Diskuze k článku

Bude Ukrajina rozdělena, a pokud ano, jak?

Příspěvků 30

17.8.2022 2:10

Není to 10%

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Saker se snaží vylíčit případné rozdělení Ukrajiny jako ruské vítězství, ale není tomu tak. Vzpomeňme si na počáteční vyhlášení SVO Putinem a srovnejme to s uvedenou (Medvěděvovou) mapou. Už dlouho tvrdím, že Putin téměř nic neudělá pořádně, postupně ztrácel postsovětský prostor a stejně to vypadá i s SVO. Putinovy červené linie jsou protivníkovi pro legraci - dotyčný "šachista" ani nestíhá vytyčovat nové.Pokud zůstane část Ukrajiny pod vlivem Západu, následovat bude pokus o revanš. Polovičatý výsledek je prohra Ruska.

Zadruhé, Rusko má podle veřejných zdrojů pozemní armádu o síle 280 000 mužů, což je přibližně 170 taktických skupin, ze kterých se SVO účastní cca 110. To uvedl Šojgu a ruské MO, nikoliv západní propaganda. Pouhou trojčlenkou dostaneme tedy přibližně 180 000 vojáků. Ruské zdroje někdy zmiňovaly 190 000, což dost přesně odpovídá. Ukrajinská armáda je početnější, než ruské síly zaangažované v konfliktu, což dostatečně zdůvodňuje pomalý ruský postup a víceméně poziční boje, v nichž nakonec vítězí Rusko, díky své větší palebné síle.

Upřímně řečeno, asi málo kdo očekával, že se konflikt bude vyvíjet takto, většina Rusů jistě ne. Před podceněním ukrajinské armády varoval na ruské straně snad jen Igor Girkin alias Strelkov, za což sklidil velký nevděk a označení za zbabělce.

Samozřejmě důvodem pro současné rozdělení sil není jen masivní podpora Ukrajiny ze strany NATO, ale také Serďukovova armádní reforma, která měla za cíl transformovat ruskou armádu sovětského typu na armádu malou a profesionální. Bohužel, pro současný konflikt nedostatečně početnou. Mnoho bývalých ruských důstojníků se s tím nesmířilo a armádní reformu i průběh SVO ostře kritizují, např. plukovník Vladimír Kvačkov, např. zde: https://www.youtube.com/watch?v=L1gXTHJoKPg&t=...

Saker sám pohrdá ostatními slovanskými národy, včetně Čechů a Slováků, stejně jako mnoho diskutujících na ruských serverech. Jejich bohatýrský duch průběhem SVO poněkud ochabl, není to už takové "šapkozakydátělství", jak si představovali. Pokud Rusko vedené Putinem nakonec prohraje z důvodu vnitřní zrady a kšeftů oligarchické věrchušky, jediný pozitivní důsledek té tragédie bude, že budeme s Rusy opět na jedné lodi, plné lidí oblbnutých a podvedených svojí elitou.

397922

17.8.2022 9:12

RE: Není to 10%

R.E 37.?.?.?

Reakce na 397922

Zajímavý komentář a vůbec ne od věci...
Jen s tím zařazením nás a Rusů do jednoho houfu moc nesouhlasím, neb my na tom jsme a v brzké budoucnosti budeme ještě daleko hůř, neb oblbnutý Rus má alespoň zbytek nacionalismu a inspirativní minulost, my máme jen bezbřehý proZápadní doprdelevlezismus a chazarskou prohnilou věrchušku bezpáteřních měkkýšů a slouhů a služtiček sorose a jím šířené ideologie obřezanského ýbermenšáctví, kteří se tetelí blahem v té naší pozici kolonie a děvečky pro všechno...a to po celých těch 30 let a těmi posledními volbami tomu všemu tupý lid doslova pětikoalicí nasadil tu pomyslnou korunu, aby si uvědomil to, co Rus už dávno ví, že "lednička vítězí nad televizí"...

Už se na ten šok ze zjištění té novoty velice těším a to zvlášť, když bude zdejší lid studovat obsah ledničky s fakturou za topení v ruce...a v uších mu bude ještě doznívat rada pí Pekarové o navlečení i dvou svetrů s argumentem, že "přeci nevyměníme svobodu za teplo...." [chechtot]

397924

17.8.2022 11:32

RE: Není to 10%

Jan Hanuš 193.?.?.?

Reakce na 397924

Něco tu nesedí. Na Wikipedii je to takto: Ozbrojené síly Ruské federace celkem 1,9 milionu osob, z toho 1,013 milionu vojenských osob. Většinu tvoří vojáci a důstojníci z povolání, kolem 300 tisíc jsou vojáci základní služby, která trvá 12 měsíců.

397929

17.8.2022 9:05

Absurdné .....

libertarian 31.?.?.?

To rozdelenie Ukrajiny je absurdné pre Rusko. Fakticky by znamenalo začlenenie značnej časti Ukrajiny do územia NATO. Teda presný opak cieľov ruskej akcie. Pre Rusko by to bola porážka. Pre USA darček na zlatej tácke.
Pan Saker by mal rozmýšľať o princípoch, nie o detailoch.
Putin jasne formuloval ciele svojej akcie. Demilitarizácia Ukrajiny. Rakety NATO ani meter smerom východným.

397923

17.8.2022 9:25

RE: Absurdné .....

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) news 185.?.?.?

Reakce na 397923

>To rozdelenie Ukrajiny je absurdné pre Rusko. Fakticky by znamenalo
>začlenenie značnej časti Ukrajiny do územia NATO. Teda presný opak
>cieľov ruskej akcie.

Víte, že mě napadlo něco podobného? Jak je možné, že to Saker nevidí?

397925

17.8.2022 10:46

RE: Absurdné .....

Resny 87.?.?.?

Reakce na 397925

Saker stále pracuje pro zájmy USA, nehledě na kokota který tam nyní jako by vládne. Jeho rady jsou vždy prospěšné pro USA.

Od majdanu bylo a je VEŘEJNÝM cílem západu zlikvidovat Rusko
1) pokusit se porazit Rusko pomocí vnitřních zaprodanců ala Medvěděv, Sulivanov, Rogozin, čubajs. Nabiullina. atd. Mám dost velké pochybnosti o Šojgu, který pozdržuje modernizaci Ruské armády.
2) pokud se to nepodaří, vyprovokovat válku mezi Ukrajinou a Ruskem s cílem zakonzervovat konflikt a vyčerpat zdrojově Rusko, kdy proti Rusko bude bojovat zdrojově většina světa
3) pokud nedopadne bod 2, tak rozdělit Ukrajinu a vytvořit nacistický teroristický režim v západní části Ukrajiny s již otevřenou nacifikací celé EU. Prodejných Ukrajinců je v Rusku již dost, tak základnu pro teror mají dobrou.

Momentálně se stále snaží realizovat všechny tři body, jež se navzájem doplňují. I když bod 1 a 2 se jim nepodařilo prosadit v původním záměru, a nyní se používají na podporu bodu 3.

Rozdělení Ukrajiny v jakékoliv formě je prohra pro Svobodu lidí, výhra pro Great Reset západu. Pokud k rozdělení dojde, modlete se za pomoc pozitivních civilizací kdo o tom něco ví , neb pro lidi na Zemi by to byla konečná. Sami by se z toho již nevyhrabali.
To jak to dopadne s Ukrajinou závisí vše co rozjednal Putin ve světě, kdy se ostatní státy začínají pomalu bouřit proti satanským spolkům, viz Afrika, jižní Amerika, Asie.

397928

17.8.2022 15:31

RE: Absurdné .....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 397928

Začínám se obávat, že nejenom Saker - ten je celkem irelevantní a je dost jedno, jestli vidí absurditu dělení Ukrajiny nebo ne. Že to možná nevidí Putin a jeho okolí, mocenské jádro ruských elit (možná "elit" ), je úplně jiná věc. Náznaky něčeho takového v ruské politice jsou a Rusové v diskuzích na internetu tyto obavy vyjadřují.

Nedávno mne napadlo dost strašné zdůvodnění, že komunikace pro zásobování Ukrajinské armády ze Západu stále nejsou důsledně ničeny. Co když je to proto, aby vojska NATO, ve vhodné chvíli, měla snadnou cestu? Myslím, že je jasné, že sovětští generálové (ať máme na SSSR a např. krutosti vůči vlastním lidem jakýkoli názor) by postupovali zcela jinak. Ruské vítězství ve VVV je jasným důsledkem jejich nekompromisního postupu, přes všechny chyby, kterých se dopustili.

Současné ruské vedení vzbuzuje dojem, že buď neví co chce, nebo že chce něco jiného, než jsou zájmy Ruska. Stále doufá, že se se Západem nějak domluví (třeba i na zradě). Přesně na takovou naivitu doplatili už mnozí. Naposled, myslím, Muammar Kaddáfí.

397942

17.8.2022 16:33

RE: Absurdné .....

F&T 45.?.?.?

Reakce na 397925

Pjakin výslovně říkal, že rozdělení Ukrajiny znamená zadělat si nat novou válku v budoucnosti. Zbytek UA se pořádně vyzbrojí a ukrajincům vymyjou mozky s větší intenzitou. Něco typu: "Rusko je zhouba, která Velkoukrajině ukradla území. Je nutné si vybojovat ukradené území zpět za jakoukoliv cenu. Klidně i za cenu teroristických akcí na území RF!"

Rozdělení Ukrajiny na druhé straně chtějí všichni podpindosníci včetně těch ruských. Takže se opravdu může složit situace, kdy se Ukrajina rozdělí.

397944

17.8.2022 17:54

RE: Absurdné .....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 397925

On to totiž nevidí prakticky nikdo. Že ponecháním byť jen Kyjeva a přilehlého okolí banderovcům, z tohoto území vznikde supermilitarizovaný teroristický stát kompletně řízený CIA, který bude působit Rusku velké problémy další desítky let.

A přenechat západní ultranacionalistickou halíč polákům, aby se tak jejich spojením stala z Polska bandero-pilsudská Ukrajina v2.0, to je ještě horší nápad.
Kde asi tak těch 8 let cvičili ukrajinské specialisty a nácky?

V.V.Pjakin na toto ve svých pořadech upozorňuje snad v každém dílu. Že to vítězství musí být úplné, nebo to bude porážka.
To má asi takovou logiku, jako koncem 2.světové říct, že Hitlerovi ponecháme Bavorsko a Berlín s přilehlým okolí,, a dál ho nemusíme řešit, protože stačí že jsme osvobodili zbytek německa.

397946

18.8.2022 8:02

RE: Absurdné .....

siky 179.?.?.?

Reakce na 397925

Něco tam chybí. Zřejmě si Rusko vynutí mírové dohody s těmi zeměmi, které budou rozmístění sil NATO na nových území bránit. A pokud budou dohody porušeny, SMO se obnoví na takto získaných územích. Žádná země to nebude chtít a radši se smíří se 'status quo'.

397953

17.8.2022 12:37

RE: Absurdné .....

Alfred 185.?.?.?

Reakce na 397923

"Absurdné pre Rusko". No, z vonku to tak naozaj vyzerá. Jenže. Před začátkem invaze varovalo Rusko, že pokud ke konfrontaci dojde, tak nynější státní útvar Ukrajina přestane existovat. K porcování tý Ukrajiny po skončení vojenské části operace dojde za ruských podmínek. A jedna z nich, pokud dojde k anexi Haliče Polskem, bude ta, že tato část nebude v NATO, jedině za podmínky, že tam nebude žádná vojenská infrastruktura NATO, natož nějaké rakety. Tato část, ve které najdou útočiště ti různí přeživší Azovové a podobní náckové, bude tak jako kdysi bojištěm ukrajinských nácků a Poláků. A Rus bude jen pozorovat. Co se týká zbytku tý Ukrajiny s Kyjevem, ta bude totálně demilitarizovaná, to znamená, že nebude mít ani jeden kanon, a totálně denacifikovaná.

397932

17.8.2022 13:24

RE: Absurdné .....

rosco 90.?.?.?

Reakce na 397923

samozrejme, saker fantaziruje a jeste se chlubi ze o tom uz psal, tim by se prinejmensim cast Ukrajiny stala clenem NATO, pouze vlhke sny amrdolske Kosher Nostry.

397935

17.8.2022 11:34

Punske vojny uz skoncili.

AntePortas 109.?.?.?

Neviem, či si to ludia vsimli, ale uz nie sme v starovekych punskych vojnach a ani v stredoveku a ani nie v dobe pred desiatmi ci piatimi rokmi. Toto je moderna doba prinasajuca uplne nove moznosti boja.
Ked som narazil na nazory Strelkova ci Girkina, mal som dojem, ze su to bazanti. Obaja ziju v davnej minulosti.
Teraz jednoducho skusim objasnit, preco sa to na Ukrajine deje prave takto.
Uz som spominal ukrajinsku defenzinu. Sformovali ju anglosasi na zaklade skusenosti z minulosti. Postavili ju na veciach, na ktorych pohoreli. V Normandii na opevneniach s ohromnou palebnou silou a na sieti tunelov Vietkongu, ked sa protivnik mohol vynorit kdekolvek v lubovolnom mnozstve. Obidve tieto taktiky su mlyncekom na pechotu, preto je nutne volit inu taktiku.
Ruska armada je budovana najmodernejsim sposobom. Ulohu tu zohrahavaju najmenej dva faktory. Rusko ma najdlhsiu hranicu a susedi s najmenej 3 mld susedov, pritom Rusov je len 150 mil teda najviac 1:20. V takom pripade bude fungovat armada inak. Bude postavena silnej defenzive a na malych utocnych jednotkach s minimom spickovo vycvicenej pechoty s obrovskou palebnou silou. Rusko sa snazi, a myslim, ze sa mu to aj dari, vytvorit system, v ktorom technika rozmiestnena na obrovskom uzemi bude moct vdaka dostrelu zautocit na jeden jediny ciel. Volaju to tusim system REB, ak sa nemylim. Vznikne tak ultramoderna armada. Jej nevyhodou je, ze sa tym oslabuje vplyv velenia, generalov. Ti totiz nemozu jednat na zaklade informacii z ich casti frontu, ale musia sa podriadit komplexnemu riadeniu. A ako vidno, na Ukrajine im to robi dost vazny problem.
Taktika Ruska na Ukrajine je vlastne jednoducha. Hraju sach. Opieraju sa o zakon akcie a reakcie. Potiahnu a cakaju, co urobi protivnik. Pritom plati, ze ak maju veci pod kontrolou, a to vdaka ovladnutiu vzduchu maju, akekolvek reakcia protivnika bude chybna. Toto som prvy raz mohol naplno pozorovat v Mariupole. Rusky vojak sa tam stazoval, ze uz tri dni chodia sem a tam, pritom by mohli oblast dobyt. Lenze o tom presne je sach. Je to ako tahat s konom tam a spat. Naoko uplne zbytocne tahy. No pokial je protivnik v zlej situacii, kazdy jeho protitah mu moze zlomit vaz. A to sa aj stalo. Medzitym sa snazili krysy opustit lod. A tak sa Rusi dostali k vyznamnym zajatcom bez toho, aby vliezli dnu. Utek velenia sposobil upadok moralky protivnika. Situacia win-win s minimalnymi stratami.
A to iste robia po celom fronte. Spravaju sa chaoticky, lebo robia zamerne zbytocne tahy a tym nutia protivnika v chulostivej situacii reagovat. Straty su tak minimalne. Snad jedinym neduhom je to, ze ich ostreluju, ale inak to nejde. K prieskumom a prieniku do konfliktnych zon vyuzivaju spickovych vojakov s mnozstvom skusenosti, Wagnerovcov a Kadyrova. Zbytok pechoty je na ostrelovanie a zaberanie uz dobyteho uzemia.
V boji treba mat vzdy na pamati, ze technika sa da kratkodobo nahradit. Skusene vojsko vsak nie a to je teraz problemom Ukrajiny.

397930

18.8.2022 8:23

RE: Punske vojny uz skoncili. - REB je něco jiného

F&T 45.?.?.?

Reakce na 397930

REB je systém radio rušení neboli elektronického boje:

RUS - 1RL257 Krasucha-4 (prostředek REB)
https://www.valka.cz/RUS-1RL257-Krasucha-4-prostre...

397957

17.8.2022 11:50

Punske vojny uz skoncili - pokracovanie...

AntePortas 109.?.?.?

A teraz nieco k deleniu Ukrajiny.
Autor nabada, ze Rusko sa s kazdym, kto ma dieru v zadku o Ukrajinu podeli. Tiez dava do pozornosti anglosasov, ako by ini na svete ani neexistovali. Chyba lavky.
Rusko sa teraz stava alfasamcom a ten ma dve zakladne povinnosti. Prvou je trestat a druhou je delit korist, ale az kym sa on sam dosyta nenazerie. Takze ziadne delenie, najprv trest a potom podla zasluh len ohlodane kosti. Rusko potrebuje dostat pod kontrolu rury a siete, ropovod, plynovod a elektrarne a tie uzemia aj zaberie a kto bude proti, dostane po cuni.
Rusi neberu Ukrajincov ako nepriatelov. Pre nich su to Ruskije. Nicia len fanatikov nenavistnych voci Ruskim, i ked nanestastie ti verbuju kohokolvek.
Rusko dalo Zapadu ultimatum, ze sa ma stiahnut za rok 1997. Ak to nespravia sami, budu k tomu prinuteni. Nie ze Balt bude patrit Zapadu, ale Balt ovladne Rusko a kazdy, kto tam bude chciet vliezt, sa bude musiet s Ruskom dohodnut. Nie nadarmo teraz Rusko zorganizovalo vystavu svojej techniky a ukazalo aj novu ponorku. Jednak tym prezentovalo svoju silu a popritom sa snazia zbrane predavat aj inde a tym si ziskavat spojencov uz nielen na ekonomickom ale aj na vojenskom poli.
Cas Imperia sa krati. Stale mohli byt vo svete betou ale oni chcu byt za kazdu cenu omegou.
Rusko, nastastie pre nas, potrebuje priatelov. Je ich malo. A tymi najlepsimi priatelmi by mohli byt prave ti rozumni Slovania a hlavou mysliaci ostatni Europania. Rusi vedia, ze to tu drzia pod krkom anglosasi a preto sa ich budu snazit oslabit po celom svete. Uz nie len ekonomicky ale aj vojensky. Podporia Cinu, Afriku a opat ozivia v Latinskej Amerike Bolivara. Bude to tvrde, ale anglosasi padnu. O tom ako hlboko, rozhodnu sami. Snad aj tam ziju normalne zmyslajuci vplyvni ludia. Vojna je vzdy tym najkrajnesim riesenim. Normalni ludia sa radsej dohodnu.

397931

17.8.2022 12:46

Punske vojny uz skoncili - pokracovanie...

AntePortas 109.?.?.?

Ak admin dovoli, tak do tretice.
Casto vidim ludi pisat o piatej kolone v Rusku. Vnimaju ju ako dlhodoby neriesitelny problem, ktory moze Rusko skor ci neskor rozlozit. Moja odpoved znie nie.
Piata kolona je zlozena z patologickych osobnosti tahajucich so sebou aj hrbu naivnych fanatikov. Patologicke osobnosti vsak funguju pomerne jednoducho, na baze vyhod a nevyhod.
Ak teda piata kolona zisti, ze Rusko je silnejsie ako Imperium, v okamihu obratia kabat. Ved su predsa Ruskije. Pretom ich tam Putim drzi. Su to totiz velmi schopni ludia s mnozstvom skusenosti a informacii o Imperiu. Ak sa to stane, a som si stale viac isty, ze sa to stane, Imperium zostane merave. Nebudu to cakat a bude to pre nich ohromna rana rovno do srdca.
Putin je sice po matke Zid, ale jeho myslenie je nase, slovanske. Uz to, ze ma v Dume absolutnu podporu, znaci, ze dokaze svoj pohlad na svet logicky vysvetlit a navyse ho aj priebezne realizuje.
Slovansky pohlad na svet je vlastne jednoduchy. Kdekolvek pridem, nech tam na mna caka prestrety stol, rovnako ako bude cakat na nich u mna doma. Je to pohlad vseobecnej prosperity, pre vsetkych. Lebo len v takom prostredi sa svet moze rozvijat. Preto chce Rusko rozbit hegemoniu Imperia, ktore mysli len seba. Mat vsade prestrety stol, ale len pre seba.
Tak ako slovansky sposob zivota vyhral v Rusku, kedze vsetci jeho obyvatelia su Ruskije a to bez ohladu na to, ako vyzeraju, tak ako vyhral aj u nas, na krizovatke ciest, lebo vsade pocut slovencinu, tak tento slovansky sposob zivota zvitazi aj vo svete. Lebo je najlepsi, najludskejsi. Je to sytem pre ludi, pre zivot.
Myslim si, ze keby sa Rusi dostali do Ameriky pred anglosasmi, dnes by boli snad vsetci Indiani Ruskije.

397933

18.8.2022 2:11

RE: Punske vojny uz skoncili - pokracovanie...

Jamely 185.?.?.?

Reakce na 397933

jak víte že je napůl žid? oficiální zdroje o ničem nehovoří, mimochodem obličejem vypadá typicky uralsky, jako rus křížený s nějakým čuvašem nebo tak

397951

18.8.2022 8:05

RE: Punske vojny uz skoncili - pokracovanie...

siky 179.?.?.?

Reakce na 397951

Levité a aškenáziové také vypadají jako 'lidé západní rasy' a je to zdaleka snad to nejhorší zlo na Zemi. To dost možná i podle samotného Putina.

397954

19.8.2022 15:58

Putin, Jelcin, Trump, Jelcin, Merkelová, Johnson - bielovlasí bieloruskí židia...?

Posledný motykán 178.?.?.?

Reakce na 397951

Pán Jamely sa spolieha na oficiálne zdroje...???[překvapení] Tak áno, treba ich čítať tiež, no pravdu tam nájdete len medzi riadkami! Napr. Chruščov je podľa Wikipédie Ukrajinec, vyzerajúci pritom ako typický zavalitý guľatohlavý Čech, no stačí pohľad na jeho syna, či jeho vnučku, dnes občanov U.S.A. a vidíte typické židovské nosaté širokoperé ksichty! Preto vo Wikipédií v článku o Chruščovovi nie sú, treba si ich dohľadať inde. No nejde o ksichty, ale činy a čo tento súdruh robil, že sa stal pravou rukou Stalina, to tam nenájdete - a práve toto "nič" je dôkazom, že robil špinavosti najvyššieho rangu! Oficiálne robil poriadky na Ukrajine. S kým? S miestnym komunistickým vedením, ktoré bolo proti vyhladovaniu rodákov... A komu prospelo vyhubenie ukrajinských sedliakov? Tým istým, ktorým vyhovuje hubenie Ukrajincov v tejto vojne, túžiacim po vysokobonitnej ukrajinskej černozemi...!
Po "Ukrajincovi" Chruščovovi, ktorý rafinovane odstránil Gruzíncov Stalina i Beriju a aby nebol v podozrení, najprv prestrčil Malenkova, nastúpil ďalší "Ukrajinec" Brežnev, po ňom Andropov a nakoniec jeho žiak Gorbačov, ktorý úspešne rozbil CCCP - všetko to boli ukrajinskí Chazari - ale bacha - toho odstránil blondín Jeľcin a ten dosadil súčasného Putina. No Putin mal podozrivo dobré vzťahy s Merkelovou, Trumpom (ktorý si zasa rozumel s polo-Američanom Borisom Johnsonom), či Makronom - a Makron je jasný Rotschildov človek. A kto čítal knižku od Mery Trump o jej strýkovi, tak pochopí, že D. Trump je Žid - napr. jeho foter sponzoroval bieloruských židov, ktorí sú autonómni, majú svoju cirkevnú organizáciu. Mimochodom, aj Kirk Doglas bol bieloruský žid. No a teraz pripomeniem jednu vec ktorá spája Putina, Jelcina, Trumpa, Johnsona, Merkelovú aj Douglasa - "nordická" biela kštica! Výzor nie je dôkaz, už som spomínal, ale napovie... A ja to vidím tak, že teraz prebieha vojna medzi "bielymi" Aškenázmi a bieloruskými židmi ako starožidmi na jednej strane a ukrajinskými turkickými Chazarmi na strane druhej a to o vládu nad bohatou Ukrajinou, následne nad Sibírou a časom aj na svetom!!!. Treba pripomenúť že Rotschildovci do U.S.A. doviezli milióny židov z cárskeho Ruska, no väčšina z nich boli Chazari a tí teraz očividne šarapatia v U.S.A - nechcú byť poddanými Rotschilda, ale bojujú aj proti jeho ľudom, snažiac sa obnoviť svoj Chazarský chanát! A Trump, Merkelová aj Johnosom už padli... Čo vy na to?

397989

23.8.2022 1:04

RE: Putin, Jelcin, Trump, Jelcin, Merkelová, Johnson - bielovlasí bieloruskí židia...?

Jamely 185.?.?.?

Reakce na 397989

pokud to člověk vidí takto ž enejde o vzhled primárně tak se může člověk chovat "jako žid" to dá rozum, ale není podle mě uplně přesný terminologicky ho nazývat žid po matce potom
jasně že nevěřím oficiálním zdrojům na první dobrou, spíš jsem chtěl anteportas něco od něj dozvědět, tak jsem dal takovou mainstream otázku
že chruščovovi děti vypadají už židovsky? možná se něco mohlo zdědit křížem nebo je měl s židovkou
co se týče vaších "blých" židů aškenázů vs chazarů, chcete říct že bílí židé jsou mix nordických původních slovanů a cvhazarů, kdežto čistí židé z ukrajinských stepí jsou prostě čistí chazaři? a to se nebavíme ani o palestincích z levanty, to jsou spíš sefardi

398067

17.8.2022 13:59

autor je až/už únavný podsouváním nesmyslů

čtenář... 86.?.?.?

Jedinec "saker" mi připomíná dlouhodobě meteorologa a předpověď počasí, půl hodiny mele o tom, co všichni vědí, tedy jak bylo včera, a dvacet sekund spekuluje o tam jak bude zítra a hle zítra bude vždy poněkud nezávisle na jeho pokusech o počasíznalectví. Zabývat se jeho textem je jako třepat se žábou v láhvi, a tak jen jednu poznámku: pokud by se náhodou vytvořilo cosi jako velkopolsko tak starosti Ruska budou násobně větší ( asi tak 10x ) než stávající trable s ukrajinskými lotry.
Víc k textu je ztráta času.

397937

17.8.2022 14:26

Jen tak na okraj

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Celá ta situace s letištěm na Krymu je podivná. To, co člověka trkne při pohledu na letecké/satelitní snímky je, že žádná ranvej nebyla zasažena, letiště tedy nebylo vyřazeno z provozu. Největší výbuchy se odehrály na volných plochách tedy v poli. Tzn., že kdyby to bylo způsobeno raketami, tak měly mizerné navádění. Čili diverze je opravdu asi nejpřirozenější vysvětlení. Kdo to udělal, je druhá otázka. Vzhledem k minimálním škodám, to klidně mohli udělat sami Rusové, aby měli ospravedlnění pro následné akce

397940

17.8.2022 16:19

Několik faktů pro zapomnětlivé

PavelSam 85.?.?.?

Cíl SVO na Ukrajině je především zničit tu bander chuntu, co provádí etnické čistky a jako "vedlejší produkt" slouží skvěle US zájmům oslabit Rusko a EU před válkou s Čínou, která je jejich pravým ekonomickým rivalem.

Ukrajina je ekonomicky už dávno mrtvá, bander chunta padne, to je zcela jisté.
Obyčejní Ukrajinci nenosí hákové kříže a dokážou žít i s jinými etniky (jako třeba my jsme žili se Slováky, ti měli své svátky, jazyk, atd.).

Dalším cílem bylo zamezit budování US a britských základen u Černého moře, to bude také splněno, zcela a bezezbytku.

"Normální NATO" bez bander nenávisti Rusku tolik nevadí, i když pokud by došlo k dalším provokacím (viz snaha uzavřít Petrohrad po moři), existují mocné ekonomické nástroje, jak zatlačit na Evropu.

Nejvíc poškozené nebude Rusko, ale Evropa, ztrátou levných surovin. Itálie nestíhá platit dluhy, ECB svolala krizové zasedání, protože už nemohou dál tisknout eura a musí dokonce zvyšovat úrokové sazby (to samé Fed v USA). Itálie nesmí padnout, ale platit to podle ECB mají Němci, výnosy z jejich dluhopisů co má ECB. Jenže Němci mají platit všechno - migraci, zelený úděl, atd, to nebude bez ruských zdrojů možné a hrozí krach eurozóny odchodem Itálie z eura.

V USA je situace s dluhy ještě horší, mají 31bilionů dolarů dluhů při 18bil HDP, mnoho měst se rozpadá a utápí ve zločinnosti, výdaje na válku jsou ohromné - USA se chtějí z krize proválčit - a válčí proti Rusku (nyní na Ukrajině), proti EU a Německu (NordStream2), hlavně se chystají na Čínu. Pro USA není jiné cesty, jak očistit svou ekonomiku, než dojít ke krachu - pokud bude ale válka, může za to přece Putin a čísnký prezident Si, nikoliv US neokoni, to je jedním z cílů US lobby.

Saker mluví o detailu, dělení Ukrajiny, ale to vůbec není celkový obraz situace, která se bude hlavně v Evropě silně zhoršovat. Při sankcích na Čínu půjde byznys v EU i USA prudce do háje, tomu se Rusko, Čína i Indie chtějí vyhnout širokou ekonomickou spoluprací (Čína například zvládá vyrábět i ty čipy a může zablokovat výrobu čipů na Tchaiwanu, což by západ opět zničilo).

Neokoni a Britové se budou snažit válku protahovat, ale jak padne bander chunta, normální Ukrajinci se jim na válku vykašlou. Platit za válku odmítnou brzo i občané USA, nejen EU. Tedy hraje se o čas a bander síly (hlavní jádro) už jsou skoro zničené.

Takže zajímejte se o širší souvislosti, tahle krize ještě nekončí, Čína je hlavním ekonomickým rivalem USA, nikoliv Rusko (to jen v případě propojení s EU, čemuž se USA a Britové snaží nyní zabránit). Až lidé procitnou, zjistí, že US neokoni jsou podobná chunta jako ta bander na Ukrajině, až se jich v USA zbaví, může začít obnova práva.

397943

17.8.2022 17:38

Podle mě než ten nám známý autor článku...

R.E 37.?.?.?

...Okrajinu a její problém vystihují komentáře 397932, 397943 a 397942...

397945

17.8.2022 20:05

Je to jedno.

Jan Hanuš 193.?.?.?

Pokud se západu podaří vyhodit do vzduchu jadernou elektrárnu, tak se nic dělit nebude a do války se zatáhne celá evropa kvůli jadernému zamoření. Zřejmě je to plán fanatiků z USA. Doufám, že to Rusové ubrání, jinak bude mazec a doplatíme na to ještě víc, než jenom svetrem na zimu.

397947

18.8.2022 8:09

RE: Je to jedno.

siky 179.?.?.?

Reakce na 397947

To doplatíme i bez toho, ale máte pravdu že tohle by byl spouštěcí mechanizmus kdoví čeho všeho. Jsou to magoři.

397955

17.8.2022 21:32

Nic sa v UA dalej rozkradat nebude

Mrkvicka 86.?.?.?

Po kompletnom precisteni UA, dojde k znarodneniu rozkradnuteho, vratane 30% rozpredaneho podneho fondu. Pozicky od zapadu sa anuluju, kedze pravoplatny vytaz (DLR,LLR) s predoslym rezimom nema povinnost prebrat zaruky za zlodejiny,
Ak k uplnemu precisteniu nedojde, tak sa sucastny scenar moze v buducnosti zopakuje sabotazami vo vyssej intenzite.

397949

18.8.2022 14:23

RE: Nic sa v UA dalej rozkradat nebude

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 397949

Ano, tak tak se to musí vyřešit. Podmínky pro tuto situaci vytvořil už chazar Chruščev, tím, že dal banderovcům poslaným na práce za Ural, amnestii a přidal jím ještě odškodnění, které pobírají někteří pozůstalý do dnes. Malým dětem přistěhovalců z Ruska na Volyň, jsem ještě v roce 2014 slyšel hanlivě říkat chochly. Celá tato provokace, má oslabit Rusko a Evropu, kde parazitečci budou platit tribut za ochranu a dodávky všeho druhu amíkům. Už se nenechají vydírat ani státy J. Ameriky a Afriky. Začne převažovat touha lidí o spravedlivější uspořádání světa. Současné pokrytecké jednání parazitů, je pro morální lidi odporné.

397969

18.8.2022 16:46

Psychological warfare

J_Pitralon 77.?.?.?

Chazarját si to tam nějak rozparceluje. Kdo propadl tomu matrixu, u něj je jedno, jestli skončí na západní straně, nebo východní. Ty lidi už nejde zachránit, možná pár jednotlivců.

Základ špinavých mediálních triků a brainwashingu - koukám večer na TV, všichni insideři, co jsou uvnitř v televizi s tím souhlasí, no tak to asi bude pravda...

Eisbrecher - Was ist hier los? https://www.youtube.com/watch?v=BGthmYzpGv0

397973

22.8.2022 16:03

NATO VE SKANDINÁVII

R.P. 94.?.?.?

Další rozšíření NATO směrem na východ je asi nejtěžší úder proti Rusku.
Hranice se oproti Ukrajině dost prodloužila a Murmansk je na dostřel kdejaké houfnice. Tedy jsem více-méně laik, ale z PVOS vím, že to bude pro ochranu Ruska hodně problematické i drahé.

398060

Tuto stránku navštívilo 2 242