Diskuze k článku

Teroristická skupina, která se nekonala

Příspěvků 96

23.4.2005 19:44

Teroristická skupina, která se nekonala

dr.sadr 213.?.?.?

Haha..
..tak se nám tu objevilo to co bylo možno očekávat,důkaz o tom, že hon na čarodejnice z Al- Kaidá je pouhou záminkou k potlačování svobody a k utužení policejního dohledu nad nesouhlasící poulací ..
..očekávejme další "dobré zprávy" , osobně se domnívám, že by mohlo i s důkazy už konečně vylézt na světlo to, že útoky na WTC byly vlastně organizovány CIA ve spolupráci s MOSSAD ...

50329

23.4.2005 19:51

Teroristická skupina, která se nekonala

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

Nevím, proč ta hysterie, ricin a další si může vyrobit každý, kdo ví něco o chemii a má průkazku do knihovny... a nic nelegálního na tom není.

50330

24.4.2005 7:31

RE: Teroristická skupina, která se nekonala

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 50330

>ricin a další si může vyrobit
>každý, kdo ví něco o chemii a má průkazku do knihovny... a
>nic nelegálního na tom není.
Přesný postup výroby ricinu je popsán v US patentu 3,060,165 (Etal, 1952), postoupený US Ministrovi Armády a lze si ho stáhnout s internetu (http://v3.espacenet.com/origdoc?DB=EPODOC&IDX=US3060165&QPN=US3060165 nebo rychleji bez Adobe http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Ricin_process.png).

Podle několika mezinárodních dohod je ricin kontrolovaná substance a podle nich je výroba a držení ricinu illegální. V USA hrozí doživotní vězení a pokuta 250.000 USD.



50393

23.4.2005 20:10

Teroristická skupina, která se nekonala

Emma Bovary 62.?.?.?

Potřebuji vysvětlit rozdíl mezi ricinem a ricinovým olejem. Olej snad není jed učinkuje jen jako laxativum a nutit ho pít své odpůrce byla oblíbená zábava italských fašistů (viz scéna z Felliniho filmu Amarcord).

50333

23.4.2005 21:28

RE: Teroristická skupina, která se nekonala

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

Reakce na 50333

Ricin je alkaloid obsažený v semenech Skočce obecného. Odstraní se povařením ve vodě (min. 1 hodinu) a dalšími úpravami. Jedovatá jsou tedy semena skočce, nikoli olej z nich připravený.

50345

24.4.2005 8:11

Ricin

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 50345

>Ricin je alkaloid obsažený...
Ricin není alkaloid ale protein, působící jako (negativní) katalysátor biosyntézy.

>Jedovatá jsou tedy semena skočce, nikoli olej z
>nich připravený.
Správněji, převážnou většinu ricinu v semenech obsahuje jen dřeň semen; relativně malé množství obsahuje i olej z nich extraktovaný - působí jako silné projimadlo, ve větším požitým množství s nebezpečnými následky (křeče, někdy i smrt šokem). S takovými následky byly při etnických nedorozuměních tradičně, po staletí, na Balkánu oběti nuceny pít ricinový olej a když to proběhlo šťastně, tak se jen "vysraly z podoby", jak to popisoval Jaroslav Petrbok.

Ricinový olej má ovšem i humánnější použití a to v mnoha oborech, například jako mazadlo pro vysokotepelné motory, v textilním průmyslu apod.

Dobrá všeobecná, populárně psaná informace je na inetu (http://en.wikipedia.org/wiki/Ricin).

50394

24.4.2005 14:38

RE: Ricin

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

Reakce na 50394

Protein to samozřejmě je, nicméně ze stukturního hlediska je řezen i mezi alkaloidy.

50419

24.4.2005 17:11

RE: Ricin

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?

Reakce na 50419

>Protein to samozřejmě je, nicméně ze stukturního hlediska je
>řezen i mezi alkaloidy.
S povděkem bych uvítal odkaz na takové řazení.

50436

23.4.2005 20:36

Teroristická skupina, která se nekonala

Petge 83.?.?.?

Na něco dobrého ta skoro-demokracie (částečně) a internet (ten hlavně) přeci jenom je - nebo byla ? Jistě si žádný uvážlivý člověk nedělá iluze, že by existovali nějací politici, co nelžou. Ale teď jde zdá se fakticky do tuhého - hraje se velká hra "se strachem". Až někdo vynalezne na 100% účinnou metodu, jak cenzurovat internet, bude "šlus" s demokracií de facto, kdežto de iure bude vzkvétat jako nikdy !! V Severní Koreji mají velký náskok ...

Jestli toto neměli staří proroci na mysli, když mluvili o konci světa. Myslili si totiž zřejmě na svět slušný a ten teď skutečně prakticky končí ...

50337

23.4.2005 21:20

RE: Teroristická skupina, která se nekonala

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

Reakce na 50337

Soudruzi v Číně jsou s cenzurou internetu daleko před zbytkem světa, skoro by se dalo mluvit o dokonalosti [oči v sloup] A jen čekám, za jak dlouho jejich praktiky přejmou USA a socani z EU.

50344

24.4.2005 7:26

RE: Teroristická skupina, která se nekonala

Jonatán 81.?.?.?

Reakce na 50344

A největší legrace je, že Číňané tu cenzuru internetu provádějí pomocí technologií, jim prodávají americké firmy... [smích]

50392

24.4.2005 8:24

RE: Teroristická skupina, která se nekonala

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 50344

>Soudruzi v Číně jsou s cenzurou internetu daleko před
>zbytkem světa, skoro by se dalo mluvit o dokonalosti [oči v sloup]
>A jen čekám, za jak dlouho jejich praktiky přejmou USA a
>socani z EU.
Už přebírají, už přebírají. V současných dnech byly zastaveny US webové stránky, které nabízejí (mnohem levněji než farmaceutický spiklenecký monopol) léky a drogy, které jsou v USA jen na lékařský předpis, bez předpisu nebo předpis nějakým způsobem obcházejí. A v nejbližší době vejde o tom v platnost zákon.

50395

25.4.2005 21:20

RE: Teroristická skupina, která se nekonala

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 50395

Byznis je byznis - proto v bušistánu zakazují i mnohem nevinnější věci než léky a drogy. I pouhá sladká rostlina STEVIA může ohrožovat národní bezpečnost USA http://www.mwm.cz/clanek1.php?id=1241&pjmeno=&kredit=&p1= a je proto zakázána. Naštěstí ještě ne u nás, ale jistě to k nám také brzy příjde. Zisky je třeba ochraňovat.

50593

23.4.2005 20:45

Teroristická skupina, která se nekonala

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Ta hysterie proto, ze pomoci onech "dukazu" se tu provadi hon na neexistujici carodejnice, proto... [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

50338

23.4.2005 21:17

RE: Teroristická skupina, která se nekonala

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

Reakce na 50338

Ale no tak, Vy jste těm politickým řečem věřil? Politika byla odjakživa o penězích a o lži.

50343

23.4.2005 21:50

RE: Teroristická skupina, která se nekonala

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 50338

Jaká hysterie a důkazy!
V článku jsou uvedeny docela zásadní argumenty!
Nejlépe je pro "Trodasa" zhlédnout film " Vrtěti psem".
Tam je všechno a velmi barvitě popsáno!

50347

23.4.2005 21:56

Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

leho 64.?.?.?

Opet clanek jak vystrizeny z drivejsiho komunistickeho tisku. Pravdepodobne "Zvedavcum" chybi stare dobre casy v dobe vlady soudruha Husaka a v novem obdobi demokracie se citi opusteni. Clanek ve svem zahlavi pise o projevu Colina Powela a o tom, ze se zminil, ze po Evrope bylo mnoho teroristickych bunek Al-Kajdy. V clanku se o projevu ovsem uz vubec nepise. Ve zminenem projevu, pokud je mi znamo, se vubec nezminoval o zadnych konkretnich bunkach Al-Kajdy, tim mene o bunce v Londyne, kde byl ricin nalezen. Mam dokonce pocit, ze nalez ricinu v Londyne byl az dlouho po projevu. Takze s nejvetsi pravdepodobnosti s nami Zvedavec manipuluje presne tak, jak to delalo drive Rude Pravo. No a v neposledni rade jsem si klikl na linku BBC zpravy o testovani nervovych plynu na britskych vojacich. Vseho vsudy jde o smrt jednoho vojaka, v jedne casti zpravy se rika, ze vojaci se zucatnovali testu dobrovolne a v jine, ze pry nejaky vojak si myslel, ze se jedna o testy na leky proti chripce. Jenomze v teto casti clanku zadne konkretni udaje, jedna se pouze o domnenku, coz muze zrovna tak znamenat manipulaci s fakty. Mne tenhle clanek pripada takovy nostalgicky, pripominajici stare dobre casy, kdy mi bylo kolem 20 a kdy jsem planoval utek, ale ze bych takove clanky potreboval abych se citil lepe, to zrovna neee...

50348

24.4.2005 0:06

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 50348

Colin Powel hlavně lhal v OSN. Ale to je celkem vedlejší.
Dnes máme v Iráku před občanskou válkou a to byl asi záměr!
Sionisté a další "hovádka" si jistě mnou ruce.
Je otázkou jak dlouho.

50356

24.4.2005 0:12

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

oji 194.?.?.?

Reakce na 50348

Zdravím Leho!
Zkusil jste se někdy podívat na názory druhé strany, že by mohly odrážet alespoň něco z objektivní skutečnosti?

(I když máte pravdu, že objektivní skutečnost a pravda neexistuje.)

oji

50357

25.4.2005 15:53

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 50357

>Zdravím Leho!
>Zkusil jste se někdy podívat na názory druhé strany, že by
>mohly odrážet alespoň něco z objektivní skutečnosti?

Leho nemá čas, aby se zabýval prkotnami. Hledal a už našel chemické v Iráku.

Spojené státy "použily při útoku na Fallúdžu chemické zbraně"
http://www.blisty.cz/2005/4/25/art23068.html
... šetření prokázalo, že americké okupační síly použily mezinárodně zakázané látky včetně yperitu, nervového plynu a dalších hořlavin při útocích na město.

50549

27.4.2005 6:47

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 50549

Vsemu co pisou noviny take nemuzete verit. Vetsinou je to "kachna". [vyplazený jazyk]

50750

27.4.2005 15:31

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 50750

Také novinářská kachna ?
Bushova obliba je nyní nejnižší od srpna
http://www.ceskenoviny.cz/index_view.php?id=126974
Američané podle tohoto výzkumu negativně vnímají růst cen pohonných hmot a 64 procent respondentů uvedlo, že toto zdražování se těžce projevilo na rodinných financích. Téměř třetina obyvatel dává vinu za vysoké ceny benzinu právě Bushovi.

50775

27.4.2005 19:19

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 50775

Pane Karle, v tomto mate pravdu. To neni "kachna", to je zivot. Kazdej neni schopnej usetrit, tak jak to umi Evropane. A to si ted s vas legraci nedelam.
A ze je drazsi benzin, na tom Bush zadnou "zasluhu" nema.

50793

28.4.2005 5:03

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 50793

Samozřejmě, že vysoká cena benzinu je také "zásluhou" Bushovy administrativy. Před naší první invazí (za tatíka) patřil Irák mezi největší producenty ropy. Po druhé invazi a následující okupaci (za junióra) je produkce minimální a to se samozřejmě projevuje na světové ceně ropy. Bez podstatnější irácké produkce a při značně stoupající poptávce v azijských zemí, hlavně v Číně a Indii, a při neochotě Saudské Arábie zvýšit produkci, cena tak brzy dolů nepůjde. Kdyby neměl Bush v hlavě nasráno, tak by byla ropa za poloviční cenu.

50825

28.4.2005 12:31

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

leho 213.?.?.?

Reakce na 50825

>Samozřejmě, že vysoká cena benzinu je také "zásluhou"
>Bushovy administrativy.

Jiste, za vsechno muze Bush. Taktez nejlepsi je ropa od diktatoru a zvlaste, kdyz pak utrzene penize investuji do magoru vybuchujicich v jeruzalemske MHD, ze ano...

50841

28.4.2005 14:58

Rotní staršino leho,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?

Reakce na 50841

Zase jste nejen mimo mísu, ale i mimo kadibudku a to máte ještě to chucpe tady furt lidem vykládat něco o bolševických manýrech.

Ve většině případů nemůže Bush a jeho prosionistická parta jen za pěkné počasí.

>Taktez nejlepsi je ropa od
>diktatoru a zvlaste, kdyz pak utrzene penize investuji do
>magoru vybuchujicich v jeruzalemske MHD, ze ano...

Kdyby měl ropu Izrael, tak bychom ji jistě kupovali vocamcaď - i barrel za půl milionu. Takhle místo v Izraeli musíme podporovat socialismus ve Venezuele; s mexickou ropou musíme kupovat rajčata a kapustu jako si kdysi za komančů musel jeden koupit kilo mrkve, aby mu Ovoce a Zelenina prodala kilo brambor; a za fata morgánu extra kapek petroleje leze Bush šejkovi jak roup do prdele (pardón za tu prdel, pane cenzor, ale petrolej a řiť se nerýmuje) - jistě jste viděl včera na Fox News na pévéesce, jak se spolu Bush a Saudi princ vodili po ranči za ručičku, prstíčky propletené, jako dva teplí milenci. A to přitom ze šejka nevydojil ani kapku.

Jinak, kdyby byl benzin o půldruhého dolaru levnější, mno, nakonec i jen o cent, tak si, promnezamne, můžou ty magoři vybouchnout celej Izrael. Mimochodem, jestli jste si nevším anebo Vám to tam k posílení bojového ducha zamlčeli, tak už naše CIA přišla na to, že ani perskej šach ani Saddám neměli s těma magorama nic společnýho.

50847

29.4.2005 5:17

RE: Rotní staršino leho,

leho 213.?.?.?

Reakce na 50847

>anebo Vám to tam k posílení bojového ducha zamlčeli, tak už
>naše CIA přišla na to, že ani perskej šach ani Saddám neměli
>s těma magorama nic společnýho.

Nevim na co prisla CIA, ale muj kamarad videl v Saddamovych archivech certifikaty a platebni listiny rodinam magoru, co uspesne explodovaly v jeruzalemske MHD...

50899

29.4.2005 7:15

RE: Rotní staršino leho,

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 50899

>...muj kamarad videl v Saddamovych
>archivech certifikaty a platebni listiny rodinam magoru, co
>uspesne explodovaly v jeruzalemske MHD...
Předpokládám, že Váš kamarád přebublává intelektem jako Vy a čte proto ty arabské muří nožky jako když Vy mrskáte bičem češtinu. Až Vás bude zase takhle bulíkovat, udělejte si laskavost: nedělejte ze sebe blbce a pošlete ho rovnou do prdele. Já Vás tam poslat nemohu, protože to je tady proti předpisům.

50909

29.4.2005 11:17

RE: Rotní staršino leho,

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 50899

>Nevim na co prisla CIA, ale muj kamarad videl v Saddamovych
>archivech certifikaty a platebni listiny rodinam magoru, co
>uspesne explodovaly v jeruzalemske MHD...

>
>

Seržante, tvůj kamarád rabín jistě viděl i mnoho jiného, co oči běžného smrtelníka nevidí.
A jistě shodně s tebou nagora vidí v každém, kdo není obřezán a nevyznává židovskou víru.

50929

28.4.2005 13:22

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 50549

Nejak jsem tuto zpravu prehledl. No, je to kachna primo monstrozni. Je zajimave, kam az blici listy jsou ochotny zajit. I kdyby americka armada chtela pouzit bojove plyny, proc by to delala? Pouzitim techto latek ohrozi nejen nepritele, ale hlavne vlastni vojaky. Rozhodne by nechodili kolem mrtvol zasazenych nervovym plynem tak jak se to snazi svou fotkou blici listy namluvit. A pouziti napalmu? Pochybuji, i kdyz samozrejme se nejedna o mezinarodne zakazanou latku, mozna v malem mnozstvi byla pouzita na likvidaci dzihadistu skryvajicich se v dirach a odmitajicich se vzdat. Oni je asi, chudacky, upekli...

50842

24.4.2005 0:42

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 50348

Když nemá Leho argumenty, tak začne vytahovat Rudé právo
a komunisty!
Když trochu zjednoduším, tak kdybychom neměli všechny
elementy / zloděje, tuneláře a jiné / po 15 let od "sametu"
v akci, neměli by komunisté dnes 20% volebních preferencí!
V roce 1990 měli komunisté 6% a mohli tiše odejít ze scény.
Nehynoucí zásluhou všech pravicových vlád pod geniálním vedením
soudruha Klause jsou komunisté skoro první stranou ve státě!!
Ještě bych zapomněl na soudruha Zemana. Ale to jedna pakáž
z prognostického ústavu. / Dlouhý, Dyba /
Nakonec , vždyť si to pamatujeme všichni dobře!
Doleva nebo s Klausem a 14 dní po volbách už byl se Zemanem
jedna ruka!
Není nad naše vyvolené "kamarády". Tam alespoň člověk ví na čem
je, celkem ihned.

50365

24.4.2005 1:12

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Aja 24.?.?.?

Reakce na 50365

Pane Pelesko, vzhledem k tomu, ze mam jen neuceleny obraz o ceske politicke scene, je mozne to nejak shrnout?
Mozna by to zajimalo i jine Cechy, kteri ziji mimo republiku.
Existuje nejaka politicka strana, ktera ma sanci z toho marasmu Cesko vytlacit nahoru?
A co nejake vyrazne politicke osobnosti s jasnou, srozumitelnou a realnou myslenkou? Jsou, nejsou?
Pan Kral tu zatim predklada jen sama negativa. Je to opravdu tak desive, nebo jeste horsi?....a nebo je to prehnane?

50374

24.4.2005 1:16

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Aja 24.?.?.?

Reakce na 50374

Ted mi doslo, ze se vas ptam v uplne spatne "skatulce", je tu rec o terorismu a nikoliv o ceske politice. [zahanbení]

50375

24.4.2005 4:11

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

leho 64.?.?.?

Reakce na 50375

Ajo, podobnost s Rudym Pravem je zcela zjevna z rozporu titulku s obsahem. Zahlavi clanku pravi: ...londýnská porota včera zlikvidovala další jeho část(Powelova projevu v UN). Totiž tvrzení, že Irák a Osama bin Laden udržovali a podporovali řadu teroristických buněk po celé Evropě, JEDNU Z NICH také tzv. londýnskou ricinovou buňku.
Takze vlastne je rec pouze o jedne z konkretnich teroristickych bunek, ktera mohla ale nemusela byt jedna z tech, o kterych Powel mluvil. No a ve zbytku clanku neni o Powelove projevu a nekonkretni rade teroristickych bunek Bin Ladena, ktere mel Powel na mysli, ani slovo. Typicke pro komunisticky tisk jak si ho pamatuji z dob komunistickeho Ceskoslovenska. Ajo, ja jsem chtel jenom napsat, ze nas Zvedavec oblbuje uplne stejne jako kdysi Rude Pravo. To vy si ale asi uz nepamatujete anebo jste na to prilis mlada...

50385

24.4.2005 14:18

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Aja 24.?.?.?

Reakce na 50385

Leho, doslo k chybce z me strany, to byl dotaz na pana Pelesku ohledne pol. situace v Cechach.
P.S. Stara jsem dostatecne, Rude pravo jsem necitavavala, spis Mladou frontu, ale v te dobe to vyslo nastejno.

50418

24.4.2005 11:50

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Petge 83.?.?.?

Reakce na 50374

Ačkoliv to zdánlivě není o terorismu, musím zareagovat na toto téma. Totiž to s terorismem souvisí !

Není to zdaleka v té zvenku zdánlivě zcela nešťastné, zkorumpované, rozkradené, prolhané (a já nevím co ještě všechno se povídá) ČR zase tak hrozné. Dokonce bych řekl, že vůbec ne - když se dáte do řeči s Němci o stavu jejich politické scény, můžete se klidně dozvědět zcela "otřesnou myšlenku" : "Vy se v tom ČR máte, máte pořádek, platí právo, máte slušné politiky atd atd" !!

Napsal jsem tedy "otřesnou myšlenku" proto, že se mi toto stalo a opravdu to se mnou trošku otřáslo. V diskuzi u vínka v Chorvatsku bylo v hospudce pod stromy kolem stolu na dva Čechy (to byl já a manželka) asi 30 rozverných Němců a šla řeč o politice. Všichni se zhodli velmi pro mě překvapivě na tom, že kdyby je to doma (v Německu) již zcela přestalo bavit, odstěhovali by se k nám, když už to tedy půjde, jsa v jednom a tom samém spolku zvaném EU. Protože - a pak se to zvrhlo na takový veletok "nadávání a lání" na Německo a na jejich politiky, na korupci, na ztuhlé právo, na ... a spousta stezků a nářků. Když jsem se svou ne zcela dokonalou němčinou snažil to vyvrátit, s poukazem na typickou německou vlastnost - pořádek a disciplína - společnost přechodně upadla do křečí smíchy ..

50411

24.4.2005 11:54

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 50411

O tom, že jejich země je ta nejzkaženější a nejzkorumpovanější na světě, je zřejmě přesvědčena většina lidí na této planetě. Možná s výjimkou Finů. [smích]

50413

25.4.2005 15:58

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 50413

>O tom, že jejich země je ta nejzkaženější a
>nejzkorumpovanější na světě, je zřejmě přesvědčena většina
>lidí na této planetě. Možná s výjimkou Finů. [smích]

a samozřejmě s výjimkou bušistánců, neboť Bušistán je démogratický RÁJ, kde nic špatného být nikdy nemůže. Nebylo, není a nebude a nikdy jinak až na věčné časy. [vyplazený jazyk]

50551

25.4.2005 23:11

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

dusan 70.?.?.?

Reakce na 50551

a samozřejmě s výjimkou bušistánců, neboť Bušistán je démogratický RÁJ, kde nic špatného být nikdy nemůže. Nebylo, není a nebude a nikdy jinak až na věčné časy.

Karel z Čech -- 212.?.?.?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

No vidite jakou mate dobrou pamet pane Karel.

50608

24.4.2005 15:17

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 50411

>Všichni se zhodli velmi pro mě překvapivě na
>tom, že kdyby je to doma (v Německu) již zcela přestalo
>bavit, odstěhovali by se k nám, když už to tedy půjde, jsa v
>jednom a tom samém spolku zvaném EU.

Tak to je tedy pro mě šok. Pozor, tady jste možná narazil na zajímavý trend, o kterém jsem zatím nepřemýšlel. Krucipísek, no jo, dává to smysl. A já pořád proč ti Němci tak propagují EU. O tom, že je to pokračování Hitlerovy myšlenky Velkého Německa a ovládnutí Evropy jsem samozřejmě věděl, ale nedošlo mi to z pohledu zdola. Totiž jak z toho budou benefitovat obyčejní drobní Němci. [naštvaný]

50421

24.4.2005 16:12

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Petge 83.?.?.?

Reakce na 50421

Pane Vladimíre, mě to taky již dávno napadlo a víte proč ? Já pravidelně jezdím (převážně ze zdravotních důvodů) k Jadranu, speciálně na Istrii na Koversadu (jeden z největších FKK kampů v Evropě) a mám tam již opravdu široký okruh známých. Z 50% tam jezdí Němci, 45% Italové a zbytek je odevšad. Logicky, jelikož umím německy asi 20x lépe než italsky, je tu většina mých známých zrovna Němců.

A považte !! Za dobu po revoluci již celkem čtyři mí známí z Německa se "zakoupili v ČR a již se do ČR stěhují. Silná marka a nyní euro dělá divy - pro ně to byla donedávna "brnkačka". Až nyní, kdy koruna docela posiluje, to již pro ně není tak atraktivní. Ale stále je pro Němce výhodné u nás kupovat nemovitosti. Nedovedu to odhadnout se zárukou, moje mínění ale je, že se již jedná o desetitisíce, ne-li statisíce případů. Takže jsou zpátky !! Mimochodem - vloni poprvé se počet obyvatel ČR zase začal zvyšovat - přistěhovalci. Není jich málo třeba i z USA !!

Mi to (ti Němci) ostatně vůbec nevadí - jedná se totiž o vesměs velmi slušné lidi a jednak jsou to většinou "předdůchodci" nebo důchodci. Oni do ČR přijedou dožít a utratí zde své důchody - vlastní Německo to zaplatí a ještě utrpí ztrátu ve službách pro ně. Já to již nezažil - jsem "až poválečný ročník", ale myslím, že v tomto prostoru jsou Němci doma stejně, jako my. Nikdy jsem totiž nepocítil to "evropanství" více, než když zajedu do Bavorska ke známým a zajdeme tam na pivo - Bavoráci jsou Češi, co se nenaučili mluvit česky !!

50430

25.4.2005 4:13

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

zap 65.?.?.?

Reakce na 50421

Spise se mi zda, ze to potvrzuje...

nektere ty 'revizionisticke' myslenky, o kterych jsme cetli v predchozich clancich... [mrknutí jedním okem]

Nemyslim si, ze jejich(nemecke) vedeni je az tak sofistikovane.
Na to by si museli pujcit p. Grosse....

50495

25.4.2005 4:05

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

zap 65.?.?.?

Reakce na 50411

Zajimave pozorovani...

ja jsem pro zmenu slysel pred lety jeden nemecky par, ktery pijel 'obhlednout Kanadu' pred moznou immigraci. Udajne byli jiz na odjezdu zpet a sdelovali, ze k tomu prestehovani prece jen nedojde, ze tu mame "schweine-rei'.

50494

27.4.2005 6:55

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 50411

No tak to vidite pane Petge, a to bylo porad "pomlouvani" USA(z vasi strany). A ted se nakonec dozvite ze i to same je u vas v Evrope. Na to jste nemusel jesdit do USA. Mohl jste usetrit penize [chechtot]

50751

27.4.2005 21:44

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Petge 83.?.?.?

Reakce na 50751

Obávám se, že jsem smysl Vašeho příspěvku asi úplně nepochopil. Ale částečně, kde je to jasné, můžu zareagovat - já jsem přece USA nikde a nikdy nepomlouval !? A do USA jsem jel za dcerou, nikoliv abych tam "hledal mouchy". Takže Vás (kopírováním i s chybama) ocituji : "Na to jste nemusel jesdit do USA. Mohl jste usetrit penize [chechtot] " a musím se zeptat, co máte na mysli, co je vlastně důvodem Vašeho veselí ?

Já jsem pane - ačkoliv jsem relatívně bohatý člověk - jinak velmi šetrný a snažím se alespoň za svou osobu a svou rodinu, aby po mě nezůstaly na Zemi hory odpadků, smrduté ovzduší a hnijící voda. Jestli něco tedy vzbudilo v USA mou nelibost, je to ta bezbřehá rozežranost alespoň té části Ameriky a Američanů, kterou jsem poznal. A to je podle Vás pomlouvání, když konstatuji fakty ? Vy snad popíráte, že odhadem polovina spotřeby v USA je prostě zbytečná a kontraproduktívní ? A že to poškozuje zbytek světa, ale samozřejmě nejvíce Ameriku ?

Chcere snad namítnout, že za své peníze si Američani můžou dělat co chcou, bez ohledu na zbytek světa ? Ano ? Potom my dva skutečně nemůžeme najít společný jazyk a co je pro mě hodnota, to pro Vás není nic a zdá se, že to platí i obráceně. Hnusí se mi totiž člověk, který (a pozor, jedná se o metaforu, pane 68) zabije krávu, vyřízne z ní maso na jeden biftek a zbytek nechá zhnít. A je mi jedno, že je to jeho kráva. Hnusí se mi z principu.

50807

27.4.2005 23:56

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

68 68.?.?.?

Reakce na 50807

Hnusí se mi totiž člověk, který (a pozor, jedná se o metaforu, pane 68) zabije krávu, vyřízne z ní maso na jeden biftek a zbytek nechá zhnít. A je mi jedno, že je to jeho kráva. Hnusí se mi z principu.

Petge -- 83.?.?.?


Nebojte se pane Petge, ani nerejpam, ani se nehadam. To prenecham druhym. Ja jsem mirumilovny clovek.
[smích]

50816

28.4.2005 4:47

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 50807

Pane Petge, ja se s vami hadat nechci, ale to co delaji Americane v jejich zemi, to je jejich vec. Jestlize tam chteji mit odpadky a smrdute ovzduji(jak sam pisete), tak to nikomu jinemu nemuze vadit. A ze by to tam bylo az tak hrozne, tomu neverim.
Ja si nemyslim, ze cistota ovzdusi a kvalita bydleni v cikanskych osadach u vas je lepsi. A pomuzete jim snad s tim? Ne, protoze oni pomoc nechteji, oni si v tom totiz libuji. (Ale to uz jsem odbocil od Americkych problemu).
O tom ze jste psal o Nemcich, ze by se nejradeji prestehovali do Cech ani psat nemusim. Maj v sve zemi "bordel", a tak s toho zrejme chteji "uniknout". Ale v ktere zemi BORDEL neni, muzete me nejakou jmenovat?

50824

29.4.2005 8:23

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 50824

>ale to co delaji
>Americane v jejich zemi, to je jejich vec. Jestlize tam
>chteji mit odpadky a smrdute ovzduji(jak sam pisete), tak to
>nikomu jinemu nemuze vadit. A ze by to tam bylo az tak
>hrozne, tomu neverim.

Samozrejme, ze to muze vadit. USA patri mezi hlavni znecistovatele mori a ovzdusi. To se tyka vsech lidi teto planety.

50914

29.4.2005 15:48

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 50914

Pane Cert a kdo myslite, ze to Ameicanum zakaze(myslim to zamorovani ovzdusi). Kazdy se jich "boji", aby si to s nima nahodou nerozhazeli. Vcetne Ceske Republiky.

50954

28.4.2005 6:20

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 50807

>Chcere snad namítnout, že za své peníze si Američani můžou
>dělat co chcou, bez ohledu na zbytek světa ? Ano ?
Otázka nebyla sice položena mně, ale je tak provokativní, že na ni odpovím. Tedy, nejenom namítnout, ale tvrdit. Kdo a jakým právem nám bude povídat, co můžeme nebo nemůžeme se svými penězi dělat? Máme dost svých flinků a nemakačenků než abychom se potřebovali starat o další po celém světě. U nás nerostou peníze na stromech, u nás se za ně maká. Žádná siesta a maňána.

>Hnusí se mi totiž člověk, který (a pozor, jedná se
>o metaforu, pane 68) zabije krávu, vyřízne z ní maso na
>jeden biftek a zbytek nechá zhnít. A je mi jedno, že je to
>jeho kráva. Hnusí se mi z principu.
A Vy jste při Vaší návštěvě Ameriky pozoroval něco, na co by se do Vaší "metafory" vešlo? Jo, máme rádi větší a silnější vozy, ale nevyléváme benzin do škarpy. Spotřebováváme víc vody, protože se vic myjeme. A hamburáky, hamburáky zavedl v Americe synek českého emigranta - a to není metafora.

50830

28.4.2005 15:38

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 50830

Tady je to konstruktívní, tedy tady se ozvu. Tak trochu se omlouvám, nechal jsem se malinko vytočit. Máte samozřejmě pravdu, neviděl jsem v USA nikoho, že by "z plezíru vyléval benzín do škarpy". Ale na druhou stranu - to, co jsem viděl, se v konečných důsledcích až zase tak moc od vylévání benzínu do škarpy nelišilo. Uvedu příklad a kopnu do vlastní brány - ten můj americký zeť má univerzitní vzdělání a v současnosti je (konečně již) tzv. 1. pilot na civilních linkách. Oba "makají jak šroubi", aby splatili jeho nemalé dluhy ze studií. Dcera je tam bezmála 6 roků a již je z ní na 98% Američanka a jen cca zbývající 2% je Evropanka - co zůstalo z občana ČR nebudu ani soudit.

Rodiče by se neměli "montovat" do mladých - nečinili jsme tak. Ale já z jejich "hospodárky" byl otřesen. Dva vzdělaní lidé, moje dcera speciálně s ekonomickým vzděláním a s jakýmisi "geny" po otci ekologovi. Ale to jejich hospodaření je zcela typicky rozhazovačně, konzumní. Pro mě zcela urážlivě konzumní. Trochu jsme pojezdili po rodině a dával jsem si na to speciálně pozor. Nemohl bych nakonec své dceři vytknout ani ň. Totiž ta moje dcera s manželem byli asi tak nejúspornější z těch lidí, které jsem poznal trochu více do hloubky.

Odjížděl jsem domů zamyšlený, velmi zamyšlený !! Teď "zuřivě čtu" o USA, snažím se to pochopit, ale asi to lehce nepůjde. Kdesi jsem četl, že americká civilizace je jako z jiného světa. V zájmu planety Země bych doporučoval, aby se Američani vrátili na Mars a škodili tam.

50849

28.4.2005 17:31

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 50849

Pane Petge, budte rad ze zijete v Cechach, protoze kdybyste zil v cizine tak by jste byl uz davno v "blazinci". To jen lide jako ja (a jini) muzeme zit v te "nevzdelane a neekonomicke" cizine.

Tak vy nemuzete pochopit proc lide v cizine maji dluhy? A co si myslite, ze snad je tu vse zadarmo? Vsechno stoji spoustu penez a kdyz je nemate, tak si na to proste musite penize pujcit.
Kdyz chce te bydlet, musite si pujcit penize na dum. Kdyz chcete delat(napriklad remeslo), musite mit poradne a spolehlive auto. Ne nakou "mrchu", ktera vam 3x denne "chcipne". Takove novejsi auto(track) tady stoji opravdu dost penez.
No a kdyz mate deti a ti jdou na universitu, tak jim to rodice musi zaplatit(deti na to penize nemaji). A to bych mohl pokracovat...
Je pravda, ze plno lidi ma treba i velke lode(nebo jachty), ktere maji take na pujcky, ale to je jen jejich vec.

No a predstav te si, ze mate vsechny tyto pujcky a najednou prijdete o praci. Co ted? Banku nezajima, ze nemate penize na placeni dluhu. Bud musite vse prodat a zacit zese od "piky", nebo musite odejit za praci treba i 2000 km. To by jste ale urcite nepochopil(uz proto, ze jste se zde parkrat zminil, ze jste "docela" bohaty).

50862

28.4.2005 20:43

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Petge 83.?.?.?

Reakce na 50862

Skutečně jsem rád, že žiji v Česku, stejně, jako bych byl rád, že žiji v USA třeba ve státě Texas, kdybych se tam narodil. Rodiče zetě posledních cca 7 let žijí a asi již dožijí ve Virginii v Richmond, ale před tím kvůli práci žili počínaje Kalifornií na západě snad na 10 místech a i různých státech. Dcera za těch skoro 6 let žije již ve čtvrtém různém státě. Šest let jsme se neviděli, Amerika ji změnila podstatně, nejsem si ale jistý, zdali k lepšímu.

Úpřimně jsem se snažil to vše pochopit, vím, že Amerika je taková, jaká je - v něčem dobrá, v něčem již méně. Ten "souboj ideí" na dálku mezi mnou a některými, co jste mi dost nešetrně dávali najevo, že nevím vlastně vůbec nic, vznikl tím, že jsem odkázal na Nostradamovo proroctví o osudu Ameriky. Nedobrém osudu.

Já jsem profesně ekolog, mým největším intelektuálním koníčkem je historie, mytologie, studium světových náboženství a hlavně dějiny Sumeru. Mám tím pádem k prorokům a proroctvím hodně blízko. Mrzí mě ale, že lidi obecně jsou skutečně dost zahleděni pouze do přítomnosti, pouze do materiálna. A to historické "fluidum", to jemné předivo předpokladů, příčin a tedy z toho plynoucích budoucích následků nikdo nebere vážně. Budoucnost není pevně dána něčí vůlí, přesto je budoucnost dána. Budoucnost tkví v minulosti více, než by bylo milo !! A jest mi líto, že to absolutní většina lidí nejen že necítí, ale dělají si z toho srandu. Budiž - o to bude té srandy méně, až bude již každý vědět, "zač je toho loket". Howgh

50877

24.4.2005 21:52

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 50374

Pokusím se v kostce nastínit - pro paní Aju!
V Česku se do parlamentu mohou prakticky dostat 4 politické
subjekty: ODS, KDU,ČSSD a KSČM.
Problém je v tom , že prvně tři jmenované strany se již různých vlád od roku 1990 zúčastnili a povětšinou učinili na voliče různé boudy,tak jak je zvykem - slíbili při volbách a po volbách nic ze slibů nesplnili,anebo splnili jenom částečně, pro různé "slizké" důvody.
Tím se dostávají na pořad dne komunisté, protože je bude mnoho
lidí volit ne pro jejich program,ale na protest, proti ostatním
prolhaným a také zjevně pouze na svoje zájmy hledícím stranám
a hlavně jejich členům.
Akce Gross byla zjevně ukázka, jak neobratný mladý premiér,
nějakému "prasátku" šlápl na "kuří oko" a jak rychle odjel
za masivní účasti "nezávislých" médií! To je také obrázek
české politické žumpy. Ale zatím se nic neděje.
"Prasátka" se jenom poperou o korýtka a všechno půjde dál.
Zde byla též diskuze o Německu. Tam je situace složitější.
"Přežraná" německá společnost ztratila dynamiku a bohužel,
pokuď nepřijde nějaký impuls zvenčí, čekají Německo
docela těžké chvíle.
Mohu dokumentovat! V německé televizi vystoupil při diskuzi
o nezaměstnanosti / 12% lidí bez práce/ prezident zemědělské komory
a prohlásil, že žádá o zvýšení kvót pro sezónní dělníky
z Polska,Ukrajiny a Rumunska, protože jenom ti jim zajistí
rychlé a kvalitní provedení sklizně v zemědělství.
Prohlásil , že o německé občany bez práce nemají zemědělci
zájem, protože s nimi mají špatné zkušenosti!!!
Tento výrok vzbudil v Německu velké pobouření,ale lze jenom
velmi těžko vinit soukromé zemědělce z nějakého levicového smýšlení,protože se z povahy věci jedná o tvrdé pragmatiky.
Podotýkám, že hodinová mzda pro tyto pracovníky činí více jak
8 euro, což je cca 245 korun českých.
Nechci malovat čerta na zeď, ale Německo se bude muset hodně
rychle vzbudit!!
A proto také se Němci "zakupují" v Česku. Zde ještě dynamika
ekonomiky bude dlouho trvat. Jenom jak dlouho a kolik
investic bude potřeba,aby alespoň infrastruktura byla
na průměrné evropské úrovni. / Byty, silnice apod. /
A potom Česko má velkou výhodu malé tranzitní země s poměrně
slušným průmyslem. Když nedojde k nějakému světovému kolapsu,
má Česko docela slušnou budoucnost i v rámci EU.
Nesouhlasím s Klausem a ústavu bych klidně přijal.
Něco jiného je napsaný papír a jiné jsou praktické dopady.
Z Čechama těžko někdo pohne! To již zkoušeli jiní světodějní
vůdcové a kde je jim konec.
Blbuvzdornsot našeho občanstva je po světě příkladná!
Nakonec ekonomické ukazatele po roce v Unii vůbec nejsou
pro Českou republiku špatné. A čůrat proti větru se nemá!
Peleška Milan - nechci být anonym.


50471

24.4.2005 23:59

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Aja 24.?.?.?

Reakce na 50471

Diky, pane Pelesko.
Osobnost tedy zadna, myslim vystupujici z rady a dostatecne charizmaticka, aby s davem pohnula?

S tim Nemeckem je to zajimave a soucasne zvlastni.

50481

24.4.2005 8:55

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 50365

Když už vzpomínáte Prognosťáky, pane Peleška, podle některých zdrojů se chystá velký comeback Valtra Komárka na politickou scénu. Momentálně prý odpočívá a pomalu se připravuje. Moc bych se tomu nesmál, vyloučeno není nic. [mrknutí jedním okem]

50397

24.4.2005 20:34

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 50397

Jenomže Komárek je opravdu odborník a ještě k tomu přemýšlivý
a schopný najít ke svým názorům alternativy,
což třeba "narcis" Klaus schopen není!

50455

25.4.2005 21:30

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 50455

Také Klausovi, Zemanovi a spol. dělal v prognosťáku ředitele. Jen nemohu zapomenout, jak se třásl na funkci prezidenta, než na ni procpali Havla. S Komárkem v čele by možná republika nedopadla tak na tvrdo, jako s Havlem. Ale kdo ví?

50594

24.4.2005 0:46

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

carodejnik 62.?.?.?

Reakce na 50348

>Jenomze v teto casti clanku zadne konkretni udaje, jedna se >pouze o domnenku, coz muze zrovna tak znamenat manipulaci s >fakty.

Zato vo vasom prispevku, Leho, sa to faktami len tak hemzi. Jeden nevie, co s tym urobit, ked sa nanho vali taka spusta konkretnych faktov, ze ano..

>Pravdepodobne "Zvedavcum" chybi stare dobre casy

>Ve zminenem projevu, pokud je mi znamo, se vubec nezminoval

>Mam dokonce pocit, ze nalez ricinu v Londyne byl az dlouho po >projevu

>Takze s nejvetsi pravdepodobnosti s nami Zvedavec manipuluje

>Mne tenhle clanek pripada takovy nostalgicky,

Vas link odkial vz cerpete tie svoje fakty, ma zrejme adresu:
www.ja-mam-pocit.org/leho1. alebo www.lehovi-pripada.com

Ked ste taky vojak, aky ste logik/diskuter, tak ma vobec nedivi, co je to v Iraku za bordel, ye ano...
Aj ked vy ste zrejme vojak az vecer, ked sa vratite zo sichty v McDonalde a si svojich cinovych kamaratov porozkladate na podlahe.

50368

24.4.2005 4:15

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

leho 64.?.?.?

Reakce na 50368

Carodejniku, jestli mam spatne pocity a mylim se, napiste proc si to myslite. Totiz zesmesnovani bez zadnych argumentu byla take velmi osvedcena taktika drivejsich soudruhu...

50386

24.4.2005 13:45

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 50386

S vami nema cenu diskutovat. Reprezentujete zde nemalou skupinu cernobile smyslejicich lidi a je uplne jedno na ktere strane stojite, ze ano...

50415

25.4.2005 4:20

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

zap 65.?.?.?

Reakce na 50415

Pane Certe, Vy mate ale obdivuhodnou vydrz!

Mel jsem za to, ze po tech eskapadach jste jiz se serzantem Lehem prerusil diplomaticke styky. [chechtot]

50497

25.4.2005 20:04

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 50497

No jo, obcas to proste nevydrzim, muzete to pricitat memu nizkemu veku vzhledem k ostatnim "tatikum" zde ze zvedavce. Priste budu drzet radsi hubu a preskakovat jiste prispevky bez povsimnuti...

50583

25.4.2005 18:38

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

leho 213.?.?.?

Reakce na 50415

Jisteze jsem cernobile smyslejici a to hlavne proto, ze se vam, Certe, moje nazory nelibi a mozna nejde o nazory, jelikoz zminuji fakta, ktera vam nabouravaji vasi predstavu o svete, ze ano...

50567

25.4.2005 20:11

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 50567

Jiste, naboural ste moje predstavy o me samotnem. Myslel jsem, ze dokazu svobodne uvazovat, ale jakmile s necim tise souhlasim, tak jsem hned pasovan, spolu s prispivatelem, ktereho komentujete, do role komunisty nebo cloveka vezouciho se na modni vlne antiami propagandy nebo mam snad i podobne nazory jak z Rudeho Prava. Proto jsem .......... ted na moment videl rude a ........ opet rude a nebudu v ramci korektni diskuze psat co si o tobe ty ..... myslim, protoze mi za to nestojis.... ze ano....

50585

25.4.2005 21:10

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 50585

Seržant leho stejně jako Dušan Loza a profesor 68 jsou tady potřební. Mnozí čtenáři jsou mladší ročníky, kteří nezažili tu správnou triviální komunistickou propagandu a nedovedou si udělat o ní představu. leho a spol. názorně předvádějí, jak působili komunističtí agitátoři a politruci v padesátých letech. A jistě to myslí stejně upřímně, jako ti agitátoři a politruci. Jen po půl století nám připadají trochu směšní.

50590

25.4.2005 23:17

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

dusan 70.?.?.?

Reakce na 50590

Seržant leho stejně jako Dušan Loza a profesor 68 jsou tady potřební. Mnozí čtenáři jsou mladší ročníky, kteří nezažili tu správnou triviální komunistickou propagandu a nedovedou si udělat o ní představu. leho a spol. názorně předvádějí, jak působili komunističtí agitátoři a politruci v padesátých letech. A jistě to myslí stejně upřímně, jako ti agitátoři a politruci. Jen po půl století nám připadají trochu směšní.

Karel z Čech -- 212.?.?.?

XXXXXXXXXXXXXXX

A problem je vyresen.
Ctou si pekne ty trivialni radky sam po sobe jak pisete
o USA. Za to by se nemusel stydet ani soudruh Svestka.

50610

26.4.2005 0:12

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

68 68.?.?.?

Reakce na 50610

Ctou si pekne ty trivialni radky sam po sobe jak pisete
o USA. Za to by se nemusel stydet ani soudruh Svestka.


dusane, ja bych pana Karla z Cech povysil primo na Jakese. Copak on je nejaka svestka?
[chechtot]

50615

26.4.2005 2:07

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 50590

V ramci objektivity pane Karle musim dodat, ze byt Vami tak se radsi moc neozyvam. Kazdopadne, ale sve nazory nepropagujete stylem "SamoLibeE HOvado" a proto nemam potrebu reagovat... hezky den.

50619

26.4.2005 12:00

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 50619

>V ramci objektivity pane Karle ..

V těchto diskuzích objektivita není doma, jinak

[smích]

50668

26.4.2005 3:37

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

leho 213.?.?.?

Reakce na 50590

>jak působili komunističtí agitátoři a politruci v padesátých
>letech.

A jak tedy pusobili? Ja jsem napsal, ze titulek a zahlavi se neshoduji se clankem samotnym, coz byla praktika drivejsiho komunistickeho tisku vcetne Rudeho Prava. Jestli to neni pravda, jak tedy drivejsi Rude Pravo desinformovalo ctenare? Jake metody se tenkrat pouzivaly? Karle, ja jsem pred takovymi praktikami utekl a vy tvrdite, ze je tady predvadim?

50624

26.4.2005 13:55

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 50590

Řekl bych, že jsou mnohem směšnější, protože svoje blepty nemohou podpořit práskačstvím na StB.

50674

25.4.2005 15:09

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 50386

>Carodejniku, jestli mam spatne pocity a mylim se, napiste
>proc si to myslite. Totiz zesmesnovani bez zadnych argumentu
>byla take velmi osvedcena taktika drivejsich soudruhu...

Leho, nebyl jste při svých cestách také náhodou v Afganistánu? Někdo tam naší armádě udělal ostudu. Teď tam české vojáky kamenují "Čeští vojáci v Afghánistánu čelili kamenování" http://www.ceskenoviny.cz/index_view.php?id=126858 .

50544

25.4.2005 21:53

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

carodejnik 193.?.?.?

Reakce na 50386

>Carodejniku, jestli mam spatne pocity a mylim se, napiste
>proc si to myslite. Totiz zesmesnovani bez zadnych argumentu
>byla take velmi osvedcena taktika drivejsich soudruhu...

Serzant Leho, neviem, ci si chcete aj zo mna robit srandu(zo seba si ju robite stale), ale argumentov na vase argumentovanie som vam poskytol celu kopu. Ten slabozeleny text v mojom prvom prispevku, to je copy and paste z vasho prispevku, kde vasa cela argumentacia spociva na ja si myslim, mam pocit, domnivam se..
Ak ste ani toto nepochopili, tak som naozaj ochotny uverit, ze ste skutocny vojak [zmaten]

50597

26.4.2005 3:41

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

leho 213.?.?.?

Reakce na 50597


>prispevku, kde vasa cela argumentacia spociva na ja si
>myslim, mam pocit, domnivam se..

Carodeji, takze pocity nebo domenky jsou na Zvedavci nepripustne?

50625

25.4.2005 4:17

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

zap 65.?.?.?

Reakce na 50368

Myslim, ze jste 'stareho vojaka'...

pekne vymak', pan Carodejnik. Ted nezbyva, nez se ho zeptat na vojenske tajemstvi... [mrknutí jedním okem]

50496

25.4.2005 3:57

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

zap 65.?.?.?

Reakce na 50348

Kdyz nekdo vidi ve Zvedavci...

Rude Pravo tak se divim, ze se sem vubec obtezuje.
Byt vydavatelem/ webmasterem, povazoval bych to za urazku!

50492

26.4.2005 4:00

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

leho 213.?.?.?

Reakce na 50492

>Rude Pravo tak se divim, ze se sem vubec obtezuje.

Mozna jenom se na vlastni oci presvedcit, ze existuji lide, kteri temto vytvorum veri. Pak mozna chci nahodnym ctenarum sdelit, ze ne zdaleka vsichni se nechaji takhle lehce manipulovat. A v neposledni rade by nekteri mladsi prispevovatele take mohli o mych argumentech premyslet ...

50626

27.4.2005 14:22

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

zap 65.?.?.?

Reakce na 50626

Mozna jenom se na vlastni oci presvedcit, ze existuji lide, kteri temto vytvorum veri. Pak mozna chci nahodnym ctenarum sdelit, ze ne zdaleka vsichni se nechaji takhle lehce manipulovat. A v neposledni rade by nekteri mladsi prispevovatele take mohli o mych argumentech premyslet

Kazdy argument, dobry argument, Cetari!

V tom s Vami souhlasim. Kde nesouhlasim, je ze ZVEDAVETZ muze nekoho manipulovat. Absolutne nemozne!! 'Zvedavetz' totiz neni 'Haaretz' a jemu podobne americke odnoze! [mrknutí jedním okem]

50770

27.4.2005 19:12

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 50770

Ono z principu nema smysl manipulovat lidma jinak nez pres massmedia. Samozrejme v mensim meritku je to mozne take. Ale tady? Ja myslim, ze tezko. Vetsina ma dost uceleny nazor a ja osobne s tim problem nemam. Mozna i mensi nez ti s tim ucelenym nazorem, kterym jdou nektere nepodlozene informace na ruku a zaradi si je mezi sve argumenty. Ale velky pozor, nejsem clovek bez nazoru, jenom me prvotni nadseni z tohoto webu mirne vyprchalo a nemam naladu jit proti zdi, reprezentovane nekterymi mistnimi individui, kteri maji pocit, ze sezrali rozumu vic nez ti ostatni...

50792

27.4.2005 21:40

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 50792

>webu mirne vyprchalo a nemam naladu jit proti zdi,
>reprezentovane nekterymi mistnimi individui, kteri maji
>pocit, ze sezrali rozumu vic nez ti ostatni...

Mam pocit, ze do teto kategorie z nejakeho duvodu patrim ...

50805

27.4.2005 21:43

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

leho 213.?.?.?

Reakce na 50792

>webu mirne vyprchalo a nemam naladu jit proti zdi,
>reprezentovane nekterymi mistnimi individui, kteri maji
>pocit, ze sezrali rozumu vic nez ti ostatni...

Minuly prispevek napsal leho, kdo jiny (nebyl prihlasen)...

Urcite do teto kategorie taktez patrim, ze ano...??

50806

27.4.2005 22:54

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

Markéta 85.?.?.?

Reakce na 50792

Ale velky pozor,
>nejsem clovek bez nazoru, jenom me prvotni nadseni z tohoto
>webu mirne vyprchalo

To je zajímavé, u mě se to prvotní nadšení vůbec nedostavilo, takže teď budu muset přemýšlet, kde se stala chyba. Jestli je to mnou nebo je problém na straně tohoto webzinu.
P.S. Doufám, že se do mě za toto prohlášení zase nepustí místní španělská inkvizice...

50812

29.4.2005 5:26

RE: Zvedavec velice uspesne nahrazuje Rude Pravo

leho 213.?.?.?

Reakce na 50812

>To je zajímavé, u mě se to prvotní nadšení vůbec
>nedostavilo,

U me se nejenom zadne nadseni nedostavilo, ale dostavilo se spise velke zklamani, ze nekdo takovym vecem je schopny a ochotny verit...

50900

29.4.2005 7:39

Politruk leho nahrazuje Rude Pravo

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 50900

>U me se nejenom zadne nadseni nedostavilo, ale dostavilo se
>spise velke zklamani, ze nekdo takovym vecem je schopny a
>ochotny verit...
Tak jste si zřejmě dal jako životní cíl to Vašimi příspěvky napravit.

50911

24.4.2005 10:03

Teroristická skupina, která se nekonala

dr.sadr 213.?.?.?

haha ...
tak na to koukám a říkám si uvařit kvvalitní výbušninu není přece takový problém - stačí trochu hydrazinu a ... a máme tady astrolit - takutou výbušninu účinností srovnatelnou s C4 nebo Semtexem A, no, a jak uvolnit HCN ? nebo sehnatdocela levnou a běžnou sloučsninu KCN (cyankali)... nic nového pod sluncem kvalitní příručku pro škodiče může napsat téměř každý trochu v základech anorg.chemie a fiziky honěný člověk ..

hahaha - připadaJÍ MI PODIVNÉ TY útoky via " jeto jak rudé právo za totality .. a podobně , ale bojím se , že esenciální antikomunisté , kteří nenávidí už samo slovo komuna se nikdy nezmění - v tomhle ohledu se s fanatiky tohodle tipu prostě diskutovat ani nedá - stačí jen trochu odlišný názor od toh jejich a hned dají nálepku - TY JSI KOMUNISTA A NEPRÍTEL SVOBODY A NEPŘÍTEL DEMOKRACIE A NEPŘÍTEL .... a snaří swe tak (v ČR dokonce i pomocí na hlavu postaveného zákona) diskreditovat, místo aby se věnovali seriozní aegumentaci. Obávám se , že právě tohle je jedno z největších ohrožení svobod - horliví liberálové !

50403

25.4.2005 4:42

RE: Teroristická skupina, která se nekonala

zap 65.?.?.?

Reakce na 50403

Obávám se , že právě tohle je jedno z největších ohrožení svobod - horliví liberálové !

To mate pravdu pane doktore, ale toto jsou definitivne kontra-liberalove, spise prevleceni komousi. Neni to docela to same... [mrknutí jedním okem]

50501

24.4.2005 10:11

Teroristická skupina, která se nekonala

dr.sadr 213.?.?.?

jo, ještě dodatek ....
Rudé prívo již v ČR nevychází - zmíněný deník se přejmenoval na "právo" a je v současné době jen o trochu lepší než ostatní liberální tisk většinou ovládaný PASSAU PRES nebo PASSAU PRESS -MF. Komunisté KSČM vydávají přz nakladatelství FUTURA mimo dost zajímavé a jinde nevadávaní knihy i deník "Haló noviny" kde lze najít jinde nepublikované nebo embargované informace...
Tak si holt člověče vyber ..
JO, Haló noviny mají jenu výhodu - nejsou v nich skoro žádné reklamy !

50405

24.4.2005 20:47

RE: Teroristická skupina, která se nekonala

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 50405

Ano mohu potvrdit. Deník Právo je jeden z nejserioznějších,
které lze na trhu dostat.
A Haló noviny jsou také velmi zajímavé!
Tam si třeba můžete přečíst komentáře soudruha Kojzara,
který psal již do Rudého práva před rokem 1989.
Jeho slovník se nezměnil, takže čtete "trilobita" jako nohu!
Vřele doporučuji! Musí být již hodně starý a až umře,
bude po zábavě!
A ještě podotýkám, že v Haló novinách jsou někdy super
informace! Nejspíše soudruzi z Číny.
Ostatní noviny jsou jako za "bolševika".
Přežvykují to samé! USA je nejlepší země na světě
a všechno co se děje v Rusku je špatně. Trochu přeháním,ale
ne zase tolik!
Jako když si hrají malé děti.

50458

24.4.2005 21:43

RE: Teroristická skupina, která se nekonala

leho 64.?.?.?

Reakce na 50405

Ja jsem ve svem minulem prispevku mel na mysli Pravo Rude z doby komunismu, to dnesni Pravo je mi naprosto ukradene. Nicmene i v dnesnim tisku hlavne v Evrope se take nachazi zprav manipulujici s fakty pozehnane, ale vetsinou to delaji lepe nez tenkrat. Za komousu se vubec kolikrat nenamahali aby titulky a zahlavi clanku ladilo s textem, velice podobne jako tento clanek a i jine clanky zde na Zvedavci. Ja v tom vidim jakousi podvedovmou nostalgii po starych dobrych casech, kdy bylo pivo za 1.70 Kcs a kdy delnici mohli klidne v patek zapichnou sichtu v poledne, nastartovat Skodu 105 a pak hura na chatu...

50468

24.4.2005 22:03

Teroristická skupina, která se nekonala

Emma Bovary 62.?.?.?

Halo Noviny jsou špatné noviny už z principu protože jsou to stranické noviny což je svým způsobem unikum nejen v rámci České republiky ale i mezinárodně. KSČM má nejpočetnější členskou základnu proto si může jako jediná strana dovolit vlastní noviny. Další pokusy o stranické noviny (ODS- Telegraf, KDU- Lidová demokracie) skončily logicky krachem.

50475

25.4.2005 0:27

RE: Teroristická skupina, která se nekonala

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 50475

Každé noviny jsou ke čtení.
Haló noviny jsou někdy k smíchu, ale docela bych
je neodsuzoval.Jsem názoru, že každý má právo se vyjádřit.
Nakonec jsou Haló noviny ke koupi.Kdo je nechce , nekoupí!

50484

25.4.2005 4:26

RE: Teroristická skupina, která se nekonala

zap 65.?.?.?

Reakce na 50484

Vy jste u me pravy demokrat pane.

Mate pravdu, vse ma svoji klientelu a svuj trh. Prave tak bych nezakazoval ani tzv. krajne-pravicove tiskoviny.

50500

25.4.2005 4:24

RE: Teroristická skupina, která se nekonala

zap 65.?.?.?

Reakce na 50475

Jo pani, maji vlastni noviny...

ale pekne proletarske. Vsimnete si 'kvality' papiru a tisku. To musi byt vyrobeno nekde v Semizdatu. Na zachode se to take pouzit neda, clovek by se od toho umazal... [chechtot]

50499

25.4.2005 3:44

Teroristická skupina, která se nekonala

zap 65.?.?.?

Zadne velke prekvapeni...

existuje tez, mimo jine vydavatelstvi Paladin Press((P.O. Box1307, Boulder, CO 80306) ktery nabizi zajemcum o 'specialni vzdelani' prirucky nejruznejsiho druhu.

Mam zde jedno starsi vydani jejich katalogu. Na str.58-61 mame nabidky v zajmove oblasti 'Vybusniny & Niceni' nekolik zajimavych publikaci. Kupr. "Po domacku vyrobeny Se_tex", nebo "Improvisovane Radio-detonacni Techniky". Rovnez tak by nemuselo byt k zahozeni mit "Pokrocily Anarchistuv Arsenal" ci podobne zalezitosti. Pro ucely byt 'z obliga' je pripojena poznamka: Pouze pro akademicka studia. Proste hodne co dohanet ve vzdelani, toho americkeho druhu. A abych nezapomnel:24-hodin telefonni objednavky zdarma....

Musim vsak upozornit, ze ona publikace(nabidkovy katalog) je starsiho data a dnes po notoricky znamem 9-11 byla mozna cast techto materialu stazena. Jeden by se tak domnival...

50491

25.4.2005 12:08

Teroristická skupina, která se nekonala

Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Varující je ta skutečnost, že není ta nejmenší vůle veřejně prohlásit pravý stav věcí a vyvodit z toho minimálně politické důsledky. Co tomu asi říká náš zrzavý "filosof"?

50529

Tuto stránku navštívilo 10 270