Diskuze k článku

Druhá strana stejné mince? Země BRICS sledují stejnou globalistickou agendu

Příspěvků 35

5.11.2024 7:34

BRICS = Známá agenda globalistů po rouškou multipolarity

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Je zřejmé, že cíle sjednocení zemí tohoto zdánlivě „alternativy k atlantickému“ bloku jsou deklarovány prakticky jako stejné jako cíle v deklaraci OSN „Pakt pro budoucnost“, přijaté nedávno na Future Summit v New Yorku. . Uvedené cíle i navrhovaná image budoucího sdružení BRICS jsou stejné a vše je dokonce psáno ve stejném globalistickém newspeaku.

To znamená, že máme před sebou smutně známý model globalizace, nejen pro země atlantického bloku a jejich satelity, ale pro Eurasii a „globální Jih“ – včetně Afriky a Jižní Ameriky. [BRICS] je jakýmsi podprojektem od stejných kurátorů – v každém případě přesně to vyplývá z textu Kazaňské deklarace.

https://katyusha.org/vojna/kazanskaya-deklaracziya...

411617

5.11.2024 9:54

RE: BRICS = Známá agenda globalistů po rouškou multipolarity

kolokol 109.?.?.?

Reakce na 411617

Ano, podobná varování před přílišným optimizmem znám třeba od Andreje Fursova. Koncept makroregionů je určitou přechodovou etapou směřující vposledku ke globální vládě. A zdá se, že půjde o období (desetiletí) válečníků. A tím nemyslím jen tu 6.prioritu řízení společenských procesů. Analytik Sergej Pereslegin mluví o fázové krizi systému (kapitalistického).

411619

5.11.2024 12:35

RE: BRICS = Známá agenda globalistů po rouškou multipolarity

čtenář... 86.?.?.?

Reakce na 411619

Inu Janovo zjevení nebylo zaznamenáno pro srandu králíkům, nicméně jak známo ve všech guberniích, kde vládnou farizejové platí pořekadlo za pravdu je různá sazba, jednou pomník, jindy vazba, kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz . Nikdy jsem nepředpokládal, že by BRICS bylo něco jiného, než globalistická maškaráda ( plán B k NATO) , od amatérských fanoušků šachů a Herzlovo podřadných intelektuálů jsem se dočkal pouze nálepkování a posměchu, což je mi osobně u análu, nicméně to dokazuje že vlastníci světa mají vše pod 100% kontrolou a jedou dál temným údolím kolem černých skal bez ohledu na emoce čechiše untermenšen z tzv. alternativy ventilované na tuzemských webech. Kontrolní otázka : s kým vlastně strejda z Kremlu ty šachy hraje ? za mne odpovídám : s gojim.

411624

5.11.2024 13:41

RE: BRICS = Známá agenda globalistů po rouškou multipolarity

kolokol 109.?.?.?

Reakce na 411624

S kým ten kremelský strejda vlastně hraje ty šachy fakt nevím. Ale to není zcela přesné vyjádření. Protože on sám asi dobře ví, s kým hrát musí. To tuším i já. Ale nemůžu šachistovi zazlívat, že zvažuje možnosti a síly (různých skupin). Zajímavější by bylo vědět, jaký motor ho pohání uvnitř. A z tohoto úhlu pohledu se mi jeví jako vcelku normální adekvátní člověk. Tedy ne jako psychopat či sociopat, jak to je zjevné u mnohých jiných politiků. Především tedy těch libtardích. Ale zase, samozřejmě jenom můj dojem, který beru s rezervou.
Pokud jde o Janovo zjevení, vím, že není snadné se v něm vyznat či ho rozumně interpretovat. Ale Buddha se jasně před svým odchodem vyjádřil, že jezdci z Apokalypsy jsou již tu.

411626

5.11.2024 16:04

RE: BRICS = Známá agenda globalistů po rouškou multipolarity

F&T 147.?.?.?

Reakce na 411624

Jenže to Zjevení může být roztažené v čase tak, že to lidé nemusí vnímat.

Znamení šelmy na rameni a na obličeji mohl být hadr přes hubu a injekce jedu do ramene. "Zakazovali bohatým i chudým, kteří nepřijali znamení cokoliv nakupovat nebo prodávat!"

A následný "boží soud" může být klasická rakovina pár let po tom. A to celé může být jen skrytý manuál ke genocidě, který někdo vymyslel před 2000 lety.

411628

5.11.2024 9:58

RE: BRICS = Známá agenda globalistů po rouškou multipolarity

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 411617

Prostě to není žádná zásadní změna řízení společnosti. Je to jakýsi pokus o kapitalizmus s lidskou tváří. Protože euroatlantický model kapitalizmu se dostal do pozice, kdy začíná z nedostatku zdrojů, požírat sám sebe, neboli zdegeneroval.

411620

7.11.2024 22:58

RE: BRICS = Známá agenda globalistů po rouškou multipolarity

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Reakce na 411617

Samozřejmě: "multipolarita" pod nadvládou Číny. K tomu byla založená BRICS.

Jenže Čína je diplomaticky slabá a ostatní národy, zejména Indové či afričani moc dobře ví, že z područí ameriky do područí Číny by to bylo jako z bláta do louže.

Toho využívá V.V.Putin, díky kterému BRICS řídí Rusko místo Číny.
A členské země to moc dobře vidí, co nabízí ruská diplomacie a co ta čínská.
Takže si tam Rusko zároveň dělá reklamu. A v budoucnu, kdykoliv budou mít možnost se rozhodnout, tak dají přednost Rusku před Čínou.

Hezky to bylo vidět na projektu "hedvábné stezky" a astany, kdy si globalisti a číňané mysleli, že to mají v kapse a že zblajznou turkické postsovětské země jednu po druhé jako svoje kolonie "hedvábné stezky".
Pak do Astany přijel Putin a vypálil jim rybník, taže odtud odjížděli rudí vzteky.

ps: čína taky vesele dodává drony a další podobnou techniku oběma stranám, Rusku i Ukrajině (té ještě ochotněji), asi pomsta za tu Astanu
Krom toho se říká, že číňana stejně jako žida nejvíc vzdruší kufr plný peněz

pps: BRICS není jednolitá organizace kteou by někdo řídil (nejraději globalistická Čína), ale platforma pro mezistátní vztahy , jak to zdůraznil Pjakin ve svém posledním videu.
Ono bohužel i na "alternativní scéně" koluje spousta polopravd až nesmyslů.

411670

5.11.2024 12:00

jen dalsi podvod

rosco 89.?.?.?

"Pokud by se státy BRICS postavily za svou nezávislost v rámci Paktu OSN pro budoucnost, mohly by také uvažovat o společné virtuální měně BRICS podle vzoru principu zvláštních práv čerpání (SDR) MMF – ale bez dodržování pravidel MMF."

tohle jsou zcela naivni predstavy, to je stejny princip jako je monetarni potrat Euro, tam se pri nejblizsi krizi ktera uz je na ceste teprve ukazi trhliny konstrukce a bude mela. Uz na prikladu Latinske menove unie se ti tajtrlici mohli poucit ze to nemuze fungovat, zadna spolecna mena ekonomicky zcela nekompatibilnich ekonomik nebude fungovat. Uz jsem zde jinde psal ze se ti BRICS komedianti tim zaverecnym prohlasenim totalne odkopali. Jedina otazka je postoj Ruska, bylo to tak ze se Putin proti tem magorum neprosadil nebo jede s nimi? Cas nam to ukaze. Zadnou alternativni menu nema smysl vymyslet, ta uz zde je, totiz zlato. Pravidlo prave ruky: co Asiat, to podrazak a v pripade jizni Ameriky to bude to same v ruzovem, mozna jeste ta Jizni Afrika a Iran, ale Iran se ruskou a cinskou podelanou politikou vuci izraelskym zlocincum cici podrazen. Proto nema smysl zakladat nejaky dalsi spolek a nove byrokraticke drahe obludy, takove smlouvy nemaji ani cenu toho papiru na kterem to podepisi, to snad uz dejiny ukazaly jasne.Bude nutno pockat az se ten dolarovy domecek, z karet zhrouti sam, coz nemuze byt daleko, pak se budou karty rozdavat znovu.

411622

5.11.2024 13:54

RE: jen dalsi podvod

kolokol 109.?.?.?

Reakce na 411622

Když jsme u těch komediantů z Brics, tak snad k té Brazílii. Že se vymezila proti Venezuele a ještě nějakému menšímu státu v oblasti. To souvisí nejspíš s přípravou její dominantní pozice v jižní (a možná i severní) Americe. Takže ano, otisky prstů globalistů jsou zřetelné i v Brics. V té souvislosti je omezována i síla a konkurence Argentiny. Asi proto tam dostal příležitost Masakr motorovou pilou nebo jak se ten jejich prezident jmenuje. Ale nevysmívejme se naivním Argentincům. Stačí se podívat do naší Strakovky.

411627

5.11.2024 19:49

RE: jen dalsi podvod

rosco 89.?.?.?

Reakce na 411627

Jizni Amerika ma jeden velky handicap, dlouholete dojeni jejich statu US zidomaffii je nahnalo do naruce marxistickych sasku. V pripade Argentiny to uz zrejme nefungovalo a tak Argentinci nalitli dalsimu poskokovi pejzate mafie. Ten slibuje hory i s horakama ale zaroven hodla vazat menu na dolar, asi stejne jako privazat se k mrtvole a hodit ji do vody, neco takoveho v podobe currency peg uz totiz jednou Argentina mela a slo to paradne do kytek.

411631

7.11.2024 23:08

euro = emancipace od dolaru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Reakce na 411622

Euro je projekt globalistů právě pro současný "multipolární" svět.
Bylo nutno ekonomicky oddělit Evropu od USA, euro od dolaru.
Aby při pádu USA tato sebou nestrhla i Evropu.

Což se povedlo jen z části. Evropa je pořád navázaná na dolar a na americkou ekonomiku víc než je zdrávo. A tím pádem i euro na dolar.

Takže když půjdou USA ke dnu, tak s Evropou to řádně zacvičí, euro-neeuro.

To právě byl globalistický projekt, mít různé "multipolární" světové zóny, kde budou různé měny s různou hodnotou a bude tam různá životní úroveň.
Nejvyšší úroveň samozřejmě v globalistické Číně, nejnižší v Evropském Chalifátu a pak v Severní americe.

To vše samozřejmě pod kontrolou globalistů.

411671

5.11.2024 12:05

smutné, ......

libertarian 31.?.?.?

ale zrejme pravdivé.

Politický systém BRICS je štrukturovaný veľmi podobne, ako systém KoZa. A ovčania sú tiež veľmi veľmi podobne zmýšľajúci ak zombí v KoZa. Takže by bolo divné, keby bol rozdiel veľký.

Potvrdzuje sa libertariansky PRINCÍP, že politici, ktorí získajú moc do rúk, sa v zásade všade chovajú veľmi podobne. Ovládať stádo hlúpych oviec, ktoré NECHCÚ žiť slobodne a ovládať iba samé seba - je pokušenie, ktorému politik nemôže odolať.

Demokratické ovce CHCÚ mať vládcu nad sebou, a politik im rád vyhovie.
Všetky ovce (tzv. ovčania) vždy rýchlo odmietnu princíp anarchokapitalizmu, libertarianstva, pretož majú hrôzu pri predstave žiť bez vládcu, záchrancu.
=====

Pekný argument z nedávnej minulosti : Gauneri politici ponúkli ovciam záchranný jed do žíl, mRNA , a ovce behom utekali do poradovníkov na napichanie.

411623

5.11.2024 13:01

Když dva dělají totéž, nemusí být výsledek stejný !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Pokud se lidé probudí z apatie, letargie a bezbřehého konzumu na úžernický dluh, je vytvořením BRICS alespoň ŠANCE na vytvoření lepšího a spravedlivějšího světa než je tomu dosud, tedy pod diktátem predátorské Ameriky a pokryteckého Západu.

411625

5.11.2024 18:27

BRICS je další past na davy

jokr 193.?.?.?

Sovětský svaz, vytvořený západními bankéři, šířil komunistickou ideologii v Africe, Asii, skrze Castra v Jižní Americe. Cílem zřejmě bylo rozšířit socialismus na celý svět a pak už by bylo snadné přejít na komunismus. Bankéři by tak sebrali lidem majetek a v atmosféře strachu by je měli pod kontrolou. Tento pokus bankéřům nevyšel, neboť sami komunisté tento vývoj sabotovali. Myslím si, že BRICS je dalším pokusem bankéřů o totéž jinou cestou. K BRICSu se budou postupně přidávat státy celého světa a lidé si budou myslet, že je tady síla, která porazí bankéře a že na světě zavládne spravedlnost. Neuvědomí si, že digitální měna, sociální kredity, povinné očkování a miliardy kamer, nepovedou k jejich blahobytu. Přijdou o veškerý majetek a všechno bude společné (nově sdílené) jako v komunismu. Vlivu médií, ovládaných tajnými službami, nedokáží vzdorovat. O tom, kdo ovládá média, tajné služby a jak to bylo s bolševickou revolucí, zajímavě mluví zkušený špion Köcher v tomto videu cca od času 32:30.

https://www.youtube.com/watch?v=QQPdKC_Oj5E

411629

6.11.2024 4:00

RE: BRICS je další past na davy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 411629

"Cílem zřejmě bylo rozšířit socialismus na celý svět a pak už by bylo snadné přejít na komunismus."

Nevěřím tomu, že by dnešní elity chtěli funkční socialismus. Ale pokud jde o ten komunismus, můžete popsat, jak by měl vypadat? Dokonce i pro komunisty byl komunismus nějaký záhadný ideál někdy v budoucnosti, kdy všichni lidé budou mít přístup ke všemu, co potřebují. Pokud tedy máte nápad, jak komunismus zavést tak, aby se ekonomicky unesl, prosím popište to přesněji. Snažilo se o to mnoho ekonomů, a každý návrh může být dobrý.

411633

6.11.2024 10:55

RE: BRICS je další past na davy

jokr 193.?.?.?

Reakce na 411633

Propagátoři komunismu slibovali lidem světlé zítřky, aby je nalákali. Realita by byla úplně jiná. Místo rozdělování podle potřeb by zřejmě byl přídělový systém. Jinak by to prostě nešlo. Myslím si, že by v současnosti nebyl problém podobný systém zavést. Stačí, když zkolabuje světový finanční systém. Pak nastane nepředstavitelný chaos a nutně se bude muset zavést přídělový systém. Lidé přijdou o úspory, takže ochotně přijmou digitální měnu, která jim zajistí přídělový systém v podobě základního nepodmíněného příjmu, jenž bude všem připsán na účet. Klíčové bude, zda v systému digitální měny budou bankéři znovu poskytovat úvěry. Pokud ne, pak by lidé vlastníci nemovitosti, zlato, umělecké předměty apod., je neměli komu prodat, neboť každý bude mít jen ten základní příjem a ten na nákup nemovitosti nebo zlaté cihly stačit nebude. Digitální měna bude programovatelná a bude fungovat tak, aby nebylo možno nic uspořit. Mít majetek a nemoci ho prodat je stejné jako ho nemít, takže by v podstatě došlo k vyvlastnění jako v komunismu.

411636

6.11.2024 13:24

RE: BRICS je další past na davy

čtenář... 86.?.?.?

Reakce na 411636

souhlasím s vaším textem, ale vzal jste to velmi stručně, těch nechutných lahůdek bude jistě mnohem více,
nicméně pisatel, kterému odpovídáte, řekl bych, že nevnímá to, že jde o náboženství resp. tisíciletou náboženskou válku zabalenou do všech možných -ismů v posledních stoletích, běžní lidé nejsou schopni pochopit patologii náboženských fanatiků ( a např. židokomouši jsou náboženští fanatici par excellence a zejména ti miliardáři )
lidé nejsou schopni vnímat věci, které jim v dětství zamlčeli nebo o kterých jim lhali na základce, takže se pravděpodobně neprobudí ani tehdy, až bude celý svět pásmo Gazy - pořád budou opakovat naučené blbiny o -ismech , není v silách poskytovatele informace vyměnit zažraný narativ do mozku jedince , tuto výměnu obstará často pouze extrémně silný emocionální impuls
příkladem nám může být smrt Vladimíra Kapala, šéfredaktora Svobodného rádia, člověka který měl na vstupu extrémní soubor informací a stejně věřil ve spravedlnost systému natolik, že se utrápil k smrti kognitivní disonancí při střetu s realitou

411638

6.11.2024 17:46

RE: BRICS je další past na davy

rosco 89.?.?.?

Reakce na 411636

"Klíčové bude, zda v systému digitální měny budou bankéři znovu poskytovat úvěry. Pokud ne, pak by lidé vlastníci nemovitosti, zlato, umělecké předměty apod., je neměli komu prodat, neboť každý bude mít jen ten základní příjem"

zcela infantilni predstavy, nehraje roli zda mena je padelana analog nebo digitalne, jestlize padelani analog meny prestalo fungovat, mohou pouze vypatlani zidolichvari verit ze to bude fungovat digitalne. Zadna ekonomika neprezije bez funkcniho kreditniho systemu, problem je ten, ze cim vetsi krize, tim solidnejsi jistinu (colateral) bude banka pozadovat, cim tedy budou ti tajtrlici ty kredity jistit? Digitalnim psoukem? Tyhle kraviny mohou sirit pouze naivkove s nulovymi znalostmi.Podobna hovadina je ze nepodmineny prijem muze fungovat, lze to opet financovat jen tiskarskou rotackou a ta uz se davno zadrela, podobne jako PC myska a stredja Powell uz je davno irrelevantni a bez ohledu na to co udela to pujde do kanalu.
V okamziku kdy se tyhle hovadiny pokusi zavest vznike cerny pracovni, obchodni a kreditni trh, prijmy statu zkolabuji o dve tretiny a bude na rade bankrot. Prestante bastit debility ktere pravdepodobne siri bankovni mafie sama, jsou definitivne v prdeli a az to rupne budou na Wallstreetu prset bankeri ze strech. Na kolaps kreditni bubliny neexistuje zadny politicky ani ekonomicky lek, 100%.

411644

6.11.2024 18:53

RE: BRICS je další past na davy

jokr 193.?.?.?

Reakce na 411644

Ono se hovoří o digitální měně, ale ve skutečnosti to měna není, nýbrž jen jakýsi bodový systém k zajištění distribuce základních potřeb. Pokud bude existovat stávající finanční systém, tak nikdo nebude mít zájem používat digitální měnu. V Nigérii existuje digitální měna asi dva roky a nikdo ji nepoužíval. Proto nařídili, že kdo si do září 2024 nezaloží digitální identitu a nepropojí ji se sim kartou, tak nebude moci telefonovat. Zkrátka existence digitální měny zároveň s papírovými penězi a elektronickými penězi komerčních bank nemá smysl. Po dobrém digitální měnu zavést nepůjde. Jen kolaps stávajícího finančního systému donutí lidi digitální měnu přijmout. Je jednodušší připsat lidem na účet nepodmíněný příjem, než tisknout lístky na maso, na mléko, na chleba apod. jak tomu bylo za války. Velké korporace, zajišťující výrobu základních potřeb k životu, samozřejmě úvěry čerpat budou. Jistit je budou stejně jako dnes. Myslím si, že domácnostem úvěry poskytovány nebudou. Bankéři by byli hloupí, kdyby nevyužili situace k vyvlastnění lidí. Myslet si, že vznikne černý pracovní, obchodní a kreditní trh, je hodně naivní. Kdo ten kreditní trh zařídí? Stanjura?

411646

6.11.2024 19:50

RE: BRICS je další past na davy

rosco 89.?.?.?

Reakce na 411646

clovece prestante sirit tyhle bludy, podobne jako zidobolsevici v SSSR verili ze politika ma navrch nad ekonomickymi zakonitostmi, veri to mozna i tihle vypatlanci, konec koncu jsou to jejich pohrobci, ted si rikaji neocons. Existuji ekonomicke zakonitosti ktere nelze ani podplatit ani jim porucit, proto sel Bolsevistan na drzku a uplne stejne ted pujde i Amrdolstan a pripojene gubernie. Jsou to vlivy x milionu ekonomickych subjektu ktere jednaji na zaklade pudu sve existencni sebezachovy a na ktere nema politika vliv. Nejaka bananova republika v Africe na tom nic nezmeni. Ani v Cine jim ty socialni kredity dlouho nevydrzi, to slo jen tak dlouho dokud ten exportni boom fungoval. Momentalne jsou ale soudruzi podelani strachy ze se jim ten totalne prohnily bankovni system polozi a vymysleji jednu "zachrannou" pitomost za druhou, bude to pouze kratkodoby odklad, muzete hadat kde se to posere drive, v Cine nebo v Amrdolstanu. Ocividne jste videl ekonomii tak na nejake obrazkove skladance pro deti. Cerny trh nepotrebuje nikdo zarizovat, ten vznikne automaticky a uz davno existuje v kazde prohnile ekonomii, Argentina, Venezuela, existoval i v bolsevickem Cechistanu. vekslaci, prace na cerno, stavby z kradeneho materialu... a spoustu africkych zemi, akorat ze v tomto pripade naroste do extremnich rozmeru. Existuje castecne i ve vetsine EU statu, kdykoli si nekdo objedna remeslnika a nepozaduje ucet, ma to levnejsi, to je tak stare jak lidstvo samo je to lidovy sport ktery preroste po krachu na plny uvazek. Uz v dobach prumyslove revoluce existovaly v Anglii oblasti kde nebyly zadne banky a privati si navzajem poskytovali kredit v podobe diskontnich smenek (real Bills), fungovalo to perfektne. Protoze nemate poneti jak soucasny system funguje, nechapete ze bez neustaleho rustu kreditu (rovna se rust penezniho objem) soucasny system okamzite kolabuje, proto uz 2007 poskytovaly banky v USA holoprdelnikum 100% hypoteky treba i na tri baraky bez 1 $ jistiny, bylo to proste totalne na hrane a potrebovali bezpodminecne udrzet rust dluhu.Prestante sirit blbosti a zkuste se dovzdelat.

411647

6.11.2024 20:38

RE: BRICS je další past na davy

jokr 193.?.?.?

Reakce na 411647

Vy asi žijete v jiném světě než já. Zamrzl jste někde ve středověku. Dnešní lidé nejsou schopni být soběstační. Pokud se současný systém zhroutí, budou poslušně plnit příkazy shora. Dříve většinu obyvatel tvořili zemědělci a řemeslníci. Tehdy výměnný obchod mohl fungovat. Dnes už by to nešlo ani na venkově, natož ve městech. Jediné, co by se vytvořilo, by byly rabující gangy. Zemědělci by nebyli schopni uchránit úrodu. A jak by se asi zachovali mocní tohoto světa, kdyby si lidé začali organizovat život sami? Vypustili by na lidi zase nějaký bacil a ti by podělani strachy na všechno přistoupili. Začněte uvažovat reálně a nežijte v nějakých naivních představách.

411649

6.11.2024 21:17

RE: BRICS je další past na davy

rosco 89.?.?.?

Reakce na 411649

zrejme mate nulove poneti nejen o ekonomii ale i o lidske povaze, lide drzi hubu jen tak dlouho dokud maji pokryte alespon minimalni denni potreby. Ty potreby jim zadna digitalni mena nezajisti, jednoduse protoze neni mozne je vyrobit kliknutim pc mysky, hlupaci kteri veri na bezpominecny prijem si mysli ze zavedenim digitalni meny lze vytvorit hodnoty, proste netusite jak soucasny podvodny penezni system funguje, vase predstavy o vsemocnem state ktery muze vse porucit jsou detinske, dnesni populace je jiste mene samostatna nez ta povalecna, jenze to se v okamziku bidy odnauci protoze jim nic jineho nezbyde, zbankrotely stat nemuze fungovat bez fungujici meny a ta uz dnes neexistuje a ani digitalizaci nevznikne. Jste zrejme ten pripad ktery bude nejvic kvicet az to rupne a cekat co spadne statu ze stolu.
Samozrejme ze ziji v jinem svete nez vy, 48 let tady ve Svycarsku nevypadalo na stredovek, ten mi to pripomina kdyz prijedu na cesky venkov. Zatimco vy zvatlate o systemu ktery je pro vas 100% neznama, ja to zde 45 let praktikuji kazdy den. Pouze vymydlene mozky nechapou, ze jakmile prestane menovy system fungovat, vypari se okamzite i jejich veskera moc. Na vas zadny bacil neni potreba, na to staci digitalni bubak a jste zalezly pod posteli.

411650

7.11.2024 5:23

RE: BRICS je další past na davy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 31.?.?.?

Reakce na 411650

"zrejme mate nulove poneti nejen o ekonomii ale i o lidske povaze"
- Všichni víme, kdo má nulové ponění o kenonomii.

"Samozrejme ze ziji v jinem svete nez vy, 48 let tady ve Svycarsku nevypadalo na stredovek"
- Tak jste zdrhnul do daňového ráje, který parazituje na ostatních státech a který umožňuje špinavé obchody, praní špinavých peněz a neprůhledost bankovnictví. A z toho si jako máme před vámi sednou na zadek? Vážně si myslíte, že to znamená, že víte něco o ekonomii nebo psychologii?

" Zatimco vy zvatlate o systemu ktery je pro vas 100% neznama, ja to zde 45 let praktikuji kazdy den."
- Ano, je jasné, že svoje prarazitování praktikujete každý den. Nidko jiný než prarazit nemůže mít takové názory jako máte vy. A vaše znalosti ekonomie jsou takové, že si to ani neuvědomujete a nabubřele všem přehazujete, že jste king a ostatní nic neví.

411653

7.11.2024 10:54

RE: BRICS je další past na davy

rosco 89.?.?.?

Reakce na 411653

o Svycarsku nemas nejmensi poneti a pouze blekotas kraviny kterymi vam po valce zidomafie vymyla makovice ze ucelem vydirani, v USA je tenkrat kopli do rite, kdo nemel jasne dukazy mel smulu,tady chteli prachy jen tak na ksicht s licousama. Spinave penize kasparku se perou v kazdem state nekde vic jinde min, faktem je ze Svycarsko ma na to podstatne prisnejsi zakony nez vetsina statu, predevsim UK na Channel Islands, US Delaware nebo Karibik a neni na to odkazano, uz roky stoji na 1. miste svetoveho inovacniho indexu a mame zde pres 600 000 malych a strednich firem vetsinou v rodinnem majetku ktere nejsou pod kontrolou velkych koncernu,financni sektor zde ma na BIP podil pouze 10% o cemz tva "vysokokapacitni myslivna " nema nejmensi potuchy. Uz to tu sice neni tak optimalni jako driv, roji se zde rudo zelena sebranka, ale v porovnani s vasim Kocourkovem prolezlym vietnamskou, ukrosskou a kdovi jeste jakou mafii je to porad jeste raj.Uz dlouho cekam az mne tobe podobne pologramotne vemeno nazve parazitem aby si vzrusenim vitezne cvrnklo do gati. Tak zalez do vany a pohraj si trochu s tvoji gumovou kachnickou at se z toho rozruseni uklidnis, kaspare.[chechtot][chechtot]

411660

7.11.2024 11:20

RE: BRICS je další past na davy

rosco 89.?.?.?

Reakce na 411653

dodatek,
o tom kdo vic prazituje by se dalo diskutovat, Svycarsko platilo po rozsireni EU o vychodoevropske staty diky nasim vypatlanym politikum dobrovolne miliardy CHF na podporu nove holoty. 1990-2006 3.45 miliardy CHF , 2007-2011 kazdorocne 130 mil. CHF do kohezniho fondu pro vase Kocourkovy, krome toho tekly a jeste tecou dalsi miliony Chf sepratne primo do ruznych EU statu.

https://de.wikipedia.org/wiki/Schweizer_Beitrag_an_ausgew%C3%A4hlte_EU-Mitgliedstaaten

411662

7.11.2024 12:09

RE: BRICS je další past na davy

jokr 193.?.?.?

Reakce na 411650

Švýcarskem bych se moc nechvástal. Napřed vyškolili Lenina, pak podporovali Hitlera. Švýcaři si budou žít vždycky dobře, odměnou za tu špínu, co pro bankstery dělají.

411664

7.11.2024 13:07

RE: BRICS je další past na davy

jokr 193.?.?.?

Reakce na 411664

Ještě jsem zapomněl zmínit slavné WEF v Davosu.

411665

7.11.2024 13:42

RE: BRICS je další past na davy

rosco 89.?.?.?

Reakce na 411664

ja se nepotrebuji Svycarskem chvastat, na rozdil ot tveho fantazirovani uz jsem zde drive uvedl, kdo financoval Lenina Trockeho a Hitlera,nehodlam to znovu opakovat, Svycari delali ksefty s obema stranami a bylo to to nejmoudrejsi co mohli udelat, rozhodne pro sve obcany, na rozdil od ostatnich ovci ktere se nechali poslat na jatka.
Zrejme je pro tebe jednoduchy text moc velka drina, abys pochopil co jsem nahore napsal, asi by bylo jednodussi naucit prase letat. O tom co delaji vasi zidolokajove pro US a ISR zido bankstery na Ukrajine, v Gaze a vsude kam slapnou jsi zrejme jeste neslysel, chapu, ve vasem Prdelakove chodi zpravy tak jednou za rok a to ti je jeste nekdo musi prelozit do rodne oslovstiny.

411666

8.11.2024 1:24

RE: BRICS je další past na davy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 411666

"ja se nepotrebuji Svycarskem chvastat,"

Evidentně potřebujete. Píšete tu o tom pravidelně. Tak nežvaňte.

411672

5.11.2024 19:02

Samozřejmě, že BRICS jde stejnou cestou, jako Západ

Šifrin 77.?.?.?

Není třeba se ničemu divit. Myšlení je na obou stranách stejně zpotvořené. Ta bída ještě bude mít dlouhé pokračování. Aby se něco změnilo, museli bychom se zbavit aut.

411630

6.11.2024 10:49

Smutek nad pesimismem diskutujících

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Přestože jsem starý "dezolát", který to má za pár, stále ještě chci věřit, že lidstvo se může poučit ze svých chyb. Základním předpokladem pro skutečnou změnu je začít používat vlastní hlavu, prosadit okamžitou odvolatelnost a hmotnou zodpovědnost zástupců (politiků) a změnit své dosavadní konzumní návyky. Není to snadné, ale jde to. Musí to jít. V opačném případě se moc omlouvám všem těm zdejším diskutujícím, kteří již nad lidstvem zlomili hůl.

411635

6.11.2024 14:31

RE: Smutek nad pesimismem diskutujících

kolokol 109.?.?.?

Reakce na 411635

Nemyslím, že by tu z příspěvků zaznívalo až tolik pesimismu. Občas to může být spíš příznak jakéhosi vyčleňování se z davu či povyšování se nad něj. Což taky samozřejmě není zrovna správné, ale bývá to, když se člověk povrchním pohledem na sebesamasi povyšuje a přeceňuje. Ale jináč ovšem situace naší civilizace očividně růžová není. Ale lámat hole, to ne. To zase ne!

411640

6.11.2024 18:07

RE: Smutek nad pesimismem diskutujících

SI451 37.?.?.?

Reakce na 411640

teď jste podělal všechny svoje příspěvky,
dav je kolego nekompetentní neboť je přeformátovaný školstvím a televizí, internetem a pakulturou, dav sám o sobě je pouhým Pepkem Vyskoč v rukou strážmistra Flanderky za pobavení vrchnosti

411645

6.11.2024 21:38

RE: Smutek nad pesimismem diskutujících

kolokol 109.?.?.?

Reakce na 411645

Možná jsem měl tedy použít jiné vyjádření než dav. Ale budiž tedy i dav. Tvrdíte, že je nekompetentní. Tak to asi na pojem dav sedí. Ale vezměte jednoho člověka z toho davu a řekněte o něm, že je nepoučitelný, a že nad ním tedy můžete zlámat hůl. A já vám řeknu, že se povyšujete a nemáte pravdu. Každý jeden jsme na nějakém stupni vývoje a nejspíš by to šlo zachytit i graficky nějakým statistickým rozdělením - třeba podle Gausovy křivky. A bude tu nějaký segment ten dav i výrazně převyšující. Ale všichni jsou součástí lidstva, bez kterého by nejen nebyli ničím, ale prostě nebyli. A všichni mají k tomuto celku své závazky. Ať už to uznávají nebo ne. A když to neuznají, tak se to stejně obrátí proti nim a nakonec donutí přehodnotit náhledy.
Každého jednoho život poučuje. Pomaleji nebo rychleji, co na tom sejde?!

411651

6.11.2024 16:50

RE: Smutek nad pesimismem diskutujících

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 411635

> chci věřit, že lidstvo se může poučit ze svých chyb.

= ja sa veľmi snažím tomu uveriť, ale ani jeden fakt z reality tomu nenasvedčuje.
Posledný argument PROTI takejto viere mi dala covidTyrania, keď sa ovčania chovali horšie ako tie chlpaté na salaši. Ovčania nielen že nevedia fakty, ovčania hlavne odmietajú vypočuť a akceptovať fakty.
Ovčania veria iba demagogii zločincov z televízie. Ani len žiadna citácia priamo zo zákona im nevyhovuje ako argument.

Ovčania trpia divnou dôverov ku vládcom politikom, a úporne hľadajú náhradných vinníkov, aby nemuseli akceptovať vinu zločincov vo vláde.

Hmotnou zodpovědnost zástupců (politiků) je nerealizovateľná - nemožnosť rozlíšiť vedomú vinu od náhody, a majetok politikov nie je ani malý zlomok ich zločinov.
Čím zaplatia za usmrtenie vakcínami, a za usmrtenie zrušením liečenia v covidTerore ????? A za trojročné domáce väzenie miliardám ľudí ???

411643

Tuto stránku navštívilo 1 136