Diskuze k článku

Rozpočet jako jahoda

Příspěvků 68

10.2.2005 1:09

Rozpočet jako jahoda

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

"Podle mého názoru je ten obrázek poučnější než 1000 slov." - souhlasim a hned ka zedva pridam:

http://bendib.com/newones/february/2-18-Outsourcing-America.jpg

http://bendib.com/black/Guest-workers.jpg

Vyzaduji sice jistou znalost anglistiny, ale to se zde (doufam :p[smích] predpoklada [mrknutí jedním okem]

42891

11.2.2005 19:23

RE: Rozpočet jako jahoda

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 42891

podobne maluvky byly za komancu na kazdem rohu [smích] Jak krasne, ze na tomto webzinu, se seslo tolik "inteligentu" mam na mysli tech 23 prispevku ktere jsem stacil precist, jsou specialne od lidi, kteri "vi" mnoho o USA ale USA jeste nenavstivili. Mam pro vas lepsi starost, zacnete patrat, kde pan Gross sebral penize na svuj byt, kdo zavrazdil Zdenka policajta. Kde Sarka Grossova bere penize na jeji nevestinec. Jak je mozne, ze clovek pri zachvatu padoucnice na frekventovanem tramvajovem nastupisti je okraden, misto toho, aby nekdo pomohl. Neunavujte se premyslenim o nasem rozpoctu. Uklidte si nejdriv u vaseho prahu a premyslejte o vasem rozpoctu. My uz si ten rozpocet nejak urovname. Hlavne nezadejte o americke vizum, vic debilu uz v americe nepotrebujem.

43073

11.2.2005 22:54

RE: Rozpočet jako jahoda

google 217.?.?.?

Reakce na 43073

Hlavne nezadejte o americke vizum, vic debilu uz v americe nepotrebujem.

Vcelicka -- 24.?.?.?


tak toto pan Vcelicka, vam verim na slovo [smích]

43085

11.2.2005 22:59

RE: Rozpočet jako jahoda

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 43073


>vic debilu uz v americe nepotrebujem.

Souhlasím s vámi pane Včeličko, že tam v tom vašem bušistánu máte již předebilováno.

43086

12.2.2005 1:31

RE: Rozpočet jako jahoda

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 43086


>vic debilu
Souhlasim s Vami, panove Karle z Cech, pane Vcelicko, google.
Ano, souhlasim.
Vsichni jsme debilove.

....ale ne e ! ...
ja jsem si to rozmyslel

Jenom nekteri z nas jsou debilove

43097

10.2.2005 10:18

Rozpočet jako jahoda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Mnohokrát Vám pane Stworo děkuji,
tento článek (a především vševypovídající obrázek) by se měl v miliardových nákladech zdarma distribuovat do poštovních schránek všech obyvatel této planety - a pro negramotné překládat do obrázkového písma (i když ten obrázek vydá opravdu za všechny projevy světových proamerických politiků dohromady).
Jsem drobný podnikatel a takto hospodařit bych chtěl alespoň jeden den ve svém životě - třeba i ten úplně poslední.


Martin

42929

10.2.2005 10:28

Rozpočet jako jahoda

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

[chechtot] Počítám, že se již brzy dočkáme US.dolaru za 15,- kč.

Velký satan USA se zničí sám - ekonomicky. Na druhé straně, spousta Židů se napakuje, ale, tak už to chodí... [vyplazený jazyk]

42930

10.2.2005 15:05

RE: Rozpočet jako jahoda

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 42930

> [chechtot] Počítám, že se již brzy dočkáme US.dolaru za 15,- kč.

>
> Velký satan USA se zničí sám - ekonomicky. Na druhé
>straně, spousta Židů se napakuje, ale, tak už to chodí...
> [vyplazený jazyk]

To, že dolar bude za 15,- Kč ani to, že velký satan se sám zničí mi nevadí. Židům buď za to dík, tak ať se při tom napakují.
V té souvislosti padnou i měny, které se dnes snaží dolar držet nad vodou - budiž jim to přáno.
Problém pak nastane, abychom si za ten 1 dolar či 15 Kč mohli koupit aspoň 1 rohlík.

Za pád Velkého Satana musíme něco obětovat a jistě rádi obětujeme.
Už aby to bylo [smích]

42948

10.2.2005 15:33

RE: Rozpočet jako jahoda

oji 194.?.?.?

Reakce na 42948

Pripadnou recesi US ekonomiky bude nasledovat celosvetova recese.

Jakmile z ameriky odejdou investice, tak odejdou i mozky, ktere ek. rust tvori. Objevi se jini ek.tahouni svetoveho trhu. A v USA zustanou jen Jonesove. [smích]

Ale mam obavy jestli evropska ek. globalni krizi dustojne zvladne. Uprimne myslim, ze budeme mit co delat abychom se drzeli asijskeho tygra.

42950

10.2.2005 16:04

Rozpočet jako jahoda

Lhostejny Slavek 69.?.?.?

Jak dojemne! Neziju v USA, nejsem ani velkym obdivovatelem teto krajiny, nejsem ani velikym obdivovatelem prezidenta teto velke krajiny a na rozdil od tech par pisalku prede mnou, nejsem ani pratelem USA... Proc jsem vas nazval pritelmi USA? Protoze priteli nejvic zalezi na tom, aby se jeho pratelum vodilo dobre, aby nestradali, aby u nich doma vsechno klapalo... Je to jakesi normalni, od prirody... A vase starost o USA je tak dojemna... Tlaci se mi do oci slzy...

42958

13.2.2005 5:06

RE: Rozpočet jako jahoda

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 42958

Nejses nahodou bracha Modracka?

43148

10.2.2005 18:59

Rozpočet jako jahoda

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Myslim, ze byste si meli vsichni precist tohle:
http://www.patria.cz/zpravodajstvi/komentare_zobraz.asp?ka=1143989
...ono je to slozitejsi a ti zatraceni amici to maji docela zmakly, jak i nadale zit na ukor vsech osatnich na svete. Myslite, ze hodlaji penizky pujcene nekdy vratit? To tezko, Anezko...

A Cina, Japonsko a pohrichu i EU misi dolar drzet nad vodou, aby se jim neznehodnotili dluhy a aby neprisly od odbytiste v USA, protoze levny dolar nahrava USA vyvozu, zatimco likviduje dovoz. Takze Amici jsou zase vysmati a my sanovani jejich meny opet zaplatime za to, ze jsme se s nimi kdy zapletli.
Maj to promysleny lip, nez se zda.

42982

10.2.2005 20:35

RE: Rozpočet jako jahoda

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 42982

Máte pravdu, že vývoj spěje k Velkému pátku.Zvyšování deficitu rozpočtu USA drží Čínu (a další asijské státy) v naději, že USA od nich budou nakupovat a dolárky se jim posypou. Už dnes všek Čína drží USA pod krkem. Ne vojensky, ale ekonomicky. Kdykoliv se jí zamene, může svá americká aktiva hodit na trh a způsobí tím světovou hospodářskou krizi. Čím později se to stane, tím silnější bude vlastní trh v Číně, který jí pomůže světovou krizi překonat. Čína by tak přišla maximálně o poskytnuté úvěry, což čínský státní kapitalismus hravě překoná.
Samozřejmě, který stát se začně první amerických aktiv zbavovat, ten na tom nejvíc vydělá, resp. na krizi nejmíň prodělá. Také společné Euro má vyšší šanci obstát, než národní měny. Pokud státy s národní měnou nebudou mezi prvními, kdo začne prodávat.

Proti vůli čínských komunistů si USA dnes již nic netroufnou. Čínský pragmatismus je pověstný. Amíkům nezbývá, než vyšlapovat jak oni budou pískat.

42992

11.2.2005 13:49

RE: Rozpočet jako jahoda

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 42992

Americký obchodní deficit s Čínou vzrostl o 30,5 procent a dosáhl částky 162 miliard dolarů. Je to největší obchodní deficit, jaký Spojené státy kdy měly vůči jednotlivé zemi.

Rozdíl mezi hodnotou toho, co Spojené státy vyvážejí a co dovážejí, dosáhl v roce 2004 historického rekordu - výše 671,7 miliard dolarů. Americká vláda uvedla, že se obchodní deficit USA zvýšil ve srovnání s rokem 2003 o 24,4 procent.

43050

11.2.2005 17:23

RE: Rozpočet jako jahoda

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 42982

>http://www.patria.cz/zpravodajstvi/komentare_zobraz.asp?ka=
>1143989
na pohled pěkná kompilace známých ekonomických a ekonologických spekulací. Je ovšem založena na drobném demagogickém bushovskogrýnšpánském podrazu na oblbování prosťáčků, totiž, že:

>levny dolar nahrava USA vyvozu, zatimco likviduje dovoz.
To by byla zčásti pravda, kdyby americký vývoz byl větší než dovoz, což rozhodně zdaleka není. A navíc, současná situace americký import nelikviduje, ale naopak import dramaticky stoupá a krok s ním drží jen americký export pracovních příležitostí.

>Maj to promysleny lip, nez se zda.
Koho tím máte na mysli?

43064

10.2.2005 19:21

Rozpočet jako jahoda

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Pořád stejný problém. Rozpočet USA by mně mohl být naprosto ukraden, kdyby se eventuelní pád ekonomiky strýčka Sama bohužel netýkal i nás. [naštvaný]

42984

10.2.2005 21:49

RE: Rozpočet jako jahoda

Josef 12.?.?.?

Reakce na 42984

Modracku zeptej se starsich pametniku! Kolaps americke ekonomie je slibovan lidem uz od r. 1948. Problem je, ze pro nektere lidi se z toho stala jakasi povera a uz si to nenechaji vymluvit!

42997

10.2.2005 23:15

RE: Rozpočet jako jahoda

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 42997

>Modracku zeptej se starsich pametniku! Kolaps americke
>ekonomie je slibovan lidem uz od r. 1948. Problem je, ze pro
>nektere lidi se z toho stala jakasi povera a uz si to
>nenechaji vymluvit!

Josefe, Černý pátek v roce 1929 si sice asi již nikdo z nás nepamatuje, ale jsou o tom dost obsáhlé statě v dějinách. Tehdy krach burzy v NY zasáhl celý a poškodil svět. Vy máte zájem si to z vlastní hlouposti zopakovat?

43010

11.2.2005 7:18

RE: Rozpočet jako jahoda

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 42997

Já se jich klidně zeptám, jen mám obavu, jestli ti moudří mužové chápou rozdíl mezi ekonomií a ekonomikou. A proto to v USA vypadá tak, jak to vypadá. [chechtot]

43030

11.2.2005 17:03

RE: Rozpočet jako jahoda

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 43030

>jestli ti moudří
>mužové chápou rozdíl mezi ekonomií a ekonomikou. A proto to
>v USA vypadá tak, jak to vypadá. [chechtot]

Ten rozdíl není mezi ekonomií a ekonomikou ale mezi ekonomii a ekonologií - jako mezi astronomií a astrologií

43062

12.2.2005 20:33

RE: Rozpočet jako jahoda

Had 194.?.?.?

Reakce na 43062

>Ten rozdíl není mezi ekonomií a ekonomikou ale mezi ekonomii a >ekonologií - jako mezi astronomií a astrologií
A jaké jsou ty rozdíly?

43131

13.2.2005 5:12

RE: Rozpočet jako jahoda

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 43131

Astronomie je vědní obor, astrologie je věštění podle hvězd.

43150

13.2.2005 23:44

RE: Rozpočet jako jahoda

Druid 62.?.?.?

Reakce na 43150

pane Taborsky, chci se zeptat zda povazujete meteorologii za vedni obor nebo za vesteni pocasi z pohybu mraku?

43231

10.2.2005 22:58

Rozpočet jako jahoda

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Josef - komunisti netusili, ze si USA nechaj dolary jistit prodej ropy, jenz ani neni jejich, takze proto jim to nevyslo [mrknutí jedním okem]

Jinak Modracek to vystihl - co je nam po problemech, do kterych USA padaji, zhe. Nebylo by vlastne vubec nic, kdyby dluhy USA nebyly tak astronomicke, ze zpusobi poradny kolaps, az to "bouchne" s ekonomikou celeho sveta o zem... [oči v sloup]

Cely prezivani USA je de-facto na trpelivosti bankeru, jenz naivne veri, ze z USA uvidi nejake penize zpet.
Nebo je to forma ekonomickeho ovladani USA? [oči v sloup] Pak se mame na co tesit, aneb sebevrazda USA pod taktovkou Ciny [překvapení]

43005

10.2.2005 23:54

RE: Rozpočet jako jahoda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 43005

Nekde jsem zaslech, ze OPEC uvazuje o tom, ze bude obchodovat v Eurech. To by byla pro USA tezka rana.


Cely prezivani USA je de-facto na trpelivosti bankeru, jenz naivne veri, ze z USA uvidi nejake penize zpet.
Nebo je to forma ekonomickeho ovladani USA?


To je prave to zajimave na "nove" ekonomice. Rust je zalozen na rostouci spotrebe a prevsim duvere v rostouci spotrebu. Je to takova iluze. Růst je tvoren imaginarnimi transakcemi. Necim co neexistuje, snad jen v bitove podobe.

Duvera investoru je zlate telatko. Ocekavani budouciho rustu je hlavnim hnacim motorem. Proto je nutne udrzovat proste investory v iluzi budouciho zisku.
Jakmile se tato iluze rozplyne, tak americka bublina splaskne.

Zadny strom totiz neroste do nebe. A tazni ptaci odleti na zimu do teplych krajin.

Bude to mozna bolestne pro nase emigranty, protoze se asi zase nekam postehujou a budou se ucit cinsky nebo tak nejak. [chechtot]

oji

43017

11.2.2005 17:52

RE: Rozpočet jako jahoda

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 43017

Až ma ty emigranty jste vystihl situaci naprosto správně. Současná americká ekonologie je založena na důvěřivosti prosťáčků, na podvodném schematu dělat peníze ze vzduchu, na podvodném schematu pyramidy a oddalování účinného řešení problémů. Možná ale přehlížíte jeden drobný faktor a to je bezkonkurenční vojenská moc USA a její použití bez morálních (a často i racionálních) zábran, když to nejde jinak.

43066

11.2.2005 19:37

RE: Rozpočet jako jahoda

google 193.?.?.?

Reakce na 43066


>Až ma ty emigranty jste vystihl situaci naprosto správně.
>Současná americká ekonologie je založena na důvěřivosti
>prosťáčků, na podvodném schematu dělat peníze ze vzduchu, na
>podvodném schematu pyramidy a oddalování účinného řešení
>problémů. Možná ale přehlížíte jeden drobný faktor a to je
>bezkonkurenční vojenská moc USA a její použití bez morálních
>(a často i racionálních) zábran, když to nejde jinak.

no, bohuzial aj vy, ste vystihol situaciu naprosto spravne.

43074

11.2.2005 23:19

RE: Rozpočet jako jahoda

Josef 12.?.?.?

Reakce na 43017

Znacka oji!
Pisete:
"Jakmile se tato iluze rozplyne, tak americka bublina splaskne".
Proc je pro vas tak dulezite, aby se americka ekonomie slozila?
Ve skutecnosti se deje pravy opak a USA ma jednu z nejlepsich rozbihajicich se ekonomii sveta. A prave , ze z celeho sveta nakupuje ty sunty drzi prave EU nad vodou. Nedavno na Deutche Welle ukazovali jak Schroeder bouchal spunty sampanskeho, ze se podarilo vyvezt pres milion nemeckych autaku za jeden rok prave do USA. Vyrobit milion autaku je hodne prace a kdyby ta bublina splaskla, tak by dost lidi v Nemecku sedelo doma a nedelalo 35 Eur na hodinu v automobilkach. A kdyby ty delnici sedeli doma , tak by nemeli moznost kupovat ceske sunty (60% exportujete do NSR) a vy byste sedel take doma a tim i mel vice casu nadavat na proklatou Ameriku ze prestala nafukovat bublinu. O to vam jde??

43089

11.2.2005 0:57

Rozpočet jako jahoda

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Mno, to by bylo super, kdyby se ropa zacala kompletne valit za EURA, take by ti minimalizovalo dopady pripadneho zhrouceni dolaru, jenz je opravdu jak domecek z karet - a to jeste sousedovych... [chechtot]

Ale USA urcite nasadi vsechny paky, aby k tomu nedoslo. Nezapominejte, ze kdyz Saddam zacal s transakcemi pres EURO, tak do jeho zeme vpadla hrdinny US army... [naštvaný]

Ne, ze by Saddam nebyl zavrzenihodny diktator, ale to, co delaji USA je snad este mnohem horsi, hlavne pro Iracke lidi...

...a nezapomente, ze velci veritele + vyvozci do USA nemaji prazadny zajem na dalsim oslabovani dolaru - de-facto jim to znehodnocuje jejich pohledavky a lidi desne neradi prichazeji o penizky. A prodej ropy za EURA bude nepredstavitelne silnou ranou dolaru.

Abychom jeste nepoznali, co je pro zachovani zivotniho stylu emericanu jeste mozne... [oči v sloup]

43021

11.2.2005 2:03

Rozpočet jako jahoda

Bohuslav Danek 216.?.?.?

Canada is the only G-7 country projecting net surpluses in 2004 & 2005 and has achieved uninterrupted fiscal surplus since 1997.

Actual Projections ( to GDP)
COUNTRY 2001 2002 2003 2004 2005
Canada 1.4 0.8 1.2 1.0 1.3
Italy -2.6 -2.3 -2.4 -2.9 -2.8
U.K. 0.8 -1.5 -3.0 -3.0 -3.0
Germany -2.8 -3.5 -4.0 -3.5 -3.1
France -1.4 -3.2 -4.1 -3.9 -3.2
U.S.A. -0.2 -3.3 -4.9 -4.8 -3.5
Japan -6.1 -7.9 -8.2 -7.1 -6.6




An economy as large as USA's, these numbers are not a significant problem. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Czech deficit to GDP 28% , NO PROBLEM eh ??


[velký smích]

43025

12.2.2005 11:00

RE: Rozpočet jako jahoda

ogica 84.?.?.?

Reakce na 43025

az na to, ze deficit statniho rozpoctu CR v pomeru k HDP je cca 6,1% za rok 2004 (deficit 138,9 mld., HDP 2276,5 mld.)

Mas nejake blbe udaje

(viz http://www.finance.cz/home/hospodarstvi/cr_v_cislech/rozpocet/
http://www.finance.cz/home/hospodarstvi/cr_v_cislech/produkce/

43112

11.2.2005 7:30

Rozpočet jako jahoda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě wibs_translation (zavináč) 802 (tečka) cz 213.?.?.?

Málá oprava - outsourcing v české podobě, tak jako ve světě, není vývozem práce do zahraničí, nýbrž propouštěním zaměstnanců z oblasti zejména firemních služeb, kteří přecházejí masivně do korporací zakládaných dceřiných společností, které nabírají další zakázky. To znamená, převedu svou údržbu na s.r.o., zadám jim zakázky pro holding za cenu nižší než byla režijní cena když jsem údržbu vlastnil sám a donutím s.r.o., aby si zajistila další zdroje sama (proto outsourcing). Přitom se zbavím starých a nepohodlných pracovníků a zbytek lidí stejně nemá moc možností začít někde jinde a něco jiného, takže se hledí "outsourcovat".
Petr - Frýdek

43032

11.2.2005 12:03

Už zase? ;-)

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Zahraniční pomoc (rozuměj Izraeli a dalším zločinným režimům, které by se bez amerických dolarů okamžitě položily)...

Izrael by se bez americké pomoci nepoložil. Ani ekonomicky (viz http://www.zemepis.com/Izrael.php), ani vojensky - má jaderné zbraně. Proto už jej žádný protivník nenapadne - riziko totální zkázy by bylo příliš vysoké. Atomovky jsou zárukou národní bezpečnosti, alespoň co se týče útoku cizí pravidelnou armádou.

A co se týče zločinných režimů: který z okolních (muslimských) států vůbec respektuje základní lidská práva???

Kdesi jsem četl (Týden? Reflex?), že odečteme-li od exportu všech arabských zemí ropu a zemní plyn, činí celková suma méně, než kolik toho vyváží např. Finsko. Skvělé. Jejich rychle rostoucí populaci živí ropa. Až se lidstvo konečně vybodne na fosilní paliva, máme se na co těšit.

43044

11.2.2005 18:33

RE: Už zase? ;-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 4.?.?.?

Reakce na 43044

>Izrael by se bez americké pomoci nepoložil.
To povídejte staré Blažkové. Izrael byl vždycky bez cizí pomoci (nejdřív sovětského bloku, nyní americké) životaneschopné, arogantní nedochůdče. Americké vydržování a nekritická podpora Izraele je i jediným důvodem machometánské nenávisti vůči nám.

>Atomovky jsou zárukou národní bezpečnosti, alespoň co se týče
>útoku cizí pravidelnou armádou.
Najednou. Zrovinka včera to tak povídala Severní Korea. Proto jsme napadli Irák, pro falešný dohad, že chce mít záruku národní bezpečnosti, jo? A Iránu kvůlivá tomu nemůžeme přijít na jméno a kdyby se nám to tak neposíralo v Iráku, tak jsme tam měli už tankodrom a raketovou střelnici. A v praxi jsme si ověřili, že izraelská atomovka je zárukou svobody, demogracie, toletrance a světového míru, žejo.

>odečteme-li od exportu všech arabských zemí ropu a zemní plyn,
>činí celková suma méně, než kolik toho vyváží např. Finsko.
Mno, kdyby Izrael přestal produkovat světové problémy, tak by měl na vývoz taky jen držáčky na hajzlpapír.

43068

12.2.2005 9:56

RE: Už zase? ;-)

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 43068

Izrael byl vždycky bez cizí pomoci (nejdřív sovětského bloku...

Kdepak, VY tohle povídejte staré Blažkové. Před týdnem jsem dočetl osmisetstránkovou publikaci Stalin: na dvoře rudého cara (napsal Simon Sebag Montefiore). SSSR v OSN jako první uznal Stát Izrael, to je pravda. Bodejť by ne - komunistická ideologie byla založená na likvidaci tříd, ne ras. Tím se jejich věrouka odlišovala od té poražené nacistické, čehož mocně využívala jejich propaganda. O nějaké (nezištné) pomoci ale nemůže být ani řeč. Pokud jste narážel na dodávky zbraní (a tuším i letadel) z tehdejšího Československa, vše probíhalo pěkně za hotové a východní blok vyzbrojoval ve stejné době v míře větší než malé rovněž Araby - přesně podle pravidla: když se dva perou, třetí se směje. Stalin sám BYL skrytýn antisemitou - v čistkách přednostně likvidoval židovské intelektuály (mj. Trockij) a neměl vůbec radost z toho, když si jeho dcera vzala židovského spisovatele.

Zrovinka včera to tak povídala Severní Korea.

Ano, ona je to totiž pravda. Jakýkoliv režim (a tuplem zločinecký) se snaží držet u koryta. Místní potentáti totiž mají oprávněný strach, že jakmile přijdou o moc, budou postaveni před soud a zastřeleni.

43107

12.2.2005 13:38

RE: Už zase? ;-)

google 217.?.?.?

Reakce na 43107

Stalin sám BYL skrytýn antisemitou - v čistkách přednostně likvidoval židovské intelektuály (mj. Trockij)

teda, vy ste demagog par excellence. alebo len ste hlasna sionisticka truba. mohli by ste mi uviest kto to boli ti mj ?
pretoze Trockij bol len obycajny hrdlorez a masovy vrah, podobny Stalinovi, len nesikovnejsi a zrejme hlupejsi, pretoze jednoznacne prehral s gruzinskym cwaniaczkom. ale musim priznat, vas zidovsky intelektual zneje lepsie.
aky paradox, zid sa bije s Gruzincom a umieraju Rusi.

a k tomu skrytemu antisemitizmu Stalina, musel byt teda poriadne skryty, ked Stalin presadil, ze za antisemitizmus bol v UdSSR trest smrti.

a neměl vůbec radost z toho, když si jeho dcera vzala židovského spisovatele.

tak to ho musel uplne dorazit fakt, ze jeho vlastna zena bola zidovka.[zmaten]

viete, co to bola CEKA?

The Extraordinary Commission of Moscow (Cheka) 'the Soviet secret police and predecessor of the GPU, the NKVD and the KGB was made up of the following:

F. Dzerzhinsky (Chairman) Pole
Y. Peters (Deputy Chairman) Latvian
Chklovski Jew
Kheifiss Jew
Zeistine Jew
Razmirovitch Jew
Kronberg Jew
Khaikina Jew
Karlson Latvian
Schaumann Latvian
Leontovitch Jew
Jacob Goldine Jew
Galperstein Jew
Kniggisen Jew
Katzis Latvian
Schillenkuss Jew
Janson Latvian
Rivkine Jew
Antonof Russian
Delafabre Jew
Tsitkine Jew
Roskirovitch Jew
G. Sverdlov (Brother of president of the Central Executive Committee) Jew
Biesenski Jew
J. Blumkin (Count Mirbach's assassin) Jew
Alexandrovitch (Blumkin's accomplice) Russian
I. Model Jew
Routenberg Jew
Pines Jew
Sachs Jew
Daybol Latvian
Saissoune Armenian
Deylkenen Latvian
Liebert Jew
Vogel German
Zakiss Latvian

Of these 36 Cheka officials, one was a Pole, one a German, one an Armenian, two were Russians, eight were Latvians, and 23 were Jews.

skutocne antisemitizmus ako vysity. ale on cital 800 strankovu knihu, tak to asi tak musi byt. 800 stranok je padny argument, az na to, ze 800 vagonov hovna zostane furt len hovno....

myslim si, ze vam sa da najlepsie(sudiac podla vasho nicku) vysvetlit skutocne rozlozenie moci a vplyvu vo Washingtone tymto obrazkom:

http://www.prop.sk/ro6.jpg







43116

12.2.2005 16:10

MJ

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 43116

Tak třeba Kameněv či Zinověv. Slyšel jste někdy o "spyknutí židovských lékařů"? Z perzekuovaných žen mě napadá Polina Molotovová (přežila). A co naše monstrprocesy z let padesátých? Slánský a většina popravených byli také židovského původu.

Lev Trockij byl nepochybně zločinec, ale za intelektuála se považoval. Stalinem pohrdal a podcenil ho, což se mu nakonec stalo osudným.

"za antisemitizmus bol v UdSSR trest smrti."

V SSSR byl trest smrti za kde co [pláč]

"800 vagonov hovna zostane furt len hovno"

Takto si na vy (cenzurovano) představujete kultivovanou debatu?

[vyplazený jazyk]

43125

12.2.2005 19:47

RE: MJ

google 193.?.?.?

Reakce na 43125

>Tak třeba Kameněv či Zinověv. Slyšel jste někdy o "spyknutí
>židovských lékařů"? Z perzekuovaných žen mě napadá Polina
>Molotovová (přežila). A co naše monstrprocesy z let
>padesátých? Slánský a většina popravených byli také
>židovského původu.

no, ked ich tam bolo okolo 90%, tak sem-tam musela sekera spadnut aj na vlastneho. jak se pravi v Cesku: "kto s cim zachazi, ten tim take schazi!"
ti doktori, proti comu sa to spykli? vtedy nebol v CCCP vhodny cas na spyknutia.
a okrem toho, co myslite, kto to bol, kto poslal po smrti generalissima Dzugasvilliho, vsetkych generalnych tajomnikov vychodneho bloku do dvoch mesiacov na onen svet? instalateri?


>Lev Trockij byl nepochybně zločinec, ale za intelektuála se
>považoval.

surely he did it


>"za antisemitizmus bol v UdSSR trest smrti."
>V SSSR byl trest smrti za kde co

budte trochu konkretny!za co este?


anticukcizmus?
antipolonizmus?
antiarabizmus?
antiprotestantizmus?

>"800 vagonov hovna zostane furt len hovno"

>Takto si na vy (cenzurovano) představujete kultivovanou
>debatu?

obrazne som vam len chcel naznacit, ze ste mohol precitat aj 2 000 000 stran, ze to este vzdy nie je ziaden argument.

osobne, davam prednost faktom pred kultivovanostou.


43130

13.2.2005 8:06

RE: MJ

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 43125

>Slyšel jste někdy o "spyknutí židovských lékařů"? A co naše
>monstrprocesy z let padesátých? Slánský a většina popravených
>byli také židovského původu.

Však si to spyknutí taky odpikali.
Byla to nakonec ta jediná spravedlnost za bolševika.

43163

12.2.2005 16:21

RE: Už zase? ;-)

magnus maximus 85.?.?.?

Reakce na 43116

Nazdar stary brachu GOOGLE,docela rad te zase vidim. Dost jsme se na IVTT /blahe pameti/ nablbli, co rikas....haha...
Vidim ,ze te energie neopustila..stale vrsis seznamy Zidu odpovednych za to ci ono, podlehaje svemu esoternimu videni dejin, ktere je natolik v rozporu s tvou inteligenci, ze si z toho muzu hlavu ukroutit. Neni ti divne, ze kdyz ses zabarikadoval na strane antisemitismu / nebo chces-li antisionismu...jak vis, je to dnes totez /, razem jsi se ocitl mezi IQ-minderwertigen? Stworova lidove-filosoficka stranka duni jako duty sud.Je te tady skoda.Nemas pocit ztraceneho casu? Jen tvoje filantropicke rysy toho mohou byt pricinou, ze podporujes zakomplexovany a duchovne podvyvinuty mistni prosty lid , ktery si hranim na politickou nekorektnost dodava vyznamu . Nebo ti to vyhovuje a ruku v ruce s intelektualni lenosti /kterou trpime vsichni/ nepochybujes, tocis se v kruhu snadnych odpovedi na tezke otazky.
Jak zabranit vlastni trivialisaci v prostredi, ktere presahujeme?

Neodpustim si jeste poznamku....Vsichni neseme nejake predporozumeni, ale nesmi nam pri vyberu faktu ,jimiz argumentujeme predem vylucovat videni jejich pricin a
jejich alternativy.Pak i sebelepsi intelekt vyvodi pouze blbosti.
Mas li naladu, ozvi se mi na mail. Taky me najdes na www.sprcha.com



43126

12.2.2005 17:56

RE: Už zase? ;-)

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 43126

>.... antisemitismu / nebo chces-li
>antisionismu...jak vis, je to dnes totez
[překvapení] [oči v sloup] [překvapení]

> podporujes zakomplexovany a duchovne
>podvyvinuty mistni prosty lid , ktery si hranim na
>politickou nekorektnost dodava vyznamu .
[cool] [smích] [cool]

>Neodpustim si jeste poznamku....Vsichni neseme nejake
>predporozumeni, ale nesmi nam pri vyberu faktu ,jimiz
>argumentujeme predem vylucovat videni jejich pricin ....
Magnus Maximus sestoupil z vysin mezi mistni prosty lid, poznamku si neodpustil a svymi vyroky se opravdu zaradil mezi duchovne podvyvinute.

P.S. Prosty lid Vam vzkazuje, ze po slovech NAZDAR a ARGUMENTUJEME, se v cestine pisi carky,....pane Intektuale.


43129

12.2.2005 20:50

RE: Už zase? ;-)

google 193.?.?.?

Reakce na 43126

zdravim ta, MM.
ja by som to nenazyval ezoterikou, ale skor objektivnym idealizmom [mrknutí jedním okem] mimochodom, druha strana to robi tak isto.

nikde som sa nezabarikadoval a tam kde som, nie som sam, Chomsky, Finkelstein, Kubrick....vsetko semitski Mitmenschen

tocis se v kruhu snadnych odpovedi na tezke otazky.

ok, to je samozrejme jeden z väcsich problemov kazdeho z nas a kazdy sa s tym bori ako vie, lenze to nema nic spolocne s kriminalnou, krvavou minulostou a sucasnostou skupiny "vyvolenych", ktori pchaju svoje krive rypaky do vsetkeho, co sa na tejto planete aspon trochu hybe. tam su veci prilis okate a nie je potrebny ziaden velky vykon, zeby rozpoznat suvislosti.

a vies predsa ako sa vravi?: to ze si paranoidny, este neznamena ze ta nikto neprenasleduje!

Vsichni neseme nejake predporozumeni, ale nesmi nam pri vyberu faktu ,jimiz argumentujeme predem vylucovat videni jejich pricin a
jejich alternativy.


ta alternativa, je samozrejme velmi dolezity argument, ktory beriem a ludia maju sklony ju odsuvat zo zorneho pola. ja si ale vravim, ze by mozno za to stalo, tu "horsiu" alternativu risknut.

Pak i sebelepsi intelekt vyvodi pouze blbosti.

intelekt sam o sebe vzdy nestaci, ba moze byt niekedy na skodu. fantazia, predstavivost, meditacia..

PS.: bin nicht gänzlich abgeneigt dich zu kontaktieren,(könnte interessant werden) jetzt jedoch ist die Zeit noch nicht reif. habe gerade zukunftsträchtige Entscheidungen zu treffen. überlassen wir das dem Schicksal.

43133

14.2.2005 14:49

Správne, pán google!

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 43133

intelekt sam o sebe vzdy nestaci, ba moze byt niekedy na skodu. fantazia, predstavivost, meditacia..

Čo je horšie ako hlupák? Inteligentný hlupák!

43282

14.2.2005 19:36

RE: Správne, pán google!

magnus maximus 85.?.?.?

Reakce na 43282

Mily Vodniku, vy jste ten Vodnik, co prede mnou utekl ze Sprchy???...haha??....poskakovani ve zdejsim pavilonu opic Vam vyhovuje ???

To, ze se tu vynachazi pan Google je dano jeho empatii s prostym lidem a jakousi kuriosni jazykovou hrou, kterou si asi oblibil.....


A Vy co ?? Hledate zde dusevni rovnovahu , cely vychyleny ve Vasem pravoslavnefilomachometskem levicovemultikulti Weltanschauungu ?? Tak to jste tady dobre. Ruznych vychylencu je tu mnoho. Napr. takovy Zebulun/Albert nebo Herr Taborsky. Nasadte meditaci, fantasii, predstavivost, hahaha. Jo , jeste neco ...o inteligenci a jeji potrebnosti/ nepotrebnosti muze verohodne mluvit jen ten, kdo ji ma. Vas pripad to , na rozdil od pana Googla,evidentne neni, takze, jak to muzete posoudit, to by me fakt zajimalo....Nic ve zlem. Mam s vami soucit. Zatim.

43321

14.2.2005 21:52

Potrefené huse magnusi maximovi

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 43321

(aby si někdo nevykládal mé mlčení jako souhlas)

Snad při své zázračné inteligenci neočekáváte, že bych na jediný bod z té snůšky arogantních výmyslů, které jste tu uvedl, seriózně zareagoval?

43342

14.2.2005 22:57

RE: Správne, pán google!

Aja 24.?.?.?

Reakce na 43321

Nemohl by se ten pan, co nam tu zaclani pred opici kleci, presunout urychlene zpet mezi intelektualy?

43347

14.2.2005 23:23

RE: Správne, pán google!

oji 194.?.?.?

Reakce na 43321

Tolik slov. A pro nic.
Smutné.

43354

13.2.2005 6:39

RE: Už zase? ;-)

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 43126

A co Vy tady, Vy sprchově exkluzivní intelektuále, děláte mezi plebejci? Je tam nudno pod tou sotva ukapávající sprchou mezi Vámi všemi šesti, co?

43155

13.2.2005 6:05

RE: Izrael a Stalinův "antisemitismus"

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 43107

Váš Šimon Vám zřejmě na jeho osmi stech stránkách zatajil některá fakta. V době, kdy byla Izrael nejvěrnější Stalinovo přítelkyní, všechny arabské státy byly pod britskou nebo francouzskou kontrolou. Sovětský blok jim pochopitelně žádnou pomoc neposkytoval. Teprve když Izrael přelezla z Džugašviliho postele do teplejší a bezpečnější postele americké, Stalin našel náhradu za zhrzenou lásku k Izraeli u (v té době již osamostatněných nebo osamostatňujících se) Arabů.

To, že dodávky zbraní a jiného materiálu ze sovětského bloku pro sionisty (a po vyhlášení státu Izrael pro Izrael) byly za hotové Vám nesežere ani stará Blažková. Za vznik Izraele vděčíme hlavně Stalinovi, který tím doufal vyšachovat Brity a Francouze ze Středního Východu. Posílal do Palestiny nejen peníze na židovské teroristické akce a výzbroj, ale i vedoucí kádry a teroristy vyškolené NKVD.
(pokr.)

43151

13.2.2005 6:33

RE: Izrael a Stalinův "antisemitismus"

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 43151

(pokr.)
>Stalin sám BYL skrytýn antisemitou - v čistkách přednostně
>likvidoval židovské intelektuály (mj. Trockij) a neměl vůbec
>radost z toho, když si jeho dcera vzala židovského
>spisovatele.

Stalin likvidoval ve vedení bolševické partaje všechny, které považoval za jemu nepohodlné nebo nebezpečné. Protože ve vedení partaje byli většinou Židi, tak neměl moc na výběr. K Trockému byl mimořádně shovívavý, poslal ho první třídou do komfortního vyhnanství, ale když mu furt kafral do řízení světového bolševismu, poslal na něj do Mexika gorily z oddělení "mokrých záležitostí" NKVD.

Kdyby Stalinovi vadilo, že si jeho dcera vzala židovského novináře Alulájeva, nebo jak se jmenoval, tak by si s ním uměl v Moskvě taky rychle poradit. Jenže on neměl holce co vyčítat, když si, antisemita jeden zahalenej, vzal za manželku na divoko Rózu Mojsejevnu, sestru jeho pravé ruky Lazara Mojsejeviče Kaganoviče.
A ta ho nakonec, mrcha nevěrná jak Izrael, otrávila jedem na krysy. Všechno, co je dobré pro Židy, bylo mottem rodinky.

43153

12.2.2005 9:57

Část II.

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 43068

Představte si, že stojíte v čele KLDR. Vaše ekonomika je v troskách, lidé hladoví. V poslušnosti je držíte mocným represivním aparátem a propagandou. K chybám v řízení se přidá mezinárodní izolace a přírodní katastrofy. Krize se prohluje. Utahovat šrouby ale nemůžete donekonečna a máte strach ze vzpoury. Na nějaké hluboké ekonomické reformy a lá ČLR není čas. Co vám zbývá? Obnovíte svůj jaderný program. Velmoci znejistí. Přesně to potřebujete: můžete je vydírat, vymoci si od nich hospodářskou pomoc. Váš režim tak přežije.

Vidíte ten rozdíl? Židé relativně dobře prosperují. Atomovky mají na zastrašování. A i kdyby ovádali svět (jako že ne), po jaderné válce by přeci neměli čemu vládnout. KLDR je ale nestabilní režim. ZHN v rukou magora: to je pane terno...

43108

13.2.2005 7:09

RE: Část II.

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 43108

>ZHN v rukou magora: to je pane terno...

Jo, to znám, to znám. To je náš případ s naším prezidentem.

43158

12.2.2005 10:16

Mno, kdyby Izrael přestal produkovat světové problémy, tak by měl na vývoz taky jen držáčky na hajzlpapír.

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 43068

Mno...

kdyby na světě nebyli psychologové, právníci a feministky, asi bychom neznali "zločiny" jako sexuální harašení, pohlavek by polovina dospělé americké populace nepovažovala za týrání a nikdo by nebyl pokutován za chlastání na veřejnosti.

[cool]

A co třeba firma Shell? Tuto informaci jsem četl na jakémsi anarchistickém webu, berte ji proto prosím s rezervou, niméně: v 60. letech údajně nějaký vědátor publikoval pidičláneček o "motoru na vodu". Za dva dny se po něm slehla zem, jeho laboratoř vyhořela, rozdělanou práci koupila od společnosti, pro níž ten chlapík Shell, vše zamkla do trezoru a bylo po ptákách.

43109

13.2.2005 7:06

RE: Mno, kdyby Izrael přestal produkovat světové problémy, tak by měl na vývoz taky jen držáčky na hajzlpapír.

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 43109

Co má "motor na vodu" co společného s Izraelem? Přestaňte ztrácet čas čtením izraelských a anarchistických zdrojů, člověče. Jest-li nám chcete namluvit, že ho vynalezli v Izraeli anebo je patent ulitej někde v trezoru (to je blbost sama o sobě), tak si vygůglujte "Aquafuel" a dostanete asi tak setinu toho, co o tom bylo publikováno. Znám jednoho pána vedle ve vesnici, který tím pohání sekačku na trávu a po posekání mu to trávník ještě pokropí.

43157

12.2.2005 10:16

Poslední část ;-)

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 43068

A zde jeden opravdu seriózní zdroj:

Žhavým příkladem ze současnosti je tzv. Frantzův filtr- speciální obtokový olejový filtr, při jehož používání není téměř nutné vyměňovat u auta olej. Výrobci dokazují, že úspora oleje činí 90% a navíc se životnost motoru prodlužuje o polovinu. Rozhodující přednost je v konstrukci filtru: Umožňuje totiž odstraňovat nečistoty už od velikosti tisíciny milimetru, zatímco běžné filtry jsou aktivní teprve od setiny milimetru.
Nejde o žádné bludy. V praxi to s mikrobusem značky Volkswagen (diesel) ověřil německý renomovaný časopis „Öko – test – magazín“. Na závěr uvedl: „Po ujetí 60 000 km byl motor zcela v pořádku.“ Totéž potvrdily i jiné nezávislé testy.
Bohužel, olejová lobby pochopitelně vyhlásila ekologicky šetrnému výrobku válku, protože hrozí ztrátou tučného byznysu. Maskuje to však odmítavými stanovisky několika „vědců“. Zázračný filtr tak skončil kdesi v trezoru a dodnes chybí i v německých autoservisech.

http://www.rf-hobby.cz/21stoleti/clanek.php?clanek=535

To vše ale není o nějakých židech/nežidech [smích]

Je to o lidské hamižnosti obecně. Nebo máte pocit, že Arabové jsou altruističtí? Ne ne, jen oproti židům nevzdělaní a nevyužívají polovinu svého intelekuálního potenciálu (ženy)...

43110

13.2.2005 7:39

RE: Poslední část ;-)

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 43110

Přestaňte už blbnout s tím patentem v trezoru. Plné znění patentové přihlášky je podle nové US konvence a podle evropské konvence publikováno po osmnácti měsících ode dne podání, tedy ve většině případů ještě dřív, než je patent udělen. Potom je publikována konečná verze patentu (ve specifikaci - popisu objektu, není dovoleno od podání pat. přihlášky nic měnit). Nic se nedá schovat do trezoru. Ochranná doba patentu propadá po dvaceti letech ode dne podání patentové přihlášky.

Zato blbost nepropadá ani po více než osmdesáti letech, jak zřejmo z článečku o Einsteinovi na téže webovce http://www.rf-hobby.cz/21stoleti/clanek.php?clanek=535, takže je to zase o Židech, i když tvrdíte, že ne.

43160

14.2.2005 16:17

Pane Táborský,

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 43068

jak to děláte, když odpovídáte na něčí příspěvek, že se Vám ten text, na který reagujete, zobrazí světle azurově se znamínkem ">" na začátku?

43301

14.2.2005 23:12

RE: Pane Táborský,

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 43301

Vodníku, když reaguješ na příspěvek, zmačkni tlačítlo VLOŽIT text příspěvku.

43351

14.2.2005 23:39

Pane Karle z Čech,

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 43351

>Vodníku, když reaguješ na příspěvek, zmačkni tlačítlo VLOŽIT
>text příspěvku.

Díky! [mrknutí jedním okem]

43356

11.2.2005 16:42

Rozpočet jako jahoda

Honza 207.?.?.?

Velky satan USA ze se pry znici sam??? Kdo je tim satanem v USA? Kdo nici americkou ekonomii, kdo proleva krev mladych naivnich Americanu v Afganistanu, v Iraku a planuje zabrat Syrii, Iran, Kubu, Severni Koreu a dalsi zeme? Kdo se odvazi postavit behemotovi? Naivni duse veri, ze je EU spasi. V Bruselu maji obrovsky pocitac kteremu rikaji BEAST podle Zjeveni Janova, pocitac pripraveny na vsechny informace, otisky prstu, foto zornicek, prijem, vzdelani, obor, rodinne a mejetkove informace, atd. Verichipy uz jsou vyrobeny a ockovanim budou lidem vpichavany na pravou ruku nebo na celo. NWO- New World Order zavadel Lenin, pokracoval Hitler a president Bush jenom pokracuje ve hre na strach. Bojte se teroristu! Velky Bratr vas prece ochrani. Zatim porad jeste plati, ze kdyz Amerika zakasle tak se cely svet otrasa zapalem plic. Az padne Amerika, tak to bude konec nas vsech. Zacne bezpenezni system a lidi s chipem v tele budou otroci NWO. Kniha "The Armageddon Script" od Peter Lemesurier published 1981 se naplnuje. God bless America!

43060

11.2.2005 18:42

RE: Rozpočet jako jahoda

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 43060

>Velky satan USA ze se pry znici sam???

Mno, já si myslím, že jo. Židi to ve své aroganci a velikášství vždycky přepískli a pak to odskákali; je to jen otázka času, kdy to přebublá taky v good ole USA. Jak kdysi komentovával pan JaroSlav: banky sou dutý, bude to krutý.

43070

11.2.2005 18:52

RE: Rozpočet jako jahoda

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 43060

Můžete svá tvrzení něčím doložit? Tohle všechno je dost nepravděpodobné.

43072

12.2.2005 23:53

Muze Clinton za rozvoj Internetu?

leho 64.?.?.?

Davat rovnitko mezi ekonomicka data a prezidentem, ktery je prave v urade, je velice zcestne a zavadejici. Takhle Clinton vypada, jako ze vynalezl Internet. Clinton nemel s prudkym vzrustem ekonomiky diky Internetu vubec co delat. On proste jenom nahodou byl v tu dobu v urade. Zrovna tak nemuze byt vina jeho nastupce nasledujici kolaps, ktery vlastne zacal jeste za Clintonovy vlady. Akce americkeho prezidenta nema zdaleka tak rozhodujici vliv na ekonomiku statu jako napriklad zavedeni Internetu ci vynalez parniho stroje a prudky rozvoj zeleznic. Dava dneska nekdo do souvislosti kteri prezidenti byli v Bilem dome s prudkym hospodarskym rozvojem behem prumyslove revoluce na prelomu 19. a 20. stoleti? Rekl bych, ze ne, ze ano...

43136

13.2.2005 6:41

RE: Muze Clinton za rozvoj Internetu?

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 43136

Jo, a Bush byl náhodou prezidentem, když byla válka v Iráku.

43156

14.2.2005 2:52

RE: Muze Clinton za rozvoj Internetu?

leho 64.?.?.?

Reakce na 43156

>Jo, a Bush byl náhodou prezidentem, když byla válka v Iráku.

Ja o voze a dle taktiky modnich antibushistu pan Taborsky zase o koze...

43242

16.2.2005 1:01

RE: Muze Clinton za rozvoj Internetu?

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 43242

Hele Leho, co takhle kdyby jsi zase zalezl do toho kanálu
z kterého jsi právě vylezl.
A vůbec , kdo Ti dovolil, takové lůze , kterou představuješ,
oponovat panu Táborskému!
Všimni si o čem a jak pan Táborský píše a šoupej nohama!

43535

16.2.2005 18:44

RE: Muze Clinton za rozvoj Internetu?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 43535

Pane Peleško, opět mi tady potlačujete mého oblíbence seržu leha. Copak nejste schopen pochopit základní pravdu současné doby, že ekonomický růst může být pouze důsledkem mesiášské činnosti republikánského fanatika? Zatracení demokrati naopak vždy jen způsobili hospodářskou stagnaci, protože snižovali zadlužení státu. Peníze je potřeba stále točit.
Pamatujte si jednou pro vždy : Republikáni = +,
demokraté = -. A pokud náhodou skutečnost tomu neodpovídá, tak je potřeba skutečnost poopravit.

43603

18.2.2005 11:03

RE: Muze Clinton za rozvoj Internetu?

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 43535

>Hele Leho, co takhle kdyby jsi zase zalezl do toho kanálu
>z kterého jsi právě vylezl.
>A vůbec , kdo Ti dovolil, takové lůze , kterou
>představuješ,

>oponovat panu Táborskému!
>Všimni si o čem a jak pan Táborský píše a šoupej nohama!

Jak si může takovéto něco, co si říká Peleška, dovolit vůbec oslovovat kohokoliv ?! Něco tak geneticky zkomoleného a nedomyšleného ?! No jo, jaro se blíží, vylézají hadi, štíři, netopýři. [vyplazený jazyk]

43751

Tuto stránku navštívilo 7 504