Diskuze k článku

Politika pro každého

Příspěvků 41

29.4.2005 17:24

Politika pro každého

Ruda 24.?.?.?

To neni o tom ze by si lidi nechteli zvolit sveho presidenta. To jen politici by prisli o svuj "chlebicek".

50960

29.4.2005 17:33

Politika pro každého

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Tak tedy matriarchát... [chechtot] No jak myslíte, nakonec, jak praví klasik, každý má právo na svůj vkus. [mrknutí jedním okem]

50961

29.4.2005 17:50

Politika pro každého

Petge 83.?.?.?

To by jsme ale museli udělat novou revoluci a stávající strany vypráskat bičem z parlamentu ! Nevěřím totiž, že by se ty stávající strany v parlamentu v čase do konce 21. století na tom dokázaly shodnout tak, aby nový způsob voleb byl schválen. Jednalo by se totiž o změnu ústavního zákona, tedy alespoň to předpokládám, tam je třeba ústavní většina.

V současném složení parlamentu by podle mého názoru byl neřešitelný problém odhlasovat zákon, že 1. května je skutečně 1. května každý rok !!

50962

29.4.2005 21:00

Politika pro každého

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

Nu, především by se neměly volit strany, ale lidé. Co má dělat nebožák, který je myšlenkově a názorově nakloněn dejme tomu straně Liberálních Brontosaurů, a přitom tak nějak souhlasí i s názory pana X.Y. z partaje Rudého kladiva a rád by mu dal šanci na seberealizaci? V dnešní době si z nás politici dělají pouze pr*el, neboť ať si my nebožáci na kandidátkách zakroužkujeme koho chceme, stejně si sekretariáty za činné lidi vyberou někoho úplně jiného.

50965

29.4.2005 21:05

Politika pro každého

Axeli_Machal Axeli_Machal (zavináč) mail (tečka) ru 82.?.?.?

Přiznám se že jsem celý článek nečetl (což možná nakonec bude chyba),zaujal mě jen začátek nebo spíše myšlenka zavést tkz. volby po internetu,možná je to později v článku nějak upřesněno,ale vycházím z toho začátku.Rozhodně volit po internetu je hloupost a to hned z několika důvodů.

Ten první je kdo všechno by mohl volit,už vidím jak se osmdesát let stará stařenka sápe na internet,ne ne už vidím jak ví co je to počítač,nebo nějaké jiné rozhraní umožňující se dostat na internet.

Druhý je ten že by se určitě našel způsob jak volby nekale ovlivnit,nějaký cracker by se určitě našel.Přeci jenom nějakou sčítací komisi jen tak jednoduše neovlivníte.

Třetí důvod je takové schrnutí více menších důvodů,zbytečné zatížení internetu [velký smích] alespoň nám ten zadek nezakrní a nebudeme mít problémy s hemeroidy a co,kdo volit nechce dává hlasy těm nejhorším.

50966

29.4.2005 21:56

RE: Politika pro každého

Petge 83.?.?.?

Reakce na 50966

Hm, byla to chyba nedočíst ! Ten návrh je přece jen vymakanější. Sice až zas tak moc by se to technicky nelišilo od dnešní klasiky, člověk by musel osobně na poštu. Ale ta kontrola internetem by byla zajímavá a věřím, že účinná. A hackeři by si neškrtli, neboť by neměli co napadnout a zklikvidovat, nebo odtajnit.

Jenže stejně - praxe ukazuje, že u nás to ještě chvíli potrvá, než na úřadech (obecně) začnou PC a spojení v síti skutečně využívat. Dneska v době, kdy lze "prošťourat" celý svět z domu od stolu s PC, tak se nejsou schopny naše dva úřady mezi sebou spojit a předat si nějaké data občana, stále se musí chodit z úřadu na úřad a vyplňovat do zblbnutí nějaké papirové formuláře snad 100x již dávno předanými daty typu "narozen ... bytem ... stav ... atd" !!

50973

29.4.2005 21:19

Politika pro každého

Hyperboreus stonegaze (zavináč) seznam (tečka) cz 83.?.?.?

Když už jsme u těch změn,proč bych měl volit nějakou politickou stranu??Proč,když jsem svobodný tvor,měl bych být do jisté míry ovládán jakousi politickou stranou??K čemu jsou vůbec polstrany???..

50968

30.4.2005 5:57

RE: Politika pro každého

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 50968

Přesně tak. A proč nenechat nějaký centrální počitač vykalkulovat nejlepší kandidáty a provést volby rovnou za nás?

50985

2.5.2005 11:46

RE: Politika pro každého

Dana 82.?.?.?

Reakce na 50985

Naprosto souhlasím. Ušetřila by se spousta peněz.
Nakonec větší sestavu nekompetentních troubů ( abych byla slušná) než tam je dnes, by počítač těžko vybral.

51188

4.5.2005 8:40

RE: Politika pro každého

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 51188

>Naprosto souhlasím. Ušetřila by se spousta peněz.
>Nakonec větší sestavu nekompetentních troubů ( abych byla
>slušná) než tam je dnes, by počítač těžko vybral.

Jenže zase je třeba, aby to někdo a určitým způsobem naprogramoval. A zase jste tam, kde jste byla předtím. Tedy zase by záleželo na tom, kdo bude sestavovat program a jak ho provede.

51510

30.4.2005 8:14

Politika pro každého

Michal 81.?.?.?

Dobrý den,

možná mi neco uniklo, ale tak jak je návrh postaven, tak volba prece NEBUDE anonymní. Když dostanu poukázku s číslem poštou, tak nikdo nezaručí, že to číslo nebude někde evidováno i s mým jménem. a jestli bude nebo nebude pod stírací fólií... to je přece jedno, určitě by se tam oběvilo "kontrolní" pořadový číslo tisku jako na Go/Twist kuponech.

Michal

50991

30.4.2005 14:33

Politika pro každého

Jarmila 85.?.?.?

Michale, ta volba by byla naprosto anonymní! Protože na té poukázce by kromě toho stíracího čísla by se už žádné jiné číslo nesmělo nikde vyskytovat. Představte si to asi takhle: Nějaká firma by dostala zakázku od Statistického úřadu, že má vyrobit 5 miliónů poukázek s pořadovými čísly od 1-5000000. Statistický úřad by ty poukázky obdržel už se zakrytými čísly, takže by sám nevěděl, komu jaké poukázky rozdává.

51000

1.5.2005 5:01

Politika pro každého

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ve Vatikane chteli take volit papeze novym elektronickym zpusobem atak jednu masinu si pujcili z USA a kdyz to pustili,tak jim masina tricetkrate dala vysledek ,ze novym papezem je George Bush,tak se zase vratili k listkum.Mnozi politici ani nechteji zadny pokrok ,ze jmena tam ,kde by se jednalo o jejich zvoleni a tak i o spravedlivou taxu, v Australii je asi 300 spolecnosti,ktere taxu neplati a tak si predstavte ,ze takova debit taxa by byla provadena rovnou bankou,kde by kazdy mel ulozene penize a jak by hnul s uctem ,tak by poctive a automaticky zaplatil 1% z pouzite castky a tak ,te duprime reknete ,kde by byli vsechny ty uplatky tech mocnych aby taxu platit nemuseli.Kazdy dostal sve osobni cislo a podle toho cisla i volil a musel by byt v den voleb ve svem okresu a volit odtamtud,na jmeno by nikdo nekoukal,takze i poctem by to vychazelo,aby okrsek s dvoutisici volici ,nevolilo dva tisice sto,jako tomu bylo v nekterych mistech USA.
Ted ,jenom jde o to ,jak i v tom bankovnictvi,ze nekdo pres to se dostane na nekoho v osobnich datech a vyzvedne si na nej urcitou castku penez,muj znamy prisel takto dvakrate o castku penez,proste ,nasel se nekdo mnohem chytrejsi ,nez ten ,co delal bezpecnostni system,nebot i zlodeji studuji,aby svou kriminalitu delali mnohem lepe ,nez doposud,zlodej na rohu ulice ,cekajici na Vas je obrazkem minulych casu,ted sekrade elektronicky a pokud mozno ,ve velkem a i uz v trilionech,nejsme zadni zabari,takze ,jak je to s tou technikou?

51049

1.5.2005 7:41

RE: Politika pro každého

Tom 24.?.?.?

Reakce na 51049

>Ve Vatikane chteli take volit papeze novym elektronickym zpusobem atak jednu masinu si pujcili z USA a kdyz to pustili,tak jim masina tricetkrate dala vysledek ,ze novym papezem je George Bush,tak se zase vratili k listkum.

[velký smích]

Užuž jsem chtěl odpovědět panu Táborskému na jeho kákul s centrálním počítačem [mrknutí jedním okem]

51053

1.5.2005 9:30

Politika pro každého

Jarmila 85.?.?.?

Vycházím z toho pane Roberte, že již nejméně 10 let bez sebemenších problémů funguje on-line sázkový systém u sportky. Týden co týden si asi 1 milión lidí u nás podá sportku, tikety jsou zaznamenány a výherci jsou pak vyplaceni- a všechno tam musí hrát na halíř. A i kdyby sázelo 10 miliónů lidí nebo třeba miliarda- pořád by to muselo hrát na halíř, neboť každá ta jednotlivá sázková kancelář si ručí za to správné účetnictví. A ten samý on-line systém by existoval i u těch voleb- každá pošta by si ručila za správné účetnictví, každý přijmutý tiket(tedy volební poukázka) by musel souhlasit s počtem odevzdaných hlasů.
Ten předešlý dotaz Michala mě inspiroval k mnoha dalším vylepšením- dokonaleji popíšu vzhled té volební poukázky, také popíšu postup, jak budou moci volit i zahraniční Češi, dále lépe popíšu i případnou reklamaci na poště a hlavně promyslím to, zda nebude lepší, když Statistický úřad oprávněným voličům zašle doporučeně poštou to důležité pořadové číslo nikoliv na volební poukázce- ale na tzv. volební kartičce. Tu anonymní volební poukázku by pak volič obdržel až od úřednice na poště, a to její stírací číslo by nebylo tak důležité- důležitější by bylo to pořadové číslo na té volební kartičce, přidělené Statistickým úřadem.

51057

1.5.2005 12:40

Politika pro každého

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Me se myslenka zpristupneni anonymizovanych udaju na internetu taky zamlouva, i kdyz jakekoliv shromazdovani dat je osemetna zalezitost. A musim mit potvrzeni, ze jsem volil skutecne tak jak sem volil abych mohl pripadne reklamovat. Zaroven by melo byt hlasovani provedeno "na jeden vrz", tedy aby napr. clen volebni komise nekontroloval duplicitnost dvou vyplnenych formularu(nesmiroval jak sem hlasoval) a s jednim orazitkovanym me neposlal domu. To by slo urcite osetrit, ale prijde mi zbytecne abych se o tom rozepisoval.
Samotny clanek mi prijde zajimavy, ale ma spoustu much. Verim, ze kdyby autorka sedla s peti integentnimi oponenty k pivu a probrali ho bod po bodu, tak by prisli na nektere nesrovnalosti a naivitu nekterych myslenek, ale snahu ocenuji...

51065

1.5.2005 12:53

Politika pro každého

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Co se tyce tech slozenek a placeni pomyslne stokoruny: Prijde mi to postavene na hlavu. Dnes stat plati miliony z nasich dani a zitra ma ty penize pouzit jinak a vytahnout z nas dalsi? Ja myslim, ze kdo beha po uradech a vyrizuje ruzna potvrzeni, tak ma toho placeni "za razitko" uz tak dost, tak nechtejte zavadet dalsi poplatky "za nic". A jak utorka komentuje, ze levicovi volici "s natazenou rukou" by nekteri kvuli tomu k volbam neprisli, to ma jako znamenat co? Jako, ze je fanda pravicovych stran nebo o co jde? Proc mam platit za pravo volit, dane ustavou? Za jednu z mala moznosti jak "ovlivnit" chod republiky, s tim naprosto nesouhlasim...

51066

1.5.2005 15:37

Politika pro každého

Jarmila 85.?.?.?

anonymní pisateli, to jste tedy opravdu špatně pochopil. Naopak- voliči by neplatili nic a ti levicoví, kterým by volby byly šumafuk by naopak dostali od státu mírnyxtýrnyx stokorunu a mohli by jít za to na pivo.roll:
Mezi poukázkou a složenkou je rozdíl. Na poukázku peníze od někoho obdržíte, kdežto složenkou platíte peníze někomu Vy.

51083

1.5.2005 19:27

RE: Politika pro každého

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 51083

Pardon, asi sem to spatne pochopil. Nejspis si budu muset nektery odstavec precist znovu...

-Ten podpis obcas neprojde, za to muze Pan Stwora(nejspis trvanlivost cookies nebo podobna blbost)...

51096

1.5.2005 18:18

Politika pro každého

Jarmila 85.?.?.?

No, za tím pivem mělo být tohle: [oči v sloup]
To je tak, když si člověk ani nepřečte, že stačí kliknout na příslušnou ikonku, ale místo toho napíše roll: [zahanbení]

51092

1.5.2005 20:30

Politika pro každého

JirkaF 212.?.?.?

Jarmilo, musím proti Vám souhlasit úplně do písmenka spolu s Vámi. [smích]
To co navrhujete, by bylo tak krásné, že bych se o politiku začal snad i zajímat. [chechtot]
Současný stav možnosti reálně ovlivnit politiku je více než zoufalý. [naštvaný]
Bohužel Váš návrh jsem v průběhu jeho čtení zařadil někam mezi SCI-FI a zbožná přání. [smích]

51100

1.5.2005 21:32

Politika pro každého

Druid 84.?.?.?

Volby po interetu jsou jiste budnoucnost.
Oddelovani volicu od nevolicu pomoci stokoruny je zhovadilost.

51107

2.5.2005 6:43

Politika pro každého

Jarmila 85.?.?.?

Druide, proč je oddělování voličů od nevoličů pomocí stokoruny zhovadilost? [překvapení]
Oni se přece oddělí sami a dobrovolně- a bude to jedině dobře, protože se tím oddělí zrno od plev. [vyplazený jazyk]

51164

2.5.2005 10:38

RE: Politika pro každého

Jiránek mjiranek (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 51164

Druide, proč je oddělování voličů od nevoličů pomocí stokoruny zhovadilost?
Oni se přece oddělí sami a dobrovolně- a bude to jedině dobře, protože se tím oddělí zrno od plev.

Pro jistotu bych tu částku zvedl aspoň na dvěstě.

Mirek

51184

2.5.2005 22:09

RE: Politika pro každého

Druid 84.?.?.?

Reakce na 51184

Pokud vam neni krajne podezrely princip smenovani penez za protisluzbu nevolit tak to zkusime posunout o rad nebo o dva vyse.
Jsme na tisicikorune. Najednou nam do skatulky asocial pada daleko vetsi skupina lidi a u nabizene desetitisicovky uz jen s lupou budeme hledat volice. Zda se Vam to moc? Ale ne. Za to, ze budete ctyri roky drz hubu a krok neni ani deset tisic dost. Touto metodou dotazenou ad absurdum udelate nevolice temer z kohokoliv. Zustavaji jen silni hraci.
Z tohoto duvodu si myslim, ze tento system prilis okate znevyhodnuje lidi s nizkym prijmem. Jste si jista/y, ze vzdy znate okolnosti a duvody jejich nizkeho prijmu? At je to jakkoliv tak si podle me nikdo z nich nezaslouzi aby jim kdokoliv timto zpusobem plival do obliceje.
Tvrzeni, ze se vzdali sveho prava dobrovolne povazuji za alibismus.
Verim, ze Vam to silne zavani rovnostarstvim, ale kde jinde nez u voleb by mel byt alespon v principu system rovnosti beze zbytku zachovan?

51250

4.5.2005 8:49

RE: Politika pro každého

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 51164

>Druide, proč je oddělování voličů od nevoličů pomocí
>stokoruny zhovadilost? [překvapení]

>Oni se přece oddělí sami a dobrovolně- a bude to jedině
>dobře, protože se tím oddělí zrno od plev. [vyplazený jazyk]

Nevím, kde berete tu jistotu, že po těch "Vašich" volbách, by tam zůstala jenom zrna ? Volby by byly přesnější, to ano, ale stále ještě nemáte záruku, že ta nejvolenější strana bude opravdu "nejlepší" a bude konat jen "samé dobro". Jako předpoklad to beru, ale realita se mnohdy vzdaluje těmto předpokladům. Bohužel.

51511

2.5.2005 21:46

Politika pro každého

Miloš Jan Kuhn mjkbmk (zavináč) localnet (tečka) com 209.?.?.?

Paní Jarmilo
Vaše snahy o lepší volební systém jsou chvályhodné. Originální však nejsou. V ranní době miniaturních počítačů bylo mnoho podobných návrhů. Dokonce i já jsem o tom psal v
http://www.localnet.com/~mjkbmk/essays.html
v článku Philosophy and Politics - America - synopsis - index 41.
Některé články jsou v češtině.
Toho času jsou symposia v některých zemích které se zabývají s
politickým systémem zvaným "Direct Democracy".
Důvod proč Přímá Demokracie stále ještě neexistuje je jednoduchý -
většina obyvatelů naší planety jsou ovlivńováni politickou reklamou a nejsou schopni myslet samostatně.
Representativní demokracie je systém ušitý na míru pro politiky
s malým mozkem a velkou hubou.



51247

3.5.2005 6:44

Politika pro každého

Martin 193.?.?.?

to je bohužel takový nápad, jako ty moje zlepšováky na čs. ekonomiku. TEORETICKY dobrý, ale jinak k ničemu, protože by to nikdo z politiků nikdy nepřipustil a i kdyby ano , tak by ten systém brzy zase rozsabotovali. proto je zbytečný nad tím vůbec uvažovat. bohužel

problém není, jaký systém (ať ve volbách nebo v ekonomice), protože už Machiavelli říkal(už jsem to psal víckrát) : Žádný zákon nepomůže, když je státní zřízení prohnilé.

problém je : JAK ty politiky donutíme respektovat pravidla a přestat rozkrádat stát. A protože to české politiky v průběhu neujbližších 100 letech neodnaučíme, měli bychom spíš přemýšlet, jak se jich zbavit a naučit se žít bez nich. A nebo na to kašlat a starat se sami o sebe. Jiná cesta není reálná.

ale je potěšující, že je nás víc, co bysme rádi věci změnili, bohužel, vymýšlení lepších systémů je slepá ulička, pokud ty systémy počítají s přítomností čs. politiků

51327

3.5.2005 6:49

Politika pro každého

Martin 193.?.?.?

Miloš Jan Kuhn : neurážejte obyčejné lidi, že nejsou schopni myslet samostatně. Zapomínáte na to, že legálně ve stávajícím systému nemohou ovlivnit vůbec nic. A kdyby snad mohli, tak by se to rychle odlegalizovalo.

51329

3.5.2005 7:50

Politika pro každého

Jarmila 85.?.?.?


Druide, v současné době dostává u nás každá strana po volbách 100 Kč za hlas každého voliče, co pro ni hlasoval. Takže ta moje volební stokoruna není odměna pro voliče, ale je to odměna pro stranu. Je to pravicový přístup- že volič sám a PŘÍMO, nikoliv prostřednictvím státu odevzdá zároveň se svým hlasem straně i tu stokorunu. Aby případně stát nějak při volbách s hlasy voličů nešvindloval. Takže žádné neoprávněné tisíce či dokonce desetitisíce by stát nebyl oprávněn voličům rozdávat. Ty peníze jsou určené stranám, nikoliv voliči. Ale jestliže má volič dojem, že není koho volit, nebo že na volby kašle, je jeho svobodné rozhodnutí si tu stokorunu z poukázky ponechat.Voličům nikdo neplivá do obličeje- ale pokud jsou tak lehkovážní a neuvěřitelně hamižní, že jsou schopni i blbou stokorunu spadlou z nebe radši ztopit než volit- tak to tedy ať radši nevolí! Takoví nezodpovědní voliči věru nemají u voleb co pohledávat!! [naštvaný]
A krom toho, jestli jste si nevšiml, volič v mé reformě volí každý rok, takže by nemusel držet hubu a krok čtyři roky, jak Vy píšete. Systém rovnosti je u těchto voleb přísně zachován a jestli to nevidíte, tak jste slepý.[cool]

51345

3.5.2005 20:09

RE: Politika pro každého

Druid 81.?.?.?

Reakce na 51345

To jsem opravdu prehledl [zahanbení] jak je clanek delsi nez tri obrazovky ctu ho trochu zbezneji.
Jen porad nevim jak zabranite jednoznacnemu vitezi voleb aby si tuto castku podle sve potreby neupravil?
Volit jednou rocne by asi prospelo ale nedelam si iluze, ze by to nekdy mohlo projit. V systemu kde je prvnich 100 dnu vlady takrka nedotknutelnych zbyva do dalsich voleb tak kratky cas, ze by z toho vysla nikdy nekoncici kampan.

51425

3.5.2005 7:53

Politika pro každého

Jarmila 85.?.?.?

Miloši, já se domnívám, že můj volební systém je ORIGINÁLNÍ. Říká se, že účetnictví je osmý div světa. K tomu přibyl internet, takže ho vlastně můžeme nazvat jako devátý div světa. A já jsem spojila při volbách dohromady účetnictví s internetem, čili osmý div světa s devátým divem světa. Anglicky umím mizerně, takže si ty Vaše odkazy nepřečtu- ale vsadím se, že účetnictví spojené s internetem tam nikde nikdo nevymyslel.
Důvod, proč ještě neexistuje přímá demokracie nespočívá v tom, že lidé nejsou schopni myslet samostatně. Důvod je ten, že si to vládci světa nepřejí. Pro ilustraci Vám ve zkratce popíšu jak volil český národ v průběhu 15 let od revoluce-ale stejně mu to bylo houby platné:
Národ totiž volí jako celek v podstatě inteligetně a dobře- ale stejně je to vždycky špatně. Po revoluci zvítězila pravicová ODS- ale za její vlády kupodivu bolševici beztrestně rozkradli a vytunelovali co se dalo. Tak tedy zklamaný národ zvolil radši levicovou ČSSD. Zeman tvrdil, že musí dát vše do pořádku, protože přebírá po Klausovi spálenou zemi -do vlády si ovšem z z 19 členů dosadil 17 komunistů! Pak spálil při akci čisté ruce s těmi bolševiky ve vládě zemi ještě víc. No tak bezradný národ tedy zase radši zvolil pravicovou

51346

3.5.2005 7:54

Politika pro každého

Jarmila 85.?.?.?

ODS. Načež se Klaus spojil se Zemanem, aby se o koryta podělili a utvořili oposmlouvu- a pak tunelovali a pálili zemi pěkně pospolu, ruku v ruce. Načež se národ na pravici naštval, uvěřil ve slušného Špidlu a zvolil radši levicovou ČSSD. Špidla vládnutí nezvládl- ale stejně i tak za to převzal výnosnou trafiku „za zásluhy“,a zmizel vytvářet hodnoty do EU. Místo něho dosazený Gross způsobil krizi v zemi a přitáhl k vládnutí komunisty. V příštích volbách tedy zvítězí ODS- ale komunisti budou taky velmi silní. Odsouhlasí si většinový volební systém- a pak se tyto dvě bolševické strany budou střídat u moci až do skonání světa. Když povládne pravice, bude se vymlouvat, že ji brzdí levice. A když povládne levice, bude tvrdit, že ji háže klacky pod nohy pravice. Ve skutečnosti však pravice i levice budou zločinci, kteří si budou beztrestně přehazovat do vlastních kapes opět státní miliardy jak se jim zlíbí. Z toho důvodu také usilují dnešní mocní v čele s Klausem o to, abychom byli z EU vykopnuti.

51347

3.5.2005 8:07

Politika pro každého

Jarmila 85.?.?.?


Martine, neházejte flintu do žita. Kdyby se podařilo prosadit jen třeba ta referenda, tak by to bylo velké vítězství. Zvláště na malých městech a na vesnicích by kariéristé neměli šanci se dostat do funkcí. Skutečně by se pak na nejvyšší místa v obci dostávali jen nejkvalitnější a nejoblíbenější lidé,nikoliv ti, co mají všude jen samé známosti. A ti charakterní lidé už by zase se sebou nedali orat a prosazovali by kvalitní lidi i do té nejvyšší politiky. Pokud budeme žít jen s tím, že svět je prohnilý a nemá cenu s tím nic dělat, pak tedy nemusíme ani o ničem diskutovat sáhodlouze na internetu a radši si rovnou hodit laso. [pláč]

51349

4.5.2005 6:55

Politika pro každého

Jarmila 85.?.?.?


Druide, nadarmo se neříká, že účetnictví je osmý div světa- protože se strana Má dati a Dal nedá nikde ošidit. To máte jak v rovnici, kde výsledek z pravé strany se musí rovnat levé straně. Ty volební komise ze všech politických stran, co by odpečetili ty volební urny by si sakra ohlídali, kolik dostali hlasů od voličů- protože by všem stranám šlo o ty peníze! Tak si živě představte tu situaci na těch poštách, jak pečlivě počítají volební lístky- a pak to ještě porovnají s volebními listinami a všechno musí hrát na halíř. Přímo z té malé poštičky by pak strana na své konto obdržela příslušnou částku i informaci o počtu hlasů. Čili stát by byl úplně mimo, nedalo by se to z žádné strany ošidit.
V těch vedlejších volbách jde přece Druide hlavně o to, aby měl lid páky na to sundat kdykoliv nějakého do očí bijícího hajzla typu Grosse. Ale jinak by to bylo jako dosud- zvolená vláda by měla mandát na 4 roky. A když vidíte tu dnešní politickou scénu, tak stejně je to celoroční kampaň tak jako tak. A když se člověk dívá na zprávy a vidí ty naše „vrcholné představitele“, tak je to přehlídka těch nejhorších hajzlů a darebáků- není tam jediná kladná postava.[naštvaný]

51497

4.5.2005 8:07

RE: Politika pro každého

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 51497

>V těch vedlejších volbách jde přece Druide hlavně o to, aby
>měl lid páky na to sundat kdykoliv nějakého do očí bijícího
>hajzla typu Grosse. Ale jinak by to bylo jako dosud- zvolená
>vláda by měla mandát na 4 roky. A když vidíte tu dnešní
>politickou scénu, tak stejně je to celoroční kampaň tak jako
>tak. A když se člověk dívá na zprávy a vidí ty naše
>„vrcholné představitele“, tak je to přehlídka
>těch nejhorších hajzlů a darebáků- není tam jediná kladná
>postava.[naštvaný]

Tak mi tedy Jarmilo řekněte, kdože by se měl odhodlat k tomu, navrhnout a dokonce uskutečnit ty volby, jak jste je navrhla Vy ? Mně se to docela zamlouvá, ale je to, jakobyste chtěla po čertech, aby si zrušili peklo, protože přišli na to, že je špatné. Zrovna tak je to podobné s tím zákonodárstvím, neboli legislativou. Jakto, že všechno je tak zdlouhavé a málo účinné ? Hitler když přišel, tak řekl :"Od zítřka se jezdí vlevo". A šlo to ze dne na den. Ale tady je zase ta "obrovská" práce a účast velké části právníků, kteří to vše musí zaonačit tak, aby měli hlavně oni dostatek práce, těm je docela šumafuk, kterou stranu budou hájit. Hlavně aby to nebylo moc jednoduché. Aspoň se mi to tak zdá.

51506

5.5.2005 2:11

RE: Politika pro každého

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 51506

Opravuji to ježdění vlevo, správně má být samozřejmě vpravo.

51625

4.5.2005 17:35

Politika pro každého

Jarmila 85.?.?.?

Zdenku, ty mé volby jsou matematicky vymyšleny tak, aby jednak zůstala zrna jak na straně voličů, tak i na straně volených. Nekvalitní voliči by se vyřadili sami tím, že by shrábli stokorunu a odešli na pivo. A na straně volených by ta kvalitní zrna byla zajištěna tak, že voliči by nevolili strany- ale jednotlivé OSOBNOSTI. Dám příklad: pan MUDr. Zvěřina z ODS se nikdy nedopustil žádné kdovíjaké křivárny, a je známou a oblíbenou osobností. Na kandidátce ODS byl však již vysloveně na nevolitelném místě, čili dělal křoví. Jenže u voličů byl natolik oblíben, že ho extra zakroužkovávali. A tak pan Zvěřina ve volbách zvítězil.
A to samé by se dělo i v mém volebním systému. Aby strany nasbíraly co nejvíc hlasů, nutilo by je to dát na kandidátku ty nejvýraznější a morálně nejčistší osobnosti- na osobnostech je ten můj volební systém postaven. Takže ze všech politických stran by byli zvoleni ti nejméně závadní lidé, bez morálních škraloupů. A to by pak ta politická práce vypadala úplně jinak.
Ale jinak s Vámi samozřejmě souhlasím, že vzít čertům peklo se nám asi sotva podaří- a proto zde máme takové mafiánské peklo.

51577

6.5.2005 0:23

Politika pro každého

Martin 193.?.?.?

Jarmilo, já nejsem pesimista, já se učím z historie. Špatná věc se prostě nikdy nezmění v dobrou, nýbrž vždy jen ještě k horšímu. Pokud namítnete např. jako argument pana Hitlera, musím připustit že jeho režim toto pravidlo nesplňuje (náš socialismus nebyl horší), to je však tím, že p. Hitler příliš předběhl dobu, v historii lidstva vždy budou takoví uspěchánci (a jsou dočasně zlikvidováni coby zatím nežádoucí jev), ale i na jeho styl vlády (pod jinými vlajkami a idemi) jistě časem dojde. Lidstvo se prostě nevyvíjí k lepšímu, třebaže skoro každá vláda tvrdí, že oni jsou lepší než všichni předchůdci. Ale lidé se zabíjejí , zavírají a ožebračují ve stále větším měřítku a stále větším tempem.

51748

6.5.2005 7:58

Politika pro každého

Jarmila 85.?.?.?

Martine souhlasím s Vámi, že lidstvo se nevyvíjí k lepšímu. V tomhle jsem vyslovený pesimista- a byla jsem odjakživa. Do takového světa jsem nechtěla ani rodit nové lidi, abych je ušetřila budoucích katastrof- ale můj muž mě přemluvil. Pak jsem změnila svůj vysloveně černý pohled na svět- a teď pojímám život jen jako takovou legraci, že jsme zde jen na chvíli a náš život je jen takové mávnutí jepičích křídel, takže vlastně o nic nejde.
Domnívám se, že se budoucnost bude vyvíjet tím směrem, že třetí světová válka lidstvo nemine. A po ní uchopí nad celým světem vládu úzká vrstva lidí. Tato „elita“ ovládne svět totalitním způsobem- asi tak nějak jak to popsal Huxley v Nejkrásnějším světě.Ale i tak svou Reformu voleb a referend ještě více zdokonalím a nechám vyvěšenou na svém webu. Jen tak pro srandu králíkům.[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

[mrknutí jedním okem] [smích] [vyplazený jazyk] [velký smích] [chechtot]

51774

13.5.2005 21:55

Politika pro každého

Comodor Falkon 212.?.?.?

Joo, tak to se mi líbí.... a moc... Sice se na první pohled zdá, že by to bylo drahé, ale když to vezmu do důsledků, tzn. že by se snížil počet úředníků, jakožto i další náklady s tím spojené, připadá mi to jako výborný nápad... Jen by se ještě muselo dořešit to odstupování politiků - plynulé nahrazování třeba premiéra... Svým způsobem je to princip úřednické vlády - tedy dle dosavadních zkušenostínejlepší možné...

52560

Tuto stránku navštívilo 6 645