Diskuze k článku

Mají nás na háku

Příspěvků 141

25.7.2005 1:57

Ono to nie je vsetko az tak zle, ako sa zda ...

Stojan Jakotyč 69.?.?.?

(příspěvek zrušen pro primitivnost a vulgárnost obsahu. Editor)

62976

25.7.2005 4:54

RE: Ono to nie je vsetko az tak zle, ako sa zda ...

Stojan Jakotyč 69.?.?.?

Reakce na 62976

Primitivnost a vulgarnost, pane Stwora? Citatelia zvedavca snad netrpia zapchou?

62997

25.7.2005 2:08

Kdyz musime umrit, tak musime umrit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Dovoluji si zde zminit kodex Busido.
1. Gi: Spravny postoj, spravne rozhodnuti. Kdyz musime umrit, tak musime umrit.
2. Ju: Statecnost, zabarvena hrdinstvim.
3. Dzun: Vseobimajici laska, dobrosrdecnost k lidem.
4. Rei: Spravne chovani, pravdivost, podstata vseho.
5. Makoto: Naprosta uprimnost.
6. Meijo: Cest a slava
7. Cugi: Oddanost, loajalita

Pane Stwora DRZTE SE, jak spravne poznamenavate je mnohem vetsi pravdepodobnost, ze zemrete dopravni nehodou.
Navic, Vas mohu ubezpecit, ze IMHO islam sam o sobe je nabozenstvim miru a tolerance.Stravil jsem mezi muslimy mnoho casu a zpravidla se ke mne chovali podstatne lepe nez lide v Cechach.
Bylo by spatne podlehnout medialni hysterii.

62977

25.7.2005 12:34

RE: Kdyz musime umrit, tak musime umrit

Jiri Satanek 62.?.?.?

Reakce na 62977

Nenapsal anonym, ale Jiri Satanek [mrknutí jedním okem]

63021

25.7.2005 19:08

RE: Kdyz musime umrit, tak musime umrit

kema 205.?.?.?

Reakce na 62977

>Navic, Vas mohu ubezpecit, ze IMHO islam sam o sobe je
>nabozenstvim miru a tolerance.Stravil jsem mezi muslimy mnoho
>casu a zpravidla se ke mne chovali podstatne lepe nez lide v
>Cechach.

Pane Satanek,
i ja jsem stravil dost casu mezi muslimy a take se ke me chovali dobre.
To zalezi na zemi a na mistni kulture.
Ale mluvit o "nabozenstvi miru a tolerance" je fraze az na pudu.Navic fraze, ktera se da pouzit na kazde nabozenstvi.
Faktem ale zustava, ze islam je mene tolerantni a vice agresivni nez ostatni nabozenstvi. Zatimco i znacne netolerantni krestanstvi se vyvijelo (a stale vyviji) smerem k toleranci, islam ustrnul nekde ve stredoveku. A toleranci ostatnich nabozenstvi zneuziva k dalsi expanzi.
Abych pravdu rekl, nevim co s tim delat.
Jen vim, ze neni mozno ustupovat. Nabozensky fanatik si totiz smirlivost a toleranci vylozi jako slabost a bude podle toho taky jednat.

63056

26.7.2005 3:41

RE: Kdyz musime umrit, tak musime umrit

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 63056

Jak to vidite pane Kema s rabinaty v Izraeli, ohledne miromilovnosti nebo agresivity?

63128

26.7.2005 9:07

RE: Kdyz musime umrit, tak musime umrit

kema 205.?.?.?

Reakce na 63128

>Jak to vidite pane Kema s rabinaty v Izraeli, ohledne
>miromilovnosti nebo agresivity?

Rabinaty v Izraeli jsem se pane Rene dosud nezabyval.
Az se budou ti pejzati snazit konvertovat na svou viru cely svet, az se budou diky nim ritit k zemi mrakodrapy plne lidi a az zacnou dynamitem oveseni judaiste vybuchovat v kavarnach,hotelich, na trzistich a v metru, dejte me vedet.
Zacnu nebezpecnost Izraelskych rabinatu vazne sledovat.

63159

26.7.2005 10:03

RE: Kdyz musime umrit, tak musime umrit

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 63159

az se budou diky nim ritit k zemi mrakodrapy plne lidi
-------------------------------------------------------
Copak se to neděje?Začněte to sledovat...

63168

26.7.2005 16:39

RE: Kdyz musime umrit, tak musime umrit

hmm 62.?.?.?

Reakce na 63159

Snad jen drobnost. King David 1946 ...

63205

26.7.2005 16:48

RE: Kdyz musime umrit, tak musime umrit

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 63159

To co se deje s Palestinci na okupovanych uzemich vam nestaci a nezajima vas jaky je v tomto pripade postoj cirkve v Izraeli k temto udalostech? Pokud soudite islam v souvislosti s arabskym terorismem, nevyjadrit se k izraelskym rabinatum v souvislosti s palestinskou otazkou je jaksi pouzivat na veci "dvoji metr"!

63209

30.7.2005 20:49

RE: Kdyz musime umrit, tak musime umrit

kema 205.?.?.?

Reakce na 63209

Nezlobte se, ale pletete jablka s pomeranci.
V mrakodrapu,letadle,kavarne londynskem metru nebo diskotece na Bali me zadny rabin nezamorduje.
Ani nikde jinde. [oči v sloup]

63568

31.7.2005 1:45

RE: Kdyz musime umrit, tak musime umrit

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 63568

Definuju tedy pomeranc. Pomertanc je stanovisko predstavitelu cirkvi k nasili pachane cleny jejich nabozenske komunity na nekom jinem. Nevidim rozdil v nasili schvalovavanem nekterymi imami nebo rabiny. Mrtvy zustanou mrtvymi neni podstatne, zda vybuchne bomba nebo strili tank, bojovy vrtulnik ci ostrelovac.

63579

31.7.2005 9:22

RE: Kdyz musime umrit, tak musime umrit

kema 205.?.?.?

Reakce na 63579

> Mrtvy zustanou mrtvymi neni podstatne, zda vybuchne
>bomba nebo strili tank, bojovy vrtulnik ci ostrelovac.

Co je ovsem podstatne je to, zda se jedna o nevinne navstevniky kavarny nebo jejich vrahy.

63626

31.7.2005 9:35

RE: Kdyz musime umrit, tak musime umrit

TS 213.?.?.?

Reakce na 63626

Co je ovsem podstatne je to, zda se jedna o nevinne navstevniky kavarny nebo jejich vrahy.

Totez se da prohlasit i o svatebcanech.

63627

31.7.2005 16:01

RE: Kdyz musime umrit, tak musime umrit

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 63626

Chcete tvrdit, ze zabijeni jsou pouze vrazi a nevinnych lidi na okolo se to netyka? [zmaten]

63664

28.7.2005 1:22

RE: Kdyz musime umrit, tak musime umrit

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 63056

http://bendib.com/newones/2005/july/small/7-26-Double-Jeopardy.jpg

[mrknutí jedním okem]

63323

25.7.2005 21:33

RE: Kdyz musime umrit, tak musime umrit

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 62977

Stravil jsem mezi muslimy mnoho casu a zpravidla se ke mne chovali podstatne lepe nez lide v Cechach.
Bylo by spatne podlehnout medialni hysterii.


Neprožil jsem mezi muslimy asi tolik, kolik Vy pane, ale přesto za sebe potvrzuji Vaše slova. Někteří jiní pánové zde mě udivují - mezí řečí se člověk od nich dovídá, že neznají o islámu nic, ostatně jsem si jistý, že ani o křesťanství. Nepodezírám je, že by někdy něco četli z Koránu nebo z Bible - podle výroků to skutečně nehrozí. Ani dokonce znalost jakkoliv indoktrinovaných dějin obou náboženství si nepředstavuji nějak podrobnou. Ale to nic...

Celý problém je zahalen do náboženského hávu - ten ovšem není primární příčinou, je skutečně jen pláštíkem. A skutečný problém již dnes prakticky nejde pro většinu lidí srozumitelně vyjádřit v několika málo větách, to je opravdu již k uzoufání. A nejhorší je na tom to, že silou událostí se svět žene do války civilizací, kterážto válka ale nebude válka civilizací, ale válka frustrací !! Vedle těch frustrací i problémy s nedostatkem energií budou až na nějakém místě vzadu - ačkoliv ale jako katalyzátor událostí hrají roli prvořadou. Bože buď nám milostiv !!

63067

25.7.2005 3:00

Brainwashing

TS 213.?.?.?

Doporucuji clanek od Dicka Sutphena, "The Battle for Your Mind: Persuasion and brainwashing techniques being used on the public today".
http://www.ctyme.com/bwash/bwash.htm

Ignorovat, nebo alespon neverit uplne: To co rika o subliminalnich paskach, tema se zivi. Neurofon a ELF, prilis exoticka technologie o ktere toho dotycny diky jeho profilu nejspis moc nevi.

Highlights: Ciste psychologicke techniky. NLP. Yes-set (tato technika je casto pouzivana a je dobre videt kdyz vite co hledat). Interspersal technique (casto pouzivana v audiovizualnich mediich, kdy neco je receno komentarem a neco jineho obrazem - podvedome hodnoceni je vetsinou determinovano obrazem). Thought-stopping techniques, relevantni pro kulty a sekty. A zejmena "True believers and Mass Movements", kde je natuknuto pouziti externiho Zla, nejakeho Nepritele, k vyvolani masoveho hnuti.

Tyhle techniky jsou pouzivany bezne, v ruznem rozsahu, ale na vsech urovnich od malych kulticku pres podnikove prezentace pro klienty az po reklamu a politicke kampane.

Lidske mysli jsou hacknutelne. Da se tomu branit, ale jenom na individualni urovni a da to trochu prace, a ani tak neni nikdo nezranitelny.

62981

25.7.2005 5:56

RE: Brainwashing

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 62981

Velmi hezky prispevek, podvedomi je osidna vec. Na Tv se divam zridka radeji ctu, protoze kdyz si tvorite nazor, casto je nutne zopakovat si o co kraci. A to je ten problem, lide prestali cist. Z lidi co znam, cte minimum, a kdyz tak beltrii nebo nejakou zabavnou cetbu. A k tomu koranu, pokud nabozensky system nehlasa vyvolenost neci bez ucty k ostatnim lidskym bytostem, pak nemuze byt zly. Tato myslenka neni na zaklade logiky, ale intuice nebo pro me to lepe vyjadruje slovo vira. Paranoicke stavy ohledne konspiraci jsem mel, kdyz jsem zazil kulturni sok a uvedomil jsem vseobecny rozsah a miru v jake jsme my lide podrobovani vyplachu mozku. Zatim muzeme svobodne na nekterych neoficialnich forech projevovat sve nazory, a kdyby si na nas vyslapli, i pak je to dobra zprava. Znamenalo by to, ze nekdo zacina mit obavy. V kazdem pripade by to chtelo nekdy oddech i od Zvedavce pane Stwora, neni nad to udelat si nekdy odstup.

63003

25.7.2005 3:28

Ten "rozbor" v Lidovkách...

Vodník 82.?.?.?

...je ostudný blábol a pan Tomský by se měl zodpovídat za šíření a podněcování nenávisti ke skupině obyvatel stejně, jako by se určitě zodpovídal, kdyby něco podobně pitomého napsal o židech.

62983

25.7.2005 16:01

RE: Ten "rozbor" v Lidovkách...

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 62983

To je pravě ten "double standard" kterým jsou tyto věci posuzovány takže Tomský se zodpovídat nebude navíc podle ankety 51 % čtenářů Lidovek s ním souhlasí [překvapení]

63039

25.7.2005 16:49

Ano, lid zůstává blbým stádem...

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 63039

...i v internetovém věku. Pár schopných manipulátorů v médiích stačí na nasměrování tohoto stáda kýženým směrem a oni pak volí, jak jim předepsali. Říká se tomu "svoboda" a "demokracie"... [naštvaný]

63044

26.7.2005 10:10

RE: Ano, lid zůstává blbým stádem...

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 63044

>...i v internetovém věku. Pár schopných manipulátorů v
>médiích stačí na nasměrování tohoto stáda kýženým
>směrem a oni pak volí, jak jim předepsali. Říká se tomu
>"svoboda" a "demokracie"... [naštvaný]

Vzhledem k tomu,že stádo tvoří cca 60% občanstva,dalších 20% formuluje "jejich" většinové názory..
Neni divu,že stádo má pěnu u huby a žene se do války frustrací.Pane Gejdoši-to byl špiškový postřech.

63170

25.7.2005 19:03

RE: Ten "rozbor" v Lidovkách...

leho 84.?.?.?

Reakce na 62983

>...je ostudný blábol a pan Tomský by se měl zodpovídat za
>šíření a podněcování nenávisti

A proč, Vodníku? To se dříve za minulého režimu psávalo, že na Západě tisk rozsévá nenávist vůči socialistickému táboru, ale nikdy zpravodajská média neřekly proč a ani co vlastně bylo řečeno. Napsat o článku, že je to ostudný blábol bez jakéhokoliv vysvětlení a citace, to se pak uchylujeme k té samé taktice jako ono zmíněné Rudé Právo. Pokud tedy, Vodníku, nechcete být jako ONI, tak byste to měl trochu rozvést...

63054

25.7.2005 20:16

Pane leho,

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 63054

Pan Tomský ví o Islámu zřejmě jen z antiislámského denního tisku. Mohamed nebyl válečník, nýbrž kupec a k boji ho donutily nepřízně života. Tradiční plk, že „Islám se šířil ohněm a mečem“, je nesmysl: šířily se nejrůznější politické celky a Islám, který byl jejich kulturou a náboženstvím, se šířil s nimi, třebaže to na něj často sváděly. Navrch dnešní Islám se od toho v 17. stol. liší – co se té expanse týče – podobně, jako dnešní křesťanství od křižáckého; dnes expanduje hlavně „demokracie“ tam, kde o ni nikdo nestojí [naštvaný] Do podrobností věrouky nemohu zacházet, ale ony citace z Koránu, které se používají jako „důkazy mohamedánské krvěžíznivosti“ jsou obvykle vytrženy z kontextu a znamenají jiné věci. Celou Bhagavadgítu byste tak mohl reprodukovat jako poučné slovo: běž a vraždi, však oni se stejně znova narodí, takže o nic nejde.

Nelze popřít, že většina dnešních teroristů je muslimská. To ovšem vůbec neznamená, že většina muslimů jsou teroristé, byť i jen potenciální. Vraždění nevinných lidí Islám zakazuje a teroristické útoky byly opakovaně odsouzeny muslimskými duchovními a autoritami. Kromě Saúdské Arábie jsou ve většině islámských zemí křesťanské menšiny a mají své kostely. Netvrdím, že se jim žije nejlépe, ale každopádně když měli křesťani svůj rok 1426, tak byla muslimská menšina v křesťanské zemi nemyslitelná; ostatně ochránci lidských práv v Bílém domě evidentně nemají špatný spánek kvůli nějakým křesťanům, že?

63062

25.7.2005 22:22

RE: Pane leho,

hostující 84.?.?.?

Reakce na 63062

Víte pane Vodníku,odpovídáte sice značce'leho',ale nedá mi to.
K tomu roku 1426(jestli dobře rozumím,to je muslimský letopočet?) .Náboženské menšiny uprostřed křesťanské civilizace ale existovaly.Namátkou , třeba v Byzantcii.Také židovské ostrůvky byly rozesety po celé Evropě.Pravda,čas od času neměly na růžích ustláno...
A Pán Bílého domu ? Křesťan? Viděl jste určitě neoficiální záběry,kdy tento člověk se zdraví se svými přáteli.
Co dodat,taková to gesta si ŽÁDNÝ křesťan nedovolí ani náhodou.Ani ŽERTEM!!!
Čím dál více mi to připadá,jakoby někdo třetí chtěl ,aby se muslimové s křesťany navzájem semleli!
[naštvaný]
Kdopak asi?

63072

25.7.2005 22:51

RE: Pane leho,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 63062

Nepřízeň života donutila kupčíka Mohameda k 67 válkám - takovou nepřízní nebyla stižena ani většina profesionálních válečníků všech dob. Šířily se nejrůznější politické celky - třeba arabské tlupy indoktrinované touto skvělou vírou, nebo Velká Porta, která tu mírumilovnost zatáhla v letech 1529 a 1683 i na jižní Moravu a které můžeme poděkovat za smrt dobrého krále Ludvíka a následnou habsburskou mizerii. O tom, že mírumilovné náboženství většinou nežádá smrt pro odpadlíky, ani nemluvím. Naposledy ukázali v Kosovu, co jsou zač (a kdyby se Západ na poslední chvíli nevzpamatoval, agrese by se rozšířila i do Makedonie). Křesťanství (zejména španělské) se radikalizovalo až v boji s těmito mírotvorci.
Názory podobné těm, co Vás rozrušily, najdete na http.//www.eurabia.cz

63083

26.7.2005 3:55

RE: Pane leho,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 63083

To je cislo 67 co, ale kdyz jste si vyhledal takovy detail, pak jste zrejme narazil i na fakta o nabozenskych kultech arabskych nomadskych kmenu mezi, kterymi panovala krevni msta. Takze se tam vicemene valcilo furt, neni 67 jako 67, ze? Navic vzhledem k tomu, ze Muhamed byl prohlasen a uznan za posledniho proroka, pak islam je pokladan za nejdokonalejsi zpusob viry v Boha. Ale Mojzisova, Noemova ci Kristova smlouva s Bohem jsou pokladny koranem za dokonale zpusoby viry ve sve dobe. Jinak receno vsechna ostatni nabozenstvi vyznavana Araby byla jaksi neplnohodnotna. Takze timto vsim si Mohamed vykoledoval i nepratelstvi vlastniho kmene. Byl to opravdu umelec nepratele na vsech stranach, a presto vsechno se islam prosadil jako velke nabozenstvi stare 1500 let, neni to pardoxni?

63131

26.7.2005 4:06

Mate pravdu p. Vodnik

zap 70.?.?.?

Reakce na 63062

"Celou Bhagavadgítu byste tak mohl reprodukovat jako poučné slovo: běž a vraždi, však oni se stejně znova narodí, takže o nic nejde.'
------------------------------------------------------------------------

Cetl jsem ji a dosti podrobne a skutecne, je tam valecnickych referenci habadej. Pritom 'Bible Hinduismu' se vubec v dnesni propagange nezminuje. Stale se pere jen do Koranu. Proc? Je to snad tim, ze Indie nema naftova loziska? A nebo ze je tak silna, ma jadernou zbran a nebylo by s ni porizeni?

63133

25.7.2005 20:17

Pane leho (II),

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 63054

Je pravda, že „hodnoty“ moderní sekulární individualistické společnosti jsou v rozporu s Islámem; jsou v rozporu i se skutečně tradičním křesťanstvím, židovstvím a vůbec kterýmkoli náboženstvím. To ovšem neznamená, že tato tradiční náboženství chtějí sekulární společnost zničit. Je to na svědomí každého jedince, zda mu dovolí koexistovat se západní společností. Pokud ne, měl by odejít. Většina muslimů s tím problémy nemá, pouze hrstka radikálů, mezi nimiž tvoří značné procento nadšení konvertité, kteří se zde narodili. Těžiště problémů s muslimskými menšinami je v oblasti socio-demografické, nikoli náboženské (asi jako v Česku s cikány).

Vrcholem blbosti a západní arogantnosti je autorova poslední věta: „Avšak jenom ten (=náš životní styl) můžeme nabídnout jako alternativu sektářskému islámu.“ Nikoli jen ten – ostatně neočekával bych, že se po něm pohrnou a nezazlíval bych jim to. Myslím, že první, co můžeme efektivně nabídnout sektářskému „islámu“ je Islám nesektářský, opravdu tradiční, v té variantě, ve které může existovat zde. K tomu potřebujeme spolupracovat s muslimy a hledat cesty k řešení. Nikoli dělat z nich nepřátele a hnát je všechny svinským krokem na druhou stranu barikády a pak „to“ spustit.

63063

26.7.2005 4:23

To rad slysim p. Vodnik...

zap 70.?.?.?

Reakce na 63063

"Je pravda, že „hodnoty“ moderní sekulární individualistické společnosti jsou v rozporu s Islámem; jsou v rozporu i se skutečně tradičním křesťanstvím, židovstvím a vůbec kterýmkoli náboženstvím"
------------------------------------------------------------------------

Totiz, po svem prichodu do Kanady jsem byl znacne zmaten tim co jsem videl. Na jedne strane az temer oficielne podporovane 'radikalni okazale krestanstvi' a na druhe strane velmi nekrestanske chovani, vyrazne viditelne v mnoha ohledech teto spolecnosti. Nezapomenme, je to stale kapitalisticka a tudiz 'vykoristovatelska', i kdyz regulovane, spolecnost. Tedy v podstate protikrestanska. To krestanstvi, jak je tu praktikovano je spis brano joko medicina na neduhy ktere denne (a vedome)praktikujeme a ulehcujeme tak svemu svedomi.

To co pisete o Islamu a jeho kritice zapadniho bezcilneho, pozitkarskeho a povrchniho zpusobu zivota si myslim take a uz dlouho. Dokonce jsem dospel ke stejnemu zaveru. Totiz podivat se uprimne na to, co o nas rikaji a kriticky se prehodnotit. NE PREVZIT jejich nabozenstvi, ale ZACIT PRAKTIKOVAT skutecne krestanstvi!

63137

26.7.2005 3:44

RE: Ten "rozbor" v Lidovkách...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 63054

Sergante nenutte me zase nakopirovat par prispevku o infiltraci CIA do nezavisleho tisku a vydavani knih. A rozumejte tam jsou jen pripady co se proflakly, takze spicka ledovce. [mrknutí jedním okem]

63129

25.7.2005 3:37

Israeli Author Predicts Third World War -udelejte si porovnani,kdo tlaci do valky:krestane-muslimove.

Robert Nohejl 202.?.?.?

Dave Eberhart, NewsMax.com Wednesday, Nov. 21, 2001
>, Israeli author and lecturer Avi Lipkin casts aside all pretense of political correctness with his claim that Christians and Jews are faced off with Muslim "revolutionaries” in "a struggle for the direction of planet Earth.”
"War is inevitable in the Middle East. War is inevitable in the United States,” the no-holds-barred former Israeli army officer predicts in a nine-hour video seminar.
Unlike Kabbani, founder of Islamic Supreme Council of America, who posits that Islam is a religion of love marred by a few interloping extremists, Lipkin preaches what he describes as the simple bottom line of Islam: "Kill the Jews on Saturday. Kill the Christians on Sunday.”
In his typical stump lecture, the self-effacing Lipkin says he is aware that many see him as the Mel Gibson character in "Conspiracy Theory.” "I’ve been predicting war for 27 years,” he says with a grin.
Repeating themes that have appeared in his books, Lipkin says Islam is in an intramural battle between those who ascribe to the "evolutionary” model and those who adhere to the "revolutionary” model of eventual world domination by Muslims. "It’s just a disagreement in the tactic, not the aim,” he says.
!933 jiny zidovsky radil:Mr. Frankau Philosopher.

Daily Express- March 24. 1933. No.10.258.

Mr. Frankau Philosopher.
“Dear, sentimental English”.

Protest against the treatment of Jews in Germany, made at a Delphian Coterie dinner in London last night , induced Mr. Gilbert Frankau , the novelist , to make a piquant speech. “A war would bea great idea “ he said “Another war would give our three million unemployed employment”.
“ I would suggest consription for this country. It would be imensly popular.”
“ But the British public do not care damm for the Jews of Germany. All they care about is, who is going to win the Grant national.”
“I adore,us a philosopher, to see damm sentimental English skriming with rage and yet refusing to do anything about it”.
“ The British people were the original jews, they always creaitted anybody who did a spot of work.”

I find this comment very an interesting. This tald to my lot of 1933 situation in Europe and jewish way of thinking, got British to war.*

62984

25.7.2005 3:53

Souhlas - jde z toho docela hruza

zalozak 202.?.?.?

Ciste cynicky by se dalo poznamenat ze prehmaty se obcas stavaji. A ze ten brazilec neni prvni ani posledni obeti omylu a ze ve vypjatosti doby je do jiste miry omyl pochopitelny (nikoliv omluvitelny). Stejne tak souhlasim s tim ze kdyby ten muz na sobe bombu mel jsou ti policajti dnes vyznamenavani radem kralovny.

Ovsem problem je opravdu v tech reakcich. Misto alespon naznaceni pocitu spoluviny oznami predstavitel Britske policie ze strilili aby ochranily "verejnost" a ze se v tom bude pokracovat. Par hnuti napise petice a my ostatni si zvykneme ze kdyz nebudeme prisne sledovat pokyn policie tak nam holt mozna ustreli hlavu.

Dale je extremne znepokojive jak nemalo lidi se s nadsenim pripojuje k vizi "valky svetu" a souhlasi s restriktivnimi opatrenimi vuci pristehovalcum zejmena muslimum. Aby bylo jasno, me se nelibi byt jednim z mala bez rucniku na hlave v urcitych ctvrtich, nelibi se me potkavat zahalene zeny a nelibi se me vystavba mesit v mestech ktere s timto nabozenstvim historicky spjaty nejsou. Souhlasim s tim ze je chybou dat nekomu obcanstvi a neptat se ho zda souhlasi s hodnotami zeme ve ktere chce zit. Povazuji za neuveritelne tupe a posetile hlasat multikulturalni vize...
Presto, je sokujici kolik lidi (treba v komentarich) tak intenzivne podporuje nastupuji policejni stat (v plosneme provedeni) napriklad tim ze nadsene souhlasi s neuveritlnymi praktikami ktere napriklad britove navrhuji na kontrolu "pristehovalcu". Nejak tem lidem nedochazi ze pokud se urcita meritka implemnetuji na jednu skupinu pak uz je jen administrativnim probleme to dat vsem.

62985

25.7.2005 4:13

RE: Souhlas - jde z toho docela hruza

TS 213.?.?.?

Reakce na 62985

Nejak tem lidem nedochazi ze pokud se urcita meritka implemnetuji na jednu skupinu pak uz je jen administrativnim problemem to dat vsem.

Zdanlive irelevantni link na clanek "My conversation with Cisco".
http://rconversation.blogs.com/rconversation/2005/07/my_conversation.html

Technologie na nase zotroceni jiz existuje. Zatimco tady se stupnuje strach, ve vychodni Asii se odladuji potrebne konfigurace routeru.

A diky zpusobu fungovani "demokracie" neni treba presvedcit vice nez 50.01% volici populace. Coz vzhledem k technologii, behem mnoha desetileti propracovane do detailu dobre placenymi psychology reklamnich a PR agentur, take neni problem. Televizni stanice se pak milerady pripoji - i kdyz samy nebudou vedet, cemu slouzi, privitaji obcasny incident s otevrenou naruci a bezicimi kamerami, vdecni za chvilkove zvyseni sledovanosti.

Jsme v hajzlu. Ale volici vetsina to bohuzel uvidi moc pozde, pokud vubec.

62991

25.7.2005 8:28

RE: Souhlas - jde z toho docela hruza

zalozak 202.?.?.?

Reakce na 62991

Me mrazilo uz predloni v zadech kdyz jsem se ucastnil testovani "content management" filteru pri vyberovem rizeni v podniku. Nejenomze vsechny systemu spolehlive filtrovaly, logovaly, presmerovavaly a blokovaly message se "zavadnym" textem, ale nadto se umely ucit. S pomoci slovniku odhalovaly "kandidaty" na nevhodna slova ci vynatky z vet (ktere jsou treba synonymem) ktera pak po potvrzeni byla rozsirovana na ostatni servery , umely precit i stranky z odkazu - napr. odfiltrovat message ktery ma v sobe odkaz na "stranku" na indexu .. a pod. Prirozene ze tyto jsou instalovany za jinym ucelem nez cenzurovat politicke nazory ale princip je identicky. (Zejmena ta cenzura dle odkazu me dost dostala ).

63010

25.7.2005 9:37

RE: Souhlas - jde z toho docela hruza

TS 213.?.?.?

Reakce na 63010

Taky jsem si na takove hracky sahnul, par pratel za nimi bylo zavrenych. Ale pro web to neni nic vic nez vobycejnej proxyserver, a ty porad jeste jdou ochcat zpusoby mnohymi:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bypassing_Internet_censorship

A pokud vyradej HTTPS, vyradej internetove bankovnictvi. Krome toho vzdycky pujde naimplementovat nejaky protokol co bude tunelovat skrz standardni neskodne HTTP queries a tvarit se treba jako online sachova partie. Nebo komunikovat pres UDP a vypadat jako particka Warcraftu nebo VoIP hovor.

Pokud bude jedina cesta ven a dovnitr, pujde pouzit. I kdyby to bylo tunelovani TCP pres instant messaging. Pokud ani to ne, muzeme se porad vratit zpet k Fidonetu a komunikovat akusticky vazanym 2400 bps modemem pres VoIP - tohle obejde i Palladium. Ucelem bude nakecat pocitacum dozorcum, ze vidi syntakticky korektni nevinnou komunikaci, kterou zanalyzovat hloubeji je uz neekonomicke. Dalsi sirokou paletu moznosti poskytuje steganografie, zvlast ve spojeni se streamovanymi medii (napr. webkamery).

Rozlicne digital restriction managementy pro content delivery hraji take v nas prospech. Dodavatele obsahu se snazi co jim sily staci o zasifrovani datoveho streamu aby se nedej bohove nedal zkopirovat - zasifrovana data alespon nekterych typu tedy budou muset byt prenositelna. Totez pro bankovnictvi.

Takovehle cenzurni pokusy uz se delaji ted, viz Telus v Kanade:
http://www.boingboing.net/2005/07/24/phone_company_blocks.html

Dva vykonne prostredky jsou zde: http://www.jmarshall.com/tools/cgiproxy/ http://www.openvpn.org/

Censorwarem se zabyvaji ruzne organizace, napr. http://www.peacefire.org/

Tohle nevidim uplne beznadejne. Ale zapotime se.

63013

25.7.2005 14:38

RE: Souhlas - jde z toho docela hruza

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 63013

Nesouhlasím. To jsou odborné věci otevřeny několika jedincům. Ale průměrný Lojza, který akorát umí počítač zapnout a vypnout, se k nim nikdy nedostane. A těhle Lojzů je většina. [naštvaný]

63034

25.7.2005 16:59

RE: Souhlas - jde z toho docela hruza

TS 213.?.?.?

Reakce na 63034

Prumerny Lojza se k nim dostane pres pratele a prostredniky. Stejne jako dneska k rozlicnym crackum her nebo piratskym satelitnim dekoderum nebo metodam na kopirovani DVD. Nebo k zelenemu pokoureni. Kdo bude mit dostatecny zajem, ziska pristup. Nabidka-poptavka.

Provlem vidim spise v potencialnim nezajmu dotycnych Lojzu, kteri jsou nauceni neklast otazky a na ty co jsou nehledat odpovedi. Ale ten uz mame ted.

Cerny trh s technologiemi existuje a existovat bude, stejne jako trh s nepovolenymi chemikaliemi a rostlinami.

A mozna nam zachrani zadek...

63045

25.7.2005 21:49

RE: Souhlas - jde z toho docela hruza

dusan 70.?.?.?

Reakce na 62991

A diky zpusobu fungovani "demokracie" neni treba presvedcit vice nez 50.01% volici populace. Coz vzhledem k technologii, behem mnoha desetileti propracovane do detailu dobre placenymi psychology reklamnich a PR agentur, take neni problem. Televizni stanice se pak milerady pripoji - i kdyz samy nebudou vedet, cemu slouzi, privitaji obcasny incident s otevrenou naruci a bezicimi kamerami, vdecni za chvilkove zvyseni sledovanosti.

TS

Ated me reknete, co budou delat s temi DATY ?? Kdo
to bude sledovat a vyvozovat dustedky ? Kdo bude
stavet vezeni a trestat provinilce ? Uklidnete se
vazeny pane.

63068

25.7.2005 22:31

RE: Souhlas - jde z toho docela hruza

Jiri Satanek 62.?.?.?

Reakce na 63068

Se sledovanim, problem neni.Data jdou dnes analyzovat zpusobem, kteremu by se naprosta vetsina laiku zdrahala uverit.
Pred casem se zde zertovalo na tema "Leho==umela inteligence", ackoliv to byl pouze vtip, technicky by to, zvlaste s ohledem na reakce p. Leha(to nema byt provokace, pouze konstatovani faktu), problem nebyl.
Zkuste se vygooglit presne toto spojeni v uvozovkach "Alice AI" a pohovorte s Alice, mozna se budete divit.

63076

26.7.2005 13:13

RE: Souhlas - jde z toho docela hruza

zap 65.?.?.?

Reakce na 63076

"Se sledovanim, problem neni..."
---------------------------------------------------------------------

Mate pravdu!

Dozor nad obyvatelstvem je neviditelny ale vsudepritomny. V nedavne minulosti to byl vetsinou ulicni zlocin, ktery sledovali, dnes je to vse. Technicky je to jednoduse proveditelne - kompjutrove databaze. A vysledky toho sledovani maji siroke a vazne dopady. Je mozne, ze jste-li jednou oznacen, nedostanete kuprikladu zamestnani. A neuzivite se a jste ztracen. Vzpominam si na vypoved jednoho Rumuna...

Efektivne 'preskocil draty', kdyz byl v Kanade na zauceni u jedne firmy. Z nejakeho duvodu mu neverili a stale po nem sli. Chteli mu nasugerovat, ze je agentem KGB. Nemohl nikde najit zamestnani. Ac puvodne inzenyr, delal podradne prace a zil mezi spodinou. Na vic nemel. Jeho rodina v Rumunsku byla sikanovana. Proste peklo. Nakonec prislo stastne rozuzleni v 89-tem. Ztracene iluze o 'svobode' mu vsak nikdo nevrati.

63186

25.7.2005 4:04

Nesmyslnost strileni...

zalozak 202.?.?.?

je krome lidskych hodnot take v tom ze tato metoda je ucina pouze kratkodobe. Ted kdyz "sebevrazi" vedi ze je policie v pripade nouze okamzite zastreli tak snadno mohou adoptovat (pokud to mnozi jiz davno neudelali) prostou techniky "tlacitka mrtveho muze". Nebo uz rovnou tu pojistku drzet pri vychodu na ulici ... Nakonec, to neni nic noveho, jiz se vicekrat stalo ze unosce timto zpusobem si vynutil ustupky...

Jiz proto by mel byt tento zpusob "zneskodneni" okamzite zavrzen jako naposto neproduktivni.

62988

25.7.2005 4:09

RE: Nesmyslnost strileni...

Misu 193.?.?.?

Reakce na 62988

Bohuzel tento zpusob "zneskodneni" (cti popravy) pochazi primo od praktik Izraelske policie (viz. BL). Takze o jeho zmene, nerku-li zruseni, nemuze byt rec... [pláč]

62989

25.7.2005 5:05

RE: Nesmyslnost strileni...

DM 69.?.?.?

Reakce na 62988

Svata pravda. Pokial to doteraz tak nerobili (o com pochybujem), odteraz zarucene budu.

62999

29.7.2005 21:30

RE: Nesmyslnost strileni...

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 62988

>je krome lidskych hodnot take v tom ze tato metoda je ucina pouze
>kratkodobe. Ted kdyz "sebevrazi" vedi ze je policie v pripade
>nouze okamzite zastreli tak snadno mohou adoptovat (pokud to
>mnozi jiz davno neudelali) prostou techniky "tlacitka mrtveho
>muze". Nebo uz rovnou tu pojistku drzet pri vychodu na ulici ...
>Nakonec, to neni nic noveho, jiz se vicekrat stalo ze unosce
>timto zpusobem si vynutil ustupky...

>Jiz proto by mel byt tento zpusob "zneskodneni" okamzite zavrzen
>jako naposto neproduktivni.





Tady je návod jak odhalit a zneskodnit teroristy.

Společný boj proti teroristům Talibanu.
Jak je obecně známo, je pro hluboce věřícího muže Talibanu smrtelným hříchem pohlédnout na nahou ženu, pokud to není jeho vlastní.Jakmile
by ji spatřil je jeho svatou povinností spáchat sebevraždu.
Vyzýváme tímto všechny ženy, aby příští sobotu přesně ve 14 hodin
vyšly nahé na ulici. Pomůžete tímto činem identifikovat nežádoucí teroristy
tzv. spáče. Doporučujeme nejméně hodinu chodit po okolí, aby vznikl
dostatečný antiteroristický efekt.
Vyzýváme všechny muže, aby podpořili ženy v jejich úsilí a položili se před svým bydlištěm na lehátko a pozorovali nahé ženy. Prokáží tím, že nejsou příslušníky hnutí Taliban a dokáží tím svou odvahu dívat se na nahé ženy i když to nejsou jejich vlastní.
Samozřejmě budou muži provádět tuto činnost pouze proto, aby podpořili své ženy v boji proti terorismu.
Protože mužům Talibanu je zakázáno pít alkoholické nápoje, mělo by chlazené
pivo v ruce každého muže být jasným signálem jeho zdravého antiteroristického postoje.
Česká vláda si této iniciativy občanů velice váží a již předem všem děkuje
za pomoc proti terorismu.

Z ceských luhú a hájú.



63486

25.7.2005 5:39

Heraus !

albert 70.?.?.?

>Do verejnosti v Londyne se pomalu vkrada paranoia...

Nevkradla se.
Mezi "dobytcata" (tak mluvi Talmud o nezidech) byla zavlecena a rozsirena. Jako smrad.
"Nothing just happens in politics. If something happens you can be sure it was planned that way."

To rekl Franklin Delano Roosevelt (pzn. puvodni rodinne jmeno bylo Rosenfeld; tak Roosevelta osocoval sam Fuhrer ve svych tiradach nemajicich az dodnes konkurenci, pravdepodobne pochazejici ze spanelskych 'judios' Rosacampos, po pravu r. 1492 ze Spanelska vyhnanych kralovskym parem Ferdinadem a jeho choti Isabellou na sever, do Holandska).
Heraus !!!





63001

25.7.2005 8:09

Novinky.cz

TT 62.?.?.?

Muž v zemi byl čtyři roky a legálně tam pracoval a studoval. Žil ve čtvrti Brixton na jihu Londýna. V pátek vyšel z domu, který v souvislosti s útoky sledovali policisté, zdál se jim podezřelý, tak jej sledovali. Na stanici metra Stockwell ho vyzvali, aby zastavil, mladík ale vběhl do jednoho z vagónů metra. Policisté vběhli za ním a pěti kulkami ho přímo před ostatními cestujícími zastřelili.

"Neměli žádný důvod myslet se, že je terorista," řekla jeho babička. Rodina tvrdí, že mladík uměl dobře anglicky a měl povolení k práci. Šéf londýnské policie Ian Blair se v neděli rodině za smrt jejich člena omluvil. Současně ale řekl, že policie bude mít i dál právo zastřelit lidi, které podezírá z terorismu. Blair řekl, že policie v takovém případě střílí přímo do hlavy.

Ten Toník B. je fakt drsoň... Tohle opravdu začíná spět do prdele. Aby se s odstupem času komunismus a německej nacismus nezdál jako procházka růžovým sadem. Mně už to tak připadá...

63007

25.7.2005 8:12

RE: Novinky.cz

TT 62.?.?.?

Reakce na 63007

Sakra to neřek Tonda, ale Honzík Blér...

63008

25.7.2005 9:10

Stejne je to genialni metoda jak se nekoho zbavit...

zalozak 202.?.?.?

Proste bude na miste zastrelen. Kdyz se podari ukazat ze to mohl byt terorista - tim lepe - vse bude vypadat koser a tisk bude oslavovat. No a v pripade ze by se to prokazat nepovedlo - holt se omluvime.

Misto komplikovaneho zatykani, usvedcovani, dohadovani se s "obhajci prav" proste ... to vyresime jednou, rychle a provzdy.

63012

25.7.2005 10:06

Pane Stwora

MF 194.?.?.?

neřekl bych zavraždili ale zabili. Jestli to bylo v dnešních podmínkách bezdůvodně, je otázka do diskuze.

63015

25.7.2005 23:25

RE: Pane Stwora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 63015

Veřejnou popravu ve státě, kde je trest smrti již desítky let zrušen, nelze nazvat jinak než vraždou.

63096

25.7.2005 12:10

rozbor Talmudu?

tygr007 81.?.?.?

> proč někdo neuveřejní podobný článek a rozbor Talmudu?

Asi proto, ze Judaismus neni evangelicke nabozenstvi, nesnazi se zmenit cely svet na jednu univerzalni "Ummu" ani nepacha sebevrazedne atentaty v Evropskych velkomestech nebo v NewYorku. Neslysel jsem o tom, ze by nejaky Rabin hlasal, ze povinnosti kazdeho spravneho Zida je vrazdit neverici, neb je to spolehliva cesta do raje.

Nevim o zadnem Zidovi, ktery by zil v Evrope a zaroven hlasal, ze idealy otevrene spolecnosti a pluralitni demokracie je treba znicit, zakony nahradit talmudem a Parlament vladou Rabinu.

Zajimalo by me, proc se tak ptate, prece jste dostatecne vzdelan, abyste zde mnou napsane sam vedel.

63020

26.7.2005 3:36

RE: rozbor Talmudu?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 63020

Vazeny pane "tygr" zijete sto let za opicemi, zidovske zakony uz byli presidentem USA vpusteny do zakonu krestanu presidenskym degretem ,jestli Vam to neco rika.Dalsi zakony,jsou na omezovani krestanskeho vlivu,ze vsech soudnich budov musi prijit pryc krestanske desatero,knezi nesmi do skol a jine,rovnez tak se bojuje o svatky Vanocni,ktere vystrida oznaceni,pracovni volno a jine.
Cast Americke armady dostalo skoleni v boji proti terrorismu ,kde ? V Israelu. Americke jednotky jsou doprovazeny ,kym ? Rabbiny.
Takze ,si prectete starsi clanky-prispevky a zjistite ,ze svet se meni v neprospech krestanu ,bilych lidi .
"Jewish judges, Jewish journalists, and the American Civil Liberties Union pushing the anti-Christian agenda." "Too many Jews won't be happy until they pull off their own version of the Spanish Inquisition, forcing Christians to either deny their faith and convert to agnosticism or suffer the consequences."
"But no-one would say anything publicly about him [Jesus] for fear of the Jews."
John 7:13
Being Jewish, I should report, Christmas was never celebrated by my family. But what was there not to like about the holiday? To begin with, it provided a welcome two-week break from school. The decorated trees were nice, the lights were beautiful, "It's a Wonderful Life" was a great movie, and some of the best Christmas songs were even written by Jews.
But the dirty little secret in America is that anti-Semitism is no longer a problem in society – it's been replaced by a rampant anti-Christianity. For example, the hatred spewed toward George W. Bush has far less to do with his policies than it does with his religion. The Jews voice no concern when a Bill Clinton or a John Kerry makes a big production out of showing up at black Baptist churches or posing with Rev. Jesse Jackson because they understand that's just politics. They only object to politicians attending church for religious reasons.



63126

26.7.2005 10:51

RE: rozbor Talmudu?

leho 84.?.?.?

Reakce na 63126

>Americke jednotky jsou doprovazeny ,kym ? Rabbiny.

V ozbrojených silách USA je celkem 5 rabínů na asi 1,6 milionu vojáků. Vlastně jednotky jsou doprovázeny rabíny, na Středním Východě je s námi jeden...

63176

26.7.2005 11:00

RE: rozbor Talmudu?

Adapa 84.?.?.?

Reakce na 63176

Zdravím Leho,
můžu se zeptat, ve kterém měste v Iráku ten vojenský rabín je?

63177

26.7.2005 12:47

RE: rozbor Talmudu?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 63177

>Zdravím Leho,
> můžu se zeptat, ve kterém měste v Iráku ten vojenský
>rabín je?

Leho je s rabínem u stejné jednotky, ale kde jsou, je tajné :

Vzkaz židobijcům
RE: Seržante Leho,
Pane Taborsky, mam tu cest byt tedka v jednotce s polnim kuratem, ktery je rabin. On je tedka rabinem pro americke vojaky pro celou oblast Stredniho Vychodu vcetne Iraku. Velice vzdelany clovek, meli jsme spolu nekolik debat na zidovske tema, jelikoz o jejich vire moc nevim,...
leho 27.01.05 07:52

63184

26.7.2005 13:22

RE: rozbor Talmudu?

Adapa 84.?.?.?

Reakce na 63184

Nu, pokud je tomu tak, tak buď toho jediného rabína pro Střední Východ přeložili někam jinam a nebo jsou jen v Iráku minimálně dva [smích]

63187

26.7.2005 13:44

RE: rozbor Talmudu?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 63187

Od ledna se situace v Iráku jistě změnila, třeba již ten jeden rabín nestačí vázat všechny igelitové pytle s vracejícími se hrdiny.

63190

27.7.2005 8:04

RE: rozbor Talmudu? Lide neumiraji na atomovou bombu,ale na vlastni blbost.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 63187

1,000 ISRAELIS BATTLE IN FALLUJAH
Rashid Khashana - Al-Hayat 22 Nov. 2004 http://www.thetruthseeker.co.uk/print.asp?ID=3083
Excerpt only...
Based on Israeli press statistics, Israel currently has no fewer than 1,000 officers and soldiers scattered around the American units working in Iraq. In addition, 37 rabbis are operating within the American troops, which leads to believe that the real number is greater; since Ha'aretz admitted that others are concealing their Jewish identities, which makes them self-driven Israeli citizens. Currently, there is a recruitment campaign coinciding with the escalation of the operations in Iraq, which seeks to send further assistance there. Amongst these campaigns is the incitement of Rabbi Irving Elson in his latest speech given in New York to allocate further "Fighting Rabbis" and encourage them to enlist in the American forces, in addition to another rabbi's advisory stating that those killed in Fallujah are "martyrs."

63266

27.7.2005 14:34

RE: rozbor Talmudu? Lide neumiraji na atomovou bombu,ale na vlastni blbost.

leho 84.?.?.?

Reakce na 63266

>1,000 ISRAELIS BATTLE IN FALLUJAH
>Rashid Khashana - Al-Hayat 22 Nov. 2004
>http://www.thetruthseeker.co.uk/print.asp?ID=3083

>Excerpt only...
>Based on Israeli press statistics, Israel currently has no fewer
>than 1,000 officers and soldiers scattered around the American
>units working in Iraq. In addition, 37 rabbis are operating
>within the American troops,
which leads to believe that the real
>number is greater;

Jako voják, který už je sedmý měsíc v Iráku a jelikož mám několik kolegů, kteří cestují po celém Iráku, tak mohu zodpovědně prohlásit, že toto je kravina na n-tou. Idioti novináři si vymýšlejí senzace aby vydělali peníze, jinak si to nedovedu vysvětlit...No ještě dodám, těch 37 rabínů, to je teda už totálně padlé na hlavu, to mě podržte, to by mě ani ve snu nenapadlo, že si někdo bude vymýšet takové...no ani nechci napsat co...

63289

27.7.2005 16:14

RE: rozbor Talmudu? Lide neumiraji na atomovou bombu,ale na vlastni blbost.

leho 84.?.?.?

Reakce na 63266

>1,000 ISRAELIS BATTLE IN FALLUJAH
>Excerpt only...
>Based on Israeli press statistics,* Israel currently has no fewer
>than 1,000 officers and soldiers scattered around the American
>units working in Iraq. In addition, 37 rabbis are operating
>within the American troops,...

Vlastně se musím opravit, tyhle nesmysly dávají velice dobrý smysl. Mají totiž za úkol naštvat co nejvíc běžné Iráčany, neboť jako drtivá většina arabských národů taktéž trpí velkou antisemitskou fóbií, téměř jako Robert Nohejl. Jedná se s největší pravděpodobností o tzv. "aktivní opatření" džihádistů, která si zřejmě vyměnila místo s dřívějšími "aktivními opatřeními" KGB. Nedivil bych se, kdyby se jednalo o ty samá individua, vždyť se něčím chudáci živit musí, když jim Velký rudý bratr zkolaboval téměř před 15 lety...

63294

27.7.2005 16:49

RE: rozbor Talmudu? Lide neumiraji na atomovou bombu,ale na vlastni blbost.

hostující 84.?.?.?

Reakce na 63294

Správně!
Demokratický Irák si rozvracet nedáme!!! [naštvaný]

63297

27.7.2005 18:27

RE: rozbor Talmudu? Lide neumiraji na atomovou bombu,ale na vlastni blbost.

leho 84.?.?.?

Reakce na 63297

>Správně!
>Demokratický Irák si rozvracet nedáme!!!

Samozřejmě, hostující, nebo máme jiný názor? Jak to tedy je, s těmi rabíny a tisícovkami izraelských vojáků v Iráku to jsou zcela jasně idiocké kecy, takže proč si tak blbě vymýšlejí? Je to jenom opravdu v honbě za senzacemi, nebo je v tom něco jiného?

63303

28.7.2005 6:08

RE: rozbor Talmudu? Lide neumiraji na atomovou bombu,ale na vlastni blbost.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 63294

Ta antisemiticka fobie ,jak nam "leha",tak dusledne predhazuje zpociv av tom ,ze krestan arab a kdokoliv jiny si musi od zidu nechat vsechno libit,od vrazd Der Yasssin ,obsazeni sve zeme terroristy s plnou hubou o holocaustu a jeste se jim kl;anet ,aby nedostal ten hanlivy nazev,co takhel sebrat kalcek a tu bandu zlodeju a lgharu,podvodniku vypraskat i s tim jejich antisemitsmem z meho baraku ven.
Pan "leha" si mysli ,ze svet je od toho ,aby se nechal ,tak zvanyma podvodnyma zidama okradat a jeste jim snad dekovat,nakonec ,antisemiticky svet uz vymlatil Chazary-zidy z kazde zeme na zemekouli,takova Britanie si zila 300 roku pod vedenim antisemitickeho krale ,nakonec antisemiticka kralovna Teresie vyrazila s nekrestanskymi a antikresetanskymi zidy dvere ,tak ,jak kral Vaclav.Proste pan "leha " bulikuje svet,ktery uz ma s tak zvanymi -zidy-chazary sve zkusenosti ,nakone c i zide samotni ,jako Naturaj Karta doslova rika ,ze to hnizdo vznikle ne podvodu Israel je protizakonny akt.Take nezapomente ,ze v tom holocaustu zidovske kapo se dobre vyznamenalo smrti svych zidovskych spoluobcanu a dodnes zadny z nich nestal pre dsoudem,dokonce si v uniforme SS zid vybiral zidy-pribuzenstvo na cestu do Palestiny,tak ,jak popsal velmi znamy zidovsky spisovatel,coz zapricinilo jeho vrazdu ,kde jeho vypoved by vrhla dost podivne svetlo na ten holocaust,ze ano?
MAY 27, 2005: A delegation of anti-Zionist Orthodox Jewish Rabbis met with new Palestinian President, Mahamoud Abbas, on Friday, May 27, 2005, to present him with a plaque engraved with a blessing and to convey their wish for the peaceful dismantling of the state of Israel and the restoration of ruler ship of the Holy Land to the Palestinian people.
Antikrestanstvi-In my letter to you of September 12, I presented the testimony of Erwin Schulz to the effect that in the few days prior to the arrival of German forces in Lviv in 1941, some 5,000 inhabitants of the Lviv region, predominantly Ukrainians and Poles, had been killed, and that the killing had been conducted "under the leadership of Jewish functionaries and with the participation of the Jewish inhabitants of Lemberg."

63335

28.7.2005 9:21

RE: rozbor Talmudu? Lide neumiraji na atomovou bombu,ale na vlastni blbost.

Adapa 84.?.?.?

Reakce na 63294

Zdravím Leho,
já jsem si teď pár dní majloval s několika kolegy v Iráku (z měst Kirkuk, Irbil, Mosul a Baghdád). Říkají, že slyšeli, že společně s Američany, Brity a dalšími jsou tam i tajně Izraelci. Ale jsou to zprávy jedna paní povídala, většinou mi píší, že mluvili s někým, kdo o tom slyšel od někoho atd. atd.
Ale všichni se shodují na tom, že v Iráku je více "polních rabínů" (nebo jak tomu správně říkat) než jeden. Já osobně teď už mám jména dvou.

63343

28.7.2005 10:48

RE: rozbor Talmudu? Lide neumiraji na atomovou bombu,ale na vlastni blbost.

leho 84.?.?.?

Reakce na 63343

> Ale všichni se shodují na tom, že v Iráku je více "polních
>rabínů" (nebo jak tomu správně říkat) než jeden. Já
>osobně teď už mám jména dvou.

Nevím, co na to napsat, snad jenom to, že ten druhý může být na další turnus a že jenom přijel se podívat ze Států na zkušenou. Ten náš tu taky byl o několik měsíců dříve, než jsme pak přijeli všichni. Možná by se také mohlo jednat o někoho v rezervách, kdo je normálně v civilu rabínem, ale tady má nějaké jiné povolání. Jinak židovské bohoslužby se na naší základně neslouží, jelikož tu žádní pravověrní Židé nejsou. Jen tak mimochodem, já v armádě zatím kromě rabína pravověrného Žida za 16 let služby ještě nepotkal...

63347

26.7.2005 14:02

RE: rozbor Talmudu?

leho 84.?.?.?

Reakce na 63177

>Zdravím Leho,
> můžu se zeptat, ve kterém měste v Iráku ten vojenský
>rabín je?

Jsme v oblasti u Tikritu, ale rabín hodně cestuje po celým Středním Východě a to pouze po vojenských základnách...

63192

26.7.2005 14:13

RE: rozbor Talmudu?

Adapa 84.?.?.?

Reakce na 63192

Pokud je to cestující rabín, tak v tom případě máme skoro společného známého. V sobotu naší firmě dorazil z Německa do Iráku kontejner. Báli jsme se převozu z hraničního města Zakho do Kirkuku a tak jsme kooperovali s americkou armádou... A světe div se, byl mezi nimi i "polní rabín" nebo jak se tomu říká [smích]
Psal jsem si o něm majly s kolegou, který tam vede naší pobočku [smích] Takže vím jeho jméno atd.

63193

26.7.2005 14:27

RE: rozbor Talmudu?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 63192

>> můžu se zeptat, ve kterém měste v Iráku ten vojenský
>>rabín je?
>
>Jsme v oblasti u Tikritu, ale rabín hodně cestuje po celým
>Středním Východě ...

a jistě i rád. A jeho oko zajisté radostně spočine na zemi plné ropy, šíré té zemi, zemi jediné i v dědictví jeho spolku souvěrců Společností národů a Bušistánem dané. Spokojeně si mne ruce a počítá a počítá, div kalkulačku nezavaří, kolik dolárků to soukmenovcům v Izraeli může vynest.
Zemi zaslíbenou je třeba si pohlídat a dobyvatele morálně podpořit, aby se více snažili očistit Irák od iráčanů, aby jeho kmen získal více životního prostoru.

63194

26.7.2005 17:35

RE: rozbor Talmudu?

dusan 70.?.?.?

Reakce na 63194

a jistě i rád. A jeho oko zajisté radostně spočine na zemi plné ropy, šíré té zemi, zemi jediné i v dědictví jeho spolku souvěrců Společností národů a Bušistánem dané. Spokojeně si mne ruce a počítá a počítá, div kalkulačku nezavaří, kolik dolárků to soukmenovcům v Izraeli může vynest.
Zemi zaslíbenou je třeba si pohlídat a dobyvatele morálně podpořit, aby se více snažili očistit Irák od iráčanů, aby jeho kmen získal více životního prostoru.
Karel z dalekych Cech

Ti rabini zase nedaji tomu nasemu panu Karlovi klidne
spat. Vy mate ale starosti pane Karel. Vite vy clovece
ze rabini maji uplne jinou funkci v armade nez si vy
cesti pravnici myslite. Zkuste se nejdrive poradne
informovat nez budete do sveta zasilat takove umele
vytvorene zavery. Uvedomte si, ze jste vysokoskolak.
Doktor veskere justice.

63219

26.7.2005 17:44

RE: rozbor Talmudu?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 63219

>Ti rabini zase nedaji tomu nasemu panu Karlovi klidne
>spat. Vy mate ale starosti pane Karel. Vite vy clovece
>ze rabini maji uplne jinou funkci v armade nez si vy
>cesti pravnici myslite. Zkuste se nejdrive poradne
>informovat nez budete do sveta zasilat takove umele
>vytvorene zavery. Uvedomte si, ze jste vysokoskolak.
>Doktor veskere justice.
>
RSDr. Lojzodušane, tak nás pouč o funkci vojenského rabína v US Armě. Jistě to máš naštudované a tak to pro tebe bude hračka. Já to znám jen ze Švejka, jak kurát povzbuzoval morálku mužstva. Jenže to nebyl rabín. Rabín je jistě pilnější a pracovitější a nikoho neuplácí obyčejným knedlíkem.

63221

28.7.2005 1:13

RE: rozbor Talmudu?

dusan 70.?.?.?

Reakce na 63221

RSDr. Lojzodušane, tak nás pouč o funkci vojenského rabína v US Armě. Jistě to máš naštudované a tak to pro tebe bude hračka. Já to znám jen ze Švejka, jak kurát povzbuzoval morálku mužstva. Jenže to nebyl rabín. Rabín je jistě pilnější a pracovitější a nikoho neuplácí obyčejným knedlíkem.

Karel z dalekych Cech

Rad bych pane Karel. Ale to proste nejde. Na to by jste
musel zmenit svuj svetovy nazor. A to je vec aspon ve
vasem pripade zcela nemozna. To je jako presvedcovat
cely inkvisicni soud nekdy v polovine renesance, ze
nase zeme neni stredem vesmiru. Je na to doplatilo
lidi.

63321

30.7.2005 4:25

RE: rozbor Talmudu?

dusan 70.?.?.?

Reakce na 63194

Spokojeně si mne ruce a počítá a počítá, div kalkulačku nezavaří, kolik dolárků to soukmenovcům v Izraeli může vynest.
Zemi zaslíbenou je třeba si pohlídat a dobyvatele morálně podpořit, aby se více snažili očistit Irák od iráčanů, aby jeho kmen získal více životního prostoru.

Karel az z dalekych Cech

Nezda se vam takovy zpusob mysleni dost primitivni ?
Zejmena, kdyz se opakuje v KAZDEM vasem prispevku
pane Karel. Uz si konecne dejte dohromady co jsou
to rabini a co financni spekulanti. Vzdyt proboha
na to mate vysokoskolske vzdelani.

63511

26.7.2005 4:09

RE: rozbor Talmudu?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 63020

Budu citovat pouze jednoha z baronu Rotschildu: " Dejte mi kontrolu nad tokem penez a neni vubec podstatne, kdo vydava zakony." A reknete me jedno proc centralni banky v Britanii, USA a jinde jsou az z 80 % privatni spolecnost, proc si musi USA sami sobe pujcovat na urok a proc 80% tohoto zisku jde nevedomo kam, jelikoz se jedna o utajene akcionare?
Banky, pojistovny vytvari obrovske zisky aniz by je zaplatili realnym vykonem, a to je nebezpecna vec. Neustale musime lidi pumpovat optimismem, aby nedoslo k situaci, ze by nastala panika a lidi chteli svoje prachy hezky na drevo. I kdyz od tech dob, kdy ty papirky nejsou kryty drahymi kovy je to stejne nepodstatne. Zijeme uz dlouho na ukor budoucnosti! Takze pokud nejake etnikum cim dal vice upevnuje kontrolu nad zemi jako USA, nepotrebuje vyhrozovat zapadnim demokraciim terorem, parazite vetsinou nezabiji sveho hostitele!!

63134

25.7.2005 12:48

paranoia

messenger 193.?.?.?

...jakéhosi Gray Simona ze Sackville Close. Může to být kdokoliv.


Tohle muze byt kdokoliv, ale ten chlapek co tvrdi ze to byla raketa
je vas dobrej znamej ktery vam jeste nikdy nelhal, ze jo.
[velký smích]

63023

25.7.2005 14:23

abovetopsecret analyza

z z (zavináč) thetruthseeker (tečka) org 212.?.?.?

"A na Whatreallyhappened.com je odkaz na článek Evidence That A Boeing 757 Really Did Impact the Pentagon on 9/11. Velice dobře zpracované důkazy, že do budovy Pentagonu 11. září skutečně narazil Boeing 757 a žádná raketa ani nic jiného. Kdo za tím článkem je? Nevíme. Stránky samotné jsou registrované na jakéhosi Gray Simona ze Sackville Close. Může to být kdokoliv."

Pan Stwora, odporucam si precitat aj dlhociznu diskusiu ohladom tej analyzy. Je tam jasne vidiet, ze ani ten pan co to pisal v tom nema tak jasno ako by sa mohlo zdat.

63032

26.7.2005 4:50

RE: abovetopsecret analyza

zap 70.?.?.?

Reakce na 63032

Je stale rostouci pocet webu,

ktere jsou na povrch 'anonymni' a ktere nekdy subtilnim, casto viditelnym zpusobem podporuji oficielni linku. Take nova realita.

63138

26.7.2005 16:54

RE: abovetopsecret analyza

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 63138

Asi za to maji lepe zaplaceno. Pri vsi UCTE, lidi jako pan Stwora je malo, ale zaplat Panbuh za ne!!!

63212

26.7.2005 19:05

RE: abovetopsecret analyza

TS 213.?.?.?

Reakce na 63138

Takove kampane jsou docela bezna zalezitost, uz hodne let. Rika se jim astroturfing.
http://en.wikipedia.org/wiki/Astroturfing

Budoucnost se uz minimalne jednou stala.

63229

25.7.2005 15:33

Pane Stwora,

Karel Infeld Prachenský spamova (tečka) schranka (zavináč) centrum (tečka) cz 194.?.?.?

...Vy byste potřeboval dovolenou. Nejdříve zaviníte ztrátu příspěvků v databázi a mlžíte s nějakou konspirací, pak se Vám nelíbí, že stejná pozornost jako islámu se teď netočí i kolem Židů. Víte, až budou všude po světě pejzatí vyhazovat do vzduchu nevinné civilisty v zájmu "náboženské čistoty", tak se o Talmudu můžeme bavit. Nebo Vy snad máte nějaké důkazy o tom, že světové židovstvo chystá nějaký obrovský dějinný převrat s cílem vyhladit všechny "nevěřící"?

63037

25.7.2005 15:34

Rozbor v Lidovkach

Aja 24.?.?.?

Juknete na nazory pana Tomskeho trosku z blizka.
http://www.cesky-dialog.net/clanek.php?idcl=390&aidci=

63038

25.7.2005 16:46

Kdyz se dva perou

Růžena Šípková 156.?.?.?

treti se smeje.

Krestane a Muslimove proti sobe valci a Saron se smichy chyta za pupek.

Treti svetova valka se blizi.

http://news.yahoo.com/s/ap/20050724/ap_on_re_us/world_war_ii_poll_4

63043

25.7.2005 18:36

RE: Kdyz se dva perou

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 63043

Omyl ! [velký smích]
Již nějaký čas probíhá.

63049

25.7.2005 23:35

RE: Kdyz se dva perou

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 63043

>treti se smeje.
>
>Krestane a Muslimove proti sobe valci a Saron se smichy chyta za
>pupek.
Jací křesťané? Pravoslavní? Katolíci? Žádní křesťané žádnou válklu nevedou. Válku proti některým muslimským státům vede jen führer Bušík, jeho banda a poskoci z některých jiných států. Válka je vedena pro ovládnutí ropných zdrojů, nikoliv z náboženských důvodů. Je jen shoda okolností, že na ropě sedí Arabové.
>
>Treti svetova valka se blizi.
>
>http://news.yahoo.com/s/ap/20050724/ap_on_re_us/world_war_ii_pol
>l_4

Führer Bušík skutečně 3. světovou válku již vede. Proti celému světu. Za finanční zájmy sionistů a globalistů.

A tak již i ve státech, které se války zúčastňují na straně Bušíka a jeho bandy, platí pravidla války. Střílí se po všem, co se pohne. Vinný - nevinný, zastřelen bude každý jen trochu podezřelý. Schází již jen vyhlášení zákazu vycházení, aby stanné právo bylo úplné. I k tomu jistě brzy dojde.

Fakticky se vede válka proti vlastním občanům. Ti to mnohdy pod vlivem vládní propagace ještě nevědí. Dojde jim to, aby bude bezdůvodně zastřelen někdo z jejich vlastní rodiny.

63101

25.7.2005 23:40

Bušík není žádný führer, Karle,

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 63101

to je jen maňásek. "Vůdcovský princip" je moc nápadná forma despocie. Tihle na to jdou chytřeji...

63103

26.7.2005 0:57

RE: Kdyz se dva perou

dusan 70.?.?.?

Reakce na 63101

Führer Bušík skutečně 3. světovou válku již vede. Proti celému světu. Za finanční zájmy sionistů a globalistů.

Karel z Cech

Moudry pane Karel s dalekych Cech. Kdy vam
pane dojde, ze po valce je vsechno znicene.
Jak s toho mohou ti vasi sioniste a globaliste
neco vytezit, kdyz je vsechno v sutinach ?
I ty vase panize tam zhori ci se rostavi.
Pane Karel, zkuste to nejak jinak. Ted vam
to zase nevyslo. Toto co tady pisete, to
nas ucili vsechno kdysi komousi. Ale tak to
opravdu neni.Ale prosim vas, ne aby vas
napadlo prestat psat. Zabava musi byt i kdyby
ani na chleba nebylo.


63112

26.7.2005 1:29

RE: Kdyz se dva perou

TS 213.?.?.?

Reakce na 63112

Kdy vam pane dojde, ze po valce je vsechno znicene. Jak s toho mohou ti vasi sioniste a globaliste neco vytezit, kdyz je vsechno v sutinach ?

Proto se taky ta hlasitejsi valka, ta s castejsimi audiovizualnimi efekty, vede mimo americky kontinent.

Ta mensi, kde se efekty vyskytuji jen obcas, ale zato pak jsou donekonecna opakovany v mediich, je sice mene hlasita, o to vsak vyznamnejsi. Lid je nutno vystrasit, pak nebudou kricet az jim chirurgove moci budou odrezavat svobody. Kdo se napakuje? Zbrojni prumysl, nebot hlasitou valku je nutne krmit novymi a novymi zbranemi, a dalsi zbrane je nutno vyvijeti pro udrzeni mocenske rovnovahy. Pocitacovy prumysl, nebot data z vselijakych dozorovacich systemu je nutno nejak ulozit a zpracovat - hadejte proc Hewlett Packard a Oracle mohutne podporuji zavedeni jednotnych identifikacnich dokladu v USA, hadejte kdo doda potrebny hardware a software. Politici, kterym staci jako poskrabana gramodeska opakovat "svoboda, svoboda, svoboda" a "terorismus, terorismus, terorismus", misto reseni skutecnych problemu, a preference utesene stoupaji. V neposledni rade media, nebot lide vydeseni po informacich prahnou, a sledovanost prislusne roste. Mnoho premnoho subjektu ma ze soucasneho stavu veci prospech. Je to jenom mnoho mensich subjektu, co sleduji svoje zajmy, a vysledkem je emergentni chovani co vypada jako velika konspirace. Coz je mizerna vec, nebot zde neni nic co by se dalo odhalit ani zadna centralni autorita co by se dala oddelat, aby cele to schema padlo.

Jenomze mnoho dalsich subjektu je nastvanych, nebot se stavaji tzv. "collateral damage". Ti se pak brani nebo msti a tim zpetne posiluji vyse popsany system (a kdyby nahodou nebyli, tak se udelaji umele). Plus "sumove pozadi" normalnich vysinutych, jako byl tehdy ten dedula co odpaloval pomniky.

Tohle moc vyhovuje politikum nasim i arabskym, nebot oba tabory najednou maji silneho a konkretniho vnejsiho nepritele - mocny to argument pro presvedcovani obcanu.

My dole muzeme jenom doufat, ze nekteremu z vladnoucich gerontu a psychopatu (pro takove typky je pocit moci spojeny s vladnim postem tim, co pro vosu otevrena sklenice s medem) nejebne.

63115

26.7.2005 4:11

RE: Kdyz se dva perou

68 68.?.?.?

Reakce na 63115

Proto se taky ta hlasitejsi valka, ta s castejsimi audiovizualnimi efekty, vede mimo americky kontinent.

Jedna z provokaci k valce zacala na uzemi USA. WTC. Rika vam to neco?

63135

26.7.2005 5:52

RE: Kdyz se dva perou

TS 213.?.?.?

Reakce na 63135

Jedna z provokaci k valce zacala na uzemi USA. WTC. Rika vam to neco?

Jo. Jedna z globalniho hlediska bezvyznamna udalost, pri tsunami nebo zemetreseni, nebo eventuelne valce, zarvou i statisice. (Pro srovnani s necim krotcejsim a man-made, kolikpak asi mrtvych udelaly ultrapravicacke eskadry smrti v El Salvadoru v 80. letech, a kdopak je sponzoroval? Podle tehle logiky byste se meli obavat raketovych utoku a vyskovych bombardovacich naletu ze zemi Stredni Ameriky, a podle te same logiky by byli v pravu. Jenomze byt na tom osklivem konci silove politiky chutna ponekud hure nez tahani za provazky, financovani tretich stran s pochybnou povesti, a vedeni proxy valek. Holt, pokud zijete ve sklenem dome, nemeli byste po ostatnich hazet sutry.)

(Mnoho ucastniku zminenych stredoamerickych kratochvili dostalo vycvik primo na uzemi Spojenych Statu. Podrobnosti viz http://en.wikipedia.org/wiki/School_of_the_Americas - zejmena biografie zde zminenych absolventu.)

Trochu podivne je ale napadnout Afghanistan a Irak, kdyz unosci pochazeli ze Saudske Arabie - ktere si nejak nikdo nevsimnul. A trochu podivne je kvuli necelym trem tisicum mrtvych civilistu povrazdit minimalne desetinasobek jinde (a to je hodne nizky odhad), a jeste se divit, ze to nikdo krome vas nepovazuje za spravedlive.

63144

26.7.2005 6:57

RE: Kdyz se dva perou

68 68.?.?.?

Reakce na 63144

Jedna z provokaci k valce zacala na uzemi USA. WTC. Rika vam to neco?

Jo. Jedna z globalniho hlediska bezvyznamna udalost,

pri tsunami nebo zemetreseni, nebo eventuelne valce, zarvou i statisice.

Jo, srovnavat teroristicky utok s prirodnim nestestim. To je argument!! A ty teroristicke utoky vyvolaly tu "eventuelni valku."

63148

26.7.2005 7:27

RE: Kdyz se dva perou

Misu 193.?.?.?

Reakce na 63148

A co takhle zbytek prispevku? Co treba napadnout "stredoamericke kratocvile" (hezky eufemismus)...

63151

26.7.2005 7:47

RE: Kdyz se dva perou

TS 213.?.?.?

Reakce na 63148

Jo, srovnavat teroristicky utok s prirodnim nestestim. To je argument!!

Jsou mrtvi po teroristech mrtvejsi nez mrtvi po zemetreseni? Zduvodnete odpoved.

A ty teroristicke utoky vyvolaly tu "eventuelni valku."

Jenomze ja nemyslel konkretne tuhle. Mel jsem byt presnejsi.

63153

26.7.2005 8:32

RE: Kdyz se dva perou

68 68.?.?.?

Reakce na 63153

Jsou mrtvi po teroristech mrtvejsi nez mrtvi po zemetreseni? Zduvodnete odpoved.

Je rozdil, jestlize nekdo zemre prirozenou smrti, prirodni katastrofou a nebo kdyz nejaky silenec zabije nevinne lidi. To je snad jasne. Nemluvime o tom, kdo je mrtvejsi.

Jenomze ja nemyslel konkretne tuhle. Mel jsem byt presnejsi.

No vidite.
[smích] [smích]

63157

26.7.2005 17:28

RE: Kdyz se dva perou

TS 213.?.?.?

Reakce na 63157

Je rozdil, jestlize nekdo zemre prirozenou smrti, prirodni katastrofou a nebo kdyz nejaky silenec zabije nevinne lidi. To je snad jasne. Nemluvime o tom, kdo je mrtvejsi.

KDE JE TEN ROZDIL??? Ja ho nejak nevidim.

Pokud moje milovana vlada vyplytva penize na to, aby snizila moje riziko zabiti teroristou z 0.001% na 0.0005%, a odcerpane prostredky by mohly byt misto toho pouzity napriklad na zdravotnictvi, kde by mohly snizit me riziko umrti na srdecni selhani z 0.1% na 0.05%, pak se jedna o spatnou investici. (Cisla si sice cucam z prstu, ale mistni hamburgrarna je pro lidi porad jeste nebezpecnejsi nez mistni mesita.)

63217

30.7.2005 3:16

RE: Kdyz se dva perou

dusan 70.?.?.?

Reakce na 63144

A trochu podivne je kvuli necelym trem tisicum mrtvych civilistu povrazdit minimalne desetinasobek jinde (a to je hodne nizky odhad), a jeste se divit, ze to nikdo krome vas nepovazuje za spravedlive.

TS

Toto je dost tvrde !!!!! Opravdu nevim, jak to myslite.
Myslite si, ze cely svet by mel ric, "Co bolo, to bolo" ?
A na vsechno zapomenout ? Vy si jak to tady tak ctu
interpretujete svetove dejiny po svem.

63504

30.7.2005 3:40

RE: Kdyz se dva perou

TS 213.?.?.?

Reakce na 63504

Toto je dost tvrde !!!!! Opravdu nevim, jak to myslite.

Presne tak jak to rikam. Pokud bych chtel dostat jiny vysledek, musel bych pouzit predpoklad, ze zivot Americana ma vyssi hodnotu, nez zivot jinych narodnosti, namisto predpokladu o nezavislosti hodnoty zivota na narodnosti.

Myslite si, ze cely svet by mel ric, "Co bolo, to bolo"? A na vsechno zapomenout?

Navrhnete jinou metodu, jak zastavit - nebo alespon signifikantne zpomalit - existujici rozbehle kolobehy nasili.

Ve vasem pripade by to melo byt podstatne zjednoduseno snad jeste cerstvou vzpominkou na pocet mrtvych ve Stredni Americe jako primy dusledek politickych machinaci. Duvera ztracena tam i behem mnoha dalsich udalosti se bude ziskavat zpet dost blbe, ale tim musite projit, jinak se sami zahubite a vyznamnou cast zbytku sveta behem toho procesu vezmete s sebou. Nebude to trivialni - duvera se neda ziskat vojenskou silou, satelitnimi odposlechy, ani politickym ci ekonomickym natlakem.

63509

26.7.2005 4:22

RE: Kdyz se dva perou

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 63112

>Moudry pane Karel s dalekych Cech. Kdy vam
>pane dojde, ze po valce je vsechno znicene.
>Jak s toho mohou ti vasi sioniste a globaliste
>neco vytezit, kdyz je vsechno v sutinach ?
>I ty vase panize tam zhori ci se rostavi.
>Pane Karel, zkuste to nejak jinak. Ted vam
>to zase nevyslo. Toto co tady pisete, to
>nas ucili vsechno kdysi komousi. Ale tak to
>opravdu neni.Ale prosim vas, ne aby vas
>napadlo prestat psat. Zabava musi byt i kdyby
>ani na chleba nebylo.

Cela Evropa byla po valce znicena, profesor Marshal prisel se svym planem nevratne pujcky od vlady USA, a jak se to ukazal byt chytry napad. Vydelali vsichni Evropa i USA. Ale tato valka je o ropu. A ropa je zivotne zavisla surovina pro ekonomiky demokratickych zemi. A problem je ten, ze vetsina svetovyc zasob ropy je v na Blizkem a Strednim vychode. Za tohle valkou stoji velky byznys, nejenom olejarske a zbrojarske koncerny, ale banky i dalsi korporace, protoze vedi, ze malo ropy anebo moc draha znamena ekonomickou stagnaci. A navic uz dlouha zijeme na dluh do budoucna, a proto potrebujeme optimisticky ladenou spolecnost, ktera se neboji utracet sve penize na dluh pres kreditni karty a uvery, takze nejake vaznejsi problemy by mohly zpustit neduveru v kapital u verejnosti a to by byl opravdu pruser.

63136

26.7.2005 11:58

RE: Kdyz se dva perou

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 63112

RSDr. Lojzodušane, po válce je sice všechno zničené, ale jen tam, kde se válčí. A proto Bušík posílá své žoldáky válčit mimo Bušistán. Třeba do Iráku. Tam žoldácká armáda všechno zničí a pak bušistánským firmám jsou přiděleny bušistánskou vládou kontrakty na znovuvybudování zničení infrastruktury a hospodářství. Placeno by to mělo být z peněz za Iráckou ropu, prodávanou bušistánskými firmami.
Tedy válkou zničený stát by měl ze svého zaplatit to, co bušistická soldateska zničila a celá tato akce ničení a znovuvybudování by měla přinést zisky a oživení bušistánského stagnujícího hospodářství. Dobře vymyšleno, že? Židé v Bušistánu a v nadnárodních korporacích nejsou hlupáci. Pro jejich zisky umírají nevinní iráčané i bušističtí žoldáci.

Jenže lehovi a spol. se nedaří zajišťovat plynulou těžbu ropy v Iráku a tak ceny stoupají. Iráčtí vlastenci jim občas udělají do ropovodu díru. Cena ropy ještě nikdy nebyla tak vysoká, jak je dnes. A kdo to všechno zaplatí včetně zvýšených zisků pro sionistické a bušistické vlastníky velkých firem? No přece obyčejní pracující lidé, kteří o žádné válečné dobrodružství nestojí. Jim válka přináší jen nepříjemnosti a strádání, některým i smrt.

63181

25.7.2005 18:56

Mají nás na háku

hostující 84.?.?.?

Mají nás na háku
A nebo na háčku? [smích] [smích]

63053

26.7.2005 11:22

RE: Mají nás na háku

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 63053

Maji nas na haku,
protoze nas maji na hačku.

63179

26.7.2005 12:01

RE: Mají nás na háku

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 63179

>Maji nas na haku,
>protoze nas maji na hačku.

Lehové a Lojzodušanové a spol. jim to žerou. A ještě nás tady přesvědčují, že je to pro naše dobro.

63182

26.7.2005 13:09

RE: Mají nás na háku

hostující 84.?.?.?

Reakce na 63182

Tak. Jakoby perly sviním házeli! [pláč]

63185

25.7.2005 23:14

Proč do hlavy?

Jan Šimůnek 84.?.?.?

Ze tří důvodů:
1. Je to jediná oblast na lidském těle, kde se dá dosáhnout téměř s jistotou okamžitého zastavení vědomé činnosti. Za WW2 byli schopni vypálit na nepřítele, hodit zápalnou láhev atd. i vojáci prostřílení doslova jako řešeta. Navíc se nedá vyloučit neprůstřelná vesta, nebo něco podobného.
2. Výstřel na tělo by mohl aktivovat rozbušku nebo jinou část odpalovacího systému a odpálit nálož (byť je to málo poravděpodobné)
3. Při první vlně útoků byla použita výbušnina, kterou by kulka mohla odpálit také (tedy i při vyřazeném odpalovacím zařízení).

Hlavní průšvih ovšem nastane v momentě, až se odpálí nějaký terorista zabalený do hábitu pro muslimky.

63091

25.7.2005 23:38

RE: Proč do hlavy?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 63091

Proto jako jedinné schůdné řešení je zastřelit okamžitě každého, kdo se ocitne na ulici. Pak bude jistota, že teroristé budou střílet jen z oken.

63102

26.7.2005 8:22

RE: Proč do hlavy?

hostující 84.?.?.?

Reakce na 63102

Proto jako jedinné schůdné řešení je zastřelit okamžitě každého, kdo se ocitne na ulici. Pak bude jistota, že teroristé budou střílet jen z oken.

Ale pane Karle,buďme přeci humanisté.Fuj,všechny na ulici.Víte,že se na té ulici můžete ocitnout někdy i vy sám?
Co tak postřílet jenom ty ,kteří mají tak odporný vkus,že si v létě oblečou kabát,případně o dvě čísla větší bundu? A nebo třeba dobíhají na metro,autobus,vlak,nebo tramvaj.Také barva pleti by mohla... [velký smích]

63156

26.7.2005 17:46

RE: Proč do hlavy?

dusan 70.?.?.?

Reakce na 63102

Proto jako jedinné schůdné řešení je zastřelit okamžitě každého, kdo se ocitne na ulici. Pak bude jistota, že teroristé budou střílet jen z oken.

Karel z Cech

Tak s takovym myslicim clovekem ja tady vedu diskuse.
Pane Karel, vy jako pravnik, byl jste nekdy u soudu
v uloze pravnika coz je vase povolani ? Zaplatil vam
nekdo penize za to aby jste ho obhajoval ? Jak to
prosim vas dopadlo ?

63222

26.7.2005 17:57

RE: Proč do hlavy?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 63222

RSDr. Lojzodušane, ty jsi ale zvědavý!

63225

26.7.2005 18:05

RE: Proč do hlavy?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 63222

>Pane Karel, vy jako pravnik, byl jste nekdy u soudu
>v uloze pravnika coz je vase povolani ? Zaplatil vam
>nekdo penize za to aby jste ho obhajoval ? Jak to
>prosim vas dopadlo ?
>
>
Ale proč bych neodpověděl?
Dostal, co si zasloužil. Elektrické křeslo.
(Sociálka je nerada dává, protože jsou drahá. Tak se občas na ně pořádají dobrovolné sbírky.)

63227

26.7.2005 1:16

Je to mimo "misu", ale patri to mezi hlavni udalosti techto dnu

Lev 68.?.?.?

http://cdn.news.aol.com/aolnews_photos/0e/01/20050724223809990003

Omluva Ceskym ctenarum

Updated: 04:38 PM EDT
Actress Fonda Plans to Speak Out on Iraq

AP
Jane Fonda expects to start her anti-war bus tour in March.

Talk About It: Post Thoughts

SANTA FE, N.M. (July 25) - Actress and activist Jane Fonda says she intends to take a cross-country bus tour to call for an end to U.S. military operations in Iraq.

"I can't go into any detail except to say that it's going to be pretty exciting,'' she said.

Fonda said her anti-war tour in March will use a bus that runs on "vegetable oil.'' She will be joined by families of Iraq war veterans and her daughter.

They plan to return to the Santa Fe area, where she was promoting her book, "My Life So Far'' on Saturday.

Prompted by a question from the audience, Fonda said war veterans that she has met on a nationwide book tour have encouraged her to break her silence on the Iraq war.

"I've decided I'm coming out,'' she said.

Hundreds of people in the audience cheered loudly when Fonda announced her intentions to join the anti-Iraq war movement.

"I have not taken a stand on any war since Vietnam,'' she said. "I carry a lot of baggage from that.''

Fonda incited controversy in July 1972 when she was photographed sitting on a North Vietnamese anti-aircraft gun while on a tour of the country to drum up support to end the war.


07/25/05 09:03 EDT

63114

26.7.2005 3:49

Ten clanek v Lidovkach jsem cetl

zap 70.?.?.?

a pripadal mi jako udelany na objednavku. Neverim, ze je v Cesku az tak silny sentiment nabozenske nesnasenlivosti. Celkem omracujici byly tez nektere komentare; dost nechutne. Ukazuje to na to, kolik malo staci k nenavisti a jak lehce muze dojit ke krivdam.

K posouzeni kvalit nabozenstvi neni treba mit nejake zvlastni skoleni. Clovek ktery prosel vetsi cast zivota a zamyslel se nad sebou s svym dusevnem poznal, ze i pres to ze nema specificky vyhranene vyznani, vi o existenci Boha. Co cini nabozenstvi odlisne, je jejich kulturni (a regionalni) podstata. Jinak jsou si podobna jak vejce vejci.

Neni zas tak obtizne se do toho vlozit a neco si nastudovat, ma-li clovek dobrou vuli a cisty umysl. Zpravidla to neni nezbytne nutne, protoze 'selsky rozum' nam to rekne i bez toho.

63130

26.7.2005 14:49

Fotografie "pumových útočníků" byli upravovány

Adapa 84.?.?.?

http://www.propagandamatrix.com/Pages/Jul05/250705doctored.html

63196

26.7.2005 14:53

Více nevinných může být zastřeleno : Policie Velké Británie

Adapa 84.?.?.?

Britská policie řekla, že mnoho nevinných osob může být omylem zastřeleno v honbě za čtyřmi lidmi, kteří se pokusili zničit londýnský dopravní systém. Viz: http://www.propagandamatrix.com/Pages/Jul05/250705innocents.html

63197

28.7.2005 7:11

Mluvit o terrorismu neni dobre pro stat jez vznikl na terroru

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

The statement called on the Pope to condemn attacks "against Jews in the same way he condemns terror attacks against others."
Later, Israeli Foreign Minister Silvan Shalom appeared to soften the criticism, saying he hoped that failure to mention the attack in Netanya "was a mistake and not a deliberate omission."
The spat poses a diplomatic challenge to the German-born Pope only a few weeks before he is to visit the Cologne synagogue during the first foreign visit of his pontificate. It will be only the second papal visit to a synagogue in the 2,000 year history of the Church.
-------------
Deir Yassin-state terrorism svedku holocaustu.
A final body count of 254 was reported by The New York Times on April 13, a day after they were finally buried. By then the leaders of the Haganah had distanced themselves from having participated in the attack and issued a statement denouncing the dissidents of Irgun and the Stern Gang, just as they had after the attack on the King David Hotel in July 1946. A 1987 study undertaken by Birzeit University's Center for Research and Documentation of Palestinian Society found "the numbers of those killed does not exceed 120".

The Haganah leaders admitted that the massacre "disgraced the cause of Jewish fighters and dishonored Jewish arms and the Jewish flag." They played down the fact that their militia had reinforced the terrorists' attack, even though they did not participate in the barbarism and looting during the subsequent "mopping up" operations.

63337

29.7.2005 3:35

Jak terroristi roku 1947 ,pouziji dnesniho terroru k usmerneni papeze k jejich prani.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?


Pope terror 'snub' angers Israel
Israel has summoned the Vatican's ambassador to explain why the Pope left the country off a list of those recently hit by terrorism.
Pope Benedict XVI on Sunday deplored attacks in "countries including Egypt, Turkey, Iraq and Britain".

Israel said he had failed to mention a 12 July suicide bombing in Netanya that killed five Israelis.

The foreign ministry said it would be interpreted as "granting legitimacy to... terrorist attacks against Jews".

"We expected that the new Pope, who on taking office emphasised the importance he places on relations between the Church and the Jewish people, would behave differently," the ministry said in a statement.

The Vatican embassy declined to comment.

Pope Benedict has accepted an invitation to visit Israel but has yet to comment on the Israeli-Palestinian conflict in public since taking office in April.
------------------
Z americkeho radia si neberou zadne servitky s zidovskou doktrinou,jak je videt.
Tuesday, July 26, 2005 10:16 AM
ARROGANT ISRAELIS DEMAND ANSWER FROM POPE:
Want him to explain why he omitted Israel from a list of nations recently hit by terror attacks!!
Christians do not answer to filthy, hook-nosed, anti-Christ KIKES!!! This story from the BBC in London, truly shows, in very short space, how arrogant these yids really are. Can you imagine the nerve of these satanic bastards to demand and answer from the Pope? Jews are evil. Throw rocks at them!

63414

29.7.2005 13:44

RE: Jak terroristi roku 1947 ,pouziji dnesniho terroru k usmerneni papeze k jejich prani.

leho 84.?.?.?

Reakce na 63414

>Can you imagine
>the nerve of these satanic bastards to demand and answer from the
>Pope? Jews are evil. Throw rocks at them!

A co je na tom špatného? Byl Israel terčem palestinských teroristů nebo nebyl? Aha, pardon, oni to jsou vlastně palestinští vlastenci, kteří jelikož nemají jinou možnost boje, tak vraždí izraelské civilisty aby si někdo všiml jejich spravedlivého boje. A když pak Izraelci (Židé) chtějí vysvětlení proč nejsou na seznamu zemí zasažených terorem, tak máme po nich házet kamením. To je teda logika jak noha...

63451

29.7.2005 15:22

RE: Jak terroristi roku 1947 ,pouziji dnesniho terroru k usmerneni papeze k jejich prani.

VaclavK 81.?.?.?

Reakce na 63451

presne tak, nebyl.. okupant (A KLIDNE LEHO I JAKYKOLI VOJAK V IRAKU) je totiz zber s povolenym odstrelem

63453

30.7.2005 5:00

Je a nebo neni terror zbran slabich proti mocnym k uzitku vlastencu-domaciho odboje?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Prikladem je dnesni Britanie,kde se konecne po triceti rokach uzavrel mir s terroristy-vlastenci IRA ,kteri se postavili proti dominantnimu vlivu Britu,aby prosadili ve sve zemi sve nazory a sve zakony.Takze ,terrorismus uskutecnil stat Israel proti vuli Arabu,pokud tak zvanizide chteji uznat stat Israel rovnopravnym s jinymi staty,tak vlastne po tech statech chteji uznat ten terrorismus ,co jim dopomohl k ukradeni uzemi-pane leha ,jen pro Vas ,to nem anic spolecneho s bibli ,nebot tito ,tak zvani zide ,zidy ve zkutecnosti nejsou,takze ,mensina ,terrorismem se dopracovala sveho"prava",proc ,tak zvani zide nadavaji na terrorismus Palestinsky,co chce svou zemi zpet ,je k nepochopeni.Vratme se teda k Anglii,ted ,zase terrorismus je muslimsky,ktery je rovnez pouzivan slabimi proti vuli silnych ,jako odplata ,za to,co delaji v jejich zemich a prenesli boj ,ze sve zeme k nim domu ,do Britanie,kolik roku bude travta ,nez politici poznaji,ze ,kdyz je nechaji klidne zit v jejich zemich,tak nebudou mit terrorismus doma v Britanii,tak ,jak se nakonec domluvili s IRA se budou muset domluvit s muslimskym obyvatelstvem,pokud ,to nedojde tak daleko,ze to prejde v otevrenou valku,krestane -muslimove,ve zkutecnosti,pouziti krestane,proti v bezvychodne posici muslimu,jejiz boj ,bude terror,ktery si politici svou hrabivosti a velikasstvim ,zajistili sami,takze by si nakonec z IRA a Britanie paktu o ukonceni nepratelstvi meli vzit priklad k muslimskemu problemu,nez nechat veci dojit ke treti svetove valce,zejmena ,kdyz evropske zeme jsou muslimskym obyvatelstvem doslova "zaplaveny" a jejich vysoka porodnost da drive a nebo pozdeji duvod k premysleni,pokud politici nekdy pouzivaji hlavy ,jenom ne na to kolik jim ta korupce vynese na bankovnim uctu.
Nebot ve jmenu multikulturarismu ,to bylo oni-politici,kteri prosadili emigraci do svych zemi,pres odpor tak zvanych neonacistu a rasistu a jinych propagacnich zvastu.

63514

30.7.2005 6:06

Je terror nastrojem politiku k upevneni sve moci a potlaceni obcanskych prav?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

After every major terrorist incident, the excuse makers come out to tell us why imperialism, Zionism, colonialism or Iraq explains why the terrorists acted. These excuse makers are just one notch less despicable than the terrorists and also deserve to be exposed. When you live in an open society like London, where anyone with a grievance can publish an article, run for office or start a political movement, the notion that blowing up a busload of innocent civilians in response to Iraq is somehow “understandable” is outrageous. “It erases the distinction between legitimate dissent and terrorism,” Mr. Rubin said, “and an open society needs to maintain a clear wall between them.

The “despicable” idea that there may be a connection between acts of terrorism and particular policies by Western countries is one that is widely held by the citizens of those countries. Asked by the CNN/Gallup poll on July 7, “Do you think the terrorists attacked London today mostly because Great Britain supports the United States in the war in Iraq?” 56 percent of Americans agreed. In a CNN/USA Today/Gallup poll (7/7-10/05), 54 percent said “the war with Iraq has made the U.S….less safe from terrorism.” Since they see a connection between Iraq and terrorism, a majority of Americans are what Friedman calls “excuse makers” who “deserve to be exposed.”
Jak se zda ,tak nastavit politikum jejich vlatsni zrcadlo se stane trestnym cinem a bude rovnez hodnocen ,jako terroristicky akt,tedy i jinymi slovy,poukazat na blbost politiku,jejich diktatorske praktiky a necitelnost a hluchost k jejim volicum,,,,atd,je zlocin !
The Globalization of State Terror
The preemptive doctrine overturns the conclusions of the Nuremburg Tribunals that “War is the Supreme Crime” from which all the lesser crimes naturally flow. It elevates war to a viable form of foreign policy; an acceptable means of establishing one state’s superiority over another. In the case of Iraq, where the theory was applied with the most appalling results; it has been exposed as a cruel facsimile of unprovoked aggression against a defenseless enemy. The horrific after-effects have been the destruction of Iraqi society, the death of over 100,000 civilians
. “Enemy combatants” is not intended to selectively deprive people of particular rights; it is a blanket indictment of anyone the president arbitrarily chooses to name; stripping them of their civil liberties without any legal recourse. It overturns every meaningful precedent of International law and American jurisprudence. Due process, habeas corpus and the presumption of innocence are all rescinded by executive edict. “Enemy combatants” is the language of tyrants; it represents the dénouement of the rule of law and the birth of the imperial presidency.
Keld Bach’s Press Cuttings-http://multigraphic.dk/lounge/wordpress

63523

31.7.2005 4:15

Vymyvani mozku pomoci terrorismu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ja ,Vam ctenari neco reknu z toho ,co jsme dostali na obrazovky nasich TV vcera vecer,kdy nam hrde ministr obrany prohlasil ,ze k nasich "ohrozenym" mestum presunul letku vrtulniku,kteri zvetsi nasi bezpecnost a znemozni a nebo ztizi plany terroristu,takze ted nam nad hlavou budou litat plne nabite kulomety,abychom "stastne zili".
Tak ,to vezmem poprade,co udela ta helikoptera ,kdyz pojedu podzemni drahou a vedle mne bude plno lidi a mezi nima nekdo ,kdo bude mit na tele vybusniny a te dto nekde v tunelu odpali,jak mi asi ta helikoptera OCHRANI?
Budu v nakupnim stredisku v davu kupujicich a na parkovisti aut v podzemi nakupniho strediska ,to bouchne,co bud edelat ta helikoptera nad mou hlavou,jedine to ,a znekdo bude utikat v dlouhem kabate a bude vic opaleny ,tak jej zastreli,tak ,jak v Londyne.
Kdyz byla druha SVETOVA VALKA ,TAK AMERIKA SPUSTILA HRUZU Z HITLERA NA AMERICANY,ZATEMNENI OKEN ,HLIDKY V ULICICH,skauti malovali okraje chodniku vapnem ,aby v temnych ulicich nedoslo k urazu a jine,vsichni se trasli az "Hitler prijde do Ameriky",pritom vsem opatreni,zcela pominuli zkutecnost ,ze neexistovalo jedine vojenske letadlo Nemecka ,ktere by dokazalo preletet pre socean,ale to propagandistum nevadilo,strach jim nahraval do jejich planu.
Nemci meli problem s bombardovanim Londyna ,kdy po nekolika minutach se bombarder musel obratit zpet ,jinak by na nedostatek benzinu nedoletel domu.
Histerie obyvatelstva,je manipulacnim prostredkem ,jez mnozi vyuzivaji ke svym cilum.
Saturday, July 23, 2005 4:08 PM

TERRORIST ATTACK ATTEMPTED AT U.S. AIR FORCE BASE - Now DENIED by FBI
3 "Middle-eastern looking" men seen aiming shoulder-fired anti-aircraft missile at low-flying B-1 Bomber on July 19!
Men were chased by Air Force Security outside Tinker Air Force Base in Oklahoma, but got away. They left behind the rocket launcher!

BREAKING NEWS - 12:33 PM EDT, Fri. July 22:

FOUR MEN ARRESTED IN PLOT TO BLOW UP CHICAGO SUBWAY?
Allegedly caught by Police and US Marshalls, arraigned in federal court yesterday, July 21.
Story being kept under extremely tight wraps. There seems to be a real "twist" to this story: The men arrested are allegedly Agents for Britain's MI6 intelligence Agency!! Why would British Agents be trying to blow up a U.S. commuter rail system? Details forthcoming.
[oči v sloup]

63596

31.7.2005 13:34

Takova nahoda shody okolnosti.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Israel Security
Company Prime
Subway Bomb Suspect?
By Cyte
7-31-5

I am not saying shoot-to-kill whenever you see an employee of an Israeli security company, but would the inspectors of Scotland Yard please examine the alibis of the private safety personnel who regularly roam the London Underground?

They have the opportunity. They have unsupervised access to trains and tracks at all times. They also control the CCTV.

They have the means. As experts on security, they have had explosives training.

And they have the motive. As Jewish musician Gilad Atzmon has pointed out, Israel would benefit from a clash between the West and Islam. This is especially true since Muslims are the ones who are being accused of (or framed for) the bombings.

Also, access to military explosives is no problem for them. Israeli security companies are usually manned by Shinbet or Mossad ex-agents. And why not? These are the people who have had more experience with terrorism than anybody else on earth.

Israelis are the most qualified people on earth to create, man, and manage private security services to "guard" against terror. Israel is the most "terror-afflicted" country in the world. On the other hand, this also makes Israel the most likely breeding ground of terrorism.

A good crime investigator would always question the private guards. They have unlimited access to the crime scene, they know how to handle explosives, and in the case of people who call Israel mother, they have the strongest motive.

Nobody other than the security company needs to be in on it. Others may be honestly looking for answers and following false leads and planted evidence. The security company can easily send governments and investigators on wild goose chases.

Conspiracy theories are weak if they involve too many people.

I don't trust theories that would involve MI5, CIA, FBI etc. These are big organizations. The Mossad is a small organization, and it is tribal and located in a small isolated country. They can keep things among themselves.

But we have had many whistleblowers from the CIA, MI5, FBI and other government organizations.

The most successful conspiracies are those that are executed by a small closed group that would keep government investigators uninformed and confused.


Israeli Security To Protect London's Underground

9-21-4


An Israeli security firm has been chosen to provide security for London's Underground train network.

Verint Systems, a subsidiary of Israel's Comverse Technology announced that Metronet Rail has selected Verint's networked video solution to enhance security of the London Underground, according to an Israel21c report.

After extensive testing of Verint's networked video system, including pilot installation on selected rail lines, Metronet Rail selected it to be installed on the entire Underground. The system will enable security personnel to monitor passenger platforms and certain remote portions of the track.

Verint president and CEO Dan B...Kráceno (Editor)

63650

20.8.2005 13:57

Chyba přepisovaná už i Zvědavcem?!

JaJa 212.?.?.?

Je to sice uz delší dobu, ale přesto musím reagovat na neustálou chybu publikovanou již v několika článcích (o komentářích nemluvě). Nevím, kde se vzalo, že ten brazilský mladík měl na sobě "kabát/zimní kabát/tlustý kabát", protože na fotkách dostupných i na Inetu je vidět, že měl obyčejnou modrou letní bundu (tedy ani "tlustý jeansový kabát" to nebyl![mrknutí jedním okem] )... [oči v sloup]

66984

Tuto stránku navštívilo 8 691