Diskuze k článku

Kauza ÚOOZ pokračuje

Příspěvků 44

17.2.2005 0:21

Kauza ÚOOZ pokračuje

karel karel4u (zavináč) cz 198.?.?.?

Souhlasim s Vami pane Kral. Ty tymy by mely byt dva az tri ktere by o sobe nevedely a vysetrovaly by nezavisle. Vyhodnocovani vysetrovani by melo provadeno dalsimi dvema tymy a vysledek by mel dostavat sam ministr spravedlnostsi.

43634

17.2.2005 0:46

Kauza ÚOOZ pokračuje

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Pokuď vím, v Itálii byl nasazen proti mafii podobný speciální
oddíl a i když za dlouho, tak se přeci jenom nějaké dílčí
výsledky dostavily.
U nás je vážný problém, kde najít "dobré" policisty.
Nejvážnější na celém případě je zatajení vraždy vysokého
policejního důstojníka.
Politické hrátky - opoziční smlouva - zametání větších případů
pod koberec - korupce bez rozměrů, to všechno bohužel potom
ústí do podobných konců.
Ale myslím, že jsme i"světový" v tom špatném světle.
Nakonec takový Libanon je nám příkladem!

43636

17.2.2005 1:11

Kauza ÚOOZ pokračuje

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jak vubec muzem nastolit zakonnost a spravedlnost ,kdyz svetu na nejvyssich mistech vladnou gansteri toho nejhrubsiho zrna,Koffi Amann synacek stavi letiste v Zimbabwe,tak se tomu dnes rika,zatimco tatinek vysetruje a nevysetri ulite miliony ,ktere udajne mely dojit do rukou Irackych deti na jejich zachranu.Takovy Washington s presidentem George Bushem vubec nestoji za zminku ,tam valecni jetsraby sedici v radach zbrojniho prumyslu slovy Bushe vyhrozuji sedesati zemim.ktere udajne potrebuji tento svobodomyslny mafiansky rad ,aby se mohli zbavit zbrani ,jez lezi az po strechu ve vsech moznych skladech a na oplatku dostat pod kontrolu svetove zasoby s olejem.
Historian William Blum always describes these matters best.

"From 1945 to 2003, the United States attempted to overthrow more than 40 foreign governments, and to crush more than 30 populist-nationalist movements fighting against intolerable regimes. In the process, the U.S. bombed some 25 countries, caused the end of life for several million people, and condemned many millions more to a life of agony and despair."

But one need not lurch into history books to taste that sour burp of genuine American history. One need only not rely on newspapers and look elsewhere for unspun info on the American genocides transpiring this very day in Palestine, Iraq, Haiti, Colombia, Serbia, Afghanistan and throughout Africa and Asia to acquire an accurate picture of the way America really works.


Proc by v Cechach lide u "koryta " meli zustat ve zlodejne pozadu za ostatnim svetem?
Kdyz nekdo mlati nekoho na ulici ,tak je nasilnik a kriminalnik ,ale dejte mu uniformu a uz je to legalni proces ve znameni zakona a s pozehnanim statu,tak ,jak jsme svedky v Iraku

43637

17.2.2005 11:11

RE: Kauza ÚOOZ pokračuje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Reakce na 43637

napsal jste to pekne, pane nohejl.. da se rict, ze jste to trefil.. smutny je, ze obycejny clovek (ani skupina takovych cloveku[smích]s tim nic neudela.. a presne o tom to je... jak smutne..

43664

17.2.2005 11:20

Kauza ÚOOZ pokračuje

SKiD skid1 (zavináč) post (tečka) cz 147.?.?.?

iDnes rulez:
http://zpravy.idnes.cz/praha.asp?r=praha&c=A050217_110544_praha_ton

43665

17.2.2005 12:06

Kauza ÚOOZ pokračuje

Pozorovatel 193.?.?.?

Zcela souhlasím s Vaším článkem. Verze o sebevraždě je arogantním výsměchem všem lidem a doufám, že z této kauzy se stane pořádný skandál.
Likvidace policejního důstojníka je alarmující záležitost a způsob, jakým se k ní policie staví, ve mě vyvolává ty nejchmurnější představy o zkorumpovanosti policie a napojení na organizovaný zločin!

43671

18.2.2005 12:17

RE: Kauza ÚOOZ pokračuje

zby 85.?.?.?

Reakce na 43671

Nedomnívám se,ze se jednalo o likvidaci.Opravdu existují "kombinované"sebevrazdy.Bohužel asi málokdo chápe co se děje s psychikou člověka,který je vystaven stresu,či určitému nátlaku.Při jeho postavení musel být tlak neuvěřitelný a najednou mu zavřou jeho podřízeného a i jiné případy policistů na něj působí.Připadá mi,že jeho sebepožkození formou bodno-sečných ran je projevem snad zoufalství,zráty důvěry,pohrdáním sebe sama a pak už je asi jen krok k dokonání sebevraždy.Opravdu těžko hodnotit.Pokud vražda!
Proč tak komplikovaně a tímto způsobem???

43756

19.9.2005 12:58

RE: Kauza ÚOOZ pokračuje

email 212.?.?.?

Reakce na 43756

treba mu prisli jen domluvit a pak se to zvrhlo ? skuste se bodnout do zad.

71531

17.2.2005 12:23

Kauza ÚOOZ pokračuje

Polda 213.?.?.?

jsem policajt, 15 let, celou dobu si říkám že to dělám pro lidi, nečekám vděk, jen malé odbočení od tématu, nekmenovaná spořitelna a nevím zda všude či jen v našem okrese v minulém roce nabídla policistům úvěry, zajímavé na tom je že pro řadové členy byl úrok asi o 5 procent vyšší než pro nadřízené z úrovně okres. Tedy čím výše tím méně na úrocích, je to logické, čím "si vejš" tím víc bereš, tím máš větší vliv. Proto je třeba tě získat jako klienta, korupce to není, mafiánský způsob tak trochu ano, lidsky je to hnus. Takže co se divit že "vejš" to dopadá takhle. Omlouvám se za nepodepsání, jsem polda, dělám pro lidi.

43672

22.9.2006 13:20

RE: Kauza ÚOOZ pokračuje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 20.?.?.?

Reakce na 43672

jako prislusnik sboru skus reformy. ty se zacinaji ne shora ale sdola.
priklad Svicar je dobrym prikladem kde se v podstate vsechny veci mohou rozhodnout dole u lidi.

117346

17.2.2005 15:57

Kauza ÚOOZ pokračuje

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

Obřad poznamenal incident, když neznámý muž neoblečený jako smuteční host začal v jeho průběhu vykřikovat na adresu Janíčka a policie hanlivé výroky. Ačkoli byla místnost plná policistů, po krátké potyčce s policisty (!) usedl muž znovu na lavici smutečních hostů a s pobavením sledoval přítomné. Všemu s kamennými tvářemi přihlíželi policejní prezident Kolář, jeho náměstek Macháně, pražský primátor Pavel Bém, řada poslanců a ministr vnitra Bublan, který však poté odešel. Zřejmě se již na takovou frašku nemohl dívat.

Ptám se, proč ministr vnitra odchází z pohřbu vysokého policejního důstojníka před dokončením obřadu? Proč může jeden drzý výtržník beztrestně narušovat pohřeb vysokého policejního důstojníka?


Pane vedoucí, tak tomu říkám dokonalá paranoia. Nad článkem jsem se pobavil, přestože se našlo i pár světlých míst.

43680

18.2.2005 0:57

RE: Kauza ÚOOZ pokračuje

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 43680

Je nutné si uvědomit, že z hlediska práva onen muž nic
protipravního neučinil.
Pouze se zachoval neslušně!

43704

5.3.2005 12:53

RE: Kauza ÚOOZ pokračuje

Borovec 160.?.?.?

Reakce na 43680

V článku je několik blábolů, které jsou z říše science fiction. Autor se rozepisuje o pohřbu Janíčka, ale očividně tam nebyl. Nikdo tam nic na adresu Janíčka nevykřikoval-akorát se tam ten chlápek choval nevhodně vzhledem k situaci...To, že by Janíčka zlikvidovala ruská mafie-je opravdu výplod, který nemá obdoby...

44929

17.2.2005 20:45

Pomozte Grossovi !

Karel z Čech 212.?.?.?

Na adrese http://pomozmegrossovi.prdel.cz/ lze poskytnout našemu premiérovi půjčku na splacení jeho půjčky na byt.

43692

18.2.2005 0:08

Kauza ÚOOZ pokračuje

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Nejsem soudni lekar, a urcite se najsou i sebevrazdy divnejsi, ale - pokud se opravdu chtel nejdrive podrezat a pak az obesit, tak si zvolil dost nestastne mista rezu. Zadne z nic nebylo samo o sobe nebezpecne. Samo, bez osetreni by asi vykrvacel, ale co uz...

V souvislosti s tim mam 3 otazky.

1) kolik takovyhle zpusobem provedenych sebevrazd zaznamenalo soudni lekarstvi v CR za poslednich 20 let? (tipuji 1 pripad- Janicek)

2) nebudu se spis snazit zemrit rychle, eg. pouziji sluzebni pistoli, nez abych se rezal? (i pachove stopy se daji obstarat, staci ten nuz otrit o Janicka na spagate a je to)

3) nedava nam snad Janickova nepohodlnost (a nervozita z toho, ze je asi posledni cisty ve vedeni UOOZ) celkem jasne voditko, ze ten clovek se obaval o svuj zivot a jasne motivy vrahu? (eg. kdo tim ziskal?)

Proc se policie snazi vse zamest, pri vysetrovani Berycha pod koberec sebevrazdou, je myslim celkem jasne. Otazkou je, jak z toho ven a koho poverit vysetrovanim policie a kauzy UOOZ...

43703

18.2.2005 10:25

Kauza ÚOOZ pokračuje

Nora 82.?.?.?

Je to nesmysl s tou sebevraždou. Plně souhlasím s autorem článku. Člověk, který je na vrcholu své kariéry (někde jsem četla, že měl být budoucím kandidátem na policejního prezidenta), je v půli své dovolené, nemá rodinné problémy, proč by proboha páchal sebevraždu ještě takovým to způsobem, jako začít se řezat po celém těle a zvláště v oblasti krku a zad a pak se oběsit na pásku??? To je trošku nerealizovatelné. Samozřejmě, že se nenajdou žádné stopy násilné smrti, protože vrah v tom sakra dobře umí chodit. Je to fraška, co nám předkládají pod nos! [naštvaný] Ale pravda - Co s tím?

43747

18.2.2005 12:25

Kauza ÚOOZ pokračuje

P. anonym (zavináč) nikdo (tečka) cz 82.?.?.?

Myslim, ze ten "vytrznik" byl nekdo z rodiny, proto ho z pohrbu nemohli dost dobre vyhodit. Tuhle paranoiu bych neresil.

O tech lidech o ktere se jedna nic nevim, (ani nejsem hloupej, abych sam sebe ohrozoval tim, ze neco vedet budu) jen ... to je jedno proc a jak, proste do toho krapet vidim ... neumim to rict presne, ale situace, kdy policie jde po organizovanem zlocinu, je z 50% motivovana tim, ze jdou po krku konkurenci (at uz svych aktivit, nebo na objednavku chranencu). Berte to s reservou, je to muj soukromej odhad.

Kazdopadne tomu, co pisou o Janickovi noviny se neda verit.

43757

18.2.2005 12:31

Kauza ÚOOZ pokračuje

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Muzete se v Cechach ve zlodejne pretrhnout ,nemusite mit ani dovolenou,drzet obed a medat si klid o weekendu,tak stejne zidy nedohonite .


Rodney Adler Four Guilty pleas. Company collapsed with debts of $5.3 billion, wiping out life savings of thousands of Australians

Tech 5.3 billionu dollaru je jen to ,co mu dokazali,cislo bude mnohem vyssi,co mu nedokazali,takze mozna jeden zid staci na cely narodni financni rozpocet,co je pro celou republiku ,proste "Bozi samovyvolence " nemuzete dohonit.Nejaka mafie policistu a podsveti,to jsou vsichni drozkari,tenhle prijede v limusine k soudu a zase v limusine odjede,neco mu daji ,penize se ovsem nenajdou,majetek ma urcite prepsany na deticky a zenu no a za par roku ,aniz by verejnost neco vedela ,tak uz bude doma ,tak jak "hrdina" Alan Bond,ktery v dobe vezneni chodil i se strazi na kafe do kiosku,zatimco udajne "sedel"ucil vezne ekonomice,takjeho nova zena stavela palac,proste,nemame na ne ,priznejme si to!!!

43758

18.2.2005 18:21

Kauza ÚOOZ pokračuje

hostující 84.?.?.?

ne,nemate.jak z toho ale ven?

43769

18.2.2005 22:21

Kauza ÚOOZ pokračuje

Karel z Čech 212.?.?.?

http://zpravy24.pantax.cz/
...když tu někdo zaklepal. Paní Adamsová vyšla z pokoje, přistoupila ke dveřím a zeptala se, kdo je. Dva muži trvali na tom, že má otevřít a pustit je dovnitř. Zeptala se znovu, kdo jsou, ale odmítli se identifikovat. A tak je ona odmítla pustit dovnitř. V tom okamžiku dveře vyrazili dva neidentifikovaní policisté z protidrogocého oddělení policie v Lebanonu, vrhli se na paní Adamsovou a nasadili jí pouta. Sedm dalších vtrhlo do domu. Dva zahnuli s odjištěnými pistolemi za roh do zadního pokoje, kde vpálili několik kulek do Johna Adamse. Ten byl o tři hodiny později v lékařském středisku Vanderbiltovy univerzity prohlášen za mrtvého. Razie u Adamsů byla nařízena poté, co jeden informátor koupil drogy na Joseph Street číslo 1120. Lebanonská protidrogová jednotka, která byla stejně jako tisíce dalších v celé zemi součástí "války proti drogám" Clintonovy vlády, si nechala u místního soudce vystavit zatykač na všechny obyvatele domu. Jediný háček byl v tom, že Adamsovi bydleli na Joseph Street číslo 70. Protidrogová jednotka si spletla dům.

Počátkem devadesátých let bylo ve věznicích ve Spojených státech asi milion osob. Koncem Clintonových/Goreových let tento počet stoupl na DVA MILIONY. Objem tohoto zvýšení byl výsledkem nových zákonů, které vstoupily v platnosti proti uživatelům drog, nikoli překupníkům. Osmdesát procent lidí jde kvůli drogám do vězení proto, že je přechovávali, a ne že s nimi obchodovali. A tresty za crack jsou třikrát vyšší než za kokain.

43777

18.2.2005 22:25

Kauza ÚOOZ pokračuje

Karel z Čech 212.?.?.?

Anthony Lemar Taylor. To byl další notorický hříšník - drobný zlodějíček, který se v roce 1999 rozhodl předstírat, že je superhvězda golfu Tiger Woods. Třebaže se Taylor Woodsovi ani trochu nepodobal (i když oni teda všichni vypadají stejně, že jo), podařilo se mu na padělaný řidičský průkaz a kreditní karty na jméno Tiger Woods zakoupit televizor s uhlopříčkou sto sedmdesát osm centimetrů, pár reproduktorů a ojetý luxusní automobil. Potom někomu konečně došlo, že to není Tiger Woods, a Taylor byl zatčen a odsouzen za krádež a křivopřísežnictví. A rozsudek? DVĚ STĚ LET, TEDY DOŽIVOTÍ! Ano, přečetli jste to správně. Dostal doživotí podle kalifornského zákona "třikrát a dost", podle kterého vás po spáchání třetího trestného činu odsoudí na doživotí. Dodnes však nikdo na doživotí neodsoudil žádného představitele firmy, kterou přistihli, jak potřetí znečišťuje řeku nebo odírá zákazníky. V Americe si toto speciální zacházení vyhrazujeme jen pro chudé nebo Afroameričany anebo ty, kdo nepřispějí některé naší milé politické straně.

43778

19.2.2005 1:50

Kauza ÚOOZ pokračuje

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Dvoji metr je i ve verejnem mineni ,jez je delano zpravodajstvim,na muslimy jeden metr a na spionaz zidu v Australii ,metr druhy,zejmena jeli ten zid na miste nejvyssim,jako je Ruddock Radek

Australian politicians try to hush up Jewish matter - while ripping open any matter concerning Muslims thereby inciting Australians to fear and hate Muslims. The whole war on terrorism for freedom and democracy is such a program of hate - a program so effectively used during World War I and World War II against Germans.
Zasahy proti nemocnym a nevinnym lidem,pokud se dostanou pred media,tak Ruddock je okamzite tak rychly ,aby jim byla zkonfiskovan aodmena za vysilani-on sid ela zakony sam pro sebe,ale na dcerusku se spionem ,jaksi zapomel.

Is this matter linked to the Cornelia Rau case, the mentally ill German-born Australian

woman mistakenly held in immigration detention? She was travelling on a false passport

- and the Israeli Mossad-Spy operation in New Zealand had everything to do with Passport

rorts that in the recent pass began in Canada? Both leaders of Australia's main political

parties - Liberal and Labor - unconditionally support the State of Israel.

Labor silent on Israeli diplomat case[naštvaný]

Expelled diplomat linked to Ruddock daughter

The strange case of the disappearing diplomat

Sex scandal past haunts new envoy
Tento povedeny ptacek organisoval zneuzivani deti na sex v Brazilii,coz je dnes mezinarodni gang "Bozich samovyvolencu".

43783

19.2.2005 1:56

Kauza ÚOOZ pokračuje

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Tyhle "pochybeni" jsou znama a casta. Neni tak tak davno, co jeden NewYorcan dostal infarkt, kdyz mu policie vtrha do bytu s tim, ze tam nejdrive vhodila oslepujici granat... [překvapení] [překvapení] [překvapení]

Vitejte v emerice, kde valka proti urcitym drogam (nikotin i alkohol, stejne jako jine drogy v lakarnych si muzete klidne a legalne koupit i uzivat) jede na plne obratky. A nikdo neni schpny konecne rici, ze by se drogy mely legalizovat, uz proto, aby se zamezilo prisunu penez do organizovaneho zlocinu, aby se zamezilo zatezovani policie kazdym studentem, ktery kouri travu, aby se odlehcilo veznicim, abychom platili mene na policii a konecne a hlavne - aby byli lide opravdu svobodni [vyplazený jazyk]

43784

19.2.2005 15:43

Kauza ÚOOZ pokračuje

Jarka 160.?.?.?

Ano, Janicek byl zavrazden. Nemusim popisovat jak, to uz jste vsichni cetli...Je totiz nemozne, se takto zabit..Zadny z nas neni magor, abychom nevedeli, ze kdyz se podrezat, tak se podrezu na krku, v zapesti ev. v podkoleni...Ale bodat do sebe a zadna rana neni smrtelna? Neni to blbost?...A dalsi blbosti je tvrdit, ze to sebevrazda byla, je o to horsi, ze si obcane mohou myslit, co nam to zase mlzi, co nam zase lzou??Neni do toho moc videt a urcite bude policie cekat az to vysumi..Kdyby mluvili o vrazde, hledali vraha, bylo by to pravdivejsi, protoze Janicek, byl svymi kolegy velmi obliben, obliben byl u v miste bydliste a tak by si kazdy zanadaval na vraha a tim spis by to vysumelo...Ale takto to vzbudi falesne domnenky, ze preci jenom nebyl tak cisty, jak se o nem pise v tisku...
Konec koncu, jeste k sebevrazde...Janicek nemel sluzebni pistoli, ktera by udelala razem konec, aby se nemusel tak sadisticky bodat????

43812

20.2.2005 13:34

Kauza ÚOOZ pokračuje

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Jarko - uz jste videla policistu bez sluzebni zbrane? [mrknutí jedním okem] Ja tedy nikoliv. Aleto uz jsem naznacil v me otezce c.2 nahore [velký smích]

De-facto se z toho ale da vydedukovat, ze se Janicek s vrahy znal, takze zcela jiste je to prace policie - jinak by na ne svou pistoli vytahl a nesel s nimi dolu do sklepa, kde do nej zacali "jemne" pichat a bodat, az krev strikala na vsechny strany a pak ho, polomrtveho, povesili... [oči v sloup]

Mimochodem, nikde ve zpravach uz nejak moc nefiguruje fakt, ze byly na jeho tele nalezeny hematomy (cesky - podlitiny). Takze se nejen "sam" rezal nozem, ale i bil? [oči v sloup]
Takhle psychicky vysinuty jedinec (patologicky masochismus jak kdyz vysije...) by preci nemohl projit psychotesty ani nahodou, no ne? [zmaten]

P. - dekujeme za objasneni, ze policie stiha organizovany zlocin jen tehdy, kdyz ji samotne leze do zeli [překvapení] Myslim, ze je na case, par takovych policictu proste propustit... [naštvaný]

43872

20.2.2005 16:16

Kauza ÚOOZ pokračuje

ZdenekP. 65.?.?.?

Napada me, ze v takoveto atmosfere pochybnosti nasledne nejen nereseneho, ale zjevne unyslne nereseneho pripadu, bude stavet atmosfera dohad a strachu. Napada me take, ze podobna atmosfera byla na miste pred 89-tym. Bylo to nezbytnym prostredkem tehdejsi samovlady. Dnes se tomu ale rika Demokracie...

43875

20.2.2005 18:56

Kauza ÚOOZ pokračuje

Vcelicka 24.?.?.?

>Počátkem devadesátých let bylo ve věznicích ve Spojených státech >asi milion osob. Koncem Clintonových/Goreových let tento počet >stoupl na DVA MILIONY. Objem tohoto zvýšení byl výsledkem nových >zákonů, které vstoupily v platnosti proti uživatelům drog, >nikoli překupníkům. Osmdesát procent lidí jde kvůli drogám do >vězení proto, že je přechovávali, a ne že s nimi obchodovali. A >tresty za crack jsou třikrát vyšší než za kokain.

>Karel z Čech -- 212.?.?.?

az na tu statistiku o poctu zavrenych to mate dobre, co se tyce rozdilu v odsouzeni za Crack versus Cocain je zcela normalni. Crack je cernosska zalezitost. Cocain pudr vysse postavenych.
Predpokladam, ze Cesi nejen dohoni, ale jiste predhoni ameriku v poctu zlocinu a lidi pod klicem.

43881

21.2.2005 13:30

RE: Kauza ÚOOZ pokračuje

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 43881

Včeličko, jistě jste si všiml podle odkazu, že je to pramen JŮ ES EJ. Já jsem ty vězně v USA nebyl počítat. Jinak s tím procentem zavřených jsme na tom již stejně, protože USA se již podařilo dohonit ČR.

43933

22.2.2005 8:10

RE: Kauza ÚOOZ pokračuje

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 43933

Karle jiste kde jinde by jste tu statistiku nasel...ovsem jen tak mimo misu, prave jsem shlednul cesky TV porad, kde jeste stale si pri vareni cuchaji k vajicku, jestli neni zatuchle. To ani po 15 letech v kapitalizmu nejste schopni mit z obchodu cerstva vajicka?

43993

22.2.2005 15:56

RE: Kauza ÚOOZ pokračuje

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 43993

Včeličko, zvyk je železná košile. Smradlavá vajíčka my neradi. Jistě jste si také všiml, že ta vajíčka, ke kterým se čuchá, nebyla z obchodu. Kam se ty kapitalistický vajíčka na domácí hrabou? Žádná chemie, rybí moučka, antibiotika a pod. Jen pravé nefalšované zrní - žádné GMO. To vy už dávno neznáte.

44016

24.2.2005 7:41

RE: Kauza ÚOOZ pokračuje

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 44016

ja jsem to ani nikdy neznal, mezi dlazdickama slepice zadne zrni nenajde[smích]Zato vam mohu zdelit, ze na udiv americanu jsem si k vajickam cuchal jeste dobre prvni dva roky v americe pak jsem prestal a zatim se mi nepodarilo najit skazene vajicko z obchodu.
Ani zde mne nebudi kohout k podojeni krav.[smích]

44131

20.2.2005 21:44

Kauza ÚOOZ pokračuje

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

ZdenekP. - jj, vypada to tak. Takze - co mame prehlednout a ceho si nevsimnout? Ze 99% (to jedno procento uz vyradili) policistu z UOOZ patri zavrit na dozivoti? [oči v sloup]
Ze ma kauza Bedrych vysumet do neznama? [oči v sloup]

...a kdyz jsme u toho, v soucasne situaci, dela ministerstvo vnitra s timhle problemem neco? Co takhle nejaka nezavisla vysetrovaci komise? Co treba pouzit BISku a vojenskou rozvedku a treti civilni tym a nechat je s pravomocemi ale nazavisle na sobe pracovat? [oči v sloup]

Vcelicka - ja doufam, ze se u nas brzy drogy zlegalizuji, abychom nemuseli nahanet kazdeho studaka s jointem [mrknutí jedním okem]

43895

22.2.2005 8:18

RE: Kauza ÚOOZ pokračuje

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 43895

Trodas, to ja doufam v Americe uz mnoho let, ovsem zadna "chytra" vlada, si nenecha ujit tento zavratny prijem. Vzpomente si na Manuela Noriegu (zde pro ty, co uz zapomeli)http://www-personal.umich.edu/~lormand/poli/soa/panama.htm
Pouze se mi nelibi vase nechutne "bolsevicke" karikarury tot vsjo

43994

22.2.2005 16:59

Bush by mohl legalizaci drog prosadit.

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 43994

Ovšem nesměl by být takový licoměrný podvraťák.
Z Bushových rozhovorů s přáteli :

...Bush Weadovi např. vysvětloval, proč odmítá s novináři hovořit o svých poklescích z mládí. "Na otázky o marihuaně bych neodpovídal. A víš proč? Protože nechci, aby nějaké malé dítě dělalo to, co jsem zkoušel já," zní Bushův hlas.

Dodal: "Musíš to pochopit. Já chci být prezidentem. Já chci vládnout a jít příkladem. Musíš to vzít takhle - nechci, aby se malé děti ptaly: Hele, tati, prezident Bush zkusil marihuanu, mám to udělat taky?"

Nahrávky byly pořízeny v letech 1998 až 2000.

http://www.novinky.cz/05/03/91.html

44022

22.2.2005 17:50

RE: Bush by mohl legalizaci drog prosadit.

Lev 82.?.?.?

Reakce na 44022

Je trapne hloupe, se zabyvat o nejakem "koureni" marihuany v mladi. Ukazte mi, kdo tak zvanou "lehkou" drogu v USA nezkousel ( mimo me ! ). Vcetne Clintona a jinych politiku. Dulezite totiz je, kolik takovy president nechal povrazdit !! ( ne zabit - slabe slovo ), ale povrazdit, nevinnych lidi - deti zen i starcu. V tom je ten bod ! S marihuanou, si vytiram zadek ! [naštvaný]

44030

22.2.2005 18:58

RE: Bush by mohl legalizaci drog prosadit.

google 62.?.?.?

Reakce na 44030

>S marihuanou, si
>vytiram zadek ! [naštvaný]
>Lev

no a.... funguje to? [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten]

ten zvysny text podpisujem.

44036

22.2.2005 22:34

RE: Bush by mohl legalizaci drog prosadit.

Lev 82.?.?.?

Reakce na 44036

>S marihuanou, si vytiram zadek ! Lev
no a.... funguje to? [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten]
_________________________________________

[oči v sloup] No jasne, nepochybuj a zkus to ! Uvidis, jak se ti ulevi [velký smích]

44066

23.2.2005 10:53

RE: Bush by mohl legalizaci drog prosadit.

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 44030

>Je trapne hloupe, se zabyvat o nejakem "koureni" marihuany v
>mladi. Ukazte mi, kdo tak zvanou "lehkou" drogu v USA
>nezkousel ( mimo me ! ). Vcetne Clintona a jinych politiku.
>Dulezite totiz je, kolik takovy president nechal povrazdit
>!! ( ne zabit - slabe slovo ), ale povrazdit, nevinnych lidi
>- deti zen i starcu. V tom je ten bod !
Trapné je trochu slabé slovo. Pokud nechám zavírat jiné lidi za to samé, co jsem dělal já, tak to není trapnost, ale sadistická zvrácenost.

>S marihuanou, si vytiram zadek ! [naštvaný]
Tak zase jste dál než my v ČR. Nám musí stačit toaleťák.
Prostě Amerika je země netušených možností, o kterých se nám zatím ani nesní.
Mariánku si pěstujete sám nebo kupujete v nmarketu?

44085

23.2.2005 11:01

RE: Bush by mohl legalizaci drog prosadit.

Lev 82.?.?.?

Reakce na 44085

Mariánku si pěstujete sám nebo kupujete v nmarketu?
__________________________________________

Rad bych vam to vysvetlil, ale nemohu nikoho z Ceska poucovat, at to nekdo nema, jako "pepř se solí" v Cesku v očích, pane.

44088

24.2.2005 7:57

RE: Bush by mohl legalizaci drog prosadit.

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 44085

pane karle z cehunova, vy jste se ani nevsim, ze pan lef bydli kousek od vas...no a to vam jeste donedavna fandil, ted ho napadate. Pri te prilezitosti si vsimnete, ze zakony jsou vyrabene v senatu a Bush zadny zakon o zavirani kvuli marusce neudelal.
Proste mate to cele s tou amerikou pomotane, uz ste nakrmil slepice?

44133

25.2.2005 9:28

RE: Bush by mohl legalizaci drog prosadit.

Lev 82.?.?.?

Reakce na 44133

pane karle z cehunova, vy jste se ani nevsim, ze pan lef bydli kousek od vas...
_________________________________________________

Presne tak, jen pouhych 10 000 kilometru a to jeste vzdusnou cestou.

44219

27.2.2005 15:14

Kauza ÚOOZ pokračuje

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Vcelicka - materecht, s valkou proti drogam zacal Nixon (asi se mu nelibilo, ze ti, kteri ho chteli vyhodit z ouradu kourili hodne travu) a naplno ji rozjel Regan a od ty doby proste jede. Bush jen pritvrzuje se svou nulovou toleranci a likvidaci marihuany, pestovane pro lekazske ucely... [oči v sloup] [vyplazený jazyk] [zahanbení]

Tak jako tak je silne trapne, kdyz clovek, jenz ma plne usta svobody nezmeni zakony, na jejichz zaklade je zavirana spousta lidi za to, co si sam zkusil... [naštvaný]

44347

27.2.2005 19:43

RE: Kauza ÚOOZ pokračuje

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 44347

pane Trodas, dekuji za pochopeni, ted se jeste laskave podivejte, odkud tyto zakony prichazeji. Nejsou to zidovske synagogy, ale pravicova "moralni" skupina tupcu, kteri v nedeli zadaji boha o odpusteni a v pondeli nekoho okradou. Dovedete si predstavit tu ztratu vladnouciho aparatu, kdyby nebyla valka s drogou (i tak smesnou jako je hemp)valka s terorem, valka s alkoholem valka s tabakovym prumyslem? V USA stavime stale nove veznice, jen proto, ze z techto valek mame spoustu zajatcu ktere musime nekam dat.
Myslim ze v Minesote (Nevim to s urcitosti), za hemp sedi chlapec, ktery dostal 18 let na tvrdo a to prosim jako uzivatel, ne pusher.
CIA je nejvetsi dovozce drog do USA, jiste, pan Leho se mnou ted nebude souhlasit, ale staci si vzpomenout na Iran contra.
Zde na zvedavci, je mnoho tech, jejiz pozornost je odvracena nenavisiti zidu a americanu. Stacilo by se trosicku zamyslet a pochopit, ze zide a jine podskupiny, jsou pouze mlzeni dnesnich globalnich vladcu. Bohu zel, to neni nic noveho, tahne se to uz od staroveku. Chleba, hry a zidi... rozdel a panuj !

44369

27.2.2005 20:08

Kauza ÚOOZ pokračuje

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Vcelicka - ja snad napsal neco o tom, ze za nesmyslnou valku s drogami muzou zide? [oči v sloup] [překvapení] Pokud me pamet slouzi, tak nikoliv.

Ale zase na druhou stranu, mate sice v tom rozdel a panuj velky kus pravdy (ale opravdu velky), jenze jsou tu i takove "podivne veci", jako prosazeni zakonu jenz kriminalizuje kritiku zidu, vylobovane omilostneni nejvyssiho danoveho uniku v USA a podobne drobnustky, jenz davaji tusit, ze zide jsou v tomhle soukoli moci a ovladani lidi cimsi vic nez jednou z loutek [mrknutí jedním okem] Nemyslite?

...jinak pod vasi anylyzu dusledku (hodne "zajatcu" z valek) se klidne podepisu, 100% pravda [naštvaný] A nejhorsi je, ze po vzoru USA by i ostatni zeme rady takove zakony a takove valky proti vlastnim obcanum... [oči v sloup] [zahanbení] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

44374

Tuto stránku navštívilo 7 811