu potrefená husa, že.

67589

24.8.2005 20:39

Od schuzky s dablem k murder and kidnaping ?!?!

cech 172.?.?.?

Pat Robertson: Bush a lying deluded moron


The founder of the U.S. Christian Coalition said Tuesday he told President George W. Bush before the invasion of Iraq that he should prepare Americans for the likelihood of casualties, but the president told him, "We're not going to have any casualties."

Pat Robertson, an ardent Bush supporter, said he had that conversation with the president in Nashville, Tennessee, before the March 2003 invasion. He described Bush in the meeting as "the most self-assured man I've ever met in my life."

"You remember Mark Twain said, 'He looks like a contented Christian with four aces.' I mean he was just sitting there like, 'I'm on top of the world,' " Robertson said on the CNN show, "Paula Zahn Now."

"And I warned him about this war. I had deep misgivings about this war, deep misgivings. And I was trying to say, 'Mr. President, you had better prepare the American people for casualties.' "

Robertson said the president then told him, "Oh, no, we're not going to have any casualties."

Robertson, the televangelist who sought the Republican presidential nomination in 1988, said he wishes Bush would admit to mistakes made.

"I mean, the Lord told me it was going to be A, a disaster, and B, messy," Robertson said. "I warned him about casualties."

More than 1,100 U.S. troops have died in Iraq and another 8,000 troops have been wounded in the ongoing campaign, with the casualty toll significantly increasing in the last six months as the insurgency there has deepened.

Asked why Bush has refused to admit to mistakes on Iraq, Robertson said, "I don't know this politics game. You know, you can never say you were wrong because the opposition grabs onto it: 'See, he admitted he screwed up.' "

67593

24.8.2005 22:30

No jo, Amici maji duvody umirat...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

http://ax2.old-cans.com/bendib/Noble-Cause.jpg

...a nejaky zensky do toho preci nenechame kafrat, ze...

http://ax2.old-cans.com/bendib/Women-of-US.jpg

[oči v sloup]

67605

24.8.2005 22:45

Ty karikatury zde opravdu chybely (:-)

Peter Veliky 70.?.?.?

Ted si predstavte ze kazdej pripivajici by prisel se svout troskou do mlyna a zacal by sem 'lepit' ty jeho oblibene plakaty. Ze si vubec ten pan Trodas neuvedomuje ze je jedinej kterej s takovymhle paskvilem obtezuje? Sakra, vypada to jako v Dikobrazu za starych 'dobrych'casu.
Dejte nam sem neco pane Trodas i o mandelince bramborove, vypustene na CSSR imperialistyckym USA.
Rika se ze jeden obrazek udela vice nez sto slov. Jen ne proboha takovehle obrazky! To uz radsi nahe baby, tak do padesatky.

67607

25.8.2005 0:02

RE: Ty karikatury zde opravdu chybely (:-)

TS 213.?.?.?

Reakce na 67607

>Rika se ze jeden obrazek udela vice nez sto slov.

Taky si jeden pridam.

http://www.idrewthis.org/2005/sheehan.html

67615

25.8.2005 1:46

Ty karikatury zde opravdu jsou vitane

cech 172.?.?.?

Reakce na 67607

A jsem rad ze se nekdo obtezuje je najit a pripojit k
k diskuzi. Napriklad pri poznamkach o Iraku zde maji definitivne sve
misto.

Co tak trochu tolerance,nikdo Vas nenuti na to dlouze pohlizet.

Je snad podstatou nelibosti ze je v obrazcich GWB v nepriznivem svetle pro jeho priznicvce nebo jen ta obava o
kousek mista na strance?

67623

25.8.2005 3:40

RE: Ty karikatury zde opravdu jsou vitane

zap 70.?.?.?

Reakce na 67623

Nejlepsi jsou na Al-jazeera. Ty jsou dokonce hejbaci. [cool]

67634

25.8.2005 7:18

RE: Ty karikatury zde opravdu jsou vitane

68 68.?.?.?

Reakce na 67634

Nejlepsi jsou na Al-jazeera. Ty jsou dokonce hejbaci.

Jak malo staci pro vas entertainment!! [smích]

67642

25.8.2005 8:12

RE: Ty karikatury zde opravdu jsou vitane

kema 207.?.?.?

Reakce na 67634

>Nejlepsi jsou na Al-jazeera. Ty jsou dokonce hejbaci. [cool]

Ano, jsou hejbaci.
Osama mava kalasnikovem. Terorista odpaluje bombu, jiny terorista nekomu pizla hlavu.
Takove hejbaci obrazky ma pan Zap radeji. Ty od Trodase jsou prilis staticke. [smích]

67646

25.8.2005 9:13

Armada verbuje s velkyma bonusama

cech 172.?.?.?

Reakce na 67634

co se tak zapojit do budovani demokracie pod vedenim GWB?
Berou ted legaly,ilegaly,drogare,trestane,cekajici na trest,vypadnute z treti obecne...to by bylo aby tam zaniceneho priznivce soucasne administrativy
neuvitali.
Stastnou cestu!!

67654

26.8.2005 2:53

RE: Armada verbuje s velkyma bonusama

zap 65.?.?.?

Reakce na 67654

Ano, silne to pripomina to, cemu se kdysi rikalo 'budovani socialismu'. My s tim mame sve skusenosti a dokazeme odhadnout cile.

V www.democracyrising.us je mozno se docist o planovanem odvodu nekterych profesi do armady. Odvodni povinnost zacne po 18 letech veku a bude se vztahovat i na neobcany, tedy legalni residenty. Jejich tela se budou vracet, jak je jiz zavedenym zvykem - v noci. A samozrejme bez vojenskych poct. Rodice a pozustali budou za projeveny nesouhlas verejne pranyrovani, ignorovani a zesmesnovani...

67755

25.8.2005 8:15

Ty karikatury zde opravdu jsou treba!

tutinek 62.?.?.?

Reakce na 67607

Nelibi se vam? Tak se na ne nedivejte!
Nam se velmi libi! [velký smích]
Jeste vetsi sranda je ze se proti tomu oponujete.
Hladina diskuzi je cim dal vic na vysi kanalizace ciliz karikatyra a satira jsou na zvedavci uplne na miste.

67647

27.8.2005 17:51

RE: Ty karikatury zde opravdu chybely (:-)

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 67607

Nebudte takovy suchar, ja se casto zasmeju. Je to prijemne a zdrave. [mrknutí jedním okem]

67967

25.8.2005 16:04

"...sranda je ze se proti tomu oponujete....' (pan Tatinek)

Peter Veliky 70.?.?.?

Tenhle pan neumi ani Cesky, ani anglicky 'oponujete'. Co tim chce pan Tatinek rici? To mu vysla zasoba ceskych slov?
To je asi jeden z tech co popisuje vedouci politicke strany 'Lidr'. ([smích]

67682

25.8.2005 16:52

RE:

TS 213.?.?.?

Reakce na 67682

>Co tim chce pan Tatinek rici?

Tutinek, ne Tatinek. Doporucuji nainstalovat Firefox (pokud pro vas neni jeho styl vyvoje prilis komunisticky) a zvetsit si fonty, pak na jmena lip uvidite. Stejne tak muzete pomoci extenze Adblock zablokovat obrazky, ktere odhaluji podstatu veci s primosti, ktera Vas pohorsuje.

>To je asi jeden z tech co popisuje vedouci politicke strany 'Lidr'.

Ono by mozna dost blbe znelo nazyvat je Vudce, i kdyz by to v nekterych pripadech bylo presnejsi.

67691

25.8.2005 22:26

Malý Rasputine, a.k.a. Petře Veliký,

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 67682

>Tenhle pan neumi ani Cesky, ani anglicky 'oponujete'. Co tim chce
>pan Tatinek rici? To mu vysla zasoba ceskych slov?

Tenhle Váš komentář je výkřik do zrcadla.

67728

29.8.2005 12:21

Pane Petre, prepepril jste mi toho vepre!

tutinek 62.?.?.?

Reakce na 67682

Jste mimo misu!
Tutinek Mravkolev je z Ferdy Mravence, to vi kazde dite, otec a matka (vyjimka budou stari zaspskli dedci)[velký smích] . Kritizovat pravopis na diskuznim foru ve kterem ja plno cesky mluvicich, ale ne uplne spisovne psacich clenu ukazuje jen na hladinu vasi inteligence.
Cim vas prispevek obohatil diskuzi o Iranu a Iranske pasti nevim ale na takove blbosti neni treba utracet cas. [chechtot]

68217

25.8.2005 16:08

'..Hladina diskuzi je cim dal vic na vysi kanalizace ..' (Tentyz pan Tatinek)

Peter Veliky 70.?.?.?

Proc jeno ten pan Tatinek nenapsal misto 'kanalizace' - 'Sewer' ?
Co se tyce tech Dikobrazskych karikatur, zvednete pracky, kdo je pro a kdo proti. Ja davam palec dolu, zasadne proti. Moc me ty kresby pripominaji padesata leta.

67683

25.8.2005 17:17

RE: '..Hladina diskuzi je cim dal vic na vysi kanalizace ..' (Tentyz pan Tatinek)

hostující 84.?.?.?

Reakce na 67683

Nevěsit hlavu prosím.Možná není daleko doba,kdy tyto karikatůry (a podobné zrůdnosti) nás obtěžovati přestanou.
Z moci úřední. [velký smích]

67694

29.8.2005 12:36

(Pan Tatinek) Nevykejte mi, blechy nemam! :)

tutinek 62.?.?.?

Reakce na 67683

(Porad tUtinek.)
Vy jste proti a ja pro, no a?
Vas nazor by jste mohl trochu rozmaznout aby jse to dalo pochopit.
Nebo jste jen proti USA kriticke satire a karikarure? [velký smích]
Ze vam to pripada 50ta leta? Oni asi ti komunisti co vas osukali nemeli ve vsem chybu! Kdyby jen videli v tech 50tych letech jak to bude o 50 let pozdeji. To by jse zdesili jak jejich lzi jednou budou skutecnosti. [chechtot]

68219

26.8.2005 1:50

Vezmeme v potaz tuto charakteristiku fasismu...

zap 65.?.?.?

puvodni clanek byl otisten v 'counterpunch' pod titulem "Speje Amerika k fasismu?"
-------------------------------------------------------------------------

Fascism tends to be warlike and criminally aggressive. The invasion of Iraq combined with the flag waving, ultraviolence and official big lies does the trick. And the ongoing threats to Syria and Iran strengthens the case.

We usually find a "Duce" in charge. A character created by image manipulation and propaganda. Every attempt has been made to put Bush over as a triumph of the will cowboy hero who flies big airplanes and struts on flight decks in his special uniform. The effort to create a sneering superman hasn't completely worked because Dubya comes across as a little too dumb for the task.

--------------------------------------------------------------------------

Well, 'Dubya' neni zrovna mudrc, snazi se byt dobry cancal a lhar, coz se mu celkem dari.


67750

27.8.2005 1:30

Nesmysl

Honzík 84.?.?.?

Je nesmyslné tvrzení, že írán nevyvíjí jaderné zbraně či je dokonce nechce. Írán je chce a to potvrdí i lidé, kteří se v Íránu vyznají. Dokonce i Íránci by je rádi viděli. Psát o Íránu jako o arabské zemi je totální nevědomost a jasně degraduje článek na bulvární žvást. Kdo se trochu vyzná v jaderné energetice ví, že některá zařízení, která Írán hájí nejsou zapotřebí viz. Česko, SLovensko, Švédsko, kde se také nenacházejí. Jinak Írán je sadistická islámská teokracie porušující lidská práva v některých ohledech více než-li svého času NACISTICKÉ NĚMECKO.

67887

27.8.2005 17:53

RE: Nesmysl

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 67887

To Severni Korea taky a deje se neco? [oči v sloup]

67968

27.8.2005 17:59

RE: Nesmysl

TS 213.?.?.?

Reakce na 67968

>To Severni Korea taky a deje se neco? [oči v sloup]

Severni Korea neplave na rope ani nema dulezitou strategickou pozici.

Navic ma dulezitou roli jako atomovy strasak, takze Americani mohou tvrdit, ze protiraketove systemy vyvijene kvuli Cinanum jsou kvuli Kimovi.

67970

27.8.2005 19:34

RE: Nesmysl

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 67970

Vidite ta zbrojarska zasterka na vyvoj technologii mi uplne unikla. Asi uz blbnu nebo co. [smích]

67994

28.8.2005 2:49

RE: Nesmysl

carodejnik 62.?.?.?

Reakce na 67970

>Severni Korea neplave na rope ani nema dulezitou strategickou
>pozici.

>Navic ma dulezitou roli jako atomovy strasak, takze Americani
>mohou tvrdit, ze protiraketove systemy vyvijene kvuli Cinanum
>jsou kvuli Kimovi.

Ropu sice nema, ale strategicku poziciu ma velmi dolezitu. N-Korea je velmi dolezity spoluhrac pri udrziavani Japoncov "pri rozume". Ked prilis vyskakuju, hned leti nejaka severo-korejska raketa ponad Ostrovy. A takeho strasiaka si predsa ti americki White House-buzeranti sami neodstrania.
Ti sionisticki blbci velmi dobre vedia, ze Nipps im tu Hirosimu a Nagasaki este neodpustili a ani to nikdy nemali v umysle.

68032

28.8.2005 21:54

RE: Nesmysl

leho 64.?.?.?

Reakce na 67968

>To Severni Korea taky a deje se neco?

Jisteze nic, Rene. Podle vas, aby byl Velky Satan ferovy, musi zlikvidovat vsechny totalitni rezimy do jednoho a najednou, kdyz uz chtel delat neco s Irakem, tak mel hned take totez udelat se Severni Koreou, Iranem, Kubou, Cinou...atd. Jinak se nemelo delat vubec nic a tyhle rezimy, abychom byli ferovi, nechat v pohode budovat co nejvice teroristickych skupin typu Hamasu, jelikoz oni stejne na Cesko nezautoci, leda proti Izraeli, Velkemu Satanu ci UK, takze by bylo aspon na co se divat v TV novinach. Tak nejak, ze ano...??

68140

28.8.2005 22:04

RE: Nesmysl

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 68140

Hm, pane leho, Irán třeba "je na tapetě", že prý vyvíjí nukleární zbraně. Ale přitom tam MAAE jezdí na kontroly a tedy víme, že asi nevyvíjí. Kdežto ta Korea se netají, že už dokonce má nuklearní zbraně a navíc není pod kontrolou. Tedy by snad, když tedy USA má pořadníček, že ano, měla být neprodleně ta Korea na prvním místě, nebo se v něčem pletu ? Dokonce měla mít přednost i před Irakem, pokud Vy a Vám podobní na čele s načalstvem ve WH jen nelžete !! [velký smích] To by jste měl vyvrátit. Jinak totiž fakt pouze lžete.

68142

29.8.2005 1:00

RE: Nesmysl

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 68140

Zapomel jste jmenovat hlavniho satana Rusko, i kdyz "rise zla" se nepochopitelne stahla ze sveho imperia v Evrope, vojenslou silou by to byla schopna udrzet uplne lehce. [oči v sloup] Pokud jde o Koreu uz za me odpovedeli jini. [mrknutí jedním okem]

68159

30.8.2005 0:24

nezadame, abyste ty "staty z osy zla" likvidovali najednou...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 68140

...ale bylo by zahodno venovat Severni Korei a silencum v ni pozornost. Ostatne, je to mala zeme a US army by ji mohla zvladnout zpacifikovat i bez odpaleni atomovek (diverzni vysadek na ovladaci centrum a sila raket + fullscale utok) a svet by zatleskal - pokud byste se ovsem po akci stahli, zeano [mrknutí jedním okem]

Ani jedna zeme, jenz jste jmenoval (Kuba, Cina, Severni Korea - a nejblize - Iran) nevybudovala Hamas. To zvladli zide za tyto staty svym terorem, uplatnovanym vuci palestincum. Ale co to? Zadne sankce Izraeli nevidim??? [překvapení]

A co se tyce teroristu, tak nejvetsimi teroristy jsou dnes US army, to je bezpochyb.

http://www.novinky.cz/zahranicni/irak/63865

"Během iráckého konfliktu zahynulo více novinářů než ve válce ve Vietnamu. Za 2,5 roku jich v první jmenované zemi zemřelo už 66; v druhé to bylo za 20 let 63 osob."

"První obětí se stal 22. března 2003 australský kameraman Paul Moran pracující pro zpravodajskou síť ABC. Zabila ho nálož umístěná v automobilu. Poslední obětí se zatím stal zvukař agentury Reuters, jenž byl zastřelen americkými vojáky včera v Bagdádu."

Davejte si uz sakra bacha, na koho strilite, jezis! [pláč]

http://ax2.old-cans.com/bendib/Private-Security.jpg

68285

30.8.2005 5:00

RE: nezadame, abyste ty

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 69.?.?.?

Reakce na 68285

>...ale bylo by zahodno venovat Severni Korei a silencum v ni
>pozornost. Ostatne, je to mala zeme a US army by ji mohla
>zvladnout zpacifikovat i bez odpaleni atomovek (diverzni vysadek
>na ovladaci centrum a sila raket + fullscale utok) a svet by
>zatleskal - pokud byste se ovsem po akci stahli, zeano [mrknutí jedním okem]

A kdo by mel podle vas venovat Severni Korei a jejim silencum vetsi pozornost. Muzete upresnit, ktera zeme by to mela byt?

>Ani jedna zeme, jenz jste jmenoval (Kuba, Cina, Severni Korea - a
>nejblize - Iran) nevybudovala Hamas. To zvladli zide za tyto
>staty svym terorem, uplatnovanym vuci palestincum. Ale co to?
>Zadne sankce Izraeli nevidim??? [překvapení]

Asi proto, ze k uvaleni sankci se dosud nenasel zadny duvod, ktery by je ospravedlnoval. A to ani v muslimy zkorumpovane OSN. Co se tyce Hamas a dalsich tri teroristickych organizaci v Palestine, mate pravdu, jejim otcem je egyptsky zid Arafat.

>A co se tyce teroristu, tak nejvetsimi teroristy jsou dnes US
>army, to je bezpochyb.

To jsou ovsem jen pouze vase bezpochyby. O vasich uvahach, ktere prameni z nenavisti, ja osobne mam vazne pochyby.

>"Během iráckého konfliktu zahynulo více novinářů
>než ve válce ve Vietnamu. Za 2,5 roku jich v
>první jmenované zemi zemřelo už 66; v druhé to bylo za 20
>let 63 osob."

Po prve v historii modernich valek bylo povoleno asi 450 akreditovanym novinarum zucastnit se valky bez omezeni, v prvni linii. Je to jejich remeslo a oni znaji lepe nez vy riziko, ktere je provazi.

>"První obětí se stal 22. března 2003 australský kameraman
>Paul Moran pracující pro zpravodajskou síť ABC. Zabila ho
>nálož umístěná v automobilu. Poslední obětí se zatím
>stal zvukař agentury Reuters, jenž byl zastřelen americkými
>vojáky včera v Bagdádu."

Jejich chyba, mohli zustat doma a psat do rubriky Rady hospodynkam. Do Iraku je nikdo nenutil, vyslal je tam jejich zamestnavatel za tucny honorar.

>Davejte si uz sakra bacha, na koho strilite, jezis! [pláč]

Zkuste to sam, rozeznat ve vedru, kdy se vlni vzduch, ze nevidite dobre na deset metru, jestli na vas je namiren teleobjektiv, nebo pancerfaust a jestli osoba ktera na vas zminenym neidenfikovatelnym predmetem miri je zvedavy novinar, nebo nekdo, kdo touzi vas zabit. Jak rychle a huste byste v takovem pripade strilel vy?

68332

30.8.2005 13:53

RE: nezadame, abyste ty

TS 213.?.?.?

Reakce na 68332

>Po prve v historii modernich valek bylo povoleno asi 450
>akreditovanym novinarum zucastnit se valky bez omezeni, v prvni
>linii. Je to jejich remeslo a oni znaji lepe nez vy riziko, ktere
>je provazi.

Armada se moc dobre poucila z Vietnamu, odkud neregulovani divoci novinari prinaseli nepopularni zabery perforovanych a grilovanych civilistu.

Pouzit embedded novinare byl genialni tah Pentagonu. Nechat je vybudovat si vztah k jednotce ke ktere jsou prideleni. Potom je podstatne mensi sance, ze pustej ven neco negativne vypadajiciho, a zaroven budou produkovat spoustu atraktivnich zaberu. Velmi jednoduchy psychologicky mechanismus zalozeny na identifikaci se skupinou.

Po embedded novinarich Americani nestrileji. Vypada to docela jako pokus o zastraseni tech, co nejsou pod kontrolou.

Cukr a bic. Spolupracujte, hrajte pro nas, a my vam dame rozhovory s generaly, my vam dame atraktivni zabery z kamer ve smartbombach, my vam dame pekne obrazky co vam zvednou sledovanost. Jdete ven sami a tocte jak vypada neupravena skutecnost, a my po vas budeme strilet.

>Jejich chyba, mohli zustat doma a psat do rubriky Rady
>hospodynkam. Do Iraku je nikdo nenutil, vyslal je tam jejich
>zamestnavatel za tucny honorar.

Strilet po novinarich se nedela. Je to docela rychla metoda jak nasrat ostatni novinare.

>>Davejte si uz sakra bacha, na koho strilite, jezis! [pláč]

Zlata slova.

>Zkuste to sam, rozeznat ve vedru, kdy se vlni vzduch, ze nevidite
>dobre na deset metru, jestli na vas je namiren teleobjektiv, nebo
>pancerfaust a jestli osoba ktera na vas zminenym
>neidenfikovatelnym predmetem miri je zvedavy novinar, nebo nekdo,
>kdo touzi vas zabit. Jak rychle a huste byste v takovem pripade
>strilel vy?

S tolika pristroji, tolika elektroniky, a tak dobrym vycvikem, a oni za plneho slunecniho svitu nepoznaji kameru od raketometu na deset metru. Ostuda.

S timhle pristupem postrilite spoustu nevinnych mistnich. Takhle se hearts and minds domorodcu neziskavaji.

Kdy uz si konecne uvedomite, Rambove, ze prakticky kazdy zivy cil ma taky rodinu, ma bratry a ostatni pribuzne, rodinne vazby v regionu jsou tradicne povazovany za silne, a ze kdyz zabijete jednoho, naserete aspon tucet dalsich???

68365

27.8.2005 4:30

Co ma a nebo nema je na Irancich samotnych,ne na Honzikach z celeho sveta.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kde ,kdo se stavi do pozice soudce ,jak Iraku,Tak Afganistanu<tak Iranu,ale zapomel jedno pravidlo,nestrkej nos do veci ,do kterych ti nic neni,neni to tvuj business-obchod.Kdyz ,ceskoslovensko bylo pod komunistickym rezimem ,tak ,take Americani v USA nesoudili totalitni vladu,vzdy delali dobry obchod s komunisty,at uz to byl ropovod ,kde soveti pouzili vezne z Gulag a nikdo nerval o lidskych pravech a jinem.Jestli Iran citi potrebu atomovych zbrani,tak se neni ,co divit,nebot politika USA neni nijak mirumilovna a stoji prave na vyhrozovani z posice sili,tech zbrani hromadneho niceni ,co ma k disposici.USA nikdy nepomohli zemi jez nema olej,vzpomenme udalosti v Madarsku a proces u nas v Ceskoslovensku pod vedenim prazskeho jara a pozdeji Invase statu Varsavske smlovy,tak ,Hodonin nebyl lakavym soustem strycka Sama ve jmenu ,vsech tech principu ,co plni jeho kapsu.Obcan z Cech by simel v ramci mezinarodni situace a situace na strednim vychode pripomenout Mnichov ,kdyz se jednalo o nas a bez nas ,se soudem ,tech daleko za vodou, a opet v Jaltske konferenci,ze ano?
Takze ,Honzove by si meli hledet sve polevky doma a nestrakt nos do te Iracke a Iranske a mel by si vzit dovolenou do byvale Jugoslavie a trosku se tam porozhlednout a pripomenout si,ze nektere trosky ,co tam jeste maji ,byly udelany se souhlasem Ceske vlady v ramci podpory NATA.
Kdyby ,ani to nestacilo,tak ,at si predstavi zasah demokratickych sil v podobe raket s dlouhym doletem,jez dopadli na Prahu,protoze ,tam vladne nekdo ,koho na zapade zatratili a proto muselo zemrit mnoho prazanu ,jako tech v Bagdadu,Belehradu a jinde.
Nakonec ,je treba pripomenout ,ze v Americe ,vydali prohlaseni ,je zpodepsalo mnoho samovyvolenych ,aby svet uznal nadrazenost USA a podridil se mu,nekladl odpor ,mel rozum,kdyz stejne proti tem raketam nic nezvladne,proste,novy svetovy rad s parem "vyvolenych" s klackem v ruce je tady,takze nejaka ta rana padne i na ty male souce ,co vedi,co maji delat v Iranu a v Iraku,jinymi slovy,se s nimi podeli o jejich osud ,ktery on tak odsuzoval,jeden tyran ,nahradi druhym a jeste vetsim ,nez byl ten predchazejici,ty ,budou soudit jeho.

67903

27.8.2005 11:25

RE: Co ma a nebo nema je na Irancich samotnych,ne na Honzikach z celeho sveta.

JirkaF 212.?.?.?

Reakce na 67903

1 - Souhlas. 100% pravda.
2 - Děkuji za Češtinu.

67918

27.8.2005 5:16

V Americe ,uz krestansko-zionisticti panbickari ,spolecne s Pentagonem ,rozhoduji nad svetem.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

CIA, Military Men Agree with Pat Robertson

Newsmax | August 26 2005

While televangelist Pat Robertson has apologized for suggesting that Venezuelan strongman Hugo Chavez be assassinated, a former military man and an ex-CIA operative have stepped forward to say that his concerns about Chavez aren't exactly unwarranted.

"Chavez is a dangerous guy," retired Col. David Hunt told Bill Bennett's "Morning in America" fill-in host Steve Malzberg on Wednesday. "We helped to elect the son of a gun [and] after 9/11 you don't get to threaten us."

The issue of assassination "should be on the table," Hunt said. "I'm suggesting that we use it as a tool . . . to get those guys nervous."

Former CIA operative Wayne Simmons agreed, telling Fox News Channel's "Hannity & Colmes," that Chavez has "threatened not only the United States and the west, but [has]armed himself with the revolutionary armed forces of Colombia, which is the oldest, most well-trained terrorist organization in Latin America."

"He should have been killed a long time ago," Simmons said.

Urcite v te Venezuele je neco v neporadku,uz jen to ,ze tam maji olej a stryc Sam nedrzi hadici k nalejvani a dolary netecou do jeho kapes ,tak ,jak v Iraku.Takze,poradek musi byt,klacek je ,jen najit duvod a ten se vzdycky najde ,zakon dzungle v modernim predkladu a s pomoci medii to zvladnem.
Nejhorsi je ,ze se nechteji nechat okradat ,tak ,jak kdysi zeme Varsavske smlouvy ,kde komunistcti reditele se predhaneli v plneni planu ,kdo vic doda,kdo vic vyzdima delniky,jen aby "Pritel" nezapomel je poplacat uznale po shrbenem hrbete.Narodit se v zemi ,kde je olej,to je nestesti.

Nakonec ,s pomoci Bozi ,to, co chceme,od ceho mame mezinarodni zakony,kterych uz je tolik,ze vzdycky mame pravdu my.
1963 Kennedy tape debates nuking China to defend India

BOSTON, Massachusetts (AFP) Aug 25, 2005
Senior defence aides warned president John F. Kennedy in 1963 that any guarantee to defend India against Chinese attack would require a commitment to use nuclear weapons.
Oil price barrels towards $US70-Valku vedou bohati,ale za panize chudaku.Wardell said: "If it does hit $US70, then it will carry on going ... towards $US75 or $US80.
"It could be in the immediate term (but) if it's not in the next week or so, then it could be later on in the year."
However, the bank did not repeat its warning earlier in the year of a possible "super-spike" in oil prices above $US100.
Radioactive Wounds of War
Tests on returning troops suggest serious health consequences of depleted uranium use in Iraq.
U.S. forces first used DU in the 1991 Gulf War, when some 300 tons of depleted uranium—the waste product of nuclear power plants and weapons facilities—were used in tank shells and shells fired by A-10 jets. A lesser amount was deployed by U.S. and NATO forces during the Balkans conflict. But in the current wars in Afghanistan and, especially, Iraq, DU has become the weapon of choice, with more than 1,000 tons used in Afghanistan and more than 3,000 tons used in Iraq. And while ...Kráceno (Editor)

67906

27.8.2005 17:33

Zde by bylo vhodne dodat...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

...ze DU byl oznacen OSN jako ZHN, cize ZHN se konecne nasly v Iraku.

Bohuzel, jaksi v spatnych rukou [vyplazený jazyk] Na Amiky za drzeni a pouzivani ZHN, byt proti civilistum, nikdo embargo nejak nevyhlasuje, ani o invazi do USA a souzeni Bushe, jako valecneho zlocince nic nevim... [pláč]

67961

28.8.2005 6:01

Nic na svete se nedeje nahodou,vse je predem vzdy pripraveno.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kdyz Nemecky vyslanec v Moskve se dozvedel ,ze Nemecke vrchni veleni podepsalo primerizbrani,coz "zapad" oznacil okamzite za kapitulaci,tak poznamenal bolsevickym komisarum,ze je to smutne ,ze Nemecko prohralo ,ale na druhou stranu se ukonci to hrozne vrazdeni lidi.Na tento projev ulehceni okamzite reagoval bolsevicky komisar ,jez mu rekl do oci,ze at se moc neraduje ,ze uz jsou plany na dalsi valku,jez bude mnohem hroznejsi ,nez ta ,co se prave ukoncila.In other words, the eternal British mantra of divide and conquer, now embraced with giddy enthusiasm by fanatical parvenu neocons, greedy barbarian Bushmen, and cost-plus arrivistes along the Potomac.

Bush-Cheney Heading
For Nuclear Rendevous
At Desert One
As for the military side, US nuclear sneak attack plans have been in the works for some years under the supervision of the utopian Secretary of Defense, Donald Rumsfeld. In the summer of 2004, Rumsfeld promulgated an "Interim Global Strike Alert Order." "Global strike" is Pentagon jargon for pre-emptive attack or, in plain English, a sneak attack. Under this order, the US STRATCOM (Strategic Command, corresponding to the Cold War Strategic Air Command) in Nebraska revamped its posture to be ready to deliver nuclear and conventional attacks on states alleged to be developing weapons of mass destruction (WMD). The plans to deal with an alleged threat from North Korea and/or Iran go under the designation CONPLAN (or contingency plan) 8022-22. This planning was ordered by Bush in a January 2003 secret directive in order to provide a "full-spectrum" global strike.
The attitude of Russia and to some extent of China towards a US invasion of Iran represents a giant question mark. There is every reason to think that, since the fall of the Shah, the USSR and then Russia have been determined to prevent the US occupation of Iran, especially northern Iran and the Caspian Sea coast, the possession of which would give London and Washington the opportunity to project their meddling deep into new areas of central Asia.

68055

30.8.2005 2:32

'..Davejte si uz sakra bacha, na koho strilite..'

Peter Veliky 70.?.?.?

Ten zvukar i kameraman to slizli po zasluze. Reportovali ze strany teroristu (teroriste je vzali mezi sebe)..Jak mohli amici vedet ze ta kamera a mikrofon neni bazuka? Ja tez bych se delal ze to nevim ([mrknutí jedním okem]

68308

30.8.2005 5:10

RE: '..Davejte si uz sakra bacha, na koho strilite..'

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 69.?.?.?

Reakce na 68308

>Ten zvukar i kameraman to slizli po zasluze. Reportovali ze
>strany teroristu (teroriste je vzali mezi sebe)..Jak mohli amici
>vedet ze ta kamera a mikrofon neni bazuka? Ja tez bych se delal
>ze to nevim ([mrknutí jedním okem]

Souhlasim s tebou Petre, ale je uplne jedno z ktere strany chce zpravodaj delat svou reportaz, dulezite pro nej je, jakou cenu bude jeho zpravodajstvi mit v porovnani s vynalozenym rizikem. To je zcela demokraticky ponechano na tom , kterem zpravodajci. Pripadne nasledky plynouci z toho kolik si dovoli risknout jsou zcela jeho osobni zalezitosti a nelze z toho vinit treti osobu. A to ani tehdy ne, kdyby se motal v prestrelce v ktere prekazi vyhledu a ohrozuje tim bezpecnost te ktere strany. V tom pripade je lepsi ho odstrelit s vedomim ze je to novinar, ktery se mota, kde nema a ohrozuje zdravi a zivoty zucastnenych.

68334

Tuto stránku navštívilo 7 727