Diskuze k článku
Prezidentské volby se právě rozhořely
Příspěvků 32
Ve většině případů vyhraje volby v USA ten, kdo má bohatší sponzory. A tito sponzoři za svoje peníze tedy přirozeně něco budou chtít. Je kapitalismus a právo i vláda je volně prodejnou komoditou (nemůžeme přece omezovat svobodný trh, který zajistí nejlepší možnou alokaci). Nesledujme proto programy politických stran ani kandidátů na prezidenty. Sledujme spíše jejich největší sponzory a jejich zájmy. Všichni víme, že i v ČR se volební sliby neplní. Požadavky sponzorů se ale plnit musí. Voliči vás zvolí znovu - nemají na vybranou, mohou volit někoho jiného, ale ten bude v dodržování slibů vždy stejný, jako ten první. Sponzoři mají větší páky a nátlakové metody a neváhají jich použít. Nejde o boj kandidátů na politické funkce. Oba jsou jen šašci, kteří by nikdy nebyli schopní řídit stát. Řídí někdo jiný. Volíme korporace, nikoliv politiky. A ani ty nevolíme z vlastní vůle, protože média mají moc ovlivňovat názory na tolik, že dnes už téměř nikdo vlastní názor nemá. Máme názory vytvářené v mediálních dílnách. Na zakázku těch, kteří platí.
1.6.2024 12:12
RE: Koho lidé volí?
Oldřich oldaSulak (zavináč) seznam (tečka) cz 185.?.?.?
Reakce na 409598
S tím úplně souhlasím. A stojí za tím náš starý známý BlackRock a Lerouš Finků. Vi děl jsem ho na fotkách s Obamou, Trumpem i Jožkou Bidetem. Mají to dobře vymyšlené. Namotivují mladé lidi investovat do svých ETEfek, kde jim budou vydělávat velké prachy. A s těmi jejími penězi co jim mladí dají kupují, uplácí, válčí, píchají vakcíny, vymýšlí ESG náboženství. Stačí se podívat na různé korporace s různých oborů a mrknout na jejich vlastnickou strukturu. Mimochodem akciové portfolio u BlackRock má i naše ČNB. No a BlackRock nedávno koupil malý podíl v našem ČEZu. Není to krásné? Já na bráchu brácha na mě? Komunisiti a celý blok vedený SSSR jsou absolutní nuly proti nim!
Rozdíl mezi komunisty a tím o co teď je ten, že komunisté porušovali svoje vlastní pravidla. Socialismus měl být o tom, že lidé o sobě budou moct rozhodovat, což se zvrhlo v centralizaci. Vláda měla být řízená pomocí sovětů, které měly mít moc, ale ve skutečnosti ji měla centrální vláda. Systém sovětů selhal proto, že od začátku nepracoval jak měl. Tihle ale prosazují volný obchod a vládu soukromého majetku, která dělá přesně to, co se děje - soustřeďuje moc u několika málo lidí. Nikdo to nemusí řídit, děje se to samo. Proto socialismus byl v principu opravitelný, ale kapitalismus opravit nelze. Kombinace volného trhu a soukromého majetku tvoří centralizaci naprosto sama. Nemusíte tvořit spiknutí (ty se sice tvořit mohou, ale jsou jen takovým luxusním doplňkem). To je právě na kapitalismu to zajímavé. Tím, že zruší formální centralizace automaticky vytvoří centralizace neformální a o to nebezpečnější. Čím více pak lidé bojují za volný obchod, soukromý majetek a omezení pravidel, tím větší se stávají otroky těch, kteří mají majetek. A dělají to naprosto dobrovolně, protože pokud nedrží hubu a krok, mají problém, který jin dělají ti, kteří jim poskytují práci. Boj za svobodu se stal v kapitalismu bojem proti svobodě. Funguje to naprosto nádherně. Dokonce ani většina kapitalistických poskoků a ideologů se neuvědomují, co budují a slepě věří žvástům o svobodě.
Souhlasím a podepisuji.
zase jeden ktery nepochopil proc komunisticke rezimy zdechly, zcela jednoduse, protoze nebyl s temi vypatlanymi vymysly obrezance Marxe k dispozici kompatibilni typ cloveka.Vymydleni zidobolsevici verili ze cloveka lze prevychovat, chyba lavky. Podobne proto chcipne i soucasny korporatni fasismus kombinovany socanskymi vydobytky, s kapitalismem to nema nic spolecneho a zadny volny trh od 1913 nikde neexistoval.
Takže socialisu je špatný a důkazem toho je, že neexistuje posledních čtyřicet let. Ale kapitalismus je správný, protože zdechl již roku 1913? Myslím že to ukazuje, že kapitalismus je ještě horší a nestabilnější než byl socialismus.
A jak lidé žili ve vašem kapitalismu?
Životní podmínky většiny lidí velmi obtížné a náročné. Výrazná část populace žila v chudobě a nedostatku, pracovala ve třídně rozdělené společnosti, která byla ovlivněna průmyslovou revolucí. Lidé obecně pracovali ve strojírenství, textilním průmyslu, těžbě a zemědělství. Dělníci pracovali až 12 a více hodin denně za nízkou mzdu a často v nebezpečných podmínkách.
Zdravotní situace byla také problematická, s vysokou úmrtností a častými epidemiemi. Nedostatek hygienických podmínek vedl k výskytu různých nemocí, jako byla cholera či tuberkulóza. Obytné podmínky byly často neosvětlené, nevytápěné a přeplněné.
Vzdělávací a sociální systém byl rovněž nedostatečný. Vzdělání bylo privilegiem vyšších společenských vrstev a většina dětí neměla možnost se školit. Rodiny žily ve velmi malém bytě a často nuceny žít pod jednou střechou s rodinami jinými.
Perfektní popis. Většina těch lidí, co nebyla v disentu, se domnívala, že půjde o popisovanou opravu a ne návrat do starých odporných časů.
Proto měla královna za kámoše pedofila a tu jeho štětku. Lezou spolu na pyramidu moci a peněz i spolu s královnou.
Ta jde za penězma jako každý.(rip)
Na druhou stranu lidstvo je již tak přemnožené, že je to úplně jedno. Už brzo všechno ty debilové otráví a pochcípají, tak jako tak. Protože neumějí nic řešit, pouze se přemnožovat jako podkani nebo bacil.
"A stojí za tím náš starý známý BlackRock"
zrejme nechapete podstatu soucasneho systemu, Black Rock a pejzatec Fink jsou pouze jednim hracem na hristi, i kdyz znacne velkym, rozhodne to ale neridi, ridi to Fed respektive akcionari jeho 12 regionanich pobocek, coz jsou prevazne zidovske banky. Black Rock je pouze velky investicni fond, coz za soucasneho rezimu je velky handicap. Vzhledem k tomu ze vetsina toho "bohatstvi" ve vsech NATO statech je z 80% virtulani sajrajt bez jakekoli vnitrni hodnoty, znamena to ze Black Rock ma ve skrini tuny kostlivcu (mnohem vic nez bezne investicni fondy) v nominalni !!! hodnote bilionu $. V okamziku kdy se domino da do pohybu a dojde k panice, coz se docela rychle blizi,bude Black Rock v prvnim peletonu hlupaku kteri prijdou o gate, respektive tech hlupaku kteri jim sverili svuj majetek do spravy, protoze veskere virtualni bubliny poleti kominem, Fink pak zabali kufr a vezme roha. Je usmevne jak stado zere bachorky o jejich vsemocnosti, sirene samozrejme medialnim cirkusem vlastnenym opet obrezanci.
Představa lidí, že v USA něco změní prezident je hodně naivní. Je to spíše přání a tak můžeme stále vidět jak lehce i lidé chytří se špatně rozhodují.
Vedení jejich myšlení je pro zkorumpovaná média hračkou. Jejich neschopnost opustit svoji představu reality, aby neztratili virtuální integritu táhne celý svět do velmi špatné budoucnosti. Přitom stačí tak málo, říci si jen: "To jsem pěkně nalítl a byl blbej!" Bohužel to umí jen opravdu silné osobnosti a těch je stále méně.
Když ani po 34 letech lidem není na Sametu nic divného, tak se nedá nic dělat. Mělo jim to být jasné ihned v listopadu, že jde o podvod. Jsou tedy duševně zaostalí a musí jim to sdělit média, jak "správně" vnímat realitu a sebe, jak "správně" myslet a jednat.
Život je utrpením. Utrpení poskytuje lidem existenční realitu a jistotu, bez které nemohou jako odrazy reality žít.
Čím větší hlupák, tím více nepochybuje o sobě - jako o pevném bodě vesmíru. Co se toho patologického myšlení vzdát?
Podstata žido-kracie, rozdělit společnost, rozeštvat goje, pak poslat goje zabíjet jiné goje... Nechceš-li zabíjet jiné goje - jsi nejprve chcimír, pak pochybovač, konspirátor, nakonec těžký anti-semita . Jednoduchý vzorec.
Moc pekný článok . Podobnosť US volieb, a "diskusií" na Český rozhlas Plus.
Organizátori volieb v US , presne rovnako ako Český rozhlas Plus - sa už ani NESNAŽIA vytvárať dojem akejsi objektívnosti a nestrannosti.
Na ČR Plus pani "novinárka" Tachecí celkom otvorene kope za vládne, a proBruselské sily, a jej hostia hrajú na rovnakú nôtu.
A štátna mašinéria v USA otvorene bojuje akýmikoľvek lžami proti nepriateľom.
===========
Ale NAJúzašnejšie sú diskusie na Zvedavcovi. Drvivá väčšina odhodlaných bojovníkov za demokraciu !!!
A vďaka demokratom už viem, že svätý grál demokracie - VOĽBY - , sú iba fraška, klam a podvod. Voliči si v demokratických volbách MUSIA (! ? !) zvoliť iba totálnych zločincov. NEMôŽE to byť inak, pretože v demokratickom euroUhnijnom štáte (podľa diskutérov ) už nežije ANI JEDINÝ slušný a čestný človek. "Niet koho voliť !".
Slušní a čestní ľudia už vymreli - a demokracia zomiera s nimi. Zostali už iba gauneri a podvodníci !!!
otázka :
Prečo nejdú kandidovať týto poslední čestní ľudia z tejto diskusie ??? Mohli by zachrániť demokraciu.
2.6.2024 13:28
RE: čosi k článku a čosi k diskusii
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 409608
"Prečo nejdú kandidovať týto poslední čestní ľudia z tejto diskusie ??? Mohli by zachrániť demokraciu."
Pokud jsem si všiml, tak vy také jen nadáváte a nejdete prosadit svoje libertariánské myšlenky (možná si sám uvědomujete, že liberariánská ideologie je takový nesmyls, že by už by jí nikdo nevěřil). Obecně je ale problémů několik. Slušní lidé v politice moc šancí nemají. Další problém pak je, že průměrní a zaměstnaní lidé vidí, že se situace zhoršuje, ale nemají čas vypracovávat řešení. A systém něco tak složitého od průměrných lidí ani nemůže čekat - nemají na to čas a často ani vědomosti, protože se zaměřují na své profese. To musí dělat elita. Od toho je elitou. Od toho má vysoké příjmy, aby měla čas na studium a zlepšení situace - nebo alespoň její udržení, už nezvládá ani to. Kromě toho k úspěšným volbám stále více potřebujete peníze. A bohatí budou samozřejmě sponzorovat strany, jejichž politika jim vyhovuje, ale která je špatná pro ostatní. Vaše kritika je podobná, jako říct, že když chtějí lidé ekologii, mají kupovat ekologické věci. Jenže když na to prostě nemají peníze, protože ty končí u korporací, tak co? Pořád je lepší nadávat. Před každou revolucí lidé nějakou dobu nadávali, než se našel někdo, kdo dokázal něco prosadit. Jen ti, kterým současný špatný systém vyhovuje kritizují lidi za to, že si jen stěžují. To stěžování je začátek. A ti, kteří hájí dnešní korporace žvásty o svobodě a soukromém majetku to dobře ví. Pokud budete prosazovat, že kdo neobětuje svůj čas a nebude příliš riskovat, tak má držet hubu, tak vlastně říkáte, že lidé nemají dávat najevo, že se mají špatně. Jenže oni to dávat musí. A každý není reformátor nebo revolucionář. I přes to má právo říct, že věci nefungují. Právě díky tomu obecnému uvědomění a nadávání se vytvoří prostředí, ve kterém se může vytvořit někdo, kdo změnu zavede. V prostředí, kdy všichni drží hubu to nejde.
A paradoxně nejslušnější stranou jsou dnes komunisté. Ti, kterým šlo o moc skončili v ODS, TOP a podobných stranách, které pomocí kapitalismu vytvořili daleko horší totalitu, než kdy vytvořili komunisté. - a ano, vím že podle vás tohle není kapitalismus, takže předem upozorňuji, že ten váš kapitalismus neexistuje a pokus o jeho zavedení vždy skončí tím, co máme dnes, nebo něčím ještě horším.
> liberariánská ideologie je takový nesmyls, že by už by jí nikdo nevěřil)
- všetci odporcovia ANCAPu veľmi jasne , už VOPRED pred diskusiou, dávajú najavo, že :
- o ANCAPE vedia totálne HOVNO.
- svojimi formuláciami dávajú najavo, že absolutne nie sú ochotní (ale fakticky nie sú SCHOPNÍ) akýchkoľvek argumentov.
Ja som už dávno pochopil, že mentalita väčšiny ovčanov ich netlačí do toho, aby sa aspoň zamysleli, a pokúsili niečo zmeniť v pravidlách šialenej "demokracie". Takže si tie dôsledky pekne odserú do konca. Ja som bol dosť predvídavý a schopný zabezpečiť svoju rodinu na solídnu úroveň - ale vďaka obdobiu - kedy som bol aktívny.
Na prejavoch v tunajších diskusiach je najšialenejšie to, že väčšina totálne všetko odsere, ale absolutne nie sú schopný popísať - aký systém by chceli.
Tunajší "kritici" nekritizujú - iba obsierajú všetko naokolo. Kritik musí POZNAŤ čo kritizuje - a tu kritici nepoznajú nič, iba vidia, ako sú demokraticky ojebávaní.
Demokracia je ideálny systém pre gaunerov, pretože nič nepoznajúci ovčania nikdy nevyužijú demokratické pravidlá pre svoju záchranu.
2.6.2024 21:29
RE: čosi k článku a čosi k diskusii
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?
Reakce na 409610
Děkuji, popsal jste to perfektně. Změna skutečně asi nastane až tihle degeneráti zkrachují a mám pocit, že se to blíží.
"díky tomu obecnému uvědomění a nadávání se vytvoří prostředí, ve kterém se může vytvořit někdo, kdo změnu zavede"
vy zrejme patrite k vetsinovemu stadu ktere jeste veri na Jeziska, rekl bych ze jste primo klasika, ocekavat ze prijde nejaky zazracny princ ktery vam zaridi bucek a lahvace, to je skutecne na Dr. Chocholouska. Mysleni takoveho stada bylo deformovano desetiletimi sociku, kde lidi se odnaucili postarat se o sebe a cekali az jim spadne nejaky drobek ze stolu soudruhu UV KSC. Musim vas zklamat, je primo vylouceno aby vas chrabry prinz se dostal v politice na nejake vlivne misto, s timhle mentalnim vybavenim zemrete ve srabu.Defekt vaseho mysleni spociva v prve rade v predstave, ze nejaky apparatcik v politice muze zaridit ekonomickou prosperitu, to je nasledek vasi ekonomicke negramotnosti, podobne tomu verili i bolsevici a padli na hubu, mysleli ze diktaturou lze lidi prevychovat, uf uf.Nic nefunguje v prve rade protoze politicti tajtrlici maji ve vsem pazoury, coz vy si vroucne prejete. Vase pobrekavani nad kapitalismem je nasledek nepochopeni, ze zadny system nebude nikdy optimalni, jednoduse porotoze vzdy zrcadli nedokonalost lidske povahy a vrozeny egoismus ktery neodstarani ani 500 vasich socialistickych princu. Kapitalismus vcetne volneho trhu se vsemi klady a zapory existoval od pocatku prumyslove revoluce do okamziku nez byly zalozeny centralni banky a s tim spojena manipulace urokovych sazeb a peneznich objemu, nejpozdeji od 1913 bylo po vsem. To byla legalizace padelani meny a bez zdrave meny nefunguje v ekonomice vubec nic. Z toho vy ovsem chapete Bahnhof. System byl samozrejme tisickrat lepsi nez to co mame dnes a nez ten vas prohnily socik.
3.6.2024 10:39
RE: čosi k článku a čosi k diskusii
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 31.?.?.?
Reakce na 409628
"Defekt vaseho mysleni spociva v prve rade v predstave, ze nejaky apparatcik v politice muze zaridit ekonomickou prosperitu"
- Samozřejmě že je to trochu složitější. Nejprve se musí postupně vyvynout nová ideologie a teprve na jejím základě se může formovat nová politická síle.
" lidi se odnaucili postarat se o sebe a cekali az jim spadne nejaky drobek ze stolu soudruhu UV KSC
- A dnes i před komunisty čekali, až jim odpadne nějaký drobek ze stolu boháčů. To, proč je kapitalismus narozdíl od socialismu neopravitelný je výše v diskusi (RE: Koho lidé volí?), stejně tak pokud lidé stojí proti obrovské přesile kapitálu, není možné, aby se jí postavili sami. Kritika že se nepostarají sami o sebe je tedy nesmyslá. I ti, co se domnívají, že se o sebe v tomto systému postarají sami jen žijí v iluzi. Možná s výjimkou parazitů, kteří se o sebe postarají tak, že okrádají ostatní.
"Vase pobrekavani nad kapitalismem je nasledek nepochopeni, ze zadny system nebude nikdy optimalni,"
- naopak, víra v to, že může existovat lepší systém než kapitalismus není pobrekávání. To vy jste mimo pokud se domníváte, že se musíte smířit se systémem, který centralizuje moc i peníze u několika korporací.
"Kapitalismus vcetne volneho trhu se vsemi klady a zapory existoval od pocatku prumyslove revoluce"
Tak si někdy přečtěte, jak to tehy vypadalo, já to zpátky nechci: Na konci 18. století tvořily děti v anglických textilních továrnách až 2/3 pracovníků.[9] V Británii byla v 19. století dětská práce v továrnách a dolech postupně omezována zákony (factory acts). Od roku 1819 bylo zakázáno zaměstnávat v mlýnech na bavlnu děti mladší 9 let a děti ve věku 9–16 let směly pracovat maximálně 12 hodin denně.[10] Zákonem z roku 1833 (Factory Act of 1833) byla omezena pracovní doba dětí ve věku 9–13 let na max. 9 hodin denně a děti ve věku 13–18 let mohly pracovat v továrnách maximálně 12 hodin denně.
- - nicméně si dovolím upozornit, že podku by děti chtěli pracovat patnáct hodin denně, systém jim to zakazoval. Mohli si vydělat více, ale omezení volného trhu jim bránila. Takže i tehdy to moc nefungovalo.
"To byla legalizace padelani meny a bez zdrave meny nefunguje v ekonomice vubec nic. Z toho vy ovsem chapete Bahnhof. "
- chápu velmi dobře, jak to myslíte. Ale narozdíl od vás rozumím ekonomice a vím, že je to hloupost. Je to jen věc, která vypadá jednoduše a elegantně, takže lidé, kteří ji uvěří si připadají neuvěřitelně chytře, i kdy nic nechápou. Kdyby věci šli řešit tak jednoduše, pak už by byly dávno vyřešeny. A kdyby ten systém kdysi fugnoval dobře, tak ho lidé udržovali. Jenže on nefungoval. Proto ho nahradili. Sice něčím co také není dobré, ale to neznamená, že předchozí řešení dobré bylo.
je videt ze jste nejen ekonomicky analfabet, zrejme vam uslo, ze teprve 1781 zrusil Josef II nevolnictvi a v porovnani byl kapitalismus obrovsky pokrok, podle vasi "vysokokapacitni" myslivny uz mely tehdy existovat podminky ktere zidobolsevik r 1917 nasliboval tupemu stadu a ktere konstantne zustavaly 50 let vzdaleny, predhaneli kapitalismus tim ze mu dychali na zada. Kapitalismus nezdechl 1913 vlastni vahou jako socialismus, byl od podepsani Federal reserve Act zkorumpovanym Wilsonem sabotovan diky zkorumpovani vetsiny kongresu zidovskymi bankami za ucelem legalizace penezokazectvi. Moje mati zazila jeste i Rakousko Uhersko a nebyla z zadne bohate rodiny, rozhodne na tom byli za 1. republiky lepe lepe nez za bolsevika. Prvni co komousi udelali hned 1953 byla menova reforma, kterou okradli celou populaci, nebyt toho tak to zdechlo jeste drive.
"postupně vyvynout nová ideologie a teprve na jejím základě se může formovat nová politická síle. "
tak to vypada ze vam je 15, tohle je skutecne na cvokarnu, marxistickou ideologii uz jsme meli, kapitalismus nebyl zadna ideologie, nybrz se postupne vyvinul diky prumyslove revoluci a trznim silam.
Ekonomii jste nevidel ani z rychliku, ja na rozdil od vas nepotrebuji propadat nejake propagande nebo pouzivat vyplody cizich mozku,vse co znam pochazi ze 45 lete praxe v branzi zde ve Svycarsku, to co dnes vyplivnou ekonomicke univerzity jsou bez vyjimky mozky vymyte keynesianskymi blaboly. Melete zde jednu volovinu za druhou a zrejme jste jeste nevytahl paty z rodneho Blbakova. Zkuste se te vasi ideologie najist.
4.6.2024 4:45
RE: čosi k článku a čosi k diskusii
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?
Reakce na 409639
"Kapitalismus nezdechl 1913 vlastni vahou jako socialismus, byl od podepsani Federal reserve Act zkorumpovanym Wilsonem sabotovan diky zkorumpovani vetsiny kongresu zidovskymi bankami za ucelem legalizace penezokazectvi"
- i kdyby to tak bylo, což netvrdím, tak právě kapitalismus vytvořil ty banky, které umožnili zkorumpování kongresu. Takže kapitalismus vlastní vahou zdechl.
" teprve 1781 zrusil Josef II nevolnictvi a v porovnani byl kapitalismus obrovsky pokrok"
- a stejně tak můžete tvrdit, že socialismus byl pokrok s tím vaším kapitalismem. A i tam, kde socialismus nebyl, vedly ke zlepšení situace pouze zásahy státu, které jej regulovali. Dnes jsou ale globální korporace silnější než státy. Takže regulace jde do háje a vracíme se tam, kde jsme byly. A nejenom k tomu původnímu zlodějskému kapitalismu, ale ještě před něj. Soukromý majetek nás zotročí a to co vzniká je podobné feudalismu.
"Moje mati zazila jeste i Rakousko Uhersko a nebyla z zadne bohate rodiny, rozhodne na tom byli za 1. republiky lepe lepe nez za bolsevika. "
- Výjimky existují. Stejně tak dokonce existovali a existují lidé, kteří se z běžných lidí stanou miliardáři. Ale jsou to to takové výjimky, že nestojí za řeč.
"kapitalismus nebyl zadna ideologie, nybrz se postupne vyvinul diky prumyslove revoluci a trznim silam. "
- A tenhle žávst vám někdo baští? Kapitalismus udržují při životě kapitalistické politické strany tak jako jakýkoliv jiný systém. Kapitalismus je víra v Neviditelnou ruku trhu a v to, že nic nemůže rozhodovat lépe. Je to ignorování faktu, že neviditelná ruka znamená akumulaci bohatství u několika nejbohatších, kteří pak nutně musí ovládnout sytém a diktovat nevratitelné ruce svoji vůli pomocí monopolů , oligopolů a korupce. Pokud kapitalismus není ideologie, proč se namáháte tím, že zde obhajujete kapitalistické teze? Buďte zticha a počkejte, až váš dokonalý kapitalismus zvítězí sám. Pokud to není ideologie a stačí tržní síly, není nutná vaše propagace ani propagace kohokoliv jiného. Pokud skutečně věříte, že nepodléháte žádné ideologii, pak to jen ukazuje, že jste svou ideologií natolik zaslepen, že ji nedokážete vnímat. Realita je natolik složitá, že ji nikdo nemůže chápat naprosto dokonale. Proto vznikají ideologie. Jsou nutností. A jen totalitní šílenci tvrdí, že "oni mají naprosto zaručenou pravdu". Když se komunisté oháněli vědeckým Marxismem, také to vedlo k chybám. Komunisté se ale poučili. A dogmatičtí cvoci přešli na stranu kapitalismu.
"vse co znam pochazi ze 45 lete praxe v branzi zde ve Svycarsku,"
Jste king. To si před vámi musí všichni sednou na zadek. Ještě jste nám nenapsal, že se umíte sám přebalit. Vy přece zvládnete sám všechno.
"Takže kapitalismus vlastní vahou zdechl."
"Kapitalismus udržují při životě kapitalistické politické strany tak jako jakýkoliv jiný systém. "
Aha takze zdechl ale strany ho udrzuji pri zivote, uf uf, uz jsi zkusil studene obklady?
Vzdyt ty ani nevis co to kapitalismus je. Tak ja se teda prebalit umim u tebe to asi bude problem, soude podle tvych "genialnich vypotku" budes brzo 16 a od dudlika te tez jeste neodstavili. Nehodlam ty voloviny dale komentovat, muzu ti ale zarucit, ze prave ted zacina volny trh vitezit a soucasny system (korporatni fasismus kombinovany socanskymi prvky) je pred paradnim krachem, zavaz si nohavice, ty plenky ti asi nebudou stacit az to prijde.
Kdyz uz jsi na ty ideologie, mel bys vstoupit do nejake sekty, nauci te modlit 10x denne za socialismus a docela uuuuurcite prijede princ a postavi ho na nohy.
4.6.2024 8:13
RE: čosi k článku a čosi k diskusii
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 31.?.?.?
Reakce na 409650
"Aha takze zdechl ale strany ho udrzuji pri zivote, uf uf, uz jsi zkusil studene obklady?
Vzdyt ty ani nevis co to kapitalismus je."
Zde je problém v tom, že kapitalismus je něco jiného podle vás a podle mě. Podle vás skončil někdy v roce 1913. Podle mě je dodnes. Z toho pak vyplynulo toto menší nedorozumění, které by si ale kazdý inteligetní člověk uvědomil a nepoužíval ho jako argumetn. Ale i kdysi ke kapitalismu byli ty politické strany zapotřebí. Pokud znáte historické období, kdy fungoval kapitalismus a neexistovali politické strany ani totalitní vláda, tak se pochlubte.
"muzu ti ale zarucit, ze prave ted zacina volny trh vitezit "
V tom případě vůbec nechápu, proč se tady vztekáte? Vše bude v pohodě, i když budete zticha. to já mám důvod mluvit, protože podle mě úspěch volého trhu je zároveň jeho zánikem. Protože pokud uspěje volný trh, pak systém ovládnou nejbohatší a ti potom v touze po moci volný trh zase zničí. Volný trh zapřičinil vznik korporátního fašismu. Proto nemůže být jeho řešením. A také si položme jednu důležitou otázku: Ať už teď vítězí cokoliv (podle vás volný trh), jsou s tím lidé spokojení? Ubírá se podle nich součastný svět srpávným směrem? A jak to, že když už volný trh fungoval v roce 1900, tak fungovat přestal? Pokud vítětzí, jak jej mohlo cokoliv porazit? Ten korporátní fašizmus přece vůbec neměl vzniknout. I kdyby to bylo spiknutí, proč je ten kapitalismus nedokázal porazit hned v zárodku? A pokud jej nedokázal porazit v zárodku, z čeho usuzujete, že se mu to potaří dnes?
"Kdyz uz jsi na ty ideologie, mel bys vstoupit do nejake sekty, nauci te modlit 10x denne za socialismus"
- Nechápete, jaký je rozdíl mezi ideologií a sektou. Ale vzhledem k tomu, kolik toho nechápete, mě to ani nepřekvatuje. A děkuji za nabídku. Ale většina lidí narozdíl od vás ví, že většina komunistů moc náboženská není a tomu modlení moc nedají. Pokud se ale za svoji ideologii modlíte vy, zakazovat vám to nebudu.
"Tak ja se teda prebalit umim u tebe to asi bude problem"
Jako vždy se mílíte, já to narozdíl od vás nepotřebuji, takže to ani být problém nemůže. Ale jsem rád, že vy to umíte. Hded jsem klidnější. Tedy pokud ta informace není stejně chybná jako většina těch ostatních od vás.
ja se nevztekam dudliku, mam z tebe docela prcu, kde jsi prisel na to ze mi kdejaky pologramotny pubertacky smrad , ktery ani netusi kdy ma psat mekke i nebo y, muze predpisovat ze mam byt zticha? Vypada to ze jsi vystudoval Vysokou kanalizacni,nebo to byla drotarska? Muzes si ty sahodlouhe slataniny usetrit, ja uz nemam v umyslu to cist. Uz jsem se dost pobavil.
Modli se aby prisel tvuj chrabry princ s kladivem a srpem na tricku a otevrel pro tebe novy VUML aby ses konecne spravne marxisticky dovzdelal.
> vy zrejme patrite k vetsinovemu stadu ktere jeste veri na Jeziska, rekl bych ze jste primo klasika, ocekavat ze prijde nejaky zazracny princ ktery vam zaridi bucek a lahvace,
- celá historia ľudstva je založená na propagácii a sľubovaní Ježíška, ktorý všetkých zachráni. Nie je to náhoda. Psychologovia medzi gaunermi dávno zistili, že Ježíšek má minimálne tieto výhody, potrebné pre ovládanie debilov :
-Čakatelia na Ježíška sa nebudú namáhať s odporom proti tým skutočným, jasne viditeľným gaunerom, a riskovať problémy. Oni vidia "nepriateľov" takých, ktorých by nerozoznali, ani keby sa s nimi zrazili na chodníku ! Však Ježíšek to zariadi, stačí počkať.
-Čakatelia na Ježíška si nemusia priznať, ba ani uvedomiť vlastnú neschopnosť sa postarať sám o seba. Hodne im to dvíha sebavedomie. Týto neschopáči sa radi oháňajú ZBYTOČNOSŤOU boja proti gaunerom politikom.
-Čakatelia na Ježíška nemajú ani potuchy , akú zmenu a akým smerom vlastne chcú. Oni očakávajú iba dostatok "bucek a lahvace" . Jediný im dobre známy politický smer sú tie "bucek a lahvace".
Čakatelia na Ježíška sú ideálnymi ovčanmi pre všetkých politikov. Nehrozí revolúcia, ani odpor. Odmakajú šichtu, zaplatia dane, a doma si pri pive a na webe zanadávajú na "zlý svet" , na židov a bankárov.
V každom druhom príspevku v tejto tzv. "diskusii" videť tieto prvky.
3.6.2024 12:48
RE: čosi k článku a čosi k diskusii
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 31.?.?.?
Reakce na 409634
V historii exisotvali lidé, kteří něco změnili. Můžete je zesměšňovat jako Ježíšky. Můžete zesměšňovat ty, co věří že se věci vyvinou k lepšímu. Pokud chcete utlačované lidi, pak vaši snahu chápu. Ale vývoj věcí nezastavíte. Příjdou lidé, kteří věci změní. Nic netrvá věčně. Vaše ježíškování vývoj nezastaví, i když si to přejete.
Existovalo spoustu jednotlivců, kteří změnili svět lidí ( v různém měřítku ) , vždy je to impuls jedince pro start změny ve skupině, někdy změny k lepšímu a jindy změny k horšímu, potíž s lidičkama je v tom , že změn k lepšímu si neváží ( dokonce se ani nesnaží tyto změny udržovat v chodu, pouze je spotřebují ) a změny k horšímu tolerují resp. ignorují a posléze čumí a fňukají , takže ti oni " kladní měnitelé " i kdybych jim naivně na počátku přisoudil jen a pouze altruistickou motivaci jsou nakonec stejně unaveni "vděkem" a začnou dělat kšefty jen na sebe, " záporné měnitele " asi nemá smysl rozebírat.
Je však jedna výjimka, a tou je jednotně všemi hlupáky nenáviděný Ježíš z Nazaretu. Je až komické s jakou záští satanovi poskoci používají aktuálně manuál carské policie ve věku internetu, aby Ho zaházeli na webech obří hromadou propagandy a emodemokratických žvástů všech satan _ ismů, zejména toho vatikánského. Vy a ten váš "vývoj" je vidět všude kolem, jsou to vskutku úžasně radostné obrázky, zemský ráj to na pohled...
Jelikož editor vykonal gigantickou práci za ta léta, bylo zde na zvědavci už napsáno vše, např. hezká ilustrace, kam směřujete s tím vaším vývojem:
https://zvedavec.news/komentare/2016/05/6877-kult-...
jak roky plynou ten váš vývoj dokonale dokládá tu vaši ateistickou impotenci resp. afinitu k satanskému zlu.
4.6.2024 5:01
RE: čosi k článku a čosi k diskusii
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?
Reakce na 409645
" změny k horšímu tolerují resp. ignorují a posléze čumí a fňukají , takže ti oni " kladní měnitelé " i kdybych jim naivně na počátku přisoudil jen a pouze altruistickou motivaci jsou nakonec stejně unaveni "vděkem" a začnou dělat kšefty jen na sebe,"
Mýlíte se. Často nejde o altruisty, ale o lidi, kteří se mají špatně a těmi "kšefty sami na sebe" se dobře neuživí. Pořád vycházíte ze špatné myšlenky, že inteligentní a pracovití lidé, pokud budou dělat sami na sebe, tak se uživí dobře. Jenže v kapitalismus se zisky kumulují i těch nejbohatších, přesto že často nejsou užiteční ani inteligentní. Pak ani ty kšefty sami na sebe lidem nepomohou. A to je jen jeden z důvodů, proč sytém nakonec někdo svrhne.
Nicméně nesouhlasím ani s tím, že altruismus musí zaniknout. Altruismus se u lidí vyvinul do značné míry a to i přes to, že museli uspět v evoluci a přirozeném výběru. Takže ta vaše idea, že altruismus musí být zničen evidentně neplatí. Existují sice studie, že altruismus klesá u studentů ekonomických oborů na školách, které prosazují kapitalistickou ekonomiku nebo u těch, kteří hodně čtou knihy které podobné věci propagují, ale tento pokles altruismu není dán lidskou přirozeností ani evolucí, ale jen propagandou kapitalistické ideologie. Pokud lidé jako jste vy přesvědčí lidi o tom, že altruismus nemůže existovat, pak se to stane sebenaplňujícím se proroctvím. A přesně na to lidé jako jste vy spoléhají.
mluvíte eskymáčtinou a podsouváte kraviny, které jsem nenapsal, nemám co bych s vámi dále řešil, pište si nesmysly co chcete
... vyhlásite v krajine slobodu pre všetkých jej obyvateľov. Bude to pre vás jubilejný rok. Každý z vás dostane späť svoj majetok a vráti sa k svojej rodine. 11 Päťdesiaty rok bude pre vás jubilejným rokom. Nebudete siať ani žať, čo samo vyrástlo z roztrúsených zŕn, ani oberať hrozno z neprerezaného viniča. 12 Je to jubilejný rok a bude pre vás svätý. Budete jesť len to, čo sa v krajine samo urodí. 13 V jubilejnom roku každý z vás dostane späť svoj majetok. 14 Ak svojmu blížnemu niečo predávaš alebo od neho niečo kupuješ, nevykorisťujte jeden druhého. 15 Keď budeš od svojho blížneho kupovať pôdu, spočítaj, koľko rokov uplynulo od jubilejného roku, a on nech stanoví cenu podľa toho, koľko rokov budeš môcť zberať úrodu. 16 Ak zostáva veľa rokov, kúpna cena bude vyššia, a ak zostáva málo rokov, kúpna cena bude nižšia, lebo ti predáva počet úrod. 17 Nikto z vás nesmie vykorisťovať svojho blížneho. Budeš mať bázeň pred svojím Bohom, lebo ja som Jehova, váš Boh
Pôda sa nesmie predávať natrvalo, lebo krajina je moja. A vy ste pre mňa v tejto krajine cudzincami a prisťahovalcami. 24 V celej krajine, ktorú budete vlastniť, máte zaručiť právo spätného odkúpenia pôdy. 25 Ak tvoj brat schudobnie a musí predať časť svojho vlastníctva, príde jeho blízky príbuzný, ktorý má výkupné právo, a kúpi späť to, čo jeho brat predal. 26 Ak niekto nemá nikoho, kto by uplatnil výkupné právo, ale neskôr zbohatne a bude mať dosť na odkúpenie, 27 nech spočíta, koľko rokov uplynulo od predaja, a potom od ceny pôdy odpočíta cenu úrod za tie roky. Rozdiel nech vyplatí človeku, ktorému pôdu predal, a dostane späť svoj majetok. 28 Ale ak nebude mať dosť na odkúpenie, potom to, čo predal, zostane kupujúcemu až do jubilejného roku. V jubilejnom roku sa pôda vráti pôvodnému majiteľovi a on dostane späť svoj majetok...
Ako by ste nazvali tento kapitalizmus? Fungoval od roku 1513 p.n.l. do roku 70 n.l.
Mohli by zachrániť demokraciu. (?) ... no to tedy nemohli ...
odpověděl vám částečně shora již :
Neya 88.?.?.?
Když ani po 34 letech lidem není na Sametu nic divného, tak se nedá nic dělat. Mělo jim to být jasné ihned v listopadu, že jde o podvod. Jsou tedy duševně zaostalí a musí jim to sdělit média, jak "správně" vnímat realitu a sebe, jak "správně" myslet a jednat.
Život je utrpením. Utrpení poskytuje lidem existenční realitu a jistotu, bez které nemohou jako odrazy reality žít.
Čím větší hlupák, tím více nepochybuje o sobě - jako o pevném bodě vesmíru. Co se toho patologického myšlení vzdát?
má to nicméně podstatný háček, vzdát se patologického myšlení je pro vyznavače satana nemožné, musíte se prvně vzdát satana - tedy např. liberalismu nebo židokomunismu - a pak se vám snad (pokud to budete myslet a cítit vážně ) dostane Boží milosti a kauzálně poznání pravdy o světě a pravdy o člověku , není to tak "hrůzostrašné" jak vás tím věrozvěstové satanských -ismů straší , abyste zůstali hezky pod vládou zločinu, nemusíte dělat 500 kliků denně ani se podvolit "ius primae noctis", jako abyste se zavděčili svému demokratickému lennímu privilelegovanému otroku
2.6.2024 19:26
RE: čosi k článku a čosi k diskusii
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 409608
Brambor a Telecí je skutečně prozápadní a pronacistická opička per excellence. Zve si jen takové hosty, s nimiž si názorově notuje. Její pořad od 10.30 je tím proslulý. ČR Plus (bývalá Svobodná Evropa) je vrchol proamerické, probruselské a protiruské propagandy, šířené v české kotlině. Vrcholné pokrytectví, vždy ale pečlivě zabalené do demokratických žvástů.
Paní Tachecí je obyč židule jako poleno. Se služebnictvem chazar satana, což jsou de facto všichni lidé v mainstreamu i v politice, nemá smysl diskutovat.
Tuto stránku navštívilo 1 046