Diskuze k článku

Trest za myšlení a vyjadřování: Velký bratr je s vámi i v noci

Příspěvků 19

8.5.2024 8:54

Totalita je efektivní a jediná možnost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Pokud je stát totalitní, v podstatě to znamená, že jej někdo vlastní. Stát je soukromým majetkem. A kapitalistická teorie říká, že pokud někdo něco vlastní, bude se o to starat tak, aby to dobře fungovalo. Navíc je totalita stabilní, protože ten, která vlastní stát, zároveň s ním vlastní i prostředky na to, aby si ho udržel. Naproti tomu demokracie umožňuje, aby někteří lidé zbohatli a díky svým penězům stát totalitně ovládly - ať již přímo, nebo prostřednictvím loutkové demokracie. Demokracie je tedy nestabilní. Totalita je tedy jedinou možností. Není možné, aby demokracie bránila některým lidem, aby svobodně zbohatli a ovládli ji. To by bylo samo o sobě nedemokratické. A také by to omezovalo soukromý majetek, které jako jediný zajišťuje efektivní nakládání s majetkem. Bohatí lidé, ať již vlastní státy nebo korporace, vždy využívají svůj majetek maximálně efektivně a nikdy neplýtvají ani neutrácí za zbytečné věci. Kdyby takto zbytečně utráceli, pak nikdy došli tak daleko. K vlastnictví států a korporací tedy vždy dospějí ti nejlepší lidé, kteří je budou spravovat ku prospěchu všech. Demokracie je jen nástrojem, kterým se jedna totalita snaží zničit jinou. Je to jen iluze. Nikdo není více otrokem než ten, který slepě věří ve vlastní svobodu.

409280

10.5.2024 17:03

RE: Totalita je efektivní a jediná možnost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 409280

Naivní představa, že bohatý to řídí dobře. Dobré řízení čehokoliv nezávisí na tom jestli je člověk bohatý nebo chudý...Bohatí budou spravovat ku prospěchu všech?... to jako vtip?

409304

8.5.2024 11:15

moc aktuálne ..... hrozná vízia , 1984 > 2020

libertarian 31.?.?.?

Orwell možno bol prorok, ale celkom určite bol perfektný psycholog.
Celá ním popisovaná tyrania nie je nič iné, ako dovedenie ľudského chorého myslenia až do šialených DôSLEDKOV.

Choré myslenie má dve formy :
-snaha tyranizovať okolie
-tendencia k vlastnému poškodzovaniu, a neochota sa mu brániť.

V Orwellovi sa brilantne dopĺňajú obe choré formy.

- Dnešní tyrani politici majú silne vyvinutú prvú chorobu , ale dobre poznajú aj fungovanie druhej úchylky - a tento poznatok perfektne -aj keď iba cvične - odskúšali v covidTerore. Odskúšali - a ono to fungovalo až neuveriteľne. Ešte rok po terore väčšina oviec poslušne prikyvuje šialenému "vakcínovaniu". Iba malý zlomok oviec dáva najavo svoj hnev.
Ovce sú pripravené na ďaľší diel "1984".
=================

Žiť v tyranii je hrozné. Ale žiť v prostredí šialených oviec tešiacich sa z tyranie, a vo voľbách podporujúcich tyraniu - toto je KATASTROFA.

409283

8.5.2024 17:56

Šmíráci z NSA můžou přes Echelon kontrolovat všechny, všude a vždycky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Ale vybírají si především mezi mocnými, bohatými a vlivnými. Zvláštní pozornost pak věnují těm jedincům, kteří svými názory ohrožují moc a bohatství svých zadavatelů a skutečných šéfů Západu, tedy těch největších a vždy nažehlených lumpů. Zdejší kontroloři z NÚKIB a BIS mají v hledáčku jistě i mnohé přispěvatele do českých alternativních webů, jako je Zvědavec, AE News, NWOO, AC 24, Nová republika, CFP ad. Tihle dobrými koryty zkorumpovaní poskoci taky slouží především těm největším a nejbohatším zločincům planety, kteří si pokrytecky říkají demokraté a kteří skutečně ovládají Západ už několik staletí. Přes jimi vlastněné a kontrolované banky, obří korporace a investiční fondy šéfují tito zločinci, velmi často s chazarským rodokmenem, všem západním státům bez ohledu na výsledky voleb v těchto zemích. Kdyby mohly volby něco změnit, už dávno by je pod nějakou záminkou zakázali. To je jisté.

409288

9.5.2024 10:03

RE: Šmíráci z NSA můžou přes Echelon kontrolovat všechny, všude a vždycky

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 409288

AKO môže tisíc gaunerov ovládať miliardu otrokov ?
Zdá sa, že nemožné. ale gauneri objavili jednoduchú metódu - ako to robiť :

Vychováte tisíce otrokov, hlupákov, ktorým naočkujete do hláv, že - brániť sa je zbytočné, beznádejné. Načo sa brániť, však tí zlí určite zvíťazia, my šancu nemáme.
My otroci máme možnosť voliť - ale to je strata času. Ani to neskúšajme !


Ak ak tie miliardy otrokov toto furt počúvajú od tej tisícky naočkovaných, tak ich lenivosť im prikáže : Nebudem sa brániť, idem na pivo a zanadávam si na webe. Však to otroctvo je celkovo v pohode.

Takto to funguje v pohode. Otrokom stačí 3x denne nejaké žrádlo, možno aj múčne červy, a poslúchajú. A na webe si zanadávajú.
Ovládať otrokov zbraňami je moc ťažké, miliardy neovládne, ale ovládať demagogiou ich lenivosť a hlúposť, to funguje bezva.

Možno (dúfam že určite) príde doba, keď otroci dostanú iba hrsť červov 1x denne, a POTOM sa možno začnú búriť.
=====
p.s.
Pan Stwora tu namáhavo otrokom zháňa faky, ako sú otroci jebaní - a dôsledok : otroci sa sami seba presviedčajú, že braniť sa je blbosť.
Smutné.

409292

9.5.2024 15:55

RE: Šmíráci z NSA můžou přes Echelon kontrolovat všechny, všude a vždycky

J_Pitralon 77.?.?.?

Reakce na 409292

Ono je lepší když neinformovaný ovčan na nic nesahá, pokud možno. Oni se budou "bránit", ale toho jejich nepřítele jim ukáže chazar. Ukáže prstem na viníka, zfanatizuje je... Jako vždy. A lidičkové se zase začnou úspěšně řezat mezi sebou.

Vietnam War - Paranoid https://www.youtube.com/watch?v=WLAsNzYA8gk

409294

10.5.2024 11:30

RE: Šmíráci z NSA můžou přes Echelon kontrolovat všechny, všude a vždycky

čtenář... 86.?.?.?

Reakce na 409292

AKO môže tisíc gaunerov ovládať miliardu otrokov ?

jak může ovčácký pes ovládat stádo ovcí ?
jak může velký kanic ovládat hejno sardinek ?
jak může jedna satanistická bestie při svém šou ovládat dav milonu idiotů ?

konformita se to jmenuje, ten pud a u otroků je silnější než individuální pud sebezáchovy , proto vy otroci nemáte na výběr neboť v celku je vás obsaženo 95% a z toho je vás 99,999999% konformních

mimořádně uvědomělí konformisté ( fízli, státní zaměstnanci ) si už ten zbytek konformní lůzy pro vrchnost ohlídají sami , dnes ovládáním toku "informací" a zejména kravin do hlavinek otroků, kteří jsou šťastní a spokojení a nemají důvod "se bránit" když ani nechápou čemu by se jako měli bránit ( momentálně dostávají mentálně porci resp. přímo nálož , aby naskočili do tanku směr lebensraum na východě - a i vy uvidíte, jak se to hezky ješivě povede, daří se to odjakživa a není důvod pochybovat , že zrovna nyní se tahle "sociologie" obrátí naruby, dopadne to jako vždy, ti co mají vyhrát vyhrajou a ti co mají prohrát prohrajou, rozsah divadla kolem a velikost hromady mrtvol je pro loutkaře irelevantní.

409300

11.5.2024 9:25

RE: Šmíráci z NSA můžou přes Echelon kontrolovat všechny, všude a vždycky

J_Pitralon 77.?.?.?

Reakce na 409300

Souhlas, než běžného ovčana napadne, že by se měl začít bránit, už dávno má mozek plný lžidovin naučených z goj-debilizérů a už dávno je vmanipulován do nějaké "války" za jejich zájmy...

TV NOVA - 11. září https://www.youtube.com/watch?v=h2GSgUbrr_c

409315

11.5.2024 6:46

RE: Šmíráci z NSA můžou přes Echelon kontrolovat všechny, všude a vždycky

AntePortas 188.?.?.?

Reakce na 409292

Presne, zanadavas si na webe.
Racionalny clovek pre seba nieco urobi. Sustredi sa na svoj mikrosvet, lebo mu je jasne, ze hierarchia je prirodzena, kedze prameni z rozdielov.
Najprv sa bude snazit odburat zo zivota to, co mu skodi alebo ho komplikuje. Potom sa bude snazit zbavit zbytocnosti. Tym svoj zivot nielen zlepsi, ale ziska cas aj na rozvoj toho pozitivneho, co mu prinasa uzitok. Ak sa mu to podari, moze ist prikladom ostatnym, makkou silou.
Pri soku je jednou z metod tisenie bolesti, teda odvracanie pozornosti k niecomu prijemnejsiemu.
Ak si myslis, ze neustale nadavanie ludom do oviec Ta robi lepsim ako su oni, tak je to len prelud.

409311

12.5.2024 14:18

RE: Šmíráci z NSA můžou přes Echelon kontrolovat všechny, všude a vždycky

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 409311

> Ak si myslis, ze neustale nadavanie ludom do oviec Ta robi lepsim .....

- máš pravdu. Prirovnávať ovce k ľuďom je hlúpe. Ak ovce ohrozí vlk, tak utečú, resp. sa zhŕknu do hustého kruhu. Ovčania - keď ich ohrozovali vakcinátori - tak sa rýchlo zaregistrovali, a postavili do šóry na jed.
U ovcí funguje pud sebazáchrany. U ľudí funguje pud sebazničenia : "Tu mi to pichnite, TU, a ešte jednu , prosím...."

409326

13.5.2024 10:47

RE: Šmíráci z NSA můžou přes Echelon kontrolovat všechny, všude a vždycky

AntePortas 178.?.?.?

Reakce na 409326

Naozaj?
A nevadi, ze ludia si to nechali pichat aj preto, aby sa ochranili pred chorobou, teda viedol ich k tomu ich pud sebazachovy?
Nemyl si pojmy s dojmami. Bolo by dobre konecne opustit predstavu, ze svet ma univerzalne riesenie.
Zvierata a ludia su na tom myslenim velmi podobne. To, co ich od seba odlisuje su ludske ruky. Ale spravanie sa je skutocne velmi podobne. Vsetci funguju na dovere a v hierarchii. pricom plati, cim vyssi post v hierarchi, tym vyssi stupen ochrany. Aj jedni aj druhi budu prirodzene nasledovat toho, komu doveruju, aj do jamy levovej.

409333

13.5.2024 15:55

RE: Šmíráci z NSA můžou přes Echelon kontrolovat všechny, všude a vždycky

SI451 37.?.?.?

Reakce na 409333

toto je ovšem v naprostém rozporu s vaším textem výše, kde podmiňujete vše racionálním chováním, vidíme všude kolem ovšem pravý opak, racionálně se chová masožravý predátor, býložravci v lidském těle jsou zcela iracionální, hierarchii ustanoví predátoři a pokud jsou predátoři to, co vidíme nyní, býložravci budou redukováni bez ohledu na jejich "důvěru" v zemědělsko-potravinářský komplex. Vaše texty jakoby vycházely z literatury židosovětských spisovatelů sci-fi 1955 - 1975.
Mimochodem, často si protiřečíte.

409337

14.5.2024 11:47

RE: Šmíráci z NSA můžou přes Echelon kontrolovat všechny, všude a vždycky

AntePortas 178.?.?.?

Reakce na 409337

Nemam dojem, ze si protirecim a neviem, co pisali ludia v 1955 - 1975, pretoze ma to vlastne ani nezaujima.
Dovera je racionalna, pretoze je zakladnym kamenom spolocenstva, typickeho zriadenia nielen pre ludi ale aj pre mnoho inych zivocisnych a aj rastlinnych druhov.
Hierarchiu maju aj bylinozravce, pretoze prameni z rozdielov.
Problem vidim inde.
Zamienanie si racionality s efektivitou rozhodnuti. To su dve rozdielne veci. Su momenty, ked sa neda presne urcit dopad rozhodnutia. Diskuteri tu hodnotia dopady rozhodnuti, cize efektivitu, nie racionalitu. Racionalita si moze pokojne protirecit, pretoze, co je dobre pre jedneho, nemusi byt dobre pre ineho. Tiez je rozdiel v racionalite jednotlivcov a v ramci spolocnosti, kde do rozhodovania vstupuje viacero cinitelov atd.
Problemom je teda nie vzdy spravne zaradenie veci.

409346

14.5.2024 14:03

RE: Šmíráci z NSA můžou přes Echelon kontrolovat všechny, všude a vždycky

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 409333

> nechali pichat aj preto, aby sa ochranili pred chorobou, teda viedol ich k tomu ich pud sebazachovy?

- Už vtedy boli známe a dostupné podložené informácie - že to je
1. reálne zdraviu nebezpečné, až smrteľné
2. Meniace genetický kód.

Pokiaľ tí napichnutí verili politikom, a nie odborníkom, tak ich pud nebol pud sebazáchovy, ale obyčajná debilita.
V dobe internetu je ľahké získať informácie, a s fungujúcim kognitívnym myslením je možné medzi informáciami nájsť pravdivé.

Samotná FORMA, METÓDA, s akou bola mRNA vnucovaná - bola jasným dôkazom o hnusnom úmysle politikov. Zastrašovanie a tyrania nesmú byť metódou záchrany.
. To potom aj teror v nacistických koncentrákoch bol formou ochrany Židov ?

409347

14.5.2024 14:30

RE: Šmíráci z NSA můžou přes Echelon kontrolovat všechny, všude a vždycky

AntePortas 178.?.?.?

Reakce na 409347

Kde boli zname dostupne informacie o nebezpecenstve vakcin? Tvrdili to snad celni predstavitelia statu?
Statu stale doveruje 60 % volicov.
Dovera prameni z empirie.
V spolocnosti s vekovym priemerom 43 rokov, kde pocet ludi nad 65 rokov prevysuje pocet deti do 14, je prioritou c.1 zdravie.
Toto su hole fakty.

409348

15.5.2024 2:40

RE: Šmíráci z NSA můžou přes Echelon kontrolovat všechny, všude a vždycky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 409333

Pud sebezáchovy právě říkal nedávat si nic nevyzkoušeného... nehledě na to, že lidé nikde neviděly hromadná úmrtí ani ty mrazáky v ulicích. Takže se nejednalo o pud sebezáchovy, ale o vysrance, kteří chtějí být ve VIP skupině naočkovaných... teď jim dochází jací blbci byli a jsou. Je to nevratné (ireverzibilní).

409349

15.5.2024 10:24

RE: Šmíráci z NSA můžou přes Echelon kontrolovat všechny, všude a vždycky

AntePortas 178.?.?.?

Reakce na 409349

Nevadi, ze stat vyhlasil nudzovy stav, mimoriadnu pandemicku situaciu?
Niektori ludia maju zjavne velmi kratku pamat.

409351

15.5.2024 15:47

RE: Šmíráci z NSA můžou přes Echelon kontrolovat všechny, všude a vždycky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 141.?.?.?

Reakce na 409351

Nouzový stav mohl být vyhlášen, ale žádná pandemie nebyla... Počty nakažených vůbec neodpovídaly stavu podle kterého se má vyhlašovat!

409362

13.5.2024 13:40

RE: Šmíráci z NSA můžou přes Echelon kontrolovat všechny, všude a vždycky

J_Pitralon 77.?.?.?

Reakce na 409326

Asi morální příprava na samolikvidaci ovčanů (buhví co jim vlastně nastříleli), ale e-Rouška, to byl geniální sledovací systém, Orwell by nevěřil... E-rouška wiki https://cs.wikipedia.org/wiki/ERou%C5%A1ka

409336

Tuto stránku navštívilo 889