Diskuze k článku

Puč v pražské židovské obci

Příspěvků 101

25.12.2004 16:39

Puč v pražské židovské obci

Ariel Sharon Ariel (tečka) Sharon (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

[smích] celkem solidni historka od "odbornika" na mezinarodni pravo..skoda jen, ze publikovani nevyslo na 31.12 [smích] dlouho jsem se nezasmal takove slatanine...spojit porno, zidovskou obec, policii-ktere nechtela zasahnout kvuli tomu, ze by byla obvinena z antisemitismu a granat pod autem do jednoho clanku..je bajecne..[smích]

39056

25.12.2004 17:22

RE: Puč v pražské židovské obci

karel karel4u (zavináč) cz 64.?.?.?

Reakce na 39056

Mily pane Sharone,
Ja nevidim na clanku nic nepravdiveho. Sleduji zpravy z Cech a vzaklade pan Stwora to popsal tak pravdive jak to je.
Problem je ovsem jinde. Zide maji o sobe vyssi mineni nez je realitou. Stejne tak jako opice, kdyz jim nastavite zrcadlo, nevidi sebe ale nejakeho nepritele. Zkratka nesnesou ten realisticky pohled na sebe sama.

39057

25.12.2004 18:11

RE: Puč v pražské židovské obci

Ariel Sharon Ariel (tečka) Sharon (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 39057

No pane Karle jestli zpravy sledujete stejne jako ctete tento clanek (Stwora vs "expert" Kral) tak se ani nedivim, ze jej(clanek) povazujete za pravdivy [chechtot]

39058

30.12.2004 21:49

RE: Puč v pražské židovské obci

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 39058

Informace z první ruky
http://www.kehilaprag.cz/phpnuke/themes/Milo/images/pzo-logo1.gif
http://www.kehilaprag.cz/phpnuke/modules.php?name=News&file=article&sid=4
http://www.kehilaprag.cz/phpnuke/modules.php?name=News&file=article&sid=9
http://www.kehilaprag.cz/phpnuke/modules.php?name=News&file=article&sid=6

39218

30.12.2004 21:11

RE: Puč v pražské židovské obci

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 39057

http://lidovky.centrum.cz/domov/clanek.phtml?id=281777

Studijní literatura :
Protokoly sionskych mudrcu
http://www.nsec-88.org/knihy/Psm.html

39215

27.12.2004 3:38

RE: Puč v pražské židovské obci

Ignac 129.?.?.?

Reakce na 39056

>[smích] celkem solidni historka

a vystizna. Kdyz jsme ve tride delavali bugr byvali jsme reditelovym soustem protoze ucitelky byly na nas kratky. Az jsme ztichli, pohrdlive rek, jste jak v zidovsky skole a my sklopili hlavy, byla to pro nas potupa. [zahanbení]

39104

27.12.2004 10:11

RE: Puč v pražské židovské obci

oji 195.?.?.?

Reakce na 39104

> jste jak v zidovsky skole

Tak to je velmi padny argument uvadet sovinisticka rceni.

Zatim jste nikdo, vcetne pana Krale neuvedl jedinou indicii nebo zdroj, podle ktereho bych mohl clanku dat alespon trochu za pravdu

39108

27.12.2004 19:38

RE: Puč v pražské židovské obci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

Reakce na 39108

Nevidím v článku nic, co by připomínalo divadelní postavu vojína Chovina domáhajícího se odvety za prohranou válku v r.1870. Nebo snad máme Židům co vracet ? Článek reflektuje jen zásadní fakta, je ovšem trochu přibarven komentářem. Co se týká výše uvedeného příspěvku, na porno se možná díváme všichni, ale na tak specifické asi málokdo...

39117

25.12.2004 19:03

Puč v pražské židovské obci

Jan Drma 213.?.?.?

Porno v počítačové síti, jaký neuvěřitelný skandál! Já mám na disku německého fekalporna dobře pár giga, a to mne ve skutečnosti ani nijak nezajímá, na každém počítači se nějaké porno vždycky najde, když ne jinde, tak v keši prohlížeče, a když máte síť s deseti a více počítači, můžete se vsadit, že tam najdete prasáren, že vám to vystačí na mnoho večerů. To jsou fakt divy světa, že se u židů na počítači válí porno. Zkrátka jsou to lidi jako všichni ostatní.

39063

25.12.2004 19:45

RE: Puč v pražské židovské obci

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 39063

Souhlas

39067

27.12.2004 19:41

RE: Puč v pražské židovské obci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

Reakce na 39067

Já tedy nevím o nikom,kdo by se o fekálporno zajímal a už vůbec o nikom, kdo by ho měl na disku i když ho vůbec nezajímá...

39118

29.12.2004 9:30

RE: Puč v pražské židovské obci

Lara 83.?.?.?

Reakce na 39118

Ono toho asi bude ještě spousta, o čem nevíš.

39165

25.12.2004 20:24

Puč v pražské židovské obci

Vaclav 4 xy 24.?.?.?

Oh ,jak hanebne prohlasuji vrele ,ze jsem byl pomylen v dobe predesle a zcela jsem se obratil na viru pravou a jedinou. Vidim ze jsem ve sve pochybenosti byl skoro ja sam mimo nelolika pobloudilcu kteri jeste neprocitli. Verim vsak ze behem kratke doby se nam novovercum podari obratit nepatrny zbytek pomylenych a ZNEUZIVANYCH dusi kter musime vice razantne nabadat k procitnuti. Jsem rad ze se jiz nasli hrdinni jedinci kteri neochvejne a trpelive vysvetluji ze neni pravda to ze matesy jsou prolite detskou krvi. Ne to neni pravda s tim souhlasim . Specielne spolu s panem Stvorou ktery se od techto nechutnych debat absolutne distancuje stejne jako ja. V brzke dobe budou provedeny proverky ktere nam teprve ukazi prave jadro. Vzkazuji proto panu Kralovi fuj fuj ze se nestydite takhle psat. Vzdyt i kdyby to pravda byla, stejne by zamzena byla . Vase bachorky o hazeni granatu jsou pomalu jako ony zvesti z prvvni republiky o cerpani krve k cirkevnim ucelum. Plne a hrde se tedy ztotoznuji s Panem sefredaktorem a do posledni kapky sve krve budu bojovat proti temto fasistickym hydram . S velou poklonou vas Vaclav in.

39069

25.12.2004 21:10

Puč v pražské židovské obci

Comodor Falkon 194.?.?.?

Hmm, ač žijící v Čechách, o pornu slyším poprvé... Že se tam třískají,o tom vím a nevidím na tom nic divného, uvážím-li radikalizaci části židovského obyvatelstva...(NSDAP po judaisticku, aneb Sionisté na tomto světě...)

Jen by mě zajímalo, jestli i to porno bylo "košer"...? [velký smích]
Je přeci nepředstavitelné aby se příslušník nadřazené rasy, za kterou se židé (zvláště pak Sionisté) považují, díval na porno natáčené s příslušníky podrasy...!!! [zmaten] [mrknutí jedním okem]

39072

25.12.2004 21:19

Puč v pražské židovské obci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Jednak to může a nemusí být pravda, jednak na pornografii se díváme všichni.


Ano. I ja se divam na takove obrazky, ale
jen s jednim vokem.

39074

26.12.2004 0:15

Puč v pražské židovské obci

chroustavec zidmilovnik 24.?.?.?

Mam uz toho dost , Zde Joshua chrousteinsten. Porad jsem to rikal ze jste antizidi a az ted se pobloudili redaktor Stvola obraci na pravou viru stejne jako onen Venca ctyrka. Spravne zadne matesy se v Israelu Velikem nezerou a to vubec ne s detskou krvi. Rabaj obcas uziva krev z kozy. Jinak Kral MY se uz na tebe podivame sirit take zpravy o granatech mafii a przneni deti ve skolkach. Navic nevis co my mame ze zakona a co ne . Tak mluv jen do toho o cem vis.Spravne pane redaktore na takove zmije musi byt tvrda ruka ,. Jen se nebojta a bojujte odmena je sladka.

39077

26.12.2004 2:28

Puč v pražské židovské obci

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pripada mi to ,jako darek k Silvestru,ze by Bohem Vybrani samozvolenci se nakonec pustili do sebe a vylili na sebe tisicletou spinu za pouziti osobnich ochrancu ,kteri si "vjeli do vlasu",TEDY V PRAVDE RECENO ,TY ZAPASICI GORILY BYLI URCITE KERSTANESKE ,ZE ZIDOVSKE ,TO DA ROZUM ,NA VSECHNO KDE TECE KREV MAJI NEKOHO JINEHO,TAK DALECE SE JESTE NIKDE NEOBETOVALI,Palestina haze kameny a oni z tanky,to tak jeste ,ale jinak ne.
Jedna vec ale uzitecna ,ze se dozvime dopredu ,jak bude fungovat a vypadat ten jeden -zidovsky,ovsem _ government-vlada,v komunismu nam to predvedl s rvackou o koryta Slansky a spol,jez neobstal v konkurenci a jinymi zidmi byl zlikvidovan ,pod hlavickou Ceskoslovenskeho soudu ,prolezleho zidy ,jako Judr Urvalek a nebo Judr Kloff,jez pozdeji z proliti zidovske krve zidy ,spachal sebevrazdu ,ktereho museli potom dile ,pred sebevrazdpu ,dlouho hlidat.
Takze ,souctem vsech neresti zjistime ,ze jsme primo v satanove doupeti,co tam vsechno se deje se ted vystrida s vystrizlivenim ,co vsechno vlastne nechtene ukazali verejnosti,co tak dlouho se tajilo,jinymi slovy ,ukazali pravou tvar sveho tak zvaneho nabozenstvi-judaismu,ktere s tim puvodnim nema nic spolecneho,takze cast Noveho zakona rika pravdu ,ze jsou seme Satnova,ne ,ze by byli zide,ale ze delaji to co delaji je cini obvinenymi a to slovo zide si stejne vypujcili k tomu vsemu,nejlepsi cast je ta ,ze policie prihlizela a ze si nekteri z tech samo "vyvolenych " vynadaji antisemitistu,opravdu pekny Silvestr,lepsi nez v TV.

39078

26.12.2004 3:08

Puč v pražské židovské obci

chroustavec zidmilovnik 24.?.?.?

Kontrolou jsem zjistil ze nase rady sili a jsou hustsi a silnejsi . Vzdyt i slavna nase Golda krasavica nasa nam davala tu vyzi co delat. Opet chvalim redaktora za hrdinny boj ktery bojuje s ruznymi nevedomimy gojimy. Pujdemeli dale touto strohou cestou jiste si nas vsimnou i duse spriznene a na mou pripoved lze ocekavat i dotace v ruznych formach . Hlavu vzhuru nas nekolik neochvejnych bude jako armada husitu v cele s Aloisem Jiraskem. Zdravimm pane Stwore a preji hodne uspechu ve vasi zasluzne praci. Jak vidim stvacu ubyva a nase rady sili. Kam zmizeli oni likvidatori? Aha zalekli se , neb vidi nasi mocnou pest. Zdravi josh

39079

26.12.2004 17:13

Puč v pražské židovské obci

Mgr. Richard Král 213.?.?.?

Vážení, dovoluji si reagovat.

Nejprve na pana Stworu. Souhlasím, že článek je emotivní, ale fekální porno mezi dětmi je věc natolik nechutná, že mě opravdu dohnala k emocím. Rozlišujte také prosím pornografii normální a pornografii deviantní (fekální a jiné praktiky), která kolovala po židovské škole. O charakteru pornografie je možno si přečíst na židovském webu www.delet.sk


Dále zdravím svého čtenáře Ariela Šarona: [mrknutí jedním okem] Vážený pane, vaše odkazy nedokazují či nevyvracejí vůbec nic. FAKT, že policie vyšetřuje šíření deviantních pornografických materiálů v židovské škole nemůžete, bohužel, oddiskutovat. Máte-li na víc, než jen štvavé a posměšné poznámky na mou osobu (mimochodem, své postoje ohledně pozitivního mezinárodního práva jsem Vám jasně vysvětlil, doložil a normativně opřel, tedy po odborné stránce jsem to uzavřel a na rovinu posměšků se nesnížím), zkuste popřít každé mé jednotlivé tvrzení. Můžete být úspěšný třeba v tom, že odejitých učitelů bylo opravdu 14 a ne 16, jak píšu a čerpal jsem z jiného materiálu. Váš event. článek uvítám, neboť předpokládám, že jste žid a máte mnohem lepší informace než já. Dozvíme se třeba, kdo je dnes předsedou židovské obce (prohlašují se za něj dva židi), podrobnosti policejního zásahu v Maiselově ulici, více o tunelu v účetnictví obce, o kterém hovoří Benjamin Kuras a třeba i o skutečném charakteru těch nuchutností vyšetřovaných policií.

39091

26.12.2004 21:26

RE: Puč v pražské židovské obci

Ariel Sharon Ariel (tečka) Sharon (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 39091

1) Prosim najedte si na diskuzi ohledne zoldnere a jeho prav. Jediny kdo argumentoval vecne a dolozil, ze pisete nesmysly jsem Ja. (vsimnete si, ze jsem napsal dokonce link a citoval orginal tedy v anglickem jazyce).

2) Jestli si projedete linky tak zjistite, ze o pornu jako takovem vubec nepolemizuji.Abych pravdu rekl ja ani s Vami polemizovat nechci. Reakce byla pro ctenare at se zamysli a zvazi kdo pise nesmysly.

39094

26.12.2004 21:28

RE: Puč v pražské židovské obci

Ariel Sharon Ariel (tečka) Sharon (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 39094

,Je otázkou, kolik pedagogů se na distribuci podílelo přímo, kolik nepřímo a kdo nic netušil. Ale podle rozruchu, který následně postihl celou židovskou obec, lze soudit, že hodně učitelů vědělo a mnoho tušilo. Ze školy bylo uklizeno celkem 16 (!) učitelů a pedagogický sbor obměněn.(...)Prostě se více přitvrdí (přitvrzení po stránce pornografické si však již nedovedu představit, možná se však budu ještě překvapen.'

39095

26.12.2004 21:28

RE: Puč v pražské židovské obci

Ariel Sharon Ariel (tečka) Sharon (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 39095


VS.

,Vyjádřili tak nesouhlas s odchodem ředitelky Kateřiny Dejmalové. Reprezentace pražské židovské obce, která je zřizovatelem školy, na svém pondělním zasedání odhlasovala její odvolání a ředitelka se hned poté rozhodla rezignovat. Na její odchod nereagovali jen studenti, ale i učitelé, 14 jich podalo výpověď. "V této chvíli dali výpověď učitelé, kteří stáli za revoltou vůči zřizovateli.(...).Petra Karase do ředitelny, obviňuje jej ze stahování pornografie z internetu a předává mu okamžitou výpověď z pracovního poměru pro hrubé porušení pracovní kázně (§53). (...)23. října po té, kdy vše vešlo ve známost, se přiznává pravý viník, bývalý správce počítačové sítě ve škole. Učitelé, žáci a rodiče se bouří. Vedení školy nepřiznalo chybu, uhýbá odpovědnosti a vyhrožuje učitelům. Učitelé a žáci ohlašují stávku z důvodů vážných chyb při řízení školy a obvinění Karase vedením školy.(...)Byl obviněn, že si z internetu stahoval pornografii, pravý viník se však přiznal, ale učitel zůstal bez práce.(...)'
Doporucuji se podivat na tento clanek
http://www.literarky.cz/?context=domov&mode=art&issue_code=2004_29&section=domov&art=10546&seg=1&session=15344
sice jej psala osoba do sporu angazovana, ale vsimnete si genezi problemu a hlavne podani trestniho oznameni a vysledek.

4)Clanky do Zvedavce psat neminim.

39096

29.12.2004 1:46

RE: Puč v pražské židovské obci

Alex 62.?.?.?

Reakce na 39091

Vážený pane Král,

Jen stručně. Informace Jenž uvádíte jsou zcela mylné.
1.) Porno se na škole nešířilo, pouze jeden z učitelů byl nařčen z jeho stahovaní, k čemuž se následně doznal správce sítě. (důvod nařčení, politické a mezilidské vztahy jenž na škole panovaly vynechám)
2.) 16 učitelů (i nežidovského původu!) podalo výpověď 28.6. 2004 na základě bezdůvodného odvolání ředitelky.

...

Tímto způsobem bych mohl pokračovat dál a vyjádřit se ke každému Vašemu odstavci, přijde mi to však jako ztráta času, neboť píšete o něčem o čem nemáte ani potuchy natož informace.
Maximálně máte silné antisemitické cítění, jako většina přispěvatelů této diskuse.

S pozdravem

Alex

39153

26.12.2004 23:18

Puč v pražské židovské obci

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Katolík je za dubem, co má asi za lubem?
Žid opřený o břízku sám si dělá obřízku.
Islamik se chvěje, Hind se tomu směje.
Jen já chytrý ateista já mám pravdu dozajista,
šoumeni i netykavci, že je sranda ve "Zvědavci" ?
Tak se snad ze všech těch zpráv v příštím roce
nepo....m Ahoj Naftak.


39099

27.12.2004 23:04

RE: Puč v pražské židovské obci

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 39099

Je s podivem , jaké má Nafťák krásné verše.
Mé poděkování za poezii a takový ti patologičtí židomilové
ať se vzteky kousnou do řitě,když na ně vyplave nějaká
sionistická odporná špína!!!

39121

27.12.2004 23:59

RE: Puč v pražské židovské obci

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 39121

>Je s podivem , jaké má Nafťák krásné verše.
>Mé poděkování za poezii a takový ti patologičtí židomilové
>ať se vzteky kousnou do řitě,když na ně vyplave nějaká
>sionistická odporná špína!!!

zkousel jsem to, nejde to, nechtel by jste mi ji tedy aspon polibit ?

39123

30.12.2004 7:45

RE: Puč v pražské židovské obci

Modráček 62.?.?.?

Reakce na 39121

Také musím Nafťákovu poezii ocenit. [mrknutí jedním okem]

39197

28.12.2004 22:04

RE: Puč v pražské židovské obci

Comodor Falkon 194.?.?.?

Reakce na 39099

Židé - národ vyvolený,
mnoho času porobený.
Kdysi dávno od wehrmachtu,
vše se řádně učili,
někteří teď v zemi smíru,
koncentráky zřídili.
Kdo nesouhlasil byl zatracen,
z ďábla stal se saracén.
Však boj vysilující zdá se být,
čím dál méně jich tam chce žít.
Co jiného zbývá tedy,
než vyříznout mrumilovné vředy.
Že nejen na oběti padne stín?
Co Sionisté mají co dělat s tím?
Kdyby ti proklatí židé zticha byli,
či dokonce dobrovolně v Izraeli žili.
Takhle holt do kompů špínu jim dává,
do myslí ostatních tichoučce šmátrá...
Brzy už jim bude zřejmé zajisté,
že mimo Izrael žití nejisté.
Jen tam pro ně bude krásná zem,
kde nežid otrokem,
žena psem...

39143

27.12.2004 8:53

Puč v pražské židovské obci

Jarka 160.?.?.?

A co deti, maji si kde hrat? Kdyz se dospeli perou?

39106

27.12.2004 19:06

RE: Puč v pražské židovské obci

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 39106

Paní Jarko,
řekl bych, že si nikdo nemusí dělat moc starostí, kde si bude příští generace vedoucích kádrů České Republiky z Lauderovy školy hrát. Škola je bezpečně zajištěna státními a soukromými dotacemi jako žádná jiná škola v ČR. A je-li navíc pojmenována po tom samém panu Lauderovi, který spolu se soukmenovcem Železným vyčůraně vycucal horentní sumy z české státní pokladny, tak má ta jeho škola už tak jako tak na dlouhou dobu předplaceno.

Neshody mezi soukmenovci v Majzlovce je jen sranda. Mají tam sice trochu ideologický guláš z orthodoxních, konzervativních, reformistických a sekulárních Židů a židů v jednom hrnci, ale on už je jejich nový americký chasidický rabín Manis Barash postaví do lajny. Ty jejich sekty se sice mají mezi sebou rády asi jako katolíci a husité ve středověku, ale vždycky je nakonec sjednocuje rasistická, bigotní podstata judaismu Jehovovy vyvolenosti jejich etnika. Žádné strachy, že by se nějakým nepravděpodobným debaklem Lauderovy školy vrátili k jejich tisíciletí tradici pasáků koz a ovcí.

A nějaký pornografický skandál? Podívejte se do Starého Zákona, už tam šoustal kámen cihlu. Obviňování ze sexuální deviace je jen jejich standartní modus operandi při neshodách v kšeftu. To u nás se jednou dva soukmenovci navzájem obviňovali ze znásilnění nezletilé černé prostitutky v menstruaci a oba při tom byli orthodoxní buzeranti. Anebo si vzpomeňte na Idi Amína.

39115

27.12.2004 17:21

Puč v pražské židovské obci

Boban z Brna 85.?.?.?

Děkuji Vám pane Stwora za poučný článek, který mi dokonale objasnil obsah pojmů "gemagog", "lhář" a hlavně "tupan". Jen na té demagogii byste měl ještě trošku zapracovat. Zde máte ještě nějaké rezervy, ale význam posledních dvou pojmů jste odhalil opravdu až na dřeň. To všechna čest!

39114

28.12.2004 3:02

Puč v pražské židovské obci

Nillbert Nullingsworth 160.?.?.?

Vladimíre,
Měl by jsi vůbec nějakej web kdyby jsme my Židi neexistovali ?

(článek je samozřejmě lživý blábol- ale řikat to autorovi by bylo nošením dříví do lesa)

39125

28.12.2004 7:29

RE: Puč v pražské židovské obci

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 39125

>Vladimíre,
>Měl by jsi vůbec nějakej web kdyby jsme my Židi neexistovali
>?

>
>(článek je samozřejmě lživý blábol- ale řikat to autorovi by
>bylo nošením dříví do lesa)

pane Nillbert, nekolikrat jsem se zamyslel, jak by asi dnes vypadal svet, kdyby Hitler nevymlatil tolik zidu, no to uz se take nikdy nedozvime. Tak si holt muzeme precist ve zvedavci, jak takova nenavist vypada...ovsem za vinu davam take vam zidum, neni mi totiz jasne, proc stejne jako cikani, se nechcete stati cleny spolecnosti ve ktere zijete, ale stale primarne jste zide.(jde tedy o jakesi distancovani)
V pripade katolicke viry, nebo protestanske jsem toto nikdy nevypozoroval, mate pro mne nejakou odpoved?
Mate take lepsi vysvetleni co se v prazske zidovske obci stalo?

39128

28.12.2004 16:02

RE: Puč v pražské židovské obci

Ariel Sharon Ariel (tečka) Sharon (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 39128

Pane Vcelicka asi malo nebo spatne? pozorujete zkuste se zamerit na Reky ci Italy...

39134

28.12.2004 17:22

RE: Puč v pražské židovské obci

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 39134

>Pane Vcelicka asi malo nebo spatne? pozorujete zkuste se
>zamerit na Reky ci Italy...

pane Sharon a pokud se zamerim na Reky nebo Italy tak pochopim proc se zide distancuji od ostatniho naroda, ve kterem ziji?
V Americe, Reci nebo Italove jsou sice pysni na svuj puvod ale druhorade jsou nacionalisti a do posledni kapky krve Americane.
Pred sto lety, zili na jedne hromade, dnes uz nenajdete Italsky nebo Recky neighborhood, zidovsky najdete a v New Yorku poznate zida podle jeho specialniho prizvuku. Nejsem ani pro zidovsky ani proti zidovsky, pouze mi opravdu zajima, proc ta separace?!
Nechce se mi verit zdejsim "zidoznalcum" ptam se tedy nekoho, kdo by pripadne zde mohl byt zid. Proc se mam ptat kovarika, kdyz se mohu zeptat kovare.

39136

28.12.2004 21:12

RE: Puč v pražské židovské obci

Ariel Sharon Ariel (tečka) Sharon (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 39136

Nejspis bude problem ve Vas [smích]) Rekove, Italove drzi pospolu, udrzuji zvyky..vsak to znate ne? a u Zidu je to podobne s tim, ze je do toho zamotana nadto vira. Myslite, ze vetsina americkych zidu nejsou do posledni kapky americane?

39141

29.12.2004 4:23

RE: Puč v pražské židovské obci

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 39141

>Nejspis bude problem ve Vas [smích]) Rekove, Italove drzi
>pospolu, udrzuji zvyky..vsak to znate ne? a u Zidu je to
>podobne s tim, ze je do toho zamotana nadto vira. Myslite,
>ze vetsina americkych zidu nejsou do posledni kapky
>americane?

Nerozumim vasi prvni vete v teto odpovedi, dale tomu rozumim asi tak, ze Ital hleda Itala a zid zida. Mne spise slo o Itala ktery je zid a tedy ne Ital, nebo cesky zid...zid deset generaci v cechach, je stale prvorade zid. Ital zijici v americe deset generaci ma pouze italske jmeno.
Ano myslim, ze vetsina americkych zidu nejsou americane i kdyz to rikam s jakousi bolesti v srdci...a to, ze vy to nevite, je mi jasne z vasi odpovedi.

39159

29.12.2004 7:05

RE: Puč v pražské židovské obci

Ariel Sharon Ariel (tečka) Sharon (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 39159

Prvni veta znamena, ze podle mne to neni pravda.Myslim, ze pokracovat v diskuzi je zbytecne, protoze toto tema je jaksi nedokazatelne a je v oblasti "dojmu".

39162

28.12.2004 13:41

RE: Puč v pražské židovské obci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 39125

Nilberte, tak napis, co si o tom myslis ty jako radikalni sionista a neuverejnuj tady tyhle dementni, nic nerikajici blaboly. Jiste co bude zajimave. A pro mnoho "tapajicich zidu" i prinosne.

Petros

39133

29.12.2004 4:00

RE: Puč v pražské židovské obci

Tom 24.?.?.?

Reakce na 39125

>Měl by jsi vůbec nějakej web kdyby jsme my Židi neexistovali ?

Web sem, web tam, nám už je to všechno jedno,
web sem, web tam - my už máme Bílej dům!


http://www.prop.sk/a9.jpg

39158

30.12.2004 20:24

RE: Puč v pražské židovské obci

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 39158


>Web sem, web tam, nám už je to všechno jedno,
>web sem, web tam - my už máme Bílej dům!
>
Nejen Bílý dům, ale už i Ukrajinu.

Juščenko s jarmulkou je ke shlédnutí na
http://www.joj.sk/tvarchiv/video/?video=12577

39213

28.12.2004 8:15

Puč v pražské židovské obci

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Židi požadují odškodné osobně od Bushe, aneb,kdo čím zachází, tím také schází... [chechtot]
(Trochu jiný soudek,ale také na téma JUDE).

O odškodné ve výši 400 miliónů dolarů (asi 9,6 miliardy korun) žaluje skupina obětí z nacistického koncentračního tábora Osvětim amerického prezidenta George W. Bushe. Podle jejich mínění část Bushova dědictví pochází z práce osvětimských vězňů. Žalobu podala mezinárodní právní skupina specializovaná na hromadné žaloby týkající se Osvětimi IPAS.

DÜSSELDORF - "Prezidentův dědeček Prescott Bush za druhé světové války obchodoval s nacisty a jako spolumajitel ocelářské firmy těžil z práce osvětimských vězňů," uvádí se v žalobě, o níž ve čtvrtek informoval advokát osvětimských obětí, düsseldorfský právník Peter Wolz.

Bush by se měl dostavit před soud a zaujmout stanovisko. Příslušný soud v New Yorku mu dal na jeho vypracování lhůtu 20 dní. Americký prezident však během výkonu své funkce podléhá imunitě a tento fakt soudní proces komplikuje.

Oběti holocaustu se už v říjnu obrátily na Senát USA s požadavkem zahájit proces, který by vyústil do odchodu Bushe z úřadu. Senátoři tento požadavek IPAS odmítli.

Před třemi lety se IPAS v zastoupení Wolze obrátil na americký federální soud se žalobou na vládu USA a žádal od ní vyplacení odškodnění ve výši 40 miliard dolarů (asi 960 mld. korun).

Podle názoru IPAS mohly USA zabránit v roce 1944 smrti více než 400 tisíc maďarských Židů, kdyby americká letadla bombardovala přístupové cesty a železniční trať vedoucí k táboru.

Příslušný federální soud ve Washingtonu tehdy uvedl, že v této záležitosti není oprávněn konat, a poukázal na suverenitu státu ve vojenských rozhodnutích.

LINK: http://www.novinky.cz/04/65/37.html [cool]

39130

29.12.2004 2:20

Puč v pražské židovské obci

Aja 24.?.?.?

Vy jste vskutku roztomili.
Styl psani pana Krale mi nijak moc nevyhovuje, ale o to tak moc nejde.
Psal tu uz o "bordelu" v Cechach a to celkem proslo.
Zminil se o tom, jak se v "Maislovce mydli hlava-nehlava" a uz z toho kouka antisemitismus.
Prijde vam to zcela normalni, ze kritizovat se muze kde kdo, s vyjimkou obce zidovske a reditele zemekoule?

39155

29.12.2004 13:46

RE: Puč v pražské židovské obci

Ariel Sharon Ariel (tečka) Sharon (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 39155

Ajo vzpamatujte se ten clanek je blabol co veta to polopravda ci nepravda(podle mne lez).

39169

29.12.2004 15:02

RE: Puč v pražské židovské obci

Aja 24.?.?.?

Reakce na 39169

>Ajo vzpamatujte se ten clanek je blabol co veta to
>polopravda ci nepravda(podle mne lez).

Pred casem jsem cetla rozhovor v Karlem Sidonem. Je, podle jeho slov, jasne, ze se v prazske zidovske obci neco deje, boj o moc, nekam "zalozene" miliony.Zda se vam to nemozne?.
Ale treba je to proto, ze se pan Sidon citi dotceny a dela vlnky (pripomnel, ze je Zid po otci, nikoliv po mamince).
Me neprekvapuje, ze se v psani pana Krale hleda pravda a polopravda(to se nakonec hleda v kazdem textu), me stale jeste udivuje, ze "obranou je narceni z antisemitizmu".

39171

29.12.2004 18:44

RE: Puč v pražské židovské obci

Ariel Sharon Ariel (tečka) Sharon (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 39171

Vy si jiste delate srandu? Vy ste nejspis clanek vubec necetla...nebo Vam uniklo "porno", "spiknuti" o pornu, policie, ktera se "boji" atp? To, ze v zidovske obci problemy jsou nikdo nezastira, ale to co stvorilo individum pod pseudonymem Kral je donebevolajici.Hleda se pravda/polopravda...v clanku se zadna pravda hledat neda protoze tam vubec neni [smích])

39176

30.12.2004 3:21

RE: Puč v pražské židovské obci

Aja 24.?.?.?

Reakce na 39176

>Vy si jiste delate srandu?
..nedelam.
Vy ste nejspis clanek vubec
>necetla...nebo Vam uniklo "porno", "spiknuti" o pornu,
>policie, ktera se "boji" atp?
Cetla a neuniklo.
To, ze v zidovske obci
>problemy jsou nikdo nezastira, ale to co stvorilo individum
>pod pseudonymem Kral je donebevolajici.Hleda se
>pravda/polopravda...v clanku se zadna pravda hledat neda
>protoze tam vubec neni [smích])
..ani zdibicek?

39191

30.12.2004 5:30

RE: Puč v pražské židovské obci

Ignac 129.?.?.?

Reakce na 39191

>>Vy si jiste delate srandu?

>>Vy ste nejspis clanek vubec necetla...

Pani Ajo vykaslete se na nej, nema to cenu, jsou zalezitosti ktery voni nesmej pripustit. Vzdyt se podivejte na tyto nezodpovezeny a nezodpoveditelny pointy.

Jiri Valtr - Bude znovu pogrom na Židy?
>Mnohokrát jsem se zamyslel nad tím, proč pojem Žid a židovství má tak výrazně postavení v lidské společnosti a proč je až tak ožehavým problémem, že mnoho lidí se diskuzi na to téma raději vyhýbá, ať už přímočaře, otevřené, anebo skrytě - mlčením. A proč, když se řekne, jsi vychytralej Čecháček, nebo nakřáplé Hanák, tak to nevadí, ale když se jenom letmo poukáže na něco židovského, je oheň na střeše?

DR Vcelicka
>Tak si holt muzeme precist ve zvedavci, jak takova nenavist vypada...ovsem za vinu davam take vam zidum, neni mi totiz jasne, proc stejne jako cikani, se nechcete stati cleny spolecnosti ve ktere zijete, ale stale primarne jste zide.(jde tedy o jakesi distancovani)

>zid deset generaci v cechach, je stale prvorade zid. Ital zijici v americe deset generaci ma pouze italske jmeno.
Ano myslim, ze vetsina americkych zidu nejsou americane i kdyz to rikam s jakousi bolesti v srdci...

39193

30.12.2004 20:53

RE: Puč v pražské židovské obci

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 39176

Nějaké problémy v Židovské obci patrně budou :
http://www.natia.cz/archiv1/209.htm
http://lidovky.centrum.cz/domov/clanek.phtml?id=281777
http://ihned.cz/index.php?p=002000_d&article[id]=14597750
http://ihned.cz/2-15388300-002000_d-42
http://ihned.cz/index.php?p=002000_d&article[id]=15378440
http://img.ihned.cz/attachment.php/11842380/atu8EFGHLMNjk6PQWcefhqz0STUw2RVm/Obec1.jpg

39214

29.12.2004 21:44

RE: Puč v pražské židovské obci

oji 195.?.?.?

Reakce na 39171

Pani Ajo, ja si zadne iluze o zidech nedelam. Jsou schopni mnoha veci a urcite i tech ve clanku zminenych. Ale ruku na srdce, ten clanek je blabol. Veci v nem popsane se nestaly.

Bylo by mnohem zajimavejsi, kdyby pan Kral mel trochu lepsi fabulacni schopnosti. Ale diskutovat o takove kravine [zmaten]

Mimochodem, clanek je antisemitsky. Protoze antisemitske znamena, ze je to zamerene proti zidum. Clanek je zamereny proti zidum. Tak co?

Druha vec je, ze zidi pojmu antisemitismu obratne vyuzivaji. A to je asi to, co Vam vadi. Nyni se bohuzel antisemitismus chape jako neco zrudneho. Jako neco, co slusny clovek nedela. Ja bych rad vratil tomu pojmu jeho spravny vyznam.

Antisemitismus je v poradku. Zidi jako kazda socialni skupina ma sve "slabe stranky". Proc by teda nemeli byt kritizovani?

A tady se vracime k clanku. Clanek neni zadna kritika, ale kravina.

39182

29.12.2004 23:17

RE: Puč v pražské židovské obci

Aja 24.?.?.?

Reakce na 39182

Mate pravdu, slova zacinaji ztracet vyznam, uz jsem si zvykla, ze me naucili, ze antisemitismis zni jako sproste slovo.
Presto mi clanek pana Krale nepripada protizidovsky.Kdyz se obuje do pomeru v Cechach, da se to vykladat jako proticeske?
Za protizidovske gesto povazuji, kdyz tu v Montreale kdosi vypalil knihovnu zidovske skoly a zdi popsal nenavistnymi vzkazy.
Ale tenhle clanek?
Precetla jsem si, ze je pan Kral advokat, neni tedy novinar, ani spisovatel. Jeho clanek se neda povazovat za pouze informativni, ani za investigativni.Malo dukazu, mnoho vlastnich nazoru a zaveru.Snad za jakysi editorial.
Je-li tenhle vyplod toatalni nesmysl, nemel by byt problem ho vyvratit a nebo, jak navrhujete, ignorovat.
Nakonec, binec je v kazde socialni, politicke, nabozenske, zajmove a co ja vim, jake jeste skupine, proc by se to melo vyhnout skupine asi 3 000 ceskych Zidu.

39183

29.12.2004 20:51

RE: Puč v pražské židovské obci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 39169

Docela mně všichni, jak se zde hádáte o poloměrech v židovské obci docela serete! Vlídněji to říci nedovedu.
Židovská pražská obec je docela zástupný problém.
Popisované jevy jsou naprosto běžným,až banálním jevem jako
v každém jiném podniku. Kolik už jsme zažili a viděli podobných
obrázků, kdy si znepřátelení podnikatelé vyřizovali účty
prostřednictvím najmutých "goril" z bezpečnostních agentur.
Viz třeba kauza "Sazka" a jiné.
Nevidím žádný rozdíl. Snad jenom, že jde o náboženskou obec.
Ale jde jenom o peníze a židé jsou stejné "svině" jako všichni
ostatní. Vůbec bych zde nedělal žádnou diferenci mezi některými
loupeživými "takypodnikateli" a "hlavouny" ze židovské obce!!!
A faktů, že se v podniku někdo zaobírá pornem i když má řádně
pracovat je ještě více. A docela banálně působí i zjistění, že se
jedná o školu.Myslím, že žáci v těchto svinstvech "nejeli"
a hříšní přistižení pedagogové prostě budou "odejiti".
Nic jiného světaborného se nestalo!
Spíše by jste se měli zajímat o Palestinu, kde Sionisté
dnes a denně střílí Palestince jako králíky, kradou jim území
a ještě drze a sprostě vykřikují do světa, že je jim vlastně
ubližováno! V roce 1920 bylo 8% židovského obyvatelsta v Palestině a byl tam klid.
Potom si tohle území vybrali za svoje nové státní území
a docela sprostě začali arabské a jiné obyvatelstvo vytlačovat
a vyhánět. Kdo tvrdí opak, lže !!!
Dnes si dělají nárok i na celý Jeruzalém.
Ani snad nemusím psát dále, protože jsou to všechno známá
a ověřená fakta. Kolik jenom existuje rezolucí OSN, které
přikazují Sionistům přestat páchat zvěrstva vůči arabskému
obyvatelstvu. Nad těmito a jinými dalšími sionistickými zločiny
bych se rozčiloval! Ale Pražská židovská obec je opravdu banalita
prvního řádu!
Jenom přísloveční patologičtí židomilové budou obhajovat
všechna sionistická "kurevstva" v nezmenšené míře.
On měl Gebls pravdu. Stokrát opakovaná lež je nakonec pravdou.
A této téze se Sionisté drží.

39179

29.12.2004 21:43

RE: Puč v pražské židovské obci

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 39179

Prostě se to zapomnělo podepsat.Napravuji.

39181

29.12.2004 23:23

RE: Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 39179

Ani snad nemusím psát dále, protože jsou to všechno známá
a ověřená fakta. Kolik jenom existuje rezolucí OSN, které
přikazují Sionistům přestat páchat zvěrstva vůči arabskému
obyvatelstvu. Nad těmito a jinými dalšími sionistickými zločiny
bych se rozčiloval! Ale Pražská židovská obec je opravdu banalita prvního řádu!
Peleska.

Rad, bych k temto "zverstvum" neco pridal. Ale pak jsem
si vsiml, ze clanek pochazi s pera pana Pelesky. A onen
pan si vytvoril zde na Zvedavci perfektni sebeobranu.
Bez mrknuti oka popise profesi nasich maminek a jejich
nemoci. Od te doby s panem Peleskou nikdo nevede diskuse
a ja nebudu rovnez delat vyjimku.

p.s.
Toto je nazor pisatele, zalozeny na faktu. Pral bych si
aby nebyl vymazan. Snad to pomuze napriste panu Peleskovi
aby takove vypady proti nasim rodicum nepouzival a urcite
tim respekt ctenaru ke Zvedavci.
Dekuji.

Můžete vyjádřit jakýkoliv názor. Můžete napsat, že článek je špatný nebo hloupý (bylo by jistě hezké doložit to důvody, ale není to podmínkou), ale nesmíte napsat, že autor je hloupý. Proč? To první je legitimní názor, na který máte právo. To druhé je osobní urážka - a na tu už právo nemáte.

39184

30.12.2004 0:55

RE: Puč v pražské židovské obci

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 39184

Hele Mikine,
Ty máš zde s ostudy kabát, takže není celkem o čem hovořit.
A bohužel výpad o kterém hovoříš, též něco předcházelo!!!
Nadávky Stworovi, kterých jsem byl údajně autorem , podepsané
mým jménem a jiné veselé oplzlosti!
Na hrubý pytel je většinou také hrubá záplata!!!
Jak vy do mně , tak já do vás, panáčkové!

39186

31.12.2004 6:02

RE: Puč v pražské židovské obci

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 39186

>Hele Mikine,
>Ty máš zde s ostudy kabát, takže není celkem o čem hovořit.

Pelesaku, to ze jsi stizen paranoidni mikinoidou je na Zvedavci vseobecne znama vec. Co se tyce samotneho Mikina, je prave na ceste do Thajska, pomoci lidem, ktere tam zna a ktere ma rad. To je neco na co by jsi se ty nezmohl. Ty akorat dokazez kopat zbabele do lidi a urazet je, kdyz vis, ze nemaji moznost se branit. Jses normalni svine a vsichni to tady vedi.

>A bohužel výpad o kterém hovoříš, též něco předcházelo!!!
>Nadávky Stworovi, kterých jsem byl údajně autorem ,
>podepsané

>mým jménem a jiné veselé oplzlosti!

Nadavky Stworovi podepsane tvym jmenem jsi zcela urcite zplodil sam, abys Stworu proti Mikinovi postval. Je to tvuj (cenzurovano).

>Na hrubý pytel je většinou také hrubá záplata!!!
>Jak vy do mně , tak já do vás, panáčkové!

O jakych zaplatach to hovoris, ty (zbytek odstavce cenzurovan).

Zlobte se nebo nezlobte pane Stwora, klidne to zcenzurujte, ale nekdo to tomu blbovi uz rici musi, kdyz vy sam se s tim nechcete zabyvat.


39242

31.12.2004 21:30

RE: Puč v pražské židovské obci

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 39242

Žádám pana Stworu o zásah! Ten člověk lže a nadává!

39317

2.1.2005 4:05

RE: Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 39317


RE: Puč v pražské židovské obci

Žádám pana Stworu o zásah! Ten člověk lže a nadává!

Peleska Milan

Lojzovi:
A takový lidé, jako jste vy , snad ani žádné rodiče neměli!!!!

Peleška Milan 30.12.04 00:56

Rovnez zadam pana Stworu, aby panu Peleskovi sdelil
ze jsem mel maminku a tatinka. Podle meho mineni
pan Peleska zde pouziva ty nejhorsi mozne vyrazy.
Nestaci mu napadat lidi, kteri maji jine nazory nez
on, ale pousti se do nasich rodicu. Snad nikdo tady
tak hluboko neklesl jako pan Peleska. Muze byt neco
podlejsiho ??

39408

31.12.2004 22:11

RE: Puč v pražské židovské obci

Lev 82.?.?.?

Reakce na 39242

1) Jses normalni (cenzurovano)

A tady nechate projit od Ben Hura, velmi osobni urazky, pana Pelesky - "Jsi normalni svine" a ".... nekdo tomu blbovi ...." Jsem velmi zklamany pane Stwora, ze drzite ochrannou ruku nad zlocinci, kteri souhlasi, s vrazdenim Palestincu a nevinnych Iracanu. Proste Vam pane Stvora VUBEC !!! NEROZUMIM !!

PREJI VSEM LIDEM DOBRE VULE, KTERI CHTEJI MIR A NE PROLEVANI KRVE NA TETO PLANETE A KTERI CHTEJI UCHOVAT TUTO PLANETU PRO GENERACE PRISTI, STASTNY A VESELY MIROVY ROK 2005 - Lev

39318

30.12.2004 0:56

RE: Puč v pražské židovské obci

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 39184

A takový lidé, jako jste vy , snad ani žádné rodiče neměli!!!!

39187

30.12.2004 8:47

RE: Puč v pražské židovské obci

Modráček 62.?.?.?

Reakce na 39179

Chápu vaše rozhořčení, také si myslím, že spor těchto dvou pražských frakcí pokleslého etnika nemá valný význam. Ale původní článek je právě o tom a proto se k tomu vyjadřujeme. Jinak by mně vůbec nevadilo, kdyby se nějaké dobré duši podařilo "vykynožit" 83% obyvatelstva Izraele. A na tom trvám!

39199

29.12.2004 3:27

Puč v pražské židovské obci

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Vladimíre,
Měl by jsi vůbec nějakej web kdyby jsme my Židi neexistovali ?
Nillbert Nullingsworth
__________________
Mate zcela pravdu,ale ja bych se zeptal Vas ,je vubec nejaka "krestanska " zeme ,kde by vlada ,rozhlas a TV nam stale neco nerikali o zidech?
Rano jsem pustil radio v ramci Vanocnich svatku slyset koledy a zpevy sboru na Vanoce a ejhle ,mluvilo se o zidovskem svatku svicek-o slaveni Hasetickych zidu a zidu Lubavicovych a jak orthodoxni zide slavi a tak dale ,dko jim o to stoji,kazit nam nase vanocni svatky s jejich zidovskym povidanim ,kdyz vime ,ze v jeruzaleme studen Jesivy si plyvnul na nesouci kriz ,coz bylo dokumentovano ,jako "zidovska tradice".
Vecer nam nase "krestanska TV" prednesla program ,kde se bude pojednavat ,zda Maria byla prostitutka a Jezis nemanzelske dite atd- ja Vam reknu,ze kolem nas je tolik ideologickych vlezdopr....zidovstvu ,az to neni hezke,chtel bych videt Vas vsechny,co kritisujete ,ze se moc o zidech mluvi,kdyz oni sami vsude ovladaji nase "krestanske programy" ktere nam predkladaji ke shlednuti.Myslim,ze za cely rok o holocaustu a jak jsou zide nepostradatelni svou chytrosti,by nam aspon na Vanoce mohli dat svaty pokoj,nechci o Stedrem Veceru slyset o Auschwitz a jinem.

39157

30.12.2004 8:54

RE: Puč v pražské židovské obci

Modráček 62.?.?.?

Reakce na 39157

Mě neustálé kecy o utrpení itzzyků také parádně lezou na nervy. Skoro to pak vypadá, jako by ve druhé světové válce zahynulo pouze 6 milionů lidí, ostatní zřejmě nebyli (pro itzzyky) podstatní. Fanatický filosemita O. Ulč kdysi napsal, že popularita zabíjení Američanů je ve světě srovnatelná jen s popularitou zabíjení občanů Izraele. A čemu se diví? Vždyť si židé nic jiného nezaslouží, díky jejich vlastní krvelačnosti. V historii tomu nebylo jinak:
http://ablecd.wz.cz/darkside/view.php?cisloclanku=2003112502

39200

30.12.2004 15:27

RE: Puč v pražské židovské obci

Lev 82.?.?.?

Reakce na 39200

100% souhlasim Modracku. Sere me to, kdyz nekdo je cistokrevny kriminalnik a po pripade vypocitavy chladnokrevny vrah a pred slusnou spolecnosti to hraje na city. Nakopat jim do rite a zavrit az zcernaji. BEZ OHLEDU !! Jelikoz ty kurvy, nemaji ohledy na slusne lidi a stejne ziji na jejich krvi a tělech ! [naštvaný] Ma na to nekdo zde jiny nazor ?? Jestlize ano a "nekdo" souhlasi s temi krivaky,tak pak je krivak sam !

Dale Modracku Vam davam za pravdu a sice - uz me z toho zidovskeho "utrpeni" po sedesati letech boli prdel. Ano, jen oni byli v koncentracich a jen "oni" byli plynovani a paleni v krematoriich a dalsi - politicti, buzeranti, cikani i samotni Nemci nesouhlasici s Raichem, partizani ( v dnesni dobe TERORISTE ), tak ti vsichni, byli ve stejne dire, jako nasi obrezani kamaradi. Jenomze oni, nasi "vyvoleni" si z toho udelali vynosny bussines a zbytek postizenych, kteri bud z hrdosti a nebo, kteri chteli co nejdriv zapomenout !! na vlastni utrpeni z lagru, tak ti neutikali s natazenou rukou k Nemcum, aby ziskali nejaky baksis. Jen a jen nasi obrezani kamaradi a k tomu jeste, mnoho jich nemelo vubec nic s koncetraky spolecneho - ani z rychliku ! [naštvaný] = Lev

39204

30.12.2004 16:55

RE: Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 39204

Ma na to nekdo zde jiny nazor ?? Jestlize ano a "nekdo" souhlasi s temi krivaky,tak pak je krivak sam !

Neni nic lepsiho, pane Lev, nez si vybrat opravdu
vedeckou metodu ve svem badani. Vas nikdo spolu
s panem Mordackem tady neprekona. Kolena se me
primo chveji s vami treba i duchu nesouhlasit.
Jen tak dal at se cely svet dovi o dvou novych
ceskych vedcich, panu Lvovi a panu Modrackovi
co oni noveho objevili v dejinach civilisace.

39205

30.12.2004 17:09

RE: Puč v pražské židovské obci

Lev 82.?.?.?

Reakce na 39205

Lojzicku, pochutnal jsem si na vasi kritice, ale mate jiny vedecko-historicky nahled - nazor ? Podělte se s nami - prosim. ..... Stejne mam "dojem", ze se mnou a s panem Modrackem souhlasite. Pomalu a jiste se stavate clovekem, dekuji.

39206

30.12.2004 17:24

RE: Puč v pražské židovské obci

Modráček 62.?.?.?

Reakce na 39205

Líza: Lojzo! Přines vodu.
Lojza: Ale jo!
A v čem ji mám přinést, milá Lízo, milá Lízo, řekni mi.
Líza: ||Vem si vědro milý ||Lojzo, milý Lojzo, milý Lojzo, D G
||vem si vědro milý ||Lojzo, milý Lojzo, ||vem si ||ho. D A D
Lojza: Vědro má ve dně díru milá Lízo, milá Lízo, díru jak hrom.
Líza: Tak ji ucpi milý Lojzo, milý Lojzo, ucpi ji.
Lojza: A čím ji mám ucpat milá Lízo, milá Lízo, řekni čím.
Líza: Vem si slámu milý Lojzo, milý Lojzo, slámu.
Lojza: Jenže sláma je dlouhá milá Lízo, milá Lízo, dlouhá.
Líza: Tak ji utni milý Lojzo, milý Lojzo, utni ji.
Lojza: A čím ji mám utnout milá Lízo, milá Lízo, řekni čím.
Líza: Sssekerou ji utni milý Lojzo, milý Lojzo, sekerou.
Lojza: Jenže sekera je tupá milá Lízo, milá Lízo, tupá.
Líza: Tak ji nabruš milý Lojzo, milý Lojzo, nabruš ji.
Lojza: A čím ji mám brousit milá Lízo, milá Lízo, řekni mi.
Líza: Vem si brousek milý Lojzo, milý Lojzo, vem si ho.
Lojza: Jenže brousek je suchý milá Lízo, milá Lízo, suchý.
Líza: Tak ho smoč milý Lojzo, milý Lojzo, smoč ho.
Lojza: A čím ho mám smáčet milá Lízo, milá Lízo, řekni čím.
Líza: Zkus vodu milý Lojzo, milý Lojzo, dones vodu....

39207

30.12.2004 19:35

RE: Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 39207

No, kdyz se to tak vezme, je zde videt pokrok.
V Poupatech je "MAMA JI MASO" a jen o trosku
slozitejsi dalsi veta "MY MAME MASO".
Vyapada to pane Modracek tak, ze uz jste aspon
ve IV tride POUPAT. Jiste tatinek a maminka s
vas maji radost.
Vite pane Modracek, svobodne vyjadreni nazoru
je krasna vec. Velice positivni. Negativni
strankou je vsak to, ze se clovek dozvi o tom
druhem jake je jeho vzdelani. Dusevni rozhled.
Kolik toho ten druhy zna a vi.
Reknete me, co si mam myslet o clovekovi, pro
ktereho se nenavist stala soucasti zivota ?
Jeho celeho byti. S predeslych vasich prispevku
je evidentni, ze tato nenavist nema racionalni
podklad. Ona totiz nenavist nema nikdy racionalni
podklad.
Ale nebudu vas zrdzovat od cteni dalsich dilu
POUPATEK.

39210

30.12.2004 20:16

RE: Puč v pražské židovské obci

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 39210

Pane Modráčku,
z Lojzíka a jeho řečí si nic nedělejte. On už je takový.
Je zdělán tak, že kdo s ním nesdílí stejný názor, tak nemá podle něj vzdělání. To už tady zkoušel na mnoha lidech. Zdělání má na Zvědavci pouze on, protože mnoho odposlechl, když vzdělaní lidé spolu při obědě hovořili. Nevím sice, co Lojza dělá, snad vydává obědy někde v menze a tak sem tam něco zaslechne. Musí se mu však uznat, že před vzdělanými lidmi má respekt. Bohužel k jeho škodě vzdělaného člověka mimo jídelnu nepozná. A tak každému doporučuje, aby začal studovat. Lojzík je takový zdejší LENIN- učit se, učit se, učit se! Sám už přečetl celkem tři knihy a každému je zde doporučuje jako vrchol světové vzdělanosti.
Zatím nemá význam ho o čemkoli přesvědčovat. Snad, podaří-li se mu knih přečíst více, bude s ním trochu rozumnější řeč.

39212

30.12.2004 21:12

RE: Puč v pražské židovské obci

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 39212

pane Karle z cehunova, obdivuji vasi znalost psychologie. Nejen, ze se vyznate v pestovani bambusu za tezkych ceskych podminek. Vy dokonce vite, podle toho jak pan Lojza pise, jake on ma vzdelani a kde dela. No pokud si nekdo precte posledni prispevky pana Modracka, Lva a vas nemusi vubec o vzdelani premyslet. Myslim, ze i prazsky popelar mel vetsi rozhled nez vy tri dohromady. Toto neni nasiraci prispevek, je to pouze muj nazor tak doufam pane Stwora ze vam nebude vadit, kdyz ho uverejnite. Dokonce neni ani mimo misu, tito tri filozofove delaji vasemu webiku opravdu reklamu [chechtot]

39216

30.12.2004 22:29

RE: Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 39216

Toto neni nasiraci prispevek, je to pouze muj nazor tak doufam pane Stwora ze vam nebude vadit, kdyz ho uverejnite.


Jsem rad, ze pan Stwora "pousti" i takove prispevky.
Bylo by dobre, kdyby ti lide co pisi prispevky se
drzeli faktu. Aby se pokusili napsat neco co je dolo-
zene, ne se jenom opakovali na zaklade jiz dvacet
stoleti opakovane mystiky nenavisti k Zidum. Me mohou
byt vsichni Zidi trebas ukradeni. Ale proboha proc
dokola a dokola opakovat a to uz vice jak dva tisice
let to stejne a stejne,ze za vsechno mohou jen a jen
Zide. Proc celemu svetu dokazovat, ze nemam jine vys-
vetleni na to co se deje jen to jako meli moji pra-
predci, ze stohu slamy zapalili Zide, ze mor prinesli
Zide. Ze "kravy poscipaly" protoze je Zide otravili.
Oni chudaqci ani nevi, ze vzdycky se zjistililo, za
padesat ci sto let, ze to neni pravda.
Tim se jen odvadi pozornost od skutecnych viniku.
Kdy to tento "vykvet" pochopi. Az zase bude pozde.
Je to smutne, ale je to tak.

39223

30.12.2004 23:49

RE: Puč v pražské židovské obci

Lev 82.?.?.?

Reakce na 39216

prispevky pana Modracka, Lva a vas nemusi vubec o vzdelani premyslet. Myslim, ze i prazsky popelar mel vetsi rozhled nez vy tri dohromady. Toto neni nasiraci prispevek, je to pouze muj nazor tak doufam pane Stwora ze vam nebude vadit, kdyz ho uverejnite. Dokonce neni ani mimo misu, tito tri filozofove delaji vasemu webiku opravdu reklamu
_______________________________________________________________

Sakra Vcelicko, vy mate ale odvahu. Nekoho ocividne pred svedky zavrazdit a pak kricet, ze nejste vrah. .............. Urcite vas pan Stwora pochopil pri vasem upění - častém !!, ze vase prispevky, kteryma nasirate a napadate, nasiraci nejsou a my vsichni ( tri ), jsme podle vas nevzdelani polopati pane Vcelicko. Mel by jste se taktez za sve nazory stydet - to je zase muj nazor Vcelicko a s tou reklamou toho webiku, tak ja se osobne spatne necitim, vy asi ano. Dekuji ze jste nas tri, zaradil do profese popelaru. Jak sam Vcelicko vite, tak v USA se nemusite stydet za zadnou profesi. Podivejte se na priklad do Iraku, kde nasi profesialni vojaci "pomahaji" se zbrani v ruce irackym civilistum, zenam starcum a detem, 100 000 mrtvych - taktez dobra profese, ala USA. Je lepsi byt popelarem, nez placenym vrahem - doctore.




39226

31.12.2004 1:13

RE: Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 39226

Podivejte se na priklad do Iraku, kde nasi profesialni vojaci "pomahaji" se zbrani v ruce irackym civilistum, zenam starcum a detem, 100 000 mrtvych - taktez dobra profese, ala USA.

Pane Lev, vam uz se to asi vsechno v te hlave
popletlo. Aspon ja mam takovy dojem.
Ale vite co ? Udelam vam dobrou naladu.Co kdyz
toho pana Vcelicku vy ja pozeneme nekde k soudu
za to ze poslal vojaky vrazdit zeny a deti ?
Urcite vyhrajeme. A o penize se pak rozdelime.

A ze vas nekdo oznaci za popelare s toho si nic
nedelejte. Ja roznasim svaciny v kantine a taky
se za to nestydim. Ono se to vam a panu Karlovi
pise, ze jsem hlupak, ale ja jsem musel moc drit
a vy jste zase mohli studovat. Proto vy znate
vsechno a ja nic. Podivejte, trebas pan Karel
co subject to on svetovy expert.
A kdyz budete na me hodny, tak vam reknu cim se
zivi pan Vcelicka v Buffalu. To smichy prasknete.

Stejnak si myslim, ze sem lide chodi se pobavit
nez aby se poucili trebas o tom, jak Zide jsou zli
a Americane vrazdi deticky v Iraku. Ze ano pane
Lev ?



39229

30.12.2004 22:12

RE: Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 39212

Pan Karel zna vsechno. Je to takovy cesky hloubak.
Myslim v tom dobrem slova smyslu. Byl jsem clenem
mykologicke spolecnosti Kanady asi 8 let. Kam se
hrabou experti na znalost hribu v Kanade na pana
Karla. Pan Karel zna vsechno. Vi jak roste bambus.
Vi jak se dela polevka ci pece chleba. Vyzna se
a jak skvele v politice ci pedagogii. Kam se hrabe
dedek Komensky na nej. Politika to je jeho nejsilnejsi
stranka. Vse by se ve svete zmenilo, kdyby on byl
sam mohl ridit chod svetovych dejin. Ne ti fousati
rabini. Presidenti by se od nej meli poucovat.
Ale s takovyma lidima se setkavame vsude. Proc teda
ne na Zvedavci. Ja jsem rad, ze on poznal, ze rozna-
sim obedy v kantine. Jsem hrozne potesen, ze diky
jeho ESP zjistil, ze mam doma 3 knizky. Ma pravdu
mam doma tri knizky. Bibli, bankovni knizku a knihu
"Vzpominek chudeho emigranta v Kanade, zvaneho Lojza".
Mam prislibene, ze me ji budou publikovat.
Se mnou a rozumna rec ? Asi nikdy. Se mnou bude rozumna
rec az se naucim z hlouby sveho srdce nenavidet. Trebas
presidenta Bushe, ci Spojene Staty, nebo Zidy. Az zacnu
umele repektovat vyznavace Islamu. Az i ty ti knizky
co mam hodim do krbu. Pak se se me stane vzdelanec a zara-
dim se mezi velke syny sveho naroda.
No proste mam slzy na krajicku, ze nejsem uznan takovyma
lidima jako je pan Karel, Lev ci pan Modracek.
Ale zrejme si to zaslouzim.



39220

30.12.2004 23:54

RE: Puč v pražské židovské obci

Lev 82.?.?.?

Reakce na 39220

Lojzicku, moc vas prosim, uklidnete se ! Vydrzte aspon do Noveho roku, ano ? [zmaten]

39227

31.12.2004 8:07

RE: Puč v pražské židovské obci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 39212

Souhlasím s vámi, pane. Ostatně můžeme vycházet z obecného předpokladu, že každý člověk se ohání právě tím místem, kde ho tlačí bota. V případě milého Lojzy je to tedy vzdělání. Přečíst tři knihy je skutečně obdivuhodné - jedna byla nepochybně Kapitál, druhá Poučení z krizového vývoje a ta třetí - snad nám to milý Lojza prozradí sám. Stejně musím obdivovat jeho rozhled, v tom je přímo nepřekonatelný. Nás omezené polointeligenty strčí tento duševní velikán hravě do kapsy. [chechtot]

39249

31.12.2004 15:26

RE: Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 39212

Milej Karlicku,
jsem rad, ze mam takove vzdelani. Jsem rad, ze po
deviti letech na universite jsem zkoncil s jinym
zaverem nez ty, to jest, ze za vsechno mohou
jen americti imperialiste vedeni zidovskyma
rabinama. Ja se za svoje vzdelani vubec, ale
vubec nestydim.

39282

31.12.2004 16:56

RE: Puč v pražské židovské obci

Lev 82.?.?.?

Reakce na 39282

Ja se za svoje vzdelani vubec, ale
vubec nestydim.
______________________________________________

(Cenzurovano. Nasírací příspěvek. Lve, radím vám, nechte toho. A vaším protivníkům radím totéž. Jděte se hádat jinam. Editor)

39294

31.12.2004 8:01

RE: Puč v pražské židovské obci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 39210

Pokud jde o to milý Lojzo, milý Lojzo, milý Lojzo, co si o mně myslíte, nebo nemyslíte, k tomu mám postoj, kterému Němci říkají ganz egal. O mé vzdělání a rozhled se vůbec nemusíte bát, já vám samozřejmě děkuji za vaši starost, ale je opravdu zbytečná. Nebyl jsem vždy antisemitou. Tím se žádný člověk nerodí. Ale od jisté doby jsem si začal všímat velkých rozporů mezi předestíranou virtuální realitou mocných a praxí každodenního života. A každý rozumný a uvažující člověk se prostě musí zabývat evidentními nesrovnalostmi, zvláště mají-li ovlivňovat jeho život. Nehodlám vás zasvěcovat do nějakých konkrétních podrobností, z nichž byste stejně nebyl moudrý. Nicméně musím dodat, že čím více se danou problematikou zabývám, tím je můj antisemitismus silnější.

39248

29.12.2004 21:41

Puč v pražské židovské obci

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Zase se nezobrazil autor. To jsem tedy já.

39180

30.12.2004 6:23

Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?

RE: Puč v pražské židovské obci Reagovat30.12.04 00:56

A takový lidé, jako jste vy , snad ani žádné rodiče neměli!!!!

Peleška Milan -- peleska (zavináč) email (tečka) cz -- 213.?.?.?



Vy se opravdu nedovedete ovladat pane Peleska.

39194

30.12.2004 7:43

Puč v pražské židovské obci

Modráček 62.?.?.?

Nedělám si velké iluze, že pro naše občany bude mít spor těchto židů nějaký pozitivní účinek. Jelínek je nepochybně svině na entou, ostatně ne nadarmo dělal poradce feťákovi Havlovi. Nicméně historie dokazuje, že spor sionistů si vždy odskáčou gojímové. Jako příklad bych mohl uvést obchodní při dvou židů, Eisenberga a Laudera, o židovizi Nova. Výsledek byl jak známo ten, že to (gojímské) daňové poplatníky stálo deset miliard korun. Vůbec tedy není vyloučeno, že i z tohoto konfliktu se židé pokusí na našem státu vytřískat nějaké finance.

39196

30.12.2004 20:02

Puč v pražské židovské obci

Karel z Čech 212.?.?.?

http://www.blisty.cz/img.php?id=17982&size=400&mg=0

39211

30.12.2004 23:19

Puč v pražské židovské obci

Emma Bovary 62.?.?.?

Modráček: >Jinak by mně vůbec nevadilo, kdyby se nějaké dobré duši podařilo "vykynožit" 83% obyvatelstva Izraele. A na tom trvám!<

Modráčku než zase něco příště napíšeš tak zkus nejdřív trochu přemýšlet. Napadlo tě že mezi těmi 83% je nezanedbatelné procento těch kteří s agresivní Šaronovou politikou nesouhlasí? Jaký je rozdíl mezi tebou a fanatickým sionacistou Nillbertem www.jdl.czechian.net který na svých stránkách vyzývá ke genocidě Palestinců?

39225

31.12.2004 1:21

RE: Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 39225

V tom je ten problem !!!!
On totiz pan Modracek vubec nevi co vlastne pise.
Zkuste si precist jeho prispevky trebas za posledni
4 tydny. Tam neni zadna synchronizace myslenek. To
ja vse napsano bez nejake spolecne filosofie. Tam
je jen ta hruba, iracionalni nenavist.

39230

31.12.2004 8:14

RE: Puč v pražské židovské obci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 39230

Milý Lojzo, když už se pokoušíte otevírat témata, o kterých nemáte sebemenší ponětí, možná by stálo za to trošku zlepšit sloh a stylistiku vašich příspěvků. Výsledek pak pro vás totiž vyznívá spíše tragikomicky. [chechtot]

39250

31.12.2004 15:35

RE: Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 39250

Milý Lojzo, když už se pokoušíte otevírat témata, o kterých nemáte sebemenší ponětí, možná by stálo za to trošku zlepšit sloh a stylistiku vašich příspěvků. Výsledek pak pro vás totiž vyznívá spíše tragikomicky.


Mily pane, docela vas chapu. Taky jsem se pred lety
divil to jeste v Cesku, ze jsem se setkal s Cechem
co zil malem 40 let v USA. Moc jsem se divil, ze
jeho cestina, sloh i stylistika byla moc vzdalena
one nasi krasne matertine. Nemohl jsem to proste
pochopit. Omluvou me bylo, ze me tenktate bylo asi
10 ci 12 let. Ted to po po 36 letech emigrace chapu.
Velice dobre. Kolik je roku vam ? Taky kolem 12 ?
Vy dobry tragikomiku.


39284

31.12.2004 8:27

RE: Puč v pražské židovské obci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 39225

Můžete to brát jako drobnou nadsázku. Kynožení obyvatelstva je židovská metoda, už proto ji musím z principu odmítnout. Pana Nillberta neznám, ale rád se s jeho články seznámím.

39251

31.12.2004 22:56

Vzkaz Ben Hurovi, Peleškovi, Lvovi několika dalším

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Dejte už konečně pokoj. Jste fakt otravni. Skutečně uvažuji o úplném zrušení diskuzí - tak, jak to udělali v BL. Sešlo se tu asi pět lidí, kteří jsou schopni zahnojit doslova každou diskuzi - ať je článek o čemkoliv. Jděte se bavit jinam. Poslední varování.

39323

1.1.2005 10:52

RE: Vzkaz Ben Hurovi, Peleškovi, Lvovi několika dalším

Lev 82.?.?.?

Reakce na 39323

Jsem sám lev v poušti [pláč] [pláč]

39338

1.1.2005 19:07

RE: Vzkaz Ben Hurovi, Peleškovi, Lvovi několika da

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 39323

Pokuď diskuse , tak úplná. Mají být nastavena pravidla
a ta dodržována. Já už jsem si dištanc zažil. Snad by mohli
někteří jiní. Jinak pořádek nemůže být. A bez připomínek
čtenářů, ztratí tenhle web smysl.A kdo nechce být vtažen
do potyček diskutujících, tak nemusí připomínky číst.
Mohu přislíbit, že se budu držet zpátky!!!
A je zde mnoho přispěvatelů, jejichž poznámky jsou často
kvalitnější a přínosnější, než samotné texty článků.
Rušit rozpravy by byla veliká škoda.

39360

2.1.2005 12:43

RE: Vzkaz Ben Hurovi, Peleškovi, Lvovi několika da

tatransky horal 84.?.?.?

Reakce na 39323

Pan Stwora,
uz som sa vas raz pytal, aky je to pocit byt cenzorom?
ide o to, ze ked chcete cenzorovat, tak to musite vediet robit a to consequent. Lenze vy ste k niekomu prilis benevolentny a potom zrazu k inym osobam prilis kriticky a prilis rychly s mazanim prispevkov. ERGO, vy ste castou problemu.
Okrem toho, nerozumiem, co vam, fanusikovi dobreho porna, tak vadi na "skaredych" vyrazoch a nadavkach v diskusii. Najkrajsi kvet predsa rastie na hnoji.
Ja to vidim s cenzurou tak, ako so zasahom USA v Juhoslavii.
Ak by ten konflikt nechali jednoducho bez vonkajsieho zasahovania "vyhnit" do konca, bol by dnes tam, kde je patova situacia, vyrieseny problem. a myslim si, ze by aj bolo menej obeti, len by zahynuli hlavne ti spravni, ktori ten konflikt udrziavali v chode. teda hlavne UCK.
Zvedavec je dobry webzine, kvoli myslienke(nie, ze by bola vynimocne originalna), svojskej osobnosti autora, ale hlavne kvoli diskusiam. Som takmer presvedceny, ze zrusenie diskusii Zvedavec neprezije ani o rok.
Pamatajte si, do roka a do dna!

39434

2.1.2005 16:03

RE: Vzkaz Ben Hurovi, Peleškovi, Lvovi několika da

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 39434

Ja si myslim, ze by po zruseni diskusi Zvedavec
existoval mesic ci dva. Nevim kolik lidi by se
naslo aby cetli clanky pana Nohejla. Faktem zustava
ze Zvedavec opravdu provokuje mysleni. To je jeho
nejkladnejsi stranka. Nerikam jake mysleni !!!!!!!
Trebas to ....... je to mozne, ze tak nekdo doka-
ze myslet, kdyz ctu prispevky ruznych lidi zde.
Censurovani se me nelibi. Ba primo hnusi. Na druhe
strane ale kdyz si prectu ty hulvadke nadavky pana
Pelesky, tak jsem pro censuru. Moc se divim, kdyz
potom jsou potrestani za OBRANU ostatni lide.
Myslim si, ze pan Stwora si preje precist opacny
nazor, ale bez pouziti "hulvadstiny". Od toho tady
ten Zvedavec vlastne je.
Byl bych rad, kdyby se pan Stwora k tomuto memu
prispevku vyjadril.

39454

1.1.2005 10:17

Puč v pražské židovské obci

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Neplodne hadky nevedou nikam,to je hrob naseho naroda,nikdy se jako jednotlivci a ani narod nemuzem dohodnout,nedovedem si vladnout samy,jen ,kdyz nekdo jiny prevezme odnekud vladu,tak potom jsme zticha.
Chci psat o tom ,co se deje kolem nas ,kazdy den,coz mnozi nevidi,psal jsem ,jak nam pripravili program na Stedry Vecer a ted Vam napisi ,jak nam pripravili Novy Rok na stanici SBS ,tady v Australii,abychom se zasmali a poterili silvestrovskym veselim ,tak nam od 10 hodin do trictvrtena dvanac promitali zidovsky film"Train Of Life " ,jak chytri zide si udelali vlastni vlakovy transport pres Evropu do Ruska primo pod nosem nacistu,ktere balamutili vlastni strazi v nemeckych uniformach,reknu Vam trhak,k popukani,literarne nenapodobytelne dilo a zejmena ,kdyz cast marxisatu a anrchistu se chce oddelit a davaji si sraz v Moskve,opravdu zazitek,jak necele jedno svetove populace dokaze manipulovat na Silvestra s 99% sveta,doufam ,ze se nasi politici koukali povinne a po znovu zahajeni politicke cinnosti budou z toho preskouseni rabbinatem,samozrejme nepochybuji ,ze film ziska i nejakou cenu,bez konkurence,take doufam ,ze par myslicich se pri shlednuti filmu zridili v oslavovani k nepoznani,tedy,zabit urcitou cast mozku,ktera nam dela potize v nasem vsednim zivote.

39336

1.1.2005 20:52

Puč v pražské židovské obci

trodas 62.?.?.?

Delsi dobu jsem se divil, co vlastne dost lidi tu na Zvedavci ma proti Zidum. Problem je, ze jsem si zacal zprav a informaci i zidech vsimat vice a cim vice toho vim, tim ze me zacina byt vetsi antisemita! [překvapení]

Hadky nejakych dvou sekci zidovskych magoru by me nezajimaly, pokud by Prazsky obec Zidovska nebyla stedre podporovana mym statem, cize z mych dani. Nevidim duvod tem darmozroutum a fekalporno milovnikum dat jedinou kacku. At si ji vydelaji.

Jestlize je cenzura neprijatelna, tak jak je mozne, ze kazda kritika zidu je automaticky zarazena do skatulky antisemitismus a pronasledovana (v US na to uz maj i svuj vlastni ourad a zakon a je nabiledni jasne, ze se to pokusi expoertovat i do EU!), jako by byl kritik clenem NSDAP, na ruce nosil cerveno, bilo cernou pasku s nacistickou swastikou a zdravil ostatni Heil Hitler! [překvapení]

Jestlize neni mozne tolerovat genocidu obavytelstva, tak jak je mozne, ze cely svet mlcky prihlizi, kdykoliv zidaci strileji do palestinskych skolacek, zasahuji raketami automobily (zajiste vezouci podezrele osoby) z vrtulniku a provozujici vubec nelidske veci vuci palestincum, jenz jim opaci v ramci svych moznosti (casto hlavne sebevrazednymi) utoky...
Uznavam, ze ze strategickeho hlediska a po tolika napadenich Izraele neni mozne aby se stahnul z Golan, nicmene co pohledava v West Banku, to mi neni jasne [oči v sloup]

Neuveritelne nepredstavitelna drzost, s jakou si tenhle statecek rika svetove bance o ponize na stavbu rasisticke bezpecnostni zdi a pruchozich stycnych bodu me boburuje. A aby toho nebylo malo, je dobre si udelat srovnani s Maticni ulici a malinkou zidkou, jenz se dala obejit. Z toho byla pomalu mezinarodni afera. A tady se stavi neco RADOVE horsiho, a presto - nikdo ani nepipne a jestli na to dostanou i prispevek, tak uz fakt asi poradne nadskocim na zidli a zidaci budou mit u me sakra velke UTRUM! [naštvaný]

http://bendib.com/newones/july/7-7-Jews-only-Apartheid.jpg

http://bendib.com/newones/july/7-12-Fair-Share.jpg

http://bendib.com/newones/august/8-16-Great-Idewallogies.jpg

http://bendib.com/newones/march/3-2-The-Defense-Fence.jpg

http://bendib.com/newones/january/1-17-Free-at-last.jpg

39368

1.1.2005 22:49

RE: Puč v pražské židovské obci

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 39368

Dobře řečeno,ale zase jsou házeni do společného pytle
všichni židé a to není správné! Svině jsou někteří,
ale ty jsou o to "výživnější".

39375

4.1.2005 6:13

RE: Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 39375

Dobře řečeno,ale zase jsou házeni do společného pytle
všichni židé a to není správné! Svině jsou někteří,
Peleska

Tak zvedavosti nevydrzim, jak pan Peleska rozlisuje
ZIDY - svine a ZIDY - nesvine ??? Krucifix toto by
me moc zajimalo. Opravdu pane Peleska. Ted to myslim
moc vazne jakou metodu si vy volite. Delate craniolo-
giske mereni takovych jedincu ? Studujete je geneticky ?
Postupujete ve svych studii geograficky ? Pouzivate
statistiku ? Kdyz napisete takovy prispevek, musite
samozrejme ocekavat, ze nekteri ctenari po precteni
budou se chtit delit s vasimi zavery. Te to myslim
opravdu vazne. Jak si vsimate, nepouzivam, zadne
hrube vyrazy a byl bych rad, kdyby to tak bylo i s vasi
strany.
Uz predem vam mockrat dekuji.

39598

2.1.2005 1:14

Puč v pražské židovské obci

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Trodas napsal:Hadky nejakych dvou sekci zidovskych magoru by me nezajimaly, pokud by Prazsky obec Zidovska nebyla stedre podporovana mym statem, cize z mych dani.
-------------
Mel byste se predevsim zajimat ,co uci a byl byste prekvapen ,ze za Vase penize se cvici v Talmud ,jak oddelat ten nezidovsky dobytek-goyimi-zvire jez musi byt utraceno,to vse za Vase penize ,k Vasemu "prospechu" a neozyvat se nestezovat si ,budete antisemitista.

the root cause is their use of enemies they create in order to keep solidarity...
--- Albert Einstein, quoted in Collier's Magazine, November 26, 1938
Every time we do something you tell me America will do this and will do that . . . I want to tell you something very clear: Don't worry about American pressure on Israel. We, the Jewish people, control America, and the Americans know it. - Israeli Prime Minister, Ariel Sharon, October 3, 2001, to Shimon Peres, as reported on Kol Yisrael radio.
"Decent, ordinary Americans are forced to begin to question whether Jews are bad for this country. I realize how inflammatory this statement is ... I do know that I am not alone in this concern ... -- Rabbi Daniel Lapin, "America's Real War," Multnomah Publishers, Oregon, 1999: 41
One million Arabs are not worth a Jewish fingernail. -- Rabbi Yaacov Perrin, Feb. 27, 1994 [Source: N.Y. Times, Feb. 28, 1994, p. 1]


"They (the Jews) work more effectively against us than the enemy's armies. They are a hundred times more dangerous to our liberties and the great cause we are engaged in. It is much to be lamented that each state, long ago, has not hunted them down as pests to society and the greatest enemies we have to the happiness of America."Source: Maxims of George Washington by A.A. Appleton & Co.

39393

2.1.2005 1:22

Puč v pražské židovské obci

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

We now rule America, we now rull the world. Regards, Ruth Katz Zionist and proud of it London (Well, Well, HERE IS A JEW WITCH FROM ENGLAND TELLING YOU 99% OF THE BRAINWASHED & BRAIN-DEAD WHITE RACE THE TRUTH ABOUT THE JEWS, SPECIFICALLY THE ROTHSCHILD FAMILY JUST LIKE I HAVE BEEN SAYING FOR YEARS WHEN PEOPLE USE TO CALL ME A CON-SPIRACY NUT, AN ANTI-SEMITE, CRAZY, ETC.! WELL NOW YOU MUST BELIEVE ONE OF YOUR JEW gods NOW THAT SHE SAYS IT, RIGHT??? WHEN WILL THE STUPID & PATHETIC WHITE RACE EVER WAKE UP???) Je to blba krestanska civilisace ,kdyz danema plati sve nepratele !!!!!!a jeste dokonce tresta ,kdo je na to upozorni !!!!!!

"&#8216;We&#8217;ve been fighting a war for the past 18 months, which is the harbinger of World War III. The world is going to fight, whether they like it or not. I&#8217;m sure,&#8217; Ra&#8217;anan Gissin, a senior adviser to [Israeli Prime Minister Ariel] Sharon, said in an interview Friday." Stephanie Innes, Arizona Daily Star, March 18, 2003.
Slova ,od tak zvanych -Chazarskych zidu samotnych ,nepotrebujem slyset nejake antisemitisty ,staci pozorne poslouchat je ,samotne !!!!
Nasi politici maji mozky zalite dollary a usi voskem,aby nebyli zotpovedni za svou zradcovskou cinnost svym volicum,otevirat barny mesta neprateske jizde se od stredoveku trestalo smrti!!!

. The promise of Jehovah for the Jewish people to rule the world, and for Jews to hold high places in World Government, has arrived... We, of the Jewish faith, have tried for centuries to teach the Gentiles a Christ never existed, and that the story of the Virgin and of Christ is, and always has been, a fictitious lie.

39394

2.1.2005 2:06

Puč v pražské židovské obci

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Holocaust Fund Investigated
For 'Unusual' Money Transfers
By Andrew Buncombe in Washington
The Independent - UK
1-1-5

The World Jewish Congress, which has wrung billions of dollars in Holocaust restitution from European governments and companies, is being investigated by the authorities in New York following a series of unusual money transfers of hundreds of thousands of dollars.

The influential international group, which was founded in the Thirties to counter growing anti-Semitism, has attracted the attention of Elliot Spitzer, the New York state attorney general, who is making informal inquiries into the transfers ordered by Rabbi Israel Singer, the president of the WJC since 1985. It is possible his office could order a full-scale inquiry.

The inquiries follow a series of allegations about the organisation's accounting practices by its most outspoken internal critic, Isi Liebler, the WJC's senior vice-president. Mr Liebler, who has declined to comment in public, has demanded a full independent audit of the group's finances.
Zkraceno.
Jak ,se zda ,tak plati heslo,ze ne vsichni zidi kradou,ale ,tam ,kde se krade ,tam jsou u toho zidi.
Profesor Finkelstein to presne odhadl,patrne z teto znalosti udelal svoji profesorskou drahu a to neni bohuzel jen on i Marx se vyjadril o zidovstvu-chazarstvu ,velmi kriticky,za co by dnes mohl by byt v Nemecku zavren.

39402

2.1.2005 23:15

Puč v pražské židovské obci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

prasata

39492

Tuto stránku navštívilo 9 492