Diskuze k článku

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Příspěvků 145

15.6.2005 21:42

Kuřáci? Nutno vyhladit!

čtenář 84.?.?.?

Zajímavé je, že tento článek mě paradoxně zase po nějaké době přiměl k vážnému zamyšlení se nad mým kouřením, což nemohu říct o té spoustě článků vydávaných v médiích v rámci protikuřácké kampaně.

56370

16.6.2005 16:12

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 56370

http://www.vdare.com/pb/smoking/htm

56569

17.6.2005 14:16

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 56569

Nezobrazuje se, ale v archivu www.vdare.com by měl být článek Thank You for Smoking.

56775

17.6.2005 21:50

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

veget 84.?.?.?

Reakce na 56569

V adrese mate chybu. Pred htm nema byt slash, ale tecka. Funkcni adresa je tedy nasledujici :

http://www.vdare.com/pb/smoking.htm

zdravim, veget

56850

18.6.2005 1:05

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

68 68.?.?.?

Reakce na 56850

http://www.vdare.com/pb/smoking.htm

zdravim, veget


Jeste tam chybi, ze uzene maso dele vydrzi.
[smích]

56896

15.6.2005 21:49

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Jasmina 62.?.?.?

Uplne s Vami souhlasim.
Co je takova cigaretka oproti- http://www.stop-chemtrails.com/posters.html

Tak jsem zvedava jaky to bude narez v teto diskuzi.

56373

15.6.2005 22:19

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Rosti 82.?.?.?

Souhlasim s clankem, take sem drive o podobnych duvodech uvazoval.
Podle me podle se podle stejne sablony bojuje i proti marihuane. I pres skodlivost na lidske zdravi (ovsem ta skodlivost je mnohem mensi nez u alkoholu), je to droga, ktera vede cloveka ke zpomaleni, k premyslive a rozjimave nalade, je to droga, ktera potlacuje agresivitu! a dokonce royviji cloveka k urcite spiritualite (pochopitelne kdyz se to neprehani)- to vsechno sou veci, ktere zastanci New world order nemohou podporovat.

56375

16.6.2005 0:19

Kuřáci? Nutno vyhladit!

dusan 70.?.?.?

.

boj proti kuřákům vede celosvětová papalášská elita


Stwora


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


Pane Stwora, takoveho neco existuje ???? Kdo ji
representuje ?

56385

16.6.2005 2:33

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Lev 68.?.?.?

Reakce na 56385

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Pane Stwora, takoveho neco existuje ???? Kdo ji
representuje ?

.......no dušan přece [zmaten]

56421

16.6.2005 3:01

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 56421

>XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
>Pane Stwora, takoveho neco existuje ???? Kdo ji
>representuje ?
>
>.......no dušan přece [zmaten]
>

Vysoce kladná a informační hodnota, že ano. [oči v sloup]

56424

17.6.2005 23:01

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

zap 65.?.?.?

Reakce na 56421

*.......no dušan přece

Lev -- 68.?.?.?"

On to vi p. Lev! Jen blbne p. Stworovi hlavu. Jsou to ti se zakrivenymi rypaky a jejich pohunkove.

56874

18.6.2005 16:05

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

dusan 70.?.?.?

Reakce na 56874

*.......no dušan přece

Lev -- 68.?.?.?"

On to vi p. Lev! Jen blbne p. Stworovi hlavu. Jsou to ti se zakrivenymi rypaky a jejich pohunkove.

zap -- 65.?.?.?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

No jo, pane "zap" kde jsou ty casy, kdy vsichny
noviny psali stejne, vsechno na jedno brdo.
Zadna oposice !!!! To se vam libilo. Ted nejaky
Dusan si napise to co si mysli a vam to div neurve
zluc. Ja taky kdyz si prectu vase prispevky, tak
si myslim, co ten clovek jmenem pan "zap" zakroutim
nechapave hlavou, podivim se jeho vzdelani, odvaze
napsat takove blbosti na Internet ale nikdy me ani
ve snu nenapadne, aby jeho slova byla umlcena.
I to se naucite pane zap. Schopnost tolerovat
myslenky jineho.

56993

19.6.2005 18:08

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 56993

Schopnost tolerovat odlišné názory od lidí žijících v Čechách a i od některých Čechů a Slováků žijících v emigraci to byste chtěl, pane Dušan, opravdu moc. Jedné z neřestí, které jsem se tady v emigraci zbavil, je nedostatek tolerance a závist. Pokud mi oblékání či chování souseda, kolegy apod. nenarušuje můj klid, pak ať si dělají co chtějí. Totéž platí o lidech, kteří mají vetší barák, lepší auta, větší plasmovou televizi apod.; v tom případě mě zajímá jak se k tomu dostali, pak zvážím, zda jsem podobného způsobu (někdy čestného někdy nečestného) schopen, a když zjistím, že na to nemám, tak se smířím s tím co mám, (a zatím jsem nikdy netrpěl), a pokračuji bez nesmyslného závidění v krasojízdě. To samé platí o Zvědavci, jsou tu desítky snad stovky různých lidí, z různých kontinentů, někteří více toleratní někteří méně. Někteří přispívají k tématu, jiní jenom špičkují, nasírají a urážejí přispěvatele k tématům. Live and let live, to je moje heslo (až na ten "češtin", to se dokáži u některých příspěvků docela nas.at., tolik neúcty si čeština nezaslouží).

57178

16.6.2005 1:08

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Jiří Šatánek jiri (tečka) satanek (zavináč) circletech (tečka) net 62.?.?.?

Zákaz kouření v prostorách, které Státní Mafii evidentně nepatří je jen dalším socialistickým útokem na soukromé vlastnictví. Jako vlastník restaurace (či čehokoliv podobného) mám jistě neoddiskutovatelné právo zde kouření zakázat či povolit a Velký Bratr do toho nemá co kafrat.

56397

16.6.2005 1:28

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Ruda 24.?.?.?

Nejprve tedy abych napsal, jsem nekurak. Ale vubec me nevadi, sedi-li vedle me v baru lide a kouri.
Zakazat koureni v hospodach a restauracich je mozne. Ziji v British Columbia a tady je koureni v pohostinstvi zakazano(muze se kourit jen v plne ovetrane mistnosti a nebo na verandach, ktere jsou od nekuraku oddelene).

Pak ale prichazi uvaha, kde bude dalsi omezeni koureni. Uz se zacina pomalu mluvit i o tom, ze by rodice nemeli kourit pred svymi detmi jak v aute, tak i take doma.

Nemyslim si, ze koureni je az tak nebezpecne. Jo, kouril-i nekdo 60 cigaret denne, to uz je na povazenou. Kdyz si ale nekdo vykouri za den 10 cigaret, tak si nemyslim, ze je to az tak skodlive.
Nejsem ale lekar, cili to nemohu posoudit.

56403

16.6.2005 16:38

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 56403

Tělo člověka je schopno odbourat následky cca 5 cigaret za den.

56580

16.6.2005 23:33

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 56580

>Tělo člověka je schopno odbourat následky cca 5 cigaret
>za den.

To bude nejspíš pravda s nějakým plus-mínus. Ale když se zapomenete a při čekání na zelenou na křižovatce se nadechnete výfukových splodin právě projíždějícího náklaďáku, je to jakobyste vykouřil asi 40 cigaret. Tedy to množství toxických látek. Tohle je ovšem asi 25 let stará studie, takže dnes to možná bude "trošku" míň, nebo taky i víc. A když k tomu připočítáte spousty jiných sajrajtů, které ničemní výrobci potravin a nápojů přidávají do svých produktů, tak se s tím to tělo jen tak lehce nevyrovná. Když už i konzumování většího množství určité zeleniny, či ovoce, může mít neblahý účinek na lidský organismus, díky chemikáliím a GM, tak nás může spasit už jen potopa. Ta lidská nátura už je tak pokřivená, že za pár peněz udělá cokoliv, i to pomyslné "řezání větve", na které sedí. Ale nejspíš to tak Bůh chtěl, protože co Bůh činí, dobře činí. A Američani už prý objevili planetu podobnou naší Zemi. Je asi 15 svět. let vzdálená, ale je tam moc teplo asi 200°C. Jenže je to zpráva z Blesku, takže to brát s rezervou.

56653

16.6.2005 1:58

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Co muzete videt v ulicich australskych mest,v nakupnich strediskach.
Je s podivem ,cemu se nekdy nahodou naskytnete ,kdyz vidite novopecenou maminku jak na ruce drzi nemluvne a v ustech ma cigaretu a ted mluvi k diteti s tim ,ze mu fouka cigaretovy kour primo do obliceje,aniz by si vubec uvedomila ,co vlastne spatneho tomu diteti dela,o tom ,ze koji dite ,ktere ma v mleku i cast nikotinu ani nemusime psat,koureni zen ve velmi nebezpecne pro jejich deti,ale to neni vsechno,videt kojici matku s cigarem v h...,to je obrazek,vzpominam na ruzne obrazky jez znazornovali nehu a lasky materstvi,nevim ,jak mi tento obrazek prekrije "kourici tovarna",nalezite potetovana s propichnutym pyskem plnych krouzku,proste pohled k popukani,opravdu obrazek ,ktery jen tak nezapomenete a neni nijak zridky ,verte mi.
Neni divu ,ze v Americe a i zde v Australii maji problemi s mladezi a ucene hlavy to chteji narovnat pomoci drag a pilulek vselijakeho obsahu,takze ,na 65 milionu deti v USA ma byt prohlidnuto lekari-psychiatry ,kteri urci,kdo je normalni a kdo spada ,co by jejich celozivotni pacient,a o to tu hlavne jde farmatickemu gigantu,kteremu kourici maminky-pardon ,snad takove slovo ani nezaslouzi ,co myslite? Nahravaji svym nezotpovednym chovanim.

56412

16.6.2005 3:19

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 56412

,ze mu fouka cigaretovy
>kour primo do obliceje,aniz by si vubec uvedomila ,co
>vlastne spatneho tomu diteti dela,o tom ,ze koji dite ,ktere
>ma v mleku i cast nikotinu ani nemusime psat,koureni zen ve
>velmi nebezpecne pro jejich deti,ale to neni vsechno,videt
>kojici matku s cigarem v h...,

Ale p.Nohejl !
Editor Vám tady jasně řekl, že škodlivost kouření, ať už aktivního, či pasívního, nebyla prokázána, tudíž má na mysli, že kouření NEŠKODÍ. Já znám jednoho silného kuřáka (je mu 67), který taky tvrdí, že kouření neškodí zdraví, naopak, že je dokonce prospěšné. A to proto, že celá zemská atmosféra je zamořena malými radioaktivními částečkami, které se dostávají do těla dýcháním, a poněvadž kuřákům se vlivem vdechování kouře vytvoří na stěnách hrtanu hlen, který ty částečky zachytí a on je pak vychrchle. Kdežto nekuřák nikoliv, ten je zasažen a musí umřít, protože ho schvátí rakovina. Krásná teorie, ale jinak je ten člověk docela normální. Někdy. Moje teorie je, že kouření škodí, někomu víc, někomu míň, ale říct, že neškodí vůbec, to může říct jen někdo, kdo si to akorát přeje, ale zůstane jen přání. Špičkoví sportovci nekouří a ví proč. [smích]

56426

16.6.2005 17:57

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Forby 84.?.?.?

Reakce na 56426

Jen namatkou Jan Zelezny, Otakar Janecky [smích] Nic ve zlym, ale i spickovi sportovci si huntuji telo jeste navic nikotinem [smích]

56596

16.6.2005 23:36

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 56596

>Jen namatkou Jan Zelezny, Otakar Janecky [smích] Nic ve zlym,
>ale i spickovi sportovci si huntuji telo jeste navic
>nikotinem [smích]

A zaručeně, díky tomu podávají lepší výkon. Nechtěl jste to tak říct ? [překvapení]

56654

18.6.2005 18:57

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Forby 84.?.?.?

Reakce na 56654

Neni tohle uz na leceni? Vy tam neco o vyssim vykonu vidite? Napsal jsem tam, ze je to dobre? Jen jsem si narychlo vzpomel na 2 vykonostni sportovce, keri proste kouri. TECKA

57025

17.6.2005 4:35

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 56426

Škodlivost kouření je prokázána a dokonce i pasivního.
Zde se editor mýlí. Totiž je problém dokonale popsat
všechny metabolity, které vznikají při nedokonalém
hoření. Ale značná část je opravdu zdraví škodlivá.
Stejně jako uzené maso, které pojídáte ve zvýšeném množství.
A plíce kuřáka jsou celkem dokonale vyuzené!!!

56680

16.6.2005 4:13

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Jitka 199.?.?.?

Reakce na 56412

Klídek, článek přece nepodporuje kouřící kojící matky. Je o právu jedince kouřit, pokud tím neomezuje někoho jiného.

Narozdíl od autora článku si ale nemyslím, že boj proti kuřákům je částí nějakého většího "plánu", ale že je to čistě výhodná pozornost odvádějící zbraň politiků. Předhodíte davu debatu o kouření, všichni se poštěkají a my mezitím budeme dělat důležitější politiku, po které ale ani pes neštěkne, protože noviny budou plné článků kuřáci kontra nekuřáci.

56433

16.6.2005 6:08

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Vandal 206.?.?.?

Pozvednout lidský zlozvyk na kriminální čin je neuvěřitelným výkonem filosoficko-mravní gymnastiky, které se dopouští dnešní vládnoucí garnitury v západních zemích z několika důvodů. Za jedno je to modní (in vogue) a za druhé politicky naprosto spolehlivá kauza (pane Trávníčku, odpustˇte) pro šedé stádo voličů se zaručenou většinou. Rozhodně bezpečnější, než bojovat proti politické a policejní korupci a všeobecné lidské blbosti, a p. Nu a ted je řada na naší drahé republice. Jak to dnes připadá paradoxně, když si vzpomenu v posametových letech na pražské tramwaje ohlašující světu znovunavrácení do lůna Evropy reklamami amerických cigaret. V té době tady v Kanadě bylo křižácké tažení proti kuřákům už v plném proudu.
Budoucí pohromou lidstva, alespon u mužské populace se může stát extrémní konzumace Viagry, kdy bylo hlášeno v médiích, že na sto mužských hřebců osleplo jejím následkem. Těším se na článek o téhle metle!

56435

16.6.2005 6:33

Kuřáci? Nutno vyhladit!

PetRIP 80.?.?.?

Vážně přemýšlím o tom, že si otevřu Kuřárnu a nikoliv hospodu. Nebo to je také diskriminace nekuřáků? Až zlikvidujeme kuřáky, co potom budou dělat ti zdraví spravedlivý? Souběžně s bojem proti kuřákům se v tichosti začíná rozjíždět boj proti otylým. Od zdražení čokolády až po represe v zaměstnání. Stádoidní lidé jsou velice lehce manipulovatelní, (viz. popularita Paroubka) jak říkal klasik Gebels: "Stokrát opakovaná lež se stává pravdou". Honba na kuřáky v této podobě silně zavání omezováním lidských práv. Ale to je v pořádku, vždyť to jsou kuřáci. A příště?

56436

16.6.2005 6:38

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Ja uz sem se k tomuto tematu vyjadril i jinde. Osobne kourim celkem dost a rad (i na tom kole, ve vane, dokonce jsem zapomel cigaretu v ustech kdyz jsem doma zvedal cinky) No nic, sem jen chtel rict, ze tohle tema vzdavam nejak komentovat, vzdycky si jenom tise reknu "zasrani nekuraci" a jedu si dal svoje blues. A az me to koureni prestane bavit, tak s tim taky seknu (doufam), ale nebudu snad prudit jak vetsina byvalych kuraku...

56437

16.6.2005 8:07

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

68 68.?.?.?

Reakce na 56437

A az me to koureni prestane bavit, tak s tim taky seknu (doufam), ale nebudu snad prudit jak vetsina byvalych kuraku...

Pavel -Čert- Němec -- certbox (zavináč) icqmail (tečka) com -- 193.?.?.?


Jenom jestli nebude uz pozde, az vas to prestane bavit. A potom ti "zasrani nekuraci" budou doplacet na Vase leceni rakoviny.

56443

16.6.2005 9:37

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Jiří Šatánek jiri (tečka) satanek (zavináč) circletech (tečka) net 62.?.?.?

Reakce na 56443

A/Vzhledem k výši spotřební daně uvalené na tabákové výrobky si nemyslím, že nekuřáci doplácejí na kuřáky.Je to pouze obecně rozšířený mýtus.
B/V naprosto stejném duchu by šlo argumentovat proti dalším typům dost možná velmi nezdravých životních stylů(přejídání se, nedostatek pohybu, nadužívání farmak etc.).
C/Přirozeným způsobem rozseknutí tohoto pseudoproblému je individualní zdravotní pojištění(doufám, že potom Kmotři zruší spotřební daň na tabákové výrobky [mrknutí jedním okem]).

56459

16.6.2005 16:50

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 56459

Jak již bylo v článku naznačeno, je z hlediska fisku kouření jednoznačně výdělečné, protože se ušetří dost na důchodech kulivá předčasnému skonu. Navíc ani nekuřáci nejsou nesmrtelní a nějakou tou chorobou nakonec zdravotnictví zatíží. Kratší průměrný věk kuřáků je navíc zapříčiněn celou řadou okolností, souhrnně zvaných "kuřácká osobnost" - jsou to lidé žijící nebezpečněji, a tudíž dříve umírající i bez vlivu nikotinu.

56583

16.6.2005 10:13

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

rony 194.?.?.?

Reakce na 56443

Pane, kolko mate nadvahy, kolko ludi vo Vasej rodine ma nadvahu? Vazeny pane, jazdite osobnym automobilom? Zijete vo vacsom meste? Myslite si, ze vase buduce zdravotne problemy budu znasat svojimi danami poplatnici bez nadvahy zo zdravsich oblasti Ciech ako je ta v ktorej zijete? Viete, kolko karcinogennych latok vylucuje pocas jazdy vo Vasom automobile jeho motor? Mate aspon pribliznu predstavu, kolko tych latok pocas dna vylucite do ovzdusia? Viete aspon zhruba odhadnut pomer vylucenych latok tohto typu z Vasho auta a priemernym fajciarom? Dokazete porovnat pocty automobilov a pocty fajciarov?

Vazeny pane, dokazete uvazovat vo faktoch alebo sa iba tak pridavate k tym, co si buchnu do fajciarov: 1) lebo je ich menej 2) lebo ich zlozvyk nema racionalne jadro
Dokazete akceptovat aj kompromisnejsie riesenie ako kriminalizaciu tohto zlozvyku? Alebo postupujete pravidlami kulturnej revolucie z dob velkeho Mao a vobec sa za to nehanbite? Hociktory aj najvacsi fajciar je voci Vam stelesnenim nevinnosti. Vy sam ste vinny tym, ze uverite akemukolvek bludu, len preto, ze si nezvladnete ani preverit podavane fakty ci nahodou nie su potvrdene.

Vazeny pane, ked budete nabuduce brojit proti dalsej mensine po uspesnom lynchovani fajciarov, znovu sa prihlaste, pokial nebudete nahodou tiez kvoli nejakemu Vasmu zlozvyku kriminalizovany. Nebojte sa, na kazdeho sa nieco najde. Bud nadvaha alebo...

56468

16.6.2005 11:15

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 56468

Klid Panove, on jenom provokuje...

56488

17.6.2005 0:27

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

68 68.?.?.?

Reakce na 56468

Pane, kolko mate nadvahy, kolko ludi vo Vasej rodine ma nadvahu? Vazeny pane, jazdite osobnym automobilom? Zijete vo vacsom meste?

Co sem tahate nadvahu, auta a mesta?? Zapomel jste na kravy, ktere moc prdi a je to metan, ktery skodi ovzdusi.

Tady se mluvi o koureni pokud Vam to neni jasne. Ze koureni skodi zdravi je jasne. Ze na leceni kuraku doplaci ti "zasrani nekuraci," je take jasne. Tak o co Vam jde?

56659

26.11.2013 13:11

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

sonorek 86.?.?.?

Reakce na 56659

Blbost.

299901

16.6.2005 13:50

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 56437

To vaše prohlášení, "až mě to přestane bavit, tak s tím taky seknu", mám s tím takový menší problém. Čili abych použil slov našeho premiéra P. Martin(a) "I actually, would like to challenge your premise". Kouření je díky přítomnosti nikotinu silně návykové a jen z hodiny na hodinu s tím "seknout" dokáže jen málokdo. To mluvím jako bývalý kuřák (sice slabý kuřák nicméně kuřák), který před 25 lety přestal jen kvůli tomu, že dostal zápal plic. Když pak člověk vykašlává krev, tak ho ta chuť na cigaretu rychle přejde, takže jsem to musel nuceně 4 týdny vydržet a pak jsem najednou zjistil, že kouřit nepotřebuji. To stála krabička cigaret (25 kusů) 1.49, dnes se cena pohybuje kolem 8 doláčů, pokud ovšem nenakupujete cigarety u Indiánů na reservaci. Přesto i jako nekuřák nesouhlasím s tou současnou kampaní, protože dnes jsou to kuřáci, zítra, kdo ví.

56522

16.6.2005 7:17

Kuřáci? Nutno vyhladit!

kema 205.?.?.?

S vetsinou myslenek v clanku souhlasim. proc nemit napriklad kuracke a nekuracke bary a nechat kazdeho, at se rozhodne sam.

Ale ty reci o tom, jak se clovek s cigaretou dokaze zamyslet - ha,ha. To jsou reci cloveka, ktery ma navyk a bez toho cvanhaka v hube uz to bohuzel nedokaze.

56438

16.6.2005 8:36

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 56438

>Ale ty reci o tom, jak se clovek s cigaretou dokaze zamyslet - >ha,ha. To jsou reci cloveka, ktery ma navyk a bez toho cvanhaka >v hube uz to bohuzel nedokaze.

pane Kema, je jasne, ze jste nekurak.
To, ze kurak je schopen hloubeji premyslet je vedecky dokazane.
Je tedy zbytecne se takto hloupe vysmivat. Zapalte si a popremyslejte[smích]
Clanek je velice schopne zamysleni, mozna ze dodanim z historie o ruznych pristupech spolecnosti k tabaku v dobach minulych by clanek opravdu vycerpal vsechny moznosti, proc se dnes opet spolecnost vraci k zakazum tabaku. Z meho hlediska jde o politicke manipulovani. Nic vic, nic min.

56446

16.6.2005 8:54

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

kema 205.?.?.?

Reakce na 56446

Pane Vcelicka, chudaci lidi v celem svete krome Ameriky pred objevenim Ameriky. O co vsechno prisli.
Ted me napada - indiani vzdy napadaji "bileho muze" za to, ze jim dal alkohol, cerne nestovice,sifylis,koralky,zrcatka a kdovi co jeste.
Ale ze oni dali belochum tabak a zavinili tak neprimo smrt milionu, to se nikdo v ramci politicke korektnosti ani neodvazi spitnout!!!
Ted si na vasi radu po letech zase zapalim a budu premyslet, zda by rudochy nebylo mozne soudit.

[smích]

56450

16.6.2005 9:35

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 56450

pane Kema s tim souzenim rudochu naprosto souhlasim. Prave se US senat omluvil cernochum za lynchovani, je tedy na case, aby se rudosi omluvili za tabak [smích] No a co brambory nebo kukurice? To jim muzeme take napocitat. Indian nations a jejich kasina by meli byt pripojeni k USA a zdanene [smích]

56458

16.6.2005 10:18

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

rony 194.?.?.?

Reakce na 56450

Smrt milionov? Vazeny pane, vy ste zrejme z alternativnej pritomnosti. Smrt milionov do tejto doby zabezpecilo niekolko panov z historie, snad si spomeniete ktori.

Pokial mate na mysli automobilizmus, ano aj ten uz sem pomaly patri a to nielen priamymi urazmi ale aj tym, co vytvaraju vyfukove plyny. Vazeny pane, PRECO nemate zaroven tolku starost o zivoty ludi aj v pripade ZARUCENE KARCINOGENNEHO PROSTREDIA VYTVARANEHO SPLODINAMI VYFUKOVYCH PLYNOV. Vazeny pane, nebude to tym, ze aj Vy osobne ste automobilista a nepripustite si, ze VY SAM OSOBNE skodite tymto svojim individualnym rozhodnutim dalekonasobne viacej a istejsie ako akykolvek fajciar? Vazeny pane, urcite si myslite, ze fajcenie sposobilo priamu smrt milionov? Mozno ano, ale v tom pripade prosim pripustite aj moznost, ze VAS AUTOMOBIL je smrtiaca zbran voci zivotnemu prostrediu, voci Vam (co by az tak nevadilo) ale hlavne pre cele Vase okolie, ktore nema ziadnu sancu sa voci Vasmu automobilu branit a inhaluje karcinogenne latky prakticky nepretrzite.

56470

16.6.2005 10:47

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 56450

Rád bych poopravil Vaše jinak celkem správné údaje. Syfilis (jinak taky lues, tam není žádné "i" ani "y"[mrknutí jedním okem] se naopak šířil z Ameriky do Evropy, pochopitelně napřed "zakotvil" ve Španělsku.

56477

16.6.2005 14:09

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 56477

Pokud jde o původ syfilisu (ti, kteří ho mají často mu pak důvěrně říkají tyfilis) není tak jednoznačný. Existují dva hlavní názory, jeden poukazující na dobu před Kolumbusem a druhý na dobu po objevení Ameriky. Byl to Hippocrates, který ve svém díle popsal chorobu vyznačující se příznaky, které jsou typické pro syfilis. Též v bibli (Exodus 2O:5) se něco píše o nemoci jako následek "hříchů otců", která se nápadně podobá dnešnímu syfilisu.
Ta druhá škola názorů pak tvrdí, že nemoc do Evropy přivezli vracející se vojáci a námořníci z Ameriky po kontaktech s místním obyvatelstvem. První taková větší epidemie je nakonec dokumentována již v roce 1494 v Neapoli, což by časově odpovídalo.

56531

16.6.2005 16:58

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 56450

Příjice se sice vyskytovala už ve starém Egyptě, ale novověké Evropě ho "věnovali" Indiáni rovněž s tabákem (i když ten myslím žvýkali, a jeho kouření je evropský patent). O těch ztracených životech lze snad nejvýš říci, že byly možná některé poněkud zkráceny (v minulosti se nežilo tak dlouho, aby se většina lidí měla možnost dožít se úmrtí na rakovinu plic či něčeho jiného, která řádí hlavně mezi seniory).

56585

17.6.2005 7:12

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 56585

ale pane 80 a do dymek miru si strkali a zapalovali onuce? Nebo ze by pouze tyto dymky byly vymyslene v kovbojkach? [smích]

56704

17.6.2005 12:53

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 56704

Ovšem, ale to je rozdíl jako mezi popíjením vína při mši a notorickou konzumací x litrů denně. Kouřili prostě jen při obřadech, jinak tabák žvýkali, stejně jako např. koku.

56753

17.6.2005 21:39

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Druid 84.?.?.?

Reakce na 56450

Zdravim Kemo, musite uvest priklad kdy indianska lod preplula do evropy z ni vyskakala particka indianu, rozdala tabak a zacala pripalovat.

56847

18.6.2005 5:00

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 56847

>Zdravim Kemo, musite uvest priklad kdy indianska lod
>preplula do evropy z ni vyskakala particka indianu, rozdala
>tabak a zacala pripalovat.

pane Druid, nebyla to indianska kanohehu ale Kolumbus, to si snad pamatujete, nebo ne? [smích]

56916

18.6.2005 16:08

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Druid 84.?.?.?

Reakce na 56916

>pane Druid, nebyla to indianska kanohehu ale Kolumbus, to si snad >pamatujete, nebo ne? [smích]

No, sice si to nepamatuji, tou dobou jsem zil nekde jinde, ale cetl jsem, ze to tak bylo. Ted jeste vysvetlete Kemovi, ze Kolumbus nebyl indian a mame to za sebou. Soudit se muze leda s Krystofem.

56995

19.6.2005 2:47

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Reakce na 56916

Uz davno pred Krystofem Kulumbusem v Americe preci byli Wikingove ........

57085

19.6.2005 7:14

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 57085

Spravne, okolo roku 1020 objevil Nor Leif Eriksson Gronsko, ostrov Vindlend(patrne to byl Novy Founland) a vubec severni Ameriku. S domorodci obchodovali s kuzemi a mrozimi kly.
O zadnem tabaku v techto dobach jeste zminky nebyly, cili je nikdo nemuze "obvinovat" z dovozu tabaku do Evropy.

57113

16.6.2005 8:04

Kuřáci? Nutno vyhladit!

delphi 213.?.?.?

Jak by jste si představoval (v praxi) kuřácké a nekuřácké restaurace vedle sebe, kdo by určoval, která bude nekuřácká? Mj. já bych to zakázal úplně k čemu je to dobré (obdobně jako výherní automaty, kde máte návratnost cca 70 %vložené částky). Nejsem proti všemu špatnému (např. bordeli o.k.), ale proti všemu, co nic nedává a pouze bere ...

56442

16.6.2005 15:04

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

kubik 195.?.?.?

Reakce na 56442

Kdo by urcoval? Prece majitel, mel by mit pravo si rozhodnout, jestli se v jeho podniku bude kourit nebo ne.

56554

16.6.2005 8:13

Kuřáci? Pouze dodatek

Vcelicka 24.?.?.?

This Herb Tobacco has particular virtue to heal griefs of the head, and in especially coming of cold causes, and so it cures the headache when it comes of a cold humor, or of a windy cause, the Leaves must be put hot to it upon the grief, and multiplying them the time that is needful, until the grief be taken away. Some there be that do anoint them with the Oil of Oranges, and it does a very good work.

56445

16.6.2005 8:37

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Michal Bartek mbartek (zavináč) zoznam (tečka) sk 62.?.?.?

Snažili sme sa vyhladiť komunizmus a takmer sa to podarilo... teda boj pokračuje stále ďalej. Pri vyhladzovaní fajčiarov to bude obdobné - takmer sa to podarí, ale aj tak nikdy nie úplne. Vždy sa nájde skupina ľudí, ktorí aj napriek zákazom a zdravému rozumu bude kráčať tou svojou vyšlapanou cestičkou.
Nikdy sa nikomu nepodarí vypestovať stádo s rovnakým myslením, vždy sa nájde niekto, kto sa bude snažiť udávať smer pasenia. Ale aj z toho stáda občas nejaká ovca odbehne...

56447

17.6.2005 21:55

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Druid 84.?.?.?

Reakce na 56447

>Snažili sme sa vyhladiť komunizmus a takmer sa to podarilo...

Jak jste na tohle prisel? Vyhladit idealistickou myslenku na socialne spravedlivou spolecnost se nepodari nikdy a nikomu! To, ze se jedna o utopii a po zapocitani lidskeho faktoru neuskutecnitelnou chimeru, je jina. Snaha o to aby pri dokonalych pravidlech silnicniho provozu nebyla na cestach ani jedna havarka je obdobna. Az budou ridit pouze roboti pak mozna. Ale udelat roboty z lidi?

56852

16.6.2005 8:57

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Floyd 194.?.?.?

No, nejsem právník a jsem kuřák. Navrhuji, aby kuřáci založili buď politickou stranu, nebo jště lépe lépe církev. Nějaké ty svaté seženeme. Pak se bude jednat o potlačování náboženské svobody [smích], pokud mi někdo zakáže kouřit. Myslíte že by to mohlo projít?[mrknutí jedním okem]

56452

16.6.2005 9:41

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Jiří Šatánek jiri (tečka) satanek (zavináč) circletech (tečka) net 62.?.?.?

Reakce na 56452

Bravo, tento nápad měl již T.Leary [mrknutí jedním okem] .
Je naprosto nepřípustné, aby Stát přikazoval dospělému člověku jaké molekuly do svého těla může vpravit a jaké ne.

56462

16.6.2005 11:25

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 56462

"Timothy Leary's dead ...
noo noooo he's outside looking in..."
Az je mi smutno kdyz sem si na neho vzpomel [pláč]

56489

17.6.2005 22:32

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Druid 84.?.?.?

Reakce na 56452

>Navrhuji, aby kuřáci založili buď politickou stranu, nebo jště lépe >lépe církev. Nějaké ty svaté seženeme.

Mam pro vas vhodne kandidaty. Reziser Oleg Tabakov a nas byvaly gymnasta Jirka Tabak.

56862

16.6.2005 9:23

Kuřáci? Nutno vyhladit!

xxblue 195.?.?.?

Vaz Pan Stwora

z casu na cas zajdem na zvedavca precitat njeaky clanok niektore su celkom zaujimave ale cortaz viac mam dojem ze vas osobny postoj je v kuse na nieco reptat a byt vkuse z niecim nespokojny mam pocit ze je jedno o co zrovna pojde len treba byt hlavne v opozicii ..mentalitou mi to pripomina skor male vzdorovite dieta ktore si potrebuje ukazat davku svojej osobnej slobody tym ze vzdy je v opozicii k akejkolvek autorite bez ohladu na to o co sa jedna a ci je to dobre alebo zle.
V kratkosti k clanku .. osobne som aktivne fajcil asi 2-3 roky tj asi tak skatulku denne po tych 2-3 rokoch mi dost vadilo ze som sa rano zobudzal s kaslom ze pri fyzickych a sportovych aktivitach som bol zadychany atd atd ... jedneho dna som si povedal ze cigaretu si zapalim len prilezitostne -> pri velkom strese atd atd ... zredukoval som fajcenie na 2 skatulky za rok .. obdobie to bolo dost tazke lebo zrazu som mal nejak prilis vela casu stale to nutkanie si zapalit , aj prijemne kolegialne rozhovory pri cigarete boli zrazu prec atd ... Zacal som sa viac venovat sportu a v sucastnej dobe aj ked raz za nejaky cas dojde chut si zapalit ..
ale uz asi 6-7 rokov som si nezapalil ani jednu cigaretu a vratit sa spet a devastovat si organizmus cigaretami nemam zaujem.
Tie vase uvahy o potlaceni idividuality prave zakazom fajcenia na verejnych priestranstvach mi pripadaju dost smiesne a usmevne lebo taketo nazory mavaju ludia v 15-17 rokoch ked si zapalenou cigaretou dokazuju svoju individualitu a vzdor proti rodicovskym prikazom zakazom. Vsimol som si ze niektore tabakove koncerny organizuju rozne eventy stretnutia a show urcene pre teenagerov a prave podobnymi reklamami zdoraznujucich individualitu nezavislost atd atd si vytvaraju radu buducich zakaznikov , a dost nefer reklamou ..spojenim ich reklamy sportovych aktivit roznych koncertov atd atd sa snazia vytvarat iluzia ze cigareta je prvkom spolocenskeho stylu. Ak ma clovek len aku taku zodpovednost sam k sebe preco si mal sam devastovat svoj organizmus ako keby nestacilo ze populacny a priemyselny rast s minimalnym ohladom na ekologiu nam sposobuje tony a tony toxickeho odpadu vsade okolo nas ... tak aky zmysel ma dokazovat si svoju slobodu a individualitu fajcenim.
+ Kazda rieka ma 2 brehy ..ked som fajcil tak som nechapal ako to moze niekomu napr v restauracii vadit ze pri vedlajsom stole fajcite ..a ked som nefajciar dost mivadi ze musim aj pri jedle pasivne fajcit aj ked nechcem lebo fajciar nedokaze byt zvecsa ohladuplny. Nesihlasim s uplnym zakazom fajcenia ale zakazanie fajcenia na verejnych priestranstvach je ok lebo nie je dovod aby nefajciari boli diskriminovani a nie je dovod aby nefajciari museli pasivne fajcit aj ked s tym nesuhlasia a ak to nechcu.

56454

16.6.2005 9:29

Kuřáci? Nutno vyhladit!

TT 62.?.?.?

Souhlasim s článkem. Jsem skoro nekuřák, ale občas si rád zapálim a OPRAVDU - funguje to, zpomalim (nenakupuju, nikam neběžim, přemýšlim).

Moc taky nechápu, proč se někde začíná legalizovat hulení (dneska je prostě IN stejně jako třeba buzeranti) a naopak proti kouření se začíná brojit úplně všude.

Ach ta "demokracie" - nikdy v žádným jiným režimu nebyly lidem efektivněji vymejvány mozky - snad ani za Hitlera a Goebelse..

56455

16.6.2005 9:37

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Kivi mpetros (zavináč) logistis (tečka) cz 195.?.?.?

Když vyhlásili pogrom na Židy, mlčel jsem. Když přišli pro souseda muslima, nevšímal jsem si toho. Evangelici byli souzeni a já si žil svůj život. Když pak přišli pro mě, nebylo nikoho, kdo by se ozval.
Konec vašeho článku, pane Stwora, zůstává tím mementem, které by si měl každý přehrávat téměř do omrzení.
Že to s negativním vlivem kouření není tak úplně jednoznačné, svědčí široká diskuze vedená na netu jak příznivci, tak odpůrci kouření. Když jsem se s jednou podivnou větou obrátil na lékaře, jeho odpověď zněla: "Je to tak." A ta věta? "Plíce kuřáka od plící nekuřáka pozná patolog podle toho, že kuřák má zažloutlé prsty."
Zjednodušeně řečeno: Každá krajnost je nebezpečná. Vypijete-li 20 káv denně, jíte-li denně kilo a více bůčku, pak nečekejte, že to váš organizmus vydrží. Prostě a jednoduše na to zareaguje a vzepře se.

56460

16.6.2005 10:16

Kuřáci? Nutno vyhladit!

china china_ (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Je mně až šoufl z toho, jak se pořád mluví o diskriminaci "chudáčků" kuřáků a "chudáčků" podnikatelů, kteří musejí budovat "drahé" klimatizace a dělící zdi... Prvně ke kuřákům: Pokud si někdo chce obalovat vnitřní plochu plic hlenem [chechtot] , budiž mu to přáno - ale ať mě, nekuřáka, do toho netahá! Nejméně 20x za den se mně navaluje na zvracení, protože někdo v mé blízkosti čadí - ne v restauraci, ale na veřejném prostranství. A proto říkám, že budu pro úplný zákaz kouření na veřejných místech - kdo si chce taktovat den, ať si ho taktuje doma, ve sklepě, ať chodí do kuřáckého klubu a tam ať si čuchá smrady. Nikoli kuřák, ale nekuřák je den co den vystavován diskriminaci ze strany kuřáků. Jejich ohleduplných zástupců je k ubrečení pomálu...
A ještě k podnikatelům v pohostinství: řeči o nákladných rekonstrukcích a "strašlivých" investicích, kvůli protikuřáckému zákonu jsou ubohými nářky těch podnikavců, které nikdy v prvé řadě nezajímal zákazník, nýbrž vlastní kapsa - místo kvalitní klimatizace je totiž nejprve třeba pořídit bavoráka, vystavět haciendy, dalšího bavoráka... [velký smích] Opravdový podnikatel v pohostinství, který myslí v prvé řadě na své hosty, už toto všechno vybudováno má a dávno se mu to již vrátilo - radostně k němu totiž chodí kuřáci i nekuřáci a vzájemně si nevadí.
A vvvvvovvvovvo tom to je! [vyplazený jazyk]
Pavel Grochál

56469

3.7.2005 17:49

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Iva 194.?.?.?

Reakce na 56469

Tak nějak to vidím i já. I já jsem pár let kouřila. Blbost a psychická berlička to byla, nic víc. Opovrhuji dnes pomalu sama sebou, že jsem se k tomu snížila a stydím se za to před svými dětmi. I bych vyčetla našim, že mi nekompromisně nepropleskli chobot. A zase se stydím, že jsem je v tom tak zklamala.
Dnes mi to smrdí a vadí, ať si kuřáci páchnou tam, kde to druhým nevadí. Když hulí před dětmi, které nemohou utéct, je to vrchol, stejně tak jako hulení v autě. Vždyť je to trapné. Kus sušených listů v trubce nechat čudit a inhalovat to. Když se nad tím zamyslíte, je to magořina. Ať už škodí či ne, ovšem pochybuji o tom, že by to nevadilo. Stejně tak jako jsou poznat plíce kuřáka od nekuřáka http://hormart.cz/koureni/obrazek1.htm
Ovšem, komu se to nehodí, hledá si své pseudoargumenty....

59599

16.6.2005 10:24

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Jarka 160.?.?.?

Jo, to koureni...Ale napadla mne jina myslenka, co kdyby vsichni kuraci treba Ceska, si rekli, ze prestanou kourit? Co na to odpovi ekonomika? Co tabakovy prumysl? Cim bude platit dane, kdyz nebude mit odbyt? Co prodejny cigaret, uzivi se za prodej tisku?
No jiste, vime vsichni, ze koureni neni zdrave, ale zalezi na rozhodnuti kazdeho z nas....
Take se mi nelibi maminka za kocarkem a v ustech ma cigaretu, nebo kojici matka s retkem. Tomu rikam neurvalost, nezodpovednost a predevsim blbost od kazde te matky!!!
Vidim to jako nesmysl, ze o tom musi jednat vlada, zatim, co ma daleko dulezitejsi temata na reseni......

56471

16.6.2005 16:27

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 56471

Pani Jarko, mate uplnou pravdu kdyz pisete o tom ze kdyz vsichni prestanou kourit, ze to nepomuze ekonomice. To same by ale bylo, kdyby najednou vsichni Cesi prestali pit alkohol. To by se zrejme ekonomika uplne "zhroutila".
Zakazte ale tabakovym firmam cigarety nevyrabet a nebo pivovarum zakazovat varit pivo.
Myslim si take ze vlada by se mela venovat necemu vice dulezitejsimu, nez ovlivnovat koureni - ac je opravdu nebezpecne.

56578

16.6.2005 10:27

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Tom 80.?.?.?

Jsem pro úplný zákaz kouření na veřejných prostranstvích. Ne z nějakého náboženského zanícení ani z nenávisti vůči kuřákům. Prostě mi to odporně smrdí. Uvedu poněkud extrémní příměr, aby to i kuřáci pochopili. Přestavte si, že vznikne skupina příznivců čichání k hovnům. Prostě sedíte v restauraci, jíte, přisedne si chlapík, co smrdí už na dálku, rozbalí si vedle vás své hovno a se zalíbením čichá. Dobrou chuť. Doma ať si ho klidně třeba sežere, ale na veřejnosti prostě obtěžuje, škodlivost, neškodlivost. Uvažuju, že si budu nosit do hospody lahvičku s nějakým perchloretylenem nebo jiným povedeným ředidlem a když někdo začne kouřit, otevřu si taky svoji vůni - ať vidí, jaké to je - bude mu aspoň chvíli stejně blbě jak je mně z toho jeho kouření. Pak třeba můžem splknout o tom, co škodí zdraví víc.
BTW to, že nebylo prokázáno, že kouření škodí zdraví, to si asi někteří děláte srandu. Zajděte si na plicní a udělejte si soukromý výzkum poměru léčených kuřáků a nekuřáků, není nad to se přesvědčit na vlastní oči.

56472

16.6.2005 11:44

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

David hombredavid (zavináč) gmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 56472

Můj názor na kuřáky, nevadí mi, a pro ty komu smrdí tak vězte že vy můžete smrdět jim, třeba jak jste navoněnej. Když vám to vadí tak si ustupte, kuřák má stejné právo na veřejné místo jako vy. To není vaše privátní místo. Mě taky vadí poblitej vožrala v tramvaji protože smrdí, ale co mám dělat,nejsem tam u sebe doma tak ho nemohu vyhodit. Každý člověk má právo na to, aby nakládal se svým životem jak uzná za vhodné a pokud si kazí zdraví je to jeho věc. O spotřební dani, která určitě pokryje léčení se tu mluvilo. Nedluží vám ani prd. Je to o toleranci.... a na tu se zapomíná... myslete opravdu se jednou stane že budete mít velikost nosu mimo toleranci a přikážou vám nosit masku.

jo a pro zajímavost nejsem kuřák ale vím jak cigareta chutná.

56493

17.6.2005 4:40

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 56493

Normální je nekouřit!
Kouření je prostě zbytečné.

56681

17.6.2005 10:16

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Tom 80.?.?.?

Reakce na 56493

Pane, čas ukáže. Jako každý vleklý celospolečenský konflikt i tento jednou vyeskaluje, především díky bezohlednosti kuřáků. A věřte tomu, že dopadne jednoznačně v jejich neprospěch. Jsem alergik, nicméně zatím mé právo dýchat musí neustále ustupovat kuřákovu právu produkovat smradlavé zplodiny. Já opravdu nemám v úmyslu chodit kanálama, abych se projevil tolerantně vůči lidem, kteří nemají elementární slušné vychování a otravovat sobě a ostatním život považují za své právo. Ve slušné společnosti projevují toleranci (neboli ohleduplnost, neboli berou ohledy) původci potenciálního konfliktu, nikoliv ti, kteří musejí následky jejich jednání snášet. Bohužel ohleduplnost mnoha kuřákům chybí, takže se pak přijímají drsné represivní zákony, neboť jinak to nejde.

56724

17.6.2005 22:26

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Druid 84.?.?.?

Reakce na 56724

Tome, verte nebo ne ale vinu na tom, ze jste alergik nenese ani jeden kurak co jich na svete je. Byt vami radikalizoval bych svuj nazor spise na chemicky prumysl. Tabak je ve sve puvodni podobe ciste prirodni zalezitost a priroda sama sobe skodit nebude ani kdyz ji zapalis. Znate to, prach jsi a v prach se...

56859

16.6.2005 12:57

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

PetRIP 80.?.?.?

Reakce na 56472

Nepochopil jsem proč musíte chodit do hospody, když to tam tak smrdí. Tam přece nemusíte. Že si ničíte játra a spol alkoholem, to je už Ok? Chtělo by to trochu objektivnosti, nehledě na to, že přes oběd se v restauracích stejně nekouří. A což takhle chemičky, ty smrdí ve svám okolí jak latrína. Jistě je nejlepší si své komlexy léčit na kuřácích, ale píchnout do něčeho závažného jako třeba geneticky upravované potraviny, to už je hoší. Prostě mně vadí ta demagogie a odvádění pozornosti od jiných problémů a stádoidnost. (Nepopírám, že cigarety smrdí jak bolavá noha)
PS: Zajímalo by mě kolik škodlivin za den se do vás dostane ze smogu a kolik z cigaretového dýmu.

56503

17.6.2005 10:34

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Tom 80.?.?.?

Reakce na 56503

Například chci vzít slečnu na večeři. Večeře to je takové to jídlo, které se jí večer, když se všude vesele kouří. Nebo si chci jít zatančit do klubu. Nemám jinou možnost jak to udělat, než vyrazit do prostředí, kde smrdí spousta kuřáků. Takže zatnu zuby a přežiju to. Vaše demagogické argumenty mi silně připomínají situaci, jako kdyby vám někdo ukradl peněženku a když by vám to čirou náhodou vadilo, řekl by Vám, že jste dnes stejně utratil spoustu peněz za jiné věci, tak přece o nic nejde, ať raděj bojujete za snížení daní, tam necháte víc. Uspokojivá odpověď, není-liž pravda... To, že vzduch otravují např. chemičky, kde jde o vedlejší produkt jejich jinak přínosné výroby neznamená, že ho tedy automaticky mají otavovat i kuřáci čistě pro potěšení. Ale to je pro některé již očividně příliš vysoká matematika.

56731

18.6.2005 1:49

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Tom 24.?.?.?

Reakce na 56731

>Například chci vzít slečnu na večeři. Večeře to je takové to jídlo, které se jí večer, když se všude vesele kouří.

Ale Tome, dejte pokoj s ženskejma.

Ženská je jenom ženská.
Ale takové cigárko, to je přece pokouřeníčko!


Nu, když jinak nedáte ... Je mnoho atraktivnějších míst, kde lze mladou dámu kvalitněji a originálněji nakrmit, než v restauraci s připáleným jídelním lístkem. Kupříkladu takový poctivý krajíc chleba, silně namazaný domácími škvarky, vybalený ve vhodnou chvíli z dědečkova promaštěného chlebníku po pěším výstupu na Petřín, dámu nejen doslova ohromí, ale do konce života na vás nezapomene. Co víc si můžete přát? Jména se pletou, zapomínají - originalita nikdy. Až ta mladá dáma bude na stará kolena vzpomínat na plejádu svých nápadníků, váš chleba s domácími škvarky se jí vybaví vždycky.

Další způsob, jak se vyhnout zahulené restauraci a získat nejen srdce a žaludek mladé dámy, je příprava vlastní večeře. Podívejte, na vaření není nic složitého a už vůbec ne tak pracného, jak se nám mužům snaží ženy namluvit. Je sice fakt, že vařit každý den, by utahalo i dromedára, ale která žena dnes, tráví život u plotny? A když už jednou za uherskej rok vaří, tak z ní nadšení rozhodně nezáří. Něco jiného ovšem je, když se opásá zástěrou muž, chytne do ruky vařečku a do fousů vidličku. To je potom koncert!

Před přípravou večeře zapalte dvě svíčky. Plamen kočky fascinuje. Nic neponechávejte náhodě. Navoďte atmosféru doby, kdy v kuchyni řádila Magdaléna Dobromila Retigová. Vezměte si k ruce její zmodernizované recepty. Nahlas předčítejte a názorně předvádějte. Začněte třeba tímto receptem:"Vraž do šlehače dvě vejce a za stálého přikapávání oleje důkladně prošlehej ..." Vlastní fantazii se meze nekladou.

Něco se sebou prostě dělejte. Furt je to lepší, než po hospodách nadávat na kuřáky.

56901

18.6.2005 2:05

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Lev 68.?.?.?

Reakce na 56901

Tome, tvrde a bez lichotek - skutecne pekna a romanticka povidka. Sakra, ze ja neumim varit. To by bylo zenskejch juuuuuuu ..... [smích]

56902

18.6.2005 4:39

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

dusan 70.?.?.?

Reakce na 56902

Tome, tvrde a bez lichotek - skutecne pekna a romanticka povidka. Sakra, ze ja neumim varit. To by bylo zenskejch juuuuuuu .....

Lev -- 68


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

S toho si nic nedelejte pane Lev. To co vy nevladnete
v kuchyni to jiste dozenete v posteli a svoji inteligenci.

56914

18.6.2005 17:42

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Lev 68.?.?.?

Reakce na 56914

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

S toho si nic nedelejte pane Lev. To co vy nevladnete
v kuchyni to jiste dozenete v posteli a svoji inteligenci.
_____________________________________________________

Vy lojzodusane, jste chytrej, jako lehova prdel [velký smích]

57012

18.6.2005 17:55

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

dusan 70.?.?.?

Reakce na 57012

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

S toho si nic nedelejte pane Lev. To co vy nevladnete
v kuchyni to jiste dozenete v posteli a svoji inteligenci.
_____________________________________________________

Vy lojzodusane, jste chytrej, jako lehova prdel


Lev -- 68.?.?.?


XXXXXXXXXXXXXXXXXX

O tak tak je to !!!
Pan Lev mysli na panske prdelky. No podivejme se.

57015

18.6.2005 8:26

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Tom 24.?.?.?

Reakce na 56902

>Sakra, ze ja neumim varit. To by bylo zenskejch juuuuuuu .....

Pane Lve, to je vyzkoušenej recept. Nesmí se to ale přehánět Dámy na to sedají jak na mucholapku a ne a ne se odlepit. Za dva tejdny se obvykle přejí obojí. Na tu dobu bohatě vystačíte s třemi rychlými minutkami.

Jednu minutku sem napíšu. Snad to projde. Je to k jídlu a může se při kouření vařit.

Odeberete praseti kejtu a nakrájíte ji na nudličky. Je dobré předem odhadnout žravost dámy. Skutečná dáma jí jako vrabčák. Zbytek dorazíte sám. Nakrájené maso dáte do prcelánové misky (pokud nemáte doma kameninovou).

Do hrnku vrazíte dvě vejce (jenom žloutky - to je to žlutý)
4 lžíce sojové omáčky
1 lžičku (vrchovatou!) kari koření
1 lžičku mletého zázvoru

pořádně to promícháte vidličkou a za stálého míchání přisypáváte 2 vrchovaté lžíce škrobové moučky, (lepší je "Corn Starch" for baking). Mícháte a mícháte ... až to máte bez cucků. Nalejete to na maso v misce a lžící (ne vidličkou) to promícháte. Ingrediencí tam moc není - trik je jinde.

Nechte 2 dny v chladu odležet. Lepší ve studeném bejsmentu, než v lednici. Párkrát to za tu dobu prohrábněte.

Odleženo. Maso, dáma i vy jste připraveni k akci.
Rozpálíte pánev do ruda (hlubokou, maso se na ní lépe prohazuje). Upozornění:Celou tu dobu 5-6 minut jedete na plný plyn. Jakmile nevydržíte s nervama a stáhnete jen trochu plyn, tak s tím můžete tak leda lepit parkety. Těsně před tím, než se doruda rozpálená pánev začne tavit, cmrdnete na ní (na tu pánev) trochu olivového oleje, cirka lžíci, a zakroužíte pánví tak, aby se olejem pokrylo celé dno a stěny pánve.

Pane Lve, kdybyste se na chvíli přestal chechtat, tak bych popojel s textem. Děkuju.

Do pánve vysypete maso a vařečkou (měla by být skoro placatá, konkávního tvaru) maso rozhodíte. Ne po podlaze. Maso v pánvi, pokud vám tam nějaké zbylo, musí být v neustálém pohybu. Prohazování masa v pánvi ... už zase? ... jste určitě viděl u kuchařů. Je to podobný pohyb, jako když podeběrákem nabíráte rybu, ale asi tak 10x rychleji v opakované sekvenci. Dá se to naučit. Běží nám čtvrtá minuta, maso víří vzduchem, dáma zírá a hned napoprvé bych vám nedoporučoval švihnout tam panáka slivovice. Ohnivé koule s jistotou zapůsobí na každou dámu a ječivý příjezd požárníků zpestří nejednu intimní situaci, ale postačí, když tam nasypete hrst buráků. Maso i buráky jsou dozlatova a hned je nasypte na vyhřátý talíř, kde je již porce uvařené suché, rýže.

Rýže (Arborio) se po uvaření musí sypat. Naběračka rýže - naběračka vody, tak 2-3. Malá cibule, hřebíček, lehce osolit. Microwave 22 minut.

Na talíř můžete přidat studený, anebo v poslední minutě v pánvi šmrcnutej ananas. Trik tohoto jednoduchého receptu, na rozdíl od mnoha jiných, přetakelovaných, je v tom, že na suché, skoro nesolené rýži nejlépe vynikKráceno (Editor)

56953

18.6.2005 8:27

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Tom 24.?.?.?

Reakce na 56953

Trik tohoto jednoduchého receptu, na rozdíl od mnoha jiných, přetakelovaných, je v tom, že na suché, skoro nesolené rýži nejlépe vynikne chuť marinovanáho masa. Pokud dáma rýži nerada, tak ji vezměte na procházku do parku a vraťte se s jinou.

56954

18.6.2005 17:57

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Lev 68.?.?.?

Reakce na 56954

[chechtot] [velký smích] Diky moc pane Tome, za ten božskej recepí. Vy jste mi to zde tak barvite popsal, ze jsem od sameho vzruseni, se prestal kontrolovat a ukousl jsem si nevedomky !, vrchni levy roh meho displeje na mem Notebooku. No jo, co naplat, ale musim Vas zklamat mily pane Tome. Dal jste si setsakramentskou praci s tim napsanim toho vynikajiciho recepisu, ale problem je v tom, ze je prebyvam v kartonove krabici. Jinak Vam Tome moc diku [mrknutí jedním okem] S usmevem - Lev

57016

18.6.2005 21:03

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Tom 24.?.?.?

Reakce na 57016

>... prebyvam v kartonove krabici

I vy romantiku! Snad se k tomu také jednou dopracuji [mrknutí jedním okem]

57037

16.6.2005 13:49

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Tom 24.?.?.?

Reakce na 56472

>Přestavte si, že vznikne skupina příznivců čichání k hovnům. Prostě sedíte v restauraci, jíte, přisedne si chlapík, co smrdí už na dálku, rozbalí si vedle vás své hovno a se zalíbením čichá.

[překvapení]

Tak tohle jsem nepsal já. Nevím ale, proč je tato situace uváděna jako extremní příměr. Když si za anonymního chlápka dosadíte tu správnou osobu, jedná se o naprosto běžnou situaci:

"Prostě sedíte v restauraci, jíte, přisedne si politik ..."

56521

16.6.2005 16:35

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 56472

Pane Tom, neni to zrovna moc k vasemu clanku, ale chtel jsem to sem napsat, jelikoz pisete o tech hovnech.
Zrovna jsem se vratil z dovolene v Cechach(bydlim v Kanade)a tam jsem vyslechl tento vtip.

Sedi 2 mouchy na hovne a zerou. Jedna z nich rika te druhe: To je to dobry, co? Druha ji odpovi: Nemluv na me kdyz zeres, smrdi ti z huby.

Doufam, ze mile damy na ZVEDAVCI me odpusti tento pro nekoho "nevhodny" vtip.

56579

17.6.2005 9:21

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

rony 194.?.?.?

Reakce na 56472

A co by vam vadilo na rieseni, ked uz spominate tie krcmy, keby pre tych vasich hovnakov bola hovnacka krcma a vy by ste chodili do Vasej cistej krcmy. Shit power!

56717

16.6.2005 10:36

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Velmi dobře napsané. Ta "celosvětová papalášská elita", ve kterou tady pár lidí odmítá uvěřit, se jmenuje establishment, a tón v něm udávají, jak jinak, USA. A poněvadž vůdčí ideologií v USA je protestantizmus kalvínského střihu, tak bojuje proti všemu, co dle něj zavání "zahálkou", kouření, pití, ohlížení se za hezkýma ženskýma, ba dokonce i proti kafi a čaji! Ať si vezmete kteroukoliv z křesťanských denominací, které vznikly nebo se maximálně rozšířily v USA (adventisté, baptisté, mormoni, jehovisté), tak ať se mezi sebou jakkoliv žerou, tak v jednom se shodují, všechno, co člověka odvádí od "budování kapitalizmu" je třeba zakázat! Slyšel jsem mormonského misionáře, kterých se tady potlouká spousta (a nevím, proč si říkají "elder", tedy "starší", když jsou to vesměs cucáci kolem 20), jak odsuzoval dokonce chození na koupaliště v létě!
Když jsem si v USA (ve státě Rhode Island na vých.pobřeží) chtěl dát šálek čokolády, tak jsem byl upozorněn, že taky obsahuje kofein! Asi abych se neotrávil[smích] Nehledě na to, že je to nepřesné, čokoláda obsahuje theobromin (řec. theobroma = nápoj bohů).
Dodávám, že jsem se stal umírněným kuřákem teprve před několika lety, a to ještě dávám přednost vodní dýmce, dle mého nejzdravější (a nejvíce "relaxační"[mrknutí jedním okem] formě kouření. A nejraději mám trávu, neboť skutečně pomáhá při příšerných bolestech zad, které mě v posledních letech sužují.

56474

16.6.2005 10:54

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

abel 81.?.?.?

Reakce na 56474

Safraporte, to je divné! Vždyť jsem byl přihlášený! Nebo žeby to bylo kvůli té trávě? Už jsem ji neměl ani nepamatuju. Takže ani v ČR povolené menší než malé množství by u mě nenašli[smích]

56480

16.6.2005 17:43

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 56474

USA jsou přísně sekularizovanou zemí ústavně nepřipouštějící nějakou "vůdčí ideologii" a státní církev. Kalvinisté jsou v menšině, nejrozšířenější mezi protestanty jsou baptisté (u nás navazují na Chelčického a Komenského, zakladatel Smith /1608/byl sice částečně ovlivněn i Kalvínem, ale církev je to výrazně individualistická) a metodisté (původně odpadlíci od anglikánů). Připouští se sice u americké WASP elity jakýsi "kalvínský duch", ale to se musí brát se značnou rezervou (kalvinismus bazíruje na předurčení a rozhodně není nakloněn hromadění světských statků a podnikání).

56595

17.6.2005 11:05

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

abel 81.?.?.?

Reakce na 56595

Já nemluvím o liteře zákona, ta mi je celkem lhostejná. Já mluvím o duchu, kterým je nasáknutá celá společnost. Máte pravdu, že kalvinizmus bazíruje na předurčení, v tom je právě ten problém. Neboť zjistit, do které skupiny předurčených (ke spáse nebo k zavržení) lze podle jistých znaků, k nimž m.j. patří i míra ekonomické prosperity, ale také dodržování přísných morálních zásad. Nicméně tu jistotu, že patří k vyvoleným nemá prakticky nikdo, jenže pro ně je důležitá. Takže si tu "jistotu" sjednávají nejrůznějšími způsoby. Navíc je v (nejen) americkém protestantizmu dost rozšířeno vnímání člověka jako v principu zkažené bytosti, která by bez Kristova zásahu byla odsouzena k zatracení. Je to samozřejmě obecně křesťanské učení o dědičném hříchu, ale mám pocit, že např. katolicizmus jej až tak neakcentuje. Ale myslím, že jsme se už hodně odychýlili od původního tématu článku. Mám za to, že se můžeme shodnout na tom, že hlásání střídmosti, až jisté asketičnosti je dost výrazným rysem amerického protestantizmu. Pokud to požadují od sebe, je to v pořádku, problém je, že tento postoj často vnucují ostatním.

56737

16.6.2005 10:42

Kuřáci? Nutno vyhladit!

pav3l pav3l (zavináč) centrum (tečka) cz 193.?.?.?

To Kivi: s tou patologii to snad nemyslite vazne!! Pokud mate na stole kuraka, tak to poznate zarucene rychle, a rozhodne ne podle prstu. Kurak ma pekne cerne plice (a pokud je silny kurak, tak vcetne prsty spiniciho dehtu na plicich).
Jinak v clanku veta "pasivni koureni neskodi zdravi" je ponekud zavadejici-kazdy logicky uvazujici clovek musi uznat, ze samotne vdechovani latek obsazenych v kouri jako dehtu a dalsich aromatickych uhlovodiku skodi zdravi, jedno jestli je to znecisteni generovano z cigaret nebo treba krbu. Dalsim problemem je to , ze pasivni koureni Vam neprinasi zadne poteseni (oproti pocitu kuraku pri koureni cigaret...).
Nasleduji vec k zamysleni je rozhodne vliv papiru cigaret, ktery je nasycen ruznymi latkami podporujici horeni-prece neni normalni, ze cigareta Vam sama od nezhasne (oproti doutniku treba). Take pridavani cpavku do cigaret za ucelem rychlejsiho vstrebani nikotinu v tele subjektu neni uplne koser [smích]
Jinak me osobne koureni nejak extra nevadi (ikdyz sam nekourim), co me ovsem dovadi k silenstvi je to, ze pri obede nebo treba veceri v restauraci mi pod nos kouri cely vedlejsi stul...
A rady typu chod do nekurackych restauraci neberu, protoze jich tady tolik neni...

56476

16.6.2005 10:58

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

abel 81.?.?.?

Reakce na 56476

Nasleduji vec k zamysleni je rozhodne vliv papiru cigaret
No vidíte, vodní dýmka tenhle problém řeší spolehlivě.

56482

16.6.2005 12:49

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

kavol 193.?.?.?

Reakce na 56476

> Kurak ma pekne cerne plice ...

ehm, a jak poznáte kuřáka od horníka? [velký smích]

56501

17.6.2005 0:49

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Patolog 212.?.?.?

Reakce na 56476

Kivi má naprostou pravdu.

56663

17.6.2005 9:29

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

rony 194.?.?.?

Reakce na 56476

Pane, mam na Vas otazku, ste patolog? Kolko mrtvolam ste uz vykuchali pluca? Dakujem za odpoved.

K fajciarskym/nefajciarskym podnikom: pane, vidite to negativisticky. Fajciarov je mensina. Preco si myslite, ze ziadny nefajciarsky podnik nevznikne? Ked prijmete ideu takychto podnikov, vedeli by ste si predstavit akym sposobom pomerne rychlo dojst do stavu, ze take podniky "vzniknu"? Pane myslite si, ze je narocne na vstup takeho podniku napriklad vycapit prislusny napis? Pokial namietnete, ze take podniky ani tak nevzniknu, myslite si, pane, ze ani riesenie "od 10.00 do 15.00 (pripadne v pondeli-patek) sa nefajci" by v tiez nebolo vyhovujuce? Moznosti pri ktorych to nezavana statom posvataneym lyncovanim a buzerovanim je hodne a nemyslim si, ze su menej uskutocnitelne ako niektore Vase vysnene teorie o buzeracii vasich spoluobcanov.

Pochopte pane, ze aspon za seba plne chapem Vas fyzicky odpor k cigaretovemu dymu. Avsak nepokusajte sa prosim, pripajat k tomu dalsi balik argumentov, ktore zacinaju byt na rozdiel od tohto prveho, scestne, nespravne a demagogicke. Ku vsetkym dalsim argumentom totiz mam vzdy doplnenie a dalsie fakty k porovnaniu. Napriklad karcinogenne ucinky splodin vasho auta, ktorym sa prevazate niekedy celkom zbytocne.

56718

16.6.2005 10:50

Kuřáci? Nutno vyhladit!

karel klozar 194.?.?.?

"nedovolila by zasypávat pole herbicidy a pesticidy a pak na ta"

pokud je mi znamo, tak pesticid a herbicid jsou synonyma
ta druha vec, kterou autor chtel uvest je INSEKTICID

pokud se pletu tak me, prosim, nepranyrujte, nemam to rad [smích]

56479

18.6.2005 11:59

*cidy

Petr 147.?.?.?

Reakce na 56479

Nejsou to synonyma.

Pesticidy hubi "pests" (skudce), herbicidy hubi "herbs" (rostliny). Slovo pesticid je tedy vyznamove nadrazene herbicidu, nebot i herbicid je tak pesticid. Jsou i dalsi cidy, napriklad Vami uvedene insekticidy - hubici hmyz anebo fungicidy proti houbam/plisnim, rodenticidy (na krysy).... a mnohe - nekecam
[mrknutí jedním okem] - dalsi. Takze vsechny ty
cidy jsou obecne nazyvane pesticidy - je to rodina zvana pesticidy.

56966

16.6.2005 11:06

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Šárí 80.?.?.?

Jejda, pane Stworo, to je geniální nápad, na cigárka nám vymře půlka národa a ten zbytek se bude mít líp. Co takhle ještě povolit a trošku zapropagovat heroin a koks, to by teprve byly výsledky!

Ano, já možná přihrávám záměrům jakéhosi (bůhví jestli existujícího) NWO proti kuřákům. Jenže vy zase skáčete na zcela určitě existující propagandu výrobců cigaret, kteří svůj tovar v reklamách nenápadně spojují se svobodou a pohodou, aby nachytali dušičky. Tak, kdo z nás je lepší?

Kuřák si zapálí a je chvíli sám sebou-vy nedovedete být sám sebou bez cigarety? A o něco déle než chvíli? No to se potom vašemu článku ani nedivím.

56484

16.6.2005 11:14

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Dana 82.?.?.?

Také si myslím, že naprostý zákaz kouření nejen, že nic nevyřeší, právě naopak . Silní kuřáci budou zákaz -nezákaz dále kouřit a porušovat zákon. Naši zákonodárci, kteří zřejmě nemají nic důležitějšího na práci, se jen inspirovali v jiných zemích a máme tady konečně něco co můžeme řešit. Kouření má být tabu, a kdy dojde na zákaz požívání alkoholických nápojů v parlamentu, kde se chlastá za levný peníz ve velkém a v pracovní době?

56487

16.6.2005 17:23

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 56487

Pani Dano, jeste stesti ze tam mate uz tu "demokracii". Za komunismu by vas za tyto reci zavreli, az by jste "zcernala" (Ne ale z koureni).
To bylo jen ale k pousmani, neni to zadne "vyhrozovani".

56590

16.6.2005 11:36

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Libb 195.?.?.?

Dočetl jsem po tom jak tvrdíte, že nebylo potvrzeno, že pasivní kouření škodí. To můžete říkat doma dětem, ale ne mně, který se po setkání s kuřákem rozkašle... [pláč]

Navíc opravdu JÁ nemíním řešit krizi další generace tím, že umřu... [pláč]

Jediné rozumné bylo, že nekuřák má právo na čistý vzduch. Ale co nemám rád, když něko vytáhne proti zákazu kouření auta apod. Vždycky se dá najít něco jiného, co škodí. Ale pokud to vadí, řešme to paralelně s kouřením, ne na úkor problému kouření.

Ad hospody: nedávno jsem někde psal návrh ve smyslu lékáren: určila by se nějaká mez, kolik procent nekuřáckých hospod (resp. hospod s nekuřáckými prostory) musí být na n obyvatel. (podobně to je na parkovištích: nějaký očet míst musí býát vyhrazen invalidům). Stávající hospody by se nechaly být, ale nové by už musely splňovat limit. Chceš otevřít jen kuřáckou hospodu? Těch máme dost, nedostaneš licenci. Bude tam nekuřácký prostor pro aspoň n% míst (n = procento nekuřáků v populaci starší x let, kde x je nějaká hodnota podle návštěvnosti hospod)? OK, licence je tvoje, ale i kdyby jiná kuřácká hospoda zanikla, ty už ten prostor nesmíš zrušit.

Řešení "nechme to na lidech" je fajn, ale když někdo kouří kolikrát je ochotný jít s nekuřákem na pivo do nekuřácké části? Nic moc, co? Takže když v 90% skupin lidí chodících spolu do hospy je aspoň jeden kuřák, celá ta skupina jde kvůli němu do kuřácké hospy. Takže otevírání nekuřáckých hospod je za této situace kontraproduktivní. I proto jsem spíš pro oddělené části, ale ODDĚLENÉ, ne jako v hospodě, kam chodím, kde jsou mezi nimi jen otevřené dveři a navíc se do nekuřácké části jde přes kuřáckou, kde je i WC...

No a kouření na veřejnosti: vadí mně, když někdo kouří vedle maminky s malým dítětem. Vadí mně, když někdo kouří na zastávce, když někoho potkám s cigaretou na chodníku. Ale uznávám jistou míru tolerance, takže bych byl asi pro znění zákona ve smyslu: když na prostranstvích vyjmenovaných níže požádá nekouřící kuřáka, aby ho neobtěžoval kouřem, je tento povinen uposlechnout. Místa, kterých se toto nařízení týká: zastávky vlaků, autobusů a MHD, čekárny... postupně by se to vyladilo.

56492

16.6.2005 13:56

Kuřáci? Nutno vyhladit!

AlexaSch 195.?.?.?

Proč se vláda rozhodla "došlápnout si na kuřáky"?
To je přece jasné. Proč řešit důležité problémy v našem státě,
jako je nezaměstnanost, bordel ve zdravotnictví, školství, korupce apod. .. Když místo toho můžou roky a roky řešit problémy s těmi otravnými kuřáky.

56525

16.6.2005 13:57

Kuřáci? Nutno vyhladit!

malcor 84.?.?.?

Chtel bych se vyjadrit ke dvou vecem v clanku.

a) reseni ze bude vedle sebe nekuracka a kuracka hospoda vypada sice pekne alej e nerealizovatelny. Protoze kdyz pujde skupina 6 znamych z toho 3 kuraci tak se vzdycky pujde do kuracke hospody protoze kuraci budou argumentovat ze nekuraci budou stejne sedet a pit tam jak tam a tim padem se pro ne nic nezmeni. Samozrejme se da rict ze nekuraci muzou zacit protestovat a hadat se kam se pujde, ale ruku na srdce myslim ze vetsina lidi nez se bude hadat se svyma kamosema proste pujde do te zacazene. A tim padem je logicky ze nekuracky hospody budou na tom obchodne podstatne hur. (V podstate se obetuje nekurak na x hodin za kurakovych x minut).

b) Napsat ze neni dokazany ze na kuraky se vydava vic penez ve zdravotnictvi nez na nekuraky je fakt hodne drsny. Mozna nikdo nedelal primej vyzkum, ale kdyz se podivam ze obri cast vydaju na zdravotnictvi se vydava na leceni kardiovaskularnich problemu a rakoviny (nekterych typu) a JE dokazano ze koureni tyhle potize ovlivnuje maximalni merou.

56527

16.6.2005 14:11

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Jiří Šatánek jiri (tečka) satanek (zavináč) circletech (tečka) net 62.?.?.?

Reakce na 56527

Situace popsana v bode a/ je otazkou mezilidskych vztahu a s tim souvisejici tolerance.Skutecne si prejete, aby Vam Statni Mafie regulovala i tuto oblast?
(I jako silnemu kurakovi mi nedela problem vyhovet nekurakum a navstivit s nimi nekuracke prostory a pripadne odbihat ven kourit).
V bode b/ zminujete podil koureni na vzniku kardiovaskularnich chorob. Jiste mate pravdu, ze zde existuje korelace, ovsem nejsem si skutecne jist jestli podstatne silnejsi korelace neni s nedostatkem pohybu pripadne nevhodne stravy.Jak jsem jiz zminil, kuraci si narozdil od zroutu bucku ve spotrebni dani dodatecnou zdravotni peci bohate doplaci. Navic v ramci teto logiky bychom mohli uvazovat o statem organizovanych rozcvickach celeho obyvatelstva.

56532

16.6.2005 17:20

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Martin 193.?.?.?

jsem kuřák. Ale klidně zakažte kouřit kde chcete, je mi to jedno. Prostě nebudu chodit do restaurací, kávu budu pít zásadně jen doma. Hospodám klesnou tržby o lidi, kteří zaujmou stejný názor. Nekuřáci ty hospody nenaplní ... sakra, proč teda nechoděj do cukráren, tam se snad nekouří ?
Argumenty že kuřák nepůjde do nekuřácké restaurace se známými (pokud má na výběr i kuřáckou) ale považuju za pitomost. Zavedením pouze nekuřáckých restaurací holt nebudu chodit do žádné, ať už tam moji přátelé jdou či nikoliv. takže jestli si takhle nějaký nekuřák myslí, že přinutí přátele kuřáky chodit do nekuřáckých restaurací když se kuřácké zavřou, tak je vedle. Kuřák si prostě k pívu či kávě zapálit musí. Tak si dá kávu s cigaretou přes oběd v kanceláři nebo v parku a vy nekuřáci budete stejně u stolu v té vybojované nekuřácké restauraci sedět sami.
Ale obecně, nemluvím vám do toho koho volíte i když vím že ten člověk je zločinec, nemluvím vám do toho, že jezdíte autem jako prasata, nemluvím vám do toho jak se oblíkáte .... nechte mě taky žít , joooo ?

56588

16.6.2005 17:32

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Martin 193.?.?.?

pro malcora : ono co je či není dokázaný, není vždy stoprocentně pravda. Když se ve Švédsku dělali pokusy s vitamínama, zjistilo se, že u těch, kteří dostávali nadbytek vitamínu A byla 4x častější rakovina plic než u kuřáků. Ono to z výzkumů ale vypadá jako by každá rakovina plic byla z kouření (a když byl dotyčný nekuřák, tak určite aspoň z pasivního). Já nic netvrdím ani nevyvracím, protože jsem výzkum nedělal, ale byl bych opatrnější. Každý infarkt , rakovina a mrtvice ještě nemusí být z kouření i kdyby na ni zemřel kuřák, nebo se to snad něčím prokázalo ?

Pořád poslouchám, že kouření škodí, že tuk škodí, že Atkinsonova dieta škodí, že kapitalismus je lepší než socialismus, že demokracie je nejlepší možná forma vlády, že za 11/9 byli teroristi, že nacisti zabili 6 mil. židů, že když budu nosit vložky Allways budu se cítit bezpečně, že leho bojuje v Íráku ... ale důkazy se mi ještě pořád nikdo nenamáhal předložit. Jen to pořád poslouchám. A co Vy ostatní ? Vy jste nějaké důkazy viděli ?

56592

16.6.2005 18:09

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Lone 195.?.?.?

1. Je prokázáno, že tabákový dým obsahuje látky vyvolávající rakovinu (u pokusných zvířat) a látky poškozující cévy.
2. Je prokázáno, že u kuřáků se častěji vyskytuje rakovina plic (ale i hrtanu, jícnu, ledvin a močového měchýře) a rychleji se vyvíjí ateroskleroza (spojená s rizikem infarktů, mozkových příhod, gangrén atd.)
3. Co ovšem prokázáno není, je příčinná souvislost mezi kouřením a těmito chorobami. Tato kauzalita (pokud existuje) má stochastický charakter a lze ji prokázat pouze statisticky, následujícím experimentem: větší počet náhodně vybraných osob (aspoň 10000) rozdělíte náhodně do dvou skupin, jedna skupina bude kouřit 20 cigaret denně, druhá se zcela vyvaruje kontaktu s kouřem. Po 20 letech srovnáte výskyt chorob v obou skupinách a zjistíte relativní rizika spojená s kouřením krabičky denně.
Btw: jsem internista a můj osobní názor i bez tohoto důkazu je, že kouření škodí zdraví značně

56599

16.6.2005 18:19

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 212.?.?.?

Reakce na 56599

>větší
>počet náhodně vybraných osob (aspoň 10000) rozdělíte
>náhodně do dvou skupin, ...

Problémy s tímto způsobem výzkumu vidím v tom, že se při něm nesledují další faktory mající rovněž vliv na zdraví člověka. Např. míra pohybu, častost stresů, fyzické cvičení, nebo dokonce míru pocitu osobního štěstí. To vše se sčítá a výslednice je pak někde uprostřed. Kuřáci zřejmě vedou sedavější způsob života, méně sportují, i to se na nich podepisuje.

56603

16.6.2005 19:34

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Lone 195.?.?.?

Reakce na 56603

Faktory, o kterých mluvíte se nejspíš opravdu podílí, právě tyto nepoznané vlivy přispívají ke stochastickému chování výskytu např. rakoviny plic (tzn. neplatí přímá úměra, ale pouze počet pravděpodobnosti) Právě proto, abychom tyto vlivy eliminovali, je nutné mít dostatečně velký soubor náhodně vybraných osob. Náhodnost výběru je nezbytnou podmínkou nezávislosti obou skupin - všechny jevy, o kterých mluvíte se pak budou v obou skupinách vyskytovat stejně často. Problém je jinde - je eticky nepřijatelné vybrat náhodně 5000 lidí a přinutit je kouřit (naopak vybrat 5000 lidí a přinutit je nekouřit bude asi brzy eticky v pořádku..). Jinak to totiž opravdu nejde, ve skupině kuřáků i nekuřáků musí být např. i stejně lidí, kteří kouřit nechtějí. Souhlasím s tím, že hodnota prožitku, který kouření přináší ovlivňuje výskyt chorob - jestliže indiáni používali tabák k rituálním/náboženským účelů je to něco jiného, než když někdo kouří aby zahnal stres (tj. ve chvíli, kdy vegetativní systém a celý organismus jsou na pokraji zhroucení) A zase něco jiného je, když si dám cigaretu ke kávě a rozhovoru s přáteli.

56614

17.6.2005 4:50

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 56603

Biochemické analytické metody jsou dnes natolik přesné,
že škodlivost "kouře" na živý organismus je naprosto zřejmý.
Hlavně metabolity papíru. Tabákové seno je na tom lépe.
Vznikají příkladně benzpyreny, které jsou naprosto bez diskuze
karcinogení.Těch látek je asi 700 a zdaleka ještě jejich působení
není v celé šíři odhaleno.
Asi nejhorší je působení na těhotné , neboť nikotin a další látky
pronikají i placentou.
Prostě předhazovat "neškodnost" kouření je zcela scestné!!!

56683

18.6.2005 10:29

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

veget 84.?.?.?

Reakce na 56683

Mate pravdu pane Pelesko, ale pan Stwora si zada dukazy o te skodlivosti. Takze tady je novinarska verse jedne prace z mnoha tisicu, shodou okolnosti z kanadskych "luhu a haju":
http://www.fertilityneighborhood.com/content/in_the_news/archive_1219.aspx

no a pro ty, kteri by radi original, tak tady je kupodivu zdarma vyse zminena prace:
http://www.ashaust.org.au/pdfs/SHSharmIVF0505.pdf

Ale abych se neschovaval za linky, tak jen v kratkosti muj nazor na vec.Videl bych to ve dvou rovinach.
Koureni, coby jeden z mnoha problemu lidskych bytosti na teto planete, neni pochopitelne problemem hlavnim. To jenom, abychom vyrazili savle z rukou tech, kteri argumentuji automobilismem, chemikaliemi v potravinach, vode, vzduchu apod.

Pokud vyjmu koureni coby samostatny problem, tak coby aktivni nekurak souhlasim s temi, kteri se tu jiz zminili o vzajemne toleranci kuraku a nekuraku. Vsude, kde se "cizi" lide setkavaji a kde nelze spolehat na vzajemnou toleranci je patrne nutno upravit jejich vztah nejakym zpusobem (pocinaje autobusovou zastavkou a konce letistni halou). Zakon neni asi tou nejlepsi formou, protoze nebude dodrzovan a mine se tak ucinkem.
Na druho stranu, jeste nikdy jsem nevidel, ze by si nekdo zapalil v v cekarne u lekare. To by asi byl, temi s "nudlou" u nosu, pekne vynesen v zubech. Zda se tedy, ze jiste nepsane hranice existuji. A jak se dnes moderne rika, o tom to vlastne je. Chce to jen vice pouzivat mozek a nespolehat na delfiny, ze to za nas vyresi.

56964

17.6.2005 1:04

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Patolog 212.?.?.?

Reakce na 56599

1/ Předložte prosím jakýkoli věrohodný DŮKAZ toho, že tabákový kouř vyvolal rakovinu byť i u JEDINÉHO pokusného zvířete. BUDETE PRVNÍ, KOMU SE TO PODAŘÍ.

2/ -dtto- Navíc. Je statisticky prokázáno, že pooperační jizvy nebo jiná zranění se u kuřáků hojí mnohem rychleji než u nekuřáků.

3/ Souhlas. Současné statistiky jsou ovšem manipulovány. Po zatržení rubriky -kuřák- je pacient zemřelý na libovolný druh rakoviny automaticky zařazen do statistiky rakoviny plic. Ve více než tří čtvrtinách případů, pokud se v plicích něco najde, přitom jde o metastáze z jiných zasažených orgánů. Zkuste o tom ale v současné atmosféře hovořit nahlas... velmi brzy budete bez práce.

56665

17.6.2005 15:07

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Lone 195.?.?.?

Reakce na 56665

Máte pravdu, takový důkaz neexistuje, to jsem ale také netvrdil - napsal jsem, že tabákový dým obsahuje látky, které u pokusných zvířat vyvolávají rakovinu a na tom trvám! Pokud se např. deriváty benzanthracenu vtírají opakovaně krysám do kůže, dostanou rakovinu kůže (prakticky všechny, závislost je tu zcela evidentní)

56790

17.6.2005 15:09

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Lone 195.?.?.?

Reakce na 56665

V bodu 2 Vám nerozumím - těžko můžete popírat, že kuřáci mají častěji rakovinu plic (o tom, že to ještě nutně neznamená, že kouření rakovinu vyvolává byl můj příspěvek)

56791

16.6.2005 18:10

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Lone 195.?.?.?

-pokračování-
Nechápu nicméně podrážděné reakce na názor autora, že je výsostným právem majitele, zda dovolí kouření ve své restauraci. Kouření na veřejných místech je sporné, myslím si ale, že o škodlivosti se v tomto případě nedá mluvit. Jestli si někdo na zastávce autobusu na 4-proudové silnici zapálí ještě cigaretu, je mi opravdu jedno! Jestli někomu i za těchto okolností cigareta vadí, jsou jeho důvody pouze estetické. K tomu bych poznamenal, že mi (jako nekuřákovi) daleko víc vadí upocené, páchnoucí bečky sádla. Za nesrovnatelně škodlivější (ale přitom paradoxně společensky nejen tolerované ale dokonce obdivované) považuji všudypřítomné porušování dopravních předpisů, např. překračování maximální povolené rychlosti. Jestli se prokouříte k rakovině plic je mi úplně jedno, že svojí nabubřelou tupostí za volantem ohrožujete mě a moji rodinu, s tím se nesmířím.

56600

16.6.2005 18:15

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Mně osobně by úplně postačil zákaz kouření na zastávkách MHD. V restauracích pak dvě místnosti, jednu pro kuřáky a jednu pro nekuřáky. [cool]

56602

16.6.2005 20:10

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Tak si tady zase kazdej placl to svoje a jedem dal. Netolerantni kurak, bezny kurak, tolerantni kurak, nekurak, tolerantni nekurak, netolerantni nekurak, militantni nekurak... hlavne ze se vsichni vykecali, sak parlament si to nejak zaridi a ti ostatni se bud mezi sebou budou hadat nebo to proste vemou jak to je. No nekuraci i kuraci zname ty prudice z obou taboru velice dobre, takze se urcite jeste nasmejem, hlavne ze se muzem oprit o zakon...

56631

16.6.2005 22:51

Kuřáci? Nutno vyhladit!

dusan 70.?.?.?

Podle oficialni statistiky kouri v USA nasi 18 % lidi.
To je v zemi podle pana Karla s Cech v zemi idiotu, stejne
tak podle dalsiho experta na USA sameho pana Modracka.
V zemi zivych geniu, v zemi Koruny Ceske kouri 62%.
Dobre, ze zakaz koureni prisel. Uz nekdo s vas videl
plice kuraka na pitevnim stole ?

56649

17.6.2005 1:07

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Patolog 212.?.?.?

Reakce na 56649

Denně Dušane. Téměř žádný rozdíl, až na to, že plíce nekuřáků bývají zaprášenější. To, co se běžně prezentuje v militantních článcích proti kouření jsou plíce lidí, kteří dlouhodobě pracovali ve velmi prašném prostředí.

56666

17.6.2005 7:25

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Lone 195.?.?.?

Reakce na 56649

Ale ano, viděl a opakovaně! Bohužel je pravda, že plíce člověka žijícího ve městě vypadají prakticky stejně. Tím samozřejmě nechci škodlivost kouření popírat.
Údaj o tom, že v ČR kouří 60% osob je stupidní propaganda, nikdy to (aspoň oficiálně) nebylo přes 40%.
(jsem lékař a asistent na LFUK, přesné statistiky mohu dodat)

56705

17.6.2005 18:16

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 56705

Lojzodušan ovšem tvrdí, že je v ČR 62% kuřáků, ne jen 60%. Chtěl bych vidět jeho zdroje. [chechtot]

56826

17.6.2005 9:42

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 56649

Pokud myslite oralni sex, tak bych se teto statistice vubec nedivil, ceske zeny jsou proste fajn...

56720

17.6.2005 13:33

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Dana 82.?.?.?

Reakce na 56649

Dušane, proč sakra taháte do debaty o kouření USA a politiku? A co nám tady vlastně chcete zakazovat nebo nařizovat? Starejte se laskavě o sebe , nadávání na naše zákonodárce zvládneme sami.

56766

17.6.2005 21:18

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

dusan 70.?.?.?

Reakce na 56766

A co nám tady vlastně chcete zakazovat nebo nařizovat?

Dana

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Nic vam nechci zakazovat nebo narizovat. Jen pisi, ze
v Cesku kouri 3x vice lidi nez tady.

56844

18.6.2005 14:36

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 56844

To máte, Dušane, naprostou pravdu. V Kanadě je dnes kuřák považován za páriu a opravdu tu kouří čím dál tím méně lidí. Automaty na cigarety zmizely, drug stores nesmějí cigarety prodávat, jsou dost velké pokuty za prodej nezletilým, a hlavně cigarety strašně podražily. Kde jsou ty doby, kdy jsem v Severní Karolině kupoval karton cigaret za $2.85. Kolikrát, když je tak ty kuřáky vidím stát před budovou v -30, je mi jich docela líto. Přijedu ale na návštěvu do ČR a tam se pořád ještě hulí ostošest. Sice už zmizely ty tramvaje pomalované reklamou na americké cigarety, ale pořád se tam kouří daleko více než na Západě. Pokud jde o ta procenta, údaje jako 62 či 60 procent, to nikdy neexistovalo. Jednak více než polovinu obyvatelstva tvoří ženy a ty tenhle zlozvyk převzaly poměrně pozdě, jednak do obyvatelstva se počítají i děti, a ty většinou ještě nekouří (přiznávám, že některé ženy a školní děti kouří, ale že by to bylo 60%, to tedy nemohu přijmout).

56975

18.6.2005 16:10

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

dusan 70.?.?.?

Reakce na 56975

Jednak více než polovinu obyvatelstva tvoří ženy a ty tenhle zlozvyk převzaly poměrně pozdě, jednak do obyvatelstva se počítají i děti, a ty většinou ještě nekouří (přiznávám, že některé ženy a školní děti kouří, ale že by to bylo 60%, to tedy nemohu přijmout).

P.Peshmerga -- 69.?.?.?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Jsem si naprosto jisty, ze jsem se to dozvededel nekdy
v roce 96 na jednom seminari v Praze.

56996

18.6.2005 17:06

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 56996

Počet kuřáků v ČR se odhaduje na 2-2,5 mil., čili nebude nad 25 % celkové populace.

57002

18.6.2005 18:32

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 57002

Tech 2 a pul 5 milionu je vcetne cikanu? Ti skoro vsichni take pekne "hulej". Je jich, jak jsem se nekde docetl 300 tisic(neni to ale presny, protoze oni se nikde neevidujou). Jak je ale mozne ze dostavaj prispevky(i na ty cigara), kdyz nemaj stalou adresu nevim.

57021

16.6.2005 23:23

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Typicky čecháčkovské lezdoprdelkovství.Skutečný důvod
v potírání kuřáctví je v tom,že mají být likvidovány
tabákové americké firmy,které jsou z tradičně konzervativního
jihu USA.Takže když Velký bratr rohodne o této kampani,
tak se hned naši poseroutkové ihned připojí.

56651

17.6.2005 11:57

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Kivi mpetros (zavináč) logistis (tečka) cz 195.?.?.?

Co tak si přečíst:
http://www.mwm.cz/CD/c1225.htm

Jednostranný pohled, který nám nabízí oficiální místa, se mi vůbec nelíbí.
Všechny ty formulace typu: Jak všichní víme... Jak bylo mnoha výzkumy prokázáno... atd. jsou zavádějící a vytvářejí zajímavou atmosféru, ve které je jasné jenom jedno. KONFRONTACE!!! Černé a bílé.

Obdobné kampaně jsou na pořadu každého dne. A dnes to můžete vidět i na podivných tancích kolem toho velkého dokumentu, kterému jedni říkají "smlouva" druzí "ústava", ale významu se pořádně nedoberete. A zase je jasné jenom jedno. KONFRONTACE!!!

Pan Stwora má pravdu v tom, že možným vysvětlením je to, že se jedná o kruté spartakiádní cvičení, ve kterém potřebují mocní zjistit, jak daleko mohou v manipulaci zajít.

Co mě na celé té "kampani" bolí ze všeho nejvíce, je lživě proklamovaná starost o naše zdraví.
Jenže rozhodovat o skutečných problémech je opravdu mnohem těžší, než se zabývat jednoduchostmi. Vše v duchu Parkinsonových zákonů.

56745

17.6.2005 12:40

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Pavel ntpng (zavináč) austranet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Damy a panove,
Radostne se zucastnim teto diskuze protoze mi to da prilezitost
si to rozdat se Zakonodarci po celem svete, kteri jsou nic jineho nez intelektualni prostitutky paklize jsou Cesi ci Australane.Dnes mame v Australii tabakovou policii.Neverite? Nemam Vam naprosto zadny duvod lhat. Kdyz chyti nekoho kourit kde se nesmi 150 dollaru pokuta. Odmitnete zaplatit? Nesmysl. Specialni policejni jednotky Vam rotristi dvere a budete utlumen s 50 000 volty elekriny paklize si dovolite odporovat. Lzu? Rozhodne ne co davam na tyto stranky je pravda Svata pravda a k tomu mi dopomahej Boze. Nyni se na to podivejme z jineho uhlu. Ti gauneri kteri posilaji Tabakovou policii na Australany jsou stejni lide kteri legalizuji prodej tabakovych produktu a vydelavaji osm dollaru na danich z balicku cigaret Normalni kurak ktery konsumuje 25 cigaret za den si predplati leceni rakoviny plic sest a pul krat na vic plati nemocnicni pojisteni a kdyz ma privatni pojisteni dalsich jeden a pul krat. Jak se tohle muze jinak nazyvat nez nehorazna zlodejna!!! Tito lotri budou mit pravo pouzivat tyto zakony pouze po dnu kdy vyhlasi v parlamentech sveta ze Tabak je nelegalni droga,a paklize tak neucini nemaji naprosto zadne legalni ci moralni pravo kuraky odsuzovat ci terrorisovat.Dovolim si take podotnout ze jsem nekurak.

56750

17.6.2005 15:39

Kuřáci? Nutno vyhladit!

mlok 194.?.?.?

Nevim proc ale na jednu nekurackou hospodu pripada 20 kurackych Kdyz jdu do hospody znamena to po navratu hodit veskere obleceni do pracky a sprchu proto pres zimu kdy nejsou otevrene zahradky do hospody temer nechodim a se zakazem naprosto souhlasim.

56802

17.6.2005 21:26

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Krakonos CDN 154.?.?.?

Tak to je prusvih rekl dobrej vojak Svejk hostinskymu Palivcovi v hospode u kalicha , obcanky tmave pleti ktery kouri v hospode pod stolem budou diskriminovany a sel si zapalit fajfku ven kde se mu pred casem kapsar Rom snazil z kapsy vojenskyho munduru stipnout pasovanej tabak Vietnamskymi spoluobcany kterej vonel jak Taras Bulba . [chechtot]

56846

17.6.2005 21:46

Kuřáci? Nutno vyhladit!

cndn 84.?.?.?

Pořád to tvrdím. Nejhorší jsou ti, co to s námi myslí dobře.
A netýká se to jen kouření.

56849

17.6.2005 22:58

Kuřáci? Nutno vyhladit!

zap 65.?.?.?

Jo, uz je to tady (v Cesku) taky:

Ta sama kravina o ktere se handrkuji na Zapade se prehrava v Cesku. Tak jak autor rika: politici nemaji chut resit skutecne problemy, tak se zabyvaji hovadinami. Ja tomu rikam "nahradni tema".

56873

18.6.2005 12:07

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Martin 193.?.?.?

Nelhat, ale mlžit a odvádět pozornost! Goebels

56967

20.6.2005 15:54

Kuřáci? Nutno vyhladit!

nekuřák 193.?.?.?

Protikuřácké tažení bude mít ještě jeden efekt - náhodný, nebo cílevědomý. A sice porušení pocitu solidarity ve zdravotnictcví a potažmo vůbec celkově. Může to fungovat takto: léčení kuřáků je dražší => kuřáci nemohou být zapojeni v solidárním principu zdravotnictví, neboť odebírají víc peněz a způsobují si to sami a vědomě => zavedou se jim individuální účty => zavedou se individuální účty všem => účty budou spravovat soukr firmy a slušně si vydělají. V USA toto uvažování ovšem neplatí, nicméně i zde ká protikuřácké tažení svoje výhody, lidi si zvyknou na zákazy zhora a další pak už půjdou líp.

57335

20.6.2005 23:49

RE: Kuřáci? Nutno vyhladit!

Sidonius ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 57335

>Protikuřácké tažení bude mít ještě jeden efekt -
>náhodný, nebo cílevědomý. A sice porušení pocitu
>solidarity ve zdravotnictcví a potažmo vůbec celkově.
>Může to fungovat takto: léčení kuřáků je dražší
>=> kuřáci nemohou být zapojeni v solidárním principu
>zdravotnictví, neboť odebírají víc peněz a způsobují
>si to sami a vědomě => zavedou se jim individuální
>účty => zavedou se individuální účty všem => účty
>budou spravovat soukr firmy a slušně si vydělají. V USA
>toto uvažování ovšem neplatí, nicméně i zde ká
>protikuřácké tažení svoje výhody, lidi si zvyknou na
>zákazy zhora a další pak už půjdou líp.

Ale to už se částečně děje. Tady v Kanadě, když chcete uzavřít zdravotní pojistku, ta na to mají dvojí sazby. Kuřák a Nekuřák. Ta pro kuřáky je samozřejmě vyšší a o dost.

57421

24.6.2005 16:06

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Mars 193.?.?.?

Problém je v definitivní, v tom nejvlastnějším smyslu toho slova, neukázněnosti kuřáků. Osobně jsem se musel rozloučit s návštěvami známého, protože nedovedl u mne doma nekouřit. Po ulicích je nukleární množství nedopalků, protože je prostě kuřáci nemohou hodit do koše! Dokonce i klepání popele do popelníku je problém a jak krásně se vyjímá na čistém ubrusu popel? Vždyť popel k jídlu patří! V restauraci jsem byl svědkem, že v nekuřácké části se kuřák nezdráhal zapálit si čvaňho. Protože byla přesila odešel mezi své, ale vždy to tak není. Problém kouření není zdaleka problém nejsprostších hospod. Vždyť i když si jdu sednout do slušného a drahého podniku na huliče stejně narazím a oděv prostě páchne i když kouří v místnosti jen jediný bezohledný člověk. Řešení je opravdu v nekuřáckých podnicích. Podle mne by měly vyšší tržby než kuřácké, protože je nekuřáků prostě většina.

58196

2.7.2005 7:58

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Krakonos CDN 154.?.?.?

To tricko vod ministerstva zdravotnictvi s kourici slecnou na tom clanku je super , kde senecha koupit , potrebuju velikost XXL ............ [velký smích]

59452

2.7.2005 8:05

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Pro Lva a Dusana , von panove neni kurak jako kurak , nektery kourej fajfky , cibuky , doutniky a cigarety a nektery kuraci maj takovou duhovou samolepku , ze jo ?

59453

4.7.2005 15:01

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Dr Rusnak 82.?.?.?

Ad svoboda kouřit - souhlasím, pokud zdravotní následky - léčbu obstr.plicní chor., ca plic atd. si kuřák, který si ničil "své zdraví", zaplatí sám (jak je tomu skutečně v některých zemích). V našich končinách, kdy všichni platíme zdravotní pojištění, pak ti, co nekouří a vedou zdravý životní styl a také déle pracují, zaplatí léčení těm, co si ničili "své zdraví" kouřením. Je známo, že léčení kuřáka je pak několikanásobně dražší, než kolik na něm na daních "vydělal stát" a než si on sám zaplatil na zdravotním pojíštění. [smích] rusnak

59696

8.7.2005 13:12

Kuřáci? Nutno vyhladit!

Karolina Bílková 213.?.?.?

Dobrý den, jsem nekuracka a vubec mi nevadi ze nekdo kouri, pokud si tim nici jen sve zdravi, ale jak znamo koureni ma velice spatny vliv i na cloveka kterz vdechuje kour od nekoho kdo v blizkosti kouri, a nevidim duvod proc by meli kuraci nicit zdravi i nekurakum.Napriklad kdyz stoji clovek v desti na zastavce a stoji venku a ne v budce jen proto, ze uvnitr nekdo kouri.Rozhodne zakazat koureni na verejnych mistech bude kuraky omezovat mene nez kuraci omezuji nekuraky pokud jim kouri primo pod nos. A pokud je to omezi a nebudou si moct dat cigaro tak je to omezi jen v jejich zlozvyku ale kuraci krome omezovani nekuraku jeste nici jejich zdravi. To se mi zda daleko zavaznejsi nez to ze si nekdo zapali az doma a ne na zastavce autobusu.
[naštvaný]

60352

15.7.2005 0:27

kuřácké přemýšlení

sisko 217.?.?.?

Je asi pravdou, že kuřáci více přemýšlí. V drtivé většině případů si jako kuřák lépe pokecám s jiným kuřákem, neb nekuřáci nemají dostatečně velký rozhled. Jenomže přemýšlení je činnost jako každá jiná a proto může být a často také je, zcela neplodná. Stručně řečeno, to že hodně přemýšlíme ještě nezaručuje, že něco použitelného vymyslíme a když, tak jsou to samé blbosti, které na kvalitu života nemají příznivý vliv. Samozřejmě se nabízí otázka, co je to kvalitní život. Tak třeba to, že svůj život za kvalitní považujeme. Ve chvíli, kdy s cigaretou přemýšlím o tom, zda svůj život subjektivně považuji za kvalitní ho nežiji, pouze o něm přemýšlím. Tak nevím, asi si nechám dát ten čip, třeba mě NWO spase eeeee teda spasí.

61698

24.7.2005 13:40

A co příště?

Krysa 81.?.?.?

Stát obecně rád kafrá do věcí, po kterých mu nic není! Za chvíli by mohli zakázat špek, cukr, čaj, kafe, nebo jistý polohy při souloži!
..ale jak znám náš stát, oni to nezakáží...ale začnou za to vybírat DANĚ!!!

Mimochodem, z toho taky plyne vztah státu k marihuaně a pod.
Státu je srdečně fuk, z čeho se zhulíte: pouze mu leze krkem, když z toho nemá podíl! (Třeba když si pěstujete "trávu" doma v květináči...)

Ale nebál bych se: oni časem povolí všechno, pokud z toho ovšem něco budou mít.
Např. ted začali s legalizací prostituce... jen jsem zvědav jak ty "pracovnice" budou odvádět daně a chodit na E55 s registrační pokladnou na učtenky na zádech...
Taky by mne zajimalo, jak se bude ověřovat "kvalita služeb", hi!
Zavede ČOI taky "prostitutkový kontrolory"???

62868

19.3.2008 15:59

champix

Sváťa 193.?.?.?

Huhlo já na tom byl podobně. Dokonce sem to řešil přes našeho doktora a ten mi napsal Champix, je to už 52 dnů co nekouřim, za pár dnů doberu i ty léky. Zkus to. Třeba ti to taky pomůže.

156788

Tuto stránku navštívilo 9 196