Diskuze k článku

Německo zničeno

Příspěvků 27

3.8.2024 0:30

Připomínka k článku, s kterým převážně souhlasím

Petr Novotný 88.?.?.?

Ke konci používáte výraz- neustálé zatloukání německé viny-vím, co myslíte, ale jak jste to napsal, tak to ztrácí smysl- míníte vtloukání, zdůrazňování. Ale to je překlep, ne? Jinak smutně pravdivé, bohužel, Německo je ztracené a my jsem s nimi natolik spjatí, že nám hrozí totéž.

410394

4.8.2024 7:06

RE: Připomínka k článku, s kterým převážně souhlasím

Olafson 178.?.?.?

Reakce na 410394

Obracíte se na autora článku, ale ten zde neodpoví. Jde o překlad [smích]

410409

5.8.2024 20:42

umělý stát jménem Německo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 51.?.?.?

Reakce na 410394

Tak ono je především německo umělým státem který v podstatě až do Bismarckových časů neexistoval.

Předtím to byla mnohonárodnostní Svatá říše římská, jejímž centrem jednou byly i české země. A oficiálním jazykem latina.

No a němčina je zcela umělý jazyk jehož základem je jidiš (ne naopak!).
Rovněž umělý jazyk.
Na německých územích se původně mluvilo slovanskými jazyky.

410434

3.8.2024 7:27

Proč nemůže fungovat měnová unie?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

"Zpočátku se však zdálo, že Německu tento kolaps prospěl, protože po čtyřech desetiletích samostatné existence mohly oba německé státy splynout v jeden. Výměnou za to však Spolková republika musela obětovat svou silnou národní měnu, německou marku, a umožnit vznik Evropské centrální banky, která zavedla novou měnu: euro"

Euro Německu prospívá. Marka byla možná silnější a stabilnější, ale pokud vytvoříte měnovou unii s jednou měnou a zahrnete do ní silnější a slabší ekonomiky, pak silnější ekonomiky snadněji ovládnou ty slabší. Německá ekonomická moc tak po zavedení Eura jednoznačně vzrostla. A pokud Německo v rámci Unie přispěje něco ekonomikám, které v podstatě ovládá, pak přispívá hlavně samo sobě. Protože měnová unie "volného trhu" je nebezpečná pro slabší ekonomiky, musí se to vyrovnávat daleko většími investicemi a nejen běžnými dotacemi. Německo ničí mnoho věcí, zejména africké a turecké menšiny, ale Euro je jedna z mála věcí, které Německu prospívají.

Když volná měnová unie slehávala, začali to řešit "kvantitativním uvolňováním". Když selhalo (z části proto, že "uvolněné" peníze vždy rozkradli nebo jimi dotovali ty, kteří si mohli dovolit platit velké úplatky a lobbing), začali tvrdit, že se musíme vrátit k "volnému trhu". Až to selže, jako v minulosti vždy, zase zavedou jinou pitomost. Cílem je řešit věci tak, aby nebyly vyřešeny a mohli jsme se stále vracet k "volnému trhu", tedy k trhu, který nekontrolovatelně (tedy svobodně) ovládají ti nejbohatší, majitelé korporací. Kdyby se problém vyřešil, o volný trh by pak nikdo nestál, a to elita nemůže dopustit.

https://www.euro.cz/clanky/ilona-svihlikova-proc-m...

410396

3.8.2024 14:44

RE: Proč nemůže fungovat měnová unie?

rosco 89.?.?.?

Reakce na 410396

Svihlikova je pekne svihnuta vyrazy jako "stabilizační, proti-cyklickou funkci " maji puvod v keynesianskych blabolech a jsou naprosty nesmysl, ani fiskalni centralizace s federalni vladou nemuzou eurozonu postavit na nohy pouze umoznit dalsi rozkradacky na ukor tech produktivnich. Nemecko z eura sice trochu profitovalo ale pod carou to bude masivni fiasko. Kdyz nekomu dluzis 10000, mas problem, kdyz mu dluzis miliardy, ma problem on, to je pripad Nemecka, jenom na Target2 konte ktere vyrovnava v eurozone platby dluzi zebrota Nemecku 1,09 bilionu euro ktere nikdy nebudou splaceny, pohledavky nemeckych bank vuci eurozone mohou tez rovnou napsat do komina, polovina EU je bankrot a az se polozi, bude bankrot po odepsani pohledavek i zbytek vcetne Nemecka. Eurozona neni nic noveho, hlupaci se mohli poucit jak funguje spolecna mena zcela nekompatibilnich ekonomik na prikladu Latinske menove unie.
https://www.bundesbank.de/de/aufgaben/unbarer-zahl...

410403

4.8.2024 4:50

RE: Proč nemůže fungovat měnová unie?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 410403

Na Keynesiánství nadávejte, až je pochopíte. Z vašeho příspěvku je jasné, že nevíte o čem píšete.

"dluzis 10000, mas problem, kdyz mu dluzis miliardy, ma problem on, to je pripad Nemecka"

Pokud někomu svobodně půjčíte za vidinou zisku, pak riskujete, že to ten dotyčný nebude schopen splatit. Je na těch, co půjčují, aby zvážili riziko a nepůjčovali tam, kde je to zbytečné. Pokud půjčujete příliš a chcete velké zisky, tak krachujete a nemáte nic. Velké úroky nejsou zadarmo, jsou za to, že podstupujete riziko. Pokud Německo půjčoval aby na tom vydělalo a půjčovalo (tedy investovalo) nezodpovědně, pak je dobře, že o ty peníze přijde. Pokud mají miliardy a nejsou schopní je efektivně investovat a místo toho nezodpovědné půjčují tam, kde je velký úrok a velké riziko, pak jsou idioti. A je vidět, že jejich minulé příjmy neodpovídali jejich inteligenci, protože takoví blbci prostě miliardy mít nemají.

410408

4.8.2024 14:15

RE: Proč nemůže fungovat měnová unie?

rosco 89.?.?.?

Reakce na 410408

no jasne, uz leta cekam az mi to nekdo vysvetli a ejhle uz je ten nekdo tady.)))
Keynes byl stejny pitomecek jako Friedman a cela horda dalsich kteri veri, ze hospodarstvi lze ridit jako trikolku, staci sroubovat na peneznim objemu a urokovych sazbach a vse jede jak po masle. Parada, vysledek vidime dnes, az to zkolabuje, coz je jen otazka casu,reknou samozreme keynesiansti magori ze sroubovat se melo vic a to je ta chyba. Studene obklady jste jeste nezkusil?

410412

6.8.2024 7:25

RE: Proč nemůže fungovat měnová unie?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 31.?.?.?

Reakce na 410412

Ano, všichni jsou pitomci jen vy jste inteligent. Takový lidí znám dost.

"cela horda dalsich kteri veri, ze hospodarstvi lze ridit jako trikolku"
Nikdo z nich nepíše o řízení, ale o regulace. Opět jen ukazujete, že nevíte o čem mluvíte. S Friedmanem také v mnoha věcech nesouhlasím, ale tvrdit že ten s kým nesouhlasíte automaticky je pitomec, to můžte snad jen někdo jako vy. A co by jste děla s hospodářstvím vy? Nechla je "svobodně" ovládnou těmi nejbohatšími?

"no jasne, uz leta cekam az mi to nekdo vysvetli a ejhle uz je ten nekdo tady"
Ano, vím že se vám to něko stále snaží vysvětlit. A pokud budete tvrdit svoje pitomosti, musíte počítat s tím, že se občas najde někdo, kdo se to pokusí vyvrátit.

"staci sroubovat na peneznim objemu a urokovych sazbach a vse jede jak po masle"
Opět jen dokazujete, že nic nechápete. Mimochodem ten peněžní objem považoval za hlavní jen Friedman, Keynes čím se od Keynese lišil.

"reknou samozreme keynesiansti magori ze sroubovat se melo"
A vy zase říkáte, že vše se nemá do eknomiky zasahovat, a pořád i kdyby se zasahovalo sebeméně, bude tvrdti, že problémy jsou dány tím, že se zasahuje moc a mělo se dělat ještě méně, ačkoliv je jasné, že to nefunguje.
[chechtot]

410439

6.8.2024 12:42

RE: Proč nemůže fungovat měnová unie?

rosco 89.?.?.?

Reakce na 410439

"Nikdo z nich nepíše o řízení, ale o regulace"

placate paradni nesmysly manipulovat urok podle toho jak nejaky kasparek zrovna dostane naladu neni rizeni? Regulace je treba fixni zakon ktery plati za kazdych podminek, to je rozdil. Prestante tu saskovat, pletete si i pojmy, manipulace urokovych sazeb tajtrliky centralnich bank neni nic jineho nezli planovana ekonomika jako za bolsevika akorat jinou metodou, ktera deformuje veskere procesy v kreditnim systemu a nasledne i vsech oblastech hospodarstvi, proto to poleti paradne do kanalu. Vase "vysokokapacitni" myslivna zrejme nepobere, ze neexistuje na svete jedinec, ktery by byl mohl posoudit jaka je v danem momente optimalni vyse urokovych sazeb nebo penezniho objemu, jednoduse protoze zadna statistika nikdy nemuze obsahnout veskere variabilni faktory a interakce milionu ekonomickych subjektu. Proto ti sasci z Fed banky maji pravidelne kvotu zasahu tak maximalne 5% a vse ostatni je totalne vedle. Opakovanim toho co jsem napsal a tvrzenim ze to je spatne praktikujete nablblou demagogii, neupadl vam sem jediny argument co na tom je spatne.Jeste vam tece ekonomicke mliko po brade, kupte si bryndacek.

410449

6.8.2024 22:34

RE: Proč nemůže fungovat měnová unie?

AntePortas 188.?.?.?

Reakce na 410449

Peniaze vznikaju dlhom, teda vsetky peniaze v obehu su dlh. Dlh so sebou nesie urok a tak treba stale do obehu doplnat peniaze.
Rusko zjavne bojuje s inflaciou. Inflaciu sposobuje fakt, ze stale vacsi podiel na HDP ma vojensko-priemyselny komplex. Spolu s nim rastu aj mzdy v niektorych sektoroch, avsak na tie nevie dostatocne odpovedat ostatna produkcia. Preto sa narast miezd premieta do rastucich cien.
Su dve moznosti, ako s tym bojovat. Bud sa zvysi produktivita prace, co je pomerne dlhodoba zalezitost alebo sa scasti obmedzi pristup ludi k dalsim peniazom zvysenim urokovych sadzieb, co je okamzite avsak nepopularne a bolestive riesenie, ktore moze zbytocne tlmit aj uz funkcnu produkciu.
Kedze Rusko nedokaze nahle zvysit produktivitu prace, zvolilo rast urokovych sadzieb.
Pokial stat dokaze vyznamne zvysovat produktivitu prace, dari aa mu aj pri monetarnom uvolnovani, zvysovani dlhu, udrzat inflaciu na uzde. Asi sa netreba rozpisovat o tom, ze inflacia ma najhorsi dopad na ludi s fixnym prijmom a vyrazne ujeda z uloziek na bankovych uctoch ci hotovosti.

410451

3.8.2024 7:58

Neomachiavellismus v plném proudu, nebo mainstreamu?

Olafson 178.?.?.?

Rčení „účel světí prostředky“ (latinsky exitus acta probat, přesněji přeloženo „výsledky ospravedlňují činy“) pochází od antického básníka Ovidia (Heroides II,85)

Vidíme zde v plném rozvoji jakýsi neomachiavellismus, tedy z širšího historického hlediska tu máme směr politiky silně podobný cynickému postoji k prosazování takové mocenské snahy, jež má dosáhnout konkrétního cíle. Vladař, tedy dnes vláda, německá vláda řízená Bruselem se projevuje tak, že naplňuje uvedené rčení.

A nebylo účelem právě současné zničení Německa(mitteleuropa), když největším vítačem afrických a arabských migrantů v masových dávkách, díky mediálnímu nadšení, byli právě většinově naivní Němci? Osobně jsem mnohokrát slyšel, jak je třeba jim pomoci, že je to povinností Němců už právě proto, že cítí stud a vinu za 2. světovou válku.

Těch likvidních faktorů ničících německou ekonomiku je a bylo samozřejmě celá řada. Nejvíce se na všem spolupodílí bruselský diktát, ona ďábelsky rafinovaná politika zeleného údělu a poslední ranou do týla je právě obrovská podpora dodávek vojenské a finanční pomoci na Ukrajinu. Tato "pomoc"(rozuměj genocida Slovanů na východě) stahuje ke dnu celou Evropu. Ale kapitán té opěvované zámořské lodi(jako na Titanicu) si nepovšiml, že narazil do ledovce. Nahoře hraje hudba, tančí se. Podává se šampaňské. Aby nevznikla panika, je embargo na info o potápějící se lodi.Ano, správně. Ale Německo někdo potopit chtěl. Tak jako není náhoda útoku na Nord Stream. Možná jako "spravedlivou pomstu " za koncentrační tábory a pochody smrti...ale je to jen teorie. Jsou tu jistí jedinci, kteří si mnou ruce, při neštěstí druhých a s velkou radostí hledí na smrt zástupů údajných nepřátel.

410397

3.8.2024 8:36

RE: Neomachiavellismus v plném proudu, aneb chudáci Němci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 410397

"Těch likvidních faktorů ničících německou ekonomiku je a bylo samozřejmě celá řada. Nejvíce se na všem spolupodílí bruselský diktát, ona ďábelsky rafinovaná politika zeleného údělu a poslední ranou do týla je právě obrovská podpora dodávek vojenské a finanční pomoci na Ukrajinu."

A kdo rozhoduje o tom, co bude Brusel diktovat? Částečně korporace, ale ty by zatlačili do kouta jednotlivé státy stejně jako Brusel. A z části také Němci. Německou rozhoduje o tom, kam Evropa půjde více než všichni ostatní. Není to tak, že by chudáci Němci byli utlačováni Bruselem. Němci používají Brusel, aby prosazovali svou politiku a svou moc v Evropě. A někdy prostě prosazují blbosti, protože si (stejně jako na Hitlera) myslí, že jsou chytřejší než ostnatí. Takže možná jsem zlý, ale chudáčky utlačované Němce litovat nehodlám. Pokud něco Němce likviduje, tak jsou to korporace (které ale dnes likvidují celý svět a ve většině států, i u nás, je to horší než v Německu) a také je likviduje jejich hlavní blbost, kterou ve velkém vyváží za hranice, aby likvidovali i ostatní. Stejně tak chudáčky Němce nelituji, že prohráli druhou světovou válku a odmítám, aby se jim vracel majetek. U nás je to sice běžné, vracet či levně prodat majetek komukoliv kdo dá úplatek, a to i když tem majetek nemáme a musíme si na vracení vypůjčit, ale pár lidí na tom vydělá, a bránit někomu ve vydělávání je komunistické, takže se to nesmí. A představte si, kdyby chudák Němec bral za stejnou práci stejný plat jako Čech. To byla katastrofa a nespravedlnost. To by bylo kňučení, jak je Německo zničené.

410398

3.8.2024 11:34

ambivalence

čtenář... 86.?.?.?

Ambivalence je zvláštní duševní stav, kdy člověk má současně zcela protichůdné pocity. Hans Vogel je ambivalentní písař. Dokonale sterilní v pojmenování skutečných příčin dějů v Německu posledních 150 roků. No nic , nyní nevím ( ambivalentně ) i já, co autor vlastně chtěl sdělit nám porobenému pronárůdku, když ani nechápe nacistické kořeny EU a nechápe zdroje fašismu/nacismu ( nejen německého ) .
Pejsek a kočička vařili dort propagandy a hrál jim k tomu Karel Gott. A jestli neumřeli tak ten dort vaří dodnes a sentimentálně u toho leští vysoké černé kožené košer holínky.

410400

3.8.2024 19:03

Národní karma Německa se aktuálně projevuje v plné síle.

Olafson 178.?.?.?

K předchozím otázkám: Nemusíme na tomto webu nějak detailně prezentovat fakta, že Evropská unie je sionistický a zednářský projekt, takže kdo řídí Brusel je zbytečná otázka pro každého, kdo se tématem podrobněji zabýval.Kdo dosud nezabýval, má prostor.Především je nutno vidět ideologické a finanční cíle a toky. Cui bono!

Některým lidem slovo KARMA mùže znít příliš exoticky a orientálně. Proto je asi překvapí, že se jedná o prostý zákon příčiny a následku. Rozdíl je jen v šíři výkladu a vědomí, že síla jednou uvedená do chodu se neztrácí a dříve nebo později se tak či onak vrací ke svému pùvodci. Podstatné je pak to, jak se potrefený pùvodce s oním dopadem vyrovná a jaké poučení do budoucna z něho vyvodí.

Podle starých východních učení existuje karma osobní, rodová i národní, karma, kterou jsme si nahromadili, kterou splácíme, a ta, kterou si vytváříme do budoucna...velmi dobře psal na tato témata , a lépe než autor článku výše, F. Filip Dvořák: https://neviditelnypes.lidovky.cz/zahranici/evropa...

Německo si ukrojilo sice menší část koloniálního koláče, ale později si tuto dietu bohatě vynahradilo. Když árijští nadlidé nacistického Německa potřebovali „nový životní prostor“, cítili se oprávněni zabrat ho ostatním méněcenným kulturám, které jim byly dle jejich přesvědčení povinny sloužit a podstoupit vynucenou germanizaci nebo ze svých domovů odejít. Jakýkoli protest následovaly exemplární represe. A dnes? Postupující islamizace jejich vlastního životního prostoru dává původnímu německému obyvatelstvu pocítit do určité míry totéž od nové okupační mocnosti.Její armáda i bez pomoci klasické výzbroje zabírá životní prostor nevěřících psů ve jménu svého nadřazeného náboženství.

410404

3.8.2024 21:05

Vazne?

rosco 89.?.?.?

Clanek obsahuje nektere pravdive pasaze, v nekterych autor vylozene fantaziruje a vyvera z nich typicka nemecka arogance, nebudu zminovat vse pouze tohle:
1.“Evropská civilizace byla v podstatě utvářena Německem a těmito dvěma „mladšími partnery“.
To je samozrejme kapitalni blabol, evropska civilizace stoji na zakladech recke a rimske kultury a rimskeho prava,ktere tyhle zeme bohuzel jen z casti prevzaly. Autor zrejme vubec nezna dejiny, po padu Rima nastalo ve velke casti Evropy pod kontrolou zminenych zemi vylozene temno a upadek ktery trval az do 17. stoleti. Veskere technicke a vedecke vymozenosti pouzivane ve starem Rime byly ve stredoveku zcela zapomenuty, aquadukty, termalni lazne (tedy i hygiena) , stavebni techniky, kanalizace, dumyslne zbrane, teplovzdusne topeni , rimsky beton pouzity pri stavbe Colosea byl znovu objeven az v 17.stoleti, a spoustu dalsich.
Technicky pokrok byl cirkevnimi magory umyslnen brzden a spolecnost blbla v nepretrzitem modleni ze strachu z pekelnych trestu. Bezcetna mesta v Nemecku byla zalozena Rimany a tez nektere komunikace a to vse bylo Nemeckem a zbytkem Evropy kopirovano. Hygiena byla ve stredoveku cizi slovo a epidemie neznaly konce, dumyslni vynalezci vynalezli akorat drbatko na vsi, fekalie koncily na ulici a na zamcich byly z patra zlabem odvadeny na nadvori, v nekterych zamcich v Cechach to lze dodnes videt. Jednim z mala prinosu Nemecka byl vynalez tisku J.Gutenbergem.
2.
«Na denacifikaci západního Německa dohlížely USA «
tak to je skutecne cislo do cirkusu, od 1945 se nemecke instituce, vcetne justice hemzily byvalymi nacky, vedce te doby si Amrdol odvezl domu (Werner Braun atd.), povalecna zpravodajska sluzba Zapadniho Nemecka (dnes BND) byla zalozena a do 1968 vedena Reinhardem Gehlenem nacistickym generalmajorem (pripravoval prepad SSSR), po valce organizoval ve spolupraci s CIA zakladani tajnych ozbojenych organizaci v Evrope za ucelem zamezeni nastupu komunistu k moci napr. v Italii a teroristickych atentatu ktere mely byt svedeny na komunisty nebo neofasisty, (Operation Gladio a Organizace Stay behind, napr. Atentat nadrazi Bologna s 85 mrtvymi) Jeho nastupcem byl podplukovnik Gerhard Wessel, do konce valky vedl jednotky Fremde Heere Ost zamerene na zpravodajskou cinnost vychodni Evropy.To je pouze kratky vycet.

410405

4.8.2024 2:43

NĚMECKO ZNIČENO

R.E. 46.?.?.?

"Když k tomu připočteme, že mezi těmito mladými německými generacemi zakořenily wokna, klima a genderové šílenství pevněji než kdekoli jinde v Evropě, je zřejmé, že Německo míří k východu."
Omyl, Německo nemíří k východu, Německo míří do prdele a to je přesně tam, kam patří a my, protože mu lezeme imrvére do té jeho prdele, tam míříme taky a to s druhou mocninou...

410407

4.8.2024 13:14

RE: NĚMECKO ZNIČENO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 410407

On je problém nelézt někomu do zadku, když už nám tady nic nepatří. Vše jsme prodali. A pokud někdo nemá kapitál, stává se z něj otrok toho, kdo kapitál má. A je logické, že v takovém systému se nejvýš dostanou ti, kteří nejvíce lezou do zadků těch, kdo kapitál vlastní. Ti, kteří jsou hrdí, zpravidla dopadají špatně. Je to cynické, ale je to tak. A pokud chceme pochopit podstatu dnešních problémů, je nutné si to připustit. Němci mají prachy a naše firmy, Němci rozhodují. To je logika volného trhu, který vládne všem. To je kapitalistická svoboda.

410411

4.8.2024 20:55

RE: NĚMECKO ZNIČENO

SI451 37.?.?.?

Reakce na 410411

plurál majestátikus ?
MY jsme prodali ?
KDO to je ti MY?
že by to prodala dělnická třída ?
nebo družstevní rolnictvo ?
nebo pracující inteligence s holou řiťó ?

nebyla to náhodou nepracující svoloč z ústředního výboru KSČ ? kdo tedy rozkradl to "hospodářství v socialistickém vlastnictví" ?

[velký smích] snad ne herec Klaus ?
kdo zvolil jednohlasně Havla prezidentem ? a na čí příkaz ?

jste celkem málo informovaný vy kapitalisto [chechtot]

410413

6.8.2024 10:31

RE: NĚMECKO ZNIČENO

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 410411

>On je problém nelézt někomu do zadku, když už nám tady nic nepatří. Vše jsme prodali.

- kognitívne myslenie v prdeli. To je tou vakcínou.

To, že sme všetko predali - je DôSLEDOK toho lezenia do zadku. To lezenie je PRÍČINA. A dôsledok nespôsobil tu príčinu.

Lezenie do zadku nie je ničím vyvolané - je to povahová morálna črta. Je to defektná snaha zlepšiť si život v cudzej riti.

410445

5.8.2024 17:35

Války = etnické čistky bělochů

Trevor 109.?.?.?

To je autorova naprostá neznalost geopolitiky anebo úmyslná kouřová clona, kdo a jak děsivě vládne a organizuje války? Kantoři vám pořádně vymyli hlavy.

Němečtí muži byli plánovitě zgenocidováni již dvěma světovými válkami, když WW1 vyhlásila jedna rodina, vnuci nosaté královny Victorie: německý císař Vilém II., britský král Jiří V., ruská carevna Alexandra (Alix von Hessen) a ruský car Mikuláš II., ten nebyl Victoriin vnuk, ale také jejich bratranec. První světová válka je tak zvána „válkou bratranců“! Evropští mladí muži se navzájem zabíjeli a proč? Kvůli jedné rodině. Primárně byla WW1 zacílena na fyzickou likvidaci Slovanů Srbů, kteří si dovolili (říjen 1912 – květen 1913 první balkánská válka) vyhnat po pěti stoletích Turky Osmany z Balkánu a osvobodit Balkán z Osmanské říše.

Adolf Hitler, podivného vzhledu černého cigána, Hitlerova babička Rosalia Müller má hrob na židovském hřbitově v Polné u Jihlavy, opravdu nevypadal jak Němec a řval s podivným přízvukem, Hitlerova přezdívka byla "frajtr z Čech". Reinhard Heydrich a Himmler měli šikmé oči. Himmler/Nebel je židovské příjmení. Heydrich měl židovského dědečka Isidor Süss z otcovy strany a židovskou babičku Sarah Mautsch z matčiny strany, ve škole mu přezdívali Itzik. Všichni v NSDAP měli prokazatelně rodiče či prarodiče židovského náboženského vyznání. NSDAP byla tlupa přičmoudlých, mongoloidních, nosatých Chazarů. Z rakouské Haliče a Ruska se stěhovali přes Čechy a Moravu do Rakouska a Německa. Zfanatizovali Němce a využili jako Kanonenfutter proti Rusku. Podle hesla: Když se dva běloši (Němci, Rusové) perou, třetí (Turkomongol Chazar) se směje.
https://www.shekel.cz/37017/stoji-v-polne-nahrobek...

Na britském trůnu sedí od roku 1714 turkomongolští Chazaři, takzvaná Černá šlechta z Welfů a Štaufů (Welf staroněmecky vlk, Stauf staroněmecky skála), spojili se na trůnu sňatkem královny Victorie (Alexandrina Victoria Hannover) s princem Albertem Sasko-Kobursko-Gothajským. Rod Hannover pochází z Welfů, Sasko-Kobursko-Gothajští jsou větev Wettinů a pocházejí ze Štaufů.

Chazaři byli součástí Turkického kaganátu – gigantické „nomádské říše“, rozprostírající se ve stepích od Číny po Maďarsko, poté Zlaté hordy a Čingischánovy říše. Oni sami se považovali za příbuzné původem s Huny, Ugry, Avary, Guzemi, Barsily, Bulhary a Saviry. Ve svém dopise o tom mluví i král Chazarů (kagan) Josef. Chazaři přijali v 8. a 9. století islámské a židovské náboženství.
Chazarská říše
https://cs.wikipedia.org/wiki/Chazarsk%C3%A1_%C5%9...

Královna Victorie
https://royalcentral.co.uk/wp-content/uploads/2019...

410427

6.8.2024 10:30

RE: Války = etnické čistky bělochů

AntePortas 178.?.?.?

Reakce na 410427

Ludia tu nie su len 500 rokov.
Dolezite su najmenej dve veci:
1. Potomstvo spaja rody, je obojakej krvi.
Rody sa spajaju sobasmi, teda ide o spojenie cudzich ludi. Ak sa im podari mat potomstvo, rody sa prepoja.
2. Zid je po matke.
Zidia si vymysleli system, v ktorom sa rodia po matke. Jarmulkaci su de jure vsetci Zidia, de facto je to zmeska, vsehochut.
Spomenul som niekde Chazarov?
Ale kdeze. Nikto neprijme cudziu vieru zadarmo. Ale, ked si vladar vezme Zidovku a ta mu porodi deti, potom sa jej deti stavaju Zidmi a prijmu zidovsku vieru.
Zidia sa teraz snazia hrat na nejakych Chazarov. Preto ich volam jarmulkaci. Su Zidmi po matke, i ked ich matka vyzera po otcovi, je modrooka. Dcery su zvacsa po otcoch a synovia po matkach.
Jarmulaci sa teraz rozhodli ist cestou "rozdel a panuj". Snazia sa svet ovladnut tym, ze ho "multipolarizuju". Lenze, jarmulkaci nie su jedinymi rodmi. Su tu aj Mongoli. I ked sa v Europe rozlialo mnoho mongolskej krvi, Mongol dieta stepy, musi byt sikmooky.
Jarmulkaci sa nechali pocut, ze su detmi stepi. Nie nie su, su detmi puste. Mongoli sa nateraz rozhodli hrat jarmulkacsku hru. Si sa objima s jarmulkacom Putinom a jarmulkaci si myslia, ze maju Mongolov v hrsti. Tolka naivita... Nemas sikme oci, nie si nic, len handra. V Cine su dve hlavne etnika. Cinania, poddani a Mongoli, vladcovia. Jarmulkacom je dovolene parit s poddanymi, ale mongolska krv bude cista ako voda v studni. Ti si do svojich radov nejaku zmesku len tak nepustia.
Jarmulkaci tvrdo narazia. Toto multipolarita nevyriesi. Mongoli su intelgentni predatori. Su to rydze stepne tvory. O ich sile svedci cinsky mur, nevedeli ich porazit v boji.
Bude veselo.

410444

5.8.2024 17:54

Války = etnické čistky bělochů pokrač.

Trevor 109.?.?.?

V tomto zlodějsko-vraždícím zločinném chazarském systému s všudypřítomnými válkami nežijeme od roku 1989, ani od 1948, ani od 1918.

Žijeme v něm úplně přesně 500 let od doby, kdy "švýcarský" rod Habsburkové uchvátil trůny v Evropě, v roce 1516 španělský trůn, 1522 bruselskými dohodami rakouský trůn, 1526 český, uherský a chorvatský trůn a další.

Habsburg, Jestřábí hrad v centrále globalistů Švýcarsku
https://cs.wikipedia.org/wiki/Habsburg_(hrad)
Jestřáb je chazarské ptačí příjmení. Turkomongolské kmeny uctívaly totemy ptáků.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Oghuzov%C3%A9

Černá šlechta - chazarské feudální rody dupou 500 let po hlavě Evropanům.

Chazaři mají typická příjmení: Stein (kámen), Stern (hvězda), barvy Schwarz (černý), Weiss (bílý), Grün (zelený) a podobně, modrožlutou vlajku, modrobílou vlajku a to byli všichni ti pobělohorští feudálové Habsburg, Liechtenstein, Waldstein, Ditrichstein, Thun-Hohenstein, Sternberg, Ungnad Weissenwolff, Černín Czernin, Schwarzenberg...

Běloši tak hloupě nevolničili a robotovali 500 let na chazarskou šlechtu a chazarské loutkové republiky, až ti se stali nejbohatšími globalisty na světě...

https://slideplayer.cz/slide/12508520/74/images/2/...
https://media.vanityfair.com/photos/5a2c40cf8ae8fd...

410428

5.8.2024 22:08

RE: Války = etnické čistky bělochů pokrač.

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 410428

... ano a jedeme dál, hlouběji a rychleji a ta hloupá negramotná lidská hovádka KoZa tomu nadšeně tleskají svými kopýtky a ty své volské rohy a mnohdy i parohy jsou za ně ochotna i se svými mrzkými životy vydat v šanc při dobývání dosud ne úplně pokořených území a národů...[oči v sloup]

410435

6.8.2024 10:43

RE: Války = etnické čistky bělochů pokrač.

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 410435

> hloupá negramotná lidská hovádka

- ano, TOTO je prvotnou príčinou šialeného vývoja civilizácie. Tato debilita homo erectus (nie sapiens) riadi dejiny. A nie tie fantazmagorie od trevora.

Dnešný vývoj nie je vyvolaný históriou. Väčšina idiotských oviec vôbec nepozná dejiny - a teda nie je riadená dejinami, iba vlastnou hlúposťou.
Ovce vo voľbách nevolia grázlov preto, že grázli vládli v dejinách. Volia ich preto, že voliči sú hlupáci - a chcú si získať lásku (a peniaze) od grázlov.

410446

5.8.2024 23:20

RE: Války = etnické čistky bělochů pokrač.

Olafson 178.?.?.?

Reakce na 410428

Je užitečné otevírat tyto tabuizované dveře ke vstupu do prostor skutečné reality dějin - právě v době vrcholu moci těchto podlých a padlých struktur temné moci( jen krok od jejich skluzu do propasti temné části vesmíru), a to jsou jen skutečně náznaky reality minulého. Na tomto komentáři je patrné, jak je "dobře" známa pravdivá historie Evropy. Ve skutečnosti, při této obecné znalosti dějin, příčin událostí, je potom vysoce problematické nechat chodit své děti do "školy", lépe řečeno do ústavu na cílenou deformaci světonázoru, uznat studium historie na vysoké škole jako něco "vysoko školského", když se zde popravdě sofistikovaně a systematicky utváří adepti/levitsky normovaní/ satanistické sekty koordinující úroveň poznání a čerpající ze starozákonních fantasmagorií, většinově obdobně a ještě dramatičtěji zfalšovaných příběhů, adorující své genocidní programy. Obhajující "božsky" ospravedlněné vraždy okolních národů, tisíců zvířat k obětinám, pálení jejich těl, uznaných jako něco velmi zbožného, bohumilého. Jaká zvrácenost., jak je pokroucen skutečný Stvořitel, dárce života, jehož dimenze jsou patrné všude v rozmanitosti životních forem...proporcích života mnoha dimenzí.

Věřte nevěřte. Hlavní roli tohoto příběhu hraje v dějinách ( mj. vysoce rezistentní a infekční)jahvistický program trestajícícho a krutého "boha"-odpůrce božího ve skutečnosti-, kterého přišel odhalit ve svém působení právě onen známý Syn Boží, známý jako Ježíš. Tak děsil tehdejší jeruzalémskou synagogu, že byl nejen vydán židy na smrt o jejich svátku ke smrti na kříži, ale musel být provždy silně upraven jeho obraz pro budoucí. Evangelia ,mimo velké části Janova, byla zfalzifikována, takže obraz onoho Ježíše byl silně zmanipulován a vzniklo židokřesťanství. Falešná verze a pokračování farizejských tradic a zákonictví v nové podobě, z něhož se zfromovaly mnohé sekty vzájemně se nenávidějící a ničící sebe i okolí, soupeřící jak klubka zmijí, šířící jed a puch kolem.. .

A kdo si myslí, že satanova synagoga je věcí minulosti, silně se plete. Jejich ideologická centra šíři svůj propagační jed světem, organizují války, revoluce, řídí ekonomiku a dokonale ovládají veškerou politickou moc vládnoucí většiny staletími. Děsivé a mrazivé je vidět tento reálný obraz, jež se objevuje v dějinách vždy ve svých pravidelných variacích a vrcholech jako ono zjevení (apokalypsis)na stejnou melodii krutosti a zmaru.

Variace jahvistické moci v podobě nacismu: Když árijští nadlidé nacistického Německa potřebovali „nový životní prostor“, cítili se oprávněni zabrat ho ostatním méněcenným kulturám, které jim byly dle jejich přesvědčení povinny sloužit a podstoupit vynucenou germanizaci nebo ze svých domovů odejít. Jakýkoli protest následovaly exemplární represe...

410436

5.8.2024 23:21

RE: Války = etnické čistky bělochů pokrač.

Olafson 178.?.?.?

Reakce na 410436

nepřipomíná to až příliš reálně starozákonní příběhy, jako matrice při vyvražďování okolních národů?! Ale světlo poznání vítězí nad temnotou. - to je osud světa, který byl vysloven z vysoké moci z věčnosti.

410437

5.8.2024 20:38

nacionaistická legrace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 51.?.?.?

Je to docela bžunda. Každý si myslí že je pupkem světa.
Nedávno jsem slyšel mluvit rakušáky že jsou srdcem Evropy, teď zase němce, my si to o sobě myslíme taky a vsadil bych se že maďaři taky.

Jen aby se nakonec neukázalo že geografickým středem je Ukrajina nebo Slovensko [velký smích]

Ono to lze dost těžko určit, protože nelze určit ostrou hranici mezi evropou a asií.

No každopádně rakušáci mají sentiment a mindrák z Rakouska-uherska, protože teď jsou doslova nic. A němci zase mindrák ze Svaté římské říše, protože teď jsou "Berlinistánským chalifátem" či Západním tureckem.

410433

Tuto stránku navštívilo 1 850