Diskuze k článku

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Příspěvků 95

18.4.2005 21:40

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Pane Stwora, asi netusite ze pokud spachate jako kanadsky obcan trestny cin treba na mesici, tak jste za nej v Kanade stale stihatelny. Jinak by byl svet jeden velky cirkus. Jina vec je co skutecne ten clovek spachal. Dneska se deji veci.

49572

18.4.2005 21:42

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Martin 193.?.?.?

85 : chcete říct, že Kanada je schopná v rámci svých zákonů zasahovat do jurisdikce na Měsíci ? [smích]

49573

18.4.2005 23:16

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Nesmírně si vážím pana Ernest Zündela. Pro ten odporný ksindl, co zde vyhrožuje, opravdu nemám slov, jsem povahou velice mírný člověk, ale s těmi, kdo ohrožují svobodu názoru se musí jednat tvrdě, bezohledně a nemilosrdně bez těch nejmenších ohledů. To je můj osobní pohled, za kterým si pevně stojím.

49595

19.4.2005 4:59

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 49595

>Nesmírně si vážím pana Ernest Zündela. Pro ten odporný
>ksindl, co zde vyhrožuje, opravdu nemám slov, jsem povahou
>velice mírný člověk, ale s těmi, kdo ohrožují svobodu názoru
>se musí jednat tvrdě, bezohledně a nemilosrdně bez těch
>nejmenších ohledů. To je můj osobní pohled, za kterým si
>pevně stojím.

ta pevnost se da velice jednoduse overit.

49636

19.4.2005 0:31

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 83.?.?.?

Nevím,kde se bere v lidech taková zloba a právě u židů,
kteří tolik trpěli a jsou schopni takového svinstva,
anebo spíše v jejich jménu se takové svinstvo děje.
Nebo je opravdu trestný názor pochybností o množství
povražděných židů! A kdo vlastně dokáže , že 6 milionů
zavražděných židů je správné číslo?
Dnes už nikdo nepochybuje , že si židé udělali z holokaustu
dobrý obchod. Měli by asi oběti holokaustu vylézt z hrobů
a těmto novým "kšeftařům" z jejich smrtí pěkně rozbít hubu!
Každá smrt je špatná, ale obchod z jejich památkou je hyenismus
prvního řádu a potřeboval by po zásluze potrestat.

49609

19.4.2005 4:19

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jakepak jsou zakony ,kdyz do Israelu si klidne vyjede zid z Australie-vydet zemi zaslibenou,co si sami zaslibili-a zde ,co by obcan s dvojim obcanstvim ,Australskym a Israelskym narukuje do rad armady na par tydnu,co by dobrovolnik,postrili par Palestincu,nakrouti si pejzy,prevlekne se do civilu a zase prijede zpet ze sve dovolene,aniz by se jej nekdo ptal ,kolik zasterlil deti na kole,na piskovisti a nebo vystrelil gumovou kulkou devceti oko,to same delaji na svych cestach-dovolenych z Kanady a odjinud,takze ,jake mame zakony.Na druhou stranu "smrtelne komando" pusobi ve vsech ,tak do zadku lezoucim spratelenym zemim,kde klidne odprasknou koho chteji ,aniz by lokalni organy se zabyvali s tim ,co se vlasten deje,trochu je skripli na NOvem Zelandu,ale vrazdy vysle na verejnost k ziskani cestovnich dokumentu se ututlaly.
V Mexickem parlamentu je chytli pri cinu a hned na telefonicke volani z Israelske ambassady je museli pustit-ty terroristy ,co sli vyvrazdit poslance,kdyz se naseho ministra zahranici zeptate ,co vi o smrtelnych komandech zidu a co delaji v Australii,tak se nedockate zadne odpovedi,tak ,tedy ,jake zakony a pro koho?

49632

19.4.2005 6:17

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

albert 69.?.?.?

Bez pochyby i toto je vina p. Zundela !
Kdyz tasemnicim, pijavicim, strevnim cervum a roupum dochazi potrava, tak se o jejich "bohosluzbe" pusti do sebe! Krasa ! [chechtot]


17.04.2005 - odkaz vede na jiný server - Izrael a židovství
Židé v Praze se pobili o Staronovou synagogu
V hromadnou rvačku, v níž se navzájem tloukli muži i ženy, se minulou sobotu zvrhla ve světoznámé Staronové synagoze v Praze sváteční bohoslužba, jež má být nejdůležitějším okamžikem židovského náboženského týdne. Během pranice prý padaly i nadávky do "nacistických sviní". Ostudný incident, který se nyní zjevně snaží obě strany sporu ututlat, popsala jako první americká Jewish Telegraphic Agency (JTA).
www.osud.cz

49637

19.4.2005 8:13

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Ariel Shitstein arielshitstein (zavináč) yahoo (tečka) com 24.?.?.?

Je to zajímavé,ale čím častěji slyším slova - žid,Israel,holocaust,tak se mi hned chce blejt a následuje to
prudkými křečemi mojí "chocolate starfish",po kterých je nutné použít Israelskou či Amíckou vlajku k důkladnému otření "starfishovo úst",
hehehe!

49642

19.4.2005 8:20

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Ariel Shitstein arielshitstein (zavináč) yahoo (tečka) com 24.?.?.?

Jó,a když už budu psát Ernstýmu,nemáte někdo adresu na Mordechaje Vannunu?Toho se mi zdá,že by židi také nejradši zadávili tou jejich "svobodou" a "demokracijí"!

49643

19.4.2005 10:34

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

TT 62.?.?.?


Občas mi nevyhovuje styl příspěvků pana Stwory. Obsahově snad dobře a asi i dobře myšleno, ALE... Bojím se, aby Zvědavec neuklouzl a nestal se z něho taky Manipulativec.

49652

20.4.2005 1:05

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

zap 65.?.?.?

Reakce na 49652

Kdyz se chcete nechat manipulovat

to je Vase vec. Vetsina z nas se sem chodi 'odmanipulovat'. [chechtot]

49760

20.4.2005 9:21

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

TT 62.?.?.?

Reakce na 49760

Jasně že jo. Problém je v tom, že některý články (a přibývá jich) mají v poslední době manipulativní prvky. Nestranný pozorovatel by mohl tvrdit, že to je obyčejnej výplach... Ikdyž mám většinou stejné nebo aspoň podobné názory jako se prezentují ne těchhle stránkách, forma podávání názorů se začíná podobat manipulaci. Aspoň já to tak začínám cítit - proto na to upozorňuju..

49823

19.4.2005 13:02

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Osud Ernst Zundela lze dokumentovat pribehem ,kdy mu "nekdo" chtel zapalit dum v Torontu,samozrejme dle ochoty policie se muzete dovtipit ,kdo asi je na vine,takze ,ukazem vysetrovani bylo to ,ze se nic nevysetrilo pri vsech tech dnesnich modernich prostredcich,Zundel utrpel velkou hmotnou skodu a vsichni jeho pratele se ocitli v beznadeji pokud se i jim neco takoveho prihodi.Mossad uz vyridil peknou radku lidi ,jednou to byl obchodnik se zbranemi,co prodaval jejich nepriteli a tak dodejchal po zasahu nekoho,take se nic nevysetrilo,proc ,Zundel se nedockal takoveho osudu je zcela snadna odpoved ,protoze je velmi dobre svetove znamy a oni si dobre spocitaji o kolik by ve svete "narostl anti-semitismus" a mimo jine by se stal obeti-hrdinou pro tisice nasledovniku a tak voli pomalou ,ale jistou cestu,ktera nezkonci jak proces s Dimitrovem pred nacistickym soudem,tento proces ,pokud k nemu vubec dojde bude zcela jiny ,nez jak mnozi lide znaji z jinych politickych procesu,rozsudek je znam,umlcet jej a dostat z oci verejnosti,ted vsak nastala problematicka doba pro kolaboranty Israelu,kdo z nich na sebe vezme tu zotpovednost,nebot ,historie nikdy moc netrestala soudce,kteri soudi v kazdem rezimu ,co prijde ,ale ,zde v pripade Zundela muze byt soudcem nikym neovladatelny dav ,jak v pripade Cauceska v Rumunsku,kde nastoupil soudce nejvysssi a dosud nezkorumplovany -lid ,ulice.Zundel se stal pro nemecky pravni aparat "horkym bramborem",zide ,pouziji tento aparat,tak jak pouzili Rimany na ukrizovani Jezise.

49663

19.4.2005 13:54

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

židobolševik 147.?.?.?

Ernest Zündel ve skutečnosti vůbec neexistuje, vymysleli si ho ilumináti, aby líp ovládali masy! [naštvaný] Zednářská lobby neustále vymýšlí příběhy o Zündelovi, aby rozvířila nenávist a neklid!

49667

19.4.2005 15:02

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Vlada 194.?.?.?

Víte, já se domnívám, že Ernest Zuendel by měl jít sedět. Pokud dovolíte, pokusím se vám zde vysvětlit důvody, které mě k tomuto přesvědčení vedou:

Druhá světová válka byla ukázkou největších hrůz a bezpráví, kterých se člověk může dopustit. Stačí se podívat na jakýkoliv dokument o fašistických zločinech a připomenout si, jak nelidsky zacházeli němci se zajatci v koncentračních táborech a zejména s židy. Uvědomte si, že je to jen nějakých 60 let, co se tyto hrůzy odehrávaly. Že by se podobné lidské utrpení dnes již nemohlo opakovat? To je velký omyl. Stačí sledovat nárůst neonacistických koncertů v naší republice nebo nárůst jejich politického vlivu v Německu. Dnes již víme, že se proti těmto skupinám, které popírají existenci holocaustu a koncentračních táborů a oslavují Hitlera jako vůdce, který prý o jejich existenci neměl tušení, musí zakročit co nejdříve, aby své názory nemohly šířít a nezískávaly tak, jako Hitler který byl z počátku zahraničím naivně ignorován, stále větší popularitu.

Pak je zde otázka zmíněného holocaustu. Válka je vždy velké zlo, při kterém umírá spousta nevinných lidí. Lze diskutovat nad tím, zda např. válka američanů v Iráku byla vedena spíše pro důvody ochrany iráčanů před sadistickým diktátorem nebo z důvodu kontroly ropných zdrojů, ale nelze diskutovat nad systematickým vyhlazováním jedné rasy - ať si již o ni myslíme cokoliv, které prováděli fašisté ve svých koncentračních táborech. Proto se stal holocaust jakýmsi sybolem největších hrůz 2. světové války a ucíváme-li oběti holocaustu, uctíváme všechny oběti války, ať už židy, sověty nebo němce.

Lze regulérně diskutovat o tom, kolik obětí a jaké národnosti a víry zahynulo v německých koncentračních táborech. Ale zpochybňovat holocaust je jako otevřeně podporovat dnešní neonacisty a hrdě se hlásit k jejich myšlení. Proto musí být člověk, který šíří podobné názory, uvězněn.

Vím, řeknete mi, že není možné ve svobodném světě zavřít člověka za jeho názory. Zkuste si ale vzít případ jednoho afrického šamana, který přesvědčoval osoby infikované virem HIV, že souloží s dětmi se ze své nemoci vyléčí. Tento člověk také JEN šířil své názory. A teď ruku na srdce - nechali byste jej v této činnosti pokračovat?

49678

19.4.2005 16:00

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 81.?.?.?

Reakce na 49678

podlehl jste.. strasaku jmenem holokaust..

49681

19.4.2005 16:06

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Vlada 194.?.?.?

Reakce na 49681

... a nebo jsem nepodlehl strašáku jménem Zvědavec?

Rád bych se vás zeptal - viděl jste někdy nějaký dokument o německých koncentračních táborech? Mluvil jste někdy s lidmi, kteří koncentrační tábor přežili, jak se s nimi a zejména s židy v těchto táborech zacházelo? Já ano.

49682

19.4.2005 18:27

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

VaclavK 217.?.?.?

Reakce na 49682

takze podlehl [smích]

ja pane videl dokumenty o tom, ze zeme je plocha

musite si vybrat komu a cemu verit, jestli nekomu kdo vam predklada dogma nebo nekomu kdo po vas nechce nicemu verit ale ptat se

49701

20.4.2005 18:26

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Markéta 85.?.?.?

Reakce na 49701

Pane Václave,

můžete mi, prosím, vysvětlit, jak to tedy s tím holocaustem je, pokud to podle vás není tak, jak tomu věří pan Vláďa.
Už jsem se tady jednou při jiné diskusi na Zvědavci ptala pana Táborského a on mě poslal k psychiatrovi. A představte si tu moji smůlu, psychiatři, které znám, věří na holocaust.
Takže stále nic nevím a jsem z toho zmatená. Neustále se tu něco naznačuje, ale na přímou otázku vás odkáží na cvokaře. Taková krásná příležitost přesvědčit další ovečku do svého stáda a pan Táborský toho nevyužil. Myslíte, že můžu doufat, že byste se toho ujal? A prosím, žádné linky, zajímá mě to od vás, od jednoho z holocaust deniers.

Děkuji.

49889

20.4.2005 20:22

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 84.?.?.?

Reakce na 49889

ja vam to jeste zkomplikuju... me je uprimne jedno jestli byl nebo nebyl, navic se domnivam, ze jeho popirani neni ani tak o tom, ze neumrel ani jeden, je to spise boj proti zvelicovani, nasrani na to, ze ti, kterych se nejvic mel tykat ho jen zneuzivaji ke svemu prospechu, volaji po zruseni tohoto zrejme nekonecneho bianco-seku k cemukoli, za co by jini uz snad i viseli, ke zruseni teto nekonecne get-out-of-jail karty.. masivni propagatori holokaustu z toho vsak udelali neco na urovni neposkvrneneho poceti.. verite na neposkvrnene poceti?

mozna je to paradox, ale jestli jsem si neco odnesl z dila A.Einsteina, zida ja prase a malem i izraelskeho prezidenta, pak to, ze je potreba se ptat na vse, delat neustale myslenkove experimenty, ve kterych zpochybnite vse (doporucuji precist i vam [smích] , odmitat tzv. pravdy

a protoze historie je takova jaka je, nemam sanci to videt na vlastni oci, event. mluvit s ucastnikem, ale takovym, ktery je pro me moralni autorita a vim, ze jeho slovo plati .. Lide jako S. Wiesenthal to proste nejsou a nebudou..Nemuzou to byt ani snahy dalsich zidu jako Spielberga apod protoze mohu sledovat desitky hodin povidani dedecku a babicek, ale proc verit zrovna jim? podobne video se da jiste natocit i s byvalymi SSaky, a proc jim neverit?

ja se osobne vzdal nadeje na to, ze budu si moci jednou pro sebe rict, ano, existoval nebo ne, neexistoval..
nehodlam Vas presvedcovat o tom, jestli neco bylo nebo ne..verte cemu chcete, ale o jedno vas prosim, nepiste priste takove blbosti jako 'nevkladejte URL' do INTERNETOVE diskuze, to se mi obraci oci v sloup ale takoveto lapsy nevidam poprve takze to jiz preziji bez ujmy na zdravi

49910

20.4.2005 23:54

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

hostující 84.?.?.?

Reakce na 49910

...a protože historie je taková,jaká je...
Jenom malou poznámečku,bych si dovolil:
Historie je propaganda. Psaná vítězi. [smích]

49957

21.4.2005 8:58

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 84.?.?.?

Reakce na 49957

samozrejme validni pripominka.. ocekavam, ze to na zvedavci je vsem jasne... ale mozna je opravdu lepsi to explicitne napsat..

50004

21.4.2005 16:52

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Markéta 85.?.?.?

Reakce na 49910

Pane Václave, děkuji, nic jiného jsem od vás ani nečekala.
A co se týká těch odkazů, můžete si oči obracet jak chcete, ono to dává smysl, linků si najdu na internetu spoustu a na cokoliv. Takže vzhledem k tomu, že jste mě nepochopil, řeknu to po lopatě -šlo mi o to, najít někoho - živého (i když jen virtuálního), kdo bude ochoten o tom, co si myslí hovořit přímo a ne jen neustále něco naznačovat. Když někomu předhazujete, že holocaust je jen strašák, bylo by asi záhodno vysvětlit proč a zdůvodnit, co vás opravňuje k tomu, něco takového tvrdit.
V opačném případě nezbývá než souhlasit s panem Vláďou, že jste něčemu podlehl vy.
A to, že vy nesouhlasíte s tím, co se děje okolo holocaustu a že je podle vás zneužíván, nikterak nezmění ten prostý fakt, že holocaust byl a nezmenšuje to zvěrstva a zločiny, které je nutno si za tímto slovem představit.

50045

22.4.2005 10:54

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 81.?.?.?

Reakce na 50045

vy jste jako gramofonova deska.. kterou vydal Greenpeace..

ne skutecne ode me nedostanete pozitivni dukaz, ze holokaust neexistoval, vysvetlil jsem proc, STEJNE jako takovy dukaz NEDOSTANU JA OD VAS

50172

22.4.2005 11:02

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 81.?.?.?

Reakce na 50045

a protoze mam obecne o lidech na diskuzich (opet obecne) jiz jiste mineni, vysvetlim to s tim greenpeace

pracujete (prave jako greenpeace) s nemoznosti, z hlediska logiky nebo az snad dokonce vedy( a ze historie je vedni obor), prinest nevyvratitelny dukaz o .. (well, cemkoli)

a protoze ja tento dukaz prinest nemohu (to bych musel naject na stejnou kolej jako vy)..pro vas to znamena..aha, takze to je prave naopak

jinymi slovy -i kdyz nemuzu nevyvratitelne dokazat neexistenci holokaustu, porad me to opravnuje jit nejdal kam zajit lze, totiz prijit s hypotezou, ze na zaklade informaci, ktere jsou znamy, nebyl nebo ne tak, jak se uci( a jak to naucili i Vas)

50174

22.4.2005 2:31

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

dusan 70.?.?.?

Reakce na 49889

Už jsem se tady jednou při jiné diskusi na Zvědavci ptala pana Táborského a on mě poslal k psychiatrovi. A představte si tu moji smůlu, psychiatři, které znám, věří na holocaust.

Marketa

Jake stesti pani Marketo. Byt to pred 20 lety uz by jste
sedela na psychiatrickem oddeleni a pan Taborsky by vas
vysetroval. Asi v tom posilani lidi na psychiatricke odde-
leni ma nejakou zkusenost.

50121

22.4.2005 10:52

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 81.?.?.?

Reakce na 50121

myslim, ze podobne nefer prispevky (a pokud p. Taborsky napsal skutecne to o tom posilani do blazince bez kontextu, ironie nebo ja nevim, pak se to tyka i jeho) nejsou v diskuzi treba

50171

22.4.2005 16:08

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Markéta 85.?.?.?

Reakce na 50121

Já vím, pane Dušane, že mám štěstí.
A půjdu ještě dál. Za své názory bych o 50 let dříve skončila v komunistickém lágru, cca o 60 let dříve by to byl koncentrák a byla bych jednou z obětí holocaustu (echm, který ovšem nebyl) a tak bychom mohli pokračovat hlouběji do historie a vždycky by se něco našlo.

50210

22.4.2005 17:28

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 84.?.?.?

Reakce na 50210

s temito nazory se i dnes muzete stat neceho obeti [smích]

povrchnosti, PR masinerii a nedostatku vlastniho usudku [smích]

byt obet komunisticke ci jine perzekuce je alespon vec svedomi ale toto ..

50219

22.4.2005 23:11

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Markéta 85.?.?.?

Reakce na 50219

Pane Václave,

musím se zeptat, oč vám jde? Šlápnul vám někdo na kuří oko nebo z jakého důvodu se do mě navážíte?

>s temito nazory se i dnes muzete stat neceho obeti [smích]
Myslíte můj názor, že holocaust byl nebo že nesdílím přesvědčení o židovském spiknutí s cílem ovládnout svět (je mi plusem, že taky pochybuji? nebo pochybnosti o pochybnostech se nepřipouští? [mrknutí jedním okem])
>
>povrchnosti, PR masinerii a nedostatku vlastniho usudku [smích]
Kde vůbec berete v sobě tu drzost, prohlašovat o člověku, kterého neznáte, že je povrchní, že má nedostatek vlastního úsudku a podobné nesmysly?
Vy jste evidentně ve svém duševním vývoji z nějakého důvodu dospěl k názoru, že protože pochybujete o holocaustu, jste inteligentnější a lepší člověk, než já, která v holocaust věří. Ve své ješitnosti si ani nedokážete připustit myšlenku, že ten druhý člověk mohl ke svému názoru přijít právě proto, že šel do hloubky a o danou problematiku se zajímal více, než je obvyklé. A že vy jste dospěl k něčemu jinému než já? Nikdo vám to nebere, já s váma nesouhlasím, ale dál se svobodně vyjadřujte, jak je libo. Jen nevím z jakého důvodu máte při tom potřebu mě urážet.
>
>byt obet komunisticke ci jine perzekuce je alespon vec
>svedomi ale toto ..
Omlouvám se, že jsem neumřela v koncentráku. Snad lze brát jako polehčující okolnost to, že jsem ještě nebyla na světě. Já jsem se jen jako student nechala ztlouct na Národní a poté jsem stávkovala.

50254

22.4.2005 23:44

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 84.?.?.?

Reakce na 50254

nikdo Vas neurazi.. jen varuje [smích]

a ze to je potreba je videt z vasi reakce..clovek, vedomy si techto rizik by totiz takto nereagoval [smích]

stejne tak se nemusite omlouvat..
jen az jednou budete opravdu v situaci, kde proste plkani nebude stacit, uvidite sama pred sebou, jak se zachovate..

50258

23.4.2005 0:26

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Markéta 85.?.?.?

Reakce na 50258

Já už v takové situaci byla a obstála jsem a jak jste na tom vy?

50267

23.4.2005 8:26

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 84.?.?.?

Reakce na 5

myslite tu narodni? to uz jsem komentoval..byl jsem tam take ale dneska na to az tak hrdy nejsem, ne snad ze bych chtel navrat komunistu, chran buh, ale panove Zifcak a jemu podobni me to dali do jinych perspektiv

50306

22.4.2005 23:47

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 84.?.?.?

Reakce na 50254

kdyz jste zminila tu narodni, uz tam jste byla soucastni predem pripravene masinerie rizene zvrchu [smích]

50259

23.4.2005 0:35

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Markéta 85.?.?.?

Reakce na 50259

A proč jste nám to, milý pane, nepřišel říct v 89, mohl jste nám ušetřit práci?

50269

22.4.2005 20:57

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

dusan 70.?.?.?

Reakce na 50210

Já vím, pane Dušane, že mám štěstí.
A půjdu ještě dál. Za své názory bych o 50 let dříve skončila v komunistickém lágru, cca o 60 let dříve by to byl koncentrák a byla bych jednou z obětí holocaustu (echm, který ovšem nebyl) a tak bychom mohli pokračovat hlouběji do historie a vždycky by se něco našlo.

Markéta -- 85.?.?.?


XXXXXXXXXXXXXXXXX

No a pred tim nekde upalena na hranici. Jake stesti, ze
tady mame pana Taborskeho, ze on tyto prestupky hlida.

50238

19.4.2005 16:09

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 49678

>Lze regulérně diskutovat o tom, kolik obětí a jaké
>národnosti a víry zahynulo v německých koncentračních
>táborech. Ale zpochybňovat holocaust je jako otevřeně
>podporovat dnešní neonacisty a hrdě se hlásit k jejich
>myšlení.

Klíčem k odpovědi jsou právě tyhle dvě věty. V nich si totiž odporujete. Buď budeme regulerně diskutovat nebo postavíme diskuzi na toto téma mimo zákon. Nelze obojí.

A co se Zündela týče, ať ho zavřou, až zčerná, jestli něco udělal. Ale ať ho nejprve obviní, umožní mu obhajobu podle běžných standardů a odsoudí ho. ALe není možné držet ho ve vězení tolik roků a nesdělit mu, z čeho jej viní. A nelze udělat obžalobu tak tajnou, že ji nesmí vidět ani on sám, ani jeho právní zástupce.

49683

19.4.2005 16:32

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Vlada 194.?.?.?

Reakce na 49683

Vážený pane Stworo,

pokud se nepletu, diskuze o holocaustu nejsou postavené mimo zákon. Mimo zákon je popírání holocaustu. A mám dojem, že právě toho se pan Zuendel v minulosti dopouštěl.

Ano, jako každý obviněný by měl mít i on právo na obhájce a na znalost svého obvinění. To by šlo glosovat jedním odstavcem. Ale psaní několika článků a vybízení k posílání dopisů Zuendelovi je očividná podpora jeho a jeho názorů na neexistenci holocaustu a s tím související podpora neonacistického myšlení.

49689

19.4.2005 17:08

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

židobolševik 147.?.?.?

Reakce na 49689

přesně!

49691

19.4.2005 17:52

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 49689

>pokud se nepletu, diskuze o holocaustu nejsou postavené mimo
>zákon. Mimo zákon je popírání holocaustu.

Pletete se. Každá diskuze automaticky předpokládá tvrzení "a" a proti němu tvrzení "b". Jestliže budou všichni diskutující tvrdit totéž, nejde o diskuzi, ale o shluk reproduktorů.

> A mám dojem, že
>právě toho se pan Zuendel v minulosti dopouštěl.

Ne. Zündel je revisionista, nikoliv popírač. To je drobný rozdíl, který média ochotně přehlédla. Zündel říká: "Myslím si, že nebylo zabito šest milionů židů. Pojďme se o tom pobavit."

>Ano, jako každý obviněný by měl mít i on právo na obhájce a
>na znalost svého obvinění. To by šlo glosovat jedním
>odstavcem.

Opět ne. Tady se licituje o něčem větším, než o Zündelovi. Tady se píše o fundamentálním právu každého člověka být postaven před soud a dozvědět se obvinění. Říká se tomu habeas corpus a je to právo v Evropě běžné od 14. století.

Pokud dochází k takovým přehmatům, věnuji tomu klidně i veškerý prostor zde. Uvědomte si, že když jim tohle dovolíme, příště se to může stát každému - i vám.

To, že Zündela spojují s nacismem, je zase šikovná propaganda médií pod kontrolou těch stejných lidí, kteří ho zavřeli. Umožňuje to spolehlivě odradit každého, kdo by se ho zastál.

49696

19.4.2005 19:15

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Vlada 194.?.?.?

Reakce na 49696

> Pletete se. Každá diskuze automaticky předpokládá tvrzení "a" a proti němu tvrzení "b". Jestliže budou všichni diskutující tvrdit totéž, nejde o diskuzi, ale o shluk reproduktorů.

Vážený pane Stworo,
tohle přece nemůžete myslet vážně. Copak jste se nikdy nezúčastnil debaty pojednávající o více než 2 tvrzeních? Abych to vysvětlil názorně - můžete prohlašovat, že nebylo popraveno nacisty 6 milionu židů, ale jenom 5. Stejně tak můžete zastávat názor 1 milionu mrtvých židů. Ale pokud začnete, stejně jako dnešní naonacisté, popírat úplně holokaust a popravy židů, dostáváte se, a podle mě zcela správně, do sporu se zákonem.

> Ne. Zündel je revisionista, nikoliv popírač. To je drobný rozdíl, který média ochotně přehlédla. Zündel říká: "Myslím si, že nebylo zabito šest milionů židů. Pojďme se o tom pobavit."

Podle toho, co jsem od Zuendela četl, mi naopak přijde, že stejně jako neonacisté holocaust zcela popírá:
nobody was gassed in any German concentration camps-no Jews, no gypsies, no murderers, no Communists, etc., nobody

> Tady se píše o fundamentálním právu každého člověka být postaven před soud a dozvědět se obvinění.

A má tomuto právu pomoci psaní soustrastných pohlednic Zuendelovi? Ne. Vaše články vyjadřují Zuendelovi plnou podporu - včetně jeho názorů. Nepíšete jen o právu člověka na znalost obvinění.

> To, že Zündela spojují s nacismem, je zase šikovná propaganda médií pod kontrolou těch stejných lidí, kteří ho zavřeli.

Vždyť ten člověk se sám hrdě hlásí k neonacismu už od 70. let psaním spisů jako White Power Report nebo vydáváním a ilustrováním knížek jako The Hitler We Loved and Why, kde je Hitler popisován jako decentní a mírumilovný člověk. Tyto lidi je třeba oddělit od společnosti - právě jak píši ve svém prvním příspěvku.

49705

19.4.2005 19:44

Pane Vláďo,

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 49705

vím o Zündelovi málo a tak nemíním do debaty podstatněji zasahovat. Ale několik obecných poznámek bych měl.

Ani ti z "popíračů", kteří popírají existenci plynových komor, netvrdí, že Židé byli za Hitlera ve vatě. Připouštějí, že jich mnoho zahynulo v táborech - vyčerpáním, nemocemi, týráním atd., ale nikoli v plynových komorách. Tento názor si, při své svéráznosti, zaslouží, aby byl diskutován a evt. vyvrácen, nikoli kriminalizován!

To, že za války nebyli Židé pronásledováni vůbec, to je samozřejmě falšování historie, ale to snad kromě několika úplných nacistických primitivů netvrdí nikdo.

Pokud se Zündel provinil propagací genocidální ideologie, měl by z toho být obviněn a za to posazen evt. do lochu. Pokud s ním dělají to, co dělají, aniž byl formálně obviněn, považuju to za skandál, i kdyby šlo o Charlie Mansona. Navrch tím prokazují medvědí službu obětem nacismu (ať už v jakékoli podobě), neboť vyvolávají zřetelný dojem, že potřebují něco skrývat.

49710

19.4.2005 20:13

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 49705

Pane Vlado,

no tak jste mi pěkně nahrál. Je mi líto, že vás musím zase zklamat, ale Zündel se nehlásí k nacismu. Toto tvrzení se mnohokrát objevilo v masmédiích (kontrolovaných stejnými lidmi, kteří ho nechali zavřít) s úmyslem ho poškodit, ale nikdy se to nepodařilo prokázat, ačkoliv se o to velmi snažili.

Kanadská vláda nasadila na Zündela dokonce kontrašpionáž CSIS, která ho víc jak deset roků usilovně špehovala. Nemyslete si, že kdyby se něco takového našlo, že by ho neodsoudili v Kanadě. I tady máme jasné zákony proti nacistům. Zündela soudili snad desetkrát. Pokaždé skončili s prázdnou.

Proto poslední soudy byly tak obestřené tajemstvím. Proto žaloba byla tajná. Kdyby se do ni mohl podívat alespoň Zündelův právník, tak by se na to přišlo, a museli by ho zase pustit. Přečtěte si zápis ze soudního jednání: http://www.zvedavec.org/clanky/zundell.php. Přečtěte si, jak probíhal výslech svědků. Je to fraška. Ale navzdory frašce museli hned v úvodu napsat: "Mr. Zundel is 65 years old. He has no criminal record in Canada and faces no criminal charges in Canada. He lived in Canada from 1958 to 2000, when he moved to the U.S. after marrying Dr. Ingrid Rimland, an American... atd."

49713

19.4.2005 17:06

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

židobolševik 147.?.?.?

Reakce na 49683

Ovšem diskuze musí mít jistou úroveň! Tvrzení, že holokaust vůbec nebyl, je účelová lež s cílem vyvolávat nenávist proti židům. Netvrdím, že je správné na to reagovat tak, jak se postupuje v případu Zündela, ovšem Zündel osobně pro mě nepatří ani mezi seriózní badatele, ani mezi slušné lidi. Všechny snahy "popularizovat" a ospravedlňovat třetí říši mi jsou naprosto odporné. Obětí totiž nebylo pouze šest miliónů židů a další koncentráčníci, ale dalších 55,5 miliónů padlých v naprosto nesmyslné světové válce. Takže šest miliónů sem, šest miliónů tam, nacismus stejně byl největší katastrofou v dějinách lidstva! A mám otázku:

Je z morálního hlediska rozdíl např. mezi vrahem 300 a 3000 lidí?

Pro mě jsou oba nepředstavitelné zrůdy, a oba si zasluhují nejtvrdší možný trest! Německý stát neměl právo zavřít do koncentráku vůbec nikoho bez soudu, a jestliže dozorci třeba zabili o polovinu míň lidí, než jsou nejvyšší odhady, nic to nemění na tom, že to byly bestie. A poznala to na sobě i spousta Čechů, mimochodem

Osobně se navíc domnívám, že kdyby ten komunistický pisálek z Šumperka, co měl asi před dvěma lety soud kvůli vybízerní k třídní nenávisti dostal tak tři roky natvrdo, Zvědavec by tomu nadšeně tleskal. Mě zase nedojímájí lapálie nějakého nácka, no...

>>Lze regulérně diskutovat o tom, kolik obětí a jaké
>>národnosti a víry zahynulo v německých koncentračních
>>táborech. Ale zpochybňovat holocaust je jako otevřeně
>>podporovat dnešní neonacisty a hrdě se hlásit k jejich
>>myšlení.
>
>Klíčem k odpovědi jsou právě tyhle dvě věty. V nich si totiž
>odporujete. Buď budeme regulerně diskutovat nebo postavíme
>diskuzi na toto téma mimo zákon. Nelze obojí.

>
>A co se Zündela týče, ať ho zavřou, až zčerná, jestli něco
>udělal. Ale ať ho nejprve obviní, umožní mu obhajobu podle
>běžných standardů a odsoudí ho. ALe není možné držet ho ve
>vězení tolik roků a nesdělit mu, z čeho jej viní. A nelze
>udělat obžalobu tak tajnou, že ji nesmí vidět ani on sám,
>ani jeho právní zástupce.

49690

20.4.2005 0:51

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

carodejnik 84.?.?.?

Reakce na 49690

>Je z morálního hlediska rozdíl např. mezi vrahem 300 a 3000 lidí?

Nie je.
A preto by mali byt zriadene holocaustove pomniky obete zidovskych zverstiev v Palestine.
Koncentraky v Europe su uz davno minulostou, koncentraky v zidovskej rezii/Palestina a americko-zidovskej verzii/Guantanamo su sucasnostou.
Ariel Sharon, Itzik Rabin, Wolfowitz, Rumsfeld, Fleischer, W.Clark, Allbrightova-Korbelova, Sadam Husein, G.Bush, G.Bush jr..... by mali byt v sulade s norimbergskymi zakonmi popraveni za vrazdy, znasilnenia, mucenie vaznov a ine vojnove zlociny civilnom obyvatelstve.

49756

20.4.2005 0:54

Pane židobolševiku,

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 49690

máte naprostou pravdu co se nácků týče. Článek a diskuse ovšem není o tom, jaký humus byli nacisti, ba ani o tom, jaký humus je (nebo není) pan Zündel, nýbrž o tom, jaký humus je zavřít někoho - kohokoli - bez obvinění a soudu na tak dlouhou dobu.

49757

20.4.2005 2:59

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

Reakce na 49690

O ničem takovém nevím, domnívám se, že komunističtí "popírači" byli vždy osvobozeni, naposledy nějaký Pecha.

49785

19.4.2005 23:25

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

forby 84.?.?.?

Reakce na 49678

A on pan Zuendel rika lidem, ze tech zidu bylo malo a je treba je do tech 6 mio "dodelat"? Kdyz pouziju priklad se samanem tak je to sasi jako kdyby prisel misionar a zacal tvrdit ze HIV pozitivni jednim stykem nakazi 5-6 malych nebohych deti a jedno kote. A saman se pokusi vysvetlit tomu nakazenemu, ze jen jedno. tedy nepopira existenci presnosu HIV stykem s detmi(podobne jako nepopira existenci KZ), ale zpochybnuje jen zvelicene dusledky udavane misionarem. Pripadne zada dukazy pro tvrzeni o tech 6 detech. A kdyz to dozeme jeste dal tak mu misionar privede 8 deti ktere na vlastni oci videli jak nektere deti umreli a tak je to tedy pravda. Saman stale neveri. a tak promitnou film cele vesnici, o tom jak HIV pozitivnimu, staci vlasnte to dite jen pohladit a ma prinejmensim problemy(kdyz uz nam neproslo tech 5-6 deti - kote stale plati [smích] )

49738

20.4.2005 0:37

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

carodejnik 84.?.?.?

Reakce na 49678

>Víte, já se domnívám, že Ernest Zuendel by měl jít sedět.
>Pokud dovolíte, pokusím se vám zde vysvětlit důvody, které
>mě k tomuto přesvědčení vedou:

Ja si zase myslim, ze vy by ste si mali polezat. Dovody ste uviedol sam [vyplazený jazyk]

>Že by se podobné lidské utrpení dnes již nemohlo opakovat? To je >velký omyl.

Samozrejme, ze to je omyl. Opakuje sa denno-denne: Irak, Afghanistan, Srbsko, Guantanamo. Lenze za to Zuendel nemoze, to skor ti Juden.

>ucíváme-li oběti holocaustu, uctíváme všechny oběti války, ať už židy, sověty nebo němce.

Ja ziadne obeti holocaustu neuctievam a ani nemienim. Mne to totiz uz lezie usami.
To uz bz som skor zapalil sviecku za srbske obete US-sionisticko-fasistickeho zverskeho vycinania a bombardovania skol a nemocnic v Belehrade, pod vedenim zida W.Clarka, v rezii cecho-zidovky M. Allbrightovej. Havlom nahrhovanej kandidatky na ceskeho prezidenta......

49752

20.4.2005 15:10

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 49678

Druhá světová válka byla ukázkou největších hrůz a bezpráví, kterých se člověk může dopustit.Jiste, ale dodnes se tak deje stale ve stejne mire. Protoze "vitezove" nebyli za sva zverstva v II.sv. valce az dodnes vubec potrestani a tyka se to hlavne anglo-americkych a sionistickych zlocincu.
Tzv. demokracie made in USA-Israel je dnes nesmirne skodliva a krajne nebezpecna demagogicka ideologie. Kde to nezvladnou lzi, manipulace a korupce, pripadne vydirani, tam nastoupi "zakon" a silove reseni.

49863

19.4.2005 19:46

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Emma Bovary 62.?.?.?

Osobně tuhle kauzu sleduji s určitou škodolibostí. Je jasné že Zundel je spíš co jiného neškodný blázen a jeho stíhání je absurdní. Na druhou stranu je usměvné když se demokratického zacházení a svobody slova dovolává člověk který za idealní společenské zřízení považuje systém který jakoukoliv svobodu slova tvrdě potlačoval (rozuměj Německo 1933-45). Ale i tak budme demokraté a nechme Zundely a jim podobné svobodně hlásat svoje bláboly. To prosím nezaměnovat za diskusi s těmito lidmi ta je zbytečná jako je zbytečná diskuse s vyznavači UFO nebo zastánci názoru že Země je placka. Lepší než Zundela zavřít by bylo udělit mu cenu Bludný balvan co dostávají různí astrologové a podobní šarlatáni.

49711

19.4.2005 21:18

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Vlada 194.?.?.?

Vážený pane Stworo,

nepochybuji o tom, že víte o panu Zuendelovi více než já. Pokud si mám ale o někom udělat názor, vycházím z informací z více zdrojů. Vy tvrdíte, že pan Zuendel nepopírá holocaust a nehlásí se k neonacizmu. Můj názor je, že pokud někdo popírá systematické vyvražďování židů nacisty, tak popírá holocaust a pokud obhajuje Hitlera a zastává myšlenku nadřazenosti bílé rasy, tak se hlásí k neonacismu. Také všechny zdroje na internetu, které jsem našel, mě v mém názoru utvrzují:

In 1978, however, a Canadian Broadcasting Company journalist revealed that using his middle names, Christof Friedrich, Zundel had become Canada's leading pro-Nazi and Holocaust-denial propagandist. Once exposed, Zundel continued his efforts under his conventional name.

Zundel also contributed articles to the now-defunct West Virginia-based neo-Nazi magazine, Liberty Bell, published by George Dietz, and was listed on the editorial staff of White Power Report, another Dietz publication.

Zundel's early writings are a mix of neo-Nazi and white supremacist rhetoric, condemnations of Jews and Zionism, charges that Western media and governments bash Germany and Germans and Holocaust-denial and conspiracy theory. He was fixated on U.F.O.'s, believing them to be Nazi secret weapons based somewhere in Antarctica.

In the late 1970s and early 1980s, the catalog of Samisdat Publications grew from a few texts about Holocaust denial to a vast offering of Nazi and neo-Nazi memorabilia.

Through the sale of these materials and the solicitation of donations, Zundel was able to distribute his Holocaust-denial and pro-Nazi materials throughout the world, with particular emphasis on Canada, the United States and West Germany.

The dissemination of Nazi and neo-Nazi materials was illegal in West Germany (as it is today in the unified German state), and Zundel's efforts attracted the attention of the authorities.

Nonetheless, Zundel was convicted on February 26, 1985, of publishing false news about the Holocaust. He was sentenced to fifteen months in jail, and three years probation, during which he was prohibited from publishing on the subject. In May 1988, at the conclusion of the second Zündel trial, the jury declared him guilty. A few days later, he was sentenced to nine months imprisonment.

Both Zündel and Rimland lived through the defeat of the Nazis, and both lament it.

Ernst Zündel ... is a German Holocaust denier and pamphleteer who was jailed several times for publishing hate literature.


Nebo vy se snad domníváte, že obhajoba Hitlera by neměla být trestným činem?

49719

19.4.2005 21:39

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 49719

Pane Vlado,

Hranice mezi revizionisty a skutečnými neonacisty může být velmi tenká. Podle mého názoru (a podle názorů mnoha soudů) Zündel tu hranici nepřekročil. Vy uvádíte oficiální bláboly tisku (bohužel jste neuvedl link, což poněkud ztěžuje přesnou identifikaci zdroje), ale je to přesně ve stylu zdejších masmédií. Jestli pan Zündel přispíval někam, kam neměl, pak bych chtěl vidět přesně co napsal. Proč ty jeho články nejsou nikde k dispozici? Proč mám odsuzovat něco, co jsem sám nečetl? Nepřipomíná vám to obdobu v Československu po Chartě 77, kde ji všichni hromadně odsuzovali, a nikdo ji skoro nečetl?

Znovu opakuji: Zákon proti propagaci nacismu v Kanadě existuje. Jestliže to tak bylo, jak uvádíte, proč ho na jeho základě neodsoudili a nezavřeli, až zčerná?

Jediné, co byli schopni jakž takž prokázat, je publikování - jak to oni nazvali - "falešných zpráv o holocaustu" a za to jej v roce 1985 zavřeli na patnáct měsíců.

Budiž konstatováno, že i toto nařčení stálo na vodě, protože Kanada v té době neměla zákon umožňující trestat popírače holocaustu. A nemá jej dodnes. Má jen smutně proslulý "hate crime" - trestný čin šíření nenávisti, který dnes úspěšně umožňuje trestat každého kritika nejen holocaustu, ale i multikulturalismu, feminismu a všech těch -ismů, jejichž přisluhovači mají všechna práva a žádné povinnosti. A znovu je třeba zdůraznit, že ani drakonický zákon "hate crime" neumožnil Zündela v Kanadě potrestat. Tak jej raději deportovali do země, kde to snad půjde.

Přečtěte si tohle: http://www.zvedavec.org/clanky/zundel_historie.pdf, ale jen máte-li zájem poznat skutečný stav věcí.

49722

19.4.2005 22:11

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Vlada 194.?.?.?

Reakce na 49722

Vážený pane Stworo,

link na zdroj jsem neuvedl jednak proto, abych šetřil místo a jednak proto, že je velmi snadno dohledatelný. Stačí zkopírovat citovaný text (nebo jen pár sousedících slov) do googlu, ohraničit jej uvozovkami a hned máte seznam webů, kde se daný citát objevuje.

> Znovu opakuji: Zákon proti propagaci nacismu v Kanadě existuje. Jestliže to tak bylo, jak uvádíte, proč ho na jeho základě neodsoudili a nezavřeli, až zčerná?

Nevím. Ale tato otázka je irelevantní. Třeba měl příliš kvalitní právníky než aby byl po zásluze odsouzen. Asi sám uznáte, že výroky soudů nelze apriori považovat za spravedlivé.

Ono je velmi obtížné najít na internetu konkrétní Zuendelovi články, proto jsem vycházel z citací a komentářů stránek, které pokládám za hodnověrné (např. Wikipedii). Ono si stačí přečíst články na Zuendel site, které vychvalují Hitlera, aby si člověk mohl o tomto člověku udělat svůj názor:
http://www.google.com/search?hl=cs&q=%22hitler%22+site%3Awww.zundelsite.org&lr=

49726

19.4.2005 23:10

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 49726

Och. To je od vás moc hezké, že tak šetříte místem tady na Zvědavci. Kéž by to dělali i ostatní. Nicméně našel jsem si ten zdroj, odkud citujete. A víte kde to bylo? Tady: http://www.adl.org/holocaust/zundel.asp. To je stránka Anti Defamation League. A pak také tady: http://www.ihr.org/headlines/040607.shtml. Víte, co to je? To je stránka Institue for Historical Review. A tady: http://www.isranet.org/DataBank/antisemtism.htm. Sám těžký kalibr. Stránky ultrasionistů. Chcete-li argumentovat jejich pohledem na svět, pak ztrácíme čas.

A že měl možná Zündel dobré právníky? Pane Vlado, probuďte se. Kde by na ně vzal? Vždyť je v penzi. A i když pracoval, tak nikdy nevydělával tolik, aby si to mohl dovolit.

Na druhé straně proti němu postavili u soudu celé týmy nejlepších žalobců placených jednak z kapes daňových poplatníků a jednak různými těmi ADL, B'Nai Brith Canada a pod. Tolik roků ho šmírovali CSIS a nic nenašli. Není to divné?

49734

20.4.2005 16:51

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Vlada 194.?.?.?

Reakce na 49734

> Tolik roků ho šmírovali CSIS a nic nenašli. Není to divné?

Vážený pane Stworo,

v tom případě se musím ptát - proč ho zavírali, když na něj nic nenašli? Musím opakovat, že výrok soudu nepovažuji za důkaz o jeho vině či nevině. Navíc tvrzení, že na něj nic nenašli, vyvracejí tyto informace:

The evidence provided by the Canadian Security and Intelligence Service — at least the portion made public Wednesday by Justice Pierre Blais — recapped previously known links between Mr. Zundel and white supremacist groups around the world.

The court was also told Mr. Zundel has connections to white supremacist groups ranging from South Africa's Afrikaner Resistance Movement to Britain's British National Party and the White Aryan Resistance of Germany.

CSIS also said Mr. Zundel has "close ties" with anti-Semitic revisionist Ahmed Rami of Sweden and through him to radical Islam. CSIS said that as recently as last month, Mr. Zundel's Web site had links to Radio-Islam, which it said "calls for total war against Zionism."

"He is considered one of the most notorious distributors of hate material in the world," said the summary of the CSIS brief.

The government added that Mr. Zundel's release would "place him in a position to continue his role as patriarch of the [white supremacist] movement in Canada, accentuated by the notoriety garnered by his release."

- http://www.zundelsite.org/zundel_persecuted/may08_zgram.html


... The individuals and groups defended by this organization are generally from the radical right, and include such Holocaust deniers as Ernst Zundel, Jim Keegstra and Malcolm Ross.

- http://www.zundelsite.org/english/sirc/report/chapter01.html

Co dodat, když se pan Zuendel na svých vlastních stránkách pasuje na odmítače holocaustu, hlásí se k ultrapravici a byl usvědčen z podpory rasistických skupin? Neznám nikoho, kdo by o sobě prohlašoval, že patří k ultrapravici a nebyl to přitom neonacista. Proto, pokud považujeme za správné stíhat šíření neonacistických ideálů, musíme považovat z správné i stíhání Zuendela.

49871

20.4.2005 17:23

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 49871

No ano. To jsou obvinění vznesena možná žalobci, ale bohužel zřejmě nedostatečně doložena. Soudce Pierre Blais ukázal takovou míru zaujatosti v průběhu soudu, že je nad každou pochybnost, že by těch obviněních skočil jak slepice po flusu, kdyby za nimi bylo něco víc než jen prázdná slova. To, co citujete, je sice ze stránky zundelsite.org, ale uveřejnil to Canadian Press Wednesday, 7.5.2003 a zundelsite.org to uvádějí, aby ukázali míru fanatické nenávisti sionistů a zaujatosti médií proti Zündelovi.

49877

20.4.2005 17:41

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Lev 82.?.?.?

Reakce na 49871

Myslim, ze vas mohu oslovit "pane" ! Vlada. Precetl jsem si nekolik vasich clanku v ruznych diskuzich a shledavam, ze jste poradny EXTREM ! Kdyz se psalo o trestu smrti, byl jste na strane ( obhajoval - litoval ) jste dlouhosahle - vrahy !! Kdyz se na Zvedaci psalo o buzerantech, a jejich snatcich, byl jste na jejich strane, vcetne adoptace deti !! Kdyz se psalo o pedofilich, byl jste na jejich strane, no a dnes se zde pise o neodsouzenemu Ernestu Zündelovi, ale na jeho strane uz nejste, ba naopak. Neberu vam vase nazory, ale vy jste (cenzurováno, osobní urážka - editor) pravdepodobne "vyvoleny" ( vase nejake dotace, me nezajimaji, kde jste zde psal, ze nokomu neco darujete - jste jen menipulator pane ! ) Nemusite mi na tento muj komentar odpovidat. Neminim zde s vami vest nekonecnou diskusi o "cervene puncosce !" - Lev

49879

20.4.2005 19:21

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Vlada 194.?.?.?

Reakce na 49879

Vážený pane Lve,

dovolím si na váš příspěvek reagovat, přestože si to zřejmě nepřejete.

1. Pokud jste z mých příspěvků měl dojem, že obhajuji nebo lituji "dlouhosáhlé?" vrahy, pak byl tento dojem mylný. Vrahy nelituji ani neobhajuji. Zastávám názor, který se dnes uplatňuje v celém civilizovaném světě, že každý člověk má právo na život a toto právo je nad zájmy společnosti. Máte ale pravdu, že vás nedovedu přesvědčit, stejně jako nedovedu přesvědčit vraždícího barbara nebo araba popravujícího ženu za nevěru o tom, že lidský život má takovou cenu, na jakou si ji hodnotí jeho majitel.

2. Na straně buzerantů jsem byl, přestože nejsem jedním z nich, což chápu, že je pro vás nepochopitelné. Domnívám se, že by zcela stačilo, kdyby se vám váš syn jednoho dne přihlásil k homosexualitě, abyste pochopil, jak zanedbatelný vliv hraje v lidském životě a v lásce tvar vašeho pohlaví. Co se týče adopce dětí, zastávám s dětskými psychology názor, že vývoj dítěte v rodině, kde jsou dvě ženy, je pro dítě mohem příznivější než vývoj v rodině, kde je jen jedna žena, natož v dětském domově.

3. Nebyl jsem ani na straně pedofilů, jak zde mylně uvádíte. Pouze jsem se zastával o rozlišení pedofila - tedy člověka, který cití k dětem vyšší náklonost, než považujeme za standardní a sadistu - tedy člověka, kterého vzrušuje násilí, a proto páchá vraždy - třeba i na dětech. Také zastávám liberální názor, že pokud někdo dělá něco, čímž neohrožuje práva nikoho jiného, nemá mu do toho nikdo co mluvit.

4. Co se týče Zuendela, nebudu se k němu již více vyjadřovat. Vyslovil jsem zde svůj názor, že člověk, propagující myšlenky nacismu by měl být za tuto propagaci trestně zodpověný. Nicméně není v mých silách, abych objektivně zhodnotil, do jaké míry jsou tvrzení přisuzující Zuendelovi nacistickou a rasistickou propagandu, uveřejněná na internetu, pravdivá. Pokud nepopřete alespoň informace, že Zuendel propagoval, že UFO jsou tajné nacistické zbraně se základnou v Antarktidě, pak se snad shodneme na tom, že tento člověk by měl být zavřen - do psychiatrického ústavu.

Musím se ptát - čím to je, že na mé argumenty ohledně registrovaného partnerství buzerantů nenašel nikdo odpověď? Čím je, že na mé vznešené otázky ohledně trestu smrti se odvážil reagovat jen jeden člověk?

Vy na mě působíte dojmem člověka, který zastává jenom takové názory, které pouze jemu mohou přinést největší užitek. Mám na mysli to typické, staromódní myšlení - nejsem homosexuál, homosexuálové se mi štítí, tak proč jim dávat nějaká práva? Nejsem vrah, tak proč vrahy nepopravovat, když se mě to netýká? Zuendel jako já nenávidí židy, tak proč ho nepodpořit... To je velmi omezené egoistické myšlení. Já jsem zastáncem altruistické, principiální, praktické filozofie, a proto se mé názory budou s vašimi často rozcházet.

Pokud chcete diskutovat, tak argumentujte. Pokud argumenty nemáte, tak dál kritizuje a urážejte. Ono i to je již o vás dostatečně vypovídající.

49898

20.4.2005 22:46

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

dusan 70.?.?.?

Reakce na 49879

Myslim, ze vas mohu oslovit "pane" ! Vlada. Precetl jsem si nekolik vasich clanku v ruznych diskuzich a shledavam, ze jste poradny EXTREM !

pan Lev

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

A vite, pane Lev, ze jsem toto od vas ocekaval.
Ano, jak si nekdo dovoli tady ci kdekoliv jinde
psat neco s cim "delnicka" strana nesouhlasi.

49945

20.4.2005 23:05

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Lev 82.?.?.?

Reakce na 49945

>pan Lev

>XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

>A vite, pane Lev, ze jsem toto od vas ocekaval.
>Ano, jak si nekdo dovoli tady ci kdekoliv jinde
>psat neco s cim "delnicka" strana nesouhlasi.
______________________________________________________

Nerozumim vasi narazce pane lojzo/dusane. Asi nejsem ta "delnicka" strana ! Nebo snad mate se mnou jiny problem ? - to bych nerad.

49948

19.4.2005 23:34

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Corvus 195.?.?.?

Tak a mám dost zbytečných polemik na tohle téma. Situace je naprosto jasná, stac¨čí si přečíst záznam soudního jednání. Ten člověk sedí protiprávně, ať si zde každý tvrdí co chce. Nebuďte blbci [pláč], celé řízení je v podstatě tajné, neexistují "odtajněné" důkazy, tedy důkazy, o kterých by pan Zundell nebo jeho právníci věděli. V tuto chvíli je otázka toho, co psal, irelevnatní a řešení sporu naznačuje, že pravda je spíše na straně pana Stwory a všech dalších, kteří tvrdí, že věznit Zundella není v žádném případě ospravedlnitelné ani spravedlivé.

49739

19.4.2005 23:39

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 49739

Děkuji.

Ono by stálo za to celý zápis soudního jednání přeložit do češtiny, ale je to dokument tak hrozně obsáhlý, že na to není ani pomyšlení.

49744

20.4.2005 2:03

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

zap 65.?.?.?

Reakce na 49739

Spravne a navic...

je krajne podezrele, proc se vede proti nemu takova lavinova kampan. Vsechna mass-media jsou k dispozici.

Kdyby byl skutecne 'posukem' ci 'mluvicim ze spani', jiste by se takova ohromna masinerie neangazovala. Mocni tohoto sveta by si meli uvedomit, ze vlastne zacali tuto aferu sami svou prehnanou reakci. Vliv a zajem o nej mu dali prave tou persekuci.

Cela ta zalezitost pachne a to jako ta ryba, od hlavy.

49777

20.4.2005 1:35

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

zap 65.?.?.?

Hmmm, diskuse se stava pekne vasnivou.....

Ja mam ten pocit, ze se tu vsichni dostavame na tenky led. Zapomen'me na chvili na to, zda holocaust byl ci nebyl a na to zda mame ci nemame pravo jej zpochybnovat.

Podivejme se na filosoficky podtext: ja tvrdim, ze nebyl ani zacatek ani konec vsech lidskych utrpeni v tom historickem useku(II S.V.) a prave tak neni nikdo kompletne nevinny, jako neni nikdo kompletnim vinikem. Kdyby tomu bylo naopak, byli bychom - nadlidmi, coz nejsme. Nakonec je znamo, ze kazdy vitez je zaroven i porazenym.

Rikam to proto ze vim ,ze historicky proces 'dospivani' lidstva je poznamenan prave timto ukazovanim prstu na druheho a tim vytvarenim falesnych oduvodneni dalsich a naslednych zlocinu.

Namisto vyhledavani chyb na jinych bychom je meli vyhledavat sami na sobe a na svych chranencich. A videt, ze vse zle ma a melo svuj puvod. Mluvi se o tom ze "Hitler udelal toto a udelal tamto a ze to byl nepricetny silenec...". A kdo ze fyzicky nasledoval a vykonaval? Nejakych 90milionu 'hitleru' vykonavalo. Jestlize se dostanete pres tuto prekazku, zeptejte se: A proc tak delali? Jen protoze nemeli roupami co delat? Ci ze jsou to od prirozenosti zli lide? Jiste ze je to nesmysl.

Je treba se podivat na puvod problemu a proc se tak vyhrotil. Svalovani viny jen na domnele pachatele, kteri jsou domnele vsim vinni a nikdo jiny nic neresi. Mnohokrat opakovane klise o narodnim socialismu a jeho 'vine' za vse tez nic neresi. Jen to vytvari prostor pro dalsi kolizi, ktera muze byt jeste daleko horsi!

49769

20.4.2005 3:17

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pani Bovary napsala:Lepší než Zundela zavřít by bylo udělit mu cenu Bludný balvan co dostávají různí astrologové a podobní šarlatáni.

Mate zcela pravdu pani Bovary, z tech "Bludnych balvanu" je postavena cela ta "Zed Narku" v Jerusaleme, kam se chazari prevleceni za zidy chodi "modlit",aby zidovsky bohove vymlatili vsechny ostatni lidi na svete,tak, jak 1 cervence 188o "zidovsky" rabinReichorn in le Contemporain rekl;"Ze pozenou krestany do valek ,jednoho proti druhym, aby se zmasakrovali
v ramci jejich vlastni hlouposti a tak uvolnili prostor pro jeho-zidovske- chazarske vyznavace.

A tak 14 brezna 1933 zidovsky-chazarsky celosvetovy kongres ,,vyhlasil valku na Nemecko a tim se ucinil zotpovedny za smrt 60 milionu evropskych lidi,tak ,jak pred tim "Rudi komisari-zide,uvalili hladomor na Ukarjinu a 8 milionu Ukrajincu zahynulo strasnou smrti (nemeli zadne koncenracni obedy a vecere),take si pripomenme tabory Gulagu a tak zvanou "Ruskou revoluci" ,ktera stala rusky narod 100 milionu zivotu,tedy zadny holocaust,ze ano?Jsem si jist ,ze vetsina ctenaru Zvedavce toto nikdy necetla a ani nemela moznost a tak je otazka proc ,nemeli moznost.
Zundel zastupuje svuj narod ,ktery byl zidy napaden,tak ,jak mnozi bojuji dnes v Iraku proti Americkych okupantum,ktere tam nahnali zide z Washingtonu a nebo chce nekdo tvrdit ,ze Tenet,boss CIA, Rumsfeld ,Horowitz ,Wolfovitz nejsou zide ?
Kdyz v Praze ,v roce 1856 , rabin Reichorn na pohrbu jineho rabina rekl: "Valka ,to je zidovska zen"-vsak taky zidovske spolecnosti bohatnou,vis Cheiny zatimco radovy Americane jdou v noci domu v pytlich.
Nemecko melo v roce 1930, jen necele 2% zidu za ktere muselo zaplatit miliony svych zivotu.

49789

20.4.2005 3:19

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jak se vyrabi ,holocaust na lzich,zde je priklad:Co, se rekne mediim v nemcine a co se prelozi do anglictiny,tak ,aby to vyhovelo holocaustovym lobbistum-prospecharum.
A S Marques of Portugal has spotted, Saturday, April 16, 2005, how BBC producer Laurence Rees faked what a German "eye-witness of gas chambers" actually said :

Cela ta propaganda se udelala takto v konecnem podani BBC ,co by zpoved byvaleho SS dozorce v Osvetimi-Auschwitz.
"The fear that deniers could gain the upper hand led an SS camp guard, Oskar Gröning, to break a lifetime of silence earlier this year in a BBC documentary, Auschwitz: The Nazis and the Final Solution. 'I saw the gas chambers.
Ackoliv dozorce vubec nevyslovil nic o plynovych komorach ,jen se zminil o krematorium a jamach ,kde se palili mrtvy vezni.Toto bylo receno:
"I see it as my task, now at my age, to face up to these things that I experienced and to oppose the Holocaust deniers who claim that Auschwitz never happened. And that's why I am here today. Because I want to tell those deniers: I have seen the crematoria, I have seen the burning pits - and I want you to believe me that these atrocities happened. I was there."
A ,takto to nakonec BBC predvedla posluchacum na zaklade historickych,jakoby pravd a podle toho i rozsudky:Tough luck. Back to Höss's "confessions" (never mind Richard Baer or Arthur Liebehenschel) and, of course, the Germans that also confessed to have seen the truth, the whole truth and nothing but the truth: Hans Stark (10 years for gassing Jews, under juvenile law due to his age, in the Frankfurt 1963-65 "Auschwitz Trial"[mrknutí jedním okem] and Pery Broad (5 years, same trial)...

49790

20.4.2005 10:04

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Martin 193.?.?.?

petrmate : myslím, že většina lidí co sem chodí si našla zvědavce právě proto, že odmítala manipulaci médii a že si tito lidé dokáží sami dělat názory a nenechají se zmanipulovat p. Stworou i kdyby o to nakrásně usiloval (což si nemyslím). V takovém případě by prostě titíž lidé hledali zase nový server, tak jako dřív zhledali zvedavce.

49828

20.4.2005 15:21

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

dusan 70.?.?.?

Reakce na 49828

petrmate : myslím, že většina lidí co sem chodí si našla zvědavce právě proto, že odmítala manipulaci médii a že si tito lidé dokáží sami dělat názory a nenechají se zmanipulovat p. Stworou i kdyby o to nakrásně usiloval (což si nemyslím). V takovém případě by prostě titíž lidé hledali zase nový server, tak jako dřív zhledali zvedavce.

Martin -- 193.?.?.?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

A co kdyz tak jini lide chodi trebas na 5 ci vic serveru
a poslouchaji radia a TV, ctou noviny a casopisy a hlavne
udelaji si svuj vlastni nazor.

49866

20.4.2005 18:11

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

zap 65.?.?.?

Reakce na 49866

...a presto anebo prave proto, stale nic...

NEVEDI..... [chechtot]

49886

20.4.2005 22:56

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Emma Bovary 62.?.?.?

Vlado cituji z vaší reakce na "duchaplného" pana "Lva" který tu šíří své prostoduché "názory" již nějakou dobu.

>Vy na mě působíte dojmem člověka, který zastává jenom takové názory, které pouze jemu mohou přinést největší užitek. Mám na mysli to typické, staromódní myšlení - nejsem homosexuál, homosexuálové se mi štítí, tak proč jim dávat nějaká práva? Nejsem vrah, tak proč vrahy nepopravovat, když se mě to netýká? Zuendel jako já nenávidí židy, tak proč ho nepodpořit... To je velmi omezené egoistické myšlení. Já jsem zastáncem altruistické, principiální, praktické filozofie, a proto se mé názory budou s vašimi často rozcházet.

Pokud chcete diskutovat, tak argumentujte. Pokud argumenty nemáte, tak dál kritizuje a urážejte. Ono i to je již o vás dostatečně vypovídající.<

Skvěle podáno.

49947

21.4.2005 12:22

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Vlada 194.?.?.?

Reakce na 49947

Děkuji. [smích]

50026

21.4.2005 0:58

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

regulus 194.?.?.?

V kauze E.Zundel jsem na strane editora.
Snad jen pro Emmu Bovary: Opravdu nepripoustite existenci mimozemskych civilizaci?
To by podle meho bylo pri znalosti slabin soucasne vedy
velice tmarske. [vyplazený jazyk]

49970

21.4.2005 6:39

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

dusan 70.?.?.?

Reakce na 49970

Snad jen pro Emmu Bovary: Opravdu nepripoustite existenci mimozemskych civilizaci?
To by podle meho bylo pri znalosti slabin soucasne vedy
velice tmarske.

regulus -- 194.?.?.?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Ano jsou tak tmarske, ze neni ani ty mimozenstany
v te tme videt. A voni si ti Ufaci mezi nami chodi
jako by se nic nedelo.

49998

21.4.2005 10:25

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

carodejnik 84.?.?.?

Ked som si opisoval adresu, aby som mu mohol poslat pohladnicu, zistil som, ze tam je mala chyba.
To JVA je totiz skratka od JustizVollzugsAnstallt, takze je to v adrese zbytocne 2x.

50019

21.4.2005 11:26

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

TraTom 194.?.?.?

Zase další zbytečný článek o nějakém bezvýznamném náckovi.
Nějak nám ten Zvjedavec jde dólů paní Millerová.

Mějte se tu hezky a ztrácejte svůj čas zbytečnými diskusemi.
Beze mě.

50025

21.4.2005 19:23

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

zap 65.?.?.?

Reakce na 50025

Zdravas, Traboshi.....

a stastnou cestu 'k vysinam', hlavne tem intelektualnim.... [vyplazený jazyk]

50066

21.4.2005 23:30

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 50025

Právě naopak. Zvědavci přibývá čitatelů, protože se věnuje
tématům, která jsou jinde překrucována a zamlčována.
A to se některým Tratomům - Atomům tuze nelíbí a proto
reptají a všelijak se snaží tupit, jak Zvědavce, tak přispěvatele.

50098

22.4.2005 2:36

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

dusan 70.?.?.?

Reakce na 50098

Právě naopak. Zvědavci přibývá čitatelů, protože se věnuje
tématům, která jsou jinde překrucována a zamlčována.
A to se některým Tratomům - Atomům tuze nelíbí a proto
reptají a všelijak se snaží tupit, jak Zvědavce, tak přispěvatele.

Peleska

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Pane Peleska, jen na Internete je 5,730 odkazu na Zundela.
Kolik jste si jich vy sam precetl ????? Pochlub te se.

50123

22.4.2005 3:13

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 50123

Kema,Dusan, Lojza, Leho je jeden a tentýž člověk!
Jedná se Mikina - Jiří Bělina a dle mého soudu je
nějak poškozen na duchu.
Nechci se dopouštět zase nějakých zásadních vyjádření,
avšak "starousedlíci" na Zvědavci jsou v obraze.

50128

22.4.2005 10:28

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Sidonius - Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 50128

>Kema,Dusan, Lojza, Leho je jeden a tentýž člověk!
>Jedná se Mikina - Jiří Bělina a dle mého soudu je
>nějak poškozen na duchu.
>Nechci se dopouštět zase nějakých zásadních vyjádření,
>avšak "starousedlíci" na Zvědavci jsou v obraze.

Pane Peleška, ten ostrovtip by vám mohl závidět samotný Sherlock Holmes. Ale mezi námi děvčaty, já mám docela jiný názor a tohle vaše tvrzení, mně velmi připomíná to lidové rčení o tom kálení si do vlastních úst. Vy byste to s vaším "bukolickým" vyjadřováním, jistě dokázal říct pěkně "od huby", že jo ? Ostatně já taky, jenže ale musíme mít na paměti tu neblahou cenzůru, která ta "zásadní vyjádření" maže. Jistěže máte pravdu v tom, že starousedlíci jsou v obraze, někteří dokonce i "pod obraz". Aspoň mi to tak někdy připadá. [chechtot]

50169

22.4.2005 20:21

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

dusan 70.?.?.?

Reakce na 50169

>Kema,Dusan, Lojza, Leho je jeden a tentýž člověk!
>Jedná se Mikina - Jiří Bělina a dle mého soudu je
>nějak poškozen na duchu.
>Nechci se dopouštět zase nějakých zásadních vyjádření,
>avšak "starousedlíci" na Zvědavci jsou v obraze.

Peleska

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Na tohle to muze prijit jen a jen pan Peleska.
Stale mu vadi, ze lide nemysli stejne.
Pane Peleska, ted uz si lide mohou myslet a
rikat to co chteji. Nabozenstvi a ani vase
slavna komunisticka strana uz nam nemuze
diktovat co si mame ci nemame myslet. Uz to
pochopte. Proboha.

50233

23.4.2005 1:00

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 50233

Když těmto pánům dojdou argumenty v jejich " nasíracích"
operacích, jsou schopni pouze osobního napadání
a keců o komunistech a Rudém právu a jiných blábolech!!!

50272

23.4.2005 1:09

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 50169

Ano, to souhlasím, že někteří jsou "pod obraz",
ale je otrava, když jsou v takovém stavu neustále!
Také se někdy člověk upíše,hovořím za sebe, ale když je někdo "blbej"
permanentně, je to trochu malér!

50273

22.4.2005 21:07

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Aja 24.?.?.?

Reakce na 50128

Pane Pelesko, Mikin je evidentne vase nocni mura.
Nemyslim, ze mate pravdu, ale i kdyby ano, tak co by na tom bylo az tak podivneho?

50243

23.4.2005 7:46

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

dusan 70.?.?.?

Reakce na 50243

Pane Pelesko, Mikin je evidentne vase nocni mura.
Nemyslim, ze mate pravdu, ale i kdyby ano, tak co by na tom bylo az tak podivneho?

Aja

Vysvetleni :

Také se někdy člověk upíše,hovořím za sebe, ale když je někdo "blbej"
permanentně, je to trochu malér!

Peleška Milan -


50303

23.4.2005 20:54

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 50243

Paní Ajo,
já dostávám od Mikina - Jiřího Běliny výhružné emaily,
takže o noční můře nemůže být řeči!
A možná, že jsem do sestavy všech Mikinových adres
zamíchal některého přispěvatele omylem. Tomu se omlouvám.
Píši o tom proto, že je zde "parta" nikoliv diskutérů,
ale bohužel pouze "nasíračů", kteří mají jediný účel -
rozbít a znechutit diskuzi lidem, jenž jim není po chuti
a nejspíše je proti zájmu jejich chlebodárců!!!
Tím myslím síly, které jsou zde často oprávněně kritizovány!
Bohužel tito lidé jsou fukční i na jiných servrech,
neboť internet je médium,které nemají zatím pod kontrolou!!!

50341

24.4.2005 0:18

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Aja 24.?.?.?

Reakce na 50341

Doufam, ze jsem se vas "nocni murou" prilis nedotkla. [smích]
Mohu-li si dovolit doporuceni, na "nasirace" nereagujte a obcas si pripomente, ze i vas slovnik dokaze pekne vytocit.
Doprejte kazdemu moznost, pokud to nerusi editora, vyjadrit se.
Ctu vase prispevky vesmes se zajmem; vase "vyrazivo" bych ovsem obcas dala na index.

50358

24.4.2005 0:47

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

Reakce na 50341


>já dostávám od Mikina - Jiřího Běliny výhružné emaily,
>takže o noční můře nemůže být řeči!

Chodej z Iraku anebo z Yukonu?

50370

22.4.2005 3:22

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 50123

A celá záležitost přeci nestojí na množství přečtených
odkazů. To není žádný argument.
Jednou "sedí" člověk bez obvinění a řádného soudu,
takže co mám řešit? O čem je nutné dál se bavit?
Trochu mě to připomíná toho s vypíchnutým okem,
u kterého se dohadovali, zdali náhodou nebyl drát,
kterým mu bylo oko vypíchnuto, nějak příliš špinavý!
Máme v civilizovaných zemích nějaké soudy
a u těch můžeme předpokládat,že budou soudit!
Tady v tomto případě je nějaká divná spravedlnost.
Taková trochu smrdutá!

50132

22.4.2005 9:53

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

kavol 193.?.?.?

Reakce na 50098

>A to se některým Tratomům - Atomům tuze nelíbí a proto

ehm, pane Peleška, odpusťte si prosím to rýmování, kolega Atom již Zvědavce nějaký čas nenavštěvuje (nebo přinejmenším nepřispívá, já ho nešpicluju [mrknutí jedním okem]) a s TraTomem nemá (AFAIK) prachnic společného ...

50168

22.4.2005 5:44

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

To neni Zundel ten hlavni problem ,to jsou obrovske primy za holocaust,ktery chteli take prisit Saddam Hussejnovi ,kdyz ,tak zvany "lovec nacistu," ktereho zachranili v SS nemocnici vydal brozurku ,ze Saddm chysta plynove pece na zidy v Iraku,sveho casu jsem nabyzel kopii predni strany,ale malo lidi se zajima o pravdu ,jak v celem Zundelove procesu,kde znemoznil lhare-profesora Vrbu,rikejme mu tak,ktery i v tak nahranem procesu neobstal se svou zarucenou pameti,ctenar si musi uvedomit,ze Zundel by predstavoval podvod za vice jak 80 billionu dolaru ,co v dobe druhe svetove valky neexistujici stat dostal a te djeste vse to zbozi,co dostavaji z Nemecka zadarmo,proto holocaust je verejne nediskutatelny,zadny neobstoji pred kamerama tvari v tvar,proto vsichni rabbini odmitli cokoliv pred kamarama v primem prenosu,takovou blamaz si nemohou dovolit ,kdyz je na tom zavisla jejich svetovlada,vis manipulovani s americkym narodem zucastneneho ve valce ,kam Israel ukaze prstem.
Takze Zundela by mohl vzit cert ,kdyby tam nebyl takovy kseft,tak ,jak profesor Finkelstein oznacil

50137

27.4.2005 17:25

RE: Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 50137

Zundel není sám. Má i následovníky, na které zatím nikdo nemůže.
V Rakousku pravicový poslanec znovu zpochybnil holokaust

Poslanec horní komory parlamentu - Spolkové rady - John Gudenus zpochybnil holokaust a požadoval, aby tvrzení o jeho existenci a rozsahu "byla prověřena".
Bývalý důstojník a hrabě ze staré šlechty Gudenus (65) měl aféru s popíráním existence plynových komor v nacistických táborech již v roce 1995, kdy byl poslancem dolní komory parlamentu, Národní rady. Tehdy se po politickém tlaku mandátu vzdal, o rok později však byl za FPÖ zvolen do horní komory.

Předseda Spolkové rady Pehm označil Gudenusovy výroky za "nestvůrné a absolutně neomluvitelné". Zdůraznil, že Rakousko "nemůže a nesmí tolerovat, aby někdo relativizoval hrůznou vraždicí mašinérii nacistů a jejich plynové komory". Současně ale připustil, že neexistuje právní cesta, jak Gudenuse ze Spolkové rady dostat, pokud se nerozhodne odejít sám.

http://www.ceskenoviny.cz/svet/index_view.php?id=127244

50783

22.4.2005 7:25

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zundel nikoho nezabil,Zundel jen representuje svobodu projevu.
Revealed: the Jew who ran a concentration camp-12 Unora 2005
German author Anita Kugler believes Fritz Scherwitz joined the SS in an effort to save his fellow Jews.
The incredible story of a Jew who joined the SS and ran a concentration camp has been published in Germany.Military archives showed he joined the SS in 1933 in Berlin. Kugler speculates he may have joined the SS to keep out of the armed forces in the war that few doubted was coming.Baltic German Fritz Scherwitz donned the uniform of his people's persecutors and was in charge of slave labourers at a minor concentration camp near Riga in Latvia. But although he was sentenced as a war criminal, the book Scherwitz: The Jewish SS Officer shows his history is more complex than simple good and evil.
I came across the name Eleke Serewitz, which turned out to be the pseudonym he adopted after the war," she said. "He was charged with specifically carrying out the execution of three Jewish prisoners in his camp. It said in the indictment he was a Jew, an SS NCO and commandant of a concentration camp.
"Moreover, it said he was a 'special case' because he was Jewish who killed 'race comrades.' I found this despicable, as if the act of murder would have been less if it had been a Catholic killing the Jews."
http://www.theare.com.au/news/World/Revealed-the -Jew-who -a-ran-a-concentration-camp/2005/02/11/1...

Kolik bylo clenu zidovske policie a nebo KAPO odsouzeno za vrazdy zidu?
Dostavaji tito byvaly prislusnici rovnez odskodneni?
1200 zidu bojovalo v radach wermachtu,nekteri i dobrovolne,nebot dobre vedeli co je zidovsky bolsevismus.

50149

24.4.2005 18:09

Ernest Zündel oslaví šedesáté šesté narozeniny - pošlete mu pohlednici

dusan 70.?.?.?

>>Kema,Dusan, Lojza, Leho je jeden a tentýž člověk!

Peleska

Vazeny pane Peleska, ja co by Dusan vam musim oznamit,
ze bych vam nikdy, opravdu nikdy neposlal zadny vyhruzny
dopis. Verte me, ze by jste me za to nestal. Mam plno
casu, ale ne na to abych vam posilal nejake dopisy. Ani
vyhruzne, ani milostne. Opravdu ne. Ja vim, ze vam toto
moje prohlaseni nepomuze, ale je to tak.


50443

Tuto stránku navštívilo 8 331