Diskuze k článku

USA a Izrael bojují o Mauretánii

Příspěvků 99

16.8.2005 2:28

...je to takova blbost...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Mozna, ze si to dokonce i pletu, ale kdyz jsem uvidel tu vlajku tak mam dojem, ze je to presne ta vlajka Mauretanie, jenz byla relativne nove (pul roku max?) hre od EA (Electronic Arts - ale to je jen distributor...) prirazena Ceske republice.
Chci rici - kdyz si vyberete statni prislusnost, tak ta vlajecka co u Ceske republiky je je cela zelena a to v ni vypada (s ohledem na malou velikost nelze rici presne) jako pulmesic s nejakou teckou - hvezdickou? [překvapení] [chechtot]

Urcite zajimave [velký smích] Kdyby nekdo neveril, tak mohu dodat screenshot [velký smích]
Kdyby tak pouzivali googla: http://www.google.com/search?hl=cs&q=czech+republic+flag

A jinak dekuji panu Kralovi za jako obvykle hezky clanek - onu udalost jsem okrajove zaznamenal, ale nemel jsem nejmensi tuseni, o co jde [smích] Ale jak je tam ropa, tak je to jasne [chechtot]

66272

16.8.2005 13:18

Zase demagogie pana Krale

leho 84.?.?.?

Pry je v Mauretanii ropa. No to me tedy podrzte, to jsem jeste neslysel a ani v Library of Congress o rope v Mauretanii ani stopy. Jedna se o zcela bezvyznamnou chudickou africkou zemi...

http://lcweb2.loc.gov/cgi-bin/query/r?frd/cstdy:@field(DOCID+mr0090)

66332

16.8.2005 13:32

RE: Zase demagogie pana Krale

leho 84.?.?.?

Reakce na 66332

Musim uznat, ze sice v Library of Congress se clovek docte, ze ropne produkty se neprodukuji, ale dovazi, ale naproti tomu v CIA World Fact Book se docteme, ze se nasla ropna loziska 80 mil od pobrezi, ze kterych by bylo mozno tezit ropu ne drive nez v roce 2006. Znovu ale opakuji, ze se jedna o zemi chudickou s velice spatnou infrastrukturou a o takovou v drtive vetsine kapitaliste nemaji zajem. Ja bych rozhodne videl vyhodnejsi tezit ropu na Aljasce, Kalifornii nebo v Mexickem zalivu nez v nejake velmi zaostale zemi jakou Mauretanie je...

66337

16.8.2005 14:06

RE: Zase demagogie pana "leho"

Lev 68.?.?.?

Reakce na 66337

............... aha "leho". Konecne jste nam to vysvetlil, jak je to s tou tezbou ropy a chudobou. No jasny, takze podle vas pane, Saudi byla nejbohatsi zemi Orientu, tak proto tam zacali tezit ropu. Hm, jeste, ze tu ropu nedovazeli od nekud jinud [zmaten] [zmaten]

66342

17.8.2005 4:20

RE: Zase demagogie pana

zap 65.?.?.?

Reakce na 66342

....aha "leho". Konecne jste nam to vysvetlil, jak je to s tou tezbou ropy a chudobou.
------------------------------------------------------------------------

Vypada to p. Lve, ze 'sardz' to uz v Iraku s tema 'dzihadistama' dorazil a ted ma vopustak. Pripravte se na paroplavbu, to bude ve vduchu zase koure! [překvapení] [velký smích]

66455

16.8.2005 14:11

RE: Zase demagogie pana Krale

dobyvatel 84.?.?.?

Reakce na 66337

Ja si zasa myslim, ze pre amikov je idealne najprv vytazit/minut cudziu ropu a potom, ked uz na svete ziadna nebude, budu minat svoju, pripadne ju predavat za niekolko (desiatok?) nasobnu cenu... Europe. Ked chcel Bush nedavno zacat cucat na Aljaske, zdalo sa mi to velmi kratkozrake.

66343

16.8.2005 20:04

RE: Zase demagogie pana Krale

Modráček 213.?.?.?

Reakce na 66343

Velmi správně, někteří američtí naftaři se tím ani netají. V ekonomickém interview otevřeně přiznali, že se jim více vyplatí dovážet ropu z Mexika a Bolívie, zatímco americká, hlavně ta nejbohatší, ložiska zatím ponechají bez těžby. [naštvaný]

66383

16.8.2005 20:31

RE: Zase demagogie pana Krale

kema 207.?.?.?

Reakce na 66383

>Velmi správně, někteří američtí naftaři se tím ani
>netají. V ekonomickém interview otevřeně přiznali, že se
>jim více vyplatí dovážet ropu z Mexika a Bolívie, zatímco
>americká, hlavně ta nejbohatší, ložiska zatím ponechají
>bez těžby. [naštvaný]

Panove dobyvateli a Modracku,

ropa se tezi nejprve tam, kde je jeji tezba nejlevnejsi. Nikdo ji nikomu nekrade, prodava se za svetove ceny.
A ty stoupaji a i nadale stoupat budou. Jedny z nejvetsich zasob ropy jsou v Kanade v Alberte, ale je tahle ropa se musi oddelovat od pisku, tak se s jeji tezbou v nejvetsi mire ceka az do doby, kdy se to vyplati.
Prectete si neco o ekonomice a nehledejte za vsim jakousi konspiraci.

66386

16.8.2005 21:31

Kema odhaluje demagogii četaře Kulihráška

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66386

>ropa se tezi nejprve tam, kde je jeji tezba nejlevnejsi.
Tak alespoň jednou máte pravdu, pane kema. Jak praví české mudrosloví, i slepá svině najde občas bukvici. Odporujete ale moudrům četaře Kuliferdy, že by se nafta měla těžit například v Kalifornii, ne někde v Mauretánii. A to lze ve vaší lehosledí kadibudce kvalifikovat jako vzpouru.

66398

17.8.2005 4:46

RE: Kema odhaluje demagogii četaře Kulihráška

kema 207.?.?.?

Reakce na 66398

>Tak alespoň jednou máte pravdu, pane kema. Jak praví české
>mudrosloví, i slepá svině najde občas bukvici.

Dekuji za uznani, pane Taborsky.
A nebojte, pokud zmenite zdroje svych informaci, i vy jednou tu svoji bukvici najdete. [mrknutí jedním okem]

>Odporujete ale
>moudrům četaře Kuliferdy, že by se nafta měla těžit
>například v Kalifornii, ne někde v Mauretánii. A to lze ve
>vaší lehosledí kadibudce kvalifikovat jako vzpouru.

I vy odporujete. Odporujete nemennym moudrostem, ktere vyznavaji zdejsi konspiracni teoretici.
Snad vam ti lide odpusti. Insh Allah.

66462

17.8.2005 0:45

RE: Zase demagogie pana Krale

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 66386

Ano, v USA je něco podobného. Ropa je v břidličném podloží (jako houba nasáklá ropou). Až se však ceny ropy vyšplhají na úroveň, kde bude ekonomicky výhodné jí těžit, budou se světové ekonomiky potácet v kolapsu. Recese tak, jak jí známe dnes, bude slabý odvar. Nevím teda, z čeho se tak drahá ropa zaplatí. Dnes se mohutně prezentuje názor, že ani současná hranice ceny ropy, něco pod 70 USd za barel nemá na ekonomiku vliv. Ovšem ekonomové vědí, že v tomto ohledu ještě chvíly potrvá, než se efekt projeví. Pak to ale bude velmi tvrdé. A tak je jasné, proč kongres USA radší vynaloží obrovské částky na zbrojní výdaje na vojenské, špionážní, řízené puče, nebo zprátelenými režimy k zachování kontroly zdrojů ropy, místo investic do nových způsobů těžby. A oni dobře vědí, že ropa s cenou nad 100 USD, začne vše stahovat dolů. My, buď otevřem oči, nebo budeme nepříjemně překvapeni.

66424

17.8.2005 0:45

RE: Zase demagogie pana Krale

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66386

Pane Kema prectete si neco o "Oil Peaku". Bily tym si v unoru tohoto roku nechal vypracovat odbornou studii na toto tema, urcite to zadal spickovym expertum. Jsou tri variinty budouciho vyvoje. V kazdem pripade situace, kdy ropa prestane byt dostupna pouze na zaklade penez muze nastat nejpozdeji do dvaceti let. httpp://www.blisty.cz/2005/8/17/art24573.html [mrknutí jedním okem]

66425

17.8.2005 5:10

RE: Zase demagogie pana Krale

kema 207.?.?.?

Reakce na 66425

>Pane Kema prectete si neco o "Oil Peaku". Bily tym si v unoru
>tohoto roku nechal vypracovat odbornou studii na toto tema,
>urcite to zadal spickovym expertum. Jsou tri variinty budouciho
>vyvoje. V kazdem pripade situace, kdy ropa prestane byt dostupna
>pouze na zaklade penez muze nastat nejpozdeji do dvaceti let.
>httpp://www.blisty.cz/2005/8/17/art24573.html [mrknutí jedním okem]

Pane Rene,
ja myslim, ze za penize bude jeste dlouho vsechno. I ta nestastna ropa. I kdyz za priserne ceny.
Ten clanek je splacany z dosti pochybnych zdroju. Britske Listy, El Jazeera a tak podobne. Ja vim, ze to pro vas neni argument, ale ty odkazy ktere tady doporucujete jsou dost na jedno brdo.
Je to vsechno jakoby od lidi,kterym nejaky ekonom znasilnil babicku a kteri povazuji Friedricha von Hayeka za samotne ztelesneni dabla a trzni ekonomii za peklo na zemi.
Ale podivejte se do historie. Tohle propagovane rizeni statem a ustup od trzni ekonomiky a "konsumerizmu" vzdycky prineslo jen bidu a hlad.
Nejspis proto se tihle lide ted soustreduji na predpovidani budoucnosti.
To je temer bez rizika.


66465

17.8.2005 5:30

RE: Zase demagogie pana Krale

TS 213.?.?.?

Reakce na 66465

ja myslim, ze za penize bude jeste dlouho vsechno. I ta nestastna ropa. I kdyz za priserne ceny.

To je nepopiratelne. Otazkou je jestli bude pro jiste "rogue nations" vyhodnejsi kajicne prijit s kanystrem a tlustym svazkem bankovek, nebo si pro ni prijet s ostre nabitym tankem.

Je to vsechno jakoby od lidi,kterym nejaky ekonom znasilnil babicku...

Babicku samotnou ne, jenom kupni silu jejiho duchodu.

...a kteri povazuji Friedricha von Hayeka za samotne ztelesneni dabla a trzni ekonomii za peklo na zemi.

Trzni ekonomie nebude fungovat dokud si jeji zastanci neuvedomi jeji nedostatky (a ze jich je). Napriklad rozpor mezi pozadavkem na trvaly rust v systemu s radou limitujicich faktoru - od dostupnosti zdroju pres to kolik stresu clovek snese az po konecnou kapacitu spotreby spotrebitele (ktera se da do urcite miry vybicovat reklamou, ale taky to nejde do nekonecna).

Tohle propagovane rizeni statem a ustup od trzni ekonomiky a "konsumerizmu" vzdycky prineslo jen bidu a hlad.

Jako kdyby trzni ekonomika nikdy nikam neprinesla bidu a hlad. Viz socialni dopady "reforem" nadiktovanych IMF/WB, nebo Hospodarska Krize.

66467

17.8.2005 7:15

RE: Zase demagogie pana Krale

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66465

Opravdu zrejme jste to spatne cetl, ministerstvo energetiky USA nezadalo, vypracovani expertizy letos v unoru ani al-Dzasire, ani Britskym listum dokonce ani Greenpeace. [překvapení] [překvapení] [překvapení]

66472

18.8.2005 2:49

RE: Zase demagogie pana Krale

Jano 213.?.?.?

Reakce na 66465

Aha! Pan Kema, zda sa, povazuje Zvedavca za seriozny zdroj, inako by tu stale neexceloval [velký smích]

66588

17.8.2005 3:40

RE: Zase demagogie pana Krale

zap 65.?.?.?

Reakce na 66386

Jedny z nejvetsich zasob ropy jsou v Kanade v Alberte
-----------------------------------------------------------------------

To je prvni pulka zpravy. Druha pulka je, ze je vlastnena temer vsechna americkymi spolecnostmi a ty ktere jsou kanadske maji ve vedeni americany. Mam tu zpravu z prvni ruky: syn jednoho znameho tam pracuje (v managementu). Doufame, ze americane nam casem nejakou tu ropu tez (za svetove ceny) laskave odprodaji. To by bylo od nich moc hezke!

66449

17.8.2005 4:58

RE: Zase demagogie pana Krale

kema 207.?.?.?

Reakce na 66449

>To je prvni pulka zpravy. Druha pulka je, ze je vlastnena temer
>vsechna americkymi spolecnostmi a ty ktere jsou kanadske maji ve
>vedeni americany. Mam tu zpravu z prvni ruky: syn jednoho znameho
>tam pracuje (v managementu).

Tak to nemate z prvni ruky. To mate z druhe ruky.
A`kde pracuje syn JEDNOHO vaseho znameho? Jedna pani povidala, ze to neni syn, ale dcera. A ze pracuje uplne nekde jinde.
Ale ted vazne pane zape. Prakticky vsechen dulezity byznys je soustreden v rukou nadnarodnich spolecnosti. Jake narodnosti jsou lide ve vedeni te ci one spolecnosti neni vubec dulezite.
Ze tomu synovi vzkazuju, at si svoje veledulezite a supertajne informace strci za klobouk.

>Doufame, ze americane nam casem
>nejakou tu ropu tez (za svetove ceny) laskave odprodaji. To by
>bylo od nich moc hezke!

To od nich vubec nebude hezke. To bude kseft jako kazdy jiny. Neco chces, zaplat a dostanes to. [oči v sloup]

66464

17.8.2005 13:16

RE: Zase demagogie pana Krale

zap 65.?.?.?

Reakce na 66464

Takle to vypada, kdyz 'oficielni pravda' dostava primat pred skutecnou pravdou. Skolni prikad Krema! Podle prirucky NWO!

Ve snaze delat hlupaka ze mne ukazujete jak kvalifikovany politruk jste. Kazdy vi, co pojem 'nadnarodni' znamena, specielne kdyz maji americka jmena. Potrebujete nalehave pohovor s Ms. Maude Barllow! [oči v sloup]

66517

16.8.2005 19:17

Demagogie seržanta Kulihráška

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66337

Vy byste si měl, seržante Kulihrášku, nejdřív počítat do deseti, než něco plácnete.

Chudá, zaostalá Mauretánie je ideální místo na těžení nafty. Proč myslíte, že se tam tlačí Židi, Kulihrášku? Protože doufají, že jim za ni budou platit mušličkami kauri nebo skleněnými korálky!

66376

17.8.2005 1:33

RE: Zase demagogie pana Krale

Belveder pilsenaaa (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 66332

Vite ono je hrozne moc ropy kuprikladu v takove Nigerii taky a Svycarsko to neni.Prirodni bohatstvizeme vubec preci nezarucuje prosperitu jejiho obyvatelstva.Ropy je v Africe mnoho a zkorumpovanych vladcu vic nez dost.

66436

17.8.2005 7:53

RE: Zase demagogie pana Krale

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66332

Sergante je to mimo topic, ale mel jsem diskusi s panem Ben Hurem ohledne pouzivani deti jako stitu vojaky US Army v Iraku, ted ctu na BL ze islamsti duchovni v Iraku vydali nabozensky edikt, ve kterem zakazuji pohyb deti bez dozoru na ulici prave z tohoto duvodu, takze jak to je? [zahanbení] [zahanbení]

66481

17.8.2005 8:27

RE: Zase demagogie pana Krale

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 66481

>Sergante je to mimo topic, ale mel jsem diskusi s panem Ben Hurem
>ohledne pouzivani deti jako stitu vojaky US Army v Iraku, ted ctu
>na BL ze islamsti duchovni v Iraku vydali nabozensky edikt, ve
>kterem zakazuji pohyb deti bez dozoru na ulici prave z tohoto
>duvodu, takze jak to je? [zahanbení] [zahanbení]

Asi tak pane Bartosek. Dzihadistovi ve vrazdeni nezabrani nic, ani pohyb deti s dozorcema ani nabozensky edikt. Budou mrtvi jak dozorci tak deti. To snad neni tak tezke pochopit. Divim se jen neskonale moudrosti islamskych duchovnich. Proc nezakazi svym vernym vrazdit deti, kdyz je islam tak mocny, urcite by sve pastyre dzihadisti poslechli. Nebo, ze by vrazdeni deti islamskym duchovnim vyhovovalo. Kdo vi ?

66486

17.8.2005 13:58

RE: Zase demagogie pana Krale

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66486

Ja nevim jake je rozpolozeni cloveka, ktery ma na tele hromadu vybusnin a je rozhodnut zabit sebe a odpalit to. Vidi, ze se uzavira ctvrt a hleda svuj cil. Nevim co se deje v jeho mysli, kdyz kolem sveho cile vidi houf deti sveho naroda. Zrejme je takova mysli nesrovnatelna s tou mou. Za to dokazu pochopit rozpolozeni zeme k nejakemu stavu udalosti, pokud nekolik let produkuje lidi, jez obetuji sve zivoty, aby tento stav zmenili. V mem chapani predstavuji deti ( ne penize nebo ropa) skutecne bohatstvi naroda, proto mi pripadne edikt duchovnich vyzivajici rodice, aby prevzali odpovednost za sve deti jako smysluplny a reflektujici urcity stav veci.

66529

17.8.2005 15:42

RE: Zase demagogie pana Krale

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 81.?.?.?

Reakce na 66529

to je samozrejme zajimava psychologicka otazka, chtela by to nejaky posmrtny scan mozku (hlava udajne zustava zachovana, jako mic odlitne), ale neco podobneho samozrejme zatim mozne neni

ja si totiz porad myslim, ze neni primarne velky rozdil mezi klasickym sebevrahem a sebevrahem-teroristou, coz si myslim ani snad nevyvola velkou debatu. Oba potlaci vuli zit a pud sebezachovy nejakym silnym impulzem - jeden treba depresi, druhy nasranim (a samozrejme mu to v casto pomaha nekdo cizi - brainwashing nebo jen neustale opakovani problemu, ktere ten dotycny sam vidi)

DOST MOZNA to ten dotycny vidi stejne tedy co se tyce bohatstvi zeme a tohle je jeho chaby pokus jak tem ostatnim detem pomoct zajistit spokojenejsi zivot, sam bych byl radeji aby kdyz uz to nekdo udelat chce, tedy bojovat, at radeji projde vycvikem a dela utocne akce opakovane, preci jen mluvi se tady o bojich, kde druha strana je pocetne a vojensky ve velke presile (a to samozrejme zanedbavam PR prevahu)

66545

18.8.2005 4:12

RE: Zase demagogie pana Krale

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66486

A ja se divim, vojakum USA, ze jim v ostre vojenske misi, jakoz je patrani po sebevrazednem atentatnikovi zcela jiste, davaji zvykacky a cokoladu!!! [překvapení] [překvapení] [překvapení] Vypada to, ze kevralova vesta neni to prave orechove!! [zahanbení]

66608

16.8.2005 15:42

Battlefield 2

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

http://ax2.old-cans.com/bf2-czech.gif

[velký smích] [velký smích] [velký smích]

66358

16.8.2005 16:10

USA chteli ropu z Iraku?

Peter Veliky 205.?.?.?

Vcera meli Iracti predstavitele nepodareny rozhovor, na kterem se nepohodli kvuli rozdeleni jednotlivym kmenum na velikost prijmu za ropu. Jak zde nekteri tvrdili, USA slo o ropu. Divim se ze tam tedy USA nebylo prizvano. Kecy levicaku obvunujicich USA z strategickeho zajmu o ropu a nasledne 'invazi' se znovu prokazuji za neinformovane zvasty.

66363

16.8.2005 16:40

RE: USA chteli ropu z Iraku?

Dana 82.?.?.?

Reakce na 66363

USA se toho handrkování vůbec nemusí účastnit. Oni už mají své jisté.

66368

16.8.2005 20:33

RE: USA chteli ropu z Iraku?

Rastik 195.?.?.?

Reakce na 66363

A mozete mi teda vysvetlit, naco americka vlada mina take astronomicke sumy na vojnu v Iraku, ked ZHN sa nenasli a o ropu nejde? V sucasnosti, ked uz zacina byt jasne aj ludom vo vedeni ropnych spolocnosti, ze vrchol tazby je len otazkou casu, by museli byt ludia v US vlade absolutni idioti, keby sa nesnazili zabezpecit pre USA co najviac ropy.
Tomu, ze islo o nejaku ideologiu alebo zvrhnutie diktatora snad neverite ani vy... [oči v sloup]

66387

16.8.2005 21:57

RE: USA chteli ropu z Iraku?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 66387

O co slo v Iraku, Rastiku? Preci o to, vydelat penize. O nic jineho opravdu neslo. Vydelat penize za zbrojeni, obnovit moc politiku a zapocit s premenou sveta na cernou a bilou.
Uz jsem to tu daval k dobru vickrat, ale tak jeste jednou - pred invazi USA + spojencu do Afghanu a Iraku byla podpora lidu Iraku a Saudske Arabie vuci militantnim magorum-islamistum, jenz chteji islamsky stat a chteji terorem a krvi otevrit masam oci, aby videly, jak prohnily je zapadni system "tzv. demokracie" - mno - mensi nez meritelny. Da se skoro rici, ze NULOVY.
Po pul roce po okupaci se delal pruzkum znova. A svete divse, neco pres 50% lidi najednou podporuje radikaly, od kterych by meli utikat, nebot jsou to stejne nebezpecni magori, jako neokonzervatiste, jenz tenhle epicky boj dobra proti zlu rozpoutali.

To vite, neni sovetsky svaz, neni proti komu zbrojit a bojovat a to se musi napravit [oči v sloup] [pláč] Proti terorismu je mozno bojovat do skonani veku. A kdyz bude podpora obcanu umirat, tak se nejaci teroriste vyrobi. 9/11 se vyrobili, pak v Spanelsku a nasledne 7/7 v Londyne.
Nejde o nic vic, nez moc, penize a nosnou ideu, jenz ztmeli spolecnost, aby se neutapela jen v komercnim shitu a nekaslala na velke ideje a moralne se nerozkladala.
Ideje Leho Strause.
Za islamisty mel podobne ideje vymyslel Sayyib Qutb.
V zasade chteji obe skupiny to same, jen neoconsi chtej vic penez a moci, islamistum staci islamsky stat a nedebatovatelny ramec islamu, jimz se snazi docilit, aby se masy nezvrhly na konzum... [mrknutí jedním okem]

Myslim, ze by hodne lidem protrel oci film The Power of Nightmares.

66400

17.8.2005 13:10

RE: USA chteli ropu z Iraku?

zap 65.?.?.?

Reakce na 66363

Divim se ze tam tedy USA nebylo prizvano...
------------------------------------------------------------

Ti se tam 'prizvali' sami. Bylo to na jare 2003.

66514

16.8.2005 16:58

USA se toho handrkování vůbec nemusí účastnit

Peter Veliky 205.?.?.?

A muzete mi pani Dano zjestovat, kdo jim tu ropu v Iraku prislibil? Ktery z tech Irackych kmenu by mel odvahu zasobovat USA?

66369

16.8.2005 19:30

RE: USA se toho handrkování vůbec nemusí účastnit

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66369

Malej Rasputine,

nám nemusí nikdo nic slibovat. Sliby jsou chyby, invaze je tutová, tedy to je to, co si myslel Bushův sink tank.

66377

16.8.2005 19:51

Dekuji pane Taborskej za inteligentni pouceni.

Peter Veliky 205.?.?.?

Reakce na 66377

Kdyz to vysvetleni prislo od Vas, to ho ho zde lide budou brat urcite vazne. a 'on face value'.

66380

17.8.2005 0:49

RE: USA se toho handrkování vůbec nemusí účastnit

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66369

Spis by jste se mel zeptat, kdo se odvazil z techto kmenu v tomto obchode s ropou vynechat. [mrknutí jedním okem]

66426

17.8.2005 9:31

RE: USA se toho handrkování vůbec nemusí účastnit

Dana 82.?.?.?

Reakce na 66369

>A muzete mi pani Dano zjestovat, kdo jim tu ropu v Iraku
>prislibil?
Nikdo USA nemusí nic slibovat. Snad si nemyslíte, že tam budou těžit sami Iráčané?

>Ktery z tech Irackych kmenu by mel odvahu zasobovat USA?
Všechny pane Petře, všechny.
Zjednoduším to. Prozatím se děti hádají o to, kdo bude mít kolik cukrátek ze sáčku, který má velký tatínek v kapse.

66493

16.8.2005 20:36

Diplomaticke styky a obchod

kema 207.?.?.?

Cely clanek je psany tak, jakoby na navazani diplomatickych a obchodnich styku s Izraelem bylo neco spatneho.
Podle me je to naopak. Cim vice islamskych zemi prekona svuj rasizmus, tim drive bude v cele oblasti mir. [mrknutí jedním okem]

66388

16.8.2005 21:41

RE: Diplomaticke styky a obchod

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66388

>Cim vice islamskych zemi prekona svuj
>rasizmus, tim drive bude v cele oblasti mir. [mrknutí jedním okem]
No tak to už jste zase v lehosledí lajně a kecáte. Islám nemá žádné rasové předsudky, vyznávají ho nejrůznější rasy a jsou bezvýhradně považovány za rovnocenné. Rasistický je judaismus a vrcholem rasismu vedle nacizmu je sionismus.

66399

17.8.2005 0:53

RE: Diplomaticke styky a obchod

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 66399

>Rasistický je judaismus a vrcholem rasismu vedle nacizmu je sionismus<

Judaismus není rasistický ale před sionismem dát radši přednost impre-sionismu.

66428

17.8.2005 1:30

RE: Diplomaticke styky a obchod

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66428

Mate pravdu neni nad sugesci az se na me vyriti v Minesote medved zkusim si predstavit, ze to je pitomej agresivni zajic a zkusim ho nakopnout. Doufam, ze to vyjde. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

66435

17.8.2005 5:25

RE: Diplomaticke styky a obchod

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66428

Jestli judaismus není rasistický, tak já jsem Panna Orleánská. Přečtěte si kousek Starého Zákona;o Talmudu už vůbec nemluvím.

66466

17.8.2005 19:11

RE: Diplomaticke styky a obchod

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 66466

SZ je nedílnou součástí křestanství IMHO jestliže je judaismus rasistický je stejně rasistické i křestanství. Že by nakonec ten islám byl jediný nerasistický- nejlepší? No já nevím mne je nejvíc sympatický buddhismus hlavně jeho tibetská verze.

66571

18.8.2005 2:19

RE: Diplomaticke styky a obchod

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66571

Nevyznám se moc v náboženství, ale z toho mála, co vím, mohu s jistotou tvrdit, že judaismus je rasistické náboženství. Nechci se přít, zda Starý Zákon je nebo není “nedílnou součástí křestanství”, ale Bible je jasně rozdělena na Starý a Nový Zákon a v principu se od sebe diametrálně liší. Nový Zákon neguje nejen představu ctižádostivého, krvelačného a pomstychtivého starozákonního Boha, ale především rasistickou bigotnost vyvoleného židovského folku. Ideologickým textem křesťanství je Nový Zákon; řídícím textem všech odrůd judaismu je Talmud. A to nejen pro židy praktikující ale i (nebo pravděpodobně v první řadě) pro Židy atheistické. Starý Zákon je pro židy vedlejší, málo význammný text a Nový Zákon je pro ně rouhání nebo terčem posměchu.

66582

18.8.2005 2:36

RE: Diplomaticke styky a obchod

zap 65.?.?.?

Reakce na 66571

No já nevím mne je nejvíc sympatický buddhismus hlavně jeho tibetská verze.
------------------------------------------------------------------------

Me taky pani. Jediny problem s nim je, ze udava za pricinu vsech utrpeni -CHTIC. A tomu my na Zapade podlehame takrka bez vyjimky.
[mrknutí jedním okem]

66585

18.8.2005 4:51

RE: Diplomaticke styky a obchod

kema 207.?.?.?

Reakce na 66585

> No já nevím mne je nejvíc sympatický buddhismus hlavně jeho
>tibetská verze.

>Me taky pani. Jediny problem s nim je, ze udava za pricinu vsech
>utrpeni -CHTIC. A tomu my na Zapade podlehame takrka bez
>vyjimky.

Kdyby vam vy dva byl sympaticky buddhismus, nezastavali byste se vrahu nevinnych lidi opasanych dynamitem !! [oči v sloup]

66617

18.8.2005 10:14

RE: Diplomaticke styky a obchod

Had 81.?.?.?

Reakce na 66585

>Jediny problem s nim je, ze udava za pricinu vsech utrpeni -CHTIC. A tomu >my na Zapade podlehame takrka bez vyjimky.
Hm, zape debatére, tech příčin utrpení udává i buddhismus více, což se může zbytečně zvrhnout ve slovíčkaření, takže i takto se to stručně vystihnout.
Jenom tedy bych nešvary, jež jsou zdrojem utrpení neponechával jednostranně na "na nás na Západě".
My na Západě musíme řešit aktuální problémy života stejně jako je musí řešit "oni" na Východě.
A proč je S NÍM jediný problém? Přece pokud je Vám tibetská odnož buddhismu sympatická a cosi o tom víte (snad), pak byste mohl zajásat, neboť realističtější návody k vyřešení trápení a zároveň rozvinutí poznání do netušených rozměrů se Vám do rukou nedostanou.
Tedy pokud je skutečně máte k dispozici a pokud Jste životem unavený a hledáte ty návody.
A Tibet? Skončil. To, co dělalo Tibet Tibetem je již nenávratně pryč. "Odstěhovalo se" to do jiné části světa a je značně překvapivé kam. To je ale jiná debata.
Mnoho zdaru v potírání zdrojů utrpení.

66672

18.8.2005 4:16

RE: Diplomaticke styky a obchod

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66571

Ano SZ starsi smlouva s Bohem jako soucast Bible, ale pak je tu Novy zakon a v nem je psano miluj blizniho sveho jako sebe sameho. Kdo ma byt bliznim v Palestine na prelomu letopoctu tot otazka. Na zaklade logiky se jde dostat do paradoxu, v nekterych pripadech neni nad to pouzit zdravy selsky rozum.

66609

18.8.2005 4:57

RE: Diplomaticke styky a obchod

kema 207.?.?.?

Reakce na 66399

>>Cim vice islamskych zemi prekona svuj
>>rasizmus, tim drive bude v cele oblasti mir. [mrknutí jedním okem]
>No tak to už jste zase v lehosledí lajně a kecáte. Islám
>nemá žádné rasové předsudky, vyznávají ho nejrůznější
>rasy a jsou bezvýhradně považovány za rovnocenné.
>Rasistický je judaismus a vrcholem rasismu vedle nacizmu je
>sionismus.

Pane Taborsky, umite cist?!
Psal jsem o islamskych zemich, nikoliv o islamu - nabozenstvi.
Jestlize vy pane pane Taborsky prijmete islam, (jestli se to uz nestalo) budete jeden z nich.
Pokud ovsem islamske zeme nedokazou uzavrit normalni styky s zidovskym statem, jedna se o rasismus jako vysity. A blbost.

66618

18.8.2005 5:18

RE: Diplomaticke styky a obchod

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66618

Syrie podminuje uzavreni mirovych jednani stazenim z okupovanych Golanskych vysin, Arabove pozaduji vyreseni palestinske otazky a bezpecnostni zaruky ze strany Izraele, nemaji chut inkasovat nejaky preventivni obranny uder. Presto Egypt jako jedna z mala arabskych zemi ma diplomaticke styky s Tel Avivem. Nemluve o tom, ze ohledne mezinarodnich dohod ohledne bezpocnosti nic moc. Izrael napr. nepodepsal dohodu o nesireni jadernych zbrani, nikdo nebombardoval jeho jaderna zarizeni ani na nej neuvalil sankce. Pokud 2000 let uplatnovani pokrevni linie a kastovni system v Izraeli neni cistym extremnim rasismem v uzsim pojeti, pak me laskave dodejte odborny termin jak to nazvat. [překvapení] [překvapení]

66623

18.8.2005 6:58

RE: Diplomaticke styky a obchod

Adapa 81.?.?.?

Reakce na 66618

Zdravím pane Kema,
když po bolševické revoluci v Rusku některé evropské státy odmítaly uzavřít normální diplomatické styky se Sovětským Svazem, byl to taky rasismus jako vyšitý?

66639

18.8.2005 8:32

RE: Diplomaticke styky a obchod

kema 207.?.?.?

Reakce na 66639

>Zdravím pane Kema,
> když po bolševické revoluci v Rusku některé evropské
>státy odmítaly uzavřít normální diplomatické styky se
>Sovětským Svazem, byl to taky rasismus jako vyšitý?

Nikoliv pane Adapa, neslo o rasismus.
Bolsevici se ujali moci nasilim a vyvrazdili carskou rodinu vcetne deti.
Izrael naproti tomu vznikl legalne na zaklade rezoluci OSN.
Nenavist proti zidum a jejich diskriminace JE rasismus.

66658

18.8.2005 8:35

RE: Diplomaticke styky a obchod

Adapa 81.?.?.?

Reakce na 66658

Pane Kema, ale v historii i té téměř nedávné, existuje mnoho států, kdy došlo k převratu a revoluci a během chviličky ostatní stát ten uznaly a zase navázali běžné diplomatické styky...
A já nevím, mně se zdá, že Izrael sice vznikl papírově legálně, ale za dost sporných okolností a jeho vznik a existence si již vyžádala také dost krve [pláč]

66659

19.8.2005 17:13

RE: Diplomaticke styky a obchod

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66658

Proc mluvit o bolsevicich, vedeni Ceky ze 100% ovladali rusti Askenaziove, podil tohoto etnika nesel v hlavnich lidovych komisariatech pod 70%. Chlevy se delali v pravoslavnych kostelich, coz musela byt pro ruskeho rolnika zvracenost, synagogy zustali stat. Pan Henry Ford mel dost penez na to, aby ziskal dobre refernce. Dokonce se ho nikdo, ani nodvazil v USA zazalovat, aby z nej udelal dojnou kravu. S podivem uvazime-li vliv sionistu na na podobu legislativy, media... v USA ve 20-tych letech.

66842

18.8.2005 7:30

RE: Diplomaticke styky a obchod

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66618

>Pane Taborsky, umite cist?!
Pane kema, bez mučení přiznávám, že se čtením Vašich textů problémy mám, protože často nevíte, o čem píšete:
>Psal jsem o islamskych zemich, nikoliv o islamu - nabozenstvi.
To je zase to Vaše obvyklé semanticko-demagogické chytrolínství, které nic nemění na podstatě věci. Domnívám se, že islámským zemím se říká islámské, protože tam většina obyvatel vyznává islám nebo je to i státní ideologie. Lze tedy předpokládat, že politika takových zemí je generálně v souladu s islámem a není tedy rasistická. Může být nábožensky nesnášenlivá.

>Pokud ovsem islamske zeme nedokazou uzavrit normalni styky s
>zidovskym statem, jedna se o rasismus jako vysity. A blbost.

Blbost je Váš problém, pane kema. Pletete si totiž pojmy islámské a arabské státy. Konflikt vždycky byl a je mezi Izraelem a arabskými, nikoliv islámskými státy (jako např. Pakistán, Turecko, atd). Židi a Arabové se hlásí ke stejné rase, tak co tu blábolíte o rasismu?

66647

18.8.2005 8:28

RE: Diplomaticke styky a obchod

kema 207.?.?.?

Reakce na 66647

>Blbost je Váš problém, pane kema. Pletete si totiž pojmy
>islámské a arabské státy. Konflikt vždycky byl a je mezi
>Izraelem a arabskými, nikoliv islámskými státy (jako např.
>Pakistán, Turecko, atd). Židi a Arabové se hlásí ke stejné
>rase, tak co tu blábolíte o rasismu?

Nikoliv, blbost je VAS problem Mr. Taborsky.
Nenavist proti Zidum JE rasismus, at uz zatezuje mozek fanatickeho imama nebo mozecek vas.
Obcane Izraele nedostanou napriklad viza ani do Malajsie ci Indonesie.
Pro vasi informaci - tyto dve zeme nejsou arabske.

66656

18.8.2005 9:41

RE: Diplomaticke styky a obchod

Dana 82.?.?.?

Reakce na 66656

>>Blbost je Váš problém, pane kema. Pletete si totiž pojmy
>>islámské a arabské státy. Konflikt vždycky byl a je
>mezi

>>Izraelem a arabskými, nikoliv islámskými státy (jako např.
>

>>Pakistán, Turecko, atd). Židi a Arabové se hlásí ke stejné
>

>>rase, tak co tu blábolíte o rasismu?
>
>Nikoliv, blbost je VAS problem Mr. Taborsky.
>Nenavist proti Zidum JE rasismus, at uz zatezuje mozek
>fanatickeho imama nebo mozecek vas.

Nenávist k Židům může u mnoha lidí pramenit z jejich chování k ostatním a nemusí mít s rasovými předsudky nic společného.
>Obcane Izraele nedostanou napriklad viza ani do Malajsie ci
>Indonesie.

Asi má k tomu Malajsie a Indonesie nějaký důvod. Ale víte určitě je že rasistický?

>Pro vasi informaci - tyto dve zeme nejsou arabske.
>
>

A co nenávist mezi Pákistánem a Indií? To je taky rasizmus?

66670

19.8.2005 9:01

RE: Diplomaticke styky a obchod

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66656

Pane kema,

kdybych se s Vámi měl přít o tom, zda-li je blbost mým nebo Vašim problémem, jak to jako malej Jarda děláte Vy; nebo se měl pokoušet Vám vysvětlovat, že mezi příslušníky jedné rasy může být sice moře důvodů pro nenávist, ale nemůže mezi nimi být nenávist rasová - to bych musel být na stejném, nebo na ještě vyšším stupni blbosti než Vy.

66800

19.8.2005 17:16

RE: Diplomaticke styky a obchod

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66656

Jak by jste v tom pripade definoval antisionisticke postoje primo Zidu, nemusi byt rec zrovna o charedim? [překvapení] Navic vztahnout kritiku sionismu na celou zidovskou komunitu je primitivni, ale ucinna taktika!!! [zahanbení]

66844

17.8.2005 9:49

RE: Diplomaticke styky a obchod

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 81.?.?.?

Reakce na 66388

a kdy pane kema uznate svrchovanost Al-kaidy? [smích]

66497

18.8.2005 4:49

RE: Diplomaticke styky a obchod

kema 207.?.?.?

Reakce na 66497

>a kdy pane kema uznate svrchovanost Al-kaidy? [smích]

Nikdy. To by dokazal jen clovek naprosto slabomyslny.
Al - Kaida je teroristicka organizace.
Izrael je naproti tomu mezinarodne uznavany, nezavisly a demokraticky stat. [oči v sloup]

66615

18.8.2005 7:38

RE: Diplomaticke styky a obchod

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66615

>Izrael je naproti tomu mezinarodne uznavany, nezavisly a
>demokraticky stat. [oči v sloup]
Zase omyl, pane kema. Izrael je mezinárodně uznaný (stejně jako byla třeba Aminova Uganda), zcela závislý na americké pomoci, teroristický, theokratický a rasistický stát.

66648

18.8.2005 8:14

RE: Diplomaticke styky a obchod

kema 207.?.?.?

Reakce na 66648

Je to svobodna, demokraticka zeme, ktera se uz od konce ctyricatych let dokazala ubranit svoji svobodu proti hordam komunisty podporovanych, nemytych fanatiku.
A vy s tim prd nadelate, Mr. K-Budko. [vyplazený jazyk]

66654

18.8.2005 9:30

RE: Diplomaticke styky a obchod

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 81.?.?.?

Reakce na 66654

nektere boje trvaji dele [smích] nektere i tisice let [smích]

66667

18.8.2005 9:46

RE: Diplomaticke styky a obchod

Dana 82.?.?.?

Reakce na 66654

>Je to svobodna, demokraticka zeme, ktera se uz od konce
>ctyricatych let dokazala ubranit svoji svobodu proti hordam
>komunisty podporovanych, nemytych fanatiku.

>A vy s tim prd nadelate, Mr. K-Budko. [vyplazený jazyk]

Máte tady na mysli jejich obranu v pásmu Gazy? http://www.novinky.cz/zahranicni/62999-zalozen-dalsi-zidovsky-stat.html

66671

18.8.2005 15:16

RE: Diplomaticke styky a obchod

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 66654

>Je to svobodna, demokraticka zeme, ktera se uz od konce
>ctyricatych let dokazala ubranit svoji svobodu proti hordam
>komunisty podporovanych, nemytych fanatiku.

>A vy s tim prd nadelate, Mr. K-Budko. [vyplazený jazyk]

Kemo
Ty jsi sionista jak vyšitey [překvapení]
Kdybys mi to rekl driv, tak bych si s tebou ke stolu na pivo neprisedl.
No,...a ten vyplazeny jazyk na konci prispevku....
Spatne,...moc spatne

Zidi, arabi i ostatni tam zili pomerne v klidu, sionismus to vse posral.
Ty, kanadan-moravak,...proste nechapu.


66719

18.8.2005 17:17

RE: Diplomaticke styky a obchod

Peter Veliky 205.?.?.?

Reakce na 66654

Good for you !!!
Dobre jste jim to podal. V 67 roce Izrael natriskal po hube arabskym statum armadam, ktere meli 10X presilu. At zde nekdo nevyklada, ze Izrael zautocil prvni!
Po odsunu z Gazy, muzeme ocekavat dalasi teroristicke utoky Hamasu. Palestinska so called vlada neudela proti nim nic. Nebude prece utocit na sve vlastni bratry ve zbrani.
Tohle takovi panove Taborsti, Alberti a jini zatim nepriznaji. tesi se na to. Jenze Izrael neni USA, u nich plati 'oko za oko' zadne cinkani klici a ujistovani sebe sama 'Nejsme jako oni' nebude.
Uz Sadam prohlasil ze arab si vazi toho, kdo ma lepsiho, rychlejsiho kone.

66728

20.8.2005 5:37

RE: Diplomaticke styky a obchod

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66728

Ano ja tvrdim, ze Izrael zautocil prvni tady mate odkaz na link, jenz vzhledem na zpusob vyjadrovani je vuci Izraeli vice nez korektni http://studena.valka.cz/sestidenni.htm [mrknutí jedním okem]

66947

20.8.2005 6:06

RE: Diplomaticke styky a obchod

TS 213.?.?.?

Reakce na 66947

Na druhou stranu, napadnout protivnika v dobe, kdy se jeste formuje a neni pripraven, dava podstatne lepsi sance na uspech.

Kdyz se vojska Coalition of Warmongers formovala a pripravovala na invazi, mel Saddam vybornou sanci vysledek kdyz uz ne zvratit, pak alespon pekne zamichat s cisly - ve chvili, kdy hrda invazni vojska mela jeste porad podobu hromad kontejneru a castecne slozenych vozidel. Armada musela dokonce nakupovat prenosovou kapacitu od civilnich satelitnich operatoru, nebot jejich vlastni systemy nestacily. Blitzkrieg byl taky jedina dostupna strategie, protoze zasoby munice nejsou az tak velke a soucasne americke vyrobni kapacity bez extenzivni rekonfigurace nestaci na zasobovani dlouhodobejsich intenzivnich boju. (Robert Hutchinson, Weapons of Mass Destruction: the no-nonsense guide to nuclear, chemical, and biological weapons today) (doufam ze si dobre pamatuji zdroj)

Na druhou stranu, tohle by znatelne oslabilo jeho pozici, protoze pak by byl de-facto agresorem on.

66952

20.8.2005 6:24

RE: Diplomaticke styky a obchod

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66952

Presne tak v odkazu je videt motivy jednani Izraelcu, ale kdo je agresor je jednoznacne. Taktika Blietzgriegu prinasi kratkodobe vyhody vojenske a dlouhodobe nevyhody politicke.

66956

18.8.2005 18:27

RE: Diplomaticke styky a obchod

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 66654

Je to svobodna, demokraticka zeme,
----------------------------------Izrael je pseudodemokracký stát.
Rasové zákony a nerovná práva žen a mužů........Je to mixáž středověku a moderny.Ještě že je svobodný [mrknutí jedním okem]

66738

19.8.2005 17:24

RE: Diplomaticke styky a obchod

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66654

Pan Kema uz me unavuje opakovat sve prispevky, kdyz jsem na strankach Zvedavce v diskusi s vami a panem Dusanem dukladne konkretne uvedl souvislosti o "kolonizaci" Palestiny a pocatky konfliktu, nejak jste se nemel k tomu konkretne se vyjadrit a vyvest me z bludu, o arabskych komunistickych hordach nebyla vubec rec, ukoncil jste to zboznym pranim ve smyslu budouciho miru na Blizskem vychode. Bylo by vhodne zamyslet se nad tim zda jsem sva i treba ostra tvrzeni schopen dolozit a obhajit. Ja osobne to tak delam!!! [oči v sloup]

66845

19.8.2005 21:00

RE: Diplomaticke styky a obchod

kema 207.?.?.?

Reakce na 66845

> o arabskych komunistickych hordach nebyla
>vubec rec, ukoncil jste to zboznym pranim ve smyslu budouciho
>miru na Blizskem vychode. Bylo by vhodne zamyslet se nad tim zda
>jsem sva i treba ostra tvrzeni schopen dolozit a obhajit. Ja
>osobne to tak delam!!! [oči v sloup]

Jiste pane Bartosek.
O arabskych komunistickych hordach nebyla vubec rec.
Ja jsem psal o komunisticke podpore arabu, kteri se opakovane snazi nahnat zidy do more. (Rozumnej vyvrazdit).
Jestli me neverite, ty vraky sovetskych tanku a MIGu jeste stale rezaveji v oblasti celeho stredniho vychodu. Jedte se tam podivat.
Vzdycky kdyz vas nachytam na hruskach, utecete jako maly kluk.
Takova diskuse pak nema zadny smysl. [pláč]


66889

19.8.2005 21:42

RE: Diplomaticke styky a obchod

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66889

Mohl by jste uvest konkretni pripad, kdy jsem pri diskusi s vami utekl jako maly kluk.

66902

19.8.2005 22:07

RE: Diplomaticke styky a obchod

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 66902

Jako maly kluk utekl Kema,...a dokazovat mu to nemusim.
Kemo, beru to jako zrrrrrradu.
Bran se, pokud ses chlap.
Pokud se mylim, rad uznam svuj omyl.

66907

19.8.2005 23:53

RE: Diplomaticke styky a obchod

kema 207.?.?.?

Reakce na 66907

>Jako maly kluk utekl Kema,...a dokazovat mu to nemusim.
>Kemo, beru to jako zrrrrrradu.
>Bran se, pokud ses chlap.
>Pokud se mylim, rad uznam svuj omyl.

Vladimire, nevotrrrravuy.
Jestli fakt nevis proc se s tebou nemam naladu bavit, napisu ti to o weekendu v e-mailu.

66919

19.8.2005 23:38

RE: Diplomaticke styky a obchod

kema 207.?.?.?

Reakce na 66902

>Mohl by jste uvest konkretni pripad, kdy jsem pri diskusi s vami
>utekl jako maly kluk.

Jisteze. Treba prave ted.
Prekroutil jste ma slova a snazil se me podstrcit vyrok o "arabskych komunistickych hordach".
Co jste udelal kdyz jsem vas na to upozornil? Prd. [smích]
Nebo pomerne nedavno jste se nadsene rozepsal o konfliktu v Angole. Dokonce tak nadsene, ze se to neveslo ani do dvou prispevku. Pritom jste se uplne "zapomel" zminit o destabilizujici uloze pravidelne kubanske armady v tomhle konfliktu.
Kdyz jsem vas na to upozornil, o Angole jste prestal psat.
No - zadna skoda. Clanek byl stejne o necem uplne jinem. [mrknutí jedním okem]

66917

20.8.2005 5:28

RE: Diplomaticke styky a obchod

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66917

Na Angolu jsem reagoval odkazem na Johna Stockwella, ale ten vam nebyl dost dobry, takze jste to zrejme cele necetl, protoze jinak by jste se musel vedet, ze tento dustojnik CIA ridil operaci v Angole primo v terenu a svedcil mimo jine o ni i pred kongresem. Mate tam velmi konkretni detaili, ale ty se neshoduji s vasim videnim reality. Takze jeste jednou http://david.glu.cz/page.php?show=tajne_valky_cia Ohledne tech komunistickych hord jsem zjistil, ze vase formulace byla jina, takze se omlouvam. Nebylo to ode me umyslne jsem jenom clovek, nemam ve zvyku podsouvat a interpretovat neci myslenky tak jak se to hodi do kramu. Presto ale trvam na tom, ze z diskusnich problemu neutikam, neni to mym zvykem. K te podpore je zvlastni, ze Stalin pripustil vyzbrojeni Izraele 1947 a vycvik pilotu v Ceskoslovensku. Pokud jde o poradce SSSR ci USA, tato oblast je prilis ulezita vzhledem na zasoby ropy, aby mohla byt ignorovana. Mimo Afaganistan se zde Rusove masove neangazovali. Pokud me tedy chcete ukazat mne neznama fakt rad se necham poucit. [mrknutí jedním okem]

66946

19.8.2005 21:48

RE: Diplomaticke styky a obchod

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 66889

>Ja jsem psal o komunisticke podpore arabu, kteri se opakovane snazi nahnat zidy do more. (Rozumnej vyvrazdit).<

Tohle je starej mýtus donekonečna jak kolovrátek opakovaný šaronovskou propagandou. Ve skutečnosti většina Palestinců i Arabů by jako rozumný deal přijalo kdyby se Izrael stáhl na uzemí v hranicích před šestidenní válkou a umožnil vytvoření palestinského státu na uzemi Gazy a West Bank s Jerusalemem jako hlavnim městem obou států.

66904

19.8.2005 23:19

RE: Diplomaticke styky a obchod

Lev 68.?.?.?

Reakce na 66904

Ve skutečnosti většina Palestinců i Arabů by jako rozumný deal přijalo kdyby se Izrael stáhl na uzemí v hranicích před šestidenní válkou a umožnil vytvoření palestinského státu na uzemi Gazy a West Bank s Jerusalemem jako hlavnim městem obou států.
_________________________________________________

Velmi rozumne a aspon tak ! Mate palec nahore Emmo Bovary. Uz by melo byt nacase, se prestat mordovat !

66915

19.8.2005 23:46

RE: Diplomaticke styky a obchod

kema 207.?.?.?

Reakce na 66904

>>Ja jsem psal o komunisticke podpore arabu, kteri se opakovane
>snazi nahnat zidy do more. (Rozumnej vyvrazdit).<

>
>Tohle je starej mýtus donekonečna jak kolovrátek opakovaný
>šaronovskou propagandou. Ve skutečnosti většina Palestinců i
>Arabů by jako rozumný deal přijalo kdyby se Izrael stáhl na
>uzemí v hranicích před šestidenní válkou a umožnil
>vytvoření palestinského státu na uzemi Gazy a West Bank s
>Jerusalemem jako hlavnim městem obou států.

Tenhle deal by v minulosti jiste prijala i vetsina Izraelcu.
Jenze oni po prepadeni na Yom Kippur skoro prohrali valku. A jejich arabsti bratranci se tehdy s tim planovanym zahanenim do more vubec netajili.
Takze se ted Zidi nejspis stahnou z pasma Gazy a nechaji si West Bank.
Aspon do doby, kdy dostanou dostatecne bezpecnostni zaruky.
Podivejte se na mapu Izraele a pochopite proc.

66918

18.8.2005 9:28

RE: Diplomaticke styky a obchod

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 81.?.?.?

Reakce na 66615

pak jiste chapate proc to neudelaji min. okolni zeme (uznat izrael).. tim padem to neni mezinarodne uznany stat.. nezavisly ani nahodou (to ani nemluvim o tom, ze napr. podilem podvyzivenych a chudych se radi nekam do afriky, jeste ze ti nejbohatsi (asi i z penez USA) to nakonec dotahnou na 16. nejbohatsi stat.. Porusil vic rezoluci OSN nez Irak (?kolik tech rezoluci je o rasistickem zalozeni jakehokoli statu?)

demokraticky tezko
kolega oponent navic, a dle meho nazoru opravnene, hovori o theokracii

ALE proc se opakovat, to vy nakonec vse vite sam.


66666

18.8.2005 5:05

RE: Diplomaticke styky a obchod

dusan 70.?.?.?

Reakce na 66497

a kdy pane kema uznate svrchovanost Al-kaidy?

Vaclav

Toto je nejlepsi otazka, jaka byla dana na Zvedavci.
Gratuluji k vasi informovanosti, pane Vaclave.

66621

18.8.2005 9:31

RE: Diplomaticke styky a obchod

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 81.?.?.?

Reakce na 66621

dusane, uz zase? vy proste mate, ale neposmivam se vam, zasadni problem s analyzou vetneho textu..

66668

17.8.2005 9:34

Technická poznámka - Gambie, nikoliv Zambie

gobius 195.?.?.?

Autor článku se patrně uklepl na klávesnici, bývalý prezident Mauretánie odjel z Nigeru do Gambie. Alespoň se to tak všude píše.

napr. http://www.thepoint.gm/ (drobne zpravy, pravy sloupec, dole)

66494

17.8.2005 21:33

Vyklizeni Gazy - ted to teprve zacne

Peter Veliky 205.?.?.?

Jak kazdy urcite s napetim sleduje stahnuti Izraele s Gaza stripu, zacina se to pekne varit v Palestinskem 'kampu'. Hamas otevrene tvrdi ze zasluhou jejich se Izrael stahuje. Hamas zacina masove verbovat nove cleny a vyzbrojovat jejich 'armadu' Legitimni Palestinska vlada proti tomu nedela nic. Pry nemuze, pritom Palestinska existujici armada ma presilu 30:1 oproti Hamasu.
Hamas rozdava tricka na kterych je napis '...Dnes Gaza, zitra Jeruzalem.atd..'
Palestinci kazdou generaci se mnozi 10ti - nasobne. USA slibilo velkou financni podporu Palestincum. Kupodivu, Palestinci se vubec nestiti tu podporu prijmout. Pritom zde zname firmy tvrdi ze USA drzi ochranou ruku nad Izraelem. Proc by pak mrhali penezi na Palestincich? Nejde mi to do hlavy.
Ocekavejme velky turmoil. Izraelci se nebudou srat (Jako Amici v Iraku) zakrocit razne proti terorismu.

66578

18.8.2005 2:26

RE: Vyklizeni Gazy - ted to teprve zacne

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66578

>Jak kazdy urcite s napetim sleduje stahnuti Izraele s Gaza
>stripu, zacina se to pekne varit v Palestinskem 'kampu'.
Mno, já nevím jak u vás, Malý Rasputine, ale na naší televizi je vidět jen jak "se to vaří v židovském kampu".

>USA slibilo
>velkou financni podporu Palestincum. Kupodivu, Palestinci se
>vubec nestiti tu podporu prijmout. Pritom zde zname firmy tvrdi
>ze USA drzi ochranou ruku nad Izraelem. Proc by pak mrhali penezi
>na Palestincich? Nejde mi to do hlavy.
Malý Rasputine, Vám nejdou do hlavy ani ty nejjednodušší věci.

66583

18.8.2005 3:26

RE: Vyklizeni Gazy - ted to teprve zacne

zap 65.?.?.?

Reakce na 66583

Mno, já nevím jak u vás, Malý Rasputine, ale na naší televizi je vidět jen jak "se to vaří v židovském kampu".
----------------------------------------------------------------------
Vase pozorovani jsou mnohem vice k veci, p. Taborsky.

Prave jsem o tom kdesi cetl clanek. Cela vec je svedomite naiscenovany hum-bug. Divadlo dovedene k dokonalosti. Srdceryvnych scen galore. Nelegalni samoosidlenci budou premisteni do novych osad v oblasti Jerusalema, tentokrate jiz 'legalnich'. Kazda rodina obdrzi 'odskodneni' mezi 140-400 tisici dolaru, placeno z danoveho fondu americkeho poplatnika. Tomu rikam motivace k placi. Rval bych za ty prachy jak zelva!

66599

18.8.2005 5:02

RE: Vyklizeni Gazy - ted to teprve zacne

dusan 70.?.?.?

Reakce na 66583

Malý Rasputine, Vám nejdou do hlavy ani ty nejjednodušší věci.

Pane Petre,
tak jsme na tom stejne. Dopadli jsme velice
spatne u pana Taborskeho, vy a ja jsme proste
blbi. Ani cesky neumime. Neumime proste nic.
Dokonce nemuzeme ucit ani na Kanadskych skolach.
Zbyva nam jen stahnout ocasy mezi nohy a slusne
odpochodovat. At zije TABORSKY !!!!!!!

p.s.
Nemyslite ze se jedna u pana Taborskeho o
vaznou dusevni poruchu ??

66620

18.8.2005 6:06

Konfese literáta

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66620

>Pane Petre, ... vy a ja jsme proste
>blbi. Ani cesky neumime. Neumime proste nic.
>Dokonce nemuzeme ucit ani na Kanadskych skolach.

Být takový blb, že nemůže učit ani na kanadských školách - to tedy, Vy kanadský superpatriote, moc pěkně charakterizujete kanadské školství.

66631

18.8.2005 6:21

RE: Konfese literáta

dusan 70.?.?.?

Reakce na 66631

Pane Petre, ... vy a ja jsme proste
>blbi. Ani cesky neumime. Neumime proste nic.
>Dokonce nemuzeme ucit ani na Kanadskych skolach.

Být takový blb, že nemůže učit ani na kanadských školách - to tedy, Vy kanadský superpatriote, moc pěkně charakterizujete kanadské školství.

Taborskej

Jak vy muzete neco psat o patriotismu ?
To je jako kdyby Quisling zacal psat
mezinarodni ucebnici pro vlastence.


66633

19.8.2005 16:45

RE: Vyklizeni Gazy - ted to teprve zacne

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 66620

>Pane Petre,
>tak jsme na tom stejne. Dopadli jsme velice
>spatne u pana Taborskeho, vy a ja jsme proste
>blbi. Ani cesky neumime. Neumime proste nic.
>Dokonce nemuzeme ucit ani na Kanadskych skolach.
>Zbyva nam jen stahnout ocasy mezi nohy a slusne
>odpochodovat.
To je správná sebekritika. Jen tak dál Lojzodušane a třeba se z tebe stane za čas i normálně myslící člověk.
První krok už máš za sebou. Gratuluji.
Tak jen pokračuj dál.
>

66839

20.8.2005 5:51

RE: Vyklizeni Gazy - ted to teprve zacne

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66578

Protoze potrebuji stabilizovat situaci v regionu, duvody nevim. Mozna se pokusi presvedcit podporou Palestincu, ze jsou partner jemuz se da verit. Urcite by to pomohlo zvyseni duveryhodnosti iracke vlady, ktera by sla na ruku Washingtonu. Mozna potrebuji stabilizaci, aby mohli "resit" iranskou otazku. Mozna potrebuji sklidnit situaci, aby mohli dovazet ropu. Momentalne cini import do USA rekordnich 11 000 000 barelu denne. Mozna se valka prodrazila a chteji omezit vyrazne pocty vojenskych jednotek. Mozna se v presidentu Bushovi hnulo svedomi. [velký smích] [velký smích] Vyberte si co libo, pripadne na neco jeste prijdete. [mrknutí jedním okem]

66949

18.8.2005 2:57

Slysel jsem o tomhle miste

zap 65.?.?.?

na radiu (BBC). Jedna z veci, ktera me zaujala je, ze tam maji zeny (nedavno zavedeno) rovne pravo s muzi. A zadne burky, prave naopak. Reporterka popisovala pestrost obleceni a jeho zive barvy. Takze, jak vidno nabozenstvi islamu ma ve svych venkovnich projevech urcite variace. Skoda, ze jsem nemohl prijit s necim lepsim, pratele politruci... [vyplazený jazyk]

66590

18.8.2005 8:06

RE: Slysel jsem o tomhle miste

kema 207.?.?.?

Reakce na 66590

>na radiu (BBC). Jedna z veci, ktera me zaujala je, ze tam maji
>zeny (nedavno zavedeno) rovne pravo s muzi. A zadne burky, prave
>naopak. Reporterka popisovala pestrost obleceni a jeho zive
>barvy. Takze, jak vidno nabozenstvi islamu ma ve svych venkovnich
>projevech urcite variace. Skoda, ze jsem nemohl prijit s necim
>lepsim, pratele politruci... [vyplazený jazyk]

To jako v Palestine?
V mistech ktere byly donedavna pod izraelskou nadvladou jsou zeny zvykle na slusne chovani.
Jen tak se toho nevzdaji, ale imamove nakonec zvitezi i tam. Nemusite se islamsky politruku obavat. [oči v sloup]

66651

20.8.2005 5:06

RE: Slysel jsem o tomhle miste

TS 213.?.?.?

Reakce na 66651

To jako v Palestine?

Neni clanek nahodou o Mauretanii?

66945

27.8.2005 1:46

SLOVO

Honzík 84.?.?.?

NIGER - NIGERSKÝ
NIGÉRIE - NIGERIJSKÝ

67889

Tuto stránku navštívilo 6 643