Diskuze k článku

Výměna baterie

Příspěvků 103

27.11.2004 1:25

Výměna baterie

KaHy 212.?.?.?

Je to smutne kam se riti tento 'prefabrikovany' svet [zmaten]

37623

27.11.2004 1:40

Výměna baterie

Bohuslav Danek 216.?.?.?

Ja mam uplne jine zkusenosti, pokazde kdyz jdu jakehokoli obchodu (supermarketu) V Kanade si nechat vymenit baterii do hodinek. perfektne ,ruchle a susmevem

37624

27.11.2004 1:46

RE: Výměna baterie

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 37624

Hm. Možná žijete v jiné Kanadě. Kde je ta vaše, já bych se tam taky přestěhoval?

37625

27.11.2004 2:19

RE: Výměna baterie

Bohuslav Danek 216.?.?.?

Reakce na 37625

Mississauga - in " Wall-Mart " !! [smích]

37627

27.11.2004 2:48

RE: Výměna baterie

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 37627

>Mississauga - in " Wall-Mart " !! [smích]

jeste snad dodat, ze prodavac v Americe i v Kanade, je placen minimovou mzdou, stejne jako obracec hamburgeru, takze nebudu ocekavat zazraky. V Cechach musel prodavac chodit tri roky do uceni, zde se musi dostavit do prace, that is all.
V mem okoli, si kazdy hloupy american vymenuje baterie v hodinkach sam, nebere si ani hodinky, doma si vynda baterii aby vedel co potrebuje a v obchode si koupi novou.

37628

29.11.2004 23:09

RE: Výměna baterie

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37628

>V mem okoli, si kazdy hloupy american vymenuje baterie v
>hodinkach sam, nebere si ani hodinky, doma si vynda baterii
>aby vedel co potrebuje a v obchode si koupi novou.

>
>
teda pane Včeličko, to se divím, jak to "každý hloupý američan" zvládne? Vždyť otevřít hodinky je odborná práce a i americký profesionální servisman umí jen vyměnit celý modul, v daném případě vyměnit celé hodinky. Konzumní společnost na žádných opravách nemá zájem, protože to brzdí spotřebu.

Navíc zahraniční firmy nám zavádějí nové pokrovové zvyky. Dřív si každý motorista vyměnil brzdové destičky sám. Když jsem to nyní chtěl udělat v zájmu urychlení opět sám, zjistil jsem, že výrobce namísto běžné matky na klíč č. 14 dává matku na nestandartní klíč č. 15. Poradil jsem si, protože každý trochu šikovnější Čech si poradit dokáže, ale pro příště si tedy musím opatřit ještě klíč č. 15. Náhodou jsem o tom pak mluvil s pracovníkem z autoservisu a ten mi potvrdil, že výrobce si takovým způsobem pojišťuje, aby motoristé s každou prkotinou jezdili do servisu.

37804

29.11.2004 23:48

Klic 15

Marty 213.?.?.?

Reakce na 37804

Prominte, odkdy je klic 15 nestandardni???

Mam doma 4 sady naradi a jedina ve ktere tato velikost neni je sada za 99,- z nejakyho hyper... pouzivana na nouzove opravy na ceste

37807

1.12.2004 11:36

RE: Klic 15

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37807

Máte pravdu, včera jsem se díval v obchodě a skutečně již i 15 a 16 jsou v běžných sadách. No dlouhou dobu jsem klíče nekupoval, protože běžně jezdím s každou blbosí do servisu. Ve starých sadách však takové klíče skutečně nebyly.

37897

30.11.2004 9:56

RE: Výměna baterie

kavol 193.?.?.?

Reakce na 37804

taky si myslím, že 15 je zcela standardní klíč, nemýlím-li se, tak v běžném autonářadí je na druhé straně klíče č. 13, který se u Škodovek užíval např. k upevnění kontaktů na akumulátor ...

ale když je řeč o konzumu a automobilech:
dával jsem tuhle auto do servisu, jedna z nejdražších plánovaných položek byla výměna předních tlumičů, neb jsem měl pocit, že kola občas nepatřičně ztrácí kontakt s vozovkou ... no, proměřili, poštelovali (nyní je to lepší) a řekli, že je to ještě v pořádku a že při stejné míře provozu to vidí na výměnu asi za dva roky
- to mě tedy poněkud překvapilo, peníze jsem nachystané měl, mohli na mě vydělat víc, kdyby to vyměnili ...

37828

30.11.2004 10:14

RE: Výměna baterie

kavol 193.?.?.?

Reakce na 37625

>Hm. Možná žijete v jiné Kanadě. Kde je ta vaše, já bych se
>tam taky přestěhoval?

Ta Kanada, ta je ta tam
a Manitou je dávno pochován.

Na západě veliká jedna louka je
a ta louka zelená zve se prérie,
až pak na ní potkáte Velkého Ducha,
tak mu klidně špitněte šeptem do ucha,
že už neni Kanada u vás v Kanadě,
dnes máme tu Kanadu u nás v osadě ...


omlouvám se autorovi písně - Jarka Motl? budiž mu zem lehká ... - za velmi nepřesnou citaci a se slzou v oku si uvědomuji, že ta Kanada už není ani "u nás v osadě", neb tramping zčásti vymírá a zčásti je cíleně likvidován [pláč]

a omlouvám se vydavateli za offtopic, jen na mě přišla taková asociace ... [mrknutí jedním okem]

37831

3.12.2004 9:03

RE: Výměna baterie

Ben Hur 68.?.?.?

Reakce na 37625

Jestli mate vazne pane Stwora takove problemy s vymenou baterie u naramkovych hodinek, tak to bych vam opravdu nepral, aby vam prdlo pero o pendlovek.

37997

29.11.2004 3:38

RE: Výměna baterie

dula nemeth 70.?.?.?

Reakce na 37624

tak tak Toronto alebo GTA sa vyvyja... mensiny ktore su fakticky vacsinou...[smích] vid Statistic Ca. nam to vsetko daju do poriadku ci uz to alebo ono -kazdy ma zazitok... have a good day [smích]

37748

27.11.2004 3:03

Výměna baterie

Jaroslav nemam 69.?.?.?

Pan Stwora,
nie je uz cas sa do tej Ostravy prestahovat???? S Vasim postojom sa Vam tu musi velmi tazko zit! Nie je nad to, ked je clovek spokojny, nech je to hocikde. Obcas si precitam aj Vase clanky a vela tej spokojnosti Vam Kanada nepriniesla... s pozdravom, spokojnejsi Jaroslav.

37631

28.11.2004 3:17

RE: Výměna baterie

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 4.?.?.?

Reakce na 37631

jaroslave,
nejako si nepochopil stworuv point, mam zato??? to neni otazka toho, ze to v ostrave udelala holka , mozna ze s prsam cislo 4 lepe, ale jde o to, ze udelala.
a uz vubec nechapu ,proc by jako kvuli tomu, ze author poukazuje na rozdilnost ve sluzbe/sluzbach tam ci onde, se mel kvuli toho do te ostravy stehovat>>>>>>>>>>>>.????????????
stefan

37666

28.11.2004 15:55

RE: Výměna baterie

Jaroslav 69.?.?.?

Reakce na 37666

Myslim si, pan Stefan, ze som az velmi dobre pochopil pana Stworu. Skuste sa zoznamit s jeho dalsimi clankami na tomto fore, oplakavajucich jeho stary domov a neumerne kritizujucich jeho domov novy, a budete v obraze aj vy...

37697

29.11.2004 4:06

RE: Výměna baterie

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 4.?.?.?

Reakce na 37697

mily pan jaroslav,
aj ked som sa neozyval niekolko mesiacov, som, na tomto foru uz zo par rokou. znam preto aj pana stworu, aj pana valtra, aj pana nohejla a viem o com tyto chlapci hovoria??? s jeho clanky som plne obeznameny, viem , co nam chce povedat, ale neviem preco by mal, za to co poveda, cestovat zpat do cssr/cr?
a pan jaroslav, nebojte sa, ja som v obraze kazdy, fucking day, bohuzial to tak musim povedat, ale buvdiaka, je to tak!!!!
zdravi stefan

37751

29.11.2004 4:34

RE: Výměna baterie

Aja 24.?.?.?

Reakce na 37751

Vy mate boty z toulaveho telete.
Vitejte zpatky,Stefane.

37752

30.11.2004 4:38

RE: Výměna baterie

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 4.?.?.?

Reakce na 37752

ajo, zdravim po dlouhe odmlce. boty mam lehce vyslapnuty, lec tele jiz odrostlo, takze je jiz jako mama!!!!!!
zatim se tu opet orientuji, jsou zde nove tvare. musim to "checkovat"
cau stefan

37817

27.11.2004 4:07

Výměna baterie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě usdoc (zavináč) post (tečka) cz 4.?.?.?

jo, neni to jen s hodinkami, vsude, kde ukazes , ze trochu tomu rozumis, tak jsou hned prodavajici nasrani, ze nebude kseft. mel jsem onehdy podobne dilema v auto service, misto 3 dollaroveho sroubku( i tak je to dost za sroubek, ne?) mi nabizeli cely part za 50.- dollars???????????
reknu vam, jsem rad ze si leccos umim udelat sam, chudaci lidi, co jsou mene zrucni a jsou odkazani na ty buzeranty, kteri ti vnuti to , co potrebuji prodat!!!!! jo,a bojim se aby se mi neco nevysralo, cemu nerozumim!!!!!!!!
stefan

37635

27.11.2004 4:30

Výměna baterie

Mikey 172.?.?.?

Taky mi dosla baterie do hodinek Swiss Army (dal jsem za ne pred par lety cca $150 a nemel jsem v zivote lepsi hodinky), kdyz jsem byl v Novem Jicine.Mel jsem sebou tusim 200kc a obaval se, ze to bude malo.Pani mi to taky s usmevem za 2 minuty vymenila za tusim 50 kc.Jinak kdyz se mi neco podobneho stane v Toronte, tak jdu do zlatnictvi, kde prodavaji i hodinky a tam to cloveku taky bez problemu vymeni.

37637

27.11.2004 4:31

Výměna baterie

Kuba 62.?.?.?

V globalizovaném světě jsou problémy všude podobné.

Máme doma dvoje hodinky s vybitou baterkou. Dámské Timex jsem dostal jako odměnu za nakoupený benzín od jedné nejmenované petrolejářské firmy. Ty pánské značky Dugema jsem koupil v akci za 1000 Kč.

Když jsem v našem pardubickém hypermarketu nejmenovaného řetězce kupoval budíka, zjistil jsem, že tam ochotná slečna (spíš tedy paní) jako na běžícím páse vyměňuje zákazníkům baterky v hodinkách. Druhý den jsem tam naše dva invalidy odnesl. Výsledkem byla velká nula. V těch dámských byla tak velká baterka že ji vůbec v tom obchodě nevedou (ani ve vedlejším oddělelní foto) a ty pánské nejdou rozdělat bez speciálního nářadí.

Rozdíly oproti Vaší kanadské zkušenosti byly dva: ta obsluhující dáma na mě dělala dojem, že ví, o čem mluví, byla vstřícná a ochotná a za druhé - celá akce se odehrávala za zavřenými dveřmi kumbálku (asi abych neviděl, že na ty mé hodiky bere kladivo a majzlík).

37638

27.11.2004 8:12

Výměna baterie

Hugo 83.?.?.?

Mam neprijemny pocit, ze socialismus z nasich ceskych (a madarskych a polskych a slovenskych a nemeckych a rumunskych...) luhu a haju emigroval na zapad... Konecne at si uzivaj chvilku i jinde... [velký smích]

37642

27.11.2004 8:25

Výměna baterie

Norbert riegel rdesign (zavináč) artdeko (tečka) cz 83.?.?.?

Vaše pokusy o výměnu baterií poukazují na jiný mnohem větší problém.Tak zvaná globalizace je prostě snaha vyvinout stádo lidí , kteří budou pouze konzumovat něco, co se jim nabídne k prodeji. Ten kdo umí něco udělat rukama , nebo něco opravit se globalizátorům jeví podezřelý a nevítaný.
sám mám malou zlatnickou firmu v Čechách a vím jak drobní výrobci ruční klenotnické práce jsou nepohodlní tuzemským globalizátorům - dovozcům zboží z Asie a Itálie.Tam je levná pracovní síla odtamtud budeme konzumovat co se dá! Až do chvíle kdy se Asiati naserou a zvednou ceny, to bude pro zbytek světa pozdě- sami své výrobce ve jménu globalizace zlikvidujeme a znova stavět řemesla na zelené louce jako hypermarkety jaksi bez znalosti manuální nelze.

37643

27.11.2004 8:34

Výměna baterie

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Pokud pomineme kvalifikovanost prodavacu, rentabilitu sluzby vymeny baterie a z tohoto pak odvozenou cenu, urcuje cena pozemku, kde ten obchod stoji a minimalni mzda.
Jen pro porovnani:
Kdyby jste si nechal vymenit baterii treba na Burma a platil byste ekvivalentem 100Kc, jako v Ostrave, tak by ten obchodnik z cisteho zisku mohl nakoupit jidlo pro celou rodinu na tri dny.
Tomu Kanadanovi, ktery uctoval sedesat dollaru, by asi tolik nezbylo.
Zkusenosti tohoto typu nemam, hodinky na zapesti leve ruky, dle meho usudku, dnes jiz slouzi spise jako modni doplnek.Postaci mi display na mobil phone.

37644

27.11.2004 8:47

Výměna baterie

Markoff 213.?.?.?

ten clanok je smutny, ale moje poznanie je asi take ze co mam mobil asi nejakych 6-8 rokov vecne u seba tak som prestal nosit hodinky nakolko mam daleko lepsie v nom (i ked prve mobily ich nemali...), aj so stopkami, opak. budikom a pod.

37645

27.11.2004 13:39

Výměna baterie

Aja 24.?.?.?

At zije Quebec!
Ve Wall Mart mi vymenili baterii, platila jsem jen za ni(neco kolem 2$),nikoliv za praci.
Pokud si vzpominam, driv se v Cechach prodavaci vyucili v 3-letem ucebnim oboru, tedy asi umeli, ale zakaznik je vetsinou otravoval, zdrzoval (od ceho?), nemeli ho moc radi a casto to davali najevo.
Tady se take neco zmenilo-bud ja, preslo to prvni nadseni z usmevavych prodavacu, nebo se zmenili oni.Casto neumi poradit ani ve specializovanych obchodech, prodavacem se muze stat kazdy,neni treba ani dokoncit patou secondary.
Ale negeneralizovala bych az tak moc, v obchudcich, kde je vsechno osobnejsi a ma to lidske rozmery, je povetsinou radost nakupovat(pokud je nakupovani radost).Jen jestli ty obchudky preziji.

37651

28.11.2004 0:57

Výměna baterie

rumcajs 203.?.?.?

Se ti divim, ze se neodstehujes z te hnusne Canady do ktere porad rejpes do perfektniho Ceska! Pak teprve poznas zac je v Pardubicich pernik!!!!

37658

28.11.2004 8:09

RE: Výměna baterie

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 37658

>Se ti divim, ze se neodstehujes z te hnusne Canady do ktere
>porad rejpes do perfektniho Ceska! Pak teprve poznas zac je
>v Pardubicich pernik!!!!
Rumcajs
A jakej? Ten pecenej, nebo ten varenej? [velký smích]

37678

28.11.2004 2:13

Výměna baterie

Ben Hur 69.?.?.?

Nejlepsi hodinari a machri na casovany bomby jsou v Palestine. (Cenzurovano - kompletně off topic)

37662

28.11.2004 3:24

Výměna baterie

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 4.?.?.?

a chlapi, kdyz jsem byl v republice TOGO, (pro nestraniky je to aaaaaaaafrica), tak mi tam praskla pneumatika a jak se okolo mne tocili, kdyz jsem si to nechaval opravovat, to byl svung a pohyb delniku, tomu se rikalo ser vice!!!!!
za pul hodky jsem naskocil na kolo a hura zpet do pralesa. uvazuji, ze se tam asi budu proto stehovat!!!!!sluzby su sluzby!
cau stefan

37667

28.11.2004 3:31

Výměna baterie

karel karel4u (zavináč) cz 152.?.?.?

Ano panove, je to hrozne. Kam ten svet vede. Nejsou to jen hodinky. Jen stezi sezenete nekoho kdo by Vam kvalitne okoval kone, spravil brneni a nebo nabrousil mec. Najdou se sice odbornici, ale vetsinou smrdi ohnem a jsou nevrli.
Jen tak mimochodem, to trilete vzdelani Ceskych prodavacu bylo opravdu na kulove. To aby mohli rici nemame nepotrebovali zadnou skolu. Jestli chcete videt opravdove zapadni prodavace, to si musite zkusit koupit neco opravdu draheho . Treba lod a nebo dum. To uvidite profesionaly.
Na vymenu baterie jen do klenotnictvi. Tam dostanete profesionalni praci.

37668

28.11.2004 5:03

RE: Výměna baterie

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 37668

>Na vymenu baterie jen do klenotnictvi. Tam dostanete
>profesionalni praci.

Koukám, že jsem se špatně vyjádřil. Psal jsem "hodinář", myslel jsem "klenotnictví". Byl jsem ve dvou - viz článek.

37671

28.11.2004 13:34

Výměna baterie

drzgros 213.?.?.?

To vsetci mate hodinky na baterie? Ja mam 27 rokov natahovacie PRIMky za 300 Kcs a som happy.

37690

28.11.2004 15:40

RE: Výměna baterie

exolon nechcem (zavináč) spam (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 37690

Ja mam 13 rokov pomerne obycajne digitalky CASIO (nie tie od vietnamcov) a baterku som tam menil prvy krat pred dvoma rokmi. Vydrzala mi tam teda 11 rokov (velka placata litiova baterka). Takze momentalne mam cas este 9 rokov do najblizsej vymeny baterky [vyplazený jazyk]

37695

28.11.2004 16:20

Výměna baterie

Anaconda 128.?.?.?

Teda ja nevim, ale s necim podobnym jsem se jeste nesetkala. Prodavacky a prodavaci v K-martu, Targetu a Wall-Martu mne vzdycky okamzite vymenili baterky v hodinkach, klici od auta, fotaku, atd. Platila jsem jenom cenu baterky, podle druhu mezi dvema az ctyrmi dolary. Stejnou zkusenost mam i z malych kseftiku treba ve Frankfurtu v Nemecku, v Mazatlanu v Mexiku, a dokonce i na dalekem kanadskem severu v Dawson City.
Pokud se tyce tech "nekvalifikovanych" prodavacu. Muj syn pracoval pres dva roky v CompUSA. Zaucoval se 3 mesice, pak musel udelat zkousku, pak dalsi 3 mesice pracoval pod dohledem nekoho zkusenejsiho, a zase musel delat zkousku. Pak ho teprve pustili mezi zakazniky samostatne. Pracoval take v PetSmartu, tam to bylo podobne, akorat musel delat zkousku, jeste nez ho vubec zamestnali.
Zdejsi prodavaci se sice neuci 3 roky, ale jen tak bez niceho je slusny podnik mezi zakazniky nepusti. Jde jim prece o penize a o spokojeneho zakaznika, ktery se zase vrati!

37698

28.11.2004 19:37

RE: Výměna baterie

Lev 82.?.?.?

Reakce na 37698

..... a dokonce i na dalekem kanadskem severu v Dawson City.
_______________________________________________________________

Predevsim pekne pozdraveni mikinovi a snad i Baronovi, Anacondo. Doufam, ze ten vlkodlak mickin, je v naprostem poradku a ze jej nesuzuje ptačí chřipajzna.

Jo a co se tyce tech "prodavacu", zvlast ve Wall-Mart, tak vesmes, jsou to duchodci - nic proti nim nemam, ale ( levna pracovni sila, na zkraceny, pracovni uvazek ), obsluha je prumerna, az nekdy podprumerna. Cili, nejbohatsi obchodni řetěz sveta, dava zakaznikum levne sluzby, aby usetril. A pro zakazniky Wall-Martu plati americky slogan: dostanes to, za co zaplatis !



37713

28.11.2004 20:57

RE: Výměna baterie

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 37713

Pane Lev,
kdy prestanou ty vase osobni utoky ?
Co tim stale sledujete ? Lide si tady chteji vymenit
nazory. Trebas jen o blbech hodinkach a bateriich.
Jestli vam ten Mikin tolik vadi, jedte za nim tam nekde
mezi Eskymaky a reknete mu to tam mezi ctyrma ocima.
Naucte se uz konecne slusne chovat.

37718

28.11.2004 21:15

RE: Výměna baterie

Lev 82.?.?.?

Reakce na 37718

>Pane Lev,
>kdy prestanou ty vase osobni utoky ?
>Co tim stale sledujete ? Lide si tady chteji vymenit
>nazory. Trebas jen o blbech hodinkach a bateriich.
>Jestli vam ten Mikin tolik vadi, jedte za nim tam nekde
>mezi Eskymaky a reknete mu to tam mezi ctyrma ocima.
>Naucte se uz konecne slusne chovat.
_________________________________________________

Ale Lojzicku, Lojzicku, relax ano ? odpovidal jsem pani Leone, nebo lepe napsano Anaconde. Vas se ten "mikin", ci Barón, vubec, ale vubec netykal. Proc me teda napominate a nepravem napadate a poucujete o slusnem chovani a nejakych "osobnich" utocich, kdyz ja jsem jen slusne pana mikina a pana Barona v dalekem Dawson City pozdravil. Neberete to vy Lojzicku nejak osobne - zeby se to melo tykat dokonce i vas ? hmm .

Dalsi vec Lojzicku, i ja jsem pridal pani Anaconde k tematu "sluzba zakaznikum", muj postreh z Wall-Martu. Takze prosim se uklidnete. Preji vam dobre zdravi Lojzo.


37720

28.11.2004 21:16

RE: Výměna baterie

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 37713

Pane Lve, nechte toho. Lojza není Mikin. To vím naprosto bezpečně.

37721

28.11.2004 21:25

RE: Výměna baterie

Lev 82.?.?.?

Reakce na 37721

Pane Lve, nechte toho. Lojza není Mikin. To vím naprosto
bezpečně.
________________________________________________

Dekuji pane Stwora, za Vasi informaci. Bude se hodit ne jen pro mne, ale nam vsem, kdoz pochybovali. Ale k memu ospravedlneni: bavil jsem se s Anacondou ( pokud si prectete vse pozorne - prosim ), ale, o Lojzickovi, jsem se NIKDE !! nezminil. Dekuji za Vase pochopeni - Lev

37724

29.11.2004 9:06

RE: Výměna baterie

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 37724

>Pane Lve, nechte toho. Lojza není Mikin. To vím naprosto
>bezpečně.
>________________________________________________
>
>Dekuji pane Stwora, za Vasi informaci. Bude se hodit ne jen
>pro mne, ale nam vsem, kdoz pochybovali. Ale k memu
>ospravedlneni: bavil jsem se s Anacondou ( pokud si prectete
>vse pozorne - prosim ), ale, o Lojzickovi, jsem se NIKDE !!
>nezminil. Dekuji za Vase pochopeni - Lev

Uz jses s tim vecnym vlezdoprdelezectvim a zalovanim opravdu nechutnej. Tvuj zakladni problem tkvi v tom, ze ten vypujceny lvi kozich, je pro tvoje krysi telicko prilis velky a tezky. A prestan uz lhat. O Lojzovi tvrdis, ze je Mikin uz dele nez mesic.

37758

29.11.2004 22:38

RE: Výměna baterie

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37758

>A prestan uz lhat. O Lojzovi tvrdis, ze je
>Mikin uz dele nez mesic.

>
>

Ale, ale Ben Hure, co takové rozčilování. Že Lojza není Mikin si myslím je nám všem po celou uvedenou dobu zřejmé. Označení Lojzy "Mikine" se používá ne jako nadávka - to by Stwora nepřipustil, ale jako charakteristika člověka. Mikin je zde na Zvědavci osoba proslulá jistou povahou.
Stejně tak seržant leho zcela jistě není seržant a ani profesor 68 nebude žádným profesorem. Snad jen doktor Včelička je skutečným lékařem. Jedná se o oslovení a titul, který rozhodně není uražlivý - snad kromě seržanta, pokud leho má ve skutečnosti vyšší hodnost - a danou osobu jistým způsobem charakterizuje.

37802

28.11.2004 23:01

RE: Výměna baterie

Druid 62.?.?.?

Reakce na 37721

no slava, Vladimire, uz jsem ani nedoufal, ze to udelate.

37736

29.11.2004 10:34

RE: Výměna baterie

P.Vobruba pvobruba (zavináč) email (tečka) cz 205.?.?.?

Reakce na 37721

>Pane Lve, nechte toho. Lojza není Mikin. To vím naprosto
>bezpečně.

Von pan Lev jenom jako obvykle opakuje,co rekli jini.
V tomto pripade slova pana Pelesky a Taborskeho.

Vubec zajimava trojka, tihle tri panove. Vsichni tri byli napomenuti pro sproste nadavky a osobni utoky. Pan Peleska dokonce matku jednoho z ctenaru oznacil za kurvu a obvinil ji, ze synka sifilisem nakazila.
Vsichni tihle tri panove se pote urazene odmlceli. Pan Taborsky se Lvem si dokonce neodpustili urazenou tiradu o tom, ze je tady uz nikdo nikdy neuvidi. A vidite. [zmaten]

37767

29.11.2004 11:03

RE: Výměna baterie

Lev 82.?.?.?

Reakce na 37767

Von pan Lev jenom jako obvykle opakuje,co rekli jini.
V tomto pripade slova pana Pelesky a Taborskeho.

Vubec zajimava trojka, tihle tri panove. Vsichni tri byli
napomenuti pro sproste nadavky a osobni utoky. Pan Peleska
dokonce matku jednoho z ctenaru oznacil za kurvu a obvinil
ji, ze synka sifilisem nakazila.

Vsichni tihle tri panove se pote urazene odmlceli. Pan
Taborsky se Lvem si dokonce neodpustili urazenou tiradu o
tom, ze je tady uz nikdo nikdy neuvidi. A vidite. [zmaten]
___________________________________________________________

Pane Votruba, jdete si stezovat na lamparnu. Tam udelate vetsi dojem. To, co chcete o nas hrisnicich sdelit, vi uz i v Bilem dome. Prisel jste s krizkem po funuse - Bohuzel. Jinak se muzete jit vycpat ! Libi se mi vas novy nick - [vyplazený jazyk]



37774

28.11.2004 16:23

Výměna baterie

Jan Šimůnek 81.?.?.?

Výměna baterií u hodinek pro mě přestalabýt problémem v momentě, kdy jsem dostal mobil. Teď už hodinky ani nenosím.

Moje předchozí strategie byla následující: Hodinky od vietnamců za 100,-Kč +/- a potom vyhodit, protože většinou probourání se k baterce nepřežily. Vydržely v průměru kolem dvou let.

37699

28.11.2004 18:42

Výměna baterie

Modráček 62.?.?.?

Nemohu posoudit objektivitu kanadské zkušenosti, proto tomu musím prozatím věřit. Už se nemůžu dočkat, až budou stejní blbci i u nás v ČR. Zatím jsem v naší zemi nikdy problémy s výměnou baterie v hodinkách neměl, jen jsem byl pokaždé upozorněn, že po výměně baterie nezaručují vodotěsnost. Byl jsem s tím vždy srozuměn - nikdo nechce dodatečné nepříjemnosti. [cool]

37709

28.11.2004 19:22

Výměna baterie

petge 83.?.?.?

Na přelomu září a října jsem byl v USA na svatbě své dcery a pobyli jsme 26 dnů, ať už si "užijeme". Bral jsem s sebou kameru digi miniDV, ale zcela "typicky" jsem doma při balení kufru vyndal jako nadbytečné tenisky, do kterých jsem ovšem předtím do ponožky zasunul nabíječku aku. Tam, v Richmond, jsem jen zaúpěl, když jsem to zjistil. Byl jsem pak ve specializovaném elektronickém obchodě. Je pravda, že má angličtina není na "výstavu", ale pomáhala mi dcera, která už umí po 5 letech dobře. Postupně jsem začal "vidět červeně" a pak už jsem měl pocitové halucinace, kdy jsem vysloveně cítil, jak příslušného "odborníka" škrtím. Šel jsem se uklidnit ven z tohoto specializovaného obchodu (zakořit si v klidu) i s dcerou a pak jsem ji poslal koupit tu samou kameru, jakoby nic, s tím, že mě dcera ubezpečila, že ji v pohodě pak zase vrátí. Ukázalo se to být dobrým řešením, ale moje mínění o odborném obchodě a odborných prodavačích bylo zcela negativní. Chvíli jsem uvažoval, jak se to mohlo vůbec podařit, že přistávací modul Apollo s kosmonauty přistál na měsíci a dokonce se i vrátil zpět.

37711

28.11.2004 23:01

RE: Výměna baterie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 37711

pane pedge, kosmonauti na mesici urcite nepristali s tim s vami souhlasim, to byl pouze sovetsky podvrh. Pokud jste ocekaval, ze prodavac rozebere bedinku kamery a vam proda pouze nabijecku byl jste urcite na omylu vy a ne prodavac. Musite mit ale dobry pocit, ze jste vycural se systemem a nabijecku jste si chytre zadara pujcil. Je krasne, ze jste pri tom naucil vasi dceru jak dobre podvadet a vyuzit americkeho prodavace na ktereho jste si musel dat spinku aby jste se z rozcileni probral. No doufam, ze ted jste schopen delat v cechach prednasky o zivotu v USA, vzdyt jste zde stravil 28 dni, tedy vice dni nez je potreba na pochopeni proc my nepodvadime.

37737

29.11.2004 22:51

RE: Výměna baterie

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37737

Jakýpak podvod? Když výrobce (nebo obchodník) není ochoten vyjít zákazníkům vstříc a prodávat samostatně nabíječky, tak jiné řešení nebylo. Nevím, jak je to s nabíječkami na akumulátory kamer u nás - zatím jsem další nepotřeboval, ale nabíječku na akumulátor mobilu mohu sehnat pomalu na každém roku za pár šupů.
Proč kvůli nějaké pitomině kupovat celý nový výrobek? Vždyť je to zbytečné plýtvání.

37803

28.11.2004 23:05

RE: Výměna baterie

Modráček 62.?.?.?

Reakce na 37711

Tak to je úplně jednoduché, pane - od jisté doby uskutečňují veškerý vědeckotechnický pokrok v USA cizinci, tedy přistěhovalci, kteří ve Spojených státech idiotských nežijí příliš dlouho. [velký smích]

37738

29.11.2004 0:40

RE: Výměna baterie

68 68.?.?.?

Reakce na 37738

Tak to je úplně jednoduché, pane - od jisté doby uskutečňují veškerý vědeckotechnický pokrok v USA cizinci, tedy přistěhovalci, kteří ve Spojených státech idiotských nežijí příliš dlouho.

Jo, jo. Hlavne ti, co tam jezdi na cerno z Ceska.




37744

29.11.2004 10:04

RE: Výměna baterie

Modráček 62.?.?.?

Reakce na 37744

To je jejich věc - pokud mají pocit sounáležitosti s USA, když tam vykonávají tu otročinu o obchodních domech, ať si to tedy užijí. Já jim v tom rozhodně bránit nebudu. Ale představa, že bych měl žadonit na jú es embassy o vízum, draze ho zaplatit a nechat se buzerovat nějakým dvěstěkilovým idiotem na americkém letišti - to mně vyvolává úsměv na tváři. [chechtot]

37761

1.12.2004 20:25

RE: Výměna baterie

noone fudzaira (zavináč) quick (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 37711

Pokud se nepletu, tak v USA je elektrická síť 120V, takže by ta nabíječka byla stejně nanic.

37925

1.12.2004 21:50

RE: Výměna baterie

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 37925

pouze pro doplneni informace: nepletete se, co se voltu tyce a USA, pletete se ovsem s nabijeckami.
Nabijecky se dnes vyrabeji v plnem rozsahu, znamena od 110 do 240 voltu. Nabijeni pri 120 voltech trva trosicku dele. Problem je pouze jiny druh zastrcky, ovsem na to dostanete zcela jednoduse koupit adapter.

37927

6.12.2004 17:40

RE: Výměna baterie

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37927

>pouze pro doplneni informace: nepletete se, co se voltu tyce
>a USA,

V ČSR bylo také 110 V - před nějakými 50-60 lety. Jen doufám, že se do té doby 100 let za opicemi nebudeme již vracet, abychom se technicky přiblížili našemu nehynoucímu vzoru moderního pokroku.

38064

6.12.2004 17:57

RE: Výměna baterie

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38064

Ano soudruh Chrustev rikal v roce 1958, ze behem
10 let, "tabor miru" predezene o USA. Nepodarilo
se, jen v tech Voltech.
Nevadi, ze netece, hlavni vec, je ze kape.

38067

28.11.2004 19:33

Cenzura na zvedavci ???

Marty 213.?.?.?

Kam se podel ten hezky a docela vtipny textik o baleni holek, ktery tu jeste rano byl ?????????????????? [oči v sloup]

37712

28.11.2004 21:18

RE: Cenzura na zvedavci ???

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 37712

Musel jsem ho stáhnout. Autor mě nazval zlodějem. Je mi líto.

37723

28.11.2004 22:00

RE: Cenzura na zvedavci ???

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 37723

> Je mi líto.
Pane Stworo
Neni ceho litovat.

37727

29.11.2004 7:18

RE: Cenzura na zvedavci ???

Tom 24.?.?.?

Reakce na 37712

>Kam se podel ten hezky a docela vtipny textik o baleni holek, ktery tu jeste rano byl ?

Cože?! O balení holek? To muselo vysrandovat nějaké namyšlené máčo, ne? Co já vím, tak je to vždycky ženská, která se rozhodne od koho si nechá dobít baterku. Balení holek! Jaká fantasmagorie [velký smích]

Kde je to jinak k vidění? Nerad bych o tu psinu přišel ...

37754

28.11.2004 20:25

Výměna baterie

Naftak katfan 62.?.?.?

Spravny frajer nepotrebuje hodinky,protoze cas neni jeho panem,rano vstava kdyz je svetlo a vecer jde spat kdyz uz nemuze soulozit a nebo neodhadnul silu napoje.Kazdopadne je to sranda rozvijet diskuzi nad tak trivialnim tematem.Ahoj nekdy Naftak [smích]

37715

28.11.2004 21:17

Výměna baterie

trodas 82.?.?.?

Marty - asi byl OT (Off Topic) a tak byl vymazan [vyplazený jazyk] [chechtot] Neplest si z cenzurou [smích]

Co se zkusenosti tyce, tak to bude vsechno o lidech, a ti jsou ruzni. Az hruzni... [zahanbení]

CO je opravdovy problem je to, ze firmy casto VEDOMNE delaji veci tak, aby se bez specialniho naradi nedalo rozebrat, abyste musel jit do drahe, specialni opravny, etc, etc, etc... [oči v sloup]
Vsechno je to o tom, aby veci byly nejlepe na jedno pouziti a clovek musel stale kupovat a kupovat nove a nove veci... [oči v sloup]

Konzum - co cekate. Mate si koupit hodinky nove, a ne chtit menit baterii [chechtot] [mrknutí jedním okem]

37722

28.11.2004 21:35

RE: Výměna baterie

Lev 82.?.?.?

Reakce na 37722

Zdravim trodasi. Nemohu plne s vami souhlasit. Myslim si, ze ty sluzby ( service ), jsou dost individualni. Nekdy šlendriánské a nekdy vyníkající. Takovy prodavac - service-man, muze projit skolenim, pouckami a ja nevim, cim jeste, ale kdyz bude dub ( "strom" ), tak bude dub a nic nepomuze. Tady se jedna jen a jen na persóně, jak vas obslouzi. [mrknutí jedním okem]

37725

29.11.2004 0:00

RE: Výměna baterie

Marty 213.?.?.?

Reakce na 37722

Neslo o prispevek do diskuse, ale o clanek, ktery byl pak stazen. Ale nevadi, je mi jasny, ze pan Stwora mnel asi dobry duvod...


Jinak s tim spec. naradim 100% souhlas. Mozna znate klice TORX (to je takovy ten sroubovak v tvare sestcipe hvezdy nekdy jeste s dirkou uprostred). Ten kdysi vyvinuli tusim v GM a dlouha leta ho nebylo mozno sehnat nikde, ani v specializovanych obchodech s naradim. Vyrobce si tak zajistoval, aby ste s autem museli jenom do jeho autorizovaneho servisu, kde dodaval naradi...

Proste konzumni doba si vyzaduje veci na jedno pouziti a typicky cesky kutil je nezadouci jev

37741

29.11.2004 21:37

RE: Výměna baterie

Druid 62.?.?.?

Reakce na 37741

>Mozna znate klice TORX (to je takovy ten sroubovak v tvare >sestcipe hvezdy nekdy jeste s dirkou uprostred).

to se pekne pletete pane, ty klice vyvinul rabi Jehuda Low kdyz montoval Golema. Ale bez te dirky uprostred.

37801

29.11.2004 0:47

Výměna baterie

Flink 64.?.?.?

Mel jsem ten stejny zazitek v Praze minuly rijen.Vymena baterie v hodinkach,70Kc a zaruka na dva roky.Velice ochotni!

37746

29.11.2004 5:20

Výměna baterie

Vcelicka 24.?.?.?

co boty pani Ajo pocitac [smích]

37753

29.11.2004 14:49

RE: Výměna baterie

Aja 24.?.?.?

Reakce na 37753

>co boty pani Ajo pocitac [smích]

....takze byl vlastne rozlitanej uplne celej.

37785

29.11.2004 9:39

Za co ! se v USA zavira za mrize:

Lev 82.?.?.?

Moc se omlouvam, nemam to kde uvest, tak pouzivam muj komentar i vytazek z AOL ( America Online )v tomto clanku.
_______________________________________________________________

Je to zarazejici, ale snad v dnesni dobe ani ne ( v "kolebce demokracie" - USA ), za co muze byt potrestana 57-leta jeptiska, ktera protestovala proti valce !!:

Roman Catholic nun Carol Gilbert, 57, who is serving time in the same prison as the famous homemaker, says she enjoys eating with Stewart, although the setting could be better.

Gilbert is serving 33 months !! on convictions of obstructing the national defense for her role in an anti-war protest at a missile silo in 2002.

Sakra, nepripomina mi to totalitni Ceskoslovensko ?


37759

29.11.2004 10:38

Výměna baterie

Jarka 160.?.?.?

V Cesku se mi jeste nestalo, ze by hodinar neumel vymenit baterii do hodinek. Na opak, vzdy s usmevem i kdyz vymena neni zadny dzob, je to jen par korun vydelku pro hodinare..
Nez bych ale litala po hodinarich, kdyby se mi to stalo, asi bych si radeji koupila hodinky nove. Ten cas mi nemuze nikdo nahradit, proto nosim hodinky, abych ho zbytecne neztracela...Mam jiny zajem, jak travit cas..
Ale muzu vam rici, je to k vzteku narazit na tak lhostejne lidi, kterym ma jit nejen o spokojenost svou, tak spokojenost zakaznika a potom hodinarskou praci ma delat jen odbornik...Bohuzel v TV nedavno jsem videla porad, ze o tuto praci s vychazejicich deti ze zakladnich skol nema nikdo zajem..A tak se naskytne otazka, co bude s hodinarskym remeslem, az nam vymrou ti stari, sikovni remeslnici? Kupovat stale nove? A budeme na to mit prachy????

37768

29.11.2004 14:55

RE: Výměna baterie

Aja 24.?.?.?

Reakce na 37768

Nebojte,pani Jarko,na nove hodinky budete mit finance.Koupite si cinske za par korun,bude to levnejsi,nez vymena baterie,ci oprava.
Je treba konzumovat, konzumovat, konzumovat.....
Mit jedny Primky na pul zivota,ci boty od Baty na nekolik sezon,tak to tedy ne, s tim je konec. [smích]

37786

29.11.2004 15:04

RE: Výměna baterie

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37768

Nejen každý hodinář v ČR vám rád prodá baterii do hodinek a zdarma ji i vymění, ale i každý vietnamec na tržišti, který Vám stejnou baterii prodá za poloviční či třetinovou cenu.

37787

29.11.2004 17:14

Už dávno jsem měl toto podezření,

Saša AlexAlda (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

že je to všude ještě víc "na ho..." než doma. Všude na "ho..., doma nejmíň".
Tedy dokud si nás ta EU nezglajchšaltisuje.
Pak už to tu bude stejně "na ho...", jako kdekoli jinde.
[oči v sloup] [pláč] [oči v sloup] [pláč] [oči v sloup] [pláč] [oči v sloup] [pláč] [oči v sloup] [pláč] [pláč]

37789

29.11.2004 21:33

RE: Už dávno jsem měl toto podezření,

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 37789

jo jo Sasenko, mate pravdu, ale hlavne moc necestujte at se vas nazor nemusi menit. Vsude dobre doma nejlip rikala moje babicka.

37800

29.11.2004 20:31

Výměna baterie

Joseph 83.?.?.?

No nic, nakonec musím taky něco připsat. Ta pointa je úplně někde jinde a nevidí ji nikdo z Vás a ani pan Stwora.

Jedná se o to, že před nějakými deseti patnácti lety, kdybych někomu řekl, že si jdu měnit baterii do hodinek, tak by se na mě údivně díval. Za prvé - v digitálkách si každý měnil baterku sám (kryt šel lehce vyloupnout i nehtem - byla tam drážka) a za druhé, většina lidí měla mechanické hodinky (můj děda měl možná troje hodinky - zn. Prim - za život, já už mám tak páté, šesté právě za posledních patnáct let...).

Co tím chci říci? Že dravčí kapitalismus lidi učí ničit a spotřebovávat. Tj. - baterie s těžkými kovy, hodinky (téměř) na jedno použití - a co je to hlavní - služby, služby, služby. Vážení, bez služeb se za nějakých pět, deset let ani nevyserete... Ježišmarjá! Ona už je to pravda!!!

37796

30.11.2004 1:08

RE: Výměna baterie

Druid 62.?.?.?

Reakce na 37796

>a co je to hlavní - služby, služby, služby.

Koukej se naucit rikat OUKEJ. Nebo treba SERVUS.

37809

30.11.2004 23:23

Výměna disku - brzdy

Peter Veliky 205.?.?.?

Jo, na aute mam najeto 50000 km a odesly mi brzdove desticky a kotouce. Volal jsem do autoservicu (dealer) kde jsem auto koupil a dali mi cenu kolem $600.00 (jen predni brzdy). To se mi ovsem platit nechtelo a sel jsem do 'Canadian Tire' (Kanadsky retez obchodu) a koupil disky i desticky/oblozeni nove za $180.00. Kamarad mi pomoh s vymenou. Kdyz jsem ho pozadal aby me ty stare disky stocil, rek ze uz nanich neni dost 'masa' aby se daly stocit. Coz znamena ze vyrobci dnes delaji disky ktere se uz nedaji stocit aby odpovidaly stale predpisum. Delaji ty diske tensi, abyste musel jit a koupit nove.
Pokud jsem mel jeste vymenou oleje gratis za koupeni auta u nich, chodil jsem tam vymenovat olej. Nyni chteji 80 dolaru za vymenu oleje. Labor (poplatek za praci) je u vetsich autoopraven hrisne drahej. Mam kliku ze si mohu najet na el. rampu a vymenit si olej sam. Jinak by se nasinec k tomu zasranemu filtru nedostal. Kde jsou ty casy, kdy jsem moh odsroubovat filtr z vrchu! Tak je to i shodinkami. Ci cert nechce, tez se mi spomaluji, pujdu menit baterii a ten special klic nemam !

37863

30.11.2004 23:37

RE: Výměna disku - brzdy

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 37863

Ne jenom disky. Nedávno vyšel v Toronto Star článek o náraznících. Bylo to horrorové čtení. Až do roku, myslím, 76 musel nárazník snést bez poškození náraz při rychlostí 8-10 km/h.

Pak to prezident Reagan zrušil, že prý to je omezování obchodu.

Následně se začaly dělat plastikové nárazníky, které jsou vypočítány na náraz rychlostí 2-3 km/h. A navíc se do nich začala montovat fůra elektorinky (blinkry, parkovací automatika atd.) Výsledkem je, že každé sebemenší ťuknutí někde na parkovišti znamená výměnu celého nárazníků v ceně kolem 1000 dolarů.

37864

1.12.2004 0:33

RE: Výměna disku - brzdy

68 68.?.?.?

Reakce na 37863

Pane Petre Veliky.

Po 50 000 km Vam mely snad odejit desticky, ale ne rotor. Rotory jsou vyrabeny tak, aby vydrzely tak dlouho, jak vydrzi auto. Nedelaji se zbytecne silne, protoze se setri na kazdem gramu vahy, aby se zlepsila spotreba benzinu. Proto jsou take narazniky a jine panely na aute vyrabeny z plastiku. To, ze Vam “odesly” rotory je vina neceho jineho. Muzou to byt spatne desticky a nebo neco jineho. Stoceni rotoru zeslabi material natolik, ze pri na priklad dlouhem brzdeni z dlouheho kopce se rotoz rozehreje, a protoze nema dost materialu, aby to teplo odvodil, tak to teplo se prenese na brzdovy cylinder, kde zacne brzdova kapalina varit a tim padem brzdy prestanou brzdit.

Tohle neni kritika na Vas, ale vysvetleni, proc nejsou rotory silnejsi, aby se mohly stacet. V cesku se stacely az byly slabe jako papir. Take se staly nehody, ale nikdo nevenoval pozornost brzda. Reklo se, ze ridic nezvladl rizeni. Mozna by jste mel casteji se podivat, jestli se Vam brzdove desticky ztencuji rovnomerne, jestli vsechno funguje tak jako ma. Pak by Vam mel ten rotor vydrzet 300 000 kilometru.

37868

1.12.2004 11:53

RE: Výměna disku - brzdy

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37863

>Jo, na aute mam najeto 50000 km a odesly mi brzdove desticky
>a kotouce.
Kotouče by skutečně měly vydržet. Patrně jste jezdil s destičkami sjetými na kov a to kotouče poškodilo. Mám na felici najeto přes 200.000 a kotouče jsou dobré.

>Pokud jsem mel jeste vymenou oleje gratis za koupeni auta u
>nich, chodil jsem tam vymenovat olej. Nyni chteji 80 dolaru
>za vymenu oleje. Labor (poplatek za praci) je u vetsich
>autoopraven hrisne drahej.

Stále žiji v domnění, že výměna oleje v servise i s prací mě příjde levněji, než kdybych si olej kupoval sám v obchodě a sám si prováděl výměnu. Servis kupuje velká balení a tedy za podstatně nižší ceny. Možná, že už to není pravda, ale je to tak jistě pohodlnější. Auto mi odvezou a za půl dne přivezou až ke kanceláři i s fakturou. Tak co bych se staral.

37898

1.12.2004 16:11

Výměna baterie

Peter Veliky 205.?.?.?

Pane Stwora,
Z vlastni zkusenosti:
Jedu pomalu po parkovisti Shopping Mall a zezadu do me pekne drcnul nejakej pobuda. Dlouhe vlasy, roztrhane modraky, spinavej jak noc. Pekne to se mnou a s manzelkou ktera sedela vedle mne drclo. V ocekavani poslozeneho zadku meho auta jsem vylezl ven, jsu se dozadu podivat a vidim prvne, ze jeho auto (starej Mustang)ma utrazene svetlo a pekne pocuchanej naraznik. Kouknu na sve auto (Buick Century 2000)a vidim s velkym potesenim ze jedina uhona kterou me auto postihlo byl poskrabanej plastickej naraznik. On se asi pri narazu zmack dovnitr a zpet do puvodniho tvaru. Rek jsem tomu poustevnikovi ze bude muset zaridit opravu meho narazniku (prelakovani). No problem - prohlasil. rek jsem mu at mi napise tel. cislo, ze nebudu volat policajty (napsal mi falesne) Jak vite, proto ze do me narazil zezadu ,mel by problem to je stejne na celem svete asi.
Maji tedy ty plastove narazniky urcite vyhody. Pojisteni na auto ovsem mam, ale vite jak to v Kanade je. Pojistovna se bude cukat a nakonec Vam zvednou pojistku i kdyz jste to nezavinil.
Mam zde kolegu, kterej trikrat za sebou byl zucastnenej na malych havarkach kterych vinu policajti prisoudili tem druhejm ucastnikum. Pojistovna po tretim pripadu mu zvedla pojistku i tak. Oduvodnila to tim, ze se '...vystavuje situacim, ktere privadi nehody...'
Jo, o pojistkach v Kanade by se daly psat romany zde...

37912

1.12.2004 16:14

Výměna baterie (pokracovani)

Peter Veliky 205.?.?.?

Jo, o pojistkach v Kanade by se daly psat romany zde...
Triky v obchodech:
Canadian Tire meli inzerat ze muzete koupit barevnou tiskarnu Epson za $39.00. Nemoh jsem tomu verit, volam Canadian Tire a potvrdili mi to. JO, to neni jen tak, mi rek kamos - pocitacovej
maniak. Nekupuj to mi rek, oni Te pak natahnou s koupi barevne cartridge. Dale mi rek, ze jsou chytri lide, kteri po vyprazdneni cartridge jdou a koupi tiskarnu novou, je to lacinejsi pry. Nevim jestli to neni pritazene za vlasy. Nasi ctenari k tomu mohou dodat sve poznatky..

37913

1.12.2004 22:45

RE: Výměna baterie (pokracovani)

Druid 62.?.?.?

Reakce na 37913

U domacich tiskaren plati neprima umera cim levnejsi tiskarna tim drazsi spotrebni material. Nastesti se vsechno da vyresit. Pro kazdy typ existuji tkz. "neoriginalni inkousty" ktere jsou vetsinou naprosto stejne jako ty originalni pouze na obale neni to spravne logo. Vyrobce takove tiskarny nas strasi - "Nesmite pouzivat neoriginalni inkousty ztratite zaruku a buh vi co jeste". Nekteri vyrobci jdou jeste dale (napr. HP) maji v tiskarne chip ktery hlida jestli je cartrige originalni ci ne. Pokud ne, tiskarna netiskne. Ale na takove ptacky mame tady hacky. Existuji firmy ktere vam tiskarnu za nejaky ten obolus odchipuji. Kdo tiskne trochu vic tak si to vetsinou necha udelat.
Dale jsou k dispozici ruzne refill kit ktere alternuji originalni cartrige. Je to vecny souboj mezi firmami ktere chteji nehorazne castky za predrazeny spotrebak a jejich dodavetele vetsinou z asie kteri jim podrazi nozky. Muj nazor je ten ze si to zaslouzi. Pokud nekdo prodava svuj produkt za dumping jen aby vydelal na cizim zbozi ktere nema pod kontrolou tak si koleduje. Pokud by se jednalo o predrazeni v radu nekolika malo desitek procent aby by to nestalo za rec ale to jsou stovky procent ktere se plati navic jen za blbost. U profesionalnich tiskaren pak tyto "uspory" jsou v radech ktere uz stoji za namahu.

37929

1.12.2004 23:19

RE: Výměna baterie (pokracovani)

68 68.?.?.?

Reakce na 37913

Pane Petre Veliky,

Ja uz jsem dvakrat koupil novy printer (Epson) za $39.00 misto toho, abych si kupoval cartridges za $50.00. Mimo ustrenych $10.00 man novejsi, modernejsi a dokonalejsi priter. Takze jakmile mne dojde inkoust, tak je cas koupit novy printer.

37931

3.12.2004 8:49

RE: Výměna baterie (pokracovani)

Ben Hur 68.?.?.?

Reakce na 37931

>Pane Petre Veliky,
>
>Ja uz jsem dvakrat koupil novy printer (Epson) za $39.00
>misto toho, abych si kupoval cartridges za $50.00. Mimo
>ustrenych $10.00 man novejsi, modernejsi a dokonalejsi
>priter. Takze jakmile mne dojde inkoust, tak je cas koupit
>novy printer.

Ja nakupuju cartridges na www.imarketcity.com .Doporucuji. Bezne cartridges okolo $1 za kus. Pracuji vyborne. Mam printry s sesti cartridges (cena jednoho originalniho je kolem $15 i vice) V imarket platim tri dollary. Cartidges jsou made in China, ale cinani snad barvy vymysleli. Problemy jsem mel se vsemi printry Canon. Kdyz jsem nepouzival printer frekventovane ucpavaji se u nej trysky. Printry Epson pracuji vyborne se vsemi i neoriginalnimi cartriges, ten posledni co mam se me pouze zepta po vymene noveho cartridge, jestli chci pokracovat v printovani, ze cartridge neni original Epson a ze print muze mit jine barvy, coz je Bull-shit.

37995

3.12.2004 17:44

RE: Výměna baterie (pokracovani)

Lev 82.?.?.?

Reakce na 37995

Sakrys Bene, po prve, co jste zde dobre ! ( bez ironie ), zabodoval. Mate pravdu s tema cenama tech cartridges. Jsou o jednu tretinu levnejsi, aspon na muj printer Lexmark. Nerozumim ale jedne veci a to kde pisete: "Bezne cartridges okolo $1 za kus. Pracuji vyborne". Za $ 1 US dollar ? Mohl by jste mi to vice priblizit ? Dekuji - Vas oblibenec - Lev

38009

4.12.2004 6:04

RE: Výměna baterie (pokracovani)

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 38009


>Nerozumim ale jedne veci a to kde pisete: "Bezne cartridges
>okolo $1 za kus. Pracuji vyborne". Za $ 1 US dollar ? Mohl
>by jste mi to vice priblizit ? Dekuji - Vas oblibenec - Lev

Ceny cartridges se trochu lisi podle druhu printeru. Ja jsem platil do Canonu $1.30 za kus uz asi pred dvema roky, kdy staly v Cosco asi $25 kus a Cosco je jeste o dost levnejsi nez Office story. Cenu $1 uvadim jako pribliznou. Firma je v Californii, takze kalifornani plati taxu plus postovne okolo sedmi dolaru, ktere je Flatt, to jest vyplati se koupit vic cartridges a usetrit na postovnem. Kupuju od nich cartridges zhruba tri roky a uz nekolikrat zlevnili. Ciom vic lidi bude od nich kupovat, tim pujdou vic ceny dolu, to jsou zakony poctivy kapitalisticky ekonomie. Dokud se nenajde nekdo kdo je zacne prznit je vsechno OK.

38020

4.12.2004 6:11

RE: Výměna baterie (pokracovani)

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 38009

>Sakrys Bene, po prve, co jste zde dobre ! ( bez ironie ),
>zabodoval.
Dekuji - Vas oblibenec - Lev

Poprve to neni, to si myslis jen ty. Posilal jsem treba radu na firmu s kterou se da do cech volat za dva centy za min., a pod.
Jenze do rubriky rady asi nikdo nechodi, anebo, jsou lidi pohodlny rict : Dik, pracuje to. Za to, kdyz tady reknu , ze me sere Arafat a jeho terorismus, kterym vysprejoval celej svet na sto let dopredu, tak dostanu odpovedi, ze se nastacim divit.

38021

6.12.2004 18:02

RE: Výměna baterie (pokracovani)

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38021

A divite se pane Hure ? Je to nyni tendencni milovat
pana Arafata vic nez pana Bushe. Pan Werich by rekl
"Vono se to ted nosi". Je to proste ted moderni.

38068

7.12.2004 14:13

RE: Výměna baterie (pokracovani)

kavol 193.?.?.?

Reakce na 37995

> Ja nakupuju cartridges na www.imarketcity.com .

hm, to vypadá zajímavě ... teď jen zjistit, kdo to dováží do Čech :-/

38102

12.12.2004 2:33

RE: Výměna baterie (pokracovani)

Druid 62.?.?.?

Reakce na 38102

pane Kovole, zkuste treba http://www.tisknulevne.cz

38389

1.12.2004 16:24

Servis kupuje velká baleni..

Peter Veliky 205.?.?.?

To mate pravdu, ale jejich poplatek za praci je velkej. Nejenom to, oni Vam napisi list co se ma udelat v tomhle poctu kilometru najetejch a zbytecne tim nasince strasi. Dvakrat jsem si vymenil olej sam a uz mi volaji'...proc tam nejdu, zdali jsem nespokojen atd..' Tak jim narovinu reknu ze tu zasadni udrzbu si delam sam.
Co se tyce disku, ptal jsem se na GM chat line na duvod proc odejdou tak brzy a odpovedeli mi zastupci GM ze je to normalni. Cet jsem i komentare jinych chat diskuteru a vetsina si stezovala na malou zivotnost prednich brzd. Mimo to, desticky jsem nesjel az na kov, Buick ma zvukove upozorneni ze se desticky musi menit (zalite kovove cidla primo v materialu desticky, ktere zacnou piskat).. Mercedes mel el. cidla v destickach ktere pri urcitem opotrebovani desticek rozsvitil kontrolku na palubni desce.
Disky me staly i s destickami kolem 180 dolaru, to byly disky vyrobene kdesi v Malajsii. Disky vyrobene v USA by staly $280.00.
Tak ty z Malajsie mi asi nevydrzi ani 20.000 km ?

37914

1.12.2004 23:25

RE: Servis kupuje velká baleni..

68 68.?.?.?

Reakce na 37914

Co se tyce disku, ptal jsem se na GM chat line na duvod proc odejdou tak brzy a odpovedeli mi zastupci GM ze je to normalni.

Ja bych se o tom prel, ale mne se stalo, ze u Ford Taurus po 50 000 milich prevodovka tekla jako cednik. Ne jenom z jednoho mista, ale vsude. Take mne rekli, ze je to normalni. Tak jsem presedlal na Toyotu a mam pokoj. Kduz jsem se poi 50 000 milich (80 000 km) podival na brzdy, tak desticky na vsech ctyrech kolech byly tak 20% opotrebovane. A olej take nikde netece. Takze co je u GM a nebo Forda normalni, nemusi byt normalni u jineho vyrobce.

37932

2.12.2004 0:00

RE: Servis kupuje velká baleni..

Lev 82.?.?.?

Reakce na 37932

Tak jsem presedlal na Toyotu a mam pokoj.
_________________________________________________

Nechci do vseho strkat ten muj zakrivenej nos pane SedesatOsmicko, ale ja kupuji, jako spravnej patriot a vlastenec, vsechny vyrobky ( pokud jeste nejake najdu ), Made in USA !! Vubec mi to nevadi, jestli z toho neco tece, kape, rychleji se opotrebovava, hlavne, jek je to vyrobeno u me doma, v USA. God bless America !

37934

2.12.2004 4:22

RE: Servis kupuje velká baleni..

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 37934

>Tak jsem presedlal na Toyotu a mam pokoj.
>_________________________________________________
>
>Nechci do vseho strkat ten muj zakrivenej nos pane
>SedesatOsmicko, ale ja kupuji, jako spravnej patriot a
>vlastenec, vsechny vyrobky ( pokud jeste nejake najdu ),
>Made in USA !! Vubec mi to nevadi, jestli z toho neco tece,
>kape, rychleji se opotrebovava, hlavne, jek je to vyrobeno u
>me doma, v USA. God bless America !
----------------------------------------------------------------

Zajisté, že se ale o tom všem vždy dopředu poradíte s okresním hejtmanem, nebo aspoň s ředitelem gymnázia.

Z nebes říše přicházím,
blahou pověst přináším.
Kráva, tele, každý vůl
potřebuje jako jako sůl
Kokoškovo koření,
jež ho zbaví trápení ...

Von ten Hašek jistě opomenul napsat, že to koření je dobré i pro jiná zvířata. I divoká. Sehnat ho dnes bude asi velmi těžké. No, nezbývá než trpět.


37940

3.12.2004 6:39

RE: Servis kupuje velká baleni..

Lev 82.?.?.?

Reakce na 37940

Z nebes říše přicházím,
blahou pověst přináším.
Kráva, tele, každý vůl
potřebuje jako jako sůl
Kokoškovo koření,
jež ho zbaví trápení ...
___________________________________

Milý Žďěňěčku Matoušku - Jasánku, nejak skryte mi davate najevo, ze pred svym uprkem, pred bolsevizmem, jste pravdepodobne pracoval, jako kydač hnoje, v JZD.

Mimo jine, zpet k thematu: uz jste si nechal vymenit slunecni baterii ve vasich samonatahovacich hodinkach na vasem zapesti ?

37991

3.12.2004 10:15

RE: Servis kupuje velká baleni..

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 37991


Milý Žďěňěčku Matoušku - Jasánku, nejak skryte mi davate najevo, ze pred svym uprkem, pred bolsevizmem, jste pravdepodobne pracoval, jako kydač hnoje, v JZD.

Lev -- 82.?.?.?

Asi znáte to pořekadlo :"chytrému napověz, hloupého kopni". Bohužel, rád bych vás třeba i nakopl, ale přes internet to zatím nejde. Četl jste někdy Švejka, nebo říká vám něco jméno Tauchen, či sluha Fedinand ? Každá kráva, každý vůl..., no a já jsem k tomu přidal i divoká zvířata, zvláště pak "šelmy". Ale kam na vás s alegoriemi, lepší asi bude to vy-ignorování.
Ještě by jste mně a ctěnému čtenářstvu mohl sdělit, jaké jiné "kvalifikované" zaměstnání mně přiřknete, když vám s politováním musím oznámit, že jsem se kydáním hnoje nikdy neživil. I když až dnes si uvědomuju, že by to nemuselo být tak špatné, pokud by se za to dobře platilo. Toho času k pfilozpfování a myšlení na blbosti, to není špatné, že ano ? Ale Černé barony nejspíš znáte, pane por.Mazurku, což ? A tak to ma byť ! [velký smích]

37999

2.12.2004 5:08

RE: Servis kupuje velká baleni..

68 68.?.?.?

Reakce na 37934

Nechci do vseho strkat ten muj zakrivenej nos pane SedesatOsmicko, ale ja kupuji, jako spravnej patriot a vlastenec, vsechny vyrobky ( pokud jeste nejake najdu ), Made in USA !! Vubec mi to nevadi, jestli z toho neco tece, kape, rychleji se opotrebovava, hlavne, jek je to vyrobeno u me doma, v USA. God bless America !

No, ten svuj zakrivenej nos strkate do vseho, protoze to je to jedinne, co umite. Rejpat a nebo urazet. Aby jste sesmolil jednu kloudnou vetu, a nebo, aby jste dokazal projevit svuj nazor, to nedokazete. Pan Stwora Vam sem tam musi po tom Vase nose placnout, Vy se na chvili urazite, je zde od Vas na jeden den pokoj, ale potom se sem zase priplazite a rejpate do lidi. Musite byt na sebe asi moc pysny.

37941

2.12.2004 8:38

RE: Servis kupuje velká baleni..

Lev 82.?.?.?

Reakce na 37941

[chechtot] [chechtot] [chechtot] No vidite vazeni panove: Zděňěčěk Matousek, SedesatVosma a nas milej Lojzicek, aspon se bavite tak, jako ja. " Jen houšť a větší kapky", cit te se zde, jako doma. Dekuji.

Nedovedu totiz pochopit, proc me odsuzujete, za me vlastenectvi. A pak, mohu si koupit, co uznam za vhodne a co podpori US ekonomii a nase troops in Iraq. [vyplazený jazyk] [velký smích]

37955

2.12.2004 6:44

RE: Servis kupuje velká baleni..

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 37934

Ze se nestydite, podporovat tim US vojaky,aby za ty penize
byli poslani nekde do Bagdadu a strileli po mirumilovnych
Iracanech. Pane Lev, kde ja vase dignity ???

37948

6.12.2004 18:25

Výměna baterie

Ladislav Strnad vorel (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

[překvapení] [překvapení] [překvapení]
Skutecne popisuje ten clanek dej,ktery se stal v te zlate,vysnene,dokonale a super Americe do ktere poslednich 15 let smerujeme?
Neni mozna,vzdyt nam cpali a cpou do hlavy jak jsme tady v Cesku blbi,nedokonali, sto let za opicema,s nedokonalymi sluzbami [oči v sloup]
V jednom clanku kratce po prevratu jsem si precetl (volne citovano z clanku popisujiciho navstevu mladych lidi s ditetem na /tenkrat/ kapitalistickem zapade):...maminko,tady ani ty auta na ulici nesmrdi jako u nas....
[překvapení] [překvapení] [překvapení]
Ne,nemyslim to vazne,delam si legraci.Chtel jsem tim jen rict ze clovek ma vzdy pouzivat hlavu a srovnavat srovnatelne.
Vyse popisovane "sluzby zakaznikovi" lze nalezt vsude na svete,tudiz i v Evrope,potazmo v Cesku.
Je to jen o lidech a jejich vztahu ke svetu kolem.
Hodne stesti s hodinkami.

38071

10.5.2005 4:03

Výměna baterie

Míra 212.?.?.?

Perfektní popsání situace a co víc, hodí se to na vše!
Pokud jde o výměnu baterie, tak stojí 40Kč a trvá to jednu minutu. Kolik má na hodinu tento vekslák si snadno spočítáte. Hodinář si opravu naúčtuje jak chce protože mu dokazovat, že určité opravy nedělal není možné.

52173

Tuto stránku navštívilo 9 798